Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Wilf schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:56:
Het is nooit goedkoper om trouwe klant te blijven helaas... Nieuwe klanten binnenhalen vinden de providers veel belangrijker. "Gratis" game computers, iPods, hoge kortingen etc. Blijkbaar blijven de meeste mensen toch wel hangen na de 1 of 2 jaar vast contract.
Ja, maar heb toch maar een mailtje nog naar T-mobile gestuurd. Proberen kan altijd. Als dit niet lukt is T-mobile helaas alsnog de goedkoopste met de iPhone ( bij 1 jaar 16 GB ) dus zal ik daar toch blijven waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie Heijn schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:46:
[...]

Volgens mij werkt dit truucje niet meer, iphone4-16GB is onvindbaar.
Ik heb hem vanmorgen nog besteld, inderdaad niet op voorraad, maar mijn nieuwe abo gaat toch pas 4 april in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Het is nooit goedkoper om trouwe klant te blijven helaas... Nieuwe klanten binnenhalen vinden de providers veel belangrijker. "Gratis" game computers, iPods, hoge kortingen etc. Blijkbaar blijven de meeste mensen toch wel hangen na de 1 of 2 jaar vast contract.
Nou ik bewijs het tegendeel; na het bellen met Hi dat ik wou overstappen naar een andere provider kwamen ze wel met de leukste aanbiedingen. Kreeg een HTC HD2 gratis met een 8GB SD kaartje met een abonnementverlinging van 25EUR naar 14EUR omdat ik al 6 jaar klant ben.

Tip: zeg dat je wilt overstappen naar een andere provider oid.

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Daftz schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:21:
Heb je wel een leuke aanbieding kunnen krijgen bij Vodafone ?
Nee, hetzelfde wat er op de site staat. 1 Jaar €39,50 / maand €450 eenmalig. Ik heb het nergens goedkoper gezien. Nog gekeken naar Hi/KPN en ook Tmobile maar uitgesmeerd over twee jaar is Vodafone behoorlijk goedkoop. Nadeel is natuurlijk wel dat je OF sms OF minuten hebt, maar aan de andere kant heb je natuurlijk gewoon Ping en Whatsapp en Skype. Ook een of twee jaar maakt weinig uit, met bijvoorbeeld een jaar sim only erachteraan is het ongeveer even duur. Dat scheelt echt maar een euro of twee per maand, maal 24, maar toch.
SanderTje! schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:46:
Hmm, dan zullen ze mij misschien binnenkort ook wel eens gaan bellen. Heb nu nog een Sim only van ongeveer 2 jaar geleden. Wat voor abonnement heb jij nu?
Een 35 euro abonnement, niet sim only. Zonder 1GB cap en met de oude snelheid (3,6 Mbit/s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakkers
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:30
Avance schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:22:
[...]

Nou ik bewijs het tegendeel; na het bellen met Hi dat ik wou overstappen naar een andere provider kwamen ze wel met de leukste aanbiedingen. Kreeg een HTC HD2 gratis met een 8GB SD kaartje met een abonnementverlinging van 25EUR naar 14EUR omdat ik al 6 jaar klant ben.

Bij T-mobile kwamen ze ook met aanbiedingen, tenzij je het abbo via je je nieuwe provider laat opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Avance schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:22:
[...]

Dat werkte hier totaal niet. Alle drie keren dat ik belde overigens niet.
Zowel voor de Iphone4 als HTC Desire HD niet.

En dat terwijl ik er 10 jaar klant ben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
remmelt schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 00:25:

[...]

Een 35 euro abonnement, niet sim only. Zonder 1GB cap en met de oude snelheid (3,6 Mbit/s).
Dan zou ik het lekker zo laten. Als Vodafone van die oude abonnementen afwil, dan moeten ze daar ook moeite voor doen toch? Tenzij je heel graag een iPhone wilt natuurlijk :)

Dat verklaart ook direct het 'addertje': je snelheid gaat welliswaar omhoog maar je krijgt ook te maken met de nieuwe vorm van internet (datalimiet e.d.).

[ Voor 16% gewijzigd door SanderTje! op 19-01-2011 13:33 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Het interreseerd geen enkele Telco hoelang je klant bent, alleen hoe vaak je over de bundel beld. Dat leverd hun geld op namelijk. Niet het feit dat ze net een telefoon aan je hebben terug verdiend dmv van de ingecalculeerde winst en abo kosten.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Bij Vodafone zelf zijn ze op het moment door de hele voorraad iphone4s heen, zowel 16 als 32 GB. Gaat twee tot zes weken duren. Ik had ze net aan de telefoon. Nu dus maar via 2call bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:22
remmelt schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:50:
Bij Vodafone zelf zijn ze op het moment door de hele voorraad iphone4s heen, zowel 16 als 32 GB. Gaat twee tot zes weken duren. Ik had ze net aan de telefoon. Nu dus maar via 2call bestellen.
Hmm ja hier baal ik van net op de dag dat ik wilde bestellen zijn ze er doorheen.

Wilde met een Bel+Sms+Web 275 abonnement bestellen, maar na 31 jan is de huidige achte van het 1e jaar voor € 28,5 i.p.v. € 39,50 afgelopen :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Waar zie jij die actie dan? Oh, dat is met een normaal abonnement, niet het speciale iphone abo? Die heeft wel minder 3G snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Ja klopt, maar het maakt mij niet uit of ik 3,6 of 7,2 heb het scheelt me wel € 250,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51
Ik heb Vodafone vandaag ook gebeld, en de iPhones komen idd half feb. weer binnen.

Zelfs bij de andere aanbieders (gsmtrack en consorten) is er een levertijd als je je bestaande Vodafone abo wil verlengen. Verleng je t-mobile of kpn, dan krijg je 'm volgens mij direct opgestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Gelukkig is er belsimpel.nl :). Kennis van me heeft daar zijn Vodafone abo verlengd en binnen een dag had hij de 16 GB Iphone 4 _/-\o_ Gewoon nog op voorraad op belsimpel.nl met Vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Gait schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:48:
[...]

Hmm ja hier baal ik van net op de dag dat ik wilde bestellen zijn ze er doorheen.

