Sn0wblind schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:04:
[...]
Ik vidn PB altijd veelste veel inleveren op duurzaamheid. vertrouw die pc's echt niet, heeft nog jaren nodig kunnen ze dat vertrouwen terugwinnen bij mij. De specs en eht uiterlijk zien er wel nice uit daarintegen
Kan je uitleggen wat je bedoelt met "
altijd veelste veel". Betekend dit in het nabije verleden, of dat je er een of meerdere slechte ervaringen mee heb?
Ik hoor mensen altijd klagen over de kwaliteit van PB laptops maar dat lijkt vooral gebaseerd te zijn op herinneringen van tijden geleden. Volgens mij is het merk nu niet meer te vergelijken met hoe het merk 15 jaar geleden was namelijk.
Ik heb in december 2008 (2,5 jaar geleden) een
PB BG-48 gekocht.
Hij is net tot mijn grote verdriet gejat want het was echt een prima laptop. Toen kwamen net de netbooks uit een deze was significant sneller, maar 1.6kg dus amper zwaarder.
Ik ben echt niet zuinig met de laptop omgegaan (vandaar dat ie nu weg is

) en nooit ergens last van gehad. draaide als een trein. Accu was nog net zo goed (groot woord) als toen ik hem kocht en behalve wat gebruikssporen geen slijtage zichtbaar.
Het scherm voelde wat goedkoop/plastic aan maar kan misschien juist daardoor heel goed tegen een stootje (denk aan de f1 auto, het buigt wat maar absorbeerd dus ook de kinectische energy van de klap)
Op duurzaamheid zou ik hem zeker het maximale cijfer geven.
(dat ronde touchpad is niet handig, accu snel op, maar alles went)
Ik ben nog steeds erg benieuwd naar berichten over de asus u31sd, iemand al een review gevonden?