Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 10:36
Het viel mij op dat ik geen orderstatus kon opvragen bij Vodafone, ik kreeg steeds een foutmelding.

Ik heb het even nagevraagd en Vodafone zegt hierover:
Je kunt de status niet opvragen omdat de uitlevering van de toestellen pas op 26-09 begint. Pas dan zal er een status opvraagbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deatheyee schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:51:
Prijzen zijn inderdaad aangepast. Maar nog steeds geen slechte deal! Zo kost een iPhone 6 Plus met 64gb nu 690 euro ipv 899.

Link
Prijs is al weer aangepast zowel op gsmwijzer als op studentmobiel. Zelfde combinatie nu als eerder deze ochtend, toen betaalde ik 490 en nu 590.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
T-Mobile
https://www.gsmwijzer.nl/...=3296&internet=&voice=256

Prijzen zijn aangepast is veel duurder geworden nu
Gister 363 net 490 en nu 590 voor de Apple iPhone 6 16GB

[ Voor 8% gewijzigd door Colors op 22-09-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deatheyee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05:06
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:05:
[...]

Prijs is al weer aangepast zowel op gsmwijzer als op studentmobiel. Zelfde combinatie nu als eerder deze ochtend, toen betaalde ik 490 en nu 590.
Ik ziet het ja, in het overzicht bovenin staat nog steeds 690 euro. In het roze venster onderin staat wel gewoon 790. Volgens mij weet GSMwijzer zelf niet eens waar ze aan toe zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:46
Denken jullie dat het abbonement gewoon doorgaat, 363 euro + 18.50 per maand? Of dat deze wordt opgeschort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 00:56
Ik heb afgelopen vrijdag een vodafone abo afgesloten voor een iPhone 6 Plus 64GB, met 6GB data en obeperkt bellen/smsen. Het gaat om een contract verlenging.

199 euro voor het toestel en 52 euro p/m = 199 + (24*52) = 1447 euro
Toestel kost nieuw 899 euro. Dat houdt 548 euro over voor het abonnement zelf, en dat komt neer op 22,83 voor het abonnement per maand. Ik weet niet of je dat laatste zo kunt zien, maar overall volgens mij best een goeie aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan was ik er mooi op tijd bij met GSMWijzer! Nog niks gehoord dat ze hem gaan annuleren..

Enig nadeel vindt ik dat ik bij Coolblue er op tijd bij was, dus die telefoon komt waarschijnlijk vrijdag al maar die moet ik dan dus weigeren :( Mja scheelt wel even 450 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:11:
[...]

Ik heb ook de 10GB blox nu maar die komt te vervallen en ik zat per maand toch maar net over 1GB gemiddeld. Was wel leuk abotje! 8)
Die vervalt niet, hoor van mensen dat ze al een jaar stilzwijgend verlengen (dus contracttermijn afgelopen) en nog steed 10+1GB hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:12:
[...]

Die vervalt niet, hoor van mensen dat ze al een jaar stilzwijgend verlengen (dus contracttermijn afgelopen) en nog steed 10+1GB hebben ;)
Je geeft het zelf al aan.. Dan sluit je dus geen nieuwe abo af maar laat je hem stilzwijgend verlengen.. Dan houdt je inderdaad die bundel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swasoe schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:09:
Denken jullie dat het abbonement gewoon doorgaat, 363 euro + 18.50 per maand? Of dat deze wordt opgeschort?
Ik denk het wel, contract is al in orde toch? Wat kunnen ze dan nog doen, ze kunnen jou niet verplichten om nog eens 227 euro over te maken. Ik denk dat gister jou geluk dag was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:21:
[...]

Ik denk het wel, contract is al in orde toch? Wat kunnen ze dan nog doen, ze kunnen jou niet verplichten om nog eens 227 euro over te maken. Ik denk dat gister jou geluk dag was!
Ik heb gekozen voor contractafhandeling aan de deur samen met het toestel en dan dus ook pas betalen. Contract wel al ontvangen per email, waar alles juist op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 13:28
Zojuist contact gehad met Vodafone, heb verlengd donderdag op vrijdanacht om 0:02 en had direct de mailbevesting ontvangen. De levertijd op dit moment is 4-6 werkdagen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 16:38
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:24:
[...]

Ik heb gekozen voor contractafhandeling aan de deur samen met het toestel en dan dus ook pas betalen. Contract wel al ontvangen per email, waar alles juist op staat.
Gisteren ook op GSMWijzer geregeld. iPhone 6 Plus 64gb voor 562 (ipv 899) met een abonnement van 150 min + 2gb voor 19,50. Contract ook gisteren binnen gekregen. Nog geen bericht gehad dat het een foutje was. Overigens ook voor een afhandeling aan de deur gekozen.

[ Voor 5% gewijzigd door DwightKSchrute op 22-09-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het orderstatussysteem van Vodafone ligt er uit. Heb even gebeld en iedereen die in de eerste nacht bestelde zou zaterdag of dinsdag hun toestel moeten ontvangen. Op vrijdag worden ze gereleased via PostNL, dus betekent volgende dag uitleveren op z'n vroegst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:00
Goed nieuws van Vodafone, ik heb echter een nieuw contract afgesloten(ook 's nachts 00:12) , dus volgens mij komt dan niet PostNL maar Dynalogic langs omdat ik dan ook moet tekenen(moet ook nog betalen trouwens-rembours).

iPhone 6 Plus Silver 64GB

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
Caneezy schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:33:
Heb een abbo afgesloten bij Vodafone voor 1 jaar iPhone 6 16gb totaal 988.

