Toon posts:

Android Market en applicaties - Deel 10 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 96.183 views

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoek in de gewone market eens naar tvgids, dan moet je er drie vinden. :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 11:33
pven schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:52:
Zoek in de gewone market eens naar tvgids, dan moet je er drie vinden. :Y)
Thx :>

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Voor wie het nog niet wist: Google heeft Google Voice Search geupdate.
Google launched an update to Android's voice search capability on Tuesday that incorporates speaker recognition to improve results.
The new "personalized recognition" feature is currently quite limited: it's only available in English in the United States on Android devices running 2.2 and above.

When turned on, the new feature stores your voice searches and builds a statistical profile based upon the pitch and timbre of your voice and the pronunciation and pace of your speech.
( http://www.betanews.com/a...ch-for-Android/1292356544 )

Maw; betere stemherkenning door het te koppelen aan je eigen stem(klank). Helaas enkel nog in de VS. Misschien dat het nu eindelijk beter bruikbaar wordt :) (maakt nu nog te veel fouten imho in het NL).

En voor wiens bedrijf het nog gebruikt: IBM komt met Lotus Notes voor Android
( http://www.cmswire.com/cm...mes-to-android-009534.php )

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 14-12-2010 22:38]

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 16:26
Ik heb zojuist wel een update ontvangen voor Voice Search. Helaas stond er niet bij wat er geupdate was.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Herkenning zelfs in Engels is totaal ruk. App heeft veel potentie, maar hoop dat het snel verbeterd. Wil in de auto handsfree kunnen sms sen ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Update voor Facebook is uit, nu eindelijk push notifications en chat :)

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-04 12:44
xileS schreef op woensdag 15 december 2010 @ 01:17:
Update voor Facebook is uit, nu eindelijk push notifications en chat :)
Ik krijg nog steeds een error als ik een bericht plaats op Fb. Hij plaatst het uiteindelijk wel maar die melding is irritant :/

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02
Is de release date van die nieuwe google maps (5) al bekend, vorige week werd er een mooie gingerbread presentatie gehouden met daarin ook een korte tour van maps 5 en de opmerking dat deze binnen enkele dagen uit zou komen...

Strava

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-05 21:45
Er is een ABN-amro app. gelaunched.
Nog niet heel veel mee mogelijk, maar iig saldo en bij-afschrijvingen en dat laatste vind ik wel erg handig om zonder e-dentifier te checken.

Voicesearch heb ik nu redelijk onder de knie; je moet niet praten zoals je normaal doet. Maar een beetje lijp (dus ik doe dat niet waar veel mensen staan, want iedereen kijkt je aan)
Spreek alles rustig en los uit

dus..echt..zo..praten..en..duidelijk.

There is no such thing as too much coriander.

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:19
Ik ben op zoek naar een goede nieuws / rss-reader voor mijn HTC Desire. Wensen:
- goed werkend met nederlandse sites zoals Nu.nl, Vi.nl, Tweakers natuurlijk, etc. ik zal er ook wat buitenlandse sites mee gebruiken
- feeds eenvoudig toe te voegen (in de standaard app op de Desire krijg ik Nu.nl er bijv niet in). Liefst gewoon dat het invoeren van de url van de site voldoende is
- widget die voldoende mogelijjkheden tot instellen heeft. Liefst heb ik een half scherm (horizontaal gezien) met klein lettertype (zodat er veel headlines op kunnen, zeg 3-5)

Iemand een goede tip? :)

• timovd
  • Laatst online: 22:07

timovd

Voorsprong door techniek

Ik kan de app voor ABN AmRo nog niet vinden. Staat 'ie ergens online (met QR)?

Edit: http://www.appbrain.com/a...bnamro.nl.mobile.payments
Als ik die link scan, kan 'ie m niet vinden.

[Voor 45% gewijzigd door timovd op 15-12-2010 10:04]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

timovd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:56:
http://www.appbrain.com/a...bnamro.nl.mobile.payments

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-06 16:54
timovd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:56:
het heet: "ABN AMRO saldo".
Ik kan hem in de markt vinden. Heb android 2.1.

