Android Market en applicaties - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 98.300 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
staffordniko schreef op maandag 27 december 2010 @ 04:58:
Ik zag launcher pro al staan maar wil hiervoor niet speciaal eeen andere laucher voor instaleren.
Dan wordt het naar mijn weten lastig. Je zal echt een alternatieve Launcher zoals LP of ADW moeten installeren. Dié laten de apps in de drawer zien. Met een stock Launcher kan je deze dan ook niet verstoppen.
[Edit] Lees net dat Smartbar wellicht een optie is, al schijnt die weer niet perfect op Froyo te werken ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 27-12-2010 09:39 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
pven schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:17:
Bestaan er apps waarrmee je filmpjes in kunt korten? Ik heb wat filmpjes die ik op youtube wil plaatsen, maar dan wil ik er wel wat vanaf knippen. Uiteraard heb ik reeds gezocht, maar ik vind alleen maar apps om je movie-verzameling te editten.
Heb hem zelf nog niet gebruikt, maar op AppBrain staat VidTrim, daar zou je dus filmpjes mee kunnen knippen.

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 27-12-2010 10:07 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
VidTrim it is. Doet precies wat ik wil. Dank! :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 10:10
Wie weet dit?

Ben op zoek hoe ik met mijn galaxy s nzb 's kan searchen en downloaden (let wel alleen de nzb file).
Deze wil ik vervolgens weer uploaden naar mijn NAS (NZBget) via bijv. dropbox.

Nu zie ik allemaal tools (NZBMobile, Sabnzb, Sabcontrol, enz.)
Echter hierbij moet je SABnzbd hebben draaien. Echter ik heb een NAS met NZBget.

Dus wie weet er een app waarbij ik kan zoeken naar nzb files en deze kan downloaden (LET WEL alleen de nzbfile), zonder dat ik daarbij sabnzbd nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Je kan toch gewoon een nzb-file aanmaken op sites als Binsearch en NZBIndex en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
sattertje schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:14:
Wie weet dit?

Ben op zoek hoe ik met mijn galaxy s nzb 's kan searchen en downloaden (let wel alleen de nzb file).
Deze wil ik vervolgens weer uploaden naar mijn NAS (NZBget) via bijv. dropbox.

Nu zie ik allemaal tools (NZBMobile, Sabnzb, Sabcontrol, enz.)
Echter hierbij moet je SABnzbd hebben draaien. Echter ik heb een NAS met NZBget.

Dus wie weet er een app waarbij ik kan zoeken naar nzb files en deze kan downloaden (LET WEL alleen de nzbfile), zonder dat ik daarbij sabnzbd nodig heb?
Je kan toch gewoon binsearch.net gebruiken, zoeken, daarna nzb downloaden. Doe ik ook en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Als ik bij binsearch create nzb file doe, krijg ik een foutmelding. Bij de xScope browser kan ik 'm downloaden, echter in de file staat ook een foutmelding (kan server niet bereiken).

Welke browser moet ik gebruiken en er is dus geen tool voor beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
sattertje schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:48:
Als ik bij binsearch create nzb file doe, krijg ik een foutmelding. Bij de xScope browser kan ik 'm downloaden, echter in de file staat ook een foutmelding (kan server niet bereiken).

Welke browser moet ik gebruiken en er is dus geen tool voor beschikbaar?
Ik gebruik gewoon de standaard browser van de Desire HD, een tool ben ik nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Zoek je dan op een nzbfile en download je die of zoek je naar film/muziek en klik je op "create nzb" ?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
sattertje schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:39:
Zoek je dan op een nzbfile en download je die of zoek je naar film/muziek en klik je op "create nzb" ?
Thanks
Gewoon zoeken wat je wilt hebben, en dan create nzb ja, dan slaat hij hem op je sd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Voor wie nog een degelijke RDP/VNC client zoekt, raad ik zeker "Pocketcloud" aan. Werkt erg lekker moet ik zeggen en NAT traversal m.b.v. je Gmail credentials is ook wel lekker makkelijk.

Met de gratis versie kan je volgens mij max. 2 computers toevoegen. Zeker de moeite waard mijns inziens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Jay-P schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 17:26:
Iemand hier ervaring met een app die folder shortcuts op mijn homescreen kan customizen. Ik weet dat bijv ADW (die ik nu gebruik) en folder organizer folders kan maken op homescreen met een custom icon, ik wil alleen een icon van twee kolommen breed met een brede custom icon. ADW en Folder Organizer kan alleen een 1 kolom folder shortcut aanmaken.
Dit kan met Folder Organizer I.C.M Desktop Visualizer.

Eerst in Folder Organizer de applicaties in een groep zetten en lang drukken op de plek waar je het wil hebben, naar widgets gaan en bij de Desktop Visualizer widgets het juiste formaat kiezen. Dan op het lege icoon wat er is verschenen drukken en dan kom je in het Desktop Visualizer menu waar je eerst icoon selecteren, dan bij launch kiezen voor other en dan in de lijst naar Folder Organizer Folder Link gaan en dan de juiste groep kiezen. Dan kun je nog verdere aanpassingen maken die je wilt hebben en als je dan op ok drukt krijg je wat jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wat is nou eigenlijk het voordeel van de folder organizer (FO) tov de standaard folder-functionaliteit die in Android zit? Voor zover ik het nu zie is het enige verschil dat je in FO een vaste positie aan een app in een folder kunt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

pven schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:29:
Wat is nou eigenlijk het voordeel van de folder organizer (FO) tov de standaard folder-functionaliteit die in Android zit? Voor zover ik het nu zie is het enige verschil dat je in FO een vaste positie aan een app in een folder kunt geven.
Je kunt je folders custom iconen geven; redelijke must-have als je een bepaalde stijl homescreen wilt :)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Obiter dictum schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:40:
Je kunt je folders custom iconen geven; redelijke must-have als je een bepaalde stijl homescreen wilt :)
Dat kan met bijv. ADW ook gewoon zonder behulp van Folder Organizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37
Even een klein vraagje. Als ik een applicatie koop en deze vervolgens verwijder (omdat ik bijvoorbeeld te weinig vrij geheugen heb), moet ik de volgende keer dan weer betalen? :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Brad Pitt schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:44:
Dat kan met bijv. ADW ook gewoon zonder behulp van Folder Organizer.
tov de standaard folder-functionaliteit die in Android zit
:)
Rossi46 schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:51:
Even een klein vraagje. Als ik een applicatie koop en deze vervolgens verwijder (omdat ik bijvoorbeeld te weinig vrij geheugen heb), moet ik de volgende keer dan weer betalen? :?
Nope

