Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 18:00
Draakje5 schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:25:
met 2GB internet kom je ook niet aan de €1100 voor 2 jaar geloof ik, niet met sim only, niet met abonnement. Dat excel sheetje (ik denk dat je die van mij bedoeld) was met 500mb internet.
Nee bericht van gisteren, 14:19u.

1GB internet en 300 belminuten bij Typhone VF 1107 euro.
Nu weet ik niet over welk toestel etc, maar stel dit gaat over het goedkoopste toestel van 700 euro, dan betaal je 400 euro over 2 jaar. Betaal je een kleine 17 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:58
Ralluff schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:29:
[...]

Nee bericht van gisteren, 14:19u.

1GB internet en 300 belminuten bij Typhone VF 1107 euro.
Nu weet ik niet over welk toestel etc, maar stel dit gaat over het goedkoopste toestel van 700 euro, dan betaal je 400 euro over 2 jaar. Betaal je een kleine 17 euro per maand.
iPhone 6 16GB is inderdaad rond de 1110 euro bij typhone en vodafone voor 1gb internet en 300min. Redelijk normale prijs volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:48
bonyuri schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:27:
Nu toch nog eens een vraag over GSMWeb.
Hoe kan het nou zijn dat als ik via GSMWeb bestel ik bij het verlengen van mijn KPN abonnement een iPhone 6 64gb gratis krijg, terwijl ik bij KPN zelf voor een iPhone 16gb nog bij moet betalen?

Ik vind de website van GSMWeb er maar vaag uitzien en vraag me echt af hoe betrouwbaar het is, zeker met het verschil in prijzen.

Iemand hier een goede uitleg voor?
Ik vroeg me gisteren letterlijk hetzelfde af. Met als gevolg dat ik voor 120 euro verschil (in mijn geval) het risico niet ga lopen. Anderen zeggen dat het gewoon moet kunnen maar ik zie mezelf in gedachte al bij Kassa in de studio zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard P schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:10:
[...]

Ik vroeg me gisteren letterlijk hetzelfde af. Met als gevolg dat ik voor 120 euro verschil (in mijn geval) het risico niet ga lopen. Anderen zeggen dat het gewoon moet kunnen maar ik zie mezelf in gedachte al bij Kassa in de studio zitten.
Hoe oud zijn jullie? Wel eens nagedacht over de kosten die een website maakt vs de kosten die een fysieke winkel heeft? Gsmweb bestaat al jaren, tuurlijk gaan er dingen mis. Er werken mensen, die soms fouten kunnen maken.. Zelfs bij de KPN winkel gaat er genoeg fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik bestel er ook niks. Ik heb 10 minuten mijn hersenen moeten laten werken om er achter te komen wat ik nou eigenlijk zou betalen als ik daar iets zou bestellen. Het is een heel doolhof, te wazig dus dan maar beter wegblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:56
Net een abbo bij Hi besteld. Stel dat de levertijd erg tegenvalt , kan ik er dan nog vanaf? Er is immers nog niets betaald en getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 11:38

bonyuri

Investigator!

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:14:
[...]

Hoe oud zijn jullie? Wel eens nagedacht over de kosten die een website maakt vs de kosten die een fysieke winkel heeft? Gsmweb bestaat al jaren, tuurlijk gaan er dingen mis. Er werken mensen, die soms fouten kunnen maken.. Zelfs bij de KPN winkel gaat er genoeg fout.
Haha, ik ben al weer wat ouder hoor, en ik begrijp het verschil tussen een fysieke winkel en webwinkel. Maar 120 Euro goedkoper dan bij een "officiële" winkel voelt bij mij een beetje als "too good to be true "
Ik zal er nog eens over nadenken :)

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:22

Aight!

'A toy robot...'

Ben mij ook een beetje aan het oriënteren, maar kom er niet onder uit denk ik om 239 euro te betalen voor de telefoon.

Een verlenging bij t-mobile met onbeperkt bellen, 5000mb is €55,- per maand. Maar omdat ik nu ook zakelijk veel doe, ga ik hem misschien omzetten voor een zakelijk abonnement. Kan dat alleen niet zo op de website vinden wat ik dan moet betalen.

Vind het allemaal maar een gedoe, helaas is de klantenservice dicht, anders had ik gewoon gebeld en kijken wat ze me kunnen aanbieden :D! Even volgende week het allemaal maar regelen.

Iphone 6 plus wordt het in ieder geval. Ben er alleen nog niet uit welke kleur, heb altijd zwart gehad namelijk, maar dan moet ik de modellen eerst zien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonyuri schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:46:
[...]

