Nu nog niks, we moeten wachten op het moment dat er ergens een duidelijke prijsindicatie opduikt voor losse toestellen, maar ik ben bang dat we daarvoor tot de 21e of 28e moeten wachtenDraakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:11:
[...]
Waar kan ik wel al een betrouwbare prijs vinden? Want alles komt daar vrijwel boven de 1000€ uit. Bij mijn 4 destijds was het voor 1 jaar 420€ + abbo kosten van 360€.
Ik hoor hier iedereen praten over Friends & Family code van vodafone, maar kan zo snel niet vinden wat het nu eigenlijk inhoudt en wat de catch is? Ik denk er namelijk over om voor mijn vaders zijn vodafone abo te verlengen met een iPhone 5. Dan krijgt mijn vader de 4s. Zijn er nog addertjes onder het gras of kan je met zo'n code gewoon verlengen?
Ben ik ook wel benieuwd naar!roial_kohee schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:23:
Ik hoor hier iedereen praten over Friends & Family code van vodafone, maar kan zo snel niet vinden wat het nu eigenlijk inhoudt en wat de catch is? Ik denk er namelijk over om voor mijn vaders zijn vodafone abo te verlengen met een iPhone 5. Dan krijgt mijn vader de 4s. Zijn er nog addertjes onder het gras of kan je met zo'n code gewoon verlengen?
Verwijderd
Het is al wel vaker genoemd, de F&F (Friends & Family) codes zijn bedoelt voor medewerkers van Vodafone om te geven aan, je raad het al, vrienden en familie. Je hebt een code nodig (die je krijgt van een medewerker van Vodafone) om te kunnen bestellen en de abonnementen zijn over het algemeen best wat goedkoper, doordat de actie tarieven de gehele abonnementsperiode doorlopen.
Ik kreeg net een mailtje dat ik de iphone 5 kon bestellen, MIjn bestelling (zwart, 16gb) is bevestigd vandaag, op 14:23
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat? Waar? Waarom? Wanneer? Hoe?carpebios schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:28:
Ik kreeg net een mailtje dat ik de iphone 5 kon bestellen, MIjn bestelling (zwart, 16gb) is bevestigd vandaag, op 14:23
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Bij.. Provider?carpebios schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:28:
T-mobile
Gefeliciteerd met de bestelling van je iPhone 5! Wij hebben de onderstaande gegevens van je ontvangen:
iPhone 5: Zwart_16GB
Abonnement: iSmart 150
Visual Voicemail iPhone: ja
Onbeperkt Bellen en Sms Voordeelbundel: nee
Onbeperkt Internet Voordeelbundel: ja
Deezer Music Vast: nee
iPhone verzekering ProAssist: nee
Emailadres:: xxxxx@me.com
Levering
De actuele levertijd is 2 tot 3 weken (afhankelijk van de beschikbare voorraad per toesteltype). Zodra de eerste voorraad iPhones bij ons binnen is, starten we met de levering.
Jouw bestelling wordt door ons op volgorde van ontvangst verwerkt. Als je aan de beurt bent, ontvang je een e-mail en
sms van ons koeriersbedrijf AMP met het verzoek om een bezorgafspraak te maken. Via onze sms-service blijf je steeds op de hoogte van jouw bestel- en leverstatus.
Heb je nog vragen? Klik hier voor meer informatie. Kijk voor de meest actuele levertijd op ons forum.
Gefeliciteerd met de bestelling van je iPhone 5! Wij hebben de onderstaande gegevens van je ontvangen:
Levering
De actuele levertijd is 2 tot 3 weken (afhankelijk van de beschikbare voorraad per toesteltype). Zodra de eerste voorraad iPhones bij ons binnen is, starten we met de levering.
Jouw bestelling wordt door ons op volgorde van ontvangst verwerkt. Als je aan de beurt bent, ontvang je een e-mail en
sms van ons koeriersbedrijf AMP met het verzoek om een bezorgafspraak te maken. Via onze sms-service blijf je steeds op de hoogte van jouw bestel- en leverstatus.
Heb je nog vragen? Klik hier voor meer informatie. Kijk voor de meest actuele levertijd op ons forum.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tmobile had het ook over een goldmember oid? Dan kon je de iphone 5 eerder krijgen maar wat een gold member inhoudt in detail mag joost weten.
Maar als je daarna wil verlengen.Dan heb je geen F&F korting meer toch tenzij je een nieuwe code hebt?Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:28:
[...]
Het is al wel vaker genoemd, de F&F (Friends & Family) codes zijn bedoelt voor medewerkers van Vodafone om te geven aan, je raad het al, vrienden en familie. Je hebt een code nodig (die je krijgt van een medewerker van Vodafone) om te kunnen bestellen en de abonnementen zijn over het algemeen best wat goedkoper, doordat de actie tarieven de gehele abonnementsperiode doorlopen.
En als je hem gewoon door laat lopen moet je toch ook de volle mep betalen lijkt me
Ow, dit mailtje kreeg ik eerst:
Persoonlijk aanbod.
Bestel nu je iPhone 5!
Beste [xxx],
Speciaal voor jou hebben we een iPhone 5 gereserveerd. Als gewaardeerde T-Mobile klant kun jij de iPhone 5 dus eerder bestellen dan de rest van Nederland.
Dit is een persoonlijk aanbod. Klik hier om jouw nieuwe iPhone met voorrang te bestellen. Hiervoor heb je een My T-Mobile account nodig.
Heb je nog geen My T-Mobile account? Registreer je dan eerst. Kom daarna terug naar deze e-mail om te bestellen.
Let op, van dit persoonlijke aanbod kun je alleen gebruikmaken via deze e-mail. Wees er snel bij want dit persoonlijke aanbod is geldig tot en met 19 september 12.00 uur.
Persoonlijk aanbod.
Bestel nu je iPhone 5!
Beste [xxx],
Speciaal voor jou hebben we een iPhone 5 gereserveerd. Als gewaardeerde T-Mobile klant kun jij de iPhone 5 dus eerder bestellen dan de rest van Nederland.
Dit is een persoonlijk aanbod. Klik hier om jouw nieuwe iPhone met voorrang te bestellen. Hiervoor heb je een My T-Mobile account nodig.
Heb je nog geen My T-Mobile account? Registreer je dan eerst. Kom daarna terug naar deze e-mail om te bestellen.
Let op, van dit persoonlijke aanbod kun je alleen gebruikmaken via deze e-mail. Wees er snel bij want dit persoonlijke aanbod is geldig tot en met 19 september 12.00 uur.
Ik ga ook maar eens naar tmobile bellen want ik ben toch wel zeker een gewaardeerde klant met al 2 abbonementen te hebben afgesloten in t verleden.
Ik loop er al iets langer. Ik denk dat jij hem hierna mag bestellen, dus vrijdag misschien?
Deed Vodafone maar zoiets!
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Volgens mij komt die voor iedereen va de 21e beschikbaar voor pre order.carpebios schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:33:
Ik loop er al iets langer. Ik denk dat jij hem hierna mag bestellen, dus vrijdag misschien?
Vrees niet, ik heb gewoon heel crapy de 16gb besteld en zwart
(voor mijn iPhone heb ik niet zo veel gb's nodig met iTunes Match)
Wat betaal je hier nou totaal voor? En 1 of 2 jaar abbo?carpebios schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:31:
T-mobile
Levering
Ow, My T-Mobile inlogpagina is down, zullen ze stiekem de verlengingsacties met de iPhone 5 aan het updaten zijn?
PSN/XBL: DarkTaufu
Dit keer ben ik voor 2 jaar gegaan, en euhm, het stond erbij, maar geen idee meer. 259 dacht ik. Staat ook niet in de bevestiging.
Je kan denk ik beter bellen, tenminste mijn ervaring bij vodafone was dat je altijd korting kon onderhandelen.Tjiwa schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:36:
Ow, My T-Mobile inlogpagina is down, zullen ze stiekem de verlengingsacties met de iPhone 5 aan het updaten zijn?
Valt mee, mja, betaal je zeker 40 euro p m na 12 maanden ongeveer.carpebios schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:36:
Dit keer ben ik voor 2 jaar gegaan, en euhm, het stond erbij, maar geen idee meer. 259 dacht ik. Staat ook niet in de bevestiging.
Betaal ik al 10 jaar
.
Ik heb een 200 nu, maar dat is te veel voor mij.
ook maar besteld €350 voor 32gb zwarte iphone 5, nu maar afwachten
Verwijderd
Benieuwd wat voor selectie T-Mobile hanteert voor deze pre-pre-order. Ong. 6 jaar klant nu, met twee keer een iPhone abbo...
Ook al via het speciale emailtje?Donnie Darko schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:41:
Trouwens, mijn My T-Mobile dashboard doet een beetje vreemd, laat dingen zien die totaal niet aan mijn simkaart gelinkt zijn?
Wellicht dat je het kan 'afdwingen' als je ze belt. Allicht het proberen waard.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:42:
Benieuwd wat voor selectie T-Mobile hanteert voor deze pre-pre-order. Ong. 6 jaar klant nu, met twee keer een iPhone abbo...
Ik ben boos dat t-mobile vaste klanten die al 2x2 jaar een iphone+abonnement hebben afgesloten niet eens een uitnodiging sturen voor het aanschaf...
Dan ga ik maar bij deze naar Vodafone als ik vandaag de aanbieding niet ontvang.
(me reactie klinkt beetje als "Shut up and take my money!")
Dan ga ik maar bij deze naar Vodafone als ik vandaag de aanbieding niet ontvang.
(me reactie klinkt beetje als "Shut up and take my money!")
PSN/XBL: DarkTaufu
Ik heb alle iphone's al bij hun gehad. Misschien dat ik hem daarom kreeg?
Hoe bedoel je?Draakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:43:
[...]
Wellicht dat je het kan 'afdwingen' als je ze belt. Allicht het proberen waard.
'ik ben al 6 jaar klant. Mail me aub de voorkeurs mail voor de iphone of ik kan ook terug naar vodafone gaan'. Bijvoorbeeld.
Om het even in slecht nederlands te typen op de ipad.
[ Voor 9% gewijzigd door Draakje5 op 17-09-2012 14:47 ]
Hmm chantage.. valt te proberen, ook al zit ik maar 1-2 jaar nu bij T-MobileDraakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:46:
[...]
'ik ben al 6 jaar klant. Mail me aub de voorkeurs mail voor de iphone of ik kan ook terug naar vodafone gaan'. Bijvoorbeeld.
Om het even in slecht nederlands te typen op de ipad.
Als Vodafone nou zo'n actie had, dan had ik 'm al binnen.Draakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:37:
[...]
Je kan denk ik beter bellen, tenminste mijn ervaring bij vodafone was dat je altijd korting kon onderhandelen.
Ik wil je niet beledigen hoor Draakje5? Maar mag ik vragen hoe oud je bent? En kreeg jij vroeger alles waar je om vroeg? Zo kom je namelijk wel tot mij over. Ik kan er natuurlijk geheel naast zitten
Verwijderd
My thoughts exactly ;-)carpebios schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:48:
Ik wil je niet beledigen hoor Draakje5? Maar mag ik vragen hoe oud je bent? En kreeg jij vroeger alles waar je om vroeg? Zo kom je namelijk wel tot mij over. Ik kan er natuurlijk geheel naast zitten
T-Mobile stuurde me trouwens al wel tijdens de Keynote een smsje over de iPhone5, al een tijdje contract vrij. Ze zullen denk ik de lijst bestaande klanten die mogen verlengen afwerken op basis van het aantal jaren klant.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 14:51 ]
Ik vind dat iemand die 2 abbo's bij tmobile heeft, recht heeft om ook de iphone eerder te krijgen. Als ze zo met bestaande klanten om gaan zal ik ook eens bij vodafone moeten kijken.carpebios schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:48:
Hoe krijgt iedereen die mailtjes van T-Mobile? Heb nu al 2 jaar iPhone abbo (net verlopen) + opgegeven voor de mailing list.
Ze zullen je zeker niet tegenhouden hoor
Vrij land.
Ik ook, vandaar dat ik nu dus ook zo nieuwsgierig wordt..iMick schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:51:
Hoe krijgt iedereen die mailtjes van T-Mobile? Heb nu al 2 jaar iPhone abbo (net verlopen) + opgegeven voor de mailing list.
Verwijderd
Zo vindt elke consument wel dat ze ergens "recht" op hebben. Als het puntje bij het paaltje komt maakt het T-Mobile weinig uit of je bij ze blijft of naar Vodafone over stapt hoor... Mijn ervaring is dat je met vriendelijk vragen altijd een stuk verder komt dan met eisen op de proppen komen.Draakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:50:
[...]
Ik vind dat iemand die 2 abbo's bij tmobile heeft, recht heeft om ook de iphone eerder te krijgen. Als ze zo met bestaande klanten om gaan zal ik ook eens bij vodafone moeten kijken.
Precies, iedere verkoper zoals ik (zo ook het servicepersoneel van T-Mobile) zijn ook mensen, zodra je iets vriendelijk vraagt kun je altijd meer gedaan krijgen dan dingen lopen eisen.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:52:
[...]
Zo vindt elke consument wel dat ze ergens "recht" op hebben. Als het puntje bij het paaltje komt maakt het T-Mobile weinig uit of je bij ze blijft of naar Vodafone over stapt hoor... Mijn ervaring is dat je met vriendelijk vragen altijd een stuk verder komt dan met eisen op de proppen komen.
True story
Heerlijk dat 9gag tussendoor
Ik denk dat deze actie vooral geldt voor gebruikers die al meerdere iPhones hebben besteld bij T-Mobile.
Verwijderd
Lees trouwens op Twitter dat deze aanbieding alleen icm een 2jarig abonnement te bestellen is? Da's wel jammer.
Nee, volgens mij kon ik ook kiezen voor 1 jaar. (Al weet ik dat niet meer zeker)
Verwijderd
In de mail schijnt te staan: "Let op: Vanaf 21 september a.s. kun je de iPhone 5 ook bestellen in combinatie met andere abonnementen of met een contractduur van 1 jaar"
Verwijderd
Vanaf 21 september kun je de iPhone ook met andere abonnementen en voor één jaar afsluiten bij t-mobile.carpebios schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:04:
Nee, volgens mij kon ik ook kiezen voor 1 jaar. (Al weet ik dat niet meer zeker)
Vind de iPhone nog redelijk duur... 99 euro voor de iPhone 5 16gb bij een abbo iSmart 500 van 99 euro per maand

Nee, de mail is zoals ik die eerder al poste. Daar staat niks over 1 jaar in. misschien dat dat staat als je ingelogd bent op my tmobile.
Verwijderd
Jeutje, dat is zeker duur! Bij de release van de iPhone4 betaalde ik in de "bestaande klanten preorder" 99euro voor een i-300 abbo van 44,- per maand. Groot verschil!Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:07:
[...]
Vanaf 21 september kun je de iPhone ook met andere abonnementen en voor één jaar afsluiten bij t-mobile.
Vind de iPhone nog redelijk duur... 99 euro voor de iPhone 5 16gb bij een abbo iSmart 500 van 99 euro per maand
Zit op dit moment te chatten met een T-Mobile verkoopadviseur en die zei het volgende over deze emails:NotSoSteady schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:03:
Ik denk dat deze actie vooral geldt voor gebruikers die al meerdere iPhones hebben besteld bij T-Mobile.
Maar welke criteria er aan de mensen met de abonnementen wordt gesteld werd niet verteld..IK: Echter hoor ik nu van verschillende mensen dat er bepaalde nieuwe mailtjes uit zijn gegaan voor een soort van pre-pre-order van de iPhone 5 waardoor deze nu al te bestellen zijn. Klopt dit en zo ja, hoe kom ik hier dan ook voor in aanmerking?
Richelle (verkoopadviseur): Dat klopt, u kunt dit per vrijdag doen (dit wisten we al)
Richelle (verkoopadviseur): Voor de email komt u niet in aanmerking omdat u geen abonnement heeft
CRUCIALE INFORMATIE VOOR EENIEDER DIE KOMENDE VRIJDAG VIA T-MOBILE WIL BESTELLEN
Afkomstig van het T-Mobile forum door een Moderator (link):
Afkomstig van het T-Mobile forum door een Moderator (link):
@allen, de pre-sale start vrijdag 21 september om 8.00 uur, vanaf dit tijdstip kan iedereen de iPhone 5 bestellen.
Over de mails van T-mobile, het volgende:
Bronik zie dat er onduidelijkheid is ontstaan bij het wel of niet ontvangen van een e-mail/sms over de iPhone 5. Het zit namelijk zo;
Vanwege de beperkte voorraad sturen we iedere keer kleine groepen een e-mail om te voorkomen dat we klanten iets beloven dat we niet waar kunnen maken. We zijn voor de levering van het aantal toestellen afhankelijk van Apple en bepalen per dag wat we uit kunnen sturen.
Verwijderd
Tot 1 oktober krijg je 6 mnd 50% korting op iSmart abbo bij t-mobile, daarna 3 maanden korting bij 2 jaar abbo.
Prijzen iPhone 5 16gb:
iSmart 75 - 330 euro - 42.50 pm
iSmart 150 - 250 euro - 49.45 pm
iSmart 200 - 200 euro - 54.45 pm
iSmart 300 -150 euro - 64.45 pm
iSmart 500 - 100 euro - 79.45 pm
Voor de 32gb 100 euro er bij op tellen
Voor de 64gb 200 euro er bij op tellen
Visuel voicemail: 2 euro pm
Proassist: 11 euro pm
Prijzen iPhone 5 16gb:
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 15:28 ]
Hoe kom je hierbij?Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:21:
Tot 1 oktober krijg je 6 mnd 50% korting op iSmart abbo bij t-mobile, daarna 3 maanden korting bij 2 jaar abbo.
Prijzen iPhone 5 16gb:
iSmart 75 - 330 euro
iSmart 150 - 250 euro
iSmart 200 - 200 euro
iSmart 300 -150 euro
iSmart 500 - 100 euro
Ow dat was het ja
Ik moet 250 aftikken, maar goed, met verkoop van mijn 4s houd ik nog een 150 over
En deze prijzen gelden alleen maar als je vrijdag een 2 jarig abbo neemt, geen 1 jarige geloof ik?Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:24:
[...]
Vanochtend mail gehad met die keuzes...
Verwijderd
Ja, behoorlijk duur. Sowieso zijn de maandprijzen waar de korting over berekend worden +/- 5,- euro duurder dan op de normale T-Mobile website staat... En dan komt de prijs voor Visual Voicemail (wat je toch wel wilt) er ook nog bij...
Mwah, hoeft voor mij niet. Je kunt toch ook gewoon bellen naar 1200 en even wachten en je voicemail afluisteren?Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:25:
Ja, behoorlijk duur. Sowieso zijn de maandprijzen waar de korting over berekend worden +/- 5,- euro duurder dan op de normale T-Mobile website staat... En dan komt de prijs voor Visual Voicemail (wat je toch wel wilt) er ook nog bij...
ligt het nu aan mij of zijn die prijzen nu achterlijk hoog gestegen?
zowel koop van het toestel bij een abonnement als het abonnement zelf
[ Voor 34% gewijzigd door jhesse op 17-09-2012 15:29 ]
Mensen, jullie hoeven geen iPhone te bestellen hoor
Als je het te duurt vind, kijk je naar andere mogelijkheden toch?
Verwijderd
Tsja, ik wil graag die Visual Voicemail, daar ben ik nu aan gewend en het werkt gewoon zoals het bedoelt was door ome Steve ;-)ProfoundValue schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:28:
[...]
Mwah, hoeft voor mij niet. Je kunt toch ook gewoon bellen naar 1200 en even wachten en je voicemail afluisteren?
Echt behoorlijke stijging van de prijzen hoor. Ik wil eigenlijk het liefst een iSmart200, dat kost me nu
- Eerste 6 maanden 22,25, daarna 49,95
- 2 maanden gratis Visual Voicemail, daarna 1,99 per maand
- En 349,95 voor de iPhone zelf...
Vooral de prijs voor de iPhone zelf is behoorlijk hoger dan het was ten tijde van de iPhone4... Om over de abonnementskosten maar te zwijgen. Misschien toch maar Sim Only doen en los kopen, dan ben je voor +/- 1000,- welk klaar lijkt me...
Totaal van ruim 1400,-
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 15:32 ]
Zodat jij meer kans hebt er één te bestellen?carpebios schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:30:
Mensen, jullie hoeven geen iPhone te bestellen hoorAls je het te duurt vind, kijk je naar andere mogelijkheden toch?
Ik heb er al 1 besteld
Damn, juist door het feit dat ze nu met een pre-pre-order beginnen begin ik bang te worden dat er dalijk voor mij geen iPhone 5 meer beschikbaar is
Maar hopen dat het vrijdag niet zo zal gaan..Beste klant,
Wegens zeer grote drukte is het tijdelijk niet mogelijk om gebruik te maken van My T-Mobile.
Als u in onderstaand invulveld uw telefoonnummer achterlaat, houden wij u gratis per sms op de hoogte van wanneer My T-Mobile weer toegankelijk is.
[ Voor 35% gewijzigd door ProfoundValue op 17-09-2012 15:33 ]
Verwijderd
Sowieso; de "actieprijzen" zoals ze vermeld staan op de Pre Order site (die 50% moeten zijn), zijn geen 50% van de normale maandprijs... Foutje?
EDIT:
Rekenen, lastig?
EDIT:
Rekenen, lastig?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 15:37 ]
is dit voor 2 jaar ?Donnie Darko schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:41:
Verwijderd
Ja, deze pre-pre-order voor bestaande klanten geeft alleen mogelijkheid tot 2 jaar, pas vanaf vrijdag kan ook 1 jaar besteld worden.
Het is inderdaad volslagen achterlijk.Ik ben goedkoper uit als ik gewoon mijn huidige iSmart 2 jaar aanhoud en die iPhone zelf koop (nieuw abo is zo'n € 21 /mnd duurder...) . Ik heb het T-mob netwerk lang getolereerd vanwege de redelijke prijzen en de nette buitenland-databundels maar dit het einde van de ritjhesse schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:28:
ligt het nu aan mij of zijn die prijzen nu achterlijk hoog gestegen?
Wat een vreemde opmerking, dit topic is er toch voor om aanbiedingen van providers te bespreken en vergelijken? Als T-mob haar prijzen bijna verdubbelt lijkt me dat niet alleen nieuws- maar ook klaagwaardig. Geen probleem om een paar honderd € te betalen voor een goed toestel, maar maandelijks een paar tientjes meer voor niks extra's vind ik er wat dik op liggen.carpebios schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:30:
Mensen, jullie hoeven geen iPhone te bestellen hoorAls je het te duurt vind, kijk je naar andere mogelijkheden toch?
Zoef
Nee, er gaat ook nog 5 Euro onbeperkt internetbundel van af. Daarna gat ie door de helft. Maar staar je niet blind op die prijs he, je krijgt die alleen voor het eerste kwart van je abo. Feitelijk krijg je een laffe 12,5% korting op de aboprijs. Dit soort beprijzing zou echt verboden moeten worden, dit is nl. precies waarom half jong NL in de schulden zit met een te dure telefoon en ditto abo. Het is redelijk misleidend allemaal.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:34:
Sowieso; de "actieprijzen" zoals ze vermeld staan op de Pre Order site (die 50% moeten zijn), zijn geen 50% van de normale maandprijs... Foutje?
EDIT:
Rekenen, lastig?
[afbeelding]
Zoef
Verwijderd
Precies, los kopen en door laten lopen, of een sim-only nemen die per maand opzegbaar is, is stukken aantrekkelijker...Zpottr schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:38:
[...]
Het is inderdaad volslagen achterlijk.Ik ben goedkoper uit als ik gewoon mijn huidige iSmart 2 jaar aanhoud en die iPhone zelf koop (nieuw abo is zo'n € 21 /mnd duurder...) . Ik heb het T-mob netwerk lang getolereerd vanwege de redelijke prijzen en de nette buitenland-databundels maar dit het einde van de rithoe krijgen ze het verzonnen.
Ik word een beetje moe van die Apple zombie's die niet willen dat mensen wat over de prijzen zeggen. Het zijn reacties van iemand van 3 jaar oud: "Die prijzen zijn behoorlijk gestegen" -> "Dan koop je hem toch niet". Waar gaat dit over, wij mogen best vaststellen dat dit ->
Best duur is.Echt behoorlijke stijging van de prijzen hoor. Ik wil eigenlijk het liefst een iSmart200, dat kost me nu
Verwijderd
Haha, nou ik ben zelf ook een behoorlijke Apple Zombie... maar dit gaat me wel wat te ver. We mogen hier natuurlijk prima over de prijzen discussiëren, daar is dit topic voor, en het feit is dat T-Mobile de boel inderdaad goed hard verhoogd en daardoor weinig aantrekkelijk is... Hopelijk komt er hierdoor wat marktwerking. Vodafone kan me nu heel makkelijk overtuigen over te stappen.NotSoSteady schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:40:
Ik word een beetje moe van die Apple zombie's die niet willen dat mensen wat over de prijzen zeggen. Het zijn reacties van iemand van 3 jaar oud: "Die prijzen zijn behoorlijk gestegen" -> "Dan koop je hem toch niet". Waar gaat dit over, wij mogen best vaststellen dat dit ->
[...]
<- best duur is.
Ik betaal nu anders ook voor 200 40 euro, en die 1.99 is het nu ook al. Waar zit de stijging?
Of bedoel je stijging met 2 jaar geleden? of 3 jaar?
En je post heeft een hoog kleuter gehalte, door mensen kinderen te noemen, apple zombies, en een ik wil alles nu en goedkoop mentaliteit.
En je post heeft een hoog kleuter gehalte, door mensen kinderen te noemen, apple zombies, en een ik wil alles nu en goedkoop mentaliteit.
[ Voor 32% gewijzigd door carpebios op 17-09-2012 15:43 ]
Bij die ismart 75 zit toch wel een onbeperkt internet bundel mag ik hopen?
Wat een prijzen. Hier betaalde ik 2 jaar geleden nog 30 euro voor i.p.v. 42,75 nu.
Wat een prijzen. Hier betaalde ik 2 jaar geleden nog 30 euro voor i.p.v. 42,75 nu.
[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 17-09-2012 15:44 ]
Ik heb een iSmart 200 '11 abo en dat kost 29 Eur per maand zonder alle rommel er om heen. Zou nu naar 50 gaan toch?carpebios schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:43:
Ik betaal nu anders ook voor 200 40 euro, en die 1.99 is het nu ook al. Waar zit de stijging?
EDIT: Ah, BTW even vergeten. 35 -> 50 is nog altijd 50% meer. Zonder dat daar iets extra tegenover staat. Ik moet het even in excel kloppen om te zien hoe het uitpakt maar volgens mij speel ik nog steeds ongeveer quitte als ik mijn huidig abo aanhoud. Terwijl daar gewoon toestelsubsidie in zit...
Dag, T-mob. Dahaag.
[ Voor 29% gewijzigd door Zpottr op 17-09-2012 15:46 ]
Zoef
Belachelijke prijzen inderdaad, dusdanig belachelijk dat je echt opzoek moet naar betaalbare alternatieven. Losse koop en een SIM-only is veel voordeliger, en een F&F code is het beste van het moment denk ik. Die standaard abonnementen bij die standaard providers kunnen wat mij betreft de pot op. Hopelijk trappen er weinig consumenten in waardoor ze inzien hoe debiel hun prijsstelling momenteel is.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Die van mij is een jaar oud, dus kan zijn dat die prijzen vorig jaar al zo hoog zijn geworden?
Verwijderd
2 jaar geleden betaalde ik voor 300 45 per maand, zonder die 1.99 los. Het toestel (iPhone4) was daarbij (even opgezocht) 89,95... Dat is toch wel een groot verschil met nu:carpebios schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:43:
Veel duurder dan mijn 1 jarige abbo voor de 4s vorige jaar.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:21:
Prijzen iPhone 5 16gb:

Snap er werkelijk helemaal niets meer van.
Dat gaat dan over de iphone 4 neem ik aan? Lijkt erop dat die stijging dus vanaf de 4s aan de gang is
Bij T-Mobile weten ze ook niet wat ze willen..
@Allen,
De pre-sale van de iPhone 5 zal aanstaande vrijdag niet om 8.00 uur beginnen. Het exacte tijdstip is helaas op dit moment nog niet bekend.
Wat is dat als ik vragen mag?Dannydekr schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:44:
(...) een F&F code is het beste van het moment denk ik (...)
Zoef
Verwijderd
Idd, iPhone4, maar zie het bericht boven je; ten tijde van de 4S was het ook nog een stuk goedkoper.carpebios schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:48:
Dat gaat dan over de iphone 4 neem ik aan? Lijkt erop dat die stijging dus vanaf de 4s aan de gang is
Ik heb nog geen mail gehad, maar ik hoorde net dat m'n moeder hem wel gekregen heeft maar die is in de war. Ze heeft nu een 1jarig i300 abbo met een 4S, abbo loopt bijna af, via die mail kan ze nu dus een nieuw abbo afsluiten voor 2 jaar met een iPhone 5.
Is dit daadwerkelijk een nieuw abbo, of is het gewoon een verlenging? Ze wil niet straks ineens twee abbos hebben natuurlijk
Ik kan verder zo niet zien wat er op die site staat maar zij durft nu verder niks te doen
Vorig jaar kregen we ook een mailtje dat we alleen een 2 jarig abbo konden afsluiten, we hebben toen beide gebeld dat we liever een 1 jarig abbo hadden en dat was telefonisch geen probleem, kan dat nu weer of moeten we daarvoor nog een tijd wachten?
Is dit daadwerkelijk een nieuw abbo, of is het gewoon een verlenging? Ze wil niet straks ineens twee abbos hebben natuurlijk
Ik kan verder zo niet zien wat er op die site staat maar zij durft nu verder niks te doen
Vorig jaar kregen we ook een mailtje dat we alleen een 2 jarig abbo konden afsluiten, we hebben toen beide gebeld dat we liever een 1 jarig abbo hadden en dat was telefonisch geen probleem, kan dat nu weer of moeten we daarvoor nog een tijd wachten?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Kun je geen smart plus nemen icm iPhone 5?
Abonnement
Smart Plus 100 1 jaar
3 mnd van € 24,95 voor € 12,47
100 min/sms/mms
€ 0,15 per minuut
Bundels
Onbeperkt Internet 1 jaar
3 mnd van € 4,95 voor € 2,47
Totaal direct te voldoen:
€ 0,00
Totaal maandelijkse kosten:
€ 14,94
Vodafone Friends&Family code, zoek maar eens in dit topic, wordt als goed alternatief gezien
Vodafone Friends&Family code, waarmee werknemers hun vrienden en familie korting kunnen geven
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Dat zoekt inderdaad makkelijker, thankskeanu_ schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:49:
[...]
Vodafone Friends&Family code, zoek maar eens in dit topic, wordt als goed alternatief gezien
Het is een nieuw abo aansluitend op je huidige, awarbij ze de gelegenheid te baat nemen de boel flink durder te maken.Spike_wolf schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:49:
Is dit daadwerkelijk een nieuw abbo, of is het gewoon een verlenging? Ze wil niet straks ineens twee abbos
hebben natuurlijk
Ik zou ook zeker even rondkijken als ik haar was. Dit kost haar honderden euro's te veel.Ik kan verder zo niet zien wat er op die site staat maar zij durft nu verder niks te doen
In de mail staat van niet, ben benieuwd.Vorig jaar kregen we ook een mailtje dat we alleen een 2 jarig abbo konden afsluiten, we hebben toen beide gebeld dat we liever een 1 jarig abbo hadden en dat was telefonisch geen probleem, kan dat nu weer of moeten we daarvoor nog een tijd wachten?
[ Voor 62% gewijzigd door Zpottr op 17-09-2012 15:52 ]
Zoef
Ik had vanochtend met de klantenservice gebeld, en die gaven aan dat mijn huidige sim only abbo dat 1 december afloopt door blijft gaan en een eventueel nieuw iPhone 5 abbo vanaf 1 december dan in gaat.Spike_wolf schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:49:
Ik heb nog geen mail gehad, maar ik hoorde net dat m'n moeder hem wel gekregen heeft maar die is in de war. Ze heeft nu een 1jarig i300 abbo met een 4S, abbo loopt bijna af, via die mail kan ze nu dus een nieuw abbo afsluiten voor 2 jaar met een iPhone 5.
Pfft Ik heb nu nog een abonnement van 150 minuten én 150 sms met onbeperkt internet bij t-mobile voor 29,95. Afgesloten met een Iphone 3GS. Ik was zeer geïnterresseerd om de Iphone 5 te bestellen maar ik ga dan voor een vergelijkbaar abonnement 20 euro meer en ik moet 250 euro bijbetalen.
Ik kan beter een los toestel kopen geloof ik.
Het beste is wachten met bestellen tot 21 september, T-Mobile is volgens mij één van de duurste provider.
[ Voor 4% gewijzigd door atoombom op 17-09-2012 15:52 ]
Die heb ik ook al vier jaar, dan maar is kijken naar Vodafone of KPNGaMbiNo schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:50:
Pfft Ik heb nu nog een abonnement van 150 minuten én 150 sms met onbeperkt internet bij t-mobile voor 29,95. Afgesloten met een Iphone 3GS. Ik was zeer geïnterresseerd om de Iphone 5 te bestellen maar ik ga dan voor een vergelijkbaar abonnement 20 euro meer en ik moet 250 euro bijbetalen.
Ik ga voor een lostoestel, hoewel dat ook al bijna oplichters prijzen zijn, zit ik tenminste niet weer twee jaar vast aan een belachelijk abonnement.
KPN / Hij zullen sowieso niet goedkoper zijn met hun lease constructie. Misschien dat Vodafone ietwat goedkoper zal zijn, maar dat moet zich nog uitwijzen.atoombom schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:52:
Het beste is wachten met bestellen tot 21 september, T-Mobile is volgens mij één van de duurste provider.
Ik ga niet meer wachten op het F & F abonnement. Ik bestel hem gewoon los en dan kijk ik even aan of ik mijn huidige sim only hou (14 euro in de maand, onbeperkt internet, bel sms boeit niet zoveel) of een F &F sim Only pak.
De schuld ligt trouwens ook niet alleen bij T-Mobile, maar ook bij Apple door bijna 700 euro te vragen voor de iPhone 5.
Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.