Android Market en applicaties - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 98.003 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-03 11:55
Dikkedikkie schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:18:
hallo, weet iemand of er een app bestaat die je smsjes opslaat welke je van tevoren hebt getypt) en verzendt op een door jouw gekozen tijdstip? bijvoorbeeld om 12 uur vanacht?
ik heb me rot gezocht maar kan niets vinden die zoiets kan. wellicht heb ik dan niet goed genoeg gezocht?

Bij voorbaat dank
en @ Obiter dictum

die app is er en werkt ook probleemloos (kost $ 1.99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb het met 'SMS Wishes' gedaan, dat is gratis en werkt net zo goed. :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:32
Besloten alleen te reageren op mensen die géén generieke "send-to-all" sms stuurden. Resultaat: 0 gestuurd ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
MaStar schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 16:19:
Iemand die weet hoe je met de Friends app van Launcher Pro Plus foto's kan invoegen? Of heeft iemand een alternatief waarbij dit wel kan?
Het kan niet, maar een alternatief weet ik evenmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 12:53
Ik vind zelf TweetDeck echt een heerlijke vervanger van friendstream. Alles werkt minstens evengoed, en meestal zelfs nog beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:55

Mavamaarten

Omdat het kan!

Is er eigenlijk nog iemand die de nieuwe market vreselijk sloom vindt ?
Ik vind hem echt vreselijk. Hij is mooi, maar je hebt 3 applicaties boven elkaar waardoor je kan scrollen. Verder staan er nog 3 gigantische knoppen en ads voor andere apps.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:21
De nieuwe market is mij inderdaad ook wel wat sloom. Hopelijk zal dat nog een beetje veranderen in toekomstige versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:09
Wat dat betreft, ik heb nog steeds de oude market. Cache verwijderen en force close gedoe werkt niet.
Wat ik lees is de oude market net zo fijn?

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Het maakt mij weinig uit, ook al is de nieuwe wellicht mooier, hij is ook chaotischer imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ik las van de week over een app waarmee je (op mijn DHD) kan instellen dat een melding bijvoorbeeld herhaald wordt, net zolang totdat je hebt gereageerd op de melding. Ik heb regelmatig dat ik een mail, sms of whatsapp bericht mis doordat ik net ff de melding niet hoorde. En omdat die niet herhaald wordt, kan het maar zo een uur later zijn voordat ik het doorheb! Met die app kon je instellen (of zo) dat een melding herhaald wordt (zo vaak als je wilt, met een tussentijd naar keuze).

Ik kan dat bericht over die app echter nergens meer vinden... Iemand enig idee welke app dat geweest moet zijn?

Never mind... Heb zonet Easy reminder gevonden voor missed calls en sms. En Gmail Notifier voor Gmail. Nu heb ik eigenlijk alleen voor Whatsapp een repeater nodig...

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 02-01-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:26
Anoniem: 135195 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:35:
Ik las van de week over een app waarmee je (op mijn DHD) kan instellen dat een melding bijvoorbeeld herhaald wordt, net zolang totdat je hebt gereageerd op de melding. Ik heb regelmatig dat ik een mail, sms of whatsapp bericht mis doordat ik net ff de melding niet hoorde. En omdat die niet herhaald wordt, kan het maar zo een uur later zijn voordat ik het doorheb! Met die app kon je instellen (of zo) dat een melding herhaald wordt (zo vaak als je wilt, met een tussentijd naar keuze).

Ik kan dat bericht over die app echter nergens meer vinden... Iemand enig idee welke app dat geweest moet zijn?
Bijv sms-pop up van adam k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

CLB schreef op woensdag 08 december 2010 @ 02:00:
De nieuwe aanvang van de GoT Community Android Awards zal zijn in januari 2011. _/-\o_

In januari zal er dus begonnen worden met een nieuw feedbacktopic waarin,
Ik nomineer/stem deze keer alleen, maar ik kijk er zeker naar uit !

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-01-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:29
Iemand ervaring met Kindle van Amazone? Ik heb er vandaag een boek gekocht en de applicatie geïnstalleerd.
Elke keer als ik wil inloggen krijg ik de volgende melding: "REGISTRATION FAILED, please confirm your e-mail address and password and try again"
Wachtwoord en e-mailadres zijn beide correct ingevoerd.
Ik wil mijn boek lezen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik verwacht je dat een bevestigingsmail in je mailaccount hebt en dat je daar nog op een link moet klikken om je account te activeren.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:29
Ik heb de applicatie al eerder gebruikt, maar heb het verwijderd toen bleek dat ik een credit card nodig nodig had in de store. Toen kon ik wel "registreren".
Met registeren wordt inloggen bedoelt. Ik snap ook niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-05 20:57
Ik word een beetje knettergek van die screenprotector :S
Je hoeft maar te gapen of hij zit er weer op. Is er een app of instelling waarmee ik de tijd waarna de schermbeveiliging automatisch op komt zetten kan instellen? Ik vind het wel nuttig om te hebben maar niet fijn dat ie zo snel automatisch lockt...
Heb al gezocht op de market maar kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mol99 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 09:53:
Heb al gezocht op de market maar kan niets vinden.
Menu/Instellingen/Weergave/Time-out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-05 20:57
Brad Pitt schreef op maandag 03 januari 2011 @ 09:56:
[...]

Menu/Instellingen/Weergave/Time-out?
Ah, zo simpel kan het zijn dus :P Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144867

Gebruiken jullie ad blockers?

