Android Market en applicaties - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 98.299 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zit naar Beltegoed Hyacinth te kijken. De informatie vanaf de site van Hi is interessant, maar wat ik me wel afvraag is hoe zij die gratis SMSjes verzorgen. Iemand een idee? Ik heb het programma gedownload, als ik een gratis SMS probeer te verzenden dan komt er een melding dat er niet met de site van Hi kan worden gecommuniceerd. :?

Hmz, zou het kunnen dat dit via de site van Hi wordt verzonden? Ik heb daar het onderstaande staan, maar dat heb ik eigenlijk nooit gebruikt (nooit verder naar gekeken).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/luddp4TwFgLW3bSgh5fUXi2e/full.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door pven op 22-12-2010 21:00 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Het programma logt in op website van HI. Daar haalt het ook de gegevens op voor je beltegoed.
pven schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:56:
Ik zit naar Beltegoed Hyacinth te kijken. De informatie vanaf de site van Hi is interessant, maar wat ik me wel afvraag is hoe zij die gratis SMSjes verzorgen. Iemand een idee? Ik heb het programma gedownload, als ik een gratis SMS probeer te verzenden dan komt er een melding dat er niet met de site van Hi kan worden gecommuniceerd. :?

Hmz, zou het kunnen dat dit via de site van Hi wordt verzonden? Ik heb daar het onderstaande staan, maar dat heb ik eigenlijk nooit gebruikt (nooit verder naar gekeken).

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik wist nog niet dat ik via de site van Hi gratis 100 SMSjes tot mijn beschikking had, nu dus wel. :)

Wel jammer dat die functie blijkbaar nog niet werkt, ik heb maar even een mailtje erover verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 11:09
RekZ schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:48:
[...]

Orange Diary is nog iets te uitgebreid.

Ik zoek iets voor wanneer ik bij mezelf denk; 'oh dat moet ik even onthouden/opschrijven' ik snel een kladblokje kan openen om 1 of 2 woorden in te zetten.
Notification Notes?
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dbleetech.notificationnote%26referrer%3Dutm_source%253DAndrolib%2526utm_medium%253DPage%2526utm_campaign%253DAndrolib%2520Page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Of de notitie app van HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
RekZ schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:25:
Wat is de beste app om even snel een notitie te maken? Het liefst ook eentje waar ik met mn vinger kan 'schrijven'
Ik gebruik hier Astrid taken voor. Zo heb ik bijvoorbeeld de agenda widget met astrid taken op een scherm. Nu hoef ik alleen op een taak te klikken en dan opent actieve taken van astrid. Hier kan je dan tekst invoeren en nadat je op het plus tekentje drukt slaattie het op.

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
pven schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:16:
Ik wist nog niet dat ik via de site van Hi gratis 100 SMSjes tot mijn beschikking had, nu dus wel. :)

Wel jammer dat die functie blijkbaar nog niet werkt, ik heb maar even een mailtje erover verzonden.
Is dat het niet het aantal SMS-jes dat je binnen je bundel mag gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Joen schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:53:
[...]

Is dat het niet het aantal SMS-jes dat je binnen je bundel mag gebruiken?
Nee, dat aantal is geen 100 (alhoewel ik ook niet precies weet wat het dan wel is). Maar goed: ik ging offtopic (sorry :$), graag weer ontopic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lekker simpel en lekker snel, werkt goed. thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladiblo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:37
Weet iemand of er al een manier gevonden is om te zorgen dat de market niet meer update naar de nieuwe versie? Vindt hem na de update vreselijk onoverzichtelijk en neemt ook nog eens onnodig veel ruimte in in het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

oude market in /system/app zetten (staatie waarschijnlijk al), en vinkje bij automatisch updaten uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Weten jullie of het mogelijk is om winamp niet muziekbestanden buiten mijn muziekmap af te laten spelen? Hij vindt nu ook dingen als facebook pop enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
gwystyl schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:41:
oude market in /system/app zetten (staatie waarschijnlijk al), en vinkje bij automatisch updaten uitzetten?
Automatisch updaten stond bij mij ook uit maar mooi dat de Market gewoon zichzelf binnen no-time weer had vernieuwd. Aangezien ik vind dat de oude Market op mijn mobiel fijner werkt weer de update teniet gedaan en MarketUpdater.apk in system/app gewoon gerenamed. Nu geen problemen meer :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladiblo
gwystyl schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:41:
Er valt helaas niks te vinken bij de market zelf

Verwijderd

In Amerika hebben ze op AT&T-netwerk (eindelijk) carrierbilling in de Market. Hopelijk volgt er ook nog eens Nederlandse telco's

