Ik heb dit nagerekend, maar het scheelt je ongeveer 100 euro over 2 jaar als je een F&F code gebruikt.Uniciteit schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:03:
[...]
Volgens mij scheelt het alleen aansluitkosten en het enige abonnement waarbij je echt korting krijgt zijn de sim-only abonnementen.
Het voordeel van zo'n F&F code + abonnement, is dat je bijvoorbeeld 24 maanden lang €30,00 p/m betaald (in plaats van 12 maanden lang €20, en vervolgens de volgende 12 maanden €40!).
------------------------------------------
Voor de zesde generatie iPhone ('iPhone 5') kopers hier: bij wie gaan jullie het toestel nemen? KPN, T-Mobile of Vodafone?
KPN is wat mij betreft uitgesloten omdat je het toestel niet mag houden (en stel je laat 'm vallen, dan moet je KPN nog eens betalen!).
T-Mobile is wel een goede keuze omdat je dan toch nog onbeperkt internet hebt (ook al heb je na X GB met een snelheidsverlaging te maken), maar je hebt weer die constructie van "Eerste 12 ondertussen verlaagd naar 6 maanden €30, daarna €60".
Vodafone is de enige die 24 maanden lang een vast bedrag kan aanbieden (door middel van F&F code), maar volgens mij moet je dan nog een paar maanden wachten totdat het product beschikbaar is onder F&F.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.