Toon posts:

Android Market en applicaties - Deel 10 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 96.183 views

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
vinnieminnie schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 12:02:
Meh, 15 minuten is natuurlijk veel te weinig. Erg matig van Google dat ze dit zo doen, zal piraterij van apps ook alleen maar versterken.
Aan de ene kant misschien wel, de andere kant misschien niet. In een kwartier lijkt het me moeilijk om een app voor de piraterij beschikbaar te maken. In 24 uur was dat een stuk makkelijker.

Ik kan me er niet druk om maken. Van de apps die ik koop weet ik zeker dat ik ze wil hebben. Van andere heb je lite versies. En als ik een keer langer dan 15 minuten nodig heb en dan tot de conclusie kom dat ik het niet wil hebben, pech gehad. Dan ben ik een euro, hooguit twee kwijt. Big deal, biertje minder in de kroeg en hebben we dat ook al eruit.

Dat men er wel over in zit kan ik me wel voorstellen.

[Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 11-12-2010 12:13]

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Ach, 15 minuten is mij genoeg, als de app niet werkt kan ik em snel refunden.

Wat ik toch niet doe, want ik heb geen CC, wanneer zou paypal ongeveer komen?

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Sorbo schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 12:10:
Zo probeerde ik afgelopen week Pocket God te spelen op mn Legend, die het dus niet bleek te doen. Alleen moest ik tussendoor wel even iets doen, met als gevolg dat ik m een uur later refundde. En ik heb zo'n gevoel dat ik zeker niet de enige ben die zn telefoon vooral tussendoor gebruikt...
In zulke gevallen is het idd handig om wat meer tijd te hebben :) maar niemand weet op dit moment wanneer de tijd ingaat, dus dat is even afwachten. Het lijkt me wel zo eerlijk als ook echt iedereen gewoon die 15 minuten krijgt en niet dat een persoon met een langzame verbinding uiteindelijk maar 5 minuten heeft.

Als het ingaat zodra je de app start, dan is er niets aan de hand, toch? :)

Volgens Paypal vorige maand al :P

Ze spreken op die blog over nog meer veranderingen, dus het is te hopen dat het daartussen te vinden zal zijn!

Dat zit wel Schnorr.

• Anoniem: 125609
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Iemand de nieuwe market al ingestalleerd?

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 10:05

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

natasdiamon schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 12:17:
Wat ik toch niet doe, want ik heb geen CC, wanneer zou paypal ongeveer komen?
Je kan ook gewoon een pre-paid credit card kan kopen.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:58
Anoniem: 125609 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 12:42:
Iemand de nieuwe market al ingestalleerd?
Ja, ik net.

• Stukfruit
  • Niet online
Serieus?

Dat zit wel Schnorr.

• Niet online
Ja ;) Heb hem nu ook, ziet er een stuk mooier uit en werkt goed. Op androidworld.nl staat waar je hem kan vinden.

• Stukfruit
  • Niet online
Hm, ik wacht wel op de officieel aangeboden versie :) (heb het artikel nog niet gelezen, maar als er wordt gesproken over waar je het kan vinden dan weet ik genoeg).

Er staat trouwens een Sketchbook app van Autodesk in de markt *O* normaal heb ik niets met Autodesk, maar ik moet toch toegeven dat dit een erg goede teken/schilder-app is. Werkt erg goed en simpel :)

Sketchbook Express is de gratis versie. Hiermee zou je niet je werk op kunnen slaan.

Dat zit wel Schnorr.

Anoniem: 285165

Heb hem geinstalleerd. Ziet er echt wel veel mooier uit.

(desire Z, unrooted)

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 285165 op 11-12-2010 14:34]

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Welke apps hebben jullie allemaal geinstalleerd en welke is volgens jullie een must have app?
Ik ben nieuw in het hele android wereld en de HTC Desire HD is mijn eerste smartphone. Voorheen altijd een Nokia gehad. :D
Dat is toch voor iedereen anders... Ontdek lekker alles zelf, lees je in, ga de market op en hoppa =)

Whatabout dat kwartier de tijd... Dat kan wel erg weinig zijn voor widgets die tig manieren hebben om te customizen vind ik.. Zo heb je bijvoorbeeld widgets met kleurtjes / groottes / gradienten en dergelijke.. Tsjaa..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:27
Mad Marty schreef op woensdag 08 december 2010 @ 07:31:
[...]

Eigenlijk alle players die ik ken werken op basis van tags.
Mortplayer, Poweramp en Meridian werken met een folder structuur.

