Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Marly schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:48:
Op de site staat idd alleen, dat 't uit de bundel gaat en dat je buiten de bundel, zolang je in een van de 42 Passport landen bent, € 0,50 per MB betaalt, zie ook:
http://www.vodafone.nl/iphone/bestel_iphone4s/

Misschien kan de KS uitsluitsel geven?
Ja ik kwam idd ook zo ver met de voorwaarden PDF maar ik ben zo benieuwd HOE het uit de bundel wordt berekend. Want ik twijfel nog steeds of ik voor KPN of VF abo zal gaan namelijk. Bij KPN zeggen ze ook dat je uit de bundel betaald in het buitenland maar daar zetten in de voorwaarden dat het dus 3.50 per MB kost, dan is je tegoed dus alsnog binnen no-time op en slaat het nergens op naar mijn idee. Voorkomt wel een onverwachte hoge rekening (want ze kappen t af op 59,95 bij KPN - das dan ongeveer 17mb) maar je kunt niet gewoon normaal blijven internetten in het buitenland.

Klantenservice nog niet gebeld, morgen maar eens proberen anders maar dat kost me geld. Hoopte dat iemand hier het weet.

Dit is wel 1 van de hoofdpunten waarom ik voor VF zou kiezen. Dat als ik eens een weekendje naar Duitsland ga ofzo ik gewoon "normaal" kan blijven internetten (WeatherPro,Facebook, Whattsapp etc geen Youtube ofzo, gebruik ik zelden op mn tel.)

Verder zijn er niet heel veel grote verschillen in de voorwaarden zo te zien.
Beide 14mbit internet max, afrekenen per sec (na 1e min)
Vf 30 ct bellen buiten bundel KPN 35 ct

Qua kosten scheelt t ook niet veel, 3 eu per maand voor de abo's die ik op t oog heb. (kpn275/750 of iSmart55)

Het irritante alleen van VF is dat je moet wachten op de nummerportering en het toestel niet gelijk krijgt en je later dus nogmaals terug moet naar de winkel. Weet iemand hier trouwens hoe lang zoiets duurt, heb geen zin om dan nog eens 2 wk te moeten wachten voordat ik eindelijk de iPhone eens een keer heb.

Hmmz ik kom er maar niet uit! :(

[ Voor 6% gewijzigd door ElayZ op 26-01-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Nou, wat dat wachten betreft, heb zelf een bestaand Voda abo verlengd, kon dus in principe de telefoon meteen meenemen, maar..... bij Vodafone zelf is er momenteel een langere levertijd, heb alsnog 2,5 week op mijn witte 4S 16GB moeten wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ik ben al langsgegaan en heb een reservering geplaatst en ik werd gisteren gebeld dat er een toestel voor me klaar ligt. Het wachten is dan alleen op de nummerportering. Ik vraag me af hoe lang dat duurt...

Als ik toch voor KPN ga kan ik het toestel direct meenemen, toch ook verleidelijk hoor.

Zijn er ook nadelen aan VF tov KPN?
Qua voordelen is het voornaamste denk ik het Passport gebeuren, de rest scheelt allemaal niet zo veel.

[edit]

Klantenservice bellen lukt niet, wachttijd is meer dan 10 min dus dat wordt een dure grap met mn mobiel.

Maar ik heb wel besloten voor Vodafone te gaan omdat er meer voordelen aan zitten qua voorwaarden.
Wat betreft kosten ontloopt het mekaar niet zo veel, scheelt 30 eu op jaarbasis dat KPN goedkoper is, echter is daar de DUO sim weer veel duurder dus netto kom ik op hetzelfde uit.

Ik heb de verschillen hieronder in een overzichtje gezet. Handig voor anderen wellicht.

Ik kijk naar het iPhone Smart abo van Vodafone en Personal Sim Bel-SMS-WebXL van KPN.

VoorwaardenVodafoneKPN
Datasnelheid14,4/2.0 mbit14,4/2.0 mbit
Buitenbundeltarief bellen0,35ct p/min0,35ct p/min
Buitenbundel data0,075 ct p/Mb (of 100 mb voor 2,50= 0,025)0,10 ct p/Mb
SMSOnbeperkt (buitenland 500)Beperkt (adhv bundel 1min=1sms)
ModemgebruikToegestaanNiet toegestaan
Betalen p/secJa (na 1e min)Ja (na 1e min)
Dataverbruikper 10 kb (naar boven afgerond)per kb
Duo simkaart*13,96 eu40,46 eu
Aansluitkosten30 eu30 eu
Buitenland bellenPassport:60 dgn bellen vanuit bundel in 42 landen 0,10 per gesprek + normale tarief bundelBellen: 0,42 ct p/min Gebeld worden: 0,13 ct p/min SMS 0,13 ct p/min
Buitenland dataBinnenbundeltarief, daarna 0,50 ct p/Mb3,50 p/Mb
Opzeggen/verlengen4 mnd v tevoren2 mnd v tevoren
Overige-Gratis toegang WiFi hotspots

Ik heb de nadelen van KPN dik gezet om het verschil aan te duiden.
Mocht ik iets vergeten zijn of typfoutjes hebben gemaakt dan hoor ik het graag.

* Duo sim vind ik belangrijk omdat ik nu een apart abo heb voor mijn iPad 2. Die gebruik ik niet veel dus ik wil een 2e kaart er bij om sporadisch mn iPad te kunnen gebruiken. Ik weet dat je slechts 1 tegelijk kunt gebruiken en je mobiel dan dus even niet bereikbaar bent.

Bron: (pdf!)
KPN: Personal Sim Bel-SMS-WebXL en Voorwaarden Internet op je mobiel (zie 3B)
Vodafone: iPhone Smart

[ Voor 79% gewijzigd door ElayZ op 28-01-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Wanneer komen nieuwe acties, per 1 feb. of later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 18:38
Op de directsales pagina van Vodafone tbv de ANWB lees:
"LET OP: Per 01.02.2012 gelden er nieuwe abonnementen en nieuwe tarieven! Indien je nog wilt profiteren van de huidige abonnementen, wacht dan niet langer!"

Dit suggereert dat er nwe abonnementen komen en tarieven én dat deze ongunstiger zijn.
Iemand hier nieuws over?
Als dit idd iets is; Is dit alleen tbv ANWB of gaat het overde condities van de VF abonnementen?

[ Voor 11% gewijzigd door vanderwolf op 01-02-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Ik vind het maar lastig inschatten hoeveel MB je per maand gaat verbruiken. Ik heb opzich altijd WiFi in de buurt (trein, school, thuis), alleen buiten de deur niet en dan wil ik 't gebruiken voor Whatsapp. Dan kom je niet snel aan 200MB toch per maand qua dataverkeer?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Blij dat ik tegenwoordig bij Hi zit. Hoor van steeds meer mensen dat Vodafone steeds meer op T-Mobile begint te lijken als het gaat om de dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Jaspur schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:17:
Ik vind het maar lastig inschatten hoeveel MB je per maand gaat verbruiken. Ik heb opzich altijd WiFi in de buurt (trein, school, thuis), alleen buiten de deur niet en dan wil ik 't gebruiken voor Whatsapp. Dan kom je niet snel aan 200MB toch per maand qua dataverkeer?
Ik mag 13 maart een nieuw toestel uitkiezen en wil daarbij ook gaan voor de Iphone 4S en ben van de week om informatie geweest bij de KPN winkel. Ik kreeg daar een A4-tje mee met daarop de abo-info, maar ook een calculator om je geschatte MB-verbruik uit te rekenen. Ik weet niet in hoeverre hij betrouwbaar is aangezien de keuzes nogal beperkt zijn in mijn ogen, maar misschien handig voor een eerste indicatie:

Omschrijving van de dienst
Aantal = MB / mnd
Vul MB's in
Hoeveel mailtjes (zonder bijlage) verstuur en ontvang je per week?10 = 3 MB
20 = 5 MB
30 = 8 MB
Hoeveel websites bezoek je per week?10 = 25 MB
20 = 50 MB
30 = 75 MB
Hoe vaak bezoek je je social media apps per week?10 = 10 MB
20 = 20 MB
30 = 30 MB
Hoeveel minuten per week luister je naar muziek en radio via internet?5 = 25 MB
20 = 100 MB
40 = 200 MB
Hoeveel minuten per week kijk je YouTube filmpjes?5 = 63 MB
20 = 250 MB
40 = 500 MB
Hoeveel minuten per week bel je via internet?5 = 8 MB
20 = 30 MB
40 = 60 MB
Hoeveel foto's verstuur, plaats en ontvang je per week?1 = 3 MB
5 = 13 MB
10 = 25 MB
Totaal MB / mnd

Misschien heb je er wat aan?

Nu ik toch aan het posten ben, gelijk een wedervraag van mijn kant:

Ik heb met de verkoper daar staan praten en had wel het gevoel dat hij ook echt met mij meedacht en me niet alleen een product aan het aansmeren was. Nu liet ik doorschemeren dat ik de aanschafprijs nogal hoog vond van de Iphone 4S en ik toch een lage maandelijkse abonnementsprijs wil betalen. Hij gaf als tip mee om na te denken om de eerste drie maanden € 50,- per maand te betalen, zodat ik een aanschafprijs heb van € 150,-, waardoor ik na de drie maanden kan switchen naar een lager abonnement van € 35,- .. Dit klinkt natuurlijk aantrekkelijk in mijn ogen, maar kan dit geen kwaad? Ik weet niet of hij heel slim een paar voorwaarden heeft verzwegen en dat ik hier mee moet oppassen, maar qua abonnementsvorm zou het ook bij mij passen. Ik heb heel weinig belminuten/smsjes nodig per maand, ik doe alles via whatsapp en ik word gebeld ipv andersom. Hierdoor wil ik kiezen voor een bundel van 500 mb per maand (mede berekend dankzij bovenstaande tabel) met maar 200 belminuten, voor een maandelijkse prijs van 40 euro. Is een mooie abo-prijs in mijn ogen en samen met het verkopen van mijn huidige telefoon komt de netto aanschafprijs voor de iphone 4S op 0 euro te staan, dus dat is ook mooi meegenomen. Jullie meningen en ervaringen met KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
KPN is gewoon prima qua bereik en alles.

Wat je schetst kan inderdaad, je kunt na 3 mnd verlagen, levert je alleen niet veel op, uitgaande van een 2 jr contract dan. Gewoon kwestie van uitrekenen maar dat wil ik anders wel even voor je doen hoor :+

3x50 =150
21x40=840
30 aansluitkosten
130 iphone bijbetalen
totaal: 1150

24x40
30 aansluitkosten
240 iphone bijbetalen
totaal: 1230

Verschil 80 eu

[edit]

Ik had 40 eu gedaan, had je post niet goed gelezen, dan scheelt het 80 eu, Als je naar 35 eu abo gaat scheelt het minder, maar 30 eu.

24x35=840
30 aansluit
309 iphone
totaal: 1180

verschil: 30 eu

[ Voor 25% gewijzigd door ElayZ op 06-02-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Aansluitkosten betaal ik niet omdat ik al bij Hi/KPN zit, maar het gaat me meer om de 'instant' hogere kosten.. 80 euro over 2 jaar is 3,33 euro per maand, dat maakt niet zo veel uit natuurlijk. Het is dan veel lekkerder om maar 130 te betalen ipv 240 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiele87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 22:30
bij the phonehouse icm 1 jarig vodafone iphone smart 100 mint te koop voor 99 euro:
http://www.phonehouse.nl/...p=100001_iphone4_vod1jaar

[ Voor 8% gewijzigd door tiele87 op 08-02-2012 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 18:19
Ik heb momenteel een Vodafone abo, welke officieel vandaag of morgen afloopt. Dit abo stamt nog uit betere tijden... 200 belminuten en onbeperkt data (FUP), voor 13 euro.

Tegenwoordig lukt dit niet meer voor zo'n prijs, dus ik zou dit abo graag willen laten doorlopen. Nu heeft Vodafone mij niet benaderd voor het verlengen / wijzigen van mijn abo. Kan ik er dan op rekenen dat het abo stilzwijgend en onder dezelfde voorwaarden wordt verlengd?

Ik heb wel gelezen, dat ik vanaf nu elke maand kan opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexOo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 18:55
Djoelzz1 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:10:
Ik heb momenteel een Vodafone abo, welke officieel vandaag of morgen afloopt. Dit abo stamt nog uit betere tijden... 200 belminuten en onbeperkt data (FUP), voor 13 euro.

Tegenwoordig lukt dit niet meer voor zo'n prijs, dus ik zou dit abo graag willen laten doorlopen. Nu heeft Vodafone mij niet benaderd voor het verlengen / wijzigen van mijn abo. Kan ik er dan op rekenen dat het abo stilzwijgend en onder dezelfde voorwaarden wordt verlengd?

Ik heb wel gelezen, dat ik vanaf nu elke maand kan opzeggen.
Dit is inderdaad zo. Je wordt bij Vodafone gewoon rustig elke keer dat je buiten je contracts periode komt zonder iets aan te geven met een maand stil zwijgend verlengt. Je hebt 1 maand opzeg termijn dus dan kan je inderdaad daarna opzeggen waneer je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
tiele87 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 01:29:
bij the phonehouse icm 1 jarig vodafone iphone smart 100 mint te koop voor 99 euro:
http://www.phonehouse.nl/...p=100001_iphone4_vod1jaar
Het is de 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
AlexOo schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:32:
[...]

Dit is inderdaad zo. Je wordt bij Vodafone gewoon rustig elke keer dat je buiten je contracts periode komt zonder iets aan te geven met een maand stil zwijgend verlengt. Je hebt 1 maand opzeg termijn dus dan kan je inderdaad daarna opzeggen waneer je wilt.
Dat zou erg mooi zijn :-)

Ik heb gezocht naar vergelijkbare abo's, maar je betaald tegenwoordig rustig het dubbele. Kortom: als het stilzwijgend wordt verlengd onder dezelfde voorwaarden ben ik een blij man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foidz0r
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 23:52
Foidz0r schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:09:
[...]

Ik ga het toch proberen. Heb een actiecode kunnen genereren :P, jaja. Inventief speuren (of de code juist is moet maar blijken, haha. Ik hoop alleen dat er geen consequenties aan verbonden zijn.

Iemand nog tips, ik kan op de bestellen button drukken... :>

- En besteld. Ben benieuwd....
Dus vandaag waren ze aan de deur geweest bij mij met de Iphone 4s :P (helaas niet thuis) , morgen haal ik de iPhone op bij een afhaalpunt. Tot zover geslaagd? Als ik de iPhone in mijn handen heb ben ik echt blij. Een Messaging 200 abbo (2 jaar) voor 33,75 p/m. Tja... :9

Vodafone had overigens 27-01 al mijn abbo omgezet, gelukkig dat ik maar keek op MyVodafone, want om van onbeperkt naar beperkt 500mb te gaan, je zal het maar niet weten met je huidige toestel (al is een e72 met een constante 'geheugen vol' melding toch al irritant om mee te surfen 8)7 )

[ Voor 6% gewijzigd door Foidz0r op 08-02-2012 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiele87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 22:30
Scherp hoor! Dat was ik er inderdaad vergeten bij te vermelden, maar spreekt voor zich aangezien het een topic is over de 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
tiele87 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:32:
[...]
maar spreekt voor zich aangezien het een topic is over de 4.
We hebben 't hier sinds enkele maanden toch hoofdzakelijk over abo's met de 4S :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foidz0r
Marly schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 01:23:
Natuurlijk kun je ook verlengen met alle Directsales aanbiedingen, dit in tegenstelling tot andere acties, die gewoonlijk alleen voor nieuwe klanten zijn, maar voor Friends and Family heb je dan nog steeds een code nodig,
En ja, ik ken de topics hierover op Telecomvergelijker (ben daar langer lid, dan hier ;)), maar het is toch al driekwart jaar geleden, dat er toen een paar mensen in geslaagd zijn te bestellen, toen Vodafone "wakker" werd, hebben ze die bestellingen nog netjes uitgeleverd, maar daarna lukte het ook niet meer.
Foidz0r schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:09:
[...]

Ik ga het toch proberen. Heb een actiecode kunnen genereren :P, jaja. Inventief speuren (of de code juist is moet maar blijken, haha. Ik hoop alleen dat er geen consequenties aan verbonden zijn.

Iemand nog tips, ik kan op de bestellen button drukken... :>

- En besteld. Ben benieuwd....
En de Iphone 4S 16g ligt voor me neus >:) , dus besteld via de directsales friends/family, of het nu daadwerkelijk door de verlengmogelijkheid komt of door de code (of combi) ik weet het niet :9, maar zonder een vriend/familielid die bij vodafone werkt heb ik de phone kunnen bemachtigen. iMessaging 45 (200min/500mb) voor 33,75e p/m met 149e voor de Iphone. Lage maandlasten :) , ikke happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Djoelzz1 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:12:
[...]

Dat zou erg mooi zijn :-)

Ik heb gezocht naar vergelijkbare abo's, maar je betaald tegenwoordig rustig het dubbele. Kortom: als het stilzwijgend wordt verlengd onder dezelfde voorwaarden ben ik een blij man.
Is het niet zo dat je gewoon naar de nieuwe voorwaarden gaat?

Dit is bij veel providers zo - ga je ineens zonder dat je het weet veel meer betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Zolang je niet verlengt en 't abo dus stilzwijgend gewoon doorloopt, verandert er niets aan je kosten, tenzij......, je een abo met korting hebt, aanbiedingen kunnen n.l. drie maanden geldig zijn, of zes, of een jaar en in het gunstigste geval gedurende de gehele contractsperiode, maar na afloop hiervan betaal je de gewone prijs, zonder korting.

Mocht de provider het abo, dat je laat doorlopen, niet meer aanbieden en je dus willen omzetten naar een ander, minder voordelig abo, krijg je hiervan schriftelijk bericht.

Onder de huidige omstandigheden kun je dus een abo, waar je tevreden mee bent, 't beste gewoon laten doorlopen, wanneer je geen nieuwe telefoon nodig hebt. En zelfs wanneer je wel een nieuwe telefoon wil hebben, loont 't, alles even door te rekenen, oude abo houden en nieuwe foon los kopen, kan veel voordeliger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Foidz0r schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:16:
[...]

[...]

En de Iphone 4S 16g ligt voor me neus >:) , dus besteld via de directsales friends/family, of het nu daadwerkelijk door de verlengmogelijkheid komt of door de code (of combi) ik weet het niet :9, maar zonder een vriend/familielid die bij vodafone werkt heb ik de phone kunnen bemachtigen. iMessaging 45 (200min/500mb) voor 33,75e p/m met 149e voor de Iphone. Lage maandlasten :) , ikke happy.
Gefeliciteerd, jammer dat je niet even hebt laten weten hoe je dat geflikt hebt...
Had ik ook wel willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
Marly schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 01:03:
Zolang je niet verlengt en 't abo dus stilzwijgend gewoon doorloopt, verandert er niets aan je kosten, tenzij......, je een abo met korting hebt, aanbiedingen kunnen n.l. drie maanden geldig zijn, of zes, of een jaar en in het gunstigste geval gedurende de gehele contractsperiode, maar na afloop hiervan betaal je de gewone prijs, zonder korting.

Mocht de provider het abo, dat je laat doorlopen, niet meer aanbieden en je dus willen omzeten naar een ander, minder voordelig abo, krijg je hiervan schriftelijk bericht.

Onder de huidige omstandigheden kun je dus een abo, waar je tevreden mee bent, 't beste gewoon laten doorlopen, wanneer je geen nieuwe telefoon nodig hebt. En zelfs wanneer je wel een nieuwe telefoon wil hebben, loont 't, alles even door te rekenen, oude abo houden en nieuwe foon los kopren, kan veel voordeliger zijn.
Ik heb inderdaad een abo waarbij sprake is van een korting... Normale prijs is 27,50 en ik betaal 13,75 per maand voor 200 minuten en onbeperkt internet. Deze korting loopt over de gehele abo periode. Als jouw verhaal klopt zou die korting dus nu komen te vervallen. Dat zou jammer zijn. Dan moet ik toch gaan shoppen. Voorlopig even afwachten op de rekening van maart en geen slapende honden wakker maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Staat dat dan niet in je contract ? Ik heb pas een abo verlengd, dat ik via Directsales bij Vodafone had afgesloten, dus ook met korting gedurende de gehele looptijd. In het betreffende contract staat duidelijk, dat de korting geldt gedurende de contractsperiode van 24 maanden (van maart 2010 tot maart 2012) en dat daarna het volledige bedrag betaald moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foidz0r
ElayZ schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 02:53:
[...]

Gefeliciteerd, jammer dat je niet even hebt laten weten hoe je dat geflikt hebt...
Had ik ook wel willen doen.
Ik wilde eerst zeker weten dat ik het toestel kreeg, het zou zo kunnen zijn dat het werd geannuleerd. Zodoende maak ik mensen eventueel blij met iets wat niet blijkt te lukken. Vanavond zal ik het hier neerzetten wat mijn stappen zijn geweest. Uiteindelijk niet veel bijzonders, maar ok. Wat ik al aangaf of het nu puur was omdat ik kon verlengen, ik weet het niet.

edit:
Dit waren mijn stappen:
Stap 1: Op internet zijn een aantal organisatie die acties houden icm met vodafone. Zoals een personeelskorting. Zoeken op internet levert wel wat resultaten op (de naam van de organisatie is dan de bedrijfscode, die je moet invoeren bij stap 3).
Stap 2: Ga naar directsales.vodafone.nl/actiecodes
Stap 3: Voer je eigen emailadres* in. Met daarbij bedrijfsactiecode uit stap 1.
Stap 4: Je krijgt een mail met daarin een andere code. Deze heb je straks nodig om in te vullen in het proces.
Stap 5: Ga naar directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Stap 6*: Selecteer toestel en volg de stappen die worden gevraagd en voer uiteraard de code in die je in stap 4 hebt verkregen.
Stap 7: Bevestigen :)

* heb in stap 4 en 6 hetzelfde emailadres gebruikt, weet niet of ze dat vergelijken.

Nogmaals of het werkt weet ik niet, omdat ik mijn abbo ook kon verlengen (dus misschien heb ik me druk gemaakt om niets voor zo'n code :X ). De andere opties als nieuw abonnee geef ik geen zekerheid. Succes als het werkt, of pech als niet. :P

PS. ik weet niet of bovenstaande omschreven mag worden hier op het forum, anders excuus hiervoor.

[ Voor 53% gewijzigd door Foidz0r op 10-02-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
Marly schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:38:
Staat dat dan niet in je contract ? Ik heb pas een abo verlengd, dat ik via Directsales bij Vodafone had afgesloten, dus ook met korting gedurende de gehele looptijd. Op het betreffende contract staat duidelijk, dat de korting geldt gedurende de contractsperiode van 24 maanden (van maart 2010 tot maart 2012) en dat daarna het voledige bedrag betaald moet worden.
Je hebt gelijk. Vandaag mijn rekening gekregen en bestudeerd. Korting loopt t/m einde looptijd contract, hierna de normale prijs. Jammer...

Toch maar eens kijken uitkijken naar een ander abo binnenkort dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Is dit een leuke aanbieding?
https://directsales.vodaf...1362/iphone_3_zwart_8_gb#

De voorwaarden lijken me niet echt flexibel, per minuut afrekenen bijvoorbeeld.
http://www.vodafone.nl/Vo...l_web_1_februari_2012.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 12:45
Vandread schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 20:41:
Is dit een leuke aanbieding?
https://directsales.vodaf...1362/iphone_3_zwart_8_gb#

De voorwaarden lijken me niet echt flexibel, per minuut afrekenen bijvoorbeeld.
http://www.vodafone.nl/Vo...l_web_1_februari_2012.pdf
dat is de meest slechte aanbieding die ik in tijden heb gezien XD.

waarom nu nog een iphone 3g kopen en dan voor die prijs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
syntesia schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:43:
dat is de meest slechte aanbieding die ik in tijden heb gezien XD.

waarom nu nog een iphone 3g kopen en dan voor die prijs 8)7
Dat de iPhone 3G nog te koop is, dat is pas slecht! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
3GS dan alsnog, heb je dan iets soortgelijks met een 4?
Een 3GS is alsnog beter dan dit soort aanbiedingen: https://directsales.vodafone.nl/anwb

"voor die prijs" vind ik wel een grappig opmerkingen, al eens gezien wat een 4s kost? Dan denk ik "Voor die prijs?!" ;) Overigens is het bedoeld voor m'n ouders, die hebben zowiezo niet het nieuwste van het nieuwste nodig, voor dat geld kunnen ze beter 6 weken op vakantie gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

6 Weken!?
Als ze op een camping staan ja, toch geen hotel! :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Vorige reis was met een caravan 6 weken door Griekenland, de volgende 6 weken door Italië ;) (heen terug kosten wel ongeveer 2 weken bij elkaar =))
Na hard werken voor je pensioen heb je wel leukere dingen om geld aan uit te geven dan een dure telefoon.

Maar misschien reageren hier enkel studenten waarvoor niets beter is dan de nieuwste telefoon :+
Als ik kijk naar wat bij de Friends&Family betaald per maand en hoeveel minuten je ervoor krijgt is de 3GS deal nog zo slecht niet....
Voor 2 jaar met een iphone4 gb betaal je bv :
iPhone Messaging 200 (minuten/500mb) a € 33,75 pm plus toestel: € 49,00 = 859 totaal
dan heb je minder minuten en onbeperkt smsjes (waar ze amper wat mee doen)
en een 3GS:
Vodafone Voordeel Web 45 (240min/180sms/400mb) a € 22,50 pm plus toestel € 119,00 = 659

Is die nieuwere telefoon, meer betalen, minder minuten het dan echt waard?
Zijn ook nog eens 2 telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 20:13
Zit nu sinds twee dagen op Telfort. Ik heb op mijn iPhone 4 al T-mobile en Vodafone netwerk gehad. Wat opvalt is dat het Telfort netwerk (zoals het lijkt) beter is dan Vodafone. Meer bereik in kleine dorpen en ik heb Telfort nog niet kunnen betrappen op minder dan 3G bereik. Voor mijn gevoel lijkt de gesprekskwaliteit ook beter. Misschien beeld ik mij dat laatste gewoon in maar het lijkt er wel op.

Ik kwam bij vodafone van een SO Bel + SMS + Web 170 abonnement met 170 bel/sms en 1Gb data voor 21,94. Bij telfort heb ik nu een Sim Only van 200 minuten, 100 smsjes en 1GB data voor 18,85. Daarbij komt ook nog eens kijken dat ik zonder extra kosten de hotspot functie van mijn iPhone kan gebruiken.

Dus goedkoper, meer minuten/smsen en dan ook nog eens mogen hotspotten.

Let wel, dit abonnement heb ik al in November 2011 afgesloten maar pas deze maand laten ingaan. Dit i.v.m. contractduur oude Vodafone abonnement. Inmiddels lijkt het erop dat dit abonnement bij Telfort 2 euro duurder is geworden.

P.s. Echt een applaus voor het online self service protal. Ook het bestellen van het abonnement online ging uiterst netjes! Simkaart was binnen 24u binnen en netjes bij iedere stap een email met informatie daarover. Ook het aanvragen van nummerbehoud en contractopzegging van Vodafone ging prima. Nummerbehoud was zelfs binnen 5 minuten goedgekeurd door zowel Vodafone als Telfort. De dag van nummerbehoud was het even de Telfort sim erin en een paar keer opnieuw opstarten en rond 09:00 had ik mijn oude nummer weer terug.

Telfort goed bezig! _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Alpha89 op 12-02-2012 10:21 . Reden: Psje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
Telfort maakt gebruik van het netwerk van KPN. Ik neem dan ook aan dat Telfort dezelfde (goede) dekking heeft als KPN.

Er zijn in Nederland maar drie partijen die een eigen netwerk hebben: T-Mobile, KPN en Vodafone. Alle andere aanbieders maken gebruik van een van deze netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

ik ben nog hard op zoek naar een leuke aanbieding, maar twijfel nog wel of de iPhone zijn meerwaarde waard is. Heb nu een oude samsung windows mobile telefoon, maar sinds een paar maanden een mac mini vandaar dat ik voor een iphone aan het kijken ben. Lastig om de integratie voordelen te vinden (ja mbt iCloud ken ik het maar goed).

Probleem is nl dat ik vrij veel bel, een belbundel van 300minuten is echt minimaal, heb liever 400min. En dan sms ik nog wel zo'n 25 smsjes in de maand zeker. En natuurlijk een internetbundel erbij maakt dat ik al snel aan zo'n 45 tot 50 euro p.mnd vast zit aan een abbonement....Zelfs bij verlengen met telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 17:42
Wij hebben ook een VF actie abbo, en ook staat er in ons contract dat na het einde van het contract de prijzen vervallen, echter is dit nietwaar onze actie loopt t/m 2028, je kunt het beste even bellen met het support.

Ik weet niet of dit met bepaalde actie te maken heeft, dit was een ANWB,tvgids en dames actie.

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:57
JJmac schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:49:
Wij hebben ook een VF actie abbo, en ook staat er in ons contract dat na het einde van het contract de prijzen vervallen, echter is dit nietwaar onze actie loopt t/m 2028, je kunt het beste even bellen met het support.

Ik weet niet of dit met bepaalde actie te maken heeft, dit was een ANWB,tvgids en dames actie.
Hoe ben je erachter gekomen dat de actie t/m 2028 loopt? En hoe zeker is het dat ze dit na afloop van de 24 maanden niet alsnog aanpassen in hun systeem? Zeker als je nu gaat bellen erover. Wil namelijk geen slapende honden wakker maken :)

[ Voor 6% gewijzigd door Maite op 16-02-2012 09:05 ]

• EN-IS
Ik ben op zoek naar een sim-only aanbieder die ook een micro simkaart levert (het liefst direct bij bestelling). Ik las hier dat Simyo goed is alleen deze leveren bij je bestelling geen micro simkaart, maar dien je dit apart door te geven en ontvang je deze na je bestelling.

Zijn er sim-only aanbieders die meteen een micro simkaart leveren?

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 16-02-2012 13:37 ]

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:19

talin

ES-MA

EN-IS schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:36:
Ik ben op zoek naar een sim-only aanbieder die ook een micro simkaart levert (het liefst direct bij bestelling). Ik las hier dat Simyo goed is alleen deze leveren bij je bestelling geen micro simkaart, maar dien je dit apart door te geven en ontvang je deze na je bestelling.

mijn vrouw heeft al 3 jaar BEN, SIM only 1 x geupgrade naar 2de pakket BEN Regelmatig volgens mij.
telefoons regel ik voor haar
Als je een nieuwe klant bent en een sim only abonnement hebt besteld, ontvang je automatisch een microsim kaart, deze sim kaart kun je op 2 manieren uitdrukken, kijk goed in de gebruiksaanwijzing van je telefoon welk formaat je nodig hebt. Als je al klant bent en graag een microsim wilt ontvangen neem dan contact op met de klantenservice van Ben via www.ben.nl/contact. Het is alleen mogelijk om een microsim aan te vragen als je een sim only abonnement hebt bij Ben, op dit moment kun je als prepaid klant nog geen microsim aanvragen.
http://www.ben.nl/vragen/...en-microsim-kaart%3f.html

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• EN-IS
talin schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:26:
mijn vrouw heeft al 3 jaar BEN, SIM only 1 x geupgrade naar 2de pakket BEN Regelmatig volgens mij.
telefoons regel ik voor haar

http://www.ben.nl/vragen/...en-microsim-kaart%3f.html
Ahh, thanx. Alleen wat jammer is met BEN:
Het is alleen mogelijk om een microsim aan te vragen als je een sim only abonnement hebt bij Ben, op dit moment kun je als prepaid klant nog geen microsim aanvragen.
dus dan zou je denken, neem je toch een sim-only abbo, zitten er weer 15euro aansluitkosten ;(

Simyo is dan nog steeds goedkoper, geen aansluitkosten, geen verzendkosten en andere kosten... Alleen dan zit ik wel dus ermee dat ik een week later pas de micro sim zal ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
@EN-IS: bij Telfort kun je een sim-only configureren met micro-simkaart, direct bij bestelling. Als ik zo snel kijk op het moment ook geen aansluitkosten: http://shop.telfort.nl/sim-only/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
lhoBas schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:34:
@EN-IS: bij Telfort kun je een sim-only configureren met micro-simkaart, direct bij bestelling. Als ik zo snel kijk op het moment ook geen aansluitkosten: http://shop.telfort.nl/sim-only/
Ahh fijn, hier heb ik wat aan alleen niet maandelijks opzegbaar, is ook niet erg :) bedankt in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:37
EN-IS schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:36:

Inmiddels... https://forum.simyo.nl/ni...icrosimkaarten-simyo-728/

Dus het zou nu mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

ik denk dat ik er uit ben alleen vind ik het volgende wel raar. Ik wil graag een iPhone 4 icm met 300 belminuten en internet(d0h). Bij t-mobile zou ik dan het beste uit zijn volgens mij, alleen betaal ik direct bij de webshop van hun 110 euro los voor de iPhone (http://gsm.t-mobile.nl/tm...h.html?xart_id=at24pre3s4) terwijl ik bij de Phonehouse hiervoor 80 betaal (http://www.phonehouse.nl/...us/300/2jaar/?color=white). Wel vreemd toch, ik zou zelf tenminste het tegenovergestelde verwachten!

En hoezo staat er bij de phonehouse het volgende bij de actie: + 12 maanden GRATIS onbeperkt internet t.w.v. € 4,95 ? Een smart plus heeft toch al internet in de prijs inbegrepen? Of zie ik iets over het hoofd? ik zie het al dit heeft met het onbeperkt internetgebruik te maken. Maar daar installeer ik wel een app voor die het datagebruik bijhoudt, deze bestaan vast :)

Fiets er anders van de week wel eens heen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Waypoint op 19-02-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Thanx! Ik heb het sowieso nog niet kunnen bestellen, stel het steeds uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tip: je gaat naar algebeld.nl en pakt de Iphone 4S met het bel sms.web 1500 abonnement bij KPN en een 1 jarig abonnement. Je krijgt dit pakket de eerste 3 maanden voor 25 euro. Na die 3 maanden pas je het abonnement aan naar de laagste bundel. Het toestel is los 277 euro. Dit is een super deal wat bijna goedkoper is dan hem los te bestellen.

3 keer 25= 75 euro
9 keer 30= 270
Toestel plus aansluitkosten is 307 euro.

In totaal dus na een jaar is het slechts= 662 euro voor de 4S met een 1 jarig abonnement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:02:
In totaal dus na een jaar is het slechts= 662 euro voor de 4S met een 1 jarig abonnement :)
Via de website van KPN is de iPhone 4s niet beschikbaar icm het bel+sms+web-abonnement, enkel met het xl-abonnement waar de actie niet voor geldt. Weet je zeker dat het gaat werken via algebeld?

En hoe zit het met de 'na 3 maanden aanpassen', betaal je eerst voor de 4e maand waarin je het aan kunt passen waardoor het 120 euro extra kost?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 03:11:
[...]

Via de website van KPN is de iPhone 4s niet beschikbaar icm het bel+sms+web-abonnement, enkel met het xl-abonnement waar de actie niet voor geldt. Weet je zeker dat het gaat werken via algebeld?

En hoe zit het met de 'na 3 maanden aanpassen', betaal je eerst voor de 4e maand waarin je het aan kunt passen waardoor het 120 euro extra kost?
Ik wilde dit zelf ook gaan doen, maar bij de KPN winkel zeiden ze dat ze de iPhone alleen verkopen i.c.m. het XL abonnement. Deze heeft niet de aktie dat je de eerste x maanden € 25,- betaalt.
Dat valt daar dus buiten.

Ook bij Mediamarkt vertelden ze dat het onmogelijk is een iPhone 4(s) te krijgen i.c.m. een gewoon BSW abonnement. Alleen met de XL dus.

Maar als het via algebeld.nl wel kan; mooie deal dan! (Maar ik denk dat ze een foutje maken)

[ Voor 5% gewijzigd door freddyathlon op 22-02-2012 08:24 ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:35
alwaysleft schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:02:
Tip: je gaat naar algebeld.nl en pakt de Iphone 4S met het bel sms.web 1500 abonnement bij KPN en een 1 jarig abonnement. Je krijgt dit pakket de eerste 3 maanden voor 25 euro. Na die 3 maanden pas je het abonnement aan naar de laagste bundel. Het toestel is los 277 euro. Dit is een super deal wat bijna goedkoper is dan hem los te bestellen.

3 keer 25= 75 euro
9 keer 30= 270
Toestel plus aansluitkosten is 307 euro.

Via gsmweb.nl is deze combo ook te krijgen, maar dan met €244 bijbetaling + €8 verzendkosten. Scheelt weer €25. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
freddyathlon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:22:
[...]

Ik wilde dit zelf ook gaan doen, maar bij de KPN winkel zeiden ze dat ze de iPhone alleen verkopen i.c.m. het XL abonnement. Deze heeft niet de aktie dat je de eerste x maanden € 25,- betaalt.
Dat valt daar dus buiten.

Ook bij Mediamarkt vertelden ze dat het onmogelijk is een iPhone 4(s) te krijgen i.c.m. een gewoon BSW abonnement. Alleen met de XL dus.

Maar als het via algebeld.nl wel kan; mooie deal dan! (Maar ik denk dat ze een foutje maken)
Is geen foutje, vriend heeft hem al besteld en kwam vandaag al binnen. Mooie deal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 03:11:
[...]

je kunt hem gewoon gelijk aanpassen na 30 euro, dus de 4de maand betaal je gewoon maar 30 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 06:40
*knip*

Teveel DM's gekregen vanwege deze post :)

[ Voor 89% gewijzigd door Misha op 28-02-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
  • Laatst online: 15-09 18:38
Nu geen bijbetaling door een automagisch foefje dat die maat heeft uitgevoerd. Ik ben blij *O*
Kun je meer info geven over dit foefje? Namelijk in bezit van code via VF Friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:58
Ik lees hier verschillende berichten...

2 jaar geleden via Vodafone TV Gids actie een abonnement afgesloten 200 min/400 sms+onbeperkt internet. Kreeg er een HTC Legend bij die ik toen verkocht heb en daarvoor een 3Gs gehaald
Nu mag ik bijna verlengen, maar lees hier meerdere berichten dat de actie tot 2028 geldt?? En dan zou ik toch ook weer een nieuwe telefoon mogen uitzoeken?

contractperiode is 2 jaar, maar kortingsperiode zou dus langer kunnen zijn

Laatst voor mn moeder haar VF simonly verlengt (5,95 per maand) die kon ook gewoon doorlopen omdat de korting tot 2028 zou gelden

[ Voor 9% gewijzigd door M.C. op 24-02-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Op je contract staat de kortingsperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 06:22
M.C. schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:41:
Ik lees hier verschillende berichten...

2 jaar geleden via Vodafone TV Gids actie een abonnement afgesloten 200 min/400 sms+onbeperkt internet. Kreeg er een HTC Legend bij die ik toen verkocht heb en daarvoor een 3Gs gehaald
Nu mag ik bijna verlengen, maar lees hier meerdere berichten dat de actie tot 2028 geldt?? En dan zou ik toch ook weer een nieuwe telefoon mogen uitzoeken?

contractperiode is 2 jaar, maar kortingsperiode zou dus langer kunnen zijn

Laatst voor mn moeder haar VF simonly verlengt (5,95 per maand) die kon ook gewoon doorlopen omdat de korting tot 2028 zou gelden
kortingsperiode staat in het systeem van Vodafone tot 2028 ja echter krijg je bij een nieuwe telefoon ook een nieuw abonnement met nieuwe voorwaarden en eventueel ook een nieuwe korting waarbij de oude korting dus sowieso vervalt. Als je niet verlengt en ook geen nieuw toestel krijgt blijft de korting in theorie tot 2028 gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Aha oke, het is me duidelijk. Denk dat ik het abonnement dan door laat lopen.
200 min/400 sms+onbeperkt internet voor 20 euro
of ik neem Tele2 simonly 300 min/sms+1GB internet voor 17 euro (1 jaar contract)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:03
vanderwolf schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:26:
[...]

Kun je meer info geven over dit foefje? Namelijk in bezit van code via VF Friend.
Kan iemand mij helpen aan zo'n actiecode?

edit: voorzien

[ Voor 12% gewijzigd door ivo-nl op 28-02-2012 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Volgens mij zijn de mensen op dit forum deskundiger dat medewerkers van de providers dus zou graag mijn vraag hier stellen

Zus heeft een abonnement met 3GS dat in september afloopt en wil dit nu overdragen aan iemand anders in de familie. Dit is gewoon mogelijk. Nummerbehoud ook neem ik aan(tmobile). Nu wil die ander ook het eigen nummer behouden (vodafone). Is dat mogelijk? Mijn zus wil een abbo met 4S nemen van vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tahomas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-02 10:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 16:17
vanderwolf schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:26:
[...]

Ik zou ook graag zo'n code willen ontvangen, bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ivo-nl schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:12:
[...]

Kan iemand mij helpen aan zo'n actiecode?

edit: voorzien
Ik weet niet zeker of het toegestaan is. Zo niet, verwijder deze post dan maar. Het stond eerder in deze thread al uitgelegd. Kan het zo even niet meer terugvinden, maar het gaat als volgt:

Stap 1) Ga Hier heen en voer je e-mail in. Bij bedrijfsactiecode voer je een bedrijfsnaam in die aan de actie mee doet. Je krijgt dan je code per e-mail.

Stap 2) Ga hier heen en kies je toestel en vul de gegevens + code in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

Misschien pas mijn vraag hier het beste: ik heb een bod geplaatst op Ebay op een gebruikte Iphone 4s 16 gb voor 250 pond. Ik dacht dat er euro stond, maar daar ging ik dus de fout in.

Hij zou me nu dus €295 kunnen kosten. Is dit teveel voor een gebruikte Iphone 4s, of is dit nog steeds een goede deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexOo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 18:55
greatgonzo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:14:
Misschien pas mijn vraag hier het beste: ik heb een bod geplaatst op Ebay op een gebruikte Iphone 4s 16 gb voor 250 pond. Ik dacht dat er euro stond, maar daar ging ik dus de fout in.

Hij zou me nu dus €295 kunnen kosten. Is dit teveel voor een gebruikte Iphone 4s, of is dit nog steeds een goede deal?
Als de iphone in mint conditie is kan je het een redelijk goede deal noemen ja. Maar kunnen natuurlijk niks zeggen over de conditie van het toestel van iemand die hem op ebay verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:05
Misha schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:52:
Vandaag ook maar gebruik gemaakt van die Vodafone Friends & Family via een maatje. iPhone voor 36 euro pm _o_ 1200 mb. Stuk beter. Toen ik me voor het eerst oriënteerde schrok ik me rot van de prijzen. 45+ plus bijbetaling.

Nu geen bijbetaling door een automagisch foefje dat die maat heeft uitgevoerd. Ik ben blij *O*
Was het trucje om eerst een duurder abonnement te nemen en dit vervolgens te verlagen? Moet je dat niet toch de eerste maand het duurdere abonnement betalen?

Edit: volgens mij niet
Ja, je kunt je Basis abonnement altijd verlagen naar het abonnement dat je als eerste hebt laten aansluiten. Als het langer dan 6 maanden geleden is dat:

je abonnement is aangesloten of
je contract is verlengd of
een actie of promotie afgelopen is
dan kun je je abonnement met één stap onder het niveau van je oorspronkelijk afgesloten abonnement laten verlagen. Dit kost € 20. Hou er rekening mee dat eventuele kortingen en acties die bij je huidige abonnement horen vervallen en je niet al je beltegoed behoudt als je je abonnement wijzigt. De einddatum van je contract blijft ongewijzigd.
volgens mij werkt dat wel met sommige andere providers. Correct me if i'm wrong.

[ Voor 37% gewijzigd door SquareOne op 28-02-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44

Is het allemaal wel vertrouwd? Het "baksteen in de bus" risico lijkt me nogal groot voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

tis hem niet geworden, was een veiling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 11:15
Wat vinden jullie van deze actie?

http://www.gsmeasy.nl/com..._duur=1&f_id=1070&callme=

Iphone 4 8GB icm een eenjarig abonnement p.m. 42,50 (eerste 2 maanden 50% korting), eenmalig 99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32

Net of een iphone 4s verkocht gaat worden voor dat bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-07 11:32
Nou de nieuwe prijzen bij t-mobile zijn doorgevoerd. Abonnementskosten flink omhoog (50% bij i150) en de toestelprijzen zijn vrijwel gelijk gebleven. Blij dat ik na het lekken nog heb kunnen afsluiten. 1 jaar i150 met 400-120=280 (kortingsbon phonehouse) bijbetalen voor een 4s. Totale kosten 640. Niet slecht toch :)
T-mobile is nu totaal niet interessant meer. De beste deal voor een 4s is op dit moment volgens mij hier te vinden:
https://directsales.vodaf...011/iphone_4s_16_gb_zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Toch maar besteld..

1-jarig Iphone 4 8GB met (100 minuten + onbeperkt sms + 1000mb) voor eenmalig €99,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik ga binnenkort toch maar mijn eerste iPhone aanschaffen, het zal de zwarte iPhone 4S 16GB worden i.c.m. een nieuw vodafone abbo
42,50 p/maand + 119 voor toestel
Ik ben erg benieuwd hoe de iPhone zal bevallen, zo maar eens bestellen en dan voor de deur wachten :P

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.sharp
  • Laatst online: 12-09 19:14
Heeft iemand al eens bij een Vodafone Directsales abonnement een verlaging uitgevoerd ? Zijn de direct sales (korting) tarieven dan nog wel geldig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Ik ben op zoek naar een nieuw abonnement voor mijn iPhone. Ik wil het liefst een abonnement met zo min mogelijk belminuten, geen of weinig smsjes, maar met een flinke en snelle internetbundel. Het liefst ook met de mogelijkheid om te tetheren. Los abbo,zonder toestel.

Iemand tips voor me?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

r.sharp schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:08:
Heeft iemand al eens bij een Vodafone Directsales abonnement een verlaging uitgevoerd ? Zijn de direct sales (korting) tarieven dan nog wel geldig ?
Bij elke wijziging van belbundel (!) komt je korting te vervallen. Blox kun je wel gewoon in en uitschakelen.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJCS
  • Laatst online: 15-09 09:55
virtualJac schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:47:
Ik ben op zoek naar een nieuw abonnement voor mijn iPhone. Ik wil het liefst een abonnement met zo min mogelijk belminuten, geen of weinig smsjes, maar met een flinke en snelle internetbundel. Het liefst ook met de mogelijkheid om te tetheren. Los abbo,zonder toestel.

Iemand tips voor me?
Misschien is Tele2 sim only iets?
Je kunt zelf je minuten en internet bundel selecteren en met een zeer nette maandprijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Is daar tethering ook bij in? Kan dit nergens terugvinden in de tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJCS
ohw dat weet ik eerlijk gezegt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
Gisteren Simyo abbo aangevraagd. M'n huidige t-mobile abbo loopt in mei af en aangezien de kosten daar zo gestegen zijn, is het geen optie om daar verder te gaan. Nu 100 min en 500 mb voor 12,98
M'n huidige iPhone 4 voldoet nog prima en bij Simyo kan ik maandelijks opzeggen. Makklijk als je een mooie aanbieding tegenkomt.

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hi heeft een scherpe korting zo te zien.

De totaal prijs inclusief abonnement komt daarmee lager uit dan de toestel waarde:

pricewatch: Apple iPhone 4S 32GB Wit

Hi Actie, eerste 6 maanden 50% korting. Mijn variant:

6 x 35,25 = 211,50
6 x 70,50 = 423,00

Totaal: 634,50

Voornamelijk zal ik verbinding maken d.m.v wifi, dus die enkele keren dat ik 3G nodig heb, (mail binnen halen, forum checken, navigatie ) lijkt me 500mb meer dan zat.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-YVVMzQ9Nbis/T1_Glai1GuI/AAAAAAAABk0/uv1uWMxA8bg/s520/HI%2520SMALL.jpg

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Destianto schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:28:
Hi heeft een scherpe korting zo te zien.

De totaal prijs inclusief abonnement komt daarmee lager uit dan de toestel waarde:

pricewatch: Apple iPhone 4S 32GB Wit

Hi Actie, eerste 6 maanden 50% korting. Mijn variant:

6 x 35,25 = 211,50
6 x 70,50 = 423,00

Totaal: 634,50

Voornamelijk zal ik verbinding maken d.m.v wifi, dus die enkele keren dat ik 3G nodig heb, (mail binnen halen, forum checken, navigatie ) lijkt me 500mb meer dan zat.

[afbeelding]
Moet je het toestel wel weer inleveren na een jaar :-)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
serieus?

edit: owja las inderdaad iets over leasen een paar dagen geleden op de frontpage

[ Voor 84% gewijzigd door SquareOne op 14-03-2012 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
Flappiewappie schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:32:
[...]
Moet je het toestel wel weer inleveren na een jaar :-)
Je mag hem overnemen bij einde contractperiode indien je 15% vd nieuwwaarde (2 jarige overeenkomst) / 35% vd nieuwwaarde (1 jarige overeenkomst) bent bereid te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

En geen verplichting. Je mag hem ook inruilen tegen een nieuw toestel. Aangezien Apple jaarlijks met een iPhone komt lijkt me dit daarom dan ook een gunstige deal.

Normaliter zou ik 700 voor dit toestel betalen, plus sim only abb van c.a 15 p/m.
Als ik hem dan ook nog eens zou willen verkopen voor een nieuw model, moet je genoegen nemen met zo'n 65% van de nieuwaarde, om vervolgens nog een paar 100 euro bij te leggen voor de nieuwe generatie.

zie ook aanvullende voorwaarden.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-a_hBCSawWNI/T2A_Rw8443I/AAAAAAAABlE/tJnu6MFItJk/s569/Voorwaarden%2520small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Destianto schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 07:50:
En geen verplichting. Je mag hem ook inruilen tegen een nieuw toestel. Aangezien Apple jaarlijks met een iPhone komt lijkt me dit daarom dan ook een gunstige deal.

Normaliter zou ik 700 voor dit toestel betalen, plus sim only abb van c.a 15 p/m.
Als ik hem dan ook nog eens zou willen verkopen voor een nieuw model, moet je genoegen nemen met zo'n 65% van de nieuwaarde, om vervolgens nog een paar 100 euro bij te leggen voor de nieuwe generatie.

zie ook aanvullende voorwaarden.

[afbeelding]
Ik zeg ook niet dat het een slechte deal is; in tegendeel. Het is waarschijnlijk de goedkoopste manier om een iPhone te hebben. Plus dat die omruil service er gratis bij inzit (kost bij vodafone toch weer zo 2 euro p/m).

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Nog een aanvulling op de Hi Actie en lease contract.

Zojuist met Hi telefonisch contact opgenomen betreft de vraag, of het mogelijk was om binnen het jaar al te worden voorzien van een nieuw toestel, e.g iPhone 5.

Antwoord: vanaf 4 maanden tot afloop contract kan het al worden voortgezet, en kan Hi tevens voorzien in het nieuwe toestel, zonder bijkomende kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Ik heb twee weken terug een abonnement afgesloten bij GSMEasy met een Iphone 4. Er stond bij de advertentie duidelijk dat ik de telefoon binnen 24u zou krijgen. Nou besteld.. krijg ik 10 min. later een mail dat de telefoon niet op voorraad is. Terwijl 2 dagen later nog steeds werd geadverteerd met ' binnen 24u leverbaar' . Dus contact met ze opgenomen, de Iphone was binnen 1 tot 2 weken beschikbaar. A.s. maandag is het precies 2 weken geleden, en ik wil nou eigenlijk wel mijn Iphone ontvangen. Wat kan ik doen? Afwachten wil ik wel, maar tot wanneer? Ik heb ze vandaag gebeld... nog steeds niet op voorraad.. Tips???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch maar voor een iPhone 4 8GB gegaan gezien de prijs bij 1 jaar:

121 toestel
29.95 telfort 300
13.95 1gb internet
1e maand gratis, 29.95 aansluit kosten.

Dus totaal 633,85 en 1 jarig, via belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Er is ook een actie bij Castle.nl:

1-jarig abonnement (nu met 2 maanden 50% korting op de abonnementskosten) € 99,- voor de iPhone 4 8GB met een Vodafone 1 jaar iPhone Smart 42,50. Totaal: 596,45, inclusief 29,95 aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 16:16
Ik kan bij Vodafone verlengen, helaas vind ik de prijzen van de iPhone 4S icm met een abonnement nogal belachelijk hoog in vergelijking met de kosten op andere sites. De "persoonlijke aanbieding" lijkt niks meer te zijn dan de standaard abonnementen (4 maanden 50% korting).

Een simpele berekening vertelt mij dat ik 1300 euro over 2 jaar moet betalen voor een iPhone 4S icm een abbo. Dat is toch belachelijk? Zeker als je ziet dat ik nu onbeperkt internet heb, en dan nog maar 1400mb.

Denk dat ik mijn abonnement maar laat aflopen en naar HI ga. Daar zijn de prijzen tenminste niet zo extreem met de nieuwe lease contracten.

Mijn huidige abonnement ter vergelijking(onbeperkt internet, 400sms en volgens mij 200min bellen):

12x 17,25
12x 34,50

1x aansluitkosten (24,95)

totaal: 646 euro met een gratis Samsung Galaxy S

[ Voor 14% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 16-03-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Ik kan binnenkort ook verlengen en weet nog niet wat ik ga doen...
iets meer dan 1,5 jaar geleden een vodafone abonnement afgesloten BEL + SMS + WEB (onbeperkt) 200 voor 12 maanden 17,25 euro en daarna 12 maanden 35 euro. Daarbij kreeg ik een gratis HTC Desire (die toen net uit was) en een gratis Wii met sportpakket. HTC en Wii meteen verkocht en ik had de abonnementskosten al bijna eruit en vervolgens heb ik een losse iPhone 4 16GB gekocht.

Als ik nu kijk naar de abonnementen zijn ze echt belachelijk duur vergeleken met toen... Weet dus niet wat ik nu ga doen. Over een maand kan ik verlengen dus ga even op onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Brm-G schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:23:
Ik kan binnenkort ook verlengen en weet nog niet wat ik ga doen...
iets meer dan 1,5 jaar geleden een vodafone abonnement afgesloten BEL + SMS + WEB (onbeperkt) 200 voor 12 maanden 17,25 euro en daarna 12 maanden 35 euro. Daarbij kreeg ik een gratis HTC Desire (die toen net uit was) en een gratis Wii met sportpakket. HTC en Wii meteen verkocht en ik had de abonnementskosten al bijna eruit en vervolgens heb ik een losse iPhone 4 16GB gekocht.

Als ik nu kijk naar de abonnementen zijn ze echt belachelijk duur vergeleken met toen... Weet dus niet wat ik nu ga doen. Over een maand kan ik verlengen dus ga even op onderzoek.
Jouw verhaal is bijna identiek aan dat van mij. Wees er dus maar zeker van dat Vodafone niet met een goed "persoonlijk aanbod" komt. Het is niet eens mogelijk je B+S+W 200 te behouden. Alleen met nieuwe belachelijke voorwaarden zoals een datalimiet van 400mb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 12:04
Ik krijg een Simlock vrije iPhone 4s.

Nu wil ik dus een Sim only abonnement nemen van een jaar. Welke abonnementen kunnen jullie mij aanraden ?

Betaal het liefst niet meer dan €30 per maand. Heel veel belminuten hoef ik niet. 200 belminuten zjijn voor mij al voldoende..Ik hoef ook geen grote SMS bundel. Want ik gebruik WhatsApp.

Ik heb uiteraard zelf ook gezocht naar info, maar ik kwam er niet echt uit. Heb wel van iemand vernomen dat Telfort goed schijnt te werken icm een Simlock vrije iPhone 4s. Heeft iemand ervaring met Telfort icm een iPhone 4s?

Afbeeldingslocatie: http://i1143.photobucket.com/albums/n627/duo-penotti/iphone.jpg

Heb op de site van Telfort even uitgerekend wat het eventueel zou gaan kosten. En het is nog vrij cheap ook. Enige minpunt is de internet snelheid van 3,6 Mbit/s. Heb liever 7,2 Mbit/s. Maar in de praktijk zal het verschil toch niet zo groot zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJCS
Wij heeft er ervaring met tele2?
Ik wil graag een sim only abbo van 200 min/sms en 500mb internet voor 13.50 euro bij tele2.
Kan iemand mij iets vertellen over de landelijke dekking en of de 2mbit/s snelheid voldoelde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
DJCS schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:43:
Wij heeft er ervaring met tele2?
Ik wil graag een sim only abbo van 200 min/sms en 500mb internet voor 13.50 euro bij tele2.
Kan iemand mij iets vertellen over de landelijke dekking en of de 2mbit/s snelheid voldoelde is?
Ben ik ook benieuwd naar!

De combinatie van een Tele 2 sim-only en een los toestel lijkt vrij voordelig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Bij iemand bekend bij welke providers tethering (Personal Hotspot) in het abonnements tarief zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apt
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 13:25

apt

DJCS schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:43:
Ze hebben landelijke dekking* en ja, die snelheid is voldoende.

*Alleen niet overal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Studentmobiel heeft ook een mooie actie
Kpn bel-sms-web 1000 1jaar. 3 maanden 25p/mnd en daarna aanpassen aan gewenst abonnement (voor mij dus bel-sms-web xl 200)
Iphone 4s 16gb 167,-
3 maanden 25,-
9 maanden 40,-
aansluitkosten30,-
Totaal 632,-
Geen verkeerde aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
M3lvinG schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:05:
Studentmobiel heeft ook een mooie actie
Kpn bel-sms-web 1000 1jaar. 3 maanden 25p/mnd en daarna aanpassen aan gewenst abonnement (voor mij dus bel-sms-web xl 200)
Iphone 4s 16gb 167,-
3 maanden 25,-
9 maanden 40,-
aansluitkosten30,-
Totaal 632,-
Geen verkeerde aanbieding
Dit had ik ook graag gedaan alleen mag ik pas over 2 maanden verlengen/overstappen , me contract loopt namelijk nog 4 maanden ik vrees dat de 25 euro actie dan is afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• concat74
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-01 19:16
Vreemd, die aanbieding op studentmobiel kan ik niet terug vinden. de bel-sms-web 1000 lijkt niet te bestaan het gaat tot max. bel-sms-web 650....

Zijn er hier anders misschien Vodafone medewerkers, die een collega Tweaker aan een code kunnen helpen?
Pagina: 1 ... 17 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.