Gilneas rep..Leverd dat nog leuke goodies op? want volgens mij is er geen Alliance versie vd Trike neem ik aan?
NMe schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:28:
[...]
Levelen doe je sowieso in een damage spec, en dan hou je dus alleen retri over. Als je op de level cap zit kun je altijd nog voor een andere spec kiezen.
Tanken is trouwens moeilijker dan healen.
Daar kan je als paladin oo knog het een en het ander mee schipperen hoor,hoe het met de andere hybrid's is weet ik niet echt want speel voornamelijk op mn pally en heb dus niet zoveel kijk op de andere hybrids vanuit de 1e persoon
maar met de tools die we er in cataclysm bijkrijgen kan je leuk tweaken en voor het eerst wordt dan de "ShockaDin" specc toch echt bruikbaar als ranged Dmg dealer/Healer combo..en de crits die ik tot nu toe op de beta heb mogen aanschouwen van mijn Twin peaks maatje zijn behoorlijk lekker
daarnaast pvp ik sinds patch 4.0.1. in de Protection spec omdat ik door de veranderingen de intresse in Retri een beetje verloren ben en kwa dmg dealing heb ik niets te klagen,ok het is wat minder dan in Retri spec maar dat wordt weer recht getrokken door meer Survivalbility en nog belangerijker --> utillity maar voor Pve zal ik op dit moment Nme toch echt ik het gelijkstellen en je Retri adviseren als spec,voor lvlen kan prot ook maar Holy zou ik daarvoor afraden to min.lvl 83

(dan komen de goodies)

Dyoma schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:32:
Misschien een domme vraag, misschien ook wel niet.
Na tijdje zoeken over pvp en de veranderingen in Cata ben ik er achter dat met honor de een na laatste Tier qua PVP armor te halen is en met de nieuwe points die nieuwste Tier
Echter is het me niet duidelijk wat op het moment het sterkste armor voor lvl 80 PVP is en waar je dit op pikt. Tevens kan ik geen lijst vinden met wat die nou precies kost qua honor. alleen het oude honor systeem staat op een lijstje qua kosten. Kan iemand mij laten weten welke pvp sets de "instap" set is en welke de "uber" is?
Belangerijk is om te weten of je op een PvP of PvE realm is want op een PvP realm wordt je gewoon vies aangepakt als je in PvE gear loopt,helemaal met lvlen en de resillience op de gemiddelde pvp set leverd je +/- zo'n 40% minder dmg op

zit je op een pve realm dan zou ik gewoon de pvp gear laten voor wat ie is ,lekker lvlen en je zuurverdiende honor bewaren voor als je lvl 85 bent
op het moment is de Relentless set het instap model maar aangezien iedereen nu Wrathfull heeft is dat het instap model geworden

je kan het gewoon bij de arena vendor in bijv.dalaran kopen voor honor (staan rode letters onder dat je een rating nodig hebt maar geloof me je kan het gewoon kopen) nog een reden om geen Relentles te kopen is dat je dan een dief van je eigen portemonnee bent aangezien je voor een klein beetje meer honor gewoon item lvl 270 (wrathfull) set items kan kopen ipv de item lvl 251 (relentless) de wapens zijn echter alleen verkrijgbaar in item lvl 264 waarvan je voor een 2hander iets meer dan 2000 honor kwijt bent en een 1hander iets meer dan de helft daarvan

shields zijn echt achterlijk goedkoop (300 honor)
maar ik zou gewoon sparen sparen en nog eens sparen en dan in cataclysm als je bijna 85 bent een instapsetje halen bij een bevriende blacksmith en dan 1 voor 1 die dingen vervangen door de nieuwe gear waar je de rated bg's mee induikt

in het begin zullen daardoor de raidguilds het kleine voorspongetje hebben doordat ze superieure gear uit instances halen maar naar een paar weekjes druk grinden draait dat om in het voordeel van de PvPers