Eenmalig 364,99 en per maand 52 euro.

Los kopen met mijn huidige abbo 34 prr maand zou ik op 1108 komen

Goeie deal? Iemand nog een betere deal
Voor mij?
Het scheelt je een paar tientjes als je verlengt via Typhone. Daar kom ik uit op totaal €929.
http://vindabo.nl/abonnementen/apple/iphone-6-16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
Wanneer kregen de providers en premium resellers voorheen de eerste iPhones binnen? Als ze afleverafspraken maken die beginnen op 26 september, dan moeten ze toch enigszins 1-2 dagen eerder de spullen binnen hebben zodat ze zekerheid hebben wie ze welk model kunnen gaan uitleveren en wie op een volgende levering zal moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Even wat positieve feedback, ben wel erg tevreden met Hi en de levering van mijn 5S hoor. (Let op, dit gaat dus niet om de 6!). Vrijdagavond laat besteld, zaterdagmiddag koerier op de stoep met 2 telefoons, contracten, alles. Zeer net e-mail contact over nummerbehoud e.d., daar kun je echt niets op aanmerken. Communicatie is goed, levering vlot en correct, prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:42
Servor schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:49:
Even wat positieve feedback, ben wel erg tevreden met Hi en de levering van mijn 5S hoor. (Let op, dit gaat dus niet om de 6!). Vrijdagavond laat besteld, zaterdagmiddag koerier op de stoep met 2 telefoons, contracten, alles. Zeer net e-mail contact over nummerbehoud e.d., daar kun je echt niets op aanmerken. Communicatie is goed, levering vlot en correct, prima!
Fijn om te lezen dat jouw order niet verloren is gegaan tussen al dat iPhone 6(+) geweld aan bestellingen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:26
Vrijdag om 2:00u eindelijk via Vodafone F&F de volgende bestelling geplaatst:

iPhone 6 64GB Space Grey - € 195
Red 2GB - € 50
Totaal over 24 maanden: € 1.395

Nu zie ik deze website: https://directsales.vodaf...filter=voice&cmpid=120834

Daar zou het als volgt uit komen:

iPhone 6 64GB Space Grey - € 169
Red Super 6GB - € 48
Totaal over 24 maanden: € 1.321

Met name de 6GB voor minder geld is aantrekkelijk voor mij. Is er al iemand die zijn bestelling van vrijdag heeft kunnen omzetten naar die vaste klanten actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Can2 schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:56:
Het viel mij op dat ik geen orderstatus kon opvragen bij Vodafone, ik kreeg steeds een foutmelding.

Ik heb het even nagevraagd en Vodafone zegt hierover:
Je kunt de status niet opvragen omdat de uitlevering van de toestellen pas op 26-09 begint. Pas dan zal er een status opvraagbaar worden.
Klopt niet! Ik kan gewoon orderstatus opvragen. Je wordt er alleen nog niet veel wijzer van omdat de status t.o.v. de besteltijd nog niet is veranderd. "Fullfilment in progress"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
keanu_ schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:51:
[...]

Fijn om te lezen dat jouw order niet verloren is gegaan tussen al dat iPhone 6(+) geweld aan bestellingen ;).
Ha, ja, daar maakte ik me ook nog heel even zorgen over. Op de bestelstatus site stond al wel een berichtje dat het erg druk was en dat informatie soms niet correct kon zijn ivm de launch van de 6, maar daar heb ik allemaal weinig van gemerkt eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:13:
[...]

Je geeft het zelf al aan.. Dan sluit je dus geen nieuwe abo af maar laat je hem stilzwijgend verlengen.. Dan houdt je inderdaad die bundel 8)7
Ik maak uit je reactie op dat je het logisch vind :P
Dat rijmt echter niet met waar ik op reageerde:
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:11:
[...]

Ik heb ook de 10GB blox nu maar die komt te vervallen en ik zat per maand toch maar net over 1GB gemiddeld. Was wel leuk abotje! 8)
Of ik heb het uit context gelezen, maar hier haal ik toch echt uit dat jij veronderstelt dat hij zomaar vervalt, en daar komt nog bij dat er heel veel verwarring is bij zowel VF als gebruikers over wel of niet vervallen. Zo zegt VF dat die 10GB extra zal verdwijnen zodra officiele contracttermijn is verlopen. Ondanks dat er in het begin een kopje bij heeft gestaan: "Aanbieding blijft geldig zolang het contract loopt".
Enige wat ik wilde aangeven is dat er signalen zijn dat het juist dat laatste is wat de gebruikers nu ervaren, ondanks dat VF mensen anders wil doen geloven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:01:
[...]

Ik maak uit je reactie op dat je het logisch vind :P
Dat rijmt echter niet met waar ik op reageerde:

[...]

