Memories of yesterday, will grow, but never die
Anoniem: 386257
[ Voor 38% gewijzigd door BrokenTable op 11-12-2010 20:16 ]
Anoniem: 387028
Wat is het verschil tussen de Metalloid Aluminum WLAN Cover en de Metalloid Aluminum WWAN Cover?
Voor 40 euro meer heb ik de i5-560 m processor, ipv de i5-460 m processor, vinden jullie dit verschil het bedrag waard?
WLAN is voor normaal WiFi gebruik. WWAN is voor mobiel internet vooral.Anoniem: 387028 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 20:26:
Ik heb echt heel veel aan dit topic, superfijn! Ik sta op het punt op ook een xps15 te bestellen, maar wil eerst toch nog een paar dingetjes weten: Hoe bevalt de keypad van de laptop?
Wat is het verschil tussen de Metalloid Aluminum WLAN Cover en de Metalloid Aluminum WWAN Cover?
Voor 40 euro meer heb ik de i5-560 m processor, ipv de i5-460 m processor, vinden jullie dit verschil het bedrag waard?
Ik heb zelf de 560m genomen omdat deze toch iets krachtiger is, en het ook beter doet met virtualisering(momenteel mee bezig met studie, dus daarom). En die 40 euro is ook niet echt veel op de totaalprijs.
nooit gedacht dat die €200 zo'n rip-off was
Dat is toch ook 145 Euro (met verzendingskosten) en dan moet je dat er op eigen risico zelf inprutsen.Anoniem: 303530 schreef op zondag 12 december 2010 @ 00:07:
aftermarkt LCD's beschrikbaar as we speak: http://cgi.ebay.ie/AUO-B1...-Full-HD-AG-/230493090712
Dan betaal ik liever 200 aan dell en behoud ik de volledige garantie.
Anoniem: 193915
Als je met keypad het toestebord bedoeld dan is deze wel even wennen als je van een macbookpro komt.Anoniem: 387028 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 20:26:
Ik heb echt heel veel aan dit topic, superfijn! Ik sta op het punt op ook een xps15 te bestellen, maar wil eerst toch nog een paar dingetjes weten: Hoe bevalt de keypad van de laptop?
Het voelt toch redelijk cheap aan.
Zelf de oude HP van men vriendin voelt kwalitatief beter aan.
Ik hoop een beetje op een beter tobo met achtergrond verlichting binnenkort op ebay.
Valt best mee, 200 euro en je garantie blijftAnoniem: 303530 schreef op zondag 12 december 2010 @ 00:07:
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 193915 op 12-12-2010 11:28 ]
dat is sowieso het geval: je verliest enkel de garantie op het onderdeel wat je vervangt (duh)Anoniem: 193915 schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:27:
Valt best mee, 200 euro en je garantie blijft
Ah dus de garantie van dell blijft gelden voor al de rest (ook al prul je met de laptop) ?Anoniem: 303530 schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:00:
[...]
dat is sowieso het geval: je verliest enkel de garantie op het onderdeel wat je vervangt (duh)
Dat is ook een TFT scherm, en geen RG+b LEDAnoniem: 303530 schreef op zondag 12 december 2010 @ 00:07:
aftermarkt LCD's beschrikbaar as we speak: http://cgi.ebay.ie/AUO-B1...-Full-HD-AG-/230493090712
uitleg:
een witte led is niets meer dan een blauwe led gevat in een rood--geel (= groen) omhulsel. ofwel wled.
spot de gelijkenis: blauw in een rood-geel omhulsel, en B+RG
maw: B+RG is niets meer dan een marketingkreet voor wled, wat niets te maken heeft met RGBled
(voor de nieuwschierigen, bij rgbled word er in plaats van een blauw ledje, afzonderlijke rood, groen, en blauwe leds gebruikt)
en je 2e punt: het typenummer van het "b+rg" scherm is b156HW01 v4, het typenummer van het ebay scherm is...hetzelfde.
de specs komen ook nog eens overeen, ik heb het datasheet namelijk voor me liggen:
http://docs.google.com/vi...PK4JOblL-8dk9-gzeySXIiJbw
reparatie?Anoniem: 303530 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 18:39:
de dell schermen hebben al langer de reparatie slecht leverbaar te zijn
1+1 = ...
bedoel je niet 'reputatie'?Anoniem: 303530 schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:23:
wat bedoel je daar mee?
Anoniem: 386357
Vet spel he??!!! Nu ook online knallenAnoniem: 193915 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:37:
[...]
Ik heb Black ops zonet uitgespeeld zonder problemen.
Als je wil kijk ik morgen wel eens naar de settings.
Het gaat hier over het stock model
Stock model???
Wat zijn jou specs dan? Dan weet ik welke Dell ik op zijn minst moet hebben
thanks
Stock i5 en 420.Anoniem: 386357 schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:39:
[...]
Vet spel he??!!! Nu ook online knallen
Stock model???
Wat zijn jou specs dan? Dan weet ik welke Dell ik op zijn minst moet hebben
thanks
Dacht een reso. Van 720p te gebruiken met aa op 2 of 4.
Kben nu aan moha begonnen, ook niet slecht. Beetje Taliban knallen.
Ik raad je wel aan om beide spelen op het moeilijkste te spelen, anders is het echt te gemakkelijk. ( komend van iemand dat niet veel spelletjes speelt)
http://www.centralpoint.n...1066-art-kac-memh%252F2g/
Gaat deze in de xps 15 passen ? dan zou ik gewoon 2 gb versie kunnen bestellen en geld besparen
En ik ben gewoon student dus speelt EPP geen rol tog ?
Ik wacht nog even tot na de 15e om te kijken wat de nieuwe aanbieding is
En welke serie is beter ? de studio of de xps ?
[ Voor 29% gewijzigd door snoos op 13-12-2010 01:58 . Reden: Nog wat vraagjes ]
de XPS zijn vele malen beter. niet alleen kwa performance maar ook kwa bouw kwalitiet.
Anoniem: 386674
Mijn interne bron bij Dell bevestigt me net dat de Full HD schermen terug configureerbaar zijn op hun interne configuratie-tool. Momenteel nog niet op de website (vermoedelijk omdat ze even een inhaalbeweging moeten maken), maar dat is slechts een kwestie van tijd.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Dan hoop ik dat de mijne na 15 dagen eindelijk & snel in productie komt te staan (als de DVB Tuners snel beschikbaar zijn want die heb ik ook besteld).Anoniem: 386674 schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:14:
Goed nieuws iedereen!
Mijn interne bron bij Dell bevestigt me net dat de Full HD schermen terug configureerbaar zijn op hun interne configuratie-tool. Momenteel nog niet op de website (vermoedelijk omdat ze even een inhaalbeweging moeten maken), maar dat is slechts een kwestie van tijd.
Eergisteren mail naar dell gestuurd maar wacht nog op antwoord.
[ Voor 6% gewijzigd door davw3 op 13-12-2010 11:53 ]
Ik heb mijn settings eens even nagekeken.Anoniem: 303530 schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:06:
AA zou ik uitzetten... dat vreet echt enorm veel performance voor iets wat je nauwelijks ziet, je kan beter de overige settings op high zetten (ervanuitgaande dat dat nog niet het geval is)
Ik heb de single player gespeeld op 1280x720 en AA op 4x.
Mijn eerste test was 1360x768 en AA op 0 maar dit was naar mijn gevoel niet vloeiend genoeg.
AA is best wenselijk als je een resolutie neemt van 1280 op 720 hoor.
Medal of honor werkt wel vloeiend op 1600x900, AA op on (ja gewoon on) en de rest op medium.
in dit spel heb ik nog niet gespeeld met de settings. Hier kan de AA wellicht beter af en de kwaliteit en dergelijke iets hoger.
gelijk maar besteld, je weet maar nooit hoelang ze nog beschikbaar zijn. de schade valt mee. iets meer als een week zijn ze niet beschikbaar geweest.
hopelijk is hij voor de kerst binnen.
XPS 15 i5-560M met FHD en 1GB 420M GT voor 959,-
http://configure.euro.del...s=dhs&cs=nldhs1&kc=xps-15
XPS 15 i7-740QM met FHD en 2GB 435M GT voor 1069,-
http://configure.euro.del...s=dhs&cs=nldhs1&kc=xps-15
ASUS N53JQ i7-740QM met FHD en 1GB 425M GT en blue-ray voor 999.-
http://www.laptopshop.nl/...sz191v.html#specificaties
-> Deze laptop vind ik qua uiterlijk mooier en qua specs vergelijkbaar.
Specs op laptopshop.nl en asus.nl komen niet overeen maar dat er een FHD scherm in zit is zeker, zie ook
[Ervaringen] laptops met hoge resolutie schermen
1- Alle graka's voldoen want ik speel toch geen spellen, maar het is wel vet zo'n dikke kaart in de i7
2- Overige specs zijn gelijk dus overal 4GB DDR3 en 500GB HDD
3- i5 is voor mij denk ik de snellere gezien ik weinig programma's denk te gebruiken die van multithreading gebruik kunnen maken.
Aan de andere kant ben ik ook benieuwd wat de aanbiedingen zijn na 15 dec. Misschien dikke korting op de CPU's gezien sandy bridge er aan zit te komen?
[ Voor 7% gewijzigd door trabuca op 13-12-2010 13:00 ]
Ik kwam trouwen nog een handige link tegen op het net. http://ninite.com/ je kunt hier alle must have progjes (browsers, cdburn, mediaplayers enz) selecteren en in 1 handige installer in 1 keer installen. Scheelt weer surfen als je je nieuwe bak aan het voorbereiden bent.
[ Voor 5% gewijzigd door sketcher op 13-12-2010 13:14 ]
nostyle
Zou ik met de standaard opties games als Call of Duty 4 kunnen spelen?
Zo niet, welke opties zou ik dan nodig hebben?
met de standaart configuratie kan je prima COD 4 spelen al zal het misschien niet met alles op High zijn.arjan-a schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:52:
Hallo, ik denk er over deze laptop aan te schaffen, maar ik wil er niet al te veel aan uitgeven.
Zou ik met de standaard opties games als Call of Duty 4 kunnen spelen?
Zo niet, welke opties zou ik dan nodig hebben?
ik was bezig met bestellen en kwam er achter dat je niet de engels versie van windows kan selecteren omdat hij dan een compatibiliteit Error geeft.
----
Errors:
The selection - Dutch Documentation is incompatible with Besturingssysteem
----
toch weer beetje jammer, aangezien je de documentatie niet kan aanpassen en hij dus weigert je bestelling door te voeren.

heb nu ook de Nederlandse versie helaas dus zal weinig verschil merken. maar de Engelse was mooi meegenomen geweest.
Thanks voor de link!! dies handy!sketcher schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:44:
Een dag eerder dan verwacht heeft dell m'n xps afgeleverd. Ik kan hem helaas vandaag niet ophalen maar morgen ben ik de hele dag aan het tweaken.![]()
Ik kwam trouwen nog een handige link tegen op het net. http://ninite.com/ je kunt hier alle must have progjes (browsers, cdburn, mediaplayers enz) selecteren en in 1 handige installer in 1 keer installen. Scheelt weer surfen als je je nieuwe bak aan het voorbereiden bent.
Ik heb ook een leuke computer..
hoe heb jij de wifi 6300abgn kunnen bestellen? bij mij was dat geen optie via EPP.ijdod schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:46:
Besteld, met 840QM, full HD scherm, 6300abgn wifi, via EPP, dus met 6GB/640GB en bluetooth.
Anoniem: 387028
Wat is hier het voordeel van tov 3 jaar In-Home Hardware Support [Inbegrepen in prijs]?
Laat maar jongens, domme vraag
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 387028 op 13-12-2010 17:37 . Reden: weet het al ]
Anoniem: 387445
Ik ben gewoon op zoek naar een computer waar ik voornamelijk mijn huiswerk op kan maken, en op kan gamen. Gaat dat lukken met deze computer ? (en dan heb ik het over ''nieuwste'' games) En is deze prijs redelijk voor de prestatie die de laptop zal leveren ?
Grtz
Telefonisch besteld. Ik zat wel vast aan de WWAN cover een WWAN kaart daardoor, dus de meerprijs was meer dan de 25 euro van de 6300 alleen.jahaa schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:26:
[...]
hoe heb jij de wifi 6300abgn kunnen bestellen? bij mij was dat geen optie via EPP.
Anoniem: 87158
het werken met touchpad is nog wat wennen, dus ik had even mn logitech g3 muis van de desktop aangesloten. alleen na een kwartier reageert de muis niet meer, een andere usb poort werkt ook niet.
toch even de setpoint drivers erop gezet, maar dat hielp ook niet.
miss energiebeheer op usb-poort, dat moet ik ff checken nog.
iemand een andere oplossing?
MICROSOFT-SOFTWARE : Geen productiviteitssoftware geselecteerd is dat verder geen probleem? Het liefst heb ik gewoon een laptop waar ik gelijk mee aan de slag kan en niet nog vanalles zelf moet installeren.
Dan nog een vraag (ja sorry) : wat is nu het grote verschil tussen: Intel® Core™ i3-370M en Intel® Core™ i5-460M. Aangezien bij die laatste aanbevolen staat maar toch 40 euro verschil maakt..wat houd het precies in?
Anoniem: 300857
aai 2 dagen te vroeg besteld ben nu ruim 50 euro duurder uit geweest.jahaa schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:12:
Het FHD scherm is inderdaad inmiddels ook weer op de website beschikbaar.
gelijk maar besteld, je weet maar nooit hoelang ze nog beschikbaar zijn. de schade valt mee. iets meer als een week zijn ze niet beschikbaar geweest.
Anoniem: 130582
Klopt, dat probleem had ik ook. Daar heb ik even over gebeld en het was een bekend probleem. We hebben toen vervolgens de bestelling gewoon telefonisch afgehandeld, waarbij dit dus wel mogelijk was.jahaa schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:02:
[...]ik was bezig met bestellen en kwam er achter dat je niet de engels versie van windows kan selecteren omdat hij dan een compatibiliteit Error geeft.
Geachte Heer/Mevrouw
Vanwege het grootschalige aantal aanvragen om voor kerstmis te leveren.
Kan het zij dat uw leverdatum daarachter staat gesteld.
Wij willen u eraan herrineren dat het hier om een uiterlijke leverdatum gaat.
Daarbij dat het mogelijk is dat de bestelling eerder komt.
Echter kunnen wij deze garantie niet aan uw garanderen.
Wij zullen ons best doen om uw bestelling z.s.m. bij u af te leveren.
Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd,
Vrij lachwekkend die zinsopbouw (komt zeker niet van een rasechte vlaming of nederlander).
Daarenboven weet ik in feite nu nog niet veel meer...
Welke processor is de juiste voor mij? *klik*Anoniem: 387445 schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:03:
Nog een vraag: Als ik selecteer, voeg toe aan mijn mand en koop direct, staat er :
MICROSOFT-SOFTWARE : Geen productiviteitssoftware geselecteerd is dat verder geen probleem? Het liefst heb ik gewoon een laptop waar ik gelijk mee aan de slag kan en niet nog vanalles zelf moet installeren.
Dan nog een vraag (ja sorry) : wat is nu het grote verschil tussen: Intel® Core™ i3-370M en Intel® Core™ i5-460M. Aangezien bij die laatste aanbevolen staat maar toch 40 euro verschil maakt..wat houd het precies in?
Vergelijken doe je hier.
Met MS Producticiteits software wordt toch Office bedoeld? De vraag is of je dat nodig hebt. Persoonlijk werk ik al jaaaaren met OpenOffice.org. Goed èn gratis: super combinatie.
Edit:
How Many Cores do You Need?
[ Voor 9% gewijzigd door guapper op 13-12-2010 20:41 ]
Met tig-duizend keer per dag dezelfde vraag zou ik ook een auto-reply schrijven op basis van een filtertje. Heck, dat doe ik al als ik 2x per week dezelfde vraag krijg.davw3 schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:59:
Vandaag antwoord gehad van dell na mijn vraag mbt de verwachte leverdatum en het feit dat mijn bestelling al bijna 2 weken op "in productie staat":
[...]
Vrij lachwekkend die zinsopbouw (komt zeker niet van een rasechte vlaming of nederlander).
Daarenboven weet ik in feite nu nog niet veel meer...
Die eerste link zegt dat ik i7 nodig heb xDguapper schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:30:
[...]
Welke processor is de juiste voor mij? *klik*
Vergelijken doe je hier.
Met MS Producticiteits software wordt toch Office bedoeld? De vraag is of je dat nodig hebt. Persoonlijk werk ik al jaaaaren met OpenOffice.org. Goed èn gratis: super combinatie.
verder zie ik verschil van 0.13 ghz en Intel® Turbo Boost Technology. maar daar kan ik niet echt conclusies uit trekken
Klopt. Onboard GPU is iets langzamer (who vares?) en er is geen ondersteuning voor virtualisatie en Intel Trusted Execution (muhaha)snoos schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:39:
[...]
Die eerste link zegt dat ik i7 nodig heb xD
verder zie ik verschil van 0.13 ghz en Intel® Turbo Boost Technology. maar daar kan ik niet echt conclusies uit trekken
Maar: ben je echt wel gebaat bij een quadcore: How Many Cores do You Need?
[ Voor 13% gewijzigd door guapper op 13-12-2010 20:47 ]
Nee die i7 heb ik niet nodigguapper schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:42:
[...]
Maar: ben je echt wel gebaat bij een quadcore: How Many Cores do You Need?
Ik wil gewoon beetje xampp draaien en beetje cod BO of mw 2ofzo
Wil wel dat laptop ong 4 jaar meegaat
nu vraag ik mij af is die I5 460 die 40 euro meer waard dan de i3 370 met dat in gedachten.
[ Voor 10% gewijzigd door snoos op 13-12-2010 20:50 . Reden: zins opbouw ]
Als ie 4 jaar mee moet gaan, waarom ga je dan afdingen op €10,- per jaar?snoos schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:48:
[...]
Nee die i7 heb ik niet nodigtog komt het uit die test
Ik wil gewoon beetje xampp draaien en beetje cod BO of mw 2ofzo
Wil wel dat laptop ong 4 jaar meegaat
nu vraag ik mij af is die I5 460 die 40 euro meer waard dan de i3 370 met dat in gedachten.
Ok, als je nu anderhalve week niet kunt eten zou ik het niet doen. Als je een avond minder naar de kroeg kunt daarintegen...
[ Voor 12% gewijzigd door guapper op 13-12-2010 20:54 ]
Maar hier moeten we kiezen tussen 2 cores met hogere kloksnelheid of 4 cores met lagere kloksnelheid. Verder wel weer een hele andere bouw van de processor. Moeilijk vergelijken geloof ik. Toepassing afhankelijk. Programma's die echt gebruik maken van 4 cores zijn foto en videobewerkingsoftware, verder zie ik maar bar weinig anderen. Daarom neig ik er naar om geld in mijn zak te houden en voor i5 te gaan.
Als er na de 15e ( waar ik ook op wachttrabuca schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:58:
Tja, specs vergelijken kan ik zelf ook. En bij alle testen tussen 2 en 4 core processoren die ik gelezen heb gaan ze er van uit dat beide gelijke kloksnelheid hebben. Ja dan geloof ik ook wel dat 2 extra cores sneller zijn.
Maar hier moeten we kiezen tussen 2 cores met hogere kloksnelheid of 4 cores met lagere kloksnelheid. Verder wel weer een hele andere bouw van de processor. Moeilijk vergelijken geloof ik. Toepassing afhankelijk. Programma's die echt gebruik maken van 4 cores zijn foto en videobewerkingsoftware, verder zie ik maar bar weinig anderen. Daarom neig ik er naar om geld in mijn zak te houden en voor i5 te gaan.
Zou ik tog voor die asus gaan voor 40 euro een betere graka + i7 + blue ray
Dat is tog zeker wel die 40 euro waard
Dankje guapper en darkstone ga tog voor de i5
Die berekening had ik nog niet aangedacht maar is idd zo
[ Voor 4% gewijzigd door snoos op 13-12-2010 22:35 . Reden: spelfoutje in nickname gelukkig is mijne wel makkelijk:p ]
Ja maar dan zou ik er tenminste voor zorgen dat mijn sjabloon dat ik duizend keer per dag moet copy-pasten correct (spelling & grammatica) is.guapper schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:36:
[...]
Met tig-duizend keer per dag dezelfde vraag zou ik ook een auto-reply schrijven op basis van een filtertje. Heck, dat doe ik al als ik 2x per week dezelfde vraag krijg.
Ik had even hoop, maar in België kunnen we blijkbaar nog niet kiezen voor een Full HD scherm. Ik hoop dat het morgen of overmorgen terug op de site staat, dan kan ik nog profiteren van de 10% korting.jahaa schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:12:
Het FHD scherm is inderdaad inmiddels ook weer op de website beschikbaar.
True, maar de Dell admin in verweggistan zal geen NL diploma hebben (net zoals snoos overigens, die nie lees en nie schrijve nie kan).davw3 schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:13:
[...]
Ja maar dan zou ik er tenminste voor zorgen dat mijn sjabloon dat ik duizend keer per dag moet copy-pasten correct (spelling & grammatica) is.
[ Voor 8% gewijzigd door guapper op 13-12-2010 21:53 ]
3D render apps zijn van huisuit al gewend om zoveel mogelijk cores te gebruiken.trabuca schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:58:
Tja, specs vergelijken kan ik zelf ook. En bij alle testen tussen 2 en 4 core processoren die ik gelezen heb gaan ze er van uit dat beide gelijke kloksnelheid hebben. Ja dan geloof ik ook wel dat 2 extra cores sneller zijn.
Voor andere dan de genoemde toepassing is (veel) meer cores overkill. Een dualcore kun je ook laten draaien met 4 threads, indien je software daar baat bij heeft.
Voor de rest heeft de quadcore weinig overwaarde, en wordt de laptop er alleen heter van. Bovendien zit er geen gpu op de huidige quadcores, waardoor deze.configuraties meer stroom verbruiken => meer warmte produceren.
edit: wat darkstone ook al zegt.
Het verschil in prijs (Dell is vaak goedkoper) kun je hiervoor deels gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door guapper op 14-12-2010 00:40 ]
Anoniem: 24317
Anoniem: 386672
Ik wil zelf van 4 naar 8gig upgraden
Hoe en waar kan ik vinden welk geheugen ik er het beste in kan doen?
Alvast bedankt!
Anoniem: 386672
Dit is de betreffende replpy WiLLoW_TieN in "[Aanbiedingen] Complete Systemen & Lapto..."
En als ik bestel moet ik dan de in dit topic aanwezige EPP code invoeren of alleen de bedrijfsnaam?
Anoniem: 300857
je hoeft helemaal geen EPP code of iets in te voeren.Anoniem: 24317 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:38:
Mmm, ik twijfel er sterk over om m te bestellen, nergens een i5 met zo'n goede videokaart kunnen vinden. Zullen de aanbiedingen van na 16 december beter worden denken jullie?
En als ik bestel moet ik dan de in dit topic aanwezige EPP code invoeren of alleen de bedrijfsnaam?
ik heb maandag de XPS 15 besteld uit de EPP aanbieding en ik hoefde helemaal niks in te vullen!!! ik ken helemaal niemand met een code, en dus toch besteld.
als je het telefonisch doet moet je wel een bedrijfs naam/code opgeven.
in het topic over de dell kortingen staat een EPP code maar die was niet geldig volgend de dell medewerker aan de telefoon.
(daarna online besteld en dat ging dus zonder problemen)
Hoe is de accu van de Dell, de 6-cell, hoe lang kan je daar gemiddeld mee doen?
Check eens de startpost voor links naar uitvoerige tests. Daar doet de TS het allemaal voor!
Ik twijfel nog een beetje om vandaag te bestellen, heb geen idee wat de volgende aanbieding wordt namelijk....moeilijk moeilijk!
Of gaat dan bijvoorbeeld de HD en het geheugen achteruit bij de volgende aanbieding? Die zijn nu namelijk in de anabieding (van 4 naar 4 gb en van 320 naar 500 gb)
Dat is allemaal een kwestie van afwachten.Anoniem: 24317 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:14:
Ik denk dat ik toch even wacht met bestellen. Een 5% code komt er wel weer, de garantie geldt tot 22-december dus dan hoop ik dat de upgrade naar i5 net zo goedkoop blijft. Ik duim voor betere aanbiedingen![]()
Of gaat dan bijvoorbeeld de HD en het geheugen achteruit bij de volgende aanbieding? Die zijn nu namelijk in de anabieding (van 4 naar 4 gb en van 320 naar 500 gb)
Dus of een gokje wagen of niet
maar volgens mij zit die i5 niet in die aanbieding dus wordt hij niet duurder ?
Geen idee moet je anders hier even navragen ? Dell Waardebonnen TopicAnoniem: 24317 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:51:
Blijft overigens de EPP code wel langer actief dan 15 december? Of vervalt die ook na vandaag?
mischien vragen voor een nieuwe ? epp is niet altijd goedkoper heel soms in gewoon ook goedkoper
de EPP aanbiedingen die nu op de site staan zijn volgens mij tot einde van december geldig.Anoniem: 24317 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:51:
Blijft overigens de EPP code wel langer actief dan 15 december? Of vervalt die ook na vandaag?
als je met EPP besteld krijg je standaard 5% korting. (of 8% als je bestelling boven de 1500€ is)
Dat is nooit te voorspellen, maar kijkend naar hoeveel waar je nu al voor je geld krijgt: Nee, daar ga ik niet vanuit.Anoniem: 24317 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:38:
Mmm, ik twijfel er sterk over om m te bestellen, nergens een i5 met zo'n goede videokaart kunnen vinden. Zullen de aanbiedingen van na 16 december beter worden denken jullie?
Dit is echt al een hele mooie prijs voor een hele mooie laptop. Vergeet niet dat de aanbiedingen ook slechter kunnen worden he. 3 jaar onsite voor 40 euro bijvoorbeeld is echt buitensporig goedkoop.
Vanochtend werd ik gebeld vanuit de USA dat de DVB-T momenteel "out of stock" is. Voor de Kerst zou het niet meer lukken, de 29e lijkt wel haalbaar.
Ik kreeg de gelegenheid om de order te annuleren, maar heb dat mooi niet gedaan.
1 vraagje nog
Wat is het verschil tussen dit ?
1GB NVIDIA® GeForce™ 420M GT grafische kaart meerprijs € 0,00
1GB NVIDIA® GeForce™ 420M GT grafische kaart (Wireless N1000 Card Only) [Inbegrepen in prijs]
Aanbevolen door Dell
overigens is de 3 Jaar garantiesupport voor de prijs van 2! - Aanbiedingen endingen op 22/12/2010
Dus als je tot morgen wacht mark mis je die in iedergeval niet.
dus is tot en met 22ste voor 40 euro
Daarom juist ik heb niks aan die virusscanner aanbieding en die lo jack is ook niet echt interesant in mijn opzicht.Anoniem: 24317 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:58:
Waarom koop je morgen? Dan gelden de huidige aanbiedingen toch niet meer?
Dus ik hoop gewoon op mooiere aanbiedingen.
Die proccesor en garantie blijven wel
Lo jack zit er bij mij niet in. Heb je nu wel de EPP aanbieding?
nee was bij de gewone, was ff de EPP vergetenAnoniem: 24317 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:03:
En de 500gb en 4gb ram?
Lo jack zit er bij mij niet in. Heb je nu wel de EPP aanbieding?
die 500 gb maakt mij niet uit met 120 heb ik al genoeg. heb externe hdd + nog 2 computers.
Dat geheugen is een gokje dan maar.
Het is nu gewoon een gokje wagen. Als er morgen mindere aanbiedingen zijn dan heb ik pech. Maar bestel ik nu en is er wel een mooie aanbieding heb ik ook pech
Dus gewoon een 50/50 gokje waarover je zelf een beslissing moet maken
Ik ga m maar gewoon bestellen denk ik. Ga ik erg veel verschil merken tussen de 6cell en 9cell? Ik wil nog wel is op de bank zitten om een tijdje te internetten.
http://forum.fok.nl/topic/1262026
http://forum.lenovo.com/t...m-p/256287/highlight/true
Daar kan je eens in gaan lezen ?
Als ik een beetje google,
is de 6 cell ongeveer 2 a 2,5 uur en
de 9 cell ongeveer 4,5 a 5 uur
Correct me if i'm wrong
Maar de 9 cell batterij steekt wel een beetje uit. mocht je je hier aan storen
YouTube: Dell XPS 15 L501X Overview / Review op ong 1 minuut
Dit is er 1tje met een 9 cell batterij kan je zien hoever hij uitsteekt
Okee helaas van die kerst levering
[ Voor 10% gewijzigd door snoos op 15-12-2010 13:34 ]