Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half uur geleden hadden ze de 16 Gb zwart nog, 32 Gb zwart en 64 Gb wit bij Studentmobiel.

Ik heb vanmiddag besteld en orderbevestiging binnen. Is al verwerkt en naar de Koerier. Morgenochtend in huis

Tmobile I-smart 200 verlenging
moet bij 2 jaar contract 218E bijbetalen. Dit is 11euro goedkoper als de Tmobileshop. Maar vooral belangrijk dat hij per direct leverbaar is. Express verzending kost 12,95. Per saldo dus evenduur als in de Tmobile shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ah super, en nogmaals thanks meine800.

mijn order moeten ze denk ik nog verwerken. Ik heb dus ook gekozen voor de koerierszending.
Ik kom wel duurder uit dan mijn oorspronkelijke order. Maar dan heb ik hem in ieder geval (hopelijk) morgen al binnen.

ik had al diverse winkels gebeld of ze toevallig nog wat 4s' op voorraad hadden en over het algemeen krijg ik een reactie van: nee DUH...(niet letterlijk, maar zo vat ik de tonatie wel op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey randje,

Ja die reactie had ik ook geregeld. De aanbiedingen die ik tegengekomen was, waren allemaal hetzelfde.

Ismart 200, 2 jaar is 229 euro bijbetalen. hier 218 en direct leverbaar. Uur na mijn bestelling had ik alle informatie al op de mail. Keurig dus.

Nu nog ff wachten tot morgen....!!!!
Veel plezier er mee iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ja jij ook. Ik laat hem in de ochtend bezorgen.

ik heb zojuist via twitter (het gaat snel met sociale media) gevraagd mijn bestelling bij thephonehouse te annuleren. Ze vroeg om een reden. Reden: kan het per direct krijgen i.t.t. 3 weken levertijd bij hen.
ben benieuwd of ze er moeilijk om gaat doen.

Maargoed... wet koop op afstand. 14 dagen probeergarantie bij thephonehouse, nog geen handtekening op het contract geplaatst, nog geen betaling gedaan, aanvraag contractverlening bij studentmobiel gaat waarschijnlijk eerder plaatsvinden dan die van thephonehouse (dus t-mobile zal hoe dan ook een afwijzing moeten sturen).....
moeilijk of niet, mn bestelling gaat gewoon niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, ik had me ook bij de phonehouse op een wachtlijst laten zetten. maar daar hoorde ik ook al niks van. Zoeken het maar uit. Ik heb mijn bestelling en kan morgen eindelijk aan de slag met de iphone. Zal een hele verbetering zijn na 2 jaar ellendige HTC touch pro 2 op windows 6.5.

Bij mij komt ie ook in de ochtend als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

hoe weet jij dat je order verwerkt is?
mijn laatste mail begint met
Beste [randje],

Uw ordernummer is: [xxxxxx]

Nogmaals bedankt voor het plaatsen van uw bestelling bij Studentmobiel.nl. U heeft gekozen voor 24-uurs expresslevering. Dit betekent dat wij uw order direct zullen verwerken en de contractafhandeling pas plaatsvindt op het moment dat de koerier bij u langskomt.
edit:
zojuist een mail gehad dat de order naar AMP is verzonden :) antwoord op mn eigen vraag.

[ Voor 11% gewijzigd door randje op 02-11-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exact, die mail heb ik ook. moet vandaag nog een mail of sms van hen krijgen over de verwerking bij de koerier. Maar Studentmobiel heeft zijn werk gedaan zo het lijkt. Zal eind van de middag wel allemaal in een keer opgehaald worden neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen:

Mijn verbruik ong; 450 - 500 min binnenland.
Buurlanden: 100 - 150min.
Soms is dit iets meer en soms iets minder.
Sms 100.

Ik zat zelf te denken aan het volgende:

- Iphone 90 abonnement (prijs is excl.)
*825 min incl. internet 1gb.
- Sms blox a 8,50
- Buurlanden blox a 9,-. (echter elke medewerker van vodafone zegt iets anders. Sommige zeggen nl. dat het bij het contract inbegrepen zit dat buurlanden uit dezelfde bundel gaan als binnenland. En andere zeggen dat je buurlanden blox moet doen zodat je goedkoper kan bellen naar buurlanden)
- Gratis Iphone 4s
Kosten van binnenland zijn rond de 10 cent per minuut en buitenland 25 cent zodra blox buurlanden aan staat. Of toch vanuit de bundel??

Dan zou ik dus met bovenstaand bundel ong. kiet spelen. Buitenland bellen gaat ook van die 90€ af.

Helaas zit er 1GB internet bij, ik maak hier nl. geen gebruik van!

Raden jullie mij evt. een ander abonnement aan wat beter bij mij past? Moet wel vodafone of KPN zijn.
Of zou bovenstaande goedkoper kunnen bij Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoef er btw niet persé een Iphone bij. Deze geef ik nl. aan iemand anders. Sim only's zijn niet zoveel goedkoper in mijn geval heb ik me laten vertellen... Althans iig niet meer dan de nieuwwaarde van een Iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
Vandaag dan toch maar mijn abonnement verlengt bij T-Mobile.. Een iPhone 4S 32GB bij een 1-jarig abonnement iSmart 300 van 42,50 per maand en de 1e 3 maanden gratis, moest hierbij nog 450 euro bij betalen. Maar ik heb dit dus telefonisch verlengd, maar kan geen enkele bevestiging zien via de mail/mijn account. Is er iemand die hier meer over kan vertellen?
Ik ga uit van een lange levertijd maar aan de telefoon werd verteld dat het reuze meeviel, dus ben nu eigenlijk wel benieuwd naar een status die ik kan volgen. Deze is dus alleen nergens te vinden..

[ Voor 56% gewijzigd door wesleytjuh op 02-11-2011 20:29 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is het toch ook gelukt om de gunstige prijzen van algebeld.nl te krijgen!

Maar naar aanleiding van de aanbiedingen van algebeld.nl icm Vodafone Bel SMS web smart... Dit is niet het "speciale" vodafone iphone abonnement, waardoor je een stuk minder betaald. Kan iemand bevestigen dat een dergelijke deal wel gemaakt kan worden/is gemaakt? (En het liefst dat de iphone ook al is ontvangen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CIVICtypeR
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-08 10:17
Ik heb het Vodafone Bel+SMS+Web Smart icm de iPhone 4S besteld via Algebeld.nl en ik heb de iPhone 4S ook al binnen.

Ik heb ook uitvoerig de abonnementen naast elkaar gelegt (Bel+SMS+Web Smart vs iPhone Smart) en het enigste verschil wat ik aantref is het aantal MB's in je bundel bij Bel+SMS+Web Smart 100 heb je 500MB per maand en bij iPhone Smart 42,50 is dit 1000MB per maand en uiteraard bij Bel+SMS+Web Smart de 50% korting voor de eerste 8 maanden.

Voor de rest heb ik geen verschillen in de abonnementen kunnen vinden.

Daarbij wil ik nog aan toevoegen dat alles via Algebeld.nl perfect is verlopen, de communicatie, de levering noem maar op!

M3 SR+ | Deep Blue | Black | 19” | Trekhaak | 11-10 Besteld | 17-10 RN109666XXX | VIN 18-12 | G-2XX-TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravian18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 08:43
Zojuist mijn gereserveerde iPhone 4S bij de PhoneHouse opgehaald. 32GB Zwart. Godzijdank kon ik de groupon korting gewoon gebruiken. Ik heb mij 25 euro reserveringsgeld terug gekregen dus ik mag niet voor 50 euro accesoires uitkiezen maar heb wel 120 euro korting gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een iPhone 4S koop bij apple(zitten toch alweer 2 deuken in mn iPhone 4 haha) kan ik dan gewoon KPN vragen om een nieuwe simkaart en klaar is kees?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25
CIVICtypeR schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:39:
Ik heb het Vodafone Bel+SMS+Web Smart icm de iPhone 4S besteld via Algebeld.nl en ik heb de iPhone 4S ook al binnen.

Ik heb ook uitvoerig de abonnementen naast elkaar gelegt (Bel+SMS+Web Smart vs iPhone Smart) en het enigste verschil wat ik aantref is het aantal MB's in je bundel bij Bel+SMS+Web Smart 100 heb je 500MB per maand en bij iPhone Smart 42,50 is dit 1000MB per maand en uiteraard bij Bel+SMS+Web Smart de 50% korting voor de eerste 8 maanden.

Voor de rest heb ik geen verschillen in de abonnementen kunnen vinden.

Daarbij wil ik nog aan toevoegen dat alles via Algebeld.nl perfect is verlopen, de communicatie, de levering noem maar op!
Huh? Copy & Paste
Vodafone
Bel+Sms+Web Smart 100 100 minuten of
Onbeperkt SMS 14.4 Mb/s
1000 MB bundel Van € 42.50
Voor € 21.25 Kies GSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt CIVICtypeR, zulke informatie willen we horen ;) Voor wat betreft de opmerking van Silver 7... Ik denk dat hij de "gratis dataverdubbelaar" niet heeft meegenomen. Het is inderdaad 1000 MB bundel (500 MB verdubbeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiez1987
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:14
Wat me wel opvalt bij de actie van algebeld is dat het beltegoed 2 maanden geldig is, maar je de volgende maand eerst je nieuwe tegoed opmaakt en dan pas het oude. Bij mijn huidige tmobiel abo is het andersom en dat is toch wel duidelijk voordeliger, zeker als je net als ik een erg wisselend belpatroon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_Pierik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 05:58
vraagje,

Ik heb inmiddels 3 jaar een abonnement bij hi.

Nu kan ik verlengen naar een iphone 4s, en dat zou ik ook graag willen (met het goedkoopste abonnement).

Als je naar de hi site gaat kan je dat krijgen, maar dan moet je 250 euro bijbetalen aan je iphone.

Dus ik naar hi bellen om mijn abonnement te verlengen, maar toen ik dat wou zeiden ze dat ik 320 euro moest bijbetalen, dus 70 euro meer als normaal??

De reden daarvoor was dat ik niet genoeg belde, wat niet klopt vind ik, ik heb namelijk een abbo van 16,95 euro en ik betaal gemiddeld per maand 25 euro (doordat ik elke maand over mijn abbo ga).

Wat moet ik nu doen? Ik vind dat ik meer moet gaan betalen, dat zou raar zijn, het lijkt net of ze me niet meer als klant willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
als je elke maand over je abo gaat, moet je een duurder abo nemen, is waarschijnlijk goedkoper. En sja, de iPhone is een dure telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_Pierik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 05:58
Dat snap ik ook, maar ik zit meer met dit probleem

Als ik een nieuwe klant bij hi ben, en ik pak een abbo met 125 minuten, betaal je 249,95 voor de telefoon.

Maar als ik wil verlengen met het abbo van 125 minuten, betaal ik 319,95 euro voor de telefoon, dat is toch niet normaal? zeker als je al 3 jaar klant ben, en toen der tijd, toen ik kon verlengen van mijn lg cookie, heb ik dat gedaan naar een nokia 97 mini en toen kreeg ik 150 euro korting, en nu ik langer klant ben, en meer over mijn abbo ben gegaan, moet ik ineens 70 euro meer betalen i.p.v. korting die je normaal krijgt?

[ Voor 3% gewijzigd door Bas_Pierik op 03-11-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-04 13:02
Pff Vodafone heeft m'n geannuleerde iPhone (los, via die truc op de website) toch opgestuurd, duurt het nog langer voordat ik m'n geld terug heb. Ik dacht dat communicatie hun business was, maar ze bakken er zelf niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 19:41
Is die truuk met KPN save nog te herhalen? maakt mij niet uit 1 of 2 jaar, maar ik zou graag niet meer dan 30/35 per maand betalen en rond de 200 belminuten zitten. Wil ook niet al te veel bijbetalen. Zoek een 16GB wit 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvleeuwen schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:18:
Pff Vodafone heeft m'n geannuleerde iPhone (los, via die truc op de website) toch opgestuurd, duurt het nog langer voordat ik m'n geld terug heb. Ik dacht dat communicatie hun business was, maar ze bakken er zelf niks van.
Mijne hebben ze ook toch opgestuurd. Gelukkig had ik rembours gekozen dus ik stuur die gast gewoon weer weg morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Tele2 is maandelijks niet zo heel duur. Voor degene die veel bellen (500 minuten) is de iphone best een goede deal.

Eerste 9 maanden betaal je 5 euro voor internet en 17,50 aan abbokosten.
Vervolgens betaal je 37,50 en 15 euro voor de overige 15 maanden.
4s 16GB kost 89 euro.

Niet erg duur voor een abbo van gemiddeld 40 euro pm. Alleen staat me hun netwerk niet aan: T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
kx22 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:40:
Is die truuk met KPN save nog te herhalen? maakt mij niet uit 1 of 2 jaar, maar ik zou graag niet meer dan 30/35 per maand betalen en rond de 200 belminuten zitten. Wil ook niet al te veel bijbetalen. Zoek een 16GB wit 2x
Gewoon proberen, en niet opgeven. Dus kan zijn dat je 3x moet bellen, t is maar net wie je treft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Algebeld.nl

Truukje van THE BUURMAN, is nu nog goedkoper. IPV 128 bijbetalen is het nu 107 euro. Jammer, maar met 100 belminuten kan ik niets. Vind de nieuwe abonnementen wel raar. Een beetje belminuten en redelijke data kost al gauw 50 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
kx22 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:11:
Algebeld.nl

Truukje van THE BUURMAN, is nu nog goedkoper. IPV 128 bijbetalen is het nu 107 euro. Jammer, maar met 100 belminuten kan ik niets. Vind de nieuwe abonnementen wel raar. Een beetje belminuten en redelijke data kost al gauw 50 euro per maand.
Is geen truucje hoor van buurman. Die prijzen leveren ze gewoon. ALs je abbo + gsm kies en jouw iphone, en dan geen iphone smart, maar iphone bel sms web smart, krijg je al de prijzen te zien.

Nieuw abonnement Contract verlenging
------------------------------------------------------------------------------12 mnd 24 mnd 12 mnd 24 mnd
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 100 - Voor € 21.25 €349,00 €107,00 €385,00 €142,00
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 150 - Voor € 24.25 €320,00 €71,00 €355,00 €107,00
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 200 - Voor € 27.50 €284,00 €59,00 €320,00 €95,00
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 275 - Voor € 32.50 €248,00 €47,00 €284,00 €83,00
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 475 - Voor € 42.50 €206,00 €35,00 €242,00 €71,00
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 775 - Voor € 57.50 €159,00 €11,00 €195,00 €47,00
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 1200 - Voor € 75.00 €123,00 GRATIS! €159,00 €35,00

Acties Vodafone Bel+Sms+Web Smart:
Nu 8 maanden 50% korting (zie overzicht) bij een 2 jarig contract.
Nu 4 maanden 50% korting (zie overzicht) bij een 1 jarig contract.

[ Voor 5% gewijzigd door joffrey19 op 03-11-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:48
Bas_Pierik schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:17:

Als ik een nieuwe klant bij hi ben, en ik pak een abbo met 125 minuten, betaal je 249,95 voor de telefoon.

Maar als ik wil verlengen met het abbo van 125 minuten, betaal ik 319,95 euro voor de telefoon, dat is toch niet normaal? zeker als je al 3 jaar klant ben, en toen der tijd, toen ik kon verlengen van mijn lg cookie, heb ik dat gedaan naar een nokia 97 mini en toen kreeg ik 150 euro korting, en nu ik langer klant ben, en meer over mijn abbo ben gegaan, moet ik ineens 70 euro meer betalen i.p.v. korting die je normaal krijgt?
Ik had het zelfde, omdat ze bij KPN/Hi met bepaalde codes werken. Hoe minder vaak je over je abonnement heen gaat hoe meer je bij moet betalen bij verlenging. Maakt niet uit of je nu 1 of 8 jaar klant bent.

Was het gaan vragen bij een The Phone House winkel en die man zei dat ik het beste online via de website van de Phone House kon bestellen. Op de Phone House website werken ze namelijk niet met die codes, maar pakken ze een gemiddelde (met 2 jaar verlenging en het goedkoopste abonnement moet je gewoon 259,- bijbetalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bozzo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

Bas_Pierik schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:17:

Vreemd... Wanneer je verlengd zou je 259,95 voor de 4S moeten bijbetalen, uitgaande van het standaard abo van 125 min / 250 SMS / 500MB (á 32,50 p/maand). Dan betaal je 10,00 meer voor het toestel maar je betaald niet voor de 29,95 aansluitkosten die een nieuwe abonnee wel moet dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Wat mijn vraag eigenlijk is zijn er nog nadelen aan het verlengen bij een "andere" (web)winkel dan al je huidige provider?

Ik wil bijvoorbeeld wel bepaalde extra voordelen, zoals reparatie / diefstal / vervanging verzekering er bij, maarja is het dan wel verstandig om het in een (web)winkel te verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik heb momenteel nog een "oud" t-mobile i-150 abonnement, zonder datalimiet dus. Als ik mijn abonnement bij t-mobile zou verlengen word het automatisch omgezet naar een ismart abbo ( met datalimiet ) neem ik aan?

Zoja, dan kan ik dus beter gewoon een losse iphone 4S kopen zodat ik niet aan een datalimiet vast zit lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:44
netvista schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 06:39:
Ik heb momenteel nog een "oud" t-mobile i-150 abonnement, zonder datalimiet dus. Als ik mijn abonnement bij t-mobile zou verlengen word het automatisch omgezet naar een ismart abbo ( met datalimiet ) neem ik aan?

Zoja, dan kan ik dus beter gewoon een losse iphone 4S kopen zodat ik niet aan een datalimiet vast zit lijkt me...
Ligt eraan.. Je moet niet vergeten dat als je je huidige i150 hebt aangeschaft met een toestel je nog steeds de "subsidie" blijft betalen. Als je contract voorbij is zou je kunnen overstappen op een SIM only abonnement en dat scheelt wel in de kosten.

Bekijk even of je uberhaupt wel aan de datalimiet komt. Ik gebruik mijn telefoon vrij regelmatig om dingen op te zoeken op internet en alle mail accounts van het werk en prive komen er op binnen. Toch zit ik maar op maximaal 200 tot 300MB per maand.

Let ook op dat de huidige SIM only abonnementen "verborgen" gebreken bevatten met b.v. bij T-Mobile dat er per minuut wordt afgerekend en je het tegoed niet mee kan nemen naar de volgende maand (in tegenstelling tot een abonnement met telefoon, waarbij je wel je tegoed 1 maand mee kan nemen en er na 1 minuut per seconde wordt afgerekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Myrdhin schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 07:16:
[...]

Ligt eraan.. Je moet niet vergeten dat als je je huidige i150 hebt aangeschaft met een toestel je nog steeds de "subsidie" blijft betalen. Als je contract voorbij is zou je kunnen overstappen op een SIM only abonnement en dat scheelt wel in de kosten.

Bekijk even of je uberhaupt wel aan de datalimiet komt. Ik gebruik mijn telefoon vrij regelmatig om dingen op te zoeken op internet en alle mail accounts van het werk en prive komen er op binnen. Toch zit ik maar op maximaal 200 tot 300MB per maand.

Let ook op dat de huidige SIM only abonnementen "verborgen" gebreken bevatten met b.v. bij T-Mobile dat er per minuut wordt afgerekend en je het tegoed niet mee kan nemen naar de volgende maand (in tegenstelling tot een abonnement met telefoon, waarbij je wel je tegoed 1 maand mee kan nemen en er na 1 minuut per seconde wordt afgerekend).
De oude Abbos hebben ook nog een internetsnelheid van 2mb/s

Je kan beter overstappen alleen al vanwege de snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medu80
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:05
Waarom besteld niemand bij Telfort? Wat is hier mis mee, is volgens mij het goedkoopst. Alle andere abonnementen zijn of bellen of sms-en. Gaan vandezelfde bundel af, Ik bel voor 250 a 300 minuten per maand, whatsapp veel en stuur ook nog 80 a 100 smsjes naar mensen die onder een rots hebben gelegen en geen whatsapp hebben. Dus ik heb nu gegarandeerd 300 minuten ondanks mijn 100 smsjes per maand.

1 jaars abonnement korting van 1 maand.

300 Belminuten 24.95
100 SMS 9.95
1 GB Internet 10.95

Totaal 11 maanden x € 504,35 + Afsluitkosten € 29,95 + Iphone 4S € 329,- = € 863,30

Na een jaar verkoop je je iPhone 4s voor 300 a 350 euro en begin je weer opnieuw.

Wie komt onder de 863 per jaar met abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

Ravian18 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:51:
Zojuist mijn gereserveerde iPhone 4S bij de PhoneHouse opgehaald. 32GB Zwart. Godzijdank kon ik de groupon korting gewoon gebruiken. Ik heb mij 25 euro reserveringsgeld terug gekregen dus ik mag niet voor 50 euro accesoires uitkiezen maar heb wel 120 euro korting gekregen.
Was een mooie aanbieding... Had die bon ook voor mijn vrouw aangeschaft, en juist die dag had zij haar abonnement verlengd, toen T-Mobile belde... Grrr...

Heb de bon nu dus over (geldig t/m okt 2012 en mijn abo loopt tot 2013...). Iemand interesse? Stuur mij een DM...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:34
Bas_Pierik schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:01:
vraagje,

Ik heb inmiddels 3 jaar een abonnement bij hi.

Nu kan ik verlengen naar een iphone 4s, en dat zou ik ook graag willen (met het goedkoopste abonnement).

Als je naar de hi site gaat kan je dat krijgen, maar dan moet je 250 euro bijbetalen aan je iphone.

Dus ik naar hi bellen om mijn abonnement te verlengen, maar toen ik dat wou zeiden ze dat ik 320 euro moest bijbetalen, dus 70 euro meer als normaal??

De reden daarvoor was dat ik niet genoeg belde, wat niet klopt vind ik, ik heb namelijk een abbo van 16,95 euro en ik betaal gemiddeld per maand 25 euro (doordat ik elke maand over mijn abbo ga).

Wat moet ik nu doen? Ik vind dat ik meer moet gaan betalen, dat zou raar zijn, het lijkt net of ze me niet meer als klant willen hebben?
Dat had ik ook. Ik wilde naar een i250 abo overstappen (met iphone 4 8gb), en ik moest 190 euro bijbetalen voor het toestel terwijl het voor nieuwe klanten gratis is. Zelfde reden als bij jou: ik belde te weinig. Ik stap dus ook over naar een andere, goedkopere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die KPN hebben. Ik heb met mijn 4S echt een hele slechte internetverbinding.

In mijn statusbar staat zo'n rondje wat betekent dat hij dus een lager signaal heeft dan 3G. Vraag me af of dit aan mijn toestel kan liggen? Met Vodafone had ik altijd een goede internetverbinding. Ook staat mijn postcode in het dekkingsgebied van KPN als 7,2 aangeduid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:12
Wellicht even een tijdelijk probleem ?

Wat is je postcode

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 7 2 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:22
heb zelf ook een 4s 16gb mij valt op dat hij vaker van 3g naar het rondje springt dan bij mijn vorige provider T-Mobile met Iphone 3GS( postcode 7314), lijkt me toch sterk dat het aan het toestel kan liggen deze heeft zelfs 2 antennes. Even afwachten of er meer mensen zijn die zoiets als dit ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:44
mduran schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:04:
Waarom besteld niemand bij Telfort? Wat is hier mis mee, is volgens mij het goedkoopst. Alle andere abonnementen zijn of bellen of sms-en. Gaan vandezelfde bundel af, Ik bel voor 250 a 300 minuten per maand, whatsapp veel en stuur ook nog 80 a 100 smsjes naar mensen die onder een rots hebben gelegen en geen whatsapp hebben. Dus ik heb nu gegarandeerd 300 minuten ondanks mijn 100 smsjes per maand.

1 jaars abonnement korting van 1 maand.

300 Belminuten 24.95
100 SMS 9.95
1 GB Internet 10.95

Totaal 11 maanden x € 504,35 + Afsluitkosten € 29,95 + Iphone 4S € 329,- = € 863,30

Na een jaar verkoop je je iPhone 4s voor 300 a 350 euro en begin je weer opnieuw.

Wie komt onder de 863 per jaar met abonnement?
Iedereen! *met een 2 jarig abbo ;-)

Alle prijzen die je hier ziet gaan uit van 24 maanden. Dus als iemand b.v. 1200 euro kwijt is, is dat over 2 jaar dus 600 per jaar.. Jij bent met jouw abonnement eigenlijk duurder uit. Maar dat is de prijs die je betaald als je maar 1 jaar neemt.

Qua 1 jarig abbo heb je denk ik wel een goede deal te pakken.

Ik heb overigens hetzelfde abonnement maar dan 2 jarig en gezegd dat ik de aansluitkosten niet wil betalen en de actie is dat de eerste 4 maanden gratis zijn. Toestel iPhone 4S 16GB kost dan 179,-

Ik kom dan uit op:
20x 45,85 = 917,-
Toestel = 179,-
Totaal: 1096,- per 2 jaar dus 548,- per jaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Myrdhin op 04-11-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Nou dat is vreemd. Zit juist te overwegen om met mijn 4 (niet S) van Tmobile naar Simyo (kpn) over te stappen. Maar als de ontvangst dan nog beroerder wordt.

Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat het aan het toestel ligt? Ik ga binnenkort eerst maar eens met een prepaid kaartje experimenteren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Laatst online: 19:22
Wat mij wel opviel dat ik bij mijn Hi abbo een simkaartje kreeg van MTV, maar deze zitten toch allebei op het KPN netwerk dus de kwaliteit zou hetzelfde moeten zijn voor de rest wel super tevreden met de 4s

[ Voor 11% gewijzigd door edebee op 04-11-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Nu online
joffrey19 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:57:
[...]

De oude Abbos hebben ook nog een internetsnelheid van 2mb/s

Je kan beter overstappen alleen al vanwege de snelheid
In dat opzicht wel inderdaad. Maar ik maak veelvuldig gebruik van mobiel internet en kom per maand +/- uit op 3-4 GB mobiel dataverkeer. Als ik zou overstappen naar een ismart abbo zou ik dus binnen no-time geknepen worden tot 64KB/s ....dan toch liever 2 mb/s ;)

Maar ik vraag me meer af of t-mobile bij verlenging ( met toestel ) automatisch je abbo omzet naar ismart of dat de i150 gewoon behouden blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netvista schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:04:
[...]

In dat opzicht wel inderdaad. Maar ik maak veelvuldig gebruik van mobiel internet en kom per maand +/- uit op 3-4 GB mobiel dataverkeer. Als ik zou overstappen naar een ismart abbo zou ik dus binnen no-time geknepen worden tot 64KB/s ....dan toch liever 2 mb/s ;)

Maar ik vraag me meer af of t-mobile bij verlenging ( met toestel ) automatisch je abbo omzet naar ismart of dat de i150 gewoon behouden blijft.
Wordt omgezet naar ismart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Nu online
Daar was ik al bang voor :X . Dan maar een losse 4S kopen en dit abbo behouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
3/4 GB dataverkeer per maand.....pfff
door mensen als jij moeten wij dus nu zoveel voor mobiel internet betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zometeen even naar de stad en kijken of daar het bereik wel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Nu online
kx22 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:18:
3/4 GB dataverkeer per maand.....pfff
door mensen als jij moeten wij dus nu zoveel voor mobiel internet betalen....
Zal wel mee vallen hoor ;). De providers nemen deze maatregel omdat er te weinig meer word verdiend met SMS en bel verkeer doordat een groot deel van de mensen tegenwoordig gebruik maakt van de mogelijkheden van mobiel internet. ( whatsapp, mail, etc ). Datalimieten en bundels zijn in het leven geroepen om dit verlies van inkomsten te compenseren. De nieuwe melk }:O dus. Heeft verder weinig te maken met verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best triest dat je bij Hi voor een micro sim 17 euro excl BTW moet betalen. Dit terwijl je bij Vodafone etc. deze gratis kunt krijgen. Echt jammer. Naast mijn andere slechte ervaringen met hun service en nu dit dan neig ik zeer om bij mijn volgende verlenging over te stappen naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:56:
Best triest dat je bij Hi voor een micro sim 17 euro excl BTW moet betalen. Dit terwijl je bij Vodafone etc. deze gratis kunt krijgen. Echt jammer. Naast mijn andere slechte ervaringen met hun service en nu dit dan neig ik zeer om bij mijn volgende verlenging over te stappen naar een andere provider.
Ik werk voor The Phone House en wij kunnen gewoon gratis een microsim aanvragen hoor. Wanneer het via ons geregeld wordt is een eerste simwissel altijd gratis. Daarnaast is KPN altijd coulant als wij bellen voor een klant.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:43:
Zometeen even naar de stad en kijken of daar het bereik wel goed is.
Dat lijkt me een toestel probleem, mijn komt maandag, dus kan dinsdag pas checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Wat is verder het nadeel van het bestellen bij een internet-telecom bedrijf? (zoals studentenmobiel)? t.o.v gewoon bij de provider bestellen?

Mij lijkt dat als je problemen hebt met je iphone moet je dan terug naar de (web)winkel of kan je dan ook gewoon bij je provider naar binnen stapen? (zeker met bijv. een (tijdelijk)vervanging van je toestel/verzekering?

Of kan ik dan gewoon beter naar de telecom binnen stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasmancini28
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:24
Bij deze ook bedankt voor de tip van algebeld! Ondanks dat het misschien geen truucje is, zijn ze volgens mij wel de enige aanbieder die 8mnden korting geeft bij een iphone 4s.
Ik kreeg daarnaast meteen de volgende dag mijn iphone binnen dus ook geen last van lange levertijden!
joffrey19 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:20:
[...]

Is geen truucje hoor van buurman. Die prijzen leveren ze gewoon. ALs je abbo + gsm kies en jouw iphone, en dan geen iphone smart, maar iphone bel sms web smart, krijg je al de prijzen te zien.

Nieuw abonnement Contract verlenging
------------------------------------------------------------------------------12 mnd 24 mnd 12 mnd 24 mnd
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 100 - Voor € 21.25 €349,00 €107,00 €385,00 €142,00
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 150 - Voor € 24.25 €320,00 €71,00 €355,00 €107,00
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 200 - Voor € 27.50 €284,00 €59,00 €320,00 €95,00
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 275 - Voor € 32.50 €248,00 €47,00 €284,00 €83,00
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 475 - Voor € 42.50 €206,00 €35,00 €242,00 €71,00
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 775 - Voor € 57.50 €159,00 €11,00 €195,00 €47,00
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 1200 - Voor € 75.00 €123,00 GRATIS! €159,00 €35,00

Acties Vodafone Bel+Sms+Web Smart:
Nu 8 maanden 50% korting (zie overzicht) bij een 2 jarig contract.
Nu 4 maanden 50% korting (zie overzicht) bij een 1 jarig contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joffrey19 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:44:
[...]

Dat lijkt me een toestel probleem, mijn komt maandag, dus kan dinsdag pas checken
In de binnenstad had ik wel gewoon 3G. Zelfs bij een tramhalte 100 meter verderop van mijn huis.

Mijn wijk staat wel bekend om de slechte ontvangst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
Sinds gisteren heb ik m'n iPhone 4S, en nu heb ik van Hi een 0-abonnement tot dat m'n nummer is overgezet. Echter kreeg ik daar dus ook een mail over, waarin stond dat de internetkosten de eerste maand 10 euro zijn. Alle bel/sms minuten moet je los betalen. Dus alleen de kosten die je zelf maakt moet je gewoon los afrekenen. Echter is me dat van dat internet nog niet helemaal duidelijk. 10 euro de eerste maand. Hoeveel mag ik daar dan van gebruiken? Onbeperkt? Ik dus gebeld, en daar zeiden ze inderdaad ook dat je hier onbeperkt gebruik van mag maken. Alleen heb ik via de telefoon geen poot om op te staan als ik straks een rekening van een paar duizend euro krijg. Kan iemand die verder bevestigen van iets daar dat zwart op wit staat? Die kerel aan de helpdesk mocht me niks mailen, en moest dat weer omslachtig via de webcare die nooit direct reageren en helemaal niet in het weekend.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Buurman, dank voor het doorgeven van Algebeld.nl

Heb donderdag de bestelling gedaan. Had nog wat vragen over nummerbehoud, die werden binnen 10minuten via e-mail beantwoord. Inmiddels ligt de iPhone4S zwart 32gb naast me. Is zaterdag door de postbode gebracht. Algebeld gaf nette Track&Trace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ook naar een abbo verlenging met Iphone aan het kijken, maar is nogal een uitdaging met mijn belgedrag. Ik heb een werkmobiel (blackberry) waar ik ook wel prive mee kan bellen. Ik bel dus met mijn privemobiel nauwelijks prive, maar wil wel gewoon fullspeed internet. Maar weinig belminuten en wel veel internet dat bestaat gewoon nauwelijks meer? Wanneer ik een 150minuten bundel uitzoek rijg je meteen ook maar 500mb databundel. Irritant dat ze geen rekening met alle klanten houden bij de abbo vormen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 14:02
Ik had nog een 'oud' iPhone abonnement bij T-Mobile uit 2008. Nu ik verlengd heb naar een iSmart 200 met iPhone 4S loop ik tegen iets aan waar ik nog niet van wist.... - In het buitenland kun je nu nog alleen maar online via 3G door eerst een x aantal MB in te kopen!

Dit hele systeem is totaal nieuw voor me... en weet nog niet of ik er nu wel of niet blij mee moet zijn. Zo heb ik gister dus eigenlijk teveel betaald, de kleinste stap was namelijk 5MB en ik had maar 1MB nodig.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Okasha schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:10:
Ook naar een abbo verlenging met Iphone aan het kijken, maar is nogal een uitdaging met mijn belgedrag. Ik heb een werkmobiel (blackberry) waar ik ook wel prive mee kan bellen. Ik bel dus met mijn privemobiel nauwelijks prive, maar wil wel gewoon fullspeed internet. Maar weinig belminuten en wel veel internet dat bestaat gewoon nauwelijks meer? Wanneer ik een 150minuten bundel uitzoek rijg je meteen ook maar 500mb databundel. Irritant dat ze geen rekening met alle klanten houden bij de abbo vormen
Jawel, goed zoeken! Vodafone iSmart: 100 belminuten. 1 GB data 14.4mbps. Deze is goedkoopst bij algebeld.nl. scroll is even naar boven of 1 pagina terug en je ziet dat dit een superdeal is voor mensen die niet willen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:46:(uitgebreid rekenoverzicht)...

Totale kosten € 1050.50 voor 2 jaar!
Heeft daar al eens iemand over nagedacht? Dit is toch van de zotte dat je in 2 jaar meer dan €1000 euro kwijt bent aan je mobiele telefoongebruik?

[ Voor 12% gewijzigd door sypie op 07-11-2011 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
sypie schreef op maandag 07 november 2011 @ 06:34:
[...]
Heeft daar al eens iemand over nagedacht? Dit is toch van de zotte dat je in 2 jaar meer dan €1000 euro kwijt bent aan je mobiele telefoongebruik?
Het is nog zotter om geld door te sluizen naar Griekenland, terwijl je weet dat ze niet gaan bezuinigen.....

Het is gewoon allemaal erg duur geworden door mobiele internet. Als je nu een samsung koopt met 2 jaar betaal je ook al gauw 800 euro in 2 jaar. Nu is de verkoopwaarde van iphone na 2 jaar ook minstens 200 euro meer dan een samsung.

Zelfs voor een Sim-only met internet betaal je 250 per jaar.

[ Voor 4% gewijzigd door kx22 op 07-11-2011 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Eiríkr schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:33:
Ik had nog een 'oud' iPhone abonnement bij T-Mobile uit 2008. Nu ik verlengd heb naar een iSmart 200 met iPhone 4S loop ik tegen iets aan waar ik nog niet van wist.... - In het buitenland kun je nu nog alleen maar online via 3G door eerst een x aantal MB in te kopen!

Dit hele systeem is totaal nieuw voor me... en weet nog niet of ik er nu wel of niet blij mee moet zijn. Zo heb ik gister dus eigenlijk teveel betaald, de kleinste stap was namelijk 5MB en ik had maar 1MB nodig.
Dan is Travel & Surf geactiveerd op je abonnement. Dan krijg je inderdaad bovenstaand gedrag.
Als je Travel & Surf deactiveert, kun je gewoon internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 14:02
Ow... dat moet dan automatisch zijn geactiveerd want ik heb het niet ingeschakeld. Even uitschakelen....

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:12
Gisteren weer even, voor mij, de bevestiging dat ik weer de juiste keus hebt gemaakt met een KPN abonnement

Twee iPhone 4s een op het t-mobile netwerk en de mijne op het KPN netwerk in Den Haag.

Speedtest kwam de iphone 4s op het t-mobile netwerk niet verder dan net geen 1mb down en 400 kb up terwijl de mijne 5,46 MB down en 1,23 mb up zat.

Dit samen met het goede bereik, op plaatsen waar ik voorheen met mijn toenmalige iPhone 3G geen bereik had, maakt de KPN voor voor mij persoonlijk op dit moment de enige juiste abo.... heelaas wat duurder maar dan heb je (ik dus) ook wat

Als ik op Wifi zit dan slurpt dat ding zelfs met 27MB down en 3MB up , zo'n beetje mijn max qua UPC abo

[ Voor 8% gewijzigd door oldsmelly op 07-11-2011 09:38 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
Voor de mensen met een tijdelijk 0 abonnement van Hi die zijn overgestapt en nog met een grote simkaart zitten van T-Mobile, je kan voor 10 euro de eerste maand tot ~1GB internetten. De overige kosten (bellen/sms) zijn 0,20 p/min/sms. Goed te doen. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:37
Ik heb sinds een aantal jaar een Hi abonnement met een blackberry internet bundel. Nu belde ik net naar de klantenservice en die vertelde me dat dit niet om te zetten is naar een iPhone data bundel, alleen naar een normaal internet abonnement..

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Klopt het wat diegene aan de telefoon zei? En wat zijn de voor en nadelen?

Dankje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Toch even deze aanbieding benadrukken wat een vriend van me heeft genomen met de 4S 16GB

Iphone smart 200 abo 1 jaar op Phonehouse.nl met voucher twv 120 euro:

34,50 keer 12 =420 euro. Plus eenmalig 370 euro Voor het toestel en 30 euro aansluitkosten is in totaal: 820 euro.

Maar dan heb je een bon van waarde 120 euro( eenmalige kosten 20 euro voor voucher) en dan ben je 820 euro-100 euro voor 720 euro klaar in totaal _/-\o_ Daar heb je 200 belminuten/sms en 1GB internet voor 1 jaar lang.

Dat is maar 120 euro meer dan het toestel los kopen _/-\o_ ( dus uitgerekend 12 euro per maand voor abokosten eigenlijk) :)

Super deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
alwaysleft schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:01:
Toch even deze aanbieding benadrukken wat een vriend van me heeft genomen met de 4S 16GB

34,50 keer 12 =420 euro. Plus eenmalig 370 euro Voor het toestel en 30 euro aansluitkosten is in totaal: 820 euro.

Maar dan heb je een bon van waarde 120 euro( eenmalige kosten 20 euro voor voucher) en dan ben je 820 euro-100 euro voor 720 euro klaar in totaal _/-\o_ Daar heb je 200 belminuten/sms en 1GB internet 1 jaar voor 1 jaar lang.

Dat is maar 120 euro meer dan het toestel los kopen _/-\o_ ( dus uitgerekend 12 euro per maand voor abokosten eigenlijk) :)

Je vergeet 30 euro aansluitkosten, dus 150.

Telfort:
40,90 x 11 = 450,00 (1 maand gratis)
330 bijbetalen + 30 aansluitkosten - 100 phonehousebon = 260

450+260 = 710
300 belminuten + 1GB data (3,6).

Internet is iets trager, maar wel beter bereik dan Tmobile. Wel jammer dat je niet mag smsen bij Telfort, kost 30 cent per sms of je moet een bundel kopen van 3 euro voor 25 smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
kx22 schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:09:
[...]

Telfort:

450+260 = 710

Internet is iets trager, maar wel beter bereik dan Tmobile. Wel jammer dat je niet mag smsen bij Telfort, kost 30 cent per sms of je moet een bundel kopen van 3 euro voor 25 smsjes.
Lees mijn post nog eens, dan zie je dat de aansuitkosten zijn inbegrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
kx22 schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:09:
[...]

Telfort:

450+260 = 710

Klopt, dus zeg met een 30 sms bundel in totaal 746 euro. Nog een nette deal. Want je hebt wel het beste netwerk met KPN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de iPhone 3G en wil de 4S gaan halen, maar ben er nog niet over uit welke provider + abo. Ik zit nu bij T-mobile, maar dat heeft echt een verschrikkelijk netwerk, dus wil graag gaan switchen van provider. Wat is nou de provider met het beste netwerk? Zie boven mij staan KPN, maar hoorde juist altijd Vodafone.

Die deal van algebeld klinkt erg verleidelijk, alleen vraag ik me af wat het verschil is tussen een Vodafone iPhone Smart abo en een Vodafone Bel+SMS+Web Smart abo is? Is deze laatste wel echt geschikt ook voor een iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:16:
Ik heb nu de iPhone 3G en wil de 4S gaan halen, maar ben er nog niet over uit welke provider + abo. Ik zit nu bij T-mobile, maar dat heeft echt een verschrikkelijk netwerk, dus wil graag gaan switchen van provider. Wat is nou de provider met het beste netwerk? Zie boven mij staan KPN, maar hoorde juist altijd Vodafone.

Die deal van algebeld klinkt erg verleidelijk, alleen vraag ik me af wat het verschil is tussen een Vodafone iPhone Smart abo en een Vodafone Bel+SMS+Web Smart abo is? Is deze laatste wel echt geschikt ook voor een iPhone?
Vodafone en KPN hebben beiden een goed bereik. Vodafone bel sms web smart werkt ook gewoon op je Iphone 4S. Ik zou je als ik je zo hoort dit abonnement aanbevelen: http://www.algebeld.nl/in...ucts=0&DataBundel=0&Order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:24:
[...]

Vodafone en KPN hebben beiden een goed bereik. Vodafone bel sms web smart werkt ook gewoon op je Iphone 4S. Ik zou je als ik je zo hoort dit abonnement aanbevelen: http://www.algebeld.nl/in...ucts=0&DataBundel=0&Order
Bedankt, daar zat ik idd ook al aan te denken. Maar vraag me toch af wat precies het verschil is tussen de 2 abo's. Is het enige verschil echt alleen roaming uit bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:34:
[...]

Bedankt, daar zat ik idd ook al aan te denken. Maar vraag me toch af wat precies het verschil is tussen de 2 abo's. Is het enige verschil echt alleen roaming uit bundel?
Er is geen verschil. Alleen naam van het beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 11-07 16:23
Ik twijfel héél erg op dit moment wat ik moet doen, ik heb nog 1 maand een abbo bij T-mobile lopen, heb nu een 3GS die me nooit in de steek heeft gelaten dus ik neig weer naar Apple, dus 4S.

Vandaag T-mobile gebeld om te zeggen dat ik abbo wil beeindigen, maar toen kwamen ze gelijk met een "aanbieding" zo zou ik bij elk abbo de eerste 4 maanden gratis krijgen, maar als ik hier in dit topic kijk, is dat wil zo'n grote aanbieding?

Als ik toch op zou zeggen zou ik de klantwaarde kwijt raken en blabla, weet nu dus niet zo goed wat ik hier mee aan moet :9

Overigens heb ik ook wel aan een Android / Windows 7 Mobile telefoon zitten denken, maar denk dat het vooral bij denken blijft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Xevoo schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:51:
Ik twijfel héél erg op dit moment wat ik moet doen, ik heb nog 1 maand een abbo bij T-mobile lopen, heb nu een 3GS die me nooit in de steek heeft gelaten dus ik neig weer naar Apple, dus 4S.

Vandaag T-mobile gebeld om te zeggen dat ik abbo wil beeindigen, maar toen kwamen ze gelijk met een "aanbieding" zo zou ik bij elk abbo de eerste 4 maanden gratis krijgen, maar als ik hier in dit topic kijk, is dat wil zo'n grote aanbieding?

Als ik toch op zou zeggen zou ik de klantwaarde kwijt raken en blabla, weet nu dus niet zo goed wat ik hier mee aan moet :9

Overigens heb ik ook wel aan een Android / Windows 7 Mobile telefoon zitten denken, maar denk dat het vooral bij denken blijft :+
wat vind je van het netwerk van Tmobile? Als je daar problemen mee hebt, zou ik alles behalve verlengen. 4 eerste maanden gratis is een goede aanbieding. Je krijgt overal 3 maanden gratis. Blijkbaar een maandje meer als je wilt stoppen. Goede zaak, want nu blijven toch nog paar mensjes bij Tmobile.
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:16:

Iets om op te letten: KPN/Telfort/Hi = voorraad aanwezig. Vodafone heeft in winkels haast geen voorraad. Daarnaast heeft de SMART abbo wel erg weinig belminuten. Leuk voor de internetters, maar niet voor telefoonbezitters met 1 iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

alwaysleft schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:01:

Maar dan heb je een bon van waarde 120 euro( eenmalige kosten 20 euro voor voucher) en dan ben je 820 euro-100 euro voor 720 euro klaar in totaal _/-\o_ Daar heb je 200 belminuten/sms en 1GB internet voor 1 jaar lang.

Ja, die Groupon bon is echt een superdeal! Heb ik ook gekocht. Nergens waar je een betere aanbieding krijgt... (snap niet hoe ze hier dan nog geld aan verdienen... Geeft bv. T-Mobile de Phonehouse ook extra korting? Of schiet The Phonehouse erbij in onder het mom van extra 'reklame'? Sprak laatst iemand van Steenweg in Utrecht (elektronica zaak) en zij schijnen echt soms producten onder de inkoopprijs te verkopen, alleen maar om reklame te maken. Aparte strategie voor een niet-econoom)

offtopic:
Heb er trouwens nog één over (van mijn vrouw die rechtstreeks via T-Mobile haar abo heeft verlengd :'( ).

Iemand die er nog één zoekt? Stuur mij maar een DM.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 11-07 16:23
Krijg ik net een mailtje van T-mobile, bedankt voor het bestellen van uw iPhone blabla, gister dus klantenservice gebeld om abbo op te zeggen, zeiden ze dat ze me een aanbieding zouden sturen via de e-mail, als ik die link zou aanklikken zou ik het abbo accepteren, maar dus niet gedaan!

Nu staat er dus bij T&T in behandeling...

Ik denk dat ik toch weg wil bij T-Mobile, afgelopen 2 jaar toch wel redelijk veel gehad dat ik geen bereik had, vooral thuis niet.. maar soms ook weer wel bereik als andere mensen dat niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:38
Vodafone abonnementen zijn vandaag aangepast en er helaas niet aantrekkelijker op geworden :-(
Ik heb een actiecode voor de personeelsaanbieding maar vermoed dat er beter deals te scoren zijn.

De eerdere personeelsaanbieding met iPhone275 abonnement was bijna perfect (24 mnd was alleen iets minder). Maar die zijn er helaas niet meer.

150 min/sms en 1Gb databundel zouden minimale requirements zijn maar iets ruimer mag altijd als dat niet duurder is ;-) Wat is dan op dit moment de beste keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Ik wil ook graag een iphone 4s. Ik heb nu nog een oude niet zo'n hele smarte phone, maar ik kan er wel mee internetten. Mijn abonnement loopt bij T-mobile en dat vind ik op zich ook prima, heb nooit te klagen over (gebrek aan) bereik.

Nu is het volgende mijn 'probleem':

Mijn abo, een sim only relax 110, loopt nog tot 2 mei 2012, van 10 euro per maand. De abonnementskosten t/m 2 december zijn al gefactureerd. Ik kan dus hooguit nog 5 maanden kosten verwachten = 50 euro.

Nu heb ik gebeld omdat ik graag bij voorbaat wou verlengen met een een iPhone 4s. Vertelden ze mij dat ik 69,95 moet betalen om het contract te verbreken. Of ik zou 2 abonnementen kunnen nemen. Maar dan krijg ik weer niet 3 maanden gratis abonnementskosten á 30 euro per maand. En ik wil ook wel graag m'n nummer behouden.

Ik ben al klant van T-mobile sinds 2001 ofzo, heeft iemand enig idee wat er te regelen valt? Ik vond ze aan de telefoon zo stug over die 70 euro. Misschien heb ik het verkeerde nummer gebeld.

Ik hoef trouwens niet per sé een abonnement bij T-mobile, maar dat iSmart 150 abo lijkt voor mijn belgedrag prima (ik bel minder dan 100 minuten en verstuur minder dan 100 smsjes per maand). Bovendien zal ik ook minder smsjes versturen met een smartphone.

Heeft iemand tips? Ik hoor ze graag.

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@elvis84, die 70 euro moet je betalen als je wilt verlengen voordat het mogelijk is. Je mag pas 2 of 3 maanden voor einde contract verlengen als je dat eerder wilt doen betaal je die 70 euro. als ik jou was zou ik overstappen naar een andere provider en de t-mobile abo gewoon die 5 maanden door laten lopen is goedkoper dan 70 euro. Of nog een paar maanden wachten en bij TM blijven, misschien dat de prijs die je moet bijbetalen voor de 4S dan een beetje is gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:45:
@elvis84, die 70 euro moet je betalen als je wilt verlengen voordat het mogelijk is. Je mag pas 2 of 3 maanden voor einde contract verlengen als je dat eerder wilt doen betaal je die 70 euro. als ik jou was zou ik overstappen naar een andere provider en de t-mobile abo gewoon die 5 maanden door laten lopen is goedkoper dan 70 euro. Of nog een paar maanden wachten en bij TM blijven, misschien dat de prijs die je moet bijbetalen voor de 4S dan een beetje is gezakt.
Ik mag 3 maanden voor het einde verlengen, op 2 februari dus. Maar ik heb geen zin om zo lang te wachten. Denk dat ik inderdaad maar overstap naar een andere provider. Het enige abonnement wat qua kosten en minuten wat in de buurt komt is Hi iPhone i-125 of zie ik iets over het hoofd?

@Xevoo, welk nummer van T-Mobile heb je gebeld en welke optie heb je gekozen in het keuzemenu? Als ik bel naar de afdeling voor contractbeëindiging dan krijg ik dus geen aanbiedingen, maar alleen kosten naar m'n hoofd gesmeten :-(

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

sypie schreef op maandag 07 november 2011 @ 06:34:
[...]
Minus zo'n 350-275 euro in mijn geval voor mijn oude 4, dus dan valt het best mee, 325 euro per jaar en dan heb je een minicomputertje op zak waarmee je van alles kan, zelfs bellen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodKimble
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:02
Wordt de 4S nog met simlock geleverd bij een abonnement? Ik dacht dat dit niet meer gebeurde, maar volgens een medewerker van de Phonehouse zijn alle toestellen die zij leveren voorzien van een simlock.
Heeft iemand hier ervaring mee?

The Soul.... of an Eagle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
RodKimble schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:34:
Wordt de 4S nog met simlock geleverd bij een abonnement? Ik dacht dat dit niet meer gebeurde, maar volgens een medewerker van de Phonehouse zijn alle toestellen die zij leveren voorzien van een simlock.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Nee geen enkele heeft een simlock, maar ze moeten wel per provider verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pezevenK-
  • Laatst online: 27-05 11:07

pezevenK-

#dont.hate

kx22 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:22:
[...]

Nee geen enkele heeft een simlock, maar ze moeten wel per provider verkocht worden.
Maar als ik een 4S met een Telfort abonnement afsluit, kan ik toch wel gewoon mijn Tmobile simkaart erin doen?

(mijn iphone4 gaat dan namelijk naar mijn vriendin, en ik neem de 4S ;p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pezevenK- schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:25:
[...]

Maar als ik een 4S met een Telfort abonnement afsluit, kan ik toch wel gewoon mijn Tmobile simkaart erin doen?

De 4s zijn simlockvrij, maar wel voorzien van 'branding'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pezevenK-
  • Laatst online: 27-05 11:07

pezevenK-

#dont.hate

Branding? ik ken branding alleen in de vorm van provider logo's/namen op het toestel? dat is toch niet het geval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pezevenK- schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:52:
Branding? ik ken branding alleen in de vorm van provider logo's/namen op het toestel? dat is toch niet het geval??
Er zit waarschijnlijk een menu optie ingebouwd, maar geen logo's of opstartschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
pezevenK- schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:25:
[...]

Ja kan. Gister heb ik ook een telfort abbo gesloten met iphone 4s. Wel een KPN versie, maar dat maakt niet uit. Gebruik nu Vodafone prepaid tot mijn nummer is omgezet. Doet het prima!

Die "branding" is niets meer dan een sticker aan de buitenkant van je doosje waar KPN, Tmobile of Vodafone op staat. Intern zie je helemaal niets, ook niet in verschillende menu's of etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

@guest5. Branding? Nee! Hoe kom je daar nu weer bij? Ik heb hier een iPhone 4s verkregen bij een Telfort abonnement.

Nederlands toestel (MD235DN), geen simlock en nul komma nul branding. Dus geen logootjes op het toestel, geen logo's op de doos, geen aanpassingen van de software. Nul komma nul. Helemaal standaard fabriek af Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodKimble
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:02
Perfect, dan hoef ik niet te wachten tot mijn nieuwe abonnement ingaat.

Raar dat de klantenservice van de Phonehouse dit niet weet.

The Soul.... of an Eagle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cap schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:21:
@guest5. Branding? Nee! Hoe kom je daar nu weer bij? Ik heb hier een iPhone 4s verkregen bij een Telfort abonnement.

Nederlands toestel (MD235DN), geen simlock en nul komma nul branding. Dus geen logootjes op het toestel, geen logo's op de doos, geen aanpassingen van de software. Nul komma nul. Helemaal standaard fabriek af Apple.
Van Phonehouse klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Vreemd. Ik heb hem direct bij Telfort besteld en hij is dus niet branded. Waarom dat bij Phonehouse wel het geval zou zijn is me dan ook niet duidelijk. Misschien zit er een omdoosje omheen met het Telfort logo? Aan de andere kant is dat wat vreemd als Telfort ze zelf ook niet zo aanbiedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15
Zojuist bij The Phonehouse twee iPhones besteld voor zowel mijn broer als mij, beide erg lucratief:

Bestelling A:
- iPhone 4S 32gb
- 1 jarig T-Mobile iSmart 200 abonnement verlenging, 2 maanden gratis
- Prijs toestel 469 euro minus groupon coupon 349

Totaal: 10 maanden * 34,50 + 349 = 694 euro

Bestelling B:
- iPhone 4S 32gb
- 1 jarig Telfort 300 abonnement 1 maand gratis, EDIT: Zonder internetbundel. :)
- Aansluitkosten 30 euro
- Prijs toestel 479 euro minus groupon coupon 359

Totaal: 11 maanden * 29,95 + 30 + 359 = 719 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door TweakersOnly op 09-11-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakersOnly schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:51:
Zojuist bij The Phonehouse twee iPhones besteld voor zowel mijn broer als mij, beide erg lucratief:

Bestelling A:
- iPhone 4S 32gb
- 1 jarig T-Mobile iSmart 200 abonnement verlenging, 2 maanden gratis
- Prijs toestel 469 euro minus groupon coupon 349

Totaal: 10 maanden * 34,50 + 349 = 694 euro

Bestelling B:
- iPhone 4S 32gb
- 1 jarig Telfort 300 abonnement 1 maand gratis
- Aansluitkosten 30 euro
- Prijs toestel 479 euro minus groupon coupon 359

Totaal: 11 maanden * 29,95 + 30 + 359 = 719 euro.
Je berekening klopt niet. Telfort 300 kost 40,90E per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:07:
[...]

Niet als je de internetbundel eruit haalt. :) Ik heb een bestaand abonnement dat ik ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:07:
[...]

Je vergeet 2x 19 euro voor de coupons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerHeinz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09-2022
Groupon coupon is een voucher ter waarde van € 120,- kost je nu slechts € 19,- .

[ Voor 24% gewijzigd door DerHeinz op 09-11-2011 18:00 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.