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De nieuwe Google Maps gedemonstreerd op de Nexus S

• Rubinski
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

Dodelijk blond!

Ik vraag me eigenlijk af wat de meerwaarde is van dat 3D-gedoe.

Software is like sex, it's better when it's free

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-02 05:49

Kingpinda

Citizenship is earned.

Rubinski_be schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:04:
Ik vraag me eigenlijk af wat de meerwaarde is van dat 3D-gedoe.
Waarschijnlijk net zoveel meerwaarde als de 3d bomen die google aan het planten is. esthetisch maar ook voor de debielen. Zodat je als je in het park loopt met je hoofd in het navigatie scherm je niet tegen bomen aanloopt.

Misschien ook wel voor sportvliegers die niet luisteren naar verkeersleiding. Dan kunnen ze tussen de gebouwen vliegen met behulp van 3d.

Of misschien komt er wel een extra optie bij navigatie in het rijtje van Driving, Walking, cycling, WALLJUMPING.

Life is like living only without the peaches

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Er is sowieso geen meerwaarde als ze in Nederland weer eens een paar jaar achter blijven lopen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• TR06
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-06-2019
Kent iemand leuke 2 player multiplayer spellen zijn voor over internet? :P :9

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 16:26
Die nieuwe market is best hip, al zie ik naast de nieuwe lay-out niet heel veel vernieuwingen waar ik iets aan heb.

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hier een filmpje over de nieuwe market...

apk'tje kun je al vinden op xda/androidpolice, maar sommige mensen hebben probs er mee met de CM-roms.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-12-2010 19:36]

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:03
Hallo allemaal,

zo'n anderhalf uur geleden heb ik een 3vcash prepaid creditcard aangeschaft, en daarmee de twee apps Soundhound en Touiteur aangeschaft via de Android Market. Alles ging goed, creditcard gegevens ingevuld die ik toegemailt kreeg, en op kopen geklikt. Maar nu staat er bij beide applicaties dat de aankoop wordt geverifiërd. Mij leek dat dit hooguit 5 minuten kon duren, dus had ik in die tussentijd ook Soundhound al aangeschaft. Maar nu zo'n anderhalf uur later loopt hij nog steeds te verifiëren... Ik heb beide aankopen al geannuleerd en opnieuw gekocht, maar zelfs dit werkt niet...
Weet iemand hoe dit komt, en of dit normaal is?

Met vriendelijke groet,
Kartmans

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:22
Ik heb nu in de Market optie om alles bij te werken, maar wel op 2.1. Fijn dat ze dat nu geupdatet hebben :)

• Stukfruit
  • Niet online
Kingpinda schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:26:
Waarschijnlijk net zoveel meerwaarde als de 3d bomen die google aan het planten is. esthetisch maar ook voor de debielen.
Wat een belachelijke en beledigende uitspraak joh. De meeste mensen leven in een wereld met drie dimensies (en bomen), dus dan is het logisch dat zoiets ook kan helpen in een app om plattegronden mee te tonen. Het maakt de dingen wat duidelijker, wat best handig kan zijn als je de werkelijkheid probeert te benaderen en daar vervolgens een route op/door wil tonen.

We zijn helaas niet allemaal perfect 2d hier.

Dit is trouwens hoe de nieuwe Market er op een tablet uitziet:

Dat zit wel Schnorr.

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Ik vind hem er wel netjes uitzien. Enkel spijtig dat ze de tabbladen hebben weggehaald en het nu 1 lange view is.

• Stukfruit
  • Niet online
Op zich wel netjes ja, maar ik vraag me eigenlijk nog steeds een beetje af waarom ze die designkerel van Palm hebben overgekocht. Kan me echt niet voorstellen dat zo'n vlak met zoveel loze ruimte zijn werk is...

Dat zit wel Schnorr.

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-06 21:29
Update voor de youtube app ontvangen op me DESIRE HD
;w Eindelijk dat probleem opgelost dat hij me gmail account met youtube niet in wilde laten loggen..kreeg een error dan over netwerk connectie.

Nu na de update geen error, maar de idiote melding dat me account niet gelinkt is met youtube.... terwijl dat toch echt zo is

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Stukfruit schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:57:
[...]

Wat een belachelijke en beledigende uitspraak joh. De meeste mensen leven in een wereld met drie dimensies (en bomen), dus dan is het logisch dat zoiets ook kan helpen in een app om plattegronden mee te tonen. Het maakt de dingen wat duidelijker, wat best handig kan zijn als je de werkelijkheid probeert te benaderen en daar vervolgens een route op/door wil tonen.

We zijn helaas niet allemaal perfect 2d hier.

Door het laatste stukje weg te laten ruk je mijn stukje wel uit zijn verband. Ik wil het even duidelijk laten weten dat ik dus niet spreek over verstandelijk gehandicapten of welke politiek correcte benaming tegenwoordig de voorkeur heeft. Ik heb het over idioten die tegen een boom aanlopen omdat ze alleen naar hun telefoon kijken.

Dan zouden 3d bomen handig zijn als je te stom bent om ook eens om je heen te kijken ipv alleen naar je telefoon.

google heeft zelf een filmpje gemaakt over de 3d bomen en zoals je in onderstaande filmpje ziet begint het met iemand die tegen een boom aanloopt. Ik heb het zelf niet verzonnen.
http://www.technotricks.i...-trees-in-google-earth-6/

Ik geef antwoord op de vraag wat is de meerwaarde hiervan. Ik vind het namelijk helemaal niet logisch. Heb jij al een 3d tv inclusief brilletje in huis? Misschien wel maar ik hoef dat niet zo nodig. Ik ben wel beledigt dat je mijn stukje belachelijk en beledigend vind :p Maar ieder zo zijn ding :)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-05 18:56

Snake

Los Angeles, CA, USA

Weet iemand waarom ik die Youtube app NIET zie? :( En Google Voice ook niet, en Amazon MP3 ook niet.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:22
Snake schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 20:29:
Weet iemand waarom ik die Youtube app NIET zie? :( En Google Voice ook niet, en Amazon MP3 ook niet.
2.1?

• Stukfruit
  • Niet online
Kingpinda schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 20:23:
Door het laatste stukje weg te laten ruk je mijn stukje wel uit zijn verband. Ik wil het even duidelijk laten weten dat ik dus niet spreek over verstandelijk gehandicapten of welke politiek correcte benaming tegenwoordig de voorkeur heeft.
Daar begin je nu zelf over :)
Ik heb het over idioten die tegen een boom aanlopen omdat ze alleen naar hun telefoon kijken.
Dank je wel 8)
Ik durf dat toe te geven ja.
Dan zouden 3d bomen handig zijn als je te stom bent om ook eens om je heen te kijken ipv alleen naar je telefoon.

google heeft zelf een filmpje gemaakt over de 3d bomen en zoals je in onderstaande filmpje ziet begint het met iemand die tegen een boom aanloopt. Ik heb het zelf niet verzonnen.
http://www.technotricks.i...-trees-in-google-earth-6/
Mijn punt blijft staan: ze proberen een route weer te geven die in de echte wereld wordt afgelegd. Dan is het logisch dat ze de route op het schermpje zo realistisch mogelijk willen laten zien. Bomen horen daarbij.
Ik geef antwoord op de vraag wat is de meerwaarde hiervan. Ik vind het namelijk helemaal niet logisch. Heb jij al een 3d tv inclusief brilletje in huis? Misschien wel maar ik hoef dat niet zo nodig. Ik ben wel beledigt dat je mijn stukje belachelijk en beledigend vind :p Maar ieder zo zijn ding :)
De meerwaarde is precies wat ze in dat filmpje laten zien: zo loop je niet tegen bomen op :+

Probeer het anders wat grootser te zien allemaal.. het gaat er om dat je weet waar een groep met bomen staat, zodat je meer en duidelijke referentiepunten hebt om jezelf te kunnen orienteren in de echte wereld om je heen. Driedimensionale bomen zijn duidelijker (en sneller, want je kijkt steeds maar heel even op het scherm) te zien dan een vlak stukje langs een vlak stukje, dus heeft het een meerwaarde.

Dat zit wel Schnorr.

• Kledur
  • Laatst online: 05-11-2019
Ben ik de enige waarbij Appbrain (op je PC) je synchronisaties niet (meer) bij houdt?
Ik sync elke dag, en toch zegt de site dat ik 9 dagen geleden voor het laatst gesynced heb.

Erg vervelend, want ik vind Appbrain een geweldig medium.

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Stukfruit schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 21:23:
[...]

