Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
joffrey19 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:50:
[...]

Nou een tientje korting is op 2 jaar hé. Dus dan is het 240 euro goedkoper.

Op 1 jaar is het 90 euro.

Maar vervolgens mij je denk kijken wat je wil. Want KPN bied een bundel waaruit sms/min samen gaan. VF doet enkel een aantal minuten en onbeperkt smsen.

Als je veel belt, kan je beter voor KPN gaan.
Als je weinig belt en veel het buitenland aandoet VF.
Die 120 is t.o.v. het Vodafone abonnement dat ik overweeg. Ik heb de afgelopen twee jaar tegen de 80 euro aan buitenlandkosten gemaakt die grotendeels binnen de bundel waren gebleven, dus dat gaat er eigenlijk vanaf. Blijft over 40 euro. Vraag is dan of het extra gemak waarmee ik internet en bel in het buitenland me dat waard is, en dat is het wel denk ik, ik gebruik het nu alleen bij hoge uitzondering terwijl ik best vaker zou willen. Ik zit ook behoorlijk veel in het buitenland.

Denk dat het toch Vodafone wordt dus.

Wat zijn de levertijden eigenlijk van toestellen op moment?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:42
Bigg Balls schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:17:
Weet je zeker dat je niet per ongeluk de iPhone 4 hebt gekozen ipv de 4S? Daar zit namelijk ook een prijsverschil in van 100.-
Ik heb me inderdaad vergist! Heb mijn bestelling inmiddels aangepast, maar de toestelprijs wordt daardoor 189,95. Hartelijk bedankt voor het wijzen hierop, want anders was ik er zaterdagochtend pas achter gekomen ;)

Ze gaven trouwens aan dat een levering zaterdagochtend nog steeds mogelijk was. Voldoende voorraad.

Overigens blijft KPN goedkoper dan Vodafone met vergelijkbare abbo's in mijn situatie (450min, 1000sms, 1250mb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Shaflic schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:08:
[...]

Ik heb me inderdaad vergist! Heb mijn bestelling inmiddels aangepast, maar de toestelprijs wordt daardoor 189,95. Hartelijk bedankt voor het wijzen hierop, want anders was ik er zaterdagochtend pas achter gekomen ;)

Ze gaven trouwens aan dat een levering zaterdagochtend nog steeds mogelijk was. Voldoende voorraad.

Overigens blijft KPN goedkoper dan Vodafone met vergelijkbare abbo's in mijn situatie (450min, 1000sms, 1250mb).
Bij mij gaf hij aan dat hij verwachtt dat hij vrijdag gewoon geleverd werd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Laatst online: 12-09 11:42
joffrey19 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:15:
[...]

Bij mij gaf hij aan dat hij verwachtt dat hij vrijdag gewoon geleverd werd :-)
Vrijdag lukte mij zelf helaas niet, maar het verbaast me uberhaupt dat er gelijk geleverd kan worden. Ze hebben een flinke voorraad aangelegd blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 01:40
Ik heb net even met Hi gebeld en mijn abonnement daar verlengd. Ik krijg het 250 belminuten/500 sms abbo voor 40 euro per maand en de iPhone 4s 16gb voor 159 euro. Dit is een betere deal dan vodafone waar ik eerst besteld had, en die heb ik dan ook geannuleerd. Bovendien wist Hi mij te vertellen dat de 4s vrijdag gewoon verzonden gaat worden als alles meezit. Dat zou betekenen dat ik hem zaterdag heb. Anders wordt het misschien volgende week maandag, maar ik hoef in ieder geval geen weken te wachten. Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Omdat ik een groot aantal dm's/mailberichten heb gehad n.a.v. mijn tip met KPN/HI en afdeling save.

Hoe pak je het aan? Bel het nummer wat ik eerder heb gegeven, vraag naar afdeling save van KPN en geef aan dat je een scherpe aanbieding hebt gehad van Vodafone (zoek van te voren een abbo op van vodafone en schrijf deze op, aantal minuten etc en de toestelprijs). Geef hierbij aan welk abbo en welke aanbieding je hebt gehad (toestel prijs lekker laag inzetten) en vertel ze dat je een tip hebt gehad om met hun te bellen omdat je liever bij KPN blijft. Men zal je hierna een aanbieding doen. Vraag ze hierna om de maand prijs te noemen + toestelprijs en ook het bedrag per jaar. Schrijf dit op tijdens het gesprek en afhankelijk van de aanbieding (hij moet minimaal in de buurt zijn van die van vodafone) ga je aangeven dat je het te weinig vind. Hierna komt er vanzelf een andere aanbieding of tegenvoorstel.

Mocht je het bluffen over vodafone aanbieding vervelend vinden (liegen?), dan kun je ook een ander argument gebruiken. Omdat ik toch alles al aan het voorkauwen ben: een ander voorbeeld is aangeven dat je al heel lang bij KPN zit en nu toch overweegt om over te stappen naar vodafone omdat hun internet (vul desnoods wat anders in) veel beter is en je als klant wel een betere aanbieding verwacht om dit te compenseren.

Vooraf is het belangrijk dat je je goed voorbereid, een verkoper heeft zo door als je onzin kletst, zorg er voor dat je zelfverzekerd overkomt. Als je dit moeilijk vind, moet je er voor zorgen dat je de nodige voorbereiding hebt getroffen door de argumenten te noteren en desnoods fictief te oefenen :). Succes gegarandeerd!

Succes!

[ Voor 14% gewijzigd door Workaholic op 26-10-2011 18:48 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Workaholic schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:41:
Omdat ik een groot aantal dm's/mailberichten heb gehad n.a.v. mijn tip met KPN/HI en afdeling save.

Hoe pak je het aan? Bel het nummer wat ik eerder heb gegeven, vraag naar afdeling save van KPN en geef aan dat je een scherpe aanbieding hebt gehad van Vodafone (zoek van te voren een abbo op van vodafone en schrijf deze op, aantal minuten etc en de toestelprijs). Geef hierbij aan welk abbo en welke aanbieding je hebt gehad (toestel prijs lekker laag inzetten) en vertel ze dat je een tip hebt gehad om met hun te bellen omdat je liever bij KPN blijft. Men zal je hierna een aanbieding doen. Vraag ze hierna om de maand prijs te noemen + toestelprijs en ook het bedrag per jaar. Schrijf dit op tijdens het gesprek en afhankelijk van de aanbieding (hij moet minimaal in de buurt zijn van die van vodafone) ga je aangeven dat je het te weinig vind. Hierna komt er vanzelf een andere aanbieding of tegenvoorstel.

Mocht je het bluffen over vodafone aanbieding vervelend vinden (liegen?), dan kun je ook een ander argument gebruiken. Omdat ik toch alles al aan het voorkauwen ben: een ander voorbeeld is aangeven dat je al heel lang bij KPN zit en nu toch overweegt om over te stappen naar vodafone omdat hun internet (vul desnoods wat anders in) veel beter is en je als klant wel een betere aanbieding verwacht om dit te compenseren.

Vooraf is het belangrijk dat je je goed voorbereid, een verkoper heeft zo door als je onzin kletst, zorg er voor dat je zelfverzekerd overkomt. Als je dit moeilijk vind, moet je er voor zorgen dat je de nodige voorbereiding hebt getroffen door de argumenten te noteren en desnoods fictief te oefenen :). Succes gegarandeerd!

Succes!
Top in ieder geval dat je dit plaats.

Mijn ervaring is idd dat je goed voorbereid moet zijn. Ik kreeg echt geen toestel korting echter. Dus ik zei ik doe het alleen als je nog 60 euro van de prijs afdoet. Dat wilde hij niet helaas en toen heb ik het gesprek beeindigd. Misschien komt het doordat ik een nwe klant ben o.i.d. Maar ik kreeg enkel de abbo korting.

Al met al verbaasd het me wel dat je zo 10 euro korting kan krijgen t.o.v. de webprijs. Op zich is dat een hele verbetering en maakt het KPN een stuk aantrekkelijker dan VF. Ik heb vervolgens hetzelfde trucje bij VF geprobeerd (wel via normale verkooplijn). Echter deze wilden echt geen korting geven omdat ze dat niet mogen van apple .

[ Voor 7% gewijzigd door joffrey19 op 26-10-2011 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Workaholic schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:41:

Succes!
Amen, dit gisteren ook gedaan en een goede deal gekregen. Maar zouden ze dat nu niet doorhebben dat alle tweakers bellen hana >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
joffrey19 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:24:
[...]

Top in ieder geval dat je dit plaats.

Mijn ervaring is idd dat je goed voorbereid moet zijn. Ik kreeg echt geen toestel korting echter. Dus ik zei ik doe het alleen als je nog 60 euro van de prijs afdoet. Dat wilde hij niet helaas en toen heb ik het gesprek beeindigd. Misschien komt het doordat ik een nwe klant ben o.i.d. Maar ik kreeg enkel de abbo korting.

Al met al verbaasd het me wel dat je zo 10 euro korting kan krijgen t.o.v. de webprijs. Op zich is dat een hele verbetering en maakt het KPN een stuk aantrekkelijker dan VF. Ik heb vervolgens hetzelfde trucje bij VF geprobeerd (wel via normale verkooplijn). Echter deze wilden echt geen korting geven omdat ze dat niet mogen van apple .
Ik blufte en zei dat bij vodafone toestel 300 euro was en kreeg hem bij 1 jarig abo voor 350 euro. 150 euro goedkoper dan alle andere nieuwe klanten _/-\o_ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Ik heb er maar 235 voor betaald met 1 jaar ;). Kleine hint, credit op volgende factuur (extra korting )

Niet zomaar opgeven dus! En nu weer back ontopic ;)
CarbonCopy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:16:
Iemand dezelfde ervaringen bij Vodafone met een 'save'-afdeling? Zit nu nog bij Vodafone met een contract die vorige maand geeindigd is en nu steeds met een maand wordt verlengd.
Je kunt ook overstappen als je abbo is afgelopen en je nummer meenemen :)

[ Voor 125% gewijzigd door Workaholic op 26-10-2011 22:17 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonCopy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 20:31
Iemand dezelfde ervaringen bij Vodafone met een 'save'-afdeling? Zit nu nog bij Vodafone met een contract die vorige maand geeindigd is en nu steeds met een maand wordt verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Verwachten jullie dat de prijzen over een jaar weer duurder zullen zijn of zullen er tegen die tijd betere aanbiedingen zijn? Dit i.v.m. het kiezen voor 1 of 2 jaar abonnement. Ik ken iemand die gaat de 4S halen icm Vodafone en deze persoon twijfelt enorm tussen 1 of 2 jaar.

Ik ga zelf denk ik een sim only halen. Ik heb nu een Iphone 4. Misschien dat ik later een 4S los koop, maar de Sim-only opties zijn zo nadelig. Alsof ze totaal niet willen dat je een sim-only afsluit. Ik gebruik eigenlijk voornamelijk internet op mijn mobiel. (ik heb dus echt 1 gig nodig) Bellen en SMS maakt me niet zoveel uit. Maar ik kan geen enkel sim-only abonnement vinden van Vodafone (ik heb een onder ons nog) waar veel data in zit en laag aantal minuten/SMS...

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonCopy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 20:31
Workaholic schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:11:

Je kunt ook overstappen als je abbo is afgelopen en je nummer meenemen :)
En dan ook gewoon bellen naar KPN met een mooie verlenging van Vodafone maar dat ik liever naar KPN/Hi ga? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stranglem schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:55:
Verwachten jullie dat de prijzen over een jaar weer duurder zullen zijn of zullen er tegen die tijd betere aanbiedingen zijn? Dit i.v.m. het kiezen voor 1 of 2 jaar abonnement. Ik ken iemand die gaat de 4S halen icm Vodafone en deze persoon twijfelt enorm tussen 1 of 2 jaar.

Ik ga zelf denk ik een sim only halen. Ik heb nu een Iphone 4. Misschien dat ik later een 4S los koop, maar de Sim-only opties zijn zo nadelig. Alsof ze totaal niet willen dat je een sim-only afsluit. Ik gebruik eigenlijk voornamelijk internet op mijn mobiel. (ik heb dus echt 1 gig nodig) Bellen en SMS maakt me niet zoveel uit. Maar ik kan geen enkel sim-only abonnement vinden van Vodafone (ik heb een onder ons nog) waar veel data in zit en laag aantal minuten/SMS...
Ik zou gewoon voor een 2 jarig abonnement gaan en de iPhone 4S na een jaar verkopen om vervolgens met een kleine aanbetaling de iPhone 5/6 te halen. Kom je goedkoper uit dan 1 jarig abonnement te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Wie hebben er eigenlijk ervaring met een iphone icm telfort? Is het internet erg veel trager (in gebruiksbeleving ook) dan bij de andere providers? Zijn er andere nadelen?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:47
Painxiom schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:37:
Wie hebben er eigenlijk ervaring met een iphone icm telfort? Is het internet erg veel trager (in gebruiksbeleving ook) dan bij de andere providers? Zijn er andere nadelen?
Diezelfde vraag heb ik ook al een tijdje. Ik kan er echter weinig info over vinden, ook via Google. Alsof er weinig gebruikers zijn met Telfort en 3G oid. Wel de standaard 'op plek x heb ik weinig bereik' maar ook een aantal 'nooit problemen mee gehad' verhaaltjes (op bijv. iphoneclub.nl).

Als ik Telfort bel zijn ze er heilig van overtuigd dat ze dezelfde dekking en kwaliteit hebben als KPN, dus ik denk dat ik dan maar voor hen ga. Kan ik tenminste een 1,5GB bundel nemen en staat personal hotspot niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorconmgn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-08 07:10
Bij Vodafone kun je bij de meeste abonnementen wel steeds voor 2,50 100mb aan data extra inkopen...
Als je data verbruik erg schommelt neem je een databundel van 400 mb (bijvoorbeeld) en kost het maar 5 euro extra als je 600 mb verbruikt...
Dit is voor mij wel een goede deal, maar ken het verbruik an de rest natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:41
Red Nalie schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:59:

Als ik Telfort bel zijn ze er heilig van overtuigd dat ze dezelfde dekking en kwaliteit hebben als KPN, dus ik denk dat ik dan maar voor hen ga. Kan ik tenminste een 1,5GB bundel nemen en staat personal hotspot niet uit.
Dekking en kwaliteit is niet zo raar, Telfort gebruikt immers het KPN netwerk. Ze kunnen moeilijk slechtere kwaliteit hebben dan KPN, als ze dezelfde zendmasten gebruiken. Snelheden kunnen ze wel cappen, maar dekking zal precies hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Jorconmgn schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:48:
Bij Vodafone kun je bij de meeste abonnementen wel steeds voor 2,50 100mb aan data extra inkopen...
Als je data verbruik erg schommelt neem je een databundel van 400 mb (bijvoorbeeld) en kost het maar 5 euro extra als je 600 mb verbruikt...
Dit is voor mij wel een goede deal, maar ken het verbruik an de rest natuurlijk niet.
Ik vind 2,50 voor 100mb echt heel karig. Eerst kreeg je 1024 mb voor 10 euro. Nu krijg je voor hetzelfde bedrag 400 mb. Daling tot 40% van het origineel. Maar ik heb geen keus. Ik zal het ook nemen. Ik moet namelijk bij Vodafone blijven.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Stranglem schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:30:
[...]

Ik vind 2,50 voor 100mb echt heel karig. Eerst kreeg je 1024 mb voor 10 euro. Nu krijg je voor hetzelfde bedrag 400 mb. Daling tot 40% van het origineel. Maar ik heb geen keus. Ik zal het ook nemen. Ik moet namelijk bij Vodafone blijven.
Ik betaal 2.95 voor eindeloos online xtra snel @Hi. En tegenwoordig vinden mensen 2,5 voor 100MB goedkoop. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Jammer dat er geen abonnementen bestaan van vodafone met weinig minuten/SMS en veel data. Als ik nu kijk naar de sim-only abonnementen voor m'n iPhone 4 (waar ik veel data verbruik), dan is 600 mb sim only ruim 40 euro per maand. Ongelooflijk.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 12:58
Stranglem schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:31:
Jammer dat er geen abonnementen bestaan van vodafone met weinig minuten/SMS en veel data. Als ik nu kijk naar de sim-only abonnementen voor m'n iPhone 4 (waar ik veel data verbruik), dan is 600 mb sim only ruim 40 euro per maand. Ongelooflijk.
Tja ommekeer van de markt, ook wij willen zometeen met onze LTE 4G telefoons op een netwerk. En dat netwerk kan je niet bouwen als je huidige winstmodel is ingestort over de afgelopen jaren door opkomst van WhatsApp en etc. Er moet geld binnenkomen om te kunnen innoveren, en dat doen ze dan ook de abonnement vorm aanpassen aan wat de markt vraagt anno 2011 en daarvoor laten betalen. Dus data ipv minuten en sms, ook ik kom hoger uit helaas...maar ik begrijp wel dat er geld nodig is om in de bandbreedte behoefte te kunnen voorzien komende jaren.

Ben wel van mening dat van die accefietjes zoals bij T-Mobile dat het "netwerk vol zat" enkele maanden en dat ze te laat hebben bijgebouwd niet meer kunnen met deze prijzen. Immers we betalen nu primair voor data dus dat moet altijd werken, jammer als bellen het dan even een dag niet doet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Vroeger had je nog op de non-provider sites (GSMweb.nl, studentmobiel, gsmplaza) betere prijzen dan op de sites van de providers zelf, maar ik zie nu exact dezelfde prijzen. Drama zeg. Ik zie totaal geen voordeel om bij alternatieve sites te bestellen. (Ik heb gekeken naar sim-only's btw)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:13
Ben net gebeld door vodafone, dat m'n bestelling geannuleerd was omdat het een hack betreft :+ Maar als compensatie willen ze hem toch leveren voor 565 euro :) Niet gedaan want ik had er al 1 besteld. Zijn meer mensen hiervoor gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3p0x schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:09:
Ben net gebeld door vodafone, dat m'n bestelling geannuleerd was omdat het een hack betreft :+ Maar als compensatie willen ze hem toch leveren voor 565 euro :) Niet gedaan want ik had er al 1 besteld. Zijn meer mensen hiervoor gebeld?
Ja ik ook, mag hem toch hebben voor 565,-

@ stranglem, ik heb nog een ABO van Vodafone te koop, 20 maanden sim only bel 275-sms 550-en 1GB snel internet 7,2mb voor 19,75 pmnd.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Ook ik ben gebeld en krijg hem gewoon voor die € 565….
Ze beginnen morgen met versturen.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombove
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-07-2023
Zojuist KPN Safe gebeld. Momenteel ben ik T-mobile klant, maar ik wil overstappen naar KPN. Natuurlijk wel proberen om zoveel mogelijk korting te krijgen. Ik heb daarom flink gebluft met een aanbieding van T-mobile. Ze vonden het trouwens wel vreemd hoe ik aan dat KPN Safe nummer kwam. Ik vertelde dat ik was doorverbonden.

Er werd me aan aanbieding gedaan van 7,50 korting op het abbo zonder aansluitkosten. Echter bleek dat die jongeman zich had vergist, want hij sprak over een Bel-SMS-Web 250 met een Iphone (489 euro). Deze combinatie is namelijk niet mogelijk.

Daarna kwam hij terug met Bel-SMS-WebXL 275 en 350. Nog steeds met de 7,50 korting maar opeens! kon hij de aansluitkosten niet meer weghalen (niet mogelijk volgens het systeem.. kon eerder in het gesprek wel!) en korting op de Iphone (389 euro & 359 euro) deed hij ook niet aan...

Jammer dat het op vooral op die 30 euro aansluitkosten stuk loopt. Die 7,50 is dus sowieso mogelijk en daar had ik al tevreden mee geweest. Het ging om een 1 jarig abonnement.

Iemand tips en/of nog een keer bellen?

ps. graag bevestiging of die KPN jongen keihard liegt over het niet mogelijk van weglaten aansluitkosten en korting Iphone voor nieuwe klant 1 jaar.

[ Voor 48% gewijzigd door tombove op 27-10-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joffrey19 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:25:
[...]

Mijn iphone is in het toilet gevallen. Unigarant heeft mij de waterschade volledig vergoed. M.i. kan dit ook als onvoldoende eigen zorg vallen. Dus denk dat val schade ook gedekt wordt.
Welke verzekering hen je dan? Kan je wat meer gegevens geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tombove schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:27:
Zojuist KPN Safe gebeld. Momenteel ben ik T-mobile klant, maar ik wil overstappen naar KPN. Natuurlijk wel proberen om zoveel mogelijk korting te krijgen. Ik heb daarom flink gebluft met een aanbieding van T-mobile. Ze vonden het trouwens wel vreemd hoe ik aan dat KPN Safe nummer kwam. Ik vertelde dat ik was doorverbonden.

Er werd me aan aanbieding gedaan van 7,50 korting op het abbo zonder aansluitkosten. Echter bleek dat die jongeman zich had vergist, want hij sprak over een Bel-SMS-Web 250 met een Iphone (489 euro). Deze combinatie is namelijk niet mogelijk.

Daarna kwam hij terug met Bel-SMS-WebXL 275 en 350. Nog steeds met de 7,50 korting maar opeens! kon hij de aansluitkosten niet meer weghalen (niet mogelijk volgens het systeem.. kon eerder in het gesprek wel!) en korting op de Iphone (389 euro & 359 euro) deed hij ook niet aan...

Jammer dat het op vooral op die 30 euro aansluitkosten stuk loopt. Die 7,50 is dus sowieso mogelijk en daar had ik al tevreden mee geweest. Het ging om een 1 jarig abonnement.

Iemand tips en/of nog een keer bellen?

ps. graag bevestiging of die KPN jongen keihard liegt over het niet mogelijk van weglaten aansluitkosten en korting Iphone voor nieuwe klant 1 jaar.
Zojuist gebeld.

Vanochtend kreeg ik een aanbieding van 5 euro korting per maand en de iphone 32gb zwart voor 140 euro. Ik ben daar nooit meer voor teruggebeld.

Toen om half 7 nog een keer gebeld en toen kreeg ik de aanbieding van 10 euro per maand korting. Ik blufte en zei ik doe het alleen als de aansluitingskosten niet in rekening worden gebracht. Was niet mogelijk volgens hem en hij mocht ook niet meer korting geven vanwege een nieuwe aansluiting.

Volgens mij denken ze daar echt hoe komen die mensen allemaal hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 11:47

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

thaan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:53:
[...]

Dekking en kwaliteit is niet zo raar, Telfort gebruikt immers het KPN netwerk. Ze kunnen moeilijk slechtere kwaliteit hebben dan KPN, als ze dezelfde zendmasten gebruiken. Snelheden kunnen ze wel cappen, maar dekking zal precies hetzelfde zijn.
3.6Mbit bij Telfort, verder zijn de Sim Only tarieven daar best gunstig in vergelijking met VF bijvoorbeeld:

300minuten/100sms/1GB@3.6Mbit = €16,85 (Na 6 maanden €19,85 p/m), tweejarig contract

bij elkaar
€485 abonnementskosten
€749 voor 32GB 4S
= €1234

Bij VF voor hetzelfde:
€1320 abo (24*€55, Messaging 55 = 300minuten/800MB@7.2Mbit)
€149
= €1496

of met de BSW Smart truuk:
€1330 abo (8*32,5 + 16*65 + 30 => 275 minuten/1600MB@14,4Mbit)
€261
= €1591

het verschil zit hem dus voornamelijk in internetsnelheden/datalimieten.

edit:
Bij Hi i250 2 jaar:
€1080 abo (250min/500sms/1GB@7,2Mbit)
€260
=€1340

T-Mobile iSmart 300 2jaar:
€1020 abo (300min/sms/1GB@7.2Mbit)
€309
=€1329

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Kite op 27-10-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:50:
[...]

Welke verzekering hen je dan? Kan je wat meer gegevens geven?
Ik zat er ook al naar te kijken. Ze hebben een verzekering voor mobiele apparatuur: http://www.unigarant.nl/U...ingen/Mobiele+Apparatuur/

In de voorwaarden staat wel dat schade die in je eigen woning is opgelopen niet vergoed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Nou ik heb zojuist ook de 4S besteld.
Bij de Phonehouse hadden ze er 30 gekregen, maar ik was nr. 37. Nog even afwachten dus.
Omdat ik nog een Groupon voucher had en mijn vorige android telefoon heb kunnen verkopen zit ik nog wel te twijfelen tussen 1 of 2 jaar abbo.. het scheelt éénmalig 130 euro. *gelukkig* kan ik er nog even over nadenken.

wat betreft verzekering: ik las laatst ergens dat die speciale verzekeringen grote onzin is, omdat je het toch vaak op de inboedel of reisverzekering kan gooien. verschilt natuurlijk wel per maatschappij, maar is het nakijken wel waard.

[ Voor 25% gewijzigd door yorroy op 27-10-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:10:
[...]

Volgens mij denken ze daar echt hoe komen die mensen allemaal hier :+
Haha als jullie mijn naam maar niet noemen :P

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Laatst online: 15-03-2024
Volgens mij heb ik het addertje bij telfort gevonden.
Er wordt nog betaald per minuut en in de bundel zitten alleen belminuten en geen sms.. Dan wordt zelfs KPN mobiel nog niet zo gek als je kijkt naar een abbo rond de 50 euro per maand.

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:16:
[...]

Ja ik ook, mag hem toch hebben voor 565,-

@ stranglem, ik heb nog een ABO van Vodafone te koop, 20 maanden sim only bel 275-sms 550-en 1GB snel internet 7,2mb voor 19,75 pmnd.
Klinkt goed. kan je me een pm sturen met je email?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Laatst online: 14-09 23:58
falcon123 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:12:
Hi ik heb ook een ander truukje ondekt,

dit is meer het truukje dat je vorig jaar ook bij iPhone 4 kon doen.

als bijvoorbeeld die iPhone abonnementen je niet aanstaan, zou je eventueel zo'n Bel+SMS+web smart abonnement kunnen nemen via omweg en de prijs van de telefoon is dan ook gelijk iets goedkoper + 8 of 4 maanden 50% korting op Abbo prijs.

truukje gaat als volgt:

je klikt op de iPhone die je wilt en klikt het Abbo weg en gaat naar de link boven "Mobiel Bellen" --> Abonnementen --> Kies je Abbo en druk op Meer info i.p.v. "Bestel" als je bij overzicht van je Abbo bent klik degene aan die je wilt en je ziet dat je niet ook kan toevoegen.
[...]
Is deze manier volgens Vodafone wel gewoon "rechtmatig"?
Ik lees nu namelijk overal dat mensen die met een vergelijkbaar trucje waarbij korting werd verkregen op een los toestal, deze orders allemaal zijn geannuleerd.

Is het nu de verwachting dat Vodafone ook de orders via bovenstaande manier gaat annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
De telefoons vanaf heden die via trucje los zijn aangeschaft zijn niet meer geannuleerd en mensen krijgen als goed als hun telefoon voor de prijs van 565,-

Dat is wat ik nu lees op iphoneclub en hier op het forum....

Mijn huisgenoot had het bovenstaande korting op abbo trucje vorig jaar ook gedaan en bij hem was er geen probleem.
Hij kreeg gewoon z'n iPhone en z'n abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
bartos88 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:49:
[...]

Ik zat er ook al naar te kijken. Ze hebben een verzekering voor mobiele apparatuur: http://www.unigarant.nl/U...ingen/Mobiele+Apparatuur/

In de voorwaarden staat wel dat schade die in je eigen woning is opgelopen niet vergoed wordt.
Ik heb al eerder in dit topic beschreven dat ik al 2x volledige reparatie kosten terug heb gekregen via deze verzekering. Twee x total loss door water schade. Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Painxiom schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:43:
Volgens mij heb ik het addertje bij telfort gevonden.
Er wordt nog betaald per minuut en in de bundel zitten alleen belminuten en geen sms.. Dan wordt zelfs KPN mobiel nog niet zo gek als je kijkt naar een abbo rond de 50 euro per maand.
Idd telfort is per minuut. Maar een sms bundel van 300sms is niet super duur. En dan heb je 300min en 300sms. Maar dan ben je wel evenveel kwijt als grote providers die sneller internet hebben en per seconde afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
joffrey19 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:21:
[...]

Ik heb al eerder in dit topic beschreven dat ik al 2x volledige reparatie kosten terug heb gekregen via deze verzekering. Twee x total loss door water schade. Echt een aanrader.
Was dat ook in je eigen woning? Of hebben ze daar toen niet naar gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
bartos88 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:52:
[...]

Was dat ook in je eigen woning? Of hebben ze daar toen niet naar gevraagd?
Hebben ze niet naar gevraagd. De laatste x had mijn vriendin hem in de wc laten vallen. Apple vroeg 250 voor een nieuw (misschien refurbished) toestel. Unigarant heeft dit excl eigen risico uitgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite

Mr_Kite

of het aan mijn bel-skills lag weet ik niet, maar ik kreeg bij KPN te horen dat er voor nieuwe abonnees geen korting wordt gegeven, niet op het abonnement en niet op het toestel. Ik heb me netjes voorbereid en alle verschillende alternatieven op een rijtje gezet maar ze waren ongevoelig voor de concurrentie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
joffrey19 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:22:
[...]

Idd telfort is per minuut. Maar een sms bundel van 300sms is niet super duur. En dan heb je 300min en 300sms. Maar dan ben je wel evenveel kwijt als grote providers die sneller internet hebben en per seconde afrekenen.
Als je zoals ik veel data nodig hebt (1,5GB bundel) en maar 68minuten (afgerond op hele minuten) belt dan ben ik bij Telfort het beste uit.

100minuten / 100 sms + 1,5GB bundel is 34.85 per maand. Daar komen vrij weinig andere providers bij de buurt zoals ik het nu zie. Eens kijken of Telfort op korte termijn kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Mr_Kite schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:27:
of het aan mijn bel-skills lag weet ik niet, maar ik kreeg bij KPN te horen dat er voor nieuwe abonnees geen korting wordt gegeven, niet op het abonnement en niet op het toestel. Ik heb me netjes voorbereid en alle verschillende alternatieven op een rijtje gezet maar ze waren ongevoelig voor de concurrentie...
Ik heb zonder grappen wel 20 dm's/e-mails gehad over mijn aanpak.. de meeste hebben succes gehad hiermee. Wellicht dat een manager de hoeveelheid aanvragen voorbij ziet komen en wellicht dit nu doorheeft :( :P

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen gebeld door Vodafone voor een afleveringsafspraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite

Mr_Kite

Workaholic schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:43:
Ik heb zonder grappen wel 20 dm's/e-mails gehad over mijn aanpak.. de meeste hebben succes gehad hiermee. Wellicht dat een manager de hoeveelheid aanvragen voorbij ziet komen en wellicht dit nu doorheeft :( :P
waar op zich niets mis mee is toch? Als ze hiermee nieuwe aansluitingen kunnen doen is dat alleen maar positief en halen zij hun targets. Misschien probeer ik het aan het eind van de middag nog een keer... Kreeg overigens eerst te horen dat ik voor nieuwe abonnementen sowieso aan het verkeerde adres was bij Save en ze vroegen om mijn telefoonnummer - en werd 1 minuut later teruggebeld door iemand van Save?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Gewoon blijven proberen, ik heb een aantal niet kpn/hi mensen ook geholpen aan een abbo inclusief korting + betere toestelprijs.

Die jongens moeten inderdaad hun targets halen ;) Ik helaas ook.. maar de leads moet ik zelf genereren :( Zij hoeven het alleen maar in te koppen :O

[ Voor 21% gewijzigd door Workaholic op 28-10-2011 09:55 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJvG
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-11-2011
k ben heel sterk aan het twijfelen tussen kpn of telfort
In het verleden heb ik een iPhone met t-mobile gehad. Maar bij dat netwerk wil ik nooit meer!

Gezien mijn bel en datagedrag vallen de overige providers (denk ik) af.

Ik bel gemiddeld rond de 250 tot 300 min per maand. Qua data zit ik rond de 800mb per maand. Smsen in geval van nood, lees hooguit 10 berichten per maand.
Ik ben T-Mobile gewend qua snelheid en dat komt vaak uit de speedtest niet hoger dan 1mbps en hooguit eens 2mbps.

Na lang zoeken en vergelijken kom ik bij de volgende abonnementen uit:

KPN Personal sim
* 275 min/sms
* 750mb
* voordeeloptie 250mb (wat ik dus wel standaard gebruik van ga maken)
* € 50,-
Voordelen: belminuten betalen per seconde, maandelijks abonnement aanpassen, hoewel de data dan ook naar beneden gaat, zal dit voor mij geen optie zijn.
Nadelen: internet 14,4 mpbs, volgende de dekkingskaart is het maximale haalbaar een verbinding van 7,2 mbps, niet echt een nadeel

Toestelprijs: € 279,95 (32GB)
Aansluitkosten: € 29,95
Totaalkosten na 24 maaden: € 1.509,90

Telfort
* 300 min
* 1GB
* € 40,90

Voordelen: data die over is wordt automatisch 1 maand meegenomen, KPN netwerk.
Nadelen: internet 3,6 mpbs, afreken per minuut!! Smsen zonder bundel 30 cent per stuk (was een smsje in 1998 niet 30 gulden cent!)

Toestelprijs: € 279 (32GB)
Totaalkosten na 24 maaden: € 1.126,95 (korting 1ste 4 maanden verrekend)

Voor mij regio geld een maximale snelheid van 7,2 mbps (aldus KPN dekkingskaart). Telfort bied 3,6 mbps aan. Betekent dit dat ik er dus wel vanuit kan gaan dat ik een verbinding rond de 3,6mbps heb, als ik een abo bij Telfort afsluit, in mij gebied?
Is het verschil daadwerkelijk merkbaar, voor huis tuin en keuken mobielinternet (oftewel websites bezoeken / social media / mail (ben wel actie gebruiken en mail veel) tussen 7,2 en 3,6 mbps.

Ik heb een iPad wifi en ik begrijp dat KPN het toestaat (niet officieel) dat je een personal hotspot kan aanzetten op een je iPhone?
Dit zal dan nog een reden voor me zijn om naar KPN over te stappen.

Welke optie is volgens jullie het beste?
Mocht iemand een ander voorstel / provider weten, voorstellen zijn zeer welkom. Want na un week in alle abo's gedoken te hebben zie ik het beste abonnement er nog niet voor 100% tussen uit springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
MrJvG schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:11:
k ben heel sterk aan het twijfelen tussen kpn of telfort
In het verleden heb ik een iPhone met t-mobile gehad. Maar bij dat netwerk wil ik nooit meer!

Gezien mijn bel en datagedrag vallen de overige providers (denk ik) af.

Ik bel gemiddeld rond de 250 tot 300 min per maand. Qua data zit ik rond de 800mb per maand. Smsen in geval van nood, lees hooguit 10 berichten per maand.
Ik ben T-Mobile gewend qua snelheid en dat komt vaak uit de speedtest niet hoger dan 1mbps en hooguit eens 2mbps.

Na lang zoeken en vergelijken kom ik bij de volgende abonnementen uit:

KPN Personal sim
* 275 min/sms
* 750mb
* voordeeloptie 250mb (wat ik dus wel standaard gebruik van ga maken)
* € 50,-
Voordelen: belminuten betalen per seconde, maandelijks abonnement aanpassen, hoewel de data dan ook naar beneden gaat, zal dit voor mij geen optie zijn.
Nadelen: internet 14,4 mpbs, volgende de dekkingskaart is het maximale haalbaar een verbinding van 7,2 mbps, niet echt een nadeel

Toestelprijs: € 279,95 (32GB)
Totaalkosten na 24 maaden: € 1.509,90

Telfort
* 300 min
* 1GB
* € 40,90

Voordelen: data die over is wordt automatisch 1 maand meegenomen, KPN netwerk.
Nadelen: internet 3,6 mpbs, afreken per minuut!! Smsen zonder bundel 30 cent per stuk (was een smsje in 1998 niet 30 gulden cent!)

Toestelprijs: € 279 (32GB)
Totaalkosten na 24 maaden: € 1.126,95 (korting 1ste 4 maanden verrekend)

Voor mij regio geld een maximale snelheid van 7,2 mbps (aldus KPN dekkingskaart). Telfort bied 3,6 mbps aan. Betekent dit dat ik er dus wel vanuit kan gaan dat ik een verbinding rond de 3,6mbps heb, als ik een abo bij Telfort afsluit, in mij gebied?
Is het verschil daadwerkelijk merkbaar, voor huis tuin en keuken mobielinternet (oftewel websites bezoeken / social media / mail (ben wel actie gebruiken en mail veel) tussen 7,2 en 3,6 mbps.

Ik heb een iPad wifi en ik begrijp dat KPN het toestaat (niet officieel) dat je een personal hotspot kan aanzetten op een je iPhone?
Dit zal dan nog een reden voor me zijn om naar KPN over te stappen.

Welke optie is volgens jullie het beste?
Mocht iemand een ander voorstel / provider weten, voorstellen zijn zeer welkom. Want na un week in alle abo's gedoken te hebben zie ik het beste abonnement er nog niet voor 100% tussen uit springen.
Op papier is Telfort het beste denk ik. Zelfde KPN netwerk, personal hotspots wordt niet uitgeschakeld tot op heden en 't is goedkoper.

Praktijkervaringen zijn érg moeilijk te vinden. Heb de afgelopen dagen in de trein (3 uur per dag) gezocht in de trein naar ervaringen maar ze zijn er simpelweg niet (of oud, of erg mager).

Ik denk dat ik Telfort ga nemen, zit alleen even te dubben of ik 1 of 2 jaar zal nemen.

Over deze hele maand heb ik 68 minuten gebeld (afgerond op hele minuten per gesprek) en 65 SMS'jes. Ik heb aan 100/100 genoeg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJvG
Thanks!
Ik denk zelf ook dat ik voor Telfort ga. De prijzen en data spreken me daar meer aan dan KPN.
Bovendien valt het voordeel van het aanpassen van je bundel (waarbij dus ook je de data zakt) in het niets met het prijsverschil met Telfort.

Bovendien na T-Mobile met een verbinding van 1mbps denk ik dat er alleen maar op vooruit kan gaan en het KPN netwerk is betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Mr_Kite schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:27:
Een andere tweaker heeft het geloof ik wel 4x geprobeerd. Dus misschien net afhankelijk wie je krijgt. Maar die kreeg ook in ieder geval de 10eur korting.

Zou wel kunnen dat ze het trucje doorhebben, maar zou het gewoon blijven proberen. Je hebt toch niets te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombove
Bij KPN save is er nu een keuzemenu ingebouwd...helaas. Je komt dus niet meer bij de save afdeling terecht. Iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 45% gewijzigd door tombove op 28-10-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite

Mr_Kite

Workaholic veroorzaakt complete chaos bij KPN save :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Mr_Kite schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:38:
Workaholic veroorzaakt complete chaos bij KPN save :)
Haha, workaholic heeft ervoor gezorgd dat KPN zijn bestelprocessen aanpast :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombove
Het kan niet meer denk ik

Update: toch gelukt 10 euro korting bij 2 jarig KPN abbo. Uiteindelijk hele goede service en Iphone morgen al binnen!

[ Voor 81% gewijzigd door tombove op 28-10-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJvG
Red Nalie schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:15:
[...]
Op papier is Telfort het beste denk ik. Zelfde KPN netwerk, personal hotspots wordt niet uitgeschakeld tot op heden en 't is goedkoper.

Praktijkervaringen zijn érg moeilijk te vinden. Heb de afgelopen dagen in de trein (3 uur per dag) gezocht in de trein naar ervaringen maar ze zijn er simpelweg niet (of oud, of erg mager).
Hoe zit het trouwens met het 3,6 mbps verbinding? Is dit voldoende, maar belangrijker haal je dit ook meestal, om fatsoenlijk te kunnen internetten met een iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gebeld met Vodafone, wat een ellende. Ze zijn zeer moeilijk te pakken te krijgen, je staat lang in de wacht en vervolgens ben ik 2 keer gewoon weggeklikt en 1 keer verkeerd doorverbonden.

Toen ik eindelijk de afdeling 'loyalty' te pakken had werd mij verteld dat ik morgen (vandaag dus) terug zou moeten bellen omdat de prijzen van de iphone 4s nog niet bekend waren (?).

Afijn, ik had me goed voorbereid en nadat ik ze vandaag eindelijk te pakken had, bleek ik bijna tot geen korting te kunnen krijgen. Ik ben al jaren klant van Vodafone maar dat deed er niet toe. Vodafone kan geen toestel korting geven omdat dat niet 'mag' van Apple. Abo korting gaat ook extreem moeizaam. Uiteindelijk met veel bloed zweet en tranen, en met tussenkomst van de afdelingsmanager heb ik er 1 maand abo af weten te praten en 40 euro korting op het toestel ( was bij wijze van hoge uitzondering).

Het zou dan gaan om een iphone 4s 16gb gaan met een ismart abo van 42,50 totaal 1106,50 over 24 maanden. Op het 32gb model wat ik eigenlijk wilde hebben kon helemaal geen korting worden gegeven. Toen ik aangaf dat ik dat raar vond, kon me niet worden uitgelegd waarom.

Al met al zeer teleurstellend. Ik vind mijzelf best een aardige onderhandelaar en heb ook aardig wat ervaring in de verkoop maar vanuit Vodafone was er gewoon ruimte voor onderhandelen. Ik baal ook dat inmiddels het 'truukje' op de Vodafone website niet meer werkt (altans het werkt wel maar het toestel is nu fors duurder geworden).

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 15:33 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ben ik gebeld door Vodafone, omdat ik interesse had getoond in de iPhone 4S. Via de telefoon konden ze mij korting geven die niet in de winkels gegeven kan worden. Uiteindelijk bleek het te gaan om een korting van EUR 25 (in het geval van de 32 GB versie). Wat een korting! ;) Ik dacht zelf aan 1 - 3 maanden gratis voor een trouwe abonnee. Maar aan de prijzen kunnen ze niets doen, want "Apple heeft de prijzen van het toestel en de abonnementen vastgesteld". 'tuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 02:14 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
tombove schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:45:
Het kan niet meer denk ik

Update: toch gelukt 10 euro korting bij 2 jarig KPN abbo. Uiteindelijk hele goede service en Iphone morgen al binnen!
Gelukkig, gewoon even geluk hebben wie je te pakken krijgt. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasmancini28
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:24
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 02:13:
Vandaag ben ik gebeld door Vodafone, omdat ik interesse had getoond in de iPhone 4S. Via de telefoon konden ze mij korting geven die niet in de winkels gegeven kan worden. Uiteindelijk bleek het te gaan om een korting van EUR 25 (in het geval van de 32 GB versie). Wat een korting! ;) Ik dacht zelf aan 1 - 3 maanden gratis voor een trouwe abonnee. Maar aan de prijzen kunnen ze niets doen, want "Apple heeft de prijzen van het toestel en de abonnementen vastgesteld". 'tuurlijk.
Bij mij hetzelfde verhaal. Belde vodafone sales en kreeg 25 euro toestelkorting aangeboden bij een verlenging. Verder kon er helemaal niets meer af. Daarnaast ook nog een levertijd van een maand voor de 16gb versie zwart :( . Ben dus niet echt enthousiast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Iemand al een 32gb via KPN geleverd gekregen. Ikke nog niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Laatst online: 08-05 07:44
Net maar bij the PhoneHouse een T-mobile abonnement afgesloten.

34,50 per maand en 310 euro voor het toestel bij een 1 jarig abonnement.(met studentenpas korting) :D

WIlde eigenlijk liever verlengen bij Hi of KPN maar die hadden idiote prijzen voor 1 jarige abonnementen (scheelde meer als 100 euro). Hopen dat mijn toestel snel komt.

* Timo is ;) :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Timo op 30-10-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekebakker94
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik ben ook van plan een iphone 4s bij t-mobile te halen.
Is het voordeliger om een 1 jarig abonnement te nemen omdat je dan het tweede jaar korting krijgt op je abonnement en omdat je dan het toestel, wat je bij de verlenging krijgt, kan verkopen?
En heeft iemand ervaring met deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over mobiel internet; ik ben aan het oriënteren op een 4S (mag over 2 weken overstappen). Datalimiet is belangrijk voor me. Hoeveel merk ik bij normaal tot intensief gebruik (mailen, sociale media, internet / artikelen lezen) van het verschil tussen 3,6 / 7,2 / 14,4 mb/s? Er wordt in het forum wel over gesproken, maar zijn er mensen die bijvoorbeeld uit ervaring het verschil kunnen omschrijven? En heeft een hogere snelheid ook nog het risico dat je de limiet sneller verstookt?

Een 1 jarig abonnement is meestal goedkoper, als je daarna een redelijk simonly abbo kunt vinden. Ik heb de rekensom gemaakt bij een 32GB 4S bij Telfort met 300 minuten, 25 sms, 1,5GB data. Als ik daar een éénjarig abbo neem en 2e jaar simonly neem scheelt het 70 euro in totaal. Bij andere providers is dit vergelijkbaar, al kun je bij de andere providers geen simonly met snel internet nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:30:
Even een vraagje over mobiel internet; ik ben aan het oriënteren op een 4S (mag over 2 weken overstappen). Datalimiet is belangrijk voor me. Hoeveel merk ik bij normaal tot intensief gebruik (mailen, sociale media, internet / artikelen lezen) van het verschil tussen 3,6 / 7,2 / 14,4 mb/s? Er wordt in het forum wel over gesproken, maar zijn er mensen die bijvoorbeeld uit ervaring het verschil kunnen omschrijven? En heeft een hogere snelheid ook nog het risico dat je de limiet sneller verstookt?
Ik heb twee abo's; theoretisch 3,6 en een met 7,2 maar het verschil is nihil. Alles sneller dan 2mbit is prima; of je moet hele specifieke eisen hebben. Tevens is de dekking voor de hogere snelheden nog erg beperkt.

Mbt je data limiet kun je hem inprincipe er sneller doorheen trekken, maar bij gelijk gebruik zal dit minimaal zijn. Youtube filmpjes zullen sneller verder bufferen maar daar en tegen staat ook weer dat in de toekomst door die hogere snelheid er überhaupt minder gebufferd hoeft te worden dus. Dat is ook nihil. Voor mij is alles boven de 2mbit in de praktijk gelijk en is je datalimiet eigenlijk veel interessanter om naar te kijken.
Een 1 jarig abonnement is meestal goedkoper, als je daarna een redelijk simonly abbo kunt vinden. Ik heb de rekensom gemaakt bij een 32GB 4S bij Telfort met 300 minuten, 25 sms, 1,5GB data. Als ik daar een éénjarig abbo neem en 2e jaar simonly neem scheelt het 70 euro in totaal. Bij andere providers is dit vergelijkbaar, al kun je bij de andere providers geen simonly met snel internet nemen.
Je hebt gelijk dat dit goedkoper is, en je neemt dan een eventuele korting nog niet eens mee in dat tweede jaar volgens mij. Maar houd er rekening mee dat je nog niet kan voorspelen wat voor een abo's ze hebben over 2 jaar en dat er dan misschien nog karigere data limieten bestaan...

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekebakker94
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Flappiewappie schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:38:
[...]
Je hebt gelijk dat dit goedkoper is, en je neemt dan een eventuele korting nog niet eens mee in dat tweede jaar volgens mij. Maar houd er rekening mee dat je nog niet kan voorspelen wat voor een abo's ze hebben over 2 jaar en dat er dan misschien nog karigere data limieten bestaan...
Dat risico wil ik wel lopen.
Is er nog iemand die ervaring heeft met het verkopen van een nieuwe iphone na verlenging van zijn/haar abonnement? Is dat een goed idee om te doen?
Worden iPhones simlock vrij verkocht en heeft dat invloed op de verkoop? (dus als er na het 1-jarig contract een nieuwe iPhone voor tweedehands verkoop wordt genomen)

[ Voor 11% gewijzigd door koekebakker94 op 30-10-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJvG
koekebakker94 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:48:
[...]
Is er nog iemand die ervaring heeft met het verkopen van een nieuwe iphone na verlenging van zijn/haar abonnement? Is dat een goed idee om te doen?
Ik heb zojuist mijn iPhone 3GS, 32 GB voor 290 euries verkocht. Dus ja dat is goed te doen. iPhone's verliezen nauwelijks waarde tegenover andere telefoons.
Nou moet ik wel toegeven dat het toestel compleet nieuw is, omdat er schade aan was waardoor ik van de verzekering een compleet nieuwe heb gekregen.
Voor mijn iPhone 3G kreeg ik bij de The Phone House nog een inruilkorting van 85 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

[...]

Worden iPhones simlock vrij verkocht en heeft dat invloed op de verkoop? (dus als er na het 1-jarig contract een nieuwe iPhone voor tweedehands verkoop wordt genomen)
Die constructie komt niet zo vaak voor; maar als je het doet kun je hem natuurlijk wel tegen de hoofdprijs verkopen (met hoogstens 10% verlies tov de nieuwprijs waarschijnlijk).

Wat je vaker ziet is dat dan het 1 jaar oude model word verkocht (met een verlies van pak em beet 25%) en dat er dan verder gebeld gaat worden met de nieuwe iPhone. In de praktijk zal deze optie ook verleidelijker zijn om te doen ;-) .

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappiewappie schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:38:
[...]

Ik heb twee abo's; theoretisch 3,6 en een met 7,2 maar het verschil is nihil. Alles sneller dan 2mbit is prima; of je moet hele specifieke eisen hebben. Tevens is de dekking voor de hogere snelheden nog erg beperkt.

Mbt je data limiet kun je hem inprincipe er sneller doorheen trekken, maar bij gelijk gebruik zal dit minimaal zijn. Youtube filmpjes zullen sneller verder bufferen maar daar en tegen staat ook weer dat in de toekomst door die hogere snelheid er überhaupt minder gebufferd hoeft te worden dus. Dat is ook nihil. Voor mij is alles boven de 2mbit in de praktijk gelijk en is je datalimiet eigenlijk veel interessanter om naar te kijken.

[...]

Klopt, ik neem de korting nog niet mee. Maar dat doe ik bij het abbo met telefoon ook niet. Het risico zit er idd in dat er over 1 jaar (want dan zou ik naar simonly gaan) geen genereuze datalimieten bij simonly meer zijn. Mijn berekening was voor mezelf dan ook meer een reden om voor 1 jaar te gaan, en te hopen op een nieuwe Iphone in dat jaar. De 4S kan dan na een jaar nog goed doorverkocht worden.

Als ik jouw ervaringen mbt snelheid goed lees maakt het bij normaal gebruik dus geen bal uit of je 3,6 mb/s / 7,2 mb/s of 14,4 mb/s heb? (woon in regio R'dam, dekking zou hier 14,4 moeten zijn). In dat geval heeft Telfort voor mijn situatie de beste deal qua prijs, datalimiet en toestelprijs. Zijn er nog andere ervaringen met verschillende snelheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timo schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:45:
Net maar bij the PhoneHouse een T-mobile abonnement afgesloten.

34,50 per maand en 310 euro voor het toestel bij een 1 jarig abonnement.(met studentenpas korting) :D

WIlde eigenlijk liever verlengen bij Hi of KPN maar die hadden idiote prijzen voor 1 jarige abonnementen (scheelde meer als 100 euro). Hopen dat mijn toestel snel komt.

* Timo is ;) :9~
bestaande t-mobile abonnement op 27 oktober verlengd.

1-jarig iSmart 150.
Product: Apple iPhone 4S 16GB Zwart + Microsim
eerste 3 maanden gratis (1 maand extra bijkregen). bijbetalen 409,95 euro. geen aansluit kosten. levertijd 2 weken.

dus 9*29,50+409,95=675,45
Order nummer: 924xxx
is wel redelijk???

btw: waarom een nieuwe microsim als ik al een microsim heb? (nu een iphone 4)

Timo, hoeveel maanden moet je 34.50 betalen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 15:30 . Reden: ben te vergeetachtig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiez1987
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:14
omdat de nieuwe iphone soms problemen heeft met de oudere micorsims volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:24:
[...]

is wel redelijk???
Redelijk ??? dat is een koopje, superdeal zeg maar . :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
[...]

mij iphone 4 16gb 2wk geleden voor 450 verkocht, was wel in perfecte staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Ik las hier of in een ander iPhone topic dat mensen hun iPhone bij unigarant hebben verzekerd. Zijn hier goede ervaringen over?

Ik heb de mijne aangemeld, maar ik zie nu een aflevering bij Radar dat er nogal wat fraude wordt gepleegd met verzekeringen. Ook unigarant doet mee met deze spelletjes..
Nu gaat dit wel over grotere bedragen, maar ik kan me voorstellen dat ze met een iPhone ook snel schade zullen afwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:34
Ik had vandaag ook wel een boeiende ervaring bij Hi. Ik heb er al jaren een sim-only abonnement (alleen bellen en sms-en, nog nooit verlengd), en ik wilde overstappen naar een iphone (4) abonnement. Het begon er al mee dat de toestelprijs bij mijn "persoonlijke" verlengingsaanbod € 190,- was, tegen € 0,- bij het aanbod voor nieuwe klanten. En de abonnementsprijs zelf is ook aan de hoge kant (telfort is omgerekend een tientje lager per maand voor een vergelijkbaar abonnement). Dus de telefoon maar eens gepakt en gevraagd of het niet goedkoper kon. Nee, dat kon niet. Een gratis toestel, zoals voor nieuwe klanten, kon trouwens ook niet omdat ik te weinig belde. Het hoeft geen verdere uitleg dat Hi in dit geval Bye wordt. En een iphone 4 abo hoef ik ook niet meer. Een losse 4s en een sim-only klinkt bij nader inzien ook wel aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Laatst online: 08-05 07:44
[...]

12, een heel jaar. :) Geeft een totaal van 724 voor iSmart 200. Komt vast nog wat bij allemaal, maar vind het zo best betaalbaar. Kan ik tegen de tijd dat de iphone 5 uit is deze weer verkopen en dat geld gebruiken als aanbetaling. :)
Vistajevski schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:50:
Ik had vandaag ook wel een boeiende ervaring bij Hi. Ik heb er al jaren een sim-only abonnement (alleen bellen en sms-en, nog nooit verlengd), en ik wilde overstappen naar een iphone (4) abonnement. Het begon er al mee dat de toestelprijs bij mijn "persoonlijke" verlengingsaanbod € 190,- was, tegen € 0,- bij het aanbod voor nieuwe klanten. En de abonnementsprijs zelf is ook aan de hoge kant (telfort is omgerekend een tientje lager per maand voor een vergelijkbaar abonnement). Dus de telefoon maar eens gepakt en gevraagd of het niet goedkoper kon. Nee, dat kon niet. Een gratis toestel, zoals voor nieuwe klanten, kon trouwens ook niet omdat ik te weinig belde. Het hoeft geen verdere uitleg dat Hi in dit geval Bye wordt. En een iphone 4 abo hoef ik ook niet meer. Een losse 4s en een sim-only klinkt bij nader inzien ook wel aantrekkelijk.
Datzelfde dilemma had ik dus ook, geen enkele optie bij Hi qua prijs betreft ( en qua minuten/sms/mb/ zijn ze ook belachelijk). De 2 jarige abonnementen waren wel "redelijk" maar ook niet meer als dat.

Nu nog op zoek naar hoesjes * Timo gaat op jacht.

[ Voor 95% gewijzigd door Timo op 31-10-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:30:
Houd er wel rekening mee dat het gros van de sim-only abonnementen het niet toestaan om je tegoed mee te nemen naar de volgende maand. Bij telfort is dit b.v. zo.. Een abo met toestel en je kan je tegoed 1 maand meenemen terwijl bij sim-only staat vermeld dat het tegoed slechts 1 maand geldig is en je dus niets kan meenemen.

Ook andere providers passen die truc toe. Bij T-mobile hebben ze naast het het feit dat je je tegoed wel of niet kan meenemen ook het verschil dat er wel of niet per seconde afgerekend kan worden. Die details zie je pas als je de PDF met de abo voorwaarden erbij pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Hierbij de TIP als je van je 2-jarige T-Mobile (iPhone4) contract af wil!
Laat ze een netwerk check doen als je ontvangst problemen hebt, bij mij is het contract ontbonden na 12 maanden abbo. Kan je het toestel overnemen voor €141, doorverkopen of inwisselen voor €275 (via Vodafone site).

Dan neem je via Algebeld.nl een abbo selecteerd eerst provide Vodafone, dan de Iphone en dan de bundel.
Daar gaat de Iphone 4S 16GB voor € 128 bij een abbo van € 42.50, en de eerste 8 maanden 50% korting!

Totale kosten € 1050.50 voor 2 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
[...]

1-jarig iSmart 150.
Product: Apple iPhone 4S 16GB Zwart + Microsim
eerste 3 maanden gratis (1 maand extra bijkregen). bijbetalen 409,95 euro. geen aansluit kosten. levertijd 2 weken.

is wel redelijk???

btw: waarom een nieuwe microsim als ik al een microsim heb? (nu een iphone 4)

Gisteren een tijd met de afdeling verlenging aan te telefoon gezeten maar ze wilde me toch echt geen 3 maanden korting geven. Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 18:38
Ook aan het kijken om zo gunstig mogelijk een 4S te scoren.
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Misschien heb ik het geluk om via-via een actiecode te bemachtigen.
Per 7 november zal de 4S verkrijgbaar zijn via de site. De andere iPhone modellen waren supersnel uitverkocht dus eigenlijk niet handig voor mijzelf om het te delen. Maar ach I'm a O-)

Kan het beter dan de exclusieve personeelsaanbieding van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanderwolf schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:21:
Ook aan het kijken om zo gunstig mogelijk een 4S te scoren.
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Misschien heb ik het geluk om via-via een actiecode te bemachtigen.
Per 7 november zal de 4S verkrijgbaar zijn via de site. De andere iPhone modellen waren supersnel uitverkocht dus eigenlijk niet handig voor mijzelf om het te delen. Maar ach I'm a O-)

Kan het beter dan de exclusieve personeelsaanbieding van Vodafone?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scidd0w schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:07:
[...]

Gisteren een tijd met de afdeling verlenging aan te telefoon gezeten maar ze wilde me toch echt geen 3 maanden korting geven. Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen?
2 maanden krijg je standaard bij een verlenging dacht ik, ik vroeg wat ik extra kon krijgen om bij tmobile als kant te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
"geüpdatet" => bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:29

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

In Zweden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In de TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Aangezien ik niet veel bel of sms, komt Hi bij mij er het voordeligst uit.

2 jarig abb: 125 min / 250 sms / 500mb + dataverdubbelaar

37,50 p/m en toestel éénmalig 249,-

Kan iemand bevestigen of personal hotspot werk ( gratis ) is bij Hi? kan het zo snel niet vinden.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:21
Zo noemt Apple het in de app-store ook |:( Ik zou eerder geüpdate of ge-update schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
loeberce schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:25:
[...]

Zo noemt Apple het in de app-store ook |:( Ik zou eerder geüpdate of ge-update schrijven.
Echt zooo |:(, die correcte Nederlandse spelwijze:

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1319/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CIVICtypeR
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-08 10:17
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:46:
Heren,

Laat ze een netwerk check doen als je ontvangst problemen hebt, bij mij is het contract ontbonden na 12 maanden abbo. Kan je het toestel overnemen voor €141, doorverkopen of inwisselen voor €275 (via Vodafone site).

Dan neem je via Algebeld.nl een abbo selecteerd eerst provide Vodafone, dan de Iphone en dan de bundel.
Daar gaat de Iphone 4S 16GB voor € 128 bij een abbo van € 42.50, en de eerste 8 maanden 50% korting!

Dit is helemaal perfect.
T'is dat m'n abo afliep dus het eerste hoefde ik niet te doen.

Ik heb nog wel eerst even met Vodafone gebeld maar die wilde hier niet aan meewerken dus maar via Algebeld.nl gedaan, mooi voordelig een iPhone 4S!

Bedankt Th3_BuuRMaN!!

M3 SR+ | Deep Blue | Black | 19” | Trekhaak | 11-10 Besteld | 17-10 RN109666XXX | VIN 18-12 | G-2XX-TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Vodafone + iPhone, geen lekkere combo. God wat zijn de iPhone's slecht leverbaar zeg. Zowel de 4S als de normale 4 (8GB).

Nu heb ik wat inside info gekregen van iemand die bij Vodafone werkt;
Het schijnt dat Apple heeft gezegd dat als men een x aantal 4S modellen afneemt het óók een x aantal 4 (8GB) modellen moet afnemen. Daar is Vodafone niet akkoord mee gegaan en daarom druppelen de telefoons maar mondjesmaat binnen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:46:
Heren,

Th3_BuuRMaN, klinkt als een geweldige tip! Ik krijg alleen met geen mogelijkheid de aanbieding die jij zojuist noemde. De eerste 8 maanden 50 % korting zie ik sowieso nergens staan, en de prijs van het toestel verschilt (weinig, maar ik zit dus niet op de goede weg :)).. Kan het zijn dat de aanbiedingen aangepast zijn? Of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Idd, bij algebeld.nl krijg je bel sms web smart met iphone 4S 2 jarig abonnement voor slechts 95 euro bijbetalen!!
Eerste 8 maanden 21,50 en de 16 maanden erna daarna 42,50.

Super goedkoop! (volgens mij foutje, dus profiteer ervan mensen :) :) )

je selecteerd gewoon abonnement plus gsm, en de rest wijzigt zich vanzelf :) :) super deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiez1987
Ik kom maar op 6 maanden korting en ongeveer 160 euro bij betalen uit. De werkwijze van Th3_BuuRMaN lukt bij mij ook niet helemaal omdat ik niet de provider eerst kan selecteren en daarna pas de bundel.

Nogmaals geprobeerd en het werkt gewoon

[ Voor 9% gewijzigd door bassiez1987 op 02-11-2011 13:00 . Reden: en dan lukt het opeens wel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
bassiez1987 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:59:
Ik kom maar op 6 maanden korting en ongeveer 160 euro bij betalen uit. De werkwijze van Th3_BuuRMaN lukt bij mij ook niet helemaal omdat ik niet de provider eerst kan selecteren en daarna pas de bundel.

Nogmaals geprobeerd en het werkt gewoon
Je kunt ook met vodafone abo de tmobile iphone 4S 16 GB kiezen via algebeld.nl. ben je slechts 95 euro kwijt voor het toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiez1987
Het ziet er goed uit, 193 voor de 32gb versie is zeker niet duur.
Zelf vind ik het vervelend dat je na de eerste 8 maanden het dubbele gaat betalen. Ik weet dat de prijs over 2 jaar niet veel verschilt maar ik ben student-zonder-geld:P en ik vind het fijner als de korting uitgesmeerd zou zijn. Daarbij loopt mijn huidige contract af op 31-12 en volgens mij gaat dit abo direct in. Nou ja, ik ga het allemaal nog maar eens goed doornemen en er een nachtje over slapen, dan gaan we wel weer verder zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ook zojuist een tmobile verlengd bij de phonehouse

Ik ga van i150 naar ismart 200

kosten:
280 + 21*34,50 = 1005 euro

reden voor 2 jaar: tja datalimiet, weet niet of ik wel 1gb verbruikt, maar mocht ik eroverheen gaan dan doen ze gewoon een snelheidsverlaging ipv een bedrag per xxMB
had er ook over nagedacht om 1 jarig abonnement te nemen en daarna het 2e jaar een Simyo simonly te nemen (a E15 p/m) maar dan kom ik ongeveer op hetzelfde totaalbedrag uit waarbij simyo een snelheid heeft van maar 1mbps en kosten in rekening brengt bij het overschrijven van de 1GB datalimiet.

het is lastig te vergelijken, dus uiteindelijk heb ik gekozen om een vergelijking van diverse combi's te doen met een looptijd van 24 maanden en datalimiet en -snelheden te negeren.

ik kom dan uit op:
Verlenging T-mobile (34,5 p/m) = 1065 (via phonehouse studentenkorting 1005) (Bij deze dus geen aansluitkosten)
Toestel los + 24mnd simyo (15 p/m) = 1070
hi (32,5 p/m) = 1159
mtv (32,5 p/m) = 1201,5
vodafone icm sms/web/smart (42,5 p/m) = 1200,6

Bij alle prijzen is rekening gehouden met kortingsacties en aansluitkosten

[ Voor 5% gewijzigd door randje op 02-11-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was een van degene die zo naief was dat het wel mee zou vallen met de verkoop van de 4s. Dus geen bestelling geplaatst in de week voor de 28ste.

Afgelopen week her en der in shops gevraagd en overal hetzelfde. Iphone 4s, heeft u gereserveerd. Nee..?, dan kunt u rustig rekenen op 1 a 2 weken levertijd. inmiddels bij Tmobile al naar 3 a 4 weken.

Ik check vanmorgen studentmobiel en die heeft gewoon voorraad. Ik bellen. Ja hoor, we hebben voorraad.
Zojuist besteld, Morgen al in huis.

En dan lees ik iedereen die maar zit te wachten. Heb geloof ik toch mazzel...!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

randje schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:37:
ook zojuist een tmobile verlengd bij de phonehouse

Ik ga van i150 naar ismart 200

kosten:
280 + 21*34,50 = 1005 euro

reden voor 2 jaar: tja datalimiet, weet niet of ik wel 1gb verbruikt, maar mocht ik eroverheen gaan dan doen ze gewoon een snelheidsverlaging ipv een bedrag per xxMB
had er ook over nagedacht om 1 jarig abonnement te nemen en daarna het 2e jaar een Simyo simonly te nemen (a E15 p/m) maar dan kom ik ongeveer op hetzelfde totaalbedrag uit waarbij simyo een snelheid heeft van maar 1mbps en kosten in rekening brengt bij het overschrijven van de 1GB datalimiet.

het is lastig te vergelijken, dus uiteindelijk heb ik gekozen om een vergelijking van diverse combi's te doen met een looptijd van 24 maanden en datalimiet en -snelheden te negeren.

ik kom dan uit op:
Verlenging T-mobile (34,5 p/m) = 1065 (via phonehouse studentenkorting 1005) (Bij deze dus geen aansluitkosten)
Toestel los + 24mnd simyo (15 p/m) = 1070
hi (32,5 p/m) = 1159
mtv (32,5 p/m) = 1201,5
vodafone icm sms/web/smart (42,5 p/m) = 1200,6

Bij alle prijzen is rekening gehouden met kortingsacties en aansluitkosten
Wat is levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

3 weken...
nu zie ik net de reactie van meine en neig ik voor die 53 euro het toestel morgen/overmorgen al binnen te hebben.

edit: ok nu ook besteld bij studentmobiel.
zo even de phonehouse bellen om mn bestelling te annuleren

[ Voor 30% gewijzigd door randje op 02-11-2011 15:00 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.