Ik ben helemaal fan van flash op mijn mobiel, maar ik mis ABP van firefox wel heel erg.
Een korte zoektocht leidt me naar de Dolphin browser waar een ad blocker voor is.
Zijn er meer mogelijkheden om zonder flash ads te surfen, mss voor de standaar browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Er zal voor de Firefox browser op Android wel een plugin beschikbaar komen verwacht ik, daar even naar kijken?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-05 19:22
Anoniem: 144867 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:21:

Ik ben helemaal fan van flash op mijn mobiel, maar ik mis ABP van firefox wel heel erg.
Een korte zoektocht leidt me naar de Dolphin browser waar een ad blocker voor is.
Zijn er meer mogelijkheden om zonder flash ads te surfen, mss voor de standaar browser?
Kwam dit toevallig tegen, niet geprobeerd ofzo.
https://addons.mozilla.org/en-US/mobile/addon/1865/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Anoniem: 144867 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:21:

Plugins uitschakelen en alleen laten laden wanneer je ze aanklikt. Dan heb je geen last van Flash maar kan je het toch gebruiken als je bv. een filmpje oid wil bekijken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
En met root zou je adfree kunnen gebruiken, die blokt ook een aanzienlijk stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Stukfruit schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:38:
[...]

Plugins uitschakelen en alleen laten laden wanneer je ze aanklikt. Dan heb je geen last van Flash maar kan je het toch gebruiken als je bv. een filmpje oid wil bekijken.
Zo slim werkt dat ding niet. 3434234 flash ads, 1 filmpje. Alles wordt gedisabled. Totdat je je filmpje wil starten, maar dan wordt mijn verbinding eerst 3 minuten 100% gebruikt voor al die flash zever...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat anti-ad-ding waar je root voor nodig hebt is slecht voor ontwikkelaars. Vooral gebruiken als je Android wil vermoorden (qua apps iig), aangezien ads voor veel ontwikkelaars de betere bron van inkomsten is.

@Snake:

Je kan ook overdrijven ;) Ik heb nog niet mee mogen maken dat er eerst 3 minuten gewacht moet worden op flash-ads.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bollegerry
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-02 01:57
Wie weet hoe ik in Market, "FACEBOOK bijwerken (handmatig)" uit 'Mijn apps' krijg? Ik vind het irritant dat deze als melding steevast bovenaan staat met knalrode letters. Ik gebruik deze app helemaal niet. Ik ben er geen lid van en sta niet geregistreerd (gecheckt). Ik ben er volgens mij vroeger wel aan verbonden geweest. Kan m ook niet verwijderen natuurlijk, want systeemapp.
Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-05 08:24
Je kan em wel verwijderen maar dan moet je root-toegang hebben. gebruik daarna System App Remover (75 cent).
Er is ook een manier om te zeggen dat Facebook je daar niet meer lastig over moet vallen (de app dan..) Of dat met de gewone market kan weet ik eigenlijk niet zeker, via AppBrain weet ik wel dat dat kan.. Die App staat er gewoon standaard in en wil zich updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Cyleo schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:17:
En met root zou je adfree kunnen gebruiken, die blokt ook een aanzienlijk stuk.
Die applicatie zou eigenlijk verboden moeten worden, dit sloopt Android doordat ontwikkelaars die hun applicatie gratis ter beschikking willen stellen nu niet gebruik kunnen maken van advertenties om de gemaakte kosten terug te verdienen. Het is niet alsof die applicaties gratis ontwikkeld worden, je kan op z'n minst de ontwikkelaar steunen door z'n advertenties te laten staan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:49:
Het is niet alsof die applicaties gratis ontwikkeld worden, je kan op z'n minst de ontwikkelaar steunen door z'n advertenties te laten staan.
Als je bij elke ad-supported app de mogelijkheid zou kúnnen hebben om door middel van een donatie die vreselijk irritante troep te verwijderen zou ik het helemaal met je eens zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En als dat niet mogelijk is geeft dat je dan een vrijbrief om de advertenties er maar uit te slopen zodat de ontwikkelaar helemaal niks verdiend? Bij grote bedrijven geef ik er een stuk minder om, maar bij 'kleine' ontwikkelaars vind ik dat ze op z'n minst de mogelijkheid moeten krijgen iets te kunnen verdienen door advertenties te gebruiken. Wees blij dat je de applicatie gratis mag downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:21

AzzKickah

06-CENSORED

Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:58:
En als dat niet mogelijk is geeft dat je dan een vrijbrief om de advertenties er maar uit te slopen zodat de ontwikkelaar helemaal niks verdiend? Bij grote bedrijven geef ik er een stuk minder om, maar bij 'kleine' ontwikkelaars vind ik dat ze op z'n minst de mogelijkheid moeten krijgen iets te kunnen verdienen door advertenties te gebruiken. Wees blij dat je de applicatie gratis mag downloaden.
Dude, please.
Als ik op mijn kleine X10 Mini Pro de halve app niet meer kan zien door k*treclame dan sloop ik die reclame eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:58:
En als dat niet mogelijk is geeft dat je dan een vrijbrief om de advertenties er maar uit te slopen zodat de ontwikkelaar helemaal niks verdiend?
Ze hoeven niet niets te verdienen. Geef gewoon de optie te kúnnen doneren, that's all. Zo goed als elke applicatie ziet er ook stukken beter uit zonder die vaak overdreven kleurrijke troep in het beeld.
Wees blij dat je de applicatie gratis mag downloaden.
Ze moeten ook blij zijn als iemand zou willen doneren IMHO 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Moet je niet zo'n kleine pruts telefoon kopen. Vergeet niet dat ontwikkelaars ook moeten betalen om een applicatie in de market te zetten, het minste wat je kan doen is dan gewoon de reclames bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Zijn er uberhaupt cijfers bekend over het percentage Android-gebruikers dat hun telefoon root (en dus de mogelijkheid heeft om reclames te blokken)?
Ik denk dat het probleem kleiner is dan deze discussie rechtvaardigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zou ook niet direct willen zeggen dat het een probleem is, ik vind het gewoon onbeschoft om zo met developers om te gaan die gratis applicaties maken. En, als meer mensen dit gaan doen, help je gewoon de scene omver, zeker als het gaat om tweak applicaties, aangezien die juist gebruikt worden door mensen die ook snappen hoe je ads blockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:04:
Vergeet niet dat ontwikkelaars ook moeten betalen om een applicatie in de market te zetten, het minste wat je kan doen is dan gewoon de reclames bekijken.
Neen, het minste dat ze kunnen doen is de optie te geven deze te verwijderen.

