Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:33:
Ik heb hem daar ook besteld en vorige week vrijdag, twee dagen na bestelling volgens mij, had ik hem al binnen.
Grappig, dan heb jij hem dus woensdag besteld? Terwijl wij dinsdag hebben besteld en nog niets binnen hebben. Als er maar niets mis is gegaan...! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is 23/05 verzonden staat op de factuur. Ik had wel de witte, kan dat uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:31:
Mijne is 23/05 verzonden staat op de factuur. Ik had wel de witte, kan dat uitmaken?
Maar als hij 23/05 is verzonden, dan had je waarschijnlijk wel eerder je bestelling geplaatst.
Ik heb 22/05 mijn bestelling geplaatst, ook een witte.
Bij mij gaat het trouwens om een verlenging, bij jou ook? Of ben je een nieuwe vodafone klant met een nieuw nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:58
22/5 besteld, ook bevestiging via mail gehad. Abonnement schijnt ook al ingegaan te zijn als ik inlog op myvodafone. Gaat om verlenging. Ik heb nog geen toestel ontvangen (4S White)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Hier is blijkbaar een apart topic voor. Zullen we het daar allemaal melden wanneer wij ons toestel binnen hebben gekregen? Dat houdt dit topic ook enigzins netjes :)
[iPhone] Levertijden - Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog even in te haken op jullie, ik had ook een 16GB wit, met verlenging. Abonnement is ook, na wat telefoontjes (stond eerst op een ander abo), goed gekomen. Benieuwd naar de 1e factuur, of daar wat fout aan is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:32
alwaysleft schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:42:
[...]

ik was ook zo koppig, eens zal je toch aan de 1GB moeten geloven. Geen spijt van, waarom? Doe heel veel internetten en haal met moeite de 1GB iedere maand. 1GB is echt ruim voldoende, ook voor ons tweakers ;)
Ik heb voor de gein eens een maand gekeken hoeveel data ik omzet en dit kwam neer op bijna 1200MB dus die theorie gaat niet op. Ik zit dan ook bijna altijd in de kost voor m'n werk en heb niet altijd wifi, dus dat kan schelen. Voor mij wel een reden om nog niet over te stappen. Enige wat ik erg mis is tetheren voor mn iPad.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:21
Heef er toevallig iemand nog een code voor F&F. Zou graag bij Vodafone blijven, maar stap over als ik geen F&F heb. Scheelt aanzienlijk in de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
tiswat schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:24:
Heef er toevallig iemand nog een code voor F&F. Zou graag bij Vodafone blijven, maar stap over als ik geen F&F heb. Scheelt aanzienlijk in de prijs.
Als je even een accountje maakt op http://www.creyfs.nl/ en daar reageert op een vacature. Krijg je in je bevestigingsmail een f&f code opgestuurd.
Op deze manier heb ik vorige week mijn abo verlengd (kost je ongeveer 5 minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Stevie-P schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:35:
[...]

Als je even een accountje maakt op http://www.creyfs.nl/ en daar reageert op een vacature. Krijg je in je bevestigingsmail een f&f code opgestuurd.
Op deze manier heb ik vorige week mijn abo verlengd (kost je ongeveer 5 minuten).
Bedankt voor de tip :) Bestelling is inmiddels bevestigd, ben benieuwd wanneer het is aangepast. Kan daarna naar de Vodafone om een microsim aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Naar de vodafone winkel hoef je waarschijnlijk niet, bij mijn telefoon werd tenminste een microsim meegeleverd. Helaas was dat exemplaar stuk en moest ik alsnog naar de winkel, maar dat is een ander verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Stevie-P schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:23:
Naar de vodafone winkel hoef je waarschijnlijk niet, bij mijn telefoon werd tenminste een microsim meegeleverd. Helaas was dat exemplaar stuk en moest ik alsnog naar de winkel, maar dat is een ander verhaal :P
Heb een Sim Only besteld, dus heb er geen telefoon bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmmm
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-12-2024
Stevie-P schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:35:
[...]

Ik geloof dat ze hier inmiddels mee gestopt zijn. In de bevestigingsmail staat nu geen f&f code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Ik ben helaas ook te laat :(

[ Voor 88% gewijzigd door mkmi op 04-06-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Heb net een iPhone 4s gekregen door verlenging van abonnement. Er zit een postpaid (?) simkaart bij, maar die hoef ik toch niet te gebruiken? Ik kan toch gewoon mijn eigen simkaart houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
M.C. schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:45:
Heb net een iPhone 4s gekregen door verlenging van abonnement. Er zit een postpaid (?) simkaart bij, maar die hoef ik toch niet te gebruiken? Ik kan toch gewoon mijn eigen simkaart houden?
Wat denk jezelf? 8)7 doe eens gek zou ik zeggen, stop je eigen simkaart er eens in...

[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 06-06-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop niet dat andere providers dit ook gaan doen, want bij Telfort en Hi kan je bij een nieuw abo alleen maar een toestel leasen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:27
Ik heb dit topic even doorgespit, maar is er nog een mogelijkheid om aan een F&F code te komen? (DM er eventueel eentje :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ja, DM onderweg.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Zijn hier nog mensen die F&F abonnement hebben besteld met iPhone 4S voor 24,83 p/mnd. Op de F&F site staat duidelijk vermeld dat alle bedragen incl. BTW zijn. Kreeg ik vorige week mijn rekening komt de BTW nog wel bij die 24,38 op. Ik betaal nu 28,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Waarom betaal je dan geen €29,01?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Dit staat op mijn factuur:

Abonnementskosten t/m juni 2012 euro 27,09
Gebruikskosten t/m mei 2012 (buiten tegoed) euro 2,69
Overige kosten euro 0,00
Overige creditering en korting euro - 5,42

Totaalbedrag excl. BTW in euro 24,38
BTW in euro 4,63
Totaalbedrag incl. BTW in euro 28,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zellark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-07 11:03
Die Friends&Family-aanbieding van Vodafone is erg interessant, en brengt de iPhone binnen mooi mijn budget. Zeker gezien mijn HTC Desire het zojuist begeven heeft lijkt me dit een mooi moment om over te stappen. Kan iemand nog een F&F-code missen?
Edit: Heb inmiddels een code ontvangen, bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door Zellark op 25-06-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 20:51
Mocht iemand een F&F code overhebben zou ik er ook wel één willen via de DM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Moet je hem wel even open zetten.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 20:51
Excuus, nu aangezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de F&F site van Vodafone staat bij de iphone 4S dat je extra korting krijgt, maar wanneer je verder klikt zie je nergens welke korting, en de prijs is hetzelfde als bij de andere aanbiedingen op die site ?? Wie weet wat ik over het hoofd zie?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zellark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-07 11:03
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:38:
Op de F&F site van Vodafone staat bij de iphone 4S dat je extra korting krijgt, maar wanneer je verder klikt zie je nergens welke korting, en de prijs is hetzelfde als bij de andere aanbiedingen op die site ?? Wie weet wat ik over het hoofd zie?? :?
Misschien zit de extra korting in de bijbetaling voor het toestel verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Denk dat je niet goed kijkt, je krijgt zeker wel korting als je de bedragen vergelijkt.
Bij VF betaal je €50 per maand en krijg je de eerste vier maanden korting van €50 per maand.
Via F&F betaal je €37,50 per maand.

Edit: je bedoelt op de F&F site zelf? Denk inderdaad dat het met bijbetalen te maken heeft want de SG S3 moet je een 55 nemen voor een gratis toestel en die prijzen liggen redelijk in de buurt volgens mij.

[ Voor 32% gewijzigd door EWK op 25-06-2012 13:55 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik bedoel er staat bij de iphone 4S dat je extra korting krijgt maar de prijzen zijn hetzelfde als voorheen. De maandelijkse kosten zijn hetzelfde ( bij alle abonnementen ) en de toestelprijs ( wat je bij moet betalen ) is hetzelfde en niets goedkoper dan een of twee weken terug.

Bijvoorbeeld: de Iphone 4S met 2 j iphone regelmatig van 32,50 p/mnd voor 24,38 p/mnd bijbetalen €269,- de Iphone 4S met 2 j iphone altijd van 42,50 p/mnd voor 31,88 p/mnd bijbetalen €159,-
Dit zijn precies dezelfde bedragen als voor de extra korting . 8)7 :?

Of ben ik blind? 8)

Heb zojuist met Vodafone gebeld en gevraagd naar de extra korting die nu geldt bij de Iphone 4S zegt ze dat er extra korting wordt gegeven op de toestelprijs, waarop ik antwoorde met dat ze hetzelfde zijn als vorige week. Zegt zij: ohdat weet ik niet hoe dat kan belt u morgen anders even terug.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: KPN koppelt belminuten los van data

KPN en toestel lease..dit gaat toch optioneel worden mag ik hopen he :')
Kpn heeft al 2 keer van structuur gewisseld in een jaar tijd zo ongeveer 8)7
Boze klant is<-- :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:32:
nieuws: KPN koppelt belminuten los van data

KPN en toestel lease..dit gaat toch optioneel worden mag ik hopen he :')
Kpn heeft al 2 keer van structuur gewisseld in een jaar tijd zo ongeveer 8)7
Boze klant is<-- :-(
KPN is altijd een follower geweest, nooit de innovatieve partij / the leader / de risiconemer, dat is waarom ze nu weer van structuur gaan wisselen, op deze manier schrikken ze klanten af :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 18:52
Ook ik zou graag een Vodafone F&F code willen ontvangen per DM! Vriendelijk bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Thunk schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:52:
Ook ik zou graag een Vodafone F&F code willen ontvangen per DM! Vriendelijk bedankt! :)
Je hebt dm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Nu online
ik zou graag een Vodafone F&F code willen ontvangen per DM!

Vriendelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
mkmi schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:45:

Vriendelijk dank.
Check je DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Net gebeld door T-Mobile. met de vraag of ik mn abbé wil verlengen met een nieuw toestel.

Maar netjes nee gezecht. komt de verkoper met het verhaal dat ie alvast mij kan zetten op de lijst voor de nieuwe iPhone.. Hij kan al voor 100% zekerheid zeggen dat de nieuwe iPhone geen iPhone gaat heten!! maar anders!! :S beetje vaag telefoontje. "waarschijnlijk iPhone" :+

Aangegeven dat ik niet meer gebeld wenst te worden door T-Mobile en ik zelf wel contact opneem als ik mn abbé wil laten verlengen!!

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:51
Heeft er iemand nog F&F codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Laatst online: 15-09 21:37
To_Tall schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:25:
Hij kan al voor 100% zekerheid zeggen
Ha ha, T-Mobile "weet" weer iets :+
Net zoals ze 100% zeker wisten dat er geen nieuwe iPhone kwam 8)7 (voor de iPhone 4 die natuurlijk wel kwam) en zo nog wat stunts van ze. Ik zou er maar niets van geloven, en gewoon de betrouwbare berichtgevingen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Woei, als er nog actiecodes zijn.. :) bijvoorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rebin67
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 00:09
Ik ben ook bezig om mijn abonement te verlengen, graag een Vodafone F&F code willen ontvangen per DM!

Vriendelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisheid
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-02-2022
Als er nog F&F codes zijn, houd ik me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
Dank voor de F&F code. De enige vraag die ik nog heb is in hoeverre de aanbieding afwijkt van standaard consumenten aanbiedingen.

Via F&F is een Iphone 4S 16GB met VF Altijd 55 (2jr) te bestellen voor 41.25 euro per maand (gratis toestel).

Via ritel.nl is een Iphone 4S 16GB met VF Altijd 55 (2jr) te bestellen voor 27,50 per maand (1e 12 maanden) en daarna 55 per maand (resterende 12 maanden).

Beiden komen uit op 990 euro totaal, alleen moet men via Ritel wel 30 euro aansluitkosten betalen. Trek ik de juiste conclusie of is er nog enig ander voordeel?

[ Voor 1% gewijzigd door Thunk op 06-07-2012 09:55 . Reden: Typo... Vodafone ipv T-Mobile 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik_son
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 17:41
Heeft er iemand voor mij nog een F&F code. Ik ben ook toe aan een nieuw abbonement. Bij voorbaat dank.

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
chrisheid schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:13:
Als er nog F&F codes zijn, houd ik me aanbevolen!
dm me even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
erik_son schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:27:
Heeft er iemand voor mij nog een F&F code. Ik ben ook toe aan een nieuw abbonement. Bij voorbaat dank.

Erik
dm me even je mail adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Thunk schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:25:
Dank voor de F&F code. De enige vraag die ik nog heb is in hoeverre de aanbieding afwijkt van standaard consumenten aanbiedingen.

Via F&F is een Iphone 4S 16GB met T-Mobile Altijd 55 (2jr) te bestellen voor 41.25 euro per maand (gratis toestel).

Via ritel.nl is een Iphone 4S 16GB met T-Mobile Altijd 55 (2jr) te bestellen voor 27,50 per maand (1e 12 maanden) en daarna 55 per maand (resterende 12 maanden).

Beiden komen uit op 990 euro totaal, alleen moet men via Ritel wel 30 euro aansluitkosten betalen. Trek ik de juiste conclusie of is er nog enig ander voordeel?
Leg me eens uit hoe jij bij Vodafone een t-mobile altijd 55 kunt aanschaffen?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
EWK schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:22:
[...]

Leg me eens uit hoe jij bij Vodafone een t-mobile altijd 55 kunt aanschaffen?
Foutje. Bedoel Vodafone Altijd 55...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een F&F Code nou precies? :P

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand nog een actiecode voor F&F over? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:27:
Wat is een F&F Code nou precies? :P
Deze code heb je nodig om te kunnen 'winkelen' in de Friends & Family webshop van Vodafone. Deze webshop is bedoeld voor personeel, vrienden en familie.
Wanneer je in deze shop besteld heb je al voordeel:
  • Je betaalt geen aansluitkosten.
  • De beste toestellen én 25% korting op je abonnement gedurende de gehele contractperiode of in het geval van Sim Only 50% korting de gehele contractperiode

[ Voor 15% gewijzigd door Rub147 op 06-07-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

Heeft er toevallig nog iemand een F&F code voor mij? DM staat aan.
alvast bedankt!

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 23:59
Ook ik kan een F&F code goed gebruiken. Heeft iemand toevallig nog een code?

[ Voor 4% gewijzigd door Gangster93 op 06-07-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hier nog iemand,die graag zo'n code zou willen,indien mogelijk,alvast bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld dat ook voor hollandsnieuwe? :P Heb namelijk zojuist een iphone daar besteld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 18:44:
Geld dat ook voor hollandsnieuwe? :P Heb namelijk zojuist een iphone daar besteld :/
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

En het geldt sowieso niet als je al besteld hebt ;)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024

ik had dit al maar wil hem verlengen maar niemand van mijn vrienden werkt meer bij vodafone.

Ps. ik heb nu onbeperkt internet, maar wat is aan te raden? 500MB of 1GB? Ben vaak onderweg, maar thuis altijd WIFI. Als ik de dataverbruik monitor aanzet kom ik rond de 400mb.

[ Voor 36% gewijzigd door Remko.me op 08-07-2012 00:47 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Remko.me schreef op zondag 08 juli 2012 @ 00:43:

ik had dit al maar wil hem verlengen maar niemand van mijn vrienden werkt meer bij vodafone.

Ps. ik heb nu onbeperkt internet, maar wat is aan te raden? 500MB of 1GB? Ben vaak onderweg, maar thuis altijd WIFI. Als ik de dataverbruik monitor aanzet kom ik rond de 400mb.
Als jij even je email naar mij DM't stuur ik je een code. Zelf zou ik kiezen voor 1GB, je zit dan meer safe en voor die 3.75 euro extra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me

De F&F aanbieding lijkt wel de goedkoopste, heb ik daarin gelijk?

Bij studentmobiel of dergelijke providers kom ik niet goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:35
Is het zo dat je met die F&F aanbiedingen alleen het model met het laagste aantal GB's kan bestellen? In dit geval 16GB.

Nu heb ik nog de iPhone 4 32GB, maar dat is wel het minimum qua GB's wat ik nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Oh nee 16GB is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:35
Voor mij niet hoor, TomTom alleen is al een gig of 2 om te installeren. Gooi er een paar games op, wat muziek & podcasts en maak een paar filmpjes en het zit al ramvol. Ik heb nu 32GB helemaal vol, daar red ik me in principe mee, maar 16GB is echt te weinig voor me.

Als de camera op de nieuwe iPhone straks weer betere kwaliteit is dan zal dat er ook weer voor zorgen dat het sneller vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
SidewalkSuper schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:45:
Voor mij niet hoor, TomTom alleen is al een gig of 2 om te installeren. Gooi er een paar games op, wat muziek & podcasts en maak een paar filmpjes en het zit al ramvol. Ik heb nu 32GB helemaal vol, daar red ik me in principe mee, maar 16GB is echt te weinig voor me.

Als de camera op de nieuwe iPhone straks weer betere kwaliteit is dan zal dat er ook weer voor zorgen dat het sneller vol zit.
Inderdaad, ik had eerst een iPhone 4 32GB, paste precies. Maar nu een 4S 16GB en moet regelmatig dingen verwijderen. Maar wanneer je maar paar apps gebruikt en beetje muziek erop wilt is 16GB meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Ik ben nog niet 100% overtuigd om via F&F te bestellen..

vind het lastig, heb zoiets van is het nergens goedkoper?

2 jaar 35,63 per maand 119 euro voor iPhone 4S 16GB.

Simonly zou mogelijk zijn,maar dan 599 euro voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand een Vodafone F&F code over (per DM)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:49:
Nog iemand een Vodafone F&F code over (per DM)?
DM even je emailadres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Remko.me schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:35:
Ik ben nog niet 100% overtuigd om via F&F te bestellen..

vind het lastig, heb zoiets van is het nergens goedkoper?

2 jaar 35,63 per maand 119 euro voor iPhone 4S 16GB.

Simonly zou mogelijk zijn,maar dan 599 euro voor het toestel.
Tja, bij sim only moet je op het begin 1x veel betalen en daarna weinig. Bij een abonnement is het gespreid over de hele periode + nog een extra fee omdat je het toestel al zo vroeg krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
Gisteren vriendelijk geholpen bij de PhoneHouse Leeuwarden.
Uiteindelijk gekozen voor een gratis iPhone 4s 16gb, icm een bel-sms-webxl abonnement van kpn, eerste 4 maanden €25,-

Aangezien de iPhone alleen gratis was bij de 650 min variant (een abonnement lager of hoger moest ik flink bij betalen) heb ik deze genomen, om na 3 maanden mijn abonnement naar beneden aan te passen. €80,- per maand is me toch iets teveel van het goede

Helaas lukt het me nu niet om Spotify premium en hotspots te activeren. Morgen maar eens met de KS van PhoneHouse of KPN bellen, of heeft iemand van jullie daar nog een oplossing voor (via mijn KPN lukt het iig niet)

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Ik heb abonnement voor mijn partner ook besteld. Dus twee keer.

iPhone 4S 16 GB Wit € 159,00
Totaal eenmalig € 159,00

Maandelijks iPhone Altijd 2 jaar € 31,88 (90 belmin. onbeperkt sms, 1GB internet)

-------
zegt Vodafone mijn oude abonnement op bij T-mobile of moet ik dit zelf netjes doen?

[ Voor 19% gewijzigd door Remko.me op 08-07-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:54
Als iemand voor mij ook 1 of 2 F&F actie codes heeft zou ik hem/haar erg dankbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:39
Heeft er iemand voor mij een Vodafone F&F code? (via PM graag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ook ik zou een code waarderen! Ben voor mijn vriendin een abo aan het zoeken en tot nu toe komt Tele2 het goedkoopst uit via studentmobiel. Ze belt weinig dus zou mooi zijn als Vodafone ook een goede aanbieding heeft. BVD

Edit: Weet iemand of de studentmobiel actie van Tele2 een leasetoestelconstructie is? Kom daar voor een 250 ABO namelijk op maar 744,50 voor twee jaar met 4S 16 GB. De Vodafone actie is 900 voor twee jaar voor iPhone Vaak. Dus die van studentmobiel is eigenlijk too good to be true..

[ Voor 39% gewijzigd door XeNoBiTe op 08-07-2012 17:55 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Die van studentenmobiel kwam bij mij rond de 860 euro uit hoor.
vergeet je internet niet onderaan de berekening, dit is 7,50 euro per maand.. (na 9 maanden 15 euro)

Uiteindelijk kwam het voor mij 60 euro goedkoper in totaal, toch voor vodafone F&F gekozen, puur omdat die 'maar' 159 euro voor de iphone vroegen en dat paste beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 05:08
Wat is die 'extra korting' bij de iPhones exact op de FF site? want als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een One X is het helemaal niet goedkoper :S en het abbonnement ook niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Niks bijzonders..

gewoon dat je abonnement na 12 of 9 maanden NIET ineens 50 euro of 47,50 per maand wordt.
En de iPhone is 159 euro.. prima bedrag (of 119 euro)..

En geen lease constructie zoals de meeste providers hebben, iPhone is gewoon van jou.

Tuurlijk zijn er goedkopere.. maar ik heb geen zin in een abonnement die na een actieperiode INEENS 47 euro wordt... die actieperiode merk je toch geen reed van 25 euro per maand in het begin, de krop komt na die actieperiode.. :P wanneer je telefoon 1 jaar is en je er eigenlijk een beetje op uitgekeken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Ik snap de FF wel, maar ik bedoelde eigenlijk dat er bij de iPhone op de site 'extra korting' op staat en bij de rest niet, wat is het verschil dus met die korting in plaats van de korting die je op de One X of S III krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Ohh... eigenlijk geen idee.. volgens mij niks.
Ja enige wat ik zie is dat de iPhone qua kosten (van het toestel zelf) in principe goedkoper is.

of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Ja dat leek me ook de enige mogelijke optie... m'n iPhone 3Gs begint eigenlijk heel erg te sterven (headphone jack houdt er mee op :'() maar aangezien het weer zo'n grote uitgave is (17 jaar :|) was ik eigenlijk van plan te wachten op de nieuwe iPhone (voornamelijk vanwege het grotere scherm :)) en als die korting er dan niet meer op zit is t wel balen, maar 20-30 euro extra voor het toestel betalen vind ik dan niet erg :) dus ik denk dat ik dat dan gewoon ga doen :) en dan voorlopig even met een iPad in een rugzakje rondlopen :P

Grazie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Voorbeeld:

Cosumenten:
iPhone 4S 16GB vaak 50 euro - 39 euro kost het toestel + 30 euro afsluitkosten

Via FF:
iPhone 4S 16GB vaak 50 euro - 0 euro kost het toestel

Cosument:
iPhone vaak 50 euro: 12 mnd 25 euro = 300 + 12 mnd 50 euro = 900

FF:
iPhone vaak 50 euro: 24 mnd 37,50 = 900 euro

Al met al:

Cosument: 69+900= 969 euro
FF: 0+900 = 900 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Maar bij de consument met 12 maanden actie bij iPhone Altijd 42,50 euro komt de consument goedkoper uit totaal, kijk maar:

Cosument
€ 258,00 (12mnd) € 510,00 (12mnd) € 139,00 (toestel) € 907,00

FF
€ 159,00 (toestel) € 765,12 (24mnd) € 924,12

Alleen dan zit je weer na 12 maanden met die irritante piek van 42,50 euro per maand.

Het is zelf wat je wilt kiezen...

Uiteindelijk komen bijna alle abonnementen op hetzelfde neer en rond de 900 euro totaal. Ik wilde dus lekker 30 euro per maand en dat vind ik prima, vandaar mijn keuze voor FF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Ja hetzelfde hier, maar dan wacht ik dus nog wel even op de nieuwe :P heb hem in de vakantie toch weer minder nodig dan wanneer ik op school ben :) In ieder geval bedankt voor de vergelijking, en ik ben het helemaal met je eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
@Nilsepils ik heb nu een iPhone 4 32GB Zwart te koop zonder krasjes en iets, ziet er 100% uit als nieuw in doos.. :p
bon en doos en alles aanwezig
400 euro mag je hem hebben ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Remko.me op 08-07-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Leuk aanbod, dat zeker, maar ik vind 400 euro echt veel geld voor een 2dehands telefoon :( ik ga lekker op die 4" wachten denk ik :P kan nog wel heel even zonder, hoop ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Bedankt voor de code Ruben! Vriendin is happy camper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
@XenoBite ook de iPhone 4 abo gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Vodafone zegt over F&F:
Je betaalt geen aansluitkosten.
De beste toestellen én 25% korting op je abonnement gedurende de gehele contractperiode.

Klinkt allemaal heel leuk, maar zo voordeliger is het nou ook weer niet. Bij abonnementen onder de 50 euro ben je zelfs duurder uit. Je bent daarna wel steeds goedkoper uit, maar alleen 30 euro. En laat dat nou net de prijs zijn van de aansluitkosten. Dus eigenlijk betaal je alleen geen aansluitkosten, en is die 25% alleen maar een mooi zinnetje.
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1v3d3l2y3H3t0H0L3P2y/Naamloos%202.png

[ Voor 83% gewijzigd door Rub147 op 09-07-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
en dat je een vast tarief hebt en niet na de helft van je periode het dubbele gaat betalen :) ik vind het persoonlijk fijner dat ik gewoon 2 jaar 30 euro betaal in plaats van eerst 21,50 als marketing en vervolgens het dubbele betalen. Dat komt gemiddeld inderdaad ongeveer op hetzelfde uit, dat klopt, maar als je makkelijk aan zo'n code kan komen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Ik snap je helemaal Rub, maar zoals ik al zei.. ik vind het vervelend om ineens na 12 maanden 42,50 te betalen! KLAP GELD! en die actieperiode merk je geen fluit van.. je drinkt een biertje meer.. maar die 42,50 euro.. die valt ineens best zwaar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
Heeft er iemand ervaring met het overstappen van Hi naar Vodafone?
Zou graag het zelfde nummer willen behouden. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Hoelang duurt het voordat je bij Vodafone je eigen nummer weer terug hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
2-4 dagen.. je merkt niks van de overstap.
Je simcard van Hi werkt ineens niet meer, knal de vodafone kaart erin en je nieuwe nummer staat erop :)

That simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
Remko.me schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:14:
2-4 dagen.. je merkt niks van de overstap.
Je simcard van Hi werkt ineens niet meer, knal de vodafone kaart erin en je nieuwe nummer staat erop :)

That simple
Oke, maar ik moet nog een toestel bestellen bij Vodafone. Dus stel ik bestel hem vandaag met abonnement bij Vodafone. Dan heb ik het toestel waarschijnlijk week maandag en dan duurt het 2 tot 4 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
nee ze regelen eerst je overstap, dan sturen ze je mobiel..
sturen duurt 2 dagen denk ik.. via de contactservice.

Al met al zal het 6-8 werkdagen duren de gehele overstap met opsturen van mobiel, goedkeuring etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
Remko.me schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:19:
nee ze regelen eerst je overstap, dan sturen ze je mobiel..
sturen duurt 2 dagen denk ik.. via de contactservice.

Al met al zal het 6-8 werkdagen duren de gehele overstap met opsturen van mobiel, goedkeuring etc etc
Dan moet ik helaas wachten tot na de vakantie. Ik ga op vakantie 18 juli, dus denk dat ik de gok dan niet kan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Dan moet ik helaas wachten tot na de vakantie. Ik ga op vakantie 18 juli, dus denk dat ik de gok dan niet kan wagen.
Je kan altijd even bellen naar de klantenservice: 0800-020 00 43

Kreeg zojuist een mail met deze regel erin: 'Maak je gebruik van nummerbehoud, hou dan rekening met een levertijd van 4-10 werkdagen.' Dus misschien heb je geluk en kunnen ze toch snel leveren.

[ Voor 10% gewijzigd door Rub147 op 09-07-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Remko.me schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:49:
@XenoBite ook de iPhone 4 abo gedaan?
Yep, de Vaak 50 genomen met gratis Iphone. Op die manier betaal je over twee jaar in totaal 900 euro. Vind dat best een nette prijs voor het aantal minuten, onbeperkt nationaal SMS (voor zover je dat überhaupt nog doet met Whatsapp als vervanging) en 500MB internet.
Ik zelf mag pas over paar maanden verlengen, dus ik wacht rustig op de volgende iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heeft iemand toevallig nog 4 F&F codes?

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
HekkeySE schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:32:
Heeft iemand toevallig nog 4 F&F codes?
Stuur mij een DM met je mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Rub147 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:43:
[...]

Stuur mij een DM met je mail adres.
Done!
Thanks!

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
ik wil heel graag ervaringen horen van Vodafone met een iPhone.

- bereikbaarheid
- klantenservice
- fijne punten
- slechte punten

ik wacht nu op mijn abonnement met iPhone, nummerbehoud is rond maar communicatie loopt stroef en niet heel prettig.

ben benieuwd of jullie je ervaringen mbt Vodafone zouden kunnen posten?

ik ben bij T-mobile weggevlucht van de ronduit belachelijke service die ze boden... en brutaal, hoop niet hetzelfde mee te maken bij vodafone.

Pagina: 1 ... 19 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.