Ja ik kwam idd ook zo ver met de voorwaarden PDF maar ik ben zo benieuwd HOE het uit de bundel wordt berekend. Want ik twijfel nog steeds of ik voor KPN of VF abo zal gaan namelijk. Bij KPN zeggen ze ook dat je uit de bundel betaald in het buitenland maar daar zetten in de voorwaarden dat het dus 3.50 per MB kost, dan is je tegoed dus alsnog binnen no-time op en slaat het nergens op naar mijn idee. Voorkomt wel een onverwachte hoge rekening (want ze kappen t af op 59,95 bij KPN - das dan ongeveer 17mb) maar je kunt niet gewoon normaal blijven internetten in het buitenland.Marly schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:48:
Op de site staat idd alleen, dat 't uit de bundel gaat en dat je buiten de bundel, zolang je in een van de 42 Passport landen bent, € 0,50 per MB betaalt, zie ook:
http://www.vodafone.nl/iphone/bestel_iphone4s/
Misschien kan de KS uitsluitsel geven?
Klantenservice nog niet gebeld, morgen maar eens proberen anders maar dat kost me geld. Hoopte dat iemand hier het weet.
Dit is wel 1 van de hoofdpunten waarom ik voor VF zou kiezen. Dat als ik eens een weekendje naar Duitsland ga ofzo ik gewoon "normaal" kan blijven internetten (WeatherPro,Facebook, Whattsapp etc geen Youtube ofzo, gebruik ik zelden op mn tel.)
Verder zijn er niet heel veel grote verschillen in de voorwaarden zo te zien.
Beide 14mbit internet max, afrekenen per sec (na 1e min)
Vf 30 ct bellen buiten bundel KPN 35 ct
Qua kosten scheelt t ook niet veel, 3 eu per maand voor de abo's die ik op t oog heb. (kpn275/750 of iSmart55)
Het irritante alleen van VF is dat je moet wachten op de nummerportering en het toestel niet gelijk krijgt en je later dus nogmaals terug moet naar de winkel. Weet iemand hier trouwens hoe lang zoiets duurt, heb geen zin om dan nog eens 2 wk te moeten wachten voordat ik eindelijk de iPhone eens een keer heb.
Hmmz ik kom er maar niet uit!
[ Voor 6% gewijzigd door ElayZ op 26-01-2012 23:35 ]