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb op "abn amro saldo" gezocht, maar niets kunnen vinden. Milestone met FroYo. Helaas... later nog even proberen.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heeft iemand Facebook push ook daadwerkelijk aan de praat? Werkt niet op mijn Legend met 2.2. Het blijft een beetje achter de feiten aanlopen met Facebook for Android.

• AzzKickah
  • Laatst online: 18:39

AzzKickah

06-CENSORED

Frank-NL schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:11:
Heeft iemand Facebook push ook daadwerkelijk aan de praat? Werkt niet op mijn Legend met 2.2. Het blijft een beetje achter de feiten aanlopen met Facebook for Android.
Tjah ik krijg gewoon van alles op Facebook een mailtje, en m'n mail wordt gepushed, dus mjah, zo werkt het ook.

• Frank-NL
  • Niet online
Ja leuke workaround, maar natuurlijk geen oplossing :)

Als ze zeggen dat push werkt moet het natuurlijk ook wel echt werken. En dan ook alleen op >2.2, wat ook al nergens op slaat. Push werkt immers ook prima op 2.1 voor de meeste apps.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

timovd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:09:
Ik heb op "abn amro saldo" gezocht, maar niets kunnen vinden. Milestone met FroYo. Helaas... later nog even proberen.
http://www.appbrain.com/a...bnamro.nl.mobile.payments

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Frank-NL schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:23:
Ja leuke workaround, maar natuurlijk geen oplossing :)

Als ze zeggen dat push werkt moet het natuurlijk ook wel echt werken. En dan ook alleen op >2.2, wat ook al nergens op slaat. Push werkt immers ook prima op 2.1 voor de meeste apps.
Dat vond ik ook een dikke min. Push vanaf 2.2. Ik heb de X10 Mini Pro en die heeft dus 2.1

Maar jah, werkt op zich prima met mail. Zit toch 75% van de dag achter een PC dus als m'n telefoon pling zegt, klik ik m'n mailbox open op de PC. Klik bam klaar.

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
timovd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:09:
Via je toestel op 'amro' in de market zoeken en daar heb je hem.

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Google doet het bij mij gewoon; heb al diverse links (appbrain, androidzoom, etc.) geprobeerd. Zoeken op ABN, Amro, ABN amro saldo of andere combinaties hebben nog geen resultaat.
Heb overigens sinds vanochtend de nieuwe Market. Andere apps kunnnen wel gedownload of geüpdate worden.

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
timovd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:29:
Google doet het bij mij gewoon; heb al diverse links (appbrain, androidzoom, etc.) geprobeerd. Zoeken op ABN, Amro, ABN amro saldo of andere combinaties hebben nog geen resultaat.
Heb overigens sinds vanochtend de nieuwe Market. Andere apps kunnnen wel gedownload of geüpdate worden.
Dan doe je iets niet goed. :P

Heb hem hier draaien, via de market. Benaderen via je toestel dus, zoeken op 'amro' is voldoende.

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:56
Fijn die abn app.
Ik zie gelijk dat ik rood sta. Nu al :(

Hij is bij mij te vinden onder "abn" en dan meteen de eerste hit.
Na installatie is hij te vinden onder Saldo.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Kan iemand de apk ergens neerzetten?

Edit: Ik ben niet de [url=http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=9829800&postcount=829[/enige]

@Dikkedikkie lees een wat posts van een dag (of twee) geleden.

[Voor 70% gewijzigd door timovd op 15-12-2010 13:05]

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-04 09:01
is het iemand opgevallen dat de market ook vernieuwd is?

Graag verwijs ik je naar het Het algemeen beleid en de Forum FAQ een posting zoals jij deze nu doet voegt niets toe aan GoT. De volgende keer graag rekening houden met het beleid zoals dat op Tweakers geld.

[Voor 70% gewijzigd door Bullet NL op 15-12-2010 13:11]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 13:49
Dikkedikkie schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:03:
is het iemand opgevallen dat de market ook vernieuwd is?
Ga je niet menen?! Wat on-ge-loof-lijk heftig! Dat er nog niets over is geschreven dan?! Waanzin!

een totaal overbodige reactie op een bericht wat ook niet echt een hoog forumwaarde heeft, niet meer doen dus.

[Voor 18% gewijzigd door Bullet NL op 15-12-2010 13:07]

Nickname does not reflect reality

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

*weg* Dit voegt al helemaal niets toe.

[Voor 100% gewijzigd door Bullet NL op 15-12-2010 13:16]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 00:50

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Maak gebruik van een Topic Report als je berichten voorbij ziet komen die niet voldoen aan Het algemeen beleid . Zowel mensen die offtopic berichten plaatsen en mensen die hier nodeloos en onjuist op door gaan krijgen een waarschuwing!

Cogitationis poenam nemo patitur

Anoniem: 178570

timovd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:29:
Same here, ik kan ook de app niet vinden in de market. Draai 2.2.1, zou dat er iets mee te maken hebben?

• gwystyl
  • Laatst online: 00:54

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 178570 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:31:
[...]

Same here, ik kan ook de app niet vinden in de market. Draai 2.2.1, zou dat er iets mee te maken hebben?
Niet per se de versie van Android, maar ik heb tijdens het flashen van verschillende firmwares voor mijn Spica ook wel eens gemerkt dat bepaalde programma's niet te vinden zijn. Met een andere (meestal oudere) versie was het geen probleem. Dat schijnt te komen doordat elke firmwarebuild voor een bepaald type toestel 'approved' moet worden door Google (?) voordat bepaalde/betaalde programma's gevonden kunnen worden.

Iets met klok en klepel, maar zo zat het ongeveer. Het kan zijn dat hij over een week ineens wel te vinden is met dezelfde configuratie, het kan ook zijn dat dat nooit gebeurt. In dat geval zal je ergens de apk ergens vandaan moeten halen.

• vinnieminnie
Geweldig, eindelijk een ABN Amro app. Ik zocht er een week geleden nog naar, maar toen bleek dat hij er alleen nog voor de Iphone was. Helaas kunnen we er nog niet mee betalen, maar ik kan iig mijn af- en bijschriften zien.

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-04 09:01
na 1 keer zoeken in de nieuwe market was de abn app meteen gevonden. erg handig moet ik zeggen :) ps: had niet goed gelezen over de nieuwe market en deze was bij mij sinds een aantal uren pas beschikbaar

• Alieunited
  • Laatst online: 01-06 19:19
Ik kon de abn app ook niet vinden, ook niet na instaleren van de nieuwe market.

Heb Eris Market Fix geïnstaleerd en nu kan ik hem wel vinden.

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zijn er meer mensen die last hebben van het niet kunnen registreren van de ABN app?
Hij lijkt in een loop te zitten tijdens stap 1 van de registratie

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Anoniem: 381676

misschien is dit wel domme vraag:

Ik heb vandaag mijn DHD gekregen.

Welke apps moet ik installeren? wat is recommended? en wat niet?

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Anoniem: 381676 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:30:

Ze zeggen dat domme vragen niet bestaan......

Kijk voor de grap anders eens in de startpost van dit topic..? 8)7

• xileS
  • Niet online
Frank-NL schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:11:
Hier ook Legend met 2.2 en het werkt gewoon bij mij. Voorheen gebruikte ik ook een workaround met Gmail.

• Frank-NL
  • Niet online
@xileS Heb je een upgrade gedaan via de Market of is het een nieuwe install van de FB app?

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Leutje schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:23:
Zijn er meer mensen die last hebben van het niet kunnen registreren van de ABN app?
Hij lijkt in een loop te zitten tijdens stap 1 van de registratie
Opgelost. Kennelijk lag het aan het swype toetsenbord. met het gewone toetsenbord geen problemen gehad

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Anoniem: 381676

hoe kan je apps verwijderen zodat ze niet meer actief zijn?

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Naar de Market gaan > app aanklikken en de uninstall-knop aanraken.

Als je iets anders bedoelt dan zal je helaas wat duidelijker moeten zijn.

Dat zit wel Schnorr.

• pven
  • Niet online
Anoniem: 381676 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:30:

Anoniem: 381676 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:12:
hoe kan je apps verwijderen zodat ze niet meer actief zijn?
Kom op: we zijn hier geen afhaalchinees waar je vragen dumpt om vervolgens een kant-en-klaar antwoord te krijgen. Laat aub zien dat je zelf reeds iets hebt onderzocht en geprobeerd.

Ik heb de app voor TVgids.nl erop gezet. Om wat te testen heb ik vanmiddag voor een programma een alarm 'voor de hele serie' gezet, helaas gaat er geen alarm af. Iemand een idee of dat te fixen is? Ik kan geen enkele optie vinden die hier iets mee te maken heeft. :S

[Voor 18% gewijzigd door pven op 15-12-2010 20:24]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

APK van ABN Saldo is hier te vinden: http://www.androidworld.n...ent-page-4/#comment-53096

Anoniem: 144867

Als ik een vraag heb over een applicatie uit de Market, waar kan ik die dan kwijt? Meer knoppen dan uninstall zitten er niet op. Ik zie nergens een link voor contact met developers of een forum ofzo. Ik zou hooguit de comments kunnen misbruiken, maar denk niet dat dat veel zin heeft.

Concreet heb ik na de laatste update van AndroidIRC ineens veel grotere letters zodat er veel minder op een scherm past. En in de settings kan ik dat volgens mij nergens instellen. Misschien is het een bug, misschien niet.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

http://androidirc.org/
Is dat die site?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

In de about tab staan de gegevens van de developer (visit the developer's web page en send email to the developer)

Anoniem: 144867

JoetjeF schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:57:
In de about tab staan de gegevens van de developer (visit the developer's web page en send email to the developer)
Mijn god dat ik dat over het hoofd heb gezien zeg.. |:(

Die site had ik al gevonden maar die is behoorlijk leeg.
Maar nu kan ik gewoon mailen! Thanks en sorry voor de stupiditeit..

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Anoniem: 144867 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:52:
Als ik een vraag heb over een applicatie uit de Market, waar kan ik die dan kwijt? Meer knoppen dan uninstall zitten er niet op. Ik zie nergens een link voor contact met developers of een forum ofzo. Ik zou hooguit de comments kunnen misbruiken, maar denk niet dat dat veel zin heeft.
Bij veel apps kun je op het tabblad Over kiezen voor "E-mail verzenden naar de ontwikkelaar". Ook zit daar een linkje naar de website van de ontwikkelaar boven.

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-06 11:24

PoweRoy

funky!

Heeft iemand ook problemen gehad met de nieuwe market?
Bij mij waren er ineens een paar applicaties verwijdered: TV gids, barcode reader, nu.nl, app2sd :X

maar weer opnieuw geinstalleerd. Wat in iedergeval erg vreemd.

[Voor 17% gewijzigd door PoweRoy op 16-12-2010 12:11]

[This space is for rent]

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2022

martincm

[Android 13!]

Vraag voor wellicht andere gebruikers van de app Flixster Movies.
Bij mij force closed de app bij het laden van welke trailer dan ook sinds zijn update naar 3.0.3
Zijn er meer die dit ervaren, dan weet ik dat er iets in de update niet goed loopt, versie 3.0 bijvoorbeeld deed het nog prima. Zonde want die app gebruik ik toch zeer frequent........

Kan versie 3.0 ook niet zo weer terugvinden helaas....

Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-06 18:13
Is er hier iemand die gebruik maakt van FlitsNav 0.7.1 BETA?
Ik heb die gisteren op mijn Desire HD geinstalleerd en het werkt denk ik prima, maar hij blijft maar batterij gebruiken. 3 uur geleden heb ik m'n telefoon uit de oplader gehaald, en als ik nu bij Battery use ga kijken staat daar dat FlitsNav 25% van het batterijgebruik voor z'n rekening neemt terwijl ik FlitsNav niet eens aan heb gezet! Het gekke is dat wanneer ik bij de Applications info van FlitsNav ga kijken de optie Force stop grijs is, omdat FlitsNav kennelijk inderdaad niet draait.
Is het nu een bug dat er staat dat FlitsNav voor 25% verantwoordelijk is voor het accuverbruik terwijl dat gewoon 0% zou moeten zijn (hij draait tenslotte niet) of is er iets anders aan de hand?

Dit is overigens ook zo na een reboot, en ik had gisteren FlitsNav afgesloten via de Back toets (niet Home dus).

[Voor 4% gewijzigd door Wekko306 op 16-12-2010 12:43]

Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:07

Sick Nick

Drop the top!

Dat was bij vorige versies ook al zo, soms zelf 99% accugebruik. Niks van aantrekken, klopt niks van. Het verbruikt minder dan navigatie met het scherm aan, met het scherm uit nog veel minder.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-06 18:13
Sick Nick schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:43:
Dat was bij vorige versies ook al zo, soms zelf 99% accugebruik. Niks van aantrekken, klopt niks van. Het verbruikt minder dan navigatie met het scherm aan, met het scherm uit nog veel minder.
Oke, duidelijk :)
Ik merk wel dat ik Kingdoms Live en iMobsters altijd moet force closen. Die kan je alleen via de Back toets afsluiten maar dan blijven ze in de achtergrond draaien en CPU gebruiken.

Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 08:45

Roeligan

Feyenoord

pven schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:22:
[...]

[...]

Kom op: we zijn hier geen afhaalchinees waar je vragen dumpt om vervolgens een kant-en-klaar antwoord te krijgen. Laat aub zien dat je zelf reeds iets hebt onderzocht en geprobeerd.

Ik heb de app voor TVgids.nl erop gezet. Om wat te testen heb ik vanmiddag voor een programma een alarm 'voor de hele serie' gezet, helaas gaat er geen alarm af. Iemand een idee of dat te fixen is? Ik kan geen enkele optie vinden die hier iets mee te maken heeft. :S
Dat zou wel handig zijn in tvgids.tv (die ik iets overzichtelijker vind dan tvgids.nl).

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• pven
  • Niet online
Roeligan schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:57:
[...]

Dat zou wel handig zijn in tvgids.tv (die ik iets overzichtelijker vind dan tvgids.nl).
Volgens mij is dat de optie 'sla op in je Google kalender', die helaas (bij mij dan) in een FC eindigt.

• xileS
  • Niet online
Frank-NL schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:58:
@xileS Heb je een upgrade gedaan via de Market of is het een nieuwe install van de FB app?
Gewoon een update vanuit de market.

• Brad Pitt
pven schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:09:
Volgens mij is dat de optie 'sla op in je Google kalender', die helaas (bij mij dan) in een FC eindigt.
Opslaan in Google Calendar doet het hier prima, wordt echter maar 1 entry aangemaakt. Niet voor een hele serie.

• pven
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:48:
[...]

Opslaan in Google Calendar doet het hier prima, wordt echter maar 1 entry aangemaakt. Niet voor een hele serie.
Welke versie van Android heb je? Op mijn Z is standaard 2.2 geleverd.

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01:09
Ik heb al vanaf het begin dat ik steeds een koppel suggestie krijg van 1 persoon. elke dag vraagt mn desire hd weer of ik die wil koppelen of negeren. Maakt niet uit welke optie ik kies, het blijft terugkeren :S

Volgens mij was het een facebook koppeling met een contact van de sim.

Bij nog meer mensen dit bekend?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
dhhdante schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:53:
Ik heb al vanaf het begin dat ik steeds een koppel suggestie krijg van 1 persoon. elke dag vraagt mn desire hd weer of ik die wil koppelen of negeren. Maakt niet uit welke optie ik kies, het blijft terugkeren :S

Volgens mij was het een facebook koppeling met een contact van de sim.

Bij nog meer mensen dit bekend?
Dat had ik ook. Knettergek werd ik ervan :| Is pas opgelost toen ik Cyanogenmod op m'n telefoon heb geflashed :P

• Brad Pitt
pven schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:07:
Welke versie van Android heb je? Op mijn Z is standaard 2.2 geleverd.
Ook gewoon 2.2 ja (nou ja, 2.2.1 Custom Rom, maar zoveel zal dat niet uitmaken neem ik aan).

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-03 14:44
Krijgen jullie allemaal automatisch de nieuwe market? Bij mij is het nog de oude (DHD)

• Stukfruit
  • Niet online
Geduld, hij komt vanzelf, de twee weken zijn nog niet voorbij :)

Dat zit wel Schnorr.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die ABN app is uiteraard wel relaxed. Wel matig dat je die code in vier losse velden moet intikken. Dat is drie keer een veld aanklikken en een cijfer op het TB intikken bij mij. Niet handig.

Ow en de identificatie via de normale website ook niet echt soepel geregeld :P. Verder wel relaxed natuurlijk.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• madmaus
mirelia schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:47:
Krijgen jullie allemaal automatisch de nieuwe market? Bij mij is het nog de oude (DHD)
anders kan je hem ook van android world afhalen en alvast installeren.
directe link

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• madmaus
JvS schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:52:
Die ABN app is uiteraard wel relaxed. Wel matig dat je die code in vier losse velden moet intikken. Dat is drie keer een veld aanklikken en een cijfer op het TB intikken bij mij. Niet handig.

Ow en de identificatie via de normale website ook niet echt soepel geregeld :P. Verder wel relaxed natuurlijk.
Vreemd, bij mij springt hij automagisch over naar het volgende veld. ik kan gewoon (bv) 1111 intypen en hij logt meteen in.

• Brad Pitt
Net Google Maps versie 5 geïnstalleerd. Had me voorbereid op een zeer traag werkende 3D-weergave op het Magicje maar niets is minder waar! Er zit blijkbaar helemaal 3D in op deze generatie phones.

Nu maar wachten op de mensen met high-end Android devices hoe ongeloooooflijk soepel dat 3D wel niet is :(

Oh well, m'n autootje staat er tenminste wel nog steeds duidelijk op :)

[Voor 66% gewijzigd door Brad Pitt op 16-12-2010 18:33]

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
http://phandroid.com/2010...000-comics-to-your-phone/

Nieuw! Comixology op Android. Voor de stripliefhebbers onder ons! 300 gratis strips, zodat je de app kunt testen, leest echt heerlijk (alhoewel ik de strips zelf niet echt meer wat vind).

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2022
Brad Pitt schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:17:
Net Google Maps versie 5 geïnstalleerd. Had me voorbereid op een zeer traag werkende 3D-weergave op het Magicje maar niets is minder waar! Er zit blijkbaar helemaal 3D in op deze generatie phones.

Nu maar wachten op de mensen met high-end Android devices hoe ongeloooooflijk soepel dat 3D wel niet is :(

[afbeelding] [afbeelding]

Oh well, m'n autootje staat er tenminste wel nog steeds duidelijk op :)
Heb je daar misschien een APK of link van?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-05 18:56

Snake

Los Angeles, CA, USA

Google maps 5 verschenen!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• vinnieminnie
Momenteel google maps 5 aan het installeren. Ik ben benieuwd!

Leuk dat ik nu de hoek kan veranderen, maar ik zie geen 3d vector gebouwen.

[Voor 39% gewijzigd door vinnieminnie op 16-12-2010 18:40]

• Brad Pitt
kavish schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:28:
Heb je daar misschien een APK of link van?
Hmmm, kreeg hem gewoon binnen via een automatische update, enige dat ik kan doen is je dus de APK geven die nu op mijn telefoon reeds geïnstalleerd staat, geen idee of dat gaat werken dan... Proberen maar I guess :P

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
vinnieminnie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:34:
Momenteel google maps 5 aan het installeren. Ik ben benieuwd!
Hier ook :) Zal zo m'n bevindingen even posten.
Edit : Ziet er goed uit, werkt prima :) Ben wel blij met die offline-navigatie :D Ideaal!

[Voor 16% gewijzigd door DennusB op 16-12-2010 18:41]

• lordMocro
Heb net google maps 5 getest. Ik zie geen 3d gebouwen of 3d bomen, dit heb je vooralsnog alleen maar in grote wereldsteden?

• Stukfruit
  • Niet online
Volgens de screenshot staat hij in de Market...

Oh, oh, slomoverbinding.. ;(

[Voor 29% gewijzigd door Stukfruit op 16-12-2010 18:40]

Dat zit wel Schnorr.

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-04 21:56
JvS schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:52:

Linkje van? Of is dit gewoon op de site te vinden..*surft er naar toe* Gevonden, kan gewoon via market.
Weet iemand overigens een goede app manager waarmee je ook apps kan sluiten? Ik gebruik Advanced Task Killer maar ben hier niet echt weg van.

[Voor 3% gewijzigd door CDRK op 16-12-2010 18:44]

Stay Frosty!

• Brad Pitt
vinnieminnie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:34:
Leuk dat ik nu de hoek kan veranderen, maar ik zie geen 3d vector gebouwen.
Effe naar een plekkie in Amerika manoevreren :)

• vinnieminnie
lordMocro schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:39:
Heb net google maps 5 getest. Ik zie geen 3d gebouwen of 3d bomen, dit heb je vooralsnog alleen maar in grote wereldsteden?
Meh, Amsterdam is een grote wereldstad. Ik heb daarnaast ook even in New York gekeken en daar zie ik ook niks bijzonders.

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

New York werkt mooi!

• lordMocro
vinnieminnie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:43:
[...]

Meh, Amsterdam is een grote wereldstad. Ik heb daarnaast ook even in New York gekeken en daar zie ik ook niks bijzonders.
Amsterdam niet eens 1 miljoen inwoners man. :p
Net bij NY gekeken, daar zie je wel 3d gebouwen, echt vet man. Over een jaar of 2 ook over heel Nederland hopelijk! :)

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Shit, mijn N1 ondersteunt geen rotating. Wat een bullshit, ie kan toch 2 punten detecteren op het scherm.

• Anoniem: 69767
  • Niet online
’m very happy to finally be able to announce on the PlayStation.Blog that we will launch the Official PlayStation App very soon.

The app will be available to download for iPhone and iPod Touch with OS 4 and above, and most Android compatible handsets with a minimum of OS 1.6

In version 1.0 you’ll be able to:
Check out your PlayStation Network trophies and keep up to date with your friends’ games and online status.
Discover all the latest games, news and hardware for your PlayStation 3, PSP and PlayStation 2.
Read all the announcements on the European PlayStation.Blog.
Share your favourite products or news with your friends on Facebook, Twitter or via e-mail.
The first version (1.0) will be available in the following countries: UK, France, Germany, Spain, Italy, and The Netherlands.
We are already working on the next version that will support most SCEE countries and languages, and will also let you comment on PlayStation.Blog.
There are tons more features we are planning to bring to this app in the next few months so keep an eye on the PlayStation.Blog for further announcements early next year.
I’ll be back here to let you know once the app goes live.
Oh, and I almost forgot to say that the app will be free to download!

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 16-12-2010 19:08]

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:26

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

lordMocro schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:39:
Florence heeft in google maps op de pc in ieder geval 3d gebouwen, misschien daar ff kijken?
http://maps.google.nl/?ie...pn=0.003021,0.006968&z=18

Cunning linguist.

• SToRM666
  • Laatst online: 25-05 11:59
Zojuist ook maar even de nieuwe Market en Google Maps erop gezet :)
Die PlayStation App ziet er ook wel erg handig uit.

PSN id: NL_SToRM

• Stukfruit
  • Niet online
Snake schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:00:
Shit, mijn N1 ondersteunt geen rotating. Wat een bullshit, ie kan toch 2 punten detecteren op het scherm.
En dat is dan ook precies wat hij kan: meerdere punten detecteren ;)

Zodra je gaat bewegen kruisen de assen van ieder punt elkaar en komt de beruchte bug van de N1 en Desire in actie, waardoor boven opeens onder wordt en onder boven en andersom en omgekeerd.

Weinig aan te doen omdat het een hardwareprobleem is...

* Stukfruit is al blij dat je tenminste wel in de 3d-weergave kan komen :)

Was het in de vorige versie trouwens ook al zo dat alle nieuwe delen van de plattegrond infaden?

[Voor 15% gewijzigd door Stukfruit op 16-12-2010 19:55]

Dat zit wel Schnorr.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-05 21:45
ben ik erg dom als ik zeg dat ik niet snap dat je vaak aan moet geven dat de app. automatisch mag updaten, het vinkje dus. Hij lijkt het niet te onthouden (of bij een nieuwe versie staat het weer uit)

There is no such thing as too much coriander.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Mensen hebben het steeds over 'de nieuwe market' maar ik zie echt geen verschil..??
Hoe kom ik eraan? :?

[Voor 11% gewijzigd door AzzKickah op 17-12-2010 10:00]

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-05 13:10

Hoite

Goed verhaal

AzzKickah schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:00:
Mensen hebben het steeds over 'de nieuwe market' maar ik zie echt geen verschil..??
Bij mij ging het vanzelf, ik heb zover ik weet geen update ginstalleerd, (Desire HD)

Lekker kort.

• Brad Pitt
Als ie er uit ziet als dit heb je al de nieuwe market. Zo niet, effe wachten of zelf "los" installeren.

• janvanduschoten
  • Laatst online: 21:00

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Hier een linkje naar XDA waar screenshots van de nieuwe market opstaan en een losse .apk als je hem wilt installeren.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

janvanduschoten schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:31:
[...]

Hier een linkje naar XDA waar screenshots van de nieuwe market opstaan en een losse .apk als je hem wilt installeren.
Top!
Thanx! :)

Die nieuwe market heb ik inderdaad nog niet.
Ik heb de market nog met als optie 'automatische updates' (dus niet deze bovenstaande)
Bij alle applicaties staat 'automatisch updaten' aangevinkt, maar nog steeds moet ik handmatig enkele keren drukken voordat de applicatie zich update? Ligt dat aan mij of wat? Automatisch is toch gewoon automatisch...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:19
Ik kreeg de nieuwe market na het installeren van de laatste FOTA op mijn Desire

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

AzzKickah schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:33:
[...]

Top!
Thanx! :)

Die nieuwe market heb ik inderdaad nog niet.
Ik zie net dat mijn vorige linkje uit een HTC Hero forum komt. Ik weet niet of dat uitmaakt, maar ik heb nog een linkje uit het Desire forum. Als die andere ook gewoon goed werkt, kun je die uiteraard gebruiken.

• Pizr
  • Laatst online: 12-03 07:49
Stukfruit schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:50:
[...]

En dat is dan ook precies wat hij kan: meerdere punten detecteren ;)

Zodra je gaat bewegen kruisen de assen van ieder punt elkaar en komt de beruchte bug van de N1 en Desire in actie, waardoor boven opeens onder wordt en onder boven en andersom en omgekeerd.

Weinig aan te doen omdat het een hardwareprobleem is...

* Stukfruit is al blij dat je tenminste wel in de 3d-weergave kan komen :)

Was het in de vorige versie trouwens ook al zo dat alle nieuwe delen van de plattegrond infaden?
Maar nu kan ik dus nergens meer multitouch gebruiken.. ook niet om te zoomen :S! Wat mij betreft hadden ze die 3d gebouwen weg kunnen laten.. zie t nut er van niet echt, terwijl multitouch zoomen toch zeer aangenaam was :X

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Op mn Desire met MIUI rom net even de nieuwe market geflashed, en ik kan niet zeggen dat ik het echt een verbetering vind... In de eerste plaats vanwege de -optische- bugs die erin zitten, maar ook dat er zo -bizar- veel loze ruimte zit tussen de apps en die enorme loze balk bovenaan... Kun je lekker veel informatie tonen op een scherm, laat je ruim de helft van het scherm informatieloos :? Ben ik nou de enige die zich daaraan ergert?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hier alleen maar unknown reason -18 meldingen bij installeren van updates sinds de nieuwe Market update.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Bij mijn market heb ik die problemen niet. Even voor het vergelijk dezelfde screenshots gemaakt.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
iew, wat lelijk :X Ik vond de oude Market mooier. Strakker.

[Voor 53% gewijzigd door anandus op 17-12-2010 11:12]

• Brad Pitt
Obiter dictum schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:57:
Op mn Desire met MIUI rom net even de nieuwe market geflashed, en ik kan niet zeggen dat ik het echt een verbetering vind...
Allemaal known issues vanwege de MIUI Rom hè. Iedereen die die Rom draait heeft dit. Wordt nog aan gewerkt.

En ik vind de oude Market ook strakker ja. Zou dan ook graag terug willen (dat is geen probleem) zonder dat ie automatisch weer wordt geüpdate (geen idee hoe dat moet :) ). Op een Magic draait de oude ook way fijner.

[Voor 23% gewijzigd door Brad Pitt op 17-12-2010 11:15]

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee