Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Uniciteit schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:03:
[...]

Volgens mij scheelt het alleen aansluitkosten en het enige abonnement waarbij je echt korting krijgt zijn de sim-only abonnementen.

Het voordeel van zo'n F&F code + abonnement, is dat je bijvoorbeeld 24 maanden lang €30,00 p/m betaald (in plaats van 12 maanden lang €20, en vervolgens de volgende 12 maanden €40!).

------------------------------------------
Voor de zesde generatie iPhone ('iPhone 5') kopers hier: bij wie gaan jullie het toestel nemen? KPN, T-Mobile of Vodafone?

KPN is wat mij betreft uitgesloten omdat je het toestel niet mag houden (en stel je laat 'm vallen, dan moet je KPN nog eens betalen!).

T-Mobile is wel een goede keuze omdat je dan toch nog onbeperkt internet hebt (ook al heb je na X GB met een snelheidsverlaging te maken), maar je hebt weer die constructie van "Eerste 12 ondertussen verlaagd naar 6 maanden €30, daarna €60".

Vodafone is de enige die 24 maanden lang een vast bedrag kan aanbieden (door middel van F&F code), maar volgens mij moet je dan nog een paar maanden wachten totdat het product beschikbaar is onder F&F.
Ik heb dit nagerekend, maar het scheelt je ongeveer 100 euro over 2 jaar als je een F&F code gebruikt.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
[...]
Voor de zesde generatie iPhone ('iPhone 5') kopers hier: bij wie gaan jullie het toestel nemen? KPN, T-Mobile of Vodafone?
Los. Laat hem waarschijnlijk meteen uit de USA over komen als hij daar uit is en meteen kan shippen. Stop ik er mijn i150 '08 in van TM, en gaan..., voor €30 per maand 150 belminuten én 150 sms én ongelimiteerd internet. Bij mijn weten nog geen sim-only's gezien die echt onbeperkt bieden voor dat bedrag. Alleen hopen dat TM niet een paar maanden later zegt, dit zijn de nieuwe voorwaarden, take it or leave it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:41

Chiron

Moderator Discord
Los, en ik laat mijn Vodafone bel+sms+web doorlopen. Ik betaal nu 27,50 per maand voor onbeperkt internet, 200 minuten/sms, en betalen per seconde.

Nu nog even kijken hoe dat zit met het omruilen van de simkaart voor een nano/micro exemplaar.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 20:16
[...]

(knip)

Vodafone is de enige die 24 maanden lang een vast bedrag kan aanbieden (door middel van F&F code), maar volgens mij moet je dan nog een paar maanden wachten totdat het product beschikbaar is onder F&F.
Weet je zeker dat het zo is dat nieuwe telefoons pas na aantal maanden bij Friend and Family komen? Ben nog niet zo heel lang "in" op F&F, en kan een code via mijn broer krijgen, en zou graag de iPhone 5/nieuwe iPhone via F&F kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
mpjjansen schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:14:
Is er toevallig nog een F&F code beschikbaar zodat ik ook mijn vrouwtje kan voorzien van een Iphone.
Bedankt alvast
Ik heb zat codes, dm me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Toen de 4 uitkwam, heb ik bij T-Mobile m'n i300 abo opgezegd. Vervolgens kwamen ze binnen de opzegtermijn (maand) met een nieuw aanbod waarbij ik minder voor het toestel betaalde en een 10tje p.m. korting op het abo kreeg.
Ik wacht eerst af wat de prijzen worden. In eerste instantie verwacht ik dat deze hoog zijn en dat ik toch weer opzeg en overstap op een Vodafone sim-only (hier zijn ze toch wel best goedkoop in). Een los toestel wordt het dan.

Verder vraag ik me af of die F&F aanbiedingen met toestel nou echt zo goedkoop zijn. Vergeleken met T-Mobile zie ik dat iig niet.

Wat me wel aan T-Mobile opviel is dat met de huidige abo's er een aardig gat zit in de internet snelheden. De Smart Plus abo's hebben max 3,6 mbps en de iSmart abo's hebben 14,4 mbps.
Vodafone heeft abo breed minimaal 7,2 mbps wat me toch wel merkbaar lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Chiron schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:51:
Los, en ik laat mijn Vodafone bel+sms+web doorlopen. Ik betaal nu 27,50 per maand voor onbeperkt internet, 200 minuten/sms, en betalen per seconde.

Nu nog even kijken hoe dat zit met het omruilen van de simkaart voor een nano/micro exemplaar.
Er komen inderdaad steeds meer signalen dat de nieuwe iPhone een nano-sim gaat gebruiken. Dit kan nog wel een probleem worden voor degenen die een losse iPhone willen kopen in combinatie met een sim-only abonnement. Met de micro-sim duurde het ook een eeuwigheid voordat alle sim-only providers de kaart konden leveren zodat vaak officieel het advies kwam om de standaard kaart dan maar te knippen. Zelfs als je je huidige abonnement laat doorlopen is het maar de vraag of ze bereid zijn je simkaart om te wisselen voor een nano-sim als ze niet genoeg blijken te hebben.

