Toon posts:

Android Market en applicaties - Deel 10 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 96.186 views

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Sj44k13 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:33:
Nu heb ik helemaal niets met tel gedaan en is market weer 1/3 van alle apps kwijt :S. Kan het ermee te maken hebben dat ik Android dwing om alles standaard op SD te installeren? Had het ervoor volgens mij ook wel eens...
Vast niet, ik had het probleem laatst ook en forceer niet alles om naar de SD-kaart te gaan :) (tenzij de optie is aangezet voor een specifieke app, dan doe ik het wel).

Om het te verhelpen doe ik niets, komt vanzelf weer allemaal terug. Maar lastig is het idd.

Dat zit wel Schnorr.

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
C00P schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:44:
Waarom zou je een ander mail programma gebruiken ? het standaard mailprogramma doet het toch gewoon goed ?
Ik kan mijn hotmail ook binnen trekken omdat het zo ingesteld is in mijn gmail account.
Je laat alles doorsturen?

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Christiano007 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:44:
[...]

Is dat een stuk beter dan K9? Want K9 is langzaam met mail ophalen, voltooit volgens mij ook lang niet altijd syncs en ik heb het gevoel dat m'n batterij leeg geslurpt wordt door K9
Het is in mijn ogen HET mail programma voor android.Multiple tegelijktijdige Exchange (ook Hotmail) imap pop push met folders sync en notification (per mailbox verschillend, agenda contacten corporate email via exchange een combined inbox met al je inbox email. 1.75 draait goed. 2.0 heeft nogmeer features maar daar is een sync probleem mee. 2.0 staat in de app store 1.75 even via die link installeren.
Waarom zou je een ander mail programma gebruiken ? het standaard mailprogramma doet het toch gewoon goed ?
Ik kan mijn hotmail ook binnen trekken omdat het zo ingesteld is in mijn gmail account.
heeft voornamelijk met meerdere gelijktijdige exchange accounts te maken met folder sync en notificatie. Gmail kan alleen Gmail aan, HTC Mail meerdere exchange maar alleen inbox sync geen subfolder sync, tevens geven al mijn emails attachment corrupt na 1 keer openen.

[Voor 28% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-01-2011 10:04]

• tomvdlee
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:16
Heeft er iemand ervaring met SIPDroid en XS4ALL? Ik heb een Relax Online abonnement bij Tmobile met Web 'n Walk. Zal deze combinatie goed werken? Ik kom ook wat tegenstrijdige verhalen tegen over Tmobile en het toestaan van VOIP.

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-05 08:41

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Weet iemand hoe ik bijvoorbeeld "het verkeer" opnieuw kan installeren? Heb deze nog in de lijst van de market staan bij 'mijn apps' ik kan alleen de installeer knop niet gebruiken. Als ik dat op gratis klik probeert hij de app opnieuw te downloaden maar dat gaat dus niet.

Ik heb de app via het "stop bordje" in het menu van de SGS verwijderd.

Be fast .... Be furious....

Anoniem: 361074

geen idee of ik dit op de goede plek vraag., maar weet iemand of er een alternatief is voor Timescape widget??
Vind 'm best leuk opzich, maar hij neemt zoveel ruimte in beslag en is niet echt snel.
Zoek eigenlijk iets waarin je je laatste melding (of meldingen) kan zien met de bijbehorende foto, maar in een wat kleiner formaat.

Is dit er al of moet het nog uitgevonden worden?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 361074 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:18:
geen idee of ik dit op de goede plek vraag., maar weet iemand of er een alternatief is voor Timescape widget??
Vind 'm best leuk opzich, maar hij neemt zoveel ruimte in beslag en is niet echt snel.
Zoek eigenlijk iets waarin je je laatste melding (of meldingen) kan zien met de bijbehorende foto, maar in een wat kleiner formaat.

Is dit er al of moet het nog uitgevonden worden?
Dit al geprobeerd?. Eerste hit verwijst naar XDA, waar gezegd wordt dat de 'friends' widget van LauncherPro Plus het dichtst in de buurt komt.

Wat wil je precies aan meldingen zien? SMS, twitter, facebook ofzo? De Twitter / Friends widget van LP is een widget van 4x3 of 4x4, waarin de avatar en berichtjes onder elkaar staan. Ziet er ongeveer zo uit:

LauncherPro is een andere launcher, waardoor je misschien features verliest tov de standaard X10 launcher. Een universele widget is Pure Messenger, die ook Twitter, Facebook, SMS en dat soort dingen kan weergeven.

[Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 10-01-2011 16:00]

CLB schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:18:
Probleempje waar ik niet helemaal 1,2,3 uitkom.. Ik heb 200 muziekalbums
op mn tablet staan, bestaande uit 200 mappen met daarin mp3'tjes en een cover.

In mn muziekapplicatie zie ik netjes deze albums met bijbehorende cover, allemaal erg mooi.
Maar in de Gallery app heb ik nu dus ook 200 folders met in elke folder slechts 1 afbeelding...

Als ik een .nomedia bestand aanmaak heb ik GEEN afbeelding in de gallery maar ook GEEN muziek in mn music-app. Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik die 200 afbeeldingen niet zie in de gallery en dat ik gewoon
mn muziek kan blijven afspelen (inclusief covers) in de musicapplicatie?? Heb echt even geen idee...
.jpg.nomedia / .nomedia.jpg ofzo werkt niet... Iemand nog goede idee'tjes?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
CLB schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:40:
[...]

.jpg.nomedia / .nomedia.jpg ofzo werkt niet... Iemand nog goede idee'tjes?
Ja hoor, gewoon je covers hernoemen naar albumart.jpg of folder.jpg
Android herkent ze dan wel, maar laat ze niet in de galerij zien, wel in je muziek player.

System | Racing is in my Blood

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Barfman schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:13:
[...]

Ja hoor, gewoon je covers hernoemen naar albumart.jpg of folder.jpg
Android herkent ze dan wel, maar laat ze niet in de galerij zien, wel in je muziek player.
En als je de afbeeldingen opslaat in de ID3-tag? Dan laat hij ze volgens mij ook gewoon zien.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

gwystyl schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:28:
[...]

En als je de afbeeldingen opslaat in de ID3-tag? Dan laat hij ze volgens mij ook gewoon zien.
Dat zou wel moeten ja, daar is die tag onder andere voor ontworpen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2022
gwystyl schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:56:
[...]
LauncherPro is een andere launcher, waardoor je misschien features verliest tov de standaard X10 launcher. Een universele widget is Pure Messenger, die ook Twitter, Facebook, SMS en dat soort dingen kan weergeven.
[afbeelding]
Heb je misschien dat dock voor mij?

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:16
Wie heeft er nog een goede bel / sms widget? Bijvoorbeeld een strakke widget waarbij je al een aantal veelgebelde contactpersonen ziet staan en deze direct kan indrukken om te bellen /smsen.

Ik ben benieuw :)

edit: zoiets: http://www.appbrain.com/a...roandroid.widget.contatos maar misschien heeft iemand een goed alternatief?

[Voor 25% gewijzigd door MaStar op 10-01-2011 19:51]

Anoniem: 361074

Bedankt Gwystyl, ik zoek er vooral eentje die de laatste mails / sms'jes / telefoontjes laat zien. Twitter is mooi, maar gebruik ik niet heel veel.
Had al wel via google gezocht maar kon niet echt iets vinden.

[Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 361074 op 10-01-2011 19:38]

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-04 21:26
MaStar schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:31:
Wie heeft er nog een goede bel / sms widget? Bijvoorbeeld een strakke widget waarbij je al een aantal veelgebelde contactpersonen ziet staan en deze direct kan indrukken om te bellen /smsen.

edit: zoiets: http://www.appbrain.com/a...roandroid.widget.contatos maar misschien heeft iemand een goed alternatief?
Je kunt contact personen toch gewoon via "voeg toe > sneltoetsen > contactpersonen" op je homescreen zetten?

• siam4me
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09-2019
Ik gebruikte het standaard Android mail programma voor mijn zakelijke e-mail. Ik ben toch naar K9 overgestapt omdat ik merkte dat zelfs wanneer ik mijn inboxen helemaal leeghield, het gebruikte geheugen maar bleef stijgen. De berichten deleten was dus blijkbaar niet genoeg.
Daar had K9 trouwens in het begin ook last van, maar nu met de laatste versie blijft m'n geheugen gebruik mooi stabiel, en laag. Ik heb trouwens ook de Email app van de vorige pagina geprobeerd, maar ik struikelde al bij het opzetten van mijn mail-account. Accountnaam en wachtwoord waren 100% zeker goed, maar deze app (versie 1.75) kon toch geen verbinding met de server maken. Tegelijkertijd werkte K9 wel gewoon, dus er was geen verbindingsprobleem. De app er uiteraard meteen weer afgegooid...

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
MaStar schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:31:

Smartcontacts is dat wat? getandroidstuff.com/smart-contacts-widget-android-download-v100/

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:16
peet79 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:00:
[...]

Je kunt contact personen toch gewoon via "voeg toe > sneltoetsen > contactpersonen" op je homescreen zetten?
Kan. Maar ik ben opzoek naar iets gelikters / slimmers/ handigers. Weet niet of dat er überhaupt is, maar ik zoek wat voorbeelden.

Wil mijn rechter homescreen mooi inrichten met contacten-widget. Dus vandaar.

Edit: deze heb ik ook gevonden: http://www.appbrain.com/a.../com.mobilityflow.awidget

Wellicht nog meer suggesties...

[Voor 14% gewijzigd door MaStar op 10-01-2011 22:01]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

kavish schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:13:
[...]

Heb je misschien dat dock voor mij?
Ehm geen idee wat dat is. Ik heb een willekeurige screenshot van PureMessenger gezocht, daar staat dat dock op. Er staat niet bij wat voor dock / launcher het is.
Anoniem: 361074 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:35:
Bedankt Gwystyl, ik zoek er vooral eentje die de laatste mails / sms'jes / telefoontjes laat zien. Twitter is mooi, maar gebruik ik niet heel veel.
Had al wel via google gezocht maar kon niet echt iets vinden.
PureMessenger is volgens mij meer gericht op social media, ik weet niet of hij ook mails en telefoontjes laat zien. Ik heb hem zelf nog nooit gebruikt.

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2022

• goldenoldie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06-2019
Is er ook een music player die gapless kan spelen zoals mijn iPod wel kan? Het geluid van de DHD is top (met een hoofdtelefoon: misschien zelfs iets beter dan die iPod) alleen zijn de pauzes tussen nummers een verschrikking...

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 10:28
Is er een browser die auto tekst reflow kan? Zelfs dolphin kan dit niet.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Voor widgets kan je het beste in Post je Homescreen! - Deel 2 terecht, ook als je zelf widgets hebt die nog niet in de OP staan, zo kan daar een mooie collectie gemaakt worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

ThijsWTF schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:27:
Is er een browser die auto tekst reflow kan? Zelfs dolphin kan dit niet.
Zowel de stock Browser als wel Dolphin (Mini) reflowen hier beiden prima (Android 2.2.1).

Nickname does not reflect reality

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:12
Sorry als ik nu een domme vraag stel, maar ik probeer het gewoon.

Ik zou graag swype willen gebruiken om te proberen als toetsenbord invoer op mijn Desire.
Ik heb al gekeken maar deze functie zit er volgensmij niet standaard in.

Als ik echter in de market zoek naar "swype" kom ik echter niet precies tegen wat ik zoek.
Ik wil 't graag via de market downloaden, want via m'n pc weet ik niet precies hoe dat moet (telefoon is net nieuw). Ik zou het niet zeg maar als externe applicatie willen, maar gewoon als optie in mijn toetsenbord mogelijkheden.

Ik zou uiteraard als eerst een gratis versie willen hebben (Nederlander he).
Iemand die mij hiermee kan helpen? :)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Google Goggles heeft een update gekregen, lost nu ook je sudoko puzzels op

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Net getest, werkt nog goed en snel ook, sneller dan het filmpje!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05-2022
RbBdOs schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:41:

Ik zou graag swype willen gebruiken om te proberen als toetsenbord invoer op mijn Desire.

Als ik echter in de market zoek naar "swype" kom ik echter niet precies tegen wat ik zoek.
Ik wil 't graag via de market downloaden, want via m'n pc weet ik niet precies hoe dat moet (telefoon is net nieuw). Ik zou het niet zeg maar als externe applicatie willen, maar gewoon als optie in mijn toetsenbord mogelijkheden.

Probeer SlideIT! eens, die ondersteunt het als het goed is. Er is een gratis versie, maar als het je bevalt zul je moeten betalen.

Specs

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:13
Weet iemand of er een Voicemail app is? De standaart voicemail diensten vind ik gewoon belachelijk duur.

Ik zag dat Google voice bestond maar is blijkbaar nog niet beschikbaar in NL.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:03

Bullet NL

Eigen Wijs

kenkreutzer schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 01:25:
Weet iemand of er een Voicemail app is? De standaart voicemail diensten vind ik gewoon belachelijk duur.

Google Voice heeft niets met Voicemail te maken, Voicemail is een dienst wat wordt geleverd door je provider, deze neemd het het gesprek op moment dat je ingesprek bent of wanneer je telefoon uit staat. Dit zal je telefoon nooit zelf kunnen. Een voicemail achtige service zou je misschien wel op je telefoon kunnen laten draaien, maar dit houd wel in dat je telefoon altijd aanmoet staan en verbinding zou moeten hebben met het netwerk.

Googe Voice is een programma wat het mogelijk maak om je telefoon met je stem te besturen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-05 18:56

Snake

Los Angeles, CA, USA

Bullet NL schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 01:34:
[...]
Googe Voice is een programma wat het mogelijk maak om je telefoon met je stem te besturen.
Nop, fout!

Google Voice Search = wat jij bedoelt.

Google Voice is iets wat we hier niet hebben (enkel in US/Canada). Het houdt in dat als je een sms ontvangt op je Google Voice nummer je deze online kan zien, online kan bellen.

Wikipedia: Google Voice

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

RbBdOs schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:41:

Ik weet niet of je op de site van Swype nog in kan schrijven voor de beta, maar misschien is dat een optie. Ik heb half december weer een uitnodiging gekregen om versie 2.10 te testen. Je krijgt dan een linkje naar de installer, waarmee je op je telefoon Swype kan downloaden. Ik weet alleen niet welke talen er nu in zitten. Ik draai een uitgeklede versie met alleen EN en NL.

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:09

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

kenkreutzer schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 01:25:

Ik weet niet bij welke provider jij zit, maar bij mij is voicemail gratis hoor. Als je voicemail bij een externe partij wil zul je constant je telefoon moeten doorschakelen naar die partij, en dus alle telefoonkosten betalen. Ik heb het idee dat je nog niet helemaal snapt hoe voicemail werkt...

Cunning linguist.

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:25
Welke app gebruiken mensen hier voor Podcasts? Ik gebruikte eerder DoggCatcher, deed het prima maar had een groot nadeel, de 'Resume' werkt niet en hij begon altijd vooraan in de podcast. Datzelfde probleem heb ik nu weer met Google Listen. De podcasts die ik luister zijn bijna 2,5 uur en dan is het heel vervelend om steeds te moeten skippen om te kijken waar je bent gebleven.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Er zijn wel voicemail programma's voor je telefoon, deze kunnen geen gesprekken opvangen als je in gesprek bent of als je telefoon uit staat (duh) maar kunnen wel een gesprek opvangen als je zelf niet op neemt. Zijn genoeg varianten van te vinden in de market.

• ThijsWTF
  • Laatst online: 07-06 10:28
Brad Pitt schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:48:
[...]

Zowel de stock Browser als wel Dolphin (Mini) reflowen hier beiden prima (Android 2.2.1).
Ik had niet door dat je nog even extra moest tikken om tekst te laten reflowen. In de HTC browser gebeurt dat automatisch.
Bedankt ;)

• Niet online
ThijsWTF schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:56:
[...]

Ik had niet door dat je nog even extra moest tikken om tekst te laten reflowen. In de HTC browser gebeurt dat automatisch.
Bedankt ;)
In mijn Android-browser (X10 mini) gebeurt dat automatisch, zonder extra tik. Heb je al de instellingen van je webbrowser bekeken via de menuknop?

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-01-2011 09:11]

• tomvdlee
Heb SIPDroid eens uitgeprobeerd op mijn Desire Z met mijn VOIP instellingen van XS4ALL. Dit werkt prima over WIFI, alleen het geluid is niet super. Over mijn WnW verbinding van Tmobile wil dit niet werken. Heeft Tmobile dit geblokkeerd?

• deimos
Bullet NL schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 01:34:
[...]

Google Voice heeft niets met Voicemail te maken, Voicemail is een dienst wat wordt geleverd door je provider, deze neemd het het gesprek op moment dat je ingesprek bent of wanneer je telefoon uit staat. Dit zal je telefoon nooit zelf kunnen. Een voicemail achtige service zou je misschien wel op je telefoon kunnen laten draaien, maar dit houd wel in dat je telefoon altijd aanmoet staan en verbinding zou moeten hebben met het netwerk.

Ik wil eigenlijk een soort voicemail als mijn telefoon gaan AAN staat en ik niet kan opnemen. Ik begrijp natuurlijk dat je via een app geen voicemail kunt instellen als je telefoon aanstaat maar dat hoeft ook niet. Ik zoek gewoon een app die 'voicemail' opslaat op mijn telefoon opslaat. Dat moet toch wel mogelijk zijn?

Ik zit bij HI en daar kost volgens mij voicemail bakken met geld.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wil je eentje die na een bepaalde tijd automatisch opneemt en de gebruiker een bericht in laat spreken of eentje die de Hi voicemail lijn belt en van daar de voicemail opneemt?Je bent niet erg duidelijk.
En voicemail dat bakken met geld kost? Inspreken kost jou niks en wanneer jij je voicemail belt betaal je tegen het reguliere tarief en valt het binnen de bundel. Enkel in het buitenland betaal je tegen het buitenlandse tarief en valt het buiten de bundel.

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:17
Ik denk dat hij dat eerste wil. De beller spreekt zijn boodschap direct op het toestel in.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• tomvdlee
Kent iemand WebSMS: sipgate Connector
Kan er vrij weinig over vinden maar hiermee kan je dus SMSjes versturen via SIP. Iemand ervaringen met deze app?
http://www.androidzoom.co...pgate-connector_esqt.html

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Jassy schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:13:
Ik denk dat hij dat eerste wil. De beller spreekt zijn boodschap direct op het toestel in.
Lekker handig als je in gesprek bent of je telefoon uit hebt staan...

Cunning linguist.

• GJ123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-03-2019
Hallo mensen,

Ik heb vandaag dus de volledige versie van Gameboid gedownload.
Nu lukt alles maar ik kan met geen mogelijkheid de A of B knop vinden hoe kan ik dit aanpassen?
Ik ben al bij de settings geweeest:S

Bij voorbaat dank

EDIT: opgelost

[Voor 3% gewijzigd door GJ123 op 11-01-2011 15:01]

• madmaus
  • Laatst online: 17:18
Hmmm Google Goggles staat nu met 93% in mijn accugebruik.
Ik heb hem eventjes gebruikt vandaag.

Lijkt erop dat hij niet helemaal lekker afgesloten wordt.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik krijg Google Goggles niet meer aan de praat. Ik heb de standaard ROM erop laten staan, maar heb hem wel geroot. Als ik Goggles start dan krijg ik een melding over ipv6, een beetje googlen geeft dan al vrij snel dat dit komt omdat het toestel geroot is. Wel komt de tip om even te googlen, dat ga ik vanavond maar eens even doen dan. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:08
tomvdlee schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:00:
Kent iemand WebSMS: sipgate Connector
Kan er vrij weinig over vinden maar hiermee kan je dus SMSjes versturen via SIP. Iemand ervaringen met deze app?
http://www.androidzoom.co...pgate-connector_esqt.html
hier ben ik ook wel benieuwd naar.. of je hiermee idd gratis smsjes kan verzenden
wel zo makkelijk, als me vriendin momenteel even in Spanje zit ;)

in NL niet zo nodig, heb 1000smsjes blox

iemanad ervaring met een Gratis SMS app, die dus via internet verstuurd word..?

[Voor 7% gewijzigd door SuperVeloce op 11-01-2011 16:55]

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Weet iemand hoe je met Tasker een bepaalde app kan killen als ik de telefoon bijv. aansluit aan de oplader?

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

pven schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:19:
Ik krijg Google Goggles niet meer aan de praat. Ik heb de standaard ROM erop laten staan, maar heb hem wel geroot. Als ik Goggles start dan krijg ik een melding over ipv6, een beetje googlen geeft dan al vrij snel dat dit komt omdat het toestel geroot is. Wel komt de tip om even te googlen, dat ga ik vanavond maar eens even doen dan. :)
GSM ff met een spiegel op de foto zetten via Goggles, krijg je vanzelf de oplossing.

Cunning linguist.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:50

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

pven schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:19:
Ik krijg Google Goggles niet meer aan de praat. Ik heb de standaard ROM erop laten staan, maar heb hem wel geroot. Als ik Goggles start dan krijg ik een melding over ipv6, een beetje googlen geeft dan al vrij snel dat dit komt omdat het toestel geroot is. Wel komt de tip om even te googlen, dat ga ik vanavond maar eens even doen dan.
Vreemd, ik heb ook root maar wel een custom rom (gingervillain) erop staan. Goggles werkt zonder problemen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• diabolofan
  • Laatst online: 17-05 23:34
SuperVeloce schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:33:
[...]

Ja natuurlijk, d'r is zelfs een topic over:
Whatsapp voor Android

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:14

RayNbow

Kirika <3

diabolofan schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:31:
[...]

Whatsapp voor Android
WhatsApp is niet helemaal gratis. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

diabolofan schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:31:
[...]

Whatsapp voor Android
Sinds wanneer is dat gratis?

Cunning linguist.

• diabolofan
Bart ® schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:38:
[...]

Sinds wanneer is dat gratis?
Ik heb nog geen rooie rotcent betaald iig, en wel heel veel gebruik van gemaakt..

Heb ooit iets gehoord dat het na 1 jaar gebruik niet meer gratis is of ziets, maar who cares, dan kijk je over een jaar toch verder?! Zat nieuwe apps dan lijkt me die dit ook aanbieden. Nu prima te gebruiken in ieder geval.

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 10:29
http://blog.eu.playstatio...w-available-for-download/

Wel niet in België beschikbaar :(

[Voor 44% gewijzigd door caoim op 11-01-2011 17:50]

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

diabolofan schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:48:
[...]

Ik heb nog geen rooie rotcent betaald iig, en wel heel veel gebruik van gemaakt..

Heb ooit iets gehoord dat het na 1 jaar gebruik niet meer gratis is of ziets, maar who cares, dan kijk je over een jaar toch verder?! Zat nieuwe apps dan lijkt me die dit ook aanbieden. Nu prima te gebruiken in ieder geval.
En kan je met die zat andere apps dan ook pingen naar al je vrienden met Whatsapp? Lijkt me niet he? Dus word je op die manier 'gedwongen' om na een jaar te gaan betalen.

Cunning linguist.

Anoniem: 312396

Ik betaal liever gedwongen die 2 euro dan er geen gebruik van te maken. Ontzettend handige app! Ik gebruik het al meer dan SMS, dat zal alleen maar meer worden naarmate er meer mensen overgaan op een smartphone.

• diabolofan
Bart ® schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:54:
[...]

En kan je met die zat andere apps dan ook pingen naar al je vrienden met Whatsapp? Lijkt me niet he? Dus word je op die manier 'gedwongen' om na een jaar te gaan betalen.
Ja en dus? Als sommige mensen zelf te schraal zijn om pas NA EEN JAAR 2 dollar per jaar er voor neer te gaan leggen.. De rest van de mensen is hier niet te schraal voor om zo'n geweldige dienst te steunen, maar jij denkt dus met een gratis app iedereen van Whatsapp naar die gratis app te laten switchen? Whatsapp is bijna multiplatform in de zin van alle mobiele OS'en die er zijn, dus dat haal je nooit meer in.

Waarom moeilijk doen over 2 dollar die je pas over een jaar hoeft te betalen, terwijl dat ongeveer gelijk staat aan 20 smsjes qua geldhoeveelheid..

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik snap het wel hoor, alleen vroeg SuperVeloce een gratis app. En nu kost het misschien 2 dollar, en volgend jaar 3, en het jaar erop 5, omdat inmiddels iedereen er gebruik van maakt en niemand er dus eigenlijk meer vanaf kan.

Cunning linguist.

• diabolofan
Bart ® schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:48:
Ik snap het wel hoor, alleen vroeg SuperVeloce een gratis app. En nu kost het misschien 2 dollar, en volgend jaar 3, en het jaar erop 5, omdat inmiddels iedereen er gebruik van maakt en niemand er dus eigenlijk meer vanaf kan.
Ja, maar dat is van geheel andere aard.. :P

Gratis apps zullen er vast zijn, maar als die populair worden blijven ze vast ook niet gratis, of iig met advertenties, dus daar heb je dan ook weinig aan. En nu een gratis app aanraden die dat kan, terwijl niemand die app zo'n beetje gebruikt is natuurlijk ook niet echt heel betekenisvol.

Naar mijn mening is Whatsapp gewoon gratis, want nu is het gratis en we leven nu.. ;)

• 318025
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb een vraag, ik gebruik Tecent QQ im messenger voor Android en voor PC,Mac,iPhone zijn er Engelse versie's maar voor Android en Linux niet, geen probleem algemeen voor mij, maar enige wat ik weet is dat ik er mee kan chatten, en ik weet dankzij de icoontjes de meeste functies gewoon te gebruiken, maar instellingen snap ik niks van.

Is er misschien een manier om applicaties vertaald te krijgen? Bijvoorbeeld door een libary die apps vertaald in Engels?

http://mobile.qq.com/2010/android/

[Voor 14% gewijzigd door 318025 op 11-01-2011 19:00]

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:20
Is er ook een app die het inloggen op een ssh server met een passphrase ondersteunt? Met connectbot lukt me dat niet.

[PSN: DeTjuK]

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
staffordniko schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:54:
Weet iemand hoe je met Tasker een bepaalde app kan killen als ik de telefoon bijv. aansluit aan de oplader?
Ja, hier mijn voorbeeld met Maps, jij zal je eigen app moeten instellen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
<class cl="TaskerData" sr="">
    <class cl="Task" sr="task8">
        <nme>app</nme>
        <id>8</id>
        <class cl="Action" sr="act0">
            <class cl="AppArg" sr="arg0">
                <label>Maps</label>
                <appClass>com.google.android.maps.MapsActivity</appClass>
                <appPkg>com.google.android.apps.maps</appPkg>
            </class>
            <code>18</code>
        </class>
    </class>
    <class cl="Profile" sr="prof7">
        <nme>kil</nme>
        <id>9999</id>
        <class cl="StateContext" sr="con0">
            <class cl="IntArg" sr="a0">
                <val>1</val>
            </class>
            <code>10</code>
        </class>
        <mid0>8</mid0>
    </class>
    <tv>1.0.17</tv>
</class>

New profile (naampje geven),, OK
State
Power
Source (ac, usb of all), done
New Task (naampje geven), OK
+
App
Kill App (kies je app in de lijst)
Done
Done

System | Racing is in my Blood

• pven
  • Niet online
SuperVeloce schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:33:
[...]

Ik dacht dat je iets als dit bedoelde. Via de Hi-app kan ik 100 SMSjes per maand 'gratis' verzenden, via internet. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• SuperVeloce
ik zoek eigenlijk een app. die vast niet bestaat... of niet gratis is..

ik wil gratis smsjes sturen naar me vriendin in spanje,via 3G of Wifi
zonder dat zij internet of zelfde app nodig heeft.

zij gebruikt namelijk nu een N95 met prepaid van T-mobile.. dus geen internet erop

mja.. waarschijnlijk is zoiets er niet ;)

• 318025
  • Niet online
Niet gratis smsen onbeperkt maar wel bijvoorbeeld, Chompsms, 8 cent per smsje en komt aan met jouw nummer, ik heb zelf ook een buitenlandse vriendin en ik gebruik websms in combinatie met een betamax provider, met motto van chat meeste via de chat en af en toe een smsje verzenden via dat websms.

Je kunt trouwens via smscity elke dag een gratis smsje versturen internationaal.

• SuperVeloce
ze is wel nederlands hoor ;) mare ja.. wil graag meerdere smsjes versturen per dag.. kan hoog oplopen.. gelukkig is ze 20ste weer terug, maar toch.. zou wel makkelijk zijn ;)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

GJ123 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:52:
Hallo mensen,

Ik heb vandaag dus de volledige versie van Gameboid gedownload.
Nu lukt alles maar ik kan met geen mogelijkheid de A of B knop vinden hoe kan ik dit aanpassen?
Ik ben al bij de settings geweeest:S

Bij voorbaat dank

EDIT: opgelost
Kan je ook vertellen hoe je het opgelost hebt? Dan hebben mensen die hetzelfde probleem hebben er ook wat aan....

• GJ123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-03-2019
Nou bij settings kun je een bepaalde knop toewijzen;)
Maar ik heb nu zelf problemen omdat ik de L en R buttons niet kan vinden:S

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kent iemand WireGoggles? Kan grappige foto's maken:

• 318025
  • Niet online
SuperVeloce schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:01:
ze is wel nederlands hoor ;) mare ja.. wil graag meerdere smsjes versturen per dag.. kan hoog oplopen.. gelukkig is ze 20ste weer terug, maar toch.. zou wel makkelijk zijn ;)
offtopic:
Doet er toch niet toe wat haar nationaliteit is 8)7 al stem ik wel op de PVV >:) maar mijn vriendin is niet Nederlands >:)

• deimos
Tsurany schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:58:
Wil je eentje die na een bepaalde tijd automatisch opneemt en de gebruiker een bericht in laat spreken of eentje die de Hi voicemail lijn belt en van daar de voicemail opneemt?Je bent niet erg duidelijk.
En voicemail dat bakken met geld kost? Inspreken kost jou niks en wanneer jij je voicemail belt betaal je tegen het reguliere tarief en valt het binnen de bundel. Enkel in het buitenland betaal je tegen het buitenlandse tarief en valt het buiten de bundel.
Sorry, ik dacht dat het duidelijk was :)

Ik bedoel dus een app die na een bepaalde tijd automatisch opneemt en de gebruiker dan bericht in mijn telefoon inspreek. Betekent idd dat het alleen werkt als mijn telefoon aanstaat.

Zijn hier goeie apps voor? Zoals ik zei werkt Google Voice alleen nog in de VS.

• C00P
  • Laatst online: 17:32
Ik heb vroeger eens een programma gehad op mijn G1 om mijn windows desktop over te nemen.
Iemand een ide hoe dat programma weer heette ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

C00P schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:37:
Ik heb vroeger eens een programma gehad op mijn G1 om mijn windows desktop over te nemen.
Nee, aangezien er vele soorten zijn. Je hebt allerlei remote desktop programma's, kan zijn dat het een van die is? Zelf gebruik ik Wyse Pocketcloud.

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 16:19

J-P

Syntax erro....

Ik gebruik remote desktop client van Xtralogic inc. Duur maar wel erg goed.
Zoals de naam al aangeeft werkt het met het remote desktop protocol.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• C00P
Tsurany schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:42:
[...]

Nee, aangezien er vele soorten zijn. Je hebt allerlei remote desktop programma's, kan zijn dat het een van die is? Zelf gebruik ik Wyse Pocketcloud.
Deze even geïnstalleerd, ik zie mijn pc staan op mijn mobiel, als ik dan wil connecten zie ik mijn welkomsscherm van mijn desktop met mij naam, als ik dan op mijn naam klik krijg ik de melding : Aanmeldingsfout gebruikersacountbeperking. Mogelijke oorzaken hiervan zijngeen blankco wachtwoorden toegestaan, beperking van aanmeldingstijden, of een beleidsbeperking is van toepassing.

Hoe moet ik nu verder ?

De versie die ik vroeger had nam gewoon de desktop muis over.

• pven
  • Niet online
^ dit klinkt niet echt als een Android-probleem maar als een probleem op je PC.

offtopic:
Is de user waarmee je op je PC aanlogt toegevoegd aan de groep 'Remote Desktop Users'? Heb je een wachtwoord op het account gezet?

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

De playstation app is beschikbaar.
maar ik kan wel mijn percentage trophys voor een game zien, maar niet de trophys zelf bekijken. :?

Anoniem: 219603

Teamviewer! Gratis, werkt snel, en is (bij non-commercieel gebruik) gratisch :9

Anoniem: 390278

Ik zou graag een screenwriting applicatie willen. Nu heb ik al e.e.a. gezocht en het beste nieuws dat ik tegenkom is dat Celtx het ontwikkelen van de android applicatie op de to do list zou zetten. ScriptsPro lijkt iOS dedicated en Final Draft heeft enkel aangegeven interesse te hebben in een iPad versie.

Lijkt er dus voorlopig nog niet aan te komen, helaas.

Om een alternatief te gebruiken zou bijv. een applicatie zijn waarbij via programmeerbare knoppen xml danwel html tags aan tekst kunnen worden toegevoegd, of een tekstverwerkingsapp die op basis van sjablonen kan werken.

Iemand die toevallig een app kent die aan één van deze opties zou kunnen voldoen?

Bij voorbaat dank!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:39
Tsurany schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:42:
[...]

Ik heb net ook even pocketcloud geprobeerd. Ziet er goed uit!
Ik gebruik mijn google-account om verbinding te maken.
Alleen de wallpaper van mijn pc wordt zwart, en dit lijk ik niet uit te kunnen schakelen?
Bij settings staat onder "RDP Performance Tuning" wel "Wallpaper On/Off", maar dit heeft geen effect?

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Niekfct schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:26:
[...]

Ik heb net ook even pocketcloud geprobeerd. Ziet er goed uit!
Ik gebruik mijn google-account om verbinding te maken.
Alleen de wallpaper van mijn pc wordt zwart, en dit lijk ik niet uit te kunnen schakelen?
Bij settings staat onder "RDP Performance Tuning" wel "Wallpaper On/Off", maar dit heeft geen effect?
Dat Wallpaper On/Off zal wel voor je telefoon bedoeld zijn, of je wel of niet de bureaubladachtergrond van de host op je telefoon laat zien.
Bij RDP programma's zie je wel vaker dat het bureaublad van de host zwart wordt om aan een eventuele gebruiker aan te geven dat iemand met hem/haar meekijkt. Bij VNC is dit volgens mij wel uit te zetten, bij Teamviewer bijvoorbeeld niet.

• C00P
Is er een mogelijkheid om via wifi bestanden te transporteren tussen GSM en windows desktop ?

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-04 23:10
Hoe bedoel je dat C00P? Zoek je een specifieke manier waarop het overgebracht moet kunnen worden?

Dit zijn een aantal programma's die ik gebruik voor dit soort doeleinden:
DavDrive Lite
PAW Server for Android
WebSharingLite File/Media Sync
Astro File Manager + Astro SMB module (aanrader!)

Anoniem: 339435

Hallo,

Is er een app waarmee je de belminuten en je dataverbruik kunt bijhouden?

gr

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05 13:58
phoneusage

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:01
Kerel, zoek effe zeg...

Sometimes you need to plan for coincidence

• kaaasje
  • Laatst online: 19:59
C00P schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:09:
Is er een mogelijkheid om via wifi bestanden te transporteren tussen GSM en windows desktop ?
Dropbox?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05-2022

Wekkel

De downloadkoning

Anoniem: 219603 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:26:
[...]
Ik gebruik ook Teamviewer. Wat ik mis is een handleiding voor Android. Zo ben ik er nog niet achter hoe ik 'rechts' kan klikken, meerdere bestanden kan selecteren e.d.

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:34
Of met een willekeurig ftp-program en SwiFTP :)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wekkel schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:39:
[...]

Ik gebruik ook Teamviewer. Wat ik mis is een handleiding voor Android. Zo ben ik er nog niet achter hoe ik 'rechts' kan klikken, meerdere bestanden kan selecteren e.d.
Rechts klikken kan volgens mij als je in de onderste balk op de muis klikt. Meerdere bestanden selecteren weet ik niet

• Niet online
Nieuwe update van Google Translate voor Android verschijnt binnenkort:

Google Translate for Android is celebrating its first birthday this month, and to celebrate, an update will be pushed out offering a number of UI tweaks as well as an alpha version of Conversation Mode. Never heard of it? A demo was given at IFA 2010, but in case you're still in the dark, it essentially lets two speakers talk to one another in their respective native tongues while the app speaks real-time translations. Right now it'll only do English and Spanish -- and even then expect some hiccups with "regional accents, background noise or rapid speech" -- but the Babel fish has to start somewhere.
Via Engadget.com

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 12-01-2011 20:19]

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik heb een bluetooth carkit gekocht, nu kan ik helaas geen goed programma vinden om te voice dialen.
ze maken veel fouten of doen het helemaal niet.

kent iemand een goeie voice dialer? mag ook betaald zijn maar dan wil ik eigenlijk wel weten wat anderen voor ervaringen hebben in combinatie met een BT carkit.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mr.Nobody schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:35:
ik heb een bluetooth carkit gekocht, nu kan ik helaas geen goed programma vinden om te voice dialen.
ze maken veel fouten of doen het helemaal niet.

kent iemand een goeie voice dialer? mag ook betaald zijn maar dan wil ik eigenlijk wel weten wat anderen voor ervaringen hebben in combinatie met een BT carkit.
Doet je carkit dat zelf niet? Mijn Parrot herkent namen uit mijn telefoonboek vrij goed, en belt ze dan. De telefoon haakt vanzelf in.

• Mr.Nobody
  • Niet online
nee, deze doet dat niet. gebruik hem meestal alleen voor binnenkomende gesprekken. zou fijn zijn als er toch een goed programma zou zijn.

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:23
Programma van laatst luisterde zeer slecht :P

Toch even gekeken en misschien is dit wat? Voice Actions Free

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Anoniem: 219603 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:26:
[...]

Logmein, niet gratis maar wel goed.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:53
RetroTycoon schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:45:
[...]

Of met een willekeurig ftp-program en SwiFTP :)
Of gewoon es file explorer / astro met windows shares (smb)

Strava

• Snuurtje
  • Laatst online: 08-06 15:49
phoneusage werkt niet helemaal zodat je je verbruik goed bij kan houden. Het laat niet minuten en sms uit dezelfde bundel delen, ook laat het niet overgebleven sms meenemen naar volgende maanden.

[Voor 180% gewijzigd door Snuurtje op 12-01-2011 22:21]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee