Toon posts:

Android Market en applicaties - Deel 10 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 96.186 views
Stukfruit schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:43:
Daarnaast word je hier op t.net keihard gebanned als blijkt dat je een adblocker gebruikt omdat de heren op de redactie net zoals de heren programmeurs van apps niet van alleen lucht kunnen leven.
Daarom heb je hier op Tweakers ook gewoon de optie/mogelijkheid te betalen en die k*t ads te removen.

Nickname does not reflect reality

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:De discussie over ads mag elders gevoerd worden. Nu weer ontopic aub.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Stukfruit schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:43:
Volgens mij is het verstandig als je eerst even de definitie van hypocriet opzoekt. Daarnaast word je hier op t.net keihard gebanned als blijkt dat je een adblocker gebruikt omdat de heren op de redactie net zoals de heren programmeurs van apps niet van alleen lucht kunnen leven. Wat doe jij?
Hypocriet = iemand die voordoet bepaalde waarden te huldigen, maar zich er zelf niet aan houdt. Schijnheilig kan je het ook verwoorden, wel banners blocken, maar raar kijken wanneer iemand adds blockt op een app.
Als ik adds wil blocken, bepaal ik dat lekker zelf, we leven niet alleen op tweakers kerel 8)

@RoD
Sorry, tegelijk gepost waarschijnlijk.

[Voor 3% gewijzigd door Barfman op 06-01-2011 11:06]

System | Racing is in my Blood

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:35
Djerique schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:03:
Tot nu toe maak ik vrijwel van alle Google apps gebruik, omdat ik er op mijn desktop ook mee werk, alleen kan ik geen app vinden voor Google Tasks. Deze zit ook niet in de Gmail app of in de Calendar app.

Ik hoorde van een collega dat er een alternatief genaamd Astrid kan worden gebruikt, die synchroniseert met Google Tasks, maar bestaat er geen origineel Google Tasks app van Google?
Ik gebruik gtasks, niet van google zelf, maar synct en werkt goed. Functionele widget ook.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Anoniem: 273465

Hi vraagje,

Ik heb in Google Maps via de computer wat eigen maps gemaakt, gewoon onder mijn Google account.
Weet iemand of deze ook op je mobiel te raadplegen zijn?

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-06 15:40
Maverick schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:30:
[...]
Ik gebruik gtasks, niet van google zelf, maar synct en werkt goed. Functionele widget ook.
Bedankt voor de tip! Hij krijgt een even goede beoordeling als Astrid.

Wel heel vreemd dat Google Inc. voor deze functie geen app heeft... 7(8)7

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-05 21:31
Hoewel ik eigenlijk dacht dat het een DHD only problem was en ik het dus in dat topic stopte werd ik daar weggestuurd, dus hier alsnog mijn vraag:

Ik krijg sync van hotmail + calender op mijn DHD maar niet werkend... Welke programa's gebruiken jullie daarvoor ?

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 16:19

J-P

Syntax erro....

Anoniem: 273465 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:56:
Hi vraagje,

Ik heb in Google Maps via de computer wat eigen maps gemaakt, gewoon onder mijn Google account.
Weet iemand of deze ook op je mobiel te raadplegen zijn?
Die zijn idd zichtbaar in de android versie van maps. Ga naar lagen > meer lagen > eigen kaarten.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
darkpluisje schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:50:
Hoewel ik eigenlijk dacht dat het een DHD only problem was en ik het dus in dat topic stopte werd ik daar weggestuurd, dus hier alsnog mijn vraag:

Ik krijg sync van hotmail + calender op mijn DHD maar niet werkend... Welke programa's gebruiken jullie daarvoor ?
Desire normale versie kan geen hotmail exchange. Misschien de HD ook niet. Ii gebruik hiervoor Improved e-mail uit de Market.

• goldenoldie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06-2019
Is hier niemand die ook geen links in nieuwe tabs kan openen in Dolphin HD...? Ik zit om de haverklap m'n settings te bekijken op m'n Desire HD, maar het wil maar niet lukken. Heel vervelend als je een forum bezoekt en elke pagina opent in hetzelfde venster of als je webmail bekijkt en je mail voor mail voor mail moet doorlopen... Ik krijg dus alleen maar een vergrootglas als ik een link lang indruk. :s

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:38
darkpluisje schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:50:

De standaard email app van android kan hier ook mee overweg. Deze is gewoon in de market te downloaden en werkt prima op mijn Desire!

• darkpluisje
ruurd v. schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:46:
[...]

De standaard email app van android kan hier ook mee overweg. Deze is gewoon in de market te downloaden en werkt prima op mijn Desire!
er staan standaard 2 mailprogramma's op maar beide geven aan dat de servers bezig zijn oid. Juiste instellingen gecontroleerd..

Zal die in de market eens proberen, had er eerder ook al 1 gedownloda maar die deed ook vreemd met syncen

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-04 12:44
ruurd v. schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:46:
[...]

