bij mij doet hij het gewoon hoorcv8x schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:22:
Klopt het dat de verbinding vandaag al heel de dag ruk is? PS3 overigens
Anoniem: 347253
Happy face gemaakt!

Helaas zijn de randen wel erg onscherp. Maar dat zie je in de kleine player emblem niet.

Helaas zijn de randen wel erg onscherp. Maar dat zie je in de kleine player emblem niet.
`mdcobra schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:41:
[...]
Waardeloos inderdaad, wat je nog kan doen is je server hernomen naar AAAAAAAA + servernaam, reboot van je server, hij zou dan als 1 van de eerste in de lijst moeten komen......
Ook geprobeerd maar nee hoor. Hij laat maar 9000 van de 15000 servers zien. Ik heb al een paar de server ge-reboot. Ik ben nu begonnen met 000000 (dat komt nog voor de A). Maar ook dan krijg ik hem niet te zien.
Waardeloos weer dit...

Basement Bios ---- Exo-S
Weet je het ip niet, want dan kon je hem volgens mij via je config file automatisch aan je favorieten toevoegenMystikal schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:35:
[...]
`
Ook geprobeerd maar nee hoor. Hij laat maar 9000 van de 15000 servers zien. Ik heb al een paar de server ge-reboot. Ik ben nu begonnen met 000000 (dat komt nog voor de A). Maar ook dan krijg ik hem niet te zien.
Waardeloos weer dit...
Ja, dat weet ik wel, google leverde me niets op hoe ik het ip kan toevoegen aan mijn config. Als je een linkje hebt graag...Hogader schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:38:
[...]
Weet je het ip niet, want dan kon je hem volgens mij via je config file automatisch aan je favorieten toevoegen
Basement Bios ---- Exo-S
Anoniem: 347253
Ik zie in de config file deze regel staanMystikal schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:06:
[...]
Ja, dat weet ik wel, google leverde me niets op hoe ik het ip kan toevoegen aan mijn config. Als je een linkje hebt graag...
code:
1
| seta server1 "" |
Het zou het kunnen zijn. Moet je even uitproberen
Als er spelers in je server zitten kun je ze via RCon een (prive) berichtje sturen & ff vragen of ze je willen toevoegen & uitnodigen.. Ik weet aleen niet zeker of je je server later ook weer terug kan vinden, want volgens mij zie je de favo's die niet in de serverlijst van dat moment staan ook niet in je favo lijst. Maargoed moet je maar even proberen.Mystikal schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:35:
[...]
`
Waardeloos weer dit...
Ik had dit trouwens ook de eerste 2-3 dagen dat m'n server online was. Ik had toen een ticket aangemaakt met de klacht, maar ondertussen had ik ook de naam van m'n server aangepast & een verse install van de server gedaan & toen was'ie ineens wel zichtbaar..
Edit: Hoe heet je server trouwens? Nog steeds "Respect Few Fear None"? Kijk ik ook wel ff of ik hem kan vinden..
[ Voor 4% gewijzigd door rabor op 28-11-2010 17:15 ]
Kepi_nl
Helaas hij laat hem niet zien bij de favs (of ergens anders). Ze waren bij mij ook allemaal leeg, terwijl ik wel 3 servers tussen mijn favs heb zitten.
Naam is nu 000000 Respect Few Fear None - Demolition only
Bedankt voor het kijken!!!
Naam is nu 000000 Respect Few Fear None - Demolition only
Bedankt voor het kijken!!!
[ Voor 24% gewijzigd door Mystikal op 28-11-2010 17:17 ]
Basement Bios ---- Exo-S
NP - Ik zie hem er helaas niet tussen staan, maar ik kijk straks nog wel een paar keer want ze roteren de servers. Ik bedoel, als er spelers - of zelfs NL-spelers in je server zitten dan moet hij toch een keertje zichtbaar worden voor iemand hier niet?
Kepi_nl
Ik hoop het...rabor schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:24:
NP - Ik zie hem er helaas niet tussen staan, maar ik kijk straks nog wel een paar keer want ze roteren de servers. Ik bedoel, als er spelers - of zelfs NL-spelers in je server zitten dan moet hij toch een keertje zichtbaar worden voor iemand hier niet?
Ik heb het vanochtend ook al geprobeerd en nu ook al weer een tijdje..
Ook maar even een ticket aangemaakt, just to be sure. Nogmaals dank voor je hulp nu en in de toekomst..
[ Voor 19% gewijzigd door Mystikal op 28-11-2010 17:26 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Heb hem gevonden, hij staat nu tussen mijn favorieten.Mystikal schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:25:
[...]
Ik hoop het...
Ik heb het vanochtend ook al geprobeerd en nu ook al weer een tijdje..
Ook maar even een ticket aangemaakt, just to be sure. Nogmaals dank voor je hulp nu en in de toekomst..
M'n steam is ook superbassie dus als je me toevoegd kan je me joinen denk ik.
[ Voor 9% gewijzigd door superbassie op 28-11-2010 17:36 ]
mwoah ik heb mijn cpu op 3,52 ghz draaien en nog dikke hapers. Dat oc gedeelte heeft er weinig mee te maken, er zit gewoon een dikke fout in die engine die niet goed met de berekeningen omgaat en de cpu veel te veel te doen geeft ipv mijn behoorlijk sterke videokaart dat te laten doen. DAT is wat er getweakt moet worden! (no offence voor je post verder hoordjunicron schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:09:
[...]
Geen idee, maar het spel is bijzonder ontvankelijk voor CPU performance tweaks, zoals ik ook in het probleem draadje schreef. Timing en snelheid van je geheugen doen er totaal niet voor in dit spel. Max aantal ghz wel, en dat slechts op twee cores. HT cpu's zonder HT doen het spel vaak crashen.
Ga dus voor een stabiele hoge mhz overclock met HT en turbo aan. Timing kan je voor BO gewoon losjes (veilig) laten staan. Verder kan ik niets anders aanraden als het gewoon te gaan proberen, als je de temperatuur onder controle hebt. Laat dit dus tijdens de game even loggen.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
ach heb ik ook gehad, vet snel begin met 9 kills, huey gunner gekregen, ik knalde de tegenpartij af, en bij 25-2 werd ik gekicked, nog geen ban geloof ik maar boeiend. Als die admins zo zielig zijn kom ik daar toch niet meer dus heb er weinig last van. Daarnaast had ik wel een TK waar ik voor verontschuldigde en een vlak voor ik gekicked werd met de chopper. kan me niet voorstellen dat bij 2 tk 's gelijk gekicked word.Anoniem: 73846 schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:52:
Bah sommige admins zijn echt zo triest, ik ben net gebanned op een nuketown server vlak nadat ik een chopper uit de lucht haaldeIk stond een paar potjes redelijk bovenaan, het was domination en ik zat geen moment stil.
Misschien was vast de chopper van de admin ofzo. Elite Force Gameserver mochten jullie de server willen vermijden.
edit: net replay gekeken het was inderdaad zijn chopper. Vlak na de hit "ok bye dodge" *ban*
zoiets had ik ook. ik zat in nuketown domination. ik kreeg eerst dogs uit carepage. in diezelfde streak kreeg ik nog een choppergunner. Nadat ik die chopper gunner had ingezet stond ik 32-2. toen met geluk haalde ik een bestuurbare chopper uit een carepackage. maar zodra ik die in de lucht deed werd ik gekickt.SouLLeSSportal schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:52:
[...]
ach heb ik ook gehad, vet snel begin met 9 kills, huey gunner gekregen, ik knalde de tegenpartij af, en bij 25-2 werd ik gekicked, nog geen ban geloof ik maar boeiend. Als die admins zo zielig zijn kom ik daar toch niet meer dus heb er weinig last van. Daarnaast had ik wel een TK waar ik voor verontschuldigde en een vlak voor ik gekicked werd met de chopper. kan me niet voorstellen dat bij 2 tk 's gelijk gekicked word.
vet zielig van die admins. als ze er niet tegen kunnen dat iemand hun killt moeten ze het spel maar niet gaan spelen. alhoewel dat potje wel veel luck was.
Moet zeggen dat ik vaak met angst de chopper instap.
Steeds maar hopen dat je niet gekicked wordt...
Net ook gebanned in een server waar ik bijna dagelijks in zit deed niks fout ik was gewoon dat potje best goed ^^ maarja er zijn van die mensen...
Ik heb nu die leuke smiley grenade nagemaakt icm met de 8ball van UT
heb helaas hier nog geen screen van, komt nog wel, heb ook nog 2 layers nodig.

+
+

[ Voor 61% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-11-2010 18:54 ]
Top, ik heb je op steam toegevoegd!superbassie schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:35:
[...]
Heb hem gevonden, hij staat nu tussen mijn favorieten.
M'n steam is ook superbassie dus als je me toevoegd kan je me joinen denk ik.
Er was blijkbaar meer mis met de server...
En inmiddels gevonden!Dear Customer,
Ticket NYD-10466 has been updated by Steve Clark [staff].
Hi Eric Soeters,
It seems there was an error installing your server, I have applied a patch and it should now be on the server browser.
The only way at this time to find your server is looking through the server browser, however there are some issues with the browser at this time and as a result you may not be able to find your server. The Browser Master Server is currently only showing a random selection of about 50% of all active servers to each client.
The party that deals with the Browser (DaemonWare) is aware of the issue and attempting to solve the problem.
We have had reports that reinstalling your server sometime fixes the issue, you may want to try this. It only takes a few minutes in most cases to reinstall.
Anyone updates on the issue can be found here on our forums:
http://forums.gameservers.com/viewtopic.php?f=11&t=41535
We are sorry for the inconvenience and hope they will fix the issue soon.
[ Voor 68% gewijzigd door Mystikal op 28-11-2010 19:52 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Stekker-uit-je-console-trekken pc style!superbassie schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:31:
Moet zeggen dat ik vaak met angst de chopper instap.Steeds maar hopen dat je niet gekicked wordt...

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
beste mede-tweakers,
Ik speel nu al een tijdje MW2 en BO op de xbox, na een tijd lang COD1 en 2 gespeeld te hebben op de pc. Het gamen op de xbox vind ik super, het enige wat ik eigenlijk mis is competitive gaming. Ik speel met een groepje van ongeveer 5 vrienden regelmatig in een party, maar het is toch leuker om in een ladder te spelen in echt clanverband.
Hier ben ik dus naar op zoek. Ik heb tot nu toe fraggednation en consolegaming.com gevonden, maar de ladders daar zijn ook niet echt actief. Is er iemand hier die een beetje ervaring heeft met competitive gaming op de xbox? Ik heb een beetje het idee dat die scene niet zo groot is, hoewel dat toch wel raar is eigenlijk gezien het aantal spelers.
Misschien een idee om zelf zo iets op te zetten onder tweakers als daar veel interesse voor is?
Nog 1 ding: als iemand zin heeft om voor de grap een keer een war te spelen in MW2/BO, pm me. Gametype/aantal spelers maakt niet echt uit.
Ik speel nu al een tijdje MW2 en BO op de xbox, na een tijd lang COD1 en 2 gespeeld te hebben op de pc. Het gamen op de xbox vind ik super, het enige wat ik eigenlijk mis is competitive gaming. Ik speel met een groepje van ongeveer 5 vrienden regelmatig in een party, maar het is toch leuker om in een ladder te spelen in echt clanverband.
Hier ben ik dus naar op zoek. Ik heb tot nu toe fraggednation en consolegaming.com gevonden, maar de ladders daar zijn ook niet echt actief. Is er iemand hier die een beetje ervaring heeft met competitive gaming op de xbox? Ik heb een beetje het idee dat die scene niet zo groot is, hoewel dat toch wel raar is eigenlijk gezien het aantal spelers.
Misschien een idee om zelf zo iets op te zetten onder tweakers als daar veel interesse voor is?
Nog 1 ding: als iemand zin heeft om voor de grap een keer een war te spelen in MW2/BO, pm me. Gametype/aantal spelers maakt niet echt uit.
Belachelijk dat dat gebeurt.superbassie schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:31:
Moet zeggen dat ik vaak met angst de chopper instap.Steeds maar hopen dat je niet gekicked wordt...
En wat een pagina of 2 terug te lezen was dat iemand gekickt werd omdat hij de chopper van een admin neerschoot is al helemaal van de zotte.
Btw, is deze vid hier al eens voorbij gekomen?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Simpelweg geniaal filmpje.Franko P. schreef op zondag 28 november 2010 @ 20:48:
[...]
Belachelijk dat dat gebeurt.
En wat een pagina of 2 terug te lezen was dat iemand gekickt werd omdat hij de chopper van een admin neerschoot is al helemaal van de zotte.
[video]
pfft...rjpurk schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:07:
Net een lekker potje Domination in Nuketown.
bijna 90 kills in 10 minuten.
Afbeelding
Denk dat jullie team veel makkelijker had kunnen winnen.
Anoniem: 73846
Doel je hier op het feit dat hij geen captures heeft?
Opzich wel een goeie om over te discussieren, ik bedoel stel je krijgt in het begin van domination een dikke killstreak met chopper gunner etc, moet je die dan niet gebruiken puur om objectives te bemachtigen? Dit lijkt me moeilijk om te weerstaan.
Overigens stoor ik me ook aan mensen die niet voor objectives gaan, maar als ik eerlijk ben maak ik mezelf hier ook vaker schuldig aan
Opzich wel een goeie om over te discussieren, ik bedoel stel je krijgt in het begin van domination een dikke killstreak met chopper gunner etc, moet je die dan niet gebruiken puur om objectives te bemachtigen? Dit lijkt me moeilijk om te weerstaan.
Overigens stoor ik me ook aan mensen die niet voor objectives gaan, maar als ik eerlijk ben maak ik mezelf hier ook vaker schuldig aan
dit was eigenlijk een fast exp server. dat is gewoon nuketown domination 24/7 en dan is het eigenlijk de bedoeling om zoveel mogelijk kills te krijgenAnoniem: 73846 schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:27:
dus objectives achterwege laten
Akimbo scorpion icm steady aim is best goed te doen op kleinere maps. Je kunt er heerlijk mee rushen.
Bij headquaters gebruik ik liever de M60 of de stoner om zo de groepen aanvallende enemys neer te maaien. Gaat prima
Edit. Als secondary heb ik meestal een launcher zoals de strela.
Killstreaks zijn spyplane turret (kleine maps napalm) Attack helicopter
Bij headquaters gebruik ik liever de M60 of de stoner om zo de groepen aanvallende enemys neer te maaien. Gaat prima
Edit. Als secondary heb ik meestal een launcher zoals de strela.
Killstreaks zijn spyplane turret (kleine maps napalm) Attack helicopter
[ Voor 25% gewijzigd door sjer op 28-11-2010 21:46 ]
Dat betekent dan niet dat die score opeens heel speciaal isrjpurk schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:33:
[...]
dit was eigenlijk een fast exp server. dat is gewoon nuketown domination 24/7 en dan is het eigenlijk de bedoeling om zoveel mogelijk kills te krijgen
dus objectives achterwege laten
Playercards maken is verslavend 
Heb nu deze gemaakt (ben nu prestige 2, begin met CQB gespeeld, en sindsdien niets anders dan shottie aangeraakt, SPAS-12 FTW!).
Heb nu deze gemaakt (ben nu prestige 2, begin met CQB gespeeld, en sindsdien niets anders dan shottie aangeraakt, SPAS-12 FTW!).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Net singleplayer gedaan....... moet zeggen vond er geen ruk aan. Het was net een film waar je naar zat te kijken erg boring allemaal. Je hebt nog geen 2 uur gameplay.
En dan heb ik het nog niet eens over de 1000 bugs die erin zitten.
Moet zeggen dat MW2 toch wel een stuk beter was.
Als MW2 een stuk sneller en dedicated servers had was had je een perfect spel.
En dan heb ik het nog niet eens over de 1000 bugs die erin zitten.
Moet zeggen dat MW2 toch wel een stuk beter was.
Als MW2 een stuk sneller en dedicated servers had was had je een perfect spel.
Anoniem: 338166
Connectie was weer waardeloos vanavond.
Hoop echt dat het aan het weekend ligt en dat het van de week weer iets beter is..
Wel een paar lekkere potjes vandaag.
Alleen het laaste potje was waardeloos.
hingen 2 choppers na elkaar in de lucht in domination nuketown.
Niet echt cool...
Hoop echt dat het aan het weekend ligt en dat het van de week weer iets beter is..
Wel een paar lekkere potjes vandaag.
Alleen het laaste potje was waardeloos.
hingen 2 choppers na elkaar in de lucht in domination nuketown.
Niet echt cool...
Met Flak jacket ben je niet 100% bestand tegen die RC-XD explosie. Als die echt recht onder de knalt dan ga je er alsnog aan. In het filmpje zie je ook dat de RC-XD er net een meter voor de persoon tot ontploffing wordt gebracht.Franko P. schreef op zondag 28 november 2010 @ 20:48:
[...]
Belachelijk dat dat gebeurt.
[video]
Ik draag zelf ook een Flak jacket en ben vanmiddag toevallig voor de eerste keer gekilled door zo'n RC-XD, ik had zeker weten 100% health. Maar het is wel zo dat je 90% van die ontploffingen overleeft, hetzelfde geldt eigenlijk voor claymores, als je er recht overheen loopt kun je het wel vergeten maar een metertje ernaast overleef je wel!
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Ik wordt echt schijtziek van die kicks en bans...waarschuw je je team ruim van te voren dat er een bommerwerper aankomt... blijven ze gewoon diehard zitten... krijg je weer een auto kick blaat.
Waarom Treyarch hiervoor gekozen heeft is mij een raadsel....vond het systeem van cod6 beter, dat je zelf doodging. Dat is ook veel eerlijker.
Waarom Treyarch hiervoor gekozen heeft is mij een raadsel....vond het systeem van cod6 beter, dat je zelf doodging. Dat is ook veel eerlijker.
K20A daily :-)
Dat is een server setting, je moet gewoon je FF filter op Reflect zetten.
Reflect, zoals bewezen in CS:S is de enige prettige setting voor alle partijen.Jeoh schreef op maandag 29 november 2010 @ 00:50:
Dat is een server setting, je moet gewoon je FF filter op Reflect zetten.
Zeker indien je teamgenoot geen effecten ondervind en jij zelf de eerste bullet alleen hit-shake krijgt. Realistisch is iets anders, maar daar doet deze game uberhaubt niet zo aan he?
welke tool gebruiken de mensen hier voor hun eigen server?
Ik vind de standaard meegeleverde Rcon tool maar flut.
Ik heb op gameservers.com forum nu de alternatieve gedownload.
Heb nog niets kunnen doen (nachtdienst dus moest weg)
Iemand al ervaring mee?
Iemand al ervaring mee?
Anoniem: 338166
Net echt het meest vreemde ooit meegemaakt in een potje.
Had zown gozer het liedje Cotten eye joe keihard aanstaan.
Op een gegeven moment gingen een zooi mensen mee blerren ook van mijn team.
Kon echt niet meer normaal spelen van het lachen, jammer dat je geen headset geluid hoort tijdens theater mode of kan je dat instellen? want ik vind het wel een leuk filmpje om te posten...
Toch men leukste potje ooit in CoD
Had zown gozer het liedje Cotten eye joe keihard aanstaan.
Op een gegeven moment gingen een zooi mensen mee blerren ook van mijn team.
Kon echt niet meer normaal spelen van het lachen, jammer dat je geen headset geluid hoort tijdens theater mode of kan je dat instellen? want ik vind het wel een leuk filmpje om te posten...
Toch men leukste potje ooit in CoD
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik vraag me bijvoorbeeld af hoe je kan kiezen voor een bepaalde map (in ranked server). Met die Rcon-tool kan je alleen maar gametype kiezen en maps uitsluiten.ApC_IcE schreef op maandag 29 november 2010 @ 01:48:
Iemand al ervaring mee?
Commando 'rcon map mp_array' werkt bijvoorbeeld nog niet ingame.
Vind persoonlijk erg lomp dat basis commandos niet werken, zoals:
change gametype
change map
next map
restart map
[ Voor 8% gewijzigd door prutser387 op 29-11-2010 07:39 ]
Anoniem: 382978
Tja, ligt een beetje aan het potje ook. Als je aan het verliezen bent of het een beetje gelijk op gaat, dan is het belangrijk, als je eigenlijk constant A en B hebt (bij Domination) dan is het af en toe een beetje verdedigen maar ga ik eigenlijk vooral voor de kills. Mensen die dan nog C pakken zij trouwens dom, echt irritant als de tegenstander ineens in je rug komen lopen.Anoniem: 73846 schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:27:

Ik ben het met je eens dat het vervelend is, maar als je meerdere van je eigen team doodmaakt door een bomber(wat sowieso 70% van de tijd gebeurt) moet je of beter leren mikken,(klikken, vasthouden en draaien zodat het pad veranderd) of andere killstreak reward nemenBouli schreef op maandag 29 november 2010 @ 00:41:
Ik wordt echt schijtziek van die kicks en bans...waarschuw je je team ruim van te voren dat er een bommerwerper aankomt... blijven ze gewoon diehard zitten... krijg je weer een auto kick blaat.
Zelf heb ik spyplane, carepackage en chopper gunner. Kan ik bijna niets fout mee doen.
Behalve als je op Nuketown bent, dan heeft een B52 helemaal geen enkele zin. Dan krijg je niet eens te weten hoeveel man je uiteindelijk hebt neergelegd met je bommentapijt.patrickos85 schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:30:
[...]
Ik ben het met je eens dat het vervelend is, maar als je meerdere van je eigen team doodmaakt door een bomber(wat sowieso 70% van de tijd gebeurt) moet je of beter leren mikken,(klikken, vasthouden en draaien zodat het pad veranderd) of andere killstreak reward nemen
AlterRcon, van uTerror is echt een geweldige tool, ik gebruik het sinds z'n eerste versie(0.53) en hij zit nu al op 0.6, hij update en voegt nieuwe dingen ontzettend vaak toeApC_IcE schreef op maandag 29 november 2010 @ 01:48:
Iemand al ervaring mee?
Ik wist er pas 13 enemy's en 0 teammates mee neer te halen op nuketown hardcore. Ook wel een van de weinige potjes dat ik ooit harcore speel.Sagaris schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:50:
[...]
Behalve als je op Nuketown bent, dan heeft een B52 helemaal geen enkele zin. Dan krijg je niet eens te weten hoeveel man je uiteindelijk hebt neergelegd met je bommentapijt.
Haha, dat is geluk hebben! Ik speel alleen maar HC, en mijn ervaring is dat een bommenwerper op Nuketown betekent dat diegene het einde van het potje niet haalt.Hogader schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:57:
[...]
Ik wist er pas 13 enemy's en 0 teammates mee neer te halen op nuketown hardcore. Ook wel een van de weinige potjes dat ik ooit harcore speel.
Net even de screenshots bekeken en dat ziet er inderdaad beter en overzichtelijker uit dan de standaard tool.Dorest0rm schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:53:
[...]
AlterRcon, van uTerror is echt een geweldige tool, ik gebruik het sinds z'n eerste versie(0.53) en hij zit nu al op 0.6, hij update en voegt nieuwe dingen ontzettend vaak toe
Ik ga deze zeker gebruiken.
Just voor the record. Dit is toch volledig legaal he?
Basement Bios ---- Exo-S
Haha, dat filmpje van die Black Ops mythbusters! Geniaal!
Ik ga zeker een keer proberen over een RPG heen te duiken!
Klopt enkel probeer ik die map zoveel mogelijk te vermijdenSagaris schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:50:
[...]
Behalve als je op Nuketown bent, dan heeft een B52 helemaal geen enkele zin. Dan krijg je niet eens te weten hoeveel man je uiteindelijk hebt neergelegd met je bommentapijt.
Good luck, meestal denk je er niet eens aan als iemand een RPG op je afvuurtExcelb-boy schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:01:
Haha, dat filmpje van die Black Ops mythbusters! Geniaal!
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik heb een vraagje ik heb de Call of Duty Black Ops op mijn Xbox360. Dit is ook mijn eerste CoD spel. Dus ben nog niet heel erg goed. Ik ben wel level 49 nu is mijn vraag. Hoe maak je een clan of hoe join je een clan?
Ik weet alleen dat je de Clan Tag kan verandere. Maar ik weet niet hoe je iemand uitnodigt of hoe je bij je clan pagina komt of zoiets.
Alvast bedankt
Ik weet alleen dat je de Clan Tag kan verandere. Maar ik weet niet hoe je iemand uitnodigt of hoe je bij je clan pagina komt of zoiets.
Alvast bedankt
In BO zit geen functie voor clans (Op de clantag na). Normaalgesproken opent de leider ergens een forum ofzo op bijv http://www.webs.com/. En vraagt mensen de clan te joinen om bijv een goed team uit te bouwen.Slagers91 schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:20:
Ik heb een vraagje ik heb de Call of Duty Black Ops op mijn Xbox360. Dit is ook mijn eerste CoD spel. Dus ben nog niet heel erg goed. Ik ben wel level 49 nu is mijn vraag. Hoe maak je een clan of hoe join je een clan?
Alvast bedankt
Als je zoekt naar een clan kan ik je het beste doorverwijzen naar de forumpaginas van http://gamebattles.com/ . Maar houd wel rekening mee dat je vrij goed moet zijn (K/D van 1.5 of hoger), of de meeste clans weigeren je gewoon prompt.
Er is ook niet meer dan een clan tag...
Dus als je iets met een clan wilt gaan doen kan je misschien een website maken voor je clan waar mensen zich kunnen aanmelden.
Dus als je iets met een clan wilt gaan doen kan je misschien een website maken voor je clan waar mensen zich kunnen aanmelden.
Haha, is ook wel weer waar. Maarja je weet wat ze zeggen: niet geschoten, altijd mis!D4NG3R schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:19:
[...]
Good luck, meestal denk je er niet eens aan als iemand een RPG op je afvuurt.
Oke bedankt voor de informatie, maar kan je wel servers maken waar je clan battles doet met je clan? voor de Xbox 360D4NG3R schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:24:
[...]
In BO zit geen functie voor clans (Op de clantag na). Normaalgesproken opent de leider ergens een forum ofzo op bijv http://www.webs.com/. En vraagt mensen de clan te joinen om bijv een goed team uit te bouwen.
Als je zoekt naar een clan kan ik je het beste doorverwijzen naar de forumpaginas van http://gamebattles.com/ . Maar houd wel rekening mee dat je vrij goed moet zijn (K/D van 1.5 of hoger), of de meeste clans weigeren je gewoon prompt.
Dit is zeker een grapje he..? Op de consoles kan je geen servers maken. Iemand host gewoon een private match, en nodigt iedereen naar die private match uit?Slagers91 schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:48:
[...]
Oke bedankt voor de informatie, maar kan je wel servers maken waar je clan battles doet met je clan? voor de Xbox 360
Edit: Ik wil niet heel flauw doen ofzo, je lijkt nieuw te zijn in het hele console multiplayer gebeuren. Dus ik adviseer je eerst voor jezelf te spelen. Alles leren kennen, voordat je een clan in gaat en plotseling "Verplichtingen" krijgt. Mensen in clans gaan je knetterhard uitlachen als jij verkondigt een clanserver te maken zodat iedereen altijd kan joinen ofzo.
Zie je het al voor je? "Dolphin Dive over an RPG, 100XP" elke keer als je over een RPG heen dolphin dived 100XPExcelb-boy schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:29:
[...]
Haha, is ook wel weer waar. Maarja je weet wat ze zeggen: niet geschoten, altijd mis!
[ Voor 50% gewijzigd door D4NG3R op 29-11-2010 11:55 ]
Flak Jacket Pro
Geweldig hoe mensen proberen me te noobtuben
Speel meestal domination/demolition en als je voor de objective gaat is flak jacket toch wel een must. Frags gewoon terug gooien en de explosie van een semtex overleef je gewoon, alleen niet als hij op je plakt
Geweldig hoe mensen proberen me te noobtuben
Hehe.. ikke wel hoor!D4NG3R schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:50:
Zie je het al voor je? "Dolphin Dive over an RPG, 100XP"
Zodra je een de buurt van een rpg komt --> "Press Square" (voor ps3) to evade rpg!
Die ga ik toch eens halen. Ben net overnieuw begonnen door te prestigen en ben nu met hacker pro bezig.ReFresh F5 schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:00:
Flak Jacket Pro![]()
Geweldig hoe mensen proberen me te noobtubenSpeel meestal domination/demolition en als je voor de objective gaat is flak jacket toch wel een must. Frags gewoon terug gooien en de explosie van een semtex overleef je gewoon, alleen niet als hij op je plakt
Flak Jacket pro wordt een mooie 2e dan.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Iemand enig idee hoe je je eigen server wat beter kan vullen?
Heb op het moment maar 3 members, en door dat je minimaal 6man op server moet hebben voordat hij pas begint is zwaar irritant.
En zoekt er iemand nog een funclan? Zodra promod of iets dergelijks er is gaan we ook clanwars doen.
Heb op het moment maar 3 members, en door dat je minimaal 6man op server moet hebben voordat hij pas begint is zwaar irritant.
En zoekt er iemand nog een funclan? Zodra promod of iets dergelijks er is gaan we ook clanwars doen.
Je zou op verschillene internetfora die actief zijn binnen de Call of Duty community kunnen posten over je eigen server?clockw1ze schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:15:
Iemand enig idee hoe je je eigen server wat beter kan vullen?
I know, maar omdat je nog niet via IP kan joinen maakt dit het vrij lastig, denk niet dat veel mensen zin hebben om de hele serverlijst door te spitten.Excelb-boy schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:17:
[...]
Je zou op verschillene internetfora die actief zijn binnen de Call of Duty community kunnen posten over je eigen server?
Anoniem: 382978
Scheelt dat zo veel ja? Moet ik ook maar eens gaan gebruiken dan, vooral op Nuketown (Domination) lijkt me dat een verademing. De laatste keer was de helft van mijn deaths door een granaat, en dan vooral bij de pogingen tot het capturen van B.ReFresh F5 schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:00:
Flak Jacket Pro![]()
Geweldig hoe mensen proberen me te noobtubenSpeel meestal domination/demolition en als je voor de objective gaat is flak jacket toch wel een must. Frags gewoon terug gooien en de explosie van een semtex overleef je gewoon, alleen niet als hij op je plakt

Hopelijk is de connectie vanavond wat beter, gisteren en eergisteren was het echt huilen met de pet op, dat ik zelfs maar weer even MW2 uit de kast gepakt heb.
Kun je geen filter aan zetten en dan zoeken op naam?clockw1ze schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:19:
I know, maar omdat je nog niet via IP kan joinen maakt dit het vrij lastig, denk niet dat veel mensen zin hebben om de hele serverlijst door te spitten.
Ik heb er geen verstand van want ik speel voornamelijk op PS3 maar ben heel heel erg sterk aan het twijfelen om hem vanmiddag voor pc te halen aangezien ik veel connectieproblemen heb op PS3
En mn broertje speelt 24/7 (-.-'')
Anoniem: 321222
zijn er hier ook pc clans, die te klein zijn en misschien willen mergen met een andere clan?
65% minder damage van explosieven en met pro ook van vlammen van flammenwerper en napalmAnoniem: 382978 schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:22:
[...]
Scheelt dat zo veel ja? Moet ik ook maar eens gaan gebruiken dan, vooral op Nuketown (Domination) lijkt me dat een verademing. De laatste keer was de helft van mijn deaths door een granaat, en dan vooral bij de pogingen tot het capturen van B.![]()
Hopelijk is de connectie vanavond wat beter, gisteren en eergisteren was het echt huilen met de pet op, dat ik zelfs maar weer even MW2 uit de kast gepakt heb.
Gelukkig heb ik een barebones server zeg, al dat gelul met die grenade launchers, perks en killstreaks word je toch helemaal misselijk van.
75% minder exact. In normale matches is de schade capped op 75HP, en in HC is de schade capped op 22.5HP.SouLLeSSportal schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:48:
[...]
65% minder damage van explosieven en met pro ook van vlammen van flammenwerper en napalm
http://callofduty.wikia.com/wiki/Flak_Jacket
Moest gisteren lachen omdat ik weer wat nieuws hoorde: Flak Faggot
[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 29-11-2010 13:06 ]
Anoniem: 383260
server naam? ik kan nooit zulke servers vindenz55xino schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:53:
Gelukkig heb ik een barebones server zeg, al dat gelul met die grenade launchers, perks en killstreaks word je toch helemaal misselijk van.
Hiero, heb al een kleine clan met nu ongv 4 vrienden, en ook al eigen server & forum (www.e-fusion.nl)Anoniem: 321222 schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:27:
zijn er hier ook pc clans, die te klein zijn en misschien willen mergen met een andere clan?
PM me maar haha
Fragfest server is gister verplaatst naar Amsterdam (Zie topicstart) en gelijk zat hij vol
Nu continue een volle server dus dat is wel erg nice!
Overigens kan er bij onze clan ook nog wel wat mensen bij, zie sig onder mijn post. Dus als je wil mergen met ons dan lijkt me dat geen probleem. (Ranked server, forum en website)
Overigens kan er bij onze clan ook nog wel wat mensen bij, zie sig onder mijn post. Dus als je wil mergen met ons dan lijkt me dat geen probleem. (Ranked server, forum en website)
[ Voor 38% gewijzigd door Ebayzo op 29-11-2010 12:57 ]
Default blanke hetero
z55 Community BB of iets dergelijks.
In ieder geval Search and Destroy en begint met z55.
Slecht dat ik mijn eigen servernaam niet weet ;p
In ieder geval Search and Destroy en begint met z55.
Slecht dat ik mijn eigen servernaam niet weet ;p
Anoniem: 383260 schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:55:
[...]
server naam? ik kan nooit zulke servers vinden
Anoniem: 160457
Speeld ie dan op de pc? Als je hem dan ook op de pc hebt kun je met je broertje samen spelen
lol ach kan er weinig om geven, niet echt iets waar ik me druk om maakD4NG3R schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:53:
[...]
75% minder exact. In normale matches is de schade capped op 75HP, en in HC is de schade capped op 22.5HP.
http://callofduty.wikia.com/wiki/Flak_Jacket
Moest gisteren lachen omdat ik weer wat nieuws hoorde: Flak Faggot. Best wel dieptriest hoe de gemiddelde CoD community geworden is.
Nee hij speelt op PS3, vandaar dat ik haast nooit kan..Anoniem: 160457 schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:14:
Speeld ie dan op de pc? Als je hem dan ook op de pc hebt kun je met je broertje samen spelen
En ik heb wel een redelijk goede game pc dus ik overweeg daarom om BO voor mezelf op pc te halen
Ik gooide hem zo dat hij alleen het achterste gedeelte pakt van een basis als het waren. Daar waren geen teammates en de enemys leken wel F in te houden XD.Sagaris schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:40:
Haha, dat is geluk hebben! Ik speel alleen maar HC, en mijn ervaring is dat een bommenwerper op Nuketown betekent dat diegene het einde van het potje niet haalt.
verder gebruik ik nu ook flak jacket pro en die perk is gewoon master. Ik had eerst ghost pro omdat invisible voor alles zijn handig is, maar met flak jacket pro is doodgaan door explosieven voort bijna verleden tijd.
Wellicht kijk ik er constant overheen....maar waar o waar kan ik de mijn stats terugvinden in het ingame menu (PC versie)?
[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 29-11-2010 13:34 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Operations -> Playercard -> Combat RecordIndy91 schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:33:
Wellicht kijk ik er constant overheen....maar waar o waar kan ik de mijn stats terugvinden in het ingame menu?
Thx, voor je snelle reply.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Tjah, terugschreeuwen heeft weinig nut. Het is alsof je tegen een muur praat. Heb letterlijk gewoon een keer tegen zo'n knul gezegt of hij zn pa eens de headset wou geven. Heb even een behoorlijk gesprek gehad met meneer, uiteindelijk wist hij zelf niet eens dat zn zoontje (11 jaarSouLLeSSportal schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:17:
[...]
lol ach kan er weinig om geven, niet echt iets waar ik me druk om maakVind het idd eerder leuk dan irritant, behalve als ze het om de 5 minuten gaan lopen schreeuwen omdat ze geen kills kunnen maken.

Soms lijken ouders echt doof, als ik op die leeftijd een scheldwoord liet vallen terwijl ik een spelletje speelde. Kreeg ik 1 waarschuwing, of ik mocht het spelletje afsluiten
[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 29-11-2010 13:54 ]
Haha! Ja ik ken hetD4NG3R schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:47:
[...]
Soms lijken ouders echt doof, als ik op die leeftijd een scheldwoord liet vallen terwijl ik een spelletje speelde. Kreeg ik 1 waarschuwing, of ik mocht het spelletje afsluiten.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Dat herken ik ook welFrankLe schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:16:
[...]
Haha! Ja ik ken het. Had hetzelfde! Maar nu als ik op kamers zit, en speel betrap ik mezelf er ook wel eens om dat ik even een scheldwoordje voorbij laat komen
.
En je reset de timer van frags als je ze teruggooit dacht ik.SouLLeSSportal schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:48:
[...]
65% minder damage van explosieven en met pro ook van vlammen van flammenwerper en napalm
Hebben andere mensen er ook last van dat matchmaking vaak bij mensen ver boven je eigen niveau wordt gezet als je alleen speeld. Als ik met vrienden speel die zelf een k/d hebben boven de 1 ik zit er onder krijg ik veel makkelijkere tegenstanders dan als ik alleen speel. En het is niet zo dat ik de heletijd dan met mijn vrienden meeloop en hun bescherming heb. Zelfde heb ik trouwens ook met halo. Join ik een vriend van mij die op dat moment de heletijd tegen noobs speeld, join ik met lagere stats krijgen we in eens stuk sterkere mensen tegen. 8:7 zo krijg je wel een hekel aan matchmaking.
Heeft iemand trouwens al ergens een online playercard logo generator gevonden?
jep maar hij had het over damage geloof ik, het is trouwens 75% waar ik terecht op gewezen werdReFresh F5 schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:27:
[...]
En je reset de timer van frags als je ze teruggooit dacht ik.
te weinig inspiratie van jezelf?Loadichus schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:45:
Oh dat heb ik juist graag, noobs geven mij geen echte voldoening, liever dat ik in zo'n server kom met beetje spelers op niveau dan in de groep waar ik 25-1 scores haal omdat de rest zo ontiegelijk slecht is (no offence to the noob maar ik speel al vanaf cod 1 redelijk veel onlineArgantosNL schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:45:
Hebben andere mensen er ook last van dat matchmaking vaak bij mensen ver boven je eigen niveau wordt gezet als je alleen speeld. Als ik met vrienden speel die zelf een k/d hebben boven de 1 ik zit er onder krijg ik veel makkelijkere tegenstanders dan als ik alleen speel. En het is niet zo dat ik de heletijd dan met mijn vrienden meeloop en hun bescherming heb. Zelfde heb ik trouwens ook met halo. Join ik een vriend van mij die op dat moment de heletijd tegen noobs speeld, join ik met lagere stats krijgen we in eens stuk sterkere mensen tegen. 8:7 zo krijg je wel een hekel aan matchmaking.
Ik vraag me nog steeds af hoe al die wazige plaatjes zijn gemaakt, maar ik kom er vast wel een keer achter ;p
Juist een wereld aan inspiratie! Maar misschien was ik onduidelijk. Ik zoek eigenlijk een (web)applicatie die beschikt over de zelfde images en functies als de ingame playercard creator/ generator
De bedoeling van zo'n generator is natuurlijk ook dat je je eigen ideeën/ ontwerpen kunt testen.
Je eigen logo ontwerpen kun je doen via de playercard.z55xino schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:52:
Ik vraag me nog steeds af hoe al die wazige plaatjes zijn gemaakt, maar ik kom er vast wel een keer achter ;p
of te lui om 1 van het internet af te plukken.
Dit kan ook niet bestaan tevens.Loadichus schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:45:
Je kan dan net zo goed zelf 12 layers random neer pleuren.
En waarom zou die niet kunnen bestaan..?ErA schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:59:
[...]
Dit kan ook niet bestaan tevens.
Je kan dan net zo goed zelf 12 layers random neer pleuren.
Hij bedoelt dat je online ergens alle plaatjes uit BO, alle kleurtjes en dan ook 12 lagen hebt. En dat je dan online een plaatje kan maken om bijv op een forum neer te zetten. Niet voor in-game gebruik.
maak een prt scr plak in paint knip je playercard uit. en gebruik die op een forum.D4NG3R schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:02:
[...]
En waarom zou die niet kunnen bestaan..?
Hij bedoelt dat je online ergens alle plaatjes uit BO, alle kleurtjes en dan ook 12 lagen hebt. En dat je dan online een plaatje kan maken om bijv op een forum neer te zetten. Niet voor in-game gebruik.
ik zou ook zoiets wel graag willen omdat ik dan makkelijker zo'n plaatje kan proberen te maken dan ingame. Dan kan je daar uiteindelijk het plaatje maken zoals je zelf wil, in 1x, zonder telkens 5s te moeten wachten omdat het weer loading is
blup
Ja, dat snap ik zelf ook wel. Maar je hebt je hele eigen ontwerpen die ik overal zie. Maar ik krijg maar niet door hoe die gasten dat doen. Nou heb ik er ook niet echt veel aandacht aan besteed maar ik vraag het me nog wel af.
Loadichus schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:57:
[...]
Je eigen logo ontwerpen kun je doen via de playercard.
wat waren die twitter accounts ook alweer van die 2 ontwikkelaars/community managers?
blup
twitter.com/jd_2020
twitter.com/davidvonderhaar
Die bedoel je?
twitter.com/davidvonderhaar
Die bedoel je?
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Precies D4NG3R dat is wat ik bedoel. Niet zo noodzakelijk voor een forum maar gewoon om de mogelijke varianten te proberen. Ikzelf beschik over de Xbox360 dus printscreens etc gaan ook niet.D4NG3R schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:02:
[...]
En waarom zou die niet kunnen bestaan..?
Maar ik uit de reacties begrijp ik wel dat zoiets nog gevonden en/ of ontworpen is. Kon zelf op Google ook al niks vinden concreets vinden.
Via de playercard en edit playercard kun je een eigen ontwerp maken.z55xino schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:16:
Ja, dat snap ik zelf ook wel. Maar je hebt je hele eigen ontwerpen die ik overal zie. Maar ik krijg maar niet door hoe die gasten dat doen. Nou heb ik er ook niet echt veel aandacht aan besteed maar ik vraag het me nog wel af.
[...]
De layers kun je vervolgens kopen en per layer kun je een image toevoegen om zo je eigen ontwerp te maken.

zelf was ik dus opzoek naar een online (web)applicatie waarme ik zoiets kon realiseren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client