Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Mensen,

Ik heb altijd een prepaid telefoon gehad en wil nu overstappen op een abonnement.

Nu twijfel ik nog wel of het slim is om te doen, want ik ben eigenlijk normaal maar € 15,00 per maand kwijt.
Maar ik wil graag een nieuwe telefoon. Ik zit alleen te twijfelen tussen een Iphone S4 en een Samsung Galaxy S2.

Nu zag ik bij Tmobile dat ze een abonnement hebben van € 30,00 per maand. Dat is wel 2x zoveel als ik nu kwijt ben.. maar goed. Het gaat om de ISmart 150 abonnement, met 500MB data en 7,2 down als ik het goed begrepen heb. Het is allemaal nieuw voor mij dus het is echt een speurtocht voor mij en weet niet wat nou het verstandigst/voordeligst is.
Zijn er hier mensen die daar ervaringen hebben met dit abonnement? Is het bereik een beetje goed en is het internet snel/goed? Is T-mobile een beetje een goede provider of zouden jullie een ander/goedkoper abonnement voorstellen.

Ik heb eigenlijk ook nog wel wat vragen over het toestel zelf. Ik weet niet of ik die hier ook mag stellen meteen. Maar hoe zit het met de geluidskwaliteit van de Iphone? Is dat een beetje goed / beter dan de Samsung Galaxy S2. Daar kan ik niet zoveel over vinden namelijk.

Nu begrijp ik dat de meeste mensen die hier zitten een Iphone hebben en misschien niet helemaal objectief zijn. Maar zouden jullie een Iphone S4 of een Samsung Galaxy adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Ik zou zelf voor het KPN netwerk (KPN, Hi, Telfort en nog een paar kleintjes) of Vodafone gaan, in verband met de betere dekking. Dan zit je niet de helft van de tijd zonder 3G verbinding. T-Mobile is in de stedelijke gebieden wel goed, maar zodra je landelijk woont of in trein of auto door de weilanden rijdt dan ga je het verschil merken. Ook in tunnels is het snel over. Mijn ervaring dan teminste.

KPN Personal sim XL (dat je na een paar maanden mag verlagen), Telfort of de Vodafone aanbieding die hierboven in het topic langs kwam komen in aanmerking. Aan 500MB data heb je met gemiddeld gebruik snel genoeg. Verder ga je de beloofde super snelheden niet halen dus alle abonnementen van 14,4 tot 3,6 Mbit download zijn goed, en let ook even op de upload, die hoeft niet hoog te zijn (tenzij je onderweg continu wilt uploaden naar je fotostream ofzo) maar ook niet belachelijk laag zoals bij de KPN Personal sim (niet XL) abonnementen (ik geloof iets van 0,1 Mbit).

Geluidskwaliteit vind ik heel OK, ik heb zelf geen Samsung Galaxy gebruikt maar ik denk dat het daar ook wel snor mee zit, ik heb geen klachten gelezen. Sommige mensen klagen bij de nieuwe iPhone 4s over static ruis bij het bellen maar dat heb ik zelf nog niet meegemaakt.

Wat de keuze betreft gaat het m.i. vooral om 2 dingen: iOS vs Android en compact versus groot.

Wil je het goed uitgekristalliseerde en iets meer dichtgetimmerde, Apple georienteerde iOS (zeker interessant als je meer Apple devices hebt) of het iets meer tweakerige, opener, Google georienteerde Android (waarbij je meer vrijheid inruilt voor vaak iets meer zelf moeten doen om alles werkend te krijgen zoals je wilt).

Wil je een compact toestel dan zit je al snel aan de iPhone. Wil je een heel groot scherm en vind je het niet erg om met een grote plaat in je zak te lopen (want groot zijn ze, die Galaxy S2's!) dan ligt de Galaxy voor de hand.

Voor beide zijn eindeloze hoeveelheden apps beschikbaar, dus dat is het probleem verder niet. Bij Android is het iets meer opletten in de appstore dat je geen rotzooi koopt, maar ook voor iOS is genoeg baggersoftware verkrijgbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Cap op 09-11-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de enige reden dat ik voor Samsung zou gaan is het scherm.
En eventueel het geluid als die beter is.

Bij de abonnementen twijfel ik door het bereik van Tmobile.
Ik hoor dat veel mensen traag internet hebben en slecht bereik bij Tmobile.
Ik woon zelf in de regio Kampen ( bij Zwolle, postcode 8265 )

Als ik alleen bij de andere providers kijk voor een databundel van minimaal 500 MB en 7,2 download dan kom ik meteen uit op maandelijkse bedragen van + € 35,00 per maand.
Maar € 30,- per maand is echt mijn max.
KPN en Vodaphone zijn bijvoorbeeld al veel duurder als ik zo rondkijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Ja maar je moet ook de toestelprijs wel meenemen. Bijvoorbeeld:

Telfort 150 kost 29,90 in de maand (minus 3 maanden gratis) maar dan betaal je met een 2-jarig contract wel 399 voor de iPhone 4s. De Galaxy kost dan maar 239 dus dat scheelt ook weer.
Telfort 300 kost 40,90 in de maand (minus 3 maanden gratis) maar dan betaal je 179 voor de iPhone. De Galaxy kost in dit geval 119 dus is in verhouding weinig voordeliger. Voor de iPhone is het 300 abonnement prijstechnisch gunstig. Zoveel scheelt het niet in totaalprijs, reken maar uit wat het in totaal inclusief toestel over 2 jaar kost. En je hebt een stuk meer belminuten. Als je die toch niet gebruikt is dat natuurlijk geen issue.

En dan heb je nog de hier eerder genoemde Algebeld.nl aanbiedingen van Vodafone. 8 maanden 50% korting op je abonnement bij een 2 jarig abo, 16 maanden normale prijs.

Dus de smart abo's (1G op volle snelheid 14,4 Mbit)
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 100 8 maanden lang 21,25, daarna 16 maanden 42,50, iPhone 4s 99,-
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 150 8 maanden lang 24,25, daarna 16 maanden 48,50, iPhone 4s 83,-

Reken de opties maar eens voor 2 jaar uit, dus 24 keer abonnementsprijs, aantal maanden kortingsbedrag eraf en toestelprijs en aansluitkosten er bovenop. Voor de T-Mobile, Vodafone, KPN, Telfort en bijv MTV (ook KPN dacht ik) abonnementen. Excel sheetje is hiervoor heel handig. :)

Nogmaals, ik zou me niet echt heel druk maken over 3,6 vs 7,2 Mbit, maar als het een euro per maand scheelt natuurlijk voor de hogere gaan. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Cap op 09-11-2011 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was ik net aan het doen in Excel :D

Bij Afgebeld voor Vodafone Bel+Sms+Web Smart 100: € 949,00 voor 2 jaar
1 gig , 14,4 snelheid

Bij Phonehouse Kampen krijg je nu 100,00 korting volgens mij op het toestel.
Zie: http://epub01.publitas.co...-reg/?page=0#/zoompage/1/

Dan betaal ik voor Tmobile Ismart 150,00: € 880,00 voor 2 jaar
http://www.phonehouse.nl/...t-mobileismart/150/2jaar/
500 MB, 7,2 snelheid

Bij Hi Iphone 125 betaal ik dan: € 930 voor 2 jaar
http://www.phonehouse.nl/...16gb/hi-iphone/125/2jaar/
500 MB, 7,2 down
Moet je bij deze kiezen voor 125 minuten of 250 smsjes? of telt 1 minuut voor 2 smsjes?

Dus T-mobile is wel een stuk goedkoper uiteindelijk als ik die € 100,00 korting krijg.
Alleen het bereik....
Blijft wel lastig allemaal :p

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Hi heeft standaard de sms verdubbelaar optie gratis, dus een smsje kost dan een halve minuut. ;) Maar ik moet zeggen dat ik weinig meer sms nu steeds meer mensen over Whatsapp en aanverwanten beschikken, en dat wordt alleen maar meer de komende jaren. Dus voor mij is sms niet meer zo belangrijk. :)

Maar het wordt zo inderdaad een stuk overzichtelijker. Zet de Galaxy er ook eens bij per provider.

Kijk naar de totaalprijs en beslis dan of de betere dekking je het prijsverschil waard is....

Zit er weinig prijsverschil tussen (paar tientjes voor 2 jaar is natuurlijk niets), kijk dan ook naar zaken als extra belminuten, MB's en snelheid.

[ Voor 22% gewijzigd door Cap op 09-11-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat precies met die verdubbelaar.
Stel ik neem IPhone 125.
Dan krijg je dus 125 minuten of 250 smsjes.
Maar als je dus gaat bellen dan gaat dat van die 125 minuten af.
en als je 2 smsjes stuurt gaat er 1 minuut af?
Of zie ik dat nu verkeerd? Voor de zekerheid wil ik toch weten, voor ik opeens voor een onaangename verrassing kom te staan.

Het bereik van Hi is wel goed toch?
Want dat gaat toch via KPN?

Ik denk dat ik voor de Iphone ga.
Heb zelf een Ipod Touch van 3,5 jaar oud
Ben erg tevreden met dat apparaat hoe alles werkt en ingesteld kan worden. Makkelijk en duidelijk.
Volgens mij is het scherm ook net zo groot als die van de Ipod en dat vind ik opzich wel goed.

De Iphone 4s is verder als ik het zo lees beter op het gebied van snelheid, schermresolutie en de camera en batterij ook.

Als Hi ook goed is ga ik denk ik voor het abbo van € 32,50 per maand.
Zeker als ik die 100,00 korting krijg bij Phonehouse Kampen.
En ben jarig geweest en heb in totaal van iedereen ook nog € 150,00 gehad dus dan is het toestel gratis eigenlijk.

Dan heb ik alleen nog de aansluit- en abonnementskosten. Dat komt dan neer op € 810,00 voor 2 jaar.
Daar kan ik nog wel mee leven, zolang ik gewoon lekker kan blijven werken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03
Vandaag even dat Personal Hotspot geprobeerd dat op Hi/KPN geactiveerd is. Werkt perfect! Met name omdat het signaal ook gedurende de hele treinreis goed was. Echt blij dat ik ben overgestapt! :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Hi is KPN ja.

Ja precies, normaal is 1 sms gelijk aan 1 minuut, zet je de verdubbelaar aan door 1x naar dat nummer te sms-en dan kosten 2 smsjes samen 1 minuut. 1 detail: ik denk niet dat ze met halve minuten rekenen, en er wordt afgerond naar boven, dus stel dat je in totaal 31 smsjes of 32 smsjes verstuurt dan lijkt me dat in beide gevallen 16 minuten te kosten.

Snelheid tussen Galaxy en iPhone maakt in praktijk denk ik weinig uit. Als je al een iPod Touch hebt dan ben je al bekend met iOS dus dan lijkt een iPhone me idd aantrekkelijk. Scherm is inderdaad net zo groot maar veel scherper dan een oude iPod touch. ;)

Kijk alles nog even goed na, kijk ook naar de details in de tarieven en voorwaarden van de twee abonnementen (MB's, aansluitkosten, bellen buitenland, extra's als losse databundel bijkopen, hotspot (wifi) gebruik, etc).

[ Voor 3% gewijzigd door Cap op 09-11-2011 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dus dan heb je een goed bereik en goede internetverbinding :D
Wel zo handig met zo'n toestel.
Want ik wil wel beetje normaal kunnen internetten als dat nodig is en goed bereikbaar zijn.
Neem aan dat je dan maar 1x hoeft te verdubbelen in die 2 jaar en niet elke maand.

Hi-iPhone 125
Abonnement: 125
Contractsduur: 2 jaar
Type: Abonnement
Minuten of SMS: 125 minuten of 250 SMS
Maandelijksekosten: € 32.50
Aansluitingskosten: € 29.95

SMS buiten bundel: € 0.30
Belminuut buiten bundel: € 0.30
MMS buiten bundel: € 0.30

Meenemen niet gebruikt beltegoed: 1 maand
Overig: Dit abonnement is inclusief internet en bevat een databundel van 500MB en een snelheid van 7.2 Mbit/s download - 1.4 mbit/s upload!. Mobiel Internet buiten de databundel kost €0,05 per MB.

Beltegoed blijft 2 maanden houdbaar!

*Het aantal aangegeven smsjes is nadat je deze verdubbeld hebt dmv dubbel aan naar 1266.
Mobiel Internet: inclusief mobiel internet
Databundel: 500 MB
Afreken methode: Betalen per minuut

Ziet er wel goed uit.
De enige reden dat ik niet voor de Vodaphone abonnement kies via afgebeld.nl ook al is de prijs hetzelfde en heb je daar meer snelheid en een grotere databundel is: omdat ik nu eventueel makkelijk een winkel binnen kan stappen als er iets is en omdat ik nu gewoon een vast bedrag betaal, zodat dat makkelijker is voor de maandelijkse begroting. Weet niet of je makkelijk zaken kan doen met afgebeld.nl als er iets fout gaat bijvoorbeeld. En als ik naar de winkel ga krijg ik hem hopelijk meteen het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

2 maanden houdbaar vind ik altijd een beetje krom klinken, het betekent huidige + volgende maand. dus dat je het kan meenemen naar de volgende maand. Extra truukje: eerst wordt alleen je huidige maand opgebruikt, dan pas je belminuten van vorige maand. Dus stel je hebt 30 minuten over van vorige maand, en 100 minuten in huidige, en je belt 100 minuten, dan heb je de maand daarop geen minuten meer over want die 30 minuten zijn inmiddels vervallen. Doen ze allemaal hoor. Slimme jongens, die providers. ;)

30 cent buiten bundel is normaal, kost het ook bij oa Vodafone en Telfort. KPN dacht ik 35 cent. 5 cent per MB is ook normaal. Kan je nog maandelijks een bundel los bijkopen tegen een extra bedrag? Bijvoorbeeld 250MB voor 5 euro. Ook even checken of daar verschil in zit. Ik zag op de Hi site staan: "Nu gratis 250 MB extra tegoed zolang je abonnement loopt". Dus je hele abo periode nog 250MB per maand er bovenop. Controleren of dat ook voor jouw keuze geldt.

Betalen per minuut doen ze ook allemaal, behalve KPN Personal sim, dat is per seconde. Gemiddeld valt die bundel daarom 20-30% hoger (effectief meer belminuten) uit dan de per minuut afgerekende bundels (ronden ze ook naar boven af natuurlijk, de slimmeriken), tenzij je nooit korte gesprekken voert.

Als ik zou moeten kiezen tussen Vodafone en KPN zou ik zelf KPN kiezen: gemiddeld op afgelegen plekken toch net iets beter bereik heb ik gemerkt. Maar het scheelt niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:27:
Oke dus dan heb je een goed bereik en goede internetverbinding :D
Wel zo handig met zo'n toestel.
Want ik wil wel beetje normaal kunnen internetten als dat nodig is en goed bereikbaar zijn.
Neem aan dat je dan maar 1x hoeft te verdubbelen in die 2 jaar en niet elke maand.

Hi-iPhone 125
Abonnement: 125
Contractsduur: 2 jaar
Type: Abonnement
Minuten of SMS: 125 minuten of 250 SMS
Maandelijksekosten: € 32.50
Aansluitingskosten: € 29.95

SMS buiten bundel: € 0.30

Belminuut buiten bundel: € 0.30
MMS buiten bundel: € 0.30

Meenemen niet gebruikt beltegoed: 1 maand
Overig: Dit abonnement is inclusief internet en bevat een databundel van 500MB en een snelheid van 7.2 Mbit/s download - 1.4 mbit/s upload!. Mobiel Internet buiten de databundel kost €0,05 per MB.

Beltegoed blijft 2 maanden houdbaar!

*Het aantal aangegeven smsjes is nadat je deze verdubbeld hebt dmv dubbel aan naar 1266.
Mobiel Internet: inclusief mobiel internet
Databundel: 500 MB
Afreken methode: Betalen per minuut

Ziet er wel goed uit.
De enige reden dat ik niet voor de Vodaphone abonnement kies via afgebeld.nl ook al is de prijs hetzelfde en heb je daar meer snelheid en een grotere databundel is: omdat ik nu eventueel makkelijk een winkel binnen kan stappen als er iets is en omdat ik nu gewoon een vast bedrag betaal, zodat dat makkelijker is voor de maandelijkse begroting. Weet niet of je makkelijk zaken kan doen met afgebeld.nl als er iets fout gaat bijvoorbeeld. En als ik naar de winkel ga krijg ik hem hopelijk meteen het toestel.
Heb je wel maar 500 mb, en dat is echt helemaal niks. Zit de hele dag op mijn router maar in het weekend niet, zit nog op 600 mb. 500 mb is vrij weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg bedankt voor alle info :D

Ik ga vrijdag of zaterdag even langs bij de PhoneHouse in Kampen.
Hoop dat die actie van € 100,00 voordeel geldt in combinatie met Iphone 4s+ Hi Iphone 125.
Want in dat geval haal ik hem dan meteen :D

Moet alleen dan wel een beetje kunnen praten, want vrijdag ochtend worden 2 verstandskiezen getrokken :P

@ alwaysleft
Ik heb thuis draadloos internet. Ik heb begrepen dat je telefoon thuis dan uit zichzelf overgaat op dat netwerk.
En voor de rest werk ik 5 dagen in de week.
Alleen wanneer ik in de trein zit, buiten ben of misschien soms op werk, gebruikt ik de databundel.

Mijn collega's op werk, die bijna allemaal een Galaxy hebben zitten op 300/400 MB allemaal.
Die zeggen dat 500 MB genoeg zou moeten zijn :o
Nu begin ik weer te twijfelen :P

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 23:58 ]

• Cap
  • Niet online

Cap

Ligt er heel erg aan wat je doet op je iPhone, ik zit zelf nooit boven de 250-350MB en meestal maar op 200 MB per maand maar zit ook veel op Wifi inderdaad. Ik stream nooit filmpjes via 3G. Internetten, whatsapp, en apps die data gebruiken voor o.a. openbaar vervoer, belbundel checken, mobiel bankieren, etc. That's it.

Mocht je een drukke maand verwachten dan kun je de dataverdubbelaar aanzetten voor 1 maand voor 5 euro. Wel weer om denken om uit te zetten natuurlijk...

• Froggle
  • Laatst online: 15-09 08:03
Cap schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:08:
Mocht je een drukke maand verwachten dan kun je de dataverdubbelaar aanzetten voor 1 maand voor 5 euro. Wel weer om denken om uit te zetten natuurlijk...
Nu ik Personal Hotspot kan gebruiken zit ik elke maand zo over 1GB heen. Dan betekent dus dat ik voor 5 euro p/m er 2GB van kan maken? Zou wel ideaal zijn.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Cap
  • Niet online

Cap

Als je met je laptop gaat surfen via 3G gaat het snel ja. :)

Van de Hi site:

Hi Web
MB-tegoed aanvullen?
Vul je MB-tegoed aan met 250MB. Tijdelijk gratis te bestellen bij je nieuwe abonnement (Normale prijs is €5 per maand.) Je datategoed is niet meeneembaar naar de volgende maand.

Bel je al met Hi, dan kun je deze bundel activeren per sms: sms '250MB AAN' naar 1266

Hi iPhone
MB-tegoed verdubbelen?
Verdubbel je MB-tegoed voor slechts €5 per maand.
Activeren? Sms 'DATA AAN' naar 1266 of zet de verdubbelaar aan in Mijn Hi.
Je kunt de data verdubbelaar 1x per maand op elk gewenst moment activeren (ook halverwege de maand.) Je betaalt in elk geval € 5,00 per maand. De data verdubbelaar blijft aan staan totdat jij besluit deze te stoppen.
Stopzetten? Sms 'DATA UIT' naar 1266, of regel dit via Mijn Hi.

[ Voor 3% gewijzigd door Cap op 10-11-2011 00:23 ]

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Froggle schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:10:
[...]

Nu ik Personal Hotspot kan gebruiken zit ik elke maand zo over 1GB heen. Dan betekent dus dat ik voor 5 euro p/m er 2GB van kan maken? Zou wel ideaal zijn.
Verbruik uit zo'n hotspot telt toch niet mee voor je dataverbruik? Als ik op de site van Hi kijk kom ik hier uit voor het aanvragen van zo'n username+pass:

http://www.kpn.com/prive/.../HotSpots-voor-iPhone.htm

En daar staat redelijk duidelijk de volgende quote:
Met je KPN iPhone-abonnement heb je op ruim 1.000 HotSpots in Nederland gratis toegang tot draadloos internet. Je verbruikt dus geen data uit je bundel als je via een HotSpot van KPN online gaat.

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

• diotav
  • Laatst online: 20:41
Personal Hotspot is je iPhone gebruiken als modem.

dion.dev

• Chrisg
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-07 11:24
Misschien al reeds bekend maar als je al tmobile klant bent en ook eventueel wil blijven: http://www.phonehouse.nl/...t-mobileismart/150/2jaar/

met groupon actie voucher €790 voor 2jr.

Scheelt weer aansluitkosten en 3 mnd abo;)

30x24=€630
toestel 260-100=€160

Verwijderd

Chrisg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:11:
Misschien al reeds bekend maar als je al tmobile klant bent en ook eventueel wil blijven: http://www.phonehouse.nl/...t-mobileismart/150/2jaar/

30x24=€630
toestel 260-100=€160
Volgens mij zit er op de 4S ook een rekenmachine :P , kan je meteen uitrekenen dat 30x24= geen 630 maar 720. ;)
21 mndx € 30,-= 630,-

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:22:
[...]

Volgens mij zit er op de 4S ook een rekenmachine :P , kan je meteen uitrekenen dat 30x24= geen 630 maar 720. ;)
21 mndx € 30,-= 630,-
Laat nou juist 3 maanden gratis zijn als je verlengt bij T-Mobile. ;)

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:29
edit

[ Voor 97% gewijzigd door Michie23 op 10-11-2011 20:24 ]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tips voor de mensen die de Iphone 4s los willen bestellen met een thephonehouse voucher (twv van 120 euro).. Je gaat naar thephonehouse website, selecteert dan het telfort bellen 100 abo 1 jarig.

Kosten voor het toestel zijn dan 509 euro.

Je haalt de voucher prijs eraf (-100 euro want 20 euro aanschafprijs).

409 euro kom je op uit. + 30 euro aansluitkosten en 14 euro keer 11 = 593 euro. Is nog goedkoper dan toestel los via apple.nl bestellen. En je betaald niet gelijk 600 euro in 1 keer maar slechts 409 euro in het beginsel :) Soort voordelige lening dit model :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
Chrisg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:11:

30x24=€630
toestel 260-100=€160
Haha inderdaad moet em maar snel bestellen voor de rekenmachine;)
Maar het moest inderdaad zijn 21x€30 vanwege 3maand geen abo kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonCopy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 20:31
Een insider bij Belcompany die mij kan vertellen of ze de iphone 4 nog in de winkel verkopen? Via de website wil het in ieder geval niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:43
Net even van mijn bank gevallen tijdens een gesprek met de vrienden van kpn. Ik heb daar nu een abbonement lopen, maar wil een nieuw abbonement met internet een een iphone 4s. De beste mevrouw beweert dus bij hoog en bij laag dat ik als bestaande klant MEER moet bijbetalen dan een nieuwe abbonee... En ze kan er ook niets aan doen. Dit is toch echt te bizar voor woorden? Ik kan wel de goedkopere optie nemen, maar dan krijg ik een nieuw nummer... Wat een ontzettende £$#%} zijn dat toch...

Nu maar ergens anders kijken, mag ik in ieder geval mijn eigen nummer behouden voor de aanbiedingsprijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Even naar prepaid en weer terug?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Coca-Cola schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:02:
Net even van mijn bank gevallen tijdens een gesprek met de vrienden van kpn. Ik heb daar nu een abbonement lopen, maar wil een nieuw abbonement met internet een een iphone 4s. De beste mevrouw beweert dus bij hoog en bij laag dat ik als bestaande klant MEER moet bijbetalen dan een nieuwe abbonee... En ze kan er ook niets aan doen. Dit is toch echt te bizar voor woorden? Ik kan wel de goedkopere optie nemen, maar dan krijg ik een nieuw nummer... Wat een ontzettende £$#%} zijn dat toch...

Nu maar ergens anders kijken, mag ik in ieder geval mijn eigen nummer behouden voor de aanbiedingsprijs...
Gewoon naar de winkel gaan, gewoon een mevrouw die graag een nieuw nummer wil verkopen. Nooit je mogelijkheden baseren op een bron.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Flappiewappie schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:14:
[...]

Gewoon naar de winkel gaan, gewoon een mevrouw die graag een nieuw nummer wil verkopen. Nooit je mogelijkheden baseren op een bron.
Net nog gebeld met hun verkoopafdeling en met de klantenservice, maar het is echt zo... Korting konden ze me niet geven. De klantenservice raadde me aan om naar een andere provider te gaan... Ik mocht er ook geen klacht over indienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:37
Dus voordat je de 4S aanschaft nummerportering naar (bijvoorbeeld) een Simyo voor een/twee maandjes, en dan de 4S weer bij KPN als nieuwe klant met nummerportering? Ben je wel 2x aansluitkosten kwijt natuurlijk, dat is misschien bij elkaar net zoveel als de misgelopen korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ik ben voor de volledigheid nog even bij kpn langs geweest en ook die vinden het compleet logisch. Ik krijg korting als klant, maar in mijn geval minder dan een nieuwe klant.. Ze kunnen er niets aan doen, maar iedereen doet het, dus het is niet erg. Ik ben echt redelijk over de zeik. Echt bizar. Volgens het meisje in de winkel kon ik met wat bedelen en een dramatisch verhaal over opzeggen bij de klantenservice misschien wel wat regelen, maar daar heb ik geen zin in. Als ze me niet willen, dan niet. Dan maar na 12 jaar klant af worden en ergens anders heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Coca-Cola: welcome to the real world.

Oftewel het Wilde Westen dat verborgen ligt achter de tandpastasmiles die je ziet in de reclames, de mooie woorden die je hoort in de winkels en de wollige teksten die je leest op de sites. Zo zit het inderdaad in elkaar. Niet alleen bij KPN. En niet alleen bij mobiele providers. Frustrerend maar waar. Het geeft trouwens iets aan over de bedrijfsvoering en het businessmodel waarvan ze massaal gebruik maken, gebaseerd op groei en aanbrengpremies. Klanttevredenheid en beloning van loyaliteit zijn ondergeschikt. ;)

P.S. Waarschijnlijk ben jij destijds ook zo slim geweest om een abonnement dat goed bij je gebruik past aan te schaffen waardoor je zelden veel over je beltegoed (minuten, data, sms) heen gaat. Zou je dit wel geregeld doen dan zouden ze goud geld aan je verdienen en je een beter aanbod doen voor verlenging in de vorm van wat extra korting op je telefoon. De klassieke sigaar uit eigen doos! :) En ook dit doen ze overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Me Relax 25 abbo loopt nog tot eind mei 2012 bij t-mobile. Zit ondertussen al beetje rond te kijken wat ik hierna ga doen. Zit te twijfelen over de Hi iPhone abbo. Iemand daar al ervaringen mee? Snelheid, dekking, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Hi / KPN: uitstekende dekking en snelheid. Als je toch naar het KPN netwerk kijkt: kijk ook eens naar KPN Personal sim web XL aanbiedingen, zelfde dekking, afrekenen per seconde. Of Telfort. Zelfde dekking, lagere maximumsnelheid, afrekenen per minuut, maar wel wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Hmm ok! Telfort is inderdaad nu ook een optie.

Bij Hi is het zo:

Hi i-125
€32,50
125 min / 250 sms* (Verdubbeld sms)
500 MB (7.2Mb/s)

Is het .. min EN .. sms of .. min OF .. sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:53
Vandaag een twee jarig Sizz Friend abonnement afgesloten bij Phonehouse die volgende maand ingaat. Vreemd alleen dat de verkoper mij vertelde dat er een actie is waarbij ik de eerste 6 maanden maar de helft van het abonnementsgeld betaal. Hem nog duidelijk verteld dat dat toch echt niet geld voor de iPhone abonnementen maar hij wou er niks van weten, het stond nou eenmaal zo in de computer. Nou goed. Niet mijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

@Dennis: OF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De phonehouse coupon is nu weer 'gewoon' te koop op dealsellers http://www.dealsellers.nl/deal/224. Ik had hem voor 25, maar zie dat hij nu alweer op 50 euro zit. Misschien dat hij weer goedkoper wordt? Was in ieder geval alvast een mooie manier om mezelf te dwingen tot het kopen van een iPhone en weg te gaan bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:41
Hij staat weer op 25 euro! Als je even een account maakt en inlogt. En ik maar kopen voor 30 euro! Naja ik heb tenminste mijn 2 iPhones nu al 1 week!

Let op bij de Phonehouse!!!!!!!!!!
Ik kocht de zwarte 16GB icm Telfort 300 en 1GB Data voor 40,90 pm en 220,- bijbetalen. Met de kortingscoupon is dat dus 340 euro eigenlijk. Ik had toen gezegd dat het online voor 330 staat, maar zij beweerde dat de prijzen anders zijn in de echte winkel. Ik had het maar gedaan want voor 10 euro hoef ik nu niet te wachten.

Toen ik de witte 16GB ging ophalen met DEZELFDE abonnement zeiden ze zelfs dat ik 380 moest bijbetalen. Ik gelijk er tegenaan dat dit niet zo is, want paar dagen geleden nog voor 340 excl groupon gekregen bij een filiaal paar km verder. De man ging gelijk een smoes aanmaken met oh misschien krijg je nog een extra korting en bla bla bla. Uiteindelijk zelfs voor 330 meegekregen!
Blijkbaar werkt bijna elke winkel tegenwoordig zo. Je krijgt wel leuk een groupon bonnetje, maar toch proberen te paar extra tientjes binnen te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakkers
  • Registratie: Oktober 2010
Iemand een tip voor netwerk keuze tussen vodafone en kpn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Net bij algebeld een 4S besteld. De "Apple iPhone 4S 16GB (T-Mobile) Black". Deze is simlock vrij, maar vraag me af waarom er (T-Mobile) bijstaat!? Is er verschil tov een andere? Ik wil graag straks een vodafone simkaart erin, dat zou moeten lukken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Coca-Cola schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:25:
[...]Ik mocht er ook geen klacht over indienen...
Dat bepaal je toch lekker zelf wel? Iemand kan jou niet verbieden om een klacht in te dienen. Deze klacht moet natuurlijk wel gegrond zijn, dat is in eerste instantie aan jou om te beoordelen.

Daarbij is klagen ook nog eens een vorm van meningsuiting en deze mag al helemaal niet beperkt worden, dat is lang geleden een keer zo bepaald door een regering. Dus klim in de pen, schrijf een goed gegronde klacht en hoop op een positieve oplossing er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
twakkers schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:07:
Iemand een tip voor netwerk keuze tussen vodafone en kpn ?
Vodafone ALLE iPhone's slecht leverbaar in de winkels.
KPN bijna overal verkrijgbaar.
DJH schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:17:
Net bij algebeld een 4S besteld. De "Apple iPhone 4S 16GB (T-Mobile) Black". Deze is simlock vrij, maar vraag me af waarom er (T-Mobile) bijstaat!? Is er verschil tov een andere? Ik wil graag straks een vodafone simkaart erin, dat zou moeten lukken toch?
Ja er zit geen simlock op, alleen toestellen worden per provider geleverd. Dus Tmobile, KPN en Vodafone kopen iPhone en leveren ze vervolgens aan de winkels. Dus als KPN iPhone levert, moet je ook met KPN abonnement kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
sypie schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:24:
[...]
Dat bepaal je toch lekker zelf wel? Iemand kan jou niet verbieden om een klacht in te dienen. Deze klacht moet natuurlijk wel gegrond zijn, dat is in eerste instantie aan jou om te beoordelen.

Daarbij is klagen ook nog eens een vorm van meningsuiting en deze mag al helemaal niet beperkt worden, dat is lang geleden een keer zo bepaald door een regering. Dus klim in de pen, schrijf een goed gegronde klacht en hoop op een positieve oplossing er van.
Haha, let wel, dit was al bij de klantenservice. Ik mocht er wel over klagen (verbaal), maar zij ging het nergens registreren (zo werkt het nu eenmaal). Ondertussen zowel prive als zakelijk alles overgezet naar andere providers... Soort princiepe kwestie geworden, ook al is het waarschijnlijk nergens (veel) beter en gaat het maar om een paar euri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 17:13
kx22 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:11:
[...]

Ja er zit geen simlock op, alleen toestellen worden per provider geleverd. Dus Tmobile, KPN en Vodafone kopen iPhone en leveren ze vervolgens aan de winkels. Dus als KPN iPhone levert, moet je ook met KPN abonnement kopen.
Dus als je bij de mediamarkt een iPhone wil halen en ze zeggen dat ze alleen met Vodafone simlock hebben dan lullen ze?

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Kobus Post schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:30:
[...]

Dus als je bij de mediamarkt een iPhone wil halen en ze zeggen dat ze alleen met Vodafone simlock hebben dan lullen ze?
Ja, maar ligt eraan in welke contrast ze het bedoelen. Ze kunnen je de telefoon alleen verkopen met Vodafone abonnementen. Niet los en ook niet met andere abonnement, want Vodafone is de leverancier. Die gaat moeilijk doen als een van hun iPhones weg zijn zonder een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Maar dat is nog steeds geen simlock maar gewoon een verkoop van een simlockvrij toestel in combinatie met een (prepaid) abo van een provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Alleen hebben ze geen zin om dat 100 keer per dag te vertellen. Dus vertellen ze aan iedereen dat er een simlock op zit.

Verwijderd

Ik heb nu een BB Bold 9700 en mijn abonnement loopt af op 12 februari 2012 bij T-mobile en ik kom dus in aanmerking voor verlenging. Ik wil graag een iPhone 4 i.c.m. iSmart 200. Deze kost nu eenmalig €160,- en per maand €34,50. Dit leek mij een goede deal of zijn er goedkopere alternatieven? Tevens vroeg ik me af wat het verschil is tussen nu verlengen of pas een week voor 12 februari 2012?

• Dennischo
  • Niet online
Zojuist t-mobile aan de lijn gehad. Krijg 20% korting op me abbo voor 6 maanden ivm slechte dekking hier thuis. Tijdens het bellen dat ineens gesprek weg valt, dat soort dingen.

T-Mobile gaf toe dat het aan hun ligt en dat ze er de komende tijd ook niks aan kunnen doen. Ik mag desnoods nog me contract ontbinden als dit zo blijft. Wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennischo schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:57:
Zojuist t-mobile aan de lijn gehad. Krijg 20% korting op me abbo voor 6 maanden ivm slechte dekking hier thuis. Tijdens het bellen dat ineens gesprek weg valt, dat soort dingen.
Dan ben je vlug tevreden, ik heb anderhalf jaar terug 6 maanden 50% korting gekregen omdat ik bijna geen tot nauwlijks internet bereik had thuis en mocht ook mijn contract ontbinden en moest dan wel mijn iPhone retour sturen waar ik destijds ( iPhone 3G(S) ) € 169,00 voor moest bijbetalen. Die 169,- kreeg ik dan niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:39
Is dit: https://www.phonehousevoucher.nl nog steeds die voucher die je voor thephonehouse kan krijgen? €20 tegenover €120 korting?

Zag dit: http://www.phonehouse.nl/groupon/
op de site, dus denk dat ik goed zit?

[ Voor 24% gewijzigd door Zuaro op 19-11-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Op de phonehousevoucher site:

"De actie is tijdelijk uit de lucht
Wil jij weten wanneer je de Phone House voucher weer kunt bestellen? Schrijf je in!
Vul hieronder je gegevens in, dan houden we je per e-mail op de hoogte als je de voucher kunt bestellen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hmm, ik nam net eens een kijkje op my t-mobile om te zien hoe het met mijn belminuten/smsjes en dataverkeer staat tot nu toe. Belminuten/smsjes zal ik iedere maand wel over houden, maar het data limiet zal ik aan het einde van de maand wel tegenaan lopen denk ik, dus ik wilde even zien hoe het er nu voor staat.

Het dataverbruik kan ik niet zien (wellicht een tijdelijke storing, maar tot nu toe heb ik dat nog helemaal niet kunnen bekijken), en de belbundel drukken ze uit in duro's..... euh, ik heb een aantal minuten+smsjes... daarvan weet ik hoeveel het is, waf moet ik met dat bedrag :? Daar heb ik niks aan, ik moet weten hoeveel minuten/smsjes dat zijn 8)7

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Ja dat schijnt bij de nieuwe abo's zo te zijn. Ik heb nog een "oude" en daar staat het wel gewoon in minuten en aantallen. Het zal wel weer zijn om de klant nog beter van dienst te kunnen zijn (lees= hebben we weer iets slims bedacht in ons voordeel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wat een k*t systeem zeg. Ik zag dat meteen toen ik het abonnement van mijn vriendin verlengde. Ik dacht, zal straks nog wel goed komen, is dat "overgangs tegoed". Dus niet. Naar aanleiding van bovenstaande posts check ik haar tegoed ff, zie ik staan €0 tegoed, u ontvangt nieuw tegoed op 4 december. WTF? Ze heeft nog nooit haar minuten opgebeld, en nu ineens zeker wel. Lekker duidelijk zo hoor. Slaat toch als een tang op een varken.

Weet iemand hoe dit precies zit, anders moeten we de boel daar maar eens met zijn allen gaan stalken dat ze het weer terug zetten. Het is toch een systeem voor de klant, op deze manier heeft niemand er wat aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Spike_wolf schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:57:
Hmm, ik nam net eens een kijkje op my t-mobile om te zien hoe het met mijn belminuten/smsjes en dataverkeer staat tot nu toe. Belminuten/smsjes zal ik iedere maand wel over houden, maar het data limiet zal ik aan het einde van de maand wel tegenaan lopen denk ik, dus ik wilde even zien hoe het er nu voor staat.

Het dataverbruik kan ik niet zien (wellicht een tijdelijke storing, maar tot nu toe heb ik dat nog helemaal niet kunnen bekijken), en de belbundel drukken ze uit in duro's..... euh, ik heb een aantal minuten+smsjes... daarvan weet ik hoeveel het is, waf moet ik met dat bedrag :? Daar heb ik niks aan, ik moet weten hoeveel minuten/smsjes dat zijn 8)7
Was mij laatst ook al opgevallen. Heb in augustus verlengd, ik had een i-150 abo. Volgens mijn contract heb ik dat nog steeds, maar ik zie nu ook Euro's ipv minuten of aantal SMS... heel vreemd. Inderdaad geen verbetering.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:49:
[...]

Dan ben je vlug tevreden, ik heb anderhalf jaar terug 6 maanden 50% korting gekregen omdat ik bijna geen tot nauwlijks internet bereik had thuis en mocht ook mijn contract ontbinden en moest dan wel mijn iPhone retour sturen waar ik destijds ( iPhone 3G(S) ) € 169,00 voor moest bijbetalen. Die 169,- kreeg ik dan niet terug.
Nja ben er op dit moment wel blij mee. Zit toch al rond te kijken waar ik anders heen kan gaan. Hi is een optie vanwege het KPN Netwerk wat volgens mij hier in het oosten best wel OK is..

Iemand ervaringen als het gaat om Hi/KPN in de trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand voor mij een tip waar ik de prijzen van de verschillende iPhone 4s abonnementen kan vergelijken? Ik had goede hoop maar in de OP van dit topic zie ik de 4s nog niet staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
UltraSub schreef op zondag 20 november 2011 @ 20:36:
Wat een k*t systeem zeg. Ik zag dat meteen toen ik het abonnement van mijn vriendin verlengde. Ik dacht, zal straks nog wel goed komen, is dat "overgangs tegoed". Dus niet. Naar aanleiding van bovenstaande posts check ik haar tegoed ff, zie ik staan €0 tegoed, u ontvangt nieuw tegoed op 4 december. WTF? Ze heeft nog nooit haar minuten opgebeld, en nu ineens zeker wel. Lekker duidelijk zo hoor. Slaat toch als een tang op een varken.

Weet iemand hoe dit precies zit, anders moeten we de boel daar maar eens met zijn allen gaan stalken dat ze het weer terug zetten. Het is toch een systeem voor de klant, op deze manier heeft niemand er wat aan :(
Antwoord T-Mobile_webcare:
Hoi UltraSub, bij de iSmart abonnementen kun je bellen en sms-berichten versturen en mms-berichten uit één bundel. Daarom wordt je beltegoed weergegeven in tegoed in plaats van minuten/sms. http://tmnl.nu/lr ^KvdS
Prachtig. Daar koop ik wat voor. Ik stel het me zo voor: i150. Ik bel 6 minuten, stuur 4 sms'jes. Beltegoed geeft aan: 140. Wat is daar nou zo moeilijk aan. :F 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
UltraSub schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:26:
[...]

Antwoord T-Mobile_webcare:

[...]

Prachtig. Daar koop ik wat voor. Ik stel het me zo voor: i150. Ik bel 6 minuten, stuur 4 sms'jes. Beltegoed geeft aan: 140. Wat is daar nou zo moeilijk aan. :F 8)7
nja 60 minuten bellen klinkt veel minder dan 10 euro bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik zit nog te denken, ik heb nog een oud abbo zonder datagezeik. Kost nu 30 p/m, door telefoon.

Stel mijn 2 jaar zit erop, en ik behoud me abbo, blijf ik dan alsnog 30 eu per maand betalen?
Of maken ze een berekening en hoef ik bijv. nog maar 15 eu te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
@the great hood

Je abonnement blijft gewoon 30 euro, deze wordt namelijk stilzwijgend verlengt en is per maand opzegbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat nu in engels staat, but I am too pissed to manage a dutch sentence.

I ordered my iPhone 4S on the 21st of October in the night (without the trick) and cancelled 8 hours later, when I saw that the price was better at Apple NL. Of course, by then Vodafone already booked 750 EUR off my account (iDeal).
When I cancelled, I explictly asked how long it would take to receive back my money - I was told 3 - 4 business weeks.
So, here we are , 4 weeks later and I am calling again, as I have not received my money yet - I get told that it's now 4-8 weeks until I get my money back 8)7

Honestly, I consider this theft - what would have happened if I would have withheld payment of my phone bill for that long?
I would like to know which further steps I can take (kan ook in nederlands) into shaming them to get my money back - any consumer agencies, would calling my bank help?

I hoop that uw mij kunt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:40:
Sorry dat nu in engels staat, but I am too pissed to manage a dutch sentence.

I ordered my iPhone 4S on the 21st of October in the night (without the trick) and cancelled 8 hours later, when I saw that the price was better at Apple NL. Of course, by then Vodafone already booked 750 EUR off my account (iDeal).
When I cancelled, I explictly asked how long it would take to receive back my money - I was told 3 - 4 business weeks.
So, here we are , 4 weeks later and I am calling again, as I have not received my money yet - I get told that it's now 4-8 weeks until I get my money back 8)7

Honestly, I consider this theft - what would have happened if I would have withheld payment of my phone bill for that long?
I would like to know which further steps I can take (kan ook in nederlands) into shaming them to get my money back - any consumer agencies, would calling my bank help?

I hoop that uw mij kunt helpen.
Try contacting them trough web care

Facebook (facebook.com/vodafoneNL)
You Tube (youtube.com/vodafonenl)
Hyves (hyves.nl/Vodafone/)
Twitter (twitter.com/vodafonenl)

They are obliged to transfer the money within 14 days.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:13
Dus jongens, ik heb toch maar een iPhone 4S wit gehaald met 2 jarige deal bij Telfort.

149 euro voor de toestel, 40 euro per maand (300 minuten en 1GB internet) en 6 maanden 7 euro ipv 11 internet.

Telefoon is simlock vrij, dus ik houd al rekening mee om hem door te verkopen wanneer de 5 komt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappiewappie schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:51:
[...]

Try contacting them trough web care

Facebook (facebook.com/vodafoneNL)
You Tube (youtube.com/vodafonenl)
Hyves (hyves.nl/Vodafone/)
Twitter (twitter.com/vodafonenl)

They are obliged to transfer the money within 14 days.
Much appreciated, thanks. Do you by any chance know where I can find the 14 day period written down from a reputable source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Caneezy schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:53:
Dus jongens, ik heb toch maar een iPhone 4S wit gehaald met 2 jarige deal bij Telfort.

149 euro voor de toestel, 40 euro per maand (300 minuten en 1GB internet) en 6 maanden 7 euro ipv 11 internet.
Vertel, hoe doe je dat voor 149 euro? Op de Telfort site is het 179 euro voor een 300 minuten abonnement (40,90 euro), pas bij een 400 minuten abonnement van 48,90 euro per maand kost ie 149.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Cap schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:30:
[...]

Vertel, hoe doe je dat voor 149 euro? Op de Telfort site is het 179 euro voor een 300 minuten abonnement (40,90 euro), pas bij een 400 minuten abonnement van 48,90 euro per maand kost ie 149.
Fout in de afdruk bij Telfort, ik wees de verkoper er aan, maakte een copytje voor hem en mij, staat daar bij mijn aanvraag, donderdag ophalen. Is toch weer 30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Nice, foutje in je voordeel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 15:20
Xental heeft aangegeven graag te willen stoppen met het onderhouden van de topicstart. Het is inmiddels wel tijd voor een nieuw deel :P

Wie zou het van hem willen overnemen? Neem dan even contact op via DM.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik ben van plan om een losse iPhone 4s te kopen in combinatie met een sim only abonnement van Simyo. Er is echter een ding wat mij tegenhoud en dat is het feit dat de downloadsnelheid bij Simyo 2Mbps is. Dit in tegenstelling tot andere providers met snelheden variërend van 3,6Mbps tot 14,4Mbps. In hoeverre zijn deze laatste in de praktijk significant sneller? Met andere woorden, in hoeverre ga ik dit verschil merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Spike_wolf schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:57:

In mijn belstatus app zie ik weer "101 belminuten/sms" staan i.p.v een saldo in Euro's.

Het is al een verbetering.....

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

MuSeLive schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:11:
Ik ben van plan om een losse iPhone 4s te kopen in combinatie met een sim only abonnement van Simyo. Er is echter een ding wat mij tegenhoud en dat is het feit dat de downloadsnelheid bij Simyo 2Mbps is. Dit in tegenstelling tot andere providers met snelheden variërend van 3,6Mbps tot 14,4Mbps. In hoeverre zijn deze laatste in de praktijk significant sneller? Met andere woorden, in hoeverre ga ik dit verschil merken?
Sterker nog, de snelheid bij Simyo is 1Mbps, maar dit ga je echt niet merken, de snelheden die Vodafone en T-Mobile aangeven zijn theoretische snelheden, in de praktijk merk ik als Simyo gebruiker dat ik geen last heb van "trager" internet, alles komt heel vlot binnen, zowel met mijn vorige 3GS als met mijn huidge 4S.

Leuk dat ze adverteren met die snelheden, in praktijk haal je dat dus nooit :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Slasher schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:56:
[...]

Sterker nog, de snelheid bij Simyo is 1Mbps, maar dit ga je echt niet merken, de snelheden die Vodafone en T-Mobile aangeven zijn theoretische snelheden, in de praktijk merk ik als Simyo gebruiker dat ik geen last heb van "trager" internet, alles komt heel vlot binnen, zowel met mijn vorige 3GS als met mijn huidge 4S.

Leuk dat ze adverteren met die snelheden, in praktijk haal je dat dus nooit :)
Simyo heeft blijkbaar zijn snelheid verhoogd naar 2Mbps (zie de website). Ik weet niet of dit ook voor eerder afgesloten abonnementen geld, maar dat lijkt mij logischerwijs wel. Maar bedankt, dan wordt het dus Simyo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
MuSeLive schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:05:
Maar bedankt, dan wordt het dus Simyo!
Ik zit ook bij Simyou; voor € 12,- per maand onbeperkt internet en 250 minuten/smsjes.
Over een half jaar eens kijken waar ik dan heen ga, dan zal het wel weer een stuk duurder worden.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Hi is niet lief :( Volgens de voorwaarden en website heb je met een I-125 recht op Gratis hotspots van KPN. Maar ik kan het maar niet activeren en ze weten zelf ook niet waar het aan ligt.

Krijg de volgende meldingen:

Via mobiel: Helaas heb je geen recht op gratis KPN HotSpots toegang. Zie hotspotsvankpn.com/mobiel voor toegang: sms WIFI AAN naar 4222 (5 euro/mnd incl. BTW) Afz. KPN.

Via website: Met dit abonnement heb je geen recht op gratis HotSpots. Kijk op kpn.com voor meer informatie.

Heb ook al 12 minuten aan de telefoon gehangen met de klantenservices. Die wisten eerst genees dat dat kon, en later na veel navragen wouden ze me doorverbinden naar de technische dienst. Daar was alleen een wachtrij van 10 minuten. Kortom, nog niks verder mee gekomen.

Iemand hier die dit ook heeft of heeft gehad? Ben niet de enige, er hebben al meer mensen geklaagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 22:15
funske schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:00:
[...]

Ik zit ook bij Simyou; voor € 12,- per maand onbeperkt internet en 250 minuten/smsjes.
Over een half jaar eens kijken waar ik dan heen ga, dan zal het wel weer een stuk duurder worden.
Simyo is 2Mbit en 500Mb per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
stormfly schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:42:
[...]
Simyo is 2Mbit en 500Mb per maand.
Fijn dat jij weet welk abo ik bij Simyo heb afgesloten. _O-
Die 2 Mbit vind ik prima, ik heb er geen last van dat deze misschien wat trager is dan die andere providers. Die hebben het allemaal over maximaal dit en maximaal dat en het wordt gewoon niet waar gemaakt.
Verder heb ik dus echt 1Gb per maand. Dit is wat ik deze maand nog over heb:
Internetbundel
1,023 MB resterend t/m 31-12-2011

Maar als jij het beter weet zul je wel gelijk hebben, denk ik……. :N dus

Ik betaal voor mijn 250 min/sms én 1 Gb internet dus maar 11,94 per maand.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 22:15
Het is nu 2mbit om 500mb als je vandaag afsluit, 4 weken terug was het 1mbit om 1000mb, maar die personen halen ook 2mbit _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
Het kan aan mij liggen.. Maar ik vind bij Simyo geen simonly voor €12 met internet 500mb en 250min..
Iemand toevallig een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Die aanbieding is er ook niet meer.
Funske heeft gewoon op het juiste moment toegeslagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Sorry Chrisg :-(
Maar die aanbieding is voorbij sinds die providers het hele gebeuren zo hebben veranderd. Gelukkig heb ik dus inderdaad op het juiste moment toegeslagen. O-)

Ik hoop dat die providers hun prijsafspraken moeten terugdraaien, dan kan ik over een maand of 6 wel weer een mooie abo regelen. Want dan zit mijn korting bij Simyo er op en ga ik € 20 i.p.v. € 12 betalen.
Maar dat zien we dan wel weer. >:)

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
Haha oke! Geen probleem;) Dan toch maar een iPhone 4s >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Chrisg op 09-12-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Normaliter zou ik een Excel file aanmaken met (vrijwel) alle opties naast elkaar alvorens de keuze te maken welk abonnement ik zou willen afsluiten, maar aangezien ik momenteel aan het reizen ben (door Azië) kan ik helaas weinig online zijn.. Vandaar dus de volgende 'oproep':

Ik ben op zoek naar de meest goedkope (lees: meeste waarde voor m'n geld) optie om een iPhone 4S te kopen. Data is belangrijk (1GB p/m), daarna smsen (300 p/m) en daarna pas bellen (100-200 belminuten). Momenteel heb ik tijdelijk prepaid, dus het wordt een nieuw abonnement (24 maanden).

Welke optie(s) zouden jullie aanraden? Zijn er bepaalde lopende aanbiedingen die ik niet over het hoofd moet zien?

Excuses voor deze oproep. Normaliter zou ik het zelf van A tot Z uitzoeken, maar dat is momenteel ietwat lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf net terug van 14 maanden reizen met een prepaid dus heb dezelfde situatie gehad. Ik heb diverse opties gezocht en berekend (losse telefoon, combo sim only, etc) en heb veel informatie gehaald van http://www.iphoneclub.nl/...prijzen-en-alternatieven/

Ik heb ook een lijst op iphoneclub of tweakers gevonden met alle prijzen van alle landen. Toen ik hier eerder naar keek bleek dat het buitenland niet veel goedkoper is dan NL. Het is bijvoorbeeld niet de moeite waard om een iPhone naar NL te verschepen. Ik weet niet waar in Azie je je bent maar toen ik in China (nog niet beschikbaar), Mongolie (nog niet beschikbaar) en Rusland (nog niet beschikbaar) naar de prijzen keek leek het me beter om te wachten.

Ik ben uiteindelijk voor T-mobile iSmart 200 gegaan omdat je niet zo over je limiet can gaan met data en met een 1 jaar abbo. Hopelijk dalen de prijzen volgend jaar als de NMA klaar is met zijn onderzoek....
Alle andere berekeningen waren duurder of met zeer kleine verschillen (prijsafspraken?).

T-mobile was prima met men vorige iPhone dus verwacht ook nu geen problemen. Deze is ook simlock vrij (travelproof)

ps. In al mijn jaren Asie heb ik nog nooit meer dan 200 meter moeten lopen voor een plaats met Wifi of internet.... Zit je in Afganistan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Genoeg wifi in Azië, maar probeer het online zijn zoveel mogelijk te beperken tot het strikt noodzakelijke (en een goed onderzoek doen (van A tot Z) kost flink wat tijd :)

Wil m'n iPhone sowieso in NL halen. Koop 'm via de zaak zodat ik hem v/d belasting af kan trekken (en dus ook geen BTW betaal).

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Voor de mensen geinteresseerd in een iPhone 8GB icm Vodafone, bij de Phonehouse is deze gratis met een 1 jarig abonnement. Beetje raar, want bij 2 jarig abonnement betaal je wel 19 euro (bij abo van 48.50).

http://www.phonehouse.nl/abonnement/vodafone-bel-sms-web/

Maar goed, wel besteld en even kijken wat er dus gebeurd. Heb iig al wel een afspraak met de koeriersdienst, dus lijkt goed te gaan. Bij Vodafone is vergelijkbare combi 249,-.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15
Heb je een directe link naar de aanbieding. Als ik via normale menustructuur de iPhone selecteer, kom ik op 279 euro uit, 2jarig is inderdaad 19 euro.

• Cap
  • Niet online

Cap

@wdekreij:

Ik zou niet voor T-Mobile gaan maar voor de betere dekking van KPN of Vodafone kiezen. Ik werd bij T-Mobile zo moe van het elke keer geen 3G ontvangst hebben (of helemaal geen bereik, zoals in een tunnel of bij een ander obstakel). Bij Vodafone heb ik daar minder last van en bij KPN nog iets minder.

Telfort 300 2 jaar is relatief goedkoop met weinig bijbetalen voor de telefoon, 1GB data én meenemen data en belminuten naar de volgende maand. Je kunt ook een kleinere bundel nemen met lagere maandlasten, maar in totaal is dat nauwelijks goedkoper, want de telefoonprijs gaat omhoog. Aanbieding kan je gewoon direct bij Telfort bestellen, hoef je niet voor naar een of andere vage belwinkel.

Een andere optie is KPN personal sim web XL. Aanbieding kan je gewoon direct bij KPN bestellen. Voordeel is dat ze afrekenen per seconde ipv minuut en dat je na een paar maanden je belbundel kan terugschroeven, dit is natuurlijk goedkoper. Nadeel is dat je er wel een extra databundel bij moet nemen als je 275 minuten of minder neemt, dit kost 5 euro per maand voor nog eens 250 MB erbij. Zo zit je ondanks de lagere teruggeschroefde belbundel al snel aan de kosten van het Telfort abonnement.

Wellicht is er ook een goedkoop Vodafone abonnement te vinden, maar wat dekking betreft heb ik toch de voorkeur voor KPN. Voor die Vodafone aanbiedingen moet je zoeken bij de belwinkels, Vodafone zelf heeft niet echt een aantrekkelijke optie.

Edit: voordeel van het KPN abonnement (en in iets mindere mate ook Vodafone) is ook de hoge snelheid, down 14400/2000 Kb/s down/up t.o.v. 3600/384 Kb/s down/up van Telfort. Die hoge download snelheden zijn wel theoretisch en worden vrijwel nergens ooit gehaald, wat betekent dat je er wat download betreft waarschijnlijk weinig van gaat merken. Vooral als je verhoudingsgewijs veel data upload (wat de meeste mensen niet doen) kan KPN naar mijn mening interessant zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Cap op 15-12-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

TweakersOnly schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:49:
Heb je een directe link naar de aanbieding. Als ik via normale menustructuur de iPhone selecteer, kom ik op 279 euro uit, 2jarig is inderdaad 19 euro.
Dan denk ik dat ik een mazzeltje heb gehad, want hij stond wel even zo op de site, zie mijn screenshot http://dl.dropbox.com/u/3507269/vodafone_iphone.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 07:22
Vorige week mijn HI abbo verlengt via afdeling save en heb ook een mooie deal gehad! ging eigenlijk vrij simpel ik vertelde net dat ik het allemaal vrij duur vond in tegen stelling tot andere providers en dat ik wel een betere persoonlijke aanbieding had verwacht voor een klant van 6 jaar die altijd rond de 40 euro per maand betaald. Hij kwam direct met een aanbieding van hi iphone 4s van 45euro naar 40euro per maand gehele looptijd en het toestel van 160 naar 50 euro! 230 euro voordeel op basis van het iphone abbo wat op de website van hi staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakzz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 20:43
Vorige week donderdag een Iphone 4s gekocht icm een Telfort abbo. Afgesloten bij de Phone House.

Ik vroeg of ik meteen kon gebruik maken van de bundels, medewerker zei dat ik meteen kon gebruik maken. Dus heel blij gebruikt gemaakt van internet. Wat blijkt nou, alles wat ik heb verbruikt valt buiten de bundel.

Resultaat: 76 MB verbruikt met als kostenplaatje 110+ euro.

Kwam er helaas pas zaterdag achter, ben natuurlijk meteen weer naar de Phone House gegaan en om uitleg gevraagd. De ene medewerker heeft gezegd dat je van een 0 minuten/sms/MB abonnement gebruikt maakt totdat nummerportering klaar is. Hoewel de andere medewerker waarbij ik het abonnement heb afgesloten zelf ervan uitging dat de bundels meteen actief waren.

Moet woensdag maar weer een langskomen, omdat de Telfort afdeling in het weekend niet beschikbaar was.
Gelukkig heeft deze medewerker mij verteld dat de kosten vergoed worden. Door Telfort eventueel door de Phone House, als het niet uitkomt met Telfort.

Heeft iemand hier ervaringen mee? En kunnen de kosten wel eens vergoed worden door de Phone House?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Tweakzz schreef op maandag 26 december 2011 @ 19:08:
Vorige week donderdag een Iphone 4s gekocht icm een Telfort abbo. Afgesloten bij de Phone House.

Ik vroeg of ik meteen kon gebruik maken van de bundels, medewerker zei dat ik meteen kon gebruik maken. Dus heel blij gebruikt gemaakt van internet. Wat blijkt nou, alles wat ik heb verbruikt valt buiten de bundel.

Resultaat: 76 MB verbruikt met als kostenplaatje 110+ euro.

Kwam er helaas pas zaterdag achter, ben natuurlijk meteen weer naar de Phone House gegaan en om uitleg gevraagd. De ene medewerker heeft gezegd dat je van een 0 minuten/sms/MB abonnement gebruikt maakt totdat nummerportering klaar is. Hoewel de andere medewerker waarbij ik het abonnement heb afgesloten zelf ervan uitging dat de bundels meteen actief waren.

Moet woensdag maar weer een langskomen, omdat de Telfort afdeling in het weekend niet beschikbaar was.
Gelukkig heeft deze medewerker mij verteld dat de kosten vergoed worden. Door Telfort eventueel door de Phone House, als het niet uitkomt met Telfort.

Heeft iemand hier ervaringen mee? En kunnen de kosten wel eens vergoed worden door de Phone House?
Ik heb bij Telfort zelf een abbo afgesloten en ik mocht het van hun ook meteen gebruiken. Wat ze niet vertellen is dat je maar aantal MB en Minuten hebt als je het meteen laat ingaan. Ik denk dat je dat vergoed kan krijgen maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik wens je alvast succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zou je eigenlijk op dit moment het beste een abbo kunnen afsluiten ? 500mb-1000mb internet is een eis icm 300-1000 smsjes per maand. Bellen hoeft eigenlijk helemaal niet. Nu zit ik dus Simyo te kijken dan zelden icm 1000sms en 500mb voor 22,93 per maand (500mb en 1000sms) of T-Mobile iSmart 150 voor 29.50 (500mb en 150sms of iSmart 200 voor 34.50 (1000mb en 200 sms) In dit opzicht zou voor mijn de Simyo of de i200 het beste zijn ? Maar wie heeft hier ervaringen mee ? Of zijn er ook nog andere providers die beetje rond de Simyo zitten of juist qua prijs tussen Simyo en i200 ?

EDIT: Ik beschik al over een iPhone 4s. Direct los gekocht, heb nu Vodafone blox met 250mb internet maar dat is veel te snel op!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Ben juist sinds 19 december overgezet van T-Mobile naar Simyo. Bevalt uitstekend. Ondanks de hogere up/download van T-Mobile (papieren cijfers dus duidelijk) gaat alles via Simyo veel sneller. Ook thuis, terwijl ik daar vlakbij een T-Mobile mast zat en 5 streepjes verbinding had (KPN/Simyo 4 streepjes) gaat alles toch sneller.

Wel had ik het geluk dat ik net nog het abo heb aangevraagd toen internet nog 1000mb was ipv de huidige 500 (hoewel ik aan 500mb ook genoeg heb, is het toch prettig dat ik absoluut niet op m'n verbruik hoef te letten).

Ik gebruik eea met een iPhone 4 maar ik neem aan dat een iPhone4s ook geen problemen zal geven.

Verder was ik best wel tevreden over T-Mobile hoor, vooral het Surf&Travel. Hou er rekening mee dat bij Simyo internet in het buitenland gewoon helemaal niet mogelijk is! Wel bellen/sms.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

T-Mobile is echt een flut provider. Ik heb met mijn iPhone 4S slechts één tot max 3 streepjes bereik. En daar betaal je dan 17 euro per maand voor, echt belachelijk!

An  a day keeps the doctor away.

• mkmi
  • Laatst online: 22:56
Heeft slecht bereik van T-mobile te maken met het type abonnement dat je hebt?

Sinds gisteren biedt T-Mobile de iPhone alleen maar met iSmart abonnementen (en niet meer met SmartPlus of SmartStart abonnementen).

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb een Simonly abbo vanuit Mei 2010, dus daar zal echt denk ik niet mee te maken hebben...?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 11:11

racoon

mooowwww

ik heb nu kpn abbo voor ongeveer 50 euro per maand, daar zit onbeperkt internet bij en 1000smsjes en belbundel, ik wil binnenkort overstappen op de iphone 4s, weet er iemand een vergelijkbaar abbo of goedkoper waarbij ik weinig of niks voor de iphone hoef bij te betalen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Pagina: 1 ... 15 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.