Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
Remko.me schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:11:
ik wil heel graag ervaringen horen van Vodafone met een iPhone.

- bereikbaarheid
- klantenservice
- fijne punten
- slechte punten

ik wacht nu op mijn abonnement met iPhone, nummerbehoud is rond maar communicatie loopt stroef en niet heel prettig.

ben benieuwd of jullie je ervaringen mbt Vodafone zouden kunnen posten?

ik ben bij T-mobile weggevlucht van de ronduit belachelijke service die ze boden... en brutaal, hoop niet hetzelfde mee te maken bij vodafone.
Het netwerk en overige is zeker beter dan bij T-Mobile, al is T-Mobile volgens mij wel iets goedkoper in vergelijking, maar dan praat je over een paar euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Iemand ervaring Tele2 icm iPhone?

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:49
Remko.me schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:30:
Iemand ervaring Tele2 icm iPhone?
Dat niet, maar Tele2 gebruikt T-Mobile netwerk volgens mij. En dan nog hangt het sterk van je regio af hoe je ervaringen zijn. Ik heb nul problemen met T-Mobile en een 3GS in regio zuid-west Brabant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Ok.. ik heb nu Tmobile prima bereik.. maar lees veel negatieve ervaringen met tele2 vandaar mijn vraag.

Ik heb vandaag mijn bestelling bij vodafone moeten annuleren, iPhones konden niet worden geleverd voor augustus... hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 23:59
Remko.me schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:12:
Ok.. ik heb nu Tmobile prima bereik.. maar lees veel negatieve ervaringen met tele2 vandaar mijn vraag.

Ik heb vandaag mijn bestelling bij vodafone moeten annuleren, iPhones konden niet worden geleverd voor augustus... hmm
Heeft vodafone aangegeven wanneer ze wel konden leveren?

[ Voor 10% gewijzigd door Gangster93 op 12-07-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
nee, veel gedoe allemaal foutmeldingen en status kon niet worden ingezien.. ik moest maandag terugbellen, waarop ik antwoorden: mijn nummerbehoud is rond en de volgende stap is levering toch? maar konden ze niet beantwoorden. Toen kwam er bericht dat iPhone niet voorradig is, terwijl online stond van wel... onbekend wanneer wel voorradig.

ze deden flink moeilijk dus ik dacht: laat maar jullie willen mij blijkbaar niet als klant.
We hadden twee abonnementen overgezet van Tmobile naar vodafone, maar het kwam maar niet op gang.

Best wel irritante communicatie (en moeilijk) met vodafone geweest.

-----

Nu komt het lastige... ik moet het geld terug.. 2x 159 euro = 318 euro... ze zeggen 6-10 weken dat ik het pas terug krijg... pfft.
Ik ga een simonly bestellen..

iemand tips?

[ Voor 41% gewijzigd door Remko.me op 12-07-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik heb in augustus 2008 een i-150 abonnement met onbeperkt internet gekozen met een iPhone 3G. In augustus 2010 liep het abonnement af en heb ik het i-150 abonnement verlengt maar dan met een iPhone 4.

In augustus van dit jaar loopt mijn contract af en kom sinds juni in aanmerking voor een nieuw abonnement.

Ik heb met T-Mobile contact gehad en die geven aan dat als ik niks doe mijn oorspronkelijke i-150 abonnement uit 2008 gewoon doorloopt en dat ik dan ook onbeperkt internet blijf houden.
Dan zou ik een telefoon los moeten kopen, maar dan houd ik wel het i-150 abonnement.

Zijn er meer mensen die met het idee spelen om hun i-150 min of meer stilzwijgend te verlengen?
En is dat dan automatisch voor maximaal 1 jaar of is dat dan ook weer 2 jaar? Dat ben ik namelijk vergeten te vragen aan T-Mobile.

[ Voor 3% gewijzigd door McWolf82 op 13-07-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik laat het hier ook doorlopen. Ik snap je laatste vraag echter niet. Het abonnement is nu niet automatisch verlengd met één of twee jaar. Je abonnement wordt in principe gewoon elke maand één maand verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Uniciteit schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:39:
Ik laat het hier ook doorlopen. Ik snap je laatste vraag echter niet. Het abonnement is nu niet automatisch verlengd met één of twee jaar. Je abonnement wordt in principe gewoon elke maand één maand verlengd.
Ok, dus je zit niet meer vast aan 1-jarig of 2-jarig contract zoals toen het geval was. Je kunt echt per maand ook opzeggen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
McWolf82 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:47:
[...]

Ok, dus je zit niet meer vast aan 1-jarig of 2-jarig contract zoals toen het geval was. Je kunt echt per maand ook opzeggen dan?
Als ik het goed heb begrepen wel maar ik durf dit niet met absolute 100% zekerheid te zeggen. Maar, nogmaals, zoals ik het heb begrepen kun je het elke maand opzeggen (elk keer heb je een opzegtermijn van één maand).

Je zit natuurlijk wel vast een 1-jarig of 2-jarig contract zodra je een nieuw abonnement afsluit.

Edit:
Toevoeging, van het T-Mobile forum:
Als je het abonnement niet opzegt of vernieuwt, blijft je abonnement wel actief. Het loopt dan stilzwijgend door voor onbepaalde tijd. Uiteraard geldt in dat geval niet opnieuw een contractperiode van 12 of 24 maanden. De standaard opzegtermijn van 1 maand blijft wel staan. Eventuele kortingen welke je tijdens je contract kreeg, komen wel te vervallen.

[ Voor 36% gewijzigd door Uniciteit op 13-07-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:50:
[...]

KPN is altijd een follower geweest, nooit de innovatieve partij / the leader / de risiconemer, dat is waarom ze nu weer van structuur gaan wisselen, op deze manier schrikken ze klanten af :F ;w
Qua aanbieden van Spotify vind ik ze toch echt een innovatieve manier van denken en daar zullen ze ook wel wat klanten door bij hebben gekregen.
De klantenservice is ook prima geregeld en kun je gratis bellen.
Maar ze zijn vele malen duurder dan de concurrentie. Zo moet je 2 euro 50 betalen voor een papieren factuur 8)7 maar dat zullen alle partijen tegenwoordig wel in rekening brengen een bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicow101
  • Laatst online: 20-08 21:49
McWolf82 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:11:
Ik heb in augustus 2008 een i-150 abonnement met onbeperkt internet gekozen met een iPhone 3G. In augustus 2010 liep het abonnement af en heb ik het i-150 abonnement verlengt maar dan met een iPhone 4.

In augustus van dit jaar loopt mijn contract af en kom sinds juni in aanmerking voor een nieuw abonnement.

Ik heb met T-Mobile contact gehad en die geven aan dat als ik niks doe mijn oorspronkelijke i-150 abonnement uit 2008 gewoon doorloopt en dat ik dan ook onbeperkt internet blijf houden.
Dan zou ik een telefoon los moeten kopen, maar dan houd ik wel het i-150 abonnement.

Zijn er meer mensen die met het idee spelen om hun i-150 min of meer stilzwijgend te verlengen?
En is dat dan automatisch voor maximaal 1 jaar of is dat dan ook weer 2 jaar? Dat ben ik namelijk vergeten te vragen aan T-Mobile.
Ik zit tot mijn grote vreugde in hetzelfde schuitje als jij en laat m'n abbo doorlopen. Koop in het najaar een nieuwe iPhone en zit aan het eind van het jaar gebeiteld als tethering gratis beschikbaar wordt.

Het contract is per maand op te zeggen, je tekent niet voor een nieuwe termijn. Ik vraag me wel af wat 'onbeperkt' precies inhoudt tegenwoordig, de kleine lettertjes nog maar es lezen.

[ Voor 9% gewijzigd door nicow101 op 13-07-2012 20:34 ]

Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
nicow101 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:27:
[...]

Ik zit tot mijn grote vreugde in hetzelfde schuitje als jij en laat m'n abbo doorlopen. Koop in het najaar een nieuwe iPhone en zit aan het eind van het jaar gebeiteld als tethering gratis beschikbaar wordt.

Het contract is per maand op te zeggen, je tekent niet voor een nieuwe termijn. Ik vraag me wel af wat 'onbeperkt' precies inhoudt tegenwoordig, de kleine lettertjes nog maar es lezen.
Ik doe misschien hetzelfde, misschien houd ik het nog bij mijn iPhone 4 (we zien wel). Het abonnement blijft in ieder geval.

Bij T-Mobile was onbeperkt dacht ik écht onbeperkt (géén Fair Use Policy in ieder geval). Maar aangezien je nu geen vast contract van 2 jaar meer hebt (maar steeds één maand), zou T-Mobile wel kunnen zeggen "Hé, als je zo doorgaat met dit hoge verbruik dan verlengen we het contract niet meer."

Edit:
Toevoeging, van het T-Mobile forum:
Als je het abonnement niet opzegt of vernieuwt, blijft je abonnement wel actief. Het loopt dan stilzwijgend door voor onbepaalde tijd. Uiteraard geldt in dat geval niet opnieuw een contractperiode van 12 of 24 maanden. De standaard opzegtermijn van 1 maand blijft wel staan. Eventuele kortingen welke je tijdens je contract kreeg, komen wel te vervallen.

[ Voor 18% gewijzigd door Uniciteit op 13-07-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 07:37
Een vraagje.. Ik lees hier her en der dat je met een Friends&Familie code voordeliger uit kan zijn bij Vodafone.. Echter, heeft misschien iemand zo'n code voor mij??

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexOo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 18:55
McWolf82 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:47:
[...]

Ja. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je abonnement destijds was gebaseerd op kosten van de minuten, smsjes en data maar ook je toestel, iets wat dus op 24 maanden was uitgerekend. Laat dit je dit stilzwijgend doorlopen ben je eigenlijk steeds meer aan het afbetalen aan iets wat al "afbetaald" is. Verschil in prijs tussen normaal abbo en SimOnly in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:17
Weet er iemand hoe je een aankoopbewijs (na verlenging Vodafone) kunt krijgen? Die "online order information" van hen werkt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 22:52
Ik heb sinds kort maar mijn studentenabo uit 2009! bij Hi verlengd met 6 maanden met 20% per maand korting als ''trouwe klant''. Dit, om af te wachten wat de nieuwe iPhone 5 gaat brengen.
Koop altijd mijn iPhone (nu 4s) los en vind dit abo eigenlijk wel prima.

Scheelt me toch een kleine 15,- per maand met dezelfde voorwaarden.

[ Voor 12% gewijzigd door keanu_ op 17-07-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren T-Mobile. Was eerst klant bij KPN. Heb nu echter helaas heel erg slecht bereik op mijn slaapkamer met mobiel internet. Maar heb gelukkig wel prima Wi-Fi bereik op mijn slaapkamer. Als ik met mobiel internet en Wi-Fi verbonden ben dan verstuurt Whatsapp alleen heel erg slecht. De helft van de berichten worden niet verstuurd (Blijft een rondje draaien, en uiteindelijk een error). Terwijl als ik het mobiele internet uitschakel, hier totaal geen last van heb.

Hier had ik dus eerst geen last van met KPN. Iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Ik wil ook een iPhone 4S 16GB zwart icm Vodafone Vaak 50 2jr, vooral omdat ze nu die aanbieding hebben voor 12 maanden 25.00 per maand.

Maar ik ben al 2 jaar klant bij Vodafone (geen iPhone maar LG chocolate met 22,50 abo + 10 euro SMS Blox en ik ben regelmatig over m'n abo heen gegaan dus ik heb veel bij moeten betalen), en ik dacht die doen mij wel een beetje een mooie aanbieding, maar ik krijg precies dezelfde aanbiedingen als nieuwe klanten. Dat vond ik wel een beetje jammer.
Ik wil dan waarschijnlijk ook gewoon mijzelf opnieuw aanmelden als nieuwe klant als het ware, want ik wil graag een ander nummer.

Of kan je als bestaande klant ook een ander nummer krijgen bij verlengen?

[ Voor 7% gewijzigd door FT Twisty op 17-07-2012 15:45 ]

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 21:37
Let dan wel even op hoeveel aansluitkosten ze je in rekening gaan brengen (nieuwe klant/ander nummer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

dcl! schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:44:
Let dan wel even op hoeveel aansluitkosten ze je in rekening gaan brengen (nieuwe klant/ander nummer).
Dat is een goeie, daar had ik inderdaad niet bij stil gestaan.
Bedankt! :)
(Ze verbergen het ook zo lekker op de website omdat ze het niet meteen meerekenen in de totale kosten die je meteen moet voldoen, maar wordt pas op je eerste rekening doorberekend)

[ Voor 24% gewijzigd door FT Twisty op 17-07-2012 17:01 ]

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:17
Weet er iemand hoe je een aankoopbewijs (na verlenging Vodafone) kunt krijgen? Die "online order information" van hen werkt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Vanmorgen via www.algebeld.nl een 2 jarig KPN Bel+sms+web XL 1500 abonnement afgesloten met een iPhone 4S 64gb met slechts 93,50 euro bijbetalen. Daarnaast via p-less.nl nog € 36 retour.

Het KPN abonnement kost de eerste vier maanden slechts €25 per maand, daarna kostenloos omlaag te zetten naar de laagste stap. Via de KPN moet het mogelijk zijn om het B+S+W XL abonnement om te zetten naar een normaal B+S+W abonnement.

Totale kosten:
KPN abonnement (maand 1 t/m 4): € 100,00
KPN abonnement (maand 5 t/m 24): € 600,00
Aansluitkosten: € 30,00
Aanschafprijs: € 93,50
Retour via p-less.nl: € 36,00 -/-
Totaal: €786,50 over twee jaar, waarde iPhone is ongeveer € 775,00.

[ Voor 8% gewijzigd door TweakersOnly op 18-07-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakersOnly schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:57:
Vanmorgen via www.algebeld.nl een 2 jarig KPN Bel+sms+web XL 1500 abonnement afgesloten met een iPhone 4S 64gb met slechts 93,50 euro bijbetalen. Daarnaast via p-less.nl nog € 36 retour.

Het KPN abonnement kost de eerste vier maanden slechts €25 per maand, daarna kostenloos omlaag te zetten naar de laagste stap

Totale kosten:
Ik neem aan dat dit geen lease-telefoon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Nu online
Nee, leaseconstructie bij KPN gaat pas eind juli in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

TweakersOnly schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:57:

Het KPN abonnement kost de eerste vier maanden slechts €25 per maand, daarna kostenloos omlaag te zetten naar de laagste stap. Via de KPN moet het mogelijk zijn om het B+S+W XL abonnement om te zetten naar een normaal B+S+W abonnement.

Totale kosten:
Mag ik vragen waar je deze aanbieding hebt gevonden? als ik op algebeld.nl kijk zie ik dat je voor een 64GB 4S toch echt nog EUR 223,- bij moet betalen.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Nu online
Fjeze schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:32:
Mag ik vragen waar je deze aanbieding hebt gevonden? als ik op algebeld.nl kijk zie ik dat je voor een 64GB 4S toch echt nog EUR 223,- bij moet betalen.
Ik zie het nu ook, blijkbaar hebben ze de prijs aangepast vandaag. Bij het zelfde abonnement zijn er nog een aantal andere shops, die de iPhone 4S 64gb goedkoop aanbieden. Dit waren de prijzen die ik gisteren heb gevonden:
- belsimpel.nl €95
- belnu.nl €129
- 2call.nl € 139

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05:39

Erw

In september loopt mijn abbo af, heb nu nog "onbeperkt" internet, wat gebeurt er als ik niet een nieuw abbo afsluit, blijft het huidige dan gewoon doorlopen?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Als je die 64 GB 4S wilt nemen zou ik het snel doen. Als ik me niet vergis kost het toestel los al €799 (adviesprijs). Dat je daar met een flink abonnement lager uitkomt is... apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Erw schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:26:
In september loopt mijn abbo af, heb nu nog "onbeperkt" internet, wat gebeurt er als ik niet een nieuw abbo afsluit, blijft het huidige dan gewoon doorlopen?
Als het goed is blijft je abonnement altijd doorlopen ook na de einddatum van je contract als je niet opzegt, maar je hebt dan geen kortingen o.i.d. meer geloof ik en het is per maand opzegbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05:39

Erw

Ok, dus met dezelfde voorwaarden?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 08:57
Uniciteit schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:39:
Kweenie, is laten doorlopen niet altijd duurder dan sim only???

Ik heb overigens het Abo alvast omgezet naar de nieuwe vorm, stuk duurder maar dan tenminste thetering (scheelt ook dat de baas betaalt uiteraard) :-)

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

TweakersOnly schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:14:
[...]

Ik zie het nu ook, blijkbaar hebben ze de prijs aangepast vandaag. Bij het zelfde abonnement zijn er nog een aantal andere shops, die de iPhone 4S 64gb goedkoop aanbieden. Dit waren de prijzen die ik gisteren heb gevonden:
- belsimpel.nl €95
- belnu.nl €129
- 2call.nl € 139
Bedankt voor de tip, uiteindelijk is het me via mail met algehele nog gelukt om van dezelfde actie te profiteren.
Ze zeiden tegen mij dat KPN de Prijs aangepast heeft omdat het te snel ging. Ik denk echter dat de prijs gewoon verkeerd was. Aangezien elk abonnement EUR 25,- kost eerste 4 maanden en je al ja 3 maanden omlaag kan.
Nu zijn allen prijzen ook gelijk vanaf 200 minuten ofzo.

Maar mooi iPhone 4S 64GB white besteld. Geen 64GB nodig, maar verkoop hem als iPhone 5 uit is en koop dan losse iPhone 5.
Nu bij KPN, 1000mb internet + 500mb Spotify bundel (had als Spotify, maar nu voor dezelfde EUR 10,- mooi 500mb internet erbij via KPN). Mooi weg bij T-Mobile (erg slecht bereik laatste tijd hier)

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mexico2005
  • Laatst online: 15-09 12:42
Ook ik heb de vraag of iemand nog een F&F code heeft. Mijn contract loopt over een paar weken af en aangezien ik weer een sim-only wil nemen kan dit behoor schelen. Ik had hiervoor de actie van tvgids/anwb e.d. met een bel+sms+web sim only maar denk als ik niks doe dat ik weer 40,- ga betalen i.p.v. van de 15 die ik nu betaal voor 350 min. + 1gb internet.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 16:59
mexico2005 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:24:
Ook ik heb de vraag of iemand nog een F&F code heeft. Mijn contract loopt over een paar weken af en aangezien ik weer een sim-only wil nemen kan dit behoor schelen. Ik had hiervoor de actie van tvgids/anwb e.d. met een bel+sms+web sim only maar denk als ik niks doe dat ik weer 40,- ga betalen i.p.v. van de 15 die ik nu betaal voor 350 min. + 1gb internet.

Alvast bedankt!
Voor bijna al deze sim only aanbiedingen geld een geldigheid van de korting tot 2028! Grote kans dat je de komende 16 jaar niks aan je abonnement hoeft te wijzigen! Even navragen bij een Vodafone winkel wanneer je promo afloopt, dan weet je het zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
  • Laatst online: 24-05 13:33
tweakers,

wil nu eigenlijk ook wel keer iphone aanschaffen, is het nuttig om op de 5 te wachten?
en word abbonement op de iphone 5 veel duurder dan de 4s nu is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ligt er aan of jou dat nuttig lijkt.

Wat zijn je eisen? Kun je en wil je wachten?
Vragen die wij niet voor jou kunnen beantwoorden.

Hoe de toekomstige abonnementen zijn ligt vooral aan de verkoopprijs van de nieuwe iPhone.
Mijn glazen bol is stuk :(.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frozenberg schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 01:26:
[...]

Voor bijna al deze sim only aanbiedingen geld een geldigheid van de korting tot 2028! Grote kans dat je de komende 16 jaar niks aan je abonnement hoeft te wijzigen! Even navragen bij een Vodafone winkel wanneer je promo afloopt, dan weet je het zeker!
Weet je dat zeker? Ik hoor verschillende verhalen over de korting die blijft bestaand of komt te vervallen.
En wat is een F&F code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Heeft iemand een F&F code !

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
EWK schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:11:
Ligt er aan of jou dat nuttig lijkt.

Wat zijn je eisen? Kun je en wil je wachten?
Vragen die wij niet voor jou kunnen beantwoorden.

Hoe de toekomstige abonnementen zijn ligt vooral aan de verkoopprijs van de nieuwe iPhone.
Mijn glazen bol is stuk :(.
zoveel specifieke eisen heb ik niet:)
in dat geval kan ik net zo goed 4s halen, maar zodra 5 uit is zullen deze abbo's miss wel voor stuntprijzen weggaan of denk ik dan te gek:)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
jordi267 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:08:
[...]

zoveel specifieke eisen heb ik niet:)
in dat geval kan ik net zo goed 4s halen, maar zodra 5 uit is zullen deze abbo's miss wel voor stuntprijzen weggaan of denk ik dan te gek:)?
Als ik kijk naar wat de 3GS nu nog steeds kost bij een abonnement voorspel ik weinig gestunt qua prijzen

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:42

Osxy

Holy crap on a cracker

mexico2005 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:24:

Alvast bedankt!
Geld jou korting niet voor de volledig loopduur van je abbonement?
Die van mij wel van de afgelopen week afgesloten F&F abbo.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Op zaterdag heb ik een Zwarte iPhone 4S 16GB gehaald bij de Vodafone shop.
Er zitten er 2 vlak bij elkaar, maar de kleinere had ze dus al niet meer op voorraad. Alleen de 8 en 32GB.. Dus de 16GB (zwart) blijken hard te gaan.
Toen bij de 2e Vodafone shop hadden ze ze nog wel.
Ik had mijn contract opgezegd bij Vodafone en deze loopt morgen 24-07 officieel af. Ik wilde eerst eigenlijk overstappen naar T-Mobile, hoewel ik wel had gelezen en gehoord dat T-Mobile veel verbindingproblemen heeft.
Maar toen zag ik de aanbieding van Vodafone voor het 1e jaar 50% korting (25 euro per maand dus) voor iPhone Vaak 50 abonnement met 200belminuten, onbeperkt sms en 500MB data. En nog 39 euro bijbetalen voor het toestel.

Dus ik was afgelopen zaterdag de Vodafone shop binnengelopen, gelukkig was het niet al te druk, en ik zei dat ik m'n abonnement toch wilde verlengen.

De medewerker moest het navragen bij zijn collega of dat kon omdat m'n contract al dinsdag verloopt.
In principe kon dat dus niet meer, omdat ze eerst m'n annulering moesten intrekken en omdat deze dinsdag al inging, zou het elkaar kruisen en dus niet lukken.
Toen zei hij dat hij het wel soort van kon verlengen, maar dat ik dan wel een nieuw nummer kreeg.

Ik zei dat dat prima was, zolang ik maar niet voor de aansluitkosten e.d. hoefde te betalen, hij zei dat dat niet nodig was en dat hij op het nieuwe contract zou zetten dat ik 100% korting krijg op aansluitkosten. Ik vond dat erg netjes opgelost ook omdat ik zelf natuurlijk tot op het laatste moment gewacht heb met verlengen.

Ik heb niet gekozen om een verzekering af te sluiten, omdat dit 10 euro per maand is, plus 45 euro per gebeurtenis. Verder hoorde ik in mijn omgeving over zeer slechte ervaringen met reparaties voor gebroken displays of 'vochtproblemen' dus vond ik het het niet waard om extra te betalen daarvoor.
Maar als ik nog van gedachte verander, kan ik dit binnen 30 dagen nog doen.

Het duurde hooguit een half uurtje tot alles geregeld was, en de medewerker bij de service balie zette toen ook nog even binnen 5 minuten al mijn contacten en foto's etc. van m'n oude toestel over op de iPhone wat mij veel extra werk had bespaard.

Dus Vodafone heeft effectief weer een klant kunnen behouden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 22:38
Bij Vodafone krijg je toch gewoon de telefoon in plaats van toestellease? Want mijn broertje en moeder willen allebei een iPhone 4S 16GB met 500MB internet en weinig belminuten. Nu zie ik bij Vodafone een actie dat je bij een 2-jarig abonnement de eerste 12 maanden 18,75 betaald en de volgende 12 maanden 37,50. Dan kost de iPhone 169 euro. Over 2 jaar verspreid betaal je dus 844 euro. Dit lijkt me opzich wel een goede actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mexico2005
  • Laatst online: 15-09 12:42
Osxy schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:47:
[...]

Geld jou korting niet voor de volledig loopduur van je abbonement?
Die van mij wel van de afgelopen week afgesloten F&F abbo.
Dat weet ik dus niet zeker, maar ik wil liever geen slapende honden wakker maken bij Vodafone. Daarom wilde ik graag een F&F code voor als de korting niet tot 2028 geldt. Is dit wel het geval dan zit ik gebakken de komende jaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Yep, dm me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daywalker65
  • Laatst online: 28-04 20:26
Please, please..Me too :-) Hoop ook op een F&F code. Alvast bedankt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
iemand linkje over alle informatie over die f&f codes, of iemand die het snel even kan uitleggen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
http://personeelsaanbieding.vodafone.nl < that's it!

Enjoy..
code nodig? PM de verschillende verdelers hier :P

overigens heeft Vodafone de prijzen omlaag gedaan voor iPhones!

[ Voor 25% gewijzigd door Remko.me op 24-07-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
mag ik vragen tot wanneer die code **waarschijnlijk** geldig is omdat ik over 2 dagen op vakantie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Beste xxx,

De volgende actiecode kan gebruikt worden voor het plaatsen van een bestelling
op <https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily>:

.....

Deze actiecode kan slechts één maal gebruikt worden en is gekoppeld aan het
e-mail adres xxx.

Stuur deze actiecode nu door naar xxx.

Veel succes,

--
Vodafone Friends & Family

staat niks over maximale geldigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
oki alsnog thnx voor linkje! ga gelijk bestellen na vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heeft iemand een f~f code over die ik kan gebruiken? :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:41
Fietsbel schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 00:53:
Heeft iemand een f~f code over die ik kan gebruiken? :)
Stuur mij een DM met je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthetika
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Zouden jullie mij ook aan een F&F code willen helpen? T-Mobile doet namelijk niet erg haar best om mij als klant te behouden. Gezien eerdere verhalen over verlengingsaanbiedingen ben ik blijkbaar niet de enige...

Wat me meer verbaast is dat je tegenwoordig bij T-Mobile meer kwijt bent voor een iPhone 4 8GB + 2 jarig abonnement dan wat ik heb moeten betalen voor mijn iPhone 4 16GB + 2 jarig abonnement... dat ik een kleine 2 jaar geleden heb afgesloten. Ik bedoel dus alle kosten gedurende het abonnement (toestel, abonnement, afsluitkosten). Natuurlijk is dit onderdeel van hun terugverdienmodel... maar denken ze nou echt dat we dat niet zien? Dat we toch wel bij T-Mobile blijven? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Lizardz schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:42:
Bij Vodafone krijg je toch gewoon de telefoon in plaats van toestellease? Want mijn broertje en moeder willen allebei een iPhone 4S 16GB met 500MB internet en weinig belminuten. Nu zie ik bij Vodafone een actie dat je bij een 2-jarig abonnement de eerste 12 maanden 18,75 betaald en de volgende 12 maanden 37,50. Dan kost de iPhone 169 euro. Over 2 jaar verspreid betaal je dus 844 euro. Dit lijkt me opzich wel een goede actie?
Voor de 16GB betaal je nog 39 euro voor het toestel, maar je krijgt inderdaad gewoon de telefoon zover ik weet.
En ik zie niet hoe je aan 169 euro komt?
Verder is het 2 jarige abonnement voor 500MB, onbeperkt sms en 200 belminuten gewoon 50 euro, met 50% korting dus in het 1e jaar 25 per maand
Anders kom je op een toestelprijs van 109 euro met 42,50 abonnement met 140 belminuten, maar dat is dan 21,25 in het 1e jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:19
Iemand die voor mij ook nog een F&F code heeft?

Ik zit nu bij T-mobile en wil eigenlijk overstappen naar Vodafone. De vraag is alleen nog of ik voor simonly ga of wacht op de nieuwe Iphone.. Heb nu nog een 4 en die werkt nog op en top, op de midden knop na maar ik stuur hem nog even gauw op voor einde verzekering ;)

Mensen die het toestel los hebben gekocht of ook later overgenomen hebben met een simonly, hoe hebben jullie het toestel verzekerd? Vind het toch wel prettig als hij verzekerd blijft namelijk...

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Harem.nl schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:41:
Iemand die voor mij ook nog een F&F code heeft?

Ik zit nu bij T-mobile en wil eigenlijk overstappen naar Vodafone. De vraag is alleen nog of ik voor simonly ga of wacht op de nieuwe Iphone.. Heb nu nog een 4 en die werkt nog op en top, op de midden knop na maar ik stuur hem nog even gauw op voor einde verzekering ;)

Mensen die het toestel los hebben gekocht of ook later overgenomen hebben met een simonly, hoe hebben jullie het toestel verzekerd? Vind het toch wel prettig als hij verzekerd blijft namelijk...
Gebruik de zoekfunctie, dan had je zo een aantal mensen gevonden die je kan DM'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Rub147 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:43:
[...]

Gebruik de zoekfunctie, dan had je zo een aantal mensen gevonden die je kan DM'en.
Ik heb de laatste 6 pagina's al gelezen om er uberhaupt achter te komen hoe het F&F principe werkt. Daarnaast vond ik het niet netjes om zomaar iemand te gaan DM'en maar ik snap je punt wel ivm vervuiling van het topic :) Daarom dacht ik laat ik het gelijk combineren met wat andere vragen :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 12:30
Geen verschil tussen bijv VF FF Iphone Vaak en bijv Belcompany of Studentmobiel.
Voorbeeld iphone vaak van 37,50

VF FF 24x28,13 + 169 = 844,12
Belcompany of Studentmobiel: 12x18,75 + 12x37,50 + 169 = 844

Wat is dan het voordeel van FF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Dat je niet opeens hele hoge bedragen hoeft te betalen na 12 maanden. En volgens mij verder aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Ener103 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:59:
Geen verschil tussen bijv VF FF Iphone Vaak en bijv Belcompany of Studentmobiel.
Voorbeeld iphone vaak van 37,50

VF FF 24x28,13 + 169 = 844,12
Belcompany of Studentmobiel: 12x18,75 + 12x37,50 + 169 = 844

Wat is dan het voordeel van FF?
Het voordeel van F&F zit hem vooral in de sim-only aanbiedingen. Voor de rest scheelt het niks (meestal 30 euro, de aansluitkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 16:22
Even een vraag over die sim-only abbo's van vodafone F&F, die korting is toch de hele de looptijd van 1 of 2 jaar voor het tarief wat er nu staat of ook alleen de 1e 6 maanden of 12 maanden?

Heb het al gevonden, actietarief geldt voor de gehele looptijd. :*)

Kan iemand mij zo'n F&F code verzorgen via DM? _/-\o_

Al voorzien. :*)

[ Voor 35% gewijzigd door stephankamp op 25-07-2012 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Rub147 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:04:
[...]

Het voordeel van F&F zit hem vooral in de sim-only aanbiedingen. Voor de rest scheelt het niks (meestal 30 euro, de aansluitkosten).
Ik zag volgens mij dat het op het totaal bedrag idd weinig tot niets scheelt. Ik vind het wel lekker dat ik gewoon de gehele abbonementsperiode het zelfde maandelijkse bedrag heb. En inderdaad scheelt het aanzienlijk op de sim only's!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultrapreventive
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 13:49
Wil iemand ook mij misschien een f&f code DM'en?
Edit: al ontvangen, met dank!

[ Voor 24% gewijzigd door ultrapreventive op 24-07-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equalrock
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 22:09
Gister stond er op nu.nl dat de Iphone 5 waarschijnlijk al in september uitkomt.
Zou de prijs van de Iphone 4S dan erg zakken?
Mijn HI abonnement loopt op 10 september af, maar moet uiteraard een maand van te voren verlengd worden (i.v.m. de opzegtermijn).

Ik wil dan graag een Iphone bij Vodafone bestellen, kan iemand mij een F&F-code van Vodafone DM'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassd
  • Niet online
Fijn dat je hetzelfde tarief hebt over de gehele looptijd via F&F.

Kan iemand mij misschien zo'n code DM'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HafikTr
  • Laatst online: 11-08 10:33
Zo' n F&F abonnement is wel fijn zeg. Niet die 50% korting gedurende de helft van je contractsduur maar 24 maanden lang.

Kan iemand mij misschien ook zo' n code DM'en?

Edit: ik ben voorzien!

[ Voor 7% gewijzigd door HafikTr op 25-07-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graavaa
  • Laatst online: 13-06 13:25
Ik kan 6 augustus overstappen naar Vodafone. Mocht er nog iemand zijn die mij een F&F code kan en wil geven dan zou ik diegene heel dankbaar zijn!
Dat scheelt een leuk bedrag :)

Edit: Voorzien :)

[ Voor 5% gewijzigd door Graavaa op 30-07-2012 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:52
Op dit moment heb ik een iPhone 4 met 2-jarig abonnement. Ik mag vanaf morgen verlengen, maar ik wil wachten op de iPhone 5. Geeft een F&F code hier ook voordeel?

Ik zou graag een code ontvangen en eens kijken of het voordeliger is om Sim-Only te nemen en de iPhone los te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bankrobbers
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Volgende maand loopt mijn iPhone abbo af en wil graag een F&F abbo van Vodafone.

Kan iemand misschien mij helpen aan zo`n code? (DM'en?)

Edit: Thxs voor de code

[ Voor 10% gewijzigd door Bankrobbers op 27-07-2012 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
  • Laatst online: 07:57
Die Sim-Only F&F abonnementen zijn wel erg interessant! Misschien loont het in dit opzicht wel de moeite om t.z.t. de iPhone 5 los te kopen.

Als de huidige iPhone-prijzen worden gehandhaafd zal dit voor een 2-jarig Sim-Only abonnement Bel + Sms + Web Altijd (1 GB data op 14.4 mbps, onbeperkt SMS en 160 belminuten) i.c.m. een iPhone 5 16GB neerkomen op (24 x 18,25 EUR) + éénmalig 599 EUR = 1037 EUR.

Aan de andere kant, de iPhone 4S 16 GB wordt momenteel op de F&F site aangeboden met een 2-jarig iPhone Altijd abonnement (1 GB data op 14.4 mbps, onbeperkt SMS en 200 belminuten) voor 24 x 41,25 EUR = 990 EUR. Afgezien van het toestel een betere aanbieding, want meer belminuten, minder kosten én het voordeel van gespreid betalen.

De vraag is natuurlijk of een dergelijk abonnement al direct bij de introductie van de iPhone 5 wordt aangeboden. De recent geïntroduceerde Samsung Galaxy SIII kent dit abonnement in ieder geval wel!

Zou iemand mij daarom een dergelijke code willen DM'en/mailen? Mijn dank is groot! _/-\o_

Edit: inmiddels voorzien!

[ Voor 55% gewijzigd door Lekkie op 27-07-2012 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Zijn er ook F&F sim only abonnementen met meer dan 350 belminuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
floesh schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:29:
Zijn er ook F&F sim only abonnementen met meer dan 350 belminuten?
Voor zover ik kan zien niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien die enorme prijsstijging na ~12 maanden eigenlijk het enige is dat me ervan weerhoud een Iphone te kopen, zou het geweldig zijn als iemand zo'n F&F code voor mij over zou hebben. Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Iemand die de F&F code nodig heeft, dm me even je mailadres. Heb er wat gekregen, die ik over heb

[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 26-07-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een F&F code heeft zou ik die heel graag willen hebben! :)
Alvast bedankt! _/-\o_

Edit: Voorzien :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:53:
Als iemand nog een F&F code heeft zou ik die heel graag willen hebben! :)
Alvast bedankt! _/-\o_
Kijk even een post boven je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Rub147 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 17:03:
[...]

Kijk even een post boven je...
Yep, heb er nog een paar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:06
Ik wil ook graag mijn abo verlengen :) Iemand nog een F&F code voor mij?
Alvast bedankt!

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook heel graag een F&F code willen. :)
Momenteel betaal ik 10 euro pm voor 100mb internet, dus ik wil graag iets anders.
Alvast bedankt voor de moeite. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Noem mij dom, maar wat houdt een F&F code in?
Krijg je dan korting op een abonnement?

En zo ja, hoeveel?

Ik heb momenteel een T-Mobile abonnement met 100 Belminuten, 25 Sms'jes & Onbeperkt internet voor €16,- per maand. Zou ik er dus nog op vooruit kunnen gaan?

Qua internet snelheid is T-Mobile helaas geen aanrader...

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
knny schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 21:53:
Ik wil ook graag mijn abo verlengen :) Iemand nog een F&F code voor mij?
Alvast bedankt!
Dm me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:55:
Ik zou ook heel graag een F&F code willen. :)
Momenteel betaal ik 10 euro pm voor 100mb internet, dus ik wil graag iets anders.
Alvast bedankt voor de moeite. ;)
Dm me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodKimble
  • Laatst online: 15-09 11:02
Ook ik ben nog op zoek naar een Vodafone f&f code. Zou fijn zijn als iemand me hier aan kan helpen :)

The Soul.... of an Eagle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Dit topic begin wel erg op een Vodafone F&F aanvraagtopic te lijken. Misschien afsplitsen? Maar nu het nog kan zou ik er ook graag een willen. Ik kan binnenkort verlengen en Vodafone lijkt de beste oplossing voor mij.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

De Apple store wil het glas repareren door middel van het geven van een nieuwe - refurbished - iPhone. Wat moet ik verwachten van een refurbished iphone, heb geenzin om 150 euro te betalen voor iemands anders kapotte iphone.. Iemand hier ervaringen mee?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Soms heb je pech en is er een probleem mee, maar in de meeste gevallen zijn ze prima in orde. Je hebt er toch garantie op dus je kan altijd terug. Daarnaast, dacht ik, dat als je twee keer achter elkaar een refurbished model krijgt dat problemen heeft, je een helemaal nieuwe iPhone krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Uniciteit schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:22:
Soms heb je pech en is er een probleem mee, maar in de meeste gevallen zijn ze prima in orde. Je hebt er toch garantie op dus je kan altijd terug. Daarnaast, dacht ik, dat als je twee keer achter elkaar een refurbished model krijgt dat problemen heeft, je een helemaal nieuwe iPhone krijgt.
Probleem is dat ze er maar 3 maanden garantie op geven op de refurbished iphones

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 21:37
Dat lijkt me toch niet, als je oorspronkelijke garantie nog langer geldig was. Dus je had nog 6 maanden, dan gaat dat toch niet terug naar 3 omdat zij je refurbished geven?
Ik denk dat je die 3 maanden los moet zien van je gewone garantie. Dus als je net 1 dag voor je garantie verloopt nog een refurbished krijgt, dan zal je op dat ding nog 3 maanden hebben en dat lijkt me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
dcl! schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:13:
Dat lijkt me toch niet, als je oorspronkelijke garantie nog langer geldig was. Dus je had nog 6 maanden, dan gaat dat toch niet terug naar 3 omdat zij je refurbished geven?
Ik denk dat je die 3 maanden los moet zien van je gewone garantie. Dus als je net 1 dag voor je garantie verloopt nog een refurbished krijgt, dan zal je op dat ding nog 3 maanden hebben en dat lijkt me logisch.
Ik denk dat het wel kan kloppen: hij heeft het apparaat (zo te horen?) zelf laten vallen waardoor het kapot is gegaan. Daarmee vervalt je originele garantie.

Als het apparaat defect was buiten zijn schuld om, dan zou het zijn zoals jij beschrijft.

Maar als er al iets mis mee is, dan merk je dit meestal wel ver voor die drie maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
Overigens zijn de Vodafone F&F abonnementen tijdelijk nog voordeliger. Zie de F&F website.

Edit: wegens het updaten van de F&F website is deze pas morgen weer in de lucht.

[ Voor 31% gewijzigd door Lekkie op 31-07-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Lekkie schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:09:
Overigens zijn de Vodafone F&F abonnementen tijdelijk nog voordeliger. Zie de F&F website.

Edit: wegens het updaten van de F&F website is deze pas morgen weer in de lucht.
Je bedoeld minder voordelig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
Osxy schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:55:
[...]

Je bedoeld minder voordelig ;)
Als ik het zo bekijk, zijn de abonnementen i.c.m. een telefoon goedkoper geworden (30% i.p.v. 25% korting gedurende de gehele looptijd van het contract). Of sim-only ook goedkoper is geworden kon ik niet zien.

[ Voor 5% gewijzigd door Lekkie op 01-08-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Voordeliger.

Kan je bij de F&F site alleen de iphone 16 GB bestellen?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
Mouse_NL schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:29:
Voordeliger.

Kan je bij de F&F site alleen de iphone 16 GB bestellen?
De site biedt inderdaad alleen de mogelijkheid om het 16GB-model te bestellen. Anders zou je even een belletje moeten plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Lekkie schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:29:
[...]

Als ik het zo bekijk, zijn de abonnementen i.c.m. een telefoon goedkoper geworden (30% i.p.v. 25% korting gedurende de gehele looptijd van het contract). Of sim-only ook goedkoper is geworden kon ik niet zien.
Sim-only's zijn duurder dan eerst. Het was 50% korting nu nog maar 30%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Sim only iets duurder (was eerst 50% korting, nu iets van 40-nogwat%.

De rest is wel goedkoper. iPhone 4S 16 GB, €109 bijbetalen, €29.75 per maand, 1 GB internet (14.4 Mbps), onbeperkt sms'en en 90 belminuten.

De laatste keer dat een iPhone zo goedkoop was met zo'n lage prijs was in 2009: T-Mobile, €29.99 per maand, onbeperkt internet (2 Mbps), 150 belminuten en sms'jes met bijbetalen van €99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen zondag een sim only besteld bij vodafone, maar heb tot nu toe nog niets gehoord van vodafone. Hoe lang duurt het meestal voordat er contact wordt opgenomen voor een afspraak met de koerier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Uniciteit schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:37:
Sim only iets duurder (was eerst 50% korting, nu iets van 40-nogwat%.

De rest is wel goedkoper. iPhone 4S 16 GB, €109 bijbetalen, €29.75 per maand, 1 GB internet (14.4 Mbps), onbeperkt sms'en en 90 belminuten.

De laatste keer dat een iPhone zo goedkoop was met zo'n lage prijs was in 2009: T-Mobile, €29.99 per maand, onbeperkt internet (2 Mbps), 150 belminuten en sms'jes met bijbetalen van €99.
Ik kan ook geen 2-jarige 1GB sim-only meer kiezen?!
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434
Pagina: 1 ... 20 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.