Je kan beter je tekst onder de quote zetten, dat is logischer.z55xino schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:16:
Ja, dat snap ik zelf ook wel. Maar je hebt je hele eigen ontwerpen die ik overal zie. Maar ik krijg maar niet door hoe die gasten dat doen. Nou heb ik er ook niet echt veel aandacht aan besteed maar ik vraag het me nog wel af.
[...]
i do indeed, dank je weld_star schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:22:
twitter.com/jd_2020
twitter.com/davidvonderhaar
Die bedoel je?
blup
Naast die hierboven heeft http://twitter.com/pcdev soms ook nuttige info. Alleen is z'n laatste tweet wel van een week geleden.d_star schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:22:
twitter.com/jd_2020
twitter.com/davidvonderhaar
Die bedoel je?
Wat ik jammer vind is dat je emblems die je maakt niet ergens op kan slaan...
IDD dit mis ik ook, een optie zodat je emblems kan opslaan. Eventueel zelfs kan koppelen aan je classessuperbassie schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:40:
[...]
Naast die hierboven heeft http://twitter.com/pcdev soms ook nuttige info. Alleen is z'n laatste tweet wel van een week geleden.
Wat ik jammer vind is dat je emblems die je maakt niet ergens op kan slaan...
Kan je voor je Sniper Rifle mooi een Sniper icoon maken. En voor je assault class een gave assault logo
Max 5 logo's. En elke keer als je een class slot unlocked een extra logo slot? (dus uiteindelijk 10 slots)
[ Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 29-11-2010 15:50 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Haha, in het hoofdmenu van de MP heb je die messages, die statistieken van het spel laten zien, ik kwam net deze tegen:
I lol'd.Going For Broke: 30% of the GDP of Ireland in USD has been spent.
Verwijderd
geen idee of die al gepost is maar Clayman (CSS editor) heeft een black ops clip gemaakt
facking sick editing
YouTube: Black Ops - Incorporated
facking sick editing
Ik krijg snel het idee dat hij speelt tegen bots maar niet zeker te zeggen.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:52:
geen idee of die al gepost is maar Clayman (CSS editor) heeft een black ops clip gemaakt
facking sick editing
Wel mooi in elkaar gezet en paar dikke kills !
Wat een kut herrie in dat filmpje.. na 30 sec maar uit gezet
geluid dan. Filmpje was wel vet.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik was een tijdje geleden al aan het denken om een kleine applicatie te schrijven die de emblem editor nadoet, waarmee men dus een emblem kan uittesten zonder de layers of shapes te hoeven kopen in het spel, onder andere. In principe zou het niet veel voorstellen, het probleem is om al die shapes erin te krijgen. No way dat ik ze allemaal ga na tekenen ofzo, dan ben ik over 3 jaar nog bezig en daarmee krijg je het natuurlijk nooit precies. Het zou mooi zijn als ik ze ergens uit het spel kon uitlezen, maar heb daar nog niets voor gevonden (ook niet heel lang gezocht hoor). Als iemand iets van de engine afweet en hoe je hun files kunt openen en me kan laten zien hoe ik die shapes zou kunnen uitlezen dan kan ik eens gaan kijken hoever ik kom
Verwijderd
Lijkt me dat je die figuurtjes wel ergens uit de gamedata kan lezen ja. Idd beetje achterlijk veel werk om ze allemaal apart te gaan zitten copy-pasten uit screenshots of iets dergelijks. Ik denk dat er binnen niet al te veel tijd wel een keer iemand met een dergelijke editor op de proppen komt.
Ik denk dat het probleem is dat ze niet als afbeeldingen opgeslagen zullen zijn. Je kunt ze arbitrair vergroten en draaien zonder kwaliteitsverlies dus het lijkt me alsof het een soort van vector afbeeldingen zijn. Het lijkt me enorm lastig om die data om te zetten in afbeeldingen zonder hun source code te zien. Ook al vind ik de juiste files, dan zal het vast gewoon cijfertjes opleveren die ik in coordinaten moet omzetten ofzo, maar als ik niet weet op welke manier dat moet dan wordt het natuurlijk niks... Wellicht dat Treyarch ooit een keer support hiervoor kan geven (lijkt me wel dat ze zoiets wel doen), maar op het moment zullen ze het te druk hebben met het spel draaiend te krijgenVerwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:41:
Lijkt me dat je die figuurtjes wel ergens uit de gamedata kan lezen ja. Idd beetje achterlijk veel werk om ze allemaal apart te gaan zitten copy-pasten uit screenshots of iets dergelijks. Ik denk dat er binnen niet al te veel tijd wel een keer iemand met een dergelijke editor op de proppen komt.
Verwijderd
De laatste tijd lukt het joinen van een game op mijn Xbox niet meer echt. Meestal geef ik het op na 15 min ofzo. Net heb ik TD geprobeerd, maar na 10 min kwam ik nergens in. Nu ben ik GW aan het proberen, maar zit hier denk ik ook al 10+ minuten aan het wachten. Enig idee wat er mis kan zijn?
Voorheen ging het joinen van games best aardig (1-5 min ofzo)
edit: de hd cache verwijderen heeft geholpen
Voorheen ging het joinen van games best aardig (1-5 min ofzo)
edit: de hd cache verwijderen heeft geholpen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 17:32 ]
Een programma zoals Illustrator zou die vector images dan toch gewoon moeten kunnen lezen. (Mits niet gecodeerd.)NickThissen schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:46:
[...]
Ik denk dat het probleem is dat ze niet als afbeeldingen opgeslagen zullen zijn. Je kunt ze arbitrair vergroten en draaien zonder kwaliteitsverlies dus het lijkt me alsof het een soort van vector afbeeldingen zijn. Het lijkt me enorm lastig om die data om te zetten in afbeeldingen zonder hun source code te zien. Ook al vind ik de juiste files, dan zal het vast gewoon cijfertjes opleveren die ik in coordinaten moet omzetten ofzo, maar als ik niet weet op welke manier dat moet dan wordt het natuurlijk niks... Wellicht dat Treyarch ooit een keer support hiervoor kan geven (lijkt me wel dat ze zoiets wel doen), maar op het moment zullen ze het te druk hebben met het spel draaiend te krijgen
Erg mooi gemaakt inderdaad, op de muziek naVerwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:52:
facking sick editing
Heeft iemand eigenlijk die headset voor de pc van Black ops die je bij de intertoys erbij kreeg als je hem bestelde?
Lijkt me heel erg sterk. Games gebruiken vaak hun eigen formats die je niet zomaar kunt openen in andere programmas. maar goed, ik kan vanavond eens kjiken of ik wat kan vinden. Zou wel leuk zijn, maar ik verwacht er niet veel van.MicScott schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:13:
[...]
Een programma zoals Illustrator zou die vector images dan toch gewoon moeten kunnen lezen. (Mits niet gecodeerd.)
Verwijderd
Ik vind het jammer dat je niet de leaderbords zoals Mw2 heb maar alleen score per minuut.
Vond het in mw2 juist zo leuk om te zien dat ik elke dag zoveel plaatsen omhoog klom.
Vond het in mw2 juist zo leuk om te zien dat ik elke dag zoveel plaatsen omhoog klom.
moet je nu gewoon zorgen dat je een hogere s/pm krijgt zodat je omhoog klimtVerwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:43:
Ik vind het jammer dat je niet de leaderbords zoals Mw2 heb maar alleen score per minuut.
Nice.vinom schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:15:
Ik kreeg zowaar een Chopper Gunner uit mijn Carepackage met HC Domination op Nuketown !:P
[afbeelding]
Mensen gingen niet eens weg
Kom er net achter dat ik 75ste van de wereld geranked sta met domination (All time)
Recon |NL: Ranked 75th
[ Voor 7% gewijzigd door rjpurk op 29-11-2010 18:32 ]
Verwijderd
Dat betekent dat ik heel mijn speelstijl moet aanpassen.rjpurk schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:16:
[...]
moet je nu gewoon zorgen dat je een hogere s/pm krijgt zodat je omhoog klimt
Ik speel nu een beetje afwachtend om een hoge score per minuut te krijgen moet je rushen.
En uit ervaring ben ik daar niet zo heel erg goed in de grotere maps dan.
Ik sta bijna altijd in de top3 in een game team deathmatch.
Ben bijna prestige 3 heb zelden een negatief kill death
Maar ik sta wel ergens in de top half miljoen. beetje jammer.
als je net begint in dit spel bijvoorbeeld dat is het bijna onmogelijk om je totaal gemiddelde omhoog te krijgen zodra je wat beter word omdat het dan al verkloot is.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 19:19 ]
Hoog in een aparte game mode zul je nooit staan. Zodra je dat meer dan een paar keer speelt daalt je spm al zover dat je niet meer hoog staat. De hoogste zijn dan ook mensen die het nauwelijks gespeeld hebben. Beetje omgekeerde wereld.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:15:
[...]
Dat betekent dat ik heel mijn speelstijl moet aanpassen.
Ik speel nu een beetje afwachtend om een hoge score per minuut te krijgen moet je rushen.
En uit ervaring ben ik daar niet zo heel erg goed in de grotere maps dan.
Ik sta bijna altijd in de top3 in een game team deathmatch.
Ben bijna prestige 3 heb zelden een negatief kill death
Maar ik sta wel ergens in de top half miljoen. beetje jammer.
als je net begint in dit spel bijvoorbeeld dat is het bijna onmogelijk om je totaal gemiddelde omhoog te krijgen zodra je wat beter word omdat het dan al verkloot is.
Hoe kreeg hij de gehele hud weg, behalve de punten?Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:52:
facking sick editing
Wil ik ook (+ de kill history linksonder)!
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
met theater mode kan je alles weghalen (dacht F4), en die +50 enz heeft ie zelf gemaakt en erop geplakt, en de killfeed heeft ie denk ik ook zelf gemaakt, maar je zou ook evt de demo 2x kunnen opnemen, 1 keer met HUD en 1 keer zonder, en dan alles wat je niet erop wil maskenGundogan schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:38:
[...]
Hoe kreeg hij de gehele hud weg, behalve de punten?
Wil ik ook (+ de kill history linksonder)!
Hmmm... niet eens zo'n slecht ideeVerwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:41:
[...]
met theater mode kan je alles weghalen (dacht F4), en die +50 enz heeft ie zelf gemaakt en erop geplakt, en de killfeed heeft ie denk ik ook zelf gemaakt, maar je zou ook evt de demo 2x kunnen opnemen, 1 keer met HUD en 1 keer zonder, en dan alles wat je niet erop wil masken
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Is het niet gewoon hardcore mode... Ze vallen wel bij bosjes neer dus lijkt me wel. Als het HC is dan is het niet eens zo'n speciale vid moet ik zeggen (wel mooie editing ja), een 5-6 dubbele kill haal je daar toch heus wel een paar keer als je toevallig achter de vijanden zit, en 't is een montage dus dat zal hem echt niet 4 keer per potje overkomen...
Ik probeer al tijdje die theater te doen! Maar als ik wil linken aan pc dan stuurt die me steeds weer terug naar de pagina die zegt dat ik moet linken... 
Heeft iemand hier oplossing voor? Want telkens als ik dan via steam moet inloggen om te confirmen dan gaat die weer terug
Heeft iemand hier oplossing voor? Want telkens als ik dan via steam moet inloggen om te confirmen dan gaat die weer terug
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Geen idee waar je het over hebt. Theater zit gewoon in het spel zelf? Gewoon terugkijken en lekker fraps gebruiken om op te nemen!FrankLe schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:51:
Ik probeer al tijdje die theater te doen! Maar als ik wil linken aan pc dan stuurt die me steeds weer terug naar de pagina die zegt dat ik moet linken...
Ik heb trouwens een aantal emblems gevonden in de game files, maar het zijn iwi files en daar kan ik neits mee... Ik lees dat ik ze moet converten naar DDS files, maar (1) die tool zegt "FAILED" (maar maakt de DDS file wel), en (2) ik kan de DDS file ook niet openen, zelfs niet met een photoshop plugin...
Weet iemand hier iets van call of duty modden? Kun je anders eens proberen de iwi files als images te krijgen? Ze zitten in iw_04.iwd, beginnnen met "em".
Hmmm, ik kom net thuis van stage, vraagt 1 van mijn clan maten waarom de server niet online is. Ik probeer in te loggen in remote console, doet mijn password het niet. Gameservers.com dan maar, is mijn server ge-renamed naar HC FFA, terwijl ik dit helemaal niet heb gedaan. Direct een ticket gemaakt, en binnen 3 min hadden ze mijn server ge-reinstalled, en mij verteld dat er een exploit hiervoor is.
Nou lekker dan... ik heb alles weer terug, maar dat zo'n exploit servers over kan nemen is toch niet echt lekker.
Nou lekker dan... ik heb alles weer terug, maar dat zo'n exploit servers over kan nemen is toch niet echt lekker.
Hij bedoelt de Theater mode op callofduty.com. Eerst was dat alleen voor de consoles, maar nu ook voor de PC.NickThissen schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:13:
[...]
Geen idee waar je het over hebt. Theater zit gewoon in het spel zelf? Gewoon terugkijken en lekker fraps gebruiken om op te nemen!
Maar bij mij werkt het iig ook niet.
Hadden wij laatst ook... 'T is een exploit dus? We hebben gewoon wachtwoord veranderd en settings weer terug gezet. Wel vreemd ja!maffiappie schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:23:
Hmmm, ik kom net thuis van stage, vraagt 1 van mijn clan maten waarom de server niet online is. Ik probeer in te loggen in remote console, doet mijn password het niet. Gameservers.com dan maar, is mijn server ge-renamed naar HC FFA, terwijl ik dit helemaal niet heb gedaan. Direct een ticket gemaakt, en binnen 3 min hadden ze mijn server ge-reinstalled, en mij verteld dat er een exploit hiervoor is.
Edit... Ok, ik kan de IWI files naar DDS converten met een tooltje, en ik kan ze daarmee ook previewen:

Maar, ik krijg ze niet in photoshop, en ik vind die preview er maar vaag uitzien! Het is helemaal geen scherpe afbeelding, en ook vrij klein, dus ik vraag me af hoe ze dat in het spel op "hoge resolutie" krijgen zonder kartel randjes...??
[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 29-11-2010 20:37 ]
Wat een sjakies joh op [GoT] Gathering of Tweakers [NL], gewoon ff lekker iemand eruit kicken die lekker bezig is...wacht dan ff op zn minst tot het potje is afgelopen!
Rapapa...
http://developer.nvidia.c...hotoshop_dds_plugins.htmlNickThissen schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:24:
[...]
Hadden wij laatst ook... 'T is een exploit dus? We hebben gewoon wachtwoord veranderd en settings weer terug gezet. Wel vreemd ja!
Edit... Ok, ik kan de IWI files naar DDS converten met een tooltje, en ik kan ze daarmee ook previewen:
[afbeelding]
Maar, ik krijg ze niet in photoshop, en ik vind die preview er maar vaag uitzien! Het is helemaal geen scherpe afbeelding, en ook vrij klein, dus ik vraag me af hoe ze dat in het spel op "hoge resolutie" krijgen zonder kartel randjes...??
Daarmee krijg je ze in Photoshop.
Waar wil je ze eigenlijk voor gebruiken?
Nadat ik gister mijn eerste TomaHawk across the map filmpje had geupload, had ik er vandaag nog een:
YouTube: Call Of Duty: Black Ops -TomaHawk across Summit v2
YouTube: Call Of Duty: Black Ops -TomaHawk across Summit v2
Die wil dus niet... Photoshop accepteert de files niet. Zal wel net een iets andere file header zijn ofzo waardoor hij ze niet kan herkennen...Dorest0rm schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:55:
[...]
http://developer.nvidia.c...hotoshop_dds_plugins.html
Daarmee krijg je ze in Photoshop.
Waar wil je ze eigenlijk voor gebruiken?
Ik wil kijken hoe die files eruit zien, als ze een beetje goeie kwaliteit zijn (de preview die ik postte lijkt er niet echt op he..?) dan kan ik ze gebruiken om een soort van standalone emblem editor te maken. Je zou dan een emblem kunnen maken buiten het spel, dus mocht je een emblem willen proberen dan hoef je niet eerst alle layers + shapes te kopen, en je hoeft ook je huidige niet kwijt te raken. Je gebruikt dan gewoon deze editor (je zou dan ook kunnen opslaan en dus meerdere kunnen maken) en als je iets leuks hebt kun je het in het spel in een keer namaken.
[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 29-11-2010 21:05 ]
Gebruik je IXI_X_DDS om ze te converteren?NickThissen schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:04:
[...]
Die wil dus niet... Photoshop accepteert de files niet. Zal wel net een iets andere file header zijn ofzo waardoor hij ze niet kan herkennen...
Ik wil kijken hoe die files eruit zien, als ze een beetje goeie kwaliteit zijn (de preview die ik postte lijkt er niet echt op he..?) dan kan ik ze gebruiken om een soort van standalone emblem editor te maken. Je zou dan een emblem kunnen maken buiten het spel, dus mocht je een emblem willen proberen dan hoef je niet eerst alle layers + shapes te kopen, en je hoeft ook je huidige niet kwijt te raken. Je gebruikt dan gewoon deze editor (je zou dan ook kunnen opslaan en dus meerdere kunnen maken) en als je iets leuks hebt kun je het in het spel in een keer namaken.
Als ik deze gebruik converteert hij de emblems gewoon goed zodat ik ze kan openen in Photoshop met "Load Default blabla"
Heb van mn servertje maar een barebones SND gemaakt, veel beter zo haha.
Nu nog gevuld krijgen
Nu nog gevuld krijgen
Verwijderd
svr naam ik join wel ffclockw1ze schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:08:
Heb van mn servertje maar een barebones SND gemaakt, veel beter zo haha.
Nu nog gevuld krijgen
probleem is dat ik hem niet vol krijg.
zit nu helemaal niemand op op het moment
servernaam is:
e-fusion / barebones sNd
als ze nou die rotzooi weghalen met prematch gaat stukken beter denk.
zo lelijk dat je eerst 6 man moet hebben..
[ Voor 15% gewijzigd door clockw1ze op 29-11-2010 22:37 ]
Verwijderd
Is het een Search and Destroy server? Ik zie dat er sNd instaat. Dit kan mensen afschrikken.
Als ik in een deathmatch/domination server zit en de map en gamemode switched naar een search & destroy mode dan zie ik van de 18man vaak nog maar 6 blijven.
edit: ik moet beter lezen, het is inderdaad een S&D server, good luck!
Als ik in een deathmatch/domination server zit en de map en gamemode switched naar een search & destroy mode dan zie ik van de 18man vaak nog maar 6 blijven.
edit: ik moet beter lezen, het is inderdaad een S&D server, good luck!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 22:39 ]
Snd komen vaak juist de wat meer geskillde mensen ipv die headless chicken runnersVerwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:39:
Is het een Search and Destroy server? Ik zie dat er sNd instaat. Dit kan mensen afschrikken.
edit: ik moet beter lezen, het is inderdaad een S&D server, good luck!![]()
Want ook al zet ik hem op tdm of dom ofzo, komtniemand zomaar in >< 1xtje vol gehad maar.
[ Voor 7% gewijzigd door clockw1ze op 29-11-2010 22:50 ]
Verwijderd
ik join morgen avond ffclockw1ze schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:42:
[...]
Snd komen vaak juist de wat meer geskillde mensen ipv die headless chicken runnershaha
Want ook al zet ik hem op tdm of dom ofzo, komtniemand zomaar in >< 1xtje vol gehad maar.
Verleden jaar ben ik overgestapt op appel computers maar heb nog een windows laptop en een pc.
De laptop is vrij nieuw en de case van de pc is puik. Moederbord en processor zijn redelijk gedateerd maar goed genoeg voor administratief werk.
De windows omgeving heb ik aangehouden omdat ik soms nog een game speel.
specs van de laptop; CPU duo P8700, mem 4GB, video nvidia gt130m 1GB windows vista.
Hoe ik ook configureer blijft het hangen op gemiddeld 30fps. Alleen als ik op 800x600 draai wil ik afhankelijk van de server wel een doorschieten naar de groene cijfers en haal ik boven de 60fps maar nooit 70!
Vaak lig ik al op de grond voordat ik ook maar een kill kan maken. Met snipen is het helemaal waardeloos omdat ik midden in de roos zit maar geen kill krijg.
Nu ben ik geen fantastische speler maar dit blijft frustrerend om vaak niet meer dan 3 kills in een partij te halen.
Ben van plan om mijn goede componenten van de pc te gebruiken en moederbord,geheugen, cpu, videokaart te vervangen voor meer actuelere componenten.
Is het zinvol deze update te maken en gaan daarmee de fps omhoog en worden de kills wat gemakkelijker?
De laptop is vrij nieuw en de case van de pc is puik. Moederbord en processor zijn redelijk gedateerd maar goed genoeg voor administratief werk.
specs van de laptop; CPU duo P8700, mem 4GB, video nvidia gt130m 1GB windows vista.
Hoe ik ook configureer blijft het hangen op gemiddeld 30fps. Alleen als ik op 800x600 draai wil ik afhankelijk van de server wel een doorschieten naar de groene cijfers en haal ik boven de 60fps maar nooit 70!
Vaak lig ik al op de grond voordat ik ook maar een kill kan maken. Met snipen is het helemaal waardeloos omdat ik midden in de roos zit maar geen kill krijg.
Nu ben ik geen fantastische speler maar dit blijft frustrerend om vaak niet meer dan 3 kills in een partij te halen.
Ben van plan om mijn goede componenten van de pc te gebruiken en moederbord,geheugen, cpu, videokaart te vervangen voor meer actuelere componenten.
Is het zinvol deze update te maken en gaan daarmee de fps omhoog en worden de kills wat gemakkelijker?
Onze server is nu 2 dagen online en we mogen niet klagen. Als ik er op zit, zit tie redelijk vol tot nokkievol.
Sfeer is vooralsnog goed. Niemand die loopt te emmeren of te zeiken en iedereen lijkt fair te spelen.
Hopelijk houden we het zo!
Sfeer is vooralsnog goed. Niemand die loopt te emmeren of te zeiken en iedereen lijkt fair te spelen.
Hopelijk houden we het zo!
Een quadcore heb je nodig om op dit moment goed te kunnen spelen. Anders is het afwachten op een patch van Trey-ArchTecTo schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:23:
Verleden jaar ben ik overgestapt op appel computers maar heb nog een windows laptop en een pc.
[ Voor 74% gewijzigd door Mystikal op 29-11-2010 23:36 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Weten jullie of ze al met een patch voor de ps3 bezig zijn? voor die connectie problemen?
Word er helemaal gek van.
Wel prestige 3 ingegaan net en na 3 potjes meteen weer level 10.
Morgen even doorsproeien naar level 30 als het meezit.
En laaste vraag.
Wat vinden jullie de beste assault rifle.
Ik ga uit eindelijk toch voor de M16 omdat je die al meteen heb en meteen met de top meekan.
Commando is wel de betere maar iets te laat beschikbaar, waardoor ik hem niet zo nuttig vind.
Word er helemaal gek van.
Wel prestige 3 ingegaan net en na 3 potjes meteen weer level 10.
Morgen even doorsproeien naar level 30 als het meezit.
En laaste vraag.
Ik ga uit eindelijk toch voor de M16 omdat je die al meteen heb en meteen met de top meekan.
Commando is wel de betere maar iets te laat beschikbaar, waardoor ik hem niet zo nuttig vind.
FAMAS en de AK47.
De Galil is ook wel fijn.
De Galil is ook wel fijn.
Hoe krijg je dit voor elkaar? Haha. Heb ook net paar dagen eigen server, maar vol krijgen ho maar.Mystikal schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:30:
Onze server is nu 2 dagen online en we mogen niet klagen. Als ik er op zit, zit tie redelijk vol tot nokkievol.
Hopelijk houden we het zo
Welke gametype heb je hem op staan als ik vragen mag.
Het moet echt aan mij liggen maar ik kan nergens mijn persoonlijke stats zoals k/d etc vinden.
Kan iemand me helpen?
Kan iemand me helpen?
Verwijderd
Je gaat naar playercard dan naar combar record en dan 1 klikje naar rechts daar heb je je k/d ratio.Sibert schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 00:45:
Het moet echt aan mij liggen maar ik kan nergens mijn persoonlijke stats zoals k/d etc vinden.
Kan iemand me helpen?
En dan kan je ook met (op de ps3 scrollen met L1 en R1 en pijltjes toetsen tussen alle gegevens.
Je moet lvl 13 zijn om daar te kunnen kijken en ik ben nog maar 11.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 00:47:
[...]
Je gaat naar playercard dan naar combar record en dan 1 klikje naar rechts daar heb je je k/d ratio.
En dan kan je ook met (op de ps3 scrollen met L1 en R1 en pijltjes toetsen tussen alle gegevens.
Wat voor 'n bullshit is dat
Verwijderd
Maar als er mensen zijn op de ps3 die ook veel spelen.
Voeg me maar toe Just_jan.
Vind alleen spelen niet zo tof, word je het een beetje snel zat.
Voeg me maar toe Just_jan.
Vind alleen spelen niet zo tof, word je het een beetje snel zat.
We hebben Demolition aan staan, non hc. Verder duidelijke regels, zero tolerance en een catchy naamclockw1ze schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 00:21:
[...]
Hoe krijg je dit voor elkaar? Haha. Heb ook net paar dagen eigen server, maar vol krijgen ho maar.
Welke gametype heb je hem op staan als ik vragen mag.
Verder zijn wij objective gericht en dat lijkt men te waarderen. Verder ben ik hier wellicht ook wel een beetje bekend, wat er voor kan zorgen dat er af en toe GOT-ers zijn (zoals de Tiger mannen).
Daarnaast bestaat RFFN uit 8 man, dus er zijn altijd wel 2 of 3 man online (savonds dan althans, wij zijn een dertiger club!) Gisteren waren we zelfs met 5 man online, dus dan gaat het snel.
Basement Bios ---- Exo-S
Aug, Famas, Galil, AK, alles wat door ratelt. Eigenlijk is er niet zoveel (geen) verschil, maar je moet wel aan elk apart wapen even wennen.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:42:
En laaste vraag.
Gister dan toch maar Black Ops voor pc gehaald! Echt geweldig om lekker zelf je maps te kiezen die je wilt spelen! (speelde hiervoor op de ps3)
Heb alleen wel af en toe dat mijn game helemaal freezed maar dit fix ik vanmiddag wel zit namelijk op stage momenteel...
Heb alleen wel af en toe dat mijn game helemaal freezed maar dit fix ik vanmiddag wel zit namelijk op stage momenteel...
dat je game freezed ligt niet aan je PC en er is nog geen oplossing voor. ik heb het ook en we zullen dus echt moeten wachten tot er een patch komt.Excelb-boy schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:06:
Gister dan toch maar Black Ops voor pc gehaald! Echt geweldig om lekker zelf je maps te kiezen die je wilt spelen! (speelde hiervoor op de ps3)
Hé balen zeg!rjpurk schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:21:
dat je game freezed ligt niet aan je PC en er is nog geen oplossing voor. ik heb het ook en we zullen dus echt moeten wachten tot er een patch komt.
Achja, het is uit te houden want vindt het plezier dat ik eraan beleef wel opwegen tegen af en toe een freeze!
Vooral als je bedenkt dat je op de PS3 vaak niet meer als een halve match kunt spelen voordat je een connection interrupted krijgt...
gisteren prestige 1 ingegaan en nu alweer level 19 
moet zeggen dat nu ik een tijd heb gespeeld ik veel betere potjes speel dan met mw2.
het speelt net wat lekkerder weg!
favo AR is toch wel de Galil met reddot (die ik overigens blauw maak, voor wat extra contrast)
moet zeggen dat nu ik een tijd heb gespeeld ik veel betere potjes speel dan met mw2.
favo AR is toch wel de Galil met reddot (die ik overigens blauw maak, voor wat extra contrast)
[ Voor 21% gewijzigd door steffex op 30-11-2010 09:34 ]
Ik speel meestal met silencer dan is het net de umpsteffex schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:32:
gisteren prestige 1 ingegaan en nu alweer level 19
Ik lees net op het officiële forum dat ze in ieder geval bezig zijn met een patch voor de PC, waar alle fixes die de consoles hebben gekregen ook in zullen zitten (waar van toepassing, sommige dingen zijn console-only) 
bronHey guys,
I wanted to reassure you we're still here and listening, and working on a patch. As always, I don't like to give ETA's because through the 'telephone game', that turns into expected deadlines that may not be hit due to the complexities of game development.
That said, I will be providing a thorough update to the "PC Community Update" sticky atop this forum later this week (hopefully tomorrow). It will be an update to the "IN PROGRESS" list of fixes, which will include a very large number of the "LIVE FIXES" from the respective console Stickies you may have seen. Many of the items on that list don't apply to the PC version, and all of the issues we've addressed to-date on the PC took higher priority over the other fixes the consoles received that the PC hasn't yet.
I'll post that list as soon as it's finalized, but in the meantime it's safe to assume that any problems you guys experienced that have been fixed on the consoles will be included in a future patch for the PC as well. The first week or two, though, we had much more pressing PC-specific issues to address which the teams focused on first. Any additional PC-specific issues that you're experiencing will continue to be addressed in a manner consistent with the Black Ops Patching Process I posted earlier today:
http://www.callofduty.com...ewtopic.php?f=71&t=346952
Stay tuned for future updates, and we appreciate your continued support!
Regards,
-JD
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
Mwa, heb gister op de PS3 geen problemen gehad, goede ping (althans, vier groene balkjes...), slechts één Host die leavde, en geen Connection Interrupted. Alleen in het weekend was het zeer slecht.Excelb-boy schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:25:
[...]
Hé balen zeg!
Achja, het is uit te houden want vindt het plezier dat ik eraan beleef wel opwegen tegen af en toe een freeze!
Vooral als je bedenkt dat je op de PS3 vaak niet meer als een halve match kunt spelen voordat je een connection interrupted krijgt...
Maar goed, ben laatste tijd best goed bezig met de Commando, die is misschien wel een beetje overpowered heb ik het idee, of ik ben gewoon heel goed.
Fijn, nog 3-4 weken dus voordat we een patch kunnen verwachten...Morax schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:37:
Ik lees net op het officiële forum dat ze in ieder geval bezig zijn met een patch voor de PC, waar alle fixes die de consoles hebben gekregen ook in zullen zitten (waar van toepassing, sommige dingen zijn console-only)
[...]
bron
zoals ik al eerder zei, het spel is VEEL te vroeg uitgekomen. Lang leve deadlines ^^
Kiek em goan!
'Morax schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:37:
[...]
bron
Blij dat ze nu eindelijk wat laten horen! Dus rustig afwachten op de patch, en lekker verder spelen!
offtopic: Is de Bill's doos toch zo gek nog niet, al betalen we 37 euro per jaar voor het gebruik van de online diensten.Excelb-boy schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:25:
[...]
Hé balen zeg!
De voornaamste problemen met de Xbox versie lijken namelijk allemaal al opgelost.
Goed te horen van die patch! Ik wacht met "spanning" af! Haha tot die tijd speel ik wel lekker door, zie die patch wel verschijnen!
Ik had gisteren een leuke afsluiter van een potje Hardcore S&D.. 
YouTube: Black Ops - Xbow Peek-A-Boo
Waarom is het in het Duits?MicScott schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:33:
Ik had gisteren een leuke afsluiter van een potje Hardcore S&D..
In hardcore zie je geen scores op je scherm(+100, +200, etc)NickThissen schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:51:
Is het niet gewoon hardcore mode... Ze vallen wel bij bosjes neer dus lijkt me wel. Als het HC is dan is het niet eens zo'n speciale vid moet ik zeggen (wel mooie editing ja), een 5-6 dubbele kill haal je daar toch heus wel een paar keer als je toevallig achter de vijanden zit, en 't is een montage dus dat zal hem echt niet 4 keer per potje overkomen...
Heb toch sterk het gevoel dat die Crossbow misschien iets te overpowered is? Ik heb hem zelf nog niet unlocked ben pas lvl 14...
Maar ik ben toch wel redelijk vaak gekilled door die dingen!
Die ballistic knives zijn trouwens ook nice! Had ze gister bij gun game en man, die dingen zijn gaaf om mee te spelen!
Maar ik ben toch wel redelijk vaak gekilled door die dingen!
Die ballistic knives zijn trouwens ook nice! Had ze gister bij gun game en man, die dingen zijn gaaf om mee te spelen!
Die is niet overpowered hoor, het is niet heel makkelijk om iemand te raken met zo'n pijl.
Probeer eens snd_restart in je console. 't Schijnt dat sommige geluidskaarten roet in 't eten gooien.Excelb-boy schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:25:
[...]
Hé balen zeg!
Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.
Ga ik vanavond zeker even proberen! Thanks for the tip!highmastdon schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:59:
Probeer eens snd_restart in je console. 't Schijnt dat sommige geluidskaarten roet in 't eten gooien.
Ongelofelijk hoe verslavend dit spel is, ik zit momenteel op stage en denk bijna non-stop aan dit spel 
Ik moet zeggen dat het spel wel leuker is dan Modern Warfare 2, waarom weet ik niet.
Mijn setje:
Aangepaste mp_config.cfg
Prioriteiten van BlackOpsMP.exe en Steam.exe op Low
Dual-Boot Windows XP 32bit (Hier draai ik dan Black Ops op)
Elke match (of nieuwe map) de volgende commando's invoeren:
/demo_enabled 0
/snd_restart
Het enige probleem wat ik nog heb is dat ik die Theater op de website niet kan linken aan mijn Steam account, kom dan in een oneindige 'Link now' loop.

Ik moet zeggen dat het spel wel leuker is dan Modern Warfare 2, waarom weet ik niet.
Mijn setje:
Het heeft wel even geduurd voordat ik kon spelen, hier mijn lijstje met fixes:FAMAS + Reflex Scope (Groen rondje als laser)
Crossbow
Stun Grenade
Sticky Grenade
Flack Jacket
Ninja
En die ene dat je door muren heen kan knallen
Aangepaste mp_config.cfg
Prioriteiten van BlackOpsMP.exe en Steam.exe op Low
Dual-Boot Windows XP 32bit (Hier draai ik dan Black Ops op)
Elke match (of nieuwe map) de volgende commando's invoeren:
/demo_enabled 0
/snd_restart
Het enige probleem wat ik nog heb is dat ik die Theater op de website niet kan linken aan mijn Steam account, kom dan in een oneindige 'Link now' loop.
Dan ben ik jou al meerdere malen tegengekomen, herken je nicknamerjpurk schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:31:
[...]
Nice.
Kom er net achter dat ik 75ste van de wereld geranked sta met domination (All time)
Recon |NL: Ranked 75th
YouTube: Call of Duty: Black Ops: 25 Ways to Die (BO Gameplay/Montage)
Een Black Ops ode aan lesley Nielsen. Vooral de eerste 10 zijn hilarisch.
Play too much deadops is ook goedxV0rtexx schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:46:
YouTube: Call of Duty: Black Ops: 25 Ways to Die (BO Gameplay/Montage)
haha i lol'd @ dat filmpje!
Moet je ook maar op komen om daar tijd en moeite in te stoppen.
Moet je ook maar op komen om daar tijd en moeite in te stoppen.
Sterker nog, hij is eerder underpowered, omdat je erg lang moet wachten tot je naar je secondary switcht met de boog.superbassie schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:58:
Die is niet overpowered hoor, het is niet heel makkelijk om iemand te raken met zo'n pijl.
Hij leek me overpowered omdat je enkel in de buurt van een groepje vijanden mikt en vervolgens ontploft die pijl..xV0rtexx schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:18:
Sterker nog, hij is eerder underpowered, omdat je erg lang moet wachten tot je naar je secondary switcht met de boog.
Ik zag vooral in Nuketown erg veel mensen met zo'n ding rondschieten.
De explosie heeft niet zo'n grote range.
De explosion damage van die pijltjes is wel low hoorExcelb-boy schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:20:
[...]
Hij leek me overpowered omdat je enkel in de buurt van een groepje vijanden mikt en vervolgens ontploft die pijl..
Er zit een vertraging in van 4 seconden ofzo en de ontploffing is eigenlijk alleen dodelijk als je er bovenop staat.Excelb-boy schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:20:
[...]
Hij leek me overpowered omdat je enkel in de buurt van een groepje vijanden mikt en vervolgens ontploft die pijl..
Tenzij je direct erdoor geraakt wordt, moet je eigenlijk wel een beetje doom/doof/blind zijn om door de explosie gekilled te worden.
Verwijderd
Mag ik vragen want een snd_restart is?highmastdon schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:59:
[...]
Probeer eens snd_restart in je console. 't Schijnt dat sommige geluidskaarten roet in 't eten gooien.
Ik ben zelf niet het handigste met een controler, hoewel ik soms het idee heb dat ik gewoon pech heb. Geraakt worden door stray bullets. Een random grenade bij mijn voeten direct na spawn. Ik sta vaak toch wel in de min maar dat is veel minder er wanneer ik met vrienden speel met een hogere KD. soms wordt je van laag ook niet vrolijk voorral laat in het weekend wanneer de VS online gaat. Bij halo komt de schade die je aan zou richt nog aan ookal is er een vertraging. Bij cod is dat helemaal niet, als je pointblank een halve clip leegt op iemand die behoorlijk loopt te laggen kan hij jou gewoon kniven zie je de killcam heb je niet eens geschoten. 8:7 ik heb zelfs een paar keer iemand zo hard zien laggen dat hij elke keer 1 meter versprong en dat hij niet dood te krijgen was. Diee knakker heb ik dus lekker aangemeld voor netwerk manipulatie toch triest dat je op zo'n manier moet winnen en het spel moet vernaggelen voor andere mensen.SouLLeSSportal schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:51:
[...]
Oh dat heb ik juist graag, noobs geven mij geen echte voldoening, liever dat ik in zo'n server kom met beetje spelers op niveau dan in de groep waar ik 25-1 scores haal omdat de rest zo ontiegelijk slecht is (no offence to the noob maar ik speel al vanaf cod 1 redelijk veel onlineben ook iets ouder dan de gemiddelde gamer wat bij een spel als dit voor wat meer inzicht en tactische keuzes meehelpt. laat duidelijk zijn: ik zet mij niet boven de noob, ik ben zelf ook een geweest en op veel vlakken ben ik er nog steeds een... Ik vind noob dan ook naast iemand persoonlijk ervoor uit maken niet echt negatief.)
Ik speel dan ook niet op de console maar pcArgantosNL schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:48:
[...]
Ik ben zelf niet het handigste met een controler, hoewel ik soms het idee heb dat ik gewoon pech heb. Geraakt worden door stray bullets. Een random grenade bij mijn voeten direct na spawn. Ik sta vaak toch wel in de min maar dat is veel minder er wanneer ik met vrienden speel met een hogere KD. soms wordt je van laag ook niet vrolijk voorral laat in het weekend wanneer de VS online gaat. Bij halo komt de schade die je aan zou richt nog aan ookal is er een vertraging. Bij cod is dat helemaal niet, als je pointblank een halve clip leegt op iemand die behoorlijk loopt te laggen kan hij jou gewoon kniven zie je de killcam heb je niet eens geschoten. 8:7 ik heb zelfs een paar keer iemand zo hard zien laggen dat hij elke keer 1 meter versprong en dat hij niet dood te krijgen was. Diee knakker heb ik dus lekker aangemeld voor netwerk manipulatie toch triest dat je op zo'n manier moet winnen en het spel moet vernaggelen voor andere mensen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verwijderd
Waarom komt die map firing range zo vaak voorbij, was 1 van men favoriete maps maar komt nu zovaak voorbij.
Nuketown al 2 dagen niet meer tegengekomen helaas
Is in te stellen op de server, dus wellicht op een andere server gaan spelen?Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:36:
Waarom komt die map firing range zo vaak voorbij, was 1 van men favoriete maps maar komt nu zovaak voorbij.
Basement Bios ---- Exo-S
Je kan altijd nog een Nuketown 24/7 servertje zoeken en zodra je d'r genoeg van hebt weer op een andere gaanVerwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:36:
Verwijderd
Maar Just_Jan speelt op de PS3, dus dat gaat niet. Ik speel zelf ook op de PS3 en vind ook dat er erg vaak Firing Range langs komt, en dan wordt deze altijd nog een keer gekozen. En het viel me op dat Havana bijna nooit langs komt, daar heb ik echt nog maar drie of vier potjes gespeeld, terwijl dat een heel leuke map is naar mijn mening.Mystikal schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:45:
[...]
Is in te stellen op de server, dus wellicht op een andere server gaan spelen?
Toch jammer en raar want eigenlijk kan niemand het kiezen, want de 'next' map wordt niet door iemand bepaalt.
Je kan toch voten op de consoles?Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:52:
[...]
Maar Just_Jan speelt op de PS3, dus dat gaat niet. Ik speel zelf ook op de PS3 en vind ook dat er erg vaak Firing Range langs komt, en dan wordt deze altijd nog een keer gekozen. En het viel me op dat Havana bijna nooit langs komt, daar heb ik echt nog maar drie of vier potjes gespeeld, terwijl dat een heel leuke map is naar mijn mening.
Toch jammer en raar want eigenlijk kan niemand het kiezen, want de 'next' map wordt niet door iemand bepaalt.
Lijkt er wel opexi22 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:35:
Ligt steam er bij jullie ook uit ?
Verwijderd
Ja, maar dan stemmen er veel op Firing Range. Havana komt bijna nooit voor bij 'next' heb ik het idee en Random wordt sowieso niet veel gekozen.
En niet iedereen vindt Havana even leuk dus wordt die gewoon weg gevoted.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client