Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Canerooo schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:11:
[...]

jazeker. de rabobank, rabo mobiel bied die mogelijkheid aan, 7.2. mb snelheid. en tis nog maandelijks opzegbaar ook. zie website http://www.rabomobiel.nl/...ten/sim_only/abonnementen

geen slecht idee toch? maar zal je ooit die snelheid halen??
Dat vraag ik me ook af.

Wat is verder ervaring telfort eigenlijk, is dekking echt kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
joffrey19 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:40:
[...]

Dat vraag ik me ook af.

Wat is verder ervaring telfort eigenlijk, is dekking echt kpn
yep, is gewoon 100% kpn dekking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Met roaming teken in scherm! Je maakt immers gebruik van ander netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:02

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Wie helpt er ff meedenken?

Ik wil een 4S, 16 GB is genoeg. Ik bel en sms weinig, dus de goedkoopste abo's zijn vaak al voldoende. Ik wil voor 2 jaar afsluiten. Uiteraard wil ik wél een databundel, 7,2 Mb/s graag en minimaal een datalimiet van 500 MB per maand.
Ik heb nu t-mobile i150 dus ik kan gebruik maken van hun aanbieding van 3 maanden gratis. T-mobile bereik is niet geweldig maar voldoet vaak wel. Qua netwerk heb ik liever Vodafone of KPN.

Wie weet voor mij de goedkoopste optie? T-mobile lijkt het te winnen maar voor een paar tientjes over die 2 jaar extra wil ik VF of KPN ook wel overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
woelders schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:36:

Ik wil een 4S, 16 GB is genoeg. Ik bel en sms weinig, dus de goedkoopste abo's zijn vaak al voldoende. Ik wil voor 2 jaar afsluiten. Uiteraard wil ik wél een databundel, 7,2 Mb/s graag en minimaal een datalimiet van 500 MB per maand.
Ik heb nu t-mobile i150 dus ik kan gebruik maken van hun aanbieding van 3 maanden gratis. T-mobile bereik is niet geweldig maar voldoet vaak wel. Qua netwerk heb ik liever Vodafone of KPN.

Wie weet voor mij de goedkoopste optie? T-mobile lijkt het te winnen maar voor een paar tientjes over die 2 jaar extra wil ik VF of KPN ook wel overwegen?
Sizz nemen ( Vodafone netwerk). Voor 175 belminuten of smsjes plus 1GB internet en Vodafone netwerk voor 35 euro per maand en eenmalig 260 euro bijbetalen. http://www.sizz.nl/shop/toestellen/iphone-4s-16gb-black/

Of SIzz talent, 30 euro per maand voor 125 belminuten of smsjes en 500 mb plus eenmalig 310 euro voor het toestel.

[ Voor 17% gewijzigd door alwaysleft op 22-10-2011 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
Ik vroeg me af of snelheid van mobiel internet nou echt belangrijk is? is 3.6 mb genoeg voor een simonly? kan ik hiermee youtuben? of moet ik nou een 7.2 mb nemen van rabo mobiel?

kan iemand mij dit uitleggen. Dan kan ik de knoop eindelijk doorhakken, want me abbo is vorige maand afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:28
Voor de liefhebber: ik heb twee phonehouse vouchers over. Voor €20 per stuk mogen ze overgenomen worden. Stuur maar een DM bij interesse.

Dat mag voortaan in V&A.

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 23-10-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

woelders schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:36:

Ik heb gisteren de 4S met 16GB bij Hi gekocht. Ik had nog een voucher, dus dan is hij 130 euro bij een 2-jarig 32,50 euro abonnement. Daarvoor krijg je 125 minuten of 250 sms, 500MB en 7.2MB/s op het KPN netwerk. Misschien ergens zo'n phonehouse voucher zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:36

Beyond

Dussssss.......

Stel je wilt een abbo bij KPN (WebXL 150, 2jr). Dit abonnement kost 35 euro per maand en het toestel kost 309,95.
Normaal betaal je 1149,95 (47,91 p/m)

Bij KPN is het mogelijk om na 3 maanden je abbo te verlagen. Als je hier gebruik van maakt ben je goedkoper uit:

Neem bv een WebXL 350 abonnement. Dit kost 50 euro p/m en het toestel kost dan 129,95. Na 3 mnd verlaag je het naar WebXL 150.
Dit kost je dan 1014,95 (42,29 p/m)

Of zie ik nu iets over het hoofd?

Tevens vraag ik mij af wat het gemiddelde verbruik is van een iPhone gebruiker. Er wordt erg veel geklaagd over de datalimieten maar hoeveel verbruik je nu daadwerkelijk? Zelf zat ik op zo'n 1,5 Gb afgelopen jaar en gebruikt het vrij intensief. Bij vrienden en familie beschik ik over WIFI..

Wat ook vaak vergeten wordt (o.a HI) is hoe je belminuten worden afgerekend. Abonnement van HI is goedkoper maar je betaald per hele minuten. Dus bel je 1 minuten en 1 sec dan kost je dat 2 minuten. Bij KPN en Vodafone is het minimaal 1 minuut maar daarna betaal je per seconde.

[ Voor 15% gewijzigd door Beyond op 22-10-2011 09:23 ]

Al het goeie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:28
TweakersOnly schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:57:
Voor de liefhebber: ik heb twee phonehouse vouchers over. Voor €20 per stuk mogen ze overgenomen worden. Stuur maar een DM bij interesse.
De bonnen zijn inmiddels vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 17:35
Ik zie dat je bij de Phonehouse helemaal niet meer kunt kiezen voor een 1-jarig contract i.c.m. de 4S....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Wat een enorm waardeloze site heeft The Phone House toch. Ik kan niet verlengen via internet met Hi, en ik kan ook geen data verdubbelaar kiezen. Kan ik dan beter bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:01
posttoast schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:00:
Zijn er hier nog mensen met een Vodafone Super Sim Only abonnement (abonnementen van een paar jaar terug waarbij je zelf voor een iPhone moest zorgen) dat binnenkort afloopt?

Die van mij loopt in december af. Ik betaal nu € 25 per maand en was altijd in de veronderstelling dat ik straks, na de actieperiode van 2 jaar, gewoon € 50 per maand zou betalen en dezelfde voorwaarden zou houden (fair use internet, afrekenen per seconde, etc). Ik was echter net in een Vodafone winkel en daar werd mij iets heel anders verteld:

* Ik ga straks € 50 betalen voor het basisabonnement (dus alleen bellen)
* Daar komt € 10 bij voor een internet-Blox (een trage variant)
* Ik krijg een datalimiet van 600MB
* Ik ga per minuut afrekenen, in plaats van per seconde

Het ziet er dus naar uit dat ik toch een nieuw abonnement moet gaan zoeken. Dat is niet zo lekker natuurlijk. Ik bel straks nog maar even met Vodafone om e.e.a. te verifiëren, maar leuk is het niet.
Ik heb met Vodafone gebeld om dit verhaal even te verifiëren. Het antwoord dat ik kreeg was een beetje vaag, maar het kwam erop neer dat Vodafone ervoor kan kiezen om je abonnement aan te passen naar deze ongunstige voorwaarden. De kans bestaat echter ook dat ze je abonnement gewoon door laten lopen. De actiekorting (in mijn geval €25 per maand in plaats van €50) houdt uiteraard wel op.

Ik denk dat ik het even aan ga kijken dus. Zelfs voor die €50 heb ik nog een heel gunstig abonnement dat ik per maand kan opzeggen.

Ik ben wel benieuwd of er hier anderen zijn die een Super Sim Only abonnement hadden dat inmiddels verlopen is, en wat daarmee gebeurd is.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Begint dat gedonder nu weer? Vriendin's i150 verlengd met een iSmart 150. 19e ingegaan. Stonden er nog belminuten. Check ik net ff, omdat dat vorig jaar bij mij ook al niet geweldig liep, staat er nu, resterend beltegoed 6,29 euro. U ontvangt uw nieuwe tegoed op 4 november. Ik weet dat ze nog 175 belminuten had staan op de 19e toen is verlengt. Ik weet ook dat je de resterende bundel kwijt bent. Maar dan verwacht ik dus gewoon op het moment van verlenging de 150 belminuten die bij het abbo horen, en niet pas 4 november.

Iemand die snapt hoe dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiez1987
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:43
Volgens mij krijg je standaard je nieuwe belminuten op de 3e of 4e ( zal wel met zondagen te maken hebben) als je verlengt dan krijg je dacht ik het percentage van de maand tot die datum in belminuten + een beetje als buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik krijg al jaren mijn bundel op de 24e. Dat is geen vaste datum, verschilt per contract. Maar waarom staat er dan een bedrag nu ipv minuten? Alles buiten de bundel nu dus? Toch een vorm van naaierij, want contract start gewoon op de 19e. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 07:59

Bartaz

Likes cookies!

Niet meer de eerste maanden gratis bij tmobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02:10
Zojuist een abonnement met iPhone 4s bij Sizz besteld.
36,- euro per maand inc. btw inc. verzekering.

500mb en 125min/sms p/maand
310,- euro inc. btw bijbetalen voor de iPhone

:) Nu hopen dat hij snel geleverd wordt! :)

[ Voor 7% gewijzigd door endless90 op 22-10-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:39
Ik zit nu bij t-mobile zakelijk te kijken naar een iSmart 300 abbo maar ik zit met een vraagje.
http://www.t-mobile.nl/zakelijk/mobiel-abonnement/ismart
op deze pagina staat eerst:
Voordelen van iSmart

Inclusief supersnel en onbeperkt internet (7.2 Mbps)

Een stukje veder op de pagina staat daarna:
Internet op je mobiel binnen Nederland* 1000MB

Zou iemand mij kunnen zeggen of het nou onbeperkt is of dat ik een limiet heb van 1000MB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ja dat 'onbeperkt' kom je wel meer tegen op die site, erg gemeen geplaatst, ik dnek dat ze daarmee de hotspots bedoelen, want je hebt gewoon een datalimiet voor 3G/gprs.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NederB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-09 15:55
Zuaro schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:06:
Ik zit nu bij t-mobile zakelijk te kijken naar een iSmart 300 abbo maar ik zit met een vraagje.
http://www.t-mobile.nl/zakelijk/mobiel-abonnement/ismart
op deze pagina staat eerst:
Voordelen van iSmart

Inclusief supersnel en onbeperkt internet (7.2 Mbps)

Een stukje veder op de pagina staat daarna:
Internet op je mobiel binnen Nederland* 1000MB

Zou iemand mij kunnen zeggen of het nou onbeperkt is of dat ik een limiet heb van 1000MB?
http://www.t-mobile.nl/za...lijst-ismart-zakelijk.pdf

"Met de Onbeperkt Internet optie worden er geen kosten in rekening gebracht wanneer uw datategoed op is, maar wordt de snelheid automatisch verlaagd naar maximaal 64/64 Kbps. Voor €8.40 kunt u het tegoed en de snelheid herstellen. Uw verbruik wordt per dag vastgesteld en naar boven afgerond op 1 MB of een veelvoud daarvan. Overgebleven data kunt u niet meenemen naar volgende maanden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Spike_wolf schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:12:
Ja dat 'onbeperkt' kom je wel meer tegen op die site, erg gemeen geplaatst, ik dnek dat ze daarmee de hotspots bedoelen, want je hebt gewoon een datalimiet voor 3G/gprs.
Het is onbeperkt, alleen gooien ze bij het overschrijden je snelheid terug naar 64/64. En niet zoals de andere providers afsluiting tot je betaald, of volle bak buiten bundel betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Ah op die fiets. Maar 64/64? :X Dat is wel heel extreem :X Kun je koffie zetten terwijl je e-mail ophaalt :P
Maar het is in ieder geval beter dan gelijk de volle pond bij te moeten betalen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52
Spike_wolf schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:28:
Ah op die fiets. Maar 64/64? :X Dat is wel heel extreem :X Kun je koffie zetten terwijl je e-mail ophaalt :P
Maar het is in ieder geval beter dan gelijk de volle pond bij te moeten betalen.
Ik weet niet hoe extreem je data verkeer is maar als je thuis een wifi punt hebt moet 1GB denk ik toch wel te doen zijn als je niet de hele dag in de bus youtube filmpjes kijkt.

Ben benieuwd wanneer iTunes Match nu uitkomt, de reden dat ik voor een 16GB ga is toch iTunes Match, dan kan ik onderweg alsnog naar alles luisteren :) En wat ik "altijd" bij de hand wil hebben plaats ik er gewoon standaard op.

16GB extra is toch al 4 jaar iTunes Match :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Spike_wolf schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:28:
8KB/s. Mwoah. Kan me voorstellen dat mensen daar best de rest van de maand mee uit zingen. Zat om te whatsappen en pushmail (zonder attachments). Goede zet van TM imo. :)

[ Voor 47% gewijzigd door UltraSub op 22-10-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:34
UltraSub schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:56:
[...]

8KB/s. Mwoah. Kan me voorstellen dat mensen daar best de rest van de maand mee uit zingen. Zat om te whatsappen en pushmail (zonder attachments). Goede zet van TM imo. :)
wel dure afstraffing, dat terug zetten. Want is het 100% zeker dat je het begin van je volgende maand wel weer de volle snelheid hebt?

Ook als ik mijn abo verleng of renew gaan dan de bestaande belminuten van mijn huidige abo mee?

Hoe zijn de internet ontvangst ervaringen met het trein traject van middelburg/goes naar rotterdam, met T-Mobile en Vodafone of KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joramm
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 21:22
Even een vraagje over die coupon code van Groupon.
Wat is precies het gedeelte dat je moet invoeren bij de website?
Ik heb namelijk een code gekocht via marktplaats maar als ik de Controleercode invoer dan zegt hij dat de code verkeerd is of al is gebruikt.
Dus wat is precies de code die je moet invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Denk dat je daar de Vouchercode moet invullen wat op de coupon staat ipv de controlecode. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Klopt het dat de 1 jaars abbo's bij tmobile veel goedkoper zijn? Kan maar nergens vergelijkbare prijzen vinden. Bij telfort van 34.50 per maand kost de telefoon zelf nog 439. Bij tmobile met abbo van 37,0(i200+smsverdubbelaar) kost de telefoon 370?

Iemand goedkoper kunnen vinden? Of meer bang for my buck misschien ;)
Hi is ook onnoemelijk duur te noemen, daar zit ik op dit moment. Heb nog geen interessant verlengingsaanbod gezien. Dus dat wordt't waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Joramm schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:56:
Even een vraagje over die coupon code van Groupon.
Wat is precies het gedeelte dat je moet invoeren bij de website?
Ik heb namelijk een code gekocht via marktplaats maar als ik de Controleercode invoer dan zegt hij dat de code verkeerd is of al is gebruikt.
Dus wat is precies de code die je moet invoeren?
Je moet de "Grouponcode" invoeren, in de vorm van xxx/xxxx als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pezevenK-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 11:07

pezevenK-

#dont.hate

Heeft iemand toevallig al geïnformeerd naar 1jarige contracten bij de Phonehouse?

Als ik 1 jarig contract selecteer, komt er of niets qua opties, of ik krijg soms alleen een iPhone 4 te zien en geen 4S.

Ik twijfel ook nog een beetje tussen Telfort en Vodafone. Ik heb nu al jaren T-Mobile, maar begin me zwaar te ergeren aan het netwerk. Vooral omdat ik tegenwoordig aan het werk ben waar ik zo goed als geen 3G netwerk heb. (Maasvlakte)
Telfort (KPN) scheelt toch zo'n 200 euro op jaarbasis vergeleken met Vodafone. Maar het tetheren bij VF spreekt me toch ook wel aan (iPad). Dillema's dillema's......

Ik ga volgend jaar rond deze tijd naar Las Vegas en Miami, dus ik heb liever een 1 jarig contract. Zodat ik daar kan shoppen voor de 6th gen iPhone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizna
  • Laatst online: 01-09 12:38
UltraSub schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:17:
[...]

Het is onbeperkt, alleen gooien ze bij het overschrijden je snelheid terug naar 64/64. En niet zoals de andere providers afsluiting tot je betaald, of volle bak buiten bundel betalen.
Zoals NederB al zegt, daar moet je 5 euro per maand voor betalen. Als je deze optie niet neemt, moet je alsnog 10 cent per MB betalen bij overschrijding.

Standaard is T-Mobile dus niet onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
pezevenK- schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:12:
Heeft iemand toevallig al geïnformeerd naar 1jarige contracten bij de Phonehouse?

Als ik 1 jarig contract selecteer, komt er of niets qua opties, of ik krijg soms alleen een iPhone 4 te zien en geen 4S.
Er stonden eerst wel 1-jarige contracten bij. De prijs was gewoon hetzelfde als wanneer je het direct bij een van de providers bestelt. Denk dat je het gewoon maar ff telefonisch moet bestellen.

@Krizna: ik zie het nu ook in kleine letters staan... Wel vreemd dat degene bij wie ik mijn bestelling heb gedaan mij vertelde dat het wel gewoon onbeperkt zou zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door bartos88 op 23-10-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joramm
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 21:22
tomtom137 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 12:59:
[...]

Je moet de "Grouponcode" invoeren, in de vorm van xxx/xxxx als het goed is.
Thanks!!! Het heeft gewerkt. Ik had er helemaal overheen gelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:51
Als ik kijk naar mijn doel (100 belminuten + 50-100SMS'jes, >= 1GB Data) dan kom ik uit op het volgende lijstje:
(Ik heb een bloedhekel aan T-Mobile dus die komt per definitie niet voor in het lijstje)

ProviderBelminutenSMSData€/mndEenmaligAansluitkostenTotaal over 2jr
Telfort1001001GB29.9541929.95986.25
Telfort1001001.5GB34.8537929.951036.25
Sizz175*175*1GB35260251125*Belminuten OF SMS
Hi125250*1GB**37.50249.9529.951179.9*Iets met SMS verdubbelaar oid
**500MB + Dataverdubbelaar
Vodafone100Onbeperkt1.5GB42.50169301219

In deze lijst lijkt mij Telfort de beste optie que netwerk (KPN netwerk, zit nu bij Simyo, geen klachten) en kosten. Zijn er misschien (sub)providers die ik over het hoofd zie die misschien nog goedkoper zijn cq. betere voorwaarden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:41

OMX2000

By any means necessary...

Krizna schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:01:
[...]

Zoals NederB al zegt, daar moet je 5 euro per maand voor betalen. Als je deze optie niet neemt, moet je alsnog 10 cent per MB betalen bij overschrijding.

Standaard is T-Mobile dus niet onbeperkt.
Daar heb ik niet eens op gelet... Maar ik kan volgens mij de optie niet vinden om als extra af te sluiten bij een iSmart abonnement.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizna
  • Laatst online: 01-09 12:38
OMX2000 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 18:29:
[...]

Daar heb ik niet eens op gelet... Maar ik kan volgens mij de optie niet vinden om als extra af te sluiten bij een iSmart abonnement.
Inderdaad vreemd. Heb toch maar eens gechat met een T-Mobile liveperson. Die zegt dat deze module het eerste jaar gratis is, ook bij éénjarige contracten. Vooral voor mensen die een éénjarig plan kiezen interessant dus.

Minder is wel die 2,50 euro simkaartkosten die T-Mobile per kwartaal in rekening gaat brengen. Dat zie je nergens terug, in geen enkel winkelmandje, behalve in de AV.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor een éénjarig iSmart150-abonnement icm een 16GB Iphone 4s. Please be gentle; my first Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Mij is aan de telefoon verteld door die gozer bij T-mobile dat je NIET hoeft te betalen als je over je datalimiet heen gaat, je zou op 64/64 gegooid worden en gewoon door kunnen blijven internetten, maar daar zitten geen extra kosten aan.
Daar heb ik nog specifiek naar gevraagd, en zo was het volgens hem.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
@Red Nalie: Telfort is inderdaad goedkoop, maar zit ook op een andere band dan Hi en KPN. Ik heb net een contract afgesloten bij Hi. Ik heb afgelopen 2,5 jaar me ook kapot lopen ergeren aan T-Mobile, en wil nu dan ook gewoon een provider die net zo goed is als m'n telefoon. Het moet gewoon werken.

Als jij er ook zo over denkt raad ik je aan om net zoals dat je een smak geld neerlegt voor je iPhone ook wat meer weg te leggen voor de kwaliteit van je provider. Ik raad je dus Hi aan.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Froggle schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:22:
@Red Nalie: Telfort is inderdaad goedkoop, maar zit ook op een andere band dan Hi en KPN. Ik heb net een contract afgesloten bij Hi. Ik heb afgelopen 2,5 jaar me ook kapot lopen ergeren aan T-Mobile, en wil nu dan ook gewoon een provider die net zo goed is als m'n telefoon. Het moet gewoon werken.

Als jij er ook zo over denkt raad ik je aan om net zoals dat je een smak geld neerlegt voor je iPhone ook wat meer weg te leggen voor de kwaliteit van je provider. Ik raad je dus Hi aan.
Maar maakt dat uit dan, dat hij op een andere band zit. Het blijft gewoon KPN dekking toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:44
Red Nalie schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:31:
Als ik kijk naar mijn doel (100 belminuten + 50-100SMS'jes, >= 1GB Data) dan kom ik uit op het volgende lijstje:
(Ik heb een bloedhekel aan T-Mobile dus die komt per definitie niet voor in het lijstje)

ProviderBelminutenSMSData€/mndEenmaligAansluitkostenTotaal over 2jr
Telfort1001001GB29.9541929.95986.25
Telfort1001001.5GB34.8537929.951036.25
Sizz175*175*1GB35260251125*Belminuten OF SMS
Hi125250*1GB**37.50249.9529.951179.9*Iets met SMS verdubbelaar oid
**500MB + Dataverdubbelaar
Vodafone100Onbeperkt1.5GB42.50169301219

In deze lijst lijkt mij Telfort de beste optie que netwerk (KPN netwerk, zit nu bij Simyo, geen klachten) en kosten. Zijn er misschien (sub)providers die ik over het hoofd zie die misschien nog goedkoper zijn cq. betere voorwaarden hebben?
wat ik bij Vodafone pluspunten vind:

- 14,4 Mbps theoretisch download snelheid

- Vanuit de bundel in het buitenland:
Bellen (0,10euro/gesprek, de rest gewoon van je belminuten)
Smsen (500/mnd)
Internetten (max. 60 dagen/jaar)

- Gratis je iPhone als hotspot gebruiken

Die drie punten sluiten helemaal aan bij mijn wensen, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Maar volgens mij kennen veel deze voorwaarden niet bij de iSmart abonementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Red Nalie schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:31:

Het truukje via Vodafone ... met een iPhone met Bel+sms+web smart werkt nog steeds als ik het probeer...

dan betaal je de eerste 4 of 8 maanden 50% van 42.50 (21.25)
en dan betaal je maar 136,85 voor een iPhone 4S 16GB

Totaal over 2 jaar: 986,85 :) (exclusief eventuele aansluitkosten)

8*21.25
16*42.50
136,85

Paar pagina's terug staat beschreven hoe truukje werkt onder mijn naam :)

Tevens zover ik weet zijn de features die je bij iPhone smart krijg hetzelfde als bij Bel+sms+web smart
alleen ander naampje.... Alleen die hotspot functie ben ik niet zeker over....

[ Voor 8% gewijzigd door falcon123 op 23-10-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Peabz21 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:50:
[...]

wat ik bij Vodafone pluspunten vind:

- 14,4 Mbps theoretisch download snelheid

- Vanuit de bundel in het buitenland:
Bellen (0,10euro/gesprek, de rest gewoon van je belminuten)
Smsen (500/mnd)
Internetten (max. 60 dagen/jaar)

- Gratis je iPhone als hotspot gebruiken

Die drie punten sluiten helemaal aan bij mijn wensen, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Maar volgens mij kennen veel deze voorwaarden niet bij de iSmart abonementen.
Ja dat zijn ook wel behoorlijke plussen. Maar gezien je maar 100 min krijgt is dat toch behoorlijk weinig.

Of bel je niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
joffrey19 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:59:
[...]

Ja dat zijn ook wel behoorlijke plussen. Maar gezien je maar 100 min krijgt is dat toch behoorlijk weinig.

Of bel je niet meer dan dat.
Ja daar heb je gelijk in. Ik bel inderdaad niet zo veel en heb met 150 minuten genomen. Maar ik kan mij voorstellen dat er veel mensen liever wat meer belminuten hebben voor zo'n bedrag per maand. Maar voor mij is 150/maand voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 08:52
ZpAz schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:56:
[...]

Ik weet niet hoe extreem je data verkeer is maar als je thuis een wifi punt hebt moet 1GB denk ik toch wel te doen zijn als je niet de hele dag in de bus youtube filmpjes kijkt.

Ben benieuwd wanneer iTunes Match nu uitkomt, de reden dat ik voor een 16GB ga is toch iTunes Match, dan kan ik onderweg alsnog naar alles luisteren :) En wat ik "altijd" bij de hand wil hebben plaats ik er gewoon standaard op.

16GB extra is toch al 4 jaar iTunes Match :)
iTunes Match is downloaden en store, niet streaming. Zijn filmpjes over te vinden dat de 2e keer afspelen op flight modus ook lukt. Kortom de iTunes Match content blijft dan lokaal opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 08:52
Spike_wolf schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:01:
Mij is aan de telefoon verteld door die gozer bij T-mobile dat je NIET hoeft te betalen als je over je datalimiet heen gaat, je zou op 64/64 gegooid worden en gewoon door kunnen blijven internetten, maar daar zitten geen extra kosten aan.
Daar heb ik nog specifiek naar gevraagd, en zo was het volgens hem.
Pas op die persoon zit ernaast waarschijnlijk dreunt hij de 2010 abonnement vorm op, dit zijn de voorwaarden waar jij een handtekening onder zet en daar staat keihard een datalimiet in bij T-Mobile of een (extra) betaalde Onbeperkt Internet optie.

http://www.t-mobile.nl/pe...e-prijslijsten/ismart.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Peabz21 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:03:
[...]

Ja daar heb je gelijk in. Ik bel inderdaad niet zo veel en heb met 150 minuten genomen. Maar ik kan mij voorstellen dat er veel mensen liever wat meer belminuten hebben voor zo'n bedrag per maand. Maar voor mij is 150/maand voldoende.
Maar moet je nou een extra Blix nemen bij VF of niet voor gebruik van sms over ip bij issmart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
falcon123 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:58:
[...]

Het truukje via Vodafone ... met een iPhone met Bel+sms+web smart werkt nog steeds als ik het probeer...

dan betaal je de eerste 4 of 8 maanden 50% van 42.50 (21.25)
en dan betaal je maar 136,85 voor een iPhone 4S 16GB

Totaal over 2 jaar: 986,85 :) (exclusief eventuele aansluitkosten)

8*21.25
16*42.50
136,85

Paar pagina's terug staat beschreven hoe truukje werkt onder mijn naam :)

Tevens zover ik weet zijn de features die je bij iPhone smart krijg hetzelfde als bij Bel+sms+web smart
alleen ander naampje.... Alleen die hotspot functie ben ik niet zeker over....
Ik zie nergens het truukje staan. Zou je het me nog eens kunnen zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
alwaysleft schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:30:
[...]

Selecteer een iPhone met issmart Abbo.

Zet vervolgens een kruis bij het abonnement, zodat er geen Abbo meer staat.

Klik vervolgens op mobiel bellen links boven ----- daarna abonnementen in het keuze menu.

Kies vervolgens een niet-smart Abbo en voeg deze toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
alwaysleft schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:30:
[...]

No problem :)

truukje gaat als volgt:

Je klikt op de iPhone die je wilt en klikt het Abbo weg en gaat naar de link boven “Mobiel Bellen” –> Abonnementen –> Kies je Abbo en druk op Meer info i.p.v. “Bestel”. Als je bij overzicht van je Abbo bent klik degene aan die je wilt en klik op selecteer en dan voila :)

Bij mensen die willen verlengen via vodafone site gaat het iets anders:

Hier vink je de iPhone die je wilt voor vergelijking zodat die in dat rijtje er naast komt te staan. Daarna klik je je huidige Abbo weg en de iPhone en klik “Kies zelf een Abonnement” en je kan uit alles kiezen. Daarna klik op je iPhone uit het vergelijkings rijtje naast je en klikt op selecteer en Voila hij geselecteerd met je Abbo die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou wel rekening dat je met de bel+web+sms geen 7,2mb/s of 14,4 download snelheid hebt maar 3,6.
Het trucje is dus een klein beetje appels met peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:01:
Hou wel rekening dat je met de bel+web+sms geen 7,2mb/s of 14,4 download snelheid hebt maar 3,6.
Het trucje is dus een klein beetje appels met peren vergelijken.
Nee hoor... ik bedoel het Bel+sms+web Smart en jij bedoelt het Bel+Sms+web :)
Haal alles uit je smartphone, in binnen én buitenland. In 42 Passport-landen kun je maximaal 60 dagen per jaar bellen, sms'en en internetten tegen je nationale tarief.

De beste match voor smartphones
Supersnel mobiel internet (14,4 Mbps)
Onbeperkt sms'en in Nederland én maximaal 60 dagen per jaar tot 500 sms'jes per maand in het buitenland
Is je verbruik hoger dan verwacht? Dan kun je één keer per maand overstappen naar een abonnement met meer belminuten, sms'jes en data
http://www.vodafone.nl/mo...art/tweejarig_abonnement/

[ Voor 3% gewijzigd door falcon123 op 23-10-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Overigens een tip voor mensen die nu bij Vodafone zitten en willen verlengen naar een iPhone 4s met abonnement, neems een eens kijkje bij Sizz. Vodafone klanten die willen verlengen kunnen ook bij Sizz terecht omdat Sizz onderdeel is van Vodafone.
Met name de toestelverzekering van 6,- euro p/maand i.p.v. 10,- euro p/maand bij Vodafone is erg gunstig.

Een kleine vergelijking met de goedkoopste abonnement van Vodafone en Sizz:

Sizz Talent
- Verzekering 2jaar
- iPhone 4s 16gb
- 2 jarig abo met 500mb en 125 min/smsjes

Abonnement: 24 * 30,- euro = 720,- euro
Verzekering: 24 * 6,- euro = 144,- euro
Toestelprijs: 310,- euro
Totaal: 1174,- euro

Vergeleken met het goedkoopste Smart en Messaging abonnement van Vodafone:

Vodafone Messaging:

- Verzekering 2jaar
- iPhone 4s 16gb
- 2jarig Messaging abo met 250mb en 100min bellen
- Onbeperkt smsen

Abonnement: 24 * 35,- euro = 840,- euro
Verzekering: 24 * 10,- euro = 240,- euro
Toestelprijs: 239,- euro
Totaal: 1319,- euro

Vodafone Smart:
- Verzekering 2jaar
- iPhone 4s 16gb
- 2jarig Smart abo met 1gb en 100min bellen

Abonnement: 24 * 42,50 euro = 1020,- euro
Verzekerning: 24 8 10,- euro = 240,- euro
Toestelprijs: 169,- euro
Totaal: 1429,- euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dotto schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:05:
Overigens een tip voor mensen die nu bij Vodafone zitten en willen verlengen naar een iPhone 4s met abonnement, neems een eens kijkje bij Sizz. Vodafone klanten die willen verlengen kunnen ook bij Sizz terecht omdat Sizz onderdeel is van Vodafone.
Met name de toestelverzekering van 6,- euro p/maand i.p.v. 10,- euro p/maand bij Vodafone is erg gunstig.
Ik heb m'n 4S van €740 voor €30 een jaar lang verzekerd via ANWB. Dan noem ik €144 voor 2 jaartjes lang een 16GB 4S nou niet meteen 'erg gunstig' :P

Volgens mij blijf je altijd gunstiger uit als je het zelf los koopt (/het toestel wat je bij je abo krijgt verkoopt)
Ik ben nu bij Vodafone twee jaar lang €13 p/m kwijt voor 275 minuten/sms'jes en 1gb internet @ 7.2Mbps. In totaal €312, neem daar €599 bij voor de 16gb 4S en €50 voor twee jaar verzekeren en je hebt voor €961 een stuk betere voorwaarden.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de snelheid bij deze Sizz abonnementen? (zie dat zo niet op de site). Maar klinkt wel goed. Misschien toch maar de Vodafone verlenging annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vodafone is nu plotseling bij 1 jarig abo heel goedkoop:

Je neemt bel sms web smart 100 abo bij iphone 4s en dan zit je op 21,25 keer 4 = 85 euro.

Plus 42,50 keer 8 = 340 euro plus enmalig voor toestel is 370 euro. Plus eenmalig 30 euro aansluitkosten zit je op in totaal: 825 euro voor 1 jaar.

Vrij netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:13:
Wat is de snelheid bij deze Sizz abonnementen? (zie dat zo niet op de site). Maar klinkt wel goed. Misschien toch maar de Vodafone verlenging annuleren.
3,6 Mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:13:
7,2Mbps :) Van de website:

Met dit abonnement kun je bellen en sms’en uit één bundel en internetten op je mobiel met een theoretisch maximaal haalbare snelheid van 3.6 Mbps/384 kbps (voor iPhone is een snelheid mogelijk tot 7.2 Mbps).
fsfikke schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:13:
[...]

Ik heb m'n 4S van €740 voor €30 een jaar lang verzekerd via ANWB. Dan noem ik €144 voor 2 jaartjes lang een 16GB 4S nou niet meteen 'erg gunstig' :P

Volgens mij blijf je altijd gunstiger uit als je het zelf los koopt (/het toestel wat je bij je abo krijgt verkoopt)
Ik ben nu bij Vodafone twee jaar lang €13 p/m kwijt voor 275 minuten/sms'jes en 1gb internet @ 7.2Mbps. In totaal €312, neem daar €599 bij voor de 16gb 4S en €50 voor twee jaar verzekeren en je hebt voor €961 een stuk betere voorwaarden.
30,- euro per jaar is inderdaad erg gunstig, al heeft een verzekering via de provider mijn voorkeur. Heb je meer info over die verzekering?

[ Voor 42% gewijzigd door endless90 op 23-10-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
[...]

Hoe heb je dat precies gedaan bij ANWB? Ik verzeker normaal mijn telefoon nooit, maar heb er nog wel €30 voor over om een jaar te verzekeren. Heb de 4s "maar" voor €565 dus dan kan ik mooi een deel van de €35 gebruiken voor een verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

woutertje6 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:23:
[...]

Hoe heb je dat precies gedaan bij ANWB? Ik verzeker normaal mijn telefoon nooit, maar heb er nog wel €30 voor over om een jaar te verzekeren. Heb de 4s "maar" voor €565 dus dan kan ik mooi een deel van de €35 gebruiken voor een verzekering.
http://www.anwb.nl/verzekeringen/mobiele-apparatuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 17:39
falcon123 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:39:
[...]

No problem :)

truukje gaat als volgt:

Je klikt op de iPhone die je wilt en klikt het Abbo weg en gaat naar de link boven “Mobiel Bellen” –> Abonnementen –> Kies je Abbo en druk op Meer info i.p.v. “Bestel”. Als je bij overzicht van je Abbo bent klik degene aan die je wilt en klik op selecteer en dan voila :)

Bij mensen die willen verlengen via vodafone site gaat het iets anders:

Hier vink je de iPhone die je wilt voor vergelijking zodat die in dat rijtje er naast komt te staan. Daarna klik je je huidige Abbo weg en de iPhone en klik “Kies zelf een Abonnement” en je kan uit alles kiezen. Daarna klik op je iPhone uit het vergelijkings rijtje naast je en klikt op selecteer en Voila hij geselecteerd met je Abbo die je wilt.
Bedankt voor de tip! Heb de mijne nu verlengd voor 1 jaar :) Alleen jammer dat de abo wel meteen ingaat en ik nu met een BlackBerry zonder BIS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 09:13

RnB

Ik wil binnenkort ook maar een iPhone 4S gaan halen.
Omdat ik niet kan wachten, ga ik mijn huidige abonnement afkopen.. 8)7

Nu heb ik even rond zitten neuzen naar de goedkoopste eenmalige aankoop (prijs toestel+aansluitkosten) en abonnement wat binnen mijn maandelijks budget past en ben uitgekomen bij Vodafone iPhone Smart 42,50 inc iPhone 4S 32GB. Daar kost het toestel €269,- en de aansluitkosten zijn €30,- dus in totaal kom ik op €299,-.

Bij andere aanbieders ben ik op >€300,- uitgekomen voor het toestel alleen.

Ik zit nu bij Hi en ik zou daar wel graag willen blijven, maar dan moet ik eenmalig gewoon veel meer gaan betalen en daar heb ik niet zoveel zin in.
Van horen zeggen heb ik gehoord dat Vodafone ook zeker geen slechte provider is.

Kan dit kloppen of zie ik hier iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
RnB schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:54:

Lees de afgelopen 2 pagina's even :) gebruik het trucje van vodafone om iets goedkoper te zijn :)

[ Voor 52% gewijzigd door falcon123 op 23-10-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Nu heb ik even rond zitten neuzen naar de goedkoopste eenmalige aankoop (prijs toestel+aansluitkosten) en abonnement wat binnen mijn maandelijks budget past en ben uitgekomen bij Vodafone iPhone Smart 42,50 inc iPhone 4S 32GB. Daar kost het toestel €269,- en de aansluitkosten zijn €30,- dus in totaal kom ik op €299,-.

Ik zit nu bij Hi en ik zou daar wel graag willen blijven, maar dan moet ik eenmalig gewoon veel meer gaan betalen en daar heb ik niet zoveel zin in.
Van horen zeggen heb ik gehoord dat Vodafone ook zeker geen slechte provider is.

Hoe lang loopt je abo nog dat je hem wil afkopen? Afkopen is nooit slim...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Dat zijn gunstige prijzen. Heb je ervaring met die verzekering? Als ik mijn iPhone laat vallen en mijn schermt breekt...ben ik dan verzekerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
joffrey19 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:24:
[...]

Maar moet je nou een extra Blix nemen bij VF of niet voor gebruik van sms over ip bij issmart.
Uit de voorwaarden:
Bij dit abonnement is de verbindingssnelheid maximaal 14,4 Mbps downlink en 2 Mbps uplink. Dataverbruik wordt naar boven afgerond per 10 KB. Als het databundeltegoed verbruikt is wordt het standaard buitenbundeltarief in rekening gebracht van €0,075 per MB. Het bundeltegoed is 1 maand geldig. Het bundeltegoed kan gebruikt worden in Nederland en Vodafone Passport landen. Het gebruik van VoIP, SMS over IP en peer-2-peer diensten is toegestaan. Het gebruik in combinatie met pc’s, laptops, tablets en dergelijke apparatuur is met de gratis “Telefoon als Modem BloX” toegestaan. Als het databundeltegoed voor ongeveer 90% verbruikt is wordt hiervan per SMS een melding gestuurd.
Het zit dus gewoon inbegrepen. Voor de Persoonlijke Hotspot functie moet je wel eerst de bijbehorende Blox aanzetten, maar dat is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Froggle schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:22:

Heb je hier ook een bron voor? Op dit moment zit ik namelijk bij Simyo (ook een dochter van KPN) en ik ben er erg over te spreken. Nu kan ik bij Telfort voor dezelfde prijs als de Vodafone + truukje 1,5GB dataverkeer regelen, wat erg handig is met een iPad 2 in de trein (geen idee of tetheren uberhaupt mag though).

Ik hoor namelijk wat dubieuze verhalen over Vodafone in Den Helder, ook als ik kijk op hun dekkingskaart dan zie ik dat daar alleen de laagste HDSPA-snelheid te ontvangen valt. Dus een hele 'goede' dekking is het niet. Terwijl ik met Simyo 0,0 problemen heb :).

Misschien dat iemand anders weet hoe het zit met dekkingsverschil tussen KPN en Telfort (en Simyo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Dotto schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:05:
[...]

Dat zijn gunstige prijzen. Heb je ervaring met die verzekering? Als ik mijn iPhone laat vallen en mijn schermt breekt...ben ik dan verzekerd?
Ik heb mijn huidige Iphone verzekering bij Unigarant lopen. Je hebt daar een mobiele apparaat verzekering wat 25euro p.j. kost.

Deze verzekering heeft mij 2x bij waterschade volledig (minus eigen risico) gedekt. Is zeker aan te raden. Je moet echter wel declareren, dus vaak eerst voorschieten wil je je iphone snel terug hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Nu ben ik er bijna uit om telfort te nemen. Ware het niet dat ik dit nu vindt.

• Surf&mail is niet bedoeld voor VOIP (Voice over IP) of SMSoIP (SMS over IP) diensten. Telfort behoudt zich het recht voor om maatregelen te nemen omtrent het gebruik van VOIP en
SMSoIP diensten met gebruikmaking van surf&mail.

Betekend dit dus dat whatup c.q. imessage niet toegestaan is bij telfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dotto schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:05:
[...]

Heb er al een hoop dingen verzekert, maar nog nooit gebruik van hoeven maken. Maar ik denk dat het antwoord op jouw vraag wel in de voorwaarden te vinden moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
joffrey19 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:36:
Nu ben ik er bijna uit om telfort te nemen. Ware het niet dat ik dit nu vindt.

• Surf&mail is niet bedoeld voor VOIP (Voice over IP) of SMSoIP (SMS over IP) diensten. Telfort behoudt zich het recht voor om maatregelen te nemen omtrent het gebruik van VOIP en
SMSoIP diensten met gebruikmaking van surf&mail.

Betekend dit dus dat whatup c.q. imessage niet toegestaan is bij telfort?
SMSoIP hoe en wat bij Sizz

Lees bovenstaande discussie even, Whatsapp valt hier niet onder dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

falcon123 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:56:
[...]

Lees de afgelopen 2 pagina's even :) gebruik het trucje van vodafone om iets goedkoper te zijn :)
Ik las het inderdaad, maar ik krijg het niet voor elkaar. iPhone 4S 32GB gekozen en weggeklikt. Dan blijven de iPhone abonnementen in beeld en niet de bel+sms+web. Wanneer ik die wil bestellen, staat de iPhone 4S niet bij de toestellen..
alwaysleft schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:58:
[...]
Hoe lang loopt je abo nog dat je hem wil afkopen? Afkopen is nooit slim...
I know, maar ik moet nog 6 maanden. Dat vind ik nog veel te lang om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

[...]
[...]
offtopic:
Je hebt de 4S dan los gekocht? Want als je hem bij een abbo besteld en (bijvoorbeeld) €280,- bij moet betalen voor het toestel dan kan je hem neem ik aan alleen verzekeren voor die €280,- en niet voor de volle €750,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

pposthoorn schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 00:59:
[...]

offtopic:
Je hebt de 4S dan los gekocht? Want als je hem bij een abbo besteld en (bijvoorbeeld) €280,- bij moet betalen voor het toestel dan kan je hem neem ik aan alleen verzekeren voor die €280,- en niet voor de volle €750,-?
Nog een argument voor mijn stelling dat het vaak gunstiger is je toestel en abo los van elkaar te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
RnB schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:53:
[...]

Ik las het inderdaad, maar ik krijg het niet voor elkaar. iPhone 4S 32GB gekozen en weggeklikt. Dan blijven de iPhone abonnementen in beeld en niet de bel+sms+web. Wanneer ik die wil bestellen, staat de iPhone 4S niet bij de toestelle

I know, maar ik moet nog 6 maanden. Dat vind ik nog veel te lang om te wachten.
Zou gewoon moeten werken maar andere manier:

Verwijder iPhone en abbo met kruisje. Ga naar lijst met alle telefoons, vink vergelijken aan voor de iphone die je wilt. Hij komt dan links in zo'n vergelijkings rijtje van 3 te staan. Als alles leeg is, kies nu bel web smart abbo en klik daarna links op de iPhone uit het vergelijkings rijtje daarna klik je op selecteer en voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:09
Wellicht dat het al eerder aangegeven is, maar ik heb geen tijd/zin om 10 delen en 43 pagina's door te nemen...

Ik heb de iPhone 4S 64GB (los) besteld.

Ik wil een abbo (liefst via Telfort ivm bel/internet combi voor mij (prijs technisch) het beste).

MAAR... kan ik, met dus een niet iPhone abbo, maar een Sim Only bij Telfort gebruik maken van de HOTSPOT/THETERING functie? En zo niet bij Telfort, bij wie wel?

Kan het iig niet gevonden krijgen via Telfort.nl en zelfs GOOGLE geprobeerd.

Ben lange tijd afwezig geweest in SMARTphone land ^^ Ga nu van een Nokia X3-02 van 170 euro over naar de iPhone :P Dus ben kwa internet bundels ietswat ouderwets kwa knowledge...

[ Voor 1% gewijzigd door Thalaron op 24-10-2011 07:04 . Reden: typo ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
Graag de mening van de ervaren topicbewoners:

Ik wil mijn 3G inruilen voor een 4s. Ik heb rond de 150 minuten nodig en max 500mb data. Op die basis komt Tmobile het beste uit de bus, met een tweejarig abonnement is dat 29.50 per maand plus 260 euro voor het toestel.

Twee problemen echter. Ik heb drie jaar TMobile gehad en de dekking op mijn werk is zeer slecht. Daarnaast vind de buitenlandregeling van Vodafone erg aantrekkelijk aangezien ik veel in het buitenland zit. Mijn additionele kosten bij Tmobile zijn behoorlijk fors door het jaar heen daardoor. Bij Vodafone moet ik dan alleen meteen door naar het 150/1200 abonnement, veel teveel data en een navenante prijs van 48,50 per maand. Zelfs met een goedkoper toestel ben ik dan nog omgeslagen over twee jaar een dikke 300 euro extra kwijt aan het abonnement. Dat is meer dan ik over twee jaar aan buitenlandkosten kwijt ben geweest bij Tmobile. De vraag is ook maar in hoeverre de Vodafone dekking beter is.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:41

OMX2000

By any means necessary...

Ik ken de "jeuk" om hetnieuwste te hebben heel goed! Maar als je abbo moet afkopen, zou ik wachten. Ik verwacht dat de iPhone 5 een stuk sneller komt dan normaal.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

OMX2000 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:58:
[...]

Ik ken de "jeuk" om hetnieuwste te hebben heel goed! Maar als je abbo moet afkopen, zou ik wachten. Ik verwacht dat de iPhone 5 een stuk sneller komt dan normaal.
Tuurlijk... en als je op de iPhone 7 wacht... :-)

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:08
Ik heb nu een i-150 abbo die in februari verloopt, mag in december verlengen, maar gezien de toestel prijzen in combinatie met de kosten voor de abonnementen, heb ik gister de iPhone 4S gekocht via Apple.com. Zo betaal ik de telefoon niet dubbel aan t-mobile, en is de telefoon simlock vrij, en kan ik alle kanten op, denk dat ik voor een sim only ga, of ik laat dit abonnement stilzwijgend verlengen om zo mijn onbeperkt internet te behouden.

Heb op mijn 3GS de statistieken gereset, om te kijken wat ik in een reguliere maand gebruik, zodat ik kan zien of een datalimiet voor mij wel uit kan, of juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

CRXDelSol schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:07:
Ik heb nu een i-150 abbo die in februari verloopt, mag in december verlengen, maar gezien de toestel prijzen in combinatie met de kosten voor de abonnementen, heb ik gister de iPhone 4S gekocht via Apple.com. Zo betaal ik de telefoon niet dubbel aan t-mobile, en is de telefoon simlock vrij, en kan ik alle kanten op, denk dat ik voor een sim only ga, of ik laat dit abonnement stilzwijgend verlengen om zo mijn onbeperkt internet te behouden.

Heb op mijn 3GS de statistieken gereset, om te kijken wat ik in een reguliere maand gebruik, zodat ik kan zien of een datalimiet voor mij wel uit kan, of juist niet.
Maar dat is toch veel duurder? Een sim only met data kost iets van 20E (ipv 30). Dus 120E per jaar minder. Zelfs met een éénjarig abonnement ben je goedkoper uit toch?

Als je stilzwijgend verlengt, heb je inderdaad onbeperkt internet, maar ook een snelheid van 2 mbps ipv 7,2. Weet niet of je dat erg vindt.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Dr. Strangelove schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:14:
Graag de mening van de ervaren topicbewoners:
.....
Als ik het zo lees geef je zelf het antwoord al. Vodafone kan in jouw geval duurder duurder uitpakken dan T-Mobile en er is geen garantie op een betere dekking. Waar hect je zelf meer waarde aan? Potentieel betere dekking of meer kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
Ik vroeg me bijvoorbeeld af of er andere providers zijn die een aantrekkelijke buitenlandregeling hebben. Ik heb gezocht maar niet gevonden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

[...]

Tja, het is de combinatie van die jeuk en het feit dat ik mijn Blackberry zat ben. Anders had ik het ook niet gedaan. En net wat hierboven gezegd wordt, als je wacht, kan je blijven wachten. ;)
falcon123 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 01:42:
[...]

Zou gewoon moeten werken maar andere manier:

Verwijder iPhone en abbo met kruisje. Ga naar lijst met alle telefoons, vink vergelijken aan voor de iphone die je wilt. Hij komt dan links in zo'n vergelijkings rijtje van 3 te staan. Als alles leeg is, kies nu bel web smart abbo en klik daarna links op de iPhone uit het vergelijkings rijtje daarna klik je op selecteer en voila :)
Dankje, dit werkte wel voor me! Scheelt best wel veel, de eerste 8 maanden 50% korting op de abonnementskosten en de iPhone 4S 32GB voor 30 euro minder! :)
Maar is de iPhone wel volledig te gebruiken met die bel+sms+web+smart ipv de iPhone abonnementen?

[ Voor 45% gewijzigd door RnB op 24-10-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 12:07
[...]

Iets wat natuurlijk helemaal nergens op gebaseerd is. Het kan goed dat Apple gewoon volgend jaar oktober pas weer een nieuwe iPhone uitbrengt, wat ik zelf eigenlijk wel verwacht. Op de WWDC in Juni zal iOS6 aangekondigd worden om dan eind september/begin oktober de nieuwe iPhone met iOS6 te lanceren.

Mijn gedachte is ook helemaal nergens op gebaseerd, alleen op het feit dat Apple zijn update-cycli normaliter nooit versneld, eerder vertraagd...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
RnB schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:19:
[...]
Dankje, dit werkte wel voor me! Scheelt best wel veel, de eerste 8 maanden 50% korting op de abonnementskosten en de iPhone 4S 32GB voor 30 euro minder! :)
Maar is de iPhone wel volledig te gebruiken met die bel+sms+web+smart ipv de iPhone abonnementen?
No problem:)

Zover ik weet zijn de features hetzelfde:

14.4 down en 2 up
Buitenland bundel
Etc.

Bekijk het anders even op vodafone site.. Zit nu op me iPad 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makan_terus
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-03-2024
Welke snelheid is minimaal nodig om ervoor te zorgen dat alle functies van je Iphone 4S goed werkt?
Na google te hebben geraadpleegd, kwam ik op forums waar ze wisten te melden dat bijvoorbeeld facetime al goed werkt bij 900kbs.

Ik zie allerlei abonnementen met plus en min punten, wat ik me eigenlijk afvraag (en ook op pag 41 van dit onderwerp door iemand werd gevraagd) welke snelheid heb je nou echt nodig?

Apps/ Games/ Complete speelfilms/ MP3 downloaden doe ik wel thuis via mijn Wifi.
Voor de andere toepassingen heb ik volgens mij geen snelle verbinding nodig, of zie ik iets over het hoofd?

Wie kan mij vertellen waarom 14.4 nodig is (wat trouwens theoretische snelheid is) of waarom 7.2 nodig is.

Tenzij je je Iphone als hotspot in de trein wilt gebruiken en daarmee met je laptop online modern warfare 3 ofzo wilt spelen.

Ik zie nu niet in waarom ik niet voor een 'normale' abonnement moet gaan ipv een speciale iphone abonnement.

Ik heb liever meer minuten dan meer snelheid, omdat bij de meeste handelingen je volgens mij geen verschil merkt op je Iphone of je nou een 3.6 verbinding hebt of een 14.4

En bestanden van 500MB of meer download je 'meestal' niet via je telnetwerk, vooral niet met de datalimiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:09
Lijkt me nogal logisch dat hoe sneller je verbinding is, hoe sneller je bv. kan browsen. (inladen gaat immers sneller). Of het allemaal nodig is... Ik heb thuis een glasvezel verbinding... nodig: nee... prettig: ja!!!

Zelfde geldt voor:

Mail
iMessage/Whatsapp
Chat
YouTube...

Downloaden van Apps (dan heb ik het niet over TomTom van 2GB maar bv. een spelletje of iets wat je dan NET kan gebruiken (bv. App om een OV oplaadpunt te vinden)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Daar komt het eigenlijk op neer ja. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Ik heb Phonehouse maar even gebeld, waarom er geen 1-jarige abbo's online staan. Ze gingen het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Dr. Strangelove schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:15:
Ik vroeg me bijvoorbeeld af of er andere providers zijn die een aantrekkelijke buitenlandregeling hebben. Ik heb gezocht maar niet gevonden.
KPN heeft ook een buitenlandregeling (KPN op reis) maar of die voor pri've gebruiker bestaat weet ik niet. Zakelijk in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pezevenK-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 11:07

pezevenK-

#dont.hate

joffrey19 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:41:
Ik heb Phonehouse maar even gebeld, waarom er geen 1-jarige abbo's online staan. Ze gingen het uitzoeken.
Ben benieuwd.

Even een domme vraag misschien, ben namelijk al jaren niet meer overgestapt van provider. (Dutchtone > orange > tmobile :P )

Mijn huidige Tmobile abonnement verloopt op 12-01. Hoe werkt dat als ik nu al een vodafone abonnement afsluit met nummerbehoud? Betaal ik dan dubbel? of gaat mijn nieuwe VF abonnement dan pas lopen wanneer Tmobile eindigt? En krijg ik dan wel het nieuwe toestel al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
pezevenK- schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:51:
[...]

Ben benieuwd.

Even een domme vraag misschien, ben namelijk al jaren niet meer overgestapt van provider. (Dutchtone > orange > tmobile :P )

Mijn huidige Tmobile abonnement verloopt op 12-01. Hoe werkt dat als ik nu al een vodafone abonnement afsluit met nummerbehoud? Betaal ik dan dubbel? of gaat mijn nieuwe VF abonnement dan pas lopen wanneer Tmobile eindigt? En krijg ik dan wel het nieuwe toestel al?
Volgens mij gaat je nieuwe abonnement dan in op 13-01, maar krijg je wel al het toestel zodra ze die op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navbe
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb nu een abonnement lopen via de Hi, maar zij lopen de boel zo te bestieren met prijzen dat ik een overstap overweeg.
Nu heb ik bij Sizz, de dochter van VF een mooi abbonement kunnen vinden dat aansluit bij mijn behoeftes.
(175min/sms - 1G Data - Toestelverz. €41,- p.m.
Weet iemand of Sizz a.s. vrijdag nog levert en heeft iemand ervaring met deze provider? Kan het nergens zien wanneer ze leveren namelijk

[ Voor 8% gewijzigd door Navbe op 24-10-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Thalaron schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 06:52:
Wellicht dat het al eerder aangegeven is, maar ik heb geen tijd/zin om 10 delen en 43 pagina's door te nemen...

Ik heb de iPhone 4S 64GB (los) besteld.

Ik wil een abbo (liefst via Telfort ivm bel/internet combi voor mij (prijs technisch) het beste).

MAAR... kan ik, met dus een niet iPhone abbo, maar een Sim Only bij Telfort gebruik maken van de HOTSPOT/THETERING functie? En zo niet bij Telfort, bij wie wel?

Kan het iig niet gevonden krijgen via Telfort.nl en zelfs GOOGLE geprobeerd.

Ben lange tijd afwezig geweest in SMARTphone land ^^ Ga nu van een Nokia X3-02 van 170 euro over naar de iPhone :P Dus ben kwa internet bundels ietswat ouderwets kwa knowledge...
Het enige dat ik kan vinden in de Algemene Voorwaarden is het volgende:

5.13. Het gebruik van de Dienst en/of een Aansluiting is slechts toegestaan voor normaal gebruik. “Normaal gebruik” wil zeggen mobiel bel en/of data verkeer geïnitieerd vanaf en ontvangen op een mobiel toestel (of een ander mobiel apparaat waarmee bel en/of data verkeer geïnitieerd en ontvangen kan worden) zonder dat daarbij gebruik is gemaakt van kunstgrepen zoals gebruik van een GSM-box, SIM-box, automatische oproepsystemen dan wel het wijziging of kopiëren van de (eigenschappen van de) Simkaart. Telfort behoudt zich het recht voor om de Dienst en/of de Aansluitingen, welke worden gebruikt voor andere doeleinden dan Normaal gebruik, af te sluiten, zonder voorafgaande waarschuwing. Tevens heeft Telfort het recht om bij (data)verkeer een (data)limiet te stellen.

En dat je het niet mag misbruiken, netiquette, etc. Ik zie niet specifieke staan dat je niet mag tetheren, een laptop, iPad etc. zijn allemaal mobiele apparaten namelijk.

[edit]

Net even met Telfort gebeld. De dame aan de andere kant is er heilig van overtuigd dat Telfort exact hetzelfde netwerk en/of frequenties gebruikt als KPN en dat dit dus gelijk zou moeten zijn aan mijn huidige Simyo bereik. (die in mijn ogen erg goed is).

Over tetheren sloeg ze stijl achterover, daar begreep ze helemaal niets van. Waardoor ik het eerste antwoord ook deels in twijfel trek. Bij vraag 1 kwam ze nog een beetje slim over, bij vraag 2 absoluut niet. Het gehele concept internet delen drong niet bij dr door :P.

Ik wil gewoon weten of, wanneer ik drie uur per dag in een trein zit, ik die 1,5GB kan gebruiken op mn iPad 2 :P

[ Voor 15% gewijzigd door FailFr8er op 24-10-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Red Nalie: Ik kon met mijn Desire HD gewoon internet tetheren naar mijn iPad 2 in de trein/bus. Het lijkt mij dan ook dat dit geen probleem is. Volgende week kan ik het testen met een iPhone i.c.m. Telfort abo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Net op twitter gelezen dat bij T-Mobile, indien je nu nog gaat reserveren, een levertijd is van 2 a 3 weken. Voor degene die nog willen reserveren misschien wel relevante info :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makan_terus
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-03-2024
Thalaron schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:32:
Lijkt me nogal logisch dat hoe sneller je verbinding is, hoe sneller je bv. kan browsen. (inladen gaat immers sneller). Of het allemaal nodig is... Ik heb thuis een glasvezel verbinding... nodig: nee... prettig: ja!!!

Zelfde geldt voor:

Mail
iMessage/Whatsapp
Chat
YouTube...

Downloaden van Apps (dan heb ik het niet over TomTom van 2GB maar bv. een spelletje of iets wat je dan NET kan gebruiken (bv. App om een OV oplaadpunt te vinden)
Natuurlijk is het hoe sneller de verbinding is hoe sneller je meerdere zaken kan doen.
Maar dat sneller (wat dus zeker prettiger is) is volgens mij nauwelijks waarneembaar bij browsen/chatten.
Laden van website zal bij 14.4 verb. 0.03 sec sneller zijn ofzo?

En youtube zal bij 3.6 verb. al streamend werken volgens mij en of youtube nou al sneller is ingeladen maakt niets uit, het speelt al af voordat het vol binnen is.

maar bestanden uitwisselen via iMessage/whatsapp zal inderdaad sneller zijn (mits beide partijen allebei snelle up/down hebben)

En downloaden van apps waar in sommige gevallen haast nodig is, is het inderdaad prettig.

Jammer dat er nergens specs staan waar staat wat de minimale snelheid is dat nodig is voor bepaalde features

eindconclusie inderdaad
nodig: nee ... prettig: ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Zoals eerder gemeld een losse witte 4S 64GB besteld en gelijk mijn abbo bij Hi verlengd.
Had nog een 13,95 per maand studenten sim-only lopen en dat is nu geworden:

1 jaar sim-only
275 minuten of 550 sms
1GB datalimiet per maand
3,6Mb/s down en 1Mb/s up
eerste 3 maanden: 19,90 euro per maand
overige 9 maanden: 29,90 euro per maand

Ik wilde perse een 1 jarig abbo en op het netwerk van KPN blijven, dus hiervoor gekozen.
Als ik het iPhone abbo van 250 minuten (45 euro per maand) voor 1 jaar had genomen, was ik in totaal (met iPhone erbij) 1239,95 kwijtgeweest.
Nu met een losse iPhone (a 800 euro) en met sim-only 1128 euro.
Enige verschil is dat de internetsnelheid down bij het sim-only maar 3,6Mb/s is en bij iPhone abbo 7,2Mb/s.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Weet iemand of er een adder onder het gras zit bij het HI-125 abbo. Daar is de iphone 4 8GB maar 49 euro terwijl deze prijs bij T-mobile en Vodafone wel veel hoger ligt. Ik weet het is geen 4s en maar 500mb data maar daar heeft de vrouw voldoende aan
Pagina: 1 ... 11 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.