Android Market en applicaties - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 98.298 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Ik gebruik nu 2 weken Winamp als muziekspeler en ik ben er wel over te spreken. De interface werkt erg prettig en reageert snel. Ik vind het slim bedacht dat waar ook binnen de app de muziekbediening onderaan 'geminimaliseerd' staat. Het browsen naar albums gaat ook snel en geeft een goed overzicht. Voor artiesten of nummers geld dat ook, maar dat gebruik ik bij niet omdat ik veel 'various artist' albums heb. Als je nummers goed tagged is dat geen probleem, mapstructuurondersteuning zit er voor zover ik zie namelijk niet in. Er zit ook een zoekfunctie in. Verder kan je van het spelende nummer ook nog artiestinformatie op laten halen van internet. Uiteraard heeft Winamp ook een widget, op 4x2 formaat. Toegegeven is de meerwaarde ten opzichte van de standaard muziekspeler nog niet heel groot.

+ Interface zit goed in elkaar
+ Shoutcast (voor webstreams) ingebouwd
+ Widget
+ Repeat en shuffle opties

- Geen bediening en/of albumart vanaf lockscreen
- Geen equalizer

Als je, net als ik, tevreden gebruiker bent van Winamp voor de pc, dan heb je ook hier een goeie aan. Overigens moet ik de wireless synchronisatie opties nog uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Maranello schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:23:
Kan je met WidgetLock niets voor elkaar krijgen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:19
Brad Pitt schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:25:
[...]

Waarbij maar weer wordt bewezen dat men berichten zonder ook maar iéts te lezen neerzet ;(
Mijn beste, volgens mij was 2 weken geleden alleen de apk te downloaden via een post op xda-developers. Dat nu de nieuwe market versie ge-pushed wordt naar alle devices is volgens mij wel nieuwswaardig.

Update:
De market update wordt dus nu ge-pushed door Google: http://forum.androidcentr...0-new-android-market.html

[ Voor 14% gewijzigd door Miki op 20-12-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Kunnen we de discussie of iets wel/niet nieuwswaardig is in dit topic aub niet hier voeren?

Linksboven staat een handje, daar kunnen topicreports aan worden gemeld. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 20-12-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:30:
[...]

Pulse Reader! Echt geweldige UI, en makkelijk te koppelen aan je Google Reader (waar je dus praktisch elke feed kan toevoegen).

EDIT: geen widget helaas trouwens
het is inderdaad een genot om te hiermee je feeds te lezen. Internet functie laad ook debiel snel...

Wat ik alleen jammer vind, het is niet erg functioneel. Zo zie je ten eerste slecht wat je al gelezen hebt (de titel wordt dan wat grijzer ipv wit.) En hij laadt niet alle posts, alleen de laatste zoveel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
pven schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:24:
[...]

Kan je met WidgetLock niets voor elkaar krijgen?
Denk het wel, maar het zit er niet default in (i.t.t. HTC Sense), dus is het een minpunt vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Ik gebruik Gameboid om bepaalde GBA spellen te spelen op mijn Desire.
Is het mogelijk deze te backuppen? Dus iets van de savegames o.i.d.?
Ik wil ze namelijk op mijn Archos 70 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 11:09
Hebben jullie ook last van dat je bij de nieuwe market niet bij 'mijn apps' kan?

Als ik op mijn apps klik word ik verwezen naar een website die hij niet eens open krijg. Krijg daar gewoon ook foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:06

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

kenkreutzer schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:03:
Hebben jullie ook last van dat je bij de nieuwe market niet bij 'mijn apps' kan?

Als ik op mijn apps klik word ik verwezen naar een website die hij niet eens open krijg. Krijg daar gewoon ook foutmelding.
Geen last van hier. Heb je al eens gereboot?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik gebruik nu 2 weken Winamp als muziekspeler en ik ben er wel over te spreken. De interface werkt erg prettig en reageert snel. Ik vind het slim bedacht dat waar ook binnen de app de muziekbediening onderaan 'geminimaliseerd' staat. Het browsen naar albums gaat ook snel en geeft een goed overzicht. Voor artiesten of nummers geld dat ook, maar dat gebruik ik bij niet omdat ik veel 'various artist' albums heb. Als je nummers goed tagged is dat geen probleem, mapstructuurondersteuning zit er voor zover ik zie namelijk niet in. Er zit ook een zoekfunctie in. Verder kan je van het spelende nummer ook nog artiestinformatie op laten halen van internet. Uiteraard heeft Winamp ook een widget, op 4x2 formaat. Toegegeven is de meerwaarde ten opzichte van de standaard muziekspeler nog niet heel groot.

+ Widget

- Geen equalizer

Als je, net als ik, tevreden gebruiker bent van Winamp voor de pc, dan heb je ook hier een goeie aan. Overigens moet ik de wireless synchronisatie opties nog uitproberen.
Gebruik PowerAMP. bediening en album art op lockscreen, equalizer, repeat/shuffle, goede interface en widget. Maar volgens mij geen shoutcast ondersteuning..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Eh k*t doublepost..
AnyRSS.
Camiel schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:27:
Watchdog 3G is een goeie geloof ik.. Zijn er wel meerdere..
Waarom klopt dit verbruik nooit..Ik heb al 4 verschillende apps geprobeerd om het verbruik bij te houden. Met elke app kom ik op ~120MB deze maand, terwijl op myvodafone doodleuk staat dat ik al op 930MB zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
ReFresh F5 schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:45:
Eh k*t doublepost..

