Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

B-Real schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:20:
Ik zal dan gaan voor een VF 200 abbo en dan is het verschil over twee jaar maar iets van 100/150eu.
Maargoed, zodra ik langer met m'n telefoon doe dan twee jaar begint de teller natuurlijk hard te lopen.

Echter heb ik nog nooit langer dan twee jaar met een en dezelfde telefoon gedaan....

iPhone moet dat natuurlijk prima mee kunnen, dus dat is dan de afweging die ik zelf moet gaan maken. Valt nog niet mee :D
Ik heb in het verleden HEEL veel telefoons versleten, en iPhones zijn de enige telefoons die mij langer dan 2 jaar overleven.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zit nu ook te kijken naar een nieuw abbo of verlenging:
Abonnement GSMplaza á 99,-

* 1x T-Mobile Relax 250 (24 maanden)
o € 29,50 per maand
o 250 minuten of 250 SMS of 250 MB per maand
o Inclusief:
T-Mobile Internet Plus 11,95 (24 maanden)
# € 11,95 per maand
# Onbeperkt internet
Kleine letters:
T-Mobile Internet Plus 11,95:
Eerste 12 maanden Gratis daarna slechts €11,95 per maand.

Lijkt mij op dit moment de beste aanbieding voor 250 minuten en/of sms of weet iemand een betere?
Deze kost 950,- totaal incl iphone over 24mnd, per maand: 39.60Euro

[ Voor 14% gewijzigd door arjants op 22-02-2011 23:53 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:29
Mijn i150 loopt af in April dit jaar. Ik wil wachten op die nieuwe iphone. Ik las juni, maar kan ook juli, augustus of zelfs september worden. in principe geen probleem. Alleen wat kan ik tot die tijd doen met mijn t-mobile i150. Kan ik dat gewoon maandelijks laten doorlopen? tegen dezelfde tarieven/voorwaarden. Veronderstelling dat ik dus wel bij T-Mobile wil blijven.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
@alexhooven
Je contract loopt na de einddatum automatisch door, met een opzegtermijn van één maand, wanneer je niets doet. Houd er wel rekening mee dat eventuele extra kortingen vervallen op de einddatum. Wanneer je dergelijke kortingen ontvangt vind je dat terug op je factuur bij 'Kortingen/overige kosten'.

Het is uiteraard geen enkel probleem om je abonnement later te vernieuwen.

Cindy
T-Mobile Webcare

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Alekz87 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 00:09:
Mijn i150 loopt af in April dit jaar. Ik wil wachten op die nieuwe iphone. Ik las juni, maar kan ook juli, augustus of zelfs september worden. in principe geen probleem. Alleen wat kan ik tot die tijd doen met mijn t-mobile i150. Kan ik dat gewoon maandelijks laten doorlopen? tegen dezelfde tarieven/voorwaarden. Veronderstelling dat ik dus wel bij T-Mobile wil blijven.
misschien een tip:
Ik zou tijdelijk overstappen naar een andere aanbieder zoals bv BEN ivm mogelijke kortingen wanneer je terug wilt naar T-mobile.
Een i-300 verlengen is qua toestelprijs bv. 40.- duurder dan een nieuw abbo bij T-mobile.

BEN vaak kost nu (éénmalig 10,-) 21,- p/m voor 500 min/sms én internet.
Bij overstappen op BEN kun je dus goedkoper bellen en afwachten wat de iphone5 gaat doen qua levertijd. :P
Dit ligt ook aan de kortingen die je op dit moment hebt bij T-mobile, ik zou bv mijn internet á 15,- volledig moeten bijbetalen, het verschil loopt voor mij dus nog verder op.

[ Voor 209% gewijzigd door arjants op 23-02-2011 12:11 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vodafone is 19,95 voor 620 belminuten/sms + internet.
Wel het nadeel dat je per minuut aftikt en je overgebleven minuten niet meeneemt...

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:10
Hoe is de algemene ervaring met GSMEasy.nl? In de shopreview komt deze niet heel verkeerd naar voren.

Punt is dat zij nu de iPhone4 icm T-Mobile Relax 190 + Internet Plus aanbieden, tegen dezelfde (verlengings)condities als bij T-Mobile. Alleen dan wel met een prijs voor de iPhone van 60 euro minder, 170 vs. 230.
Dat vind ik wel erg interessant... Echter ik betaal liever iets extra voor iets bekends (kopen via T-Mobile shop), dan voor het relatief onbekende via GSMEasy.nl...

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 14:51
Leut schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:27:
Hoe is de algemene ervaring met GSMEasy.nl? In de shopreview komt deze niet heel verkeerd naar voren.

Punt is dat zij nu de iPhone4 icm T-Mobile Relax 190 + Internet Plus aanbieden, tegen dezelfde (verlengings)condities als bij T-Mobile. Alleen dan wel met een prijs voor de iPhone van 60 euro minder, 170 vs. 230.
Dat vind ik wel erg interessant... Echter ik betaal liever iets extra voor iets bekends (kopen via T-Mobile shop), dan voor het relatief onbekende via GSMEasy.nl...
Je zou ook bij castle.nl kunnen kijken, aanbieding is daar scherper

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:20

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

marc68 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:10:
[...]

Je zou ook bij caste.nl kunnen kijken, aanbieding is daar scherper
welke winkel is dat? googlen op caste.nl levert geen webshops op die telefoons verkopen?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Nomad schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:58:
welke winkel is dat? googlen op caste.nl levert geen webshops op die telefoons verkopen?
Hij is een l vergeten. Het is http://www.castle.nl

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig om een iphone 4 te regelen via mijn vader zijn vodafone abbonement, hij heeft nog een gloednieuwe mobiel dus hoeft geen nieuwe.

Nu vond ik via zakelijk voordelig (ja we hebben kvk en alles) deze aanbieding, waardoor de mobiel mischien wel even duur blijft maar het abbonement zo laag mogelijk is (kan geen goedkoper abbonement vinden)

http://zakelijkvoordelig....-iphone-4-32gb-vodafone&/
Vodafone 24 mnd 90min of 150 sms internet:Ja € 22,50 p. maand € 276,47(ex btw.) toestelprijs

Is dit erg interessant of weten jullie nog iets beters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het bij de verschillende providers (speciaal KPN en Vodafone) zit op het punt van:

- Visual Voicemail, bieden ze dit aan, of gaan ze dit doen
- Tethering
- Mobile Hotspot in de toekomst

Ben benieuwd...

Sta op het punt om nieuwe abo's af te sluiten (zakelijk) voor mijn iphone en ipad, of raden jullie aan te wachten tot na 2 maart?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TF-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-08-2020
mocht mij huidige Hi abonnement verlengen.
wilde graag de Iphone 4 en heb volgens mij een goede deal gemaakt (correct me if i'm wrong)

op aanraden van Hi medewerker overgestapt van Hi naar MTV Mobile
MTV pack
180 minuten of 90 SMS (voor mij voldoende)
onbeperkt internet (FUP)
geen aansluitkosten
gratis microsim

1e jaar € 16,25
2e jaar € 32,50
Iphone 4 € 269,-

totaal € 854,- voor 2 jaar!!

- - - - T F - - - -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij StudentMobiel is het blijkbaar ook mogelijk om een iPhone met een gewoon abonnement te bestellen. Gisteren heb ik mijn Hi-abonnement in ieder geval op die manier verlengd, en vrijdag moet als het goed is de telefoon binnenkomen. Ik ben verder geen andere (online) winkel tegengekomen die deze mogelijkheid bied, dus misschien heeft iemand er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Ik ben helemaal klaar met Hi in ieder geval. Ben nu 2 maanden over mijn abo heen (telkens maand verlengt) en heb besloten naar Vodafone te gaan.

Iemand ervaring of Vodafone korting geeft voor nieuwe klanten?
229 bijbetalen heb ik geen trek ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:20

Ankh

|true

Je zou eens kunnen met vodafone. Zo ben ik vroegah ooit overgestapt van T-mobile naar vodafone. Zit nu al weer aardig wat jaren bij vodafone (paar maanden nog en dan verlengen!)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 13:19
Mijn T-mobile abbo loopt eind april af.
Nu heb ik 2 maanden geleden een iphone 4 los gekocht met in mijn achterhoofd de iphone 5 die ik wellicht wil hebben.
Nu zoek ik dus een sim only voor een jaar van ongeveer 250 belminuten. minder dan 30 sms per maand en internet toegang (snelheid en onbeperkt data niet van belang omdat 90% thuis over wifi gaat).
Iemand een leuke actie gezien?

ps
bestaat er ook zoiets als prepaid met internet toegang en zo ja zijn er hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb goede ervaringen met Telfort. Goedkope sim only's, goede dekking (voor wat mij betreft dan) en zelf samen te stellen wat je er allemaal wel en niet in wilt hebben. Het zal ook heus wel op een Iphone werken.

Wil je minder dan een jaar moet je iets zoeken dat je maandelijks kunt opzeggen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:30
rsvmark schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:53:
Mijn T-mobile abbo loopt eind april af.
Nu heb ik 2 maanden geleden een iphone 4 los gekocht met in mijn achterhoofd de iphone 5 die ik wellicht wil hebben.
Nu zoek ik dus een sim only voor een jaar van ongeveer 250 belminuten. minder dan 30 sms per maand en internet toegang (snelheid en onbeperkt data niet van belang omdat 90% thuis over wifi gaat).
Iemand een leuke actie gezien?

ps
bestaat er ook zoiets als prepaid met internet toegang en zo ja zijn er hier ervaringen mee?
Bij telfort zou je dan goed terecht kunnen:
Een SO 300 is bij een 2 jarig contract 7,95 per maand in de winkel (op de website zelfs slechts 6,95). 25SMSjes daarbij kost je 1,45 per maand extra, onbeperkt internet is een 10tje. Eerste maanden hebben ze wel een flinke korting, ik dacht bij een 2 jarig abbo 6 maanden internet voor 2,50 pm. Mijn zus wilde ook zo goedkoop mogelijk bellen/ internetten/ smsen met de iPhone, dus maar zo opgelost met mijn oude iPhone 3g :P

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:59
rsvmark schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:53:
ps
Waarom neem je idd geen prepaid kaartje! Heb ik ook gedaan. Ik gebruik mijn iPhone nu 4 weken en ben 2 euro kwijt. Bij Vodafone ben je 20 euro kwijt en dan heb je 10 euro beltegoed. Ik gebruik mijn iPhone ook 99% i.c.m. een Wifi Netwerk.

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of vroegtijdig verlengen je abonnement enig kans van slagen heeft? Mijn huidige telefoon is helaas overleden en mijn abonnement loopt tot 3 oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:12
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:15:
Iemand enig idee of vroegtijdig verlengen je abonnement enig kans van slagen heeft? Mijn huidige telefoon is helaas overleden en mijn abonnement loopt tot 3 oktober...
Welke provider heb je? Bij T-mobile kon je destijds gebruik maken van een regeling, waarbij je aangaf dat je telefoon was gestolen en dat je wilde verlengen. Volgens mij kwam er eenmalig 75euro kosten bij, alleen ik weet niet meer of deze regeling bestaat.

De rest van de providers hebben dit naar mijn weten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02:21
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:15:
Heb je nog garantie?
Zo nee, dan schat ik je kans van slagen wel heel laag in. Koop desnoods een goedkoper mobiel om de tijd te overbruggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:20:
[...]

Welke provider heb je? Bij T-mobile kon je destijds gebruik maken van een regeling, waarbij je aangaf dat je telefoon was gestolen en dat je wilde verlengen. Volgens mij kwam er eenmalig 75euro kosten bij, alleen ik weet niet meer of deze regeling bestaat.

De rest van de providers hebben dit naar mijn weten niet.
Ik zit op dit moment bij T-mobile. Bij mijn vorige verlenging is het wel gelukt om het eerder te verlengen (via algebeld.nl) maar die houden nu de boot af omdat de providers niet mee willen werken.

Wel jammer want ik zie alleen maar een win-win situatie eigenlijk...

*garantie heb ik niet op mijn huidige, kapotte, telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
VF heeft een Lost and Found-regeling (ofzo) en dan kan je tussentijds verlengen met toestel, maar wel 1 of 2 jaar VANAF het moment dat je zou mogen verlengen. Dan zit je dus 1,5 of 2,5 jaar aan je abo vast in jouw geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn typhone.nl, gsmwijzer.nl, castle.nl enz. betrouwbare sites?
ik zie dat je daar de iPhone 4 voor relatief goedkoop kan bestellen icm T-Mobile Relax+web
waarbij je bij castle.nl en typhone.nl 99 euro bijbetaalt icm Relax 250, betaal je bij gsmwijzer.nl 129 euro bij...

Maar het gaat erom dat deze bedragen zwaar onder het bedrag ligt wanneer je bij tmobile.nl bestelt ( €189,- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:34:
VF heeft een Lost and Found-regeling (ofzo) en dan kan je tussentijds verlengen met toestel, maar wel 1 of 2 jaar VANAF het moment dat je zou mogen verlengen. Dan zit je dus 1,5 of 2,5 jaar aan je abo vast in jouw geval.
Dus zou het dan als volgt gaan:

Ik zit momenteel bij T-mobile, en maak gebruik van de lost and found regeling van Voda en kan daar dus eigenlijk vroegtijdig mijn abonnement verlengen bij hun ( dus ik switch in oktober van t-mobile naar VF).

Dit nieuwe abonnement gaat dan in oktober pas in, en loopt dan dus nog 2 jaar, het toestel krijg ik dan al wel direct?

Als dit zo is, is dat precies waar ik naar opzoek ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:40:
ik zie dat je daar de iPhone 4 voor relatief goedkoop kan bestellen icm T-Mobile Relax+web
waarbij je bij castle.nl en typhone.nl 99 euro bijbetaalt icm Relax 250, betaal je bij gsmwijzer.nl 129 euro bij...

Maar het gaat erom dat deze bedragen zwaar onder het bedrag ligt wanneer je bij tmobile.nl bestelt ( €189,- )
Ik heb mijn toestel + abonnement afgesloten bij Algebeld.nl, daar heb ik alleen maar goede ervaring mee gehad! Alleen garantie krijg je dus niet van je provider maar moet je volgens mij regelen met de website waar je bij besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:41:
[...]

Ik zit momenteel bij T-mobile, en maak gebruik van de lost and found regeling van Voda en kan daar dus eigenlijk vroegtijdig mijn abonnement verlengen bij hun ( dus ik switch in oktober van t-mobile naar VF).

Dit nieuwe abonnement gaat dan in oktober pas in, en loopt dan dus nog 2 jaar, het toestel krijg ik dan al wel direct?

Nee, dat moet wel via je eigen provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:41:
[...]

Lees je bericht nog eens goed na.
Je verlengt (vroegtijdig) in de periode dat je nog bij T-Mobile zit, dan is overstap toch helemaal niet aan de orde? Hoezo maak je gebruik van de Lost and Found regeling bij Vodafone als je überhaupt bij T-Mobile zit? Zo werkt het helaas niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:48:
[...]

Nee, dat moet wel via je eigen provider.
Zuur.. enige kans zou dus kunnen zijn dat ik t-mobile bel, zeg dat me telefoon gestolen/kapot/kwijt is en kijken of hun ook een regeling hebben? VF bellen heeft dus totaal geen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:40:

Allemaal prima betrouwbare winkels. Let wel even op de levertijd, die kan verschillen. T-Mobile iPhone 4 16GB is voor de dealers nog steeds lastig verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edward Kingma schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:50:
[...]

Lees je bericht nog eens goed na.
Je verlengt (vroegtijdig) in de periode dat je nog bij T-Mobile zit, dan is overstap toch helemaal niet aan de orde? Hoezo maak je gebruik van de Lost and Found regeling bij Vodafone als je überhaupt bij T-Mobile zit? Zo werkt het helaas niet... ;)
Bericht is inderdaad niet handig geformuleerd :)

Mijn bedoeling was: NU verlengen bij VF (icm telefoon) dit abonnement zou pas ingaan als mijn huidige t-mobile contract afloopt (oktober). Maar zoals ik het nu zo hoor kan dat dus niet.

Ik kan geen gebruikmaken van de Lost and found regeling van VF om daarmee vroegtijdig over te stappen naar t-mobile. Het enige wat zou kunnen is een eventuele Lost and found regeling van T-mobile gebruiken (als die bestaat) en dan gewoon verlengen bij t-mobile.

Klopt dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 13:19
SpeedingWilly schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:20:
[...]

Waarom neem je idd geen prepaid kaartje! Heb ik ook gedaan. Ik gebruik mijn iPhone nu 4 weken en ben 2 euro kwijt. Bij Vodafone ben je 20 euro kwijt en dan heb je 10 euro beltegoed. Ik gebruik mijn iPhone ook 99% i.c.m. een Wifi Netwerk.
Ik heb mijn iphone 4 bij de kijkshop vandaan als vodafone prepaid bedenk ik me net ..... |:(
Kan het dus gewoon zelf proberen hoe het bevalt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:26
Ik hoorde zojuist in de wandelgangen dat de T-Mobile iPhone 4 16GB bij Castle Telecom vanaf dinsdag a.s. ruim uit voorraad leverbaar is. Ik begreep ook dat de prijzen bij Castle ws. per maandag omhoog gaan. Dus doe er je voordeel mee, of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werk je bij castle ofzo? -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
GSMweb krijgt dinsdag of woensdag ook een nieuwe voorraad van de iPhone 4. Ik zou de mijne donderdag moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat je 1e x dat je bestelt bij gsmweb?
want ik wil ook bestellen, alleen vertrouw die sites niet echt...
Want als je naar tmobile.nl gaat kom je gauw 60-90 euro duurder uit....
Bij andere providers trouwens ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 20:42:
is dat je 1e x dat je bestelt bij gsmweb?
want ik wil ook bestellen, alleen vertrouw die sites niet echt...
Want als je naar tmobile.nl gaat kom je gauw 60-90 euro duurder uit....
Bij andere providers trouwens ook...
Nee is de 3e x dat ik een abonnement bij ze afsluit, geen problemen bij ze gehad tot nu toe en ze zijn prima te vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11-2024
koop al 5 jaar bij gsmweb.. altijd goedkoper en nooit problemen mee gehad, garantie voor garnatie ga ik toch altijd naar service punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Nou, ik zou jullie op de hoogte houden van mijn overstap van T-Mobile naar Ben. Ik heb op Ben.nl een abo afgesloten met internet altijd. Ik heb in mijn display wél 3G staan, maar ik krijg als ik de mail-applicatie open of van een ene regio naar de andere reis de melding "mobiel datanetwerk niet mogelijk" omdat dit niet in mijn abonnement zou zitten? Ook werkt visual voice mail niet.

Als ik in wil loggen op ben.nl dan is dat ook niet mogelijk. Ik heb voor mijn bestelling geen password gemaakt (kan daar iig niets over vinden in alle mails die ik heb ontvangen) en als ik een nieuw password laat sturen krijg ik ook niks.

Een nieuw account maken kan ook niet omdat ik geen prepaid account heb.

Wat zijn de ervaringen van anderen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Het is nogal off topic misschien, en een open deur, maar wat zegt Ben er zelf van?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Wilf schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:01:
Nou, ik zou jullie op de hoogte houden van mijn overstap van T-Mobile naar Ben. Ik heb op Ben.nl een abo afgesloten met internet altijd. Ik heb in mijn display wél 3G staan, maar ik krijg als ik de mail-applicatie open of van een ene regio naar de andere reis de melding "mobiel datanetwerk niet mogelijk" omdat dit niet in mijn abonnement zou zitten?
Hetzelfde probleem heb ik ook gehad op mijn iPad bij Vodafone.
Ik heb toen de instellingen gewijzigd voor mobiele data:
Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk > en daar de juiste APN gegevens in zetten.
Als het goed is kun je die bij Ben terugvinden.
Na aanpassing werkte het bij mij prima.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
T-Mobile heeft nu ook 'datalimieten' ingevoerd, maar als je er nu over heen gaat. (1gig) wordt je snelheid 64kpbs. Een beetje jammer gezien ze het nu nog moesten hebben van het onbeperkt internet en ze nu dus ongeveer op het zelfde schuitje zitten als KPN en Vodafone maar met een slechter netwerk. Mensen betalen liever extra dan een lagere snelheid.

Bron: nieuws: T-Mobile verkocht in Nederland 700.000 iPhones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Op http://www.ben.nl/help staat een uitleg om de APN te installeren, mee bezig nu.

Ben raadt mij aan geen iOS 4 te installeren overigens... Jammer dat ik dat niet eerder wist ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Wilf op 15-03-2011 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TC-Chub
nou, ik wil liever sloom internet op de laatste dagen van de maand (ALS ik over de 1 GB ga) dan dat ik elke maand paar euro's extra ga betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele Iphone-wereldje is een beetje nieuw voor mij maar ben me er nu toch in aan het verdiepen.....

Graag zou ik jullie onderstaande aanbieding voorleggen. Ik denk dat dit redelijk is maar alle kritiek, opmerkingen, tips en alternatieven zijn welkom!

Het gaat om een T-mobile verlenging naar Relax + Web 330 met looptijd van 2 jaar,
eerste 12 mnd 39,95, daarna 12 mnd 35,- per maand. Inclusief onbeperkt mobiel internet.
Prijs: 109,--

1) Is bovenstaande redelijk geprijsd?
2) Of hebben jullie een aantrekkelijker alternatief. Zo ja, waar moet ik dan aan denken?
3) Wat zijn nou de belangrijkste voor- en nadelen van het Relax abbo t.o.v. het Iphone abbonement?

BvD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Poeeh, die i-Abonnementen van T-Mobile zijn ook verpest nu. Stuk duurder (bijv. combi van 150 sms/belminuten i.p.v. 150 van beide) en downgrade van internetsnelheid na 1GB aan data.

Dat laatste vind ik niet zo erg want de keren dat ik meer had zijn zeldzaam. Ben wel benieuwd of ze nu dan alle beperkingen opheffen (geen Personal Hotspot, geen tethering) aangezien het toch niet meer onbeperkt is, en ze je dan m.i. gewoon vrij moeten laten met wat je met die 1GB doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:19

MaxPoweR

-=StopTech=-

Als je nu een iplan abbo afsluit gelden nog de oude voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Hele Iphone-wereldje is een beetje nieuw voor mij maar ben me er nu toch in aan het verdiepen.....

Graag zou ik jullie onderstaande aanbieding voorleggen. Ik denk dat dit redelijk is maar alle kritiek, opmerkingen, tips en alternatieven zijn welkom!

Het gaat om een T-mobile verlenging naar Relax + Web 330 met looptijd van 2 jaar,
eerste 12 mnd 39,95, daarna 12 mnd 35,- per maand. Inclusief onbeperkt mobiel internet.
Prijs: 109,--

1) Is bovenstaande redelijk geprijsd?
2) Of hebben jullie een aantrekkelijker alternatief. Zo ja, waar moet ik dan aan denken?
3) Wat zijn nou de belangrijkste voor- en nadelen van het Relax abbo t.o.v. het Iphone abbonement?
wat je zou kunnen doen is:
relax abbo + internet plus
internet plus biedt een datalimiet van 2Gb met een snelheid van 3,6 MBps / 384 Kbps down/up, wanneer je over deze limiet gaat wordt de snelheid 64kbps down/up
dus sowieso geen extra kosten.
een 2 jarig relax 250 abbonoment+internet plus bijv op gsmweb.nl moet je €109,- bijbetalen...

ik noem hier gewoon een site, je kan op andere sites kijken of ze ook een bedrag hebben rond deze.

een iphone abbo heeft als voordeel onbeperkt internet (volgens mij geen limiet waarna je snelheid omlaag gaat)
maar als nadeel heeft het een lagere snelheid 2048/384 kbps en ooknog minder belminuten voor dezelfde prijs.

dit is mijn mening, ik kan iets gemist hebben, dus indien dit zo is, ff melde:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sago, thanks voor je reactie en suggestie.

maar hoezo geen extra kosten bij internet plus?
als ik dat erbij neem kost me dat de laatste 12 maanden 5 euro per maand extra....

denk eerlijk gezegd niet dat ik die limiet van 1GB bij standaard mobiel internet vaak zal overschrijden...
zal nog eens verder rondkijken op de verschillende sites.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
ik zit momenteel bij T-Mobile op een iPhone abonnement; i-300. Ik kan binnenkort weer gaan verlengen. Echter is mij verteld dat de voorwaarden kunnen veranderen. Maar ik vind het nog allemaal onduidelijk.....

- Ik zit nu op prijs per seconde, als ik ga verlengen dan blijft dit zo? Naar mijn weten wel.
Bovendien kan ik verlengen voor de intrede van de iPlan abonnementen; maar dat mag geen invloed hebben op mijn situatie toch?

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Verlengen is naar mijn weten het aangaan van een nieuwe overeenkomst. Dus op het moment dat jij gaat verlenging gelden de voorwaarden van dat moment, niet de voorwaarden van bijvoorbeeld 2 jaar terug bij de start van het eerste contract bij de provider.
Als jij verlengd dien je de voorwaarden goed door te lezen (met internet vooral de FUP) en de verreken-methode van het abonnement van jouw keuze (per seconden, per unit, per minuut, eerste minuut, enz)

Of iPlan invloed heeft weet ik niet... ik heb geen oude gegevens, maar dat moet je zelf nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 21:29
vandaag voor t eerst dat mijn 3G verbinding niet gek doet thuis (TM) vaak wil die wel eens aangeven 3G te hebben, maar dat is dan helemaal niet zo. laad er niks. komen berichten van whatsapp niet aan whatsoever. maar vandaag lijkt alles vloeiend te verlopen :P dacht. dat mag ook wel gezegd worden. haha complimentje voor TM ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mtv pack 39.50 abonnement met iphone. Mijn abonnement is sinds een week in gebruik.
Als ik nu een sms saldo verstuur krijg ik een sms van verbruik bunden 32.50 sinds factuur 16 maart en
data 15.2 mb t.w.v. 37.98 sinds 16 maart :s. Hiervoor had ik een bb abonnement bij Hi.

Ik heb dus de klantenservice gebeld en die kunnen mij pas helpen als ik de nota heb.

Heeft een van jullie hiermee ervaringen? Vind het wel vreemd, normaal stond er altijd 0.00 euro bij data!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 07:59

Bartaz

Likes cookies!

Muthas schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:07:
Poeeh, die i-Abonnementen van T-Mobile zijn ook verpest nu. Stuk duurder (bijv. combi van 150 sms/belminuten i.p.v. 150 van beide) en downgrade van internetsnelheid na 1GB aan data.

Dat laatste vind ik niet zo erg want de keren dat ik meer had zijn zeldzaam. Ben wel benieuwd of ze nu dan alle beperkingen opheffen (geen Personal Hotspot, geen tethering) aangezien het toch niet meer onbeperkt is, en ze je dan m.i. gewoon vrij moeten laten met wat je met die 1GB doet.
Quote van m'n Facebook statusupdate:
T-Mobile wil me een persoonlijk aanbod doen voor een nieuwe telefoon.
Waarop ik te horen krijg dat ik voor 42,50 per maand maar 300 belminuten of smsjes krijg ipv 300 belminuten en 300 smsjes. Daarbovenop nog eens 149,95 bijbetalen voor een iPhone 4.
Way to go T-Mobile als je klanten wil behouden!

Zoekende naar een andere provider met een leuk iPhone of Blackberry abo!
Ze zijn het nu wel heel erg aan het verpesten zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Tja... vergelijk het eens met andere providers. Het is nu ongeveer gelijk getrokken met de alternatieven als ik het zo snel bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz

Bartaz

Likes cookies!

Muthas schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:15:
Tja... vergelijk het eens met andere providers. Het is nu ongeveer gelijk getrokken met de alternatieven als ik het zo snel bekijk.
T-Mobile begint in mijn ogen toch een beetje achteruit te gaan. Het is nu voordeliger om naar Vodafone over te stappen, dit is te zien als je het vodafone 275 en het T-Mobile iPhone i-300 abonnement vergelijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

T-Mobile is wel lekker bezig. Voor 5 euro minder krijg je de helft van wat je eerst kreeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz

Bartaz

Likes cookies!

Good Fella schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:25:
T-Mobile is wel lekker bezig. Voor 5 euro minder krijg je de helft van wat je eerst kreeg :/
2,50 zelfs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie net op de Telfort site dat ze de prijzen van de iPhone 3GS zwaar hebben verlaagd. Nu gratis bij 2 jaar 250min+data dus 17,90 eerste 9 mnd daarna 35,90. Zag ook dat niet alle pagina's aangepast zijn dus wellicht is het een foutje. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 16:05
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:58:
Zie net op de Telfort site dat ze de prijzen van de iPhone 3GS zwaar hebben verlaagd. Nu gratis bij 2 jaar 250min+data dus 17,90 eerste 9 mnd daarna 35,90. Zag ook dat niet alle pagina's aangepast zijn dus wellicht is het een foutje. >:)
Zag dit gisteren in de spits staan, klopt dus weldegelijk!

dacht er nog overna, een vriendin zoekt een iphone voor ong. 20/maand + internet. Waarschijnlijk wordt het straks mijn oude 3gs+sim only als dit zo door gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Laatst online: 25-07 13:12
Houd er wel rekening mee dat de Vodafone iPhones per 1 mei in prijs verhoogd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 09:18
Vanmiddag de BelCompany binnengelopen voor een verlenging van m'n abonnement (van T-Mobile naar Vodafone) en een nieuwe iPhone 4. getekend, betaald, garantiebewijs gekregen en krijg opeens te horen dat ik mijn toestel nog niet mag meenemen omdat Vodafone e.e.a. moet goedkeuren (??)

Nog nooit meegemaakt maar goed het zou een half uur kunnen duren tot 2 werkdagen. Vooralsnog geen goedkeuring ontvangen.

Iemand hier die dat ook heeft meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

bittenhero schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:58:
Vanmiddag de BelCompany binnengelopen voor een verlenging van m'n abonnement (van T-Mobile naar Vodafone) en een nieuwe iPhone 4. getekend, betaald, garantiebewijs gekregen en krijg opeens te horen dat ik mijn toestel nog niet mag meenemen omdat Vodafone e.e.a. moet goedkeuren (??)

Nog nooit meegemaakt maar goed het zou een half uur kunnen duren tot 2 werkdagen. Vooralsnog geen goedkeuring ontvangen.

Iemand hier die dat ook heeft meegemaakt?
Vind ik erg flauw van BelCompany. Dat hadden ze je wel eens van tevoren mogen vertellen.
Kennelijk is de scoringsdrang daar erg hoog geweest 8)7
Lijkt meer SnelCompany op die manier....

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
Kan ik eigenlijk mijn toestel direct gebruiken als ik mijn abonnement heb verlengt? Ik heb op dit moment een T-Mobile abo met simkaart en heb verlengt naar een Vodafone abonnement met nieuw toestel. Hopelijk kan meteen de nieuwe simkaart erin of is het toestel simlock vrij... hier had ik nog niet bij stil gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
bittenhero schreef op donderdag 21 april 2011 @ 08:37:
Kan ik eigenlijk mijn toestel direct gebruiken als ik mijn abonnement heb verlengt? Ik heb op dit moment een T-Mobile abo met simkaart en heb verlengt naar een Vodafone abonnement met nieuw toestel. Hopelijk kan meteen de nieuwe simkaart erin of is het toestel simlock vrij... hier had ik nog niet bij stil gestaan.
Een abo verlengen doe je bij dezelfde provider. Als je van T-Mobile naar Vodafone gaat "verleng" je je abo niet
maar sluit je een nieuw abo af. 8)7 Bij verlengen krijg je ook geen nieuwe sim-kaart.
Als je bij T-Mobile je telefoon hebt laten unlocken (wat ze gratis doen) kun je de nieuwe sim-kaart waarschijnlijk wel meteen gebruiken.
Dus ik zou eerst je iPhone laten unlocken bij T-Mobile; een iPhone zonder simlock verkoopt ook beter dan met. O-)

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
wvexeltweakers schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:27:
[...]

Vind ik erg flauw van BelCompany. Dat hadden ze je wel eens van tevoren mogen vertellen.
Kennelijk is de scoringsdrang daar erg hoog geweest 8)7
Lijkt meer SnelCompany op die manier....
Inmiddels is de verwachting inmiddels omhoog gegaan naar "ongeveer 10 werkdagen". Annuleren mocht ik niet meer omdat ik al getekend heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Als KPN ons dadelijk gaat laten betalen voor gebruik van instant messaging (WhatsApp) enzo gaan ze echt veel klanten verliezen. Ik zelf hoop dat Hi het niet gaat doen, alhoewel dat wel in de lijn der verwachtingen licht.

Gelukkig heb ik zelf nog een contract dat langer is dan een jaar dus heb ik geen last van deze voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:23
Straks is het gewoon bij iedere provider zo volgens mij... lijkt bijna een kartelafspraak, wat een uitmelking allemaal :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
En hoe gaat KPN dat zien en afrekenen dan?
Tuurlijk kun je zien dat je naar het ipadres van de whatsapp servers connect, maar dan? Hoeveel data is een bericht? Wat zijn 2 berichten? Wanneer is het media? Sjeez, plaats dat ze meegaan in de tijd, gaan ze dit soort dingen doen. Over 5 jaar VOIP'ed iedereen.
* UltraSub schudt hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:12
* EN-IS doet mee! hardcore hoofd schudden!

[ Voor 7% gewijzigd door EN-IS op 21-04-2011 20:10 . Reden: LOL ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

De balans opmakend na 2 maand Ben:

Positief: - lagere prijs dan T-mobile

Negatief: - veel slechter bereik dan T-Mobile.

Niet te geloven hoe slecht het is. Ik heb regelmatig Geen Service of Zoeken... en zelfs als ik een keer 3G in beeld heb dan werkt internet 80% van de tijd niet, waardoor Whatsapp totaal nutteloos is geworden. Soms helpt het even in vliegtuigmodus te zetten en dan weer aan. Internetten is pure frustratie.

Ook staat er niet Ben maar T-Mobile linksboven, heb ik geen visual voicemail maar een inbox die mij zegt "welkom bij de voicemail van T-Mobile"... Heel verwarrend dus. De Ben-sim zit er in en ook heb ik Ben geinstalleerd in de netwerkgegevens via hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

UltraSub schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:05:
En hoe gaat KPN dat zien en afrekenen dan?
Tuurlijk kun je zien dat je naar het ipadres van de whatsapp servers connect, maar dan? Hoeveel data is een bericht? Wat zijn 2 berichten? Wanneer is het media? Sjeez, plaats dat ze meegaan in de tijd, gaan ze dit soort dingen doen. Over 5 jaar VOIP'ed iedereen.
* UltraSub schudt hoofd...
Het gaat niet om de data die SMS gebruikt, KPN doet dit meer om het gemis aan SMS verkeer te compenseren. Daar zit voor hun het grote verlies.

Over 5 jaar VOIP'ed iedereen inderdaad en daarom wil KPN daarop inspelen (lees: verdienen)

[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 22-04-2011 08:33 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Maar laat ze daar dan op inspelen op data-limieten, dat is veel logischer en transparanter, wat ze blijkbaar zo graag willen.

Dan is het maar 10 euro voor 1GB, 20 voor 5 of 50 voor onbeperkt ofzo. Dat is toch veel simpeler?

De kosten zijn voor een provider ook veel makkelijker te berekenen per GB. Kosten gaan rekenen per dienst is puur natte-vinger-werk en uitmelkerij. Een dienst als WhatsApp kost ze namelijk praktisch niks, maar streaming video is juist behoorlijk prijzig voor ze, terwijl de prijzen voor de consument uiteindelijk vrij dicht bij elkaar zullen liggen, zo niet gelijk zullen zijn.

Daarnaast is het voor een provider behoorlijk lastig om die diensten bij te gaan houden. Want hoe willen ze bepalen wat streaming video is? Is dat YouTube? Vimeo? Echt streaming-diensten? Diensten via apps op iOS/Android? Hoe kunnen ze dat in hemelsnaam afvangen?

[ Voor 58% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2011 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

De telecomproviders verdienen het meeste op mensen die bellen en smsen, vooral als ze buiten de bundel gaan.

Deze maatregel is er dan ook alleen voor om het goedkopere alternatief (whatsapp/skype) te blokkeren omdat ze hierdoor inkomsten mislopen. Aan de ene kant begrijp ik het van de telecomprovider, maar aan de andere kant slaat het echt helemaal nergens op.

Je kan er ook van uitgaan dat hier natuurlijk binnen de kortste keren weer een workaround voor wordt gefixed. Gewoon over een andere poort of een VPN oid.

Lol, dit zal een oorlog tussen de telco's en de developers worden :P

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Slasher schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 08:32:
[...]

Het gaat niet om de data die SMS gebruikt, KPN doet dit meer om het gemis aan SMS verkeer te compenseren. Daar zit voor hun het grote verlies.

Over 5 jaar VOIP'ed iedereen inderdaad en daarom wil KPN daarop inspelen (lees: verdienen)
Zo ver was ik ook al, ik vroeg me af hoe je dit gaat (wilt) handhaven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:03
Een vriendin van me heeft zojuist een iPhone 4 ontvangen via Vodafone (nieuw abonnement). Nu heb ik een iPhone 4 via TMobile. Op de plek waar bij mij altijd 3G of het wifi logo staat, staat er bij haar op diezelfde locatie een "E".

Weet iemand wat dit inhoud? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
SyS_ErroR schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:45:
Een vriendin van me heeft zojuist een iPhone 4 ontvangen via Vodafone (nieuw abonnement). Nu heb ik een iPhone 4 via TMobile. Op de plek waar bij mij altijd 3G of het wifi logo staat, staat er bij haar op diezelfde locatie een "E".

Weet iemand wat dit inhoud? :)
Dat staat voor EDGE:
Wikipedia: Enhanced Data Rates for GSM Evolution
Dat zit tussen UMTS (3G) en GPRS (G) in.

[ Voor 3% gewijzigd door Dark Lord op 22-04-2011 17:49 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 00:32
Ik heb dus nu eindelijk een aanbod gekregen om mijn abbo per direct op te kunnen zeggen, en dan moet ik €510,- dokken !!!
daar was ik het niet mee eens, zeker na al die maanden van slechte bereik en het niet kunnen gebruiken waar ik wel voor betaal,

dit filmpje laat duidelijk zien dat ik me voel genept door de z.g. volle verbinding van T-Mobile
YouTube: T-Mobile Slechte verbinding

na een keer terugbellen en gediscussieer werd het verlaagt naar € 233,- en dan mag ik het toestel behouden, dat heb ik geaccepteerd, en denk dat dat het beste is wat ik er uit kan slepen

nu dus op zoek naar een nieuwe goede (werkende) provider, het voordeel is wel dat ik een goedkoper sim only abbo kan afsluiten.

dit laat wel zien dat als je klaagt en stug doorzet je wel wat kan bereiken,

tot ziens T-Mobile

[ Voor 12% gewijzigd door absrnd op 23-04-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Laatst online: 21-11-2023
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de gewone relax-abonnementen en de i-abonnementen van T-mobile?
Qua kosten (met internet erbij) kom ik redelijk gelijk uit, maar een toestel is veel goedkoper icm een i-abo. Waar zit het addertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Moet zeggen dat het niet echt loont om te verlengen bij Tmobile als ik het zo zie..
Ik bel vrijwel niet, sms weinig en internet bovengemiddeld (bv whatsapp e.d.).

Heb geen zin meer om 30 euro per maand daarvoor af te tikken, dus ik vermoed als ik het zo bekijk dat het simyo wordt of iets in die koers. Helaas wel extra kosten als ik over de internetlimiet heenga, maar goed het goedkope moet ergens vandaan komen natuurlijk..en al doe ik een keer een maandje gek, zal niet aan mijn oude maandbedrag komen.

Of ik ga aan de prepaid :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:23
Prepaid met zo'n internetabo erop is zo gek nog niet tegenwoordig eigenlijk. Vooral als je nauwelijks belt en/of sms't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 11:01

itlee

Gas erop!

ik heb gister een prepaid "4" gekocht van t mobile,....hij werkt als een dolle,...sim kaart van mijn provider erin (nee geen tmobile) en hij werkt perfect! een echte aanrader.

599,- in de btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Ik heb mijn keuze gemaakt: mijn huidige iPhone 3G wordt vervangen door een Samsung Galaxy S II. De redenen dat ik daarvoor gekozen heb:
- meer softwarevrijheid (ook weer Flash!);
- meer zeggenschap over mijn telefoon;
- geen geklungel meer met iTunes, werkt erg slecht op Windows 7 64-bit;
- draadloos bestanden overzetten;
- slechtere prijs/kwaliteitsverhouding iPhones.

Ik hoop voor Steve Jobs dat de iPhone 5 een grote stap voorwaarts maakt, anders kon de SGS II Apple wel eens een hoop klanten gaan kosten.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Vanaf maandag 2 mei verhoogt Vodafone weer de prijzen. Dus wees er snel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Skann schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:43:
Vanaf maandag 2 mei verhoogt Vodafone weer de prijzen. Dus wees er snel bij.
bron?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
wvexeltweakers schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:23:
Ik heb mijn keuze gemaakt: mijn huidige iPhone 3G wordt vervangen door een Samsung Galaxy S II. De redenen dat ik daarvoor gekozen heb:

Ik hoop voor Steve Jobs dat de iPhone 5 een grote stap voorwaarts maakt, anders kon de SGS II Apple wel eens een hoop klanten gaan kosten.
meer software vrijheid? meer zeggenschap? draadloos bestanden overzetten? daar hebben ze de jailbreak voor. voor huis tuin en keuken gebruikers is dat allemaal niet bepaald nodig.
het enige echte voordeel is itunes (voor jou dan, ik heb op mijn mac geen problemen er mee)
sowieso is een 3G vergeleken bij de Iphone 4 wel een wereld van verschil.. (heb ze ook beiden gehad)
op mijn werk configureer ik de samsung galaxy's maar ik wordt er echt niet warm van.. ze voelen ook zo plastic aan.. i.t.t. iphone 4
daarnaast vind ik de appstore van apple toch een stuk degelijker dan de android market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
@Slasher: Ik werk in een telefoonwinkel. Heb de info al.

De 275 gaat naar 149,- bijbetalen. En 32GB 249.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Skann schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:46:
@Slasher: Ik werk in een telefoonwinkel. Heb de info al.

De 275 gaat naar 149,- bijbetalen. En 32GB 249.
Zo staat het al in de OP. Wat is de stijging dan, minder belminuten, hogere maandelijkse kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

wvexeltweakers schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:23:

Itunes werkt bij mij prima op W7-64.

Ander vraagje. Bij welke provider heb je een goee binnenhuis dekking en snel internet. Ben na bijna 2 jaar, bijna van T-mob af. Wil graag naar de Iphone 4 (of 5) bij een andere provider.

[ Voor 12% gewijzigd door el-jorge op 29-04-2011 16:26 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

absrnd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 12:48:
Ik heb dus nu eindelijk een aanbod gekregen om mijn abbo per direct op te kunnen zeggen, en dan moet ik €510,- dokken !!!
daar was ik het niet mee eens, zeker na al die maanden van slechte bereik en het niet kunnen gebruiken waar ik wel voor betaal,

dit filmpje laat duidelijk zien dat ik me voel genept door de z.g. volle verbinding van T-Mobile

na een keer terugbellen en gediscussieer werd het verlaagt naar € 233,- en dan mag ik het toestel behouden, dat heb ik geaccepteerd, en denk dat dat het beste is wat ik er uit kan slepen

nu dus op zoek naar een nieuwe goede (werkende) provider, het voordeel is wel dat ik een goedkoper sim only abbo kan afsluiten.

tot ziens T-Mobile
Een goed bereik zegt vrij weinig over dat je dan kunt internetten, het geeft slechts aan dat het signaal er is van T-Mobile en dat je verbonden bent met de mast. :)
el-jorge schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:24:
[...]

Itunes werkt bij mij prima op W7-64.

Ander vraagje. Bij welke provider heb je een goee binnenhuis dekking en snel internet. Ben na bijna 2 jaar, bijna van T-mob af. Wil graag naar de Iphone 4 (of 5) bij een andere provider.
Dat verschilt per locatie en per provider, er is geen enkele provider die in elk huis een perfecte dekking heeft. Vodafone en KPN zijn qua capaciteit en bereik wel vaak beter dan T-Mobile daarentegen :)
Wilf schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 01:41:
De balans opmakend na 2 maand Ben:

Positief: - lagere prijs dan T-mobile

Negatief: - veel slechter bereik dan T-Mobile.

Niet te geloven hoe slecht het is. Ik heb regelmatig Geen Service of Zoeken... en zelfs als ik een keer 3G in beeld heb dan werkt internet 80% van de tijd niet, waardoor Whatsapp totaal nutteloos is geworden. Soms helpt het even in vliegtuigmodus te zetten en dan weer aan. Internetten is pure frustratie.

Ook staat er niet Ben maar T-Mobile linksboven, heb ik geen visual voicemail maar een inbox die mij zegt "welkom bij de voicemail van T-Mobile"... Heel verwarrend dus. De Ben-sim zit er in en ook heb ik Ben geinstalleerd in de netwerkgegevens via hun site.
Ben maakt gebruik van het netwerk van T-Mobile dus hoe kan je dan eigenlijk beter bereik hebben met T-Mobile als je al op het T-Mobilenetwerk zit? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 00:32
MensionXL schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:34:
[...]

Een goed bereik zegt vrij weinig over dat je dan kunt internetten, het geeft slechts aan dat het signaal er is van T-Mobile en dat je verbonden bent met de mast. :)

[...]

Dat verschilt per locatie en per provider, er is geen enkele provider die in elk huis een perfecte dekking heeft. Vodafone en KPN zijn qua capaciteit en bereik wel vaak beter dan T-Mobile daarentegen :)

[...]

Ben maakt gebruik van het netwerk van T-Mobile dus hoe kan je dan eigenlijk beter bereik hebben met T-Mobile als je al op het T-Mobilenetwerk zit? :)
als we jou niet hadden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Tja, ga dan niet lopen blaten en filmpjes plaatsen op Youtube als je stiekem geen idee hebt wat je nu eigenlijk zegt :)

Maar begrijp me niet verkeerd, ik had exact dezelfde problemen in Rotterdam Centrum met T-Mobile een jaar geleden en heb inmiddels met Vodafone nergens meer last van :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Laatst online: 21-11-2023
Gents,
wat is het verschil tussen een i-abo en relax-abo (beiden T-mobile)? Het enige verschil dat ik zie is dat bij een relax-abo het beltegoed onbeperkt houdbaar is en bij een i-abo maar 1 maand. De kosten buiten de bundel bellen zijn hoog bij een i-abo, van een relax-abo kan ik het niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

absrnd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 12:48:

tot ziens T-Mobile
Ja en als ze erachter komen dat je hem gejailbreaked hebt ben je nog verder van huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Donnie Darko schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:29:
[...]

meer software vrijheid? meer zeggenschap? draadloos bestanden overzetten? daar hebben ze de jailbreak voor. voor huis tuin en keuken gebruikers is dat allemaal niet bepaald nodig.
het enige echte voordeel is itunes (voor jou dan, ik heb op mijn mac geen problemen er mee)
sowieso is een 3G vergeleken bij de Iphone 4 wel een wereld van verschil.. (heb ze ook beiden gehad)
op mijn werk configureer ik de samsung galaxy's maar ik wordt er echt niet warm van.. ze voelen ook zo plastic aan.. i.t.t. iphone 4
daarnaast vind ik de appstore van apple toch een stuk degelijker dan de android market.
Daar hebben ze de jailbreak voor? En dat is dus nou net wat ik bedoel met "baas over eigen telefoon/software". Je hoeft niet eerst allerlei schimmige programma's te gaan draaien, voordat je met je telefoon kunt doen, wat je ermee zou moeten kunnen doen. Weet jij wat er allemaal in Redsn0w zit? Is door pure hackers gemaakt. Als op enig moment je rekening van je creditcard is geplunderd, piep je wel anders schat ik in.

Wat betreft dat plastic aanvoelen: heb je wel gelijk vrees ik. Maar mijn iPhone 3G voelt degelijk aan, en was na 1 jaar kaduuk. Zit altijd in een leren hoes, niet gevallen o.i.d.. In het verleden heb ik een andere Samsung gehad, die voelde ook nogal plastic aan, maar daar hebben we pas dit jaar (na 5 jaar gebruik!!!) afscheid van moeten nemen. Dus aanvoelen en degelijkheid hoeft niet hetzelfde te zijn.

De appstore zit wel goed in elkaar, maar ook daar heb ik de nodige ellende mee gehad. Gecancelde downloads die telkens maar weer terugkeren in de downloadque, ondanks dat de mensen van appstore al meerdere malen hebben ingegrepen. Met de androidmarket heb ik nog geen ervaring, dus kan ik nog niet zeggen hoe dat werkt.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Niet alle hackers zijn evil. Daarbij komt nog dat de mensen van de Devteam al erg lang rondlopen. Ze krijgen genoeg donaties binnen van mensen, daar hoeven ze echt niet voor te gaan stelen. Overigens houdt je iPhone nergens je cc gegevens vast, wel je iTunes account, maar dat kan ook met prepaid iTunes kaartje.

Ik heb nog een iPhone 2G die het doet, en een iPhone 3G die inmiddels in juni zijn 3e jaar aantikt. Ik weet niet welke Samsung je dan al inmiddels 5 jaar hebt, maar dat zal geen smartphone zijn vergelijkbaar met de iPhone. Mijn Nokia 6310i doet het ook nog steeds, maar dat is zo lastig vergelijken. Alle Sony Ericssons die ik heb gehad vertonen of kuren in de software of kuren met de batterij of board.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Nitai schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 01:02:
Niet alle hackers zijn evil. Daarbij komt nog dat de mensen van de Devteam al erg lang rondlopen. Ze krijgen genoeg donaties binnen van mensen, daar hoeven ze echt niet voor te gaan stelen. Overigens houdt je iPhone nergens je cc gegevens vast, wel je iTunes account, maar dat kan ook met prepaid iTunes kaartje.

Ik heb nog een iPhone 2G die het doet, en een iPhone 3G die inmiddels in juni zijn 3e jaar aantikt. Ik weet niet welke Samsung je dan al inmiddels 5 jaar hebt, maar dat zal geen smartphone zijn vergelijkbaar met de iPhone. Mijn Nokia 6310i doet het ook nog steeds, maar dat is zo lastig vergelijken. Alle Sony Ericssons die ik heb gehad vertonen of kuren in de software of kuren met de batterij of board.
Het punt is juist, dat je niet weet of er een evil hacker wat ingestopt heeft. En dat je iPhone de gegevens niet vasthoudt, betekent nog niet dat een script je codes niet af kan vangen bij betaling, etc.
En nee, idd, dat was geen smartphone, maar wel een degelijk plastic toestelletje.
Enfin, de tijd zal leren of de SGS II het qua bouwkwaliteit lang volhoudt.

Ik lees inmiddels al een hoop "iPhoners" die een overstap gepland hebben staan, best wel grappig.

Samsung S23 Ultra 256GB

Pagina: 1 ... 4 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.