met de pijltjes kan je de snelheid aanpassen tussen de 0.2x en 4.0x de echte snelheidNickThissen schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:36:
Ik zie af en toe filmpjes opgenomen in theater mode waar de 'camera' heel langzaam voorbij beweegt. Hoe doe je dat? Ik kan alleen de camera bewegen gewoon met de loop toetsen (WASD) maar dan gaat het veel te snel om een beetje mooi op te kunnen nemen. Of is dat alleen mogelijk op de console waar je je stick maar half induwt ofzo..?
Jezus deel 10 alweer.
Een kleine tip voor het crashen van BO.
Eerder gaf ik aan dat om de 5min mijn pc rebooten na BSOD.
Ik heb alles in bios op default gezet. Dus niets geklokt.
Hierna een half uurtje gegamed en nog niet gecrasht.Met overclock aan 1 keer.
Wel moet ik erbij melden dat ik W7 opnieuw heb geïnstalleerd. (mss dat dat helpt).
Wat raar is dat ik mijn pc gestessed heb met prime95 ,8 uur lang en geen melding..
Geen bijzondere overclocking.
Baseclock op 200(mobo Asrock P55M pro)
I5 760 op 3.0 Voltage 1.20 . RAM 1600 MHZ timing 7.7.7.24(GEIL 2200MHZ)
Mss dat ik het moet zoeken in de timing van de RAM?Of CPU Voltage?
MVG
Wel moet ik erbij melden dat ik W7 opnieuw heb geïnstalleerd. (mss dat dat helpt).
Wat raar is dat ik mijn pc gestessed heb met prime95 ,8 uur lang en geen melding..

MVG
Anoniem: 303104
Ik vroeg me af of het mogelijk is om non-rated te spelen (dus zonder dat je xp krijgt of k/d ratio verandert etc.).
Op die manier kan ik veilig vrienden laten aankloten op mijn xbox360
bedankt!
bedankt!
Nee, dat controleert de snelheid van de rest van het spel, ik heb het over de snelheid waarmee ik in free cam mode de camera beweeg. Voor zover ik weet veranderd dat niet als je de snelheid verandert, en ook al veranderd het wel, wat heb ik daar dan aan want de rest van het spel loopt dan ook langzamer..?Hogader schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:59:
[...]
met de pijltjes kan je de snelheid aanpassen tussen de 0.2x en 4.0x de echte snelheid
Anoniem: 331512
Hallo, ik ben van plan om Black ops te gaan kopen, maar ik zou graag nog wat weten 
-Heb je in tegenstelling tot MW2 nu een stuk minder lagg door de dedi's?
-Is het snipen echt onmogelijk of gewoon iets moeilijker?
-Mijn pc: intel duo core E7300 @2.66 GHz, 3.0 GB RAM, Nvidea GTX 260. Is het hiermee mogelijk om op high te spelen? In MW2 ging dat prima maar ik heb gehoord dat BO meer van je CPU vraagt? of is dit niet waar? (Can you run it werkt hier even niet
)
-Is het de moeite waard om BO te kopen als je MW2 al hebt?
Alvast bedankt!
-Heb je in tegenstelling tot MW2 nu een stuk minder lagg door de dedi's?
-Is het snipen echt onmogelijk of gewoon iets moeilijker?
-Mijn pc: intel duo core E7300 @2.66 GHz, 3.0 GB RAM, Nvidea GTX 260. Is het hiermee mogelijk om op high te spelen? In MW2 ging dat prima maar ik heb gehoord dat BO meer van je CPU vraagt? of is dit niet waar? (Can you run it werkt hier even niet
-Is het de moeite waard om BO te kopen als je MW2 al hebt?
Alvast bedankt!
Even terugkomen op mijn opmerking van gisteren avond, we speelden TDM. Was zo score die gewoon opviel, vandaar mijn opmerking. 20 kills vind ik namelijk al veel
misschien is het je voeding of wordt je processor tijdens gamen te warm doordat de videokaart ook aan het stoken is en de lucht in de case dus veel warmer is.peatron schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:24:
Jezus deel 10 alweer.
Wat raar is dat ik mijn pc gestessed heb met prime95 ,8 uur lang en geen melding..![]()
![]()
MVG
Mechwarrior Online: Flapdrol
Die 90-3 is alles behalve onmogelijk! Vriend van mij speelde gister HQ en eindigde 105-5 o.O Tja wat wil je als je soms van die teams hebt die echt een stel mongolen bestaat.
Geen idee, maar het spel is bijzonder ontvankelijk voor CPU performance tweaks, zoals ik ook in het probleem draadje schreef. Timing en snelheid van je geheugen doen er totaal niet voor in dit spel. Max aantal ghz wel, en dat slechts op twee cores. HT cpu's zonder HT doen het spel vaak crashen.peatron schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:24:
Jezus deel 10 alweer.
Wat raar is dat ik mijn pc gestessed heb met prime95 ,8 uur lang en geen melding..![]()
![]()
MVG
Ga dus voor een stabiele hoge mhz overclock met HT en turbo aan. Timing kan je voor BO gewoon losjes (veilig) laten staan. Verder kan ik niets anders aanraden als het gewoon te gaan proberen, als je de temperatuur onder controle hebt. Laat dit dus tijdens de game even loggen.
1. Als je pc het aankan speelt het prima, geen lag hier, ping altijd rond de 30.Anoniem: 331512 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:04:
Hallo, ik ben van plan om Black ops te gaan kopen, maar ik zou graag nog wat weten
1. Heb je in tegenstelling tot MW2 nu een stuk minder lagg door de dedi's?
2. Is het snipen echt onmogelijk of gewoon iets moeilijker?
3. Mijn pc: intel duo core E7300 @2.66 GHz, 3.0 GB RAM, Nvidea GTX 260. Is het hiermee mogelijk om op high te spelen? In MW2 ging dat prima maar ik heb gehoord dat BO meer van je CPU vraagt? of is dit niet waar? (Can you run it werkt hier even niet)
4. Is het de moeite waard om BO te kopen als je MW2 al hebt?
Alvast bedankt!
2. Gewoon moeilijker
3. Denk dat je CPU wat traag is misschien ja.
4. Ligt eraan. Ben je zo iemand die in MW2 alleen maar met je mesje rondrent op volle snelheid of alleen maar met one man army loopt te tuben of alleen maar loopt te quickscopen, dan nee, dan is BO niets voor jou. Anders wel.
Bedankt!NickThissen schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:13:
[...]
1. Als je pc het aankan speelt het prima, geen lag hier, ping altijd rond de 30.
2. Gewoon moeilijker
3. Denk dat je CPU wat traag is misschien ja.
4. Ligt eraan. Ben je zo iemand die in MW2 alleen maar met je mesje rondrent op volle snelheid of alleen maar met one man army loopt te tuben of alleen maar loopt te quickscopen, dan nee, dan is BO niets voor jou. Anders wel.
1. Okee, dat is zeker mooi
2. ook mooi
3. hmm, hopen dat ie het trekt dan.
4. Quickscopen was wel leuk maar dat was vooral toen ik MW2 al te veel had gespeeld en iets anders wou doen
Straks maar even naar de mediamarkt dan, of is ie ergens nog veel goedkoper dan 44,-?
https://www.mediaoffer.nl/pc/674 En dan adddiscount gebruiken. Dan kost hij maar €42,25 inclusief verzendkosten en heb je hem maandag of dinsdag binnen (ik weet niet of ze ook op zaterdag werken)Anoniem: 331512 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:21:
[...]
Bedankt!
1. Okee, dat is zeker mooi
2. ook mooi
3. hmm, hopen dat ie het trekt dan.
4. Quickscopen was wel leuk maar dat was vooral toen ik MW2 al te veel had gespeeld en iets anders wou doen
Straks maar even naar de mediamarkt dan, of is ie ergens nog veel goedkoper dan 44,-?

Leuke smiley gebouwd... zit ie me de hele tijd af te leiden als ik ADS

Wazige gele bol voor je neus
FPS lijkt beter te zijn geworden btw...
[ Voor 10% gewijzigd door steveman op 27-11-2010 13:27 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
dankje, maar ik haal hem toch bij de mediamarkt, dan heb ik hem vandaag en kost ie ook maar 2 euro meer dus dat scheelt ook niks:PLennos schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:23:
[...]
https://www.mediaoffer.nl/pc/674 En dan adddiscount gebruiken. Dan kost hij maar €42,25 inclusief verzendkosten en heb je hem maandag of dinsdag binnen (ik weet niet of ze ook op zaterdag werken)
Anoniem: 104511
Dat is een mogelijkheid die ik ook graag had gezien (unranked online op de console). Maar volgens mij kan dat dus niet. Optie is dan combat training te pakken, maarja dat is natuurlijk ook niet alles.Anoniem: 303104 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:59:
Ik vroeg me af of het mogelijk is om non-rated te spelen (dus zonder dat je xp krijgt of k/d ratio verandert etc.).
bedankt!
Ik denk zelf altijd iets in de trend van "boeien mij die stats nou", maar stiekem heeft het onderbewust toch nog wel invloed op de spelbeleving.
Anoniem: 303104
Precies.. ik vind het dus ook niet heel erg belangrijk maar merk aan mezelf altijd dat als me vrienden spelen ik me toch verplicht voel mee te kijken of alles wel goed gaat.Anoniem: 104511 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:09:
[...]
Dat is een mogelijkheid die ik ook graag had gezien (unranked online op de console). Maar volgens mij kan dat dus niet. Optie is dan combat training te pakken, maarja dat is natuurlijk ook niet alles.
Ik denk zelf altijd iets in de trend van "boeien mij die stats nou", maar stiekem heeft het onderbewust toch nog wel invloed op de spelbeleving.
Wat je in die filmpjes ziet is vooral het aanpassen met programma'sNickThissen schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:00:
[...]
Nee, dat controleert de snelheid van de rest van het spel, ik heb het over de snelheid waarmee ik in free cam mode de camera beweeg. Voor zover ik weet veranderd dat niet als je de snelheid verandert, en ook al veranderd het wel, wat heb ik daar dan aan want de rest van het spel loopt dan ook langzamer..?
Wss nemen die het op boven de 1.0x en vertragen ze het dan met de software zodat het weer op 1.0 loopt, maar de camera trager loopt. Denk dat dat het effect is wat je zoekt
Anoniem: 325921
Laatst had iemand een lijstje geplaatst waarop je kon zien hoe sterk elk wapen is .. Ik kan het nergens terug vinden . Iemand een idee ??
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gBZuTmgQ_3g]
Camper... neem 'm te grazen met een explosieve pijl dacht ik... ráák ik 'm ook nog direct
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0B-8qurB4R4]
De video die ik eigenlijk zocht... zelfde knakker te pakken toen ik dacht, laat ik eens een pijl ophoog schieten
Camper... neem 'm te grazen met een explosieve pijl dacht ik... ráák ik 'm ook nog direct
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0B-8qurB4R4]
De video die ik eigenlijk zocht... zelfde knakker te pakken toen ik dacht, laat ik eens een pijl ophoog schieten
[ Voor 36% gewijzigd door steveman op 27-11-2010 17:57 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Slechte kwaliteit I know
maarja vond het wel een mooie kill
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wzfGiRuil1o]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wzfGiRuil1o]
Grappig dat zelfs als 'ie stucked zit ze nog proberen weg te lopen.
Toch is dat theatre mode geniaal. Zoveel vids al gezien met kills die onmogelijk leken. 
Waarschijnlijk gebeurt dit in elke shooter wel eens, maar aangezien iedereen nu een cam heeft meedraaien is de vid kans toch wel wat groter.
Waarschijnlijk gebeurt dit in elke shooter wel eens, maar aangezien iedereen nu een cam heeft meedraaien is de vid kans toch wel wat groter.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ik kreeg een ingeving voor een playercard. Ik weet zeker dat we deze figuur veel gaan zien de komende tijd:

Ja en daardoor neemt hij zijn teamgenoot mee de dood in
. Dat maakt dit soort kills zo leuk vind ik, de stommiteit van een bepaalde speler kan ervoor zorgen dat een team wint of verliest.
Ik betrap me er ook ooit op dat bij een stuck je nog van alles probeert. Alhoewel dit niet vaak meer gebeurd. Verder was deze kill de schuld ook van die teammate, want rent naar de stucker toe , dus dood waren ze zowiezo allebeiwsLy schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:06:
Ja en daardoor neemt hij zijn teamgenoot mee de dood in. Dat maakt dit soort kills zo leuk vind ik, de stommiteit van een bepaalde speler kan ervoor zorgen dat een team wint of verliest.
Weet iemand misschien waarom niet al mijn matches worden opgenomen? ik heb laatst wat domination gedaan met wat mooie killstreaks en kills. maar ik zie ze er niet tussen staan bij mijn "recent games"
dus niet op elke server is een democlient actief?Hogader schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:17:
dan was \[3arc]democlient niet in de server
Niet op elke denk ik dan. Zou het niet weten, maar als hij er niet is neemt hij ook niks op.rjpurk schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:25:
[...]
dus niet op elke server is een democlient actief?
Het gekke is dat ik op alle franse servers lagere ping heb dan op Nederlandse servers, zegt genoeg over hardware/hosted in hier in NL.
Ookal ping ik natuurlijk wel hoger naar frankrijk dan nl.
Anoniem: 372326
Hoe ver is iedereen hier met Nazi Zombies gekomen? Ik ben net op Kino Der Toten bij level 21 gekomen, met 3 gasten online die ik niet kende. Ze hadden een handige tactiek:
Ik had een Pack-a-Punched Ray Gun, een Pack-a-Punched RPK en alle perks die er waren. Ook handig om te doen bij het einde van elke ronde:
We gingen uiteindelijk dood omdat een iemand gerevived moest worden, en terwijl iemand anders hem aan het reviven was, ging hij ook dood, en toen wilde ik een van hen reviven, en toen ging ik ook dood, en de laatste deed snel het hek open en rende er vandoor, maar werd ingesloten op een plek. We hadden wel geluk met de Max Ammo's: steeds als we bijna geen kogels meer hadden, lag er weer een. In level 19 kregen we er zelfs 3 achter elkaar.
spoiler:
Op die plek buiten bij het ijzeren hek (aan de andere kant), en dan het hek dicht laten. Dan heb je alleen een raampje en die trap naar boven om in de gaten te houden.
Ik had een Pack-a-Punched Ray Gun, een Pack-a-Punched RPK en alle perks die er waren. Ook handig om te doen bij het einde van elke ronde:
spoiler:
Een zombie laten kruipen, dan kan je op je gemak je wapens Pack-a-Punchen, perks kopen en claymores neerzetten.
We gingen uiteindelijk dood omdat een iemand gerevived moest worden, en terwijl iemand anders hem aan het reviven was, ging hij ook dood, en toen wilde ik een van hen reviven, en toen ging ik ook dood, en de laatste deed snel het hek open en rende er vandoor, maar werd ingesloten op een plek. We hadden wel geluk met de Max Ammo's: steeds als we bijna geen kogels meer hadden, lag er weer een. In level 19 kregen we er zelfs 3 achter elkaar.
Vandaag maar eens Prestige in gegaan. Daag pro perks. Hallo nieuwe uitdagingen.
Wil nu eens alle wapens anders doen, kijken wat dat gaat brengen.
Wil nu eens alle wapens anders doen, kijken wat dat gaat brengen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Volgens mij worden veel Franse en Duitse servers in Nederland gehost? In ieder geval veel servers met Franse / Duitse namen en clans hebben Amsterdam als locatie.Minaaj schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 21:02:
Het gekke is dat ik op alle franse servers lagere ping heb dan op Nederlandse servers, zegt genoeg over hardware/hosted in hier in NL.
Ik kom nooit ver met onbekenden omdat ze ofwel zich niks aantrekken van wat de rest over de chat zegt, ofwel de map niet snappen, ofwel gewoon enorm slecht zijn en in ronde 3 al dood gaan ofzo... Zou graag een keer verder willen komen en de taktiek die je noemt heb ik al vaker geprobeerd, maar ook al probeer ik het 5 keer duidelijk te maken via de chat, en iedereen zegt "ok", dan nog maken ze gewoon het hek open uit het niets en zit ik opeens ingesloten.Anoniem: 372326 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 21:25:
Hoe ver is iedereen hier met Nazi Zombies gekomen? Ik ben net op Kino Der Toten bij level 21 gekomen, met 3 gasten online die ik niet kende. Ze hadden een handige tactiek:spoiler:Op die plek buiten bij het ijzeren hek (aan de andere kant), en dan het hek dicht laten. Dan heb je alleen een raampje en die trap naar boven om in de gaten te houden.
Ik had een Pack-a-Punched Ray Gun, een Pack-a-Punched RPK en alle perks die er waren. Ook handig om te doen bij het einde van elke ronde:spoiler:Een zombie laten kruipen, dan kan je op je gemak je wapens Pack-a-Punchen, perks kopen en claymores neerzetten.

zo,
onze server is vandaag ook online (zo het schijnt)
Spelen alleen Dem en TDM (SC)
we hebben hem kunnen configureren via Rcon tool maar zien hem nog niet in de serverlijst.
Staat straks ook in de TS.
Gebruikt iedereen hier de standaard Rcon tool of die alternatieve van gameserver forums?
mijn favo setup:
AUG HBAR met dual mag
secondary: Strela (altijd alles uit de lucht)
perks wissel ik altijd af, wil alles eens proberen.
Maar voornamelijk:
Ghost,Flack Jacket
Sleigh of Hand, Warlord,Steady Aim
Ninja, Hacker
En altijd Semtex en concussion of flash
Claymore.
Trouwens wat is die flack jacket pro lastig zeg.. 5 thrown back grenades .. pff heb er in 3 uur tijd 4.
onze server is vandaag ook online (zo het schijnt)
Spelen alleen Dem en TDM (SC)
we hebben hem kunnen configureren via Rcon tool maar zien hem nog niet in de serverlijst.
Staat straks ook in de TS.
Gebruikt iedereen hier de standaard Rcon tool of die alternatieve van gameserver forums?
mijn favo setup:
AUG HBAR met dual mag
secondary: Strela (altijd alles uit de lucht)
perks wissel ik altijd af, wil alles eens proberen.
Maar voornamelijk:
Ghost,Flack Jacket
Sleigh of Hand, Warlord,Steady Aim
Ninja, Hacker
En altijd Semtex en concussion of flash
Claymore.
Trouwens wat is die flack jacket pro lastig zeg.. 5 thrown back grenades .. pff heb er in 3 uur tijd 4.
[ Voor 45% gewijzigd door ApC_IcE op 27-11-2010 22:41 ]
Die koste mij ook wat tijd, maar ik pakte de map nuketown en dan domination. Grenadespam allom, dus genoeg om terug te gooien.[b]ApC_IcE schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 22:38:[/b
Bij mij koste hij wat langer doordat ik een automatische wegren actie heb en ik juist die dingen terug moet gooien.
Heb vandaag alle persk nu compleet die ik zou willen gebruiken, misschien tactical mask nog maar denk niet dat die interresant is. Ik heb nu:
Ghost, Lightweight, Scavenger, Flak jacket, Hardline
Slight of hand, hardened, warlord, scout, steady aim
hacker, ninja, marathon
Heb dus alleen second change en tactical mask niet, maar second change gebruik ik toch nooit en tactical mask zie ik atm het nut nog neit van in.
EDIT: Had eerst altijd ghost pro als 1st perk, maar heb nu op een kit Flak Jacket Pro zitten en die is ook super handig. Ga bijna nooit meer dood door nades, claymore's, c4 en rcxd auto's. Verder vandaag al een aantal keer een flamethrower en napalm strike overleeft met de pro versie.
[ Voor 13% gewijzigd door Hogader op 27-11-2010 23:31 ]
Deze drie (britse) jongens waren erg behulpzaam. Ik heb maar precies gedaan wat ze zeiden (ze kenden elkaar volgens mij ook niet), en het werkte! Eentje was erg goed, de andere twee vielen wel mee maar deden ook precies wat die ene zei.NickThissen schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 22:34:
[...]
Ik kom nooit ver met onbekenden omdat ze ofwel zich niks aantrekken van wat de rest over de chat zegt, ofwel de map niet snappen, ofwel gewoon enorm slecht zijn en in ronde 3 al dood gaan ofzo... Zou graag een keer verder willen komen en de taktiek die je noemt heb ik al vaker geprobeerd, maar ook al probeer ik het 5 keer duidelijk te maken via de chat, en iedereen zegt "ok", dan nog maken ze gewoon het hek open uit het niets en zit ik opeens ingesloten.
Ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad met dat potje: geluk dat ze alle drie een headset hadden, geluk dat ze ook een beetje konden luisteren, geluk dat het geen 10-jarige schreeuwers waren, en geluk dat ze geen probleem hadden met mijn brakke engelse uitspraak.
Anoniem: 338166
Wat was het vanavond waardeloos op internet zeg PS3..
Connectie problemen waar je helemaal gek van werd.
Kon wel een game in men eentje doen.
Maar iemand joinen of mij joinen echt niet.
3 uur lang geprobeerd te joinen. en maar 2 potjes kunnen spelen.
Met 2 man. sloeg echt nergens op.
Maar zal wel aan het weekend liggen..
Hoop echt dat ze het snel gaan fixen.
Connectie problemen waar je helemaal gek van werd.
Kon wel een game in men eentje doen.
Maar iemand joinen of mij joinen echt niet.
3 uur lang geprobeerd te joinen. en maar 2 potjes kunnen spelen.
Met 2 man. sloeg echt nergens op.
Maar zal wel aan het weekend liggen..
Hoop echt dat ze het snel gaan fixen.
Heey daar hebben we Just_jan! Hoi
Joinen is echt poep
Joinen is echt poep
Whaaa! Moet ik ctf gaan spelen voor marathon pro

Hopen dat het morgen iets beter gaat met joinen, kan ik weer op men kl*te krijgen...zoenvisje schreef op zondag 28 november 2010 @ 00:15:
Heey daar hebben we Just_jan! Hoi![]()
Joinen is echt poep
On topic ..net voor het eerst de commando geprobeerd, maar die is best wel goed.
Heel accuraat op langere afstanden, en genoeg power voor short range.
Ik heb men nieuwe primary wapen gevonden voor de komende 6 levels..
Commando Red Dot.
Strela 3
Hardline Pro
Hardened
Hacker
Merk wel dat de silencer echt ruk is, lijkt wel alsof je de helft van de power verliest.
Ik vind de commando juist drie keer niks. Schiet er geen deuk in een pakje boter mee. Vind alle Assault rifles tegen vallen eigenlijk.
Dat vond ik dus ook op mijn Famas, vandaar dat ik nu ook nergens meer een silencer op heb. Opzich niet erg als ik silend wil zijn dan knife ik die mensen wel.Anoniem: 338166 schreef op zondag 28 november 2010 @ 00:22:
[...]
Merk wel dat de silencer echt ruk is, lijkt wel alsof je de helft van de power verliest.
Hoort toch dat je range verliest en geen power, heb het zelf ook getest in private match en je heb echt meer kogels nodig op close range voor een kill met silencer.Hogader schreef op zondag 28 november 2010 @ 00:27:
[...]
Dat vond ik dus ook op mijn Famas, vandaar dat ik nu ook nergens meer een silencer op heb. Opzich niet erg als ik silend wil zijn dan knife ik die mensen wel.
Njaah ik knife alleen als ik geen kogels meer heb,ben soort van anti knifen.
@Zoenvisje
Jamaar jij bent meer een rusher dan heb je niet echt iets aan een assault maar wel een submachine.
Ik ben meer een camperflanker. dus een commando of een augh is dan perfect.
Merk hoelanger ik per dag speel hoe ongeduldiger ik ga spelen.
Begin van de dag was nog lekker rusten langs de flanken lopen en beetje campen hier een daar.
LAter op de avond rende ik heel de map kriskras door.
Snap toch niet hoe dat kan,
Maar dat hardline pro is ook geniaal. pakketje uit de lucht shit.... uav... even veranderen. Attack dogs haha
Beste perk van het hele spel vind ik het.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 28-11-2010 00:34 ]
Famas is wel zeer nicezoenvisje schreef op zondag 28 november 2010 @ 00:26:
Ik vind de commando juist drie keer niks. Schiet er geen deuk in een pakje boter mee. Vind alle Assault rifles tegen vallen eigenlijk.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
AK74U!
Spelen jullie wel eens wager matches?
Spelen jullie wel eens wager matches?
Ik heb ook die automatische wegren reflexHogader schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 23:30:
[...]
Die koste mij ook wat tijd, maar ik pakte de map nuketown en dan domination. Grenadespam allom, dus genoeg om terug te gooien.
Bij mij koste hij wat langer doordat ik een automatische wegren actie heb en ik juist die dingen terug moet gooien.

maar ik had het ook op nuketown geprobeert alleen dan TDM. effe zoeken naar DOM server;)
Ik rush met de aug en dat werkt perfect, als je maar sleigh of hand hebt of steady aim of dual mag.Anoniem: 338166 schreef op zondag 28 november 2010 @ 00:33:
[...]
@Zoenvisje
Jamaar jij bent meer een rusher dan heb je niet echt iets aan een assault maar wel een submachine.
Ik ben meer een camperflanker. dus een commando of een augh is dan perfect.
dan heb je genoeg tijd om de mensen neer te schieten
[ Voor 29% gewijzigd door ApC_IcE op 28-11-2010 00:49 ]
Nope de temps zijn perfect, CPU wordt niet warmer dan 58 graden. Videokaart een 280GTX Super OC van MSI wordt niet warmer dan 65 graden.Voeding zou kunnen ,maar ik ga daar niet vanuit. Het is een corsair 620 watt met goede 12v lijn. Maar het kan.haarbal schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:05:
[...]
misschien is het je voeding of wordt je processor tijdens gamen te warm doordat de videokaart ook aan het stoken is en de lucht in de case dus veel warmer is.
Ik ben erachter gekomen dat ik mijn timing van de RAM iets moest bij stellen 8-8-8-24 op 1600MHZ.
Tot nu toe geen crashes na 2 en half uur gamen.
BTW cheaters zijn er al weer...Jammer
Ik bedoelde er juist mee als ik sneaky behind enemy lines ben met een stealth kit. Ik ben ook anti knife en heb dus ook een schietreflex in close range.Anoniem: 338166 schreef op zondag 28 november 2010 @ 00:33:
[...]
Hoort toch dat je range verliest en geen power, heb het zelf ook getest in private match en je heb echt meer kogels nodig op close range voor een kill met silencer.
Njaah ik knife alleen als ik geen kogels meer heb,ben soort van anti knifen.
Verder hier in hele tijd maar 1 cheater gezien. Wel vandaag 2 mensen in dezlefde server met een hakenkruis als embleem. Gelijk een report gegeven voor offensive emblem
Ik ga juist als ik behind enemy lines ben ergens liggen en dan schieten, en dan komen ze meestal met bosjes naar me toe gelopen.Wel uiteraad na paar kills even paar meter opschuiven naar andere locatie maar toch.Hogader schreef op zondag 28 november 2010 @ 01:25:
[...]
Ik bedoelde er juist mee als ik sneaky behind enemy lines ben met een stealth kit. Ik ben ook anti knife en heb dus ook een schietreflex in close range.
Verder hier in hele tijd maar 1 cheater gezien. Wel vandaag 2 mensen in dezlefde server met een hakenkruis als embleem. Gelijk een report gegeven voor offensive emblem
Op de ps3 heb je af en toe ook van de Debielen rondlopen.
Ik report ze ook altijd meteen,
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 28-11-2010 01:32 ]
2x5 = 10 kills
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Cool, ik had niet door dat je die multikills maakte
Gisteren mijn eerste draw op Domination, 200 - 200. Nog nooit eerder gezien.
Anoniem: 314404
Ik ben met een maat samen tot lvl 30 gekomen... Toen was onze ammo op en konden we niet veel meerAnoniem: 372326 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 21:25:
Hoe ver is iedereen hier met Nazi Zombies gekomen? Ik ben net op Kino Der Toten bij level 21 gekomen, met 3 gasten online die ik niet kende. Ze hadden een handige tactiek:spoiler:Op die plek buiten bij het ijzeren hek (aan de andere kant), en dan het hek dicht laten. Dan heb je alleen een raampje en die trap naar boven om in de gaten te houden.
Ik had een Pack-a-Punched Ray Gun, een Pack-a-Punched RPK en alle perks die er waren. Ook handig om te doen bij het einde van elke ronde:spoiler:Een zombie laten kruipen, dan kan je op je gemak je wapens Pack-a-Punchen, perks kopen en claymores neerzetten.
We hadden met z'n vieren bij elkaar twee Pack-a-Punched Ray Gun's, een Pack-a-Punched Stakeout, een Pack-a-Punched Thundergun, een Pack-a-Punched M1911 (Dual Wield, schiet granaten!), en nog wat wapens. Daaraan lag het dus niet. Ik zelf had ook vier perks en de anderen ook drie of vier. Maar met hoe minder personen je bent, hoe minder zombies er ook komen. Veel mensen denken dat het met z'n vieren makkelijker is, maar dat is niet waar.Anoniem: 314404 schreef op zondag 28 november 2010 @ 10:33:
[...]
Ik ben met een maat samen tot lvl 30 gekomen... Toen was onze ammo op en konden we niet veel meerIk liep wel rond met een Upgraded Ray Gun en een Upgraded Thunder Gun + 3 perks! Als iemand keer zin heeft om zombies te doen, kan die me gewoon toevoegen; Steam: belroque
Ik ga die drie gasten maar even opzoeken bij recent players (kan dat, bij Zombie Mode, en na een hele dag?), dan voeg ik ze even toe.
Maar level 30 is wel super ver. Hoe hoog sta je in de ranking?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 28-11-2010 10:42 ]
Vind dat de AR's het prima doen in BO. Zeker de FAMAS en de AK. Zowel long als close range.zoenvisje schreef op zondag 28 november 2010 @ 00:26:
In MW2 speelde ik het meest met SMG's (UMP en MP5), maar nu heb ik toch liever de AK47 met extended mags in m'n handen.
RFFN heeft ook een eigen server. Ik heb hem geconfigged, maar ik kan hem dus niet vinden in de lijst?
Server naam is Respect Few Fear None - Demolition only
Iemand met een eigen server die weet hoe ik dit kan oplossen? Ik vind het wat dat betreft ongelovelijk dat de connect console command niet werkt.. Maar goed, dat hoort in het andere topic
Server naam is Respect Few Fear None - Demolition only
Iemand met een eigen server die weet hoe ik dit kan oplossen? Ik vind het wat dat betreft ongelovelijk dat de connect console command niet werkt.. Maar goed, dat hoort in het andere topic
Basement Bios ---- Exo-S
Wat je zou kunnen doen is iemand die op je server zit jou een invite laten sturen.
Anders is het een kwestie van de server list net zo vaak refreshen totdat ie er tussen staat, en dan snel aan favorites toevoegen
Anders is het een kwestie van de server list net zo vaak refreshen totdat ie er tussen staat, en dan snel aan favorites toevoegen
hoe krijg je die 2 balkjes in beeld wie er rechts bijna onder in staan ?
seta drawLagometer "1"B-BRAIN schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:21:
[...]
hoe krijg je die 2 balkjes in beeld wie er rechts bijna onder in staan ?
Ik heb al 15 keer gefreshed... maar goed, idd iets anders zit er niet op denk ik... Waardeloos toch?mdcobra schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:04:
Wat je zou kunnen doen is iemand die op je server zit jou een invite laten sturen.
Basement Bios ---- Exo-S
Dit komt me erg bekend voor. Het zogenoemde COD-complexAnoniem: 338166 schreef op zondag 28 november 2010 @ 00:33:
[...]
Merk hoelanger ik per dag speel hoe ongeduldiger ik ga spelen.
Begin van de dag was nog lekker rusten langs de flanken lopen en beetje campen hier een daar.
LAter op de avond rende ik heel de map kriskras door.
Snap toch niet hoe dat kan,
Las op een ander forum dat ze in de volgende patch het "connect"command terug brengen.
Gisteren ook wat moois trouwens, kwam een server tegen $naam... crouch only. Dus ik denk ah niet dat gecamp met pronen...
Tijdje gespeeld, wordt me verteld dat het een crouch only server is. Ik... uh, ja ik prone toch niet?
clanlid: Nee, je moet de hele tijd crouchen, je mag niet rennen!
Ik: WTFKTHXBAI.
Tijdje gespeeld, wordt me verteld dat het een crouch only server is. Ik... uh, ja ik prone toch niet?
Wow dat is echt een saaie server ik snap niet dat je zo iets gaat makensteveman schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:51:
Gisteren ook wat moois trouwens, kwam een server tegen $naam... crouch only. Dus ik denk ah niet dat gecamp met pronen...
ik ben gestopt met de game en mijn server. Ik heb nog nooit zoveel frustratie gehad als met deze game. Doet de client het eindelijk goed, ligt mijn server er weer uit. alle spelers leaven. kan ik weer in me eentje gaan zitten in me server. nou uur later is deze weer vol. en ja hoor weer een crash. Heb toen gelijk mijn geld terug gevraagd en binnen 2 dagen volledige bedrag terug gehad. Alleen jammer dat ik black ops client niet kan verkopen.
How are you doing?
Heh, had net zo een raar iets.
De server kreeg een lagspike, die onder andere veroorzaakte dat ik werd vermoord op een plek waar ik op dat moment heeelemaal niet was.
Plotseling was ook mijn geluid weg.
Maar ook die van iedereen, iedereen in de chat klaagde er over dat ze geen geluid hadden.
Edit: Whoa, er gebeurde nog wat raars, even uploaden
De server kreeg een lagspike, die onder andere veroorzaakte dat ik werd vermoord op een plek waar ik op dat moment heeelemaal niet was.
Plotseling was ook mijn geluid weg.
Maar ook die van iedereen, iedereen in de chat klaagde er over dat ze geen geluid hadden.
Edit: Whoa, er gebeurde nog wat raars, even uploaden
[ Voor 15% gewijzigd door Dorest0rm op 28-11-2010 13:41 ]
Wat is nou eigenlijk jullie favo setup?
Hier:
Aku74u met Rapid Fire
Pistol
Semtex
Flash Bang
Scavenger Pro
Sleight of Hand Pro
Hacker
Met deze setup krijg ik zo makkelijk multi/tripple/quatro kills door gewoon goed te sprayen! En mijn wapen voelt weer zoals hij deed in CoD 4 Promod : >
Hier:
Aku74u met Rapid Fire
Pistol
Semtex
Flash Bang
Scavenger Pro
Sleight of Hand Pro
Hacker
Met deze setup krijg ik zo makkelijk multi/tripple/quatro kills door gewoon goed te sprayen! En mijn wapen voelt weer zoals hij deed in CoD 4 Promod : >
Mijn favo is:
AK74U met Rapid Fire en Grip
Makarov + Extended Mag
Frag
Concussion
Claymore
Lightweight Pro
Warlord Pro
Marathon Pro
AK74U met Rapid Fire en Grip
Makarov + Extended Mag
Frag
Concussion
Claymore
Lightweight Pro
Warlord Pro
Marathon Pro
Waardeloos inderdaad, wat je nog kan doen is je server hernomen naar AAAAAAAA + servernaam, reboot van je server, hij zou dan als 1 van de eerste in de lijst moeten komen......Mystikal schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:36:
[...]
Ik heb al 15 keer gefreshed... maar goed, idd iets anders zit er niet op denk ik... Waardeloos toch?
Anoniem: 347253
Is toch niks offensive aan? Niet dat ik het goedkeur maar er is in principe niks minder offending aan als het logo van de PVV gebruiken als emblem...Hogader schreef op zondag 28 november 2010 @ 01:25:
[...]
Ik bedoelde er juist mee als ik sneaky behind enemy lines ben met een stealth kit. Ik ben ook anti knife en heb dus ook een schietreflex in close range.
..Zucht..Anoniem: 347253 schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:47:
[...]
Is toch niks offensive aan? Niet dat ik het goedkeur maar er is in principe niks minder offending aan als het logo van de PVV gebruiken als emblem...
Anoniem: 347253 schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:47:
[...]
Is toch niks offensive aan? Niet dat ik het goedkeur maar er is in principe niks minder offending aan als het logo van de PVV gebruiken als emblem...

hakenkruis is een vorm van eigen meningsuiting dus niks offensief aan idd
Eindelijk! Na meer dan duizend TomaHawks de lucht in gegooid te hebben heb ik eindelijk me TomaHawk across the map kill. 
YouTube: Call Of Duty: Black Ops -TomaHawk across Summit
YouTube: Call Of Duty: Black Ops -TomaHawk across Summit
Ik vind een hakenkruis niet echt een offensive emblem. Ik kan net zo goed de hamer en sikkel gaan reporten omdat het een offensive emblem is.
Ligt het aan mij of werkt de Theater site niet goed... mbt het koppelen van je Steam account. Al geprobeerd met Firefox, Internet explorer en google chrome, maar het lukt maar niet... kom steeds terug bij dezelfde pagina zonder dat het account gekoppeld wordt...
Ligt het aan mij of werkt de Theater site niet goed... mbt het koppelen van je Steam account. Al geprobeerd met Firefox, Internet explorer en google chrome, maar het lukt maar niet... kom steeds terug bij dezelfde pagina zonder dat het account gekoppeld wordt...
Anoniem: 104511
Meh, ik vind een hakenkruis ook niet bijzonder storend of iets, enkel een beetje triest van degene die zoiets maakt als embleem. Ik snap niet helemaal waarom je jezelf zou willen associeren met Nazi's, er lijkt mij toch werkelijk waar helemaal niks "cools" aan. Maargoed, laat die kinderen maar lekker. Zelfde met de lui die zo nodig allerlei geslachtsdelen en dergelijke moeten tentoonstellen.
Verder had ik nog een klein vraagje van een geheel andere orde; stel je hebt Warlord Pro (twee granaten) en Scavenger, je gooit één granaat weg en loopt vervolgens over een ammo-pakketje heen. Wordt het aantal granaten dan weer van 1 naar 2 aangevuld of werkt dat alleen maar als je granaten op zijn (dus van géén naar één)?
Verder had ik nog een klein vraagje van een geheel andere orde; stel je hebt Warlord Pro (twee granaten) en Scavenger, je gooit één granaat weg en loopt vervolgens over een ammo-pakketje heen. Wordt het aantal granaten dan weer van 1 naar 2 aangevuld of werkt dat alleen maar als je granaten op zijn (dus van géén naar één)?
Anoniem: 73846
Bah sommige admins zijn echt zo triest, ik ben net gebanned op een nuketown server vlak nadat ik een chopper uit de lucht haalde
Ik stond een paar potjes redelijk bovenaan, het was domination en ik zat geen moment stil.
Misschien was vast de chopper van de admin ofzo. Elite Force Gameserver mochten jullie de server willen vermijden.
edit: net replay gekeken het was inderdaad zijn chopper. Vlak na de hit "ok bye dodge" *ban*

Misschien was vast de chopper van de admin ofzo. Elite Force Gameserver mochten jullie de server willen vermijden.
edit: net replay gekeken het was inderdaad zijn chopper. Vlak na de hit "ok bye dodge" *ban*

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 73846 op 28-11-2010 15:00 ]
dan mag je hem aangeven. admins mogen jen iet zomaar bannen van een server zonder geldige reden.Anoniem: 73846 schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:52:
Bah sommige admins zijn echt zo triest, ik ben net gebanned op een nuketown server vlak nadat ik een chopper uit de lucht haaldeIk stond een paar potjes redelijk bovenaan, het was domination en ik zat geen moment stil.
Met level 30 stonden we rond plaatsje 1000, maar bovenaan staan mensen die met glitchen 100+ gehaald hebbenAnoniem: 372326 schreef op zondag 28 november 2010 @ 10:41:
[...]
We hadden met z'n vieren bij elkaar twee Pack-a-Punched Ray Gun's, een Pack-a-Punched Stakeout, een Pack-a-Punched Thundergun, een Pack-a-Punched M1911 (Dual Wield, schiet granaten!), en nog wat wapens. Daaraan lag het dus niet. Ik zelf had ook vier perks en de anderen ook drie of vier. Maar met hoe minder personen je bent, hoe minder zombies er ook komen. Veel mensen denken dat het met z'n vieren makkelijker is, maar dat is niet waar.
Ik ga die drie gasten maar even opzoeken bij recent players (kan dat, bij Zombie Mode, en na een hele dag?), dan voeg ik ze even toe.
Maar level 30 is wel super ver. Hoe hoog sta je in de ranking?
Zolang ze aardig zijn en ze beter zijn dan mij, zodat ze me kunnen helpen, vind ik het prima. Ik kom verder met hen dan met mensen die ik ken.Anoniem: 314404 schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:16:
[...]
Met level 30 stonden we rond plaatsje 1000, maar bovenaan staan mensen die met glitchen 100+ gehaald hebbenJe kan idd recent players uitnodigen als friend, is wel handig, alleen ik speel nooit samen met vreemde mensen
Jah, dat is wel zo, alleen ik heb het één keer gedaan en toen kwam ik bij twee polen, die vanaf het begin begonnen te ouwehoeren over de Upgrade-MachineAnoniem: 372326 schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:18:
[...]
Zolang ze aardig zijn en ze beter zijn dan mij, zodat ze me kunnen helpen, vind ik het prima. Ik kom verder met hen dan met mensen die ik ken.
Hun server, hun regelsrjpurk schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:10:
[...]
dan mag je hem aangeven. admins mogen jen iet zomaar bannen van een server zonder geldige reden.
Anoniem: 73846
Daar ben ik het mee eens, echter heb ik geen regels of waarschuwingen gezien. Ik kan niet ruiken dat ik niet met de admin zijn chopper mag prutsen. Klopt het dat je alleen spelers ingame kunt aangeven? Dus zodra uit de game zit dus niets of niemand kan reporten?
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 73846 op 28-11-2010 15:25 ]
Dan maakt het nog niks uit, ze mogen zelf gewoon weten wat ze op hun server willen doen, jij betaalt er niet voor. Als je het er niet mee eens bent dan moet je of zelf een server aanschaffen of een andere server joinen, zo simpel is het
Voor mij is dit wel een offensive emblem. Ik report dus en laat het aan treyarch over om te bepalen of ze die toelaten of niet.wsLy schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:21:
Ik vind een hakenkruis niet echt een offensive emblem. Ik kan net zo goed de hamer en sikkel gaan reporten omdat het een offensive emblem is.
Uiteindelijk zullen ze heus geen ban krijgen door mijn report alleen, dus het kan iig geen onterecht kwaad opleveren.
Krijg het hier ook niet gekoppeld. Heb alle browsers behalve safari geprobeerd maar helaas. Ook de Steam-browser pakt hem niet.wsLy schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:21:
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Niet mee eens. Treyarch heeft aangegeven dat ranked servers geen extra regels mogen opleggen, en ze zouden ook streng gaan optreden tegen mensen die kicken zonder reden (geldige redenen zijn cheaten, schelden, etc, niet het gebruiken van 'noob wapens'). Dat ze voor de server betalen betekent helemaal niets, als Treyarch dit zo wil dan heb je je daar aan te houden. Helaas zullen ze vast niet nakomen op hun afspraken, zoals te verwachten, want zoiets kun je gewoon niet controleren.Phyxion schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:26:
Dan maakt het nog niks uit, ze mogen zelf gewoon weten wat ze op hun server willen doen, jij betaalt er niet voor. Als je het er niet mee eens bent dan moet je of zelf een server aanschaffen of een andere server joinen, zo simpel is het
Ik begin dit spel trouwens langzaam zat te worden moet ik eerlijk toegeven... Alleen als je met vrienden speelt in hetzelfde team is het nog leuk, maar dat kan dus niet omdat ze nog steeds geen parties hebben. Non-objective gamemodes zijn totaal niet leuk (FFA: veel te druk, TDM: veel te kort), en objective games worden gespeeld als TDM... Er is werkelijk niemand die voor de objective gaat, wordt er echt strontziek van
Om echt objective flink als team te spelen, speel ik geen cod voor. Simpelweg omdat dit al jaren niet mogelijk is behalve als je het doet met een groep bekende.NickThissen schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:36:
[...]
Ik begin dit spel trouwens langzaam zat te worden moet ik eerlijk toegeven... Alleen als je met vrienden speelt in hetzelfde team is het nog leuk, maar dat kan dus niet omdat ze nog steeds geen parties hebben. Non-objective gamemodes zijn totaal niet leuk (FFA: veel te druk, TDM: veel te kort), en objective games worden gespeeld als TDM... Er is werkelijk niemand die voor de objective gaat, wordt er echt strontziek van![]()
![]()
Verder speel ik allen wel objective based games. Ik haal er vooral voldoening uit door in mijn eentje of met paar andere, die ook voor objectives gaan, de vijand het zo lastig te maken en te winnen door juist wel vol op de objectives te spelen.
Hier ben ik het helemaal mee eens ik deed net een potje nuketown CTF ik had 5 captures en 4 defends de rest was werkelijk gewoon de hele game aan het campen in dat kleine huisjeNickThissen schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:36:
[...]
Ik begin dit spel trouwens langzaam zat te worden moet ik eerlijk toegeven... Alleen als je met vrienden speelt in hetzelfde team is het nog leuk, maar dat kan dus niet omdat ze nog steeds geen parties hebben. Non-objective gamemodes zijn totaal niet leuk (FFA: veel te druk, TDM: veel te kort), en objective games worden gespeeld als TDM... Er is werkelijk niemand die voor de objective gaat, wordt er echt strontziek van![]()
![]()
Ik krijg de hele tijd Server Disconnect - Steam connect failed, meer mensen die hier last van hebben?
Anoniem: 139386
Vraagje, sorry als het al uitvoerig behandelt is.
Ik heb COD op de pc en vermaak me er prima mee, maar het lijkt erop dat sinds de laatste patch ik last heb van random freezes, en dan kan ik ook niks meer. De enige optie op dat moment is het uitzetten van de pc,
hebben meer mensen hier last van?
Ik heb COD op de pc en vermaak me er prima mee, maar het lijkt erop dat sinds de laatste patch ik last heb van random freezes, en dan kan ik ook niks meer. De enige optie op dat moment is het uitzetten van de pc,
Het centrale problementopicAnoniem: 139386 schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:01:
Vraagje, sorry als het al uitvoerig behandelt is.
Ik vind het wel irritant, maar het is niet meer of minder dan bij MW2. Ik heb bij Black Ops toch wel een paar poten gespeeld waar totaal onbekenden vlag na vlag aan het cappen waren. Aan de andere kant zijn er rondes waarin niemand wat onderneemt.NickThissen schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:36:
[...]
Niet mee eens. Treyarch heeft aangegeven dat ranked servers geen extra regels mogen opleggen, en ze zouden ook streng gaan optreden tegen mensen die kicken zonder reden (geldige redenen zijn cheaten, schelden, etc, niet het gebruiken van 'noob wapens'). Dat ze voor de server betalen betekent helemaal niets, als Treyarch dit zo wil dan heb je je daar aan te houden. Helaas zullen ze vast niet nakomen op hun afspraken, zoals te verwachten, want zoiets kun je gewoon niet controleren.
![]()
Anoniem: 311177
Wanneer zaken als kill/deaths niet meer bijgehouden worden zal de manier van spelen online pas echt veranderen. Vooral in CoD. Moet je dan eens zien hoeveel mensen gaan spelen voor de objective, en meer voor de lol ipv kills.
Klopt het dat de verbinding vandaag al heel de dag ruk is? PS3 overigens
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Ik word er echt niet goed van!!!
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client