[...]

AnyRSS.

[...]

Waarom klopt dit verbruik nooit..Ik heb al 4 verschillende apps geprobeerd om het verbruik bij te houden. Met elke app kom ik op ~120MB deze maand, terwijl op myvodafone doodleuk staat dat ik al op 930MB zit..
Rond vodafone de data niet af naar boven toevallig? Verschil vind ik wel heel groot trouwens.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Heb een probleem en kan m niet echt snel vinden op Google hoe ik het moet oplossen. Mss dat iemand hier een antwoord heeft.

Ik heb met Froyo een applicatie op mn SD kaart gezet. Daarna was mn SD kaart geunmount en kon hij de applicatie dus niet vinden. Dit had ik echter niet echt door, dus heb op dat moment deze applicatie weer uit de Market gehaald.

Het probleem is nu dat ik hem niet meer kan verplaatsen naar mijn SD kaart (die ik ondertussen weer gemount heb) waarschijnlijk omdat deze daar al staat. Het verwijderen van de herinstalleerde applicatie helpt niet.

Iemand een idee hoe dit op te lossen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 11:09
Mad Marty schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:14:
[...]

Geen last van hier. Heb je al eens gereboot?
Thanks, dat hielp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Wie zijn android op een gsm met android 2.3 wil laten lijken...
Android 2.3 Launcher

Original launcher from latest android gingerbread branch.

Via appbrain of market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Thombias schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:00:
Wie zijn android op een gsm met android 2.3 wil laten lijken...
Android 2.3 Launcher

Original launcher from latest android gingerbread branch.

Via appbrain of market
Je telefoon heeft Android versie 2.1, en deze app is voor Android versie 2.2 en hoger
Jammer, ik kan hem dus niet proberen. Verder kom ik nog twee thema's voor ADW.launcher tegen die op de gingerbread launcher moet lijken: deze en deze. Alleen die laatste werkt ook onder 2.1, de eerste alleen onder 2.2 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
gwystyl schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:05:
[...]

[...]

Jammer, ik kan hem dus niet proberen. Verder kom ik nog twee thema's voor ADW.launcher tegen die op de gingerbread launcher moet lijken: deze en deze. Alleen die laatste werkt ook onder 2.1, de eerste alleen onder 2.2 of hoger.
Wat is de reden dat je je telefoon op android 2.1 hebt en niet 2.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:25

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Thombias schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:09:
[...]

Wat is de reden dat je je telefoon op android 2.1 hebt en niet 2.2?
Misschien is er voor zijn model wel geen update geweest?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Bart ® schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:12:
[...]

Sorry, ja dat zou kunnen. Ik zit te veel op de Desire topics dat ik wel een vergeet dat dit topic meerdere merken toestellen kan bevatten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

iemand evaring met een goede babyphone app? Ik kan er wel eenstje vinden voor 5 euro maar ben benieuwd of mensen ook al goede ervaringen hier mee hebben.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
aardbeix15 schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:34:
iemand evaring met een goede babyphone app? Ik kan er wel eenstje vinden voor 5 euro maar ben benieuwd of mensen ook al goede ervaringen hier mee hebben.
NoiceAlert doet hetzelfde maar is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:54

LDVC

Let's get it over with

Wat zijn de ervaringen met de YouTube Remote-app hier?
Het lukt mij maar niet om te connecten. Overigens heb ik een vergelijkbaar probleem met de Google Reader-app: daar krijg ik telkens de melding "sign-in failed". Ik heb een standaard GMail account, iemand vergelijkbare problemen (of beter: oplossingen)?

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11

+ Widget

- Geen equalizer

Bediening en/of albumart vanaf lockscreen is een tijdje geleden toegevoegd, je kan het aanzetten via de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
LDVC schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:44:
Wat zijn de ervaringen met de YouTube Remote-app hier?
Het lukt mij maar niet om te connecten. Overigens heb ik een vergelijkbaar probleem met de Google Reader-app: daar krijg ik telkens de melding "sign-in failed". Ik heb een standaard GMail account, iemand vergelijkbare problemen (of beter: oplossingen)?
Geen problemen mee en werkt prima.
Wel jammer dat ik de .apk ergens los vandaan moest plukken, omdat de remote app nog niet in de nederlandse Market te vinden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:54

LDVC

Let's get it over with

Joen schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:52:
[...]

Geen problemen mee en werkt prima.
Wel jammer dat ik de .apk ergens los vandaan moest plukken, omdat de remote app nog niet in de nederlandse Market te vinden is...
Sinds enkele dagen is de app ook in NL in de market te vinden

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 09-08 18:34
LDVC schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:56:
[...]

Sinds enkele dagen is de app ook in NL in de market te vinden
Nu we ja. Heb hem gevonden. :)
Wel jammer dat het nog niet in het Nederlands is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 19:53

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik ben opzoek naar een app die kan laten zien welke contacten op mijn sim, telefoon en google staan. Ik wil ze graag allemaal op google hebben. Maar kan niet zien welke contacten op de sim/telefoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Laatst online: 28-08 20:17
En ik ben opzoek naar een app die mn battery usage haarfijn weergeeft.
De standard android is echt wack.

Ben benieuwd wat me batterij leeg slurpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Ik krijg sinds vanmiddag de gehele tijd een network connect error als ik bij downloads klik in de market, dus om mijn lijst met apps tevoorschijn te toveren om bijvoorbeeld te kijken of er ergens een update voor is. Hebben meer mensen hier last van?
ik heb zelf al geprobeerd de cache te wissen, gegevens van market verwijderd, reboot maar het probleem blijft. een app downen en installen uit de market zelf lukt gewoon en ik kan bijvoorbeeld ook gewoon zoeken enzo maar alleen de tab downloads werkt niet, server error (zo'n zelfde melding als je gewoon geen netwerk hebt). ik gebruik overigens nog de 'oude' versie van market, 1.87 dus, aangezien ik de update nog niet heb gehad. Iemand soortgelijke dingen ervaren vandaag???

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:42:
Ik krijg sinds vanmiddag de gehele tijd een network connect error als ik bij downloads klik in de market, dus om mijn lijst met apps tevoorschijn te toveren om bijvoorbeeld te kijken of er ergens een update voor is. Hebben meer mensen hier last van?
ik heb zelf al geprobeerd de cache te wissen, gegevens van market verwijderd, reboot maar het probleem blijft. een app downen en installen uit de market zelf lukt gewoon en ik kan bijvoorbeeld ook gewoon zoeken enzo maar alleen de tab downloads werkt niet, server error (zo'n zelfde melding als je gewoon geen netwerk hebt). ik gebruik overigens nog de 'oude' versie van market, 1.87 dus, aangezien ik de update nog niet heb gehad. Iemand soortgelijke dingen ervaren vandaag???
Nope...Misschien omdat je toestel een custom rom draait? Ik heb native.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:46:
[...]

Nope...Misschien omdat je toestel een custom rom draait? Ik heb native.
Hmm ja, dan had ie toch al veel eerder, of vanaf het begin niet moeten werken denk ik. Het is echt sinds elf uur vanochtend ofzo.....

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Steef1986 schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:42:

Juice plotter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:23
Steef1986 schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:42:

Battery Indicator of Current Widget. De eerste geeft het percentage aan van hoe vol de batterij is, de tweede kan aangeven hoeveel energie er gebruikt wordt. Dat is ook nog eens te loggen geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bart ® schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:12:
[...]

Eh ja dat dus. Ik heb een Samsung Galaxy Spica, en die heeft pas eind oktober een officiele update naar 2.1 gehad. Ik draai al stabiele beta's sinds februari, dus 2.1 ken ik nou wel. 2.2 is officieel niet uit, en gaat er ook niet komen. Dankzij wat enthousiastelingen is er wel een vrij goede rom gemaakt, maar die mist wat essentiele dingetjes (vnl bluetooth en hardwarematige videoondersteuning) waardoor ik toch weer terug ben naar 2.1. Als ze nog een paar puntjes fixen ga ik weer naar 2.2.

Ik zag al wel dat de hoofdontwikkelaar (LeshaK) nu ook de code van 2.3 heeft, maar ik weet niet of hij daar een GalaxyS of Spica rom van gaat maken. Ik hoop dat hij voor de Spica ook doorontwikkelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:25
Ik zoek een app die een .m3u playlist kan synchroniseren naar mijn telefoon via windows media player. Weet iemand iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Thombias schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:44:
[...]

NoiceAlert doet hetzelfde maar is gratis.
NoiseAlert doet in principe wat ik wil, wat alleen onwerkbaar is; de applicaties gaat op status 'stopped' nadat het telefoonnummer is gebeld nav te veel geluid. Dat is niet acceptabel voor mij, ik wil dat de applicatie dan gewoon door blijft werken.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

baba420 schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:23:
Ik zoek een app die een .m3u playlist kan synchroniseren naar mijn telefoon via windows media player. Weet iemand iets?
m3u..... waarom gebruik je dan geen winamp? De pc-versie kan wireless of via kabel muziek syncen met de android-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

martincm schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:42:
**KNIP**
Voor anderen die dit ook ondervinden (of mochten gaan ondervinden in een later stadium), ik heb n oplossing gevonden.
- 1. Open je Market
- 2. Check of een app die je reeds geinstalleerd hebt, ook als installed staat aangegeven. Waarschijnlijk is dit dus niet het geval.
- 3. Indien dit inderdaad niet het geval is, pak een betaalde app uit de market en koop deze. Hoeft niet duur te zijn, als er maar betaald moet worden.
- 4. Indien deze aanschaf + installatie lukt zal je market Downloads weer gevuld hebben (omdat blijkbaar de betaalmethode (opniew) is geverifieerd)
- 5. Als de aankoop mislukt, check je mail van google, en ga naar je betaalopties in je googleaccount (op een browser dus)
- 6. Cotroleer je primaire betaalkaart en pas zo nodig gegevens aan (bij mij stond dus om een of andere vage reden de postcode rood omlijnd bij mn NAW gegevens), en bewaar deze.
- 7. Check je market, retourneer je net gekochte test app (als je m niet wilt natuurlijk) en je downloads zijn weer terug. Back to normal dus

[ Voor 2% gewijzigd door martincm op 21-12-2010 16:21 . Reden: Stuk tekst weggelaten in de quote uit de oorspronkelijke probleem posting ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Laatst online: 28-08 20:17
Camiel schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:38:
[...]

Battery Indicator of Current Widget. De eerste geeft het percentage aan van hoe vol de batterij is, de tweede kan aangeven hoeveel energie er gebruikt wordt. Dat is ook nog eens te loggen geloof ik..
Kan ik ook tracken welke apps de battterij belasten?

of is het een overall vieuw?

Zoek eig. een applicatie die me in percentages kan laten zien welke app de batterij leegslurpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Die trekt bij mij de accu echt als een gek leeg. Leuke grafiekjes maar als battery saver niet echt een succes.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:23
Steef1986 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:00:
[...]

Kan ik ook tracken welke apps de battterij belasten?

of is het een overall vieuw?

Zoek eig. een applicatie die me in percentages kan laten zien welke app de batterij leegslurpt.
Volgens mij kan dat niet. Is voornamelijk overall. Maar zou ook niet weten of er een app is die andere apps in de gaten kan houden wat betreft energieverbruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Camiel schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:31:
[...]

Volgens mij kan dat niet. Is voornamelijk overall. Maar zou ook niet weten of er een app is die andere apps in de gaten kan houden wat betreft energieverbruik...
Bij HTC desire kan je als je *#*#4636#*#* intypt bij accugeschiedenis op CPU, mobiel netwerk etc kijken welke app de meeste stroom gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Sj44k13 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:35:
Bij HTC desire kan je als je *#*#4636#*#* intypt bij accugeschiedenis op CPU, mobiel netwerk etc kijken welke app de meeste stroom gebruikt.
Dit ("info") werkt op iedere Android :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
martincm schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 09:04:
[...]

Voor anderen die dit ook ondervinden (of mochten gaan ondervinden in een later stadium), ik heb n oplossing gevonden.
...
Omslachtig en 'duur', als je ook gewoon via "instellingen" -> "applicaties" -> "applicaties beheren" -> "alle applicaties" de cache van de market kan wissen. Is overigens een werkwijze die je gewoon in dit topic had kunnen vinden.

[ Voor 48% gewijzigd door Hmmbob op 21-12-2010 13:51 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Groentenboer schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:51:
[...]

Omslachtig en 'duur', als je ook gewoon via "instellingen" -> "applicaties" -> "applicaties beheren" -> "alle applicaties" de cache van de market kan wissen. Is overigens een werkwijze die je gewoon in dit topic had kunnen vinden.
hhahaa ja, en als jij verder had gelezen in de post waar het probleem vandaan kwam, had je ontdekt dat dit allang gebeurd was (en dieper hoe jij het nu zelfs beschrijft) en geen oplossing heeft geboden. Het heeft niets te maken met de cache van de market maar schijnbaar een verificatie van je betaalmethode (in mijn geval een mastercard) en/of de gegevens daarvan.

Daarbij is het niet zo dat je dit om het uur moet doen (dit is voor mij de eerste keer ever), waarschijnlijk nooit weer, en krijg je het bedrag gewoon terug (je bent in 5 minuten klaar namelijk), omslachtig is het wel, maar ja een andere werkende oplossing kon ik niet zo snel vinden op het web, noch dat ie werd aangeboden dus ja.... moest wel op deze manier, het werkt in ieder geval

[ Voor 11% gewijzigd door martincm op 21-12-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:11
Is er een app beschikbaar waarmee je ook kan voten via IMDB.com, de officiele IMDB app kan dit niet zover ik weet en via de site zelf vind ik het niet echt makkelijk omdat je dan toch weer de desktop site moet gebruiken en deze niet erg snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
martincm schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:37:
[...]

hhahaa ja, en als jij verder had gelezen in de post waar het probleem vandaan kwam, had je ontdekt dat dit allang gebeurd was (en dieper hoe jij het nu zelfs beschrijft) en geen oplossing heeft geboden.
Point taken. Heb niet verder gekeken dan je gequote tekst...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:25
gwystyl schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 08:38:
[...]

m3u..... waarom gebruik je dan geen winamp? De pc-versie kan wireless of via kabel muziek syncen met de android-versie
Ik heb net winamp geprobeerd en het syncen gaat prima. Het enige wat ik jammer vind is dat je niet je externe kaart kan instellen als doel. Hij kan alleen naar telefoongeheugen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Groentenboer schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:52:
[...]
Point taken. Heb niet verder gekeken dan je gequote tekst...
Ik heb een " **KNIP** " erbij ge-edit in de quote 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb een klein probleempje :p Heb zojuist CyanogenMod 6.1.1. geinstalleerd op mijn Desire Z. Nu heb ik er voor gekozen om alle Google Apps niet te installeren, ik kies liever zelf de apps die ik nodig heb.

Ik had er alleen geen rekening mee gehouden dat dan ook de Android Market app niet geïnstalleerd wordt. Hoe krijg ik deze er nu weer op? Ik heb al even op XDA gezocht, daar kon ik alleen een APK van de nieuwe market vinden. Als ik deze installeer en start dan krijg ik even een wit scherm te zien en dan force closed de applicatie. Iemand een tip? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
monnick schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:06:
Ik heb een klein probleempje :p Heb zojuist CyanogenMod 6.1.1. geinstalleerd op mijn Desire Z. Nu heb ik er voor gekozen om alle Google Apps niet te installeren, ik kies liever zelf de apps die ik nodig heb.

Ik had er alleen geen rekening mee gehouden dat dan ook de Android Market app niet geïnstalleerd wordt. Hoe krijg ik deze er nu weer op? Ik heb al even op XDA gezocht, daar kon ik alleen een APK van de nieuwe market vinden. Als ik deze installeer en start dan krijg ik even een wit scherm te zien en dan force closed de applicatie. Iemand een tip? :)
De Market logt zichzelf in bij Google. Je moet dus Gapps installeren voor je de market kunt gebruiken :)
Zonder gapps kan je geloof ik niet authenticeren bij Google :)

[ Voor 3% gewijzigd door DennusB op 21-12-2010 17:12 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gapps (tiny) alsnog flashen?
[Edit] :O

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 21-12-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Bedankt, Gapps installeren was de oplossing !

Wel de HDPI versie voor de Desire Z natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met alternatieve SMS programma's? Mijn eerste gedachte is dat ik zoiets liever stock houdt, dan weet je gewoon 100% zeker dat het goed werkt. Alleen bij CyanogenMod vind ik het vervelend dat je niet ziet hoeveel letters je getypt hebt, dan zit je vaak over de 160 tekens heen en verstuur je 2 smsjes... :(

Ik geloof dat Handcent en Chomp (?) de twee bekendste alternatieven zijn. Hoe zijn de gebruikerservaringen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
monnick schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:04:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met alternatieve SMS programma's? Mijn eerste gedachte is dat ik zoiets liever stock houdt, dan weet je gewoon 100% zeker dat het goed werkt. Alleen bij CyanogenMod vind ik het vervelend dat je niet ziet hoeveel letters je getypt hebt, dan zit je vaak over de 160 tekens heen en verstuur je 2 smsjes... :(

Ik geloof dat Handcent en Chomp (?) de twee bekendste alternatieven zijn. Hoe zijn de gebruikerservaringen? :)
Handcent hiero : Ideaal, snel, werkt met die geniale popups (check screenshots), interface met meerdere thema's, ondersteund echt alles wat je je kan indenken en heeft lekker vlotte updates en goede support :)
Ik gebruik niks anders meer :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook een app is waarmee folders kan beveiligen op je screens. Had er wel een gevonden in market, genaamd lock, waarmee je apps kan locken. Dus niet wat ik zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Voor mij geldt ook alles wat je hierboven hebt gezegd, maar dan voor ChompSMS ;) Donated, erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Voor degene die een toestel met een HI abotje hebben is Beltegoed Hyacinth ook wel aardig.
Zocht nl. een vervanger voor de iPhone beltegoed applicatie.
Deze is wel aardig , kan je zelfs 5 gratis SMS versturen per week

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Laatst online: 11-09 21:53
Ieman een goede app om al je data verkeer te blokkeren en eventueel te vergrendelen?

Ga een paar weken op reis en wil echt voorkomen dat ik thuis kom bij een mega rekening omdat mn apps allemaal ff ongevraagt data verzonden.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Wat ik eigenlijk niet snap is waarom apps zoveel toegang willen... Ik lees nu eerst heel goed wat ze doen voordat ik installeer. Paper Toss bijvoorbeeld leest mijn telefoonoproepen uit en komt er dus niet op.

Waarom ziet er eigenlijk geen blokkeerfnctie op android?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Asprine schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:11:
Ieman een goede app om al je data verkeer te blokkeren en eventueel te vergrendelen?

Ga een paar weken op reis en wil echt voorkomen dat ik thuis kom bij een mega rekening omdat mn apps allemaal ff ongevraagt data verzonden.
Thanks
Dit kun je gemakkelijk zelf opzoeken door even Google te gebruiken. GoT is geen helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Motrax schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:12:
Wat ik eigenlijk niet snap is waarom apps zoveel toegang willen... Ik lees nu eerst heel goed wat ze doen voordat ik installeer. Paper Toss bijvoorbeeld leest mijn telefoonoproepen uit en komt er dus niet op.
Stuur een mailtje naar de maker om het te vragen...

Voor de rest is het logisch nadenken. Sommige mensen schreeuwen moord en brand omdat Angry Birds (iOS-versie) contactlijsten uitleest, maar vergeten daarbij wel even dat AB voor iOS het toestaat om dingen met je contacten te delen. Tja, duh, dan moeten die lijsten worden uitgelezen ;(

Ik vind het dan ook bijzonder irritant dat er artikelen tevoorschijn komen zoals die op t.net gisteren. In het gelinkte artikel naar the WSJ stonden zelfs apps die je positie wilden bepalen.. oa. voor de FourSquare app. Tja, duh, daarvoor gebruik je die app ;(

Etcetera.
Waarom ziet er eigenlijk geen blokkeerfnctie op android?
Jij bent de blokkeerfunctie.

Zulke functionaliteit voor apps blokkeren zou onverstandig zijn omdat ze daar op kunnen crashen (afhankelijk van hoe goed de programmeur z'n werk heeft gedaan, of kon doen).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
monnick schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:04:

Ik heb korte tijd enige vervangers uitgeprobeerd, maar elke had wel weer een klein nadeeltje. Ik ben nu terug naar origineel, maar plus sms notifier.
http://www.appbrain.com/a.../com.mapeapps.smsnotifier

Nu zijn er meer instelmogelijkheden voor het notificeren bij het krijgen van berichtjes. De belangrijkste voor mij is dat ik kan instellen hoe vaak en met hoeveel tussentijd er een herhalingtoon en/of trilling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Auke schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:37:
Nu zijn er meer instelmogelijkheden voor het notificeren bij het krijgen van berichtjes. De belangrijkste voor mij is dat ik kan instellen hoe vaak en met hoeveel tussentijd er een herhalingtoon en/of trilling is.
Dát kunnen die aftermarket SMS-programma's ook hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
[edit] vage double post, my bad

[ Voor 90% gewijzigd door Brad Pitt op 22-12-2010 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:36:
[...]

Dát kunnen die aftermarket SMS-programma's ook hoor ;)
Ik weet het, maar toch weer een nadeel van die aftermarket sms programma's. Belangrijkste nadeel is dat ze alle contacten laten zien van simkaart/telefoon en gmail. Hierdoor veel dubbele contacten. Met origineel heb ik een workaround door te selecteren via contacten, die ik dan wel weer kan filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 08:54
Ik heb even een vraag over de agenda, want deze kan je vanuit Gmail ook beheren. Maar nu zie ik dat google automatisch feestdagen in de online agenda zet, maar hoe kan je deze pushen naar je Android agenda?

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray77
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08 09:10
Hari-Bo schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:42:
Ik heb even een vraag over de agenda, want deze kan je vanuit Gmail ook beheren. Maar nu zie ik dat google automatisch feestdagen in de online agenda zet, maar hoe kan je deze pushen naar je Android agenda?
Door via instellingen van agenda (op je telefoon) naar agenda te gaan en dan het vinkje achter feestdagen aanzetten, dan worden deze ook gesynchroniseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 08:54
ray77 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:04:
[...]

Door via instellingen van agenda (op je telefoon) naar agenda te gaan en dan het vinkje achter feestdagen aanzetten, dan worden deze ook gesynchroniseerd
Werkt super, ik maar zoeken op Google Agenda of er een optie stond om deze te pushen. 8)7

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asprine schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:11:

Thanks
APNDroid opzoekn in market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:35
Auke schreef op woensdag 22 december 2010 @ 07:17:
[...]

Ik weet het, maar toch weer een nadeel van die aftermarket sms programma's. Belangrijkste nadeel is dat ze alle contacten laten zien van simkaart/telefoon en gmail. Hierdoor veel dubbele contacten. Met origineel heb ik een workaround door te selecteren via contacten, die ik dan wel weer kan filteren.
Ik gebruik zelfs ChompSMS als vervanger voor de SMS functie. Ik zie geen dubbele contacten en kan wel gewoon zelf de triltoon bepalen (Als in, volledig customizen) MIsschien een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:58

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik hoorde gisteren op Radio Veronica dat zij ook een app hebben gelanceerd. Ik ga 'm zelf niet proberen, maar veel plezier ermee ;)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Schiphol heeft vandaag zijn applicatie voor Android uitgebracht, ik moet zeggen dat de applicatie er erg gelikt uit ziet en ook erg goed werkt. Dit brengt alleen met zich mee dat de App veel ruimte in beslag neemt (maar liefst 10,55MB incl. gegevens) en niet verplaatsbaar is naar de SD-kaart. Het is wel zeker een aanrader om een kijkje te nemen in de app.
http://www.androidplanet....-android-nu-in-de-market/

Edit: inmiddels is de app wel te verplaatsen naar de SD-kaart

[ Voor 6% gewijzigd door Hayo op 23-12-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Laatst online: 14:57
Hebben er hier meer mensen last van de NRC app? Die slaat al zijn kranten als .jpg op in zijn mappen, wat weer enorme Multimedia library bijwerken-tijd tot gevolg heeft. Oplossing is om .nomedia in alle mappen te zetten, maar dat betekent dat ik daar elke dag een paar minuten mee kwijt ben. Niet echt handig.

Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:38
Aristos schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:40:
Hebben er hier meer mensen last van de NRC app? Die slaat al zijn kranten als .jpg op in zijn mappen, wat weer enorme Multimedia library bijwerken-tijd tot gevolg heeft. Oplossing is om .nomedia in alle mappen te zetten, maar dat betekent dat ik daar elke dag een paar minuten mee kwijt ben. Niet echt handig.

Herkenbaar?
volgens mij werkt het .nomedia principe voor alle onderliggende mappen, je zou dus de .nomedia naar de hoofdmap kunnen verplaatsten, dan worden alle mappen dia daarin worden aangemaakt automatisch ook uitgesloten

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
is er een soort overzicht in je marketplace van de applicaties die je tot nu gekocht hebt?

Ik ga mijn telefoon resetten en ik heb geen zin om handmatig al de apps te gaan zoeken op marketplace die ik al ooit eens gekocht heb en dus betaald met google checkout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

PacinoAllstars schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:02:
is er een soort overzicht in je marketplace van de applicaties die je tot nu gekocht hebt?

Ik ga mijn telefoon resetten en ik heb geen zin om handmatig al de apps te gaan zoeken op marketplace die ik al ooit eens gekocht heb en dus betaald met google checkout.
Die komen automagisch in je download lijst te staan als je Market opent. Very easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
majoh schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:05:
[...]
Die komen automagisch in je download lijst te staan als je Market opent. Very easy.
Behalve de gratis versies ? :) (dus alleen de betaalde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Hayo schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:34:
Schiphol heeft vandaag zijn applicatie voor Android uitgebracht, ik moet zeggen dat de applicatie er erg gelikt uit ziet en ook erg goed werkt. Dit brengt alleen met zich mee dat de App veel ruimte in beslag neemt (maar liefst 10,55MB incl. gegevens) en niet verplaatsbaar is naar de SD-kaart. Het is wel zeker een aanrader om een kijkje te nemen in de app.
Perfekt! Had 'm vanmorgen ook net voor m'n iPhone gedowned omdat ie werd besproken op de iPhoneclub.nl ;)

Edit:
Heb ze net vergeleken en ze zijn exact gelijk voor de beide os-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

PacinoAllstars schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:09:
[...]

Behalve de gratis versies ? :) (dus alleen de betaalde)
Idd, de gratis versies zie je niet meer terug (iig, wat ik me er van kan herinneren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Heb gisteren de applicatie Elixir gedownload, ziet er erg goed uit. Geeft een hoop systeem information en heeft handige widgets met kleine icoontjes waarbij je horizontaal 7 icons per rij hebt.

Afbeeldingslocatie: http://s4.appbrain.com/screen?id=5821377372398695518&i=1 Afbeeldingslocatie: http://s4.appbrain.com/screen?id=5821377372398695518&i=2

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=http://www.appbrain.com/app/bt.android.elixir?install=web

offtopic:
Edit: Jammer dat tweakers.net market:// niet ondersteund, was wel handig geweest om direct naar de market te linken als je op Android browsed

[ Voor 21% gewijzigd door JoetjeF op 22-12-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

majoh schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:23:
[...]
Idd, de gratis versies zie je niet meer terug (iig, wat ik me er van kan herinneren...)
Klopt. Een manier om daar een lijst van te maken is door je aan te melden bij Appbrain, en daar een lijst te maken. Als je dan na een herinstall appbrain installeert en synchroniseert, krijg je weer die hele lijst in beeld en hoef je alleen op 'perform installs' te drukken om alles aan de gang te helpen.
Appbrain opent dan de goede marketpagina voor je, en na 1x OK installeert hij dan die applicatie. Vervolgens wordt de marketpagina van de volgende in de lijst geopend. Helemaal klikvrij lukt dus niet, maar op deze manier kan je wel vrij snel alle apps weer installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 14:21
Voor de geïnteresseerden:
Om de 1ste verjaardag van RegenDetector te vieren heb ik een nieuwe versie van uitgebracht.

Hier in zit nu ook het KNMI weeralarm verwerkt. Als er een waarschuwing of weeralarm is, zal er een icoontje te zien zijn die het type en de gradatie van het alarm weer geeft. Ook kan je in deze versie de achtergrond van de widget uitzetten.

Afbeeldingslocatie: http://www.vrijdag.net/dump/screenshot_alarm_3.png Afbeeldingslocatie: http://www.vrijdag.net/dump/screenshot_alarm_2.png

RegenDetector is gratis of neem de donatie versie (99 cent):

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=125x125&chl=market://search?q=pname:com.runar.RegenDetector Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=125x125&chl=market://search?q=pname:com.runar.RegenDetector_donate

[ Voor 23% gewijzigd door RunaR op 22-12-2010 13:31 ]

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lezen jullie eigenlijk dit tweakers-forum in android?
Er bestaat nog geen android-app, toch? Zou wel een uitkomst zijn...

Het nadeel van lezen via mobiel internet vind ik dat ik steeds moet zoomen om de tekst breedte passend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
ray77 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:04:
[...]

Bedoel je in de agenda -> instellingen -> Agenda's en daar aanvinken?
Daar staat daar alleen Mijn agenda en mijn google account.

Online staan de Andre Agenda's er wel tussen. Zit me suf te zoeken.

Afspraken die ik handmatig in de agenda zet worden wel gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:56:
Hoe lezen jullie eigenlijk dit tweakers-forum in android?
Er bestaat nog geen android-app, toch? Zou wel een uitkomst zijn...

Het nadeel van lezen via mobiel internet vind ik dat ik steeds moet zoomen om de tekst breedte passend te krijgen.
Ja, beetje een teleurstelling toen ik ontdekte dat er geen Tweakers app was voor Android. Alleen zo'n useless barcode scanner...Snap niet waarom zo'n app niet even geklust wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-02-2024
Hoi, kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen de donate en de gratis versie van regendetector? wellicht reclame ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Dikkedikkie schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:59:
Hoi, kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen de donate en de gratis versie van regendetector? wellicht reclame ofzo?
Staat er toch gewoon bij:
RegenDetector Donatie is gelijk aan RegenDetector
Hiermee bedank je de ontwikkelaar voor de vele uren werk en jouw droge kleren

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
Hayo schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:34:
volgens hun omschrijving op de market zou dat wel moeten kunnen, maar gebruik zelf 2.1 dus kan niet testen.
de app ziet er goed uit, maar als je bij het plannen van je vlucht iets verkeerds invult (bijv datum), kan je deze planning niet meer verwijderen? daar zouden ze nog naar moeten kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
monnick schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:06:
[...]

Ja, beetje een teleurstelling toen ik ontdekte dat er geen Tweakers app was voor Android. Alleen zo'n useless barcode scanner...Snap niet waarom zo'n app niet even geklust wordt?
Men is er mee bezig, zie ook moto-moi in "Waarom gathering.tweakers.net niet op pda?". Die discussie gaan we hier niet over doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:34:
Ik heb de laatste Marketversie op m'n Motorola Milestone staan.
Bij alle applicaties staat 'automatisch updaten' aangevinkt, maar nog steeds moet ik handmatig enkele keren drukken voordat de applicatie zich update? Ligt dat aan mij of wat? Automatisch...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Als een applicatie zichzelf nieuwe rechten toekent, dan auto update hij niet en moet je dat dus handmatig doen. Zou dat het kunnen zijn?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
siwi schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:15:
[...]

volgens hun omschrijving op de market zou dat wel moeten kunnen, maar gebruik zelf 2.1 dus kan niet testen.
de app ziet er goed uit, maar als je bij het plannen van je vlucht iets verkeerds invult (bijv datum), kan je deze planning niet meer verwijderen? daar zouden ze nog naar moeten kijken
Dit is inmiddels ook gewijzigd in de App.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Obiter dictum schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:55:
Als een applicatie zichzelf nieuwe rechten toekent,
dan auto update hij niet en moet je dat dus handmatig doen. Zou dat het kunnen zijn?
Zou kunnen inderdaad.. Maar zes applicaties die met 'auto update' niet automatisch updaten..
Lijkt me heel sterk dat al die applicaties opeens een nieuw recht nodig hebben om te updaten.. kan wel mja..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat is de beste app om even snel een notitie te maken? Het liefst ook eentje waar ik met mn vinger kan 'schrijven'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Bedoel je iets Swype-achtigs of wil je je geschreven tekst als plaatje bewaren? Indien het eerste: kijk eens naar Orange Diary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

UPC heeft van de week 't opnemen op afstand gelaunched, zodat je via internet je mediabox kunt instellen. Nu is er voor de Iphone 'n app gemaakt, weet iemand of er voor Android ook zoiets zit aan te komen? Ik heb nu maar 'n bookmark op m'n scherm geplaatst als snelkoppeling, maar 't zou natuurlijk leuker zijn om dat via 'n app te kunnen regelen.

Iemand 'n idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Eric_Cantona schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:43:
UPC heeft van de week 't opnemen op afstand gelaunched, zodat je via internet je mediabox kunt instellen. Nu is er voor de Iphone 'n app gemaakt, weet iemand of er voor Android ook zoiets zit aan te komen? Ik heb nu maar 'n bookmark op m'n scherm geplaatst als snelkoppeling, maar 't zou natuurlijk leuker zijn om dat via 'n app te kunnen regelen.

Iemand 'n idee?
Hier staat 't allemaal: nieuws: UPC lanceert Opnemen op Afstand

Aangezien je echter nogal lui aangelegd bent (anders had je 't immers zelf wel even opgezocht), zal ik 't maar verklappen: NEE (nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
pven schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:38:
Bedoel je iets Swype-achtigs of wil je je geschreven tekst als plaatje bewaren? Indien het eerste: kijk eens naar Orange Diary.
Orange Diary is nog iets te uitgebreid.

Ik zoek iets voor wanneer ik bij mezelf denk; 'oh dat moet ik even onthouden/opschrijven' ik snel een kladblokje kan openen om 1 of 2 woorden in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

SMulTiE schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:46:
[...]

Hier staat 't allemaal: nieuws: UPC lanceert Opnemen op Afstand

Aangezien je echter nogal lui aangelegd bent (anders had je 't immers zelf wel even opgezocht), zal ik 't maar verklappen: NEE (nog niet).
Misschien moet je zelf eens lezen. Ik vraag of 't eraan zit te komen. In 't artikel wat jij post, staat helemaal niets genoemd. Dus misschien zijn er insiders bij UPC o.i.d. die weten of er wel/niet aan gewerkt wordt.

Maar bedankt voor je antwoord, frusti.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.