Huh? Sinds wanneer staat de stock email app van Android in de Market? :?

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11-2019
Modbreak:Was de modbreak van RoD niet duidelijk genoeg? Discussies over ads horen hier niet!

[Voor 94% gewijzigd door Bullet NL op 06-01-2011 19:45]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:04

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

J van E schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:02:
[...]

Ok, dat werkt bij mij dus niet... Dat leek me ook de logische methode, maar als ik op mijn Desire HD lang op een link druk, krijg ik een vergrootglas te zien en verder niets. Alleen als ik dat vergrootglas verschuif en dán loslaat, krijg ik een venstertje met Kopiëren, Snel opzoeken en Delen via... maar geen optie om de pagina in een nieuwe tab te openen... Mss moet ik maar even in het DHD topic gaan informeren...
Dan klik je niet op de link :) Dat 'vergrootglas' is een schuifbalkje voor selecteren, maar dat had je ongetwijfeld al door. Als je wel precies op de link long-presst dan opent er een context-menutje. (Ik klik ook wel eens mis :P)

Rail Away!

• ruurd v.
Upbeat schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:55:
[...]

Huh? Sinds wanneer staat de stock email app van Android in de Market? :?
Het lijkt erop dat ik me vergist heb. Ik kan hem ook niet vinden in de market. Ik heb hem dan waarschijnlijk via google gevonden... Dat hij hotmail exchange ondersteund is echter wel gewoon waar. :)

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk als los APKtje inderdaad van iemand die de app heeft geript.

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-06 08:22
Ik gebruik die ook. Best wel jammer dat de HTC Mail app niet werkt met Hotmail Exchange. Nu kun je die HTC widgets niet gebruiken in Sense.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:03
Het kan aan mij liggen, maar sinds de nieuwe market lijkt het opeens alsof ik veel minder apps moet updaten? Maargoed, kan natuurlijk ook aan de tijd van het jaar liggen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 00:10:
Het kan aan mij liggen, maar sinds de nieuwe market lijkt het opeens alsof ik veel minder apps moet updaten? Maargoed, kan natuurlijk ook aan de tijd van het jaar liggen.
Wellicht staat het Automatisch Updaten vinkje aan?

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 10:42
was al een tijdje op zoek naar een goede kalender/agenda app en heb er al een flink aantal geprobeert maar ik vond pas calengoo(beta) en dat is toch wel een zeer goede en overzichtelijke app.

http://android.calengoo.com/index.html

http://www.appbrain.com/a...e.dgunia.android.calengoo

(edit) homepage toegevoegt)

[Voor 7% gewijzigd door tntkiller op 07-01-2011 09:12]

Iseci

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat ziet er aardig uit, ga hem eens proberen.

Edit: Applicatie ziet er goed uit, lekker simpel en overzichtelijk. Mag wel wat meer stylish nog, beetje eyecandy zou er nog wel bij kunnen zoals wat meer ronde hoeken. De widget die erbij zit is vrij lelijk, die gebruik ik liever niet. Helaas kan mijn widget niet doorverwijzen naar dit programma met daarbij de mogelijkheid direct events te bewerken.

[Voor 88% gewijzigd door Tsurany op 07-01-2011 08:54]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
tntkiller schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 07:59:
was al een tijdje op zoek naar een goede kalender/agenda app en heb er al een flink aantal geprobeert maar ik vond pas calengoo(beta) en dat is toch wel een zeer goede en overzichtelijke app.

[afbeelding]
Ziet er leuk uit. Handiger dan Calender Pad door de tabs(dag/week/maand/agenda).

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:09

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Die tabbladen zien er inderdaad wel praktisch uit. Vanavond maar eens even proberen.

Cunning linguist.

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 08:30
Nice, bedankt voor de tip! Was al een tijdje op zoek naar een agenda die direct met mijn Google Calendar kon syncen!
De originele (HTC) agenda app heeft op mijn telefoon namelijk problemen met het correct synchroniseren/weergeven van herhaalde afspraken, zelfs na een reset.
Deze app laat alle afspraken wel gewoon netjes zien! :D

[Voor 6% gewijzigd door annuh op 07-01-2011 09:56]

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Valt me trouwens op hoeveel domme mensen er zijn die apps omlaag raten omdat ze te stom zijn te snappen hoe iets werkt. Iemand geeft twee sterren aan een screenshot app met als opmerking een vraag waarom je telefoon rooted moet zijn, dat heeft toch niks met de app te maken?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Tsurany schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:21:
Valt me trouwens op hoeveel domme mensen er zijn die apps omlaag raten omdat ze te stom zijn te snappen hoe iets werkt. Iemand geeft twee sterren aan een screenshot app met als opmerking een vraag waarom je telefoon rooted moet zijn, dat heeft toch niks met de app te maken?
Daarom kun je vaak ook beter de commentaren lezen dan alleen naar het aantal sterren te kijken. Je ziet het namelijk ook andersom: waardeloze rommel met veel sterren.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Djerique

http://android.calengoo.com/index.html

Wat vind je dan van die standaard kalender van HTC Sense? Ik ben hier zeer te spreken over, helemaal wanneer je hem als widget gebruikt krijg je ongeveer hetzelfde scherm als in je link:

