Android Market en applicaties - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 98.296 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Brad Pitt schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:13:
[...]

Allemaal known issues vanwege de MIUI Rom hè. Iedereen die die Rom draait heeft dit. Wordt nog aan gewerkt.

En ik vind de oude Market ook strakker ja. Zou dan ook graag terug willen (dat is geen probleem) zonder dat ie automatisch weer wordt geüpdate (geen idee hoe dat moet :) ). Op een Magic draait de oude ook way fijner.
Welke rom heb je dan? Je kunt bij Defrost gewoon de oude market.apk flashen, dan is hij weer zoals hij was. Er zal waarschijnlijk ook wel een .apk van de oude market te vinden zijn op XDA.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
janvanduschoten schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:18:
Welke rom heb je dan? Je kunt bij Defrost gewoon de oude market.apk flashen, dan is hij weer zoals hij was. Er zal waarschijnlijk ook wel een .apk van de oude market te vinden zijn op XDA.
Ja dat is zo, en dan wacht je een tijdje en staat de nieuwe er weer automatisch op hè... :P

Je kan ook via Toepassingen de updates verwijderen, is de Market ook weer de oude. Tot ie zichzelf aanpast.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Brad Pitt schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:21:
[...]

Ja dat is zo, en dan wacht je een tijdje en staat de nieuwe er weer automatisch op hè... :P

Je kan ook via Toepassingen de updates verwijderen, is de Market ook weer de oude. Tot ie zichzelf aanpast.
Is dat zo? Ga ik zo eens even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
janvanduschoten schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:24:
Is dat zo? Ga ik zo eens even proberen :)
Ja, "hier" (Enomther's 2.2.1 Rom) wel. Was al blij dat de oude Market terug was na het verwijderen van de updates maar een tijdje later stond die resource-hog van een nieuwe Market er weer lekker op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Als je die nieuwe market wilt moet je de settings eens clearen van de market bij settings. Dan krijg je die automatisch binnen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Ik zoek een programma waarmee ik een image kan maken van mijn hele telefoon. Is dit mogelijk? De meeste apps backuppen alleen maar je apps en settings, maar ik wil echt gewoon alles backuppen naar mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
lordMocro schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:54:
Ik zoek een programma waarmee ik een image kan maken van mijn hele telefoon. Is dit mogelijk? De meeste apps backuppen alleen maar je apps en settings, maar ik wil echt gewoon alles backuppen naar mijn PC.
Dat kan je doen door een Nandroid backup te maken m.b.v. bijvoorbeeld een Amon_Ra recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:19
lordMocro schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:54:
Gewoon via Nandroid een backup maken en die kopieren naar je PC. In de meeste recoveries zit Nandroid standaard ingebakken.

edit: Brad Pitt was me voor.

[ Voor 3% gewijzigd door wmn79 op 17-12-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Snake schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:40:
Als je die nieuwe market wilt moet je de settings eens clearen van de market bij settings. Dan krijg je die automatisch binnen.
Dit heb ik gedaan, maar er wordt niets geupdate. De oude market start alsof er niets is gebeurd.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Pizr schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:42:
[...]

Maar nu kan ik dus nergens meer multitouch gebruiken.. ook niet om te zoomen :S! Wat mij betreft hadden ze die 3d gebouwen weg kunnen laten.. zie t nut er van niet echt, terwijl multitouch zoomen toch zeer aangenaam was :X
Uh, dat kan wel hoor? :?

Op mijn Desire iig. Zoomen is gewoon mogelijk door de pinch-beweging te maken en tilten door te draaien zonder dat de assen van de twee punten elkaar kruisen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

pven schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:59:
[...]

Dit heb ik gedaan, maar er wordt niets geupdate. De oude market start alsof er niets is gebeurd.
Doe een force close er van, check bij downloads voor updates. Toen sloot bij mij de Market, en toen ik 'm opnieuw opende had ik nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Snake schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:04:
Toen sloot bij mij de Market, en toen ik 'm opnieuw opende had ik nieuwe :)
Same here ja. Wordt echt binnen een minuut of zo geüpdate. Nu MarketUpdater.apk renamed, fak it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Brad Pitt schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:56:
[...]