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_Mm75bF7VYrE/TRJT0fnQx4I/AAAAAAAAABs/_1C9tobqyM8/s400/market-att.png

http://android-developers...in-android-market_22.html

Verwijderd

Hayo schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:34:
Schiphol heeft vandaag zijn applicatie voor Android uitgebracht, ik moet zeggen dat de applicatie er erg gelikt uit ziet en ook erg goed werkt. Dit brengt alleen met zich mee dat de App veel ruimte in beslag neemt (maar liefst 10,55MB incl. gegevens) en niet verplaatsbaar is naar de SD-kaart. Het is wel zeker een aanrader om een kijkje te nemen in de app.
http://www.androidplanet....-android-nu-in-de-market/
Verplaatsen naar SD kaart lukt bij mij wel hoor... Goeie app trouwens!
Sj44k13 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:46:
Weten jullie of het mogelijk is om winamp niet muziekbestanden buiten mijn muziekmap af te laten spelen? Hij vindt nu ook dingen als facebook pop enz.
Dat is dit jaar echt al 3291 x gevraagd..
Maar voor de aller aller allerlaatste keer in 2010:
Creeer een .nomedia file in de mappen waar geluidjes staan die je niet wilt horen en voila

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• bladiblo
Brad Pitt schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:54:
[...]

Automatisch updaten stond bij mij ook uit maar mooi dat de Market gewoon zichzelf binnen no-time weer had vernieuwd. Aangezien ik vind dat de oude Market op mijn mobiel fijner werkt weer de update teniet gedaan en MarketUpdater.apk in system/app gewoon gerenamed. Nu geen problemen meer :)
Bedankt voor de tip, maar daar heb je dan zeker root voor nodig? Mij lukt het iig niet die te renamen.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:00:
In Amerika hebben ze op AT&T-netwerk (eindelijk) carrierbilling in de Market. Hopelijk volgt er ook nog eens Nederlandse telco's

[afbeelding]

http://android-developers...in-android-market_22.html
Heb het gezien ja. Hebben ze eindelijk carrier billing, voegen ze het alleen toe voor klanten in een land waarin ze erg simpel met credit cards betalen |:( Niet echt slim om er daar mee te beginnen ipv in andere landen, imho.

En ik vraag me serieus af wat er met die aankondiging van Paypal is gebeurd!

[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 23-12-2010 02:08 ]

Dat zit wel Schnorr.

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:18
Voorlopig de meest accurate weer widget die ik heb getest van WeatherWidget.

Heb geloof ik 5 weer widgets geinstalleerd en vanmorgen om 7 uur gaven 4 van de 5 aan dat het droog was en geen regen en alleen de WeatherWidget gaf aan dat het regende. En het regende ook pijpestelen. Helaas nog niet heel erg veel instellingen en vooruitzicht (2 dagen), maar ja wel accuraat.

http://www.appbrain.com/a...t.thebugger.weatherwidget

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

• Brad Pitt
bladiblo schreef op donderdag 23 december 2010 @ 01:54:
Bedankt voor de tip, maar daar heb je dan zeker root voor nodig? Mij lukt het iig niet die te renamen.
Klopt. Had dat er bij moeten zetten, apps in /System en zo kan je niet "zomaar" renamen nee.

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Misschien is het al langer zo en is het de ochtend die me nog parten speelt, maar vanmorgen kreeg ik de melding dat de skype-app naar de SD kan verplaatst worden. Wel handig, 6 à 8 MB extra vrij plots!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
@pven: over die Hyacinth applicatie: Bij mij werkt dat sms'e wel gewoon correct!

www.degroot-it.nl

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

majoh schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:18:
Heb een probleem en kan m niet echt snel vinden op Google hoe ik het moet oplossen. Mss dat iemand hier een antwoord heeft.

Ik heb met Froyo een applicatie op mn SD kaart gezet. Daarna was mn SD kaart geunmount en kon hij de applicatie dus niet vinden. Dit had ik echter niet echt door, dus heb op dat moment deze applicatie weer uit de Market gehaald.

Het probleem is nu dat ik hem niet meer kan verplaatsen naar mijn SD kaart (die ik ondertussen weer gemount heb) waarschijnlijk omdat deze daar al staat. Het verwijderen van de herinstalleerde applicatie helpt niet.

Iemand een idee hoe dit op te lossen valt?
Klein bumpje, niemand hier antwoord op?

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
majoh schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:46:
[...]
Klein bumpje, niemand hier antwoord op?
unmount SD - remove app - mount SD al geprobeerd?

site

• Hmmbob
  • Laatst online: 18:25
degroot schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:57:
@pven: over die Hyacinth applicatie: Bij mij werkt dat sms'e wel gewoon correct!
Ook in de "Vermiljoen" versie (Vodafone) werkt dat prima.

Sometimes you need to plan for coincidence

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Groentenboer schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:15:
[...]

Ook in de "Vermiljoen" versie (Vodafone) werkt dat prima.
Heb je daar een linkje naartoe?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Cogitationis poenam nemo patitur

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

werkt uitstekend.... ik bel nooit meer naar 1200 om m'n belbundel te chekken...

• Hmmbob
Bullet NL schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:04:
[...]
werkt uitstekend.... ik bel nooit meer naar 1200 om m'n belbundel te chekken...
Ik ook niet meer. Is wel een app die typisch op de achtergrond moet werken; hij is namelijk net zo snel als de Vodafone site zelf :X Effe snel checken / verversen, dan snel kun je vergeten :F

Maar goed, zoals gezegd, dat ligt niet aan de app maar aan my.vodafone.nl

• pven
  • Niet online
degroot schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:57:
Hier nog steeds niet, via de site van Hi werkt het wel. Binnenkort zal ik er eens verder naar kijken, alleen die widget is mij die euro al waard. :)

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Groentenboer schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:35:
[...]

Ik ook niet meer. Is wel een app die typisch op de achtergrond moet werken; hij is namelijk net zo snel als de Vodafone site zelf :X Effe snel checken / verversen, dan snel kun je vergeten :F

Maar goed, zoals gezegd, dat ligt niet aan de app maar aan my.vodafone.nl
Er zit ook een witget bij, deze draait bij mij op een homescreen.... die haalt voor elke keer de juiste gegevens op.... hoef behalve de wiget niets anders op de achtergrond te laten draaien.

• vinsterdamus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-01 15:43
Ik heb een probleem met het vinden van de nederlandse voice search van google. Ik heb een motorola milestone geïmporteerd uit italie waardoor er ten alle tijde gekeken wordt in de italiaanse market. Weet iemand waar ik de .apk zou kunnen vinden of een non root manier om mijn market om te zetten?

Ik wil de root liever niet uitvoeren op dit moment omdat ik mijn tel binnenkort moet opsturen wegens een semi losse 3.5mm jack.

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hoe kan ik een backup naar mijn HD maken (vooral contacten)? Nu wordt dat naar de SD gedaan maar daar heb ik bijster weinig aan als ik hem verlies of in de toiletpot laat vallen.

Ik zoek me rot, maar kan niets vinden; kijk ik er overheen? :P

• Brad Pitt
Heb je die niet gewoon aan een Google-account gekoppeld dan? Dat is verreweg het makkelijkste.

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Sanction schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:24:
Hoe kan ik een backup naar mijn HD maken (vooral contacten)? Nu wordt dat naar de SD gedaan maar daar heb ik bijster weinig aan als ik hem verlies of in de toiletpot laat vallen.

Als je de backup op de SD-kaart hebt staan, dan kopieer je dat toch zo naar je pc :7.
Of inderdaad zoals hierboven al staat, je contacten exporteren naar Gmail. Ideaal kan ik je zeggen, volgende Android phone over een paar jaar kun je zo weer koppelen en klaar.

Cunning linguist.

• vinsterdamus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-01 15:43
Sanction schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:24:

Ik ga er vanuit dat je een google account hebt geactiveerd? Zo ja zal je telefoon vanuit contacten alles naar je gmail account linken waardoor je het in Gmail kan zien. Vanuit Gmail kan je dan weer alles exporteren naar je pc wanneer je dat zou willen. Het is natuurlijk handiger om het gewoon te laten staan want je HDD zou ook kunnen crashen 8)7

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Ik ga een stomme vraag stellen. Als ik een vriend een betaalde app kado wil doen hoe pak je dat dan aan?? Op de ipod kan ik gewoon een app voor een ander aanschaffen..

• pven
  • Niet online
pven schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:11:
[...]

Hier nog steeds niet, via de site van Hi werkt het wel. Binnenkort zal ik er eens verder naar kijken, alleen die widget is mij die euro al waard. :)
Ik heb deze middag gemaild met support@d-centralize.nl, enkele uren later kreeg ik een mail terug dat er een update beschikbaar is met het verzoek om deze eens te proberen. Deze update werkt prima! _O_

offtopic:
En dankzij deze app heb ik ontdekt dat ik 100 'gratis' SMSjes per maand krijg bij Hi! :o

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

chowmonkey schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:30:
Ik ga een stomme vraag stellen. Als ik een vriend een betaalde app kado wil doen hoe pak je dat dan aan?? Op de ipod kan ik gewoon een app voor een ander aanschaffen..
Is geen stomme vraag (ja ze bestaan wel, dit is er gewoon géén). Het kan wel, maar is iets omslachtiger dan op een Apple product. Tegelijk is het ook wel een stuk leuker, zowel de uitvoering als de verbazing op je vriends gezicht. Stappenplan:

1. Organiseer een pokeravond.
2. Zorg voor genoeg bacardi
3. Zo rond 02:00 uur, als je vriend redelijk lam is pak je zijn telefoon
4. Pak je creditcard
5. Ga naar de plee
6. Voer op de plee met de deur op slot je creditcardgegevens in in de market en koop de app
7. Wacht 16 minuten en deïnstalleer de app
8. Leg de telefoon en creditcard even op de grond
9. Goed vegen en handjes wassen
10. Geef heel sneaky de telefoon terug aan je vriend

De app staat nu niet op zijn telefoon, maar kan op elk moment weer kostenloos uit de market geplukt worden. Hij ziet het dus pas -als je heel veel pecht hebt- als hij in de market helemaal naar beneden scrollt (kleine kans). Op zijn verjaardag geef je hem een geprint bonnetje met instructie helemaal naar beneden te scrollen in de market. Profit!

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• chowmonkey
Obiter dictum schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:49:
[...]

Is geen stomme vraag (ja ze bestaan wel, dit is er gewoon géén). Het kan wel, maar is iets omslachtiger dan op een Apple product. Tegelijk is het ook wel een stuk leuker, zowel de uitvoering als de verbazing op je vriends gezicht. Stappenplan:
Laat die vriend nou een Amerikaan zijn die op Rhode Island woont :( Dus geen vlotte pokeravond te organiseren..

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ik zou een desgewenst een ander stappenplan voor je kunnen opstellen, succes verzekerd. De kosten zullen dan wel vrij vlot astronomische hoogten aannemen ben ik bang, dus die afweging moet je even maken of dat je waard is.

Zo nee; dan vrees ik dat het geen app wordt voor je Amerikaanse vriend dit jaar...

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• chowmonkey
Obiter dictum schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:56:
Ik zou een desgewenst een ander stappenplan voor je kunnen opstellen, succes verzekerd. De kosten zullen dan wel vrij vlot astronomische hoogten aannemen ben ik bang, dus die afweging moet je even maken of dat je waard is.

Zo nee; dan vrees ik dat het geen app wordt voor je Amerikaanse vriend dit jaar...
Jammer, ik heb m'n eerste android sinds vanmorgen en hij krijgt hem morgen. Hij heeft geen creditcard dus wilde hem Vignette kado doen.. We zijn allebei nogal cellphone cam verslaafd...

• Hmmbob
Bullet NL schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:21:
[...]
Er zit ook een witget bij, deze draait bij mij op een homescreen.... die haalt voor elke keer de juiste gegevens op.... hoef behalve de wiget niets anders op de achtergrond te laten draaien.
Dat is eigenlijk ook wat ik bedoel, maar een beetje vreemd verwoord heb; zie ik nu. Afijn, voor mij is het inderdaad ook de euro waard! (Overigens de enige app die ik gekocht heb...)

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:09

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb de "Agenda Android" calender widget gedownload, werkt prima. Maar als ik in het programma naar de calender ga, dan gaat hij automatisch naar het jaar 2014. Daarnaast staat een knop en als ik die aanklik dan gaat hij wel gewoon naar de huidige datum van 2010. Iemand een idee hoe ik dit kan veranderen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-08 19:35
Ik kan geen apps meer installeren op mijn Legend sinds ik de nieuwe market heb. Krijg altijd de melding "package invalid" tijdens het installeren ..

• pven
  • Niet online
caoim schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:21:
Ik kan geen apps meer installeren op mijn Legend sinds ik de nieuwe market heb. Krijg altijd de melding "package invalid" tijdens het installeren ..
Wat heb je zelf zoal geprobeerd en onderzocht voordat je dit bericht hier neerplempte?

• caoim
pven schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:24:
[...]

Wat heb je zelf zoal geprobeerd en onderzocht voordat je dit bericht hier neerplempte?
Gezocht op Google, maar daar kwam ik altijd uit op pagina's van xda waar ze het over custom roms hebben. Of ze spraken over een factory reset, wat geen optie is voor mij.

• pven
  • Niet online
caoim schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:33:
[...]

Of ze spraken over een factory reset, wat geen optie is voor mij.
Wat denk je dat hier een van de eerste antwoorden is op dat soort vragen? ;)

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:50

iop

Hallo, weet je wat je eerst eens zou kunnen proberen..?... een Factory reset.

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• caoim
Vorige keer dat ik een factory reset deed kreeg ik mijn exchange niet meer goed, wat pas opnieuw ging na de update naar 2.2 .. Dat wil ik niet nogmaals meemaken.

• pven
  • Niet online
Dan kunnen wij je niet helpen. Je bent hier op visite bij Tweakers, als je al geen factory reset durft te doen dan houdt het al vrij snel op.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Nou, ik vind de vraag heel normaal. En de reacties niet. Niemand zit te wachten op een factory reset.
Of adviseren jullie ook Windows opnieuw te installeren als er iets van windows even niet werkt.

Als je dan ergens op het net factory reset tegen komt wil dat niet zeggen dat er geen andere oplossing is.

www.casarodriguillo.com

• pven
  • Niet online
Geef eens een andere oplossing dan ... ;)

• Brad Pitt
Mja, als het daadwerkelijk pas is sinds de Market update misschien eerst dié update er weer even afhalen?

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20

Hoite

Goed verhaal

caoim schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:47:
Vorige keer dat ik een factory reset deed kreeg ik mijn exchange niet meer goed, wat pas opnieuw ging na de update naar 2.2 .. Dat wil ik niet nogmaals meemaken.
Gooi de cache eens weg van de Market app?

Uit het blote hoofd:

Settings>Applications>Installed>Market>Erase Cache.

En ik vind voor elk simpel probleem weer lekker resetten ook geen oplossing.
Je bent imo net zo tweaker als je naar een andere oplossing zoekt dan meteen weer opnieuw te beginnen dmv factory reset.
Maar wat Pven waarschijnlijk bedoelt is dat je zomaar een vraag neerknalt zonder aan te geven of je zelf al wat hebt geprobeerd.

Lekker kort.

• caoim
Hoite schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:12:
[...]

Gooi de cache eens weg van de Market app?

Uit het blote hoofd:

Settings>Applications>Installed>Market>Erase Cache.
Daar had ik nog niet aan gedacht, even proberen !

edit: ja, het lukt weer :) thnx ;)
pven schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:48:
Dan kunnen wij je niet helpen. Je bent hier op visite bij Tweakers, als je al geen factory reset durft te doen dan houdt het al vrij snel op.
Het is niet van niet durven, het is van niet willen. Heb er al voldoende gedaan na vanalles uit te liggen proberen, maar sinds de laatste keer een nare ervaring mee gehad en daarom wil ik dit nu niet. Ik moet overal aan mijn email van het werk kunnen, en dat is al wat lastiger als exchange niet meer werkt. En dat wil ik niet riskeren.

• pven
  • Niet online
caoim schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:21:
[...]

edit: ja, het lukt weer :) thnx ;)
Mooi dat je toch geen reset hebt hoeven te doen. :)
[...]

Het is niet van niet durven, het is van niet willen. Heb er al voldoende gedaan na vanalles uit te liggen proberen, maar sinds de laatste keer een nare ervaring mee gehad en daarom wil ik dit nu niet. Ik moet overal aan mijn email van het werk kunnen, en dat is al wat lastiger als exchange niet meer werkt. En dat wil ik niet riskeren.
Ik moet ook bij mijn mail van mijn werk kunnen, maar dat weerhoudt mij er niet van om dingen uit te proberen. Uiteraard is het vervelend als je toestel even niet lekker werkt. Maar ... geef in het vervolg dus aub bij je eerste bericht al aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. Met opmerkingen als 'ik heb al gegoogled' kunnen wij niet zo veel. Gelieve hier rekening mee te houden in de toekomst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Nu ja, jullie reacties waren anders ook voor verbetering vatbaar. Laten we er beiden een lesje uit leren ;)

Goed om te lezen dat je probleem is opgelost, echter discussiëren over topic normen doen we hier niet. Zie je iets in een topic waar je problemen mee hebt of zijn er klachten? Gebruik het TR-Knopje.....

We kunnen vanaf nu dan ook weer vrolijk on-topic verder!

[ Voor 55% gewijzigd door Bullet NL op 24-12-2010 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 10:14
De laatste Skype applicatie werkt nu bij mij vlekkeloos.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 08:54
Ik wil mijn telefoon hard resetten, maar wat gebeurd er in principe? Alle applicaties worden verwijderd, maar hoe zit het het je contacten / sms en foto's/data op je SD kaart? Want Gmail moet je natuurlijk opnieuw configureren en applicaties + beltoon aanpassen en/of installeren en dan klaar?

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hari-Bo schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:12:
Ik wil mijn telefoon hard resetten, maar wat gebeurd er in principe? Alle applicaties worden verwijderd, maar hoe zit het het je contacten / sms en foto's/data op je SD kaart? Want Gmail moet je natuurlijk opnieuw configureren en applicaties + beltoon aanpassen en/of installeren en dan klaar?
Alles wat op je telefoon staat (dus ook SMS/MMS) raak je kwijt. Data op je SD kaart niet.
Als je je contacten synchroniseert met Google krijg je deze ook weer terug als je je Google account instelt.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hari-Bo schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:12:
Je telefoon is dan weer helemaal zoals hij out-of-the-box was. Ik zou een backup maken van mijn smsjes met smsbackup&restore (maakt een backup van al je smsjes op je sd kaart en is gratis :) ) en zelf maak ik ook nog een backup van LauncherPro en mijn Miren browser (even op de [menu] knop drukken en de backup functie opzoeken van deze apps.

Nog bedankt voor de Nederlandse vertaling van Miren Browser SpaceK33z, fijnste browser die ik ben tegengekomen!

[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 24-12-2010 10:45 . Reden: veer in achterwerk stoppen van Kees /SpaceK33z :) ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

knights16 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:58:
De laatste Skype applicatie werkt nu bij mij vlekkeloos.
Op welke telefoon, en alleen met wifi of ook op 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Ik ben sinds gisteren ook een Android gebruiker (Galaxy Tab), ben sindsdien druk bezig om me een beetje wegwijs te maken in het OS en het gaat redelijk. Er is echter één (verder super werkende) applicatie die iets doet wat ik niet begrijp en ik vroeg me af of dat aan de applicatie ligt, des Androids is of gewoon aan mij ligt :P

Ik heb ES File Explorer geinstalleerd waarmee ik netjes naar mijn Synology en Popcorn kan om evt. films te selecteren, echter "herkent" ES File Explorer de .mkv extensie niet direct als video.
Als ik nu op de SD-card een .mkv selecteer dan moet ik expliciet zeggen "Speel als video" en dan start hij netjes Vplayer op. Echter als ik op een netwerkshare een .mkv selecteer en "Speel als video" doe, dan gaat hij hem afspelen met de standaard Video applicatie van Android.

