Thalaron schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 06:52:
Wellicht dat het al eerder aangegeven is, maar ik heb geen tijd/zin om 10 delen en 43 pagina's door te nemen...
Ik heb de iPhone 4S 64GB (los) besteld.
Ik wil een abbo (liefst via Telfort ivm bel/internet combi voor mij (prijs technisch) het beste).
MAAR... kan ik, met dus een niet iPhone abbo, maar een Sim Only bij Telfort gebruik maken van de HOTSPOT/THETERING functie? En zo niet bij Telfort, bij wie wel?
Kan het iig niet gevonden krijgen via Telfort.nl en zelfs GOOGLE geprobeerd.
Ben lange tijd afwezig geweest in SMARTphone land ^^ Ga nu van een Nokia X3-02 van 170 euro over naar de iPhone

Dus ben kwa internet bundels ietswat ouderwets kwa knowledge...
Het enige dat ik kan vinden in de Algemene Voorwaarden is het volgende:
5.13. Het gebruik van de Dienst en/of een Aansluiting is slechts toegestaan voor normaal gebruik. “Normaal gebruik” wil zeggen mobiel bel en/of data verkeer geïnitieerd vanaf en ontvangen op een mobiel toestel (of een ander mobiel apparaat waarmee bel en/of data verkeer geïnitieerd en ontvangen kan worden) zonder dat daarbij gebruik is gemaakt van kunstgrepen zoals gebruik van een GSM-box, SIM-box, automatische oproepsystemen dan wel het wijziging of kopiëren van de (eigenschappen van de) Simkaart. Telfort behoudt zich het recht voor om de Dienst en/of de Aansluitingen, welke worden gebruikt voor andere doeleinden dan Normaal gebruik, af te sluiten, zonder voorafgaande waarschuwing. Tevens heeft Telfort het recht om bij (data)verkeer een (data)limiet te stellen.
En dat je het niet mag misbruiken, netiquette, etc. Ik zie niet specifieke staan dat je niet mag tetheren, een laptop, iPad etc. zijn allemaal mobiele apparaten namelijk.
[edit]
Net even met Telfort gebeld. De dame aan de andere kant is er heilig van overtuigd dat Telfort exact hetzelfde netwerk en/of frequenties gebruikt als KPN en dat dit dus gelijk zou moeten zijn aan mijn huidige Simyo bereik. (die in mijn ogen erg goed is).
Over tetheren sloeg ze stijl achterover, daar begreep ze helemaal niets van. Waardoor ik het eerste antwoord ook deels in twijfel trek. Bij vraag 1 kwam ze nog een beetje slim over, bij vraag 2 absoluut niet. Het gehele concept internet delen drong niet bij dr door

.
Ik wil gewoon weten of, wanneer ik drie uur per dag in een trein zit, ik die 1,5GB kan gebruiken op mn iPad 2
[
Voor 15% gewijzigd door
FailFr8er op 24-10-2011 12:53
]