Dat kan je doen door een Nandroid backup te maken m.b.v. bijvoorbeeld een Amon_Ra recovery.
Ik heb al eerder een backup gemaakt met CWM in de recovery maar het was bij elkaar maar 500 mb groot, dus ik dacht, dit kan niet (aangezien alles bij elkaar op mijn telefoon 7 gig in beslag neemt). Hoe zit het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
lordMocro schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:43:
Ik heb al eerder een backup gemaakt met CWM in de recovery maar het was bij elkaar maar 500 mb groot, dus ik dacht, dit kan niet (aangezien alles bij elkaar op mijn telefoon 7 gig in beslag neemt). Hoe zit het precies?
Dat klopt wel ja. Backups die ik hier maak zijn meestal rond de 350MB. Heb dan ook waarschijnlijk minder apps en games dan jij geïnstalleerd.

De rest staat gewoon op je SD-Card, dat kan je sowieso backuppen op de PC. De Nandroid er ook bij zetten en je hebt "alles" veilig. Om terug te zetten gewoon de SD-card weer vullen (indien nodig) en Nandroid restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
Nou heb net de nieuwe google maps erop gezet maar geen 3D gebouwen hoor. Ook niet in NY. :?

Daarnaast werkt update van sommige applicaties ook weer zwaar beroerd. Google Earth krijg ik steeds installatie mislukt. Nog wel ruimte vrij.

Gaat om een Desire

[ Voor 47% gewijzigd door Pannekoek81 op 17-12-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Brad Pitt schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:01:
[...]

Dat klopt wel ja. Backups die ik hier maak zijn meestal rond de 350MB. Heb dan ook waarschijnlijk minder apps en games dan jij geïnstalleerd.

De rest staat gewoon op je SD-Card, dat kan je sowieso backuppen op de PC. De Nandroid er ook bij zetten en je hebt "alles" veilig. Om terug te zetten gewoon de SD-card weer vullen (indien nodig) en Nandroid restoren.
Ok dus het maakt geen image van je al je data. :|
Maar van welke files maakt nandroid een backup? Echt supervaag dat ik er niks kan vinden hierover op zwart wit met google. Ik neem aan alleen de rom, apps, apps settings en hoe zit het met je telefooninstellingen van de wifi, VPN, taalinstellingen etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:16

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Pannekoek81 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:12:
Nou heb net de nieuwe google maps erop gezet maar geen 3D gebouwen hoor. Ook niet in NY. :?
Bart ® schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:16:
[...]

Florence heeft in google maps op de pc in ieder geval 3d gebouwen, misschien daar ff kijken?
http://maps.google.nl/?ie...pn=0.003021,0.006968&z=18
Daar ook niet?

[ Voor 13% gewijzigd door Bart ® op 17-12-2010 13:26 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:14

Nakebod

Nope.

Gister had ik in Maps 5.0 wel 3D gebouwtjes in NY, wil ik het vanmorgen laten zien aan een collega.. niets?
Kijk ik nu weer.. wel weer gebouwen. Of het is toeval, maar het lijkt nog niet helemaal soepel te werken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
nee ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:50
Nakebod schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:29:
Gister had ik in Maps 5.0 wel 3D gebouwtjes in NY, wil ik het vanmorgen laten zien aan een collega.. niets?
Kijk ik nu weer.. wel weer gebouwen. Of het is toeval, maar het lijkt nog niet helemaal soepel te werken.
Misschien had je nog niet ver genoeg ingezoomd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook net de nieuwe Maps erop gezet (DesireZ), ik zie ze ook nergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een applicatie is waarmee je vanaf je pc/laptop (Windows) je Android toestel (tablet in dit geval) kan overnemen? Ik heb al het een ander gegoogled maar het enigste dat ik kan vinden zijn applicaties die het alleen andersom kunnen (vanaf je tablet je pc overnemen)

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
lordMocro schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:23:
[...]

Ok dus het maakt geen image van je al je data. :|
Maar van welke files maakt nandroid een backup? Echt supervaag dat ik er niks kan vinden hierover op zwart wit met google. Ik neem aan alleen de rom, apps, apps settings en hoe zit het met je telefooninstellingen van de wifi, VPN, taalinstellingen etc.?
nandroid maakt een backup van je volledige NAND geheugen, dus waar je rom instaat, samen met alle instellingen. Dit is te vergelijken met een (ouderwetse) ghost image van een Windows systeem. Hier zijn geen losse instellingen uit te halen.

