Kingpinda schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:57:
[...]
Kerel slechte dag? Worden aardig persoonlijk terwijl jij mij totaal niet kent. Als je ook nog eens valt over enkele spelfouten. Ik ben geen 3. Dat Nederlands niet mijn primaire taal is gaat je eigenlijk geen ruk aan maar vertel mij alsjeblieft niet hoe ik denk. Jij neemt dingen aan van mij op basis van 1 stukje tekst. Ik zou het fijn vinden dat als iemand een mening heeft die loodrecht op die van jou staat toch kunt respecteren. Je hoeft het er niet eens mee te zijn maar om zo persoonlijk te worden te worden en mij vertellen dat ik met smoesjes kom is voor mij wel een grens. Ik buig voor je als je nog nooit iets illigaals hebt gedaan. Mp3tje gedownload, spelletje, OS etc. Als dit niet zo is ben je een grote hypocriet. Ik geef toe dat ik bij tijd en wijle iets download. en als ik het de moeite waard vind koop ik het origineel waarmee ik dan de uitgever steun. Zeg mij niet dat ik profiteer want dan kan ik je mijn dvd bibliotheek laten zien software/films whatever.
Als uitgevers het op market anders willen doen moeten ze niet alleen gratis proggies met reklame erop zetten maar ook een doneer versie of reklame loze versie. Sommige koop ik andere niet. Angry birds is er alleen gratis met veel reklame je KUNT het niet kopen. Dan gooi ik er een root op. laat ze maar de optie geven om te kopen dan doe ik het. Hoeveel donaties ik niet op XDA voor veel kleinere programmas heb gegeven kun jij nooit weten. Dus kom alsjeblieft neit aan met jouw smoesjes dat andere alleen maar smoesjes hebben en alleen kunnen profiteren.
edit: het enige waar ik een hekel aan heb is reklame. Misschien dat ik het daardoor ook verkeerd schrijf. Als ik dat uit kan zetten doe ik dat. Als die mensen dan dus winst op mij willen maken moeten zij hun bussiness model aanpassen of iig zodanig dat ik mij er ook in kan vinden. Moet het ook verboden worden dat ik als ik angry birds speel 3g uitzet? Daarmee block ik in feite ook ADS.
Sorry hoor, maar jij leeft blijkbaar in een roze wolk. Ik heb een aardig populaire app online staan met meer dan 40.000 gebruikers van de lite versie. Helaas is het zo dat maar 500!! gebruikers besloten hebben hem te gaan kopen voor de Pro versie.
Ik heb geen reclame in de lite versie zitten en hoopte dat mensen hem zelf gingen kopen, maar helaas is dat dus gewoon niet het geval. Is het nou echt zo dat ik gebruikers Ads moet gaan voeren om ze over te halen mij geld te doneren? Of maar gewoon alleen een versie met ads uitgeven?
Ads blokkeren is gewoon rechtstreeks geld van de developers weg kapen, ook al is er geen pro versie. Mensen kopen die Pro versie toch niet of ze downloaden er wel ergens een illegale versie van internet vanaf. Als ik vanaf het begin ads in mijn app had gebouwd had ik in ieder geval meer dan die €450 die ik nu aan mijn app heb verdient waar echt weken werk in zit..
Ik ga in ieder geval niet meer dagen achter een app zitten om dan niks er voor terug te krijgen, of het nou geld via ads is of via betaalde versies (wat niemand dus ook doet, wat er ook gezegd wordt!)
Gadverdamme.. weer zo'n lelijke applicatie die direct van de iPhone is over gezet. Wanneer leren ze het nou eens dat Android
altijd een hardwarematige back button heeft.. Stomme iPhone ontwikkelaars..
Oh noes.. No more TreinTijden :(