En zeggen dat iemand niet zo'n kleine prutstelefoon moet kopen vind ik werkelijk een te bizarre opmerking voor woorden. Dus als de heilige developers nu alleen nog maar apps gaan maken voor 960x640 telefoons zeg jij ook sjaaaa moet je maar niet een brakke Nexus S kopen? Wat een kortzichtige nonsens, werkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:50

TVL

Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:04:
Moet je niet zo'n kleine pruts telefoon kopen. Vergeet niet dat ontwikkelaars ook moeten betalen om een applicatie in de market te zetten, het minste wat je kan doen is dan gewoon de reclames bekijken.
Ja tuurlijk en je ergeren. Ik gooi meestal de troep met reclame eraf, er zijn een paar apps die de recame subtiel aanbrengen overigens. Vind trouwens wel dat ze moeten aangeven voordat je deze apps installleerd of er reclame inzit of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Een telefoon met een 2,55" scherm is gewoon echt erg klein, een formaat ver onder het gemiddelde. Dat kan, maar dan moet je accepteren dat je gewoon problemen met applicaties gaat krijgen. Om dan te zeggen dat je advertenties eruit sloopt omdat je de verkeerde telefoon gekocht hebt vind ik dat een erg rare reactie.

Waarom moeten ontwikkelaars een optie geven om advertenties te verwijderen? Als je ze niet wilt dan gebruik je toch gewoon een andere applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:19:
Waarom moeten ontwikkelaars een optie geven om advertenties te verwijderen? Als je ze niet wilt dan gebruik je toch gewoon een andere applicatie?
Precies, dan hebben ze namelijk wél wat gehad aan hun ijverige programmeerwerk, is het niet? Slim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:52

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Brad Pitt schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:21:
[...]

Precies, dan hebben ze namelijk wél wat gehad aan hun ijverige programmeerwerk, is het niet? Slim!
OMG, wat een logica :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-01 11:33
Er is een officiële telegraaf app uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

T homass schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:52:
Er is een officiële telegraaf app uit!
wat biedt deze boven de 'nieuws en weer' gadget van google zelf of bijvoorbeeld Nu.nl?

edit: maar even een linkje erbij voor mensen die hem willen proberen: LINK

en twee plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://s3.appbrain.com/screen?id=-2718681798704811979&i=1Afbeeldingslocatie: http://s3.appbrain.com/screen?id=-2718681798704811979&i=2
en de QR-code:
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=http://www.appbrain.com/app/nl.telegraaf?install=web

[ Voor 52% gewijzigd door gwystyl op 04-01-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gwystyl schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:53:
[...]

wat biedt deze boven de 'nieuws en weer' gadget van google zelf of bijvoorbeeld Nu.nl?
Kwalitatief gezien slecht nieuws? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 04-01-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:56:
[...]

Kwalitatief gezien slecht nieuws? :+
lol, ja dat was ook mijn eerste ingeving. De vormgeving is nog wel vrij rustgevend, maar hij heeft voor mij niet echt meerwaarde boven de genoemde apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Telegraaf kan niet achter blijven nu android in Nederland populairder begin te worden dan het fruitmerk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Meer de vaag, wie leest überhaupt de Televaag? Dat is toch geen krant of nieuwsbron te noemen? Ik ben in principe tegen censuur, maar voor sommige zaken zou ik graag een uitzondering maken, al is het maar omdat de kwaliteit uitermate teleurstellend is.

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 04-01-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ik vind het een supermooie app en laat hem dus ook zeker er op staan. "Echt" nieuws volg ik toch niet, vind dit soort kant-en-klare happen ideaal. Gewoon in de ochtend bij de koffie wat niet al te moeilijke dingen lezen, top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
[...]

en twee plaatjes:
[afbeelding][afbeelding]
en de QR-code:
[afbeelding]
Het is wel weer een redelijke één op één kopie van de iPhone app. Ik vind het zo jammer dat er niet zoveel ontwikkelaars gebruik maken van die extra ruimte die Android toelaat door de menu knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Cyleo schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:14:
Het is wel weer een redelijke één op één kopie van de iPhone app. Ik vind het zo jammer dat er niet zoveel ontwikkelaars gebruik maken van die extra ruimte die Android toelaat door de menu knop.
Zat er ook al 10x op te drukken en te verwonderen dat er niéts gebeurde ja ;)

Kan nog erger, heb paar spelletjes gehad waar gewoon stond "druk op het scherm van je iPhone" o.i.d. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ha, er komt een hele discussie op gang door mijn vraag over ad blockers. Ik stoor me overigens helemaal niet aan de ads in gratis apps. Het gaat me echt om de flash crap waar het net mee bezaaid is. Een beetje omdat ik ze lelijk/schreeuwerig vind, een beetje omdat je er met een smartphone wel eens per ongeluk op klikt, maar bovenal omdat ze de snelheid van mijn mobiel surfen door vijf delen. Wegwezen met die troep dus.

Dolphin HD heb ik inmiddels geprobeerd. Hele mooie browser, mooier dan de stock Android. De ad blocker plugin doet echter helemaal niks, nakkes, nada. Of in ieder geval blockt hij niet de ads van de sites waar ik op surf. Jammer dus. Fennec ga ik later ook maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:30

Kingpinda

Citizenship is earned.

Lol idd reklames.. Hoeveel mensen zouden hun apparaat rooten laat staan dat ze weten dat het kan? In principe kun je overal reklames uitslopen. Tv opnemen en doorspoelen. Nee - Nee sticker op je brievenbus. Plugins voor firefox. Maar nee op android apps moet reklame staan. Ook ik erger mij aan reklames in apps en als ik met mijn 1.72.x.x update weer zou kunnen rooten deed ik het. Ik kan natuurlijk ook op illigale wijzen aan deze apps komen. wat is dan beter?

Is de muziek industrie trouwens ingestort omdat iedereen download? Film industrie? GAME industrie? Als ik een app de moeite waard vind doneer ik of koop ik de app. Maar van te voren wil ik wel weten hoe de gebruikerservaring is ZONDER reklame.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kingpinda schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:49:
Lol idd reklames.. Hoeveel mensen zouden hun apparaat rooten laat staan dat ze weten dat het kan? In principe kun je overal reklames uitslopen. Tv opnemen en doorspoelen. Nee - Nee sticker op je brievenbus. Plugins voor firefox. Maar nee op android apps moet reklame staan. Ook ik erger mij aan reklames in apps en als ik met mijn 1.72.x.x update weer zou kunnen rooten deed ik het. Ik kan natuurlijk ook op illigale wijzen aan deze apps komen. wat is dan beter?
Leer eerst maar eens reclame schrijven. Daarnaast, dit is zo'n enorm stupide houding, omdat je overal reclames uit kan slopen moet dat ook maar mogelijk zijn op de telefoon?
Is de muziek industrie trouwens ingestort omdat iedereen download? Film industrie? GAME industrie?
Ja nee dat is echt lekker vergelijkbaar :X
Als ik een app de moeite waard vind doneer ik of koop ik de app. Maar van te voren wil ik wel weten hoe de gebruikerservaring is ZONDER reklame.
En waarom wil je dat weten? Dat lijkt mij namelijk niet zo moeilijk te voorspellen. Daarnaast kan je apps nu nog 24 uur uitproberen, dus ik zie daar het probleem niet zo.

Het is leuk hoor, met die smoesjes komen, maar zeg dan gewoon dat het je geen ruk kan schelen dat een uitgever inkomsten misloopt en dat je gewoon gratis wilt profiteren van andermans werk, kom niet met dit gelul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Kingpinda schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:49:
Maar van te voren wil ik wel weten hoe de gebruikerservaring is ZONDER reklame.
Dan plak je toch even een stukje tape over het reclamebalkje.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:32:
Daarnaast kan je apps nu nog 24 uur uitproberen, dus ik zie daar het probleem niet zo.
Dat is/wordt 15 minuten, "Please note, if you cancelled your order within the first 15 minutes, rest assured that your credit/debit card has not been charged.", en 15 minuten is uiteraard ridicuul kort.
Bart ® schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:48:
Dan plak je toch even een stukje tape over het reclamebalkje.
Ja, want die staan uiteraard elke keer op precies dezelfde plek d:)b

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 04-01-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-05 22:47
Is het mogelijk om op een ander manier dan met een creditcard te betalen voor proggie's?

Ben ook opzoek naar een goed programma om Spaans te leren.
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Brad Pitt schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:56:

[...]

Ja, want die staan uiteraard elke keer op precies dezelfde plek d:)b
Gast :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Afiso schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:08:
Is het mogelijk om op een ander manier dan met een creditcard te betalen voor proggie's?

Thnx
Ik zou gewoon even wachten op een ad-supported app. En dan gewoon af en toe op de ad klikken. Kan ook.

[ Voor 56% gewijzigd door Brad Pitt op 04-01-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Thnx
Virtuele creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-05 16:16

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik heb een heel vreemd probleem met Maps, bij het navigatie onderdeel... in plaats van dat ik de navigatiestem hoor, hoor ik een of andere robotstem die een URL op lijkt te noemen (http://w3.org.... de rest hoor ik niet). Erg vreemd. Reinstall van Maps helpt niet.
Ik draai de GOT Froyo Milestone, met een overclock naar 750mhz.

Iemand anders die dit ook (ooit) heeft (gehad)? Indien nodig kan ik wel een keer een filmpje maken, het is echt heel vreemd (eng bijna :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 17:27

Thnx
http://www.androidworld.n...reditcard-wel-apps-kopen/
Alstu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:30

Kingpinda

Citizenship is earned.

Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:32:
[...]

Leer eerst maar eens reclame schrijven. Daarnaast, dit is zo'n enorm stupide houding, omdat je overal reclames uit kan slopen moet dat ook maar mogelijk zijn op de telefoon?

[...]

Ja nee dat is echt lekker vergelijkbaar :X

[...]

En waarom wil je dat weten? Dat lijkt mij namelijk niet zo moeilijk te voorspellen. Daarnaast kan je apps nu nog 24 uur uitproberen, dus ik zie daar het probleem niet zo.

Het is leuk hoor, met die smoesjes komen, maar zeg dan gewoon dat het je geen ruk kan schelen dat een uitgever inkomsten misloopt en dat je gewoon gratis wilt profiteren van andermans werk, kom niet met dit gelul.
Kerel slechte dag? Worden aardig persoonlijk terwijl jij mij totaal niet kent. Als je ook nog eens valt over enkele spelfouten. Ik ben geen 3. Dat Nederlands niet mijn primaire taal is gaat je eigenlijk geen ruk aan maar vertel mij alsjeblieft niet hoe ik denk. Jij neemt dingen aan van mij op basis van 1 stukje tekst. Ik zou het fijn vinden dat als iemand een mening heeft die loodrecht op die van jou staat toch kunt respecteren. Je hoeft het er niet eens mee te zijn maar om zo persoonlijk te worden te worden en mij vertellen dat ik met smoesjes kom is voor mij wel een grens. Ik buig voor je als je nog nooit iets illigaals hebt gedaan. Mp3tje gedownload, spelletje, OS etc. Als dit niet zo is ben je een grote hypocriet. Ik geef toe dat ik bij tijd en wijle iets download. en als ik het de moeite waard vind koop ik het origineel waarmee ik dan de uitgever steun. Zeg mij niet dat ik profiteer want dan kan ik je mijn dvd bibliotheek laten zien software/films whatever.

Als uitgevers het op market anders willen doen moeten ze niet alleen gratis proggies met reklame erop zetten maar ook een doneer versie of reklame loze versie. Sommige koop ik andere niet. Angry birds is er alleen gratis met veel reklame je KUNT het niet kopen. Dan gooi ik er een root op. laat ze maar de optie geven om te kopen dan doe ik het. Hoeveel donaties ik niet op XDA voor veel kleinere programmas heb gegeven kun jij nooit weten. Dus kom alsjeblieft neit aan met jouw smoesjes dat andere alleen maar smoesjes hebben en alleen kunnen profiteren.

edit: het enige waar ik een hekel aan heb is reklame. Misschien dat ik het daardoor ook verkeerd schrijf. Als ik dat uit kan zetten doe ik dat. Als die mensen dan dus winst op mij willen maken moeten zij hun bussiness model aanpassen of iig zodanig dat ik mij er ook in kan vinden. Moet het ook verboden worden dat ik als ik angry birds speel 3g uitzet? Daarmee block ik in feite ook ADS.

[ Voor 7% gewijzigd door Kingpinda op 04-01-2011 20:00 ]

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:Graag weer ontopic. Discussie over wel/niet reclames mag in een nieuw topic, of anders in een DM.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zinu schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:42:
Ik heb een heel vreemd probleem met Maps, bij het navigatie onderdeel... in plaats van dat ik de navigatiestem hoor, hoor ik een of andere robotstem die een URL op lijkt te noemen (http://w3.org.... de rest hoor ik niet). Erg vreemd. Reinstall van Maps helpt niet.
Ik draai de GOT Froyo Milestone, met een overclock naar 750mhz.

Iemand anders die dit ook (ooit) heeft (gehad)? Indien nodig kan ik wel een keer een filmpje maken, het is echt heel vreemd (eng bijna :P)
Ik gok dat er gewoon iets mis is met de geluidsbestanden waardoor het programma begint met de w3.org url op te noemen die in veel HTML bestanden staat om aan te geven dat het daar aan voldoet. Soort text to speech die aan een of ander html of soortgelijk bestand begint.

Hoe je dat kan oplossen... nieuwste maps uit de market geinstalleerd? Anders eens kijken of meer mensen met dezelfde rom er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-05 19:15
[...]

en twee plaatjes:
[afbeelding][afbeelding]
en de QR-code:
[afbeelding]
Een mooie app! alleen heeeele kleine letters. Jammer dat je niet in kan zoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MaStar schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:27:
Een mooie app! alleen heeeele kleine letters. Jammer dat je niet in kan zoomen.
Rechtsboven, + en - knoppies. Alleen in de artikelen zelf, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-05 19:14
M'n pure calendar widget, die aan m'n HTC kalender hangt, synct maar één kant op. Dat wat ik via m'n phone invoer komt wel in m'n outlook (exchange 2003) te staan, maar dat wat in outlook staat komt niet in m'n htc te staan. Waar kan ik wijzigen welke kant op gesynct wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Anoniem: 144867 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:31:
Dolphin HD heb ik inmiddels geprobeerd. Hele mooie browser, mooier dan de stock Android. De ad blocker plugin doet echter helemaal niks, nakkes, nada. Of in ieder geval blockt hij niet de ads van de sites waar ik op surf. Jammer dus. Fennec ga ik later ook maar eens proberen.
Probeer anders even de Miren Browser, dit is DE beste browser imho. Supersnel, overzichtelijk werkt prima in tabbladen etc. Hoe plugins verder werken enzo weet ik niet, wel dat flash in ieder geval doet wat t moet doen. k gebruik m nu meer in ieder geval dan mn stock browser.........

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Miren vanavond nog geprobeerd, maar Dolphin (Mini) is op mijn telefoon stukken sneller. En kan zo op het eerste gezicht ook wel de meeste dingen die Miren doet. Wellicht dat het op een high-end Android anders is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-05 16:16

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:14:
[...]

Ik gok dat er gewoon iets mis is met de geluidsbestanden waardoor het programma begint met de w3.org url op te noemen die in veel HTML bestanden staat om aan te geven dat het daar aan voldoet. Soort text to speech die aan een of ander html of soortgelijk bestand begint.

Hoe je dat kan oplossen... nieuwste maps uit de market geinstalleerd? Anders eens kijken of meer mensen met dezelfde rom er last van hebben.
Het ligt niet aan de ROM, voor de laatste versie van Maps (5.0 volgens mij) deed Navigatie het prima. Reinstall heb ik al geprobeerd. Misschien een optie om nog eens te doen, en dan m'n dalvik/data caches te wipen. Ik ga het straks even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

martincm schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:36:
[...]

Probeer anders even de Miren Browser, dit is DE beste browser imho. Supersnel, overzichtelijk werkt prima in tabbladen etc. Hoe plugins verder werken enzo weet ik niet, wel dat flash in ieder geval doet wat t moet doen. k gebruik m nu meer in ieder geval dan mn stock browser.........
Oooh, nice. Dit is echt wel even een stuk fijner surfen. Heerlijk soepel en lekker kaal in de interface. Sneller ook, tenminste op mijn Desire Z. Dagdag Dolphin HD. Jammer dat er zoveel software is, hoe weet je nou wat een goede browser is als je niet op tweakers hangt?

* Anoniem: 144867 likes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-05 21:28

Bananenspin

Omdat het kan

martincm schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:36:
[...]

Grappig dat je dat zegt, zag hem vandaag ook toevallig ergens voorbij komen en vind hem heel lekker werken op een minpuntje na dat met zoomen te maken heeft maar dat kan ik wel ergens instellen denk ik. Wat ik echter niet kan vinden ik wil de "overlay" knoppen uit hebben die onderin staan die krijg ik dus niet weg! Enig idee?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bananenspin schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:35:
[...]

Grappig dat je dat zegt, zag hem vandaag ook toevallig ergens voorbij komen en vind hem heel lekker werken op een minpuntje na dat met zoomen te maken heeft maar dat kan ik wel ergens instellen denk ik. Wat ik echter niet kan vinden ik wil de "overlay" knoppen uit hebben die onderin staan die krijg ik dus niet weg! Enig idee?
Twee seconde wachten.. :p
Maar serieus, ik denk niet dat je dat kan instellen. Ik vind bv die knoppen juist super maar wil van de gesture besturing af. Dat lijkt ook nergens in de menus te staan. Dan nog is het de fijnste browser die ik tot zover gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ik zweer nog steeds bij de standaardbrowser, ik kan mij ook niet voorstellen dat een andere browser sneller is. Naast de standaardbrowser gebruik ik enkel firefox om mijn tabs etc. in sync te houden. Dat is echt geniaal gedaan en met google zo snel mogelijk kopiëren in chrome/android :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:21

GurbY{nl}

GurbY{nl}

miles schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:33:
M'n pure calendar widget, die aan m'n HTC kalender hangt, synct maar één kant op. Dat wat ik via m'n phone invoer komt wel in m'n outlook (exchange 2003) te staan, maar dat wat in outlook staat komt niet in m'n htc te staan. Waar kan ik wijzigen welke kant op gesynct wordt?
In de sync met Exchange servers wil wel eens een hik zitten inderdaad. Heb hetzelfde al eens gehad, terwijl mijn collega het precies andersom had.

Kortste oplossing is je account op je telefoon verwijderen, en opnieuw aanmaken. Daarna gaat ie opnieuw syncen en gaat het weer goed. Hebben we hier zelf op het werk al meerdere malen zo gedaan.

ps ik heb overigens alleen de HTC agenda; maar daar zat em dan ook de fout ik. Ik neem dan even gemakshalve aan dat de pure widget de gegevens uit de HTC kalender haalt en aangezien die niet (of slecht) synced met exchange, dat daar uiteraard ook niets in wordt gepresenteerd. Even testen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-05 21:28

Bananenspin

Omdat het kan

Anoniem: 144867 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:42:
[...]

Twee seconde wachten.. :p
Maar serieus, ik denk niet dat je dat kan instellen. Ik vind bv die knoppen juist super maar wil van de gesture besturing af. Dat lijkt ook nergens in de menus te staan. Dan nog is het de fijnste browser die ik tot zover gebruikt heb.
Ik ging dus kloten om het uit te zetten, en nu gaat het ook niet meer na 2 seconden wachten weg.. :p Probleem is als je pinched zoomed en je vinger raakts het onderste deel van het scherm dan kwamen die knoppen terug waardoor ik perongeluk op back drukte.. :(

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:34

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Miren heb ik een tijdje geleden geprobeerd en vond 'm op zich wel fijn werken, redelijk snel, cleane interface. Enige grote minpunt vond ik (en dat is imho een echte dealbreaker) dat-ie enorm veel meer batterij gebruikt dan Dolphin HD. Aangezien ik m'n browser erg veel gebruik, heb ik Miren er daarom weer afgegooid en blijf ik Dolphin HD (ondanks de redelijk bloated interface) de fijnste browser vinden.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mad Marty schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:02:
Miren heb ik een tijdje geleden geprobeerd en vond 'm op zich wel fijn werken, redelijk snel, cleane interface. Enige grote minpunt vond ik (en dat is imho een echte dealbreaker) dat-ie enorm veel meer batterij gebruikt dan Dolphin HD. Aangezien ik m'n browser erg veel gebruik, heb ik Miren er daarom weer afgegooid en blijf ik Dolphin HD (ondanks de redelijk bloated interface) de fijnste browser vinden.
Ik gebruik de oude versie van xScope (5.35). Die heeft ook een vrij cleane interface, en is gratis sinds versie 6 uit is. Ik zie de meerwaarde van versie 6 nog niet echt in voor mijn gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Bestaat er ook een app waar je digitale reclamefolders kan inzien?

Als ik op Google hierop zoek krijg ik alleen de Engelse definitie van "folders" en kom ik bij Android apps terecht die te maken hebben met mappenstructuren.

Websites bestaan er genoeg van digitale folders, maar kan dus nog geen app daarvan ontdekken. Wie weet wel een gat in de markt voor de lezer van dit bericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:43
heb je een voorbeeld van een folder die je zou willen bekijken. De folders die ik ken zijn in flash gemaakt of gewoon pdf...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Dolphine Mini al geprobeerd? Vind ik op mijn Desire Z sneller en makkelijker in gebruik dan de Dolphin HD versie. Met name die startpagina, snelheid etc..Probeer hem eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toevallig hebben ze net gisteren een nieuwe versie uitgebracht waarin onder andere dit is aangepakt. En ze hebben onder meer ook gestures geintroduceerd, die ze wat mij betreft best weg hadden kunnen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

gwystyl schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:33:
[...]

Ik gebruik de oude versie van xScope (5.35). Die heeft ook een vrij cleane interface, en is gratis sinds versie 6 uit is. Ik zie de meerwaarde van versie 6 nog niet echt in voor mijn gebruik.
xScope 5 heb ik ook wel eens gebruikt, maar deze deed mijn toetsenbord continu verspringen tijdens het typen omdat bij elke toetsaanslag de notificationbar tevoorschijn kwam, met als gevolg dat ik niet lekker kon doortypen maar letter voor letter moest intypen :X Qua snelheid vond ik hem niet sneller dan Dolphin en fullscreen is niet echt fullscreen (de tabbar blijft staan). Wel fijne interface inderdaad.
Sheik schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:07:
Dolphine Mini al geprobeerd? Vind ik op mijn Desire Z sneller en makkelijker in gebruik dan de Dolphin HD versie. Met name die startpagina, snelheid etc..Probeer hem eens!

[...]
Ik zal weer eens kijken. Ik dacht dat deze een aantal functies uit HD miste die ik wel veel gebruik, maar kan me niet meer herinneren wat :P

edit:

Zie een mooi tabelletje op http://www.androidpolice....r-performance-all-around/

Daar missen toch een aantal dingen die ik graag wil hebben: Bookmarks Sorting, Download Directory Change en Unexpected Tab Close Recovery zijn van die handige features die Dolphin HD zo goed maken. Maar ik ga 'm toch eens installeren en proberen.
Anoniem: 144867 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:15:
[...]

Toevallig hebben ze net gisteren een nieuwe versie uitgebracht waarin onder andere dit is aangepakt. En ze hebben onder meer ook gestures geintroduceerd, die ze wat mij betreft best weg hadden kunnen laten.
Ben sinds ik Dolphin gebruik helemaal verslaafd aan gestures, scheelt zo enorm veel tijd om een gesture te maken ipv menu-knop -> knop a -> knop b oid :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mad Marty op 05-01-2011 13:58 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Prulleman schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:01:
heb je een voorbeeld van een folder die je zou willen bekijken. De folders die ik ken zijn in flash gemaakt of gewoon pdf...
Eerste hit op Google: www.folderplaats.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Nu heb ik een vraag.

Ik wil apps die er standaard opstaan verwijderen.

Zoals gmail, swype etc. hoe kan ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Titanium Backup kan dat, je moet vanzelfsprekend wel root hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Steef1986 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:59:
Nu heb ik een vraag.

Standaard: niet.
Geroot: dan gaat het wel. De apk verwijderen uit de juiste folder en dan #pm uninstall naam.van.de.apk

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-05 08:24
Steef1986 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:59:
Nu heb ik een vraag.

Met DEZE app kan het ook, alleen is die wel een dollar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Zijn hier mensen die Mufin player gebruiken, bevalt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meuh... Ik ben Dolphin HD aan het proberen, maar wat ik ook doe, ik kan geen links openen in een nieuwe tab... Dat is toch een standaard iets wat Dolphin toch ook moet kunnen...? Ik heb 'pagina laden in de achtergrond' aangezet, maar betwijfel of dat niet over iets anders gaat (dat 'ie de data laadt terwijl je de huidige pagina blijft zien...?) Ik wil gewoon vanuit (bijvoorbeeld) het GoT overzicht diverse fora kunnen openenen in nieuwe tabs.

En is het mogelijk het lettertype van de bookmarks te verkleinen zodat je er meer ziet op het scherm?

De tabs zijn op zich ideaal, en ook dat je snel naar full screen kan (over naar de onder- of bovenkant van een pagina met een gesture). Voor de rest ben ik niet weggeblazen of zo... heb denk ik nog niet alle voordelen ontdekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Snake schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 20:08:
[...]

Standaard: niet.
Geroot: dan gaat het wel. De apk verwijderen uit de juiste folder en dan #pm uninstall naam.van.de.apk
Ohja ik zie het get! tis gelukt!

Maar wat kan ik nog eig meer dan met die titanium? Ben nogal noob op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Steef1986 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 21:57:
[...]

Maar wat kan ik nog eig meer dan met die titanium? Ben nogal noob op dat gebied.
Gooi er eens een gerichte Google-search tegenaan, dan vind je vanzelf wat deze app allemaal nog meer kan. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
klopt heb het al!

handig als je dus hard reset doet. Alles ff back uppen inclu. apps settings enz. Scheelt idd veel werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 21:33:
Meuh... Ik ben Dolphin HD aan het proberen, maar wat ik ook doe, ik kan geen links openen in een nieuwe tab... Dat is toch een standaard iets wat Dolphin toch ook moet kunnen...? Ik heb 'pagina laden in de achtergrond' aangezet, maar betwijfel of dat niet over iets anders gaat (dat 'ie de data laadt terwijl je de huidige pagina blijft zien...?) Ik wil gewoon vanuit (bijvoorbeeld) het GoT overzicht diverse fora kunnen openenen in nieuwe tabs.

En is het mogelijk het lettertype van de bookmarks te verkleinen zodat je er meer ziet op het scherm?

De tabs zijn op zich ideaal, en ook dat je snel naar full screen kan (over naar de onder- of bovenkant van een pagina met een gesture). Voor de rest ben ik niet weggeblazen of zo... heb denk ik nog niet alle voordelen ontdekt...
Long press op link -> Open in new window (inderdaad verwarrend, waarom ze dat geen tab genoemd hebben...? 8)7 )

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mad Marty schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 07:25:
[...]

Long press op link -> Open in new window (inderdaad verwarrend, waarom ze dat geen tab genoemd hebben...? 8)7 )
Ok, dat werkt bij mij dus niet... Dat leek me ook de logische methode, maar als ik op mijn Desire HD lang op een link druk, krijg ik een vergrootglas te zien en verder niets. Alleen als ik dat vergrootglas verschuif en dán loslaat, krijg ik een venstertje met Kopiëren, Snel opzoeken en Delen via... maar geen optie om de pagina in een nieuwe tab te openen... Mss moet ik maar even in het DHD topic gaan informeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

Kingpinda schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:57:
[...]

Kerel slechte dag? Worden aardig persoonlijk terwijl jij mij totaal niet kent. Als je ook nog eens valt over enkele spelfouten. Ik ben geen 3. Dat Nederlands niet mijn primaire taal is gaat je eigenlijk geen ruk aan maar vertel mij alsjeblieft niet hoe ik denk. Jij neemt dingen aan van mij op basis van 1 stukje tekst. Ik zou het fijn vinden dat als iemand een mening heeft die loodrecht op die van jou staat toch kunt respecteren. Je hoeft het er niet eens mee te zijn maar om zo persoonlijk te worden te worden en mij vertellen dat ik met smoesjes kom is voor mij wel een grens. Ik buig voor je als je nog nooit iets illigaals hebt gedaan. Mp3tje gedownload, spelletje, OS etc. Als dit niet zo is ben je een grote hypocriet. Ik geef toe dat ik bij tijd en wijle iets download. en als ik het de moeite waard vind koop ik het origineel waarmee ik dan de uitgever steun. Zeg mij niet dat ik profiteer want dan kan ik je mijn dvd bibliotheek laten zien software/films whatever.

Als uitgevers het op market anders willen doen moeten ze niet alleen gratis proggies met reklame erop zetten maar ook een doneer versie of reklame loze versie. Sommige koop ik andere niet. Angry birds is er alleen gratis met veel reklame je KUNT het niet kopen. Dan gooi ik er een root op. laat ze maar de optie geven om te kopen dan doe ik het. Hoeveel donaties ik niet op XDA voor veel kleinere programmas heb gegeven kun jij nooit weten. Dus kom alsjeblieft neit aan met jouw smoesjes dat andere alleen maar smoesjes hebben en alleen kunnen profiteren.

edit: het enige waar ik een hekel aan heb is reklame. Misschien dat ik het daardoor ook verkeerd schrijf. Als ik dat uit kan zetten doe ik dat. Als die mensen dan dus winst op mij willen maken moeten zij hun bussiness model aanpassen of iig zodanig dat ik mij er ook in kan vinden. Moet het ook verboden worden dat ik als ik angry birds speel 3g uitzet? Daarmee block ik in feite ook ADS.
Sorry hoor, maar jij leeft blijkbaar in een roze wolk. Ik heb een aardig populaire app online staan met meer dan 40.000 gebruikers van de lite versie. Helaas is het zo dat maar 500!! gebruikers besloten hebben hem te gaan kopen voor de Pro versie.

Ik heb geen reclame in de lite versie zitten en hoopte dat mensen hem zelf gingen kopen, maar helaas is dat dus gewoon niet het geval. Is het nou echt zo dat ik gebruikers Ads moet gaan voeren om ze over te halen mij geld te doneren? Of maar gewoon alleen een versie met ads uitgeven?

Ads blokkeren is gewoon rechtstreeks geld van de developers weg kapen, ook al is er geen pro versie. Mensen kopen die Pro versie toch niet of ze downloaden er wel ergens een illegale versie van internet vanaf. Als ik vanaf het begin ads in mijn app had gebouwd had ik in ieder geval meer dan die €450 die ik nu aan mijn app heb verdient waar echt weken werk in zit..

Ik ga in ieder geval niet meer dagen achter een app zitten om dan niks er voor terug te krijgen, of het nou geld via ads is of via betaalde versies (wat niemand dus ook doet, wat er ook gezegd wordt!)
[...]

en twee plaatjes:
[afbeelding][afbeelding]
en de QR-code:
[afbeelding]
Gadverdamme.. weer zo'n lelijke applicatie die direct van de iPhone is over gezet. Wanneer leren ze het nou eens dat Android altijd een hardwarematige back button heeft.. Stomme iPhone ontwikkelaars.. 8)7

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Tot nu toe maak ik vrijwel van alle Google apps gebruik, omdat ik er op mijn desktop ook mee werk, alleen kan ik geen app vinden voor Google Tasks. Deze zit ook niet in de Gmail app of in de Calendar app.

Ik hoorde van een collega dat er een alternatief genaamd Astrid kan worden gebruikt, die synchroniseert met Google Tasks, maar bestaat er geen origineel Google Tasks app van Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wiebbe schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:30:
Is het nou echt zo dat ik gebruikers Ads moet gaan voeren om ze over te halen mij geld te doneren?
Blijkbaar wel. En toch niets mis mee? Waarom zou een gratis app geen ads mogen hebben?
Of maar gewoon alleen een versie met ads uitgeven?
Neen, dat dus juist niet. Met dat soort apps heb ik geen enkele moeite mee de ads er uit te slopen of ik gebruik hem uiteraard gewoon niet meer. Je hebt dan namelijk niet eens de keúze hem ad-free te gebruiken.

De mogelijkheid hebben die gare ads te verwijderen d.m.v. een donatie vind ik persoonlijk dé manier. Bevalt de app je? Baal je van die ads? Prima, dan betaal je die (meestal acceptabele/kleine) bijdrage toch gewoon.

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 06-01-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:50
Ik snap het niet, de meeste mensen proberen reclame op hun pc tijdens surfen ook te verwijderen, of in ieder geval te blocken. Nu wil je reclame blocken van apps, en wordt er raar naar je gekeken, beetje hypocriet. En zoalng addFree in market staat (gratis) maak ik daar lekker gebruik van :9

[ Voor 20% gewijzigd door Barfman op 06-01-2011 10:29 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Volgens mij is het verstandig als je eerst even de definitie van hypocriet opzoekt. Daarnaast word je hier op t.net keihard gebanned als blijkt dat je een adblocker gebruikt omdat de heren op de redactie net zoals de heren programmeurs van apps niet van alleen lucht kunnen leven. Wat doe jij?

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.