Wat wil je precies doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:51:
Weet iemand of er een applicatie is waarmee je vanaf je pc/laptop (Windows) je Android toestel (tablet in dit geval) kan overnemen? Ik heb al het een ander gegoogled maar het enigste dat ik kan vinden zijn applicaties die het alleen andersom kunnen (vanaf je tablet je pc overnemen)

Ben benieuwd!
Ik zou zweren dat ik gisteren zo'n programma zag staan toen ik in de market op 'wifi' zocht. Maar zeker weten doe ik het niet, ook geen idee of het programma het woord wifi in de naam had.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Typisch, ik wel gisteren...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Wolfensteijn schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:51:
[...]

nandroid maakt een backup van je volledige NAND geheugen, dus waar je rom instaat, samen met alle instellingen. Dit is te vergelijken met een (ouderwetse) ghost image van een Windows systeem. Hier zijn geen losse instellingen uit te halen.

Wat wil je precies doen?
Een backup maken van mijn telefoon zoals die nu is. Dus als iemand mijn telefoon kapot maakt, en nieuwe koopt en de nandbackup daarop restored, dan zou ik geen ene verschil moeten merken. De mediafiles (zoals muziek/films) hoeven niet perse mee gebackupt worden, maar de rest het liefst wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Sleehond schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:48:
[...]

Misschien had je nog niet ver genoeg ingezoomd?
Verder kon ik niet, dus helaas :P
Was wel even vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
lordMocro schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:58:
Een backup maken van mijn telefoon zoals die nu is. Dus als iemand mijn telefoon kapot maakt, en nieuwe koopt en de nandbackup daarop restored, dan zou ik geen ene verschil moeten merken. De mediafiles (zoals muziek/films) hoeven niet perse mee gebackupt worden, maar de rest het liefst wel.
Ja dat is toch prima dan? Nandroid, SD-card, klaar. Skip je gewoon de grote dingen van je SD-card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:51:

Ben benieuwd!
WebKey kan dit, je kan dan vanuit je browser je telefoon bedienen. Je telefoon moet wel geroot zijn hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Brad Pitt schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:19:
[...]

Ja dat is toch prima dan? Nandroid, SD-card, klaar. Skip je gewoon de grote dingen van je SD-card.
Ok nice. :)

Over google map 5.0. Weet iemand hoeveel je kunt cachen op je telefoon? Ik zou wel graag heel Nederland, of in ieder de steden waar ik vaak kom allemaal in mijn telefoon willen cachen. En hoe cache je het eigenlijk? Simpelweg door gewoon de locaties één keer te bekijken met google maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:20:
[...]

WebKey kan dit, je kan dan vanuit je browser je telefoon bedienen. Je telefoon moet wel geroot zijn hiervoor.
Je kan zelfs een VNC-server op je (ge-root-e) telefoon zetten, dan kan je hem via VNC overnemen. :)

Overigens ga ik naar WebKey kijken, klinkt interessant. VNC voelt soms wat traag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
lordMocro schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:17:
Over google map 5.0. Weet iemand hoeveel je kunt cachen op je telefoon? Ik zou wel graag heel Nederland, of in ieder de steden waar ik vaak kom allemaal in mijn telefoon willen cachen.
Je kunt een route die je wilt gaan nemen van tevoren cachen. Niet in één keer een heel land/hele stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Kent iemand hier een GPS tracker die geen data verbinding nodig heeft. Heb nu zelf my tracks en GPS tracker geprobeerd maar ze verstoken allebei nog data. GPS tracker dan het minste want die opent niet meteen google maps. Ben benieuwd of iets dergelijks beschikbaar is.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Gizzy schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:07:
Kent iemand hier een GPS tracker die geen data verbinding nodig heeft. Heb nu zelf my tracks en GPS tracker geprobeerd maar ze verstoken allebei nog data. GPS tracker dan het minste want die opent niet meteen google maps. Ben benieuwd of iets dergelijks beschikbaar is.
Bedoel je een soort TomTom? Sygic is er een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Volgens mij kan iedere GPS tracker dat wel.
Wat de meeste nu doen is direct via internet de map inladen. Probeer gewoon eens een willekeurige app en zet je data uit. Je zal geen map zien, maar je GPS positie logt ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ken iemand een degelijke app (mag betalend zijn) om een soort van sync op te zetten met Google docs zodat ik een todo lijstje kan bijhouden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 13:43
Snake schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:24:
Ken iemand een degelijke app (mag betalend zijn) om een soort van sync op te zetten met Google docs zodat ik een todo lijstje kan bijhouden? :)
ik gebruik Astrid als to-do lijst. Deze synchroniseert met Google tasks.
Is dat misschien niet iets makkelijker dan google docs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-09 18:23
Snake schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:24:
Ook gtask doet wat betreft sync het zelfde als astrid. Iets meer basic en kleiner. Heb beide gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Ik vind de nieuwe market wel beter. Ik was er nog niet zo van overtuigd, totdat ik hem een tijdje in gebruik had. Vooral het downloaden is nu een stuk strakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het updaten is ook strakker :)

Maar ik vind nog steeds dat er teveel loze ruimte in zit. Ze moeten bij Google echt wat meer designers en mensen die weten hoe ze dingen er sexy uit kunnen laten zien aannemen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Daar heb je wel gelijk in, dat is dan ook een van de weinige dingen die ik mis t.o.v. de Iphone. Het lijkt wel alsof alles dat kwalitatief beter is, esthetisch moet onderdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Mis wel meer bij Market. Een iets meer geadvanceerde zoekfunctie ofzo. Om te beginnen filteren op gratis/betaald. Bepaalde spamdevelopers met 100 apps negeren, bijvoorbeeld een aantal Live Wallpaper developers die voor iedere . en , een nieuwe, betaalde, versie in de Market hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:32
edit: excuses. Heb er inmiddels 1 gevonden

[ Voor 159% gewijzigd door Possible op 17-12-2010 21:32 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Nakebod schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:08:
Mis wel meer bij Market. Een iets meer geadvanceerde zoekfunctie ofzo. Om te beginnen filteren op gratis/betaald. Bepaalde spamdevelopers met 100 apps negeren, bijvoorbeeld een aantal Live Wallpaper developers die voor iedere . en , een nieuwe, betaalde, versie in de Market hebben.
Uhm, dat filteren op gratis en betaald zit er natuurlijk al LANG in...
Eerste tab: Populairste betaalde
Tweede tab: Populairste GRATIS
Derde tab: Net nieuw

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
-Verkeerde topic. Ik dacht dat dit over Android in het algemeen ging en zijn applicaties.-

[ Voor 88% gewijzigd door Kyhfin op 17-12-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Balachmar schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:47:
[...]

Volgens mij heeft hij het over dat filteren in de zoekfunctie, wat er dus niet in zit, je kan alleen per categorie op gratis en betaald sorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 11:09
Weet iemand of er ook aan batterij widget of app is waarbij de je in de statusbalk kan zien welk percentage er nog over is van je accu? Ik heb Battery indicator al, maar daar staat de batterij bij de meldingen, ik heb dat dus liever aan de rechterkant, naast de tijd.

Zoiets: Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_jgGywM4bpS4/TNgMQ2H-DMI/AAAAAAAABCY/MxZjr7GhJPA/s512/snap20101108_154054.png

[ Voor 19% gewijzigd door deimos op 18-12-2010 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
kenkreutzer schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:50:
Weet iemand of er ook aan batterij widget of app is waarbij de je in de statusbalk kan zien welk percentage er nog over is van je accu? Ik heb Battery indicator al, maar daar staat de batterij bij de meldingen, ik heb dat dus liever aan de rechterkant, naast de tijd.

Zoiets: [afbeelding]
Dan heb je Rootacces nodig en dan kun je je statusbar tweaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 16:23
Alexander6501 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 02:44:
[...]

Dan heb je Rootacces nodig en dan kun je je statusbar tweaken :)
battery time lite kan dit ook, dan kom het links in je statusbar, zonder te rooten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:30
Endomondo: die heeft een workout-mode zonder maps...
Gizzy schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:07:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

snoepbanaan schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 04:39:
[...]

battery time lite kan dit ook, dan kom het links in je statusbar, zonder te rooten :)
Die komt inderdaad links in je statusbar, bij de meldingen. En dat wil hij niet. Volgens mij kan 't niet zomaar, dan moet je 'n build zoeken die dat al ingebakken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Balachmar schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:47:
[...]

Eerste tab: Populairste betaalde
Tweede tab: Populairste GRATIS
Derde tab: Net nieuw
Als je gaat zoeken, dan wordt toch alles doorzocht ongeacht het actieve filter? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
Eric_Cantona schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 10:23:
[...]

Die komt inderdaad links in je statusbar, bij de meldingen. En dat wil hij niet. Volgens mij kan 't niet zomaar, dan moet je 'n build zoeken die dat al ingebakken heeft.
Hmm om nou alleen voor de Battery status te gaan rooten lijkt me een beetje overdreven. Het is namelijk irritant dat je batterijstatus opkomt bij je meldingen. Lijkt me dus dat het niet kan, toch bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Wat is de market lelijk geworden zeg, en vooral.... onhandig. Het ziet er ook wel ouderwets-modern uit, erg 2008, de engine achter de market is misschien wel beter geworden, maar wat een draak van een vormgeving

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
Bij mij is het nog niet geupdate. Gebeurt dit gewoon in stappen of moet je het zelf updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:21
kenkreutzer schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:47:
Bij mij is het nog niet geupdate. Gebeurt dit gewoon in stappen of moet je het zelf updaten?
Cache van de market verwijderen en je zal hem waarschijnlijk direct krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Goof2000 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:53:
[...]

Cache van de market verwijderen en je zal hem waarschijnlijk direct krijgen.
En dat doe je op deze manier;

Sluit je Android toestel aan op je PC met behulp van de USB-kabel.
Activeer de USB-massaopslag modus via je Android toestel.
Benader via je PC het Android toestel.
Open de “.android_secure” map en maak deze leeg.
Herstart je Android toestel.
Open de Android Market en accepteer de Android Market voorwaarden opnieuw.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:21
Bullet NL schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:29:
[...]

En dat doe je op deze manier;

Sluit je Android toestel aan op je PC met behulp van de USB-kabel.
Activeer de USB-massaopslag modus via je Android toestel.
Benader via je PC het Android toestel.
Open de “.android_secure” map en maak deze leeg.
Herstart je Android toestel.
Open de Android Market en accepteer de Android Market voorwaarden opnieuw.
Bullet NL, bedankt voor je uitleg, het kan iets makkelijk:

instellingen -> Toepassingen beheren ->
linker knop en dan filter -> Alles
Dan klik je op Market -> Cache wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Meer mensen er last van dat met beatifull widgets in samerwerking met google best vaak het weer niet kan "beoordelen"? N/A geeft ie dan weer.

Ben ook nog opzoek naar een app die de battery usage haarfijntjes weer geeft. Iemand suggesties?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Steef1986 schreef op zondag 19 december 2010 @ 09:55:
Meer mensen er last van dat met beatifull widgets in samerwerking met google best vaak het weer niet kan "beoordelen"? N/A geeft ie dan weer.

Ben ook nog opzoek naar een app die de battery usage haarfijntjes weer geeft. Iemand suggesties?

Thx
N/A geeft hij niet meer weer bij mij. Dat deed hij eerst wel vaak idd. Ik heb hem nu gewoon op AccuWeather staan, dan gaat het wel vrij goed.
Ik heb bij de nieuws en weer gadget van Google ook altijd dat hij niet weet waar ik ben. Dat kan varieren van verschillende plaatsen vlak bij mij (10-20 km) tot aan de andere kant van het land. En dat wisselen van locatie gebeurt zelfs als ik 5x achter elkaar op verversen druk. Het gebeurt regelmatig dat ik dan op 4/5 verschillende plaatsen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik ben op zoek naar een App waarin ik mijn favoriete tv-series kan invoeren. Die zijn er natuurlijk genoeg, maar ik zoek er specifiek eentje die ook een kalender kan weergeven waarin je ziet op welke dag een nieuwe aflevering uitkomt van mijn favo series. Iemand een idee?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Zoiets als de Bierdopje kalender?

http://www.bierdopje.com/users/GeeBee/calendar

Zou inderdaad wel leuk zijn als dat op Android zou kunnen.
Je zou dus een profiel kunnen nemen op Bierdopje en dan via internet je kalender bekijken.
In elke serie-pagina staat ook een kalender voor de lange termijn.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Heeft iemand een foefje om Flash in de Opera Mobile 10.1 Beta werkend te krijgen?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Bart ® schreef op zondag 19 december 2010 @ 10:25:
Ik ben op zoek naar een App waarin ik mijn favoriete tv-series kan invoeren. Die zijn er natuurlijk genoeg, maar ik zoek er specifiek eentje die ook een kalender kan weergeven waarin je ziet op welke dag een nieuwe aflevering uitkomt van mijn favo series. Iemand een idee?
Gewoon naar next-episode.net gaan, je series invullen en dan op de kalender pagina de iCal file downloaden en in je google kalender invoegen.

[ Voor 5% gewijzigd door quartex op 19-12-2010 11:24 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

GeeBee schreef op zondag 19 december 2010 @ 10:37:
Zoiets als de Bierdopje kalender?

http://www.bierdopje.com/users/GeeBee/calendar

Zou inderdaad wel leuk zijn als dat op Android zou kunnen.
Je zou dus een profiel kunnen nemen op Bierdopje en dan via internet je kalender bekijken.
In elke serie-pagina staat ook een kalender voor de lange termijn.
Zoiets ja :).
quartex schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:20:
[...]

Gewoon naar next-episode.net gaan, je series invullen en dan op de kalender pagina de iCal file downloaden en in je google kalender invoegen.
Maar moet je dan iedere keer die iCal-file handmatig downloaden om de kalender te updaten? Dan vind ik het namelijk niet echt een optie...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Als die iCal file URL uniek is, en ook update, ik dacht ooit eens ergens gelezen te hebben dat je die dan als extra agenda in GMail kan hangen.
Nu weet ik niet 100% zeker of het om een losse .ical ging, of een URL die dus kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Stefangrp schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:55:
Ik ben op zoek naar een goede nieuws / rss-reader voor mijn HTC Desire. Wensen:
- goed werkend met nederlandse sites zoals Nu.nl, Vi.nl, Tweakers natuurlijk, etc. ik zal er ook wat buitenlandse sites mee gebruiken
- feeds eenvoudig toe te voegen (in de standaard app op de Desire krijg ik Nu.nl er bijv niet in). Liefst gewoon dat het invoeren van de url van de site voldoende is
- widget die voldoende mogelijjkheden tot instellen heeft. Liefst heb ik een half scherm (horizontaal gezien) met klein lettertype (zodat er veel headlines op kunnen, zeg 3-5)

Iemand een goede tip? :)
Niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pulse Reader! Echt geweldige UI, en makkelijk te koppelen aan je Google Reader (waar je dus praktisch elke feed kan toevoegen).

EDIT: geen widget helaas trouwens

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
Wordlens: YouTube: Introducing Word Lens

Helaas alleen nog voor de iPhone 4, iPhone 3gs, en iPod Touch 4.
Misschien hopelijk binnenkort voor Android? :D

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Laatst online: 13:11
Stukfruit schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:01:
[...]

Uh, dat kan wel hoor? :?

Op mijn Desire iig. Zoomen is gewoon mogelijk door de pinch-beweging te maken en tilten door te draaien zonder dat de assen van de twee punten elkaar kruisen.
Het bleek dus nergens te werken, keer opnieuw opstarten deed wonderen.. iets te vroeg geklaagd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Ik heb sinds kort ook een Desire HD. Ben overgestapt van iPhone op Android. Maar heb van die oordopjes met een mic en een knop hierop. Bij de iPhone was het erg ideaal om hiermee als je muziek luistert naar een volgend nummer te gaan (2 x drukken) of te pauzeren etc.

Is dit ook mogelijk met Android? Is hier een muziek app voor oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Meh, zijn dit die oordopjes die je er gratis bij kreeg? Doe jezelf een plezier en koop nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:20

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

MethodP schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:32:
Ik heb sinds kort ook een Desire HD. Ben overgestapt van iPhone op Android. Maar heb van die oordopjes met een mic en een knop hierop. Bij de iPhone was het erg ideaal om hiermee als je muziek luistert naar een volgend nummer te gaan (2 x drukken) of te pauzeren etc.

De standaard muziek-speler kan hier al mee overweg en veel anderen ook.

Maar waarom probeer je het niet gewoon uit? Daarvoor hoef je toch niet helemaal een post te gaan maken en wachten op een reply? 8)7

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Ik had het uitgeprobeerd maar toen ging het ding bellen ofzo :P

en het zijn niet de standaard oortjes die ik erbij kreeg ;)

EDIT: ok, ik gebruik dus de speler van HTC. Als je hierbij dubbel klikt gaat hij de laatstgebelde persoon bellen!

[ Voor 31% gewijzigd door MethodP op 19-12-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
ik ben sinds gister de gelukkige eigenaar van een desirehd. Ik heb alleen geen ervaring met een mobiel internet bundel en wil dus de erste maanden ff goed in de gaten houden wat mijn datavebruik precies is. ik ben dus op zoek naar een app die dataverbruik meet voor zowel wifi als via mijn mobiel abb.

wie heeft ervaring met wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:23
Watchdog 3G is een goeie geloof ik.. Zijn er wel meerdere..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Onder welke naam worden reviews in de market gepubliceerd? Waar kan ik die instellen?

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Camiel schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:27:
Watchdog 3G is een goeie geloof ik.. Zijn er wel meerdere..
Hier sluit ik me bij aan. Had al wel meerdere geprobeerd, maar 3G Watchdog lijkt het allemaal het beste bij te houden. Je kunt ook een waarschuwing voor aankomende limietoverschrijding instellen of zelfs internet blokkeren wanneer de limiet overschreden is.
-DarkShadow- schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:49:
Onder welke naam worden reviews in de market gepubliceerd? Waar kan ik die instellen?
Volgens mij is dat met je Google account en zal je dus je naam moeten aanpassen via de Google account pagina's online.

[ Voor 27% gewijzigd door Joen op 19-12-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Stats free is ook wel aardig, alleen niet zo uitgebreid.

Afbeeldingslocatie: http://s2.appbrain.com/screen?id=-1253746948805050560&i=1

Heb ze allebei draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
MethodP schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:32:

Het kan ja. Ik heb gewoon de standaart oordopjes van HTC pause, volgend nummer en vorig nummer. Het werkt gewoon met de standaart HTC player, maar ik gebruik winamp. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:30:
[...]

Pulse Reader! Echt geweldige UI, en makkelijk te koppelen aan je Google Reader (waar je dus praktisch elke feed kan toevoegen).

EDIT: geen widget helaas trouwens
Goede tip, thanks! Ik gebruikte Google Reader nog niet maar dat gaan we dan ook maar eens doen. Alles in de cloud ;)
Ik kan trouwens gewoon een widget kiezen hoor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefangrp schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:13:
[...]
Goede tip, thanks! Ik gebruikte Google Reader nog niet maar dat gaan we dan ook maar eens doen. Alles in de cloud ;)
Ik kan trouwens gewoon een widget kiezen hoor? :)
Haha, THANKS! Zie nu ook de widget, zal wel bij de update van twee dagen terug hebben gezeten ofzo dan, want was m nog niet tegengekomen :P

Jammer dat je er maar één feed in kwijt kan, had als widget liever een soort 'timeline' gezien, maar verder vind ik t een top app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Ik krijg sinds vanavond een serverfout als ik in de Market naar mn downloads wil gaan
Ik had de nieuwe market al genistalleerd. Kheb van alles geprobeerd. Cache leeg, gegevens wissen, updates verwijderen. Niks helpt.
Iemand een idee?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-07 21:38
*weg* waar denk je dat dit topic over gaat? :?

[ Voor 78% gewijzigd door pven op 20-12-2010 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Lees net in de Metro over de bespaarapp "Aanbiedingen" voor Android. Ding was er al voor de iPhone, maar volgens de info nu ook voor Android. Ik kan hem echter nergens vinden. Iemand enig idee? Volgens de informatie is "Aanbiedingen" de komende 2 weken nog gratis. Handig voor de kerstinkopen. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Jopster schreef op maandag 20 december 2010 @ 07:57:
Lees net in de Metro over de bespaarapp "Aanbiedingen" voor Android. Ding was er al voor de iPhone, maar volgens de info nu ook voor Android. Ik kan hem echter nergens vinden. Iemand enig idee? Volgens de informatie is "Aanbiedingen" de komende 2 weken nog gratis. Handig voor de kerstinkopen. :)
Welke uitgever/schrijver is het? Ik zie een hele stapel apps als ik op 'aanbieding' of 'aanbiedingen' zoek, maar ik zie geen app die echt zo heet.

Bij appbrain zie ik alleen Marktplaats App van mediabunker en Dagaanbiedingen overzicht van Promodeals. Als je die laatste bedoelt, die kan ik wel gewoon vinden in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Die dagaanbiedingen app had ik ook al gevonden, maar dat is niet voor boodschappen volgens mij. Ik kwam al termen tegen als OneDayFly, dus het leek me niet de juiste.

Het artikel staat op pagina 10 van de Metro van vandaag. Ik kan hem helaas niet op de site van metronieuws vinden. In het artikel wordt de naam van de eigenaar genoemd en dat is Pieter van Herpen. De Iphone variant vind je hier.

Hetzelfde artikel zegt dat de apps te vinden zijn in de Appstore en de Android Market Place. Als je het artikel dus mag geloven...

Hmm... Facebook link gevonden. Volgens mij komen we dan een eind:

http://www.facebook.com/pages/Aanbieding/131093523609648?v=wall

@onderbuur: gek dat ik dan niets kon vinden bij het zoeken, maar dat zal dan ongetwijfeld aan mij liggen. :)

edit:
: Inderdaad, nu vind ik hem wel. Ik kan gewoon niet zoeken. Thanks. Interessante app volgens mij.

[ Voor 25% gewijzigd door Jopster op 20-12-2010 09:19 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Die app heet gewoon Aanbieding en is gewoon te vinden in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Ik heb sinds ik mijn Desire geroot hebt en de Baaadnwz HD-port ROM draai ineens een nieuwe market met een ronding / coverflow-achtig iets bovenin mijn scherm die best veel ruimte inneemt...

Is dit de officiële update van de market die ik gewoon niet kreeg omdat ik de officiële ROM van HTC draaide, of is dit een eigen brouwsel van een ROM-bakker?

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

_eXistenZ_ schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:37:
Ik heb sinds ik mijn Desire geroot hebt en de Baaadnwz HD-port ROM draai ineens een nieuwe market met een ronding / coverflow-achtig iets bovenin mijn scherm die best veel ruimte inneemt...

Is dit de officiële update van de market die ik gewoon niet kreeg omdat ik de officiële ROM van HTC draaide, of is dit een eigen brouwsel van een ROM-bakker?
Dat is de laatste update van de officiële market, helemaal 100% Google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Thombias schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:17:
Mooie app maar doet het hier niet helemaal lekker, de meeste artikelen en supermarkten staan er dubbel in :(

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/aanbieding01.jpg Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/aanbieding02.jpg Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/aanbieding03.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 20-12-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Thombias schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:17:
Gevonden en geïnstalleerd. :)

Het idee is leuk, maar:
• geen barcodescanner
• hoe sluit ik de app af? Als ik return doe, dan kom ik niet uit de app en een exit-optie zit er niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Meh, die app 'Aanbieding' bevalt me niet. Je kan hem niet normaal afsluiten, hij deed meteen een FC toen ik hem de eerste keer probeerde op te starten en hij was lang bezig met laden van aanbiedingen. Daarnaast zie ik geen icoontjes als ik op menu klik en staat er bij instelllingen een plaatje dat te klein is om goed te lezen.
Meteen weer verwijdert dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
pven schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:03:
[...]

Gevonden en geïnstalleerd. :)

Het idee is leuk, maar:
• geen barcodescanner
• hoe sluit ik de app af? Als ik return doe, dan kom ik niet uit de app en een exit-optie zit er niet in
De barcodescanner optie mis ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
vinnieminnie schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:10:
Meh, die app 'Aanbieding' bevalt me niet. Je kan hem niet normaal afsluiten, hij deed meteen een FC toen ik hem de eerste keer probeerde op te starten en hij was lang bezig met laden van aanbiedingen.
Je moet eens in ddms kijken als je de app opstart hoeveel brakke meldingen er om je oren vliegen, abnormaal.
Meteen weer verwijdert dus.
Yup. Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 15:26
Ik weet niet of het andere is opgevallen maar zojuist heb ik op mijn vodafone N1 de nieuwe market versie mogen aanschouwen. Versie nummer is bijgewerkt naar 2.2.7 maar ik heb geen update of e.d. handmatig gedownload wat ik opzich wel raar vind. Ah wel, zal er wel bijhoren dat Google op afstand het één en ander kan inschakelen. De app ziet er erg gelikt uit en heeft al veel trekjes van Gingerbread d.w.z. de kleur groen voert de boventoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Miki schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:23:
Ik weet niet of het andere is opgevallen maar zojuist heb ik op mijn vodafone N1 de nieuwe market versie mogen aanschouwen.
Waarbij maar weer wordt bewezen dat men berichten zonder ook maar iéts te lezen neerzet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Brad Pitt schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:21:
[...]

Hmmm, sinds vrijdag de oude market teruggeflasht, en hij past zichzelf tot nu toe niet aan. Gegevens gewist, cache gewist, de oude blijft staan. Misschien omdat het een Defrost ROM is?

& bedankt Miki, een week of 2 geleden zou dit interessant nieuws zijn geweest :)

[ Voor 7% gewijzigd door janvanduschoten op 20-12-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Het idee van de Aanbieding app is geinig, maar functioneel gezien nog niet af.
Barcode scanner zou idd welkom zijn. Daarnaast .. traaaaaaag. Scrollen gaat op mijn Desire verre van vloeiend.
En aan de witte icoontjes als menuknoppen te zien heb ik het vermoeden dat ze voor Gingerbread hebben ontwikkeld, op FroYo zijn de icoontjes totaal niet zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Hier op de DesireZ ook erg traag. Helaas, had er meer van verwacht. Ga maar weer gewoon foldertjes doorspitten en met pen/papier (brrr!) een ouderwets lijstje maken.

GoT-Papa clublid

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.