Of ik heb het uit context gelezen, maar hier haal ik toch echt uit dat jij veronderstelt dat hij zomaar vervalt, en daar komt nog bij dat er heel veel verwarring is bij zowel VF als gebruikers over wel of niet vervallen. Zo zegt VF dat die 10GB extra zal verdwijnen zodra officiele contracttermijn is verlopen. Ondanks dat er in het begin een kopje bij heeft gestaan: "Aanbieding blijft geldig zolang het contract loopt".
Enige wat ik wilde aangeven is dat er signalen zijn dat het juist dat laatste is wat de gebruikers nu ervaren, ondanks dat VF mensen anders wil doen geloven. :)
Ik heb gebeld met ze en het blijft bestaan zolang ik geen contractverlenging doe, dus stilzwijgend verleng! Maar aangezien ik nu verleng met een nieuwe abo + iphone 6 komt hij dus wel te vervallen vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andMax
  • Laatst online: 18-09 13:15
Voor diegenen die bij Hi een iPhone hebben besteld, wat staat er bij jullie bij stap twee? Dit is bij mij veranderd in "Je hebt gekozen voor een nieuw toestel die nog niet direct leverbaar is". Ben benieuwd of jullie hetzelfde hebben, of iets anders, en of we daaraan kunnen afleiden in welke lichting we zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Flieger schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:53:

Red 2GB - € 50

Red Super 6GB - € 48

Met name de 6GB voor minder geld is aantrekkelijk voor mij. Is er al iemand die zijn bestelling van vrijdag heeft kunnen omzetten naar die vaste klanten actie?
Bedankt voor die site, ik was van plan te bestellen bij F&F maar dit zijn veel mooiere prijzen. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
BombaAriba schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:15:
[...]

Bedankt voor die site, ik was van plan te bestellen bij F&F maar dit zijn veel mooiere prijzen. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Alleen je hebt een vouchercode nodig. Is dit de F&F code of een andere? Ik kan namelijk verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

BombaAriba schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:15:
[...]

Je moet aan het einde van je bestelling de vouchercode invullen. En die hebben alleen mensen die een smsje hebben ontvangen volgens mij

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Flieger schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:53:

Red 2GB - € 50

Red Super 6GB - € 48

Ik heb idd via die site besteld, maar ik moest wel een code invullen die ik per sms ontvangen had (week terug oid vanuit Vodafone om me te prikkelen om te verlengen) voor de korting, geen idee of dat ook écht nodig was, maar ik had dus een code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Blarretje schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:53:
[...]

Klopt niet! Ik kan gewoon orderstatus opvragen. Je wordt er alleen nog niet veel wijzer van omdat de status t.o.v. de besteltijd nog niet is veranderd. "Fullfilment in progress"
Ik kan het ook niet opvragen; besteld bij F&F, wellicht dat daar een verschil zit?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
Knijnemans schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:18:
[...]

Ik heb idd via die site besteld, maar ik moest wel een code invullen die ik per sms ontvangen had (week terug oid vanuit Vodafone om me te prikkelen om te verlengen) voor de korting, geen idee of dat ook écht nodig was, maar ik had dus een code :)
Ik ben al 4 jaar lang klant van Vodafone, en ik heb geen SMS ontvang :(.

Heb jij misschien veel buiten je bundel gebeld o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
maxschouten schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:12:
Voor diegenen die bij Hi een iPhone hebben besteld, wat staat er bij jullie bij stap twee? Dit is bij mij veranderd in "Je hebt gekozen voor een nieuw toestel die nog niet direct leverbaar is". Ben benieuwd of jullie hetzelfde hebben, of iets anders, en of we daaraan kunnen afleiden in welke lichting we zitten ;)
Dat staat bij mij ook bij stap 2 (en stap 2 is ook mijn huidige status). Maar volgens mij is dit niet veranderd maar gewoon hetzelfde gebleven sinds de eerste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:26
swasoe schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:28:

Ik heb ook geen SMS ontvangen, maar ga ervan uit dat een normale F&F code ook wel werkt. Ik kan het niet testen omdat mijn nieuwe abonnement al ingegaan is...

Ik wil het dus graag laten omzetten.

Hoe werkt het met retourneren van een bestelling? Gaat je abonnement dan ook weer terug naar wat het was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
Flieger schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:43:
[...]

Ik heb ook geen SMS ontvangen, maar ga ervan uit dat een normale F&F code ook wel werkt. Ik kan het niet testen omdat mijn nieuwe abonnement al ingegaan is...

Ik wil het dus graag laten omzetten.

Hoe werkt het met retourneren van een bestelling? Gaat je abonnement dan ook weer terug naar wat het was?
Ik heb gechat met een van de medewerkers, hij zegt dat het alleen geld voor mensen met hoge rekeningen.. En een F&F code werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:00
swasoe schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:46:
[...]

Ik heb gechat met een van de medewerkers, hij zegt dat het alleen geld voor mensen met hoge rekeningen.. En een F&F code werkt niet.
Bedankt voor de verduidelijking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
maxschouten schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:12:
Staat bij mij ook hetzelfde. Nieuw abo met 6 Plus 64GB Grey. Ik denk dat zolang de voorraad nog niet daadwerkelijk binnen is de status hetzelfde gaat blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt met hoge abonnementskosten?
swasoe schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:46:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:07:
Je bedoelt met hoge abonnementskosten?

[...]
Lijkt me wel, hij zei alleen hoge rekeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:35

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Grmbl kan pas 14 november verlengen bij vodafone. :| Dat wordt dus een los toestel aanschaffen.

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andMax
BellySM schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:56:
[...]

Staat bij mij ook hetzelfde. Nieuw abo met 6 Plus 64GB Grey. Ik denk dat zolang de voorraad nog niet daadwerkelijk binnen is de status hetzelfde gaat blijven.
Eerst was dit bij mij "Je bestelling is klaar om verzonden te worden 19 september" echter zonder vinkje. Zijn er tweakers die dit nog wel hebben staan (met vinkje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
maxschouten schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:10:
[...]

Eerst was dit bij mij "Je bestelling is klaar om verzonden te worden 19 september" echter zonder vinkje. Zijn er tweakers die dit nog wel hebben staan (met vinkje)?
Ik heb die status nooit gehad en ik kijk zeer regelmatig :+. Was jouw bestelling er al vroeg doorheen gekomen? Ik was pas om 00:40 geslaagd, maar de 6+ stond er ook pas later op bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

swasoe schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:28:
[...]

Dat zou t wel eens kunnen wezen idd, heb afgelopen jaar wel paar keer een rekening van x3 de abo kosten gehad omdat ik nogal eens uit mn bundel liep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andMax
GeorgeMichael schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:13:
[...]

Ik heb die status nooit gehad en ik kijk zeer regelmatig :+. Was jouw bestelling er al vroeg doorheen gekomen? Ik was pas om 00:40 geslaagd, maar de 6+ stond er ook pas later op bij Hi.
Vanaf 00:00 was ik al aan het f5-en, nadat de 6Plus er eindelijk instond meteen mijn bestelling ingevuld. Uiteindelijk pas om 0:23 de order kunnen bevestiging en in m'n mailbox ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Laatst online: 22:32

racoon

mooowwww

ik heb de iphone6 plus 16 gb met kon abbo onbeperkt bellen en 10 gig data besteld voor €64,- per maand

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verklaart waarom ik de toestellen redelijk goedkoop krijg bij verlengen :)
swasoe schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:07:
[...]

Lijkt me wel, hij zei alleen hoge rekeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David90
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-08 16:31
Inmiddels is duidelijk geworden dat mijn hi.nl order, waarvan ik wel per mail de bevestiging had ontvangen, "om onbekende reden" geannuleerd is, nog in de nacht van donderdag op vrijdag.

Hi.nl "kan" (lees: wil) er niet voor zorgen dat mijn order er alsnog tussengeschoven wordt, ondanks dat ze de (geannuleerde) order dus wel kunnen zien. Blijkbaar zijn er op deze manier, die nacht, 700 orders uitgevallen.

Oftewel: heb je wél een bevestiging per mail inclusief ordernummer, maar kun je niet traceren op statushi.nl? Tijd om je zorgen te maken.

Ohja: je krijgt je geld aan het einde van deze week automatisch teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
David90 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:28:
Inmiddels is duidelijk geworden dat mijn hi.nl order, waarvan ik wel per mail de bevestiging had ontvangen, "om onbekende reden" geannuleerd is, nog in de nacht van donderdag op vrijdag.

Hi.nl "kan" (lees: wil) er niet voor zorgen dat mijn order er alsnog tussengeschoven wordt, ondanks dat ze de (geannuleerde) order dus wel kunnen zien. Blijkbaar zijn er op deze manier, die nacht, 700 orders uitgevallen.

Oftewel: heb je wél een bevestiging per mail inclusief ordernummer, maar kun je niet traceren op statushi.nl? Tijd om je zorgen te maken.

Wel heel vreemd dat HI geld van je rekening incasseert zonder dat je het toestel ontvangt. Bij Vodafone wordt het geld pas geincasseerd op het moment dat de telefoon wordt verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
Blarretje schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:30:
[...]

Wel heel vreemd dat HI geld van je rekening incasseert zonder dat je het toestel ontvangt. Bij Vodafone wordt het geld pas geincasseerd op het moment dat de telefoon wordt verzonden.
Volgens mij kun je gewoon direct met iDeal betalen.

Wel mooi balen trouwens. Had je moeten bellen om hier achter te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David90
GeorgeMichael schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:30:
[...]

Dit is gecombineerde kennis van 4 medewerkers van de klantenservice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:01
GeorgeMichael schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:30:
[...]

Bij kpn had ik de optie om direct met iDeal te betalen of kiezen voor pin betaling aan deur bij de levering.. Heb gekozen voor het laatste...

Nu ben ik erg benieuwd hoe vlot het leveren gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
David90 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:32:
[...]

Dit is gecombineerde kennis van 4 medewerkers van de klantenservice ;)
Heb je uberhaupt niet kunnen traceren? Of nog wel gedeeltelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Laatst online: 20-01 10:36
Painxiom schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:19:
[...]

Ik kan het ook niet opvragen; besteld bij F&F, wellicht dat daar een verschil zit?
Ik heb ook via F&F besteld.. mogelijk dat het daar doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David90
GeorgeMichael schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:40:
[...]

Heb je uberhaupt niet kunnen traceren? Of nog wel gedeeltelijk :/
Nope, mijn order is nooit te vinden geweest. Ook voor de klantenservice niet. Ze moesten elke keer bellen met mensen die in de backend konden kijken om ook maar iets van de order terug te kunnen zien.

Het blijft voor mij een raadsel waar er geen dubbelcheck plaatsvindt voordat er een bestelbevestiging wordt uitgestuurd. Het ruikt er wat mij betreft sterk naar dat de order gewoon niet weggeschreven kon worden vanwege de load op de server. Bevestig 'm dan ook niet! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
David90 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:45:
[...]

Nope, mijn order is nooit te vinden geweest. Ook voor de klantenservice niet. Ze moesten elke keer bellen met mensen die in de backend konden kijken om ook maar iets van de order terug te kunnen zien.

Het blijft voor mij een raadsel waar er geen dubbelcheck plaatsvindt voordat er een bestelbevestiging wordt uitgestuurd. Het ruikt er wat mij betreft sterk naar dat de order gewoon niet weggeschreven kon worden vanwege de load op de server. Bevestig 'm dan ook niet! |:(
Triest inderdaad. En dat voor 700 orders. Hoe ga je het nu doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Hi de 64gb space grey besteld.
Ik heb m'n abbonement verlengt en moest bij betalen voor de telefoon.

Ik heb nog niks betaalt. Geen idee wanneer en hoe dit gaat gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:10:

Volgens mij wordt het nieuwe toestel gerekend op je eerstvolgende rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenophof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11-2022
Ik heb vrijdag gelijk om 00:00 willen bestellen. De site werkte toen niet (overbelast). Uiteindelijk rond 00:20 alsnog mijn bestelling kunnen plaatsen en de toestelkosten gelijk via iDEAL betaald. Ook een bevestiging per mail gekregen, maar kan nog steeds niet de status van mijn bestelling checken op HiStatus.nl.

Meer mensen die dit hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
stephenophof schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:16:
Ik heb vrijdag gelijk om 00:00 willen bestellen. De site werkte toen niet (overbelast). Uiteindelijk rond 00:20 alsnog mijn bestelling kunnen plaatsen en de toestelkosten gelijk via iDEAL betaald. Ook een bevestiging per mail gekregen, maar kan nog steeds niet de status van mijn bestelling checken op HiStatus.nl.

Meer mensen die dit hebben??
Check ook dit bericht:
David90 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:28:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

Hij heeft al betaald dus dat zal wel goed zitten. Ze werken de status pas bij vanaf de releasedatum.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
BombaAriba schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:19:
[...]

Hij heeft al betaald dus dat zal wel goed zitten. Ze werken de status pas bij vanaf de releasedatum.
David90 lijkt ook betaald te hebben? Daarnaast wordt mijn status wel gewoon bijgewerkt

[ Voor 8% gewijzigd door GeorgeMichael op 22-09-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
maxschouten schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:24:
[...]

Vanaf 00:00 was ik al aan het f5-en, nadat de 6Plus er eindelijk instond meteen mijn bestelling ingevuld. Uiteindelijk pas om 0:23 de order kunnen bevestiging en in m'n mailbox ontvangen.
Mijn 6Plus was er ook door om 0:20 en 4 minuten later bevestigingsmailtje met ordernummer 416100007X en onderwerp nummerbehoud.
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:10:

Ik kon als eindstap betalen bij de bezorger met pin, of het bedrag gelijk met iDeal voldoen. Ik heb dat laatste dus gedaan. Staat overigens keurig in het filmpje uitgelegd op je statuspagina. Er staat alleen op mijn statuspagina welk toestel ik heb gereserveerd, enkel NAW wat wel vreemd is.
Edit: Ik zie nu dat je verlengt. Bij mij was het een nieuwe aansluiting.

[ Voor 3% gewijzigd door BellySM op 22-09-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenophof
BellySM schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:21:

Ik kon als eindstap betalen bij de bezorger met pin, of het bedrag gelijk met iDeal voldoen. Ik heb dat laatste dus gedaan. Staat overigens keurig in het filmpje uitgelegd op je statuspagina. Er staat alleen op mijn statuspagina welk toestel ik heb gereserveerd, enkel NAW wat wel vreemd is.
Ik heb ook de iPhone 6 Plus 64GB besteld en inderdaad net als jou gelijk betaald. Heb ook een ordernummer ontvangen in de mail met als onderwerp 'nummerbehoud'. Maar kan dus nog steeds niet de status checken, aan het eind van de dag maar even bellen. Ik heb het vermoeden dat mijn order er, ondanks mijn betaling, niet goed door is gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
mydogisgone schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:08:
Grmbl kan pas 14 november verlengen bij vodafone. :| Dat wordt dus een los toestel aanschaffen.
Kan wel verlengen bij VF, maar wil eigenlijk naar Hi, en kan pas 28 oktober overstappen met nummerbehoud. :(
Ook wachten dus. Net alle opties doorgerekend, maar zou echt naar Hi moeten als ik een analyse doe van alle opties. En laat Hi nou net geen Eindeloos 8GB inclusief Spotify hebben als sim-only :(
Als ze die hadden bestelde ik alsnog een los toestel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

UltraSub schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:27:
[...]

Kan wel verlengen bij VF, maar wil eigenlijk naar Hi, en kan pas 28 oktober overstappen met nummerbehoud. :(
Ook wachten dus. Net alle opties doorgerekend, maar zou echt naar Hi moeten als ik een analyse doe van alle opties. En laat Hi nou net geen Eindeloos 8GB inclusief Spotify hebben als sim-only :(
Als ze die hadden bestelde ik alsnog een los toestel :X
Waar kan je bij Vodafone zien wanneer je met nummerbehoud kan overstappen? Zolang je binnen de laatste twee maanden van je contract zit is het toch goed? Ik wil namelijk ook van Vodafone richting Hi gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Laatst online: 18-09 12:51
hahaha :) ik ben net door Typhone gebeld. de Iphone wordt om 24:00 geleverd :P

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
BombaAriba schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:39:
[...]

Waar kan je bij Vodafone zien wanneer je met nummerbehoud kan overstappen? Zolang je binnen de laatste twee maanden van je contract zit is het toch goed? Ik wil namelijk ook van Vodafone richting Hi gaan.
Maximaal 60 dagen voor de einddatum van het contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:42
TimDJ schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:42:
Lucky bastard ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:01
ik lees dit net:

http://www.allaboutphones...martphones-nederland.html

netjes van belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook via GSMWijzer bij T-mobile besteld tegen de lage prijs die werd aangeboden. Netjes contract terug gemaild. Nog niks vernomen over eventuele prijsfouten. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het netjes is, maar leuk is het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ered
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-09 00:15
Heeft iemand van Vodafone al een nieuwe orderstatus gekregen?
Ik zelf kan namelijk nog steeds niet mijn eigen orderstatus zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ered schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:23:
Heeft iemand van Vodafone al een nieuwe orderstatus gekregen?
Ik zelf kan namelijk nog steeds niet mijn eigen orderstatus zien.
Same here, VF medewerker zei dat het vanaf vrijdag pas te zien is... :|

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ered
forzabesiktas schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:35:
[...]

Same here, VF medewerker zei dat het vanaf vrijdag pas te zien is... :|
Hmmm, is het niet de bedoeling dat we dan ons apparaat in ontvangst mogen nemen?

Ik vind het een beetje raar dat Hi, Belsimpel & Typhone er al wel wat over zeggen terwijl vodafone aangeeft nog niet te weten hoeveel iPhones ze krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:38
TimDJ schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:42:
😎
Gaaf!

Ik lees dat je in Amsterdam woont? Ik vroeg me al af wie er echt kans zou maken op de nachtlevering.

Het lijkt me sterk dat de koerier het hele land doorgaat. Vermoed dat de overige winnaars in ieder geval in de randstad wonen.

Beetje jammer voor mij, maar ook wel weer logisch

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Ered schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:40:
[...]

Hmmm, is het niet de bedoeling dat we dan ons apparaat in ontvangst mogen nemen?

Ik vind het een beetje raar dat Hi, Belsimpel & Typhone er al wel wat over zeggen terwijl vodafone aangeeft nog niet te weten hoeveel iPhones ze krijgen.
hangt er een beetje vanaf, als we laat hebben besteld kan het best tot oktober duren.
als je snel hebt besteld krijg je donderdag denk ik een verzendbevestiging

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ered
forzabesiktas schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:45:
[...]

hangt er een beetje vanaf, als we laat hebben besteld kan het best tot oktober duren.
als je snel hebt besteld krijg je donderdag denk ik een verzendbevestiging
Ik baal wel, ik had om 23:40 op 18 september via de vodafone site kunnen bestellen maar ik wou de F&F korting.
Om 1:40 gebeld naar vVodafone aangezien de F&F site niet werkte en telefonisch besteld zonder F&F korting.
Achteraf had ik beter bij Typhone kunnen bestellen dan had ik 20 euro minder hoeven te betalen als aanbetaling en had ik wellicht de iPhone in ontvangst kunnen nemen om 0:00.

Hopelijk blijkt het dat ik toch nog bij de 1st batch zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Ered schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:48:
[...]

Ik baal wel, ik had om 23:40 op 18 september via de vodafone site kunnen bestellen maar ik wou de F&F korting.
Om 1:40 gebeld naar vVodafone aangezien de F&F site niet werkte en telefonisch besteld zonder F&F korting.
Achteraf had ik beter bij Typhone kunnen bestellen dan had ik 20 euro minder hoeven te betalen als aanbetaling en had ik wellicht de iPhone in ontvangst kunnen nemen om 0:00.

Hopelijk blijkt het dat ik toch nog bij de 1st batch zit.
zelfde verhaal hier 23:45 liep F&F compleet dood. om 1:30 telefonisch besteld zonder F&F korting :F

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:58
Zojuist even GSMwijzer gebeld, ze geven aan dat het contract ingaat (bij contractverlenging) vanaf het einde van mijn huidige contract. Dus niet direct bij toestellevering.

Over de levering van de iPhone 6 Plus kon ze helaas niks zeggen. Alleen dat die vrijdag binnen zou komen.

Dan maar mijn contractverlenging via tmobile direct annuleren..

Iemand een idee wanneer tmobile zijn contract opstuurt? Ik heb al een ordernummer ontvangen. Maar nog geen contract kunnen ondertekenen, dus ook niet weigeren lijkt me?

[ Voor 19% gewijzigd door Draakje5 op 22-09-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenophof
Heb zojuist met de klantenservice van Hi gebeld. Zij kon het niet officieel bevestigen dat er honderden orders waren uitgevallen, maar mijn order, geplaatst om 00:20 's nachts kon ze nergens in het systeem vinden. Ze heeft een formulier voor mij ingevuld en doorgestuurd naar een collega die het een en ander zal uitzoeken. Maar waarschijnlijk komt het er gewoon op neer dat mijn betaling wordt teruggestort en dat het opnieuw besteld zal moeten worden.

Zeer belachelijk allemaal weer. Want nu wordt het vast en zeker weer weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Mailtje van iCentre ontvangen:
Hartelijk dank voor je pre-order van de iPhone 6 bij iCentre.

Wij houden de komende weken je order nauwlettend in de gaten en zullen je informeren over de status van je levering. Door de grote vraag en de beperkte leveringen vanuit Apple, zullen we de orders op basis van jouw moment van reserveren verwerken, ongeacht of je online hebt besteld of bij ons in de winkel. Je ontvangt direct een mail als jouw iPhone 6 beschikbaar is.

Op dit moment staat je op:

Plek: 163 van alle iPhone 6 Plus, 16 GB, Spacegrijs reserveringen
Uiteraard streven we ernaar om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. We zullen je regelmatig per e-mail op de hoogte blijven houden van de beschikbaarheid, nieuwe leveringen vanuit Apple en jouw plek op de pre-orderlijst.
Heb ik natuurlijk vrij weinig aan. Als ze er 5 per week binnen krijgen of 500 zegt het wat meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Draakje5 op 22-09-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:18:
Zojuist even GSMwijzer gebeld, ze geven aan dat het contract ingaat (bij contractverlenging) vanaf het einde van mijn huidige contract. Dus niet direct bij toestellevering.

Over de levering van de iPhone 6 Plus kon ze helaas niks zeggen. Alleen dat die vrijdag binnen zou komen.

Dan maar mijn contractverlenging via tmobile direct annuleren..

Iemand een idee wanneer tmobile zijn contract opstuurt? Ik heb al een ordernummer ontvangen. Maar nog geen contract kunnen ondertekenen, dus ook niet weigeren lijkt me?
Heb jij ook afgelopen weekend besteld bij GSMwijzer toen de prijzen zo (bizar) laag waren? Zo ja, dan hebben ze dus tegen je bevestigd dat ze gewoon gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:54:
[...]

Heb jij ook afgelopen weekend besteld bij GSMwijzer toen de prijzen zo (bizar) laag waren? Zo ja, dan hebben ze dus tegen je bevestigd dat ze gewoon gaan leveren?
Ik heb gewoon gebeld inderdaad, afwachtende of er een opmerking zou komen over de bestelling maar die kwam niet. Nou kun je daar volgens mij weinig van op aan, lezende een klacht op tweakers over de winkel. Maar ze (vrouw) heeft inderdaad bevestigd dat mijn abonnement in zou gaan nadat de huidige bij tmobile op 11 dec zou aflopen en dat ik de iPhone zou krijgen na 26 september.

Ze klonk overigens niet al te snugger, dus ik vind het nog steeds lastig om mijn tmobile abonnement te annuleren, maar die kan ik altijd nog opnieuw aangaan mocht het nodig zijn.

Want heb nu eigenlijk 2 contractverlengingen lopen, geen idee hoe ze dat administratief regelen..

[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 22-09-2014 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 12:59
Ik heb hem via GSMweb besteld. Mijn abo is al ingegaan zag ik vandaag.
Nu hopen dat de telefoon redelijk snel zal komen. Vanaf de 26ste zouden ze gaan leveren.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Kuhr89 schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:13:
Ik heb hem via GSMweb besteld. Mijn abo is al ingegaan zag ik vandaag.
Nu hopen dat de telefoon redelijk snel zal komen. Vanaf de 26ste zouden ze gaan leveren.
Apart, een abonnement in laten gaan voordat het toestel geleverd is. Mag dat überhaupt wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Draakje5 schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:15:
[...]

Apart, een abonnement in laten gaan voordat het toestel geleverd is. Mag dat überhaupt wel?
Geen idee. Maar mijn abo liep ook af op 21september... Misschien dat ze hem daarom al hebben verlengd ofzo...

Ik zal eens een mail sturen. Heb verder ook niks van hun ontvangen met de ingang van het abo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Misschien ook wel interessant voor de lezers met meerdere bestellingen:
In een persoonlijke zoektocht naar een nieuw telefoonabonnement kwam ik op de site van Vodafone zelf terecht. Voor telefoonabonnementen geldt dat deze binnen 14 dagen na afsluiten geannuleerd kunnen worden en dat de klant moet verzoeken om de levering (anders mag Vodafone niet leveren). Overigens houdt dit verzoek niet in dat je je herroepingsrecht verliest als klant, dat recht blijft altijd bestaan. Bestel je een telefoon bij je abonnement, dan gaat de termijn pas lopen nadat je de telefoon hebt ontvangen.
Je mag dus na levering iPhone 6 nog altijd binnen 14 dagen annuleren (opzeggen abonnement).
Bron; https://webwinkelrecht.nl...t/nieuwe-wet-de-praktijk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:54:
[...]

Ik ook afgelopen weekend bij GSMwijzer besteld met de lage prijzen. Contract ook getekend en direct retour gestuurd.

Mijn status bij GSMwijzer is nu:

Contract ontvangen
Wij hebben uw contract ontvangen.

Uw bestelling wordt verwerkt. Zodra uw contract (en eventuele aanvraag nummerbehoud) is goedgekeurd door de provider wordt uw toestel en/of simkaart verstuurd. Indien het door u bestelde product niet op voorraad mocht zijn dan wordt de order verwerkt zodra het bestelde product op voorraad is. U wordt per email op de hoogte gehouden van de verdere verwerking van uw order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
MajinChaos schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:46:
[...]

Ik ook afgelopen weekend bij GSMwijzer besteld met de lage prijzen. Contract ook getekend en direct retour gestuurd.

Mijn status bij GSMwijzer is nu:

Contract ontvangen
Wij hebben uw contract ontvangen.

Uw bestelling wordt verwerkt. Zodra uw contract (en eventuele aanvraag nummerbehoud) is goedgekeurd door de provider wordt uw toestel en/of simkaart verstuurd. Indien het door u bestelde product niet op voorraad mocht zijn dan wordt de order verwerkt zodra het bestelde product op voorraad is. U wordt per email op de hoogte gehouden van de verdere verwerking van uw order.
Moet je dat contract dat je digitaal hebt ondertekent nog eens per post opsturen of wat :?

O nee:
Omdat het contractverlenging van een bestaande aansluiting betreft, heeft u door middel van een verificatie-SMS bevestigd. U hoeft geen papieren contract meer te ondertekenen of in te sturen.

[ Voor 12% gewijzigd door Draakje5 op 22-09-2014 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Nee dat hoeft niet.. Het is óf via de mail, of via de post.
De post kun je dus als niet verzonden beschouwen als je al digitaal je meuk hebt opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Draakje5 schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:51:
[...]

Moet je dat contract dat je digitaal hebt ondertekent nog eens per post opsturen of wat :?
Nee, dat is niet nodig. Ze geven zelf het advies om het via de mail (snelste manier) te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Laatst online: 18-09 12:51
funk-e schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:41:
[...]

😎
Gaaf!

Ik lees dat je in Amsterdam woont? Ik vroeg me al af wie er echt kans zou maken op de nachtlevering.

Het lijkt me sterk dat de koerier het hele land doorgaat. Vermoed dat de overige winnaars in ieder geval in de randstad wonen.

Beetje jammer voor mij, maar ook wel weer logisch
Haarlem tegenwoordig. Ik begreep dat ik vlak na middernacht aan de beurt ben en de koerier daarna richting zuiden van het land gaat....

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 20:18
Weten jullie of tegenwoordige alle iphone's 6 simlockvrij zijn? Wil de 5 naar mijn zoon doen en dan zelf een 6 halen met een wat goedkoper abonnement. Mijn huidige sim (Vodafone) red gebruik ik dan op de 6 en op de 5 het goedkopere abonnement.

Heb nu een VF Red die tot juni loopt maar mijn zoon is in oktober jarig.... Juni volgend jaar kan ik dan mijn eigen VF Red dan verlengen of om zetten naar een ander abonnement.

Iemand suggesties voor een wat goedkoper abonnement met een 6 (64GB) - mits simlockvrij

[ Voor 22% gewijzigd door jschoorl2 op 22-09-2014 20:14 ]

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Heeft iemand al een statusupdate bij Hi gekregen om een leverafspraak te maken? Bij mij staat hij nog bij status 2.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:25
Zojuist ook gsmwijzer gebeld.. ze verwerken de verlenging als ze de toestel hebben. Daarom hoor je nog niks .. de vraag wanneer ik de iphone 6 kan verwachten was 'weten niet hoeveel we op vrijdag binnen krijgen'. Uitleveren van de iphone gaat op volgorde van aanmelding.. ik vroeg of er een bepaalde termijn is waarop ze verwacht alle orders uitgeleverd te hebben was (begrijpelijk) het antwoord dat ze niet wist hoeveel iphones ze gaan krijgen.. :(

Ik heb op zondag avond de bestelling gedaan (23:45) zal wel ver ver onderin de lijst staan :|

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Amiet01 schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:13:
Heeft iemand al een statusupdate bij Hi gekregen om een leverafspraak te maken? Bij mij staat hij nog bij status 2.
Nog geen leverafspraak, wel een track and trace code, staat bij mij ook op status 2.

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
ZypherNL schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:15:
[...]

Nog geen leverafspraak, wel een track and trace code, staat bij mij ook op status 2.
Hier wel status 2 maar verder geen afspraak of track and trace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

GeorgeMichael schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:19:
[...]

Hier wel status 2 maar verder geen afspraak of track and trace
Wat is jullie ordernummer als ik vragen mag? En hoe laat hebben jullie besteld? Ik had de bestelling rond 00:20 rond.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Amiet01 schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:20:
[...]

Wat is jullie ordernummer als ik vragen mag? En hoe laat hebben jullie besteld? Ik had de bestelling rond 00:20 rond.
Ordernummer: 4141257317
Bevestigingsmail gekregen om 00:15.

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Hier de bevestigingsmail om 00:12 met ordernummer 4141257186. Ook al een track&trace nummer bij de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

ZypherNL schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:25:
[...]

Ordernummer: 4141257317
Bevestigingsmail gekregen om 00:15.
Die van mij is dus 4161000118. Ik kreeg de bevestigingsmail pas ergens in de ochtend rond 10u ofzo om 00:25. Ik heb in ieder geval de 6 plus 64 GB Gold besteld...

Master_A

Pagina: 1 ... 72 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.