Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:37
NotSoSteady schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:53:
Ik ga voor een lostoestel, hoewel dat ook al bijna oplichters prijzen zijn, zit ik tenminste niet weer twee jaar vast aan een belachelijk abonnement.
Verstandig!;) Ga hem ook maar ergens los kopen, en ik moet nog een jaar maar ga dan wel z.s.m. een sim-swop fixen.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Spike_wolf schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:49:
Ik heb nog geen mail gehad, maar ik hoorde net dat m'n moeder hem wel gekregen heeft maar die is in de war. Ze heeft nu een 1jarig i300 abbo met een 4S, abbo loopt bijna af, via die mail kan ze nu dus een nieuw abbo afsluiten voor 2 jaar met een iPhone 5.

Is dit daadwerkelijk een nieuw abbo, of is het gewoon een verlenging? Ze wil niet straks ineens twee abbos hebben natuurlijk :P
Ik kan verder zo niet zien wat er op die site staat maar zij durft nu verder niks te doen :P

Vorig jaar kregen we ook een mailtje dat we alleen een 2 jarig abbo konden afsluiten, we hebben toen beide gebeld dat we liever een 1 jarig abbo hadden en dat was telefonisch geen probleem, kan dat nu weer of moeten we daarvoor nog een tijd wachten?
Ik zou zeggen, probeer nu weer eventjes een belletje te plegen? Misschien dat het helpt?

Valt me trouwens op dat iedereen ineens over de abbo prijzen bij T-Mobile valt, ik neem een I-75 abbo wat al redelijk aan de prijs is, maar ok.. Maar ik denk dat dit bij andere providers hetzelfde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies; afwachten lijkt me, voor de mensen die dit te gortig vinden het beste. Hopelijk binnenkort bij Vodafone Friends & Family gunstig te bestellen en anders een simonly met los toestel, wat alsnog veel meer vrijheid en gunstigere maandbedragen biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
Tc-Chub schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:53:
[...]

KPN / Hij zullen sowieso niet goedkoper zijn met hun lease constructie. Misschien dat Vodafone ietwat goedkoper zal zijn, maar dat moet zich nog uitwijzen.

Ik ga niet meer wachten op het F & F abonnement. Ik bestel hem gewoon los en dan kijk ik even aan of ik mijn huidige sim only hou (14 euro in de maand, onbeperkt internet, bel sms boeit niet zoveel) of een F &F sim Only pak.
Is leasen verplicht dan? dat zou de grootste onzin ooit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atoombom schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:56:
[...]

Is leasen verplicht dan? dat zou de grootste onzin ooit zijn.
volgens mij is dat verplicht inderdaad bij Hi & KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:40
Jeroenvde89 schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:55:
[...]

Verstandig!;) Ga hem ook maar ergens los kopen, en ik moet nog een jaar maar ga dan wel z.s.m. een sim-swop fixen.
Gewoon zelf knippen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:55:
[...]
Valt me trouwens op dat iedereen ineens over de abbo prijzen bij T-Mobile valt, ik neem een I-75 abbo wat al redelijk aan de prijs is, maar ok.. Maar ik denk dat dit bij andere providers hetzelfde is?
Tsja, ik verlengde twee jaar geleden voor het laatst, maar schrok toen niet zo van de prijzen van T-Mobile ;-) Wellicht is er in de tussentijd het een en ander veranderd, maar daar heb ik nog niet mee te maken gehad. Vandaar het algehele vallen over de prijzen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:37
700 euro voor los, 16gb.
15 euro per maand voor sim only.
----
1060 euro voor 2 jaar.
- hier heb je dan onbeperkt internet bij met minimale belminuten, 100 oid en smsjes doen we niet aan, want we hebben whatsapp. Maar 25 smsjes.

Als ik de prijzen in dit topic mag geloven:

330 euro los toestel, 16gb.
42.5 euro voor 18 maanden
21.75 euro voor 6 maanden
----
1225,5 euro voor 2 jaar.

Conslusie: Met sim only en los toestel goedkoper uit en je kan na 1 jaar nog stoppen met je abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:37
Kan ook. Maar ben dan bang dat ik 't verpest en alsnog niks kan met m'n nieuwe speeltje :P

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:56:
[...]

volgens mij is dat verplicht inderdaad bij Hi & KPN
Ik heb ze zojuist gemaild over de mogelijkheden mbt verlengen (aangezien ik al >10jaar ''trouwe klant'' ben ;) Hopelijk hoor ik iets, maar kans is klein..

Dat leasen zou wel schandalig zijn, nog meer reden om los te kopen en sim-only er bij te nemen.

Uiteraard valt iedereen hier over de abo's en het is begrijpelijk dat je de iPhone niet hoeft te halen, maar het feit is wel: de prijzen zijn keihard omhoog gegaan en alle providers proberen daar een graantje van mee te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 12:30
Heb ook een ff -code. Ik wacht ook af wat VF FF gaat doen.
Kzit nu bij KPN met sim-only. Bevalt me eigenlijk wel.
Ik ga anders voor een losse iphone. (700euri wat een geld!)
De lease constructie van kpn/hi vind ik absurd hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:58:
700 euro voor los, 16gb.
----
1060 euro voor 2 jaar.
- hier heb je dan onbeperkt internet bij met minimale belminuten, 100 oid en smsjes doen we niet aan, want we hebben whatsapp. Maar 25 smsjes.

----
1225,5 euro voor 2 jaar.

Conslusie: Met sim only en los toestel goedkoper uit en je kan na 1 jaar nog stoppen met je abbo.
Exactly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:11
Draakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:58:
700 euro voor los, 16gb.
----
1060 euro voor 2 jaar.

----
1225,5 euro voor 2 jaar.

En bij welke provider heb je dit Sim-only dan lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
TranceSetter schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:01:
[...]

En bij welke provider heb je dit Sim-only dan lopen?
t-mobile.

Zie dat ze nu wel een paar euro duurder zijn, maar dan nog kom je onder het bedrag uit van het 2-jarig smart abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
keanu_ schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:59:
[...]

Ik heb ze zojuist gemaild over de mogelijkheden mbt verlengen (aangezien ik al >10jaar ''trouwe klant'' ben ;) Hopelijk hoor ik iets, maar kans is klein..

Dat leasen zou wel schandalig zijn, nog meer reden om los te kopen en sim-only er bij te nemen.

Uiteraard valt iedereen hier over de abo's en het is begrijpelijk dat je de iPhone niet hoeft te halen, maar het feit is wel. De prijzen zijn keihard omhoog gegaan en alle providers proberen daar een graantje van mee te pikken.
Idd early adapters willen wel meer uitgeven dan een gemiddelde consument. Ik kan de providers ook geen ongelijk geven dat ze daar dankbaar gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
700 euro is toch niet bevestigd? Ik verwacht eerlijk gezegd dat hij 659 euro gaat kosten. Anders vind ik het een schandalig bedrag van Apple's kant uit voor een 16GB toestel. Begint steeds meer op een cashcow te lijken de iPhone reeks.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik heb weer 10 vodafone Friends and family codes....dm me als je code wilt met je email adres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ener103 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:01:
[...]

Idd early adapters willen wel meer uitgeven dan een gemiddelde consument. Ik kan de providers ook geen ongelijk geven dat ze daar dankbaar gebruik van maken.
Is ook zo. Als ik een provider was zou ik hier ook mee cashen. Normaal doe ik ook niet heel moeilijk over meer betalen, als early adopter. Maar goed; er is een grens :-)
alwaysleft schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:02:
Ik heb weer 10 vodafone Friends and family codes....dm me als je code wilt met je email adres :)
Baas! Als je een provider was dan verkocht je ze voor 25,- 't stuk ;-)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
alwaysleft schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:02:
Onze Robin Hood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Dannydekr schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:02:
700 euro is toch niet bevestigd? Ik verwacht eerlijk gezegd dat hij 659 euro gaat kosten. Anders vind ik het een schandalig bedrag van Apple's kant uit voor een 16GB toestel. Begint steeds meer op een cashcow te lijken de iPhone reeks.
Hij staat al op een paar websites te koop voor -99 euro's. Het zal echt geen 40 euro minder worden.

Belachelijk inderdaad. Erg belachelijk om de prijzen nog hoger te maken dan de eerdere iPhone's. Ik denk dat er niet voor niets een hoop voor de S2 of de Galaxy S3 kiezen die februari uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mooi om te zien hoe het topic even stilvalt :D

DM gestuurd, thanks.

[ Voor 20% gewijzigd door Zpottr op 17-09-2012 16:05 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Draakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:04:
[...]

Hij staat al op een paar websites te koop voor -99 euro's. Het zal echt geen 40 euro minder worden.

Belachelijk inderdaad. Erg belachelijk om de prijzen nog hoger te maken dan de eerdere iPhone's. Ik denk dat er niet voor niets een hoop voor de S2 of de Galaxy S3 kiezen die februari uitkomt.
laten we vooral niet teveel ingaan op de losse toestelprijs. Anders komt weer de zoveelste discussie Apple vs. Samsung etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:03
Oei.. Ik schrik nogal van de i-smart 75 prijs.. Ik zit nog met de i-150 van 2008, dan is dit toch wel een diepe neerwaartsespiraal joh..

Gewoon 12.50 in de maand meer kwijt + een telefoon die een stuk duurder is geworden. Nu is de telefoon zelf niet het probleem, maar vind het belachelijk dat de maandprijzen omhoog zijn gegaan.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Kuhr89 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:08:
Oei.. Ik schrik nogal van de i-smart 75 prijs.. Ik zit nog met de i-150 van 2008, dan is dit toch wel een diepe neerwaartsespiraal joh..

Gewoon 12.50 in de maand meer kwijt + een telefoon die een stuk duurder is geworden. Nu is de telefoon zelf niet het probleem, maar vind het belachelijk dat de maandprijzen omhoog zijn gegaan.
Vandaar dat het zeker geen misser is om even naar de sim only abbo's etc. te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Kuhr89 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:08:

Tsja, nou bel ik nou ook weer niet zo gek veel nee dus lijkt mij het i-75 ook wel interessant, maar 42,50 daarvoor (+ onbeperkt internet dus), das flink fors ja!

Trouwens, waarom ik het ben vergeten ineens weet ik niet, want het is echt een doodsimpele vraag, maar als iemand mij belt, dan gaat dit toch niet van mijn belminuten af via m'n abonnement? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
keanu_ schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:05:
[...]

laten we vooral niet teveel ingaan op de losse toestelprijs. Anders komt weer de zoveelste discussie Apple vs. Samsung etc...
Samsung heeft er weinig mee te maken. Ik heb helemaal niets met Android als OS, en al helemaal niet met Samsung en hun (te grote) Galaxy reeks :). Dat ze goedkoper zijn, is in mijn optiek niet meer dan logisch.

Dan nog vind ik dat Apple teveel geld vraagt. De materiaalkosten liggen 37 dollar hoger dan de 4S volgens de techwebsites, maar voor de rest is er weinig veranderd wat de kosten kan rechtvaardigen. Dat kan dus niet betekenen dat de iPhone 5 opeens 120 euro duurder is dan voorheen. Apple zoekt een beetje de limiet op van wat de fans tolereren.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
ProfoundValue schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:10:
[...]

Tsja, nou bel ik nou ook weer niet zo gek veel nee dus lijkt mij het i-75 ook wel interessant, maar 42,50 daarvoor (+ onbeperkt internet dus), das flink fors ja!

Trouwens, waarom ik het ben vergeten ineens weet ik niet, want het is echt een doodsimpele vraag, maar als iemand mij belt, dan gaat dit toch niet van mijn belminuten af via m'n abonnement? 8)7
Nee. Als jij wordt gebeld betaal je niks. Tenzij een persoon vanuit het buitenland belt (dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
codes zijn weer op, hopelijk morgen of vanavond weer nieuwe :) hoop dat mensen al de codes hebben ontvangen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Draakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:50:
[...]

Ik had vanochtend met de klantenservice gebeld, en die gaven aan dat mijn huidige sim only abbo dat 1 december afloopt door blijft gaan en een eventueel nieuw iPhone 5 abbo vanaf 1 december dan in gaat.
Dus als het goed is laten ze je huidige abbo gewoon aflopen en gaat de nieuw vanaf dat moment in?
ProfoundValue schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:55:
[...]

Ik zou zeggen, probeer nu weer eventjes een belletje te plegen? Misschien dat het helpt?
Ik wacht even tot ik zelf ook dat mailtje krijg en dan bel ik wel even inderdaad, kijken wat ze zeggen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Ik twijfel heel erg over het feit of een Sim Only abbo nou eigenlijk wel zo'n geweldig idee is.. heb je naar de toestelprijzen van een losse iPhone 5 64GB gekeken?! + dat ik daarnaast per maand ook nog eens mag gaan lappen.
Tuurlijk zijn mijn maandelijkse kosten dan minder, maar even 899 neertellen voor een losse telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:55
Ik zou heel blij zijn met een F&F code, dus als iemand er een heeft, graag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:13:
Ik twijfel heel erg over het feit of een Sim Only abbo nou eigenlijk wel zo'n geweldig idee is.. heb je naar de toestelprijzen van een losse iPhone 5 64GB gekeken?! + dat ik daarnaast per maand ook nog eens mag gaan lappen.
Tuurlijk zijn mijn maandelijkse kosten dan minder, maar even 899 neertellen voor een losse telefoon?
Tsja, ik vind die eenmalige kosten die je dan direct aftikt ook fors, maar goed, of je het nu in 1x betaald of gespreid over twee jaar, betalen doe je het toch ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
ProfoundValue schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:13:
Daar heb je een punt, je moet ineens 400+- euro meer neerleggen dan als je 'm icm abbo zou kopen.

Maar uiteindelijk houd ik er na 2 jaar wel 100 euro+ aan over. En heb ik wat meer vrijheid met het samenstellen van mijn sim only abbonement. Dat is het voor mij wel waard denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Klopt, het ineens 700 euro betalen is gewoon niet normaal natuurlijk. Dat is ook iets wat je niet snel kunt verkopen bij mensen in je omgeving :P Beetje 700/800 euro betalen voor een telefoon.
Natuurlijk zijn je maandelijkse kosten lager, maar toch is het een gevoels iets. Liever nu wat minder betalen. Misschien gaat er binnenkort wel iets kapot in het huis en heb je net die 400 euro nodig, die je nu aan je iPhone hebt besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:15:
[...]

Daar heb je een punt, je moet ineens 400+- euro meer neerleggen dan als je 'm icm abbo zou kopen.

Maar uiteindelijk houd ik er na 2 jaar wel 100 euro+ aan over. En heb ik wat meer vrijheid met het samenstellen van mijn sim only abbonement. Dat is het voor mij wel waard denk ik.
En met een Sim Only van Simyo of Ben ofzo kun je per maand opzeggen. Dat je niet 2 jaar (of 1 jaar) aan een abonnement vast zit is ook wel wat waard volgens mij.

Maar goed, misschien is een maandje of twee wachten ook wel genoeg en zijn er dan "gunstigere" abonnement mogelijkheden...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Mochten de eerder genoemde T-Mobile prijzen kloppen dan haak ik toch echt af.
Momenteel een i150 welke al jaren loopt met een Iphone 4 voor 29,- Euro. Daar gaan we dus zo veel op inleveren. Ook een los toestel voor 700 Euro is te veel geld voor mij. De lol van mobiel internet gaat er zo wel een beetje vanaf.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Misschien dat de prijzen vanaf 28 september ook weer anders zijn. Dat dit puur is voor de mensen die hem als eerste willen hebben..
Daarnaast even afwachten wat Vodafone gaat doen met die F&F. Ben toch wel benieuwd, want de 4S is daar echt een stuk voordeliger met die code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
Kuhr89 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:17:
Klopt, het ineens 700 euro betalen is gewoon niet normaal natuurlijk. Dat is ook iets wat je niet snel kunt verkopen bij mensen in je omgeving :P Beetje 700/800 euro betalen voor een telefoon.
Natuurlijk zijn je maandelijkse kosten lager, maar toch is het een gevoels iets. Liever nu wat minder betalen. Misschien gaat er binnenkort wel iets kapot in het huis en heb je net die 400 euro nodig, die je nu aan je iPhone hebt besteed.
heb je wel een punt, maar andersom kan ook. Als je iphone gejat wordt zit je aan hoge maandelijkse kosten en geen toestel. En zo kun je altijd wel een reden aanvoeren om voor het een of andere te gaan. Blijft persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ach en zo zijn er altijd constructies.. Die 37.50 per maand voor de i-75 wilde ik nog wel betalen. Maar 42,50 is toch wel erg duur hoor.. Vooral als je ziet wat je krijgt.. Dan heb ik liever wat minder MB per maand en wat meer belminuten. Zit toch vaak op WIFI netwerken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Kuhr89 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:28:
Ach en zo zijn er altijd constructies.. Die 37.50 per maand voor de i-75 wilde ik nog wel betalen. Maar 42,50 is toch wel erg duur hoor.. Vooral als je ziet wat je krijgt.. Dan heb ik liever wat minder MB per maand en wat meer belminuten. Zit toch vaak op WIFI netwerken..
Daar is mijn probleem:

iPhone heeft geen radio ontvanger. Ik ben dus verplicht een app te gebruiken om de radio te luisteren.
Onderweg gebruikt die 3G. Bij dagelijks gebruik van de radio app voor 1 uurtje ben je binnen 15 dagen al door je 1GB heen. Een 250mb databundel lijkt misschien veel, en dat zou het imo ook moeten zijn, maar is hier toch echt peanuts, voor alleen radio gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
In mijn geval is het heel simpel; SIM-only van Simyo + het toestel los, of hopen dat de F&F een mooie aanbieding betreft waardoor ik overga. Hoe dan ook ga ik bij T-mobile weg. Heb nu een iSmart uit 2008 met onbeperkt internet, 150 minuten en 150 smsjes, dit kost me 30 euro per maand. Heel goed abonnement en mag dus niet klagen. maar wil geen 30 euro per maand betalen als ik een toestel los koop voor 600 euro. Dus helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Laat staan voor goede alternatieven van meer belminuten (ik bel nogal veel >450 min), dus dan zit je meestal aan het dikste abo en aan 500MB heb ik bijv genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 16:47
Dannydekr schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:33:
In mijn geval is het heel simpel; SIM-only van Simyo + het toestel los, of hopen dat de F&F een mooie aanbieding betreft waardoor ik overga. Hoe dan ook ga ik bij T-mobile weg. Heb nu een iSmart uit 2008 met onbeperkt internet, 150 minuten en 150 smsjes, dit kost me 30 euro per maand. Heel goed abonnement en mag dus niet klagen. maar wil geen 30 euro per maand betalen als ik een toestel los koop voor 600 euro. Dus helaas..
Zit met exact dezelfde situatie. Nog steeds een iSmart 2008.

Hopen dat ik een F&F code ergens kan bemachtigen, daar de Sim Only versie ziet er nog het goedkoopste uit.. Minuten heb ik aan 75 genoeg, SMS aan 50 ook wel (F&F = onbeperkt) en 1GB moet ik het ook wel mee kunnen redden.

15,66 per maand + los kopen = goedkoper dan T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Inderdaad, 75 belminuten kan ik het opzich wel mee redden, maar sommige maanden bel ik nou eenmaal meer dan de andere. Ik wilde eigenlijk vrijdag al blind naar de t-mobile store gaan om te pre-orderen, maar ga me nog maar eens inlezen en aankijken hoe de verdere prijzen bij de andere aanbieders uitpakken.

Denk je dat Vodafone meteen met de iPhone 5 komt met F&F?
Nog een vraag.. komen de andere providers deze vrijdag ook met de prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
iMick schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:35:
[...]

Zit met exact dezelfde situatie. Nog steeds een iSmart 2008.

Hopen dat ik een F&F code ergens kan bemachtigen, daar de Sim Only versie ziet er nog het goedkoopste uit.. Minuten heb ik aan 75 genoeg, SMS aan 50 ook wel (F&F = onbeperkt) en 1GB moet ik het ook wel mee kunnen redden.

15,66 per maand + los kopen = goedkoper dan T-Mobile.
Die sim only van vodafone ziet er wel netjes uit opzich.
Bel + SMS + Web Altijd € 31 Sim Only ? € 31,00 € 16,74
75 belminuten, onbepert smsen en 1gb internet met 14.4mb snelheid
edit: ongeveer zelfde sim only bij t-mobile kost je ongeveer 27 euro per maand. Nou, 10 euro per maand korting bij vodafone. Mijn keuze is gemaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Draakje5 op 17-09-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Voor mij is de max 30 euro per maand + 1GB internet en dan wil ik nog rond de 200 euro bijbetalen voor de iPhone 5, en anders koop ik hem los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
NotSoSteady schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:43:
Voor mij is de max 30 euro per maand + 1GB internet en dan wil ik nog rond de 200 euro bijbetalen voor de iPhone 5, en anders koop ik hem los.
Daar kun je doei tegen zeggen, want daar is die nergens meer voor te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Draakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:43:
[...]

Daar kun je doei tegen zeggen, want daar is die nergens meer voor te koop.
Ik heb nog een F&F code. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:49
Ik heb momenteel nog een iPhone4, en had mezelf voor genomen als de prijzen bekend waren om toch voor een nieuwe abonnement te gaan bij T-Mobile. Alleen als eerder genoemde prijzen kloppen dan ga ik echt geen nieuw abonnement nemen (2008 abbo). Ik wacht nog even wat Vodafone gaat doen en anders koop ik hem misschien wel los.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Als ik bij FF nu voor de iPhone 4S kijk dan kost het goedkoopste me:
1gb internet: 30 euro p/m
159 euro los

hmm.. valt nog te bezien. Dan maar hopen dat ze bij vodafone die iPhone 5 in het FF program stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Kuhr89 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:28:
Het wordt sowieso 42,45 als je naast het normale i-75 abbo dus ook nog het Onbeperkt Internet gedeelte erbij neemt wat dus 37,50 + 4,95 = 42,45 totaal oplevert.
Wel staat er heel duidelijk op de iPhone 5 pagina van T-Mobile het volgende vermeld:

Gratis 2 jaar Onbeperkt Internet * op je iPhone 5 bij alle iSmart abonnementen.

Hoop dat dit ook gaat gelden voor de 1 jarige abonnementen, dan is het dus wel 37,50 per maand wat je betaald wat ik al veel vind, maar nog redelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Draakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:47:
[...]

Als ik bij FF nu voor de iPhone 4S kijk dan kost het goedkoopste me:
1gb internet: 30 euro p/m
159 euro los

hmm.. valt nog te bezien. Dan maar hopen dat ze bij vodafone die iPhone 5 in het FF program stoppen.
Dit had ik inderdaad ook gezien.. Persoonlijk vind ik dat echt een hele goede actie.. Dat is dan toch ook gewoon 30euro over de gehele 2 jaar? Geen addertje onder het gras..

@Haarkontje,

Dat onbeperkte internet hoef ik niet persé. Dat is toch al 500 of 1000 mb? Dat is echt wel genoeg voor mij, aangezien ik veel in WiFi gebieden zit.

[ Voor 13% gewijzigd door Kuhr89 op 17-09-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Kuhr89 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:55:
[...]

Dit had ik inderdaad ook gezien.. Persoonlijk vind ik dat echt een hele goede actie.. Dat is dan toch ook gewoon 30euro over de gehele 2 jaar? Geen addertje onder het gras..
Precies, 30 euro voor de hele contractsduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Draakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:56:
[...]

Precies, 30 euro voor de hele contractsduur.
Maar is de iPhone 5 binnenkort al via F&F te bestellen? Anders is die F&F sim only wel de beste oplossing tot nu toe..
Moet ik eerst nog een code fixen, maarja dat komt hopelijk wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ja dat weten we nog niet. Al helemaal niet omdat vanaf 1 oktober er weer iets anders gaat gebeuren volgens de Vodafone site.. Moet het dus nog maar zien of de iPhone 5 in dat systeem komt.. Hoop het natuurlijk wel. Kan veel schelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMick schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:57:
[...]

Maar is de iPhone 5 binnenkort al via F&F te bestellen? Anders is die F&F sim only wel de beste oplossing tot nu toe..
Moet ik eerst nog een code fixen, maarja dat komt hopelijk wel goed.
Hij komt bij F&F, is volgens mij bevestigd. Maar waarschijnlijk pas na 1 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:24
Zojuist heb ik losse aanschaf + Sim Only via Vodafone F&F tegenover abonnement + iPhone gezet. Ik ga uit van een iPhone 4S 16GB.

Sim Only: 160 belminuten: 24x 19,71 p/mnd + 559 voor een losse iPhone 4S 16GB = €1.032
Abo + iPhone: 200 belminuten: 24x 38,50 p/mnd + 39 bijbetalen voor een iPhone 4S 16GB = € 963

Abo + telefoon lijkt voor mij dus voordeliger dan Sim Only. Bovendien heb ik dan 40 belminuten per maand meer.

Nu maar hopen dat de verhouding (liefst ook prijs) gelijk blijft zodra de iPhone 5 beschikbaar is.

Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Oke, nja als het pas na 1 oktober is (tevens de dag dat de BTW ook omhoog gaat) zullen we alsnog genaaid gaan worden :P

Telekom bedrijven nemen sowieso iedereen graag van achter, -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
@Flieger
De kans is groot dat hij pas na 1 oktober komt, wanneer de actie weer voorbij is (volgensmij). Dan betaal ik liever die 70 euro extra met een sim only + iPhone 5 los...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flieger schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:59:
Zojuist heb ik losse aanschaf + Sim Only via Vodafone F&F tegenover abonnement + iPhone gezet. Ik ga uit van een iPhone 4S 16GB.

Sim Only: 160 belminuten: 24x 19,71 p/mnd + 559 voor een losse iPhone 4S 16GB = €1.032
Abo + iPhone: 200 belminuten: 24x 38,50 p/mnd + 39 bijbetalen voor een iPhone 4S 16GB = € 963

Abo + telefoon lijkt voor mij dus voordeliger dan Sim Only. Bovendien heb ik dan 40 belminuten per maand meer.

Nu maar hopen dat de verhouding (liefst ook prijs) gelijk blijft zodra de iPhone 5 beschikbaar is.

Of zie ik iets over het hoofd?
Eerder in dit topic poste ik de prijzen voor een iSmart 200 abbo bij T-Mobile. Dat totaal kwam op 1400+ euro. Die vlieger gaat dus niet helemaal op...

EDIT:
iPhone5, 16gb zwart, icm iSmart 200

- Eerste 6 maanden 22,25, daarna 49,95
- 2 maanden gratis Visual Voicemail, daarna 1,99 per maand
- En 349,95 voor de iPhone zelf...

1426,33 euries dus

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMick schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:02:
@Flieger
De kans is groot dat hij pas na 1 oktober komt, wanneer de actie weer voorbij is (volgensmij). Dan betaal ik liever die 70 euro extra met een sim only + iPhone 5 los...
Na 1 okt. komen er weer nieuwe acties geloof ik. F&F blijft wel doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:06
Iemand ook nog een F&F code voor mij? DM graag :).

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Blijft de code die je nu hebt dan ook gewoon geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
De prijs van het abonnement via Vodafone zal voor mij bepalen wat ik doen ga. Want ik heb gekeken naar de 4S en de 5 en de 5 met alle respect brengt nog geen revolutie! De verschillen zijn te verwaarlozen.

Dus als de 4S in combo met een abbo goedkoper is dan de 5 volgens MIJN budget dan ga ik denk ik voor de 4.

Want eerlijk is eerlijk het is dat de Samsung S3 echt monsterlijk groot was maar die heeft wat meer opties qua the futere dan de iphone 5.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:03:
[...]

Na 1 okt. komen er weer nieuwe acties geloof ik. F&F blijft wel doorgaan.
Ah, dus gokken of het duurder of goedkoper wordt... Altijd leuk! :). Ik ga toch maar zsm hem bestellen, eerst maar eens een code regelen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuhr89 schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:05:
Blijft de code die je nu hebt dan ook gewoon geldig?
Code is 3 maanden geldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Draakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:01:
[...]

t-mobile.

Zie dat ze nu wel een paar euro duurder zijn, maar dan nog kom je onder het bedrag uit van het 2-jarig smart abbo.
Als ik het check hier met een verwachte toestelprijs van 330 euro bij de i-75, dan kom ik op het volgende uit:

Sim-Only + Los Toestel:
Toestel: 700
24x 13.50 per maand = 324
Totaal 1024

Abo i-75:
Toestel: 330
6x 18.75 + 18x 37.50 = 787.50
Totaal 1117.50

Nu zou je zeggen dat Sim Only goedkoper is, maar die heeft maar 250MB data en 50 belminuten/sms, waar het abonnement 75 minuten/sms en 1000MB data heeft. Verder is daar de internetverbinding een stuk sneller bij (3.6mbps tov. 14.4mbps)

Dus ik weet nog niet of SimOnly wel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Mouse_NL schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:05:
De prijs van het abonnement via Vodafone zal voor mij bepalen wat ik doen ga. Want ik heb gekeken naar de 4S en de 5 en de 5 met alle respect brengt nog geen revolutie! De verschillen zijn te verwaarlozen.

Dus als de 4S in combo met een abbo goedkoper is dan de 5 volgens MIJN budget dan ga ik denk ik voor de 4.

Want eerlijk is eerlijk het is dat de Samsung S3 echt monsterlijk groot was maar die heeft wat meer opties qua the futere dan de iphone 5.
Ik vind hem ook vooral lelijk en goedkoop overkomen, dan vind ik de One X een stuk mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
TranceSetter schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:18:
[...]

Als ik het check hier met een verwachte toestelprijs van 330 euro bij de i-75, dan kom ik op het volgende uit:

Sim-Only + Los Toestel:
Toestel: 700
24x 13.50 per maand = 324
Totaal 1024

Abo i-75:
Totaal 1117.50

Nu zou je zeggen dat Sim Only goedkoper is, maar die heeft maar 250MB data en 50 belminuten/sms, waar het abonnement 75 minuten/sms en 1000MB data heeft. Verder is daar de internetverbinding een stuk sneller bij (3.6mbps tov. 14.4mbps)

Dus ik weet nog niet of SimOnly wel beter is.
Weet je wel zeker dat bij die 37.5 1000 mb internet zit? Volgens mij klopt dat niet en moet je er nog iets bij op tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:17
iMick schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:05:
[...]
Ah, dus gokken of het duurder of goedkoper wordt...
geniet tot 1 oktober van "extra voordeel"

lijkt mij dat het daarna minder wordt.. anders is die regel toch wel beetje misleiding

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimDJ schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:27:
[...]

geniet tot 1 oktober van "extra voordeel"

lijkt mij dat het daarna minder wordt.. anders is die regel toch wel beetje misleiding
Het zal inderdaad wel weer wat duurder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Rian (verkoopadviseur): de prijs voor het toestel zal waarschijnlijk ongeveer 100 euro hoger liggen
Dus inderdaad, t-mobile i75 wordt 37,75 euro voor onbeperkt internet, 2 jaar lang en de eerste 6 maanden korting van 50%.

Opzich valt het mee, jammer van die 6,75 euro alleen. Ik heb het geluk dat ik 'm zakelijk kan bestellen, scheelt me wel een hoop.

Dan hopen dat vodafone snel met info komt. Anders lopen ze ook een hoop mis.

[ Voor 9% gewijzigd door Draakje5 op 17-09-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Heb weer 5 friends and familiy codes :) :D Wie het eerst maalt....dm me jullie mail adressen

en weer op :P

[ Voor 47% gewijzigd door alwaysleft op 17-09-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Draakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:30:
[...]

Dus inderdaad, t-mobile i75 wordt 37,75 euro voor onbeperkt internet, 2 jaar lang en de eerste 6 maanden korting van 50%.

Opzich valt het mee, jammer van die 6,75 euro alleen. Ik heb het geluk dat ik 'm zakelijk kan bestellen, scheelt me wel een hoop.

Dan hopen dat vodafone snel met info komt. Anders lopen ze ook een hoop mis.
Dus de 42.50 p.m. is onzin en blijft gewoon 37,50. Alleen de telefoon is 330 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een mail gekregen van T-Mobile voor de iPhone 5 en heb hem gelijk besteld, maar wanneer de bestelling afgerond is staat er nergens van hoe ik die 200 euro kan betalen aangezien er vermeld staat dat je het gelijk moet betalen. Heeft iemand dit ook of hoef je het pas later te betalen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Nu online
42,50 per maand is onzin? Dat zag ik toch op de site net. HELP :p
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:12:
Ik heb net een mail gekregen van T-Mobile voor de iPhone 5 en heb hem gelijk besteld, maar wanneer de bestelling afgerond is staat er nergens van hoe ik die 200 euro kan betalen aangezien er vermeld staat dat je het gelijk moet betalen. Heeft iemand dit ook of hoef je het pas later te betalen??
Normaal moet je hem pinnen als ze komen leveren

[ Voor 78% gewijzigd door SidewalkSuper op 17-09-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Kuhr89 schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:58:
[...]

Dus de 42.50 p.m. is onzin en blijft gewoon 37,50. Alleen de telefoon is 330 euro..
In principe niet zo verkeerd.

2 jaar terug betaalde ik voor mijn iPhone 4, 16GB:

Rond de 420 euro +
30 euro voor 12 maanden
--
780 euro.
Voeg er een goedkoop sim only abbo voor het volgende jaar bij op, 180 euro totaal, kom je uit op 960 euro voor 2 jaar iPhone 4s destijds.

Abo i-75:
Totaal 1117.50

Verschil iPhone 4 destijds en iPhone 5 nu: ongeveer 150 euro. Niet geheel vreemd als je rekening houdt met 1. Apple die de prijs verhoogd en 2. mobiele abonnementen die duurder zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:06
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:12:
Waarschijnlijk op de eerste factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Nu online
Waar haal je telkens die 37,50 vandaan Draakje?
i75 maandprijs is 42,45 normaal gesproken, maar 18,75 in de actieprijs

http://www.iphoneclub.nl/...-abonnees/#comment-496384

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
SidewalkSuper schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:21:
Waar haal je telkens die 37,50 vandaan Draakje?
i75 maandprijs is 42,45 normaal gesproken, maar 18,75 in de actieprijs

http://www.iphoneclub.nl/...-abonnees/#comment-496384
Wellicht dat tmobile de prijs heeft aangepast, ik heb net met een medewerker gesproken op de website via chat, die bevestigde de prijs van 37,5 incl onbeperkt internet.
iSmart 75 2 jaar
6 mnd van € 37,50 voor € 18,75
Totaal direct te voldoen:
€ 0,00
Totaal maandelijkse kosten:
€ 18,75
http://gsm.t-mobile.nl/tm...mp=BTO_con_abo_ismart_bes
Selecteer hier maar je i75 abbonement. Zelfde geldt voor de iPhone 5.

Wellicht belangrijk om te vermelden: internet is 24 maanden gratis. Scheelt 5 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door Draakje5 op 17-09-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Selecteer op t-mobile.nl bij de iPhone 4S een i75 abo en je ziet ook dat je 37,50 gaat betalen, waarvan de eerste 6 maanden 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Ik zie door de abonnementen het bos niet meer, misschien een idee om de topic start te updaten? Wil er best mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Nu online
Ah, hulde. Dat verschil komt dus van de "Onbeperkt Internet Voordeelbundel".
Dat scheelt al weer 24*4,95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
SidewalkSuper schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:25:
Ah, hulde. Dat verschil komt dus van de "Onbeperkt Internet Voordeelbundel".
Dat scheelt al weer 24*4,95 :)
Bingo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Moet je wel voor 1 oktober bestellen, want daarna krijg je alleen de eerste 2 of 3 maanden 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
TranceSetter schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:26:
Moet je wel voor 1 oktober bestellen, want daarna krijg je alleen de eerste 2 of 3 maanden 50% korting.
Mijn abbo loopt 1 december af, lukt nog net dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
mijn abo op 20 december, dus ik kan vanaf donderdag verlengen. Ik denk dat ik toch maar voor de SIII ga, want die ene dag kan ik echt niet meer wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Nu online
Vodafone heeft wel gratis sms/mms in iedere bundel, bij T-Mobile is het een "of of"-bundel. Ook iets wat even in de calculatie meegenomen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
SidewalkSuper schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:28:
Vodafone heeft wel gratis sms/mms in iedere bundel, bij T-Mobile is het een "of of"-bundel. Ook iets wat even in de calculatie meegenomen moet worden.
En vergeet niet dat op dit moment, bij vodafone de 4S i75/i100 (welke het ook mag zijn) slechts 30 euro kost via FF. De iPhone 4S kost daar ook maar 145 euro als ik het goed heb.

Vodafone is voordeliger met FF, mits zij die lijst voortzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Als je al bij t-mobile zit dan is het natuurlijk handig om daar te blijven ivm. verlenging. En eigenlijk wordt dat F&F hier een beetje misbruikt volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Nu online
FF met iPhone gaat mij niet lukken. Vodafone biedt alleen de 16GB versie iPhones aan en ik heb de 32GB nodig.
FF Sim Only is nog een optie.

@TranceSetter
Hoezo is het handiger om te blijven ivm verlenging? Bedoel je alleen de moeite van nummer porteren enzo?

[ Voor 30% gewijzigd door SidewalkSuper op 17-09-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Sidewalk, bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Nu online
Bron voor wat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
FF met iPhone gaat mij niet lukken. Vodafone biedt alleen de 16GB versie iPhones aan en ik heb de 32GB nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:02:
[...]

Eerder in dit topic poste ik de prijzen voor een iSmart 200 abbo bij T-Mobile. Dat totaal kwam op 1400+ euro. Die vlieger gaat dus niet helemaal op...

EDIT:
iPhone5, 16gb zwart, icm iSmart 200

- Eerste 6 maanden 22,25, daarna 49,95
- 2 maanden gratis Visual Voicemail, daarna 1,99 per maand
- En 349,95 voor de iPhone zelf...

1426,33 euries dus
1 jaar geleden besteld: iPhone 4S met iSmart 200 à €34,50 per maand voor 1 jaar (1mnd gratis) toestel kostte €490. Als ik 2 jaar had genomen was het toestel ongeveer €300.

Kom je totaal op €1093 voor 2 jaar. Dat is meer dan €300 minder. DRIEHONDERD EURO!!!
En Oja dat was een 32Gb ipv 16GB :o

Ik vind dat het belachelijk duur is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Nu online
Ah, op de FF site van Vodafone staat alleen maar de 16GB versie om te bestellen. Heb het ook al eens eerder gevraagd in de chat hiero. Alleen Voda Sim Only via FF blijft dan over mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Haha wat doen jullie met al die opslag ik heb best redelijk wat apps opgeslagen en muziek doe ik met Spotify, maar ik heb zelfs nog 9,9GB over en mijn 4S is bijna een jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:16
Bij mij bestaat er voor 25% uit foto's en filmpjes!

Heb er honderden foto's en filmpjes op staan, die veel in beslagnemen.

16 GB is bij mij net wel/net niet genoeg

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik denk dat we allemaal kunnen concluderen dat de abonnementen gewoon belachelijk duur zijn geworden. Niet alleen de toestel prijzen zijn omhoog gegaan, maar ook de maandelijkse lasten. De constructies van de abonnementen zijn ook op een vreemde manier samengesteld. Je kunt nu gewoon letterlijk zien dat het een melkkoe is geworden.

Volgens mij zijn wij ook weer het duurste land, zoals we dat met veel dingen zijn...

Tmobile UK kun je omgerekend 40 euro p.m. onbeperkt alles hebben..

Ik bedoel maar: hoe kan het zo zijn dat deze telefoon binnen 24u al 2miljoen keer over de toonbank gaat, terwijl wij hier ons de pleuris schrikken van de prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Nu online
Ik heb tig apps, maar ik noem ff wat grootverbruikers op :)

Muziek = 12GB
TomTom = 2GB
Settlers = 700MB
Worms 2 = 700MB
Asphalt 6 = 600MB
Carcassonne = 330MB
Catan = 220MB
Filmpjes + Foto's = 4GB

dan reken ik filmpjes voor als ik op reis ga ofzo nog niet mee.
De muziek kan best wel wat minder, maar ik vind de 32GB toch echt veel fijner. Zou me anders continu storen aan het leeg moeten halen of geschuif met data.
Vooral als ik zoals laatst ff 5x Tales of Monkey Island kocht en er dus iets van 5x 450MB ruimte voor nodig was.

[ Voor 45% gewijzigd door SidewalkSuper op 17-09-2012 19:36 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.