De meerwaarde is precies wat ze in dat filmpje laten zien: zo loop je niet tegen bomen op :+

Probeer het anders wat grootser te zien allemaal.. het gaat er om dat je weet waar een groep met bomen staat, zodat je meer en duidelijke referentiepunten hebt om jezelf te kunnen orienteren in de echte wereld om je heen. Driedimensionale bomen zijn duidelijker (en sneller, want je kijkt steeds maar heel even op het scherm) te zien dan een vlak stukje langs een vlak stukje, dus heeft het een meerwaarde.
En als ik dat niet wil? Ik mag toch zeggen dat "ik" de meerwaarde er niet van in zie? Ik snap wel dat andere er wel de meerwaarde van inzien en dat respecteer ik dan ook. Ook al lopen ze tegen bomen op:p Maar voel je niet verplicht om mij te overtuigen. Ik vind namelijk dat amerikanen soms behoorlijk kunnen overdrijven. Weet je wat er voor een veiligheids label onder een grasmachine zit? DO NOT OPERATE ABOVE YOUR HEAD. Alsof mensen niet zelf kunnen bedenken dat het misschien gevaarlijk is om een hoge heg te snoeien met een grasmachine...

• Stukfruit
  • Niet online
Dat soort domme waarschuwingen zijn er afaik voornamelijk om te voorkomen dat bedrijven veel geld moeten betalen aan "domme" mensen in landen met aanklaagcultuur. Leve de VS eh.

Maar ik heb niet echt het idee dat Google die bomen er serieus in heeft gezet omdat ze je willen behoeden voor gevaarlijke situaties :)

Dat zit wel Schnorr.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:54

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Kledur schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 23:09:
Ben ik de enige waarbij Appbrain (op je PC) je synchronisaties niet (meer) bij houdt?
Ik sync elke dag, en toch zegt de site dat ik 9 dagen geleden voor het laatst gesynced heb.

Bij mij geeft hij nou ook wat haperingen. Eerder waren de updates bij de market en bij appbrain hetzelfde, nu zijn er af en toe programma's die volgens de market wel een update nodig hebben, maar volgens appbrain niet. Hij geeft overigens wel gelijk aan als ik gesynchroniseerd heb.

Een ander irritant iets bij appbrain is dat FastWebInstaller niet meer werkt. Ik probeerde hem gisteren weer te activeren, en toen kreeg ik de melding: "Google heeft het gebruik van FWI uitgeschakeld in de laatste versie van market, welke op uw toestel geïnstalleerd is" (of iets van die strekking). Ik hoop dat ze er nog een weg omheen vinden, want ik vond dit wel een erg handige manier van programma's installeren....

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:13
Kledur schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 23:09:

Komt volgens mij door de laatste update. Ik zal gewoon ff wachten op een update van appbrain.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 11:33
kenkreutzer schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:07:
[...]

Komt volgens mij door de laatste update. Ik zal gewoon ff wachten op een update van appbrain.
Wat ik weet is dat het door een update in de android market komt. Er werd aangeraden dat, indien mogelijk, mensen bij een oude versie van de android market moeten blijven om Fast Web Installer te kunnen blijven gebruiken.

Bron:
http://androidforums.com/...versions.html#post1912456
No, it's unfortunately broken for all versions as soon as you get the market update.
The new update of the Android market blocks the fast web install requests, and it doesn't matter whether they come from AppBrain V5, or from an earlier version of AppBrain + Fast Web Installer.

Best regards,

Mathijs / AppBrain team.

Anoniem: 167272

Ik krijg bij installatie van software steeds vaker de melding 'unknown error -18'. En ik had er hier ooit iets over gelezen, maar kan dat niet meer terugvinden. Ik had het probleem op de HTC Desire en heb het nu op de Desire HD weer. Standaardoplossing is de sd-kaart er even uithalen, app installeren, sd-kaart er weer in en dan naar keuze de app naar de sd-kaart verplaatsen.

Maar er moet toch zo langzamerhand een makkelijker oplossing zijn? Ik vind dit nogal omslachtig.

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-03 20:55
werkt Flitsnav bij jullie nog? ik krijg al een aantal dagen geen flitsers meer gemeld.

Staat alleen:

Laatste update poging
1 minuut geleden
0 flitsers bekend.

Wat ik al heb geprobeerd:

Google :)
Gegevens gewist van flitsnav
flitsnav apk verwijderd en herinstalleerd
Nieuwe Rom, Cronos Froyo 1.7.2, geinstalleerd (Aanrader voor Hero)

Maar wil niet meer werken. :(

Non taken

• Niet online
bornin7ty2 schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:39:
werkt Flitsnav bij jullie nog? ik krijg al een aantal dagen geen flitsers meer gemeld.

Staat alleen:

Laatste update poging
1 minuut geleden
0 flitsers bekend.

Wat ik al heb geprobeerd:

Google :)
Gegevens gewist van flitsnav
flitsnav apk verwijderd en herinstalleerd
Nieuwe Rom, Cronos Froyo 1.7.2, geinstalleerd (Aanrader voor Hero)

Maar wil niet meer werken. :(
Google nog eens ;)

Bekend probleem... Werkt bij niemand.

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ben op zoek naar een app die ervoor zorgt dat je ringtone eerst zachtjes begint ipv meteen op vol volume, ik schrik me soms te pletter. Nokia heeft dat standaard als optie, maar kan het nergens vinden.

• vinnieminnie
Ik weet wel dat ik zoiets ooit ben tegengekomen in de market, maar ik heb er nooit behoefte aan gehad. Heb je daar uberhaupt al gekeken?

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Kent iemand een applicatie die voor alles het scherm geforceerd automatiisch roteert?

Ik heb al de hele dag zitten zoeken... Heb wel My Autorotate gevonden, die kan het voor bepaalde applicatie aan en uit zetten, maar dat is maar voor bepaalde apps.

voor de rest vind ik alleen maar switches om het aan of uit te zetten van de ingebouwde roteer functie.

[Voor 61% gewijzigd door Mau_Maus op 12-12-2010 18:29]

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Sanction schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:40:
Ben op zoek naar een app die ervoor zorgt dat je ringtone eerst zachtjes begint ipv meteen op vol volume, ik schrik me soms te pletter. Nokia heeft dat standaard als optie, maar kan het nergens vinden.
Ik ken er geen app voor, wel kan je eventueel een aparte versie van je ringtone maken waarbij het geluidsniveau lager zit in het begin en dan langzaam oploopt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• vinnieminnie
Ah, ik zei al dat ik er eens 1 tegenkwam. Hij heet "ascending ringtone", maar kost wel 75 cent.

Anoniem: 386973

Strider schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:26:
Heeft er iemand nog een tip voor een goede gallery app?
Browsix: Je kan je foto's, muziek, video's en andere files vanop een andere computer tonen, zonder enige configuratie.
Prijs: Gratis versie met advertenties
Website: appbrain link of homepage www.browsix.com

• Saboteur
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-06-2020
Hoe krijg ik de Reader die op mijn DHD staat op de Desire van mijn vrouw geïnstalleerd?
Is deze ook ergens als losse app te downloaden of....?

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Strider schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:26:
Heeft er iemand nog een tip voor een goede gallery app?
Gallery 3d.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 167272 schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:18:
Ik krijg bij installatie van software steeds vaker de melding 'unknown error -18'. En ik had er hier ooit iets over gelezen, maar kan dat niet meer terugvinden. Ik had het probleem op de HTC Desire en heb het nu op de Desire HD weer. Standaardoplossing is de sd-kaart er even uithalen, app installeren, sd-kaart er weer in en dan naar keuze de app naar de sd-kaart verplaatsen.

Maar er moet toch zo langzamerhand een makkelijker oplossing zijn? Ik vind dit nogal omslachtig.
Bij mij helpt het om dan de sd-kaart af te melden (of usb koppelen), en dan opnieuw te proberen.

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 06:18
Snake schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 20:29:
Belg ? :)
het is normaal dat je de youtube app niet ziet dan, haal em hier:

http://www.freewarelovers.com/android/app/youtube

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

En waarom is dat normaal?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 10:01
Sanction schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:40:
Ik zou gewoon zelf een mp3'tje maken dat qua volume oploopt, en die dan als ringtone instellen.

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Bah bah wat een zever. Maar goed, thanks voor de link, het werkt perfect ;)

Het gekke is wel: Ik heb een Nexus One, en GEEN Proximus abbo. En op de Desire van mijn vriendin staat ook YouTube er op. Alleen de updates werken niet...

[Voor 21% gewijzigd door Snake op 13-12-2010 10:09]

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-06 21:08

Tags NL

Harmful or Harmless?

Anoniem: 125609 schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:16:
[...]

Google nog eens ;)

Bekend probleem... Werkt bij niemand.
Flitsnav 0.7.1 is uit en die doet het weer, ze hebben het probleem opgelost

https://powershellisfun.com

Anoniem: 259234

-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:22:
[...]

kan m nergens vinden :s
heb je misschien een link :o

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 15:41
Hij werkt weer. Eerst even Flitsnav 0.7.0 verwijderen. Daarna installeren. Updaten bij mij werkt niet. Na een reboot werkt alles weer super!

• AzzKickah
  • Laatst online: 18:39

AzzKickah

06-CENSORED

Binnetie schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:39:
Hij werkt weer. Eerst even Flitsnav 0.7.0 verwijderen. Daarna installeren. Updaten bij mij werkt niet. Na een reboot werkt alles weer super!
Begrijp ik het goed dat dit programma constant je GPS gebruikt om te bepalen waar je bent en op die manier je afstand tot eventuele flitsers bepaalt?
En moet ik dat programma dan op de voorgrond houden tijdens het rijden zeg maar, of doet ie het gewoon altijd?

[Voor 12% gewijzigd door AzzKickah op 13-12-2010 14:56]

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 15:41
De GPS blijft inderdaag actief om je te waarschuwen als je een flitser nadert. Als je op het huisje toets drukt gaat hij naar de achtergrond maar zal wel waarschuwen voor een flitser. Druk je op de pijltje terug toets dan sluit het programma helemaal af en zal je zien dat het gps symbooltje verdwijnt.

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:20
Ik zag hier iemand al zeggen: gebruik een prepaid creditcard. Zijn er mensen met goede ervaringen in combinatie met de market?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:49

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Camiel schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:34:
Ik zag hier iemand al zeggen: gebruik een prepaid creditcard. Zijn er mensen met goede ervaringen in combinatie met de market?
In deze topicreeks is afaik aardig wat te vinden over prepaid creditcards e.d., kon je daartussen niet vinden wat je zocht?

Rail Away!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-06 22:39
Nog een goede tip voor mensen die graag hun bookmarks sorteren zoals ze dat zelf willen en ook eenvoudig een backup hiervan willen kunnen maken: Bookmark Sort & Backup.

Vooral ook een erg fijne app als je gebruik maakt van de Bookmarks widget!

[Voor 5% gewijzigd door AmonTobin op 14-12-2010 00:03]

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:30
aan dit soort info doen wij hier niet

[Voor 85% gewijzigd door Bullet NL op 13-12-2010 23:36]

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het lijkt mij een applicatie die betaalde applicaties illegaal gratis ter beschikking stelt?

Edit: Ja dus, dan ben ik er op tegen en is het ook tegen de forum regels. Ding heeft trouwens ook behoorlijk veel rechten nodig, lijkt me niet helemaal proper.

[Voor 49% gewijzigd door Tsurany op 13-12-2010 22:08]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ken het niet; ik gebruik meestal de market of www.appbrain.com. Die was heel handig met de Fast Web Installer, nu in ieder geval nog met het bijhouden van wat je allemaal geinstalleerd hebt/had, en voor een omschrijving van de programma's. Ik heb wel het idee dat daar ongeveer alle market dingen opstaan, net als op www.androlib.com. *weg klinkt een beetje fishy omdat er bij staat dat je betaalde en gratis programma's kan vinden, en je soms voor betaalde programma's niet hoeft te betalen? Hoe zit dat dan?

[Voor 18% gewijzigd door Bullet NL op 13-12-2010 23:40]

chevchelios schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:59:
[Warez-applicatie]... maar heb het idee dat ie niet alle apps weergeeft waar ik op zoek.
Our database contains more than 9,000 Android applications

vs

nieuws: Android Market bevat 100.000 applicaties

Kan wel kloppen dat je wat mist ;)

[Voor 5% gewijzigd door CLB op 13-12-2010 22:13]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gebruikers kunnen gekochte programma's uploaden en apk's uit andere downloads uploaden, zo kan je de illegale versies met dat programma vinden. Programma zelf heeft veel te veel permissies nodig, dat bevalt mij niet.

[Voor 22% gewijzigd door Bullet NL op 13-12-2010 23:38]

• Stukfruit
  • Niet online
Als het te mooi klinkt om waar te zijn dan is dat het ook. Regel nummer 1 van teh interwebz :)

Dat zit wel Schnorr.

Anoniem: 334125

Zijn er meer mensen die last hebben van WiFi dat een "fout" melding geeft wanneer je wilt verbinden ?

heb het nu inmiddels al bijna een week en op internet is vrij weinig te vinden over dit probleem,

Iemand hier dus ervaring mee ?

• vinnieminnie
* doet niet te zake, hoeft dus ook niet genoemd te worden

[Voor 87% gewijzigd door Bullet NL op 13-12-2010 23:39]

• Stukfruit
  • Niet online
En wel gebruiken als je de ontwikkelaars de grond in wil boren uiteraard *O*

En WiFi dat een '"fout" melding' geeft is een extreem wazige omschrijving. Stonden er geen getallen bij? Spreuken? Haiku's?

Dat zit wel Schnorr.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 00:50

Bullet NL

Eigen Wijs

Warez apps worden niet toegestaan op GoT.

Cogitationis poenam nemo patitur

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:22:
[...]

Volgens mij is hij weer offline gehaald.

Oh: ik denk dat ik die site niet helemaal goed heb begrepen. Maar hoe dan ook: flitsnav kan ik niet in de market vinden.

[Voor 16% gewijzigd door pven op 14-12-2010 08:20]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:58
Is er een app beschikbaar om live standen van voetbal te zien waarbij je dan je eigen clubs toevoegt. Of welke app is een aanrader om voetbal standen te bekijken incl. goal scorers, kaarten, etc.

• Smultie
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:00:
[...]

Volgens mij is hij weer offline gehaald.

Oh: ik denk dat ik die site niet helemaal goed heb begrepen. Maar hoe dan ook: flitsnav kan ik niet in de market vinden.
FlitsNav heeft nog nooit in de Market gestaan.
Downloaden via www.flitsservice.nl

[Voor 12% gewijzigd door Smultie op 14-12-2010 08:34]

• jhvanburk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-11-2022
Met het beschikbaar worden 2.2 en hoger is het naar mijn idee interessant een lijst van apps te hebben die standaard geschikt zijn om naar de sd-card te verplaatsen als vervanging van apps die dat niet standaard kunnen. Zelfs met 2.2 op mijn Legend ervaar ik dat het telefoongeheugen snel volloopt.

Een (beperkt) overzicht van apps die ik gebruik omdat ze op de sd-card kunnen; ?? zijn apps die ik nog niet ken, kunnen mensen deze aanvullen met suggesties?

Wel op sd-card >> Niet op sd-card
Twidroyd >>ipv>> Twitter for Android
ES File Explorer >>ipv>> Astro File Explorer
??? >>ipv>> Google Reader
??? >>ipv>> Astrid Tasks
??? >>ipv>> A Online Radio
??? >>ipv>> System Panel Lite
??? >>ipv>> TweetDeck
??? >>ipv>> Shazam
??? >>ipv>> System Panel Lite

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-04 23:10
Gaat dat op de SD card plaatsen in Android 2.2 automatisch of moet je er wat voor doen? Ik snap tot op heden nog steeds niet hoe dat werkt met APP2SD functie van Android 2.2...

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Doe je gewoon via applicatie info, daar staat een knop met Verplaatsen naar SD-kaart.

• pven
  • Niet online
Is er een app die je bij het installeren de keuze geeft of je het naar de foon of de SD wilt hebben? Dat handmatig moven werkt uiteraard prima, maar het is wel weer een extra handeling. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• vinnieminnie
Het schijnt te kunnen met Spare parts, maar niet met de versie die je in de market vindt. Even googlen en je zou hem moeten kunnen vinden.

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Ik heb gewoon een app 'App2SD', elke keer wanneer ik een app installeert controleert hij of de app naar de SD-kaart gekopieerd kan worden en geeft hij mij een melding.

edit:
schrijffout

[Voor 7% gewijzigd door Rubinski op 14-12-2010 10:47]

• Toaby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-05 19:26
App 2 SD is een app die na de installatie van een app checkt of die naar de SD kaart verplaats kan worden. Zo ja, dan krijg je een melding. Via App 2 SD ben je dan in één 'muisklik' bij het instellingenscherm waar je de zojuist geïnstalleerde app kunt verplaatsen naar je SD kaart :)

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Die bedoel ik ;)

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:53
Darkzell schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:29:
Is er een app beschikbaar om live standen van voetbal te zien waarbij je dan je eigen clubs toevoegt. Of welke app is een aanrader om voetbal standen te bekijken incl. goal scorers, kaarten, etc.
soccer livescores. Kun je filteren op teams / competities en realtime notifications krijgen.

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:29
Tvgids.nl heeft nu ook een app. Ziet er goed uit.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-04 23:10
mastair schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:21:
Thnx voor de tip! Zat al een tijdje op een app van hun te wachten. Ben hem nu maar aan het binnenhalen en zal eens kijken of het wat fraais geworden is.

Even snel geprobeerd op mijn HTC Desire Z: hier en daar beetje trage interface. Ben wel heel blij met het kunnen raadplegen van alle programma's op 1 dag van 1 zenderl. Ben benieuwd of het instellen van een alarm goed werkt, maar daar heb ik nu geen tijd voor om uit te testen.

[Voor 31% gewijzigd door Joen op 14-12-2010 12:35]

• bomberboy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:48
jhvanburk schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:35:
Een (beperkt) overzicht van apps die ik gebruik omdat ze op de sd-card kunnen; ?? zijn apps die ik nog niet ken, kunnen mensen deze aanvullen met suggesties?
Wel op sd-card >> Niet op sd-card
Soundhound >>ipv>> Shazam

De andere die je noemt gebruik ikzelf niet.

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02 09:55
Ja! Leuk van opzet. Aanpasbaar aan je wensen, maaarrrr waar zijn de HD zenders?? Eurosport HD History HD Nat Geographic HD, Discovery channel HD die hebben toch andere programmering dan de gewone zenders? damn mis ik iets?

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Vanaf vandaag staat de Music For Life-app in de Market. Per download schenkt Samsung Mobile €0.50 aan Music For Life!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:29
Ceejay schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:48:
[...]

Ja! Leuk van opzet. Aanpasbaar aan je wensen, maaarrrr waar zijn de HD zenders?? Eurosport HD History HD Nat Geographic HD, Discovery channel HD die hebben toch andere programmering dan de gewone zenders? damn mis ik iets?
Is dat niet gewoon dezelfde programmering maar dan uitgezonden in 720p?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 13:49
mastair schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:11:
Is dat niet gewoon dezelfde programmering maar dan uitgezonden in 720p?
Niet altijd nee :) Vind TVGids.tv app stukken fijner persoonlijk. Maar de .nl versie is zeker niet slecht nee.

Nickname does not reflect reality

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-05 19:44
grun93 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:10:
[...]

Dus je hebt nummers lopen te verzinnen zonder te controleren of dat misschien bestaande nummers zijn? Of kan je dat niks schelen omdat je die mensen toch niet kent? |:(
Een wat ouder bericht, maar had het blijkbaar over het hoofd gezien.

Natuurlijk heb ik niet gecontroleerd of dat bestaande nummers zijn, niet omdat onbekenden voor mij minder waard zijn, maar omdat iemand die wat random nummers wil bellen deze zelf ook wel kan verzinnen. Hetzelfde gaat op voor de vernoemde bot die het web naar telefoonnummers af zou schuimen. Het is handiger om ze zelf te genereren en testen dan overal te gaan zoeken.

Maar goed, ze zijn nu weg gemod, ook goed, het bericht blijft duidelijk.
Maar daar kijkt dan natuurlijk weer niemand naar. Probeer je eens wat mensen te helpen een probleem/fout op te sporen en op te lossen.

• pven
  • Niet online
Die ziet er idd leuk uit, dank! :) (Jammer trouwens dat je deze nog niet op je SD-kaart kunt plaatsen.)

Ik had 'TVGids Nederland' er op staan, die heb ik nu verwijderd; met 'TVGids.tv' kijk ik het nog even aan.

[Voor 10% gewijzigd door pven op 14-12-2010 15:45]

• vinnieminnie
Ik gebruik alleen nog de tvgids van de NU.nl applicatie. Erg overzichtelijk.

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Op mijn HTC Desire is de market nu veranderd naar de nieuwe versie. Je kan wel weinig apps tegelijk op het scherm zien zeg... 4 ipv 7 ofzo.

• agoNITE
1 van deze apps? http://www.appbrain.com/search?q=tv+gids
Die zijn beide toch al wel een tijdje uit ?

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-06 10:15
nee lezen,
daar staat tvgids.tv
Hij bedoeld tvgids.nl

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Darkzell schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:29:
Ik gebruik Fotmob 6.0. :)

Nomen nescio

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:54

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Die wilde ik ook posten inderdaad. In 't begin even wat tijd stoppen in 't instellen welke competities/clubs je graag geupdate wil hebben, maar 't is snel en overzichtelijk. Prima app!

• agoNITE
Joostje123 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:53:
nee lezen,
daar staat tvgids.tv
Hij bedoeld tvgids.nl
:F

Ik heb gelezen, ik kan ook lezen volgens mij. Zo onduidelijk is mijn vraag toch niet ?
Als je op mijn link hebt geklikt kom je er als het goed is achter dat ik op TV+Gids heb gezocht op appbrain. Met die 4 resultaten. Geen TVgids.nl dus. Anders had ik de vraag niet gesteld.

Anyway, iemand die mijn vraag wel snapt en kan beantwoorden?

(lekker altijd die korte antwoorden)
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee