Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik_son
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 17:41
Heeft er nog iemand een vodafone F&F code voor mij. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
erik_son schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:13:
Heeft er nog iemand een vodafone F&F code voor mij. Alvast bedankt.
dm me, heb er zat van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:26
Ik moet zeggen de sim only aanbieding ziet er goed uit. Neem je ook belminuten mee naar de volgende maand of is het elke maand bijv. 125 minuten? Mijn T-mobile abonnement loopt op 28 augustus af, dus ben me aan het orienteren op een sim only abonnement, aangezien mijn iPhone4 het na 1 jaar nog prima doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet of je (gezien het verleden) de iPhone 5 GRATIS bij een abbonement van 35€/pm kunt krijgen als deze uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 12:45
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 01:53:
Iemand die weet of je (gezien het verleden) de iPhone 5 GRATIS bij een abbonement van 35€/pm kunt krijgen als deze uitkomt?
nergens !!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Dit moet ik met jullie delen.

2 weken geleden geconstateerd dat mijn mute-knop aan de zijkant van m'n iphone 4S kapot is,
elke keer als je het geluid aan deed ging het geluid zo'n 20x achter elkaar aan/uit.

Gelukkig heb ik een ProAssist verzekering afgesloten bij T-mobile en ben ik tegen alles verzekerd, ook tegen
fabrieksfouten (want na eigen onderzoek blijkt het dat dit probleem vaker voorkomt bij de 4S en dit onder fabrieksfouten valt).

ProAssist komt de telefoon ophalen en ik zou een "vervangend" toestel krijgen, dit werd uiteindelijk een 3G }:|
Over gelijkwaardig vervangend toestel gesproken...

Na 2 weken bericht gekregen dat het toestel gerepareerd is en of ik een afspraak wil maken voor de bezorging, blijkt het zo te zijn dat ik er wel 40 euro eigen risico voor moet betalen voor een vervangend toestel want er was "waterschade" geconstateerd en dat valt buiten de garantie. Wat een bullsh*t!
Ben altijd zoooo zuinig op m'n telefoon en die is nooit in contact gekomen met vocht of wat dan ook!

Nu gaat het mij niet eens om de 40 euro maar meer het principe dat (na de aflevering van het consumenten programma Kassa die aantoonde dat de ProAssist zijn afspraken niet nakomt) ze het probleem verwijten aan waterschade waardoor ze lekker hun hand op kunnen houden, want tja waterschade is het enige wat ze niet dekken.

ProAssist = Sh*t!
En als ik m'n vervangend toestel heb zeg ik meteen m'n verzekering bij hun op :r

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachojl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-12-2023
Iemand een idee hoelang het duurt als je van T-mobile overstapt op een F&F van Voda en gebruik maakt van nummerbehoud? Mijn abo loopt af eind september en heb anderhalve week geleden een bestelling gedaan bij F&F. Bij de veelgestelde vragen zie ik dat ze pas leveren als de aanvraag tot nummerbehoud is goedgekeurd. Maar aangezien het nog loopt tot eind september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wil ook wel zon code, maar zouden hier misschien ook aanbiedingen verschijnen met de volgende iPhone? Niemand weet dat natuurlijk, maar n alternatief zou n losse iPhone zijn met zon simonly van Vodafone... Lastig :)

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachojl schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:05:
Iemand een idee hoelang het duurt als je van T-mobile overstapt op een F&F van Voda en gebruik maakt van nummerbehoud? Mijn abo loopt af eind september en heb anderhalve week geleden een bestelling gedaan bij F&F. Bij de veelgestelde vragen zie ik dat ze pas leveren als de aanvraag tot nummerbehoud is goedgekeurd. Maar aangezien het nog loopt tot eind september?
Ik heb afgelopen week ook een F&F abbo met nummerbehoud aangevraagd. Vrijdag ook even gebeld omdat de order-tracker op hun site een error gaf. De man die ik aan de telefoon kreeg zei dat ze pas begonnen met de hele procedure als er een toestel was. Deze week zou er een nieuwe lading iPhone 4s komen. Want die waren op. Als die lading er is, wordt het nummerbehoud aangevraagd wat ~2-3 dagen zou duren. En daarna neemt een koerier contact wanneer het pakketje geleverd kan worden. Het is nu dus maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
zullen de friends&family abonnementen ook nog te krijgen zijn als de nieuwe iphone uit komt denk je?
anders zou ik ook wel graag zo'n code willen hebben :) tijd om m'n 4 te vervangen volgende maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
clockw1ze schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:05:
zullen de friends&family abonnementen ook nog te krijgen zijn als de nieuwe iphone uit komt denk je?
anders zou ik ook wel graag zo'n code willen hebben :) tijd om m'n 4 te vervangen volgende maand!
Dm me voor een code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
knuppelhout schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:29:
Wil ook wel zon code, maar zouden hier misschien ook aanbiedingen verschijnen met de volgende iPhone? Niemand weet dat natuurlijk, maar n alternatief zou n losse iPhone zijn met zon simonly van Vodafone... Lastig :)
Dm me voor een code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachojl
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:00:
[...]

Ik heb afgelopen week ook een F&F abbo met nummerbehoud aangevraagd. Vrijdag ook even gebeld omdat de order-tracker op hun site een error gaf. De man die ik aan de telefoon kreeg zei dat ze pas begonnen met de hele procedure als er een toestel was. Deze week zou er een nieuwe lading iPhone 4s komen. Want die waren op. Als die lading er is, wordt het nummerbehoud aangevraagd wat ~2-3 dagen zou duren. En daarna neemt een koerier contact wanneer het pakketje geleverd kan worden. Het is nu dus maar even afwachten.
OK dan wachten we even af... Zou het nog mogelijk zijn om gebruik te maken van de nieuwe tarieven v.a. 01-08 aangezien ik op 28-07 besteld heb.... :o ? Iemand dit misschien al meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:07
Nachojl schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:33:
[...]

OK dan wachten we even af... Zou het nog mogelijk zijn om gebruik te maken van de nieuwe tarieven v.a. 01-08 aangezien ik op 28-07 besteld heb.... :o ? Iemand dit misschien al meegemaakt?
Bel met de klantenservice.
Zo niet, gewoon je abbo annuleren en dan opnieuw bestellen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-09 11:43
Nevermind, al dm's verstuurd :)

[ Voor 77% gewijzigd door clockw1ze op 07-08-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Lees de derde en vierde post boven je, allwaysleft deelt ze uit.

[ Voor 20% gewijzigd door EWK op 07-08-2012 20:44 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 13:33
iemand die een F&F code voor mij heeft:)?

edit: voorzien!

[ Voor 29% gewijzigd door jordi267 op 14-08-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de F&F codes eigenlijk eenmalig? Ik heb van een vriendin een paar maanden terug een code gehad en daarmee een nieuw abbo voor m'n vriendin besteld, maar kan ik hier zelf over een maandje of wat ook nog mee bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:57
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:20:
Zijn de F&F codes eigenlijk eenmalig? Ik heb van een vriendin een paar maanden terug een code gehad en daarmee een nieuw abbo voor m'n vriendin besteld, maar kan ik hier zelf over een maandje of wat ook nog mee bestellen?
Check de website. Daar staat het letterlijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jetsker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-06-2024
Iemand met nog een f&f code? =D Voorzien Bedankt!

[ Voor 38% gewijzigd door Jetsker op 14-08-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:55
Zo'n F&F code is voor mij ook wel interessant, aangezien mijn abonnement bij T-mobile ook binnenkort afloopt! :D

Edit: voorzien!

[ Voor 7% gewijzigd door Ratjetoe92 op 14-08-2012 00:30 ]

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ik heb genoeg friends en family codes. Zat :) dm me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:34
Via F&F kost een iPhone 4S 16 GB met een iPhone vaak 37,50 over een jaar 669,- Lijkt me wel een koopje, gezien toestel zelf 600 euro los kost.

12 * 26,25 + 354 (toestelprijs) = 669,-

Klinkt niet verkeerd, wat vinden jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 02:27:
Via F&F kost een iPhone 4S 16 GB met een iPhone vaak 37,50 over een jaar 669,- Lijkt me wel een koopje, gezien toestel zelf 600 euro los kost.

12 * 26,25 + 354 (toestelprijs) = 669,-

Klinkt niet verkeerd, wat vinden jullie er van?
Klinkt goed. Maar kan je beter die van 1GB pakken, iPhone ALtijd abo. Ben je 2 tientjes meer kwijt maar wel 1GB. Is idd maar 8 tientjes meer dan een losse iPhone :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

alwaysleft schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:22:
[...]

Klinkt goed. Maar kan je beter die van 1GB pakken, iPhone ALtijd abo. Ben je 2 tientjes meer kwijt maar wel 1GB. Is idd maar 8 tientjes meer dan een losse iPhone :9~ O+
Of hij dat beter kan pakken is natuurlijk geheel afhankelijk van zijn verbruik. Dan kun je het omdraaien en bespaart ie twee tientjes.

[ Voor 6% gewijzigd door EWK op 14-08-2012 09:50 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:49:
[...]

Of hij dat beter kan pakken is natuurlijk geheel afhankelijk van zijn verbruik. Dan kun je het omdraaien en bespaart ie twee tientjes.
Hij weet waarschijnlijk niet hoeveel meer data hij gaat gebruiken met een iPhone 5. Het is altijd verstandig om een beetje extra datalimiet te pakken als het goedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 21:35
Frozenberg schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 01:26:
[...]

Voor bijna al deze sim only aanbiedingen geld een geldigheid van de korting tot 2028! Grote kans dat je de komende 16 jaar niks aan je abonnement hoeft te wijzigen! Even navragen bij een Vodafone winkel wanneer je promo afloopt, dan weet je het zeker!
Ik heb dus ook een vodafone sim-only abbo met 400 minuten en 1 GB internet voor 11,95. Naar aanleiding van deze post heb ik met de klantenservice gebeld, omdat mijn abbonement bijna afloopt. De helpdeskmedewerker vertelde mij dat de Promo korting tot 2029 geldig blijft!
Ik ga het pas geloven als mijn 2-jarig termijn op 14 oktober erop zit en ik ook na die tijd hetzelfde blijf betalen. Voor nu gok ik het erop en bewaar ik de F&F code nog even.

Doe er je voordeel mee!

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neurd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:25:
[...]

Ik heb dus ook een vodafone sim-only abbo met 400 minuten en 1 GB internet voor 11,95. Naar aanleiding van deze post heb ik met de klantenservice gebeld, omdat mijn abbonement bijna afloopt. De helpdeskmedewerker vertelde mij dat de Promo korting tot 2029 geldig blijft!
Ik ga het pas geloven als mijn 2-jarig termijn op 14 oktober erop zit en ik ook na die tijd hetzelfde blijf betalen. Voor nu gok ik het erop en bewaar ik de F&F code nog even.

Doe er je voordeel mee!
Mazzelaars. Maar wat is de internetsnelheid die jullie hebben? Omdat je nu kan kiezen voor sim only met 7,2 of 14,4 mb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Neurd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:25:
[...]

Doe er je voordeel mee!
Mijn sim-only kortings-abonnement van Vodafone loopt ook bijna af. Toen ik de Vodafone helpdesk belde om te verlengen, zeiden ze dat ik mijn huidige abonnement niet kan houden en moet overstappen op de nieuwe tarieven. Misschien moet je de juiste medewerker aan de lijn hebben?

Anders moet ik ook maar een nieuwe F&F code zien te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 21:35
iSpaceman schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:04:
[...]

Mijn sim-only kortings-abonnement van Vodafone loopt ook bijna af. Toen ik de Vodafone helpdesk belde om te verlengen, zeiden ze dat ik mijn huidige abonnement niet kan houden en moet overstappen op de nieuwe tarieven. Misschien moet je de juiste medewerker aan de lijn hebben?

Tjah dat is wat ik i.e.i. ook zou denken, maar ik zag de bovengenoemde post en heb dus voor de zekerheid gebeld. Ik heb hem niet gezegd wat de verhalen op internet waren en hij kwam er zelf mee dat de Promo prijs tot 2029 blijft staan. Ik zal het dus stilzwijgend gaan verlengen en als de prijs toch rond de 27 euro wordt (oorspronkelijke prijs) kan ik altijd nog de F&F code gebruiken.
Als ik jou was zou ik dan ook niets doen met je abbo en maar zien wat er gebeurt.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:26:
[...]

Mazzelaars. Maar wat is de internetsnelheid die jullie hebben? Omdat je nu kan kiezen voor sim only met 7,2 of 14,4 mb/s.
Ik geloof 7,2 maar weet dat niet zeker. Wellicht dat een ander hier antwoord op weet. Ten tijde van deze ANWB/TVGids actie was dit een zeer goed bezocht topic en hebben veel mensen er gebruik van gemaakt.

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Net weer wat friends and family codes gekregen:). Dm me als je ze nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:34
^Thanks, btw is de iPhone 4S via F&F simlock vrij? Of levert vodafone geen branded toestellen meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marloh
  • Laatst online: 26-05-2024
Heeft er iemand misschien nog een F&F code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Twee posts boven je?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
marloh schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:43:
Heeft er iemand misschien nog een F&F code?
Yep, me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:19:
^Thanks, btw is de iPhone 4S via F&F simlock vrij? Of levert vodafone geen branded toestellen meer?
Simlockvrij en not branded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 19:18
alwaysleft schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:46:
Net weer wat friends and family codes gekregen:). Dm me als je ze nodig hebt.
Nog bedankt voor mijne! Meteen m'n abo verlengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
iSpaceman schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:04:
[...]

Ik heb dit zelfde abonnement destijds afgesloten en de mijne liep 14 juli af. Ik kan dus nu met vreugde zeggen dat ik nog altijd de korting heb, dus ik laat mijn abo lekker stilzwijgend doorlopen tot 2029 (of ik moet een beter aanbod tegen komen ;))!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Mon0lith schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:10:
*knip*

Na 2 weken bericht gekregen dat het toestel gerepareerd is en of ik een afspraak wil maken voor de bezorging, blijkt het zo te zijn dat ik er wel 40 euro eigen risico voor moet betalen voor een vervangend toestel want er was "waterschade" geconstateerd en dat valt buiten de garantie. Wat een bullsh*t!
Ben altijd zoooo zuinig op m'n telefoon en die is nooit in contact gekomen met vocht of wat dan ook!

Nu gaat het mij niet eens om de 40 euro maar meer het principe dat (na de aflevering van het consumenten programma Kassa die aantoonde dat de ProAssist zijn afspraken niet nakomt) ze het probleem verwijten aan waterschade waardoor ze lekker hun hand op kunnen houden, want tja waterschade is het enige wat ze niet dekken.
Ik wil hier op reageren omdat ik een tip heb hoe hier mee om te gaan. Een tijdje geleden moest ik mijn iPhone 4 aanbieden ter reparatie vanwege het "frozen shutter" probleem. Als je de camera wilde gebruiken dan bleef deze op de binnenkant van de shutter staan en kon je dus geen foto's of video maken. De telefoon was nog onder garantie maar de medewerker weigerde het te vergoeden omdat er waterschade was geconstateerd. Hij kon mij alleen aanbieden om een refurbished toestel te kopen voor iets van 210 euro. Op mijn reactie dat de waterschade helemaal los staat van het camera-probleem wilde hij niet reageren.

Pas toen ik hem op het volgende persbericht wees bood hij gelijk aan om het toestel kosteloos te vervangen. Het was volgens hem een interne richtlijn om bij iedereen met waterschade die naar dat persbericht verwees het toestel kosteloos te vervangen. Ik was destijds de tweede dit jaar die naar dit persbericht verwees. Het is dus niet erg bekend. Bij mij is het toestel toen kosteloos vervangen en ik hoefde ook geen onderzoekskosten te betalen.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapoor
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 14:47
dm knop al gevonden..

[ Voor 88% gewijzigd door Lapoor op 17-08-2012 17:12 . Reden: post mag weg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Martijn85 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:52:
[...]

Nog bedankt voor mijne! Meteen m'n abo verlengt :)
Geen dank, heb nog wat codes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Pm verstuurd. Ook mij iphone 4 abbo verloopt en wil zodra het kan iphone 5 bestellen met f&f

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik misschien een F&F code?
Ik kan de DM knop nergens vinden maar hij staat wel aan in de opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcdvd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:21
Ik heb de dm knop ook gevonden >:)

Edit: en hartelijk bedankt 8)

[ Voor 33% gewijzigd door jcdvd op 20-08-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wat zijn f&f codes als ik vragen mag?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Laatst online: 07-09 17:54
Ik ben ook opzoek naar een goed abonnement, mijne loopt 1 september af bij t-mobile (i150) en wilde nu graag een 1 jarige sim only nemen bij vodafone via f&f. Dus als er nog een code beschikbaar is kun je mij er ook erg blij mee maken.

Ben dan van plan de iPhone 5 los te kopen en dan in combinatie met een vodafone bel+sms+web vaak of altijd met 75 belmin. Bellen doe ik toch bijna niet.

Edit;
Voorzien van een F&F code. Danku!

[ Voor 5% gewijzigd door Igor92 op 20-08-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
HardCoreGamer schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:15:
Wat zijn f&f codes als ik vragen mag?
Vodafone friends & family -> Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dm verstuurd, alvast bedankt.
alwaysleft schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:14:
[...]

Geen dank, heb nog wat codes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alwaysleft 4 president ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Thanx, deel gewoon graag :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand wellicht nog een F&F code? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:08:
Heeft iemand wellicht nog een F&F code? :)
Uhm, ik. Of had je al eentje van me;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Laatst online: 07-09 17:54
Om weer even terug te komen op abonnementen in combinatie met een iPhone.

Ik ben vast niet de enige tweaker waarbij zijn i-150 abonnement binnenkort afloopt (die van mij 1 September). Nu heb ik deze 2 jaar geleden afgesloten met een iPhone 4 toen nog met onbeperkt internet, 150 belmin+150 smsjes. Al gebruik ik deze belminuten en smsjes maar minimaal. Internet gebruik verschild per maand maar zit vaak rond de 300-500 MB maar ik zit liever ruim, dus mijn voorkeur gaat uit naar 1GB.

Nu zou ik erg graag de iPhone 5 willen als die uitkomt, maar ik heb nu geen idee waarmee ik het beste af ben. De F&F abonnementen zijn erg aantrekkelijk, maar is dit nu het beste op het moment? Wat zijn jullie van plan?

Opties waar ik over denk / heb gedacht.

1. Sim Only (Vodafone F&F, Ben etc.) + losse iPhone 5

2. Abonnement met een Samsung Galaxy S3, deze verkopen en een iPhone 5 kopen. (Dit abonnement)

3. Wachten op de iPhone 5 en kijken wat deze gaat kosten (t-mobile medewerker aan de telefoon vertelde mij dat de abonnementen zouden veranderen)

4. Huidig contract door laten lopen, iPhone 5 kopen (= relatief duur abonnement)

Wat doen jullie? Zijn er betere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Hoe lang zijn die F&F codes eigenlijk geldig? Moet ik zsm bestellen of kan ik gewoon wachten?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Sensei_D schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:33:
Hoe lang zijn die F&F codes eigenlijk geldig? Moet ik zsm bestellen of kan ik gewoon wachten?
3 maanden. Bron : vodafone klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:36
Ah, dan ben ik ook wel geïnteresseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
kuch.
ik ben weer de nub die de DM knop niet kan vinden naar Always... heb je nog een F&F code voor moi? Grazie mille!

Jolyon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
SidewalkSuper schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:51:
Ah, dan ben ik ook wel geïnteresseerd :)
Dm me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Sharpe. schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:54:
kuch.
ik ben weer de nub die de DM knop niet kan vinden naar Always... heb je nog een F&F code voor moi? Grazie mille!

Jolyon
Tsja, dan gaat het echt niet lukken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjappo
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08 13:57
Dm gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Dat klinkt goed:)
Zou iemand mij een F&F code kunnen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ja, als je even had gelezen, dan had je gezien dat Allwaysleft ze weg geeftnals je hem een DM stuurt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
Hoorde ik nou in het roddelcircuit dat T-mobile met nieuwe abbo's komt tezamen met de nieuwe iPoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
EWK schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:19:
Ja, als je even had gelezen, dan had je gezien dat Allwaysleft ze weg geeftnals je hem een DM stuurt.
Idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
EWK schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:19:
lezen is niet mijn sterkste punt ;)

dank u..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Alwaysleft, hoe kom je aan al deze code's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:56
zou ook graag een code willen :) PM verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Volgens mij is zijn probleem vooral, hoe hij er weer vanaf komt :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
@Always: mijn dank is groot.

een iPhone 4s 16GB met 300bel min en 1 gig data is bij Voda F&F trouwens precies even duur als T-mobile 300 belmn verlengen.... komt allebei neer op 45 ekkies per maand. Of 1080 in twee jaar.

Just for the general sense of info sharing dinges idee.

ben trouwens erg benieuwd of alle abbo's op de schop gaan ivm iPoen 5

[ Voor 11% gewijzigd door Sharpe. op 27-08-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Uniciteit schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:05:
Alwaysleft, hoe kom je aan al deze code's?
Geheim van de smid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Sharpe. schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:38:
@Always: mijn dank is groot.

een iPhone 4s 16GB met 300bel min en 1 gig data is bij Voda F&F trouwens precies even duur als T-mobile 300 belmn verlengen.... komt allebei neer op 45 ekkies per maand. Of 1080 in twee jaar.

Just for the general sense of info sharing dinges idee.

ben trouwens erg benieuwd of alle abbo's op de schop gaan ivm iPoen 5
Tsja, afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo alwaysleft, kan je me een f&f code sturen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:09
@alwaysleft, bedankt :D

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:55:
Hallo alwaysleft, kan je me een f&f code sturen? Alvast bedankt!
Dm me je email adres

• Dey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 16:35

Dey

Kan het zijn dat de F&F prijzen sinds gisteren iets omhoog zijn gegaan? Ik wilde zojuist een bestelling plaatsen maar zag dat er ruim een euro per maand is bijgekomen en dat brengt me dan weer aan het twijfelen om toch naar Simyo over te gaan.
8)7 Verschil zit tussen 1 en 2 jaar afsluiten ... #nognietwakker

Heb nu nog een simpele Nokia met een simonly bel abo van Vodafone. Ik koop de iPhone 5 zodra hij uit komt en wilde nu alvast een data abonnement afsluiten, want de verwachting is dat de dataprijzen omhoog zullen gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Dey op 30-08-2012 10:59 ]

Verwijderd

Ik ben benieuwd wat KPN de klanten gaat aanbieden waarvan het abo binnenkort verloopt.....
De mensen die een 1 jarig contract hebben afgesloten toen de 4GS uitkwam bijvoorbeeld.
Ze moeten echt met iets komen anders is iedereen daar weg bij de mobiele telefonie.
En dus geen fratsen als toestel lease, vroeger kreeg je een tv gratis bij een abonnement :F

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:54:
Ik ben benieuwd wat KPN de klanten gaat aanbieden waarvan het abo binnenkort verloopt.....
De mensen die een 1 jarig contract hebben afgesloten toen de 4GS uitkwam bijvoorbeeld.
Ze moeten echt met iets komen anders is iedereen daar weg bij de mobiele telefonie.
En dus geen fratsen als toestel lease, vroeger kreeg je een tv gratis bij een abonnement :F
Ben ook wel benieuwd, een ding weet ik wel er is nog nooit een gratis tv weggegeven hoor dit zit gewoon in de abbo kosten verwerkt.
providers geven echt niks gratis weg.

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:26
Kondigen providers nieuwe abonnementen van te voren aan of wijzigen ze dat per direct, zonder aankondinging?

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Ze kondigen het wel aan ja, maar meestal maar een paar weken van te voren. Dat kan gewoon, want voor bestaande abonnementen verandert er niets bij een wijziging.

Vorig jaar was de keuze voor een nieuw 1-jarig abonnement met de iPhone 4S voor mij niet zo moeilijk, omdat The Phonehouse net met die 100 Euro korting groupons kwam en T-Mobile gaf twee maanden gratis. Dit jaar zie ik zo'n actie nog niet komen, dus twijfel nog sterk tussen een sim-only abonnement met een losse telefoon of misschien toch de Vodafone F&F actie. De meeste andere abonnementen zijn zo duur geworden dat ik er geen zin meer in heb. 30 Euro per maand is zo'n beetje de max die ik wil uitgeven voor mijn telefoon. En een sim-only zonder contract is ook wel eens lekker.

• alwaysleft
Heb gelukkig weer wat nieuwe lading friends and family codes. Jullie kunnen me dm'en met je email adres, komt het goed!

• Dannydekr
  • Laatst online: 19-08 20:40
alwaysleft schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:57:
Heb gelukkig weer wat nieuwe lading friends and family codes. Jullie kunnen me dm'en met je email adres, komt het goed!
Thanks voor de codes! Deze kan ik over 2 maanden gebruiken hoop ik? Want in het geval met de komst van de iPhone 5 is dat best interessant ;).

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• baasandre
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-08 22:14
alwaysleft schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:57:
Maak ik ook graag gebruik van :P

----> Thanks !!!! <----- _/-\o_

------> dubbel bedankt !!!!! _/-\o_ _/-\o_ <----------

[ Voor 15% gewijzigd door baasandre op 31-08-2012 07:54 . Reden: extra bedankje !! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
baasandre schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:19:
[...]

Maak ik ook graag gebruik van :P

----> Thanks !!!! <----- _/-\o_

------> dubbel bedankt !!!!! _/-\o_ _/-\o_ <----------
geen dank, heb weer een hoop codes binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Nog even een tip voor iedereen die van plan is binnenkort een iPhone aan te schaffen: als je slim bent doe je dit ná 1 oktober. Anders heb je meteen al een prijsverhoging (zodra de BTW van 19% naar 21% BTW gaat).
Ik vroeg me eerder af of je er in ieder geval wel op een legale manier aankwam :9 Het is verder natuurlijk wel geweldig dat je andere mensen wilt helpen om hun maandelijkse abonnementskosten te verlagen. ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Uniciteit op 31-08-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-08 22:14
Uniciteit schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:48:
Nog even een tip voor iedereen die van plan is binnenkort een iPhone aan te schaffen: als je slim bent doe je dit ná 1 oktober. Anders heb je meteen al een prijsverhoging (zodra de BTW van 19% naar 21% BTW gaat).

[...]

Ik vroeg me eerder af of je er in ieder geval wel op een legale manier aankwam :9 Het is verder natuurlijk wel geweldig dat je andere mensen wilt helpen om hun maandelijkse abonnementskosten te verlagen. ;)
Euhhh... je bedoeld denk ik VOOR 1 oktober

@T: alwaysleft : vandaag maar meteen gebruik van gemaakt om een iphone 4s te bestellen.

Eeerlijk= eerlijk, scheelt eigenlijk niks t.o.v. tele 2 ( nagenoeg gelijk), maar heb genoeg van T- mobile... ach 24 mnd 30 euro voor 90 belminuten, 1gb aan internet, en 109 euro bijbetalen ... het kan slechter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Las op de vorige pagina dat de F&F codes 3 maanden geldig zijn, dus in mijn geval tot 30 november. Hopelijk is er tegen die tijd al een mooi iPhone 5 abonnement te krijgen :*).

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Uniciteit schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:48:

[...]

Yep, krijg de codes via iemand binnen Vodafone. Dus volledig legaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
baasandre schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:21:
[...]

Euhhh... je bedoeld denk ik VOOR 1 oktober

@T: alwaysleft : vandaag maar meteen gebruik van gemaakt om een iphone 4s te bestellen.

Eeerlijk= eerlijk, scheelt eigenlijk niks t.o.v. tele 2 ( nagenoeg gelijk), maar heb genoeg van T- mobile... ach 24 mnd 30 euro voor 90 belminuten, 1gb aan internet, en 109 euro bijbetalen ... het kan slechter 8)
Nee, ik bedoel na 1 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Geen dank. Hou ervan mensen blij te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riderider
  • Laatst online: 17:21
Hoe bedoel je na 1 oktober? Na 1 oktober worden de prijzen toch verhoogd zeg je, waarom zou je hem dan halen :p. Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Dionlinn schreef op zondag 02 september 2012 @ 22:59:
[...]

Hoe bedoel je na 1 oktober? Na 1 oktober worden de prijzen toch verhoogd zeg je, waarom zou je hem dan halen :p. Of begrijp ik het verkeerd?
Omdat waarschijnlijk als je nu €50 betaald er na 1 oktober nog een verhoging opkomt en als je na 1 oktober een abonnement afsluit van €50 euro dit niet zo is ;). Tenzij ze dan een abonnement verhogen naar €55 euro om de btw stijging + "kosten stijging" (waar ze altijd over praten die telco's) verrekenen.

Voorlopig is het eventjes afwachten wat er allemaal gebeurd rondom de iPhone 5 voor mij. Ik heb geen zin om me krom te betalen voor een telefoon. €40-45 is wel een beetje me max per maand. Ondanks dat vandaag me contract af is gelopen houdt ik deze nog even, €30,- per maand voor 150min/sms en onbeperkt internet (na 1gb ook door internetten op volle snelheid) is geen verkeerde deal... Hoewel ik wel wil upgraden van me iPhone 4 8gb naar een iPhone 5 omdat 8gb mij te weinig is voor TomTom, muziek, foto's, apps, etc.

Hoeveel scheelt zo'n F&F code nou eigenlijk effectief en werkt dat op alle abonnementen/telefoon combinaties of slechts op geselecteerde modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Pat-Juh schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:27:
Hoeveel scheelt zo'n F&F code nou eigenlijk effectief en werkt dat op alle abonnementen/telefoon combinaties of slechts op geselecteerde modellen?
Volgens mij scheelt het alleen aansluitkosten en het enige abonnement waarbij je echt korting krijgt zijn de sim-only abonnementen.

Het voordeel van zo'n F&F code + abonnement, is dat je bijvoorbeeld 24 maanden lang €30,00 p/m betaald (in plaats van 12 maanden lang €20, en vervolgens de volgende 12 maanden €40!).

------------------------------------------
Voor de zesde generatie iPhone ('iPhone 5') kopers hier: bij wie gaan jullie het toestel nemen? KPN, T-Mobile of Vodafone?

KPN is wat mij betreft uitgesloten omdat je het toestel niet mag houden (en stel je laat 'm vallen, dan moet je KPN nog eens betalen!).

T-Mobile is wel een goede keuze omdat je dan toch nog onbeperkt internet hebt (ook al heb je na X GB met een snelheidsverlaging te maken), maar je hebt weer die constructie van "Eerste 12 ondertussen verlaagd naar 6 maanden €30, daarna €60".

Vodafone is de enige die 24 maanden lang een vast bedrag kan aanbieden (door middel van F&F code), maar volgens mij moet je dan nog een paar maanden wachten totdat het product beschikbaar is onder F&F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Uniciteit schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:03:
[...]

Volgens mij scheelt het alleen aansluitkosten en het enige abonnement waarbij je echt korting krijgt zijn de sim-only abonnementen.

Het voordeel van zo'n F&F code + abonnement, is dat je bijvoorbeeld 24 maanden lang €30,00 p/m betaald (in plaats van 12 maanden lang €20, en vervolgens de volgende 12 maanden €40!).

------------------------------------------
Voor de zesde generatie iPhone ('iPhone 5') kopers hier: bij wie gaan jullie het toestel nemen? KPN, T-Mobile of Vodafone?

KPN is wat mij betreft uitgesloten omdat je het toestel niet mag houden (en stel je laat 'm vallen, dan moet je KPN nog eens betalen!).

T-Mobile is wel een goede keuze omdat je dan toch nog onbeperkt internet hebt (ook al heb je na X GB met een snelheidsverlaging te maken), maar je hebt weer die constructie van "Eerste 12 ondertussen verlaagd naar 6 maanden €30, daarna €60".

Vodafone is de enige die 24 maanden lang een vast bedrag kan aanbieden (door middel van F&F code), maar volgens mij moet je dan nog een paar maanden wachten totdat het product beschikbaar is onder F&F.
Idd, iPhone 5 zal pas over aantal maanden in de friends and family komen gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
alwaysleft schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:31:
[...]

Idd, iPhone 5 zal pas over aantal maanden in de friends and family komen gok ik...
Ok dan ga ik echt huilie huilie doen! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem los kopen i.c.m. f&f sim only, lijkt mij het voordeligst.

hem = iPhone 5 :9

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riderider
alwaysleft schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:31:
[...]

Ik had verwacht dat die daar gelijk zou komen. De S3 stond er geloof ik volgens mij ook al direct tussen. Ik hoop het in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Dionlinn schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:46:
[...]

Ik had verwacht dat die daar gelijk zou komen. De S3 stond er geloof ik volgens mij ook al direct tussen. Ik hoop het in ieder geval..
Als die maar voor 30 november erbij staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 12:30
maar ik verwacht dat 4S toch wel in prijs gaat zakken zodra de Iphone 5 ( of hoe die ook mag gaan heten) leverbaar wordt. Dan zou de prijs icm VF ff toch wel moeten gaan zakken

Kweet zelf nog niet wat het gaat worden. Ligt aan de specs van Iphone 5 en de prijs icm abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riderider
Ener103 schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:45:
maar ik verwacht dat 4S toch wel in prijs gaat zakken zodra de Iphone 5 ( of hoe die ook mag gaan heten) leverbaar wordt. Dan zou de prijs icm VF ff toch wel moeten gaan zakken

Kweet zelf nog niet wat het gaat worden. Ligt aan de specs van Iphone 5 en de prijs icm abbo.
Ik denk dat je aan 40-45 euro moet denken per maand, en dan 100-140 bijbetalen. ( Maar dan krijg je wss nog 12 maanden 50% korting, of met die F&F code, 30 euro per maand :) ). Althans dit hoop ik, net zoals de voorgaande Iphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpjjansen
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 21:00
Is er toevallig nog een F&F code beschikbaar zodat ik ook mijn vrouwtje kan voorzien van een Iphone.
Bedankt alvast
Pagina: 1 ... 21 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.