• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
adinsx schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:07:
Gister opnieuw gebeld met Hi, maar nee, ze mogen geen korting geven, aldus de persoon die ik aan de lijn had. Mag niet van Apple o.i.d.

Vandaag of morgen maar weer eens bellen, dit keer met de afdeling 'opzeggen' die schijnen ook mild te mogen zijn.
Mag niet van Apple, wat een onzin.

Ik heb bij Hi 2 jaar verlengd, € 45,- p.m. en ik moet € 49,95 voor de iPhone 4 16GB betalen.

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 19:49
Weet je toevallig ook wat je klantwaarde is?

Ik zou gewoon 199,- moeten betalen bij verlengen bij Hi als ik de i-250 (45,-pm) zou kiezen. Ik wil echter de 32,50 pm omdat ik dan nog meer dan genoeg over hou.

Vandaag kom ik er niet aan toe, maar morgen bel ik ze nog maar eens. En anders zetten ze het maar even om naar prepay.

• bram1984
Geen idee. Kan ik dat ergens zien?

Die lui verbinden me altijd door met een speciale afdeling die altijd scherpe prijzen bij me neerleggen.

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Anoniem: 388101 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 01:58:
Vandaag mijn sim-only abonnement omgezet naar i-300 van t-mobile.

37,77 p/mnd en € 75 bijbetalen voor de iphone :)

Gaat alleen pas in eind januari, dus nog even afwachten... :'(
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :P

Edit:

Net T-mobile gebeld om eens te informeren naar wat mijn aanbod is als ik over een maand zou willen verlengen bij hen. Ik zit nu namelijk nog vier maanden voor het einde van mijn contract.

Yeehaw: Ik wil graag weten wat voor aanbod er mogelijk is als ik over een maand wil verlengen. Ik zit namelijk een beetje naar mijn opties te kijken en denk erover over te stappen naar Vodafone. Maar ik bedacht me eerst wel te willen weten wat voor aanbod ik van jullie krijg.

T-mobile medewerker: Meneer u kunt nog niet verlengen, dat kan pas over maand.

Yeehaw: Dat begrijp ik, maar...(hele verhaal).

T-mobile medewerker: Meneer dat kan ik u niet vertellen, want u kunt nog niet verlengen nu.

Yeehaw: Dat begrijp ik, ik wil alleen weten..

T-mobile medewerker: Jah over een maand zijn er nieuwe aanbiedingen dus ik kan u nu niks vertellen.

Yeehaw: Ok, dag.

Zo'n simpele vraag, geef me dan in ieder geval het aanbod wat ik nu zou krijgen. Sjeez.

Ach jah, dan maar naar Vodafone :)

[Voor 59% gewijzigd door yeehaw op 22-12-2010 16:27]

Anoniem: 388101

yeehaw schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:56:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :P
Standaard aanbieding van zakelijkvoordelig.nl (gsm.nl).

Abbonementsprijs is dus ex btw, maar die 89 euro incl. btw is nog altijd goedkoper dan de 149 euro bijbetalen via T-mobile.

• Vla007
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-03 17:49
Aangezien Hi de Iphone alleen levert met een I-abonnement en ik hier niet erg over te spreken ben, de i250 is te weinig de i500 te veel, had ik het volgende idee.
Ik sluit een normaal hi abonnement af met een een andere smartphone, een htc of samsung.
Vervolgens verkoop ik die nieuwe telefoon en mijn oude bold 9700, van dat geld koop ik de Iphone los.
Wat vinden jullie van dat plan, voor de bold 9700 kan ik ongeveer 200 krijgen, gaat het lukken om voor de nieuwe htc of samsung ongeveer 400 te krijgen, zo ja welke is gewild en duur?
iemand tips?

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-06 20:14
Ben vandaag van Hi, over naar telfort.. met korting: 10 euro per maand :D. 200 min, 100 sms, onbeperkt Internet. Ben benieuwd of alles soepel verloopt. hehe

automation fanboy

• Anoniem: 156876
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik ben van plan om een iPhone 4 te halen icm een Vodafone abo. Nu zag ik alleen iets staan over SMSoip, dat dit standaard niet toegestaan is. Valt bijvoorbeeld WhatsApp daar onder? :+ Daar kan ik namelijk niks over vinden..

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:55
sheepdog schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:29:
Waarom zijn er eigenlijk vrijwel geen aanbiedingen met de iPhone? Verbiedt Apple dat, of raken ze die dingen toch wel kwijt?

Ik moet deze maand ook verlengen. Normaal kan je altijd wel wat van de prijs afpraten in de winkel, maar met de iPhone lijkt dit onmogelijk..
Telfort had een leuke aanbieding: 369,- bij een 200 abo, met 1000sms en internet voor een iPhone 4.
Na een maand wachten heb ik die maar geannuleerd. Nu gaan ze me bellen voor een Galaxy S.
Eens zien wat daar nog voor korting op te halen is.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:20
Anoniem: 156876 schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:31:
Ik ben van plan om een iPhone 4 te halen icm een Vodafone abo. Nu zag ik alleen iets staan over SMSoip, dat dit standaard niet toegestaan is. Valt bijvoorbeeld WhatsApp daar onder? :+ Daar kan ik namelijk niks over vinden..
Dat zeggen ze ja, maar niemand die ooit is gewaarschuwd, inclusief ik, ben toch niet gek :) Ik betaal ervoor dus ik maak er ook gewoon gebruik van!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 17:23
Ben dit stukje tegengekomen op de KPN site, weet niet of dat ook voor Hi geldt....

Daarnaast wil KPN Mobiel rond de jaarwisseling al haar particuliere klanten verrassen. Zij kunnen op oudejaarsdag tussen 10.00 en 22.00 uur in 2010 en op nieuwjaarsdag tussen 11.00 en 23.00 uur in 2011 gratis sms’en naar alle Nederlandse mobiele nummers. Dat is de bijdrage van KPN aan een mooi uiteinde en een goed begin.

Van: http://www.kpn.com/corpor...ns-de-jaarwisseling-1.htm

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:06

Flappiewappie

Hier nog meer

EN-IS schreef op maandag 27 december 2010 @ 20:30:
[...]

Dat zeggen ze ja, maar niemand die ooit is gewaarschuwd, inclusief ik, ben toch niet gek :) Ik betaal ervoor dus ik maak er ook gewoon gebruik van!
Whatsapp is geen SMSoip, SMSoip is dat je een digitaal bericht stuurt (dat komt wel overeen met Whatsapp) maar dat een externe dienst het dan omzet in een echt smsje wat naar een telefoon nummer kan worden verstuurd. Dat is bij Whatsapp niet het geval daar blijft het gewoon digitaal en zou Vodafone dus ook email en msn moeten gaan verbieden (als ze het tegen willen gaan).

Zelfde geld voor Skype -> Skype bellen.

Hier staat wat

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Even een vraagje over het verlengen van een T-mobile i-150 abbo.
Enkele maanden geleden was mijn iPhone 3G i-150 abbo afgelopen en heb ik voor 2 jaar verlengt. Hierbij heb ik 175,- betaalt voor een iPhone 4.

Over een maand loopt het iPhone 3G i-150 abbo van mijn vriendin af. Dus zij denkt: "Yes! Een iPhone 4 voor 175,-!) Dus niet. Als ik nu op de T-mobile website kijk, en tevens de OP, zie ik dat ze dat ding schaamteloos omhoog hebben geknald naar 229,- !!!!

Hoezo hebben ze dat gedaan? En sinds wanneer is dat?
Ik vind het echt belachelijk! Of krijgt ze nog geld terug als ze haar oude 3G inlevert?

• bram1984
Ik zou zeggen stel je vraag eens aan T-Mobile. :)

Die weten het waarschijnlijk het beste van iedereen.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

bram1984 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:46:
Ik zou zeggen stel je vraag eens aan T-Mobile. :)

Die weten het waarschijnlijk het beste van iedereen.
Je snap natuurlijk wel dat ik het liever eerst hier vraag dan meteen 4 uur aan de telefoon te moeten hangen... :(

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Precies weet ik het niet, maar ik heb eerder begrepen dat T-Mobile de prijzen van de iPhones had verhoogd toen ze hun alleenrecht op het verkopen van de iPhone verloren.

Snap het alleen niet helemaal, want met deze prijsverhoging prijst T-Mobile zich behoorlijk uit de markt vergeleken met bijv. Vodafone.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
KPN wijzigt prijzen. Bron : iphoneclub.nl

Telecomoperator KPN heeft de tarieven van de iPhone in combinatie met een KPN- of Hi-abonnement gewijzigd. Aan de abonnementsprijzen en de inhoud van de abonnementen is niets veranderd, maar vanaf vandaag moeten nieuwe klanten wel meer betalen voor de losse toestelprijs. Waar je eerst nog €409,95 moest neertellen voor een iPhone 4 16 GB bij het goedkoopste 1-jarige i-abonnement (€32,50 per maand), betaal je voortaan twintig euro meer; voor de 32 GB geldt hetzelfde. Bij het i-250-abonnement (€45,00 per maand) zijn de toestellen dertig euro in prijs gestegen. Bij het i-500- en i-1000-abonnement kosten de toestellen tien euro meer. Bij 2-jarige abonnementen kosten de toestellen tussen de twintig en veertig euro meer.

Naast de iPhone 4 is ook de toestelprijs van iPhone 3GS 8 GB verhoogd. Deze kost nu bij de twee goedkoopste 2-jarige abonnementen (i-125 en i-250) veertig meer. Bij de overige abonnementen is het toestel gratis. Voor de 3GS bij een 1-jarig abonnement betaal je telkens dertig euro meer.

Kortom: Vodafone is dus beste deal op dit moment. Beste dekking, en goedkoopste ;)

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-05 08:09
Zijn er nog ergens van die zakelijke aanbiedingen waarbij je 2 iPhones krijgt?

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03 14:14
Die prijzen van KPN/Hi zijn toch eigenlijk van de zotte? Of ben ik nou raar? 45 euro per maand en daarnaast 160 euro bij betalen: je kunt er twee losse iphones voor kopen! Mijn vriendin zou graag een iPhone4 kopen, maar was afgeschrikt door die prijs.
Nu is de vraag: hoeveel korting zou je kunnen krijgen bij een abbo op Hi als je een jaartje of 6 al bij Hi zit? Of gaat er alleen wat van de toestelprijs af? Iemand hier ervaring mee?

Anders gaat ze toch voor die "ene" concurrent:
Nadat ze met mijn HTC Desire heeft zit te klooien is ze wel overtuigd (desire HD dan uiteraard, baas boven baas ;)): goedkoper, apps beginnen in kwaliteit en kwantiteit de iphone te benaderen (in het geval van Google apps: te overtreffen), alleen batterijduur is misschien wat minder.

vogelaarke135

• Vince_Vince
  • Laatst online: 10-08-2018
Ik heb een Vodafone abonnement Bel+Web+Sms 200 met een Nokia N97Mini.
Nu heb ik toch echter interesse in een iPhone.

Vraag: Wat als ik mijn vader een Vodafone abonnement laat aanschaffen, en ik mijn simkaart (geknipt) in de iPhone plaatst, werkt dit?

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 16:43

Grin

Ride si sapis.

Voor zover je vraag (mij) helder is.... :?
Ja dat werkt. Even door dit (en evt. andere) topic lezen en je had het zelf ook kunnen uitzoeken. :F
Let even op een al dan niet aanwezig simlock.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02 00:02
Iemand ervaring met Belsimpel.nl? :)
Hebben volgens mij wel een aardige actie mbt het bij te betalen bedrag bij Vodafone abo's.

iPhone 4 16GB met Vodafone Vodafone iPhone 200 2 jaar (€34,50) = €113,- bijbetalen
iPhone 4 16GB met Vodafone Vodafone iPhone 275 2 jaar (€39,50) = €65,- bijbetalen
iPhone 4 16GB met Vodafone Vodafone iPhone 450 2 jaar (€55,-) = €29,- bijbetalen

Overweeg zelf om voor het 275 abonnement te gaan..

• Vince_Vince
  • Laatst online: 10-08-2018
Grin schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:38:
Voor zover je vraag (mij) helder is.... :?
Ja dat werkt. Even door dit (en evt. andere) topic lezen en je had het zelf ook kunnen uitzoeken. :F
Let even op een al dan niet aanwezig simlock.
Ik kon het niet vinden met mijn zoekwoorden.

• dcl!
  • Laatst online: 02-06 22:55
rhepius schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:53:
De afgelopen maanden heb ik erg weinig goeds over belsimpel gelezen icm leveren iPhone... en overigens heb ik zelf ook ervaren dat ze gewoon niet op mail reageren. Erg laks voor een bedrijf en heeft ze een potentiele klant gekost. Maar uiteindelijk ben ik wel blij dat ik niet via belsimpel mijn iPhone heb besteld, want dan was ik in dezelfde ellende beland als veel bestellers daar op dat moment..

Misschien is het inmiddels verbeterd, maar ik zou zeggen, speur en vraag nog even goed rond voordat je daar je bestelling doet.

• adinsx
vogelaarke135 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:54:
Die prijzen van KPN/Hi zijn toch eigenlijk van de zotte? Of ben ik nou raar? 45 euro per maand en daarnaast 160 euro bij betalen: je kunt er twee losse iphones voor kopen! Mijn vriendin zou graag een iPhone4 kopen, maar was afgeschrikt door die prijs.
Nu is de vraag: hoeveel korting zou je kunnen krijgen bij een abbo op Hi als je een jaartje of 6 al bij Hi zit? Of gaat er alleen wat van de toestelprijs af? Iemand hier ervaring mee?

Nadat ze met mijn HTC Desire heeft zit te klooien is ze wel overtuigd (desire HD dan uiteraard, baas boven baas ;)): goedkoper, apps beginnen in kwaliteit en kwantiteit de iphone te benaderen (in het geval van Google apps: te overtreffen), alleen batterijduur is misschien wat minder.
Nee, Bij Hi doen ze super moeilijk. Lees mijn posts van deze pagina en de vorige pagina maar eens terug.

Ben al 8 jaar vaste klant, maar er kon nog geen 'kwartje' vanaf. Het is wel even afhankelijk van je klant-status. Ik was een B (een na laagste omdat ik de afgelopen 2 jaar veel binnen de bundel ben gebleven.)

Maar het beste is gewoon gaan bellen. Daarnaast, bestaande klanten betalen 100,- meer bij, dan nieuwe klanten. Waardeloos.

Ik zit ook tussen de HTC HD en Iphone4 te twijfelen, maar bij beide betaal je grof bij. en anders betaal je na 12 maanden wel 12,50 ipv 4,50 voor het internet.

Succes ;)

• bram1984
vogelaarke135 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:54:

Ik zit een jaar of 7/8 bij Hi en ik heb € 50,- moeten betalen voor een 2-jarig € 45,- abbo.

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 08:26
alwaysleft schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:53:
KPN wijzigt prijzen. Bron : iphoneclub.nl

Telecomoperator KPN heeft de tarieven van de iPhone in combinatie met een KPN- of Hi-abonnement gewijzigd. Aan de abonnementsprijzen en de inhoud van de abonnementen is niets veranderd, maar vanaf vandaag moeten nieuwe klanten wel meer betalen voor de losse toestelprijs. Waar je eerst nog €409,95 moest neertellen voor een iPhone 4 16 GB bij het goedkoopste 1-jarige i-abonnement (€32,50 per maand), betaal je voortaan twintig euro meer; voor de 32 GB geldt hetzelfde. Bij het i-250-abonnement (€45,00 per maand) zijn de toestellen dertig euro in prijs gestegen. Bij het i-500- en i-1000-abonnement kosten de toestellen tien euro meer. Bij 2-jarige abonnementen kosten de toestellen tussen de twintig en veertig euro meer.

Naast de iPhone 4 is ook de toestelprijs van iPhone 3GS 8 GB verhoogd. Deze kost nu bij de twee goedkoopste 2-jarige abonnementen (i-125 en i-250) veertig meer. Bij de overige abonnementen is het toestel gratis. Voor de 3GS bij een 1-jarig abonnement betaal je telkens dertig euro meer.

Kortom: Vodafone is dus beste deal op dit moment. Beste dekking, en goedkoopste ;)
Helaas heeft Vodafone de iPhone 4 (16GB) niet meer op voorraad. Levertijd is nog onbekend.

Had best op de website mogen staan voordat ik hem bestelde.

Powered by KPN

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03 14:14
Nee, Bij Hi doen ze super moeilijk. Lees mijn posts van deze pagina en de vorige pagina maar eens terug.

Ben al 8 jaar vaste klant, maar er kon nog geen 'kwartje' vanaf. Het is wel even afhankelijk van je klant-status. Ik was een B (een na laagste omdat ik de afgelopen 2 jaar veel binnen de bundel ben gebleven.)

Maar het beste is gewoon gaan bellen. Daarnaast, bestaande klanten betalen 100,- meer bij, dan nieuwe klanten. Waardeloos.

Ik zit ook tussen de HTC HD en Iphone4 te twijfelen, maar bij beide betaal je grof bij. en anders betaal je na 12 maanden wel 12,50 ipv 4,50 voor het internet.

Succes ;)
Bedankt. Inderdaad: verlengen via de Hi website en je ziet dat je opeens 240 euro bij moet betalen (ipv 160). Way to go Hi, goede manier van klantenbinding (snappen jullie dat?)! En inderdaad, bij Hi is de HTC DesireHD ook erg duur.

Eerst maar eens bellen en anders wordt het Vodafone dus.

vogelaarke135

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
edit

[Voor 118% gewijzigd door Workaholic op 27-02-2013 16:57]

Mijn V&A

• adinsx
KappuhH schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:57:
[...]

Als je de HTC HD2 bedoeld:

450/900 belminuten/sms + internet voor maar 27,50 euro p/m
Sjit, Ik schreef het inderdaad verkeerd. Desire HD bedoelde ik.

@Vogelaarke
Succes met bellen, en laat het resultaat even weten hè ;)

@Workaholic
En hoe kom ik daar? gewoon vragen naar die afdeling?
Afdeling Loyalty (hier al vaker genoemd) wilde ook niet meewerken :9

• bram1984
Vriend van me kreeg net bij Hi te horen dat hij € 179,95 moest bij betalen, bij het € 45,- p.m. abbo. Ik heb 'm gezegd dat hij nog een keer moest bellen (aangezien ik maar € 49,95 hoefde te betalen), en nu hoeft ie maar € 79,95 te betalen.

Blijven bellen dus.

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:14
Hallo,

ik ga mijn huidige iPhone 3G vervangen door een iPhone4 en wil de iPhone 3G aan mijn vrouw geven.
Zij heeft nu een Vodafone Scherp abonnement wat nog loopt tot aanstaande Augustus.
Weet iemand of het mogelijk is om over te stappen/upgraden naar Vodafone Bel+Sms+Web Sim Only 190(2 jaar) abo?

• bram1984
Wat zegt Vodafone? Een belletje is zo gedaan natuurlijk. ;)

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:14
bram1984 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:03:
Wat zegt Vodafone? Een belletje is zo gedaan natuurlijk. ;)
Met die belletjes kijk ik wel uit, heb in het verleden ook wel eens ergens voor gebeld en achteraf bleek dat men gelijk mijn abo met 1 jaar had verlengt, terwijl wij het in dat betreffende gesprek nooit daarover hebben gehad :(
Ik kon lullen als brugman maar dat werd niet terug gedraait, nu dus even op deze manier, hopelijk heeft iemand wel eens het zelfde gedaan (of geprobeerd) en kan die mij wat op weg helpen.

• bram1984
Ik hoop dat je diegene door de telefoon hebt getrokken.

• AlphaWierie
  • Laatst online: 21-05 07:43
Momenteel twijvel ik heel erg tussen T-mobile en Vodafone. T-mobile omdat het onbeperkt internet voor mij toch een groot voordeel is.
Vodafone omdat het signaal beter is, internet veel sneller, en de Iphone is veel goedkoper daar. maar nadeel vind ik het datalimiet. ik haat het om mijn gegevens bij te houden ect.

momenteel heb ik zelf ook T-mobile en nooit echt problemen met mijn internet gehad, (behalve in grote betonnen gebouwen zoals school, of de Amsterdam arena)

• EN-IS
  • Laatst online: 13:20
AlphaWierie schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:23:
Momenteel twijvel ik heel erg tussen T-mobile en Vodafone. T-mobile omdat het onbeperkt internet voor mij toch een groot voordeel is.
Vodafone omdat het signaal beter is, internet veel sneller, en de Iphone is veel goedkoper daar. maar nadeel vind ik het datalimiet. ik haat het om mijn gegevens bij te houden ect.

momenteel heb ik zelf ook T-mobile en nooit echt problemen met mijn internet gehad, (behalve in grote betonnen gebouwen zoals school, of de Amsterdam arena)
Ik kan je het volgende vertellen, zit nu bijna 2 jaar bij Vodafone, en sinds een paar maanden weer met de iPhone 4 en geen last van datalimiet. Ik heb als een gek zitten internetten om te kijken waar ik zou komen met dat hele datalimiet, of ik dan zou moeten oppassen en wat vaker van de wifi moet gebruik gaan maken.

Maar nee hoor, geen probleem, ik haalde 650mb net niet eens, tussendoor geen gebruik gemaakt van wifi.
Wifi ingeschakeld, haal ik rond de 300mb a 400mb, dus ik maak me geen zorgen over datalimieten, overal wifi, school, thuis, werk :)

• AlphaWierie
  • Laatst online: 21-05 07:43
EN-IS schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:50:
[...]

Ik kan je het volgende vertellen, zit nu bijna 2 jaar bij Vodafone, en sinds een paar maanden weer met de iPhone 4 en geen last van datalimiet. Ik heb als een gek zitten internetten om te kijken waar ik zou komen met dat hele datalimiet, of ik dan zou moeten oppassen en wat vaker van de wifi moet gebruik gaan maken.

Maar nee hoor, geen probleem, ik haalde 650mb net niet eens, tussendoor geen gebruik gemaakt van wifi.
Wifi ingeschakeld, haal ik rond de 300mb a 400mb, dus ik maak me geen zorgen over datalimieten, overal wifi, school, thuis, werk :)
Maak jij ook:
Intensief gebruik van skype/viber (2-3uur per dag)
facebook/msn/hyves/twitter
10-20x per dag emailtjes lezen
verder elke dag in de ochtend nieuws lezen in ov
in middag ff nieuws lezen (terugweg ov)
savonds ff nieuws lezen
Navigatie(googlemaps) 3-4x per dag (voor werk)

Ik denk dat ik hiermee niet genoeg heb aan 1/2 gig.

ik heb nergens wifi, ja alleen thuis maar daar ben ik nooit haha

[Voor 5% gewijzigd door AlphaWierie op 07-01-2011 15:23]

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01 16:21
golfgti5 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:52:
Weet iemand of het mogelijk is om over te stappen/upgraden naar Vodafone Bel+Sms+Web Sim Only 190(2 jaar) abo?
Mijn vrouw had ook een Vodafoneabo van € 29,95 per maand met een gratis iPhone 3G. Dit abo verliep afgelopen november en toen heb ik voor haar een ander uitgezocht via https://directsales.vodafone.nl/tvgids (of ANWBof ...... noem maar op) en daar heeft ze nu een abo voor € 9,95 voor 135 minuten of sms-jes én internet.
Overigens staat daar nu ineens bij dat die niet geschikt is voor de iPhone, maar dat is mi onzin.

Have Fun Funske

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:29
Net gebeld met T-mobile voor de verlenging van haar abonnement met een Iphone 4 16 gb.
Ze moest bij de i150 € 229 bijbetalen. En ze konden en/of wilden niks doen met de prijs.

Nou we kijken wel of een webshop het goedkoper kan leveren.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 09:11

janklp

FortyTwo Capital

Vandaag bij de Phonehouse de iPhone 4 opgehaald met een Vodafone abonnement. Vanochtend gebeld en toevallig was er nog 1 over. 143 euro teruggekregen en icm de Vodafone 275 1 jarig 206 euro bijbetalen. Best een redelijk deal vond ik zelf :)

• jbmm
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09-2011
is dit wat?
Tmob relax250 met iPhone4 16Gb

voor 109eur + 29,50/mnd + 11,95/mnd(webwalkplus)(eerste 12mnd gratis)
dat is 80 eur goedkoper voor hetzelfde pakketje bij t-mobile op de site...
kan nergens een goedkopere vinden (ik tel de totaalkosten voor 2 jaar op)

http://www.typhone.nl/aanbiedingen-49/iphone-6

grt -Jeroen

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 16:47
rhepius schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:53:
Hebben volgens mij wel een aardige actie mbt het bij te betalen bedrag bij Vodafone abo's.

iPhone 4 16GB met Vodafone Vodafone iPhone 200 2 jaar (€34,50) = €113,- bijbetalen
iPhone 4 16GB met Vodafone Vodafone iPhone 275 2 jaar (€39,50) = €65,- bijbetalen
iPhone 4 16GB met Vodafone Vodafone iPhone 450 2 jaar (€55,-) = €29,- bijbetalen

Overweeg zelf om voor het 275 abonnement te gaan..
Opzich netjes idd, maar op de Vodafone site kan het nog goedkoper :)

Ik heb namelijk bel - web - SMS 275 abbo eerste jaar 25,50 2e jaar 39,50 Iphone 4 83,75 8)
Je moet wel ff wat trucjes uithalen, maar dan heb je uhm wel...

Zet de Iphone maar eens in het vergelijk scherm en selecteer een bel-web en sms abbo naar keuze
Enig verschil is dat de 3G verbinding snelheid 3.6Mb is inplaats van 7.2Mb, maar dat boeit mij niet.

[Voor 4% gewijzigd door Marvie op 08-01-2011 12:20]

Xbox Live Knalle Arie

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:06
Zorgt dit verder niet voor gezeur? Omdat vodafone standaard niet de optie voor bel+sms+web bij iphone geeft?

[Voor 9% gewijzigd door gelukkie op 08-01-2011 15:29]

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:37
Marvie schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:18:
[...]

Ik heb namelijk bel - web - SMS 275 abbo eerste jaar 25,50 2e jaar 39,50 Iphone 4 83,75 8)

Zet de Iphone maar eens in het vergelijk scherm en selecteer een bel-web en sms abbo naar keuze
Enig verschil is dat de 3G verbinding snelheid 3.6Mb is inplaats van 7.2Mb, maar dat boeit mij niet.
Als dit geen problemen geeft g aik waarschijnlijk hier voor. Alleen ik moet € 116,48 bij betalen i.p.v. € 83,75 is dit verhoogt of? En het eerste jaar € 28,50 i.p.v. € 25,50.

[Voor 13% gewijzigd door Gait op 08-01-2011 17:19]

iRacing

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 16:47
Geeft geen gezeur, je krijgt gewoon netjes een contract.
Het is een bestelling welke je netjes via de Vodafone site hebt gedaan dus ja... :P

Maar idd het is nu duurder, waarschijnlijk per 1 januari aangezien ik eind december de bestelling heb gedaan.

Xbox Live Knalle Arie

• twakkers
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-03 11:48
Opeens vol 3g bereik met T-mobile..thuis.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

twakkers schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:53:
Opeens vol 3g bereik met T-mobile..thuis.
wat heeft dat met dit topic te maken?

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 17:23
Dat T-mobile weer een aantrekkelijke provider wordt aangezien ze hun netwerk gigantisch aan het verbeteren zijn. Mijn klasgenoot heeft ook weer 3g op school terwijl hij eerder niet eens bereik had. Ze roepen vooral mensen op via NetwerkRadar melding te maken van een slechte dekking.

Zeker omdat T-mobile nog onbeperkt internet aanbied in tegenstelling tot de andere 2, en ook de prijzen niet extreem hoog heeft (kpn....) is het nog best een goede provider voor de iPhone!

• Froyo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-05 23:07
Vanavond heb ik even met T-Mobile gebeld over de verlening van mijn abonnement, en ze kunnen me het volgende aanbieden:

- Relax 330 (330 belminuten of smsjes)
- SMS verdubbelaar
- Onbeperkt internet (Normale, geen internet plus)

1e jaar voor: € 37,50
2e jaar voor: € 40,00
bijbetalen toestel: € 219,00
eerste 2 maanden 15 euro korting: - € 35,00
Totaal over 24 maanden: € 1114,00

Naar mijn idee een netjes aanbod. Het grootste verschil is dat ik nu wel slomer internet heb. Het iPhone I-150 abonnement had te weinig belminuten/smsjes voor mij en het iPhone I-300 abonnement komt totaal op € 1228,00, schilt dus wel € 114,00. Wat vinden jullie ervan?

Ik neem aan dat je met de normale internet-bundel ook gewoon prima kunt internetten op een iPhone?

• alwaysleft
Froyo schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:44:
Vanavond heb ik even met T-Mobile gebeld over de verlening van mijn abonnement, en ze kunnen me het volgende aanbieden:

- Relax 330 (330 belminuten of smsjes)
- SMS verdubbelaar
- Onbeperkt internet (Normale, geen internet plus)

1e jaar voor: € 37,50
2e jaar voor: € 40,00
bijbetalen toestel: € 219,00
eerste 2 maanden 15 euro korting: - € 35,00
Totaal over 24 maanden: € 1114,00

Naar mijn idee een netjes aanbod. Het grootste verschil is dat ik nu wel slomer internet heb. Het iPhone I-150 abonnement had te weinig belminuten/smsjes voor mij en het iPhone I-300 abonnement komt totaal op €1228,00, schilt dus wel € 114,00. Wat vinden jullie ervan?

Ik neem aan dat je met de normale internet-bundel ook gewoon prima kunt internetten op een iPhone?
Kan je beter voor het Iphone 275 abonnement gaan van Vodafone. Beter bereik plus veel sneller internet. Ben je voor 40 euro x 24 plus eenmalig 99 euro en 25 klaar is in totaal =1085. ;) Ik zou het wel weten ;)

• Froyo
  • Laatst online: 25-05 23:07
alwaysleft schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:59:
[...]

Kan je beter voor het Iphone 275 abonnement gaan van Vodafone. Beter bereik plus veel sneller internet. Ben je voor 40 euro x 24 plus eenmalig 99 euro en 25 klaar is in totaal =1085. ;) Ik zou het wel weten ;)
Voor die 30 euro extra heb je bij T-Mobile wel onbeperkt internet. Dat is redelijk belangrijk voor me, aangezien ik veel van internet gebruik maak. Het telkens checken of ik al over me databundel heen ben geeft me ook geen fijn gevoel. Ook heb ik niet echt slechte ervaringen met het bereik van T-Mobile.

[Voor 0% gewijzigd door Froyo op 10-01-2011 23:25. Reden: typo]

• alwaysleft
Froyo schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:22:
[...]

Voor die 30 euro extra heb je bij T-Mobile wel onbeperkt internet. Dat is redelijk belangrijk voor me, aangezien ik veel van internet gebruik maak. Het telkens checken of ik al over me databundel heen ben geeft me ook geen fijn gevoel. Ook heb ik niet echt slechte ervaringen met het bereik van T-Mobile.
Ja, je vraagt aan ons wat ik van je aanbieding vindt. Niet zo denderend dus. Langzaam internet bijvoorbeeld, niet eens de snelle variant van T Mobile krijg je. Tevens is die 1 GB bij Vodafone echt genoeg, ik twitter, youtube en facebook me in de rondte en ik zit op zijn hoogst op 850 mb per maand. Ik heb liever het snelste mobiele internet met vrijwel onbeperkt internet..... jij het meest onbeperkte, maar vrij traag ;). Ieder zijn keus :)

[Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 10-01-2011 23:34]

• Vla007
  • Laatst online: 17-03 17:49
Workaholic schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:51:
Bij hi kun je zeker wel korting krijgen alleen je moet afdeling Save aan de lijn krijgen.

Ik heb uiteindelijk een aantal maanden een credit gekregen (geen abbo kosten) om zodoende meer korting te krijgen.

Ik heb uiteindelijk 1 jaar 197 euro bij betalen kunnen regelen. Bij het 2de abbo van 45,00 euro per maand. Het gaat hierbij om een verlenging.
Mag ik vragen welke actie ze jouw gegeven hebben? Weet je toevallig je klantwaarde?
Zelf zit ik namelijk ook bij Hi en ben erg benieuwd naar hoeveel korting ik kan krijgen, want de prijzen voor nieuwe klanten vind ik echt te hoog.
Ik kan namelijk bijna verlengen en zit nu uit te zoeken welke aanbieding het beste voor mij zal zijn.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Zijn tweakers die ervaring hebben met de directsales aanbieding van vodafone?

En dan deze aanbieding

Sim Only Bel + SMS + Web 2-jarig

Aantal belminuten of SMS: 300
Maandbedrag: 24.95
Actiebedrag: 12.95

Is dat actiebedrag over de gehele looptijd? En wat is de datalimiet van deze aanbieding? dat staat er dus niet bij

• alwaysleft
Slasher schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:31:
Zijn tweakers die ervaring hebben met de directsales aanbieding van vodafone?

En dan deze aanbieding

Sim Only Bel + SMS + Web 2-jarig

Aantal belminuten of SMS: 300
Maandbedrag: 24.95
Actiebedrag: 12.95

Is dat actiebedrag over de gehele looptijd? En wat is de datalimiet van deze aanbieding? dat staat er dus niet bij
Ja, is de gehele looptijd. 1gb datalimiet heb je per maand

• Slasher
  • Niet online

Slasher

alwaysleft schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:07:
[...]
Ja, is de gehele looptijd. 1gb datalimiet heb je per maand
Ok duidelijk thanx :)

Ik zat op het forum van iphoneclub te kijken en daar zijn er toch wat rare bevindingen
Even een vraagje voor de mensen die een SO 300 Bel + SMS + WEB via directsales afgesloten hebben. Wat is jullie starttegoed op myvodafone elke maand?

Mijn abbo is deze maand ingegaan en ik kreeg € 20,84 als starttegoed. Volgens myvodafone betaal ik € 0,083 per minuut/sms binnen de bundel. Als ik dan het simpele rekensommetje maak 20,84/0,083 = 251 minuten! Ben ik de enige die hier keihard genaait wordt of is dit het beleid van Vodafone??
Antwoord van iemand:
Ik had een vergelijkbaar probleem. Ik had ook het idee dat ik minder minuten kreeg dan wat ik zou moeten hebben (Sim Only 400) door middel van hetzelfde rekensommetje. Ik heb daarover gemaild en gebeld met vodafone. In eerste instantie wilden ze het niet begrijpen. Uiteindelijk heb ik iemand te spreken gekregen die me vertelde dat het bedrag per minuut/sms in werkelijkheid anders (lager) was dan op my.vodafone.nl staat. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet aan de hand van mijn rekeningen heb gecontroleerd of dat ook daadwerkelijk zo is.

Maar ik had dus ook het idee dat hier iets raars aan de hand is. Ik ben benieuwd wat de bevindingen van andere mensen zijn.
Toevoeging van dezelfde persoon:
Nog even een toevoeging op mijn vorige post. Ze vertelden me aan de telefoon dat er een vast bedrag per maand wordt afgehouden van je tegoed voor het 'internet'-gedeelte van je Sim Only Bel+Web+SMS abonnement. Het resterende bedrag is dan je tegoed voor sms+bel. Bij mij (Sim Only 400) is het standaard tegoed 28,95 euro per maand. Maar mijn maandelijkse start tegoed (na inhouding van het internet gedeelte) is 26,35 euro. Op mij vodafone staat dat ik 0,072 euro per minuut/sms betaal. Dit zouden dus ook 'maar' 366 minuten/sms zijn in plaats van het verwachte aantal van 400. (Echter: 28,95/0.072 zou wel precies 400 zijn).

Dus wat hier precies aan de hand is weet ik niet. Het zou in ieder geval veel handiger en overzichtelijker zijn wanneer vodafone je tegoed gewoon zou uitdrukken in eenheden in plaats van euro's.
Wat zijn jullie ervaringen met directsales Bel + SMS + Web simonly? Rare rekeningen?

Wat zijn de tarieven eigenlijk als je buiten je bundel gaat? Wat betaal je dan per SMS?

Dat kan ik dus niet terugvinden op de site

[Voor 122% gewijzigd door Slasher op 11-01-2011 20:40]

• twakkers
Die directsale aanbieding van vodafone is voor o.a. ANWB leden trouwens.

• rufus666
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-04 14:12
[...]

Kan iemand vertellen hoe ik dit zelf ook kan doen op de pagina van vodafone ?
(ik zie "vergelijk" nergens namelijk 8)7 )

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
[...]

Met het 'trage' internet kan het nog veel goedkoper dan wat jij betaald, sites als gsmshop en dergelijke bieden nog voordeligere oplossingen

• Slasher
  • Niet online

Slasher

twakkers schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:42:
Die directsale aanbieding van vodafone is voor o.a. ANWB leden trouwens.
Volgens mij hoef je niet perse lid te zijn word daar in de aanmelding dan naar gevraagd?

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-05 18:02
Waar kun je op dit moment het beste een iPhone abonnement afsluiten, ervan uitgaande dat:
150 smsjes en minuten voldoende is
Je een 16Gb model iPhone 4 wilt
Je een 1-jarig abonnement wilt.

• bram1984
Lizardz schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:44:
Waar kun je op dit moment het beste een iPhone abonnement afsluiten, ervan uitgaande dat:
Hoeveel geld wil je maximaal bij betalen? Ga er maar vanuit dat dit niet goedkoop wordt.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:01
Lizardz schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:44:
Ik heb i-abonnement 150 1 jaar (€29,95 per maand) icm iphone 4 32GB (gesimlockt) en ik moest €459 bijbetalen bij the phonehouse.

Dit is momenteel de goedkoopste 1 jarig abonnement wat ik kan vinden. Zie link.
http://www.telecomvergelijker.nl/aanbieding/63223602/57/0

[Voor 14% gewijzigd door pinokkia op 13-01-2011 14:17]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Lizardz
bram1984 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:53:
[...]

Hoeveel geld wil je maximaal bij betalen? Ga er maar vanuit dat dit niet goedkoop wordt.
Dat het niet goedkoop is snap ik, ik heb nu een 3GS 1 jaar namelijk. Ik wil alleen niet 2 jaar aan dezelfde telefoon vastzitten dus dat doe ik bewust.
pinokkia schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:07:
[...]

Ik heb i-abonnement 150 1 jaar (€29,95 per maand) icm iphone 4 32GB (gesimlockt) en ik moest €459 bijbetalen bij the phonehouse.

Dit is momenteel de goedkoopste 1 jarig abonnement wat ik kan vinden. Zie link.
http://www.telecomvergelijker.nl/aanbieding/63223602/57/0
Bedankt, ik zal eens kijken!

[Voor 3% gewijzigd door Lizardz op 13-01-2011 15:35]

• rufus666
rufus666 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:42:
[...]

Kan iemand vertellen hoe ik dit zelf ook kan doen op de pagina van vodafone ?
(ik zie "vergelijk" nergens namelijk 8)7 )
*bump*

• WBB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-01-2018
[...]

Gait schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:12:
[...]

Als dit geen problemen geeft g aik waarschijnlijk hier voor. Alleen ik moet € 116,48 bij betalen i.p.v. € 83,75 is dit verhoogt of? En het eerste jaar € 28,50 i.p.v. € 25,50.
Wat voor trucjes moet ik uithalen om dit resultaat te krijgen?

[Voor 43% gewijzigd door WBB op 13-01-2011 19:27]

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:01
Wat voor trucjes moet ik uithalen om dit resultaat te krijgen?
De truc is: Ga eerst 2 toestellen vergelijken. Voorbeeld: iphone 4 en een samsung. Dan ga je abonnement kiezen. Je kiest natuurlijk Bel+Sms+Web. En dan ga je naar vergelijk (staat links op de website nog). Kies je iphone 4 en voila het is gelukt.

Een voorbeeld: Bel+Sms+Web 275 2 jaar met een iphone 4 16GB kost €116,48. Actie is: Nu 12 maanden van € 39,50 voor € 28,50

De duurdere iphone abonnement voorbeeld: iPhone 275 2 jaar €39,50 (geen korting op abonnement) 275/550* kost de iphone 4 16GB €99,00

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• WBB
pinokkia schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:12:
[...]

De truc is: Ga eerst 2 toestellen vergelijken. Voorbeeld: iphone 4 en een samsung. Dan ga je abonnement kiezen. Je kiest natuurlijk Bel+Sms+Web. En dan ga je naar vergelijk (staat links op de website nog). Kies je iphone 4 en voila het is gelukt.

Een voorbeeld: Bel+Sms+Web 275 2 jaar met een iphone 4 16GB kost €116,48. Actie is: Nu 12 maanden van € 39,50 voor € 28,50

De duurdere iphone abonnement voorbeeld: iPhone 275 2 jaar €39,50 (geen korting op abonnement) 275/550* kost de iphone 4 16GB €99,00
Gelukt! Dank :)

• Helishoot
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-05 14:22
Net even gekeken bij de direct sales van Vodafone: aantrekkelijke aanbieding voor bel+sms+web 2 jaar 300 voor 12,95

Maar er staat bij: "*Niet geschikt voor Iphone 4"
Zou dat vanwege de microsim zijn??
Mocht dat het geval zijn: kun je die normale SIM niet eventueel later omwisselen voor een microsim??

iRacing Profiel

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Helishoot schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:30:
Net even gekeken bij de direct sales van Vodafone: aantrekkelijke aanbieding voor bel+sms+web 2 jaar 300 voor 12,95

Maar er staat bij: "*Niet geschikt voor Iphone 4"
Zou dat vanwege de microsim zijn??
Mocht dat het geval zijn: kun je die normale SIM niet eventueel later omwisselen voor een microsim??
ja en ja :)

• WBB
Maar bij dat abonnement kan je dus niet je sms gratis laten verdubbelen?

• Anoniem: 124681
  • Niet online
WBB schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:48:
[...]

Maar bij dat abonnement kan je dus niet je sms gratis laten verdubbelen?
Nee.

• rufus666
[...]

Bedankt !!

• WBB
Ik heb 3 opties om de iPhone 4 aan te schaffen:

1. Verlengen bij T-mobile: i300 met 2 maanden korting (22,50) en 150 euro bijbetalen = 1180 euro in totaal
2. Nieuw abonnement bij Vodafone: Bel+Sms+Web 350 en 93 euro bijbetalen = 1060 euro in totaal
3. Vodafone sim only via Surfspot: Bel+Sms+Web 400 en 650 euro bijbetalen = 1010 euro in totaal

Mijn voorkeur ging in eerste instantie uit naar optie 2 omdat dat abonnement prima aansluit bij wat ik wil. Ik bel ongeveer 250 minuten, verstuur 100 sms en verbruik 500mb data, daarnaast is het eenmalig bedrag zo laag mogelijk. Echter blijkt nu dat de voorraad iPhones bij Vodafone op is en ik heb geen zin om wekenlang te moeten wachten. Heeft iemand enig idee hoe lang dit werkelijk kan zijn? En hoe pakt het afronden van belminuten in de praktijk uit? Maw, hoeveel minuten kost dit extra per maand? Als dat namelijk veel scheelt neig ik toch weer naar T-mobile waar je nog steeds per seconde betaald. Of heeft iemand nog een andere goede aanbieding?

• alwaysleft
WBB schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:40:
Ik heb 3 opties om de iPhone 4 aan te schaffen:

1. Verlengen bij T-mobile: i300 met 2 maanden korting (22,50) en 150 euro bijbetalen = 1180 euro in totaal
2. Nieuw abonnement bij Vodafone: Bel+Sms+Web 350 en 93 euro bijbetalen = 1060 euro in totaal
3. Vodafone sim only via Surfspot: Bel+Sms+Web 400 en 650 euro bijbetalen = 1010 euro in totaal

Mijn voorkeur ging in eerste instantie uit naar optie 2 omdat dat abonnement prima aansluit bij wat ik wil. Ik bel ongeveer 250 minuten, verstuur 100 sms en verbruik 500mb data, daarnaast is het eenmalig bedrag zo laag mogelijk. Echter blijkt nu dat de voorraad iPhones bij Vodafone op is en ik heb geen zin om wekenlang te moeten wachten. Heeft iemand enig idee hoe lang dit werkelijk kan zijn? En hoe pakt het afronden van belminuten in de praktijk uit? Maw, hoeveel minuten kost dit extra per maand? Als dat namelijk veel scheelt neig ik toch weer naar T-mobile waar je nog steeds per seconde betaald. Of heeft iemand nog een andere goede aanbieding?
Ik zou gaan voor 1 jarig Iphone 275 Vodafone abonnement. Via pdashop.nl waar die gewoon op voorraad is. Zit je op 40 euro keer 12is 480 euro plus eenmalig voor toestel 370 plus 25 euro aansluitkosten zit je in totaal op 875 euro :9 Na dat jaar pak je gewoon sim only ;)

• Timmehhh
  • Laatst online: 14-03 12:28
[...]

Ik krijg het voor elkaar "D

[Voor 4% gewijzigd door Timmehhh op 14-01-2011 21:26]

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02 00:02
[...]

Ik kom er niet uit. Ik vergelijk de twee toestellen... en dan? :X

[Voor 7% gewijzigd door rhepius op 15-01-2011 00:49. Reden: Nevermind, reeds gevonden. :)]

• Timmehhh
  • Laatst online: 14-03 12:28
rhepius schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 00:46:
[...]

Ik kom er niet uit. Ik vergelijk de twee toestellen... en dan? :X
Open 2 schermen
Voeg aan de ene iphone toe
en aan de andere een samsung galaxy

bij samsung kies je een abbo, moet wel 2 jarig zijn web phone en sms.
En dit abonnement sleep je dan dan naar je iphone abbonement die je in een ander venster open hebt.

Lukt niet bij alles maar wel bij 200 min sms +web en de 275 min variant
En lukt alleen bij 2 jarige abbo's

• mataklap
  • Laatst online: 01-01-2021
dit lukt mij ook niet - wat bedoel je met open 2 schermen ? ik kom niet echt in een scherm waar je kan slepen oid.
bedankt!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-05 18:00
Krijg ik rekening,
Gebruikskosten buiten bundel i-150 t/m 04.01.11
Internet 52690 KB E12,60
Zijn ze nou helemaal gek geworden =.=

• maxtz0r
  • Laatst online: 17-12-2022
Don3k schreef op zondag 16 januari 2011 @ 09:54:
Krijg ik rekening,

[...]

Dat is gek... Zou je over de FUP heen zijn gegaan?

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

• WBB
Don3k schreef op zondag 16 januari 2011 @ 09:54:
Krijg ik rekening,

[...]

In het buitenland geweest? Of vlakbij de grens?

• davidgilmour
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2017
[message=,noline]Don3k schreef op zondag 16 januari 2011 @ 09:54[/message]:
Krijg ik rekening,

[...]

Welke provider?

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:29
Te zien aan zijn i-150 in z'n post heeft 'ie T-Mobile...

• SanderTje!
  • Niet online
Overigens las ik net dat mensen die hun toestel via T-Mobile kopen, geen simlock meer krijgen. Dit gaat ook met terugwerkende kracht werken.

(Niet dat ik daarvoor zou kiezen, maar ter info ;) )

• Mazzavillani
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-04-2019
Ik zou graag een iphone willen nu kwam ik dit abbo tegen:
Het gaat hier om een Tmobile abbo met onbeperkt internet.
Je kunt een sms verdubbelaar afslutien voor 2,50 permaand.

250 min / 250 SMS + web € 29,50per maand(1e 12 maanden, Hierna €36,45) € 79,00bijbetalen.
Aansluit kosten zijn 24,95. Nummerbehoud mogelijk.
(De telefoon heeft wel een T-mobile simlock)

Is dit een beetje een goede deal? Of zal ik nog even verder kijken.
Dit aanbod is tot 6februari geldig.

[Voor 5% gewijzigd door Mazzavillani op 18-01-2011 00:41]

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 23:33
Binnenkort in iedergeval sim-lock vrije iphones als ik het volgende stukje mag geloven

http://www.nu.nl/gadgets/...jdert-simlock-iphone.html

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb nu al een tijdje een simlockvrije Iphone 4 uit belgie met mijn oude vodafone abbo. Donderdag mag ik gaan verlengen. Ik wil dan overstappen op een simonly abbo. Nu heb ik verschillende acties gezien van de directsales van vodafone (ANWB en TVGIDS) waarvan tvgids de goedkoopste is.

Nu staat er dat deze abbo's niet geschikt zijn vanwege de microsimkaart (deze kun je als het goed is wel omruilen bij een vodafone winkel). Dat is dus geen probleem als het goed is. Of hebben verschillende mensen problemen hiermee?

Is het verder mogelijk om bij een direct sales abbo een SMS BLOX af te sluiten zodat ik onbeperkt kan smsen?

hartelijk dank

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• twakkers
MaD_co schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 07:36:
Binnenkort in iedergeval sim-lock vrije iphones als ik het volgende stukje mag geloven

http://www.nu.nl/gadgets/...jdert-simlock-iphone.html
Ook niet-Iphones zo te horen.

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05-2022
Interessante/rare optie bij Vodafone. Ik heb al een abonnement aldaar en mag nu verlengen. Het abonnement loopt half mei pas af, maar verlengen mag vanaf 4 maanden vantevoren. Ik wil over naar de iphone 4 (nu een 3G, die is echt veeeeel te traag) en dat kan allemaal, ze sturen de telefoon dan ook meteen op.

Interessant echter is dat het originele abonnement wordt geannuleerd en het nieuwe abonnement direct ingaat met 4 maanden extra looptijd. De looptijd begint pas te tellen na de afloop van het originele abonnement.

Voordeel: 7,2 ipv 3,6 Mbit. Nadeel: 1GB cap (maakt mij niet uit, maximaal 850MB per maand in het afgelopen jaar) en minuten omhoog afronden.

De snelheid maakt me niet zo veel uit maar ik mag helemaal niet bij het oude abonnement blijven. Ze willen heel graag die oude stijl abonnementen eruit werken, kan niet een paar maanden wachten... En de microsim natuurlijk ("De sim die u nu heeft gaat helemaal niet passen meneer!", ik: "Wel eens van een schaar gehoord?").

Ziet iemand het addertje onder het gras?

• Daftz
  • Laatst online: 10:30
Heb je wel een leuke aanbieding kunnen krijgen bij Vodafone ?

• SanderTje!
  • Niet online
remmelt schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:19:
Interessante/rare optie bij Vodafone.

[...]

De snelheid maakt me niet zo veel uit maar ik mag helemaal niet bij het oude abonnement blijven. Ze willen heel graag die oude stijl abonnementen eruit werken, kan niet een paar maanden wachten...
Hmm, dan zullen ze mij misschien binnenkort ook wel eens gaan bellen. Heb nu nog een Sim only van ongeveer 2 jaar geleden. Wat voor abonnement heb jij nu?

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-05 18:00
WBB schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:20:
[...]

In het buitenland geweest? Of vlakbij de grens?
Nee
maxtz0r schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:04:
[...]

Dat is gek... Zou je over de FUP heen zijn gegaan?
Nee
T-Mobile. Net gebeld, binnen 5 min geholpen en het inderdaad een fout. Wordt verrekend met de volgende factuur! O+

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 19:04
[...]

Volgens mij werkt dit truucje niet meer, iphone4-16GB is onvindbaar.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:37
Dit is omdat hij tijdelijk niet meer leverbaar is.
Wilde hem vandaag net bestellen :S.

iRacing

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Zo, mijn i-300 loopt af mid februari, nu een Ben Altijd + Internet Altijd afgesloten (20 euro p/m) en doorgaan met de 3G tot de iPhone 5, dan kijk ik wel of ik de 4 voor minder kan kopen of anders voor de 5 ga (dual processors - CPU, GPU - FTW!). Ben is elke maand opzegbaar dus ideaal voor de overbruggingsperiode.

• Lizardz
Ik kan nu mijn 1 jarig i150 abonnement verlengen. Ik krijg al tijden van die mails en brieven van GSMweb dat dat kan. Als ik echter zou verlengen en een 16GB iPhone 4 neem, kost me dat 390 euro. Wanneer je voor het eerst datzelfde abonnement met die telefoon neemt kost dat 347 euro. Ik dacht toch echt dat het verlengen van een abonnement voordeel zou moeten opleveren voor de consument, waarom zou die persoon dat anders doen en meer betalen. Heb GSMWeb daarom gemaild en die zeggen dat ze bij nieuwe abonnementen een hogere bonus krijgen dan bij verlengingen, en deze doorberekenen in de prijs. Weet niet wat ik nu ga doen.

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Het is nooit goedkoper om trouwe klant te blijven helaas... Nieuwe klanten binnenhalen vinden de providers veel belangrijker. "Gratis" game computers, iPods, hoge kortingen etc. Blijkbaar blijven de meeste mensen toch wel hangen na de 1 of 2 jaar vast contract.
Pagina: 1 2 3 ... 87 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee