Rooten (tempRoot) kan wel volgens de mensen op XDA, moeilijker, maar mogelijk.ThijsWTF schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:38:
Als je de laatste update (radio 1.73) van HTC installeerd kan je niet meer Rooten.
Je kan die radio alleen flashen als je RADIO S-OFF hebt, dus geen ENG S-OFF!
Wat niet kan is custom ROM's installeren omdat het niet mogelijk is de RADIO is gepatched, en HBOOT het niet meer toestaat vorige (oudere) versies te installeren.
http://www.google.nl/#hl=...pbx=1&fp=32b4510a29fc6da5Henkske schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 19:11:
Weet iemand of er een custom rom is met openvpn erin? Ik zou dit nl erg graag werkend willen hebben
T zit niet default in een ROM, maar google vind hele handige XDA links
@YipMan: Je moet SetCPU -> menuknop -> Device selection en dan knopje autodetect speeds. Android revolution 2.0.0 gebruikt de stock kernel en bevat geen SmartAss profile. Athans de door mij gedownloade versie, wat zou kunnen is dat hij nog snel een andere versie de deur uit heeft gegooid, aangezien ik er nogal snel bij was
Verder dat je batterij minder snel lijkt op te gaan, batterij history wordt gewist tijdens updaten, hierdoor moet je batterij dus opnieuw getrained worden om te weten hoeveel % er echt af is... Maar ik moet zeggen, ik draai al steeds stock kernel (van HTC), deze werkt beter dan de custom versies.
[ Voor 22% gewijzigd door XiniX88 op 25-12-2010 17:21 ]