Editje; Bij één van mn vorige ROMS heb ik een trucje gebruikt om alle apps naar de SD kaart te kunnen verplaatsen, ongeacht of de dev hiervoor een functie had ingebouwd. Het is niet A2SD waar ik het over heb, maar in feite gewoon de "move to SD" functie van >Froyo forceren. Ik weet alleen niet meer hoe ik het gedaan heb; dit trucje was het in elk geval niet, te ingewikkeld. Wie weet wek simpel trucje ik toen gebruikt zou kunnen hebben?

[ Voor 33% gewijzigd door Obiter dictum op 27-12-2010 22:02 ]

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Laatst online: 04-06 00:39
1shot1kill schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:22:
[...]

Dit kan met Folder Organizer I.C.M Desktop Visualizer.

Eerst in Folder Organizer de applicaties in een groep zetten en lang drukken op de plek waar je het wil hebben, naar widgets gaan en bij de Desktop Visualizer widgets het juiste formaat kiezen. Dan op het lege icoon wat er is verschenen drukken en dan kom je in het Desktop Visualizer menu waar je eerst icoon selecteren, dan bij launch kiezen voor other en dan in de lijst naar Folder Organizer Folder Link gaan en dan de juiste groep kiezen. Dan kun je nog verdere aanpassingen maken die je wilt hebben en als je dan op ok drukt krijg je wat jij wilt.
Thanks!, ik wilde het net zelf posten aangezien ik net vanmiddag deze app (Desktop Visualizer) tegenkwam, het doet inderdaad precies wat ik wil. Ben nu bijna tevreden met mijn layout, zal m wel is in Post je Homescreen! posten wanneer hij af is.

@Pven: Ander pluspunt van folder organizer is dat je je app in groepen kunt opdelen, groepje GPS apps, groepje Social Media apps, etc. Vervolgens kun je die dus via een link op je homescreen direct oproepen. Je kunt dus ook een app in meerdere groepen gooien. Moet zeggen dat dat best handig werkt als je veel apps hebt geinstalleerd en de drawer je begint te irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Jay-P schreef op maandag 27 december 2010 @ 22:15:
@Pven: Ander pluspunt van folder organizer is dat je je app in groepen kunt opdelen, groepje GPS apps, groepje Social Media apps, etc. Vervolgens kun je die dus via een link op je homescreen direct oproepen. Je kunt dus ook een app in meerdere groepen gooien. Moet zeggen dat dat best handig werkt als je veel apps hebt geinstalleerd en de drawer je begint te irriteren.
Ook dit kan allemaal met ADW. "Ook" hè, voordat er wéér "standaard Android" antwoorden komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Voordeel van Folder Organizer is dat het blijft werken ook als je van launcher veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Brad Pitt schreef op maandag 27 december 2010 @ 23:13:
[...]

Ook dit kan allemaal met ADW. "Ook" hè, voordat er wéér "standaard Android" antwoorden komen :)
Je kan in ADW niet die folder links customizen (2x1 of 1x2 sizes) en andere icons meegeven, en daar ging het mij in mijn oorspronkelijke vraag om. Maar de discussie over folder organizers en mijn vraag beginnen een beetje door elkaar heen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Jay-P schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 02:07:
[...]

Je kan in ADW niet die folder links customizen (2x1 of 1x2 sizes) en andere icons meegeven, en daar ging het mij in mijn oorspronkelijke vraag om. Maar de discussie over folder organizers en mijn vraag beginnen een beetje door elkaar heen te lopen.
Iconen kan je met ADW EX wel veranderen.

Ik gebruikte altijd Folder Organizer, maar nu je die iconen kan veranderen gebruik ik de standaard android mappen. Die openen instant, terwijl je bij Folder organizer altijd 1 of 2 sec moet wachten. Enige nadeel is nu nog dat je de apps in de mappen niet kan sorteren zoals je wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Gebruik sinds vandaag het programma Quick Profiles. Hiermee maak ik snel en eenvoudig profielen om in te stellen wanneer WiFi & BT aan moeten gaan of wanneer mijn tel op vibrate moet e.d.

Nu werkt dit goed en de gratis variant is voor mij voldoende. Wat ik wel mis is de mogelijkheid de functies op specifieke tijden in te laten gaan. Als ik op 't werk zit heb ik niets aan WiFi dus moet dat dan uit (scheelt weer batterij) ben ik thuis dan moet de WiFi aan gaan. Liefst dus op gezette tijden.

Heeft iemand een idee wat het perfecte programma voor mij is?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ibidem schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:25:
Locale of Tasker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Will give them a try. Dank

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
jampot1989 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:01:
[...]
Iconen kan je met ADW EX wel veranderen.

Ik gebruikte altijd Folder Organizer, maar nu je die iconen kan veranderen gebruik ik de standaard android mappen. Die openen instant, terwijl je bij Folder organizer altijd 1 of 2 sec moet wachten. Enige nadeel is nu nog dat je de apps in de mappen niet kan sorteren zoals je wilt...
Je daar inderdaad wel de iconen veranderen maar je kan ze niet 2 columns wide trekken met een breed icoontje. Tenzij ik ergens een optie heb gemist ?, Die kleine lags in folder organizer zijn inderdaad wel is storend maar bij mij openen ze meestal onmiddelijk zonder merkbare lag. (SE X10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Flitsnav 0.7.2 is uit, deze is incl. vaste flitspalen dmv ov2 bestand.....

http://www.flitsservice.nl/phpBB/post2271060.html#p2271060

Klik op de link voor meer info

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik vermoed dat mijn collega deze per ongeluk op slot had gezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Het topic is nu weer open, excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ibidem schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:50:
[...]

