Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Donnie Darko schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:29:
[...]
...
daarnaast vind ik de appstore van apple toch een stuk degelijker dan de android market.
Degelijker zou kunnen, maar volgens dit onderzoek [klik] passeert de Androidmarket in juli het aantal apps dat beschikbaar is voor Android, en wat beschikbaar is voor de iPhone. Nu is meer niet altijd beter, maar het geeft volgens mij wèl aan dat ontwikkelaars veel meer gaan zien in het ontwikkelmodel/businessmodel voor Android, dan dat van Apple (Apple neemt genoegen met "slechts 30%"). Op dit moment zijn er zelfs al meer gratis apps voor Android dan voor de iPhone.
:P

En als echte Hollander houd ik wel van g r a t i s

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Ik loop vandaag de Hi winkel in Weert binnen, vraag naar de witte iPhone, zegt die medewerkster dat ze die niet meer krijgen? Wtf.. even verderop bij Vodafone hadden ze 'm gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de Iphone 4 te kopen. Ik zal hem vooral gebruiken om te internetten en niet zozeer voor het bellen. Is het mogelijk om een prepaid kaart te gebruiken voor het bellen en een abbo voor het internet gebruik (zodat je een vast bedrag betaald)? Zo ja, wat raden jullie dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:59:
Ik ben van plan om de Iphone 4 te kopen. Ik zal hem vooral gebruiken om te internetten en niet zozeer voor het bellen. Is het mogelijk om een prepaid kaart te gebruiken voor het bellen en een abbo voor het internet gebruik (zodat je een vast bedrag betaald)? Zo ja, wat raden jullie dan aan?
Als je hem vooral gaat gebruiken voor internet en niet voor bellen en wellicht dus ook niet zo voor de apps? Dan zou ik een telefoon nemen met een zo groot mogelijk scherm. Dat is voor internet nu eenmaal het fijnst vind ik. Niet om te trollen of zo hoor (want ik vind een Iphone een super toestel) maar just my 2 cents.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:54:
[...]

Als je hem vooral gaat gebruiken voor internet en niet voor bellen en wellicht dus ook niet zo voor de apps? Dan zou ik een telefoon nemen met een zo groot mogelijk scherm. Dat is voor internet nu eenmaal het fijnst vind ik. Niet om te trollen of zo hoor (want ik vind een Iphone een super toestel) maar just my 2 cents.
Ik wil hem juist ook voor de apps gebruiken ... ik heb mijn zinnen al gezet op de Iphone dus daar praat je mij niet zo snel meer vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:31
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:59:
Dan zou ik persoonlijk voor een sim-only met internet gaan. Lijkt mij nogal onhandig om met twee abonnementen te gaan klooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welke provider raden jullie dan aan? Vooral kijkend naar het bereik en snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een smartphone te kopen, en dan voornamelijk voor de apps en om draadloos internet (onbeperkt) te kunnen gebruiken op onder andere school. Hierbij is mijn oog gevallen op de iPhone wegens de veelzijdigheid, andere mogelijkheden staan echter nog open.

Nu vroeg ik me af welke bundel of op welke manier ik het best een passend abonnoment + telefoon kan verkrijgen. Hierbij heb ik dus internet nodig, niet per se SMS en ongeveer een uur aan belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dat kunnen jullie toch prima zelf opzoeken?
@alex Enige onbeperkte internet aanbieder is tmobile momenteel. Wat verder de beste bundel is kun je toch prima zelf bepalen?
@majikka
Gebruikerservaringen zijn genoeg te vinden, en snelheid staat wel op de website van de aanbieder.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:31
Telfort heeft wel een FUP maar die is dermate gunstig dat je daar nooit overheen gaat. KPN netwerk = kwalitatief goed netwerk. Telfort heeft gunstige prijzen. Naar mijn mening een aanrader dus!

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:04
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 17:08:
Ik ben van plan om een smartphone te kopen, en dan voornamelijk voor de apps en om draadloos internet (onbeperkt) te kunnen gebruiken op onder andere school. Hierbij is mijn oog gevallen op de iPhone wegens de veelzijdigheid, andere mogelijkheden staan echter nog open.

Nu vroeg ik me af welke bundel of op welke manier ik het best een passend abonnoment + telefoon kan verkrijgen. Hierbij heb ik dus internet nodig, niet per se SMS en ongeveer een uur aan belminuten.
Kijk eens op de sites van de verschillende providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel pagina's kan je ongeveer openen met een gigabyte (html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:15
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:42:
Hoeveel pagina's kan je ongeveer openen met een gigabyte (html)
Ehmmmm }:O Waarom wil je dat weten?

Als elk pagina 1 mb zou zijn (wat veel is voor een HTML pagina, en je definering van HTML pagina ontbreekt dus ik zuig maar wat uit mijn duimpje, ohwww, wat mis ik mijn kinder tijden... maar das weer een verhaal voor een ander keer) dan zou je 1000x een HTML pagina kunnen openen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel daarmee hoeveel ik nodig heb voor normaal internet gebruik en de beurs (beleggen via app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Voor alleen surfen heb je aan 1GB genoeg,

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ook aan beleggen via de iPhone, meer dan genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

500 ook genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Is dat een vraag ofzo?
Als dat zo is, tja. Dat ligt aan hoe vaak en hoeveel data verbruikt per dag.
Hou het eens bij met je pc ofzo als je een half uurtje aan het surfen bent.

[ Voor 77% gewijzigd door EWK op 10-05-2011 17:15 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Ik ben nog in het bezit van de iPhone 3G en ik wilde graag wachten tot de opvolger van de 4 aangekondigd werd voor ik mijn contract ging verlengen. Nu is er wel de iOS 5 aangekondigd maar nog geen bericht over de nieuwe iPhone. Goed, ik begin me een beetje te irriteren aan de 3G daar deze nogal traag is, dus ging ik toch even kijken voor een verlenging bij T-Mobile met de iPhone 4 dan maar. Echter beviel mij de abonnementen die T-Mobile nu te bieden heeft totaal niet.

Even ter vergelijking:
Abonnement die ik nu heb is €30 per maand met 150 minuten én 150 smsjes met onbeperkt "snel" internet.
Abonnement nieuw zou zijn €30 per maand 150 minuten/sms'jes (één bundel dus) en onbeperkt internet.

Dit is nogal een verschil! Is nu gewoon iedereen zonder te zeuren zomaar na verlenging overgestapt naar het nieuwe, maar dus ook veel duurdere, abonnement? Of zie ik het nu verkeerd? :?

Zou ik hetzelfde aantal minuten en sms'jes willen kom ik bij een i-300 abonnement uit wat me €12,50 meer kost per maand. Om nog maar niet te spreken over het bedrag dat ik dan nog moet neerleggen voor de telefoon erbij...

[ Voor 11% gewijzigd door Tupel op 09-06-2011 21:51 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werchter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-07 22:54
Telfort heeft volgens mij ook geen internet limiet (wel een fair use policy), en bovendien redelijke prijzen.
Dat is één van de redenen dat ik van plan ben daar binnenkort een iPhone abonnement af te sluiten.

Nadeel is dat ze wel wat schimmiger zijn over de techniek achter hun internet. Ik hoor graag termen als "UMTS" en "GPRS". Telfort praat liever over gewoon internet en "extra snel" internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
werchter schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:03:
Telfort heeft volgens mij ook geen internet limiet (wel een fair use policy), en bovendien redelijke prijzen.
Dat is één van de redenen dat ik van plan ben daar binnenkort een iPhone abonnement af te sluiten.

Nadeel is dat ze wel wat schimmiger zijn over de techniek achter hun internet. Ik hoor graag termen als "UMTS" en "GPRS". Telfort praat liever over gewoon internet en "extra snel" internet.
Telfort is een MVMO van KPN, dus het netwerk is gewoon het KPN netwerk -- GPRS, UMTS, HSDPA, HSUPA, maar voor zo ver ik kan zien nog niet of nog niet overal HSDPA+ en/of HSPA. De telefoon pikt gewoon automatisch het hoogst haalbare. Vervolgens gaat daar een beperking overheen naar gelang je abo:
Surf&mail (extra snel) biedt toegang tot internet met de volgende snelheden:
surf&mail: maximale snelheid van 768 Kbps (down)/ 384 Kbps (up)
surf&mail extra snel: maximale snelheid van 1,5 Mbps (down)/ 384 Kbps (up)
Losse GPRS versus UMTS data abonnementen bestaan (bij alle drie de operators) niet meer, het enige dat bestaat is whatever-is-available van je netwerk met daarbij een snelheidslimiet afhankelijk van je abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werchter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-07 22:54
Interdaad, Telfort en KPN gebruiken hetzelfde netwerk.
Maar bij KPN is Mobiel basis al tot 3,6 Mb/s, terwijl surf & mail extra snel als 1,5 Mbps geadverteerd wordt. Om dergelijke verschillen te verklaren is het fijn de achterliggende techniek te weten.

Al is het maar om een beeld te krijgen van de theoretisch hoogst haalbare snelheid. Dan weet je wat je eventueel in de toekomst kan verwachten.

[ Voor 8% gewijzigd door werchter op 14-06-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peppio schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:23:
Ik ben nog in het bezit van de iPhone 3G en ik wilde graag wachten tot de opvolger van de 4 aangekondigd werd voor ik mijn contract ging verlengen. Nu is er wel de iOS 5 aangekondigd maar nog geen bericht over de nieuwe iPhone. Goed, ik begin me een beetje te irriteren aan de 3G daar deze nogal traag is, dus ging ik toch even kijken voor een verlenging bij T-Mobile met de iPhone 4 dan maar. Echter beviel mij de abonnementen die T-Mobile nu te bieden heeft totaal niet.

Even ter vergelijking:
Abonnement die ik nu heb is €30 per maand met 150 minuten én 150 smsjes met onbeperkt "snel" internet.
Abonnement nieuw zou zijn €30 per maand 150 minuten/sms'jes (één bundel dus) en onbeperkt internet.

Dit is nogal een verschil! Is nu gewoon iedereen zonder te zeuren zomaar na verlenging overgestapt naar het nieuwe, maar dus ook veel duurdere, abonnement? Of zie ik het nu verkeerd? :?

Zou ik hetzelfde aantal minuten en sms'jes willen kom ik bij een i-300 abonnement uit wat me €12,50 meer kost per maand. Om nog maar niet te spreken over het bedrag dat ik dan nog moet neerleggen voor de telefoon erbij...
Dit is inderdaad heel vreemd. Mijn broer heeft pak en beet 3 maanden geleden een iphone 4 genomen met een i-150 abbo en hij heeft wel gewoon 150 minuten en 150 sms'en. Ik wil nu ook een iphone aangezien mijn abbo afloopt op korte termijn en ik zie dus nu ook dat je maar 150 credits krijgt waarbij bellen en sms'en uit betaald wordt.

Daarnaast is het ook zo dat als ik ga verlengen geen aansluitkosten hoef te betalen, de iphone 3gs kost me dan 130 euro.
Ga ik een nieuw abbo afsluiten dan kost de telefoon me 100 euro, maar wel weer 30 euro aansluitkosten.
Wat dat betreft wordt je bij t-mobile dus ook gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Hmm, ik zal ze binnenkort even bellen om het één en ander duidelijk te krijgen en zal het dan wel posten hier.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Dag Gottertjes,

Ik zit met het volgende:

Op dit moment heb ik een HI online abonnement lopen dat ik volgens mij rond november kan verlengen (dit was toen der tijd icm een Sony Ericsson Aino). Echter kan ik via een vriend van mij een losse Iphone 4 kopen met korting. Aangezien ik op dit moment toch wel het internet op mijn GSM begin te missen (totaal niet ideaal via de Aino) zit ik er dus aan te denken om de Iphone 4 los te kopen via die vriend van me en daar mijn huidige simkaart in te stoppen en een internetbundel te activeren bij m'n huidige abonnement.

Is dit verstandig om te doen en is het dan ook vervolgens mogelijk om zeg maar op het moment dat ik kan verlengen een sim-only abbo te nemen + internetbundel? Tevens zag ik bij HI dat ze aparte abonnementen aanbieden voor de Iphone, is er echt zoveel verschil met de HI online bundels tov de speciale Iphone HI I-xxx bundels ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Exterminator schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:03:
Dag Gottertjes,

Ik zit met het volgende:

Op dit moment heb ik een HI online abonnement lopen dat ik volgens mij rond november kan verlengen (dit was toen der tijd icm een Sony Ericsson Aino). Echter kan ik via een vriend van mij een losse Iphone 4 kopen met korting. Aangezien ik op dit moment toch wel het internet op mijn GSM begin te missen (totaal niet ideaal via de Aino) zit ik er dus aan te denken om de Iphone 4 los te kopen via die vriend van me en daar mijn huidige simkaart in te stoppen en een internetbundel te activeren bij m'n huidige abonnement.

Is dit verstandig om te doen
Dat kan ik niet voor jou beslissen.
en is het dan ook vervolgens mogelijk om zeg maar op het moment dat ik kan verlengen een sim-only abbo te nemen + internetbundel?
Waarom zou dat niet kunnen? Je gaat toch geen nieuw contract aan? Je koopt alleen een andere telefoon. Voorwaarden wijzigen verder niet, je tekent immers niets bij Hi.
Tevens zag ik bij HI dat ze aparte abonnementen aanbieden voor de Iphone, is er echt zoveel verschil met de HI online bundels tov de speciale Iphone HI I-xxx bundels ??
Geen idee, zou je even de voorwaarden en prijs/kwaliteit moeten bekijken en vergelijken op de website.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
EWK schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:28:

[...]

Waarom zou dat niet kunnen? Je gaat toch geen nieuw contract aan? Je koopt alleen een andere telefoon. Voorwaarden wijzigen verder niet, je tekent immers niets bij Hi.
Ik ga in principe toch wel een nieuw contract aan in november als ik verleng? Alleen wil ik dan een sim-only contract + internet ipv een nieuwe contract, incl nieuwe GSM, want ik wil dan de iphone 4 blijven gebruiken aangezien ik van plan ben deze nu dan (los) aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Exterminator schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:44:
Ik ga in principe toch wel een nieuw contract aan in november als ik verleng? Alleen wil ik dan een sim-only contract + internet ipv een nieuwe contract, incl nieuwe GSM, want ik wil dan de iphone 4 blijven gebruiken aangezien ik van plan ben deze nu dan (los) aan te schaffen.
Ik zou dan eens gaan kijken bij andere providers. bijv. bij Simyo of Ben. En dan gewoon kijken waar je het goedkoopste uit bent.
Bij Simyo én bij Ben kun je je contract elke maand opzeggen en zit je dus niet vast voor 1 of 2 jaar.
Simyo zit op het KPN-netwerk en Ben op T-Mobile netwerk.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Gisteren ben ik even bij de T-Mobile shop langs geweest en mijn vermoeden is dus waarheid. Het nieuwe abonnement i-150 is dus 150 belminuten óf smsjes en niet meer 150 belminuten én smsjes, zoals het dus was.

Tja... het is dus €12.50 per maand duurder geworden bij T-Mobile. Ik ga maar even rondkijken naar wat andere providers (waar ik waarschijnlijk alsnog evenveel kwijt ben per maand) of een los toestel aanschaffen. Ik begrijp werkelijk niet dat ze dit gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu mijn abbo verlengt bij Tmobile met een i-200 en daarbij een 3gs genomen. Normaal kost die daar 90 euro maar omdat ik vaste klant ben hoef ik maar 50 euro te betalen.
Opzich weer netjes geregeld van ze.

Eerste 4 maanden geen abonnementskosten vanaf het moment dat mijn abbo in gaa

Ook heb ik dan 200 smsjes of 200 belminuten. Helaas konden ze niet terug naar het i-abbo oude stijl waarbij je 200 minuten had en 200 smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:52
Moet je daarvoor dan wel met 2 jaar verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dit is met 2-jarige verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
En dan heb je een toestel die ongeveer 2 jaar geleden uit kwam... ik vind het niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:17:
Ik heb nu mijn abbo verlengt bij Tmobile met een i-200 en daarbij een 3gs genomen. Normaal kost die daar 90 euro maar omdat ik vaste klant ben hoef ik maar 50 euro te betalen.
Opzich weer netjes geregeld van ze.

Eerste 4 maanden geen abonnementskosten vanaf het moment dat mijn abbo in gaa

Ook heb ik dan 200 smsjes of 200 belminuten. Helaas konden ze niet terug naar het i-abbo oude stijl waarbij je 200 minuten had en 200 smsjes.
Wie gaat nu nog een 3GS nemen terwijl je dadelijk de 5 hebt :F :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Als je geen zin hebt om meer dan 50 euro aan een nieuw toestel uit te geven? En als 3gs gewoon in je behoefte voorziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond, werkt er ook iemand met dual sim van KPN? Ben van plan een Ipad2 aan te schaffen en vraag mij af of dit gemakkelijk is.

Meteen een 2de vraag, is de Ipad2 simlock vrij. Ben namelijk van plan om er één te kopen tijdens mijn reis naar Canada.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
dcl! schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:20:
Als je geen zin hebt om meer dan 50 euro aan een nieuw toestel uit te geven? En als 3gs gewoon in je behoefte voorziet...
Tja :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:17:
maar 50 euro... voor een 2 jaar oud toestel met 8gb geheugen!

Ik heb 2 jaar terug 200 euro betaald voor mijn 3GS met 32gb en daarbij had ik zowel 150 min als 150 sms en onbeperkt Internet. Tja, je zou denken dat T-mobile überhaupt gestoord is dat ze er nog zoveel ervoor vragen, maar als er dan ook mensen zijn die het ervoor uitgeven :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Mijn T-Mobile iPhone (150) abonnement verloopt eind Juli. Nu wilde ik verlengen met een nieuwe iPhone maar die is er helaas (nog) niet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch de nieuwe iPhone bij release kan krijgen tegen de normale verlengtarieven van T-Mobile? Ookal komt hij pas in September of later uit.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Eiríkr schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:57:
Mijn T-Mobile iPhone (150) abonnement verloopt eind Juli. Nu wilde ik verlengen met een nieuwe iPhone maar die is er helaas (nog) niet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch de nieuwe iPhone bij release kan krijgen tegen de normale verlengtarieven van T-Mobile? Ookal komt hij pas in September of later uit.
Je abbo wordt na een jaar, maandelijks (stilzwijgend) verlengd. Je kunt na een jaar elk moment (met inachtneming van 1 maand opzegtermijn) je abbo opzeggen, of gewoon verlengen op ieder gewenst moment. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
alwaysleft schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:03:
[...]

Wie gaat nu nog een 3GS nemen terwijl je dadelijk de 5 hebt :F :X 8)7
Tja, dat begrijp ik ook niet. Ik ken meer mensen die dat hebben gedaan de afgelopen maanden, en die lopen nu allemaal te zeuren dat dat ding zoveer trager is dan de iPhone 4 en dat het scherm van de iPhone 4 zoveel mooier is. En waarom zij dat niet hebben. Tja, dat had met die paar bespaarde knaken te meken. Wel grappig om te zien dat ze een rekening van een eurootje of 80 dan weer heel normaal, en dus ook acceptabel vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
EN-IS schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:37:
[...]

Je abbo wordt na een jaar, maandelijks (stilzwijgend) verlengd. Je kunt na een jaar elk moment (met inachtneming van 1 maand opzegtermijn) je abbo opzeggen, of gewoon verlengen op ieder gewenst moment. :O
Let wel goed op dat er tegenwoordig weinig voordeel te behalen valt bij verlengen. Providers hebben liever nieuwe klanten in plaats van bestaande klanten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

garp schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:44:
[...]

Tja, dat begrijp ik ook niet. Ik ken meer mensen die dat hebben gedaan de afgelopen maanden, en die lopen nu allemaal te zeuren dat dat ding zoveer trager is dan de iPhone 4 en dat het scherm van de iPhone 4 zoveel mooier is. En waarom zij dat niet hebben. Tja, dat had met die paar bespaarde knaken te meken. Wel grappig om te zien dat ze een rekening van een eurootje of 80 dan weer heel normaal, en dus ook acceptabel vinden....
Die 'paar knaken' hangt anders sterk af van je provider en het aanbod. Bij mij was het verschil 250 euro, ik heb toen eens geïnformeerd namelijk (of je moet jezelf meteen voor twee jaar willen ophangen). Een 3GS kan ook een leuke overbrugging vormen tot de 5 er is.

[ Voor 3% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 22-06-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

EN-IS schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:37:
[...]

Werkt dit bij Vodafone hetzelfde?. Mijn huidige abbonement loopt eind augustus af, lijkt perfect getimed om in iedergeval even te wachten tot de intro van de Iphone 5 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Tortelli schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:15:
Werkt dit bij Vodafone hetzelfde?. Mijn huidige abbonement loopt eind augustus af, lijkt perfect getimed om in iedergeval even te wachten tot de intro van de Iphone 5 :P.
Yups, zit zelf ook bij Vodafone... :)
loeberce schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:49:
Let wel goed op dat er tegenwoordig weinig voordeel te behalen valt bij verlengen. Providers hebben liever nieuwe klanten in plaats van bestaande klanten houden.
Dat klopt, alleen A klanten ontvangen goede aanbiedingen, B-klanten krijgen niet de beste aanbiedingen. Overstappen helpt wel (financieel gezien), beste optie is om te kijken wat biedt mijn provider mij, wat levert het mij op als ik overstap (maak een excel sheet :)).

Opzeggen (wanneer je dat eigenlijk niet wilt) is ook een optie (zeg wel een lange tijd van te voren op, maandje of twee), je word gebeld met een aanbieding en weiger je deze, vervolgens bellen ze je een week later weer op, wederom een aanbieding, een week later weer enzovoort. Zo heb ik het destijds gedaan met mijn Vodafone abbo, uiteindelijk heeft het mij veel opgeleverd. >:)

[ Voor 59% gewijzigd door EN-IS op 28-06-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan binnenkort ook mijn abonnement verlengen (op het moment t-mobile)
Ik betaal maandelijks 50€ euro, dus ik ben wel benieuwd of ik in aanmerking kom voor een persoonlijke aanbieding. Moet ik dan gewoon de klantenservice van t-mobile bellen het 'vragen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bump? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
De providers verdienen het meest aan stilzwijgend verlengde contracten (want dan hoeven ze geen nieuwe cadeau of sim-only te leveren), dus de klantenservice zal jou niet uit zichzelf bellen. Kortom: bel zelf en je merkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Ja en nee. Zal t-mobile er niet ook voordeel aan hebben dat je je oude abo (met bijvoorbeeld x belminuten EN x sms) gaat omzetten in een nieuw abo (met x belminuten OF sms)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Zo exit T-Mobile, mijn abbo dat in augustus afliep heb ik vandaag opgezegd (en dankzij de 3 maanden opzeg termijn zit ik dus nog tot 3 oktober bij ze...). Een belletje naar de klantenservice verduidelijkte waarom ik tegenwoordig zo slecht bereik heb (regelmaat zelfs geen sms/telefoon..): de zendmast hier in de buurt is een tijdje terug verwijderd, omdat ze mij toch graag als klant wilden houden werd er nog vermeld dat er in de toekomst wel een zendmast weer bij mij in de buurt zou moeten komen. Die belofte kreeg ik al toen mijn abbo 2 jaar terug begon, en in de tussentijd is er dus alleen 1 weggehaald. Daar zien ze mij dus niet meer terug... ;w

Nu hopen dat Apple niet te lang wacht met de nieuwe iPhones, heb geen zin om straks de volle mep voor een 4 neer te mogen tellen bij Vodafone. Anders maar een prepaid-kaart nemen bij Vodafone als overbrugging, om m'n telefoonnummer te kunnen behouden en meteen te kijken of de dekking daar wel naar wens is.

[Edit] En wat ik nog wilde vragen: iemand nog goede ideeën als mijn huidige abbo al afgelopen is voordat de nieuwe iPhones te bestellen zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Dipsausje op 01-07-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
Weet niet wat de KS tegen jou gezegd heeft maar tegenwoordig heb je maar nog 1 maand opzegtermijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:59:
Weet niet wat de KS tegen jou gezegd heeft maar tegenwoordig heb je maar nog 1 maand opzegtermijn!
Voor consumenten is het 1 maand en voor zakelijke gebruikers is dit altijd 3 maanden(bij elke aanbieder overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:01:
[...]

Voor consumenten is het 1 maand en voor zakelijke gebruikers is dit altijd 3 maanden(bij elke aanbieder overigens).
Oke, dan zal die dus wel een zakelijk abo hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Maite schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:13:
[...]

Oke, dan zal die dus wel een zakelijk abo hebben :)
Ja klopt, ik heb een zakelijk abo bij T-Mobile. Voordeel is dat de klantenservice zowaar vrij goed is, dat wil zeggen 0800-nummer en meestal een korte wachtrij*, nadeel is dat de 1 maand opzeg termijn een consumentenrecht is, geld niet voor zakelijke overeenkomsten.

*waar je dan wel weer vrij weinig aan hebt als ze de dichtstbijzijnde mast weghalen, ook een 0800 werkt niet zonder bereik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
3 maanden opzegtermijn? Dat mag toch niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

Zakelijke abbo's hebben andere voorwaarden, vallen niet onder consumentenrecht.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Ah, overheen gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dipsausje schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:14:
[...]

Ja klopt, ik heb een zakelijk abo bij T-Mobile. Voordeel is dat de klantenservice zowaar vrij goed is, dat wil zeggen 0800-nummer en meestal een korte wachtrij*, nadeel is dat de 1 maand opzeg termijn een consumentenrecht is, geld niet voor zakelijke overeenkomsten.

*waar je dan wel weer vrij weinig aan hebt als ze de dichtstbijzijnde mast weghalen, ook een 0800 werkt niet zonder bereik...
Kpn voor particulieren is ook korte wachtrij en gratis gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
ik kan ook mijn abbo verlengen en wil sowieso een iphone.

nu twijfel ik of ik nu nog de iphone 4 moet nemen, aangezien deze ook alweer ruim een jaar op de markt is.
men zegt dat er rond september de iphone 4s uitkomt en 1ste kwartaal volgend jaar de iphone 5.

Aangezien ik een 2 jarig abbo af ga sluiten vraag ik me af wat ik het beste kan doen?

Wat zouden jullie doen, de iphone 4 nemen, wachten op de 4s of de 5?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Wachten!

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
iPhone 4 nemen. Prima ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 21:19
Als je perse het nieuwste van het nieuwste wil, kun je beter even wachten tot September. Maar om nu een iPhone 4 te kopen is ook absoluut geen straf, heb er zelf namelijk sinds een week ook 1 en ik vind het een top apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geruchten en nog eens geruchten. En als Apple de 5 al aankondigt, wil dat nog niet zeggen dat 'ie dan ook direct in Nederland in de winkels ligt. En als we dan toch op geruchten af gaan: de 5 zal slechts minimale verbeteringen huisvesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
bram1984 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:16:
Geruchten en nog eens geruchten. En als Apple de 5 al aankondigt, wil dat nog niet zeggen dat 'ie dan ook direct in Nederland in de winkels ligt. En als we dan toch op geruchten af gaan: de 5 zal slechts minimale verbeteringen huisvesten.
Behalve bij de eerste versie, lagen de 3G(S) en 4 beiden heel snel na de introductie in de NL winkels. Waarom zou dat nu ineens anders zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu sinds een week of 2 een iphone 4. Leuke deal gemaakt met mtv mobile, en ben heel erg tevreden over het apparaat.

Reden dat ik niet heb gewacht op de iphone 5 is; hoef nu minder bij te betalen en het apparaat is nog snel en goed genoeg om een tijdje mee te gaan.

Met 2 jaar neem ik een iphone 6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Als je perse een iPhone wil is de 4 nog steeds geen miskoop, deze doet alles wat die moet doen. Echter als je hem gaat vergelijken met de hedendaagse toestellen van HTC en Samsung is die overpriced, en dus geen optie.

Kijk wat je er mee wil doen, en als je zegt ik wil hem gebruiken als telefoon, af en toe internetten/nieuw/whatsapp/facebook dan is de iPhone 4 nog steeds een prima koop. Zeg je van ik vind het leuk om het nieuwste van het nieuwste te hebben, en ik speel er ook nog wel eens een spelletje op, dan zou ik nog even wachten om te kijken wat er in September gebeurt....

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Maanden moeten tegenwoordig met een hoofdletter?
loeberce schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:31:
[...]

Behalve bij de eerste versie, lagen de 3G(S) en 4 beiden heel snel na de introductie in de NL winkels. Waarom zou dat nu ineens anders zijn?
Dat kan dus net zo goed nog een half jaar duren dus. Das een kwart van een 2 jarig- en de helft van een 1 jarig abo. Ik zou dat geduld niet hebben, en ik zou het ook niet de moeite waard vinden.
Flappiewappie schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:28:
Als je perse een iPhone wil is de 4 nog steeds geen miskoop, deze doet alles wat die moet doen. Echter als je hem gaat vergelijken met de hedendaagse toestellen van HTC en Samsung is die overpriced, en dus geen optie.
Niet mee eens. Ik vind de bediening en de respons van het touchscreen van de iPhone nog steeds veruit superieur aan de HTC en Samsung meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
bram1984 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:27:
Maanden moeten tegenwoordig met een hoofdletter?
Mensen met een Engelstalige achtergrond doen dat snel.
Dat kan dus net zo goed nog een half jaar duren dus. Das een kwart van een 2 jarig- en de helft van een 1 jarig abo. Ik zou dat geduld niet hebben, en ik zou het ook niet de moeite waard vinden.
Waar haal je die 6 maanden vandaan? 3G, 3GS en 4 waren alledrie in dezelfde maand leverbaar in NL. Dus dat is misschien max 3 maanden van nu, uitgaande van september als release date. Maar het blijft gokken en daarmee moet iedereen voor zichzelf uitmaken of het de moeite waard is. Zolang mijn 3G het niet begeeft wacht ik op de introductie van de komende versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 17:19
weg

[ Voor 101% gewijzigd door Alper587 op 21-07-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStoryTeller
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 12:59
Ik zit met het volgende probleem. Mijn huidige abo is net afgelopen en ik zoek dus een nieuwe, ik wil graag een iPhone halen ivb school en omdat ze gewoon super werken ( Mijn afstudeer project word een Mac applicatie en een iPhone port zou niet verkeerd zijn ).

Het probleem is dat ik eigenlijk de nieuwste wil zodat ik op de nieuwste kan testen en developen, maar ik ben bang dat als ik tot September wacht ik een veel minder abo kan krijgen dan nu ( Zie Tweakers voorpagina ) of gewoon veel meer moet betalen ( Arme student hier O-) )... Iemand een suggestie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Mijn contract loopt 8 augustus af.
Kon al enige tijd verlengen maar expres niet gedaan.

Momenteel bij Ben een sim only afgesloten (550 bel minuten en onbeperkt internet) voor 25 euro per maand.
die mijn oude nummer gewoon overneemt! (internet is tot 1GB snel, daarna wordt het geknepen maar blijf internet houden!)

Daarnaast zal er een nieuwe iphone komen (de 4s of 5 licht er maar net aan hoe die gaat heten). Deze zal dan gewoon los gekocht worden.

Uiteindelijk is dat goedkoper dan met de abonnementen van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 22:36
Ik zit al een tijd met smart te wachten op de iPhone 5/4S maar met de komst van de nieuwe abonnementen bij de verschillende providers (die in mijn ogen echt pure oplichterij zijn) is dit toch iets veranderd.

Ik zit er nu sterk aan te denken om toch nog een iPhone 4 te nemen in combinatie met een 2 jarig iPhone 200 abonnement bij Vodafone. Ik heb zo in ieder geval nog twee jaar een abonnement met een redelijke datalimiet en de iPhone 4 voldoet voor mij eigenlijk ook prima.

Ik heb nu een sim-only bij Hi die in oktober afloopt, ik betaal dan wel een paar maanden dubbel maar het gaat mij er vooral om dat ik nog twee jaar een redelijke datalimiet heb.

Wat denken jullie? Is dit dom of slim? En zal Vodafone niet stiekem proberen om alsnog zo'n 'nieuw' abonnement bij mij aan te smeren (aangezien we de 1 augustus al naderen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1991L
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01-2023
Downloadsnelheid 1Mbit, uploadsnelheid 386Kbps, is dat genoeg voor een iPhone? Ik gebruik mijn iPhone voor Whatsappen, apps downloaden en surfen op internet, heeel soms filmpjes bekijken.. Een abonnement bij Simyo klinkt nu heel aantrekkelijk... De prijzen schieten overal flink omhoog, en ik heb geen zin om ook voor een Sim Only abonnement nu evenveel te betalen als dat ik 2 jaar geleden deed toen ik er nog een gratis toestel bij kreeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:43
S1991L schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:06:
Downloadsnelheid 1Mbit, uploadsnelheid 386Kbps, is dat genoeg voor een iPhone? Ik gebruik mijn iPhone voor Whatsappen, apps downloaden en surfen op internet, heeel soms filmpjes bekijken.. Een abonnement bij Simyo klinkt nu heel aantrekkelijk... De prijzen schieten overal flink omhoog, en ik heb geen zin om ook voor een Sim Only abonnement nu evenveel te betalen als dat ik 2 jaar geleden deed toen ik er nog een gratis toestel bij kreeg..
Niet supersnel, maar 't meeste kan je er wel mee doen. Wellicht te weinig om goed te voipen, maar dat is bij de meeste abbo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
Ik heb gisteren mijn geek addiction aan de kant gegooid door niet te wachten op een iPhone 4s/5 doordat dan de tarieven van onze grote vrienden dan opeens een redelijke verhoging doorvoeren.

Dus gisteren maar een T-mobile abbo voor mij en vriendin afgesloten met een iPhone 4. Incl. T-mobile family voor het onderling bellen.

Pro's:

- Snel ONBEPERKT internet (waar de dekking het toe laat) indien FUP wordt overschreden snelheid naar beneden maar niet bijbetalen.
- Betalen per seconde (eerste minuut altijd, daarna per seconde aftikken)
- 3 maanden gratis actie
- Aansluitkosten zijn nog acceptabel
- Geen Sim-administratie kosten (welke josti dat heeft bedacht spoort ook niet)

Cons:

- Geen iPhone 5 :'(
- Alleen maar gprs dekking bij mij thuis (maar daar zit ik toch via Wlan)

Mijn Hi/KPN Abbo loopt 23-12 af en nu heb ik het zo geregeld dat mijn T-mobile abbo 3-12 in gaat wat normaliter voor 1 maand dubbele kosten zou zorgen, maar dat wordt nu opgevangen door die 3 maanden gratis actie.

Moet alleen nog even in november terug voor de nummer portering te regelen.

Al met al denk ik dat ik een goeie keus heb gemaakt, zeker gezien ik me de afgelopen week grotendeels met excel en alle mogelijke optie voor providers heb vermaakt en dit was voor mij de goedkoopste oplossing.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
SpoekGTi schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:58:
Ik heb gisteren mijn geek addiction aan de kant gegooid door niet te wachten op een iPhone 4s/5 doordat dan de tarieven van onze grote vrienden dan opeens een redelijke verhoging doorvoeren.

Dus gisteren maar een T-mobile abbo voor mij en vriendin afgesloten met een iPhone 4. Incl. T-mobile family voor het onderling bellen.

Pro's:

- Snel ONBEPERKT internet (waar de dekking het toe laat) indien FUP wordt overschreden snelheid naar beneden maar niet bijbetalen.
- Betalen per seconde (eerste minuut altijd, daarna per seconde aftikken)
- 3 maanden gratis actie
- Aansluitkosten zijn nog acceptabel
- Geen Sim-administratie kosten (welke josti dat heeft bedacht spoort ook niet)

Cons:

- Geen iPhone 5 :'(
- Alleen maar gprs dekking bij mij thuis (maar daar zit ik toch via Wlan)

Mijn Hi/KPN Abbo loopt 23-12 af en nu heb ik het zo geregeld dat mijn T-mobile abbo 3-12 in gaat wat normaliter voor 1 maand dubbele kosten zou zorgen, maar dat wordt nu opgevangen door die 3 maanden gratis actie.

Moet alleen nog even in november terug voor de nummer portering te regelen.

Al met al denk ik dat ik een goeie keus heb gemaakt, zeker gezien ik me de afgelopen week grotendeels met excel en alle mogelijke optie voor providers heb vermaakt en dit was voor mij de goedkoopste oplossing.
je weet dat de nieuwe tmobile abonnementen helemaal niet zoveel gaan veranderen met de iphone? dus je had net zo goed kunnen wachten op de iphone 5. snap mensen soms niet, 2 maanden voor een nieuwe iphone uitkomt nog de oude nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
alwaysleft schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:00:
[...]
je weet dat de nieuwe tmobile abonnementen helemaal niet zoveel gaan veranderen met de iphone? dus je had net zo goed kunnen wachten op de iphone 5. snap mensen soms niet, 2 maanden voor een nieuwe iphone uitkomt nog de oude nemen ;)
Ze gaan niet heel veel veranderen dat klopt, maar als ik onbeperkt internet wil moet ik opeens dan na het eerste jaar 4,95 p/m meer gaan betalen voor een 64k/64k verbinding + de aansluitkosten stijgen met 22,50 en ik krijg dan die sim administratiekosten erbij op jaarbasis 10 euro. En vooral deze 3 dingen zitten me dwars en nu hou ik ook nog eens 3x de maandkosten in mijn zak toch ook weer iets meer dan 100 euro per abbo.

En dan nog ik ga van een 3G naar een iPhone 4 en die kan nog makkelijk 2 jaar mee.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
SpoekGTi schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:08:
[...]

Ze gaan niet heel veel veranderen dat klopt, maar als ik onbeperkt internet wil moet ik opeens dan na het eerste jaar 4,95 p/m meer gaan betalen voor een 64k/64k verbinding + de aansluitkosten stijgen met 22,50 en ik krijg dan die sim administratiekosten erbij op jaarbasis 10 euro. En vooral deze 3 dingen zitten me dwars en nu hou ik ook nog eens 3x de maandkosten in mijn zak toch ook weer iets meer dan 100 euro per abbo.

En dan nog ik ga van een 3G naar een iPhone 4 en die kan nog makkelijk 2 jaar mee.
maar je wilt toch als tweaker altijd het laatste van het laatste hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
alwaysleft schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:15:
[...]
maar je wilt toch als tweaker altijd het laatste van het laatste hebben ;)
Well yes, maar de hollander in mij rechtvaardigde die 'verzonnen' extra kosten niet helemaal en laten we wel wezen den hollander wint het vaak van de tweaker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
SpoekGTi schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:17:
[...]

Well yes, maar de hollander in mij rechtvaardigde die 'verzonnen' extra kosten niet helemaal en laten we wel wezen den hollander wint het vaak van de tweaker :)
je hoeft trouwens niet perse die 4,95 erbij he. je hebt bij die abonnementen nog 1 GB tegoed, en ik moet zeggen. 1gb is genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
alwaysleft schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:19:
[...]
je hoeft trouwens niet perse die 4,95 erbij he. je hebt bij die abonnementen nog 1 GB tegoed, en ik moet zeggen. 1gb is genoeg
True, maar met 7,2 Mbps (als je het haalt) en je gaat data binnenslurpen met wat dan ook is het theoretisch mogelijk om in 20 minuten door je bundel te zijn. En dan zie ik liever dat ze mijn verbinding knijpen tot onwerkbaar maar wel onbeperkt dan dat ik per mb moet gaan bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
SpoekGTi schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:30:
True, maar met 7,2 Mbps (als je het haalt) en je gaat data binnenslurpen met wat dan ook is het theoretisch mogelijk om in 20 minuten door je bundel te zijn. En dan zie ik liever dat ze mijn verbinding knijpen tot onwerkbaar maar wel onbeperkt dan dat ik per mb moet gaan bijbetalen.
Dat kan wel zo zijn maar ben ik het er niet mee eens. Ik gebruik nu een aantal jaren Vodafone, ben vooral overgestapt voor de internet verbinding, ik haal max 700KB/s en gemiddeld rond de 200/300 KB/s. Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik een grootverbruiker ben, maar toch zit ik vaak niet eens boven de 600mb, eigenlijk zit ik veel lager.Overal waar ik kom is er wifi (werk, huis ouders, huis vriendin, school, etc.) waardoor ik minder via 3G gebruik.

Als het minder dag 1 GB per maand zou zijn, dan zou ik er toch groot bezwaar aan hebben, 1GB is naar mijn idee een prima limiet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:21:
ik heb nu sinds een week of 2 een iphone 4. Leuke deal gemaakt met mtv mobile,
Kun je over dat laatste nog wat meer uitweiden want ik wil in de toekomst ook overstappen en heb veel
gehoord en gezien over dat MTV Mobile... :)

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Ik heb het toestel besteld icm het Vodafone Web Smart 100 2 jarig abonnement, moet dan nog wel 93 Euro bij betalen, maar wilde persé dit abonnement hebben en kon maar 2 sites vinden waar dit uberhaupt mogelijk was.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb een vraag, misschien weet iemand daar een antwoord op...

Als mijn contract laat aflopen, dus dan kan je hem elke maand opzeggen, maar als ik mijn abbo niet opzeg, betekend dit dat mijn huidige abbo van kracht blijf? Dus qua voorwaarden, dus zoals ik hem afgesloten heb?

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik heb twee vraagjes:

1. Als ik hier een iPhone koop zonder abbo, kan ik daar gewoon mijn T-mobile microsim in doen? Ik heb namelijk een T-mobile abbo van een iPhone, maar die iPhone doet 't niet meer (Geen verzekering).

2. Ik kan nog twee maanden wachten (Iphone 5??), zal er een iPhone komen die goedkoper is of niet veel duurder dan di( € 600)? Ik hoorde iets over een Iphone 4s? Dat ie van plastic is vind ik niet erg.

[ Voor 10% gewijzigd door Beatboxx op 11-08-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:04:
[...]

Kun je over dat laatste nog wat meer uitweiden want ik wil in de toekomst ook overstappen en heb veel
gehoord en gezien over dat MTV Mobile... :)
Het is gewoon KPN :P en had een leuke deal erbij van eerste 6 maanden 50% korting, 1.5gb internet per maand..alles daarboven wordt dan dichtgeknepen tot 1mbps ipv de 7.2 (?).

Vodafone hanteerd 30 cent per mb geloof ik en had voor hetzelfde geld maar 1gb pmnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Hmm Vodafone wil blijkbaar van hun voorraad iPhone 4's af, je krijgt nu een extra Sim only abo bedoelt voor een 3G(s) een jaar lang gratis als je een iPhone 4 koopt. Niet een hele goede actie naar mijn idee, je blijft nog steeds de volle mep betalen voor de 4. Als ze nu de 4 gratis hadden gemaakt bij 2-jarig abonnement had ik misschien wel toegehapt, nu wacht ik toch maar op de 4s/5.

Speculatie: Ow en de actie is geldig tot 2 okt, zou dat de introductiedatum zijn voor de 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Weet niet of het hier kan (maar ja, "providers.."), de actie van TM waarin je je eigen case kunt ontwerpen. Iemand die weet wat voor case dit precies is?

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Dipsausje schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:21:
Hmm Vodafone wil blijkbaar van hun voorraad iPhone 4's af, je krijgt nu een extra Sim only abo bedoelt voor een 3G(s) een jaar lang gratis als je een iPhone 4 koopt. Niet een hele goede actie naar mijn idee, je blijft nog steeds de volle mep betalen voor de 4. Als ze nu de 4 gratis hadden gemaakt bij 2-jarig abonnement had ik misschien wel toegehapt, nu wacht ik toch maar op de 4s/5.

Speculatie: Ow en de actie is geldig tot 2 okt, zou dat de introductiedatum zijn voor de 5?
Nee. Acties lopen nou eenmaal altijd tot de eerste maandag van de maand. ;) Dus t/m de zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tip van de dag:

Abonnement 1 jaar in totaal 500 euro met Iphone 4!

Eerste 2 maanden gratis en daarna 34,50 keer 10 plus eenmalig 141 euro:

www.phonehouse.nl/studenten

:) :9~ O+ :9

(goedkoper dan los bestellen (550 euro) en nog eens een jaar bellen en internetten :) ) _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door alwaysleft op 21-08-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
alwaysleft schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:34:
Tip van de dag:

Abonnement 1 jaar in totaal 500 euro met Iphone 4!

Eerste 2 maanden gratis en daarna 34,50 keer 10 plus eenmalig 141 euro:

www.phonehouse.nl/studenten

:) :9~ O+ :9

(goedkoper dan los bestellen (550 euro) en nog eens een jaar bellen en internetten :) ) _/-\o_
Hij staat er nog steeds op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Bedankt voor je tip, meteen een witte iPhone voor me vriendin besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
EN-IS schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:01:
[...]

Bedankt voor je tip, meteen een witte iPhone voor me vriendin besteld :)
Nice. Echt de beste aanbieding op dit moment! :) Goedkoper nog dan los een toestel halen, en je hebt bellen en internet erbij _/-\o_ :9~ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
alwaysleft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:59:Nice. Echt de beste aanbieding op dit moment! :) Goedkoper nog dan los een toestel halen, en je hebt bellen en internet erbij _/-\o_ :9~ :P
Ik vind het zo'n goede actie, dat ik bijna voor de lulz een 2e iPhone wilde bestellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Laatst online: 17:11
EN-IS schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:45:
[...]

Ik vind het zo'n goede actie, dat ik bijna voor de lulz een 2e iPhone wilde bestellen 8)7
Haha.. herkenbaar! Zitten er nog addertjes onder het gras / restricties / voorwaarden vwb het lidmaatschap bij studenten.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
emiel74 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 06:36:
[...]

:)
Haha.. herkenbaar! Zitten er nog addertjes onder het gras / restricties / voorwaarden vwb het lidmaatschap bij studenten.net?
Je hoeft geen studenten.net lid :) te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Volgens mij staat er vrij duidelijk dat je je lidnummer moet opgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:59:
Volgens mij staat er vrij duidelijk dat je je lidnummer moet opgeven...
Nope, hoeft niet. Wat een doemdenkers hier, check deze link;
http://www.studenten.net/..._4_bij_1-jarig_abonnement

Mijn vriendin heeft de witte iphone 4 al binnen :) geen student ( niks van code hoeven in te vullen). alles zwart op wit klopt.

[ Voor 15% gewijzigd door alwaysleft op 23-08-2011 10:01 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.