Laten we hopen dat het klopt dat de providers er miljoenen van hebben ingeslagen voor de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad anders zijn veel mensen, waaronder ik, het haasje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dey
  • Laatst online: 15-09 16:35

Dey

Bij Vodafone adviseren ze om langs een Vodafone Store te gaan voor een nano-SIM tegen de tijd dat deze beschikbaar komt.
Ook ik vrees met grote vreze dat wanneer ik voor m'n vrouw en mijzelf een iPhone5 aangeschaft heb dat deze nog enige tijd onbruikbaar zullen zijn i.v.m. het ontbreken van een nano-SIM. Ben helemaal benieuwd hoe het zal gaan bij mijn provider Yes Telecom (KPN netwerk).

[ Voor 13% gewijzigd door Dey op 04-09-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
AFT0570 schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:58:
[...]

Weet je zeker dat het zo is dat nieuwe telefoons pas na aantal maanden bij Friend and Family komen? Ben nog niet zo heel lang "in" op F&F, en kan een code via mijn broer krijgen, en zou graag de iPhone 5/nieuwe iPhone via F&F kopen. ;)
Ik weet het niet zeker.

Ik vraag me af of je misschien ook de bestelling kunt plaatsen via de telefoon (voor andere toestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Uniciteit schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:10:
[...]

Ik weet het niet zeker.

Ik vraag me af of je misschien ook de bestelling kunt plaatsen via de telefoon (voor andere toestellen).
Nee kan helaas niet, alleen wat er op de website staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02

Maximus

There is no substitute

Heeft iemand nog een F&F code van Vodafone voor mij beschikbaar? Als je die wilt DM'en heel graag :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:47
Maximus schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 21:02:
Heeft iemand nog een F&F code van Vodafone voor mij beschikbaar? Als je die wilt DM'en heel graag :)
Je kunt beter alwaysleft DM'en!

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 20:29
Kreeg aan het einde van de keynote een sms van Tmobile dat ik m'n mailbox morgen in de gaten moest houden als ik de iPhone 5 snel wil. Ben benieuwd!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:43
Znivian schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:07:
Kreeg aan het einde van de keynote een sms van Tmobile dat ik m'n mailbox morgen in de gaten moest houden als ik de iPhone 5 snel wil. Ben benieuwd!
http://www.t-mobile.nl/iphone ?

Freelance Drupal Developer

• Znivian
Ja, maar zat meer te denken aan info voor pre-order? M'n abo is eind juli verlopen en heb nog even gewacht.

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Zijn er al nano sims beschikbaar? Of is de micro te knippen?

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
joffrey19 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:48:
Zijn er al nano sims beschikbaar? Of is de micro te knippen?
Ik meende dat zoiets niet mogelijk was. De nano sim heeft echt andere chips. Ik weet ook niet waar je dan de micro moet knippen want je knipt sowieso de chips door.

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:47
Ik zit een beetje te rekenen. Heb nu i150 08" van T-Mobile en ben 30 euro per maand kwijt. 150 SMS & 150 belminuten & onbeperkt internet (FUP).

iPhone 5 zal waarschijnlijk enorm duur worden bij T-Mobile, met enorm weinig data abbonementen.

Dit ziet er goed uit bij Vodafone:
Sim Only Bel+Sms+Web Altijd € 29 2 jaar
75 belminuten // Gratis sms/mms // 14 maanden 50% korting

code:
1
2
3
14 * 14,50 = 203
10 * 30 = 300
583 + 600 = 1103

Vrij prijzig nog, vind ik. Vergeleken met de 30 euro per maand + 160 euro bijbetalen voor een iPhone 4 16GB... (in de eerste weken).

[ Voor 13% gewijzigd door iMick op 12-09-2012 22:18 ]

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
In de UK is de iPhone 5 al op 21 sept. beschikbaar dus dan kunnen we meteen zien of hij in de Vodafone UK store bij F&F komt te staan.

• Dannydekr
Blue_Fear schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:54:
In de UK is de iPhone 5 al op 21 sept. beschikbaar dus dan kunnen we meteen zien of hij in de Vodafone UK store bij F&F komt te staan.
Ben erg benieuwd, denk niet dat ik heel veel weken extra kan wachten tot die eindelijk in de F&F komt :).

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hebben jullie enig idee welke provider het best is om te kiezen als je (in de toekomst) gebruik wil maken van LTE?

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Zegato schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:42:
Hebben jullie enig idee welke provider het best is om te kiezen als je (in de toekomst) gebruik wil maken van LTE?
Volgensmij was KPN de eerste ermee, maar ik zelf zou vodafone aanraden. ben zelf al 6 jaar klant bij vodafone. Super provider!

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:52
Ben wel benieuwd naar de abbonementsprijzen voor 1 jaar.
Ik ben op zoek naar een internetbundel van 1gb met zo klein mogelijk bel/sms bundel aangezien ik dat toch bijna niet meer doe.

Ik zit nu bij t-mobile maar ik stap zo over aangezien hun bereik en 3g niet echt super is.

Mischien toch weer terug naar vodafone,Na een uitstapje van 12 jaar

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Als ik de online Apple Store DE mag geloven gaat de iPhone 5 16GB €679,- euro kosten!
En dan niet te vergeten: €789,- 32GB, €899,- 64GB model.

Wel erg prijzig, vinden jullie ook niet?

An  a day keeps the doctor away.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
HardCoreGamer schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:36:
Als ik de online Apple Store DE mag geloven gaat de iPhone 5 16GB €679,- euro kosten!
En dan niet te vergeten: €789,- 32GB, €899,- 64GB model.

Wel erg prijzig, vinden jullie ook niet?
Behoorlijk duur ja. Maarja het is wel de trend van de prijzen, kijk maar naar de prijsstijgingen bij de MBP's bij afgelopen update.

Hopelijk hier in NL €659 voor 16GB model.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Brm-G schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:38:
[...]

Behoorlijk duur ja. Maarja het is wel de trend van de prijzen, kijk maar naar de prijsstijgingen bij de MBP's bij afgelopen update.

Hopelijk hier in NL €659 voor 16GB model.
Laat ik nou net €660,08 euro op de bank hebben staan, dus ik hoop het! :Y

• UltraSub
Tc-Chub schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:03:
[...]

Ik meende dat zoiets niet mogelijk was. De nano sim heeft echt andere chips. Ik weet ook niet waar je dan de micro moet knippen want je knipt sowieso de chips door.
De nano sim heeft geen andere chips. Hij is met gebruik van een adapter gewoon backwards compatible. Dat betekent dat de chip layout niet anders is. Probleem gaat zijn dat je precies langs de randen van de chip moet snijden, en omdat hij 12-15% dunner is, je er ook nog eens wat vanaf moet schuren (hello cpu lapping principes :) )

• Shaverion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 19:22
HardCoreGamer schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:42:
[...]

Laat ik nou net €660,08 euro op de bank hebben staan, dus ik hoop het! :Y
Geen eten meer voor de rest van de maand xD

Maar de iPhone 4s is dus maar met 40euro gedaald? En dat zal natuurlijk niet veranderen tot de volgende iPhone... En de iPhone 5 is 60euro duurder als de oude iPhone 4s prijs, vraag me af waarom ze dat doen. Het zal de verkopen niet goed doen lijkt me (al word het toch wel een verkoopsucces)

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Shaverion schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:48:
[...]

Geen eten meer voor de rest van de maand xD

Maar de iPhone 4s is dus maar met 40euro gedaald? En dat zal natuurlijk niet veranderen tot de volgende iPhone... En de iPhone 5 is 60euro duurder als de oude iPhone 4s prijs, vraag me af waarom ze dat doen. Het zal de verkopen niet goed doen lijkt me (al word het toch wel een verkoopsucces)
Wat dacht je van onder andere de 2% belasting verhoging....

Iemand al iets opgepikt bij providers die huidige 4s bezitters laat upgraden op de een of andere manier?

• Znivian
Net een mailtje van t-Mobile: met verschillende links voor snel een iPhone, of als je wat langer kon wachten. Kon ook aangeven dat je er geen wilde en dan waarom. Voor 14/9 reageren. Heb maar aangeklikt dat ik m snel wilde :p we gaan het merken. Et lijkt er op dat ze hun zaakjes eindelijk iets beter op orde hebben

• Blitzkicker
  • Laatst online: 25-03-2016
Znivian schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:35:
Net een mailtje van t-Mobile: met verschillende links voor snel een iPhone, of als je wat langer kon wachten. Kon ook aangeven dat je er geen wilde en dan waarom. Voor 14/9 reageren. Heb maar aangeklikt dat ik m snel wilde :p we gaan het merken. Et lijkt er op dat ze hun zaakjes eindelijk iets beter op orde hebben
Iets van prijzen bekend?

Heb mailtje nu ook. Je moet alleen je keuze maken...

[ Voor 6% gewijzigd door Blitzkicker op 13-09-2012 12:41 ]

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
Kan iemand de prijzen vermelden van de T-mobile abonnementen voor de iphone 5?

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Znivian schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:35:
Ik heb ook op: 'Ja ik wil 'm meteen hebben geklikt, maar ik wil hem alleen als ik er een simlock vrij zonder abonnement kan kopen. Anders haal ik hem wel online via Apple zelf. :)

Iemand een idee welke opties wij aangeboden krijgen?

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:07
Ik heb nog geen mailtje ontvangen, terwijl me wel heb ingeschreven om op de hoogte te blijven.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Blitzkicker
  • Laatst online: 25-03-2016
Kuhr89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:47:
Ik heb nog geen mailtje ontvangen, terwijl me wel heb ingeschreven om op de hoogte te blijven.
Die mail krijg je alleen als je een aflopend of afgelopen contract hebt bij t-mobile...

Misschien moet je meer betalen als je gezegd hebt dat je hem zo snel mogelijk wil hebben >:)

Verwijderd

Net ook aangegeven hem snel te willen hebben via T-Mobile. Ik hoop alleen dat dit ook inhoud dat hij als los toestel te koop is aangezien ik al een abbonement heb lopen bij T-Mobile. Voor de zekerheid ook maar aangegeven dat ik op de hoogte gehouden wordt bij de Bellcompany. (klik)

• Kuhr89
Blitzkicker schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:08:
[...]

Die mail krijg je alleen als je een aflopend of afgelopen contract hebt bij t-mobile...

Misschien moet je meer betalen als je gezegd hebt dat je hem zo snel mogelijk wil hebben >:)
Mijn contract is afgelopen en moet al sinds augustus verlengen haha.. Zou beetje raar zijn dan.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

RSD1982 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:21:
Iemand al iets opgepikt bij providers die huidige 4s bezitters laat upgraden op de een of andere manier?
upgraden kan je wel vergeten, dat heeft geen enkele telecomprovider ooit gedaan. Hoe had je dat in gedachten dan? Oude telefoon inleveren?

[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 13-09-2012 13:55 ]

Elect a clown, expect a circus.

• Shaverion
  • Laatst online: 11-09 19:22
Iemand al van andere providers als de providers die de iPhone bij release meteen verkopen gehoord of ze snel een nano-sim gaan leveren?

Op het forum van Simyo en telfort word gemeld dat ze de nano sims wel gaan leveren maar nog niet bekent is wanneer. Simyo heeft ze besteld en is bezig met testen, lijkt me dat dat niet zo lang zal duren.

• Tc-Chub
Zoals het er nu naar uit ziet is Vodafone F & F iPhone abbo goedkoper dan een Sim Only F & F met een losse 5. Nu ben ik wel uit gegaan van de 4s abbo's dus als de prijzen niet te veel stijgen gaat dat lukken. Er zit nu namelijk nog 5 euro per maand verschil tussen zo'n abonnement en een Sim Only + los toestel combinatie.

Verwijderd

De F&F website van Vodafone heeft nu ook een paginavullende popup over de iPhone5, lijkt me een teken aan de wand dat 'ie ook daar beschikbaar komt.

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:52
Is er al iets bekend over abonnement icm de nieuwe iPhone?

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Lizardz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:27:
Is er al iets bekend over abonnement icm de nieuwe iPhone?
Kan nog niks vinden helaas. Zit al de hele dag te f5en

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
Sharpe. schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:31:
[...]

Kan nog niks vinden helaas. Zit al de hele dag te f5en
Hier ook. :+

Abonnement loopt de 21ste af, maar neem aan dat ik het gewoon nu al kan reserveren zodra 't kan. Als de iPhone uitkomt is mijn abonnement immers afgelopen. Hoop niet dat ze lastig doen en ik niet voor de 21ste kan reserveren.

Qua prijs wil ik maximaal 300 euro betalen, en zo rond de 45 per maand. Hoop dat dat een beetje realistisch is. :)

• Sharpe.
Ralluff schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:43:
[...]

Qua prijs wil ik maximaal 300 euro betalen, en zo rond de 45 per maand. Hoop dat dat een beetje realistisch is. :)
300 voor de 32gb aub! O-)

• Ralluff
Prijs van de 4S (32GB) is nog 219,- bij een abonnement van 47,50 per maand.
Als de iPhone 5 32GB zo rond de 300 gaat worden met dezelfde abonnementskosten, dan word de keus makkelijk voor mij. :)

Hoop dat alles qua prijs redelijk snel bekend gaat worden..

• rickdehoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-07 13:07
Kan iemand een reeele gok doen als het gaat om het aantal te leveren iphone5's bij gsmweb.nl op 28 september? Ik sta daar namelijk op de lijst bij de eerste 100 en wil graag zo snel mogelijk die iphone hebben. thnx

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Damn, dit wordt een dure grap.. ik neem een iPhone 5 - 64GB (400 euro geloof ik icm abbo), met het T-Mobile i-75 abonnement (37,50 + 4,95 voor onbeperkt internet) + 52,50 euro aansluitkosten, dit alles maakt:

494,95 wat meteen afgetikt mag worden voor deze telefoon

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Zojuist kpn gebeld.

De nano-sim kost me 17,50 excl btw wn wordt eind september uitgeleverd.

• Kuhr89
Pff ik heb nog steeds geen mail gehad van Tmobile en ik wil eigenlijk vóór morgen laten weten dat ik hem snel wil hebben.. Ook in verband met die BTW verhoging ;)
Morgen misschien maar even bellen ofzo?

• ProfoundValue
  • Niet online
Kuhr89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:30:
Pff ik heb nog steeds geen mail gehad van Tmobile en ik wil eigenlijk vóór morgen laten weten dat ik hem snel wil hebben.. Ook in verband met die BTW verhoging ;)
Morgen misschien maar even bellen ofzo?
Maar als je dit laat weten, hoop je dan dat ze je op een reserveringenlijst gaan zetten?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51
rickdehoop schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:48:
Kan iemand een reeele gok doen als het gaat om het aantal te leveren iphone5's bij gsmweb.nl op 28 september? Ik sta daar namelijk op de lijst bij de eerste 100 en wil graag zo snel mogelijk die iphone hebben. thnx
Heb je je wel eens afgevraagd of het misschien wel reëel dat je deze vraag stelt? Niemand weet namelijk hoeveel iPhones iedere zaak krijgt. Als je zo graag een nieuwe iPhone wilt kun je het beste een ochtendtje naar Duitsland of Frankrijk gaan en je geluk wagen bij een grote retailer of i-store.

• Kuhr89
Nouja, ze sturen niet voor niks een email met de vraag of je hem snel wilt hebben of later?
Bij mijn vorige iPhones (3g en 4) heb ik me op een reserveringslijst gezet bij de T-Mobile winkel in Eindhoven. Als je daar zo vroeg mogelijk op een lijst kwam, kreeg je ook het snelst de iPhone..

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51
Kuhr89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:33:
Nouja, ze sturen niet voor niks een email met de vraag of je hem snel wilt hebben of later?
Bij mijn vorige iPhones (3g en 4) heb ik me op een reserveringslijst gezet bij de T-Mobile winkel in Eindhoven. Als je daar zo vroeg mogelijk op een lijst kwam, kreeg je ook het snelst de iPhone..
Dat is natuurlijk ook het spel van de verkoop, zoveel mogelijk lucht pompen :)

De kans is gewoon groot dat je niet direct een iPhone kunt bemachtigen maar is dat echt zo erg? Je leven zal er echt niet veel anders uit zien als je het toestel ietsjes later in huis hebt.

• Kuhr89
Haha, nee mijn leven zal er niet veel anders uitzien. Het is alleen wel zo dat de BTW natuurlijk omhoog gaat op 1 oktober. Zou natuurlijk fijn zijn als ik hem vóór 1oktober zou kunnen bemachtigen, dan ontloop ik die 2% prijsstijging.

• Osxy
  • Laatst online: 22:06

Osxy

Holy crap on a cracker

Kuhr89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:40:
Haha, nee mijn leven zal er niet veel anders uitzien. Het is alleen wel zo dat de BTW natuurlijk omhoog gaat op 1 oktober. Zou natuurlijk fijn zijn als ik hem vóór 1oktober zou kunnen bemachtigen, dan ontloop ik die 2% prijsstijging.
1,65%* :+

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Sharpe.
Kuhr89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:40:
goed punt.

• Kuhr89
Volgens mij is het gewoon 2%, aangezien het van 19 naar 21% gaat. Maargoed, je zult wel een wat diepere berekening hebben :)

Normaal hoef ik de telefoon niet direct binnen te hebben, maargoed..
Dikke kans dat de 16GB 269 euro gaat kosten, dan zal hij na 1 oktober dus 274 kosten. Natuurlijk is het zo dat het maar 5 euro zal schelen, maar stel dat je nog wat meer moet gaat betalen, bijvoorbeeld een Nano-simkaart + aansluitingskosten ( die ik er normaal gesproken wel af kan lullen) Dan kan het zomaar zijn dat je 10 euro extra betaald, alleen maar omdat je een dag of week later je toestel haalt.

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:55
ik vind het mailtje van T-Mobile toch maar wat vaag, je kan alleen aanklikken wat je wilt en voor de rest gebeurt er niks je hoeft geen gegevens op te geven. je krijgt geen bevestiging niks nada noppes. ik vraag me af of er nou ook nog wat gebeurt met je keuze?

• Znivian
Donnie Darko schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:40:
ik vind het mailtje van T-Mobile toch maar wat vaag, je kan alleen aanklikken wat je wilt en voor de rest gebeurt er niks je hoeft geen gegevens op te geven. je krijgt geen bevestiging niks nada noppes. ik vraag me af of er nou ook nog wat gebeurt met je keuze?
Volgens mij hebben ze unieke links gegenereerd met de mails, dus je komt waarschijnlijk wel in de database terecht. Het feit dat ze nu zeer proactief er mee bezig zijn (met de mensen die bijna verlopen of al verlopen zijn, mn vriendin heeft niets ontvangen, maar heeft pas sinds november vorige jaar haar 4s) is al een hele verbetering met de afgelopen jaren. Alle vertrouwen dit keer eerlijk gezegd

• Kuhr89
Ja toch wel jammer dan:P Mijn Ex heeft zelfs het mailtje gekregen.. Mijn contract is al afgelopen en moet dus gaan verlengen.. Komt goed! Zaterdag even langs de winkel;)

• rickdehoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-07 13:07
Ik heb geen mail of sms gehad. Terwijl mijn abonnement 26 september afloopt en ik graag voor de iphone 5 ga. Ben benieuwd of ik nog een mailtje krijg, anders maar gewoon volgende week inschrijven.

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:13
Ik en mijn broertje gaan hem dan ook via Friends & Family regeling van Vodafone halen :) er staat nu €160,- met een €29,75p/m (was eerst €110) voor de 16GB versie van de iPhone 4s dus ik hoop dat die iPhone 5 een beetje rond diezelfde prijs komt want die schijnt extra openingskorting te krijgen (aldus mijn contact) :) we gaan hopen, want ja elke euro telt voor de tieners :P

• Tc-Chub
Nilsepils schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:06:
Ik en mijn broertje gaan hem dan ook via Friends & Family regeling van Vodafone halen :) er staat nu €160,- met een €29,75p/m (was eerst €110) voor de 16GB versie van de iPhone 4s dus ik hoop dat die iPhone 5 een beetje rond diezelfde prijs komt want die schijnt extra openingskorting te krijgen (aldus mijn contact) :) we gaan hopen, want ja elke euro telt voor de tieners :P
Hope so! Arme studenten he! ;)

• Nilsepils
Nou nog niet eens... allebei nog op 't middelbaar, broederlief 4-vwo en ik in de 5de :) Nou hebben we wel al 15 euro van het overtollige kleedgeld af kunnen snoepen (daar was ondertussen met tegenzin van moeders al een mooi horloge van gekocht O-)) en dat word dan een abbonnementenfonds :) Voorheen moesten we dat helemaal zelf betalen. Het is niet zo zeer het abbo-geld dus, maar die eerste investering, want die voel je, kan je ook hele andere leuke dingen van kopen.

• ProfoundValue
  • Niet online
Puur een interessevraagje hoor, maar het valt me op dat veel Tweakers hier kiezen voor Vodafone als provider voor hun iPhone 5, waarom is dit precies?

En waarom wordt er dan ook steeds gekozen voor dat 'friends & family' pakket?

• Nilsepils
Eerste vraag is wat meer persoonlijk, ik heb gewoon van veel mensen gehoord dat Vodafone goed bereik heeft in onze streek, ik zit met Ben (T-Mobile netwerk) toch steeds op 2G... beetje jammer dus, maar het kan best zijn dat dat bij jullie anders is.

Die tweede is wat makkelijker, het friends & family pakket scheelt gewoon heel veel geld, je hoeft geen aansluitkosten te betalen, en je krijgt 30% korting op abonnement, wat in de praktijk net zo veel kost als 12mnd €20 daarna €40 abonnementen, dat is dus meer voor het hele contract hetzelfde betalen en het verschil is dan marginaal, volgens mij scheelt het ook nog iets op toestelprijs ;)

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Ik heb momenteel t-mobile en ik moet toegeven dat de bereik hier in Groningen prima is. Buiten de stad wordt het wel lastiger.
Ik wou met iphone 5 overstappen naar KPN, maar die hele leaseplan is belachelijkkkkk.
Zit nu te twijfelen tussen t-mobile en vodafone...

• ProfoundValue
  • Niet online
Nilsepils schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:30:
Eerste vraag is wat meer persoonlijk, ik heb gewoon van veel mensen gehoord dat Vodafone goed bereik heeft in onze streek, ik zit met Ben (T-Mobile netwerk) toch steeds op 2G... beetje jammer dus, maar het kan best zijn dat dat bij jullie anders is.

Die tweede is wat makkelijker, het friends & family pakket scheelt gewoon heel veel geld, je hoeft geen aansluitkosten te betalen, en je krijgt 30% korting op abonnement, wat in de praktijk net zo veel kost als 12mnd €20 daarna €40 abonnementen, dat is dus meer voor het hele contract hetzelfde betalen en het verschil is dan marginaal, volgens mij scheelt het ook nog iets op toestelprijs ;)
Hmm, ik zal 't wat meer gaan uitzoeken, ook het bereik in mijn streek, dus bij welke provider dit beter is. Ik heb nu namelijk steeds alleen maar bij T-Mobile zitten kijken, puur omdat ik daar nu met mijn BlackBerry ook zit ;)

• Tc-Chub
Het gaat mij in principe niet zozeer om het bereik van Vodafone. Ik zit nu bij KPN/Hi en dat is natuurlijk ook prima, maar aangezien zij nu met die leaseprijzen zijn begonnen is dat geen optie meer en kom ik automatisch uit bij Vodafone. Een andere optie is mijn huidige Sim only houden en een losse koop maar dat is ook redelijk prijzig. Het friends en Family aanbod is dan natuurlijk leuk om naar te kijken.

T-mobile heb ik altijd al niets gevonden wat betreft de dekking hier.

[ Voor 11% gewijzigd door Tc-Chub op 13-09-2012 22:54 ]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
Heeft iemand ervaring met de F&F bij de launch destijds van de 4s? Bestond dat toen al, en zo ja, was hij toen tegelijk te bestellen met de launch bij de andere providers?

• NotSoSteady
  • Laatst online: 11:17
Losse verkoop wordt bijna onmogelijk gemaakt door het verstrekken van de Nano SIM, neem nou Hi, die gaat ze alleen verstrekken bij een nieuw abonnement, over losse verkoop is nog alles onduidelijk, erg lekker allemaal.

• Ralluff
Vraag me af wanneer de abonnementsprijzen bekend worden gemaakt, of word dit meestal pas bij de release vrijgegeven?

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 12:45
Die lease prijzen zijn ook belachelijk bij Hi/KPN en zit dus nu ook momenteel bij MTV mobile waar ze dus geen lease hebben maar wel gewoon kpn is helemaal top dus ! want KPN staat bij mij gewoon met tip op nr 1 qua bereik en snelheid en kortingen.

• UltraSub
Als iemand nog een F&F code voor me heeft, hou ik me aanbevolen. Denk er over om de iPhone 5 uit de USA te laten komen en een sim-only bij Vodafone te nemen. Jammer dat ik mijn i150 '08 zonder datalimiet bij TM dan op geef, maar is toch wel serieus goedkoper...

/edit
Nog vraagje, wat ik niet kan vinden op de VF site, voor Whatsapp heb ik toch geen blox nodig, toch?
Hoe gaat VF tegenwoordig om met net neutrality, lees: upcoming FaceTime over 3G?

[ Voor 26% gewijzigd door UltraSub op 13-09-2012 23:48 ]

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Kuhr89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:47:
Volgens mij is het gewoon 2%, aangezien het van 19 naar 21% gaat. Maargoed, je zult wel een wat diepere berekening hebben :)

Normaal hoef ik de telefoon niet direct binnen te hebben, maargoed..
Dikke kans dat de 16GB 269 euro gaat kosten, dan zal hij na 1 oktober dus 274 kosten. Natuurlijk is het zo dat het maar 5 euro zal schelen, maar stel dat je nog wat meer moet gaat betalen, bijvoorbeeld een Nano-simkaart + aansluitingskosten ( die ik er normaal gesproken wel af kan lullen) Dan kan het zomaar zijn dat je 10 euro extra betaald, alleen maar omdat je een dag of week later je toestel haalt.
Het is geen 2% prijsstijging omdat je dan 2% zou pakken op een bedrag waar al 19% in berekend zit.
Je moet eerst terug maar het oude (verkoopprijs excl btw) bedrag en dan met 21% verhogen

Dus 269 / 119 * 121 = 273,52

Overigens met de vaste prijzen die Apple hanteert denk ik dat de btw verhoging al in de prijs van de iPhone 5 zit berekend waardoor de prijs na 1 oktober niet zal stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Laatst online: 21-02-2022
Enige prijzen icm een abonnement staan al op de sites van 2call & smartphoneshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Voor diegene die opzoek zijn naar vodafone friends and family codes, ik heb ze! Dm me jullie mail adressen!

[ Voor 20% gewijzigd door alwaysleft op 14-09-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
Is de iPhone morgen ook te pre-orderen in Nederland via de apple store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 22:06

Osxy

Holy crap on a cracker

Nee. Volgende week pas.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
Hoi ff een vraagje:

Mijn abbo van VF loopt tot maart 2013. Is het mogelijk dat ik bij VF een tweede contract afsluit (met een F&F code) en dat ik dus 2 contracten heb tot en met december (want dan kan ik mijn contract stopzetten omdat het 4 maanden vóór het einde van mijn contract is toch?). En dan ook nog dat ik mijn huidige nummer kan overzetten op de nano simkaart. Of is dit onmogelijk? Anders is de beste optie als ik de iphone direct wil hebben om de iphone los te kopen en door te gaan met mijn huidige abbo tot en met december en daarna een sim only te nemen toch? Wat denken jullie.

Weet niet of het goed te volgen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
virish01 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 01:04:
Hoi ff een vraagje:

Mijn abbo van VF loopt tot maart 2013. Is het mogelijk dat ik bij VF een tweede contract afsluit (met een F&F code) en dat ik dus 2 contracten heb tot en met december (want dan kan ik mijn contract stopzetten omdat het 4 maanden vóór het einde van mijn contract is toch?). En dan ook nog dat ik mijn huidige nummer kan overzetten op de nano simkaart. Of is dit onmogelijk? Anders is de beste optie als ik de iphone direct wil hebben om de iphone los te kopen en door te gaan met mijn huidige abbo tot en met december en daarna een sim only te nemen toch? Wat denken jullie.

Weet niet of het goed te volgen is....
Dat is helaas niet mogelijk, dan krijg je echt een nieuw nummer voor de duur van het contract. Verlengen kan 4 maanden voor het contract afloopt. De duur van het contract dien je tot de laatste dag uit te zitten, 4 maanden van te voren het contact stopzetten kan helaas niet. (anders zou iedereen dit doen ;) ) De enige optie is dan inderdaad de iPhone 5 los aan te schaffen, en je abonnement met een sim-only te verlengen.

[ Voor 11% gewijzigd door Rowinio op 14-09-2012 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb onlangs een nieuw abonnement afgesloten bij Telfort. Kreeg er een simkaart bij maar het abonnement gaat pas in per oktober. Ik gaf aan dat de simkaart voor de nieuwe iPhone moest worden (was toen nog niet voorgesteld) en kreeg de bijpassende simkaart mee. Begrijp ik nu goed dat die simkaart niet in de iPhone5 gaat passen dan? Sorry maar simkaart technologie zit niet bepaald op mijn dagelijkse techradar ;)

Simkaartje zit nog in het plastic, dus anders maar eens terug naar de winkel morgen, moeten ze die maar even omwisselen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:17:
Ik heb onlangs een nieuw abonnement afgesloten bij Telfort. Kreeg er een simkaart bij maar het abonnement gaat pas in per oktober. Ik gaf aan dat de simkaart voor de nieuwe iPhone moest worden (was toen nog niet voorgesteld) en kreeg de bijpassende simkaart mee. Begrijp ik nu goed dat die simkaart niet in de iPhone5 gaat passen dan? Sorry maar simkaart technologie zit niet bepaald op mijn dagelijkse techradar ;)

Simkaartje zit nog in het plastic, dus anders maar eens terug naar de winkel morgen, moeten ze die maar even omwisselen.
Waarschijnlijk zal deze geknipt kunnen worden, het is gewoon een kleinere versie van de micro-simkaart nog weer. Omruilen kan geld kosten (meestal rond de 10~15 euro), maar ga er maar vanuit dat ze nog geen nano sim leveren.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 21:01
Twitter van Telfort zegt dat ze vanaf 28 sept de nano-sim kunnen leveren :) of in ieder geval kan je dan bestellen.

http://twitter.com/Telfort/status/246238352561561600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ok, dan wacht ik nog even tot na de 28e. Ik ga er niets voor betalen, dan hadden ze destijds of geen simkaart moeten meegeven, of de goeie. Als ik hem nou al een hele poos gebruikt had was het een ander verhaal misschien.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:55
het ziet er naar uit dat alleen T-mobile klanten met een i-abbo uit 2008 de mail en sms hebben gehad.
slim van T-Mobile :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ik heb weer een hele zwik friends an family codes gekregen :)dm me je mail adres als je eentje wilt.

[ Voor 35% gewijzigd door alwaysleft op 14-09-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

alwaysleft schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:14:
Ik heb weer 50 friends an family codes gekregen :)dm me je mail adres als je eentje wilt.
50? Dat is een hele lading :P.
Via het werk krijg ik er 10 p/j. Maargoed, ik heb de meeste al weggegeven. Hoop dat ik er nog 1 voor mijn beschikking heb om er eindelijk zelf eens gebruik van te maken i.p.v. te delen met vrienden und familie.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Donnie Darko schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:12:
het ziet er naar uit dat alleen T-mobile klanten met een i-abbo uit 2008 de mail en sms hebben gehad.
slim van T-Mobile :P
Ik heb een i-abbo uit 2008, maar geen mail of sms. Waarheb je het precies over?

Edit: zo te zien geen speciale aanbieding met korting :| (heb ff teruggebladerd) )

[ Voor 12% gewijzigd door Dannydekr op 14-09-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Kecin schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:15:
[...]

50? Dat is een hele lading :P.
Via het werk krijg ik er 10 p/j. Maargoed, ik heb de meeste al weggegeven. Hoop dat ik er nog 1 voor mijn beschikking heb om er eindelijk zelf eens gebruik van te maken i.p.v. te delen met vrienden und familie.
Ik had me idd verteld...zijn er bij lange na geen 50... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 12:09
alwaysleft schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:29:
[...]

Ik had me idd verteld...zijn er bij lange na geen 50... :(
Toch heb je een DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Net bevestiging gekregen dat iPhone 5 ook via Friends & Family beschikbaar zal zijn.
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u vraagt of de iPhone 5 ook beschikbaar zal zijn via Friends & Family.

De iPhone 5 zal inderdaad via Friends & Family aangeboden. Houdt hiervoor de website in de gaten.

[ Voor 57% gewijzigd door NotSoSteady op 14-09-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:18
Hehe same here :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
Iemand een idee hoe je bij Vodafone nou de meeste zekerheid hebt, dat je de iPhone 5 daadwerkelijk op de release hebt? Is het nou een kwestie van iedere dag de site in de gaten houden (heb me al ingeschreven voor informatie, echter nog geen mail of iets dergelijks.), of kun je in een winkel een reservering plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ralluff schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:35:
Iemand een idee hoe je bij Vodafone nou de meeste zekerheid hebt, dat je de iPhone 5 daadwerkelijk op de release hebt? Is het nou een kwestie van iedere dag de site in de gaten houden (heb me al ingeschreven voor informatie, echter nog geen mail of iets dergelijks.), of kun je in een winkel een reservering plaatsen?
Nieuwe klant veel kans, verlenging minder kans. :+ Die abonnementen zullen ook pas volgende week vrijdag beschikbaar zijn denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 14-09-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
Hmm, fuck :'(

Straks maar eventjes bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:49
Als er nog iemand zo'n F&F code over heeft, houd ik me graag aanbevolen. :)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Pagina: 1 ... 22 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.