Will give them a try. Dank
Ikzelf gebruik Y5 Battery Saver. Is het enige wat je nodig hebt voor je Wi-Fi (dmv. locaties) automatisch aan of uit te zetten.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
@ wifi-gebeuren. Ik zie dat wifi maar 2% van de batterij verbruikt. Is het dan echt de moeite waard om toch wifi automatisch uit/aan te zetten? (Overigens vermoed ik dat Tasker dit ook kan.)

Ik heb een vraagje over Tasker. Uiteraard heb ik gezocht, maar ik kan het antwoord nog niet vinden. Kan ik instellen dat bluetooth uit springt als mijn telefoon mijn draadloze netwerk heeft gevonden? En kan ik bluetooth aan laten springen als mijn draadloze netwerk niet meer binnen bereik is? Als dit werkt, dan ga ik die paar euro voor tasker zeker betalen (ik heb het geïnstalleerd gehad, maar ik had toen niet veel tijd om ermee te spelen).

@ hier onder: _O_ ; ik ga er mee spelen en laat nog weten of het werkt.

[ Voor 22% gewijzigd door pven op 29-12-2010 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
pven schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:27:
@ wifi-gebeuren. Ik zie dat wifi maar 2% van de batterij verbruikt. Is het dan echt de moeite waard om toch wifi automatisch uit/aan te zetten? (Overigens vermoed ik dat Tasker dit ook kan.)

Ik heb een vraagje over Tasker. Uiteraard heb ik gezocht, maar ik kan het antwoord nog niet vinden. Kan ik instellen dat bluetooth uit springt als mijn telefoon mijn draadloze netwerk heeft gevonden? En kan ik bluetooth aan laten springen als mijn draadloze netwerk niet meer binnen bereik is? Als dit werkt, dan ga ik die paar euro voor tasker zeker betalen (ik heb het geïnstalleerd gehad, maar ik had toen niet veel tijd om ermee te spelen).
Volgens mij kan dat wel, je moet een taak maken dat bluetooth stopt wanneer wifi aan is. En een taak dat bluetooth aangaat wanneer wifi uit is.Ik weet nu even niet welke keuzes er allemaal zijn, omdat ik zelf een eigen android rom gemaakt hebt en aan het testen ben. Als je er niet uit komt zal ik morgen wel even kijken.

EDIT:

Heb even zitten te stoeien, probeer deze 2 profielen maar even, ik kon alleen wifi testen omdat ik even geen bluetooth device bij de hand had, ik zelf heb zonder bluetooth apparaatnaam getest, en dat werkte. Je moet de files wel even aanpassen naar je eigen settings. Zo heb ik het mac adres naar 00:00:00 etc genoemd, en de SSID naam moet je even wijzigen naar je eigen SSID naam. En uiteraard even jou apparaatnaam van je bluetooth device waarnaar je wilt connecten erin zetten.

Deze zet wifi uit en schakelt bluetooth aan, je moet zelf even kijken of hij automatisch connect naar je device:
Wifi-Off Bluetooth-On.prf.xml

Deze zet bluetooth uit en schakelt wifi aan en connect naar jou opgegeven SSID.
Bluetooth-Off Wifi-On.prf.xml

[ Voor 41% gewijzigd door Barfman op 29-12-2010 00:52 . Reden: Bestandjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:15
Voor de gene met sms problemen, installeer sms pop up. Is gratis , heb je geen problemen met gemiste notifications, kun je herhaling s tijd instellen en custom trilling stijd.

Kun je standaard htc sms app blijven gebruiken

[ Voor 12% gewijzigd door Soullancer op 29-12-2010 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

J-P

Syntax erro....

Ibidem schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:25:
Gebruik sinds vandaag het programma Quick Profiles. Hiermee maak ik snel en eenvoudig profielen om in te stellen wanneer WiFi & BT aan moeten gaan of wanneer mijn tel op vibrate moet e.d.

Nu werkt dit goed en de gratis variant is voor mij voldoende. Wat ik wel mis is de mogelijkheid de functies op specifieke tijden in te laten gaan. Als ik op 't werk zit heb ik niets aan WiFi dus moet dat dan uit (scheelt weer batterij) ben ik thuis dan moet de WiFi aan gaan. Liefst dus op gezette tijden.

Timeriffic doet alles wat je vraagt en is kleiner dan Tasker en Locale en GRATIS!
Control mute, vibrate, brightness, wifi and airplane on/off custom to your schedule.

Create your own profiles, by time and day.
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/VJlzupDyuGh97g9fLrEzMKi0a9LH2Yiv6qURIMcQCLi19907qQ4uf9VmURG7iVbxOS9nGsyrOCrFypLqWQ=s48Timeriffic
by RDRR Labs
50,000 downloads, 4317 ratings (4.5 avg)
Free
Afbeeldingslocatie: http://www.appbrain.com/images/rating9.png

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=http://www.appbrain.com/app/com.alfray.timeriffic?install=web

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-02-2024
Iemand enig idee waarom de muziekdienst Jumper voor android niet te installeren valt op de geroote telefoon (galaxy 3)? dit geldt ook voor flash 10.1. vanalles geprobeerd maar ik krijg telkens "niet geinstalleerd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
pven schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:27:

@ hier onder: _O_ ; ik ga er mee spelen en laat nog weten of het werkt.
First context -> state -> wifi connected
New task -> net -> bluetooth -> off

En dan andersom ook uiteraard.

Je kan dan ook voor een appart wifi netwerk instellen. Heb het niet getest maar kan dat over een paar uurtjes wel eventjes voor je doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 22:58
Ik wil team viewer gebruiken, maar krijg op m'n phone (desire hd) een bureaubladscherm te zien met allemaal strepen. Heel vaag zie ik m'n icoonen wel, maar daar staan ook strepen doorheen.
Het scherm reageert ook niet op aanraking, alleen de knoppen die teamviewer toevoegt reageren.
Team viewer is beta, is dat de oorzaak of zijn er anderen die het wel werkend hebben.

Of is er misschien een alternatief programma.
Ik zou graag van afstand m'n downloads in de gaten willen houden, en indien mogelijk van afstand wat bestannden van m'n hdd in m'n dropbox willen zetten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een rooted telefoon hebt kun je nu de kleurtjes van de Market veranderen naar rood:

http://www.xda-developers...theme-for-android-market/

Afbeeldingslocatie: http://www.xda-developers.com/wp-content/uploads/2010/12/snap20101219_140953.png

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:31
Spijt me geweldig, maar ziet er niet uit dat rood. Maar goed dat is een persoonlijke mening, haha ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
miles schreef op woensdag 29 december 2010 @ 19:53:
Ik wil team viewer gebruiken, maar krijg op m'n phone (desire hd) een bureaubladscherm te zien met allemaal strepen. Heel vaag zie ik m'n icoonen wel, maar daar staan ook strepen doorheen.
Het scherm reageert ook niet op aanraking, alleen de knoppen die teamviewer toevoegt reageren.
Team viewer is beta, is dat de oorzaak of zijn er anderen die het wel werkend hebben.

Of is er misschien een alternatief programma.
Ik zou graag van afstand m'n downloads in de gaten willen houden, en indien mogelijk van afstand wat bestannden van m'n hdd in m'n dropbox willen zetten enzo.
Ik ben zelf erg tevreden over Pocketcloud. Dit is een RDP/VNC client die via de Market gratis te downloaden is (enige beperking is dat je max. 2 computers kan opslaan in je lijstje). Wanneer je de Pocketcloud applicatie voor je PC installeert kun je ook gemakkelijk op afstand je PC overnemen zonder dat je hiervoor instellingen in je modem/firewall hoeft aan te passen (NAT Traversal).

Ik heb overigens ook Teamviewer geprobeerd en kreeg geen strepen zoals jij dat omschrijft, maar ik vond het wel erg prut functioneren. Pocketcloud werkt mijns inziens een heel stuk fijner. Nog een alternatief is Logmein...als je er 24 Euro (!!!) voor over hebt! ;w

[ Voor 13% gewijzigd door AmonTobin op 29-12-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Als je een rooted phone hebt ga je terug naar de oude market, zodat Appbrain en Fast Web install weer werkt.

Benodigheden:
1.Super Manager of een andere root explorer: (o.a gratis root explorer, maar is nog veel meer waarbij je maar eens moet uitzoeken of het wat voor je is. Zie de instellingen van deze applicatie.) http://www.appbrain.com/a...web.hinet.net.TaskManager

2. Rename met Super Manager in root mode het bestand marketupdate.apk in bijvoorbeeld marketupdate1111.apk1

3. Menu/settings/toepassingen/toepassingbeheren -> menu/filter ->alles -> Market -> stop , cache wissen , update verwijderen.

Desnoods phone even rebooten. En je hebt weer je oude vertrouwde market. Waarbij gelukkig Fast WEB install weer werkt. Ik heb wel eerst fast web install en Appbrain verwijdert en opnieuw geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 10:34
AmonTobin schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:28:
[...]

Ik ben zelf erg tevreden over Pocketcloud. Dit is een RDP/VNC client die via de Market gratis te downloaden is (enige beperking is dat je max. 2 computers kan opslaan in je lijstje). Wanneer je de Pocketcloud applicatie voor je PC installeert kun je ook gemakkelijk op afstand je PC overnemen zonder dat je hiervoor instellingen in je modem/firewall hoeft aan te passen (NAT Traversal).

Ik heb overigens ook Teamviewer geprobeerd en kreeg geen strepen zoals jij dat omschrijft, maar ik vond het wel erg prut functioneren. Pocketcloud werkt mijns inziens een heel stuk fijner. Nog een alternatief is Logmein...als je er 24 Euro (!!!) voor over hebt! ;w
Teamviewer kwam ik vandaag tegen, maar ik kreeg het nog niet draaiende omdat ik alles op IP adres doe en ik hierbij andere nummers en gegevens nodig heb.
Ik gebruik nu al langere tijd PhoneMyPC, het is niet foutloos, soms moet je een tweede keer verbinding maken, maar daarna werkt het prima. Ook over 3G gaat het nog best aardig. Helaas lijkt de ontwikkeling wat stil te liggen. Na de nodige updates in relatief korte tijd zit de software nu al een tijdje op dezelfde versie, terwijl ze nog altijd een upcoming features, zoals geluid, hebben.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Auke schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:36:
Als je een rooted phone hebt ga je terug naar de oude market, zodat Appbrain en Fast Web install weer werkt.

Benodigheden:
1.Super Manager of een andere root explorer: (o.a gratis root explorer, maar is nog veel meer waarbij je maar eens moet uitzoeken of het wat voor je is. Zie de instellingen van deze applicatie.) http://www.appbrain.com/a...web.hinet.net.TaskManager

2. Rename met Super Manager in root mode het bestand marketupdate.apk in bijvoorbeeld marketupdate1111.apk1

3. Menu/settings/toepassingen/toepassingbeheren -> menu/filter ->alles -> Market -> stop , cache wissen , update verwijderen.

Desnoods phone even rebooten. En je hebt weer je oude vertrouwde market. Waarbij gelukkig Fast WEB install weer werkt. Ik heb wel eerst fast web install en Appbrain verwijdert en opnieuw geinstalleerd.
Met de nieuwe market kan het ook hoor, je moet alleen even je Android ID terug zetten met Android ID changer die je van de market kan downloaden. Gebruik je oude ID voordat je market is geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
staffordniko schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:48:
[...]

First context -> state -> wifi connected
New task -> net -> bluetooth -> off

En dan andersom ook uiteraard.

Je kan dan ook voor een appart wifi netwerk instellen. Heb het niet getest maar kan dat over een paar uurtjes wel eventjes voor je doen
Ik heb het getest, specifiek met mijn SSID. Het deed helaas helemaal niets. Nou moet ik zeggen dat dit het eerste is dat ik met tasker heb gedaan, dus misschien dat ik iets verkeerd doe. Ik ga sowieso inlezen, want tasker verdient dat.

De methode van barfman moet ik nog bekijken, ik weet nog niet wat ik met de XML's moet (maar daar kom ik nog wel achter ;)).

Hmz, ik moet idd meer met tasker spelen: momenteel staat de melding 'no active profiles' nogal duidelijk bij de notifications. Ik ga eens verder spelen. :Y)

Wat mij betreft is Tasker trouwens een los topic waard. Als iemand zin/tijd heeft: graag! :)

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 29-12-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
pven schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:24:
[...]

Ik heb het getest, specifiek met mijn SSID. Het deed helaas helemaal niets. Nou moet ik zeggen dat dit het eerste is dat ik met tasker heb gedaan, dus misschien dat ik iets verkeerd doe. Ik ga sowieso inlezen, want tasker verdient dat.

De methode van barfman moet ik nog bekijken, ik weet nog niet wat ik met de XML's moet (maar daar kom ik nog wel achter ;)).

Hmz, ik moet idd meer met tasker spelen: momenteel staat de melding 'no active profiles' nogal duidelijk bij de notifications. Ik ga eens verder spelen. :Y)

Wat mij betreft is Tasker trouwens een los topic waard. Als iemand zin/tijd heeft: graag! :)
Je kan als je tasker open hebt staan via de windows toets de profielen of task (XML's) importeren. Als je zelf een profiel of task hebt gemaakt kan je hem exporteren naar je sd kaart, scheelt je een hoop werk na een herinstall van Android :P Kortom, die files van mij zijn kant en klare profielen die je zo kan inporteren, op de wijzigingen na kan je ze zo gebruiken. Eigen Topic over dit programma is zeker de moeite waard, want er wordt zeer veel gebruik van gemaakt, en je kan je profielen dus gewoon delen ;) Helaas heb ik niet echt de tijd er voor om dit bij te houden, heb nu wel een weekje vrij, maar moet straks weer vol aan de bak :D

[ Voor 11% gewijzigd door Barfman op 29-12-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Ik had hem al gepost in het homescreen topic, maar omdat het om een app gaat, lijkt het me de moeite waard om hem hier ook even te posten.

SPB Mobile Shell 5.0 Beta for Android

Ziet er goed uit, :P
http://spb.com/beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Barfman schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:19:
Ik had hem al gepost in het homescreen topic, maar omdat het om een app gaat, lijkt het me de moeite waard om hem hier ook even te posten.

[video]

Ha, grappig dat ze de DHD als demo toestel gebruiken. Ik heb me voor de gein ingeschreven. Hopelijk wordt ik uitgenodigd om dat UItje eens uit te gaan proberen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een app die de startup toon van m'n DHD mute bij het opstarten. Ik zag wel een aantal apps, maar die werken niet bij een fast boot. Iemand een idee?

Verwijderd

Ik gebruikte voor de update Visionary+ om te rooten zoals hier bekend werkt deze niet meer met de nieuwe update. Is er bij iemand al iets bekend wanneer er hiervoor van Visionary een update komt zodat een leek ook weer kan Temprooten? Ik gebruikte het i.c.m. Titanium backup geniaal simpel dat freezen!

• Dikkedikkie
Dikkedikkie schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:12:
Iemand enig idee waarom de muziekdienst Jumper voor android niet te installeren valt op de geroote telefoon (galaxy 3)? dit geldt ook voor flash 10.1. vanalles geprobeerd maar ik krijg telkens "niet geinstalleerd"
Anybody? hij draait op froyo trouwens!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Dikkedikkie op 30-12-2010 10:39 ]

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Was Jumper niet de dienst van google die nog niet uit was? Er stond iets recent op de FP hier over...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Barfman
Dikkedikkie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:13:
[...]

Anybody? hij draait op froyo trouwens!!!
Nou, wat dacht zelf..
App is nog geen eens uit officieel.

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:32:
Ik gebruikte voor de update Visionary+ om te rooten zoals hier bekend werkt deze niet meer met de nieuwe update. Is er bij iemand al iets bekend wanneer er hiervoor van Visionary een update komt zodat een leek ook weer kan Temprooten? Ik gebruikte het i.c.m. Titanium backup geniaal simpel dat freezen!
Je hebt ook nog z4. Doet volgens mij hetzelfde, een temp root.

• Dikkedikkie
Motrax schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:10:
Was Jumper niet de dienst van google die nog niet uit was? Er stond iets recent op de FP hier over...
ja klopt, maar bij velen lukt et wel dus lijkt me sterk dat het niet lukt omdat hij officieel niet uit is ;)
Verder is flash 10.1 wel uit en die lukt ook niet qua installeren. Wie o wie helpt :D

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:56

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Ik ben op zoek naar een telnet app voor Android die autologin heeft en sessies kan bewaren zodat je later eenvoudig verbinding kan maken. Ik heb wel wat simpele apps gevonden in de Market, maar geeneen die dit allemaal kan. Iemand een idee?

Hier stond een dode link.

Iemand een optie om aan eBuddy te geraken als los .apk bestand?
Kan het niet vinden op m'n Android tablet en kan het ook nergens los vinden op het gehele internet.
WhatsApp ofzo laat je ook .apk'tjes downloaden vanaf de website, maar bij eBuddy kan dat helaas niet.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Barfman schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:19:

[video]

Ik heb me ook ingeschreven voor deze beta. Ziet er echt glad uit!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

CLB schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:03:
Kan het niet vinden op m'n Android tablet en kan het ook nergens los vinden op het gehele internet.
WhatsApp ofzo laat je ook .apk'tjes downloaden vanaf de website, maar bij eBuddy kan dat helaas niet.
Volgens mij kun je de apk uit een telefoon halen met mybackup pro.

[ Voor 74% gewijzigd door MegaTronics op 30-12-2010 12:15 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Je zou ook Nimbuzz kunnen proberen, dat is ook een msn-applicatie maar werkt daarnaast nog met een aantal andere communicatieprogramma's.

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Downloaden op je milestone en die APK eraf halen? :)

HOI.

Ja maybe... geen zin om te rooten / backuppen en onzin voor een app..
Ik kreeg net de laatste versie aangeboden als .apk bestand, deed het niet.

Denk dat ik maar een reset doe van de tablet dan kan ik 'm bij de eerste setup wel installeren namelijk.

EDIT: Kon alleen de StartUp Wizard aanzetten, maar kon geen third party zut meer installeren ;(

EDIT II: Via de FTP van Archos alle Archos 70 content binnengehaald..
Daar stonden ook de .apk'tjes bij van de third party applicaties.. eBuddy.apk op de Archos gezet _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 30-12-2010 13:31 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

dhhdante schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:33:
[...]

Je hebt ook nog z4. Doet volgens mij hetzelfde, een temp root.
bedankt voor je reactie. hb hem gedownload en geïnstalleerd via XDA maar helaas lukt het Z4 ook niet om te rooten. Nou ja hopen dat één van beide snel met een update uitkomt zodat je weer met één klik kan rooten.

Verwijderd

Dikkedikkie schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:12:
Iemand enig idee waarom de muziekdienst Jumper voor android niet te installeren valt op de geroote telefoon (galaxy 3)?
Omdat die app nog zwaar beta is en niet eens officieel is gereleased?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 13:36 ]

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-09 19:17

Kingpinda

Citizenship is earned.

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:32:
Ik neem aan dat je dus een Desire z of hd hebt. Aangezien de update 172.xxx er dus voor zorgt dat je niet meer kan rooten. Ga of naar de desbetreffende topic van deze telefoon. Desire z heeft zijn eigen root en flash thread of ga snuffelen op Xda-developers. Daar kun je je vragen beter kwijt. Toevallig is de maker van Visionary+ mijn zus maar ze heeft een hekel aan mij en we hebben daardoor geen contact. Anders had ik het even aan haar gevraagd :p

edit: zucht. Een sarcastisch grapje en iedereen hapt...

edit2: @Kunky hieronder: Dan nog ondanks je gebrek aan kennis van code is het handiger dit soort vragen te stellen in andere threads. Er zijn loopholes gedicht in de nieuwe rom van HTC hierdoor moeten de devs weer verder gaan zoeken hoe dit te misbruiken. Op deze thread praten we over een verscheidenheid van programmas en ik verwijs je gewoon door naar sites die eerder het antwoord zullen hebben op jouw vraag. Er is na mijn weten NU nog geen oplossing maar ze zijn hard aan het werk. Met het rooten van de G2 in US hadden we hier in europa dus een voorsprong. Daar werd al het meeste werk gedaan. Nu is er weer een nieuwe beveiliging dus dat zou theoretisch afhankelijk van de beveiliging dus weer even kunnen duren.

[ Voor 31% gewijzigd door Kingpinda op 30-12-2010 17:33 ]

Life is like living only without the peaches

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:09

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Kingpinda schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:12:
[...] Toevallig is de maker van Visionary+ mijn zus maar ze heeft een hekel aan mij en we hebben daardoor geen contact. Anders had ik het even aan haar gevraagd :p
Ik dacht altijd dat Paul een kerel was :/

Verwijderd

Kingpinda schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:12:
[...]

Ik neem aan dat je dus een Desire z of hd hebt. Aangezien de update 172.xxx er dus voor zorgt dat je niet meer kan rooten. Ga of naar de desbetreffende topic van deze telefoon. Desire z heeft zijn eigen root en flash thread of ga snuffelen op Xda-developers. Daar kun je je vragen beter kwijt. Toevallig is de maker van Visionary+ mijn zus maar ze heeft een hekel aan mij en we hebben daardoor geen contact. Anders had ik het even aan haar gevraagd :p
Idd Desire HD op het betreffende topic is idd root te verkrijgen maar niet met één klik. Ik ben niet iemand die heel handig is met heel veel codes e.d. (en dus waarschijnlijk wat sloopt 8)7 ) dus hoopte eigenlijk op een update van Visionary+ of een ander soortgelijk programma.

En idd dacht ook dat Paul een kerel is :|

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

Vind het niet eens 'geek' achtig haha, zou zelf ook wel zo'n taart willen =)
M'n meisje heeft sinds vandaag ook een Android tablet dus misschien groeit haar liefde voor Android nog wel.

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

Wel de foto's dan hier plaatsen. Alvast gefeliciteerd!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:56
Werkt zo'n advanced task killer nou goed? Of is dit eigenlijk niet handig te gebruiken?

• Brad Pitt
MaStar schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:26:
Werkt zo'n advanced task killer nou goed? Of is dit eigenlijk niet handig te gebruiken?
Taskkillers en Battery Savers: waarheid of leugen?

• Auke
  • Niet online
MaStar schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:26:
Ik gebruik nu ruim een week het volgende programma, en dat lijkt goed te werken.

AutoKiller Memory Optimizer:
http://www.appbrain.com/a...timizer/com.rs.autokiller
Een programma die niet gewoon programma's killed, maar die je controle geeft over het interne android geheugenproces. Voor uitleg zie bovenstaande link en:
http://geekfor.me/faq/autokiller/

[ Voor 3% gewijzigd door Auke op 30-12-2010 15:48 ]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb een advanced task killer draaien, echter niet actief op de telefoon.

Het wil wel eens voor komen dat bepaalde programma's op mijn telefoon tijdens het afsluiten de GPS aan laten staan. Ik gebruik de advanced task killer dan om alle processen af te sluiten.

Ik merk eigenlijk geen verschil met en/of zonder gebruik van de advanced task killer op de baterij performance..

• MaStar
Auke schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:39:
[...]

Ik gebruik nu ruim een week het volgende programma, en dat lijkt goed te werken.

AutoKiller Memory Optimizer:
http://www.appbrain.com/a...timizer/com.rs.autokiller
Een programma die niet gewoon programma's killed, maar die je controle geeft over het interne android geheugenproces. Voor uitleg zie bovenstaande link en:
http://geekfor.me/faq/autokiller/
Thx voor de tip. Als ik het goed begrijp is dat een programma dat 'automatisch' killt als het aantal MB boven een aantal waardes (ingesteld) komt? Klopt het dat op deze manier de Advanced Task killer overbodig is? Ik vond de task killer altijd wel fijn, aangezien er altijd veel apps 'open' staan.

Dan ben ik wel even benieuwd welke instellingen het beste zijn. Ik heb hem nu op system default staan.

[ Voor 18% gewijzigd door MaStar op 30-12-2010 16:18 ]

• Auke
  • Niet online
Ook binnen het programma kun je handmatig processen of Services killen, indien gewenst. Als je op hun site kijkt, zie je diverse uitleg. http://andrs.w3pla.net/autokiller

Als ik het goed heb adviseren ze om met de laagste stand te beginnen, en dan een tijdje te testen of je telefoon lekker werkt. Dan is dat voldoende, wil je toch wat meer geheugen vrij, dan ga je een stapje hoger. Ik heb hem geloof ik op Moderate (een stapje boven system default) staan. Heb nu bijna altijd tussen de 35 en 50 MB geheugen vrij.

Er zijn nog vele andere mogelijkheden, maar daar heb ik mij nog niet aan gewaagd.

[ Voor 7% gewijzigd door Auke op 30-12-2010 16:32 ]

• MaStar
Auke schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:30:
Ook binnen het programma kun je handmatig processen of Services killen, indien gewenst. Als je op hun site kijkt, zie je diverse uitleg. http://andrs.w3pla.net/autokiller
Oke bedankt. Super programma! Draait dus gewoon op de 'achtergrond'?

[ Voor 21% gewijzigd door MaStar op 30-12-2010 18:11 ]

• Auke
  • Niet online
Ik heb ergens gelezen dat het niet op de achtergrond draait. Het past interne processen van android aan, en schakelt zichzelf dan weer uit.

Now this process is fully automated by Android’s coding and is NOT done in the same way that a taskkiller will kill off running processes. These tasks are closed off gracefully when free memory starts to get too low. The beauty of autokiller is that it will let you adjust these kill off points on the fly. So you can set it to say if you have less than 60mb free, you want to start killing off empty apps. Or you could even be more aggressive. Autokiller’s new “extreme” setting kills off empty apps when android drops below 170mb free. Additionally because these are controlled by Android, autokiller does not run in the background like other applications. It applies the settings at boot (by writing them to /sys/module/lowmemorykiller/parameters/minfree) and then closes. The reason it has to run at first boot is because the hard coded settings are in your ramdisk which means that every time you reboot, they will go back to default.

• pven
  • Niet online
Barfman schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 22:06:
[...]

EDIT:

Heb even zitten te stoeien, probeer deze 2 profielen maar even, ik kon alleen wifi testen omdat ik even geen bluetooth device bij de hand had, ik zelf heb zonder bluetooth apparaatnaam getest, en dat werkte. Je moet de files wel even aanpassen naar je eigen settings. Zo heb ik het mac adres naar 00:00:00 etc genoemd, en de SSID naam moet je even wijzigen naar je eigen SSID naam. En uiteraard even jou apparaatnaam van je bluetooth device waarnaar je wilt connecten erin zetten.

Deze zet wifi uit en schakelt bluetooth aan, je moet zelf even kijken of hij automatisch connect naar je device:
Wifi-Off Bluetooth-On.prf.xml

Deze zet bluetooth uit en schakelt wifi aan en connect naar jou opgegeven SSID.
Bluetooth-Off Wifi-On.prf.xml
Ik heb vandaag zitten spelen, helaas lukt het niet helemaal. Toen ik 20 minuten van huis was, sprong BT pas aan. Bij thuiskomst sprong BT wel keurig uit. Het lijkt net alsof BT pas aan springt als ik totaal geen wifi meer in de omgeving heb. Ik puzzel verder. :)

Probleempje waar ik niet helemaal 1,2,3 uitkom..
Ik heb 200 muziekalbums op mn tablet staan, bestaande uit 200 mappen met daarin mp3'tjes en een cover.

In mn muziekapplicatie zie ik netjes deze albums met bijbehorende cover, allemaal erg mooi.
Maar in de Gallery app heb ik nu dus ook 200 folders met in elke folder slechts 1 afbeelding...

Als ik een .nomedia bestand aanmaak heb ik GEEN afbeelding in de gallery maar ook GEEN muziek in mn music-app. Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik die 200 afbeeldingen niet zie in de gallery en dat ik gewoon
mn muziek kan blijven afspelen (inclusief covers) in de musicapplicatie?? Heb echt even geen idee...

• MaStar
Iemand nog een tip voor een goede social media app? Waarmee ik een status op facebook en twitter (graag los van elkaar, of in enkele gevallen samen) kan updaten?

HTC sense had hier een goede app voor, maar ik heb nu launcher Pro plus. Iemand nog zoiets?

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
MaStar schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:38:
Iemand nog een tip voor een goede social media app? Waarmee ik een status op facebook en twitter (graag los van elkaar, of in enkele gevallen samen) kan updaten?

HTC sense had hier een goede app voor, maar ik heb nu launcher Pro plus. Iemand nog zoiets?
Launcher Pro Plus heeft Friends, toe te voegen via de Widget van LPP. Zowel los als samen posten. Succes!

Specs

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

CLB schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:18:
Probleempje waar ik niet helemaal 1,2,3 uitkom..
Ik heb 200 muziekalbums op mn tablet staan, bestaande uit 200 mappen met daarin mp3'tjes en een cover.

In mn muziekapplicatie zie ik netjes deze albums met bijbehorende cover, allemaal erg mooi.
Maar in de Gallery app heb ik nu dus ook 200 folders met in elke folder slechts 1 afbeelding...

Als ik een .nomedia bestand aanmaak heb ik GEEN afbeelding in de gallery maar ook GEEN muziek in mn music-app. Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik die 200 afbeeldingen niet zie in de gallery en dat ik gewoon
mn muziek kan blijven afspelen (inclusief covers) in de musicapplicatie?? Heb echt even geen idee...
.nomedia.'extensie', werkt dat?
Anders zul je toch per muziek map .'bestandsnaam'.'extensie'

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Vraagje.. Ik heb wat profiles apps geprobeerd maar blijkbaar nog niet de goeie gevonden.. Ik wil s'avonds als ik lig te slapen alleen dat de telefoon en wekker werkt.. Alle bliepjes van diverse notificaties moeten uit. Welke app werkt wat dat betreft het meest makkelijk?? Op m'n blackberry koos ik dan profile alleen telefoon.

• miles
chowmonkey schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:01:
Vraagje.. Ik heb wat profiles apps geprobeerd maar blijkbaar nog niet de goeie gevonden.. Ik wil s'avonds als ik lig te slapen alleen dat de telefoon en wekker werkt.. Alle bliepjes van diverse notificaties moeten uit. Welke app werkt wat dat betreft het meest makkelijk?? Op m'n blackberry koos ik dan profile alleen telefoon.
Volgens mij kan je hiervoor Bedside Buddy gebruiken..De wekker doet het dan wel, maar het toestel gaat (afhankelijk van je instellingen) in airplane mode. Bellen zal dus wel niet lukken.

Als je voor Toggle data kiest lijkt 'ie precies te doen wat jij wilt. Hoef je alleen nog maar tijden in te stellen, je kunt alleen geen weekend tijd instellen.

[ Voor 22% gewijzigd door miles op 31-12-2010 00:02 . Reden: testje - testje 2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

chowmonkey schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:01:
Ik gebruik daar Silent Sleep voor. Erg simpel, maar perfect voor mij.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
hallo, weet iemand of er een app bestaat die je smsjes opslaat welke je van tevoren hebt getypt) en verzendt op een door jouw gekozen tijdstip? bijvoorbeeld om 12 uur vanacht?
ik heb me rot gezocht maar kan niets vinden die zoiets kan. wellicht heb ik dan niet goed genoeg gezocht?

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
pven schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:19:
[...]

Ik heb vandaag zitten spelen, helaas lukt het niet helemaal. Toen ik 20 minuten van huis was, sprong BT pas aan. Bij thuiskomst sprong BT wel keurig uit. Het lijkt net alsof BT pas aan springt als ik totaal geen wifi meer in de omgeving heb. Ik puzzel verder. :)
Ook als je op basis van jou ssid hebt afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
MaStar schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:38:

ik gebruik tweetcaster pro. werkt erg fijn en je kan kiezen je status voor twitter of facebook te updaten of beide tegelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
jelmervos schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 08:45:
[...]

ik denk dat je ook wel iets hebt aan "profile settings" (betaalde versie). dit programma laat je profielen instellen op basis van de plaats waar je bent en beschikt over een groot scala aan andere mogelijheden, wellicht iets om eens te testen? Ik ebn erg iig erg blij mee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:51
Dikkedikkie schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:25:
[...]

ik gebruik tweetcaster pro. werkt erg fijn en je kan kiezen je status voor twitter of facebook te updaten of beide tegelijk :D
Tweetdeck kan het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Wat zou het fijn zijn als je de 20~30 smsjes die je om middernacht gaat versturen nu alvast in kunt stellen, en dat ze om 00:00 automatisch verstuurd worden!

Heeft iemand daar een app voor? Anders dan Tasker, daar snap ik geen hout van namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Obiter dictum schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:49:
Wat zou het fijn zijn als je de 20~30 smsjes die je om middernacht gaat versturen nu alvast in kunt stellen, en dat ze om 00:00 automatisch verstuurd worden!

Heeft iemand daar een app voor? Anders dan Tasker, daar snap ik geen hout van namelijk
Zo iets zoek ik ook, en dan wel betrouwbaar. Grote kans dat SMS-en vannacht lastig gaat worden, dus automatisch opnieuw proberen zou handig zijn.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
jelmervos schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:54:
[...]

Zo iets zoek ik ook, en dan wel betrouwbaar. Grote kans dat SMS-en vannacht lastig gaat worden, dus automatisch opnieuw proberen zou handig zijn.
exact mijn gedacht ook:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19
Zodat de ontvanger 20x hetzelfde SMSje ontvangt ;)

* Hmmbob ontving op 1-1-2010 van een aantal mensen de hele nacht t zelfde smsje opnieuw...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Er is 'n app "SMS Scheduler", maar of 't goed werkt weet ik niet, 't is in ieder geval gratis en handige interface. Ik heb 't nog nooit gebruikt, dus daar kan ik niets over zeggen.

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dcom.zyxsolutions.schedulersms%26referrer%3Dutm_source%253DAndrolib%2526utm_medium%253DPage%2526utm_campaign%253DAndrolib%2520Page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
Eric_Cantona schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:06:
Er is 'n app "SMS Scheduler", maar of 't goed werkt weet ik niet, 't is in ieder geval gratis en handige interface. Ik heb 't nog nooit gebruikt, dus daar kan ik niets over zeggen.

[afbeelding]
dank je wel:) gaan we vanavond mooi ff testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Kiwitje schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:40:
[...]

Launcher Pro Plus heeft Friends, toe te voegen via de Widget van LPP. Zowel los als samen posten. Succes!
Dat is wat ik zoek!! :) Alleen..... hoe kan je hierbij een attachment invoegen? Die optie zie ik niet (en zoek ik wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
jelmervos schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 08:45:
[...]

'
Silent sleep kan je per dag instellen, handig zodat je in het weekend niet om 6:30 uur al allemaal mailtjes krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Iemand die weet hoe je met de Friends app van Launcher Pro Plus foto's kan invoegen? Of heeft iemand een alternatief waarbij dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Barfman schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:22:
[...]

Ook als je op basis van jou ssid hebt afgesteld.
Ik heb nu de SSID geselecteerd en het kanaal, straks eens kijken wat het doet als ik een rondje met de hond ga lopen. :)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.