Wilde met een Bel+Sms+Web 275 abonnement bestellen, maar na 31 jan is de huidige achte van het 1e jaar voor € 28,5 i.p.v. € 39,50 afgelopen :'( .
Op belsimpel.nl kan je Iphone met bel,sms en web abo verlengen ;) En op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftz
  • Laatst online: 22:51
alwaysleft schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:28:
Gelukkig is er belsimpel.nl :). Kennis van me heeft daar zijn Vodafone abo verlengd en binnen een dag had hij de 16 GB Iphone 4 _/-\o_ Gewoon nog op voorraad op belsimpel.nl met Vodafone :)
Bedankt voor de tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
alwaysleft schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:41:
[...]

Op belsimpel.nl kan je Iphone met bel,sms en web abo verlengen ;) En op voorraad
Dit kan alleen met het iPhone 275 abonnemten niet met een Bel+Sms+Web 275.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Gait schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 23:44:
[...]
Dit kan alleen met het iPhone 275 abonnemten niet met een Bel+Sms+Web 275.
Het kan wel: kies eerst helemaal links voor verlenging + GSM, dan op vodafone klikken, dan bel+sms+web verlengen, kies 275.....

OK dit is bizar. Het lukte me net namelijk WEL om een iphone te kiezen maar nu ik het nog een keer naloop om hier neer te zetten, kan het niet meer op deze manier... Waarschijnlijk mag het wel als je ze belt, of ze zijn toevallig net uitverkocht.
Gait schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:25:
Ja klopt, maar het maakt mij niet uit of ik 3,6 of 7,2 heb het scheelt me wel € 250,-
Je hebt helemaal gelijk. De speciale iphone abonnementen zijn vrij duur, en het enige voordeel is dat je 7,2 Mbit krijgt. Leuk maar de prijs niet waard. 3,6 is helemaal niet sloom.

Update:
Zojuist een bestelling geplaatst bij 2call.nl (== phoneshop.nl, blijkbaar). Ze hebben nog 20x 16GB en 120x 32GB liggen. Ik heb er toch een Vodafone iphone abonnement bij genomen, misschien kan bel+sms+web ook wel, dat moet je dan even navragen.

[ Voor 11% gewijzigd door remmelt op 20-01-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 11-09 15:30
Even een korte vraag, wat is de snelheid van het internet bij een iPhone abonnement van T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
De download snelheid gaat tot 2048 Kb/s en de upload snelheid tot 384 Kb/s. Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmehhh
  • Laatst online: 11-10-2023
Ik had factuur binnen gekregen alles besteld iphone betaald. Krijg ik ineens dit bericht

Geachte Dhr xxx,
Helaas kunnen we uw bestelling met ordernummer: 243471053 niet verwerken. U kunt uw abonnement alleen verlengen in My Vodafone (link: https://my.vodafone.nl/My_Vodafone/verlengen) of neem contact op met 0800-0200056 om uw abonnement te verlengen.

Voor vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl

Met vriendelijke groet,

Vodafone
Wat kan ik hier tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Timmehhh schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:51:
Ik had factuur binnen gekregen alles besteld iphone betaald. Krijg ik ineens dit bericht

Geachte Dhr xxx,

[...]

Wat kan ik hier tegen doen?
Opbellen naar waar je hem besteld hebt, naar alle waarschijnlijkheid Vodafone en om opheldering vragen?

Hier kunnen we je in ieder geval niet verder helpen om het op te lossen, afgezien van dat ik het stijlloos vind dat je word afgedankt met een briefje terwijl je alles al hebt betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Heeft Hi de prijzen ineens verhoogd??

Ipv 239, staat er nu 439 euro bijbetalen bij 2 jaar 32,50 p/m. 8)7 :?

http://shop.www.hi.nl/hiret/RAPRL/Apple/110.html?supp_id=400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:28
Ik heb mijn HTC Touch HD vorige week laten vallen, barst in het scherm dus even gekeken wanneer ik een nieuw toestel kon krijgen. Bleek dat dus gister al te zijn. Bij Vodafone is het nog heerlijk 4 maand van te voren. Dus ik heb gister de iphone 4 16GB opgehaald icm een abo van 34,50 p/m incl. internet en dubbel SMS. Toestel zelf koste me 150 euro bij het 2-jarige abo.

Ik had nog nooit ervaringen gehad met een Iphone maar ik ben bang dat ik ook één van die personen ben geworden die nooit meer wat anders wil. Na 1 dag ben ik zo al enthousiast! Naast het feit dat het een prachtig toestel is is de werking en het gebruikersgemak ook geweldig. Kan volgens mij geen toestel aan tippen.

Enig nadeel is dat je vrij wel constant Itunes moet gebruiken, maar gelukkig deed ik dat al voor mijn Ipod.

Wat ik wel mis of niet kan achterhalen of het kan, maar ik zou ook graag de Iphone als externe HD willen gebruiken zonder allerlei poespas. Dus toestel koppelen aan een willekeurige pc/laptop en deze herkent de Iphone als HD zodat je dus bestanden kunt uitwisselen. Krijg dat nog niet voor elkaar....

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Juancho schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:47:

[...]

Wat ik wel mis of niet kan achterhalen of het kan, maar ik zou ook graag de Iphone als externe HD willen gebruiken zonder allerlei poespas. Dus toestel koppelen aan een willekeurige pc/laptop en deze herkent de Iphone als HD zodat je dus bestanden kunt uitwisselen. Krijg dat nog niet voor elkaar....
Dat is nou volgens mij precies wat ook niet kan zonder hem te jailbreaken. Maar misschien is dat meer iets voor dit topic: [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 31 :)

[ Voor 10% gewijzigd door SanderTje! op 21-01-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:23:
[...]

Dat is nou volgens mij precies wat ook niet kan zonder hem te jailbreaken. Maar misschien is dat meer iets voor dit topic: [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 31 :)
Maar... met een programmaatje als air sharing kan je 'm wel als een soort van fileserver gebruiken in een draadloos netwerk. En via iTunes kan je dan ook bij de bestanden. Ik gebruik het ook, en hoewel niet een snelheidswonder werkt het wel vrij goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Vodafone doet overigens helemaal niet moeilijk over het omwisselen van sim naar microsim, ik was in de winkel en daar was het in een minuutje gepiept. ID meenemen, maken ze ter plekke een microsim aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het systeem val je in bepaalde catagorien of puntensysteem.
Mensen die belachelijk veel bellen buiten de bundel of een hele dure bundel hebben krijgen wet top aanbiedingen.

trouwens welke providers gaan geen data limiet hanteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Als je ruim buiten de bundel belt ben je dief van je eigen portemonnee en / of heb je het verkeerde abonnement afgesloten.

Anyway, ben benieuwd hoe vlot de overgang van T-Mobile naar Ben gaat over 3 weken en dan ga ik op mijn gemak zoeken naar een goede provider voor de iPhone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Wilf schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 02:17:
Anyway, ben benieuwd hoe vlot de overgang van T-Mobile naar Ben gaat over 3 weken en dan ga ik op mijn gemak zoeken naar een goede provider voor de iPhone 5.
Laat je ons weten hoe dat gegaan is? Ik zit over een paar maanden in dezelfde situatie en denk er ook over om naar Ben te gaan en te wachten op iPhone 5.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-01-2018

WBB

Wilf schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 02:17:
Als je ruim buiten de bundel belt ben je dief van je eigen portemonnee en / of heb je het verkeerde abonnement afgesloten.

Same here! Tot nu toe loopt alles prima, op 16 feb wordt m'n nummer overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 23:54:
[...]

In het systeem val je in bepaalde catagorien of puntensysteem.
Mensen die belachelijk veel bellen buiten de bundel of een hele dure bundel hebben krijgen wet top aanbiedingen.

trouwens welke providers gaan geen data limiet hanteren?
Telfort is volgens mij de enige die bestaande klanten korting geeft, ik kreeg bij het verlengen van mijn Telfort 200 bundel bij de Samsung Galaxy i9000 €200 korting t.o.v . nieuwe klanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 00:45:
[...]

Telfort is volgens mij de enige die bestaande klanten korting geeft, ik kreeg bij het verlengen van mijn Telfort 200 bundel bij de Samsung Galaxy i9000 €200 korting t.o.v . nieuwe klanten
Als je veel buiten je bundel belt moet je eens dreigen weg te gaan. Dan is opeens heel veel mogelijk. Deze ervaring heb ik met tmobile.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remmelt schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 23:28:
Vodafone doet overigens helemaal niet moeilijk over het omwisselen van sim naar microsim, ik was in de winkel en daar was het in een minuutje gepiept. ID meenemen, maken ze ter plekke een microsim aan.
Bij Hi hiermee ook geen probleem. De microsim (met adaptor) hebben ze op voorraad.......je krijgt hem mee en in no time is de microsim geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ik had voor mijn iPhone een abonnement bij Vodafone. Dat abonnement liep 2 jaar met een Samsung klaptelefoon met een iPod erbij. Na 2 jaar kreeg ik 'speciaal op maat gemaakte' aanbiedingen voor mij, allemaal stuk voor stuk veel oninteressanter dan een nieuw abonnement bij Vodafone zelf. Veel lagere kortingen, geen 'gratis' spelcomputer of dat soort shit. Dat abonnement liep van 2004 tot 2006. Ik heb het stilzwijgend door laten lopen tot ik er na twee jaar een beetje gestoord werd van de steeds hogere kosten (mijn abonnement was 2 tientjes en in die twee jaar ben ik van twee tientjes langzamerhand naar 124 euro per maand gegaan zonder nou veel meer te bellen / smsen). Toen ben ik voor de iPhone 3G gegaan (eind 2008 besteld, februari 2009 ging het abonnement in) en betaalde ik ineens veel minder maar kon ik ineens veel meer bellen en smsen zonder buiten de bundel te komen (i-300).

Dus mijn ervaring met vaste klanten (bij Vodafone althans) zijn zeer slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Wilf schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:52:
Ik had voor mijn iPhone een abonnement bij Vodafone. Dat abonnement liep 2 jaar met een Samsung klaptelefoon met een iPod erbij. Na 2 jaar kreeg ik 'speciaal op maat gemaakte' aanbiedingen voor mij, allemaal stuk voor stuk veel oninteressanter dan een nieuw abonnement bij Vodafone zelf. Veel lagere kortingen, geen 'gratis' spelcomputer of dat soort shit. Dat abonnement liep van 2004 tot 2006. Ik heb het stilzwijgend door laten lopen tot ik er na twee jaar een beetje gestoord werd van de steeds hogere kosten (mijn abonnement was 2 tientjes en in die twee jaar ben ik van twee tientjes langzamerhand naar 124 euro per maand gegaan zonder nou veel meer te bellen / smsen). Toen ben ik voor de iPhone 3G gegaan (eind 2008 besteld, februari 2009 ging het abonnement in) en betaalde ik ineens veel minder maar kon ik ineens veel meer bellen en smsen zonder buiten de bundel te komen (i-300).

Dus mijn ervaring met vaste klanten (bij Vodafone althans) zijn zeer slecht.
Het is ook de bedoeling dat je, nadat je contract is afgelopen, zelf verlengd. Als je stilzwijgend 2 jaar lang een verlopen contract door laat gaan gelden de afgesproken korting niet meer. Dus betaal je de volle mep.... Correct me if I'm wrong....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 20:12
ozothebozo schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:41:
Het is ook de bedoeling dat je, nadat je contract is afgelopen, zelf verlengd. Als je stilzwijgend 2 jaar lang een verlopen contract door laat gaan gelden de afgesproken korting niet meer. Dus betaal je de volle mep.... Correct me if I'm wrong....
Dat klopt, als je een bepaalde korting hebt, voor de periode van je abonnement, dan geldt die natuurlijk niet meer wanneer je abbo is verlopen en je niet hebt verlengd of hebt opgezegd. Het wordt stilzwijgend verlengd met 1 maand.

Daarom is het ook verstandig om op tijd (3 a 4 maanden van te voren) te kijken naar een actie, toestel en of abonnementsvorm die je zou willen, hierdoor kun je lekker op tijd verlengen en gebruik maken van de nieuwe aanbieding zonder extra te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Mijn abo verliep op 28 december en is nu automatisch verlengd, ik heb namelijk nog geen nieuw abo afgesloten omdat die !@#$% van Hi geen korting willen geven op de Iphone ;)

Zal het eens opzoeken of ik nog korting had bij mijn oude abo (ik meen eerste 12maanden 2,50 voor internet, daarna 9,95, dus dat zal wel zo blijven). Anders maar op korte termijn kijken waar de Iphone4 het best te krijgen is. Ik denk toch aan overstappen naar Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:17:
[...]

Ik heb hem vanmorgen nog besteld, inderdaad niet op voorraad, maar mijn nieuwe abo gaat toch pas 4 april in.
Even om mezelf te quoten en te reageren op jullie berichten...dinsdag besteld en donderdag werd ik gebeld om een bezorgafspraak te maken. Vrijdag kon ik niet, dus nu komen ze m'n Iphone vanmiddag brengen!!
Blijkbaar was er opeens wel voorraad bij Vodafone zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:29
weet iemand of tmobile aan korting doet. moet namelijk 230,- bij betalen bij een iphone 4 i-150. vind dit nogal een hoog bedrag.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke provider heeft er nu een goedkope aanbieding voor een iphone 4 16gb?
maandkosten 30 euro omgeveer.

Trouwens kunnen aanbieders die geen eigen netwerk hebben goedkoper zijn dan aanbieders met eigen netwerk?
anders hoef ik natuurlijk helemaal niet te kijken bij belcompany, phonehouse en weet ik wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbmm
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-12-2023
is dit wat?
http://www.typhone.nl/aanbiedingen-49/iphone-6
16gb met tmobile relax250
bijbetaling maar 99€...

volgens mij best wel ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
jbmm schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:49:
is dit wat?
http://www.typhone.nl/aanbiedingen-49/iphone-6
16gb met tmobile relax250
bijbetaling maar 99€...

volgens mij best wel ok?
Als je beseft dat je het 2e jaar 11,95 extra per maand moet gaan betalen voor Internet Plus misschien wel?!?!
Dat is op jaarbasis dus bijna € 144 extra. Dan kan het volgens mij toch wel goedkoper. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door funske op 25-01-2011 20:05 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bla
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-02 21:34

Bla

.

[ Voor 100% gewijzigd door Bla op 22-09-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het even niet meer, ik hoop dat iemand hier het weet.

Ik heb een T-Mobile Flex abonnement dat loopt tot 2 maart as.
Nu kon ik dus al een verlenging doen bij T-Mobile, maar nu ben ik voor de iPhone4 gegaan met i-150 abo.

Gisteren kreeg ik de handel toegestuurd en kon ik gelijk de microsim activeren via internet en mijn iPhone gebruiken. Nu werkt mij oude sim dus niet meer, maar met welk abonnement bel ik dan nu met mijn iPhone met nieuwe microsim? Want mijn oude Flex-abonnement loopt nog tot 2 maart. Is dat dan allemaal buiten mijn nieuwe i-150 bundel die pas ingaat na 2 maart?
Of bel ik met mijn nieuwe sim met mijn oude abonnement nog?

Ik kan nu dus ook nog niet bellen naar de helpdesk, want mijn oude sim is gedeactiveerd en mijn nieuwe moet nog door T-Mobile zelf geactiveerd worden. Op internet vind ik veel soortgelijke vragen, maar kan geen eenduidig antwoord vinden (en ben al een hele tijd aan het zoeken..)

Edit: Mijn nieuwe sim is net geactiveerd (moest mn tel aan en uitzetten.. :P ) en blijkbaar werkt mijn huidige nummer op deze sim, dus volgens mij is gewoon mijn huidige flex-abo via deze sim nu geactiveerd en wordt deze dan 2 maart omgezet. Op de T-Mobile site staat ook nog gewoon mijn flex abo als mijn huidige abonnement.
Gelukkig had ik al Web 'n Walk op m'n oude flex abo, dus kan ik ook al met 3G werken. Alhoewel dit redelijk traag is merk ik.

Edit2: Web n walk is dus GPRS, geen 3G, that explains...

Edit 3: Net gebeld met de helpdesk, en ze konden het abonnement gelijk omzetten. Standaard bel je nog wel onder je lopende abonnement dus. Overigens kun je ook op 3G met Web n Walk, alleen is het afgeknepen.

Ik hoop dat andere hier nog wat aan hebben, is toch een beetje een doe-het-zelf post geworden. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 380sl
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb even bij belsimpel.nl gekeken en zie het volgende.

Klopt het nu dat je twee iphones 4 krijgt met twee KPN-i-bedrijfsbundel 50 abonnements voor totaal 66,81 per maand

Of is het twee iphones 4 met twee KPN-i-bedrijfsbundel 50 voor totaal 66,81 per stuk per maand

Of zijn het twee iphones 4 met een bundel voor 66,81 per maand

Ik kan nu nergens dat addertje onder het gras vinden, of is die er niet

http://www.belsimpel.nl/z...drijfsbundel-50-2-jaar__2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakkers
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:30
remmelt schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 23:28:
Mijn vriendin heeft nog een abonnement lopen bij t-mobile en die heeft ook een microsim gehaald incl. internet als overbruggingsperiode naar haar Iphone -vodafone abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik ben op zoek naar een mooie iphone4 aanbieding, maar loop nu tegen mijn aflopende abbonnement aan.
Voorheen was dat 4maanden van te voren nu slechts 2maanden (Hi).
Ze schijnen dit voor de jaarwisseling aangepast te hebben.
Kan ik wel naar een andere provide overstappen? Of moet ik toch echt 2maanden wachten nu?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:47:
Ik ben op zoek naar een mooie iphone4 aanbieding, maar loop nu tegen mijn aflopende abbonnement aan.
Voorheen was dat 4maanden van te voren nu slechts 2maanden (Hi).
Ze schijnen dit voor de jaarwisseling aangepast te hebben.
Kan ik wel naar een andere provide overstappen? Of moet ik toch echt 2maanden wachten nu?
Pin me er niet op vast, maar volgens mij kun je pas een maand voor het aflopen van je contract overstappen (of een afkoopsom betalen), alleen verlengen kan eerder. Overigens kon je tegen de verkortte verlengingsperiode een sms-je sturen naar Hi, maar dat is mosterd na de maaltijd nu. Het schijnt op je telefoonrekening gestaan te hebben, maar wie krijgt die nu nog opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:59
380sl schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:31:
Klopt het nu dat je twee iphones 4 krijgt met twee KPN-i-bedrijfsbundel 50 abonnements voor totaal 66,81 per maand

Of is het twee iphones 4 met twee KPN-i-bedrijfsbundel 50 voor totaal 66,81 per stuk per maand

Of zijn het twee iphones 4 met een bundel voor 66,81 per maand

Ik kan nu nergens dat addertje onder het gras vinden, of is die er niet

http://www.belsimpel.nl/z...drijfsbundel-50-2-jaar__2
Voor 66,81 p/maand (dus 2x 33,41 p/maand) is het een goede deal als je b.v. samen met je vriendin wilt overstappen. Maar ik twijfel ook nog over het addertje... 8)7

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ik weet inmiddels wat het addertje is :). Het is voor particulieren niet mogelijk om een KPN zakelijk abo af te sluiten. Je hebt een KvK nummer nodig en een KvK nummer 'lenen' werkt ook niet.

Helaas, op zoek naar een ander abo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:17

Osxy

Holy crap on a cracker

KVK nummer kost maar 46 euro per jaar ;)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

En de rest?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 380sl
  • Laatst online: 21-11-2024
SpeedingWilly schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:01:
Ik weet inmiddels wat het addertje is :). Het is voor particulieren niet mogelijk om een KPN zakelijk abo af te sluiten. Je hebt een KvK nummer nodig en een KvK nummer 'lenen' werkt ook niet.

Helaas, op zoek naar een ander abo!
Heb je dat nagevraagt bij http://www.belsimpel.nl/z...drijfsbundel-50-2-jaar__2

Ik ben vandaag bij de KPN geweest en daar kost gewoon 1 iphone 4 met i50 abonnement 66,81
Dat zit dus in een 2 jarige bedrijfsbundel 500 belminuten en een internet verbinding van 7,5 mb/s
En je krijgt dan de iphone 4 16Gb kado

Maar die lummels daar willen niet mijn sim-only abonnement omzetten omdat het tot 2-10-2011 loopt
Ze willen zeker hun klanten kwijt.
Weet iemand een andere manier zodat ik het wel om kan gaan zetten.

Of ik moet (voor niet al te veel) een losse iphone 4 kopen en mijn bestaande sim-only aanpassen met internet erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Nee echt ;)
http://www.kvk.nl/over_de_kvk/factuur_kvk/bereken_de_jaarlijkse_bijdrage/?refererAliasStat=rekenmodule

Wat mij tegenvalt zijn de aanbiedingen van KPN/Vodafone en anderen. T-Mobile mag dan "het slechtste" netwerk hebben maar ik merk er persoonlijk weinig van. Ondertussen is het pakket van T-Mobile wel het beste in mijn ogen, onbeperkt data, goede bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Laatst online: 25-07 13:12
380sl schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 21:52:
[...]

Heb je dat nagevraagt bij http://www.belsimpel.nl/z...drijfsbundel-50-2-jaar__2

Ik ben vandaag bij de KPN geweest en daar kost gewoon 1 iphone 4 met i50 abonnement 66,81
Dat zit dus in een 2 jarige bedrijfsbundel 500 belminuten en een internet verbinding van 7,5 mb/s
En je krijgt dan de iphone 4 16Gb kado

Maar die lummels daar willen niet mijn sim-only abonnement omzetten omdat het tot 2-10-2011 loopt
Ze willen zeker hun klanten kwijt.
Weet iemand een andere manier zodat ik het wel om kan gaan zetten.

Of ik moet (voor niet al te veel) een losse iphone 4 kopen en mijn bestaande sim-only aanpassen met internet erbij
Vergeet het maar, tot 2 augustus 2011 krijg jij lekker geen iPhone van KPN. Nergens niet.
Je zult dan maar los moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ja, ze gaven aan dat particulieren zonder KvK inschrijving geen zakelijke abo's kunnen afsluiten. De man zei duidelijk dat een KvK nummer 'lenen' van een 'buurman' ook niet hielp. Blijkbaar controleren ze e.e.a., zoals het adres dat bij het KvK nummer hoort.

Ik vind wel dat er een groot verschil zit tussen zakelijke abonnementen en die voor particulieren. Grofweg een factor 2: 2 iphones i.p.v. 1 voor hetzelfde maandbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Osxy schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:20:
[...]

Nee echt ;)
http://www.kvk.nl/over_de_kvk/factuur_kvk/bereken_de_jaarlijkse_bijdrage/?refererAliasStat=rekenmodule

Wat mij tegenvalt zijn de aanbiedingen van KPN/Vodafone en anderen. T-Mobile mag dan "het slechtste" netwerk hebben maar ik merk er persoonlijk weinig van. Ondertussen is het pakket van T-Mobile wel het beste in mijn ogen, onbeperkt data, goede bundels.
Niet helemaal onterecht, maar de 3G snelheden bij KPN en Vodafone zijn wel beduidend hoger. Je moet natuurlijk maar zien wat je daar echt van haalt en of je het merkt, maar op papier is het verschil aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
remmelt schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:58:
[...]

Niet helemaal onterecht, maar de 3G snelheden bij KPN en Vodafone zijn wel beduidend hoger. Je moet natuurlijk maar zien wat je daar echt van haalt en of je het merkt, maar op papier is het verschil aanzienlijk.
Daarentegen, heb je echt die 7,2Mpbs (in theorie) nodig? Qua kosten/data is T-mobile wel de partij om naar te kijken.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
SpoekGTi schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:01:
[...]

Daarentegen, heb je echt die 7,2Mpbs (in theorie) nodig? Qua kosten/data is T-mobile wel de partij om naar te kijken.
Je hebt helemaal gelijk, en dat staat ook in mijn post. Het verschil tussen de snelheid van tmobile (Download/upload snelheid tot 2048/384 Kb/sec.) en bv Vodafone (downloadsnelheid tot 7,2 Mbps en 1,4 Mbps uploadsnelheid).

Los van of je het nodig hebt of niet, dit zijn wel aanzienlijke verschillen. Overigens zijn deze getallen vooral interessant als je ook gaat tetheren, maar daar zie ik bij Vodafone maar vanaf (€15 per maand!)

Het grote verschil tussen de bundels van Vodafone en Tmobile is natuurlijk dat je bij Vodafone OF 300 minuten OF 600 sms krijgt, terwijl het bij Tmobile EN EN is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Moet eerlijk zeggen dat ik mijn iPhone relatief weinig op 3G gebruik maar vooral op WiFi, dus om te zeggen dat die data limiet belangrijk is? Neuh, maar het gaat om het gevoel.
Wil gewoon bij aan mobiel apparaat niet terug naar stenentijdperk met een data limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rufus666
  • Laatst online: 09-09 08:31
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 00:41:
Ik zou graag een iphone willen nu kwam ik dit abbo tegen:
Het gaat hier om een Tmobile abbo met onbeperkt internet.
Je kunt een sms verdubbelaar afslutien voor 2,50 permaand.

250 min / 250 SMS + web € 29,50per maand(1e 12 maanden, Hierna €36,45) € 79,00bijbetalen.
Aansluit kosten zijn 24,95. Nummerbehoud mogelijk.
(De telefoon heeft wel een T-mobile simlock)

Is dit een beetje een goede deal? Of zal ik nog even verder kijken.
Dit aanbod is tot 6februari geldig.
Weet iemand waar deze aanbieding staat ?
Denk dat deze wel erg aantrekkelijk is namelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Laatst online: 16:52
SpeedingWilly schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:36:
[...]

Ja, ze gaven aan dat particulieren zonder KvK inschrijving geen zakelijke abo's kunnen afsluiten. De man zei duidelijk dat een KvK nummer 'lenen' van een 'buurman' ook niet hielp. Blijkbaar controleren ze e.e.a., zoals het adres dat bij het KvK nummer hoort.

Ik vind wel dat er een groot verschil zit tussen zakelijke abonnementen en die voor particulieren. Grofweg een factor 2: 2 iphones i.p.v. 1 voor hetzelfde maandbedrag.
Die 66,81 is de prijs per abo per maand ;) Selecteer jij maar eens 10 abonnementen en 10 iPhones, dan is het nog steeds slechts 66,81 per maand. Dus jammergenoeg is het gewoon een duur abo met een gratis iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Haazzz schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:57:
[...]
Die 66,81 is de prijs per abo per maand ;) Selecteer jij maar eens 10 abonnementen en 10 iPhones, dan is het nog steeds slechts 66,81 per maand. Dus jammergenoeg is het gewoon een duur abo met een gratis iPhone :)
Dat is dan echt verwarrend. Ik begreep dat dit de prijs was van 2 abo's samen! dus 33,40 per abo. Dit zou erg goedkoop zijn, en als jij gelijk hebt is het erruh duur |:(

Inmiddels is de 'aanbieding' verwijderd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rufus666
rufus666 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:53:
[...]

Weet iemand waar deze aanbieding staat ?
Denk dat deze wel erg aantrekkelijk is namelijk 8)
Iemand, voordat de actie afgelopen is ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
rufus666 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:16:
[...]

Iemand, voordat de actie afgelopen is ? :/
Kleine tip, iphonedeals :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rufus666
Thanks die is wel €79 maar niet icm 6,95 internet voor het 2de jaar zoals de poster beweerd....foutje van de poster ?

[ Voor 88% gewijzigd door rufus666 op 04-02-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de late reactie.

Deze is te vinden op belnu.nl
even helemaal naar beneden scrollen en dan kiezen voor tmobile lock.
Is wel duurder nu, heb zelf ook pech.
Nu 129 bijbetalen ipv 79. Maar nog steeds erg nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Besteld via castle.nl.
i150 abo, 169eu bijbetalen.
Per seconde betalen en een losse bundle voor bellen en sms'en haalde mij over de schreef.
Leek mij net wat voordeliger dan een relax abbo.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vodafone heeft de prijzen van de Iphone per direct met abonnement met gemiddeld 30 euro verhoogd. Weten jullie dat ook weer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rufus666
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:40:
Sorry voor de late reactie.

Deze is te vinden op belnu.nl
even helemaal naar beneden scrollen en dan kiezen voor tmobile lock.
Is wel duurder nu, heb zelf ook pech.
Nu 129 bijbetalen ipv 79. Maar nog steeds erg nice.
Thanks voor je reactie ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:59
Heeft er iemand ervaring met Simyo & iPhone?

Voor ±€12,- per maand 250 belminuten/sms'jes en 1GB datalimiet...

Zit eraan te denken om dit te doen totdat de iPad 2 uit is en ik die misschien eens kan bestellen bij een abo oid. Ik ben zeer tevreden met mn 3GS dus ik ben nog niet toe aan een nieuwe iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Red Nalie schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:38:

Zit eraan te denken om dit te doen totdat de iPad 2 uit is en ik die misschien eens kan bestellen bij een abo oid. Ik ben zeer tevreden met mn 3GS dus ik ben nog niet toe aan een nieuwe iPhone.
Ben heeft dezelfde soort aanbieding en precies even duur. Symyo maakt gebruik van KPN en Ben van T-Mobile.
Voor de rest zijn ze precies hetzelfde.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Laatst online: 25-07 13:12
Morgen gaan bij Vodafone de prijzen omhoog. ´Laat ze eerst maar eens fatsoenlijk uitleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Goed nieuws. Vodafone heeft 1000 Iphones 4 16 GB binnen gekregen. Dus ze zullen ook wel weer snel verkrijgbaar los zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Over 2 uur krijg ik mijn Ben-abbo binnen, daarna nog 2 weken wachten tot ik af ben van T-Mobile. Aangezien ik door heel Nederland werk ben ik zeer benieuwd hoe de dekking straks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:30
Red Nalie schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:38:

Ik zit over hetzelfde te twijfelen. Heb nu de prepaid versie op test, en die bevalt uitermate goed. Heb hiervoor een T-Mobile ixxx gehad, en bezit een iPhone 4.

Het data netwerk is snel en stabiel, ik heb perfect bereik en simyo.nl is zeer goed inzichtelijk. Ik overweeg over te stappen naar een abonnement (voordeel ipv 200mb, 1gb data) voor 11,99.

Nadelen:
- Geen visual voicemail
- Data limiet op data
- Snelheid data verbinding is minder

Voordelen:
- Dekking vele malen beter (kom van T-Mobile)
- Duidelijke website waar verbruik goed wordt weergegeven
- Goede prijzen
- Erg stabiele data verbinding (op papier langzamer dan T-Mobile ixxx maar in praktijk vele malen sneller)

[ Voor 21% gewijzigd door Maeslant op 07-02-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Wilf schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:34:
Over 2 uur krijg ik mijn Ben-abbo binnen, daarna nog 2 weken wachten tot ik af ben van T-Mobile. Aangezien ik door heel Nederland werk ben ik zeer benieuwd hoe de dekking straks is.
Je weet dat Ben het belabberde netwerk van T-Mobile gebruikt? Dus dat er niks voor je zal veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rufus666
Ik ben hier toch nog even om te melden dat ik de aanbieding van Wireless Circle heb genomen.
Net gebeld omdat ik nog wat vragen had. (moet zeggen dat ik netjes geholpen werd)

ik betaal nu €159 (voor het toetsel)
6 maanden €15
18 maanden 35
250 belminnuten + 40 losse sms + internet (langzaam) (dat ik genoeg, gebruik meestal Whatsapp).

Geen aansluitkosten en hoef niet te betalen voor me microsim.

Nu maar even wachten tot ie binnen is, ik hou jullie op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Skann schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:49:
Morgen gaan bij Vodafone de prijzen omhoog. ´Laat ze eerst maar eens fatsoenlijk uitleveren
Klopt, is inmiddels ook bevestigd. Alhoewel de nieuwe prijzen nog niet op de site staan (wat vreemd is, kan dat niet wat professioneler bij Vodafone zou je denken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
Ik weet niet of het al een keer naar voren is gekomen, maar wat is Telfort toch een vreemde toko.....
In mijn zoektocht naar een mooie abbo voor de iPhone 4, kijk ik eerst wat Telfort te bieden heeft. Aangezien dit mijn huidige provider is. Voordat ik inlog zie ik voor een 2 jarig 300 abbo, de prijs voor de iPhone 4: 199,-.
Log ik in op "Mijn Telfort" herhaal ik deze actie, druk ik op dezelfde 'aanbieding', zie ik kort: 99,- staan waarna deze veranderd naar 229,-
Daar ben ik dan 5 jaar (altijd teveel-betalende) klant voor..?!
Iemand ander dit ook tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
ozothebozo schreef op maandag 07 februari 2011 @ 22:59:
Ik weet niet of het al een keer naar voren is gekomen, maar wat is Telfort toch een vreemde toko.....
In mijn zoektocht naar een mooie abbo voor de iPhone 4, kijk ik eerst wat Telfort te bieden heeft. Aangezien dit mijn huidige provider is. Voordat ik inlog zie ik voor een 2 jarig 300 abbo, de prijs voor de iPhone 4: 199,-.
Log ik in op "Mijn Telfort" herhaal ik deze actie, druk ik op dezelfde 'aanbieding', zie ik kort: 99,- staan waarna deze veranderd naar 229,-
Daar ben ik dan 5 jaar (altijd teveel-betalende) klant voor..?!
Iemand ander dit ook tegengekomen?
Nieuwe abonnees krijgen altijd (bij alle providers) meer korting, dan zittende. Het is dus over het algemeen goedkoper om iedere keer van provider te switchen.
Providers doen dit om nieuwe klanten binnen te krijgen. Bestaande klanten blijven over het algemeen wel zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
salgera schreef op maandag 07 februari 2011 @ 23:37:
[...]

Nieuwe abonnees krijgen altijd (bij alle providers) meer korting, dan zittende. Het is dus over het algemeen goedkoper om iedere keer van provider te switchen.
Providers doen dit om nieuwe klanten binnen te krijgen. Bestaande klanten blijven over het algemeen wel zitten...
Bedankt voor de info, ik heb de vraag nog bij telfort neergelegd, met name het kort laten zien van 99,- waarna deze veranderd in 229 vind ik vreemd.

[ Voor 18% gewijzigd door ozothebozo op 08-02-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Ik heb er Hi al 3x over gebeld. 199,- nieuwe klanten, 239,- of zelfs 299,- voor bestaande klanten. Ik ben er al ruim 8 jaar klant, maar tot 3x toe wilden ze niets aan de prijs doen.

Ben nu rustig aan het rondkijken naar wat anders. Contract bij Hi is wel verlopen, maar verlengt nog iedere keer met een maand nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1ste jaar: €29,50
2de jaar: €36,50

250bel/sms + onbeperkt data.

€129,00 bijleggen voor de ihpone 4(16gb)

Goeie deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kweenie. Betaal nu iets van 7 euro voor 300 minuten (sim only) plus nog iets voor data. Maar als je die losse verkoopprijzen van de iPhones ziet, dan kan dit wel eens voordelig uitpakken misschien. Do the math :) let wel dat je met deze constructie twee jaar aan het contract vast zit. Ik probeer zelf meestal 1 jaar te doen, ik hou niet zo van die lange overeenkomsten.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rufus666
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 22:08:
1ste jaar: €29,50
2de jaar: €36,50

250bel/sms + onbeperkt data.

€129,00 bijleggen voor de ihpone 4(16gb)

Goeie deal?
Op zich geen slechte denk ik, welke provider en data abbo ?
Zelf heb ik de actie van wireless circle genomen
6 x €15 en 18 x €35 + €159 bijbetalen

maar de reviews van deze leverancier lopen erg uiteen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rufus666 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:20:
[...]

Op zich geen slechte denk ik, welke provider en data abbo ?
Zelf heb ik de actie van wireless circle genomen
6 x €15 en 18 x €35 + €159 bijbetalen

maar de reviews van deze leverancier lopen erg uiteen :/
Het is van T-mobile en onbeperkt data, dus lijkt me niet heel verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb nu een iPhone 3GS van T-Mobile (abo van 29 euro per maand). Mn contract loopt af over een half jaar. Weet iemand ook wat dan de gebruikelijke gang van zaken is? Kun je dan een iPhone-abo krijgen tegen lagere maandkosten? (telefoon is immers afbetaald, en iPhone 3GS bevalt me verder nog goed). Of doen ze een aanbod voor nieuw toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
Palomar schreef op zondag 13 februari 2011 @ 19:15:
Ik heb nu een iPhone 3GS van T-Mobile (abo van 29 euro per maand). Mn contract loopt af over een half jaar. Weet iemand ook wat dan de gebruikelijke gang van zaken is? Kun je dan een iPhone-abo krijgen tegen lagere maandkosten? (telefoon is immers afbetaald, en iPhone 3GS bevalt me verder nog goed). Of doen ze een aanbod voor nieuw toestel?
kun je zelf kiezen... of je stapt over naar een sim-only... of je kiest een nieuwe telefoon met de bijbehorende kosten natuurlijk... ligt aan de telefoon die je dan kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Palomar schreef op zondag 13 februari 2011 @ 19:15:
Er is geen specifiek iPhone simonly meer volgens mij, sowieso niet bij T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Laatst online: 21:42
Osxy schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:29:
[...]

Er is geen specifiek iPhone simonly meer volgens mij, sowieso niet bij T-mobile.
Sterker nog, bij Tmobile zijn de vergelijkbare simonly opties met onbeperkt internet (internet plus) bijna net zo duur als het i150 plan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
Als het goed is belt Telfort vanavond om mij een aanbod te doen voor een verlenging van mijn abonnement + een iPhone 4.
Ik wacht het aanbod rustig af en ze wilde de vorige keer al lager gaan met de prijs (gratis enkele maanden het abonnement). Nu nog even kijken of dit 1-jarig abonnement goedkoper uitvalt dan deze los te kopen met een sim-only + sim-lock vrije telefoon. Al denk ik dan denk ik niet dat ik dan een abonnement van Telfort maar bv. KPN pak.
Ik zal mijn bevindingen wel even posten voor andere in dezelfde situatie.

Edit:
Vandaag Telfort aan de lijn gehad; Persoonlijk aanbod

300 min - 100 sms per maand
Internet surf&mail extra snel

2-jarig abonnement:
  • Toestelprijs: 190,- (ipv 229,- )
  • 7 maanden: 27,50 p/mnd (2 mnd korting)
  • 15 maanden: 49,85 p/mnd
  • Totaal 1130,25
Ging ik niet mee akkoord, dus boden ze het volgende:
  • Toestelprijs: 190,- (ipv 229,- )
  • 12 maanden: 27,50 p/mnd
  • 12 maanden 49,85 p/mnd
  • Totaal 1118,20
12 euro en 5(!) cent verschil is nou niet echt wat je zegt doorslaggevend. Verder wilde ze niet gaan. Op de vraag of ze op een 1-jarig abonnement korting gaven kreeg ik een nee.

Dus nu op zoek naar een andere provider/optie

[ Voor 45% gewijzigd door ozothebozo op 17-02-2011 16:53 . Reden: Telefoontje van Telfort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:23
Ik zie overigens dat die sim-only abonnementen van Vodafone best ok zijn, maar je kan een of andere internet bellen blox kopen om voip en smsoip te gebruiken voor 5 euro per maand erbij nemen?

Kunnen zij dan zien dat ik zit te whatsappen en viberen? En als je die internet bellen blox niet neemt kan je dat niet gebruiken of wat? Zou wel belachelijk zijn :S

[ Voor 4% gewijzigd door Xeanor op 20-02-2011 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Xeanor schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 23:39:
Ik zie overigens dat die sim-only abonnementen van Vodafone best ok zijn, maar je kan een of andere internet bellen blox kopen om voip en smsoip te gebruiken voor 5 euro per maand erbij nemen?

Kunnen zij dan zien dat ik zit te whatsappen en viberen? En als je die internet bellen blox niet neemt kan je dat niet gebruiken of wat? Zou wel belachelijk zijn :S
WhatsApp is geen smsoip/voip. WhatSapp stuurt berichten via internet, smsoip is echt dat je bij een ander aanbieder sms bundel aanschaft en deze gebruikt ipv de sms mogelijkheden van je eigen provider.

En voip is gewoon toegestaan, Viber is hetzelfde als Skype (functionaliteit), maar met extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:23
EN-IS schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:12:
[...]

WhatsApp is geen smsoip/voip. WhatSapp stuurt berichten via internet, smsoip is echt dat je bij een ander aanbieder sms bundel aanschaft en deze gebruikt ipv de sms mogelijkheden van je eigen provider.

En voip is gewoon toegestaan, Viber is hetzelfde als Skype (functionaliteit), maar met extra's.
Dank voor de opheldering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Beste mensen,

Had dit ook al in het iPhone 4 draadje gepost, maar dit is de betere plek denk ik.

Eind april kan ik pas mijn abbo verlengen of switchen (4 maanden van tevoren). Keuze is gevallen op de iPhone 4 en ik wil van Hi terug naar Vodafone. Geen probleem.

Echter ben ik mijn huidige telefoon behoorlijk zat en wil ik eigenlijk wel eerder overstappen. Natuurlijk heb ik dan twee maanden extra kosten, dat heb ik er voor over.

Maar nu vraag ik mij af of ik gewoon op vodafone.nl een toestel kan bestellen. Tot augustus dus mijn Hi abbo kan gebruiken, maar wanneer heb ik dan die maanden met extra kosten?

Of heb ik dan gewoon tot eind augustus dubbele kosten?

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is, viel nog niet mee om het logisch neer te typen.

Bonusvraag: Zit me ook wat te verdiepen in sim only, maar heb het idee dat de 34,50 aanbieding van Vodafone best strak is en dat het verschil met sim only (verschillende sites al bekeken) over een periode van twee jaar vrij klein is. Zijn er hier mensen die wel daadwerkelijk veel voordeel uit sim only halen icm een iPhone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
B-Real schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:28:
Bonusvraag: Zit me ook wat te verdiepen in sim only, maar heb het idee dat de 34,50 aanbieding van Vodafone best strak is en dat het verschil met sim only (verschillende sites al bekeken) over een periode van twee jaar vrij klein is. Zijn er hier mensen die wel daadwerkelijk veel voordeel uit sim only halen icm een iPhone 4?
Mijn vrouw heeft voor haar iPhone een sim-only bij Vodafone voor 2 jaar voor €9,95 per maand.
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/156
Abonnement Van (p/mnd) Voor (p/mnd) Eenmalig
Bel+Sms+Web 135 Sim Only 2 jaar € 19,95 € 9,95 € 0,00
Bel+Sms+Web 190 Sim Only 2 jaar € 21,95 € 10,95 € 0,00
Bel+Sms+Web 300 Sim Only 2 jaar € 24,95 € 12,95 € 0,00
Bel+Sms+Web 400 Sim Only 2 jaar € 28,95 € 14,95 € 0,00
Bel+Sms+Web 620 Sim Only 2 jaar € 39,95 € 19,95 € 0,00

Bij Ben (T-Mobile) kun je voor €11,94 per maand terecht en iedere maand opzeggen.
Evenals bij Simyo (KPN-netwerk), ook €11,94

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

B-Real schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:28:
EWK in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de..."
Bovendien, als ik mijn abo langs die van tmobile leg:
VF 400 + onbeperkt internet (3,6mbit) + 1000 sms = (11,95+10)x24+629= €1155,80

Tmobile i500
500 minuten en 500 smsjes, + langzamer internet = 64,95x24,95+29,95+26,25=€1615,--

Nu ben ik dus €459,20 goedkoper uit, heb 100 minuten minder, maar 500 smsjes meer en sneller internet, over twee jaar genomen. Voor mij dus een perfecte oplossing.
Weet niet hoe actueel de prijzen nu nog zijn, maar ten tijde dat ik het postte klopt hij helemaal.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ik zal dan gaan voor een VF 200 abbo en dan is het verschil over twee jaar maar iets van 100/150eu.
Maargoed, zodra ik langer met m'n telefoon doe dan twee jaar begint de teller natuurlijk hard te lopen.

Echter heb ik nog nooit langer dan twee jaar met een en dezelfde telefoon gedaan....

iPhone moet dat natuurlijk prima mee kunnen, dus dat is dan de afweging die ik zelf moet gaan maken. Valt nog niet mee :D
Pagina: 1 ... 3 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.