quote:
Hele Iphone-wereldje is een beetje nieuw voor mij maar ben me er nu toch in aan het verdiepen.....
Graag zou ik jullie onderstaande aanbieding voorleggen. Ik denk dat dit redelijk is maar alle kritiek, opmerkingen, tips en alternatieven zijn welkom!
Het gaat om een T-mobile verlenging naar Relax + Web 330 met looptijd van 2 jaar,
eerste 12 mnd 39,95, daarna 12 mnd 35,- per maand. Inclusief onbeperkt mobiel internet.
Prijs: 109,--
1) Is bovenstaande redelijk geprijsd?
2) Of hebben jullie een aantrekkelijker alternatief. Zo ja, waar moet ik dan aan denken?
3) Wat zijn nou de belangrijkste voor- en nadelen van het Relax abbo t.o.v. het Iphone abbonement?
wat je zou kunnen doen is:
relax abbo + internet plus
internet plus biedt een datalimiet van 2Gb met een snelheid van 3,6 MBps / 384 Kbps down/up, wanneer je over deze limiet gaat wordt de snelheid 64kbps down/up
dus sowieso geen extra kosten.
een 2 jarig relax 250 abbonoment+internet plus bijv op gsmweb.nl moet je €109,- bijbetalen...
ik noem hier gewoon een site, je kan op andere sites kijken of ze ook een bedrag hebben rond deze.
een iphone abbo heeft als voordeel onbeperkt internet (volgens mij geen limiet waarna je snelheid omlaag gaat)
maar als nadeel heeft het een lagere snelheid 2048/384 kbps en ooknog minder belminuten voor dezelfde prijs.
dit is mijn mening, ik kan iets gemist hebben, dus indien dit zo is, ff melde:D