Als je de optie 650 minuten selecteerd en dan de order besteld, kan je daarna alsnog 1000 minuten selecterenconcat74 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:09:
Vreemd, die aanbieding op studentmobiel kan ik niet terug vinden. de bel-sms-web 1000 lijkt niet te bestaan het gaat tot max. bel-sms-web 650....
Zijn er hier anders misschien Vodafone medewerkers, die een collega Tweaker aan een code kunnen helpen?
rjn27 bedankt voor de reactie, deze had ik anders niet gevonden.
Ja handige tip. Ben altijd wel voorzichtig: is er ergens duidelijk zichtbaar dat je gegarandeerd terug kunt (lager abo) na 3 maanden zonder kosten? Het staat wel leuk bovenaan de openingspagina, maar bij het bestellen is het niet zichtbaar. Iemand al ervaring met deze?
Edit: zie nu dat dit inderdaad standaard is bij KPN tegenwoordig, maandelijks switchen.
Edit: zie nu dat dit inderdaad standaard is bij KPN tegenwoordig, maandelijks switchen.
[ Voor 14% gewijzigd door dcl! op 23-03-2012 19:27 ]
Verwijderd
Ik zat ook eens te kijken naar die aanbieding op studentmobiel, maar kan iemand met zekerheid zeggen dat de iPhone 4s dan echt nog maar 167 euro kost en dat je de eerste 3 maanden maar 25 euro per maand betaald. Als je op de KPN site kijkt, dan geldt die aanbieding alleen bij de iPhone 4 en de 4S is dan 50 euro per maand.
Dan heb ik nog een vraag. Ik heb op het moment een Hi sim-only abbo en kan ik dan verlengen bij KPN? Ik heb geprobeerd te verlengen op studentmobiel, maar dan worden de prijzen van het toestel 2 keer zo duur. Hoe kan dit?
Ik hoop hier snel antwoord op te hebben, want dit is een goede aanbieding en hij geldt maar tot 31 maart.
Alvast bedankt.
Dan heb ik nog een vraag. Ik heb op het moment een Hi sim-only abbo en kan ik dan verlengen bij KPN? Ik heb geprobeerd te verlengen op studentmobiel, maar dan worden de prijzen van het toestel 2 keer zo duur. Hoe kan dit?
Ik hoop hier snel antwoord op te hebben, want dit is een goede aanbieding en hij geldt maar tot 31 maart.
Alvast bedankt.
Klopt de 4s is bij KPN alleen verkrijgbaar bij een XL abonnement, dus dit moet een studentmobiel actie zijn. (Heb ik nog niet geverifieerd, je kan de helpdesk bellen..)Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:36:
Ik zat ook eens te kijken naar die aanbieding op studentmobiel, maar kan iemand met zekerheid zeggen dat de iPhone 4s dan echt nog maar 167 euro kost en dat je de eerste 3 maanden maar 25 euro per maand betaald. Als je op de KPN site kijkt, dan geldt die aanbieding alleen bij de iPhone 4 en de 4S is dan 50 euro per maand.
Alvast bedankt.
Ik ben wel bij een KPN winkel langs gegaan om de checken of je na drie maanden je abonnement mag verlagen zonder bijkomende voorwaarden. Daar is me verteld dat hier geen voorwaarden aan verbonden zijn buiten dat het pas na 3 maanden mag. Ik kreeg ook nog de tip om alleen aan het begin of het einde van de maand te verlagen omdat de verlaging na een dag in gaat en alle bel-web min. die buiten de bundel van het nieuwe abonnement vallen dan extra duur worden.
Handige tip, maar bedoelen ze daar begin/einde maand van je abonnementsperiode mee of van de werkelijke maand (maart, april). Dat is nogal een verschil.
Inmiddels ook besteld bij studentmobiel KPN 1000 min icm iphone 4S 16GB 1 jaar voor €167 + €12,95 (expres service). Een betere deal heb ik niet gevonden voor 1 jarig abonnementen
. Zelfs contractverlenging/vernieuwing bij T-Mobile ben ik zelfs duurder uit
. Na 8 jaar klant bij t-Mobile. Ga ik overstappen.
Jammer dat T-Mobile zo duur is geworden. Ga de iphone 4S mooi gebruiken voor mijn ismart abonnement en mijn andere iphone 4 32GB gebruik ik voor de nieuwe abonnement (kpn)
Kostenplaatje abonnement + iphone 4S 16GB = €555
Bij T-mobile moet ik €300 (ismart 75 1 jaar) meer betalen

Kostenplaatje abonnement + iphone 4S 16GB = €555
Bij T-mobile moet ik €300 (ismart 75 1 jaar) meer betalen

[ Voor 10% gewijzigd door pinokkia op 28-03-2012 16:57 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Voor 1-jarige abonnementen is die studentmobiel actie inderdaad wel erg interessant... nu zit ik alleen naar 2-jarige abonnementen te kijken met een iPhone 4S 32GB - en dan met een 1000MB databundel:
aansluitkosten: 30
iPhone: 155
eerste 9 maanden: 9 * 25
Rest 15 maanden: 15 * 57,50
... komt op 1273 euro voor twee jaar! Dan is een vodafone abonnement goedkoper, zelfs bij VF zelf afgesloten (1154 euro).
(en bij verlengen krijg ik korting - zou ik op 1035 komen)
KPN heeft al leuke bijkomstigheid dat je drie maanden kan proberen en daarna bijstellen; Vodafone heeft interessante buitenland-regels (60 dagen tarief als in Nederland, uit je bundel)
aansluitkosten: 30
iPhone: 155
eerste 9 maanden: 9 * 25
Rest 15 maanden: 15 * 57,50
... komt op 1273 euro voor twee jaar! Dan is een vodafone abonnement goedkoper, zelfs bij VF zelf afgesloten (1154 euro).
(en bij verlengen krijg ik korting - zou ik op 1035 komen)
KPN heeft al leuke bijkomstigheid dat je drie maanden kan proberen en daarna bijstellen; Vodafone heeft interessante buitenland-regels (60 dagen tarief als in Nederland, uit je bundel)
Ja. Ik heb eergisteren (woensdag) besteld en gisteren geleverd. Ik heb wel voor koeriersservice gekozen. Kostte wel €6 extra. Het betrof iphone 4S 16GB zwart.dcl! schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:47:
Iemand inmiddels al de KPN/studentmobiel iPhone aanbieding ontvangen?
Dat gaat snel bij studentmobiel: donderdagavond laat besteld (gewone levering post.nl), vrijdagmiddag verstuurd, vandaag in huis
Verwijderd
Op Studentmobiel zie ik bij Kpn bel+sms+web 1000 in jaar eerste drie maanden 50 euro pm ipv 100. Waar halen jullie die 25 vandaan? En begrijp ik nu goed dat je na 3 maanden je abbo om kunt zetten in bijvoorbeeld 20 euro per maand?
Was een aanbieding tot 2 april. En na die 3 maanden kan je downgraden naar het laagste abonnement.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 03:18:
Op Studentmobiel zie ik bij Kpn bel+sms+web 1000 in jaar eerste drie maanden 50 euro pm ipv 100. Waar halen jullie die 25 vandaan? En begrijp ik nu goed dat je na 3 maanden je abbo om kunt zetten in bijvoorbeeld 20 euro per maand?
Nu wil ik binnenkort mijn abbo verlengen (of overstappen) en mijn 3gs vervangen door een 4s 16gb. Ik zit denk ik alleen met een kostbaar buitenland-bel-probleempje:
Ik zit veelvuldig (+/- 20dgn per mnd) in het buitenland en ben dan ook erg happy met de ´Internet Europa´ van Tmobile. Doordat ik dus veel in het buitenland zit en deze minuten buiten mijn bundel vallen, is mijn rekening hierdoor alsnog vrij hoog. Heb mijn nummer al jaren, dus nummerbehoud vind ik belangrijk. Daarnaast zit ik overal en nergens in Europa, dus een buitenlandse provider heeft ook weinig zin.
Zijn er naast Tmobile ook nog andere providers die een gelijksoortig ´Internet Europa´ bundel aanbieden maar dan ook bellen vanuit de bundel?
Ik zit veelvuldig (+/- 20dgn per mnd) in het buitenland en ben dan ook erg happy met de ´Internet Europa´ van Tmobile. Doordat ik dus veel in het buitenland zit en deze minuten buiten mijn bundel vallen, is mijn rekening hierdoor alsnog vrij hoog. Heb mijn nummer al jaren, dus nummerbehoud vind ik belangrijk. Daarnaast zit ik overal en nergens in Europa, dus een buitenlandse provider heeft ook weinig zin.
Zijn er naast Tmobile ook nog andere providers die een gelijksoortig ´Internet Europa´ bundel aanbieden maar dan ook bellen vanuit de bundel?
[ Voor 12% gewijzigd door Xolon op 10-04-2012 18:41 . Reden: toevoeging ]
Vodafone heeft zoiets bij hun B+S+W Smart abonnemten
alleen is dat maar 60 dagen per jaar... daar heb jij dus niet zoveel aan waarschijnlijk.Haal alles uit je smartphone, in binnen én buitenland. In 42 Passport-landen kun je maximaal 60 dagen per jaar bellen, sms'en en internetten tegen je nationale tarief.
De beste match voor smartphones
Supersnel mobiel internet (maximaal 14,4 Mbps)
Onbeperkt sms'en in Nederland én maximaal 60 dagen per jaar tot 500 sms'jes per maand in het buitenland
Is je verbruik hoger dan verwacht? Dan kun je één keer per maand overstappen naar een abonnement met meer belminuten, sms'jes en data
Nee inderdaad, die had ik ook gezien. Een zakelijk abbo is door de benodigde kvk-nummer ook geen optie. Ben dan ook bang dat ik aan Tmobile vast zit.
Balen want zo´n iSmart abbo is voor mij veel te veel en de Smart start verkopen ze niet met een iPhone
Balen want zo´n iSmart abbo is voor mij veel te veel en de Smart start verkopen ze niet met een iPhone
eventueel een iPhone los kopen?Xolon schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:41:
Nee inderdaad, die had ik ook gezien. Een zakelijk abbo is door de benodigde kvk-nummer ook geen optie. Ben dan ook bang dat ik aan Tmobile vast zit.
Je kunt toch een soortgelijk toestel bijv een high end android toestel erbij nemen (ga ervan uit dat dit wel kan) en deze verkopen? Vervolgens koop je van dat geld een iPhone (al moet je dan misschien wel iets bijleggen).
Heb eens wat calculaties gedaan en ik denk inderdaad het het een sim only wordt. Scheelt onnodig hoge abbo-kosten. Die iphone gaan we inderdaad maar eens los aanschaffen.
Ik vraag me af of ik wel goed kijk. Want studentmobiel lijkt wel heel erg 'goedkoop'
Iphone 4s 16GB ( MTVMobile ) 2 jarig
Internet pack 1000MB = €35,- per maand. ( eerste 8 maanden €17,50 ) = 560 + 140 = 700
Bel pack 100 = €7,50 per maand. ( eerste 8 maanden €3,75 ) = 120 + 30 = 150
Aanschafprijs = €30,-
--------------------------------------------------------------
Totaal = 700 + 150 + 30 = €880,-
Maar wat mij opviel, ik ging op MTVMobile zelf kijken.
En daar kwam ik tot de conclusie als ik exact hetzelfde abonnement selecteer, dat de aanschafprijs dan enorm veel verschilt.
Bij MTVMobile is het dan namelijk €239,95
'
Als de bovenstaande bedragen kloppen van studentmobiel, dan koop ik hem namelijk direct
Iphone 4s 16GB ( MTVMobile ) 2 jarig
Internet pack 1000MB = €35,- per maand. ( eerste 8 maanden €17,50 ) = 560 + 140 = 700
Bel pack 100 = €7,50 per maand. ( eerste 8 maanden €3,75 ) = 120 + 30 = 150
Aanschafprijs = €30,-
--------------------------------------------------------------
Totaal = 700 + 150 + 30 = €880,-
Maar wat mij opviel, ik ging op MTVMobile zelf kijken.
En daar kwam ik tot de conclusie als ik exact hetzelfde abonnement selecteer, dat de aanschafprijs dan enorm veel verschilt.
Bij MTVMobile is het dan namelijk €239,95
'
Als de bovenstaande bedragen kloppen van studentmobiel, dan koop ik hem namelijk direct
[ Voor 18% gewijzigd door Riderider op 10-04-2012 23:49 ]
Dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn. De studentmobiel aanbieding van iPhone+KPN was ook voordeliger dan bij KPN zelf.
Nog een aardige deal bij belsimpel:
http://www.belsimpel.nl/a...Surf-en-Mail-200MB-1-jaar
Eerste maand abonnement + internet gratis, rest 11 x (22,95+8,95) = 350,90 + 267 voor toestel = 617,90 totaal.
Maar 200 belminuten + 200 MB data (voor 5 euro extra 1 GB per maand), wel een redelijk goedkope iPhone
http://www.belsimpel.nl/a...Surf-en-Mail-200MB-1-jaar
Eerste maand abonnement + internet gratis, rest 11 x (22,95+8,95) = 350,90 + 267 voor toestel = 617,90 totaal.
Maar 200 belminuten + 200 MB data (voor 5 euro extra 1 GB per maand), wel een redelijk goedkope iPhone
Klopt dus inderdaad, zoals studentmobiel zelf terugmailde :
Hartelijk dank voor uw e-mail.
De prijzen die vermeld staan op onze website zijn de correcte prijzen. Het verschil tussen MTV Mobile zelf en Studentmobiel ligt aan verschillende factoren. MTV Mobile is onderdeel van KPN en vormt dus een zeer grote organisatie met vele winkels en medewerkers. Deze dienen uiteraard ook betaalt te worden en daarom zijn de kosten bij MTV Mobile een stuk hoger. Studentmobiel is een kleinere onderneming met een stuk minder medewerkers. De kosten kunnen wij daarom lager houden en hier profiteert de klant dan van.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Hartelijk dank voor uw e-mail.
De prijzen die vermeld staan op onze website zijn de correcte prijzen. Het verschil tussen MTV Mobile zelf en Studentmobiel ligt aan verschillende factoren. MTV Mobile is onderdeel van KPN en vormt dus een zeer grote organisatie met vele winkels en medewerkers. Deze dienen uiteraard ook betaalt te worden en daarom zijn de kosten bij MTV Mobile een stuk hoger. Studentmobiel is een kleinere onderneming met een stuk minder medewerkers. De kosten kunnen wij daarom lager houden en hier profiteert de klant dan van.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Daar zou ik graag ook meer over willen weten. Een verkoper in de KPN winkel stelde eens een abonnement voor, daar kreeg/kocht je dan voor een bepaald bedrag een iPhone bij en dan kan je na een aantal maanden switchen naar een lager abbo en toch de iPhone houden. Nou vind ik het al zo lastig rekenen met die maandprijzen die eigenlijk de eerste maanden zijn en daarna verdubbeld worden, maar dit wordt helemaal lastig om uit te rekenen. Geven andere telco's ook de mogelijkheid te switchen?dcl! schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:23:
Ja handige tip. Ben altijd wel voorzichtig: is er ergens duidelijk zichtbaar dat je gegarandeerd terug kunt (lager abo) na 3 maanden zonder kosten? Het staat wel leuk bovenaan de openingspagina, maar bij het bestellen is het niet zichtbaar. Iemand al ervaring met deze?
Wat ik wil is minimaal bellen en sms-en en af en toe wat internetten. En het KPN-netwerk. Het is gewoon fijn af en toe onderweg iets op te zoeken of een route uit te stippelen. Hoef niet onderweg YouTube te kijken.
Zijn er nog vergelijkbare aanbiedingen als die van KPN/Studentenmobiel?
Ben voor tweetal kennissen een iPhone 4/S aan het zoeken, 1 of 2 jaar maakt niet zoveel uit, gaat vooral om de voordeligheid!
Ben voor tweetal kennissen een iPhone 4/S aan het zoeken, 1 of 2 jaar maakt niet zoveel uit, gaat vooral om de voordeligheid!
Hallo allemaal,
Ik ga een deze maanden 3 weken naar Amerika. Nu heb ik dus een iPhone 4 waarmee ik aan mag nemen dat ik kan bellen op het amerikaanse GSM netwerk (CDMA uiteraard niet) Nu ben al een beetje aan het zoeken via google en dergelijken, echter kan ik niet vinden wat ik nu het beste kan doen wat betreft bel en sms kosten.
Ik heb nu een abonnement bij Hi, maar ik neem aan dat bellen /sms'en vanuit Amerika naar Nederland erg duur is. En hoe zit dat met bellen en smsen met een NL abonnemtent van Amerika naar Amerika?
Heeft iemand tips over wat te doen in Amerika?
Ik ga een deze maanden 3 weken naar Amerika. Nu heb ik dus een iPhone 4 waarmee ik aan mag nemen dat ik kan bellen op het amerikaanse GSM netwerk (CDMA uiteraard niet) Nu ben al een beetje aan het zoeken via google en dergelijken, echter kan ik niet vinden wat ik nu het beste kan doen wat betreft bel en sms kosten.
Ik heb nu een abonnement bij Hi, maar ik neem aan dat bellen /sms'en vanuit Amerika naar Nederland erg duur is. En hoe zit dat met bellen en smsen met een NL abonnemtent van Amerika naar Amerika?
Wat ga je er doen, en wat voor hotels bezoek je? Vaak hebben ze wel ergens gratis wifi - ofwel, whatsapp en skype als alternatief gebruiken?Tc-Chub schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:04:
Prepaid kopen, doe ik ook vaak in het buitenland, veel goedkoper en makkelijk.Tc-Chub schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:04:
Ik ga een stedentrip maken dus ik kom wel in een aantal hotels waar ze waarschijnlijk wel wifi hebben ja. Maar als ik mijn telefoon gewoon aan laat staan en dan data en alles uitzetten is dat geen probleem toch?vanaalten schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:03:
[...]
Wat ga je er doen, en wat voor hotels bezoek je? Vaak hebben ze wel ergens gratis wifi - ofwel, whatsapp en skype als alternatief gebruiken?
Heeft HI/ KPN ergens een pdfje met tarieven voor bellen en smsen in de VS?
http://searchengineland.c...w-to-use-google-to-searchTc-Chub schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:57:
[...]
Ik ga een stedentrip maken dus ik kom wel in een aantal hotels waar ze waarschijnlijk wel wifi hebben ja. Maar als ik mijn telefoon gewoon aan laat staan en dan data en alles uitzetten is dat geen probleem toch?
Heeft HI/ KPN ergens een pdfje met tarieven voor bellen en smsen in de VS?

Wie van plan is binnenkort een iPhone te kopen: ik heb net is alle providers zitten vergelijken en het beste is toch echt om het toestel los te kopen en vervolgens een SIM-only abonnement erbij te nemen.
Bij de standaard abonnementen mét iPhone betaal je al gauw meer dan 1000 euro over een periode van twee jaar - daar kunnen honderden euro's van af.
De goedkoopste sim-only abonnementaanbieders lijken Youfone, Tele2, Simyo en Hollandsnieuwe. De reden dat ik dit nu post is niet om zomaar voor deze bedrijven te adverteren, maar meer omdat iedereen nu geld lijkt te willen bezuinigen.
Ik ben uitgegaan van de volgende situatie: iemand die weinig belt en SMS't maar wel een bundel nodig heeft voor licht browsen, Whatsapp en dergelijke.
Dus, hieronder de prijzen van de, volgens mij, vier goedkoopste. Let op! Ik ben er vanuitgegaan dat je zuinig aandoet: dit betekent dus weinig belminuten en sms'jes, en er is wel een internetbundel maar dit is meer voor het 'nodige' onderweg (zoals voor Whatsapp) - je probeert altijd Wi-Fi te gebruiken.
De iPhone 4S 16 GB zou je dus apart moeten aanschaffen.
Simyo is handig als je amper belt en sms't, maar wel een duidelijke bundel wilt welke je kan bijhouden (wat bij Hollandsnieuwe dus niet echt lukt). Als je echter naar Tele2 kijkt dan is Simyo een slechte keuze: bij Tele2 krijg je het dubbele aantal units, evenveel internet en dat voor een lagere prijs.
Youfone is handig voor de persoon die nog wel veel belt, maar niet meer SMS't: daarvoor heb je Whatsapp.
Natuurlijk kan ik niet ruiken hoe jullie je abonnement het liefst hebben, maar als je weinig belt/sms't en je zorgt ervoor dat je redelijk veel van Wi-Fi hotspots gebruik kunt maken, dan zou ik zeker naar bovenstaande aanbieders kijken.
Bij de standaard abonnementen mét iPhone betaal je al gauw meer dan 1000 euro over een periode van twee jaar - daar kunnen honderden euro's van af.
De goedkoopste sim-only abonnementaanbieders lijken Youfone, Tele2, Simyo en Hollandsnieuwe. De reden dat ik dit nu post is niet om zomaar voor deze bedrijven te adverteren, maar meer omdat iedereen nu geld lijkt te willen bezuinigen.
Ik ben uitgegaan van de volgende situatie: iemand die weinig belt en SMS't maar wel een bundel nodig heeft voor licht browsen, Whatsapp en dergelijke.
Dus, hieronder de prijzen van de, volgens mij, vier goedkoopste. Let op! Ik ben er vanuitgegaan dat je zuinig aandoet: dit betekent dus weinig belminuten en sms'jes, en er is wel een internetbundel maar dit is meer voor het 'nodige' onderweg (zoals voor Whatsapp) - je probeert altijd Wi-Fi te gebruiken.
Hollandsnieuwe
- Uitgekomen op twee mogelijkheden: eentje mét extra internet bundel en de ander zonder
- Abonnement '275'
- 275 units: MB's, SMS'jes en belminuten worden verbruikt door middel van deze units
- 24 maanden betaal je 9 euro per maand
- Totale prijs: (24*9) + 599 = €815 over een periode van twee jaar
----------------
Mogelijkheid twee.
Aangezien zowel internetten, als sms'en, als bellen uit één bundel komen, heb ik besloten ook de prijs uit te rekenen met een extra internet bundel erbij.
- Abonnement '275'
- 275 minuten/MB's/SMS
- 24 maanden
- Extra 500 MB bundel
- Prijs: (24*9) + (24*5) + 599 = €935
Simyo
- 50 min/sms
- 200 MB internet
- Prijs: 24*11,98 + 599 = €866,52 over een periode van twee jaar
Tele2
Let op: dit is een éénjarig abonnement - je zult 'm dus moeten verlengen na twee jaar.
- 100 belminuten/sms'jes
- 200 MB internet
- Totaal: 24*8 + 599 = €791 over een periode van twee jaar
Ze hebben alle vier hun voor- en nadelen. Zo is Hollandsnieuwe handig omdat je zelf kan verdelen hoe je je bundel verbruikt: de ene maand meer bellen en sms'en maar minder internet, de andere maanden weer weinig bellen en sms'en maar veel meer internet. Nadeel daarvan is dat je moeilijk kan bijhouden hoeveel units je al hebt verbruikt.Youfone
Abonnement waarbij bellen nog belangrijk is, maar SMS'en niet
- 250 minuten per maand
- GEEN sms
- 200 MB internetbundel
- Prijs: 12*2.95 + 12*5.95 + 12*3.95 + 12*6.95 + 599 = 836,60 over een periode van twee jaar
Simyo is handig als je amper belt en sms't, maar wel een duidelijke bundel wilt welke je kan bijhouden (wat bij Hollandsnieuwe dus niet echt lukt). Als je echter naar Tele2 kijkt dan is Simyo een slechte keuze: bij Tele2 krijg je het dubbele aantal units, evenveel internet en dat voor een lagere prijs.
Youfone is handig voor de persoon die nog wel veel belt, maar niet meer SMS't: daarvoor heb je Whatsapp.
Natuurlijk kan ik niet ruiken hoe jullie je abonnement het liefst hebben, maar als je weinig belt/sms't en je zorgt ervoor dat je redelijk veel van Wi-Fi hotspots gebruik kunt maken, dan zou ik zeker naar bovenstaande aanbieders kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2012 17:36 ]
Mooie vergelijking!Uniciteit schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:35:
Wie van plan is binnenkort een iPhone te kopen: ik heb net is alle providers zitten vergelijken en het beste is toch echt om het toestel los te kopen en vervolgens een SIM-only abonnement erbij te nemen.
[...]
[...]
[...]
[...]
Ze hebben alle vier hun voor- en nadelen. Zo is Hollandsnieuwe handig omdat je zelf kan verdelen hoe je je bundel verbruikt: de ene maand meer bellen en sms'en maar minder internet, de andere maanden weer weinig bellen en sms'en maar veel meer internet. Nadeel daarvan is dat je moeilijk kan bijhouden hoeveel units je al hebt verbruikt.
Enige puntje wat dan nog overblijft is het gebruikte netwerk.
Zo ga ik over naar Simyo vanwege het feit dat ze op het KPN netwerk zitten.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik ben aan het rekenen gegaan voor mijn vriendin, ze wil graag ook een iPhone maar heeft geen 600 eu om hem los te kopen en ze wil ook geen 60--70 eu per maand gaan betalen. Na heel wat vergelijkingen kom ik uit op SIZZ (Vodafone) die hebben momenteel een aanbieding.
SIZZ Lover iPhone, 275 minuten/500mb/geen sms (gebruikt ze toch amper dus geeft in dit geval niet)
4 mnd 50% korting, dus:
(4x22,50)+(20x45)=990 en je hoeft niets bij te betalen voor de iPhone 4S.
Aansluitkosten zijn 25 eu dus kom je op 1015 totaal voor 2 jr.
1015-600 (iPhone)=415 / 24= 17,29 wat je netto betaald voor 275 min/500mb, geen gekke deal volgens mij.
SIZZ Lover iPhone, 275 minuten/500mb/geen sms (gebruikt ze toch amper dus geeft in dit geval niet)
4 mnd 50% korting, dus:
1015-600 (iPhone)=415 / 24= 17,29 wat je netto betaald voor 275 min/500mb, geen gekke deal volgens mij.
De Sizz aanbiedingen zijn niet slecht inderdaad.ElayZ schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:09:
Ik ben aan het rekenen gegaan voor mijn vriendin, ze wil graag ook een iPhone maar heeft geen 600 eu om hem los te kopen en ze wil ook geen 60--70 eu per maand gaan betalen. Na heel wat vergelijkingen kom ik uit op SIZZ (Vodafone) die hebben momenteel een aanbieding.
4 mnd 50% korting, dus:
Hier staat wat
Of deze:
150 min/onbeperkt sms/1200 MB internet + iPhone 4S gratis voor 36,38 per maand
https://directsales.vodaf.../1012/iphone_4s_16_gb_wit
alleen als je een friends & family code hebt. En dus ook friends & family bent. Fraude is dus niet de bedoeling.
Die 36,38 zal wel een gemiddelde prijs zijn waarbij een aantal maanden korting geldt?M.C. schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:09:
Of deze:
Weet trouwens iemand of bij de nieuwe prijzen van Vodafone ook de iPhone abo's veranderen? Vind de huidige voorwaarden van iPhone Smart abo's namelijk wel oke.
edit: Hoezo zou dit fraude zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door Black-Death op 08-05-2012 11:53 ]
je betaalt 24 maanden lang 36,38 EUR.Black-Death schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:50:
[...]
Die 36,38 zal wel een gemiddelde prijs zijn waarbij een aantal maanden korting geldt?
Weet trouwens iemand of bij de nieuwe prijzen van Vodafone ook de iPhone abo's veranderen? Vind de huidige voorwaarden van iPhone Smart abo's namelijk wel oke.
edit: Hoezo zou dit fraude zijn?
Dit zijn speciale abonnementen voor vrienden en familie van Vodafone medewerkers. Als je van een Vodafone medewerker een code krijgt (hij/zij mag er 10 per jaar aanvragen) dan is dat prima. Het schijnt redelijk eenvoudig te zijn ook een code te krijgen zonder dat je die van iemand die bij Vodafone werkt krijgt, dit is natuurlijk fraude en niet de bedoeling.
Ah dat wist ik niet. Maar hoe kan het dan dat deze pagina's vrij te bereiken zijn?Brm-G schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:18:
[...]
je betaalt 24 maanden lang 36,38 EUR.
Dit zijn speciale abonnementen voor vrienden en familie van Vodafone medewerkers. Als je van een Vodafone medewerker een code krijgt (hij/zij mag er 10 per jaar aanvragen) dan is dat prima. Het schijnt redelijk eenvoudig te zijn ook een code te krijgen zonder dat je die van iemand die bij Vodafone werkt krijgt, dit is natuurlijk fraude en niet de bedoeling.
Omdat je bij het bestelproces een code in moet voeren, daarom kan niet iedereen op deze pagina's bestellen maar zijn ze wel voor iedereen bereikbaar.Black-Death schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:20:
[...]
Ah dat wist ik niet. Maar hoe kan het dan dat deze pagina's vrij te bereiken zijn?
Er zijn ook andere directsales kanalen waar je ook goedkoper Vodafone abonnementen krijgt maar dan moet je bijv. lid zijn van de ANWB, autoweek of andere bladen/kranten.
Ik heb een kennis bij Vodafone werken en een code van hem gekregen. Ik zit te twijfelen tussen de volgende twee opties.
1) iPhone 4s 16GB
iSmart 100 1-jaar
prijs p/mnd € 31,88
bijbetaling € 354
totaal incl toestel € 736,56
Excl toestel €137,56
Excl. toestel € 11,46 p/mnd
2) iPhone 4s 16GB
iSmart 150 20jaar
prijs p/mnd € 36,38
bijbetaling € 0,00
totaal incl toestel € 873,12
excl toestel € 274,12
excl. toestel € 11,42 p/mnd
Beide natuurlijk ontzettend goedkoop voor wat je krijgt volgens mij.
Voordeel van 1 tov 2: lagere maandlasten, slechts 1-jarig contract (dus volgend jaar weer niet contract + telefoon)
Voordeel van 2 tov 1: meer minuten, 2 jaar lang de huidige (interessante) voorwaarden
Edit: voor 136 euro meer heb ik dus een 2-jarig abonnement 50min meer en 200MB meer. Daarnaast hoef ik nu geen 354 euro te lappen. Ook ideaal.
Hoe denken jullie hierover, optie 1 of optie 2?
[ Voor 5% gewijzigd door SquareOne op 08-05-2012 16:06 ]
Ik las gister een bericht op iphoneclub dat als je een iphone 4 16 gb hebt en die ter reparatie aanbiedt dat de kans redelijk groot is dat je een iphone 4s voor terug krijgt. Mits je natuurlijk onder garantie valt of je tel niet meer gerepareerd kan worden.
Het artikel staat niet meer op de site anders had ik een linkje geplaatst.
Is er iemand die hiermee ervaring heeft??
Dit is dat bericht: http://www.iphoneclub.nl/...hone-4-in-voor-iphone-4s/
Voordat een hele discussie over dit ondewerp los barst:xamirz schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:34:
Ik las gister een bericht op iphoneclub dat als je een iphone 4 16 gb hebt en die ter reparatie aanbiedt dat de kans redelijk groot is dat je een iphone 4s voor terug krijgt. Mits je natuurlijk onder garantie valt of je tel niet meer gerepareerd kan worden.
In het artikel wordt duidelijk aangegeven dat dit hoogstwaarschijnlijk van tijdelijke aard was. Het "ugraden" naar een 4S is nu niet meer mogelijk.
Bedankt voor het delen van die informatie, had het zelf (iets minder uitvoerig) uitgezocht een tijd terug. Waar ik toen tegenaan liep, is dat alleen Simyo en Tele2 daadwerkelijk microsim kaarten leveren bij nieuwe abonnementen. De iPhone 4S kan (maar hoeft uiteraard niet) nogal kieskeurig zijn met simkaarten en in het bijzonder bijgeknipte kaarten. Een update naar de nieuwe iOS5 zou dat opgelost moeten hebben en het aantal meldingen op fora daarover nam ook inderdaad af na de release van iOS5.1. Op het Telfort forum is nog een melding te vinden. Wellicht handig voor mensen die geen zin hebben om simkaarten te verknippen.Uniciteit schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:35:
- uitzoekwerk goedkoopste simonly aanbieders
Tele2 KS over microsim
Youfone over microsim:Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:microsim
Tele2 zegt:Bij een abonnement levert Tele2 een knipper mee, waarmee je de SIMkaart zelf op maat kunt knippen (bij nummerbehoud) of je krijgt een microSIM thuisgestuurd (bij een nieuw telefoonnummer). Tele2 levert geen prepaid microSIMkaarten. De enige tip die ik daarvoor kan geven is om met de SIMkaart naar bijvoorbeeld The Phone House te gaan. Zij kunnen de SIM-kaart op maat knippen. Is er nog iets anders waarmee ik je van dienst kan zijn?
HollandsNieuwe zoeken via KS op microsim:microsim: Youfone levert niet in alle gevallen micros simkaarten, maar door naar een winkel in de buurt te gaan kan de winkelier uw simkaart omknippen naar een microsimkaart
Heb zelf simonly van Telfort, met nieuwe microsim en nog nooit last gehad van het probleem. Heb voor nieuwe vorm van Telfort abonnementen gekozen, waarbij je zelf de verhoudingen minuten/sms/MB's kan instellen. iPhone 4S los gekocht bij Apple Store.Zoekresultaat: microsim
Kun je hollandsnieuwe met een Iphone4 gebruiken?
Voor Iphone 4 heb je een micro-simkaart nodig. Die levert hollandsnieuwe nog niet.
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Als je iets meer belt zoals ik bijvoorbeeld doe (200 - 300 min) dan ben je met Tele2 en Iphone 4S (gsmwijzer.nl bijv) nog voordeliger uit dan de personeelsaanbieding van Vodafone. Ik kom dan namelijk totaal uit op €949,- voor 2 jaar (350 belminuten, incl. 1000 mb) Ik denk dat ik maar voor deze optie kies.
Knip. Foute berekening
[ Voor 96% gewijzigd door alwaysleft op 08-05-2012 22:32 ]
Gisteren iSmart 150 bij Vodafone besteld via de personeelsaanbieding en friends/family aanbieding.
36,38 EUR 24 mnd lang.
iPhone 4s 16GB wit, 0 EUR.
Helaas kreeg ik even later toch een orderbevestiging waar 119 EUR op stond inplaats van 0 EUR. Even laten uitzoeken door de klantenservice.
36,38 EUR 24 mnd lang.
Helaas kreeg ik even later toch een orderbevestiging waar 119 EUR op stond inplaats van 0 EUR. Even laten uitzoeken door de klantenservice.
Net terug van de Vodafone winkel om een iPhone 4S te halen bij iPhone Smart 48,50, bleek mijn abo nog op mijn vaders naam te staan
Dus passport kopie nodig argh
Ondertussen contact gehad met Vodafone Webcare. Zij hebben het bedrag gecrediteerd. Wat er precies is fout gegaan is onduidelijk maargoed, ik heb er geen last meer van.Brm-G schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:03:
Gisteren iSmart 150 bij Vodafone besteld via de personeelsaanbieding en friends/family aanbieding.
36,38 EUR 24 mnd lang.
Redelijk goedkoop ervan af gekomen 873,12 EUR over 2 jaar incl iPhone Smart 48,50 bundel. Enige vreemde is dat het abonnement ook direct ingaat. Sinds gisteren staat het al op MyVodafone terwijl ik mijn toestel nog niet eens heb.
Dat heb ik ook vorig jaar gehad... Heel gedoe is dat. Bij mij moest m'n vader er zelfs bij zijn om een handtekening te zetten.Black-Death schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:35:
Net terug van de Vodafone winkel om een iPhone 4S te halen bij iPhone Smart 48,50, bleek mijn abo nog op mijn vaders naam te staanDus passport kopie nodig argh
[ Voor 20% gewijzigd door SquareOne op 09-05-2012 14:53 ]
Nou, ik heb hem, maar het ging verre van vlekkeloosBrm-G schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:52:
[...]
Dat heb ik ook vorig jaar gehad... Heel gedoe is dat. Bij mij moest m'n vader er zelfs bij zijn om een handtekening te zetten.
Op mee te beginnen had mijn vader thuis zijn handtekening dusdanig gezet dat het paper dat het scheurde. Dan maar de handtekening ernaast gezet. Eerst een meisje dat me hielp die weigerde dit te accepteren. Ik beetje gaan zeuren en een andere collega wilde de verantwoordelijkheid wel op zich nemen nadat het papiertje met een plakbandje weer was gefixed.
Toen het veranderen van naam. Enige verandering die plaats moest vinden was de initialen T.T. van mijn vader veranderen naar T. van mij. Nieuw klantnummer, overzetten, prima. Maar toen vond het systeem de 'nieuwe mij' nog niet. Oke, dan alles invullen op de account van m'n vader. Bij het zetten van mijn handtekening bedacht de Vodafone-medewerker dat dat niet mag.. Hoofdkantoor gebeld, mocht toch, alles weer opnieuw invullen. En het mooie is dat ze uiteindelijk vergeten zijn om me 12,xx EUR te laten betalen voor het overzetten van het abo.
Al met al een vrij grote faal bij Vodafone.
By the way, op mijn contract staat 'Klantwaarde B', iemand een idee wat dat inhoudt?
Ik heb ook niks hoeven betalen bij het overzetten van m'n abonnement. Ook een beetje imo, daarvoor mocht ik namelijk zelf nog geen abonnement hebben omdat ik nog geen 18 was... Dat ze geld vragen om het te zetten op een wildvreemde kan ik begrijpen.Black-Death schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:51:
[...]
Nou, ik heb hem, maar het ging verre van vlekkeloos
Op mee te beginnen had mijn vader thuis zijn handtekening dusdanig gezet dat het paper dat het scheurde. Dan maar de handtekening ernaast gezet. Eerst een meisje dat me hielp die weigerde dit te accepteren. Ik beetje gaan zeuren en een andere collega wilde de verantwoordelijkheid wel op zich nemen nadat het papiertje met een plakbandje weer was gefixed.
Toen het veranderen van naam. Enige verandering die plaats moest vinden was de initialen T.T. van mijn vader veranderen naar T. van mij. Nieuw klantnummer, overzetten, prima. Maar toen vond het systeem de 'nieuwe mij' nog niet. Oke, dan alles invullen op de account van m'n vader. Bij het zetten van mijn handtekening bedacht de Vodafone-medewerker dat dat niet mag.. Hoofdkantoor gebeld, mocht toch, alles weer opnieuw invullen. En het mooie is dat ze uiteindelijk vergeten zijn om me 12,xx EUR te laten betalen voor het overzetten van het abo.
Al met al een vrij grote faal bij Vodafone.
By the way, op mijn contract staat 'Klantwaarde B', iemand een idee wat dat inhoudt?
Ja de policy is dat je een half jaar hebt na je 18e om het gratis over zetten. Daarna moet je betalen.Brm-G schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:18:
[...]
Ik heb ook niks hoeven betalen bij het overzetten van m'n abonnement. Ook een beetje imo, daarvoor mocht ik namelijk zelf nog geen abonnement hebben omdat ik nog geen 18 was... Dat ze geld vragen om het te zetten op een wildvreemde kan ik begrijpen.
Toen ik vroeg naar de reden hiervan kreeg ik een verhaal over loverboys, zodat die jonge meisjes niet zo maar abo's kunnen afsluiten oid
Hier idem ook 119 EUR i.p.v. 0 EUR. Contact gehad en ze gaan het oplossen. Gisteren besteld en gisteren is ook gelijk het abonnement in gegaan terwijl het scherp abonnement nog tot augustus zou lopen.Brm-G schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:52:
[...]
Ondertussen contact gehad met Vodafone Webcare. Zij hebben het bedrag gecrediteerd. Wat er precies is fout gegaan is onduidelijk maargoed, ik heb er geen last meer van.
Redelijk goedkoop ervan af gekomen 873,12 EUR over 2 jaar incl iPhone Smart 48,50 bundel. Enige vreemde is dat het abonnement ook direct ingaat. Sinds gisteren staat het al op MyVodafone terwijl ik mijn toestel nog niet eens heb.
Niet heel erg op zich, want anders zat je weer met internet te klooien wat niet bij een scherp abonnement zit.
*edit Bedenk me net wel dat de huidige simkaart natuurlijk niet in een iPhone past, terwijl het nieuwe abonnement daar wel op geactiveerd is.

[ Voor 7% gewijzigd door Morpheusk op 10-05-2012 09:45 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Mag mn abonnement verlengen en wil graag sim only. Ben nog dik tevreden met mn iPhone 4.
Kwam terecht bij Tele2 200min/sms+500MB voor 13,50 per maand (1jarig). Weet iemand nog een goedkopere optie?
Kwam terecht bij Tele2 200min/sms+500MB voor 13,50 per maand (1jarig). Weet iemand nog een goedkopere optie?
even contact opnemen met de klantenservice, eventueel via twitter! Dat werkt echt geniaal goed, helemaal gratis en ze snappen ook nog wat je wilt.Morpheusk schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:17:
[...]
Hier idem ook 119 EUR i.p.v. 0 EUR. Contact gehad en ze gaan het oplossen. Gisteren besteld en gisteren is ook gelijk het abonnement in gegaan terwijl het scherp abonnement nog tot augustus zou lopen.
Niet heel erg op zich, want anders zat je weer met internet te klooien wat niet bij een scherp abonnement zit.
*edit Bedenk me net wel dat de huidige simkaart natuurlijk niet in een iPhone past, terwijl het nieuwe abonnement daar wel op geactiveerd is.
Ik had gelukkig al een micro-sim. Verwijs anders even bij de klantenservice naar bijv mijn geval. Dat het dus een fout in het systeem is. Tegen mij zeiden ze eerst dat ik contact op moest nemen met degene van wie ik de code had gekregen en dat hij/zij contact op moest nemen met het hoofdkantoor

lolwut?!Black-Death schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:24:
[...]
Ja de policy is dat je een half jaar hebt na je 18e om het gratis over zetten. Daarna moet je betalen.
Toen ik vroeg naar de reden hiervan kreeg ik een verhaal over loverboys, zodat die jonge meisjes niet zo maar abo's kunnen afsluiten oid

[ Voor 13% gewijzigd door SquareOne op 10-05-2012 10:48 ]
Ik ben nog op zoek naar een flip case voor mijn iPhone 4S, het liefst eentje met een magneetje zodat het klepje goed blijft zitten. Maar is dit magneetje op enige manier schadelijk voor de iPhone?
Ja ik keek hem ook echt aan van wtf dude? Toen zei hij maar gauw dat er uiteraard nog vele anderen redenen waren, waaronder de administratieve rompslomp voor Vodafone.[...]
lolwut?!
[ Voor 35% gewijzigd door Black-Death op 10-05-2012 13:01 ]
Knip
[ Voor 98% gewijzigd door alwaysleft op 22-05-2012 01:32 ]
Sow, das wel erg goedkoop. Dacht dat ik al een goeie deal had met een speciale aanbieding op dat moment.
24*36,38EUR = 873 EUR. 0 EUR bijbetaling.
Heb wel 60min meer en 200MB meer.
Edit: bij het iPhone smart 100 moest je eerst 31,88EUR per maand betalen = 765. Daarbij komt nog 159 aan toestelkosten 924 EUR.
Al met al een behoorlijk verschil voor 10 min minder!
Edit 2: Zal trouwens wel een fout zijn. iPhone regelmatig 90 is per maand hetzelfde en je moet nog meer bijbetalen voor het toestel ook.... Snel bestellen dus voor diegene die kunnen.
Edit: bij het iPhone smart 100 moest je eerst 31,88EUR per maand betalen = 765. Daarbij komt nog 159 aan toestelkosten 924 EUR.
Edit 2: Zal trouwens wel een fout zijn. iPhone regelmatig 90 is per maand hetzelfde en je moet nog meer bijbetalen voor het toestel ook.... Snel bestellen dus voor diegene die kunnen.
[ Voor 63% gewijzigd door SquareOne op 16-05-2012 20:29 ]
Zeker goedkoop, alleen moet je mensen dus kennen die bij Vodafone werkenBrm-G schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:24:
Sow, das wel erg goedkoop. Dacht dat ik al een goeie deal had met een speciale aanbieding op dat moment.
En jij denkt dat iemand jou hier nog gelooft als het over familie gaat ...Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 09:07:
Mijn broer werkt bij vodafone, dus ik kan wel aan een aantal codes komen!
DM!
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Ik zit met het volgende:
Mijn 2-jarig abonnement loopt af in september! i150 abonnement met 150min+(!)150sms+ONBEPERKT INTERNET
! Ik ben geen gekke henkie en weiger dan ook om de nieuwe prijzen te betalen! Dus ik laat mijn abonnement lekker doorlopen! Mijn vraag is of dat zo maar mogelijk is? Jawel toch?! Ik kijk ook uit naar naar de nieuwe wet voor netneutraliteit, want dit verplicht Tmobile om tethering toe te staan! woopwoop
! Mocht mn iPhone nog ooit overlijden dan koop ik los wel weer een nieuwe!
Mijn iPhone 4 is op zich nog in prima conditie, al heb ik wel een probleem met de homebutton en simkaartlezer! De telefoon en abonnement zijn afgesloten bij een fysieke winkel van telefoonkopen.nl! Volgens mij heeft Vodafone deze ondertussen allemaal gesloten en vraag me dan ook af waar ik naar toe om mijn iPhone te laten repareren?! Iemand suggesties?
Mijn 2-jarig abonnement loopt af in september! i150 abonnement met 150min+(!)150sms+ONBEPERKT INTERNET
Mijn iPhone 4 is op zich nog in prima conditie, al heb ik wel een probleem met de homebutton en simkaartlezer! De telefoon en abonnement zijn afgesloten bij een fysieke winkel van telefoonkopen.nl! Volgens mij heeft Vodafone deze ondertussen allemaal gesloten en vraag me dan ook af waar ik naar toe om mijn iPhone te laten repareren?! Iemand suggesties?
[ Voor 8% gewijzigd door aschja op 21-05-2012 21:26 ]
http://www.telefoonkopen.nl
Hier staat een telefoonnummer... Misschien even proberen te bellen en vragen? Daarnaast is langs de apple store in Amsterdam gaan ook wel een optie. Daar zijn ze af en toe best coulant.
Wat betaal je nu voor je abonnement? Want als je 'm door laat lopen blijf je eigenlijk ook eeuwig doorbetalen voor je toestel (die prijs zit grotendeels verwerkt in de maandelijkse kosten).
Hier staat een telefoonnummer... Misschien even proberen te bellen en vragen? Daarnaast is langs de apple store in Amsterdam gaan ook wel een optie. Daar zijn ze af en toe best coulant.
Wat betaal je nu voor je abonnement? Want als je 'm door laat lopen blijf je eigenlijk ook eeuwig doorbetalen voor je toestel (die prijs zit grotendeels verwerkt in de maandelijkse kosten).
Beide opties zijn inderdaad mogelijk, maar gezien het tijdstip vd post dacht ik het hier eens te vragen!
Ik ga morgen even langs te Apple Store! Goede reden!
Het toestel is 1,5jaar oud nu! Ik betaal 29.95p/m!
Ik ga morgen even langs te Apple Store! Goede reden!
Ik hoop dat de Apple Store hem voor je vervangt. Hou er rekening mee dat Apple zelf maar één jaar fabrieksgarantie biedt en de verkoper het tweede jaar moet bieden. Aangezien er (als ik het verhaal goed begrepen heb), er nog maar weinig over is van de verkoper zou ik dit zeker melden daar - wellicht dat ze dan zeggen "Wij bieden het tweede jaar wel voor je aan - voor deze ene keer.")mikevdzanden schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:39:
Beide opties zijn inderdaad mogelijk, maar gezien het tijdstip vd post dacht ik het hier eens te vragen!
Ik ga morgen even langs te Apple Store! Goede reden!![]()
Ik heb trouwens ook een i150 abonnement (loopt in juni af) en iPhone 4. Ik laat 'm voorlopig ook mooi doorlopen - de iPhone 4 doet het nog prima* - en dan heb ik toch mooi nog écht onbeperkt internet.
* Sterker nog, ik kreeg gratis een 16 GB iPhone 4S aangeboden, heb 'm een paar dagen uitgeprobeerd, en toch besloten om mijn 32 GB iPhone 4 te houden (simpelweg omdat ik vond dat de 4S té weinig bood).
[ Voor 22% gewijzigd door Uniciteit op 21-05-2012 21:53 ]
Knip
[ Voor 255% gewijzigd door alwaysleft op 22-05-2012 01:31 ]
Zojuist Iphone 4s besteld via friends & family van Vodafone. 90belminuten, 1gig internet. 2jarig abonnement.
Telefoon: €159,-
Abonnement: €24,38 p/m
totaal: 744,12.
Ik bel nauwelijks, dus goeie deal imo.
Overigens, wellicht een tip voor andere mensen die via friends&family van VF willen bestellen. Kortingen zijn nl redelijk goed.
Als je via Creyfs op een baan solliciteert. Krijg je een bevestigingsemail toegestuurd van je sollicitatie. Hierin staat een code voor F&F. 5minuutjes werk, zo ben ik iig aan mijn code gekomen.
Telefoon: €159,-
Abonnement: €24,38 p/m
totaal: 744,12.
Ik bel nauwelijks, dus goeie deal imo.
Overigens, wellicht een tip voor andere mensen die via friends&family van VF willen bestellen. Kortingen zijn nl redelijk goed.
Als je via Creyfs op een baan solliciteert. Krijg je een bevestigingsemail toegestuurd van je sollicitatie. Hierin staat een code voor F&F. 5minuutjes werk, zo ben ik iig aan mijn code gekomen.
Ga denk ik ook voor dat abonnement. De iPhone verkoop ik dan en die opbrengst leg ik weg voor wanneer de nieuwe iPhone uit is. Kan zolang nog wel ff met mn iPhone 4. Denk dat ik op die manier goedkoper uit ben dan een simonly+nieuwe iPhone los te kopen
Dat Friends&Family gebeuren klinkt ideaal, zit er zelf aan te denken om ook een abo bij Vodafone af te sluiten.
Is het een beetje makkelijk om aan een dergelijke code te komen? En heeft dit nog gevolgen voor de klant als bv blijkt dat je de persoon niet echt 'kent'?
Is het een beetje makkelijk om aan een dergelijke code te komen? En heeft dit nog gevolgen voor de klant als bv blijkt dat je de persoon niet echt 'kent'?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik heb zo'n 2 maanden geleden gewoon mn eigen emailadres ingevuld en kreeg een code via de mail binnen. Op die manier heb ik zojuist mn abonnement verlengt met iPhone 4S. Probeerde net nog een code te krijgen, maar dat lukt niet meer.
Zijn iPhone's van VF trouwens simlockvrij?
[ Voor 8% gewijzigd door M.C. op 22-05-2012 16:00 ]
Tegenwoordig zijn alle iPhone's in Nederland simlockvrij.M.C. schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:55:
Ik heb zo'n 2 maanden geleden gewoon mn eigen emailadres ingevuld en kreeg een code via de mail binnen. Op die manier heb ik zojuist mn abonnement verlengt met iPhone 4S. Probeerde net nog een code te krijgen, maar dat lukt niet meer.
Dm me maar voor codeM.C. schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:55:
Maakt niks uit...Thrace Grumble schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:32:
Dat Friends&Family gebeuren klinkt ideaal, zit er zelf aan te denken om ook een abo bij Vodafone af te sluiten.
Ben benieuwd hoe lang de actie nog loopt van Vodafone. Echt super goedkoop. 760 euro in totaal 
Wel fijn dat er mensen zijn ( waaronder ik) die codes hebben voor de aanbieding
[ Voor 30% gewijzigd door alwaysleft op 22-05-2012 19:07 ]
Zo'n code krijgen is echt een eitje, kan iedereen gewoon aanmaken als die weet hoe.alwaysleft schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:58:
Ben benieuwd hoe lang de actie nog loopt van Vodafone. Echt super goedkoop. 760 euro in totaal
Hoi!
Ik heb gelukkig echte codes gekregen van iemand die de codes heeft.EWK schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:21:
[...]
Zo'n code krijgen is echt een eitje, kan iedereen gewoon aanmaken als die weet hoe.
[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 22-05-2012 19:25 ]
Iedereen kan echte codes krijgen via een VF website.
Hoi!
Dat weet ik niet, nogmaals. Ik heb echte codes gekregen van iemand sinds vandaagEWK schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:25:
Iedereen kan echte codes krijgen via een VF website.
[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 22-05-2012 19:28 ]
Ook ik ga in herhaling vallen dat iedereen een echte code kan krijgen via die VF website.
Terug ontopic dan maar.
Verleiding is erg groot nu een 4S te nemen, nu nog een 4.
Denk dat ik toch maar blijf wachten op de nieuwe generatie.
Ook heb ik nog een oud abonnement met nog fair use internet, uit de directsales-tijd.
400 minuten/sms en fair use policy internet voor 11,95.
Nu ik het zo lees, ja, ik wacht nog even
.
Terug ontopic dan maar.
Ook heb ik nog een oud abonnement met nog fair use internet, uit de directsales-tijd.
Nu ik het zo lees, ja, ik wacht nog even
Hoi!
ik was ook zo koppig, eens zal je toch aan de 1GB moeten geloven. Geen spijt van, waarom? Doe heel veel internetten en haal met moeite de 1GB iedere maand. 1GB is echt ruim voldoende, ook voor ons tweakersEWK schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:36:
Ook ik ga in herhaling vallen dat iedereen een echte code kan krijgen via die VF website.
Terug ontopic dan maar.
Nu ik het zo lees, ja, ik wacht nog even.
Die 11,95 is echt een koopje ja! Maar die korting was toch maar voor 24 maanden, dus daarna ga je meer betalen? of zie ik dat verkeerd? Had zelf namelijk 200min/400sms+onbep. internet +toen een HTC Legend voor 20 euro p/mnd
@M.C.
Nee, dat was voor zo lang het contract loopt. En het contract wordt gewoon stilzwijgend verlengd als ik niets doe.
@alwaysleft, mijn laatste rekening net geupload op bellen.com en zag dat ik 1224mb heb gebruikt. En zoveel geks doe ik volgens mij helemaal niet. Alhoewel... ivm verhuizing een week geen wifi gehad, dan schiet het denk ik wel met het dataverbuik.
Over de 1GBlimiet waar je aan moest, dat terzijde, niemand krijgt tegenwoordig 1GB+400 minuten voor 11,95 .
Nee, dat was voor zo lang het contract loopt. En het contract wordt gewoon stilzwijgend verlengd als ik niets doe.
@alwaysleft, mijn laatste rekening net geupload op bellen.com en zag dat ik 1224mb heb gebruikt. En zoveel geks doe ik volgens mij helemaal niet. Alhoewel... ivm verhuizing een week geen wifi gehad, dan schiet het denk ik wel met het dataverbuik.
Over de 1GBlimiet waar je aan moest, dat terzijde, niemand krijgt tegenwoordig 1GB+400 minuten voor 11,95 .
Hoi!
Aha oke....maar als ik het contract stilzwijgend door zou laten lopen, heb ik dan ook recht op een nieuw toestel? Lijkt me niet toch.
En indd ik zou wel 10x nadenken voordat ik dat abonnement die jij hebt stop zou zetten
En indd ik zou wel 10x nadenken voordat ik dat abonnement die jij hebt stop zou zetten
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met recht op nieuw voorstel.
Wat ik bedoel is onderstaande:
http://help.vodafone.nl/c...d=61&p_created=1216136256
Wat ik bedoel is onderstaande:
http://help.vodafone.nl/c...d=61&p_created=1216136256
Hoi!
Sorry, ik bedoelde het volgende. Destijds kreeg ik een HTC Legend. Nu de 2 jaar voorbij is kan ik hem door laten lopen of verlengen. Bij verlengen (dus ander abonnement kiezen) krijg ik een nieuw toestel. Als ik hem stilzwijgend door laat lopen mag ik dan ook een nieuw toestel kiezen? De twee jaar is immers voorbij..
Nee, want het contract loopt immers door.
Het contract was dat je X minuten voor Y bedrag kreeg met Z toestel.
Het toestel heb je gehad, de X minuten krijg je nog steeds voor bedrag Y.
Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd.
Het contract was dat je X minuten voor Y bedrag kreeg met Z toestel.
Het toestel heb je gehad, de X minuten krijg je nog steeds voor bedrag Y.
Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd.
Hoi!
Top, ik begrijp het! Dan is het voor mij verstandiger om toch te gaan verlengen met die iPhone aanbieding
[ Voor 68% gewijzigd door M.C. op 22-05-2012 20:14 ]
Hoop dat de iphone aanbieding nog even loopt, mag vanaf 1 juni verlengen,
Als die aanbieding er nog is zou dat leuk zijn. De nieuwe sgs3 is toch ook wel zeer vet.
Als die aanbieding er nog is zou dat leuk zijn. De nieuwe sgs3 is toch ook wel zeer vet.
Aanbieding is nu net afgelopen zie ikcornekleyer schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:31:
Hoop dat de iphone aanbieding nog even loopt, mag vanaf 1 juni verlengen,
Onee, zojuist lijkt de prijs aangepast te zijn. De prijs is nu 31,88. Het zal waarschijnlijk dus om een typefout te zijn gegaan. Nu scheelt een f&f abbo, dus niet zo heel veel. Misschien dat ik dan toch maar voor een simonly ga.
Edit: net te laat:p
[ Voor 4% gewijzigd door McAwesome op 23-05-2012 14:24 ]
typfout van een weekcornekleyer schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:24:
Onee, zojuist lijkt de prijs aangepast te zijn. De prijs is nu 31,88. Het zal waarschijnlijk dus om een typefout te zijn gegaan. Nu scheelt een f&f abbo, dus niet zo heel veel. Misschien dat ik dan toch maar voor een simonly ga.
Nou misschien is volgende week de sgs3 aan de beurt, dan hoor je mij niet klagenalwaysleft schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:29:
[...]
typfout van een weekmijn vader heeft hem gekregen voor die prijs
Toch wel mazzel voor die prijs!
Ben je net te laat geweest?cornekleyer schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:32:
[...]
Nou misschien is volgende week de sgs3 aan de beurt, dan hoor je mij niet klagen![]()
Toch wel mazzel voor die prijs!
Ik kan pas vanaf 1 juni verlengen, want abbo loopt af op 30 september.
Dus kon hem helaas nog niet bestellen..
hm, ik heb m nog niet binnen. hopelijk heb ik net zoveel geluk als je pa :-Palwaysleft schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:29:
[...]
typfout van een weekmijn vader heeft hem gekregen voor die prijs
Ook ik heb vorige week dinsdag gebruik gemaakt van dezelfde vodafone aanbieding. Ik zal je een berichtje sturen wanneer ik mijne binnen heb (post komt bij mij meestal vroeg, na 11en is de straat niet meer toegankelijk, het voordeel van in de binnenstad wonen)fredfles schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:25:
[...]
hm, ik heb m nog niet binnen. hopelijk heb ik net zoveel geluk als je pa :-P
Verwijderd
Ik heb hem daar ook besteld en vorige week vrijdag, twee dagen na bestelling volgens mij, had ik hem al binnen.
Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.