Haha, ik ben al weer wat ouder hoor, en ik begrijp het verschil tussen een fysieke winkel en webwinkel. Maar 120 Euro goedkoper dan bij een "officiële" winkel voelt bij mij een beetje als "too good to be true "
Ik zal er nog eens over nadenken :)
Haha was niet zo grof bedoeld ;)

Maar met die vraag kwamen veel klanten naar mij.. Allen met een offerte in de hand van webshops als Typhone / Rinkel.nl en Gsmweb.nl.. Verschil liep soms op tot €250 in aanschafprijs..

Het is gewoon een feit dat webshops extreem laag kunnen zitten met dat soort prijzen.. Als je nu gaat kijken tussen prijsverschillen van fysieke winkels zie je zelfs een groot verschil (kijk nu bijvoorbeeld naar Vodafone en T-mobile). Wil je nergens toe dwingen, maar dan hoor je het eens van een andere kant. Succes iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 11:38

bonyuri

Investigator!

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:09:
[...]

Haha was niet zo grof bedoeld ;)

Maar met die vraag kwamen veel klanten naar mij.. Allen met een offerte in de hand van webshops als Typhone / Rinkel.nl en Gsmweb.nl.. Verschil liep soms op tot €250 in aanschafprijs..

Het is gewoon een feit dat webshops extreem laag kunnen zitten met dat soort prijzen.. Als je nu gaat kijken tussen prijsverschillen van fysieke winkels zie je zelfs een groot verschil (kijk nu bijvoorbeeld naar Vodafone en T-mobile). Wil je nergens toe dwingen, maar dan hoor je het eens van een andere kant. Succes iig!
Klanten? Bij welke winkel werk je dan?
Ik zal Gsmweb nog eens onder de loep gooien. Moet toch nog wachten tot 1 oktober, dus ik heb nog heel ff
Bedankt!

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
2-3 jaar geleden net zo iets met de iPhone 4S en Studentmobiel. Daar kon je, met zeer weinig bijbetalen, een iPhone bestellen met het duurste KPN abo voor de aanbiedingsprijs van 3 maanden.
Na die drie maanden ging dan het allerduurste abo in, maar dat mocht je gratis terugschalen naar een goedkoper of zelfs het allergoedkoopste (met zeer weinig bel, mb) en na 9 maanden was je dan weer weg bij KPN met een iPhone ver onder de kostprijs.

Via KPN zelf ging die route niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone shop Utrecht tot een aantal jaar geleden tijdens de studie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen96
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:39
Hoe komt het dat ik hier niets lees over studentmobiel of GSMwijzer? Bij GSMwijzer heb je een sim only abbonement icm. een toestel. Voor de iPhone 6: https://www.gsmwijzer.nl/...=&voice=256#bundle-anchor. Voor 2 jaar 16€ per maand, eenmalig €400 en dan 1GB internet, 90min bellen en onbeperkt smsen. Hoezo is hier niet meer over gezegd in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Jeroen96 schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:27:
Hoe komt het dat ik hier niets lees over studentmobiel of GSMwijzer? Bij GSMwijzer heb je een sim only abbonement icm. een toestel. Voor de iPhone 6: https://www.gsmwijzer.nl/...=&voice=256#bundle-anchor. Voor 2 jaar 16€ per maand, eenmalig €400 en dan 1GB internet, 90min bellen en onbeperkt smsen. Hoezo is hier niet meer over gezegd in dit topic?
784 euro voor een 2 jarig abbo met een iPhone 6? Dat is dus 84 euro, oftewel 3,5 euro per maand voor 1gb en 90 bel? 8)7
Geloof dat er onderaan nog wat andere kosten staan vermeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 11:25
Draakje5 schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:37:
[...]

Geloof je het zelf?

784 euro voor een 2 jarig abbo met een iPhone 6? Dat is dus 84 euro, oftewel 3,5 euro per maand voor 1gb en 90 bel? 8)7
Feit is dat het zo wel op de site staat. Lijkt me een super deal als ze het zo leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen96
Draakje5 schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:37:
[...]

Geloof je het zelf?

Tja.. Ik vond het ook raar.. Maar GSMwijzer is wel een betrouwbare telecomwinkel met goede reviews. Heb contact gehad en ze gaven aan dat de prijzen kloppen.

EDIT: Heb trouwens vrijdag besteld en heb ook een contract gekregen met de aangegeven prijzen op de website.

[ Voor 11% gewijzigd door Jeroen96 op 21-09-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Oke, even serieus. Want het is wel heel goedkoop..

iPhone 6 Plus 16GB = 799 euro normaal.

Prijs bij GSMwijzer: 487 euro
1GB internet en 90 belminuten kost totaal 15 euro voor 24maanden.

24x15= 360 euro. 360 + 487 is 847 euro. 47 euro voor 24maanden 1Gb per maand en 90 belminuten?