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 11:33
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet vinden. Ik heb een auto van de zaak waarvoor ik de kilometers voor moet registreren. Is er een app die icm gps en google maps alles netjes in kaart kan brengen waar ik naartoe ben gegaan.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Cabo schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:49:
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet vinden. Ik heb een auto van de zaak waarvoor ik de kilometers voor moet registreren. Is er een app die icm gps en google maps alles netjes in kaart kan brengen waar ik naartoe ben gegaan.
Deze misschien? Anders daar even kijken bij "Gerelateerde Android apps".

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Frontysco
  • Laatst online: 19:26
Ik zoek nog een app die ik niet kan vinden.
Omdat ik een carkit heb maak ik veel gebruik van de bluetooth functie.
Helaas moet ik deze steeds uitzetten nadat ik in de auto gezeten heb.

Ik zoek dus een app die zorgt dat zodra ik de bluetooth aanzet, automatisch uitgaat als hij langer als bijv 1 min geen verbinding heeft.

Ik heb gezien dat de desire HD (welke ik heb) wel een functie heb die dat zou moeten doen maar die werkt niet. Bij bluetooth helemaal niet, en bij wifi krijg die niet eens de tijd om verbinding te maken en dan is die alweer uit.

iRacing profile *** Twitch profile

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Ik weet dat er een app is die er voor zorgt dat bepaalde contacten door de "stil" stand van mijn telefoon hen gaan. Ik weet alleen niet meer hoe die heet en kan er ook niet echt een goede zoek term voor verzinnen. Iemand een idee?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• goldenoldie
Phydomir schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:16:
Ik weet dat er een app is die er voor zorgt dat bepaalde contacten door de "stil" stand van mijn telefoon hen gaan. Ik weet alleen niet meer hoe die heet en kan er ook niet echt een goede zoek term voor verzinnen. Iemand een idee?
Geen idee, maar het idee staat me wel aan! Als m'n dochter 's nachts elders is, wil ik wel m'n mobiel aanhouden maar niet gestoord worden door andere contacten of sms'jes en whatsapp... De app die jij zoekt, wil ik ook! Ik zal ff gaan zoeken...

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:07
Deze.

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:57

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Frontysco schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:09:

Ik zoek dus een app die zorgt dat zodra ik de bluetooth aanzet, automatisch uitgaat als hij langer als bijv 1 min geen verbinding heeft.

Ik heb gezien dat de desire HD (welke ik heb) wel een functie heb die dat zou moeten doen maar die werkt niet. Bij bluetooth helemaal niet, en bij wifi krijg die niet eens de tijd om verbinding te maken en dan is die alweer uit.
Leg je je telefoon aan de oplader in de auto? Dan zou je ervoor kunnen kiezen om Bluetooth Power Manager te installeren, deze schakelt bluetooth aan als je telefoon aan de oplader hangt.

Als je bluetooth in wil laten schakelen zodra er 'n inkomend (of uitgaand) gesprek komt, kun je Bluetooth Powersave gebruiken. Wel even wachten tot de BT-apparaten gekoppeld zijn, anders heb je nog geen handsfree functie :D

• Barfman
  • Nu online
Frontysco schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:09:

Ik gebruik daar voor Tasker, kan alles mee doen wat je maar wilt.
http://www.appbrain.com/a...dinglisch.android.taskerm

En hier heb je een trail versie om te testen:
http://tasker.dinglisch.net/download.html

[Voor 4% gewijzigd door Barfman op 07-01-2011 16:00]

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-05 13:29
Silent Time misschien een optie?

• Anoniem: 162481
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Volgens mij werd deze app inderdaad bedoeld. Die naam zocht ik (jij was ff eerder :P )

Ikzelf zou voor Tasker gaan maar ik heb zo'n vermoeden dat dat, zelfs voor een aantal Tweakers, lastig is!
Zelfs? De gemiddelde "tweaker" probeert zelf weinig/niets, leest weinig/niets, zoekt weinig/niets en plempt gewoon een vraag neer en gaat zitten wachten. De term is zwaar overrated. Dat men op deze pagina's kómt maakt ze absoluut geen tweaker IMHO. Maar goed, da's "iets" off-topic so move on :)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Die heb ik nu geïnstalleerd en dat lijkt precies te kunnen wat ik wil. Thnx.
Anoniem: 162481 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:19:
[...]

Volgens mij werd deze app inderdaad bedoeld. Die naam zocht ik (jij was ff eerder :P )

Ikzelf zou voor Tasker gaan maar ik heb zo'n vermoeden dat dat, zelfs voor een aantal Tweakers, lastig is!
Zien er ook goed uit maar kunnen veel meer dan ik nodig heb/zal gaan gebruiken.

[Voor 54% gewijzigd door Phydomir op 07-01-2011 16:48]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Cabo schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:49:
jelmervos schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:04:
[...]

Deze misschien? Anders daar even kijken bij "Gerelateerde Android apps".
Ik denk dat deze handiger is: Kilometer Registratie Pro

[Voor 27% gewijzigd door gwystyl op 07-01-2011 17:59]

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:08
ik weet niet of dit al bekend is, maar kwam er net achter

als me Desire HD via bluetooth verbonden is met me auto radio..
en ik dan muziek afspeel vanaf me DHD, kan ik met de Vooruit/Achteruit knop op me radio,
me nummers kiezen. Maar dit werkt alleen met Winamp, niet met standaard HTC muziek app.

• goldenoldie
Silent time lite gedownload: ideaal! Precies wat ik zocht! Bedankt voor de tip!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-05 20:32
Ik kijk heel veel series en nu maak ik al gebruik van het geweldige programma SeriesGuide.
Helaas heeft dit programma geen notifiers die je als zodanig kan instellen dat er een nieuwe aflevering van je serie aankomt.
Weet 1 van jullie misschien een app die heel veel weg heeft van bovenstaand programma maar die je ook op een door jezelf ingestelde tijd een notificatie kan sturen? Of eventueel automatisch een agenda punt aanmaakt in je google calender account die dan weer bijvoorbeeld een notificatie stuurt?

• Barfman
  • Nu online
Ik ben een app tegen gekomen die standaard al op je telefoon staat, maar is aangepast door een XDA user. Het is de AppWidgetPicker, een app die er voor zorgt dat je widget lijst niet zo vol staat met widgets van 1 dezelfde widget. Als je bijvoorbeeld Desktop VisualizeR hebt, dan staan er gelijk 10 stuks in. Deze aanpassing groepeert dus al die apps, zodat je dus van elke app maar 1 hoofd widget hebt. Je moet wel root hebben.

Download de app op XDA

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
^ mooie app! :)

Wel heb ik het idee dat na het installeren van die app mijn Desire Z wat trager is. :?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Barfman
  • Nu online
pven schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:32:
^ mooie app! :)

Wel heb ik het idee dat na het installeren van die app mijn Desire Z wat trager is. :?
Hmm, ik heb hier geen last van op mijn Desire HD2 (Nand), heb je hem in system/app gezet, of in data/app. Ik had zelf wel problemen eerst, omdat ik hem gewoon via root explorer in system/app had gezet. Nadat ik hem gepusht had via ADB in system/app werkte die na een herstart perfect.

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
weet er iemand een leuke app op je eigen homescreen kapot te schieten?
zoals deze: display shot pro, de pro versie kan ik niet kopen, en de lite versie is een beetje saai!

• C00P
  • Laatst online: 17:32
Bestaat er een programma zodat ik mijn Power Management kan benaderen via de Notification Bar ?
Dat zou enorm handig zijn, hoe dikwijls begin je niet te surfen, vergeet je wifi aan te zetten en moet je weer helemaal terug naar Home.

Iemand een oplossing ? :)

[Voor 46% gewijzigd door C00P op 08-01-2011 00:28]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan moet je een programma hebben die als service blijft draaien, dan laten ze zo'n notification daarvan zien.

• J-P

J-P

Syntax erro....

J van E schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:17:
Silent time lite gedownload: ideaal! Precies wat ik zocht! Bedankt voor de tip!
Ik ben hier ook naar gaan kijken maar vond uiteindelijk een (naar mijn ogen) beter programma.
Auto Ring
Je kan hier meer instellingen gebruiken (bellen wel, sms niet bijvoorbeeld) en is zelfs kleiner in bestandsgrootte.
C00P schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:27:
Bestaat er een programma zodat ik mijn Power Management kan benaderen via de Notification Bar ?
Dat zou enorm handig zijn, hoe dikwijls begin je niet te surfen, vergeet je wifi aan te zetten en moet je weer helemaal terug naar Home.

Wat dacht je van quickdesk, die kan je instellen dat die verschijnt als je lang op de zoek toets drukt (of een andere) en daarin kan je gewoon een Wifi widget zetten. Zonder ooit de eerste applicatie te verlaten.

[Voor 26% gewijzigd door J-P op 08-01-2011 02:36]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:53

In de cyanogen mods zit dit standaard ingebakken met de naam Notification power widget, toen ik deze in de market opzocht kwam extended controls naar boven. Volgens de tekst lijkt deze te doen wat je vraagt, maar ik heb het niet getest;)

Strava

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:01

Quick settings. Even naar de icon instellingen kijken ;)

Sometimes you need to plan for coincidence

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Barfman schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:02:
[...]

Hmm, ik heb hier geen last van op mijn Desire HD2 (Nand), heb je hem in system/app gezet, of in data/app. Ik had zelf wel problemen eerst, omdat ik hem gewoon via root explorer in system/app had gezet. Nadat ik hem gepusht had via ADB in system/app werkte die na een herstart perfect.
Na een herstart (geen fast reboot!) werkt het weer zoals ik verwacht. Raar, maar ik vind het best zo. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Bogey Dope schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 02:15:
[...]

Ik ben hier ook naar gaan kijken maar vond uiteindelijk een (naar mijn ogen) beter programma.
Auto Ring
Je kan hier meer instellingen gebruiken (bellen wel, sms niet bijvoorbeeld) en is zelfs kleiner in bestandsgrootte.

[...]
Hmmm, cancel that. Heb de app net uitgeprobeerd en werkt voor geen meter.
(HTC Legend, Froyo stock)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ja, zoiets:

http://www.androidguys.co...gles/pc_widget_6_default/

Ik denk dat je daarvoor een custom ROM nodig hebt.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:57

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Volgens mij wel ja. Ik heb gisteren de (inmiddels één na) laatste Cyanogenmod op m'n hd2 geïnstalleerd en daar zit die energiebeheer ingebakken. Wel handig, maar vooralsnog niet echt gebruikt (omdat ik 't anders gewend was).

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-06 08:22
Ik gebruik sinds een tijdje de stock android app voor email. (Is nodig voor hotmail exchange wanneer je Sense gebruikt) Maar ik kan geen HTML mails zien. Is hier een oplossing voor?

Ik gebruik Sense op de Desire Z.

• Dingess
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-02 20:39
Het lukt me niet om een youtube filmpje groter dan 2.15 minuten te uploaden via de youtube app op mijn desire HD. Ik krijg dan de melding dat het bestand te groot is voor YouTube, Zie filmpje hieronder:

YouTube: Trouble using the YouTube app on the Desire HD. 1GB upload limit

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:34
Het zit in de Galaxy 3 (en wss ook S)-rom :)

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:03

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit is een mooie tip!
Ik heb hem net geinstalleerd, hij werkt voorals nog prima... eens even testen hoe dit gaat bevallen.
Ik had voorheen de instellingen via eigen widgets op een homescreen staan, maar dit werkt eigenlijk veel beter!

Cogitationis poenam nemo patitur

• Djerique
Inderdaad, bedankt voor de tip!

Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om de datum standaard in die balk te hebben?

• Boyd
  • Laatst online: 04-06 23:03
Djerique schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:29:
[...]
Inderdaad, bedankt voor de tip!

Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om de datum standaard in die balk te hebben?
Die datum verschijnt toch op het moment dat je die balk naar beneden trekt? Dat is wat er ook gebeurd op dat plaatje..

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:01
Bullet NL schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 15:51:
[...]

Dit is een mooie tip!
Ik heb hem net geinstalleerd, hij werkt voorals nog prima... eens even testen hoe dit gaat bevallen.
Ik had voorheen de instellingen via eigen widgets op een homescreen staan, maar dit werkt eigenlijk veel beter!
Ik had altijd het icon in de bar staan, maar ben erachter dat het met weer één klik minder kon door een snelkoppeling naar de app op mijn startscherm te zetten. Die 1x1 ruimte had ik wel vrij ;)

Sometimes you need to plan for coincidence

• C00P
Groentenboer schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:53:
[...]

Ik had altijd het icon in de bar staan, maar ben erachter dat het met weer één klik minder kon door een snelkoppeling naar de app op mijn startscherm te zetten. Die 1x1 ruimte had ik wel vrij ;)
Ja en als je dan explorer (of eender wat) open doet en merkt dat je vergeten bent wifi aan te zetten moet je alsnog op home drukken, aanzetten en terug explorer starten.

Is het toch simpeler om notification bar omlaag te trekken, klik klik en terug je bent weer aan het surfen tegen hoge snelheid.

Enfin mij lijkt dit het rapste, hoef je ook niet de pagina te zoeken waar dat programma weer staat.

• C00P
Is het mogelijk GOT te benaderen met tapatalk ?
Ik krijg het niet voor elkaar, XDA gaat echter zonder probleem...

• Maverick
  • Laatst online: 18:35
C00P schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:53:
Is het mogelijk GOT te benaderen met tapatalk ?
Ik krijg het niet voor elkaar, XDA gaat echter zonder probleem...
got ondersteund geen tapatalk. Alleen phpbb of vbulletin boards geloof ik.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 10:28
Een app tip: Subsonic. Het laat je je muziek van een pc streamen naar je telefoon. Soort van Spotify dus, maar dan gratis

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:02
Groentenboer schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:53:
[...]

Voor wifi, bluetooth instellingen e.d. gebruik ik Mysettings: http://www.appbrain.com/a...gs/jqsoft.apps.mysettings
Voor datum in de Notification Bar heb ik Date In Tray: http://www.appbrain.com/a...webnet.android.dateintray

Beide erg fijne programmaatjes.

• goldenoldie
[...]

Auto Ring
Voor mijn doel is Silent time PERFECT omdat het PRECIES doet wat ik wil. Al gebruik ik het programma wel iets anders dan bedoeld... Ik heb namelijk een Event gemaakt dat, zodra je het Event aanzet, de HELE week de phone in silent mode zet (zonder vibration: dat is een optie). Daarna heb ik mijn dochter als Exception toegevoegd. Nu hoef ik alleen maar het bewuste Event aan te zetten en 1. de phone is in silent mode en 2. mijn dochter kan mij wel gewoon bereiken. Je ziet ook een icon bovenin het scherm als het Event actief is: handig. En als je daarop klikt en het meldingscherm naar beneden komt, zie je welk Event actief is (je kan er meer maken) en je kan ook het Event weer uit- EN aanzetten door op die melding te klikken. (Het Event echt compleet uitzetten, zodat je ook geen icon meer ziet, gaat via de app zelf). Echt PERFECT dit! :)

[Voor 5% gewijzigd door goldenoldie op 08-01-2011 22:30]

• C00P
Is er een mogelijkheid om de tabs en bladwijzers van mijn firefox te synchroniseren met de browser op mijn mobiel ?

• Barfman
  • Nu online
C00P schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:06:
Is er een mogelijkheid om de tabs en bladwijzers van mijn firefox te synchroniseren met de browser op mijn mobiel ?
Via HTC Sync moet het lukken.

• C00P
Barfman schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:15:
[...]

Via HTC Sync moet het lukken.
Heb er wat op gegoogeld maar blijkbaar is dat meer voor contacten enzo.
Firefox zou dit ondersteunen, maar helaas lukt het niet om de beta te downloaden.
Ik denk dat firefox enorm veel geheugen zou vreten als ik al mijn tabs mobiel wil zien die ik hier op mijn desktop heb staan.

Ik heb mijn xperia nu een paar dagen en heb de laatste 20 pagina's doorgebladerd van dit topic en heb dus veel interessante software kunnen proberen.
Nu merk ik dat mijn ingestelde live achtergrond verplaatst is door een foto uit de achtergrond galerij.
Als android dus geheugen vrij maakt komt hij ook aan de live achtergrond, dat wist ik niet.

• goldenoldie
C00P schreef op zondag 09 januari 2011 @ 00:04:
[...]

Nu merk ik dat mijn ingestelde live achtergrond verplaatst is door een foto uit de achtergrond galerij.
Als android dus geheugen vrij maakt komt hij ook aan de live achtergrond, dat wist ik niet.
Het lijkt me sterk dat Android dat uit zichzelf heeft gedaan. Dat moet je toch echt zelf hebben gedaan, wellicht via een of andere app die je hebt gedownload.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Een live wallpaper is een programma, dus zo vreemd vind ik het eigenlijk niet eens :)

Dat zit wel Schnorr.

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Kleine crosspost maar ik vind dat deze Email app absoluut niet mag ontbreken in de topiscstart:
Frank J. schreef op zondag 09 januari 2011 @ 01:33:
[...]
Improved Emaill, zoeken in de app store volledig gratis!
http://www.mwebster.us/

- Pop Imap Exchange push
- Tegelijk sync van meerdere exchange accounts
- Subfolder sync waar rules op toegepast zijn
- nieuwe mail word als nieuw binnen gehaalt en in die map waar hij staat ook weergegeven
- nieuwe mail kun je als notificatie in taskbar laten zien
- nieuwe mail kun je per account custom geluid meegeven
- Combined email, alle email (of b.v. alleen unread, dit kan ingesteld worden) wordt weergegeven in 1 overzichtelijke map
- Folder view, per folder aan te passen of je hem wilt syncen en of je hem wilt zien
- Email widget, unread messages counter op je desktop
- hotmail exchange werkt (EDIT geen HTML tekst ligt aan exchange?)
- push mail werkt perfect
- corporate/bedrijfs contactlijst via exchange
- flagged/stared worden gegroepeerd weergegeven
- aanpasbare inbox, folder view, new/unread mail view etc...
- aanpasbare kleuren van je accounts
- en vast nog veel meer :D

[Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 09-01-2011 09:50]

• ruurd v.
Waffle schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:08:
Ik gebruik sinds een tijdje de stock android app voor email. (Is nodig voor hotmail exchange wanneer je Sense gebruikt) Maar ik kan geen HTML mails zien. Is hier een oplossing voor?

Ik gebruik Sense op de Desire Z.
Ik heb precies dezelfde vraag. Ik vind dit programma ondanks het ontbreken van html support wel erg fijn werken...

• Falcon Heavy
  • Nu online
Welke exchange server sync je mee? Mijn werk exchange en gmail werken beide met HTML, bovenstaande email app laat dit ook goed zien.
Alleen volgens mij heeft de exchange met hotmail b.v. geen HTML ondersteuning....

[Voor 72% gewijzigd door Falcon Heavy op 09-01-2011 11:39]

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Alleen voor Wifi is het volgende programma ideaal:

http://www.appbrain.com/a...e/com.sas.inappwifitoggle

Wat ook handig is is:
powerstrip
http://www.appbrain.com/a...itit.android.p.powerstrip
of
Quickdesk
http://www.appbrain.com/a...k-beta/sg.ruqqq.quickdesk
Met bovenstaande programma's krijg je een scherm over je openstaande applicatie heen. Daar kun je diverse applicaties of widgets weer in zetten.

• Djerique
Gamepie56 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:33:
[...]

Die datum verschijnt toch op het moment dat je die balk naar beneden trekt? Dat is wat er ook gebeurd op dat plaatje..
I know :), maar is er ook een manier waarop je standaard de datum in die balk ziet? :)

• Joen
  • Laatst online: 21-04 23:10
Ik zoek een app die een nummer kan bellen en een MP3-bestand kan afspelen naar die persoon.
Het mooiste zou zijn als deze app via een HTTP API bedient kan worden via WiFi. Wat ook fijn zou zijn is als de app kan reageren op een binnenkomende oproep met een MP3-bestand.

Ik weet niet echt de juiste zoekterm er bij, maar waar ik op zoek kom ik steeds van die apps tegen die reageren op binnenkomende oproepen door een SMS naar de afzender te sturen.

Anoniem: 312396

Wanneer ik op mijn HTC Desire in de stock browser inzoom, met twee vingers, wordt de tekst natuurlijk groter maar wrapped ook automatisch zodat ik alleen verticaal door de tekst heen hoef te scrollen en niet horizontaal.

Dit werkt ook in de Dolphin HD browser. Mijn vriendin heeft een Nexus One en die heeft dat niet in haar stock browser. Het werkt echter ook niet in de Dolphin HD browser.

Is dit iets van sense? En is er een manier om die text-wrap ook op de Nexus One te hebben?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het komt sowieso mee met Sense en het zou kunnen dat de Dolphin Browser dit stuk aanspreekt. Probeer het eens met Firefox, die heeft het volgens mij als eigen functionaliteit.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-05 18:56

Snake

Los Angeles, CA, USA

Tsurany schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:11:
Het komt sowieso mee met Sense en het zou kunnen dat de Dolphin Browser dit stuk aanspreekt. Probeer het eens met Firefox, die heeft het volgens mij als eigen functionaliteit.
Heeft niets te maken met Sense. Met de default browser op mijn N1 gebeurt het even goed.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Cobiwan
  • Niet online
Hey allemaal,

Mijn Android Market laat niet alle geinstalleerde software zien, althans soms niet. Gister liet hij alles weer eens wel zien, maar vandaag mist hij zeker 1/3 van de apps. Weet iemand hier iets tegen? Gegevens wissen van Market werkt ook niet. Als ik naar een app zoek bij zoeken die geinstalleerd staat zegt hij ook dat deze geinstalleerd staat...

Edit: nu ook cache gecleared en zie alles weer... Ben benieuwd voor hoe lang.

[Voor 10% gewijzigd door Cobiwan op 09-01-2011 17:14]

• darkpluisje
Frank J. schreef op zondag 09 januari 2011 @ 09:41:
Kleine crosspost maar ik vind dat deze Email app absoluut niet mag ontbreken in de topiscstart:

[...]
Hij kan alleen niet syncen met hotmail calander en dat in je agenda zetten he? Vind ik toch jammer...

ow en ik kan bij mij controleren alleen maar per minuut instellen, en niet exchange ? :S

• Falcon Heavy
  • Nu online
Ik heb het idee dat je niet exchange hebt geslecteerd, email wachtwoord invullen en dan op handmatig invullen drukken daarna zij de account settings voor hotmail exchange het volgende:

Server: m.hotmail.com
Gebruikersnaam: Je volledige e-mail adres, bijvoorbeeld: jenaam@hotmail.com
Wachtwoord: Je Windows Live wachtwoord.
Domein: laat dit blanco.
SSL: Ingeschakeld. (accepteer het SSL certificaat wanneer hier om wordt gevraagd)

calendar weet ik niet, ik gebruik 3 GMail calanders via de google.com app

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-05 09:50
Wat dacht je van quickdesk, die kan je instellen dat die verschijnt als je lang op de zoek toets drukt (of een andere) en daarin kan je gewoon een Wifi widget zetten. Zonder ooit de eerste applicatie te verlaten.
BTW: als je nog ergens een APK van QuickDesk versie 0.3.2 kunt vinden raad ik je die aan.
Sinds 0.4 heeft ie zo'n quick panel, totaal overbodig. Je kan 'm uitzetten maar je scherm en schijfruimte krijg je niet terug.
0.3.2 was en is voor mij precies wat ik 'nodig heb'. Daarna is er wat bloat toegevoegd.

Weer een gevalletje Zawinski's Law helaas.

• darkpluisje
Frank J. schreef op zondag 09 januari 2011 @ 18:01:
Ik heb het idee dat je niet exchange hebt geslecteerd, email wachtwoord invullen en dan op handmatig invullen drukken daarna zij de account settings voor hotmail exchange het volgende:

Server: m.hotmail.com
Gebruikersnaam: Je volledige e-mail adres, bijvoorbeeld: jenaam@hotmail.com
Wachtwoord: Je Windows Live wachtwoord.
Domein: laat dit blanco.
SSL: Ingeschakeld. (accepteer het SSL certificaat wanneer hier om wordt gevraagd)

calendar weet ik niet, ik gebruik 3 GMail calanders via de google.com app
Ha dankje dat was het inderdaad.. als het goed is gaat hij nu ook mijn calander doen..

met mijn stomme hoofd meteen op automatisch instellen gedrukt :P

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Joen schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:55:
Ik zoek een app die een nummer kan bellen en een MP3-bestand kan afspelen naar die persoon.
Tasker. :)
Het mooiste zou zijn als deze app via een HTTP API bedient kan worden via WiFi.
Ehhh.... Weet ik eigenlijk niet...
Wat ook fijn zou zijn is als de app kan reageren op een binnenkomende oproep met een MP3-bestand.
Tasker. :)
Ik weet niet echt de juiste zoekterm er bij, maar waar ik op zoek kom ik steeds van die apps tegen die reageren op binnenkomende oproepen door een SMS naar de afzender te sturen.
Google eens op "Tasker". ;)

Nomen nescio

• Joen
Tasker heb ik wel, maar ik wist niet Tasker dat ook zou kunnen.
Ik ga er es ff mee klooien. Thnx voor de tip. :)

• C00P
Tasker, je kan er ongelooflijk veel mee, maar het is niet makkelijk en altijd even logisch vind ik.

• Barfman
  • Nu online
C00P schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:00:
Tasker, je kan er ongelooflijk veel mee, maar het is niet makkelijk en altijd even logisch vind ik.
Je kan er echt superveel mee, je kan ook heel makkelijk taken delen doormiddel van de xml file. Er is al een keer gevraagd door een mod, of er niet een appart topic voor gemaakt kan worden. Ik heb alleen niet zoveel tijd daarvoor.

• Joen
Nou ik heb er mee geklooid...

Opnemen:
Gaat blijkbaar in .3gp
Bij de eerste test: output lijkt een soort scrambled geluidsbestand
Bij de 2e test: bestand is niet eens af te spelen.

Afspelen van muziek:
Ik kan nergens een optie vinden om dit af te spelen in het gesprek. Ik kan het alleen maar naar de speaker van mijn telefoon afspelen, maar niet naar de tegenpartij....

Maar zo te zien kun je er ontzettend veel mee inderdaad.

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-06-2021
is er een app die er voor zorgt, dat je zo gauw je met een stroombron verbind, je scherm naar de door jou gekozen helderheid gaat? en het liefst ook met scherm altijd aan natuurlijk.

Handig voor in de auto, zodat je niet verblind word door je tel 8)7
en hij moet natuurlijk ook uit te schakelen zijn voor als je hem thuis aan de lader hebt liggen.

Ik heb wel auto bluetooth gevonden, die doet je bluetooth aan als die aan een stroombron hangt. dus in de houder gaat de bt. aan. wel zo handig :)

Audi S3

• C00P
MexxT schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:34:
is er een app die er voor zorgt, dat je zo gauw je met een stroombron verbind, je scherm naar de door jou gekozen helderheid gaat? en het liefst ook met scherm altijd aan natuurlijk.

Handig voor in de auto, zodat je niet verblind word door je tel 8)7
en hij moet natuurlijk ook uit te schakelen zijn voor als je hem thuis aan de lader hebt liggen.

Ik heb wel auto bluetooth gevonden, die doet je bluetooth aan als die aan een stroombron hangt. dus in de houder gaat de bt. aan. wel zo handig :)
Tasker :)

• Cobiwan
  • Niet online
Nu heb ik helemaal niets met tel gedaan en is market weer 1/3 van alle apps kwijt :S. Kan het ermee te maken hebben dat ik Android dwing om alles standaard op SD te installeren? Had het ervoor volgens mij ook wel eens...

[Voor 10% gewijzigd door Cobiwan op 09-01-2011 21:34]

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Frank J. schreef op zondag 09 januari 2011 @ 09:41:

[...]
Is dat een stuk beter dan K9? Want K9 is langzaam met mail ophalen, voltooit volgens mij ook lang niet altijd syncs en ik heb het gevoel dat m'n batterij leeg geslurpt wordt door K9

Ter land, ter zee en in de kroeg

• C00P
Waarom zou je een ander mail programma gebruiken ? het standaard mailprogramma doet het toch gewoon goed ?
Ik kan mijn hotmail ook binnen trekken omdat het zo ingesteld is in mijn gmail account.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee