https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Verwijderd
Bij T-Mobile krijg je bij verlenging 3 maanden gratis bij 2 jarig abo en 2 maanden bij een 1 jarig abocrazylegs schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:24:
voor de mensen die hem besteld hebben bij een verlenging.. kun je nog een beetje spelen met de prijzen? Geven ze hier en daar nog wat kortingen?
1 jaar iSmart 1000
iPhone 4S 16GB Wit
2 maanden gratis
145,00 (Excl. btw) bijbetalen.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Nee, maar kreeg van vriend te horen die bij ritel werkt dat de tmobile iphone's prepaid gelockt zijnCaneezy schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:28:
Heeft er iemand hier al de prepaid iPhone 4S besteld bij TMobile
Hmm trueApache4u schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:23:
[...]
Da's excl. BTW.. Incl kom je dan op ....jawel, verrassend, € 565,25
Oh dan heb ik het niet nodig, ik wou juist dan de huidige sim van mij gebruiken, maar prepaid gaat hem niet worden. Dan maar even bellen met tmobalwaysleft schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:34:
[...]
Nee, maar kreeg van vriend te horen die bij ritel werkt dat de tmobile iphone's prepaid gelockt zijn
Je kan even bellen. Ik hoor dat ze gewoon simlock vrij zijnVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:46:
Hoe snel zal de simlock eraf gaan bij t-mobile ?
Bij mijn 3G was dat na een jaar volgens mij...Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:46:
Ik heb eigenlijk nooit met T-mobile gebeld of er iets aan dit probleem gedaan kan worden, in de vorm van compensatie of iets dergelijks. Iemand enig idee of ze hier iets mee doen?
Zijn gewoon sim-lock vrij bij abbo's. Prepaid weet ik niet zeker, denk dat ze dan locked zijn. Als ze locked zijn, voor 100 euro unlock, en daarna iedere maand dat het toestel ouder wordt goedkoper. Na 1 jaar gratis unlock.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:46:
Ik vond het wel handig en ziet er leuk uit, maar ik gebruik mijn voicemail nauwelijks, maximaal 1x per week (?). Dus dat ga ik er niet bijnemen...
Heb vandaag besteld (en betaald). iSmart 150, 279,95 euro (inderdaad 20E duurder dan voor nieuwe klanten, maar die krijgen dan geen drie maanden gratis, werd mij verteld. En bovendien moeten zij 30E aansluitkosten betalen... zucht...
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Ja, je kan het afkopen bij T-mobile. Niet goedkoop kan ik je zeggen...Caneezy schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:04:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om mijn huidige contract stop te zetten en dan een nieuwe contract aan te schaffen met een 4S?
ehhhh..HOI
Oh yeey dat klinkt erg duur, heb nog 7 maanden te gaan volgens mij.krizzziz schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:06:
[...]
Ja, je kan het afkopen bij T-mobile. Niet goedkoop kan ik je zeggen...
Dan kost het 7x je maandbedrag...Caneezy schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:09:
[...]
Oh yeey dat klinkt erg duur, heb nog 7 maanden te gaan volgens mij.
(of je doet zo'n early renewal, maar dan moet je wel bij ze blijven)
[ Voor 13% gewijzigd door Galois op 21-10-2011 11:11 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Dus 7x 21 euro, 147 euro, en dan aanschaf van een nieuwe tmobile abbo, Klinkt nog redelijk denk ik.Galois schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:11:
[...]
Dan kost het 7x je maandbedrag...
Dat had ik gedaan, maar werd dik belazerd, zou volgende maand ingaan en ging de jaar daarna pas in. Dat is de abbo die ik nu heb.Galois schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:11:
[...]
[ Voor 35% gewijzigd door sacaji op 21-10-2011 11:12 ]
dit is meer het truukje dat je vorig jaar ook bij iPhone 4 kon doen.
als bijvoorbeeld die iPhone abonnementen je niet aanstaan, zou je eventueel zo'n Bel+SMS+web smart abonnement kunnen nemen via omweg en de prijs van de telefoon is dan ook gelijk iets goedkoper + 8 of 4 maanden 50% korting op Abbo prijs.
truukje gaat als volgt:
je klikt op de iPhone die je wilt en klikt het Abbo weg en gaat naar de link boven "Mobiel Bellen" --> Abonnementen --> Kies je Abbo en druk op Meer info i.p.v. "Bestel" als je bij overzicht van je Abbo bent klik degene aan die je wilt en je ziet dat je niet ook kan toevoegen.
Bij mensen die willen verlengen via vodafone site gaat het iets anders:
hier vink je de iPhone die je wilt voor vergelijking zodat die in dat rijtje er naast komt te staan. Daarna klik je je huidige Abbo weg en de iPhone en klik "Kies zelf een Abonnement" en je kan uit alles kiezen. Daarna klik op je iPhone uit het vergelijkings rijtje naast je en klikt op selecteer en Voila hij geselecteerd met je Abbo die je wilt.
Heb jij al ervaring hoe je je contract afkoopt of hoe je dat moet doen? Tmobile bellen?Galois schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:11:
[...]
met verlengen krijg je ook nog eens 3x (of 4x voor 2 jarig abo) je maandbedrag gratis
Kost me dan nu 70 euro, + de contract gaat pas volgend jaar is, en dan wil ik het liefst alweer een iPhone 5 halen.Patvs schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:13:
kan je niet early renewal doen?
met verlengen krijg je ook nog eens 3x (of 4x voor 2 jarig abo) je maandbedrag gratis
3 maanden toch, als ik het me goed herinner?Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:15:
16GB 4S besteld bij T-mobile. Die 2 maanden gratis maakt het toch erg interessant.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Ik had hetzelfde....ik had ook met t-mobile thuis en op werk echt een klote bereik. Nu afgelopen zomer vodafone genomen en wat een verbetering was dat voor mij zeg. Thuis en op werk top bereik nu...Dekay schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:59:
Ik zit nog een beetje in dubio bij wie ik m'n abonnement ga afsluiten, Vodafone of T-Mobile. Ik zit nu nog bij T-Mobile. Heb echter af en toe wel problemen met bereik. Zodra ik bijvoorbeeld in huis stap, dan ben ik m'n bereik kwijt. De hele beneden verdieping is een hel wat dat betreft. Alleen op zolder heb ik bereik. Hetzelfde geldt voor het huis van m'n vriendin. Ook heb ik op sommige plekken geen 3G. Echter is T-Mobile een stuk goedkoper dan Vodafone en ik weet niet of zij veel beter zijn wat bereik betreft.
Ik heb eigenlijk nooit met T-mobile gebeld of er iets aan dit probleem gedaan kan worden, in de vorm van compensatie of iets dergelijks. Iemand enig idee of ze hier iets mee doen?
Je moet dus bij jezelf nagaan wat nu het belangrijkste voor je is...bereikbaar zijn of goedkoper uit zijn. Nu moet ik wel zeggen dat ik nog de ''oude'' abbonmenten heb van Vodafone en dus nog redelijk gunstig geprijsd.
Ik heb nog een oud Vodafone abbo, met zorgeloos internet blox (onbeperkt (fup)) van september 2009.
Deze is dus net afgelopen een aantal weken.
Is het niet verstandig om die gewoon te laten lopen en dan de iPhone los te kopen?
En kan iemand mij vertellen waar ik die oude voorwaarden kan vinden van dat abbonement?

Jammer dat die gast ook zo onbeschoft en ongeïnteresseerd deed... min puntje voor T-mobile.
Straks maar eens bellen en kijken wat ze me daar kunnen vertellen en anders word het een sim-only abbotje voor een jaar en dan kijk ik volgend jaar wel weer verder.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Beetje jammer dat je nu voor Visual Voicemail extra moet betalen. En het extra betalen voor het tetheren vind ik wel best duur. Als het nu "constant" 5 euro per maand was. Wilde ik het best doen, maar 15 euro.. nee dat vind ik te veel.
[ Voor 42% gewijzigd door ZpAz op 21-10-2011 12:14 ]
Verwijderd
Heb er net een besteld, levertijd ongeveer 4 werkdagen, alleen weet ik niet of deze simlockvrij zijn.alwaysleft schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:35:
Iphone 4s los bij Vodafone voor 565 euroToestel met abo selecteren en dan abo kruisje wegklikken.
Lijkt me geen 4 werkdagen. Pas vanaf de 28ste is hij beschikbaar in NL.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:14:
[...]
Heb er net een besteld, levertijd ongeveer 4 werkdagen, alleen weet ik niet of deze simlockvrij zijn.
Je krijgt hierbij wel een extra GB data, deze extra GB kost normaal 10 euro dus eigenlijk betaal je 5 euro voor de personal hotspot functie.ZpAz schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:13:
En het extra betalen voor het tetheren vind ik wel best duur. Als het nu "constant" 5 euro per maand was. Wilde ik het best doen, maar 15 euro.. nee dat vind ik te veel.
Klopt volgens mij niet. 3 maanden bij 2 jaar abboPatvs schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:13:
kan je niet early renewal doen?
ZpAz schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:13:
Yeey, net geholpen door een alleraardigst persoon aan de andere kant van de TMobile klantenservice. Verlengd voor 2 jaar, met een iPhone 4S Wit. Ik kan niet wachten!
Wanneer moet je de telefoon betalen? De eerst volgende factuur of zodra je iPhone 4S binnen is.ZpAz schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:13:
Yeey, net geholpen door een alleraardigst persoon aan de andere kant van de TMobile klantenservice. Verlengd voor 2 jaar, met een iPhone 4S Wit. Ik kan niet wachten!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Heb hem maar één keer besteld trouwens
[ Voor 35% gewijzigd door ZpAz op 21-10-2011 12:26 ]
Verwijderd
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 2011-10-21 heeft ordernummer: 30681xxxxx.
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Rond welke tijd heb je er een besteld? Een los toestel of met abbo?Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:49:
Net bericht van Vodafone:
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 2011-10-21 heeft ordernummer: 30681xxxxx.
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Je zou eventueel ook een Bel+sms+web smart abbo kunnen nemen via omwegPeabz21 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:46:
Ik vind bij Vodafone de 60 dagen/jaar internet in het buitenland uit de bundel ook erg handig! Ik ga dan ook voor een iSmart abo, belminuten heb ik toch niet veel nodig. En hotspot gebruik zit er ook in. Nog even wachten tot hij bij phonehouse is te bestellen.
Hierbij je krijg je 4 of 8 maanden 50% korting op je abbo en en de toestel prijs is ook aantal tientjes goedkoper.
zover ik weet heeft die Web smart dezelfde features als de iPhone Smart.
Boven zie je het truukje dat ik gepost hebt.
Just to let you know ^^
Verwijderd
Ook raar eigenlijk want ze vertelde mij dat het i150 (29,95 p/m) abonnement dat ik nu heb niet meer bestaat en dat ik nu de i200 kon nemen voor 34,50 per maand, had ik wel 1000 mb internet. Nu was ik dit toch van plan want wil liever ruim zitten, gebruik mijn iPhone meer voor internet dan bellen. Maar vindt het wel raar dat op internet de i150 abo wel gewoon nog staat vermeld (500mb) met prijzen van toestellen met 1 jarig of 2 jarig abo.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Verwijderd
Na wat graaf werk op de T-mobile site blijkt dat de "onbeperkt" internet voordeelbundel nu het eerste jaar gratis is en daarna per maand opzegbaar, maar toch.....
Verder hebben ze er ook nog € 2,50 per kwartaal aan SIM-administratie kosten in gesneaked.
[ Voor 44% gewijzigd door RAF1 op 21-10-2011 13:50 ]
_
Verwijderd
ik heb vandaag via de vodafone website om 12.00u een los iphone 4S 16GB zwart besteld voor slechts € 565,-Huismarb schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:56:
[...]
Rond welke tijd heb je er een besteld? Een los toestel of met abbo?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 13:51 ]
Verwijderd
Nou dat je het zegt ik zie op de site ook dat ik eigenlijk 329,95 zou moeten betalen met een 2 jarig abonnement. i200 32gb wit. Vraag me ook af waar die 20 euro vandaan komt.silentwaves_ schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:49:
Hallo, kan iemand mij misschien uitleggen waarom je 249,95 moet betalen ipv 229,95 (4s, i200) aangegeven op de site van T-Mobile. Ik ben namelijk al een bestaande klant, en neem aan dat je dan geen aansluitkosten hoeft te betalen?
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij geeft Vodafone geen gesimlockte gsm bij een abo sinds begin 2010, ik heb de laatse 2 jaar altijd een simlockvrije via Vodafone gekregen ( HTC HD en half jaar terug een SGS 2 ), en mocht er een lock op zitten dan gaat die retour en koop ik er een bij GSMwijzer voor 629,- die is gegarandeerd simlockvrij.robvleeuwen schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:49:
Ik heb net ook de 4S voor 565 euro besteld bij Vodafone. Weet iemand zeker dat deze nu simlockvrij is?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 13:58 ]
Precies, maar het wordt als reden aangehaald waarom je 'niet moet zeuren' er overVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:57:
Bij mij was het een verlenging, dus in feite betaal ik even goed toch iets voor die 3 maanden gratis en geen aansluit kosten want ik moet 349,95 betalen ipv 329,95.
Verder wist de verkoper mij te vertellen dat in de 4s opnieuw een nieuw type simkaart zit. Dus niet de microsim zoals in de iphone 4. Ik ben dit nog echter nog nergens anders tegen gekomen.
OnzinMarcus_V schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:02:
Vanmorgen ook in de T-mobile shop een 16GB zwarte iphone 4s besteld in combinatie met een 1 jarig abbonement. Ik moet hiervoor 389.95 bijbetalen. Ik was de 4e klant die de iphone bestelde. Ik heb dus goede hoop de 28e een nieuwe telefoon op te halen.
Verder wist de verkoper mij te vertellen dat in de 4s opnieuw een nieuw type simkaart zit. Dus niet de microsim zoals in de iphone 4. Ik ben dit nog echter nog nergens anders tegen gekomen.

Uiteindelijk betaal ik:
+€29.50 p/m voor T-Mobile iSmart 150 1 jaar
+€389 eenmalig voor de telefoon
-120 euro groupon bon die ik nog had liggen
= totaal 624 euro
Nu maar hopen dat hij niet zo erg uitverkocht is dat ik 2 maanden moet wachten voordat ik hem krijg
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kun je hem gewoon retour sturen als je hem hebt opengemaakt dan?Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:57:
[...]
Volgens mij geeft Vodafone geen gesimlockte gsm bij een abo sinds begin 2010, ik heb de laatse 2 jaar altijd een simlockvrije via Vodafone gekregen ( HTC HD en half jaar terug een SGS 2 ), en mocht er een lock op zitten dan gaat die retour en koop ik er een bij GSMwijzer voor 629,- die is gegarandeerd simlockvrij.
Zou je mij willen laten weten of er een simlock op zit zodra je dat weet? In dat geval zal ik hem ook terug moeten sturen.
Verwijderd
Ja, je kan wanneer de bezorger er is dit ook aan de bezorger vragen en als die het niet weet dan kan je het binnen 7 dagen retour sturen ( wet koop op afstand volgens mij).robvleeuwen schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:11:
[...]
Kun je hem gewoon retour sturen als je hem hebt opengemaakt dan?
Zou je mij willen laten weten of er een simlock op zit zodra je dat weet? In dat geval zal ik hem ook terug moeten sturen.
Volgens hun eigen site zit er géén simlock op de iPhone:robvleeuwen schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:11:
[...]
Kun je hem gewoon retour sturen als je hem hebt opengemaakt dan?
http://tinyurl.com/5sgb5ug
Screenshot van maken en dan zullen ze toch echt wel een simlock-vrije iPhone moeten leveren.

Have Fun Funske
Lijkt erop dat je die mail ontvangt als je het toestel los besteld, heb ik tenminste van meer mensen gehoord die de telefoon los hebben besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:50:
[...]
ik heb vandaag via de vodafone website om 12.00u een los iphone 4S 16GB zwart besteld voor slechts € 565,-
Er werd gezegd dat eenmalige kosten via de 1e rekening werden afgerekend.. Betekend dat dan in de rekening van November die kosten meegerekend worden?
Alvast bedankt:)
Verwijderd
Aansluitkosten ( als je die hebt, bij verlengen natuurlijk niet ) wordt verrekend met je komende factuur alleen toestel kosten moet je contant/pin betalen aan Vodafone/koerier.falcon123 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:57:
Weet iemand hoe Dat zit met betalen via verlengen van vodafone...
Er werd gezegd dat eenmalige kosten via de 1e rekening werden afgerekend.. Betekend dat dan in de rekening van November die kosten meegerekend worden?
Alvast bedankt:)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 15:36 ]
Hmm, mooi trucje, helaas vond ik het nodig om het met 2 verschillende abonnementen te proberen en nu werkt de winkelmand op de Vodafone site bij mij niet meer (zelfde probleem in alle browsers helaas), zou deze truc ook telefonisch werken?falcon123 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:12:
je klikt op de iPhone die je wilt en klikt het Abbo weg en gaat naar de link boven "Mobiel Bellen" --> Abonnementen --> Kies je Abbo en druk op Meer info i.p.v. "Bestel" als je bij overzicht van je Abbo bent klik degene aan die je wilt en je ziet dat je niet ook kan toevoegen.
Verwijderd
1. Geruchten die er ALTIJD zijn bij iedere Apple release en na een maand verdwenen zijn.
2. Dat gele, als het er al is, trekt binnen een paar dagen weg. Is de lijm waarmee het scherm aan het glas verlijmd is. Was bij de 4 ook zo, en scherm is ongewijzigd.
Dus lekker door laten lopen
[ Voor 4% gewijzigd door UltraSub op 21-10-2011 15:54 ]
Ik heb de iPhone 4S 64GB erbij genomen en moet hier nog 219,- voor beetalen.
Misschien niet de goedkoopste deal, maar ik ben zeer tevreden over Vodafone en dit abonnement past bij mijn bel/data-gedrag
1 uitdaging: ik zit vanaf 29 oktober een maand in Thailand. Dus ben denk ik niet thuis tijdens de levering van het toestel

[ Voor 17% gewijzigd door sebasmeer op 21-10-2011 15:58 ]
Verwijderd
Ze hebben een beetje moeite met de drukte bij VodafoneDJH schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:03:
Ik probeer op vodafone.nl de iPhone te bestellen (Messaging 55) via de groene knop "bestel", maar als ik daar op klik, kom ik weer op de homepage van vodafone, zonder dat er wat gebeurt. Werkt dit bij jullie wel?
Al eens by youfone gekeken? 1 of 2 jaar abbo Sim Only 450 bel minuten en inet ( onbeperkt staat er maar ongeveer 1GB data ) voor 30 euro p/mKeeper schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:17:
Allemaal leuk en aardig zo'n iPhone los bestellen, maar zijn er dan een beetje leuke sim-only abonnementen die je in die iPhone kan stoppen, die vergelijkbaar zijn met de iPhone abo's? Als ik kijk naar een Sim Only van Vodafone (Bel+Sms+Web Sim Only) dan is dat niet echt te vergelijken met het iPhone Smart abo. Wat is dan de lol van een iPhone los kopen?
Dan is een los toestel echt wel een goede optie.
Puur als voorbeeld even gegeven. Er meer van dit soort pakketten.
[ Voor 4% gewijzigd door Sumuhtsop op 21-10-2011 16:23 ]
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
edit: Oh ik zie dat er ook een topic is voor losse verkoop, excuus.
[ Voor 11% gewijzigd door Satch op 21-10-2011 16:44 ]
32GB + 1 jaar 300 minuten + 25 sms/maand + 1GB/maand internet + aansluitkosten + 2 maanden korting = totaallast 897,45
Sterker nog, neem je een 16GB met 100 belminuten zonder internetbundel, dan kost je dat 13,95*10+€ 489=628 euro. Dat is 29 euro dan dat hij nieuw kost, je zou het bijna kunnen zien als de rente voor het gespreid betalen, en daar dan ook nog belminuten bijkrijgen.DRvDijk schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:56:
Ligt het aan mij, of zijn de Telfort prijzen erg goedkoop?
32GB + 1 jaar 300 minuten + 25 sms/maand + 1GB/maand internet + aansluitkosten + 2 maanden korting = totaallast 897,45
Dit heb ik vaker gehoord, vriend van mij had hetzelfde probleem met zijn bb. Zijn oplossing was om naar MTV mobile te gaan, blijf je als het ware klant van kpn maar krijg je toch korting op je toestel!Navbe schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:44:
Waarom hebben providers (in mijn geval hi) het zo geregeld dat als je al klant bent, en je wil je abonnement verlengen je meer betaald dan een nieuwe afsluiting? Het scheelt voor toestelprijs €110,-??
Qua belminuten sluit dit abo prima aan bij mijn belgedrag, sms'en doe ik in principe vrij weinig (max. zo'n 100 per maand) en de datalimiet is misschien iets te ruim. Eénderde van mijn gesprekken duurt minder dan 1 minuut, daarom heb ik gekozen voor een Smart abo in plaats van Messaging.
Twee vragen:
1) Heb ik nu impulsief een te duur abo genomen? Was (bijv.) Telfort een betere optie geweest? T-Mobile heb ik bewust niet gekozen omdat teveel vrienden niet eens binnen hun huis kunnen bellen, daar heb ik geen zin in. Afgezien van dat ik geen aansluitkosten betaal heb ik volgens mij geen korting gekregen.
2) In eerste instantie zei de man bij de Vodafone helpdesk dat ik nog geen iPhone kon bestellen. Nadat ik 'm zei dat ik al van mensen had gehoord die dat wel hadden gedaan heeft ie even nagevraagd en kon ik vervolgens wel een reservering plaatsen. Die staat nu als het ware 'on-hold' tot de 28ste, dan wordt het een bestelling. Is dat bij iedereen zo?
Hetzelfde geld voor mij. Alleen heb ik toch maar gekozen voor 200 minuten. Is slechts 30 E meer over een jaar.bartos88 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:10:
Ik heb de knoop doorgehakt en de 4S besteld! Dit wordt mijn eerste iPhone
Uiteindelijk betaal ik:
+€29.50 p/m voor T-Mobile iSmart 150 1 jaar
+€389 eenmalig voor de telefoon
-120 euro groupon bon die ik nog had liggen
= totaal 624 euro
Nu maar hopen dat hij niet zo erg uitverkocht is dat ik 2 maanden moet wachten voordat ik hem krijg
Nu afwachten!
Verwijderd
Op marktplaats staan er veeljoffrey19 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:54:
Iemand nog een groupon over :-) die niet kon wachten.
Phonehouse zegt nu in een mailtje dit:NehcslowZ schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:11:
[...]
Hetzelfde geld voor mij. Alleen heb ik toch maar gekozen voor 200 minuten. Is slechts 30 E meer over een jaar.
Nu afwachten!
"Bedankt voor uw bestelling bij The Phone house. Uw contractaanvraag bij T-Mobile is reeds aangevraagd en goedgekeurd. U heeft hiermee een plek bemachtigd op de wachtlijst van het door u gekozen toestel."
Het klinkt een beetje alsof ik nu de iphone via t-mobile ga krijgen, terwijl ik dacht dat ik hem via phonehouse zou krijgen. Weet iemand hoe dit zit? Tegen al die vroege bestellers bij t-mobile ga ik het namelijk niet winnen
Truukje met abonnementen wisselen werkt ook niet meer helaas.Frodo19 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:34:
Het truukje om de iphone te bestellen voor 565 bij Vodafone werkt niet meer....staat nu voor 649 dus ze hebben het gecorrigeerd.
Wilde het zojuist bestellen maar ik denk dat Telfort nu aantrekkelijker is...
Is eigen voorraad phone house. Wees gerustbartos88 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:41:
[...]
Phonehouse zegt nu in een mailtje dit:
"Bedankt voor uw bestelling bij The Phone house. Uw contractaanvraag bij T-Mobile is reeds aangevraagd en goedgekeurd. U heeft hiermee een plek bemachtigd op de wachtlijst van het door u gekozen toestel."
Het klinkt een beetje alsof ik nu de iphone via t-mobile ga krijgen, terwijl ik dacht dat ik hem via phonehouse zou krijgen. Weet iemand hoe dit zit? Tegen al die vroege bestellers bij t-mobile ga ik het namelijk niet winnen
Ik heb zelf in de winkel gereserveerd bij The Phone House, als het goed is bellen ze me wanneer ze voor mij het volgende hebben: wit óf zwart, 16 óf 32gb, Vodafone óf Hi. Met zo veel opties, en gezien ik sinds 5 okt op de lijst sta hoop ik dat ik niet al te lang hoef te wachten. Ik vind het vooral altijd lastig met dit soort dingen dat je geen datum weet, dat afwachten altijd... Zit nu op een prepaid, en niet zomaar kunnen internetten is dagelijks in de trein toch wel jammer.alwaysleft schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:06:
[...]
Is eigen voorraad phone house. Wees gerust
Verwijderd
https://www.phonehousevoucher.nl/
Deze kost alleen een euro meer, maar doe er je voordeel mee
[ Voor 4% gewijzigd door oohh op 21-10-2011 21:18 . Reden: Werkt dus helaas niet meer. ]
"De actie is tijdelijk uit de luchtoohh schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:14:
Voor mensen die nog op zoek zijn naar de PhoneHouse vouchers, zie hier:
https://www.phonehousevoucher.nl/
Deze kost alleen een euro meer, maar doe er je voordeel mee
Wil jij weten wanneer je de Phone House voucher weer kunt bestellen? Schrijf je in!"
Sorry, in alle opwinding niet goed gelezen. In plaats dat ze dat nou op de frontpage neerknallen..Dipsausje schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:15:
[...]
"De actie is tijdelijk uit de lucht
Wil jij weten wanneer je de Phone House voucher weer kunt bestellen? Schrijf je in!"
[ Voor 6% gewijzigd door cyrax op 21-10-2011 21:58 . Reden: niet goed gekeken.... ]
jazeker. de rabobank, rabo mobiel bied die mogelijkheid aan, 7.2. mb snelheid. en tis nog maandelijks opzegbaar ook. zie website http://www.rabomobiel.nl/...ten/sim_only/abonnementenVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:59:
Telfort is de snelste(3.6Mbits) only sim abo(met micro sim), met grote Datalimit(1.5GB)? Lijkt mee wel. Ik vind beetje jammer 3.6Mbits is de snelste only sim abo![]()
Iemand heeft andere only sim proveider gevonden met hoog snelheid en redelijk grote datalimit?
geen slecht idee toch? maar zal je ooit die snelheid halen??
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.