Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpolo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-03-2024
edebee schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:21:
Weet iemand of er een adder onder het gras zit bij het HI-125 abbo. Daar is de iphone 4 8GB maar 49 euro terwijl deze prijs bij T-mobile en Vodafone wel veel hoger ligt. Ik weet het is geen 4s en maar 500mb data maar daar heeft de vrouw voldoende aan
Ik zou niet weten waarom er een addertje onder het gras moet zitten aangezien je bij vodafone 89 euro voor de telefoon betaalt bij een abbo van 34,50 terwijl je hier wel 200 min/sms en 1 GB data hebt terwijl dit bij Hi maar 125 min of 250 sms en 500 MB data is. Het voordeel bij Hi is trouwens wel dat je toegang krijgt tot de KPN Hotspot van KPN bij het i-125 abbo.

Ik heb overigens vandaag de iPhone 4 8GB besteld bij een 1-jarig i125 abbo bij Hi en moest hierbij nog 160 euro bij betalen. Lijkt me een nette deal aangezien ik volgens de website van Hi nog 250 euro bij moest betalen. Daarnaast krijg ik nog 5 euro korting per maand op mijn abbo kosten omdat ik klant ben van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 09:32
Weet niet of het al gevraagd is (excuses dan), maar heeft iemand enig idee wanneer die actie van het verlengen van je abonnement bij T-Mobile en dan 3 maanden (bij 2 jaar)/2 maanden (bij 1 jaar) gratis krijgt eindigt? M'n abonnement verloopt namelijk volgende maand en wil dan pas een nieuw contract afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:41

OMX2000

By any means necessary...

Dekay schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:22:
Weet niet of het al gevraagd is (excuses dan), maar heeft iemand enig idee wanneer die actie van het verlengen van je abonnement bij T-Mobile en dan 3 maanden (bij 2 jaar)/2 maanden (bij 1 jaar) gratis krijgt eindigt? M'n abonnement verloopt namelijk volgende maand en wil dan pas een nieuw contract afsluiten.
Je mag 3 maanden voor het beeindigen van je abbo het verlengen. Dus je zou nu al een aanvraag kunnen doen.

Beetje voorbarig... ik lees dat je dan pas wilt verlengen.

[ Voor 5% gewijzigd door OMX2000 op 24-10-2011 16:33 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravian18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 08:43
Voor de mensen die de iPhone voor 25 euro bij de Phone House hebben gereserveerd; ik ben vandaag gebeld met de vraag welke iPhone ik wilde en met welk abbonement! Ze verwachten hem gewoon op 28 oktober op voorraad te hebben en zullen hem afleveren aan de hand van de plek op de wachtlijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
Ik ben even aan het twijfelen..

Momenteel heb ik nog een T-Mobile I300 contract lopen. Dit is nog de oude versie waarbij je 300 minuten EN 300 smsjes hebt in combinatie met onbeperkt internet. Deze wordt inmiddels per maand automatisch verlengd. Ik ben nu nog in het bezit van een 32GB 3GS, maar wil graag over naar een 32GB 4S. Wel wil ik hierbij een 1 jarig contract.

Ik kan bij T-Mobile mijn contract verlengen naar een iSmart 300 abonnement. Hierbij krijg ik:
  • 42,50 per maand
  • 300min/sms
  • 1000mb 7.2mb/s
Dat ik er op achteruit ga tov mijn huidige abonnement kan ik niet omheen, maar de snelheid ligt wel een stuk hoger en inmiddels bel en sms ik een stuk minder dan voorheen. T-Mobile staat het echter niet toe om te tetheren, en het netwerk is wat minder goed dan concurrenten als KPN en Vodafoon. Ik betaal hierbij 450 euro extra en geen aansluitkosten. De 1e 2 maanden zijn gratis, a 42,50 per maand. Hiermee bespaar ik 85 euro.

Een andere optie is Vodafoon, met het truukje waarbij je een ander abonnement kiest dan automatisch door vodafoon bij de iPhone gekozen kan ik het volgende kiezen.
  • 48,50 per maand
  • 150 minuten, 500sms
  • 1200mb, 14.4mb/s
Hierbij betaal ik 440 euro bij, en 30 euro aansluitkosten. De 1e 4 maanden betaal ik de halve prijs, dus bespaar ik hiermee 97 euro. Voordelen van Vodafoon zijn de betere dekking, de mogelijkheid tot tetheren, en het gebruik van je eigen bundel in het buitenland.

In totaal ben ik bij T-Mobile 875 euro kwijt, en bij Vodafoon 950. Toch neig ik naar Vodafoon door de betere dekking, mogelijkheid tot tetheren en het snellere internet + hoger datalimiet.

Is er nog iets wat ik over het hoofd zie/beter kan?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravian18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 08:43
Je mag toch juist bij Vodafone niet tetheren en T-mobile wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Ravian18 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:50:
[...]

Je mag toch juist bij Vodafone niet tetheren en T-mobile wel?
Bij T-Mobile heb ik de functie om Wifi hotspot te gebruiken nu in ieder geval niet, weet wel dat het tegen betaling kan. Ik dacht gelezen te hebben dat deze functie er bij vodafoon wel gewoon in zat. Kan dit fout hebben aangezien ik me nog maar net in Vodafoon verdiept heb.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:56
Tetheren zit alleen inbegrepen in de iPhone Smart abonnementen. Bij andere abonnementen moet je daarvoor €5/maand extra voor betalen. (Ik heb het hier over Vodafone voor de duidelijkheid)

[ Voor 16% gewijzigd door PGB83 op 24-10-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Peabz21 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:05:
Tetheren zit alleen inbegrepen in de iPhone Smart abonnementen. Bij andere abonnementen moet je daarvoor €5/maand extra voor betalen. (Ik heb het hier over Vodafone voor de duidelijkheid)
Ah, dat is wel een belangrijk puntje! Toch maar goed om mijn vraag nog even hier
neergezet te hebben dan :). Maak de keuze er alleen niet makkelijk op helaas, hierdoor vervalt de 50% korting de 4 maanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik snap nog steeds niet waarom ze tetheren niet gewoon vrijgeven (uitgezonderd VF dan). Je gaat toch ook als een razende door je limiet heen, dus ik zie het probleem niet zo. Op is op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik heb een korte vraag over de verzekeringen. Vinden jullie het verstandig om je iPhone te verzekeren? De één zegt wel, de ander zegt nee. Maar hebben jullie daar goede argumenten voor?
Want krijg je alles verzekerd? Je betaald bijvoorbeeld bij Vodafone 10E per maand maar bij de voorwaarden stond er dat je per gebeurtenis 40E aan eigen risico moet betalen.

Dus, wat vinden jullie?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb vanmiddag Vodafone Abbo verlengt met een iPhone 4S 32GB samen het met bel+sms+web smart abbo en mijn abbo is vandaag daar al in gewijzigd en bij de Blox kon ik telefoon als modem aanzetten en dat kostte mij 0,00 euro per maand.
BloX Telefoon als Modem
BloX Telefoon als Modem Smart

Activeer deze gratis BloX om je telefoon als modem te kunnen gebruiken
€ 0,00 per maand.

Staat aan
Wat ik ook wel handig vind is dat Vodafone smsje stuurt als je 90% van je data verbruikt hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door falcon123 op 24-10-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Laatst online: 10:56
falcon123 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:19:
Ik heb vanmiddag Vodafone Abbo vandaag verlengt met een iPhone 4S 32GB samen het met bel+sms+web smart abbo en mijn abbo is vandaag daar al in gewijzigd en bij de Blox kon ik telefoon als modem aanzetten en dat kostte mij 0,00 euro per maand.

[...]
Je hebt gelijk zie ik. Zo te zien heeft bel+sms+web smart de zelfde voorwaarden als een iPhone smart abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Peabz21 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:24:
[...]

Je hebt gelijk zie ik. Zo te zien heeft bel+sms+web smart de zelfde voorwaarden als een iPhone smart abo.
Mooi! Dan lijkt het erop dat ik voor vodafone ga. Tetheren is belangrijk genoeg om me over de streep te trekken. Wanneer ik even snel een mailtje of bestandje wil sturen wanneer ik niet in de buurt van wifi ben wil ik dat gewoon kunnen. Je hebt tenslotte al betaald voor je data. In de tijden met onbeperkt internet kan ik snappen dat je extra moet betalen, maar met deze abbonnementen gaat dat niet meer op.. Lijkt mij zelfs dat ze er alleen maar baat bij hebben als je sneller over je limiet heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Ravian18 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:47:
Voor de mensen die de iPhone voor 25 euro bij de Phone House hebben gereserveerd; ik ben vandaag gebeld met de vraag welke iPhone ik wilde en met welk abbonement! Ze verwachten hem gewoon op 28 oktober op voorraad te hebben en zullen hem afleveren aan de hand van de plek op de wachtlijst!
Ik ben vandaag bij een phonehouse geweest. Twijfel zelf ook om alsnog te reserveren daar en hopelijk de 28ste op te halen. Echter ben ik bang dat dit niet gaat werken en ik alsnog enkele weken wacht dan.

De site van Phonehouse is in ieder geval nog niet aangepast. Nog steeds geen jaar abbo's. Een medewerker gaf aan dat er technische problemen zijn oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:18:
Hi,

Ik heb een korte vraag over de verzekeringen. Vinden jullie het verstandig om je iPhone te verzekeren? De één zegt wel, de ander zegt nee. Maar hebben jullie daar goede argumenten voor?
Want krijg je alles verzekerd? Je betaald bijvoorbeeld bij Vodafone 10E per maand maar bij de voorwaarden stond er dat je per gebeurtenis 40E aan eigen risico moet betalen.

Dus, wat vinden jullie?

Groetjes
Hier ben je zo'n 25 euro op jaarbasis kwijt en hoor er veel goede verhalen over. Scheelt je in iedergeval een pak geld tov vodafone.
http://www.unigarant.nl/U...ingen/Mobiele+Apparatuur/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Scidd0w schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:00:
[...]

Hier ben je zo'n 25 euro op jaarbasis kwijt en hoor er veel goede verhalen over. Scheelt je in iedergeval een pak geld tov vodafone.
http://www.unigarant.nl/U...ingen/Mobiele+Apparatuur/
Maar kan je de telefoon voor volledige aanschaf/retail waarde(699 voor iPhone 4S 32GB in my case) verzekeren daar als je bijv. zoals ik maar 238 voor de iPhone heb betaald icm Vodafone abbo of niet?

dat vroeg ik me een beetje af namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door falcon123 op 24-10-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
Thanks voor de link! Klinkt goed, maar ik snap niet hoe je op €30 per jaar kan uitkomen. Als ik als waarde €565 invoer krijg ik een premie van €18,59 per jaar exclusief eenmalig €6,03 aan poliskosten. Dan denk ik dat je geen iphone 4s 16GB hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
falcon123 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:13:
[...]

Maar kan je de telefoon voor volledige aanschaf/retail waarde(699 voor iPhone 4S 32GB in my case) verzekeren daar als je bijv. zoals ik maar 238 voor de iPhone heb betaald icm Vodafone abbo of niet?

dat vroeg ik me een beetje af namelijk.
Ja dat kan. Toen mijn iPhone 3GS Total löss was verklaard, heeft unigarant het volledige bedrag Minus eigen risico vergoedt. Deze was destijds onderdeel van een Abbo. Ik kreeg zon 600 euro terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joffrey19 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:39:
[...]

Ja dat kan. Toen mijn iPhone 3GS Total löss was verklaard, heeft unigarant het volledige bedrag Minus eigen risico vergoedt. Deze was destijds onderdeel van een Abbo. Ik kreeg zon 600 euro terug.
Oké, thanks!

Maar jullie raden dus aan om hem wél te verzekeren? Zo ja, dan de originele waarde invoeren ipv waar je voor moet betalen?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren verlengd bij T-Mobile via The Phone House (Online) met een Groupon bon met een iPhone 4S Zwart 16GB+1 jarig iSmart 150 abonnement.

Vandaag kreeg ik de volgende mail van The Phone House:
Bedankt voor uw bestelling bij The Phone house. Uw contractaanvraag bij T-Mobile is reeds aangevraagd en goedgekeurd. U heeft hiermee een plek bemachtigd op de wachtlijst van het door u gekozen toestel.

Hoe nu verder?

De iPhone 4S wordt 28 oktober in Nederland verwacht. Zoals altijd is de vraag naar de nieuwste iPhone erg groot en het aanbod beperkt. We kunnen daarom nog geen uitspraken doen over de exacte levertijd. Doordat u het toestel besteld heeft voordat deze officieel uitgeleverd mag worden heeft u zich echter verzekerd van de snelst mogelijke levertijd. Levering vindt plaats op volgorde van aankoop, we zullen je natuurlijk regelmatig op de hoogte houden over de levering van je iPhone 4S.

Met de hartelijke service,
The Phone House
Ik ben al vast op zoek naar een mooie case en of screen protector voor de 4S. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

woutertje6 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:39:
[...]

Thanks voor de link! Klinkt goed, maar ik snap niet hoe je op €30 per jaar kan uitkomen. Als ik als waarde €565 invoer krijg ik een premie van €18,59 per jaar exclusief eenmalig €6,03 aan poliskosten. Dan denk ik dat je geen iphone 4s 16GB hebt?
Nee zoals in m'n eerste post stond de 32GB a €740.
Die €30 was het ongeveer, weet het niet meer exact, maar het is niet duur :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
@t fsikke, ik dacht al dat het om een duurdere variant ging ;). Ik ben even wat gaan opzoeken over ANWB, geen slechte verhalen. Alleen is diefstal volgens mij maar beperkt verzekerd, als iemand hem uit je broekzak haalt is het niet verzekerd. Ik heb de voorwaarden er even bij gehaald:

Artikel 21. Verzekerd is
Schade ten gevolg van:
1. Brand
schade ontstaan door brand;
2. Diefstal
diefstal van de verzekerde mobiele apparatuur uit een recreatieverblijf of
afgesloten voertuig is alleen verzekerd indien sporen van braak aanwezig zijn;

3. Neerslag en storm
a. schade door neerslag, behalve door geleidelijke inwerking (art. 22.2.a);
b. schade door storm en vallende voorwerpen door storm;
4. Andere oorzaken
schade door enig ander plotseling van buitenkomend onheil.

Artikel 22. Niet verzekerd is
Schade ten gevolg van:
1. Onvoldoende zorg
Indien u bij diefstal, vermissing of verduistering, niet aannemelijk kunt maken,
dat voldoende zorg is betracht met betrekking tot het beheer van de mobiele
apparatuur.

Als onvoldoende zorg wordt ondermeer beschouwd, het onbeheerd achterlaten
van de mobiele apparatuur in het personen-compartiment van een deugdelijk
afgesloten auto, alsmede het langer dan 24 uur achterlaten van deze
apparatuur in de afgedekte en deugdelijk afgesloten kofferruimte of het
dashboardkastje van de auto. Mobiele apparatuur opgeborgen in het interieur
van een kampeerauto, bestelbus/-auto of caravan moet van buitenaf aan het
zicht zijn onttrokken door een aangebrachte deugdelijke voorziening;
2. Weer en milieu
a. door geleidelijke inwerking van verontreinigde bodem, water en lucht, tenzij
de geleidelijke inwerking wordt ingezet door een plotselinge, hevige uiting
van verontreiniging en u de gevolgen daarvan redelijkerwijs niet kunt
voorkomen;
b. door geleidelijke inwerking van licht en vocht;
3. Krassen, schrammen
a. uitsluitend bestaande uit slijtage, krassen, schrammen, deuken en
soortgelijke oorzaken als gevolg van normaal gebruik;
b. voortvloeiende uit slijtage, indien het niet vervangen van het aan slijtage
onderhevige deel aan u is te wijten;
4. Verhuur
verhuur van de mobiele apparatuur;
5. Waardevermindering
bestaande uit waardevermindering, alsmede uit geldelijk nadeel wegens het
niet kunnen gebruiken van de mobiele apparatuur;
6. Eigen gebrek
door eigen gebrek;
7. Reiniging, bewerking, herstel
door of tijdens reiniging, bewerking of herstel, tenzij dit geschiedt na een
verzekerde schade;
8. Dieren
door insecten en knaagdieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Momenteel heb ik de iphone 4, maar mijn abbonement van vodafone loopt 11 november af. Ik wil morgen de stad in gaan om via tmobile een iphone 4s wit 16gb te reserveren. Wanneer zal ik mijn toestel dan kunnen verwachten? Heb hem het liefst zo snel mogelijk natuurlijk. Betaal nu overigens 42.50 pm via vodafone en stap over op een 34.50 abbo van tmobile. Maar zal ik as. vrijdag mijn toestel al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Laatst online: 07-08 11:00
woutertje6 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:51:
@t fsikke, ik dacht al dat het om een duurdere variant ging ;). Ik ben even wat gaan opzoeken over ANWB, geen slechte verhalen. Alleen is diefstal volgens mij maar beperkt verzekerd, als iemand hem uit je broekzak haalt is het niet verzekerd. Ik heb de voorwaarden er even bij gehaald:
...
Een gebroken scherm/achterkant na het laten vallen van de iphone is niet verzekerd neem ik aan? ("onvoldoende zorg").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
swoutr schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:58:
Momenteel heb ik de iphone 4, maar mijn abbonement van vodafone loopt 11 november af. Ik wil morgen de stad in gaan om via tmobile een iphone 4s wit 16gb te reserveren. Wanneer zal ik mijn toestel dan kunnen verwachten? Heb hem het liefst zo snel mogelijk natuurlijk. Betaal nu overigens 42.50 pm via vodafone en stap over op een 34.50 abbo van tmobile. Maar zal ik as. vrijdag mijn toestel al hebben?
Nope, levertijd is een kleine maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand voor mij een helder antwoord op de vraag abb of los + sim only?

Ik kan een vriendin van me een iphone 4s mee laten nemen 16gb, voor ong. 450 euro...

maar als ik zo bij tmobile kijk..ben ik voor een simonly 15 euro kwijt en daar komt dan nog een sim internet van 15 euro bij...dus 30.-

dit terwijl een verleniging van mijn abb...(4s 16gb 200 min) 34.50 kost..

dus dat scheelt maar 4,50.....en krijg je bij je verlenging ook nog een 3mnd geen abonnement..?

kortom goedkoper als het abb. gaat eigenlijk niet...of zie ik het verkeerd...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:09
t-mobile simonly heeft nu een korting van 10 euro op internet, waardoor je nog 5 euro betaald voor het internet. Dus bij elkaar 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke thanks! dan wordt het interessant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:07
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:57:

Ik kan een vriendin van me een iphone 4s mee laten nemen 16gb, voor ong. 450 euro...

maar als ik zo bij tmobile kijk..ben ik voor een simonly 15 euro kwijt en daar komt dan nog een sim internet van 15 euro bij...dus 30.-

dus dat scheelt maar 4,50.....en krijg je bij je verlenging ook nog een 3mnd geen abonnement..?

Let op: 3,6 Mbps + 800MB Datagoed bij die 15 euro internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep dat zag ik ook...ze maken die sim onlys niet echt aantrekkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
Net een contractverlenging aangevraagd bij Vodafone, van een klassiek abonnement naar een BSW Smart met 4S 16 Gb (zwart).

Vrijwel direct een SMS dat mijn databundel is aangepast, blijkbaar wordt het ook op dit tijdstip direct doorgevoerd.

Dus ook de resterende tijd van mijn oude abonnement lopen nu onder de nieuwe voorwaarden. Vakantie met kerst dus goedkoop smssen/bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
we praten wel in dit topic over de snelheid van mobiel internet, maar haal je ook werkelijk de snelheid van 14.4 mb op je iphone als je bijv. vodafone hebt? is 3,6 mb niet voldoende? ik neem aan dat als je een pagina opent via safari dat dat even snel gaat..? of vergis ik me nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
Canerooo schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:36:
we praten wel in dit topic over de snelheid van mobiel internet, maar haal je ook werkelijk de snelheid van 14.4 mb op je iphone als je bijv. vodafone hebt? is 3,6 mb niet voldoende? ik neem aan dat als je een pagina opent via safari dat dat even snel gaat..? of vergis ik me nou?
Je merkt het verschil wel bij handelingen waar wat meer data gedownload moet worden, zoals het browsen van niet-mobiele websites met veel plaatjes enzo. Hij haalt de data gewoon sneller binnen. 3.6 is ook voldoende, maar je moet alleen bij zwaardere websites een paar seconden langer wachten. Of je in de praktijk ook 14.4 haalt is een andere vraag. Waarschijnlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Heeft iemand t-mobile verlengingskorting (3 maanden geen abbo) weten te combineren met Groupon bon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Het wordt dus Vodafone voor mij :).
Dan nog wel een simpele vraag, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe het zit met overstappen gezien ik al sinds voor de overname van Orange bij T-Mobile zit.
Wanneer ik een abonnement bij Vodafone afsluit regelen zij voor mij dat mijn abonnement bij T-Mobile opgezegd wordt, toch?
Dit abonnement blijft daarna nog 30 dagen lopen waarna mijn Vodafone abonnement ingaat. Vanaf wanneer kan ik dan mijn iPhone gebruiken? Gezien de simlock lijkt mij het dus vanaf het moment dat het Vodafone abonnement ingaat, maar dit zou betekenen dat ik een tijdje dubbel betaal, of nog minstens 30 dagen moet wachten.
Aan de andere kant kan het nog wel een aantal weken duren voordat de iPhone daadwerkelijk binnen is, maar wanneer deze binnen is wil ik hem eigenlijk ook gelijk kunnen gebruiken.
Iemand die meer duidelijkheid hierover heeft?

[ Voor 11% gewijzigd door wesleytjuh op 25-10-2011 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
OMX2000 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 06:39:
Heeft iemand t-mobile verlengingskorting (3 maanden geen abbo) weten te combineren met Groupon bon?
Als ik hem invul op phonehouse website, wordt ie volgens mij gewoon geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 10:00
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:57:

Als je voor Sim Only gaat, is Simyo momenteel het goedkoopst. Waarschijnlijk is dit de beste combinatie voor jou als je het toestel inderdaad voor €450,- kunt bemachtigen. Er is ook een topic over Simyo waarin een aantal mensen hun ervaringen delen wat betreft de combinatie Simyo en iPhone (4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:58
Internet van Simyo gaat maar tot 1Mbit down...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:06
wesleytjuh schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:10:
Het wordt dus Vodafone voor mij :).
Dan nog wel een simpele vraag, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe het zit met overstappen gezien ik al sinds voor de overname van Orange bij T-Mobile zit.
Wanneer ik een abonnement bij Vodafone afsluit regelen zij voor mij dat mijn abonnement bij T-Mobile opgezegd wordt, toch?
Dit abonnement blijft daarna nog 30 dagen lopen waarna mijn Vodafone abonnement ingaat. Vanaf wanneer kan ik dan mijn iPhone gebruiken? Gezien de simlock lijkt mij het dus vanaf het moment dat het Vodafone abonnement ingaat, maar dit zou betekenen dat ik een tijdje dubbel betaal, of nog minstens 30 dagen moet wachten.
Aan de andere kant kan het nog wel een aantal weken duren voordat de iPhone daadwerkelijk binnen is, maar wanneer deze binnen is wil ik hem eigenlijk ook gelijk kunnen gebruiken.
Iemand die meer duidelijkheid hierover heeft?
Hi

zij zeggen je abonnement op dat is normaal zon 60 dagen of langer (jouw opzeg termijn). Dit is overigens alleen het geval met nummerportering. Als je een nieuw nummer kiest moet je zelf opzeggen.

Dan heb je inderdaad (afhankelijk van de winkel) een bestaande telefoon met orange sim, en een iPhone met vodafone sim. Punt 1 is dat je een micro sim nodig hebt en die niet hebt voor Orange, dus die zou je kunnen verknippen met een speciale knipper als je hem in je iPhone wilt (heb je wel databundel op je Orange abo?) Maar formeel zou jij je iPhone pas na je opzeg termijn en portering kunnen gebruiken. Ook dan gaat het abonnement pas in dus je betaald niet dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
stormfly schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:25:
[...]

Hi

zij zeggen je abonnement op dat is normaal zon 60 dagen of langer (jouw opzeg termijn). Dit is overigens alleen het geval met nummerportering. Als je een nieuw nummer kiest moet je zelf opzeggen.

Dan heb je inderdaad (afhankelijk van de winkel) een bestaande telefoon met orange sim, en een iPhone met vodafone sim. Punt 1 is dat je een micro sim nodig hebt en die niet hebt voor Orange, dus die zou je kunnen verknippen met een speciale knipper als je hem in je iPhone wilt (heb je wel databundel op je Orange abo?) Maar formeel zou jij je iPhone pas na je opzeg termijn en portering kunnen gebruiken. Ook dan gaat het abonnement pas in dus je betaald niet dubbel.
Is het niet zo dat op het moment van opzeggen je exact 1 maand opzegtermijn hebt? Ongeacht van wanneer je abonnement ingegaan is? Ik ben niet helemaal duidelijik geweest in mijn verhaal, op het moment heb ik een 3GS van T-Mobile met het i-300 abonnement, ik heb dus gewoon internet. Wat ik bedoelde te zeggen was dat ik al bij T-Mobile zit sinds ze orange over hebben genomen. Wel heb ik dus een T-Mobile sim kaart met internet. Maar ik kan dus pas op zijn vroegst 1 maand na afsluiten van het abonnement het nieuwe Vodafone abonnement + 4S verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvheel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 22:57
bartos88 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:07:
[...]

Een gebroken scherm/achterkant na het laten vallen van de iphone is niet verzekerd neem ik aan? ("onvoldoende zorg").
dat vraag ik me dus ooka af !! heeft iemand hier een antwoord op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:06
wesleytjuh schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:32:
[...]

Is het niet zo dat op het moment van opzeggen je exact 1 maand opzegtermijn hebt? Ongeacht van wanneer je abonnement ingegaan is? Ik ben niet helemaal duidelijik geweest in mijn verhaal, op het moment heb ik een 3GS van T-Mobile met het i-300 abonnement, ik heb dus gewoon internet. Wat ik bedoelde te zeggen was dat ik al bij T-Mobile zit sinds ze orange over hebben genomen. Wel heb ik dus een T-Mobile sim kaart met internet. Maar ik kan dus pas op zijn vroegst 1 maand na afsluiten van het abonnement het nieuwe Vodafone abonnement + 4S verwachten?
Als je zelf opzegt kan je geen nummerportering doen, dat is dus niet handig. De opzegtermijn als jij een i-300 hebt is 95% zeker 2maanden.

Wanneer je het toestel kunt verwachten hangt helemaal af hoe de winkel er mee omgaat, sommige geven het toestel mee wanneer ze akkoord hebben op de nummerportering (lees; het nieuwe abonnement gaat 100% in op afgesproken datum) dan kan je hem ophalen. Andere winkels houden het toestel tot een week van te voren zelf op de plank.

Hoe dat online gaat weet ik in zijn geheel niet, kan me voorstellen dat je na akkoord nummerportering je toestel opgestuurd krijgt.

Volgens mij zijn iPhones niet meer gesimlocked tegenwoordig...waar haal je vandaan dat dit zo zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
stormfly schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:06:
[...]

Als je zelf opzegt kan je geen nummerportering doen, dat is dus niet handig. De opzegtermijn als jij een i-300 hebt is 95% zeker 2maanden.

Wanneer je het toestel kunt verwachten hangt helemaal af hoe de winkel er mee omgaat, sommige geven het toestel mee wanneer ze akkoord hebben op de nummerportering (lees; het nieuwe abonnement gaat 100% in op afgesproken datum) dan kan je hem ophalen. Andere winkels houden het toestel tot een week van te voren zelf op de plank.

Hoe dat online gaat weet ik in zijn geheel niet, kan me voorstellen dat je na akkoord nummerportering je toestel opgestuurd krijgt.

Volgens mij zijn iPhones niet meer gesimlocked tegenwoordig...waar haal je vandaan dat dit zo zou zijn?
Dat ze gesimlockt zijn was een aanname, ik heb zelf dus geen idee of dit nog zo is :P.
Ik ga het even uitzoeken, want dan kan ik totdat mijn Vodafone abonnement ingaat nog mooi mijn T-Mobile abbonement gebruiken, als mijn iPhone dan al binnen is natuurlijk ;). Ik ga ook nog even opzoeken wat het opzegtermijn bij I-300 is. Bedankt tot zo ver!

Edit:
Iemand die ondertussen al kan bevestigen dat de iPhone 4S bij Vodafone inderdaad simlock vrij is in combinatie met een abonnement? Ik zie dat Vodafone sinds 2009 alleen nog maar simlock vrije telefoons verkoopt, maar lees uit recente ervaringen alleen maar tegenstrijdige berichten.

[ Voor 11% gewijzigd door wesleytjuh op 25-10-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
jeroenvheel schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:25:
[...]

dat vraag ik me dus ooka af !! heeft iemand hier een antwoord op ?
Mijn iphone is in het toilet gevallen. Unigarant heeft mij de waterschade volledig vergoed. M.i. kan dit ook als onvoldoende eigen zorg vallen. Dus denk dat val schade ook gedekt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
wesleytjuh schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:12:
[...]

Dat ze gesimlockt zijn was een aanname, ik heb zelf dus geen idee of dit nog zo is :P.
Ik ga het even uitzoeken, want dan kan ik totdat mijn Vodafone abonnement ingaat nog mooi mijn T-Mobile abbonement gebruiken, als mijn iPhone dan al binnen is natuurlijk ;). Ik ga ook nog even opzoeken wat het opzegtermijn bij I-300 is. Bedankt tot zo ver!

Edit:
Iemand die ondertussen al kan bevestigen dat de iPhone 4S bij Vodafone inderdaad simlock vrij is in combinatie met een abonnement? Ik zie dat Vodafone sinds 2009 alleen nog maar simlock vrije telefoons verkoopt, maar lees uit recente ervaringen alleen maar tegenstrijdige berichten.
Ik had een email gestuurd naar Vodafona wat betreft de iPhone, en deze is simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
joffrey19 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:25:
[...]

Mijn iphone is in het toilet gevallen. Unigarant heeft mij de waterschade volledig vergoed. M.i. kan dit ook als onvoldoende eigen zorg vallen. Dus denk dat val schade ook gedekt wordt.
Wow. Als dat ook gewoon gedekt word bij zo'n goedkope verzekering, dan zijn die dure winkelverzekeringen een extra grote ripoff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Voor mensen die recentelijk zijn overgestapt van T-mobile naar Vodafone met de iPhone. Is het echt zoveel beter? Vooral regio Amsterdam ben ik benieuwd naar.

En die 14,4/2 vs 7.2/0.768, merk je dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Possstema schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:31:
Voor mensen die recentelijk zijn overgestapt van T-mobile naar Vodafone met de iPhone. Is het echt zoveel beter? Vooral regio Amsterdam ben ik benieuwd naar.

Over de dekking kan ik je niks vertellen, wat ik hoor om me heen is dat de dekking een stuk beter is, regio Noord-Brabant.
Ik denk dat je wat snelheid vooral wat gaat merken van de upload, gezien dit de beperkende factor is wanneer je bijvoorbeeld een bestand stuurt. Of je nu surft met 14.4 of 7.2mb/s, beide gewoon enorm snel natuurlijk :). Wat mij persoonlijk over de streep heeft getrokken is dat het gebruik van je telefoon als modem toegestaan is. Zoals het hoort, als ik een bepaald aantal mb afneem, wil ik dat kunnen gebruiken hoe ik dat ook wil.
woutertje6 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:40:
[...]

Ik had een email gestuurd naar Vodafona wat betreft de iPhone, en deze is simlock vrij.
Dat wilde ik horen! Danku :)

[ Voor 13% gewijzigd door wesleytjuh op 25-10-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
wesleytjuh schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:34:
[...]
Ik denk dat je wat snelheid vooral wat gaat merken van de upload, gezien dit de beperkende factor is wanneer je bijvoorbeeld een bestand stuurt. Of je nu surft met 14.4 of 7.2mb/s, beide gewoon enorm snel natuurlijk :). Wat mij persoonlijk over de streep heeft getrokken is dat het gebruik van je telefoon als modem toegestaan is. Zoals het hoort, als ik een bepaald aantal mb afneem, wil ik dat kunnen gebruiken hoe ik dat ook wil.
Theoretisch merk je het natuurlijk wel, mijn vraag is ook meer of de netwerken het halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 07:59

Bartaz

Likes cookies!

En toch maar eentje besteld vanmiddag bij T-Mobile.
1 jaar abo waarvan de eerste 3 maanden gratis!
Wel een losse toestelprijs erbij, maar uiteindelijk net iets meer kwijt in een jaar dan een los toestel. Ik ben tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Bartaz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:27:
En toch maar eentje besteld vanmiddag bij T-Mobile.
1 jaar abo waarvan de eerste 3 maanden gratis!
Wel een losse toestelprijs erbij, maar uiteindelijk net iets meer kwijt in een jaar dan een los toestel. Ik ben tevreden!
Is het niet 2 maanden gratis bij een 1 jaar abo? Dat is in ieder geval wat mij aangeboden wordt wanneer ik wil verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14
wesleytjuh schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:45:
[...]

Is het niet 2 maanden gratis bij een 1 jaar abo? Dat is in ieder geval wat mij aangeboden wordt wanneer ik wil verlengen.
Dat is vrij normaal, ik heb 4 maanden gratis bij een 1 jaar abo verlenging gekregen. Het is maar net hoeveel je 'klantwaarde' bij t-mobile is.
In de winkel kreeg ik 'maar' 2 mnd gratis als ik zou verlengen, zelfs lang zeuren hielp niet. Als je wilt verlengen moet je sowieso bellen naar de afdeling retentie/opzeggingen, dan krijg je al standaard 3 mnd ipv 2 gratis. Daarna moet je gewoon een beetje pingelen alsof je op vakantie in Turkije bent, en krijg je nog wat 'echte korting'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
edit

[ Voor 147% gewijzigd door Workaholic op 27-02-2013 16:57 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
En hoe krijg je die korting dan via die afdeling Save?

Die Vodafone kortingstruc lijkt me de beste deal voor mij. 150 minuten en SMSjes voor 24,25 de eerste 8 maanden, daarna 48,50 en een toestel van 101 euro. Dit voor een abonnement van twee jaar. Vooral het buitenlandpakket is aantrekkelijk voor me. Nu maar hopen dat het netwerk bevalt.

[ Voor 72% gewijzigd door Dr. Strangelove op 25-10-2011 17:47 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
edit

[ Voor 162% gewijzigd door Workaholic op 27-02-2013 16:57 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
KPN heeft op gevoel ook mijn voorkeur maar even jouw aanbieding buiten beschouwing latend zijn ze gewoon veel duurder:

24*40 = 960
toestel: 240
Totaal 1200

Dan wel 50 minuten meer maar geen buitenland deal waardoor dat aanbod nog steeds minder aantrekkelijk is.

Kan wel eens bellen met dat nummer, zien wat dat oplevert. Nee heb je, ja kan je krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Workaholic schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:49:
[...]

Bellen met 08000346 en vragen of de receptie je wilt doorverbinden met afdeling save van KPN (of van HI afhankelijk wat je wilt) en daarna aangeven dat je twijfelt om naar vodafone te gaan.. en opzoek bent naar een goede aanbieding van KPN (of hi) en daarna onderhandelen

[...]

8x 24,25 = 194,00
16x48,50 = 776,00
toestel : 101,00
1071 totaal dat is echt duur! niet doen!

Ik betaal iets van 699,50 voor 1 jaar en 200 minuten en smsjes voor 32,50 per maand.
Na een jaar kan ik een nieuw toestel uitzoeken, heb meer minuten en betaal minder per maand.

Zonder te trollen en hierover een discussie te starten is mijn ervaring dat het netwerk van KPN ook veel beter is. Ik bel heel erg veel (zakelijk met vodafone) en heb zeer regelmatig wegvallende verbindingen tijdens het rijden en met kpn niet of bijna nooit. Dan heb ik het niet over tunnels, maar meer het wisselen van zendingsmasten en dan de verbinding kwijtraken omdat deze wellicht vol zit? 20-30 andere collega's hebben er ook last van en we hebben allemaal verschillende toestellen.
Je moet dan wel even 700euro neerleggen.

+ hoeveel data is KPN VF is 1200mb
+ VF is onbeperkt sms
+ VF is buitenland regeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
700 euro neerleggen? Nee joh! voor het vergelijk tel ik alle maandbedragen + aanschaf toestelprijs bij elkaar op. Je betaald maar 32,50 per maand.

KPN is 400 euro goedkoper vs vodafone (eigenlijk nog meer dan 400 omdat je meer minuten krijgt). Daar heb ik geen onbeperkte sms voor over. Het enige wat niet klopt hierbij is dat ik uit ga van 1 jaar en niet 2. Blijft dus appels en peren vergelijken.

Buitenland regeling heeft KPN ook, data kun je verdubbelen bij KPN en voor 400 euro kun je heel wat meer data kopen als VF.

Onbeperkt smsen? Zelfde verhaal.. kun je voor 400 euro ook wel doen + is whatsapp etc gratis.. wie smst er tegenwoordig zo veel nog
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:12:
KPN heeft op gevoel ook mijn voorkeur maar even jouw aanbieding buiten beschouwing latend zijn ze gewoon veel duurder:

24*40 = 960
toestel: 240
Totaal 1200

Dan wel 50 minuten meer maar geen buitenland deal waardoor dat aanbod nog steeds minder aantrekkelijk is.

Kan wel eens bellen met dat nummer, zien wat dat oplevert. Nee heb je, ja kan je krijgen :)
Op de website zijn ze inderdaad veel duurder, Hi is interessanter als je puur kijkt naar de kpn/hi websites.
Maar als je mijn aanbieding/aanpak hanteert heb je absoluut de beste deal op dit moment . Het vergt inderdaad wel wat commerciële skills.. maar zo veel moeite heb ik echt niet gedaan( het is wel mijn vak)

[ Voor 51% gewijzigd door Workaholic op 25-10-2011 18:27 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02:10
Weet iemand of het 'trucje' van Vodafone ook telefonisch werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Workaholic schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:49:
[...]

Bellen met 08000346 en vragen of de receptie je wilt doorverbinden met afdeling save van KPN (of van HI afhankelijk wat je wilt) en daarna aangeven dat je twijfelt om naar vodafone te gaan.. en opzoek bent naar een goede aanbieding van KPN (of hi) en daarna onderhandelen

[...]

8x 24,25 = 194,00
16x48,50 = 776,00
toestel : 101,00
1071 totaal dat is echt duur! niet doen!

Ik betaal totaal iets van 699,50 voor 1 jaar en 200 minuten en smsjes. Per maand is dit 32,50 + eenmalige aankoop van het toestel van 235 euro)

Na een jaar kan ik een nieuw toestel uitzoeken, heb meer minuten en betaal minder per maand.

Zonder te trollen en hierover een discussie te starten is mijn ervaring dat het netwerk van KPN ook veel beter is. Ik bel heel erg veel (zakelijk met vodafone) en heb zeer regelmatig wegvallende verbindingen tijdens het rijden en met kpn niet of bijna nooit. Dan heb ik het niet over tunnels, maar meer het wisselen van zendingsmasten en dan de verbinding kwijtraken omdat deze wellicht vol zit? 20-30 andere collega's hebben er ook last van en we hebben allemaal verschillende toestellen.
Dus jou aanbieding is 935 en zijn aanbieding is 1071 in totaal. En jij maar beweren dat jou aanbieding veel goedkoper is.... Maar zijn aabnieding is natuurlijk wel twee jaar waar jij niet eens een abo hebt graptrui. Zo een iPhone 4s gaat makkelijk twee jaar mee, onzin om elke jaar een nieuwe te "moeten". Overall is KPN kwalitatief misschien iets beter. Maar veel mensen gebruiken het internet het vaakst en daar is naar mijn mening Vodafone weer een stuk sterker in.

Mag je dan wel commercieel zijn, van telecom heb je volgens mij geen kaas gegeten.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Zo die is kort door de bocht Flappie :/ Met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag? Ik heb toch echt goede bedoelingen om mensen hier te helpen aan een beste deal.

Hoe kun jij stellen dat ik geen ervaring heb van telecom op basis van een simpele post en een verkeerde intrepatie van mijn kant (dacht dat het ook een 1 jarige abbo was)

Mag je dan wel gelijk hebben voor wat betreft de berekening, maar trollen met dit soort opmerking is echt overbodig.

Ik ben het overigens niet eens met jouw argument dat het onzin is om een één jarig contract te nemen omdat jij van mening bent dat je twee jaar met een toestel kunt doen. Dit staat wat mij betreft geheel los van elkaar. We hebben het immers over een contract en niet over hoe lang een toestel mee gaat.

Het belangrijkste argument in deze is dat ik maar één jaar vast zit aan dit contract, meer minuten krijg, elk jaar een nieuw toestel kan uitzoeken (of simonly pakken) en ook omgerekend in twee jaar minder betaal. Dan ben je gek als je het niet doet.

Als we het dan toch hebben over het twee jaar rondlopen met één toestel. Dat is prima, maar ik raak als tweaker wel uitgekeken op mijn toestel na een jaar. Zeker als er een nieuw model uit is en ik verhoudingsgewijs er niet extra voor hoef te betalen(mijn huidige iphone 4 verkoop ik).
En als jij dan twee jaar met een toestel wilt doen dan ben je alsnog goedkoper uit met een sim only verlenging voor het 2de jaar.

ontopic:
Als ik zijn contract om zet in een 1 jarig variant betaal ik alsnog per jaar minder als vodafone.
Dat vodafone beter zou zijn in het internet is overigens ook niet meer anno 2011/2012. Het verschilt per dekkingsgebied en vodafone heeft meer downtime gehad dit jaar.

[ Voor 58% gewijzigd door Workaholic op 25-10-2011 18:55 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Waar staat de betreffende buitenlandregeling van KPN? Ik zie alleen het standaardtarief staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:56:
Waar staat de betreffende buitenlandregeling van KPN? Ik zie alleen het standaardtarief staan.
Gaat gewoon uit je eigen bundel en is redelijk vergelijkbaar met vodafone (als je alle kleine lettertjes met elkaar vergelijkt)

KPN OpReis Europa

Met de gratis KPN OpReis Voordeeloptie bel je overal ter wereld heel voordelig. Ook krijg je extra voordeel bij het gebruik van internet op je mobiel.

Voordelen

• Je bent goedkoper uit bij langere gesprekken
• OpReis geldt overal ter wereld én op elk netwerk
• Wereldwijd krijg je minimaal 25% en maximaal 50% korting op de normale tarieven voor internet op je mobiel
• Je betaalt een voordelig tarief voor gebeld worden in de EU
• In de rest van de wereld krijg je € 0,10 korting wanneer je gebeld wordt
• Je kunt OpReis op elk moment gratis aan- of uitzetten. Je zit dus nergens aan vast
• Voor sms'en gelden de normale tarieven per zone
• Wanneer je van een zone naar een andere zone belt, geldt altijd het hoogste tarief van de twee zones.

Wat kost het?

Je betaalt standaard een starttarief van € 0,75 per gesprek.

Kosten voor bellen en gebeld worden

• Bellen binnen de EU kost € 0,25 per minuut tegen een starttarief van € 0,75 per gesprek
• Bellen binnen de rest van Europa kost € 0,99 per minuut tegen een starttarief van € 0,75 per gesprek
• Bellen in de VS en Canada kost € 1,15 per minuut tegen een starttarief van € 0,75 per gesprek

Kosten voor dataverbruik

• EU: € 1,75 / MB
• Rest van Europa: € 2,95 per MB
• VS en Canada: € 9,95 per MB

[ Voor 3% gewijzigd door Workaholic op 25-10-2011 19:00 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Dat is vergelijkbaar met Vodafone Passport maar niet de buitenlandregeling die bij de smart abonnementen zit, die geeft je nl 60 dagen gebruik telefoon en data binnen je bundel. Aanzienlijk aantrekkelijker dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Dat is inderdaad wel voordeliger, bij kpn valt het gelukkig wel binnen de bundel.
Als ik voor zaken naar het buitenland ga dan betaald de baas het :)

Dus voor mij is het minder van toepassing afgezien van die paar keer dat ik op vakantie ga. Die extra kosten vallen dan binnen de bundel (heb vaak wat over) en als het dan extra kosten zijn.. jammer dan.. het is toch vakantie? Dan die extra kosten maar meenemen.

Ik denk dat je je moet afwegen of je er daadwerkelijk echt wat aan hebt als je maar een aantal keer naar het buitenland gaat. Kpn zal vast nog wel een keer met zo'n bundel komen..

Als ik kijk naar wat je krijgt voor de bedragen die je eerder genoemd hebt ben je minder voordelig uit, krijg je minder minuten en zit je er ook nog is 2 jaar aan vast. Stel je pakt na een jaar een sim only omdat je tevreden bent met je iphone 4s kun je nog meer besparen vs de 2 jaar van vodafone.

[ Voor 60% gewijzigd door Workaholic op 25-10-2011 19:33 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Workaholic schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:17:
700 euro neerleggen? Nee joh! voor het vergelijk tel ik alle maandbedragen + aanschaf toestelprijs bij elkaar op. Je betaald maar 32,50 per maand.

KPN is 400 euro goedkoper vs vodafone (eigenlijk nog meer dan 400 omdat je meer minuten krijgt). Daar heb ik geen onbeperkte sms voor over. Het enige wat niet klopt hierbij is dat ik uit ga van 1 jaar en niet 2. Blijft dus appels en peren vergelijken.

Buitenland regeling heeft KPN ook, data kun je verdubbelen bij KPN en voor 400 euro kun je heel wat meer data kopen als VF.

Onbeperkt smsen? Zelfde verhaal.. kun je voor 400 euro ook wel doen + is whatsapp etc gratis.. wie smst er tegenwoordig zo veel nog

[...]

Op de website zijn ze inderdaad veel duurder, Hi is interessanter als je puur kijkt naar de kpn/hi websites.
Maar als je mijn aanbieding/aanpak hanteert heb je absoluut de beste deal op dit moment . Het vergt inderdaad wel wat commerciële skills.. maar zo veel moeite heb ik echt niet gedaan( het is wel mijn vak)
Is de afdeling save ook voor nieuwe klanten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
alwaysleft schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:33:
[...]

Is de afdeling save ook voor nieuwe klanten??
De naam zegt het al.. het behouden van klanten.. maar ik denk dat ze je alsnog graag willen helpen.
Het zijn dames/heren die targets hebben en hoe meer ze verkopen hoe beter. Als je de juiste aan de lijn hebt en een beetje kunt babbelen.. dan lukt het vast wel! Succes

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Possstema schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:31:

Ik ben overgestapt van Vodafone naar T-Mobile, op werk en in huis geen dekking. Wel vaak 3G, maar dan met de snelheid van 28k verbinding. En toen ik het melde, kreeg ik het advies om over te stappen.

Maar dat was de regio Utrecht/ Vleuten en met een iPhone 3GS. De antenne van de iPhone 4s zou beter moeten zijn.

T-Mobile is ook niet fantastisch qua bereik, maar de klanten service is tenminste vriendelijk.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Workaholic schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:34:
[...]

De naam zegt het al.. het behouden van klanten.. maar ik denk dat ze je alsnog graag willen helpen.
Het zijn dames/heren die targets hebben en hoe meer ze verkopen hoe beter. Als je de juiste aan de lijn hebt en een beetje kunt babbelen.. dan lukt het vast wel! Succes
Gedaan en met succes, kreeg de Iphone 4S voor 349 euro met 1 jarig bsWeb xl 200.Eerste maand 65 euro en daarna 32.50. Kreeg ook 7,50 per maandkorting. In totaal dus in 1 jaar: 772,50. Netjes hoor. :) :) :)

Bel dus de afdeling save van kpn. Thanx workaholic, ook dus voor nieuwe aansluitingen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Graag gedaan :) Iets hoger dan wat ik voor elkaar had gekregen (toestel is 100 euro duurder?) , maar nog steeds netjes voor een 1 jarig abbo. Nu maar hopen dat ze het niet doorhebben dat ik iedereen doorverwijs ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Workaholic op 25-10-2011 21:00 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tip voor de mensen die een Phone House voucher hebben twv 120 euro.. Ga voor een 1 jarig abonnement met Tmobile als het kan via phonehouse.nl

Zo heb je bij een I smart 150 abo de Iphone 4S voor normaal 390 euro. Min 120 euro is 270 euro voor het toestel.
Er komen ook nog 30 euro aansluitkosten bij zit je in totaal op 300 euro plus abo kosten van 30 euro keer 12 is 360 euro.

Voor 680 euro_/-\o_ :9~ ( 80 euro meer dan toestel los kost en kan je 1 jaar bellen en internetten :) ) ben je in totaal klaar. Tip van de dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Workaholic schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:58:
Graag gedaan :) Iets hoger dan wat ik voor elkaar had gekregen (toestel is 100 euro duurder?) , maar nog steeds netjes voor een 1 jarig abbo. Nu maar hopen dat ze het niet doorhebben dat ik iedereen doorverwijs ;)
ik denk naar aanleiding van dit nieuwsbericht nieuws: Mobiel internetgebruik zet omzet KPN verder onder druk ze alles doen voor klanten ;) ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
Bij Typhone, als je abonnement verlengt (Vodafone), heb je dan de onderstaande abonnement:

- iPhone Smart, 42,50 euro en dan moet je nog 208 euro betalen voor iPhone 4S 32GB

Bij Phonehouse, als je (nieuw) abonnement van Vodafone i.c.m. vouchter, dan heb je onderstaande abonnement:

- iPhone Smart, 42,50 euro en dan moet je nog 269 -100 (120) = 169 betalen voor iPhone 4S 32GB.

Nou, even kijken of ik Typhone waar ik nu zit kan overtuigen om met goede aanbieding te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

alwaysleft schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:12:
Tip voor de mensen die een Phone House voucher hebben twv 120 euro.. Ga voor een 1 jarig abonnement met Tmobile als het kan via phonehouse.nl

Zo heb je bij een I smart 150 abo de Iphone 4S voor normaal 390 euro. Min 120 euro is 270 euro voor het toestel.
Er komen ook nog 30 euro aansluitkosten bij zit je in totaal op 300 euro plus abo kosten van 30 euro keer 12 is 360 euro.

Voor 680 euro_/-\o_ :9~ ( 80 euro meer dan toestel los kost en kan je 1 jaar bellen en internetten :) ) ben je in totaal klaar. Tip van de dag :)
:?
Waarom betaal ik bij T-Mobiel met een 1 jarige i150 410 voor die telefoon en jij 390? :?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
Spike_wolf schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:53:
[...]

Waarom betaal ik bij T-Mobiel met een 1 jarige i150 410 voor die telefoon en jij 390? :?
Eigenlijk is het nog steeds 410. Hij trekt 120 vanaf (terwijl hij 20 euro ervoor betaald heeft, dus eigenlijk maakt hij gebruik van 100 euro korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Silver7 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:55:
[...]

Eigenlijk is het nog steeds 410. Hij trekt 120 vanaf (terwijl hij 20 euro ervoor betaald heeft, dus eigenlijk maakt hij gebruik van 100 euro korting)
yep. jij snapt hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Workaholic schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:58:
Huh, serieus. Begint toch wel intressant te worden, morgen ook eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
Spike_wolf schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:53:
[...]

Ik kwam ook gewoon op 390 uit hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Conclusie van vandaag, heb je the phone house voucher bon ga je voor een 1 jarig Tmobile abo via thephonehouse.nl ( als je goede dekking van Tmobile hebt).

Andere alternatieven zijn KPN opbellen naar de save afdeling, of Vodafone met hun BSW smart abo's.
Hi lijkt me niet echt interessant :)

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 25-10-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 17:39
Weet iemand trouwens of je bij verlening (Vodafone) automatisch een micro-sim krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Plisson schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:09:
Weet iemand trouwens of je bij verlening (Vodafone) automatisch een micro-sim krijgt?
Vodafone stuurt ze kosteloos op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02:10
alwaysleft schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:14:
[...]

Standaard? Of moet je dat specifiek nog extra aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dotto schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:29:
[...]

Standaard? Of moet je dat specifiek nog extra aanvragen?
Ff slijmen bij 1200 ( klantenservice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonCopy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 20:31
alwaysleft schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:17:
[...]

Gedaan en met succes, kreeg de Iphone 4S voor 349 euro met 1 jarig bsWeb xl 200.Eerste maand 65 euro en daarna 32.50. Kreeg ook 7,50 per maandkorting. In totaal dus in 1 jaar: 772,50. Netjes hoor. :) :) :)

Bel dus de afdeling save van kpn. Thanx workaholic, ook dus voor nieuwe aansluitingen:)
Telefoonnummer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
0800-0346. Vragen naar de afdeling save. Laat me weten wat jouw deal is, let op...je moet je goed voorbereid hebben. Die gasten praten je zo omver;)( gelukkig veel ervaring met verkopers;)) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
alwaysleft schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:16:
[...]

0800-0346. Vragen naar de afdeling save. Laat me weten wat jouw deal is, let op...je moet je goed voorbereid hebben. Die gasten praten je zo omver;)( gelukkig veel ervaring met verkopers;)) >:)
Net gebeld, maar idd ze praten je zo omver. Hij wil me wel korting geven op abbo ad 7,50 maar niet op mijn toestel. Heb gezegd dat ie over een half u maar weer moet bellen zodat ik kan bezinken.

Edit: hij heeft me terug gebeld, maar wil echt niets met de prijs doen. Zucht. Wat de deal is in ieder geval.

Web SMS XL 50 Iphone 4s 16gb.

2 jaar 10 euro korting p.m. op abbon, dus voor € 40 p.m. toestel € 130.
1 jaar 7,50 korting p.m. op abbo, dus voor €42,50 p.m. toestel € 360.

Korting blijf je behouden. Dus ook als je het abbo naar 3 mnd verlaagd.

[ Voor 26% gewijzigd door joffrey19 op 26-10-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:58
Iemand nog een phonehouse groupon bon over?
Wil de 4S 32gb zwart aan gaan schaffen maar goedkoper als 481 euro met tmobile ismart 150 voor 1 jaar kom ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 21:23
joffrey19 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:36:

Je kunt na 3 maanden pas verlagen begrijp ik? En kun je een stap verlagen (50->45) of ook meerdere stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
alwaysleft schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:14:
[...]

Grapje zeker? Ik had geen verlenging, maar doorlopend abonnement en bij mij werd rustig verteld dat het 14.95 ging kosten, overigens nog niet teruggezien op mijn factuur de afgelopen maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Bij een doorlopend contract betaal je voor een nieuwe (vervangende) sim, bij verlenging niet, want dan krijg je er sowieso eentje als ik het goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinLin
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 13:49
Kreeg de volgende aanbieding van t-mobile

iPhone 4s 64 gb wit + iSmart 200 2 jaar
toestel 341,00
abbo 3 maanden gratis

341 + (21*34.50) 724.50 = 1065.50
dus 266.50 / 24 = 11.10 p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
nielsgaastra schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:37:
[...]

Je kunt na 3 maanden pas verlagen begrijp ik? En kun je een stap verlagen (50->45) of ook meerdere stappen?
Hij zei tegen mij dat je ook naar Webxl 200 kan verlagen.. Dus dan wordt t nog maar 30 euries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Laatst online: 12-09 11:42
Er staat een fout op de KPN site. De toestelprijs van een 32gb wordt berekend als 16gb.

Gisteren de iPhone 4S 32gb besteld bij KPN met BSWXL abbo van 70 euro. (450min 1000sms 1250mb 14mbit)

Ik heb de afgelopen week heel veel gerekend en overwogen om 1 jaar abbo + 1 jaar simonly te pakken, maar uiteindelijk kwam ik achter een foutje op de site van KPN. De 32gb toestelprijs wordt als een 16gb afgerekend.

Oftewel. Ik zie als ik een 16gb selecteer:
599 -> 89,95 toestelprijs

Als ik een 32gb selecteer zie ik staan:
599 -> 89,95 toestelprijs. Dat zou volgens mij 699 -> 189,95 moeten zijn. Oftewel, de 16gb en 32gb zijn nu even duur. Foutje lijkt me.

Ik zat te twijfelen tussen KPN en Vodafone, maar bij vergelijkbare abbonementen is Vodafone over de 2 jaar verspreid 200-300 euro duurder. Vooral het foutje bij KPN heeft daarbij geholpen.

Ik kom van een T-mobile iSmart 500 abbo af van 65 euro p/m. In de trein en op werk (centrum utrecht) simpelweg geen internet via 3G, moet wachten tot ik HDSPA in bereik heb om iets te kunnen. Wel 3G verbinding, maar kom er nooit door. Sta dus te springen om over te stappen en wilde dan ook direct 14mbit, dus Vodafone of KPN.

Het netwerk van KPN staat net wat beter bekend en ze zijn goedkoper. Een vergelijkbaar SIM-only van Vodafone (KPN biedt SIMonly in deze vorm niet) is 50 euro p/m. Dus (70-50=20) x24 + 90 = 570 euro voor de iPhone 4S 32gb. Goeie deal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:14
Shaflic schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:58:
Er staat een fout op de KPN site. De toestelprijs van een 32gb wordt berekend als 16gb.

Gisteren de iPhone 4S 32gb besteld bij KPN met BSWXL abbo van 70 euro. (450min 1000sms 1250mb 14mbit)

Ik heb de afgelopen week heel veel gerekend en overwogen om 1 jaar abbo + 1 jaar simonly te pakken, maar uiteindelijk kwam ik achter een foutje op de site van KPN. De 32gb toestelprijs wordt als een 16gb afgerekend.

Oftewel. Ik zie als ik een 16gb selecteer:
599 -> 89,95 toestelprijs

Als ik een 32gb selecteer zie ik staan:
599 -> 89,95 toestelprijs. Dat zou volgens mij 699 -> 189,95 moeten zijn. Oftewel, de 16gb en 32gb zijn nu even duur. Foutje lijkt me.

Ik zat te twijfelen tussen KPN en Vodafone, maar bij vergelijkbare abbonementen is Vodafone over de 2 jaar verspreid 200-300 euro duurder. Vooral het foutje bij KPN heeft daarbij geholpen.

Ik kom van een T-mobile iSmart 500 abbo af van 65 euro p/m. In de trein en op werk (centrum utrecht) simpelweg geen internet via 3G, moet wachten tot ik HDSPA in bereik heb om iets te kunnen. Wel 3G verbinding, maar kom er nooit door. Sta dus te springen om over te stappen en wilde dan ook direct 14mbit, dus Vodafone of KPN.

Het netwerk van KPN staat net wat beter bekend en ze zijn goedkoper. Een vergelijkbaar SIM-only van Vodafone (KPN biedt SIMonly in deze vorm niet) is 50 euro p/m. Dus (70-50=20) x24 + 90 = 570 euro voor de iPhone 4S 32gb. Goeie deal ;)
Interessant. : ) Ik zie echter alleen een abonnement van 60 en 80 euro op kpn.com? Welke stappen heb je gevolgd? Hoe kom jij aan die prijsberekening (70 - 50) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Laatst online: 12-09 11:42
TweakersOnly schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:23:
[...]

Interessant. : ) Ik zie echter alleen een abonnement van 60 en 80 euro op kpn.com? Welke stappen heb je gevolgd? Hoe kom jij aan die prijsberekening (70 - 50) ?
Klopt, het abonnement wat ik gekozen heb is die van 60 euro, plus SMS totaal (1000 SMS) a 10 euro p/m. Zo kan ik die 450 puur als belminuten gebruiken ipv bel/sms.

De 50 euro heb ik berekend voor de Vodafone SIM-only als vergelijkbare SIM-only tegenhanger van het KPN abbo. Eigenschappen van die SIMonly zijn 500min, 200 SMS, 800MB. 2 grote nadelen van de SIMonly zijn 3.6mbit en afrekenen per minuut itt per seconde als bij KPN.

Overigens krijg je op de SIMonly wel een paar maanden korting waardoor je omgerekend op 41 euro p/m uit komt zie ik nu. Eerdere berekening klopt dus niet helemaal, maar de SIM-only is dan ook nog steeds een stuk minder dan het KPN abbo qua snelheid en bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Laatst online: 09:43

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Weet je zeker dat je niet per ongeluk de iPhone 4 hebt gekozen ipv de 4S? Daar zit namelijk ook een prijsverschil in van 100.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
joffrey19 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:36:
[...]

Net gebeld, maar idd ze praten je zo omver. Hij wil me wel korting geven op abbo ad 7,50 maar niet op mijn toestel. Heb gezegd dat ie over een half u maar weer moet bellen zodat ik kan bezinken.

Edit: hij heeft me terug gebeld, maar wil echt niets met de prijs doen. Zucht. Wat de deal is in ieder geval.

Web SMS XL 50 Iphone 4s 16gb.

2 jaar 10 euro korting p.m. op abbon, dus voor € 40 p.m. toestel € 130.
1 jaar 7,50 korting p.m. op abbo, dus voor €42,50 p.m. toestel € 360.

Uitgaande van een tientje korting op het 200 abonnement ben ik dan bij KPN met 50 minuten meer zo'n 120 euro goedkoper uit, maar dus geen buitenlandbundel, maar waarschijnlijk wel een beter netwerk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Dr. Strangelove schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:38:
[...]

Uitgaande van een tientje korting op het 200 abonnement ben ik dan bij KPN met 50 minuten meer zo'n 120 euro goedkoper uit, maar dus geen buitenlandbundel, maar waarschijnlijk wel een beter netwerk....
Nou een tientje korting is op 2 jaar hé. Dus dan is het 240 euro goedkoper.

Op 1 jaar is het 90 euro.

Maar vervolgens mij je denk kijken wat je wil. Want KPN bied een bundel waaruit sms/min samen gaan. VF doet enkel een aantal minuten en onbeperkt smsen.

Als je veel belt, kan je beter voor KPN gaan.
Als je weinig belt en veel het buitenland aandoet VF.

[ Voor 22% gewijzigd door joffrey19 op 26-10-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Nu eens ff kijken of ik T-mobile blij ga maken dat ik order ga annuleren omdat ik gebruik ga maken van Groupon Phonehouse actie... ;)

Pagina: 1 ... 12 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.