Ik heb via tmobile verlengd, 500mb (dus minder) voor 1130 euro totaal. Iets moet er niet kloppen..

Wat houdt dat '' Sim only'' verlenging in?

[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 22:22

Aight!

'A toy robot...'

Maar 90 belminuten is toch wel heel erg weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen96
Draakje5 schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:46:
Oke, even serieus. Want het is wel heel goedkoop..

iPhone 6 Plus 16GB = 799 euro normaal.

Prijs bij GSMwijzer: 487 euro
1GB internet en 90 belminuten kost totaal 15 euro voor 24maanden.

24x15= 360 euro. 360 + 487 is 847 euro. 47 euro voor 24maanden 1Gb per maand en 90 belminuten?

Ik heb via tmobile verlengd, 500mb (dus minder) voor 1130 euro totaal. Iets moet er niet kloppen..
Dit dacht ik dus ook.. maar heb dus werkelijk niets kunnen ontdekken. In mijn contract staat dat de korting ook echt voor de volle 24 maanden is.

Heb zelf de iPhone 6 64gb met 2gb internet en 90min. Kom totaal op 910€

Aight! schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:48:

Maar 90 belminuten is toch wel heel erg weinig?
Heb niet meer nodig.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Jeroen96 schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:50:
[...]

Dit dacht ik dus ook.. maar heb dus werkelijk niets kunnen ontdekken. In mijn contract staat dat de korting ook echt voor de volle 24 maanden is.

Heb zelf de iPhone 6 64gb met 2gb internet en 90min. Kom totaal op 910€

[...]

Heb niet meer nodig.. haha
Ik weet niet wat precies het verschil tussen sim only verlenging is en stel samen wanneer je een abonnement bij tmobile hebt?

Want het 'stel samen' komt wel op de normale prijs uit. Sim only is inderdaad verschrikkelijk goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnB007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 11:03
Ik ben ook erg benieuwd hoe dit zit bij gsmwijzer.
Bij T-Mobile na 24 maanden €1277,- en bij via gsmwijzer €871,- voor exact hetzelfde abonnement en toestel, dit scheelt meer dan €400,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Jonan schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:51:
Ik ben ook erg benieuwd hoe dit zit bij gsmwijzer.
Bij T-Mobile na 24 maanden €1277,- en bij via gsmwijzer €799,- voor exact hetzelfde abonnement en toestel, dit scheelt meer dan €450,-
Ja, wat ik dus zeg: je kijkt naar sim only abonnement ipv de stel samen: https://www.gsmwijzer.nl/...=&voice=245#bundle-anchor

Waarom sim only dan 400 euro goedkoper is, is mij een raadsel. Voor die 400 euro wil ik wel een ander nummer nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt wel een hele leuke aanbieding. Zit nu met simonly bij vodafone op basis van F&F maar ik kan nu dus bij t-mobile een vergelijkbaar sim only abbo krijgen en daarmee ook een goede phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/al0rk3.jpg

Klopt geen snars van die site. Toestel zou bij 1GB ineens 917 euro zijn. Ik vertrouw het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 11:25
Draakje5 schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:58:
[afbeelding]

Klopt geen snars van die site. Toestel zou bij 1GB ineens 917 euro zijn. Ik vertrouw het niet.
Dan zal er waarschijnlijk toch wat fout zijn. Maar dat wil niet zeggen dat ze het niet leveren voor die prijs ;)

Coolblue had ten tijde van de iPhone 5 launch ook iets dergelijks, en die hebben uiteindelijk gewoon geleverd. Kwestie van bestellen en contract tekenen voor ze er zelf achter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen96
[afbeelding]

Huh, inderdaad als ik de 6 Plus 16GB kies met 150 minuten krijg ik dat ook, kies ik 90 minuten is het opeens weer 487. Het kan gewoon niet anders dan een verkeerde toestelprijs zijn bij die lage prijzen. ben benieuwd of ze leveren.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnB007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 11:03
[afbeelding]

Dat is vreemd, ik zie hem nog gewoon op de originele prijs staan.
Ik zit er wel over na te denken om bij gsmwijzer te bestellen, ik lees zowel positieve als negatieve ervaringen over deze website, dus het lijkt me het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:25
Al lezend ben ik ook gaan kijken op gsmwijzer. Ik zou het bijna niet vertrouwen. Ik heb een sim-only tmobile verlengd (90min en 500mb data0 voor 14 euro (via tmobile site). En bij gsmwijzer kom ik uit op 12,50 én korting op iphone 6 64gb?

Gedachte ,'als het te mooi is om waar te zijn ....'

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik betaal gewoon onder rembours contant aan de postbode. Eerst pakketje openen dan geld geven. Kan er nooit iets misgaan toch?

Ik ken de postbode hier goed, dus dat komt wel goed.

[ Voor 18% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen96
Draakje5 schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:06:
Ik betaal gewoon onder rembours contant aan de postbode. Eerst pakketje openen dan geld geven. Kan er nooit iets misgaan toch?

Ik ken de postbode hier goed, dus dat komt wel goed.
Heb ik ook gedaan, als ze dan niet leveren heb je toch nog niets betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik krijg m echter niet besteld. Moet iets met een verificatiecode doen die ik via sms heb ontvangen, maar wat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen96
Draakje5 schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:09:
Ik krijg m echter niet besteld. Moet iets met een verificatiecode doen die ik via sms heb ontvangen, maar wat :?
Klopt, had ik ook. Had m'n mobiele nummer ingevuld en kreeg een sms met een code, deze in moeten vullen en hiermee "onderteken" je het contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Jeroen96 schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:10:
[...]

Klopt, had ik ook. Had m'n mobiele nummer ingevuld en kreeg een sms met een code, deze in moeten vullen en hiermee "onderteken" je het contract.
Hoe zit dat eigenlijk met de verlening als je nog 2 maanden bij tmobile hebt lopen. Sluiten ze deze dan automatisch aan na het einde van je huidige contract?

Ik heb nu voor 858 euro een 24 maanden contractsverlening bij tmobile (via gsmweb) met 1GB en 90 belminuten met een iPhone 6 Plus (twv 799 euro).

Dus in feite heb ik voor 58 euro 24 maanden lang een sim only abonnement van 1GB en 90 belmin. Ik wacht nog maar even rustig af voordat ik tmobile opbel om mijn andere contract te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen96
Draakje5 schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:19:
[...]

Hoe zit dat eigenlijk met de verlening als je nog 2 maanden bij tmobile hebt lopen. Sluiten ze deze dan automatisch aan na het einde van je huidige contract?

Ik heb nu voor 858 euro een 24 maanden contractsverlening bij tmobile (via gsmweb) met 1GB en 90 belminuten met een iPhone 6 Plus (twv 799 euro).

Dus in feite heb ik voor 58 euro 24 maanden lang een sim only abonnement van 1GB en 90 belmin. Ik wacht nog maar even rustig af voordat ik tmobile opbel om mijn andere contract te annuleren.
Je krijgt gewoon z.s.m. je nieuwe toestel en zodra je oude abonnement is afgelopen gaat je nieuw in. Ik ben ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jouw provider wordt via gsmweb automatisch ingelicht na tekenen contract. Gaat automatisch in.
Draakje5 schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:19:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:26:
Jouw provider wordt via gsmweb automatisch ingelicht na tekenen contract. Gaat automatisch in.

[...]
Maar pas na levering toestel lijkt mij toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Jeroen96 schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:27:
Toevallig kwam ik via de actie op GoT om te kijken wat anderen hierover zeggen want ik kom uit op 707,- voor twee jaar. Inclusief altijd gewoon 1GB per maand (sim kaart ga ik niet gebruiken, komt in een tablet).

Dit is toch bijna onmogelijk?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, gewoon proberen zou ik zeggen. Als het niet klopt dan ontbinden ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:27:
Tsja, gewoon proberen zou ik zeggen. Als het niet klopt dan ontbinden ze wel.
Dat kan niet. Want je ondertekent het contract al direct. Ze mogen niet zomaar eenzijdig ontbinden. Jij als klant mag altijd nog binnen 14 dagen ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deatheyee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:52
Zojuist door voorgaande berichten ook besloten om een contract af te sluiten bij GSMwijzer.nl. Was toch op zoek naar een nieuw sim only abonnement. Scheelt mij 350 euro! Behoorlijk bedrag dus. Heb uiteraard gekozen voor betaling aan de deur. Benieuwd of dit daadwerkelijk zo gaat werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11

Osxy

Holy crap on a cracker

SalimRMAF schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:23:
[...]

Toevallig kwam ik via de actie op GoT om te kijken wat anderen hierover zeggen want ik kom uit op 707,- voor twee jaar. Inclusief altijd gewoon 1GB per maand (sim kaart ga ik niet gebruiken, komt in een tablet).

Dit is toch bijna onmogelijk?
Kan nog goedkoper, 2 jarig 250MB zonder belbundel. Eenmalig 390 euro en 13 euro 9,5 per maand :o

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Is er iemand die vanavond een 6 of 6 plus heeft besteld bij Coolblue en al een leverdatum weet?

[ Voor 7% gewijzigd door PeterPanda op 21-09-2014 19:21 ]

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Thx voor de tip! _/-\o_ Gelijk ook ff besteld! Iphone 6 64gb, 150 min, 2 gig data, met nummer behoud €19,50 p.m en 459 bijbetalen.

24x 19,50 = 468 + 459= 927. Alleen de iphone 6 64gig los toestel kost al €979.-.

Ik kreeg het contract via de mail. Geen optie gezien om het contract digitaal te ondertekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
MajinChaos schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:23:
Thx voor de tip! _/-\o_ Gelijk ook ff besteld! Iphone 6 64gb, 150 min, 2 gig data, met nummer behoud €19,50 p.m en 459 bijbetalen.

24x 19,50 = 468 + 459= 927. Alleen de iphone 6 64gig los toestel kost al €979.-.

Ik kreeg het contract via de mail. Geen optie gezien om het contract digitaal te ondertekenen.
Volgens mij kost de IPhone 6 64gb 799 en niet 979.
Hoe kom je aan dit bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:29
Linkjes aub :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Aha, dat stond bij gsmwijzer. Dan denk ik dat ze meer vragen op de site.
Als je bij gsmwijzer op telefoons klikt dan zie je daar de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 19:07
Ik vind het wel erg interessant dat ik voor 818,- euro een iPhone 6 plus 64GB kan kopen met een in feite gratis abonnement alleen geloof ik niet dat ze gaan leveren en als ze wel gaan leveren dan zal het wel pas in december zijn.
Dit soort deals zullen ze juist zo lang mogelijk uitstellen tot mensen zelf annuleren uit onvrede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Sicke deal is het wel ja, wat een blunder zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bimbel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:23
Studentmobiel ook die mooie aanbiedingen van T-mobile:

https://www.studentmobiel...on_id=1657&sms=&voice=257

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:25
@Rdgut maar stel dat ik na 1 maand het wel annuleren omdat ze niet leveren. Betekend dat ik dan niet gebonden ben aan de 2 jarige contract

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:42
Dit zijn acties waar je gewoon al je twijfels bij moet hebben. Leuk om daar natuurlijk meteen iets af te sluiten als het zo goedkoop is, maar je zult zien dat als de iPhone straks na 3 maanden niet geleverd is, dit nog veel rompslomp met zich gaat meebrengen. Ik zou persoonlijk zeggen: doe het niet!

[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 21-09-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
Ik hoop voor iedereen dat de betreffende bedrijven gaan leveren maar ik geloof er geen hout van. Ik neem aan dat ze zich gaan beroepen op druk en zet fouten of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Als het aannemelijk is dat de prijs kan kloppen, moeten ze normaal gesproken gewoon over de brug komen.
Het Otto-arrest heet dat.

Dit is aannemelijk in mijn ogen. Extreem goedkoop, maar dat moeten ze dan maar aanvechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deatheyee
En anders binnen 14 dagen het contract ontbinden. Al ga ik er niet van uit dat ze binnen 14 dagen mijn iPhone afleveren. Heb nog niks betaald gelukkig.

Vraag me alleen af of het abonnement wel in gaat op het moment dat mijn iPhone er nog niet is (eind december loopt mijn huidige contract af). Dan is natuurlijk ook te laat om het contract te ontbinden. Een nieuw abonnement heb ik toch wel nodig, dat is het probleem niet, ik moet alleen op zoek naar een los toestel in het geval dat GSMwijzer het toestel niet levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf? Ik verleng nu bij Coolblue Vodafone, maar zit serieus te overwegen bij GSMWijzer ook de bestelling te plaatsen en vervolgens bij Coolblue te annuleren mocht het allemaal uitgeleverd worden zonder gezeik.. De prijzen slaan echt nergens op!

Dan maar een nieuw nummer >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Hoe meer mensen bestellen, hoe kleiner de kans dat het word uitgeleverd ;)

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeterPanda schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:32:
Hoe meer mensen bestellen, hoe kleiner de kans dat het word uitgeleverd ;)
Idd!

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

iPhone 6 plus 64gb besteld bij Vodafone F&F. 50 euro per maand, 2gb data, Netflix, onbeperkt bellen, 4g, eenmaal 301 euro bijbetalen (incl thuiskopie heffing e.d.) . Totaal dus: 1501 euro over 24 mnd.

[ Voor 3% gewijzigd door Kecin op 21-09-2014 21:38 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:38:
iPhone 6 plus 64gb besteld bij Vodafone F&F. 50 euro per maand, 2gb data, Netflix, onbeperkt bellen, 4g, eenmaal 301 euro bijbetalen (incl thuiskopie heffing e.d.) . Totaal dus: 1501 euro over 24 mnd.
De tmobile deal van hierboven niet aangedurfd? ;) Scheelt je toch even 450 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:08
Of die van Hi? alleen geen onbeperkt bellen (wel sms).
Ook 300 bijbetalen voor het toestel, maar maandelijks scheelt het je wel 5 euro (€ 45)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-08 19:47
Zie bij T-mobile (gsm wijzer) sim only nergens staan dat je ook 4G krijgt en ook geen optie om een kleur te kiezen. In mijn geval een IPhone 6 Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Optie om kleur te kiezen staat midden op de pagina bij snelst leverbaar.
T-Mobile is altijd 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SidewalkSuper schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:27:
Optie om kleur te kiezen staat midden op de pagina bij snelst leverbaar.
T-Mobile is altijd 4G.
Juist!

Je kunt bij Versie kiezen "snelst leverbaar" of je specifieke kleur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:47
Heb een abbo afgesloten bij Vodafone voor 1 jaar iPhone 6 16gb totaal 988.

Eenmalig 364,99 en per maand 52 euro.

Los kopen met mijn huidige abbo 34 prr maand zou ik op 1108 komen

Goeie deal? Iemand nog een betere deal
Voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:49
Iemand die toevallig wat weet van nummerbehoud icm nieuwe aansluiting/verlenging?

Heb nu een t-mobile abonnement met spaarbaar tegoed (Relax van begin '11), ca 500 min gespaard en een t-mobile extra puntensaldo van een paar duizend.

De interessante deal van studentmobiel/gsmwijzer wil ik afsluiten, alleen kom ik er niet uit wat handiger/mogelijk zou zijn:

- een nieuwe abo/nummer en dan bij (zeker zijn van) levering pas nummerbehoud aanvragen (is dit uberhaupt mogelijk?)

- verlengen en misschien onnodig spaarsaldi verliezen bij geen levering (Krijg ik dan oud abo en spaarsaldi terug?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:38
Zo raar is die actie bij GSMwijzer an sich niet. Als ik bij T-Mobile zelf verleng moet ik voor 90 min + 2 gb, 34 euro per maand betalen en eenmalig 569 euro. De korting van GSMwijzer zit hem in de korting van het abonnement, waarmee ze wel vaker stunten. Heel gek is het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:45:
[...]

De tmobile deal van hierboven niet aangedurfd? ;) Scheelt je toch even 450 euro..
Nee, T-Mobile zeer slecht bereik op de plekken waar ik vaak kom (thuis is het helemaal dramatisch, vaak zelfs "geen service". Ooit zelfs een contract laten ontbinden. Verder heb ik al een Vodafone abonnement dat nog eventjes loopt dus ik kon zonder gedoe verlengen. Heb nu ook nog een 10gb extra internet blox. Geen idee of die geactiveerd blijft in het nieuwe abonnement.

Ik wou graag bij Vodafone blijven, goede ervaringen in binnen en buitenland qua bereik, prijs/kwaliteitverhouding is goed en hun klantenservice is ook prima :), vandaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Kecin op 21-09-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:58:
[...]

Nee, T-Mobile zeer slecht bereik op de plekken waar ik vaak kom (thuis is het helemaal dramatisch, vaak zelfs "geen service". Ooit zelfs een contract laten ontbinden. Verder heb ik al een Vodafone abonnement dat nog eventjes loopt dus ik kon zonder gedoe verlengen. Heb nu ook nog een 10gb extra internet blox. Geen idee of die geactiveerd blijft in het nieuwe abonnement.

Ik wou graag bij Vodafone blijven, goede ervaringen in binnen en buitenland qua bereik, prijs/kwaliteitverhouding is goed en hun klantenservice is ook prima :), vandaar.
Ik heb ook de 10GB blox nu maar die komt te vervallen en ik zat per maand toch maar net over 1GB gemiddeld. Was wel leuk abotje! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DwightKSchrute schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:41:
Zo raar is die actie bij GSMwijzer an sich niet. Als ik bij T-Mobile zelf verleng moet ik voor 90 min + 2 gb, 34 euro per maand betalen en eenmalig 569 euro. De korting van GSMwijzer zit hem in de korting van het abonnement, waarmee ze wel vaker stunten. Heel gek is het dus niet.
Niet zo raar? Je abo van 90 min + 2GB betaal je maar 18,50 voor bij hun ipv 34 euro per maand EN je hoeft maar 363 euro bij te betalen ipv 569?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:13:
[...]

Niet zo raar? Je abo van 90 min + 2GB betaal je maar 18,50 voor bij hun ipv 34 euro per maand EN je hoeft maar 363 euro bij te betalen ipv 569?
Ze geven bij GSMWijzer aan dat de prijs voor dat abonnement 'normaal' 31 is (bij T-mobile 34) en je moet 560 bijbetalen, niet 363. Ik moest in ieder geval 560 betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Het is toch echt 363,- :)
https://www.gsmwijzer.nl/...id=&sms=&speed=&voice=256

Totale prijs van 363 + (24 * 18,50) + 6,95 verzendkosten = 813,95
Bij een telefoonwaarde van 699,- is dat toch een goede deal.

[ Voor 102% gewijzigd door SidewalkSuper op 21-09-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Ah, ik zie waar het fout gaat. Ik heb het over de 64gb versie. Excuus. Een iets minder goede deal dus voor de 64gb versie, maar met 16gb red ik het niet. Daar heb ik dus nooit naar gekeken.

[ Voor 13% gewijzigd door DwightKSchrute op 21-09-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
De 64GB is 459 euro, ook geen 560 :)

Totale prijs van 459 + (24 * 18,50) + 6,95 verzendkosten = 909,95
Bij een telefoonwaarde van 799,-

[ Voor 58% gewijzigd door SidewalkSuper op 21-09-2014 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Darn it. Ik ben gewoon via GSMwijzer gaan zoeken en daar kwam ik op 560 uit. Vond ik een behoorlijke deal aangezien ik nu ook 19 euro betaal, maar dan voor 90 min en 1gb. Heb ik dus een iPhone voor 560 ipv 900.

Edit: en nu zie ik nog een keer waar het fout gaat. Ik heb het over de iPhone 6 Plus 64gb, niet de normale 6.

[ Voor 14% gewijzigd door DwightKSchrute op 21-09-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Cancellen en nog een keer doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Ik zie nu dat we nog steeds langs elkaar heen praten :). Ik had het over de 6 Plus, niet de normale 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ah ja, die is 562 + (24 * 18,50) + 6,95 verzendkosten = 1012,95
Ook een superdeal voor een telefoon van 899,- lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
SidewalkSuper schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:35:
Ah ja, die is 562 + (24 * 18,50) + 6,95 verzendkosten = 1012,95
Ook een superdeal voor een telefoon van 899,- lol :D
Vond ik ook. Scheelt me, als het allemaal geen gezeur op gaat leveren, ongeveer 350 op de aanschaf van een losse iPhone en daarbij heb ik nu voor 19,50 per maan 150 min + 2gb (contractverlenging), dus ook wat dat betreft ga ik er op vooruit. Leek me het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de deal ook maar gepakt, kijken wat er van komt.

Vraagje: ik had vorige week een ander abonnement (verlenging, per december/januari) afgesloten bij een Typhone, met een ander toestel. Dit toestel zal waarschijnlijk morgen of overmorgen geleverd worden. Om die aanvraag te annuleren, kan ik dan het beste het toestel aan de deur weigeren en Typhone mailen m.b.t. de annulering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:45:
Heb de deal ook maar gepakt, kijken wat er van komt.

Vraagje: ik had vorige week een ander abonnement (verlenging, per december/januari) afgesloten bij een Typhone, met een ander toestel. Dit toestel zal waarschijnlijk morgen of overmorgen geleverd worden. Om die aanvraag te annuleren, kan ik dan het beste het toestel aan de deur weigeren en Typhone mailen m.b.t. de annulering?
Klopt, je kan hem weigeren en je abonnement kosteloos opzeggen.
Tenminste dat zit zo bij Vodafone, maar denk dat dit bij hun ook zal gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
  • Laatst online: 22:46
Normale abbo wat ik nu afsluit = 24*50 + 88 = 1288, (4gb bij Hi)
bij die GSMWijzer T-Mobile deal is dat = 807. (2gb)

Alleen jammer dat de dekkingsgraad van 4G net niet tot mijn huis reikt... Maar het scheelt toch 481 euro...

Kan dat wel? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 19-08 20:40
swasoe schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:40:
Normale abbo wat ik nu afsluit = 24*50 + 88 = 1288, (4gb bij Hi)
bij die GSMWijzer T-Mobile deal is dat = 807. (2gb)

Alleen jammer dat de dekkingsgraad van 4G net niet tot mijn huis reikt... Maar het scheelt toch 481 euro...

Kan dat wel? 8)7
Het kan wel degelijk. Met de iPhone 5 had ik een soortgelijke deal; 10GB data, 90 belminuten en 89 euro bijbetalen en gemiddeld 35 euro per maand. Ik kwam dan op €929 in totaal. Dit was ook via een thirdparty website en dan via Vodafone. Ook via Tweakers ontdekt :) Alles netjes op tijd uitgeleverd.

GSMWijzer vind ik echter een discutabele website, ik denk oprecht dat het een fout betreft. Een veredelde marketingstunt lijkt me vergezocht. Ik zou dus niet vooraf betalen en de gok gewoon wagen met 'rembours'.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
Dannydekr schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:44:
[...]