Is er geen mogelijkheid om Android-wijd (ongeacht SD-card of netwerk) een extensie aan een applicatie te hangen? Of is dat iets waar ES File Explorer niet zo goed mee omgaat? Ik heb in de Applicatie instellingen van de standaard Video speler gekeken, maar die button waarmee je alle standaard instellingen kan wissen is "greyed out".

Ik kan wel direct vanuit Vplayer een .mkv selecteren, maar dat kan alleen lokaal want ik krijg Vplayer niet zover dat hij op mijn netwerkshares komt.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Aan iedereen die een hekel heeft aan onzinapps van verschrikkelijk slechte "kwaliteit" die iedere dag opnieuw in de Market worden gezet.. help mee om ze te flaggen:
http://www.androidpolice....bout-you-foresterwoodman/

Die onzin moet eens ophouden...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

@ janvandusschoten: het is een toffe browser, meteen als default geïnstalleerd, eindelijk 1 die beter is dan stock, want de stockbrowser is niet slecht maar een beetje kaal.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Normaal kom ik wel redelijk uit qua geheugen, maar nu heb ik 25MB aan google earth en 10MB flash-updates
Ik wil eigenlijk wel flash blijven gebruiken en ook earth.

wat is het verschil met enige tijd geleden, imho vrat dit niet zoveel geheugen in het verleden.

Nu heb ik een desire met 2.2, daar zit toch ook flash ingebouwd, heb ik de flash10.1 updates en installatie wel nodig?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Flash hoef je idd niet apart te installeren met 2.2 :) Alleen dat andere gedrocht.. ik ben even de naam kwijt, maar het is Flash in schaapskleding voor buiten de browser en je kan er oa. cpu-zuigende spelletjes mee spelen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ja, maar de flash Updates bevatten 10MB

en bedoel je adobe air?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

@S913 je kan dat voorelkaar krijgen door een vinkje te zetten bij Standaard gebruiken voor deze actie. Als ik een video bestand open, kan ik kiezen met welke applicatie ik het bewuste bestand wil openen. In dat "actie voltooien met" popupschermpje kan je dat onderaan aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Dank voor je reactie. Dat heb ik inderdaad al gedaan, de normale "Verkenner" speelt nu dan ook direct met Vplayer af (maar die verkenner kan het netwerk niet op), maar om een of andere reden herkent ES File Explorer de .mkv extensie nog steeds niet. En het vreemde is dat hij dus door via de "Speel af als video" optie, het lokaal met VPlayer afspeelt en op het netwerk met Video, terwijl ik in beide gevallen VPlayer wil gebruiken.
Maar als ik je reactie zo begrijp, heb ik het dus op zich goed gedaan, maar lijkt dit dus bij ES FE te liggen.

[ Voor 5% gewijzigd door S913 op 24-12-2010 14:06 . Reden: Fautje ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

Je zou het nog eens met arcmedia kunnen proberen die herkent aardig wat formaten: avi, divx, mkv, mov, mp4, rmvb, wmv, vob, xvid. Misschien dat ES dan wel doet wat jij wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Sorry, ik heb toch mijn huiswerk niet goed genoeg gedaan. Na wat graven in de krochten van het EStrongs forum, ben ik erachter gekomen dat ES FE in eerste instantie altijd zijn interne speler wil gebruiken ... en die ondersteund geen mkv. Vandaar dat hij steeds "Afspelen als ... " moet doen. Daarom gaat ook het doorstarten van de juiste (andere) mediaspeler niet goed. Ze zijn nog aan het nadenken over het wel of niet toevoegen van het feature dat je vanuit FE standaard een eigen mediaspeler kan starten.

Ik moet dus denk ik maar op zoek naar een andere explorer die goed op mijn lan/smb werkt.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:16
Lijkt er op dat "Google Shopper" niet in (meer) in de market staat..?

Kan hem met de search niet vinden en de barcode geeft ook geen hit:
http://www.google.com/mobile/shopper/

Iemand die hem wel geinstalleerd krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

Is inderdaad verdwenen uit de market, hier ook geen hit. (zoeken, qr-code)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Omdat het alleen in de US en UK werkt is het misschien uit de overige markets gehaald? In de UK market kan ik hem wel gewoon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Twee gratis programma's die ik tegen gekomen ben die ik wil noemen:

Autokiller:
http://www.appbrain.com/a...timizer/com.rs.autokiller
Een programma die niet gewoon programma's killed, maar die je controle geeft over het interne android geheugenproces. Voor uitleg zie bovenstaande link en:
http://geekfor.me/faq/autokiller/

Super Manager:
http://www.appbrain.com/a...web.hinet.net.TaskManager
o.a. Een root explorer en nog meer.
Heb hem nu gebruikt om de oude market blijvend terug te krijgen (staat een aantal post terug hoe dit te doen)
Verder kun je hier erg gemakkelijk alle apk kopiëren naar sdkaart voor backup.
Verder heb ik hiermee een aantal niet te verwijderen programma's wel kunnen verwijderen. (pas op zit risico's aan verbonden) Dit programma staat automatisch ook ingesteld als taskkiller, maar doet dit nogal rigoureus. Dit heb ik dus bij instellingen uitgezet. Autokiller werkt veel prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Ik heb me gek gezocht op internet maar kon niets iets vergelijkbaars vinden met wat ik wil.

Ik zoek een app die een applicatie kan verbergen van de drawer, zonder het programma te freezen.
Het icoon moet gewoon verborgen worden, en het programma gewoon blijven werken (widgets enzo).
Dit omdat sommige widgets ook icoontje laten zien, die je 1x gebruikt en de rest van de tijd staan ze er zinloos tussen.

Ik heb perm root op me telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Brantje schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:39:
Ik heb me gek gezocht op internet maar kon niets iets vergelijkbaars vinden met wat ik wil.

Ik zoek een app die een applicatie kan verbergen van de drawer, zonder het programma te freezen.
Het icoon moet gewoon verborgen worden, en het programma gewoon blijven werken (widgets enzo).
Dit omdat sommige widgets ook icoontje laten zien, die je 1x gebruikt en de rest van de tijd staan ze er zinloos tussen.

Een stukje quote van het net:
"Try "Smart Bar". It's an app on the Android market that's completely free.
Just run it...it will take a while to load upon first time running it. Then click "Application Manager" and it will show you a list of all your installed applications. Go to the app whose icon you wish to hide and long press it for more options. There you can find the "Hide App" option if that particular app happens to have an icon. :) Click that and you'll get a pop up saying it's disabling the app...don't worry! It's not literally disabling it. Just hiding it like the option states. Afterwards, a prompt will ask if you would like to restart the launcher now or later for the change to take affect. :)

Misschien is het wat, ik ken het zelf verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:25

Het gaat gewoon met Launcher Pro. Daar zit ergens diep in de opties een lijst om ze te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Iemand hier ervaring met een app die folder shortcuts op mijn homescreen kan customizen. Ik weet dat bijv ADW (die ik nu gebruik) en folder organizer folders kan maken op homescreen met een custom icon, ik wil alleen een icon van twee kolommen breed met een brede custom icon. ADW en Folder Organizer kan alleen een 1 kolom folder shortcut aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Heb sinds een dag een Desire HD en ben bezig om tal van leuke programma's te installeren. Zag vd week op GoT een app waarmee je al je dataverbruik zowel 3G als Wifi in kon zien e.d. Iemand had hier een screenie van geplaatst.

Zoek me suf op GoT maar kan het niet meer vinden. Kan iemand me helpen?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Laatst online: 06-09 22:59
Ibidem schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:15:
Heb sinds een dag een Desire HD en ben bezig om tal van leuke programma's te installeren. Zag vd week op GoT een app waarmee je al je dataverbruik zowel 3G als Wifi in kon zien e.d. Iemand had hier een screenie van geplaatst.

Ik weet niet of het deze app was, maar hij kan in ieder geval van 3g en wifi het dataverbruik meten: http://www.appbrain.com/app/netcounter/net.jaqpot.netcounter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 09-08 18:34
Ibidem schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:15:

Ik heb een app gehad die beide kon bijhouden, maar die heb ik toch maar weer verwijderd om 2 redenen:
  1. Hij was niet accuraat. Er zat een grote afwijking in het getelde en wat ik bij mijn telecomprovider in de online omgeving terug kon zien.
  2. WiFi vond ik toch niet zo interessant aangezien ik thuis niet betaal voor de hoeveelheid dataverkeer en daar ook geen limiet op heb.
Bij wat verder zoeken kwam ik 3G Watchdog tegen en die bevalt me enorm goed. Hij meet de hoeveelheid verbruikte GPRS en UMTS/HSDPA verkeer behoorlijk beter en komt veel dichter in de buurt van wat ik online terug zie bij mijn telecomprovider.

En het beste is... hij is gratis!

Ook omdat ik even zin had om even te klooien met screenshots maken heb ik van 3G Watchdog een aantal screenshots gemaakt:

3G Watchdog
Op het moment dat je een GPRS, UMTS of HSDPA verbinding hebt verschijnt een 3G Watchdog icoontje rechtsboven in de notificatiebalk. Althans, dat kun je zo instellen.
Bij een groen balkje in het icoontje zit je nog voldoende ruim onder je datalimiet, bij een oranje nader je je datalimiet en bij rood heb je je datalimiet overschreden.
Ook kun je een widget plaatsen op een homescreen die je verbruik, percentage verbruikt en een verbruikbalkje kan laten zien. Er zijn 2 formaten: 1x1 en 2x2. Bij 2x2 zit er een hoop loze ruimte om het blokje heen trouwens.

3G Watchdog
Als je de notificatiebalk uittrekt zie hoeveel procent van je datalimiet je verbruikt hebt, hoeveel dataverkeer van hoeveel datalimiet je verbruikt hebt en wat de laatste dag van je datalmiet is.

3G Watchdog
Het beginscherm als je 3G Watchdog opent.

3G Watchdog3G Watchdog3G Watchdog3G Watchdog
Het instellingenscherm. Dit paste niet in 1 screenshot, dus vandaar in meerdere gedeelten.

3G Watchdog
Je kan ook het verbruik per dag, week en maand terugkijken.

Verder kun je veel statistieken exporteren naar CSV-bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor een iets simpelere applicatie zou ik NetCounter willen aanraden =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thmz159 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 15:17:
[...]

Het gaat gewoon met Launcher Pro. Daar zit ergens diep in de opties een lijst om ze te verbergen.
Zit niet zo diep hoor, vanaf het beginscherm klik je op menu, preferences, general settings, en dan de optie "Hidden Apps". Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
@ Joen welke app/ widgetis dat op het bovenste screen wat je postte met die 2 balkjes aan instellingen (wifi, 3g, bluetooth etc)?
Ik heb de energiebeheer widget maar die laat maar 5 instellingen zien, jij hebt er veel meer

EDIT: Gevonden.. Switchpro en Extended controls kunnen dit o.a., tot aan 7-8 instellingen per balkje. Mooi spul :)

[ Voor 20% gewijzigd door Stefangrp op 26-12-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Stefangrp schreef op zondag 26 december 2010 @ 12:21:
@ Joen welke app/ widgetis dat op het bovenste screen wat je postte met die 2 balkjes aan instellingen (wifi, 3g, bluetooth etc)?
Ik heb de energiebeheer widget maar die laat maar 5 instellingen zien, jij hebt er veel meer
Onder Android 2.2 kan je veel meer dingen kiezen, anders moet je een 3rd party energiebeheer widget downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Ik ben op zoek naar een app/programma dat je vanaf je pc (windows) je telefoon kan bedienen. Dus dat je je telefoonscherm op je pc ziet. Voor windows mobile had ik My Mobiler, maar voor Android kan ik het niet vinden. Ik zal er wel overheen kijken of de verkeerde zoektermen gebruiken, maar kan het niet vinden...

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Caveman schreef op zondag 26 december 2010 @ 13:06:
Ik ben op zoek naar een app/programma dat je vanaf je pc (windows) je telefoon kan bedienen. Dus dat je je telefoonscherm op je pc ziet. Voor windows mobile had ik My Mobiler, maar voor Android kan ik het niet vinden. Ik zal er wel overheen kijken of de verkeerde zoektermen gebruiken, maar kan het niet vinden...
http://www.taranfx.com/re...-android-phone-vnc-server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen bij mij werkt de market niet meer:S
Als ik hem open gaat hij gelijk terug naar het homescreen.
Hebben meer mensen hier last van?
Zoja ook een oplossing misschien?

@Galaxy S Froyo 2.2 niet geroot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Market cache al gecleared? Of als dat niet werkt ook evt. de Market update verwijderen en weer opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Hmmm, VNC..... logisch eigenlijk, als je in een gedachte kronkel vast zit kom je daar niet uit 8)7
Thx !

Android screencast was ik al eens tegen gekomen, maar ik heb mij telefoon niet geroot (en was ik niet van plan ook)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Market cache al gecleared ja.
Wat betreft die update zal ik even kijken.

EDIT: Na verwijderen update werkt het weer:)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Er is een nieuwe versie van ADW launcher, ADW EX: http://www.androidplanet....vanger-met-veel-eyecandy/

Ik dacht niet dat ik zou overstappen van Launcher Pro, en wel om 2 redenen: hidden apps en swipe gestures.

Ik heb al mn games en widgets uit de drawer gehide, (hierboven besproken ;)) en die in 2 aparte mapjes ergens op een homescreen gezet, zo is de drawer een stuk overzichtelijker. Maar nu kan je volgens mij met de nieuwe ADW een soort indeling in tabbladen maken in de launcher. Lijkt ideaal :)

Maar dan nog de swipe actions. Ik heb met LP 5 icoontjes, waarmee ik dus direct 10 acties kan uitvoeren. Waaronder een popup naar internet bookmarks (en bijv whatsapp als ik het het berichten icoon swipe). Erg handig, dat zou ik dan wel moeten missen vrees ik. Twijfel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb een klein probleem met google agenda. Ik heb twee agenda's in google maar alleen mijn hoofdagenda word weer gegeven in de htc agenda of Calender pad.
Ik heb gekeken bij instellingen maar niks helpt om ze weer samen te laten weergeven in Calender Pad zoals ze eerst deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Laatst online: 12-03-2021

Klein bumpje, ik ben hier ook wel geintereseert in. Weet iemand hier een app voor? Ik zag launcher pro al staan maar wil hiervoor niet speciaal eeen andere laucher voor instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Bestaan er apps waarrmee je filmpjes in kunt korten? Ik heb wat filmpjes die ik op youtube wil plaatsen, maar dan wil ik er wel wat vanaf knippen. Uiteraard heb ik reeds gezocht, maar ik vind alleen maar apps om je movie-verzameling te editten.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.