Iedereen kan zich vergissen
Ik mag toch hopen dat de 13" langer meegaat op de accu, met zijn 80Wh 8-cell accu.Maar je kan er wel redelijk van uitgaan dat de 13" variant ongeveer even lang meegaat op de accu, je bespaart een beetje stroom vanwege het kleinere scherm en het gebrek aan USB 3.0 chip. Alsmede een iets zuinigere grafische kaart en cpu.
Ik wist overigens niet dat hij switchable graphics had.
Ten opzichte van het gereviewde systeem heeft de mijne een mindere CPU (i5-2410M), mindere graka (Radeon HD6470) en idd een kleiner scherm. Hij heeft echter wél USB 3.0 aan boord (2x) + 1x een USB 2.0 / E-sata combo.
En idd.. hij switcht zelf de graphics, zie ook http://www.dell.com/nl/be...3502&model_id=vostro-3350 waar staat:
Het pakket is trouwens nog aan een wereldreis bezig, maar weegt 3.0 kilo. Dus incl doos, verpakkingsmateriaal, adapter, boekjes etc.. Benieuwd wat de laptop zelf uiteindelijk weegtIntelligentere graphics: Verhoog uw grafische prestaties en optimaliseer uw batterijduur met ATI HD-omschakelbare videokaarten. Wanneer de laptop minder stroom nodig heeft, schakelt deze automatisch over naar de geavanceerde Intel geïntegreerde HD grafische kaart, waardoor de batterij langer kan worden gebruikt.
[ Voor 7% gewijzigd door Danny the dog op 10-05-2011 15:12 ]
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....