Het kan wel degelijk. Met de iPhone 5 had ik een soortgelijke deal; 10GB data, 90 belminuten en 89 euro bijbetalen en gemiddeld 35 euro per maand. Ik kwam dan op €929 in totaal. Dit was ook via een thirdparty website en dan via Vodafone. Ook via Tweakers ontdekt :) Alles netjes op tijd uitgeleverd.

GSMWijzer vind ik echter een discutabele website, ik denk oprecht dat het een fout betreft. Een veredelde marketingstunt lijkt me vergezocht. Ik zou dus niet vooraf betalen en de gok gewoon wagen met 'rembours'.
Oke, bedankt voor de uitleg. Mijn andere abbo heb ik afgesloten bij CoolBlue, is het mogelijk om die gewoon te laten staan en pas te annuleren als ik bevestiging heb van GSMWijzer? Ik heb wel al 88 euro aanbetaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
swasoe schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:48:
[...]

Oke, bedankt voor de uitleg. Mijn andere abbo heb ik afgesloten bij CoolBlue, is het mogelijk om die gewoon te laten staan en pas te annuleren als ik bevestiging heb van GSMWijzer? Ik heb wel al 88 euro aanbetaald
Je nieuwe abonnement staat helemaal los van CoolBlue, je kunt dit dan dus opzeggen wanneer je wil. Tenzij je nummerbehoud hebt aangevraagd. In dat geval zal je nieuwe provider de opzegging regelen.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
En GSMWijzer heeft haar prijzen alweer veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MajinChaos schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:23:

Als ik via gsmwijzer of student mobiel tmobile kies moet ik voor dezelfde iPhone(iphone 6 64GB) nog 587 euro betalen ipv de bovengenoemde 459. Wat doe ik fout?
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/6594a6d62b038551ec0ef8a086ffd187.jpg

edit: zie nu dat GZMwijzer prijzen heeft veranderd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:55
GSMwijzer heeft haar prijzen aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 14:08

jla

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:18:
[...]

Als ik via gsmwijzer of student mobiel tmobile kies moet ik voor dezelfde iPhone(iphone 6 64GB) nog 587 euro betalen ipv de bovengenoemde 459. Wat doe ik fout?
[afbeelding]
De prijzen zijn aangepast.. dus de aanbieding is helaas voorbij :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appleman schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:19:
GSMwijzer heeft haar prijzen aangepast.
Klopt, maar tis nog steeds geen slechte deal.. Hebben jullie ook ervaring met een iPhone in combinatie met tele2 abbo(kwa dekking)? Zie ook een redelijke deal via belsimpel.nl 1128 binnen 24 maanden met iPhone 6 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:23:
[...]

Klopt, maar tis nog steeds geen slechte deal.. Hebben jullie ook ervaring met een iPhone in combinatie met tele2 abbo(kwa dekking)? Zie ook een redelijke deal via belsimpel.nl 1128 binnen 24 maanden met iPhone 6 16GB.
Tele 2 netwerk is T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:11:
[...]

Ik heb ook de 10GB blox nu maar die komt te vervallen en ik zat per maand toch maar net over 1GB gemiddeld. Was wel leuk abotje! 8)
Jammer! Ik zit nu rond de 4gb per maand. Maar ik doe er dan ook mijn best op om door de bundel heen te komen. Tetheren waar het kan, apps in de auto updaten lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:55
Met video's streamen kom je er makkelijk overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
IPhone 6 16GB bij GSMWIJZER voor 19.50 (2GB + 150 min) per maand en 363 voor het toestel totaal 831

Helemaal tevreden en contract is ook binnen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Colors op 22-09-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Colors schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:35:
IPhone 6 16GB bij GSMWIJZER voor 19.50 per maand en 363 voor het toestel totaal 831

Zeker gister geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
Abbo + 490 euro is nog steeds niet duur volgens mij..

Je betaalt ''gewoon'' 209 euro minder

[ Voor 27% gewijzigd door swasoe op 22-09-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swasoe schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:43:
Abbo + 490 euro is nog steeds niet duur volgens mij..

Je betaalt ''gewoon'' 209 euro minder
Precies, blijft een goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
Colors schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:35:
IPhone 6 16GB bij GSMWIJZER voor 19.50 (2GB + 150 min) per maand en 363 voor het toestel totaal 831

Welke provider? Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deatheyee
Prijzen zijn inderdaad aangepast. Maar nog steeds geen slechte deal! Zo kost een iPhone 6 Plus met 64gb nu 690 euro ipv 899.

Link
Pagina: 1 ... 71 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.