Fanatec Race stuurtjes

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Ik ben ook nog op zoek naar een invite, mocht iemand er nog een hebben nadat Downing is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:12

JoepW

iRacer & Home Assistant

Nou de fun kan beginnen...... Eerste indruk. Whow ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/cswv2/CSWV2_1.JPGAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/cswv2/CSWV2_2.JPGAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/cswv2/CSWV2_3.JPGAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/cswv2/CSWV2_4.JPGAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/cswv2/CSWV2_5.JPGAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/cswv2/CSWV2_6.JPGAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/cswv2/CSWV2_7.JPGAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/cswv2/CSWV2_8.JPGAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/cswv2/CSWV2_9.JPG <- Het plaatsen in mijn rig was wel erg simpel. 8)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

Hoe goed zaten ze met de schatting toen je de bestelling hebt geplaatst? Op 4 oktober kreeg ik een verwachte levering in December.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

:9~

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Net de csl pedal stopper geleverd, blijkt dat hij niet compleet is. Maar meteen een mail gestuurd hopelijk dat ik snel de rest krijg.

@joepw jaloers man, wacht nog steeds op mijn code. Heb jij nog je extra code???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

TNJ schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:11:
Hoe goed zaten ze met de schatting toen je de bestelling hebt geplaatst? Op 4 oktober kreeg ik een verwachte levering in December.
Ze schatte 2de helft oktober toen ik Thomas sprak op de de SimExpo in Duitsland. Dus 3 weken eerder, zo ongeveer. Maar resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. :P
Je hebt in ieder geval al besteld ;)
Komt goed.
downing schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:51:
....@joepw jaloers man, wacht nog steeds op mijn code. Heb jij nog je extra code???
Sorry, geen extra code hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

JoepW schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:01:
Nou de fun kan beginnen...... Eerste indruk. Whow ;)
Nice! Mooie leus ook weer op de doos.
Ben ook wel benieuwd naar je tweede indruk trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

JoepW schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:18:
[...]
Dus 3 weken eerder, zo ongeveer. Maar resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. :P
Laatste week van November zou leuk zijn. :) Hier ook nog niks gehoord van een code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
Shiverzz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:07:
[...]

Nice! Mooie leus ook weer op de doos.
Ben ook wel benieuwd naar je tweede indruk trouwens.
Die vind ik juist zo verschrikkelijk, niet gezond :X Toen ik de doos van mijn V1 open maakte dacht ik ook, die hadden ze wel weg mogen laten, pretensieus gelul :X Het blijft natuurlijk consumenten speelgoed, ook al betaal je er dan wat voor, om dan te doen alsof dit het beste is sinds gesneden brood, de tering... Nee, Fanatec, die hypocriete leuzen mag je lekker achterwege laten, vooral als je ze nog steeds niet waar maakt, net zoals de verschrikkelijke 'Hello realism, Goodbye toys' :X Bah, je zou denken dat ze nog nooit een race stuur in handen hebben gehad... /Frustratie

Eerste indruk klinkt al interssant overigens, ik denk dat het akelig duidelijk wordt hoeveel die interne weerstand in de V1 de boel tegenhoud, lekker dat ze dat erkend en gefixed hebben :)

Hetgeen schijnbaar elke reviewer vergeet, omdat ze puur een harde plasser krijgen van de maximale piek kracht die het ding kan bieden, is de maximale constante kracht die hij bied. Daar hoor ik he_le_maal niemand over, terwijl dat nu juist 1 van de interessantere dingen is om te weten als je richting krachtigere systemen gaat. Dus, ben benieuwd! :)

[ Voor 62% gewijzigd door Schuey op 29-10-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_n21
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:35
Iemand nog belangstelling voor een v2 wheelbase code?
heb er nog een liggen die ik niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
Mijn csp v1 pedalen een beetje aangepast. DSD tilton pedals erop en een olieveer voor de rem ala de v2.

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/112h9np.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/ta1yl0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/vyqfzd.jpg

Mocht iemand interesse hebben, ik heb nog een olieveer.

Nu wachten op de csw v2 en het bmw stuurtje en dan kan ik eindelijk beginnen met iracing.

[ Voor 39% gewijzigd door downing op 22-11-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:37

Niellie41

[object Object]

Ik heb misschien wel interesse in die veer.
Hoe voelt de rem nu aan? Wat steviger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
Ik heb hem alleen droog getest. Niet tijdens het rijden. Voelt anders aan maar of het echt een wereld van verschil zal zijn durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ok interessant. Ik ben benieuwd naar je ervaringen. :)
Zelf verwacht ik niet dat die mod de pedalen in een keer veel beter maakt, maar alle kleine beetjes helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
Die gedachte had ik dus ook en het ziet er ook nog eens wat ruiger uit. En de mod is super simpel te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Fanatec Black Friday deal, F1 wheel en BMW rim voor 299,=

http://www.fanatec.com/eu...ck-friday-edition-eu.html

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dat niet alleen. De CSW base is nu 525 en de CSL seat is 199.
Fanatec website

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 29-11-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Leuke service van Fanatec. Ik vroeg of ik nog gebruik kon maken van de Black Friday deal (ik bedoel, de F1 rim en BMW rim voor 299 is echt een goeie deal) en of mijn bestaande order (CSW v2 + F1 rim) nog aangepast kon worden. Antwoord:
Hello Arjan,

thanks for your inquiry.

I changed your order to the Black Friday special. Please see attached order confirmation.
Please make additional payment of 120 € to our PayPal account paypal.eu@fanatec.com referring the order number.
Voor 120 euro extra de BMW rim *O* oOo

[ Voor 6% gewijzigd door Arfman op 28-11-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Maar dat is dan wel de V1 base , toch?Verkeerd gelezen. Was alleen stuurtjes.
Maar nog steeds een mooie deal.

[ Voor 50% gewijzigd door JoepW op 28-11-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Nope:
http://www.fanatec.com/eu...ort-wheel-base-v2-eu.html

Maar je hebt een invite code nodig. Geen idee hoe snel ze de invite code versturen met een BF BMW + F1 bestelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Meh, zo lang er geen Xbox One stuur wordt aangekondigd koop ik niks.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Nice hoor, als iemand de 2 pack wil kopen maar niet het BMW stuurtje nodig heeft kunnen we best een prijsje afspreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Arfman schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:00:
Leuke service van Fanatec. Ik vroeg of ik nog gebruik kon maken van de Black Friday deal (ik bedoel, de F1 rim en BMW rim voor 299 is echt een goeie deal) en of mijn bestaande order (CSW v2 + F1 rim) nog aangepast kon worden. Antwoord:

[...]

Voor 120 euro extra de BMW rim *O* oOo
Ook even contact opgenomen, voor €50,- extra de F1 rim oOo

Mooie deal! Nu wachten tot eind januari tot alles samen met de V2 base binnen is vrees ik :|

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Ter info voor diegene die de bestelling hebben laten aanpassen:

De gegevens zijn in hun systeem aangepast, maar worden niet zichtbaar in de webshop. Webshop en systeem zijn niet gekoppeld.

De invite zal t.z.t. wel in je account verschijnen en vergezeld worden van een mailtje.
The_FrankO schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:44:
Mooie deal! Nu wachten tot eind januari tot alles samen met de V2 base binnen is vrees ik :|
Wanneer had je de bestelling geplaatst? Je kunt navragen wat de verwachte leveringsdatum is, maar die wijkt niet af van de datum die in een flits bij de bestelling voorbij kwam. Bij mijn bestelling ligt de leverdatum twee maanden (en enkele dagen) na de besteldatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
TNJ schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:55:
Ter info voor diegene die de bestelling hebben laten aanpassen:

De gegevens zijn in hun systeem aangepast, maar worden niet zichtbaar in de webshop. Webshop en systeem zijn niet gekoppeld.

De invite zal t.z.t. wel in je account verschijnen en vergezeld worden van een mailtje.

[...]

Wanneer had je de bestelling geplaatst? Je kunt navragen wat de verwachte leveringsdatum is, maar die wijkt niet af van de datum die in een flits bij de bestelling voorbij kwam. Bij mijn bestelling ligt de leverdatum twee maanden (en enkele dagen) na de besteldatum.
23 oktober besteld, aldus de bijgewerkte factuur. Ik zag inderdaad 31 januari ergens langsvliegen, ik ging er toen eigenlijk vanuit dat het om de datum dat het voor het publiek beschikbaar zou komen.

Er werd gesproken over de eerste al zijn verstuurd, maar ik zie nog maar bar weinig reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik heb de CSW V2 al enige tijd.
24 september besteld en 28 oktober ontvangen.
Ik heb enkel geen tijd / geduld tot nu toe om een review te schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zie maar heel weinig reviews inderdaad. The Simpit heeft een goede maar voor de rest valt het enorm tegen qua goede en duidelijke reviews, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Maar nog geen reviews die ook kijken of er verschil is tussen de testversie en de versie die iedereen kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nog niet kunnen ontdekken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

TNJ schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:04:
Maar nog geen reviews die ook kijken of er verschil is tussen de testversie en de versie die iedereen kan krijgen?
Dat zal ook niet snel gaan gebeuren. De testversie wordt meestal door de beta testers gekocht en dan hebben ze weinig vergelijkingsmogelijkheid.
Ik zal in de komende weken een keer er voor gaan zitten (geen vergelijking) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:47
Net mailtje gehad van Fanatec dat de shipment vertraging oploopt en dat ze hopen dat de base voor kerst bij mij afgeleverd wordt. Op zich maakt het mij niet uit, want ik moet toch nog een xbox one wheel rim hebben, maar ik denk dat iedereen op een beetje vertraging moet gaan rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Hier ook de mail gekregen. Afwachten wanneer het dan wel wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door TNJ op 03-12-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

TNJ schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:25:
Nope:
http://www.fanatec.com/eu...ort-wheel-base-v2-eu.html

Maar je hebt een invite code nodig. Geen idee hoe snel ze de invite code versturen met een BF BMW + F1 bestelling...
En de code is binnen. Maar een week dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ik heb de code ontvangen voor de base, mocht iemand deze graag willen hebben stuur me maar een PM. Let wel op dat er pas na 31-03-2015 geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
The_FrankO schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 12:19:
Ik heb de code ontvangen voor de base, mocht iemand deze graag willen hebben stuur me maar een PM. Let wel op dat er pas na 31-03-2015 geleverd zal worden.
Hopelijk rond die tijd ook een driver voor de oudere stuurtjes voor op de PS4 maar die kans is nul :)

[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 06-12-2014 12:26 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

The_FrankO schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 12:19:
En "Attention! The code has to used before 1st March 2015", maar ik denk dat wie hem wil hebben meteen bestellen zal. En voor een code hier ook een PM (first come, first serve).

[EDIT]Hierbij publiekelijk een dank aan Schuey voor het aanbieden van zijn code aan deze community, waarvan ik gebruik had mogen maken.

Ik vraag me af of wij (die een base en een BF Wheel deal besteld hebben) uiteindelijk twee codes gestuurd krijgen?

[ Voor 22% gewijzigd door TNJ op 06-12-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Er is zojuist wat door UPS thuis afgeleverd. Waarschijnlijk de twee sturen van de Black Friday?

Voor de code heb ik nog geen PM gehad. Lijkt iedereen hier voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Hier is ook wat afgeleverd. V2 base is binnen.
Hoop dat de aankondiging van de current gen console stuurtjes nu ook snel volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Er bleek idd de basis bij te zitten

Snel nog 3 stuks M6x16 halen (en x18), want de bijgeleverde schroeven zijn net genoeg voor de bijgeleverde houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

En hoe bevalt iedereen de CSWv2 base, nu hij enkele weken (of zelfs al maanden) in gebruik is?

Mij bevalt hij erg goed. Ik gebruik wel DRI 3 om de interne dampening op te heffen, is even wennen als je altijd stuurtjes hebt gehad met veel dampening (GT3 RS, T500RS) maar het lijkt allemaal net iets vlotter/beter/preciezer te reageren.

Ben nu aan het overwegen om een Fanatec CSS SQ Shifter te kopen, helaas pas weer leverbaar in maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Ik vind hem heerlijk, maar dat is met een sprong van een Logitech Momo Red natuurlijk geen wonder. :)

Het instellen voor games is met zoveel opties natuurlijk meer werk, maar dan moet je afgaan op wat in fora aangegeven wordt als geadviseerde instellingen. Nog te weinig rondgereden om meer te kunnen zeggen. Mijn rondjes draai ook ik voornamelijk op de Nordschleife (Eifelwald) in ProjectCARS, maar gebruik hem ook in Assetto Corsa, Dirt2/3, Arma3 en andere.

Op maximale draaiing heb je een redelijk zachte eindstop, maar met minder draaiing ingesteld is het effect aardig hard.

De schroeven, waarmee de base geleverd wordt, zijn te kort om met een Obutto met extra rubber laag te gebruiken. De M6x16mm waren volgens Fanatec OK. Met de vingers gingen de schroeven er niet in, maar volgens Fanatec kon dat voorkomen, door iets kleiner uitgevallen M6 tapgaten. Met sleutel gingen ze goed.

Nu kijken wanneer het budget toereikend is voor shifter en pedalen (doe nu nog met die van de Momo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Rijd je gewoon voor de lol rond of gebruik je het serieus met missies? En is het makkelijk in te stellen in Arma? Ben wel benieuwd naar je ervaringen hiermee :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Hoofdzakelijk bij het type Domination de MHQ (Hunter) verplaatsen naar een nieuw doel, maar ook in Epoch met de HMMT enzo. De hunter is fijn, maar ik moet nog een keer rondrijden om wat te kunnen zeggen over enige FF. De rotatie had ik IMO op 360 graden gezet. Op het moment speel ik echter meer Arma2 Epoch, dus stuur weer met de muis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Na lang wachten dat eindelijk de v2 ontvangen :) kan de Logitech Driving Force eindelijk met pensioen.

Nu zit ik te twijfelen, ga ik deze GES en NES al met dit stuur rijden of installeer ik de boel pas na deze races....

Iemand al de beste settings gevonden voor in iRacing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

SEN: 100 of OFF
FF: 100
SHO: OFF
ABS: OFF
LIN: OFF
DEA: OFF
DRI: 3 <- Belangrijk. Hierdoor heeft het stuur geen demping en voel je veel meer.

De laatste drie weet ik niet zo uit mijn hoofd. Volgens mij alle 3 100, maar misschien heb ik ze wel uit.
FOR: 0
SPR: 0
DPR: 0

In iRacing heb ik lineair aan staan en de FFB ruim onder clipping. Min Force heb ik op 0 staan.

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

JoepW schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:19:
SEN: 100 of OFF
FF: 100
SHO: OFF
ABS: OFF
LIN: OFF
DEA: OFF
DRI: 3 <- Belangrijk. Hierdoor heeft het stuur geen demping en voel je veel meer.

De laatste drie weet ik niet zo uit mijn hoofd. Volgens mij alle 3 100, maar misschien heb ik ze wel uit.
FOR: 0
SPR: 0
DPR: 0

In iRacing heb ik lineair aan staan en de FFB ruim onder clipping. Min Force heb ik op 0 staan.
DRI 3

drift mode moet uit die wil je helemaal niet!
( DRI verneukt de ffb het is niks anders als power assisted sturen, de ffb motors helpen je het stuur te draaien waardoor je ffb gevoel helemaal verpest wordt )

Drift off Belangrijk ;) ( DRI 0 dus )

Force op 100
Spring en Damper uit.
en de rest van de meuk allemaal uit dat rijdt het best.

Probeer bijde settings en vertel hier ff welke het beste voelde danku!
(ffb sterkte stel je in, in de sim niet op je stuur altijd 100 daar)
Gebruik niet te veel FFB ingame zwaar sturen heb je niks aan detail gaat verloren en je wordt traag met reageren.

PS : Let er op dat je stuur FFB niet clipped. onderste balkje bij de fps counter in iracing, let er op dat die niet helemaal rood wordt. mag hoogstens bij uitzondering als je over een dikke kerb stuitert. niet op een recht stuk of in een bocht of als je zigzagged over de baan.

[ Voor 37% gewijzigd door BruceLee op 12-02-2015 02:47 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Arfman

Arfman

Drome!

BruceLee schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 02:32:
[...]

DRI 3

drift mode moet uit die wil je helemaal niet!
( DRI verneukt de ffb het is niks anders als power assisted sturen, de ffb motors helpen je het stuur te draaien waardoor je ffb gevoel helemaal verpest wordt )

Drift off Belangrijk ;) ( DRI 0 dus )
Nee Sebastiaan, DRI 3 op CSWv2 = DRI 0 op CSWv1 (die jij hebt). Op de CSWv2 wil je absoluut DRI 3 instellen, anders heb je dampening in het stuur.
PS : Let er op dat je stuur FFB niet clipped. onderste balkje bij de fps counter in iracing, let er op dat die niet helemaal rood wordt. mag hoogstens bij uitzondering als je over een dikke kerb stuitert. niet op een recht stuk of in een bocht of als je zigzagged over de baan.
Eens.

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Arfman schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 07:43:
[...]

Nee Sebastiaan, DRI 3 op CSWv2 = DRI 0 op CSWv1 (die jij hebt). Op de CSWv2 wil je absoluut DRI 3 instellen, anders heb je dampening in het stuur.

[...]

Eens.
ah dankje weer wat geleerd dan ;)
wel heel raar dat ze dri 3 uit noemen :D

Sebastian btw ;)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja vond ik ook raar, maarja. Je moet het maar net even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Thanks voor de settings. Gister de boel geinstalleerd en een hoop rondjes gereden in iRacing met de Ford GT en de BMW.

Echt een compleet andere beleving, totaal niet te vergelijken met mijn Logitech Driving Force. Ik heb nou nog niet echt meer gevoel wat de auto doet dan met het oude stuur. Het voelt alsof je aan een rubberband aan het trekken bent in plaats van tandwielen bewegen. Ik heb in reallife alleen maar met autos gereden met stuurbekrachtiging dus ik kan niet bepalen of het nou realistisch is.

De force heb ik wel erg laag moeten zetten in de Ford GT (< 3.5) om geen clipping te hebben.

Is het normaal dat de fan te horen valt? Ook als het stuur net is aangezet? Ik vind hem nogal luidruchtig... :/

Ik ben blij met mijn aanschaf maar het is absoluut geen essentieel onderdeel om een goede race beleving te hebben. Met de Logitech Driving Force kom je wat mij betreft even ver. :)

Doordat de unit groter is dan mijn vorige stuur heb ik mijn monitor op een boek moeten zetten. Daardoor staat het scherm voor mijn gevoel net te hoog. Bureau verlagen is nu ook geen optie meer doordat de table clamp al tegen mijn benen aankomt. Ik denk dat ik dit maar moet gaan oplossen door een racing rig te maken, maar eens een 80/20 projectje starten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De prijzen in de Europese webshop zijn omhoog geschoten door de lage koers van de Euro.
This is a post which is rather less fun for me but we cannot avoid it.

Due to the questionable strategy of the European Zentral Bank, the excheange rate Euro / USD has massively dropped in the past months. The target of the EZB is to increase Inflation and it seems that they are succesful with that attempt as all good made in the far east usually have to be paid in USD and therefore those products are now seeing a massive price increase.

We absorbed this price increase in the past months but we cannot do that anymore and therefore we had to increase all our European prices between 20 to 30%. We just hope that the Euro will not continue to drop and we can keep at least this Level.

And before everybody starts to complain why our Prices are more expensive in the Euro webshop than the prices you see in the US Webshop I would like to remind you that EU prices will always be about 30% more expensive in comparison to the US.

The reason is that the prices in the EU shop include VAT and this makes about 20% alone. The US Webshop prices do not include VAT or sales tax.

The other 10% are becuase of various reasons like higher logistic costs, localisation, more strict environmental rules and a 2 year warranty instead of 1 year in the US. All those little extras don't come for free and this is the reason why almost every product in any category is more expensive in Europe than in the US.

I hope you will still stay with us and understand the situation. Thank you.
https://www.fanatec.com/f...increase-in-europe#Item_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Goed nieuws in ieder geval van de PS4 support, kan ik de V2 eindelijk eens uit de doos halen en echt gaan gebruiken. Achteraf had ik dus de CSR Elite niet eens hoeven verkopen, aangezien naast deze veel meer stuurtjes PS4 support krijgen. Maar ach, ik heb de V2 nog voor de veel lagere introductieprijs kunnen krijgen.
Dat t maar snel 22 mei mag worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Shiverzz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:47:
Achteraf had ik dus de CSR Elite niet eens hoeven verkopen, aangezien naast deze veel meer stuurtjes PS4 support krijgen.
Hoe weet je dit? Denk je dat titels als DriveClub ook Fanatec support (heb een CSR) gaan krijgen dan?
Dat t maar snel 22 mei mag worden !
Inderdaad :) Spel meteen pre-ordered, eindelijk eens kunnen racen op de PS4 (met soon hopelijk ook DC dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

in ieder geval support voor PCars dan: Klik

Gezien de ijver van de DriveClub devs de laatste tijd zal Fanatec support denk ik ook niet lang achter blijven. Er is in ieder geval geen barrière vanuit Sony zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Shiverzz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:30:
in ieder geval support voor PCars dan: Klik
Ja daar ging het over hè ;)
Er is in ieder geval geen barrière vanuit Sony zo te zien.
Die is er nooit geweest. Elke fabrikant mag met elk spel geschikte drivers meeleveren. Doet er echter geen enkele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Er was eerst toch nog sprake van een speciaal stuurwiel dat moest worden aangeschaft om de V2 compatible te maken met de PS4 (Zoals nog steeds het geval is met de XbOne) ? Dat klonk mij in de oren als een licentie barrière.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Shiverzz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:50:
Dat klonk mij in de oren als een licentie barrière.
Thrustmaster heeft met Sony, helaas, een licentie deal gemaakt ja. Dus out of the box zijn alle andere merken screwed. De developers zijn echter vrij om een driver met een spel mee te leveren. Had vanwege deze issue eigenlijk uit principe geen PS4 willen kopen maar door een verkeerde prijs op een site "moest" het wel :P

Nu, nadat Project Cars hopelijk een goed werkende driver meelevert, is er hoop op meer. Weinig, maar iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Als PCars z'n belofte waarmaakt is er voor mij weinig rede meer terug te grijpen op DC. Maar de juiste toon is in ieder geval gezet door Slightly Mad. Heb er zin in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Shiverzz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:01:
Als PCars z'n belofte waarmaakt is er voor mij weinig rede meer terug te grijpen op DC.
Heb die tien minuten gespeeld, met controller. Was teh ultimate suxx0rz. Dus vandaar :)
Maar de juiste toon is in ieder geval gezet door Slightly Mad. Heb er zin in !
Zeker! Hopelijk is de PS4 krachtig genoeg. Nou ja, twee maandjes nog :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat een grap die nieuwe prijzen van Fanatec. Toen de dollar alsmaar goedkoper werd heeft ook niemand de prijzen verlaagd. Echt wat een stront bedrijf is het geworden de afgelopen paar jaar.

Ik heb er nog even over gedacht te upgraden naar de v2 base en CSP v2 maar nu met deze prijzen never nooit niet.

Wat eerst een upgrade van 700 euro was kost nu 1060 euro.

Dat is meer dan 50% stijging. WTF.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 28-03-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Sodeknetters, de formula carbon is nu een whopping €340!!!

Ik heb dat ding sinds de launch maar ik kan eerlijk zeggen dat ik de rim dat geld echt niet waard vind, ik kon hem volgens mij voor rond de €220 toen en dat vond ik meer dan genoeg voor wat je krijgt.

Benieuwd wat hier de reden van is :?

edit:
Blogpost van Thomas:
https://www.fanatec.com/f...increase-in-europe#Item_2

(Niellie41 was me voor)

[ Voor 18% gewijzigd door Schuey op 28-03-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dollarkoers. Bullshit. Ja ik snap dat het impact heeft maar eerst jarenlang profiteren van een beek te gunstige koers en als het tegenzit gewoon de prijzen met 30-40% verhogen?

Die krijgen van mij geen ene euro meer. Ik ga maandag een Thrustmaster halen want had het geld klaarliggen voor de v2 zodra er een xbox one rim was. Dit is ook geen toeval qua timing net na aankondiging console support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:47
Xbox racing wheel is beschikbaar voor pre order op de site van fanatec. Whopping 479,95 voor de customizable hub + rim.

Beschikbaarheid 28-05.

Mijn pre order staat erin... 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Haha 480 euro. Ze zijn echt gek geworden daar.

Voor een nieuwe set ben je dus bijna 1500 euro kwijt. Hahaha. Daar kopen mensen een auto voor, heel wat realistischer.

Nee sorry Fanatec, mij zijn jullie kwijt. Zeker met die belabberde support van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Dus als ik het goed begrijp moet je een Wheelbase V2, die Universal Hub, en dan nog een rim kopen om op de Xbox One en PC te kunnen racen? Dat is echt veel te duur :-( Ik denk dat ik maar een Thrustmaster ga kopen dan, dit is echt uit de hand gelopen.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:41
Voor mij is het ook over en out met Fanatec.
Ik heb maar een Porche GT2 wheel van hun met een pedalen set en shifter (dus helemaal niet zo duur als andere sommige sets hier) maar ik vind het zo dom dat er geen support komt voor mijn stuurtje.

Ik ga het dan maar oplossen door ofwel voor thrustmaster te gaan ofwel door een chronusmax te halen voor een paar tientjes maar dan wel met het gemis van degelijke FFB.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Opuske schreef op donderdag 02 april 2015 @ 19:53:
Voor mij is het ook over en out met Fanatec.
Ik heb maar een Porche GT2 wheel van hun met een pedalen set en shifter (dus helemaal niet zo duur als andere sommige sets hier) maar ik vind het zo dom dat er geen support komt voor mijn stuurtje.

Ik ga het dan maar oplossen door ofwel voor thrustmaster te gaan ofwel door een chronusmax te halen voor een paar tientjes maar dan wel met het gemis van degelijke FFB.
Of een PS4, als je zonder Forza kunt. Is nog altijd de goedkoopste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Phusebox schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:25:
[...]

Of een PS4, als je zonder Forza kunt. Is nog altijd de goedkoopste oplossing.
Tja dat zou eventueel een oplossing kunnen zijn.
Maar ik vind de Forza series wel leuk om te doen dus zie ik me niet veranderen naar GT.
Ahja er blijft nog altijd racen op de pc over voor men GT2 setup dan........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Opuske schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:09:
[...]

Tja dat zou eventueel een oplossing kunnen zijn.
Maar ik vind de Forza series wel leuk om te doen dus zie ik me niet veranderen naar GT.
Ahja er blijft nog altijd racen op de pc over voor men GT2 setup dan........
Nee niet voor GT maar welicht Project CARS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Phusebox schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:20:
[...]

Nee niet voor GT maar welicht Project CARS.
Aangezien die ook op de Pc verschijnt heb ik mijn pre order veranderd van xbox one naar Pc.
Denk dat het de goedkoopste oplossing is voor mijn GT2 setup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:44
Ik ben bang dat ik wat problemen begin te krijgen met mijn GT3 RS v2..

Af en toe tijdens het racen valt ineens het stuur weg! Geen FFB meer en er word niets meer geregistreerd.

Ik dacht eerst dat het aan de USB kabel lag of aan de USB hub waar het stuur op zit aangesloten (samen met een TH8RS, en CSR elite pedals). Na beide vervangen te hebben krijg ik het nog steeds.

Wel ben ik er achter gekomen dat de flippers en de overige knoppen gewoon nog werken terwijl het stuur niet meer geregistreerd word. Ik moet dan echt het stuur uit en aan zetten wil ik het weer werkend hebben.

Het probleem is puur random, dan heb ik het een paar uur niet en dan weer 2 x in het uur. Heb het zowel in Assetto Corsa als iRacing meegemaakt.

Zijn er nog dingen die ik zelf kan doen voordat ik contact opneem met Fanatec?

[ Voor 3% gewijzigd door R0y. op 12-04-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 00:46

JAM

Controleer in ieder geval of beide koelfans in het stuurtje het doen. Het kan zijn dat de force feedback motor te warm wordt, doordat deze niet voldoende gekoeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22

ThunderNet

Flits!

De rem-sensor van m'n clubsport-pedalen is weer stuk (de 2e keer). Fanatec meld doodleuk, ja voor 20eur + (20eur verzendkosten volgens hun website) kun je een nieuwe kopen..

Grmbl

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Via ebay zijn veel goedkopere te vinden. En heb je de gevoeligheid wel goed hoog staan, want ik heb 3 jaar geleden de boel ook een paar keer aan gort getrapt. En dat kwam alleen maar omdat ik de rem te hard in moest trappen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

JoepW schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:18:
En dat kwam alleen maar omdat ik de rem te hard in moest trappen....
Zou hij tegen moeten kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Tja, dat kan je wel zeggen, maar 15 kg trap je zo en dat kan de load cel niet hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 00:46

JAM

Ik heb inmiddels al m'n 4de load cell in m'n CS-pedalen zitten. Gelukkig blijft deze het doen, maar ik was het vertrouwen bij de derde vervanging toch danig kwijt. Zoals hierboven al opgemerkt wordt: stel de gevoeligheid laag genoeg in (bij staat ie op plm. 50%), dan blijft de boel heel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22

ThunderNet

Flits!

JoepW schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:18:
Via ebay zijn veel goedkopere te vinden. En heb je de gevoeligheid wel goed hoog staan, want ik heb 3 jaar geleden de boel ook een paar keer aan gort getrapt. En dat kwam alleen maar omdat ik de rem te hard in moest trappen....
Misschien een suggestie waar dan? Ik kom ze tegen voor 20eur, + X-eur verzendkosten weer. Ik zit er aan te denken om achter de volgende load-sensor een plaatje te plaatsen zodat hij niet ver kan doorbuigen..

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
De lockpin voor het stuur van mijn CSW v2 gaat regelmatig los. Als deze pin er niet in zit dan hoor ik wat getik en gekraak dus ik wil hem er wel in hebben zitten.

Meer mensen hier last van? Iedere maand weer vastschroeven is mijn huidige oplossing :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik kwam daar van de week ook achter. Ik ga hem nu ook geregeld aandraaien.
Die pin is echt wel belangrijk om slijtage aan je QR te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaylars
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 17:18
Beste mede tweakers,

Even een vraagje, ik kan een nieuwe set van fanatec van iemand overnemen.
Het gaar hierbij om het volgende:

~ Fanatec Formula stuur
~ Fanatec Clubsport stuurbasis v1
~ Fanatec CSR Elite pedalen

Voor 750,- is dit het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ik vind het vrij veel, kijk of je er 100 euro af krijgt voor een vriendenprijsje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
skaylars schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:59:
Beste mede tweakers,

Even een vraagje, ik kan een nieuwe set van fanatec van iemand overnemen.
Het gaar hierbij om het volgende:

~ Fanatec Formula stuur
~ Fanatec Clubsport stuurbasis v1
~ Fanatec CSR Elite pedalen

Voor 750,- is dit het waard?
http://www.playseatstore.nl/fanatec-clubsport-f1.html

Hier trek je ze nieuw weg voor 780,- dus dan betaal je 30 euro meer voor nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaylars
rolandos582 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 19:28:
[...]

http://www.playseatstore.nl/fanatec-clubsport-f1.html

Hier trek je ze nieuw weg voor 780,- dus dan betaal je 30 euro meer voor nieuw.
Dank u voor uw reply.
Ik zag die set ook voorbij komen.

De vraag alleen is of het, het waard is, of ik beter voor de v2 moet gaan ondanks dat die duurder is.
Ik ga dan eerder voor nieuw, dan nieuw tweedehands prijs verschil is minimaal.

Is er een degelijk verschil tussen de v1 en v2?

Iemand ervaring met beide evt? :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
skaylars schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:49:
[...]

Dank u voor uw reply.
Ik zag die set ook voorbij komen.

De vraag alleen is of het, het waard is, of ik beter voor de v2 moet gaan ondanks dat die duurder is.
Ik ga dan eerder voor nieuw, dan nieuw tweedehands prijs verschil is minimaal.

Is er een degelijk verschil tussen de v1 en v2?

Iemand ervaring met beide evt? :o :+
https://www.youtube.com/watch?v=0vcBd2rG3g0

Wellicht interessante video?
Uiteindelijk ben jij zelf degene die beslist of het de meerprijs tot een v2 het waard is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaylars
rolandos582 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 22:11:
[...]

YouTube: Fanatec Clubsport Pedals Comparison - V1 vs. V2

Uiteindelijk ben jij zelf degene die beslist of het de meerprijs tot een v2 het waard is. 8)
Bedankt voor de link.

Eigenlijk bedoelde ik het verschil tussen de fanatec csw v1 en v2 (wheel base) wat daarvan het verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaylars
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=0vcBd2rG3g0

Bedankt voor de link.

Eigenlijk bedoelde ik het verschil tussen de fanatec csw v1 en v2 (wheel base) wat daarvan het verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik heb een V1 gehad en heb nu een V2.
De combinatie van iRacing en de V2 geeft mij veel meer detail in de force feedback. Met name voel ik onder- en overstuur beter aankomen.
De V1 heeft mij altijd in de middenstand een wat zweverig gevoel gegeven en de V2 heeft dat totaal niet.
Kortom de V2 heeft mijn voorkeur...
Maar of ik er sneller van ben geworden ..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
[...]

YouTube: Fanatec Clubsport Pedals Comparison - V1 vs. V2

Vind deze video zelf ook wel interessant eigelijk, had een budget setje van Fanatec (CSR Pedals EU) gekocht omdat ik hierna een setje Heusinkvelds wilde maar het budget setje gaat nu al stuk en budget voor laatstgenoemde is er niet... (laat staan ruimte voor een rig).. Kortom, zonde van €90 euro...

Ga marktplaats in de gaten voor een leuke deal op een V2 setje, als die het niet uithouden tot ik wat meer high-end kan kopen, dan weet ik het ook niet meer...

Overigens is dat wel weer de helft van de lol, vaak net als elke andere hobby, wisselen van spulletjes, en elke keer net een trapje hoger in kwaliteit :) In de gitaar hoek noemen ze dit GAS (gear acquirement syndrome) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaylars
JoepW schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 06:54:
Ik heb een V1 gehad en heb nu een V2.
De combinatie van iRacing en de V2 geeft mij veel meer detail in de force feedback. Met name voel ik onder- en overstuur beter aankomen.
De V1 heeft mij altijd in de middenstand een wat zweverig gevoel gegeven en de V2 heeft dat totaal niet.
Kortom de V2 heeft mijn voorkeur...
Maar of ik er sneller van ben geworden ..... ;)
Bedankt voor uw ingeving!
Ik spaar wel door tot dat ik een v2 kan aanschaffen.
Uiteraard logisch dat een V2 een verbeterde versie van de V1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaylars
Iemand overigens enig idee wanneer die Fanatec CSW V2's normaal in de verkoop gaan ipv een invite code die nodig is.

Overigens zijn de prijzen voor de base wel enorm gestegen......
Al helemaal in vergelijking met de dollar prijzen.. $549,- vs €749,- zeker gezien de dollar en euro op het moment heel dicht bij elkaar liggen. Snap deze marketing move niet echt.

[ Voor 35% gewijzigd door skaylars op 09-05-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Het is geen marketing move. De originele euro-prijs was gebaseerd op de lage dollar, want de Fanatec spullen worden in China gemaakt en in Dollars afgerekend. Nu de euro zo ontzettend gedevalueerd is moest de prijs omhoog in Euro's.
En spreek me hier niet op aan, want dit is zoals Thomas het heeft uitgelegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En nu de dollar weer 10% gezakt is zie ik de prijzen niet meegaan...

Wat zou een gt2 met CSP nog waard zijn? 100 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb hier nog een CSR stuur maar tevens ook een PS4 mag ik voor Project Cars, waarin het gerucht gaat dat er Fanatec ondersteuning komt, verwachten dat die dit dan ook kan, of is dat weer voor nieuwe modellen, en kunnen we dan ook andere games ermee spelen op de PS4?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SAiN ONeZ schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 22:30:
Ik heb hier nog een CSR stuur maar tevens ook een PS4 mag ik voor Project Cars, waarin het gerucht gaat dat er Fanatec ondersteuning komt, verwachten dat die dit dan ook kan, of is dat weer voor nieuwe modellen, en kunnen we dan ook andere games ermee spelen op de PS4?
Die ondersteuning is er al en er staat op de site van project cars een lijst wat wel en niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ziet er goed uit indd, ik heb de inheemse combi van CSR Wheel met Porsche Carrera pedals, maar wrs gaan we hem toch op de pc spelen, daar is het geen issue, en sinds vandaag een U2515H is dat wrs sowieso een beter/ grafisch beter alternatief.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Blijkbaar is er een nieuwe drivers (219) en in de code is er een verwijzing naar nieuwe CSP's gevonden.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NkDbnlv.png
I dug a bit with a resource extraction utility and found this image and the logo[1] . Looks like a render but we can say with this and the firmware updater for the ClubSport Pedals V3 it's confirmed that it's coming. Hardware ID should be HID\VID_0EB7&PID_1A2F if I am not mistaken.
If anyone wants to verify or get the uncompressed BMPs you can do it with the NirSoft ResourcesExtract[2] and open FWPropPageModule.dll, I used the x64 version for the x64 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nieuwe drivers en firmware inderdaad:
http://www.fanatec.com/download/Fanatec_64_driver_219.zip
http://www.fanatec.com/download/Fanatec_32_driver_219.zip

Geeft bij mij veel meer gevoel in de FFB en voelt ook krachtiger aan rond het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De geruchten van de nieuwe pedalen is waar.

Deze foto's zijn de site van Fanatec verschenen.
Afbeeldingslocatie: http://www.fanatec.com/forum/uploads/FileUpload/16/a166d6c90906a604171d9e34c2501f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fanatec.com/forum/uploads/FileUpload/5a/56810bf75e2671144bfabd77a9c215.jpg
https://www.fanatec.com/forum/discussion/160/coming-up-next
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste