Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@degged

waar zou je zelf meer dmg mee doen? een ubber lang, best wel zwaar zwaard, of een kleiner zwaardje? Groot zwaard dus (over het algemeen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Zag zojuist wat guards staan in Northshire van lvl 90!

Ik dacht 85 het hoogste zou zijn en dan bosses automatisch op 88?

Raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:38
SanderAlterNET schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 22:27:
Zag zojuist wat guards staan in Northshire van lvl 90!

Ik dacht 85 het hoogste zou zijn en dan bosses automatisch op 88?

Raar..
nee hoor, blizzard vind het gewoon leuk om daar extreem veel guards te plaatsen op hoog level... is al een tijdje gaande :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gropah schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 22:22:
@degged

waar zou je zelf meer dmg mee doen? een ubber lang, best wel zwaar zwaard, of een kleiner zwaardje? Groot zwaard dus (over het algemeen)
De PVP 1hands hebben toch meer damage dan een Arcanite Reaper :+

Of beter, Warrior's Titan Grip 2h én shield :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Hoe zit het nou met honor in cataclysm? Gat "Honor" weg en krijg je daar een andere currency voor terug, of blijft honor bestaan, maar alleen voor de "slechte" items?

Omdat ik healer ben (en alleen healing gear heb), wou ik snel nog wat PVP items kopen zodat ik straks wat sneller kan questen. Maar als honor gewoon blijft vind ik dit best zonde, en spaar ik het liever voor lvl 85 gear.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Blijft gewoon bestaan, alleen heten dan Conquest Points. (dus het zijn fysiek andere punten, nu gaan sparen heeft dus geen zin)

nu gear verzamelen voor questen is totale onzin, de greenies van straks zijn veeeel beter dan de epics die je nu hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door Navi op 28-11-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderAlterNET schreef op zondag 28 november 2010 @ 10:46:
Blijft gewoon bestaan, alleen heten dan Conquest Points. (dus het zijn fysiek andere punten, nu gaan sparen heeft dus geen zin)
Is niet waar. Je kunt 4k punten meenemen en daar level 85 PvP gear van kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep en naast de conquest points die je scoort in arena en rated bg's blijft honor ook gewoon bestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is dat toch met die random dungeon via LFG de laatste tijd. Als je iets vraagt wordt er nog geen eens antwoord gegeven. Zelfs bij iets simpels waar je enkel ja of nee hoeft te antwoorden.

Was net in Culling of Stratholme. Dus ik vraag gelijk aan begin of we de achievement Zombiefest kunnen doen. vervolgens duurt het 2 minuten voordat er iets gezegd wordt en dat was nog geen eens een antwoord. Enkel een opmerking naar mij dat moest opschieten en dat terwijl ik al onderweg was de hele tijd (of is er een teleport??). Vervolgens begint een andere speler mij uit te lachen dat ik Zombiefest nog niet heb zo van: "Dude LOL, it's almost Cataclysm and you dont have that achievement yet. OMFG we got a N00b"
Ik had al gelijk geen zin meer in deze groep en ben maar geleaved. Een normale reacties bestaan blijkbaar niet meer in WoW. Die zijn gestorven toen gearscore uitkwam.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:43:
Wat is dat toch met die random dungeon via LFG de laatste tijd. Als je iets vraagt wordt er nog geen eens antwoord gegeven. Zelfs bij iets simpels waar je enkel ja of nee hoeft te antwoorden.

Was net in Culling of Stratholme. Dus ik vraag gelijk aan begin of we de achievement Zombiefest kunnen doen. vervolgens duurt het 2 minuten voordat er iets gezegd wordt en dat was nog geen eens een antwoord. Enkel een opmerking naar mij dat moest opschieten en dat terwijl ik al onderweg was de hele tijd (of is er een teleport??). Vervolgens begint een andere speler mij uit te lachen dat ik Zombiefest nog niet heb zo van: "Dude LOL, it's almost Cataclysm and you dont have that achievement yet. OMFG we got a N00b"
Ik had al gelijk geen zin meer in deze groep en ben maar geleaved. Een normale reacties bestaan blijkbaar niet meer in WoW. Die zijn gestorven toen gearscore uitkwam.
Ja er is een teleport, moet je met Chromie praten. En tja die dungeons worden al heel erg lang gelopen, mensen hebben geen zin mee. Normaal antwoorden doe ik wel altijd maar daarin ben ik volgens mij ook een uitzondering. Achievements weiger ik ook altijd te doen (maar zeg het wel altijd op een nette manier ;) ), aangezien ik daarvoor niet in de queue staat, daarvoor kan je ook een groepje maken door te vragen in chat op je eigen server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan ben ik een uitzondering denk ik, want ik heb CoS nog niet zo heel vaak gedaan. Vandaar ik die achievement ook nog niet heb.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:50:
Dan ben ik een uitzondering denk ik, want ik heb CoS nog niet zo heel vaak gedaan. Vandaar ik die achievement ook nog niet heb.
Die achievement is vrij simpel, kost alleen wat extra tijd. Gewoon even in /1 vragen of er mensen zijn die mee willen heb je zo een groepje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke achievements van Glory of the Hero vallen solo te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt het trouwens dat druid in form nu niet meer direct een mount kan casten? Nu moet ik eerst uit boomkin voordat ik mijn mount kan summonen, travel form werkt niet echt ideaal omdat die maar 40% is.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:21:
Klopt het trouwens dat druid in form nu niet meer direct een mount kan casten? Nu moet ik eerst uit boomkin voordat ik mijn mount kan summonen, travel form werkt niet echt ideaal omdat die maar 40% is.
Nee hoor, ik kan nog steeds direct van kitty/bear mounten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Wat nou met je 80K crit.

Afbeeldingslocatie: http://i209.photobucket.com/albums/bb243/got-borgoth/gamon.jpg

Wel leuk om heel Orgrimmar dat beest te zien rond ganken. :D

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Rakkerzero schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:21:
Welke achievements van Glory of the Hero vallen solo te doen?
Weinig, hoezo? Maar een groot deel krijg je eigenlijk automatisch. Zombiefest is er eentje waar je echt een groep voor moet maken omdat het flink wat extra tijd kost. Mensen die randoms doen voor de punten gaan die extra tijd niet willen investeren.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Hydra schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:47:
[...]

Weinig, hoezo? Maar een groot deel krijg je eigenlijk automatisch. Zombiefest is er eentje waar je echt een groep voor moet maken omdat het flink wat extra tijd kost. Mensen die randoms doen voor de punten gaan die extra tijd niet willen investeren.
Of voor diegene die voor de mount gaan.
Ik heb Zombiefest ook; soms doe ik hem ook als ze erom vragen. Alleen meestal ga ik voor de mount, dus wil ik het liever niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik heb nu wat vaags:

Ik heb een char op Alonsus Realm, en ben net in Azshara En dan dat Ruitje eiland (quest: hello to arms) aan gekomen, en dan word ik disconnected. Als ik weer wil inloggen zie ik net de world texture en dan poef, weer disconnected. Met een nieuwe char op die realm kan ik wel inloggen.

Een maat zit op precies dezelfde plek als mij en heeft hetzelfde.

Is die regio down ofzo? Kan ook geen support ticket insturen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 28-11-2010 15:42 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik wil graag rerollen als horde op een nieuwe server, nu heb ik al twee keer een fout gemaakt qua servers, dus wil het graag goed doen.

Is er een server met een grote populatie ongeveer gelijk en niet een bepaalde taal dat de server domineert?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Forn schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:11:
Ik wil graag rerollen als horde op een nieuwe server, nu heb ik al twee keer een fout gemaakt qua servers, dus wil het graag goed doen.

Is er een server met een grote populatie ongeveer gelijk en niet een bepaalde taal dat de server domineert?
Nordrassil, iets meer horde als alliance (1.2:1), maar over het algemeen een goede community, redelijk veel progressieve pve guilds zowel horde als alliance. (4 guilds met light of dawn, en een hele rits guilds die daar net iets onder zitten, in 10man iets van 20 guilds met bane of the fallen king). Is ook één van de oudere wow servers die nog steeds draaien.

[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 28-11-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Wat is er mis met de (horde) GoT guild op outland dan?
Ik krijg het gevoel alsof iedereen die weer helemaal vergeten is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Ketho schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:34:
Outland server is locked. Kan er geen nieuwe karakters meer maken, weet niet of een verhuizing daar naar toe wel mogelijk is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ketho schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:34:
Zat inderdaad een wachtrij van 900+ man. Ik zal eens op Nordrassil kijken, bedankt voor de tip!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 22:14:
effe korte vraag. wat is het beste voor een dps paladin. two handed weapon of een one handed met shield?
http://wowtal.com/#k=.a8t.paladin

Retribution:
Two Handed Weapon Specialization

Dus doe eens een gokje :) Tanks gebruiken 1h+Shield, Paladin healers ook, en DPS (Retribution) gaat voor de 2-hander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ben sinds kort op Doomhammer begonnen voor de nieuwe combo race/classes. Troll Druid en Undead Hunter voorlopig. Beetje tijd verdoen tot Cata er is en dan af en toe spelen vanwege de nieuwe zones. Zal ik ook op alliance doen met iets. Paar mensen van WoW Nederland zetten daar een level guild op.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Forn schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:52:
[...]

Zat inderdaad een wachtrij van 900+ man. Ik zal eens op Nordrassil kijken, bedankt voor de tip!
Jep, zondag is een extreem drukke dag. Weet niet precies waarom er op zondagavond zóveel in de queue zitten, maar sta nu ook 700e in de queue. Begon bij 1000+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Forn schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:52:
Log nu net in op argent dawn na gegeten te hebben, en daar 't zelfde. Kan me wel voor mn kop slaan dat ik dat niet voor 't eten gedaan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:02
Mijn google skills laten mij even in de steek:
Zijn de battleground nou al gemerged? En hoe zit met de dungeon finder, kan je nu/straks met iemand van elke server in e groep terecht komen?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:27:
Nee hoor, ik kan nog steeds direct van kitty/bear mounten.
Vanuit Boomkin krijg ik de melding 'you are shapeshifted' ofzo, ik moet eerst uit boomkin en dan pas kan ik mounten.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TK7GJXWJnY2nBPWkU7dguJRc/full.png

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 29-11-2010 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bulls schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:44:
Ik heb nu wat vaags:

Ik heb een char op Alonsus Realm, en ben net in Azshara En dan dat Ruitje eiland (quest: hello to arms) aan gekomen, en dan word ik disconnected. Als ik weer wil inloggen zie ik net de world texture en dan poef, weer disconnected. Met een nieuwe char op die realm kan ik wel inloggen.

Een maat zit op precies dezelfde plek als mij en heeft hetzelfde.

Is die regio down ofzo? Kan ook geen support ticket insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Weekend Dagboekje.

Op zich niet zoveel kunnen spelen als ik zou willen, maar zaterdag toch nog even flink wat tijd in mijn Druid Troll kunnen stoppen. Gisteren ook nog heel even erop gegaan en zat op lvl 20 toen ik uitlogde. Was gaat het momenteel hard kwa xp zeg. Heb eerst het startgebied gedaan en ben zo richting org gegaan. Op lvl 10 ben ik maar naar Azshara gegaan. Wat een leuk gebied om in te questen zeg. Heb dan wel northern barrens nog niet gedaan, maar daar kan ik later nog wel heen mocht ik toch nog voor Loremaster willen gaan op deze char.

Level nu nog als Feral, maar wil denk ik bij 30 gelijk een dual spec nemen en dan of boomkin erbij nemen. Wellicht gaat mainspec dan naar moonkin, al speelt kitty wel erg prettig.

Ik merk wel dat ik mijn Priest momenteel niet echt aanraak. Heb alleen P vs Z erop gedaan en Withers gehaald, verder staat hij maar te staan in Org.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Uit verveling maar die pants vs zombies quests gaan doen, en moet zeggen dat het niet veel weg heeft van de popcap versie, de popcap versie speel ik uit met 2 vingers in mijn neus... Dat het nodig is om 2 rijen sunflowers neer te zetten neemt eigenlijk de lol uit het spel, het is alsof je van lvl 1 naar 20 naar 40 naar 60 gaat kwa moeilijkheidsgraad. Ook elk potje is anders ene keer krijg je echt vanaf het begin eigenlijk alles op dezelfde 2 of 3 lijnen, potje daarna krijg je gewoon 4 soms 5 lijnen bezet.

Heb die singing flower pet nu op 3 toons en vindt het wel weer leuk geweest :P Van mij mag Cata komen ben het wachten nu wel zat.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

Afgelopen weekend maar een nieuwe char aangemaakt. Een Dwarf shaman. Ik ben nu tot level 17 gekomen en dat gaat vrij rap. Er zit veel meer lijn in de quests en je wordt veel meer van plek naar plek gestuurd. Ik krijg er dan langzaam dan wel abilities bij maar de meest gebruik ik nog niet :P

Ik spec voor enhancement maar momenteel is het twee lightning bolts en een earth shock en de mob is al neer. Mana en health generation gaat zo snel dat ik bij het targetten van een nieuwe mob alweer vol zit. Ik kan eindeloos doorgaan. Heb nog helemaal niet hoeven drinken of eten. Wellicht dat een elemental spec om te levelen nu ook gangbaar is geworden.

Wat mij verder opviel (en wat misschien al veul langer is): bij minen krijg je xp (ongeveer hetzelfde als een mob op hetzelfde level) en als je een rare killed dan krijg je daar veel meer xp voor. Op level 16 een level 18 rare killen gaf 2k XP.

Al met al gaat levelen wel weer heel snel en soepel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Weet iemand of het mogelijk is om gilneas-rep op te bouwen door het inleveren van cloth.
Em zo ja, waar moet deze zich dan bevinden.
Ik ben in de city geweest, maar daar is alles phased.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 21:26
gilneas- rep tabard kun je kopen in darnassus (naast de FP)
alle new city rep tabards staan in de buurt van de major city FP
(al staat die in Exodar naast de oude FP :S)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:41
sabriel schreef op maandag 29 november 2010 @ 08:21:
Weet iemand of het mogelijk is om gilneas-rep op te bouwen door het inleveren van cloth.
darnassus heeft een quartermaster, staat recht naast de darnassus flightmaster (in darn zelf dus) van hem kun je tabard kopen, daarna dungeons doen, werkt een beetje als de wotlk tabard. alle rep die je in dungeons krijgt gaat naar gilneas toe. niet dat dat interresant is atm omdat er toch geen mounts te krijgen zijn van gilneas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Akaendra schreef op maandag 29 november 2010 @ 08:48:
[...]
darnassus heeft een quartermaster, staat recht naast de darnassus flightmaster (in darn zelf dus) van hem kun je tabard kopen, daarna dungeons doen, werkt een beetje als de wotlk tabard. alle rep die je in dungeons krijgt gaat naar gilneas toe. niet dat dat interresant is atm omdat er toch geen mounts te krijgen zijn van gilneas :P
Volgens mij ben ik verkeerd begrepen.
Ik heb de tabard al gekocht dus dat is het probleem niet.

Gilneas is de nieuwe major faction, en voor elke normale faction was het mogelijk om je rep te verhogen door het inleveren van 5 stacks cloth. Deze cloth-"verzamelaar" bevindt zich bij de tailoring, en voor gnomeregan bevindt deze zich in IF omdat toen gnomeregan nog geen eigen city had.

Nu ervaar ik hetzelfde met gilneas, dus vroeg ik me af of er een cloth-verzamelaar is voor deze faction die zich in 1 van de main city's bevindt. Ik lever liever cloth in waarvan ik nog 3 bags vol heb op alts dan uren te moeten besteden in dungeons. De tijd die ik over heb kan ik dan gebruiken om te herben/millen voor de darkmoon rep.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
geloof niet dat die er gaat zijn, enige optie iirc is dus de tabard en dungeongrinden :P
maar alstie er zou zijn, zou ie in de howling oak moeten zitten gezien de gnomeregan gast ook in tinkertown zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Laatst online: 12:39
SinergyX schreef op maandag 29 november 2010 @ 00:30:
[...]

Vanuit Boomkin krijg ik de melding 'you are shapeshifted' ofzo, ik moet eerst uit boomkin en dan pas kan ik mounten.

[afbeelding]
Dat probleem had ik ook. Het is te verhelpen door een /cancelaura Moonkin form macro te maken samen met je mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwinus schreef op maandag 29 november 2010 @ 08:20:
Ik spec voor enhancement maar momenteel is het twee lightning bolts en een earth shock en de mob is al neer. Mana en health generation gaat zo snel dat ik bij het targetten van een nieuwe mob alweer vol zit. Ik kan eindeloos doorgaan. Heb nog helemaal niet hoeven drinken of eten. Wellicht dat een elemental spec om te levelen nu ook gangbaar is geworden.
Dan te bedenken dat toen WoW net uit was ik met mijn mage iedere 7 tot 8 mobs of zo moest gaan liggen drinken. :) Zwaar vervelend was dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Borgoth schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:46:
Wat nou met je 80K crit.

[afbeelding]

Wel leuk om heel Orgrimmar dat beest te zien rond ganken. :D
Gisteravond heb ik samen met een andere hunter Gamon tussen ons lopen kiten net zolang totdat die plat lag. Gamon moet gewoon de hunter test worden voor als een hunter applied bij een guild. Laat maar eens zien of je hem kan kiten... :P Verder heb Gamon nog even Razor Hill laten zien, gezellig samen met Gamon op reis... Zal eens kijken of ik hem binnenkort nog eens een stuk verder mee zal mee nemen.

Die andere hunter hunter hield er een andere hobby op na, die kite Gamon tot net buiten Ogrimmar, laat vervolgens de aggro stealen door iemand die hem dps'ed, hoopt dat die gekilled wordt en pakt vervolgens de aggro weer. Zo had hij in 1 run 20 spelers gekilled.

Verder heb ik ook nog wat "nuttigs" gedaan, gewerkt aan mijn reputation voor de goblins en ben ik na gisteravond de trotse eigenaar van alle spirit beasts die nu in het wild rondlopen _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door bitpixl op 29-11-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:28:
[...]

Levelen doe je sowieso in een damage spec, en dan hou je dus alleen retri over. Als je op de level cap zit kun je altijd nog voor een andere spec kiezen. ;)

Tanken is trouwens moeilijker dan healen.
Je kunt nu wel exorcism spammen dus je zou ook holy levellen kunnen proberen. Ik heb trouwens alles in prot gedaan. Is ook een optie. Dan schiet het wel alleen op als je echt 10 mobs tegelijk pullt. Dus keuzes te over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:52
Je zal op de alt op die server die je wel met success in kan loggen een support melding (ticket) moeten maken dat je andere karakter vast zit. Een GM zal die dan binnen korte tijd naar een stad teleporten, meestal kan je dan weer succesvol inloggen. Het gebeurt wel eens dat je char ergens vast komt te zitten, niet vaak, als het gebeurd is het meestal in een dungeon. Laatst nog kwam mijn main in Gundrak vast te zitten, iedere keer als je inlogt direct een disconnect terwijl de rest van mijn toons wel werkte. Ticket aangemaakt, binnen 10 minuten een GM aan de chat met de melding dat hij mijn toon in Shatt had gedropt.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Toch grappig dat je een hele tijd dus spel geen ruk aan kunt vinden, en dan vlak voor een expansion weer gegrepen wordt. Ben nu m'n Shammy aan 't levellen, vooral in dungeons. Ik vind het echt super dat ze nu al die questgivers in de dungeons hebben staan, en het zijn er ook nog flink veel. Gister in 1 Scholomance run 1.5 levels aan XP gepakt, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Van het weekend dan toch ein-de-lijk level 80 geworden! *O*

Er is ook echt veel veranderd met die laatste patch. Op dit moment ben ik even Balance Druid, dat maakte het levellen wat makkelijker. Nu met dual-spec binnenkort weer eens Resto erbij speccen. En dan de gear...

Maar eerst eens ElitistJerks goed doorlezen, welke stats, gems, glyphs etc ik het beste kan gebruiken voor Moonkin (en later voor Resto). Want op dit moment is me dat nog niet helemaal duidelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door OkkE op 29-11-2010 10:22 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

@OkkE,
Met cata release in net een week zou ik echt geen tijd meer steken in het gearen van een lvl 80, spaar nog liever de JP voor 85 gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Oeh wat een heerlijke quest lines zitten er nu in wow :)

Van het weekend eerst op mijn druid de quest line in burning steps gedaan. Gewoon cool om zo vroeg al op een draak te gaan zitten en 200 mobs neer te maaien.

Daarna mijn priest in gelogt en begonnen met quest line in westfall. Over de dochten van Van Cleef, hoe die een oproer start om stormwind te straffen voor de moord op haar vader.

Daarna naar redridge mountains, Hier ook heerlijk hoe je als een commando team er door heen moet.. en op het end met een tank monsters neer maaien.

Duskwood viel dan weer erg tegen :( Waren eigenlijk bijna dezelfde quest als daarvoor. Maar niet als 1 story line.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
-weekend-

ik ben behoorlijk opgeschoten met de nieuwe loremaster title
East Kindgom klaar (behalve WPL door de gebugde Uther's Blessing chain)
Ben nu 4 minipets rijker
-Brazie's Sunflower
-Withers
-Mr. Grubbs
-Tiny Firefly (deze is te krijgen in Burning Steppes, deze zone opent door quest in searing gorge :S)

Nog stuk of 7 zone's in kalimdor te gaan

I.m.o, de beste zones

1) badlands
2) STV (beide nu)
3) darkshore

minste

-Arti highlands
-Sithilus

Tot zover, geweldig alle fased zones etc. erg leuk om te zien.
Snap wel dat ze outland niet gedaan hebben, maar wel jammer dat ze niet Draenei, Blood elf start zones niet mee hebben genomen.

Verder is grote groep van mijn eerste guild nu horde gegaan, moet zelf nog knop doorhakken of ik met blood elf kan leven.
zal ieder geval moeten wachten tot de east & kalimdor lore gedaan hebt anders reset het allemaal (althans die kans is er)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

JBplap schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:23:
@OkkE,
Met cata release in net een week zou ik echt geen tijd meer steken in het gearen van een lvl 80, spaar nog liever de JP voor 85 gear.
Ik ga nu ook geen JP gebruiken voor nieuwe gear, komt idd op 85 wel. ;)

Maar we doen nog wel af en toe dungeons, en zo'n beetje alles wat daar dropt is dan voor mij. Dan is het handig als ik ook weet welke stats ik het best kan gebruiken.

En gems/enchants, die ga ik nu ook niet meer doen, maar het is wel handig om alvast te weten welke ik het beste kan gebruiken op 85, zodat ik er tijdens het levellen en de dungeons al rekening mee kan houden. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:23

Guldan

Thee-Nerd

Ik ben ook al een poos aan het spelen met een Retribution Paladin (lvl 61), echter is het soms wel handig om te weten waar je het gemakkelijkst kan levelen in WOW. Ik kreeg van een vriend deze link:

http://media.mmo-champion...10/november/levelflow.jpg

Volgens mij is deze ook up to date gezien de +80 levels in de kaart.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Teunis schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:34:
-weekend-

ik ben behoorlijk opgeschoten met de nieuwe loremaster title
East Kindgom klaar (behalve WPL door de gebugde Uther's Blessing chain)
Ben nu 4 minipets rijker
-Brazie's Sunflower
-Withers
-Mr. Grubbs
-Tiny Firefly (deze is te krijgen in Burning Steppes, deze zone opent door quest in searing gorge :S)

Nog stuk of 7 zone's in kalimdor te gaan

I.m.o, de beste zones

1) badlands
2) STV (beide nu)
3) darkshore

minste

-Arti highlands
-Sithilus

Tot zover, geweldig alle fased zones etc. erg leuk om te zien.
Snap wel dat ze outland niet gedaan hebben, maar wel jammer dat ze niet Draenei, Blood elf start zones niet mee hebben genomen.

Verder is grote groep van mijn eerste guild nu horde gegaan, moet zelf nog knop doorhakken of ik met blood elf kan leven.
zal ieder geval moeten wachten tot de east & kalimdor lore gedaan hebt anders reset het allemaal (althans die kans is er)
Not Fireflies, Flameflies
Guldan schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:50:
Ik ben ook al een poos aan het spelen met een Retribution Paladin (lvl 61), echter is het soms wel handig om te weten waar je het gemakkelijkst kan levelen in WOW. Ik kreeg van een vriend deze link:

Kijk nu eens naar de watermark in dat plaatje, en de topic starter van deze reeks? ;).
Yep, nieuw en up to date.

[ Voor 20% gewijzigd door Darkangle op 29-11-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Teunis: in Silithus is niets veranderd. Redelijk logisch dat je die zone dan minder vindt. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
NMe schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:04:
Teunis: in Silithus is niets veranderd. Redelijk logisch dat je die zone dan minder vindt. :P
Zelfde met Arthi highland is ook niks aangedaan,

moet wel zeggen de quest tracker is goed gedaan, had wel voor de non-quest readers beter gekunt
zoals vervuldig, dat je mount/cannon/boat had moeten gebruiken om ergens te kommen/quest te doen
maar quest geeft dan alleen de eind-zone aan.
regelmatig op plekken gestaan, toch maar quest te lezen om dan te ondekken dat bij quest starter op mount had moeten stappen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Laatst online: 31-08 11:53
Mektheb schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:15:
oftopic : ladies and gentleman we got em ! appartementje :D
gratz ;)

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Goede reden om vooral minder te rechtsklikken op quest mobs en zo snel mogelijk op accept klikken. ;) Dark Legacy Comics had daar nog een leuke comic over, kan hem alleen mobiel niet echt opzoeken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Laatst online: 09-09 11:45
Guldan schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:50:

Die map is door ons aller Rakkerzero (topic / thread starter op dit forum) gemaakt.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Mektheb schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:15:
oftopic : ladies and gentleman we got em ! appartementje :D
GZ mate!!

Wanneer is de house-warming?!?
In dit opzicht is een house warming een heel stel pc's die samen WoW aan het spelen is!! 8)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
NMe schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:29:
Goede reden om vooral minder te rechtsklikken op quest mobs en zo snel mogelijk op accept klikken. ;) Dark Legacy Comics had daar nog een leuke comic over, kan hem alleen mobiel niet echt opzoeken. :P
So true. De lore (ook van de simpelere non-chain quests) voegt zo veel aan het spel toe imho. Het is het verschil tussen: Quest 328: sla x keer beestje y dood en het idee dat je echt aan het RPGén bent.
Kijk, als je alle quests al een keer gedaan hebt (Seeker, Loremaster etc.) dan wil je met je 2e 3e, 4e etc. lvl 80 echt wel doorraggen, maar ik ga met mijn main nu wel weer alle nieuwe quests lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
bazkar schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:47:
[...]

So true. De lore (ook van de simpelere non-chain quests) voegt zo veel aan het spel toe imho. Het is het verschil tussen: Quest 328: sla x keer beestje y dood en het idee dat je echt aan het RPGén bent.
Kijk, als je alle quests al een keer gedaan hebt (Seeker, Loremaster etc.) dan wil je met je 2e 3e, 4e etc. lvl 80 echt wel doorraggen, maar ik ga met mijn main nu wel weer alle nieuwe quests lezen :)
En als je met je main gaat, kan je een heel verhaal binnen korte tijd lezen, omdat je er letterlijk keihard doorheen ragt.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

bazkar schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:47:
[...]

Nou ja, sommige quests zullen altijd dat karakter blijven houden. Dat zijn die quests die zonder echte context binnen de grote verhaallijn vragen om een of andere massamoord op beast x of cultist faction y. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdagavond een undead hunter aangemaakt grotendeels tegen de verveling. Man, wat is het questen verbeterd, de quests die je oppikt door bepaalde mobs neer te leggen of in een bepaald gebied terecht te komen is geniaal. Net zoals de quests die je vanop afstand krijgt door bvb Sylvanas in Silverpine, geniaal gewoon. Ook de verscheidenheid is fantastisch, de quest waar je sylvanas en hellscream bezig ziet tegen elkaar, de quest waar je je moet verstoppen in een kast terwijl je worgen leaders afluistert, de quest waar je door een val'kyr teruggevlogen wordt naar waar je de quest genomen had.

Echt het levelen is fantastisch. Als top of the bill dan met mijn random group in deadmines terecht gekomen. <3

Had niet gedacht dat ik het zou zeggen, maar levelen is LEUK !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Misschien een domme vraag, misschien ook wel niet.

Na tijdje zoeken over pvp en de veranderingen in Cata ben ik er achter dat met honor de een na laatste Tier qua PVP armor te halen is en met de nieuwe points die nieuwste Tier

Echter is het me niet duidelijk wat op het moment het sterkste armor voor lvl 80 PVP is en waar je dit op pikt. Tevens kan ik geen lijst vinden met wat die nou precies kost qua honor. alleen het oude honor systeem staat op een lijstje qua kosten. Kan iemand mij laten weten welke pvp sets de "instap" set is en welke de "uber" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom zou je de level 80 sets nog kopen als je over 8 dagen je eerste level 85 gear kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Laatst online: 11-09 15:28
NMe schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:49:
Waarom zou je de level 80 sets nog kopen als je over 8 dagen je eerste level 85 gear kan kopen?
Omdat sommige gear je net even sneller door de eerste lvls heen helpt.
En je op 85 veel sneller JP krijgt in randoms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

kleefei schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:56:
[...]

Omdat sommige gear je net even sneller door de eerste lvls heen helpt.
En je op 85 veel sneller JP krijgt in randoms
Ik verving op alpha en beta mijn ICC-epics al bij de eerste paar quests en liep dus vrijwel meteen al in het groen rond. Daarnaast had hij het over PvP-gear en niet over PvE. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:58:
[...]

Ik verving op alpha en beta mijn ICC-epics al bij de eerste paar quests en liep dus vrijwel meteen al in het groen rond. Daarnaast had hij het over PvP-gear en niet over PvE. ;)
Indeed, voor het feit om setjes te spaaren zou ik het nog kopen maar verder niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Teunis schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:21:
[...]

Zelfde met Arthi highland is ook niks aangedaan,

moet wel zeggen de quest tracker is goed gedaan, had wel voor de non-quest readers beter gekunt
zoals vervuldig, dat je mount/cannon/boat had moeten gebruiken om ergens te kommen/quest te doen
maar quest geeft dan alleen de eind-zone aan.
regelmatig op plekken gestaan, toch maar quest te lezen om dan te ondekken dat bij quest starter op mount had moeten stappen :'(
qua quests eventueel niet, maar ik kan me dat UD kampje en die shortcut naar hinterlands niet echt herinneren :P
inmiddels zelf alwer level 36 met mijn UD warlock, gaat echt smerig hard, dungeons quests die al ruim 7k xp geven ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Laatst online: 11-09 15:28
NMe schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:58:
[...]

Klopt, alleen bijvoorbeeld de Gun of throw op item level 270 heb je niet zo snel uit quests, en deze heeft toch goede stats.
Ik zei ook niet dat hij/zij volledig in pvp gear moet gaan lopen. Maar een paar moeilijke items is natuurlijk altijd handig als je net lvl 80 bent geworden en je straks verder moet gaan lvlen. Zeker omdat je nu toch "niets beters" te doen hebt en je straks op 85 veel sneller meer punten verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

voor de mensen die nog willen, cata CE lijkt bij de FRS weer bestelbaar

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
mijn gedachte om een lvl80 pvp set te halen is omdat ik op lvl 80 door wil gaan met pvp richting lvl85 en later de Rated BG wil gaan doen. Op het moment heb ik nog helemaal geen pvp armor dus lijkt me een epic setje pvp armor een mooi begin.

http://eu.wowarmory.com/c...?r=Anachronos&cn=Shaliana (dit is mijn char)

Met dit armor denk ik dat ik constant ge oneshot wordt in pvp op lvl 80.
Of kan ik beter mijn honor bewaren voor lvl 85 en dan de een na nieuwste tier proberen te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hunternoobvraagje

Btw, klopt het dat ik moet wachten tot lvl18 om een tweede pet te kunnen tamen ?

Had graag eens getest hoe dit in zijn werk ging, maar toen ik dit gisteren probeerde zei hij me 'You got too many pets allready'. Waarschijnlijk iets doms maar heb geen idee. Toen ik naar stablemaster ging kijken zag ik dat mijn spider het eerste vakje in beslag neemt maar verder kan ik daar niet aan veranderen.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dyoma schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:16:
mijn gedachte om een lvl80 pvp set te halen is omdat ik op lvl 80 door wil gaan met pvp richting lvl85 en later de Rated BG wil gaan doen. Op het moment heb ik nog helemaal geen pvp armor dus lijkt me een epic setje pvp armor een mooi begin.

http://eu.wowarmory.com/c...?r=Anachronos&cn=Shaliana (dit is mijn char)

Met dit armor denk ik dat ik constant ge oneshot wordt in pvp op lvl 80.
Of kan ik beter mijn honor bewaren voor lvl 85 en dan de een na nieuwste tier proberen te halen?
Ik weet bijna wel zeker dat quest rewards en drops die je vind naar 85 beter zijn voor lvl 85 pvp dan de 80 pvp gear.

Edit: lezen |:( Misschien dat het dan inderdaad wel slim is, maar ik denk toch dat je dan beter even 1-2 leveltjes kan questen en die gear dan kan gebruiken.

Oh: Ik word in mijn druid tank gear en spec ge2shot, dus dat is niet raar.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dutchman! schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:11:
[...]

Je zal op de alt op die server die je wel met success in kan loggen een support melding (ticket) moeten maken dat je andere karakter vast zit. Een GM zal die dan binnen korte tijd naar een stad teleporten, meestal kan je dan weer succesvol inloggen. Het gebeurt wel eens dat je char ergens vast komt te zitten, niet vaak, als het gebeurd is het meestal in een dungeon. Laatst nog kwam mijn main in Gundrak vast te zitten, iedere keer als je inlogt direct een disconnect terwijl de rest van mijn toons wel werkte. Ticket aangemaakt, binnen 10 minuten een GM aan de chat met de melding dat hij mijn toon in Shatt had gedropt.
Maar het ligt echt aan die area, ik ben speciaal nog met een andere char van lvl 17 daar heen gelopen (zelfs andere realm) en kreeg precies hetzelfde.

Dat diamond/ruitje eiland boven Oggrimar wat nieuw is na de laatste major update.

Ik heb ook gelezen dat het een veel voorkomend probleem is en dat de technische dienst er niets aan doet behalve de standaard meuk: latest drivers, contact your ISP geneuzel verteld.
En ergens anders weer meld dat het een heel isolated problem is, dat het aan de router kan liggen aan je videokaart aan je netwerk kabel aan de ISP aan de graphical settings aan de OS, heel isolated hoor.

Schijnt ook zo te zijn dat bijna 70% wel last heeft en de overige niet, dus het is eigenlijk een heel groot probleem, maar ze doen er niets aan.

Dit heb ik allemaal van andere Forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:26:
Hunternoobvraagje

Btw, klopt het dat ik moet wachten tot lvl18 om een tweede pet te kunnen tamen ?

Had graag eens getest hoe dit in zijn werk ging, maar toen ik dit gisteren probeerde zei hij me 'You got too many pets allready'. Waarschijnlijk iets doms maar heb geen idee. Toen ik naar stablemaster ging kijken zag ik dat mijn spider het eerste vakje in beslag neemt maar verder kan ik daar niet aan veranderen.

Hunters hebben max 5 actieve Petslots die je waar dan ook kan roepen (dus zonder hulp van een stable master)

Naast deze 5 slots bestaat er ook nog de zgn stable waar je je pets kan stallen bij een stablemaster.

Omdat je begint met 1 actieve petslot kan je dus geen 2e pet tamen. Je zal dus je pet moeten stallen in de stable om een plek vrij te maken. Dit doe je door je pet te verslepen van je petslots naar je stable. Even praten met een stablemaster en de rest wijst zich vanzelf. Naar mate je verder levelled krijg je meer actieve petslots. Je zal het nu nog even moeten doen met 1 actieve petslot.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bulls schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:42:
[...]

Schijnt ook zo te zijn dat bijna 70% wel last heeft en de overige niet, dus het is eigenlijk een heel groot probleem, maar ze doen er niets aan.
Willekeurige cijfers verzonnen door klagende spelers betekenen niet zo veel natuurlijk. En "ze doen er niets aan" is ook zoiets populistisch. Dat jij niet ziet dat ze eraan werken wil niet zeggen dat ze het niet doen. Aszhara is Blizzard's lowlevel paradepaardje voor Cataclysm i.v.m. het feit dat dat de plek is waar nieuwe goblins heen gestuurd gaan worden. Dat hebben ze echt volgende week wel gefixt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:54:
[...]

Hunters hebben max 5 actieve Petslots die je waar dan ook kan roepen (dus zonder hulp van een stable master)

Naast deze 5 slots bestaat er ook nog de zgn stable waar je je pets kan stallen bij een stablemaster.

Omdat je begint met 1 actieve petslot kan je dus geen 2e pet tamen. Je zal dus je pet moeten stallen in de stable om een plek vrij te maken. Dit doe je door je pet te verslepen van je petslots naar je stable. Even praten met een stablemaster en de rest wijst zich vanzelf. Naar mate je verder levelled krijg je meer actieve petslots. Je zal het nu nog even moeten doen met 1 actieve petslot.
Thx voor de grondige uitleg !

Zal ik gewoon verder gaan zoals ik bezig was en wachten op die Call 2nd Pet, komt toch op lvl 18 dacht ik (3 bubbles away O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op maandag 29 november 2010 @ 08:21:
Gilneas rep..Leverd dat nog leuke goodies op? want volgens mij is er geen Alliance versie vd Trike neem ik aan?
NMe schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:28:
[...]

Levelen doe je sowieso in een damage spec, en dan hou je dus alleen retri over. Als je op de level cap zit kun je altijd nog voor een andere spec kiezen. ;)

Tanken is trouwens moeilijker dan healen.
Daar kan je als paladin oo knog het een en het ander mee schipperen hoor,hoe het met de andere hybrid's is weet ik niet echt want speel voornamelijk op mn pally en heb dus niet zoveel kijk op de andere hybrids vanuit de 1e persoon :)

maar met de tools die we er in cataclysm bijkrijgen kan je leuk tweaken en voor het eerst wordt dan de "ShockaDin" specc toch echt bruikbaar als ranged Dmg dealer/Healer combo..en de crits die ik tot nu toe op de beta heb mogen aanschouwen van mijn Twin peaks maatje zijn behoorlijk lekker :D

daarnaast pvp ik sinds patch 4.0.1. in de Protection spec omdat ik door de veranderingen de intresse in Retri een beetje verloren ben en kwa dmg dealing heb ik niets te klagen,ok het is wat minder dan in Retri spec maar dat wordt weer recht getrokken door meer Survivalbility en nog belangerijker --> utillity maar voor Pve zal ik op dit moment Nme toch echt ik het gelijkstellen en je Retri adviseren als spec,voor lvlen kan prot ook maar Holy zou ik daarvoor afraden to min.lvl 83 :D (dan komen de goodies) _/-\o_
Dyoma schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:32:
Misschien een domme vraag, misschien ook wel niet.

Na tijdje zoeken over pvp en de veranderingen in Cata ben ik er achter dat met honor de een na laatste Tier qua PVP armor te halen is en met de nieuwe points die nieuwste Tier

Echter is het me niet duidelijk wat op het moment het sterkste armor voor lvl 80 PVP is en waar je dit op pikt. Tevens kan ik geen lijst vinden met wat die nou precies kost qua honor. alleen het oude honor systeem staat op een lijstje qua kosten. Kan iemand mij laten weten welke pvp sets de "instap" set is en welke de "uber" is?
Belangerijk is om te weten of je op een PvP of PvE realm is want op een PvP realm wordt je gewoon vies aangepakt als je in PvE gear loopt,helemaal met lvlen en de resillience op de gemiddelde pvp set leverd je +/- zo'n 40% minder dmg op :) zit je op een pve realm dan zou ik gewoon de pvp gear laten voor wat ie is ,lekker lvlen en je zuurverdiende honor bewaren voor als je lvl 85 bent :D

op het moment is de Relentless set het instap model maar aangezien iedereen nu Wrathfull heeft is dat het instap model geworden :) je kan het gewoon bij de arena vendor in bijv.dalaran kopen voor honor (staan rode letters onder dat je een rating nodig hebt maar geloof me je kan het gewoon kopen) nog een reden om geen Relentles te kopen is dat je dan een dief van je eigen portemonnee bent aangezien je voor een klein beetje meer honor gewoon item lvl 270 (wrathfull) set items kan kopen ipv de item lvl 251 (relentless) de wapens zijn echter alleen verkrijgbaar in item lvl 264 waarvan je voor een 2hander iets meer dan 2000 honor kwijt bent en een 1hander iets meer dan de helft daarvan :D shields zijn echt achterlijk goedkoop (300 honor)

maar ik zou gewoon sparen sparen en nog eens sparen en dan in cataclysm als je bijna 85 bent een instapsetje halen bij een bevriende blacksmith en dan 1 voor 1 die dingen vervangen door de nieuwe gear waar je de rated bg's mee induikt :D in het begin zullen daardoor de raidguilds het kleine voorspongetje hebben doordat ze superieure gear uit instances halen maar naar een paar weekjes druk grinden draait dat om in het voordeel van de PvPers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Viva, Bedankt voor de uitleg

Ik speel op een PVE server dus dan bewaar ik de points mooi tot ik lvl 85 ben. Haal dan de een na laaste tier set en ga dan Rated BG farmen voor de nieuwste set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Shields zijn volgens mij zelfs 70 honor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Roshnak schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:21:
Shields zijn volgens mij zelfs 70 honor?
Yep, Jammer dat ik een staff draag, anders had ik em ook gedragen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
NMe schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:57:
[...]

Willekeurige cijfers verzonnen door klagende spelers betekenen niet zo veel natuurlijk. En "ze doen er niets aan" is ook zoiets populistisch. Dat jij niet ziet dat ze eraan werken wil niet zeggen dat ze het niet doen. Aszhara is Blizzard's lowlevel paradepaardje voor Cataclysm i.v.m. het feit dat dat de plek is waar nieuwe goblins heen gestuurd gaan worden. Dat hebben ze echt volgende week wel gefixt. :)
Nouja het alweer gebeurd, Ben op een andere server opnieuw begonnen lvl 15 Elf en gelijk naar Eastern Kingdom gegaan, en nu heb ik alweer een Disconnected "stuck" in Elwyn Forrest. Realm Chamber of Aspects.

Dus nu kun je elke dag een GM aanvragen? Je mag toch wel verwachten dat een MMO die ZEVEN jaar draait toch wel zulke onnozele errors gefixed heeft? Doe dan een rollback ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 21:16
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:26:
Hunternoobvraagje

Je kan geen nieuwe pet vangen als je al een pet bij hebt.
Je moet eerst je oude pet verwijderen of in een stal plaatsen.

Althans zo was het vroeger toch (heb al een tijdje geen hunter meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bulls schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:18:
[...]

Nouja het alweer gebeurd, Ben op een andere server opnieuw begonnen lvl 15 Elf en gelijk naar Eastern Kingdom gegaan, en nu heb ik alweer een Disconnected "stuck" in Elwyn Forrest. Realm Chamber of Aspects.

Dus nu kun je elke dag een GM aanvragen? Je mag toch wel verwachten dat een MMO die ZEVEN jaar draait toch wel zulke onnozele errors gefixed heeft? Doe dan een rollback ofzo.
Een rollback die alle changes in de wereld weer ongedaan maakt en die vereist dat bepaalde verwijderde data weer opnieuw gedownload wordt? Ja, goed plan! ;)

Je moet niet elke dag een GM aanschieten. Je moet ook niet zeuren op forums. Als het echt zo'n groot probleem is als je beweert dan hebben ze het voor volgende week vanzelf wel gefixt. Zo niet, dan zou ik toch eens mijn addons gaan verdenken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
varkenspester schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:20:
Je kan geen nieuwe pet vangen als je al een pet bij hebt.
Je moet eerst je oude pet verwijderen of in een stal plaatsen.

Althans zo was het vroeger toch (heb al een tijdje geen hunter meer).
Dat is nu iets veranderd. Elke XX lvl krijg je een 'slot', tot 5 sloten op lvl80 (6 krijg je op 83 dacht ik). Dat zijn je pets die je altijd bij je kan hebben, dus tot 5 pets kan tamen zonder steeds met je stable gast te moeten praten.
NMe schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:20:
Je moet niet elke dag een GM aanschieten. Je moet ook niet zeuren op forums. Als het echt zo'n groot probleem is als je beweert dan hebben ze het voor volgende week vanzelf wel gefixt. Zo niet, dan zou ik toch eens mijn addons gaan verdenken. ;)
Pet talent-tree is al bugged sinds nieuwe pet-systeem, hebben ze ook nog nooit wat aan gedaan buiten systeem 'reset' en je mag je bugged pets vrolijk vervangen. Hunter uit m'n guild loopt rond met een bugged Loque (spent 20, maar talenttree zelf is leeg), enige wat een GM kan vertellen is je pet disbanden en een nieuwe halen.. Natuurlijk 'even' nieuwe Loque halen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:25:
[...]

Pet talent-tree is al bugged sinds nieuwe pet-systeem, hebben ze ook nog nooit wat aan gedaan buiten systeem 'reset' en je mag je bugged pets vrolijk vervangen. Hunter uit m'n guild loopt rond met een bugged Loque (spent 20, maar talenttree zelf is leeg), enige wat een GM kan vertellen is je pet disbanden en een nieuwe halen.. Natuurlijk 'even' nieuwe Loque halen? :P
Nogmaals, dat ze er nog niks aan gedaan hebben wil niet zeggen dat ze er niet mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:23

Guldan

Thee-Nerd

[...]

.....
Je hebt het vast al geprobeerd.. maar je kan ook je heartstone gebruiken. Mijn vriendin had ook hetzelfde, na het inloggen steeds weer disconnected. Toen ff de hearstone gedaan, en toen kon ze weer verder.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Patient: Als ik hier druk doet het zeer doctor.
Doctor: Niet meer daar drukken dan, he?

Maar, alle gekheid op een stokje, dat zal wel zeer binnenkort verholpen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

1. De game is pas vanaf 11 februari 2005 officieel gereleased in Nederland/Europa.
2. Nieuwe content zorgt altijd voor onvoorziene fouten, dat de servers nu zonder problemen blijven lopen vind ik al erg netjes.
3. Oproepen tot een rollback klinkt wel wat onnozel.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik ben lvl80 en dus is er nu uiteraard geen XP voor mij te behalen. Met oog op de komst van Cataklysma.....heeft het zin om nu m'n hele questlog te vullen met quests, deze te completen en als Cata uit is deze allemaal in te leveren om in het begin snel wat XP te scoren? Of werkt dat niet?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
temp00 schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:02:
Ik ben lvl80 en dus is er nu uiteraard geen XP voor mij te behalen. Met oog op de komst van Cataklysma.....heeft het zin om nu m'n hele questlog te vullen met quests, deze te completen en als Cata uit is deze allemaal in te leveren om in het begin snel wat XP te scoren? Of werkt dat niet?
Hmm interessante gedachte. Volgensmij gaat dit niet werken, aangezien je reward volgensmij vast ligt op het moment dat je de quest accept. Dus op het maximale lvl wordt dit van xp omgezet in gold, dus op het moment dat je bij de release je quests inlevert dat je dan alleen maar gold krijgt en geen xp. Dit is maar een gedachtengang weet niet of dit goed is.

edit:

Hieronder staat dat het wel mogelijk is, nvm dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 29-11-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 17:57

Osxy

Holy crap on a cracker

temp00 schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:02:
Anders dan mijn bovenbuurman zegt kan dit wel.
Echter levert het weinig op, de questen leveren veel minder XP op dan de begin questen van de nieuwe gebieden. Daarnaast moet je eerst de halve wereld afvliegen om dat questlog leeg te maken.

XP/uur bekeken ben je beter af gewoon direct te gaan questen in nieuwe gebieden.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Bartske schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:06:
[...]

Hmm interessante gedachte. Volgensmij gaat dit niet werken, aangezien je reward volgensmij vast ligt op het moment dat je de quest accept. Dus op het maximale lvl wordt dit van xp omgezet in gold, dus op het moment dat je bij de release je quests inlevert dat je dan alleen maar gold krijgt en geen xp. Dit is maar een gedachtengang weet niet of dit goed is.
Het is wel mogelijk met daily quests. Ik ga in ieder geval in het weekend voor 7 december mijn quest log vullen met 25 quests en zorgen dat ik ze gedaan heb. Op 7 december als Cataclysm live is, complete ik ze en krijg daar dus xp voor. Argent Tournamet zijn er al bijv. behoorlijk wat die mooi dicht bij elkaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Osxy schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:10:
[...]

Anders dan mijn bovenbuurman zegt kan dit wel.
Echter levert het weinig op, de questen leveren veel minder XP op dan de begin questen van de nieuwe gebieden. Daarnaast moet je eerst de halve wereld afvliegen om dat questlog leeg te maken.

XP/uur bekeken ben je beter af gewoon direct te gaan questen in nieuwe gebieden.
^^ dit.

Te meer omdat je door het rondje dat je moet vliegen met je 25 dailies die je inlevert zo'n half uur tot een uur kwijt bent (minstens). Daarna moet je nog naar je capital om je flight license en professions te halen, en om van daaruit naar je questing area te gaan. :P Je zit dan wel heel erg achter de rest aan te hobbelen, met alle waits for respawns van dien. :P

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 29-11-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 17:57

Osxy

Holy crap on a cracker

NMe schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:15:
[...]

^^ dit.

Te meer omdat je door het rondje dat je moet vliegen met je 25 dailies die je inlevert zo'n half uur tot een uur kwijt bent (minstens). Daarna moet je nog naar je capital om je flight license en professions te halen, en om van daaruit naar je questing area te gaan. :P Je zit dan wel heel erg achter de rest aan te hobbelen, met alle waits for respawns van dien. :P
Ik heb zojuist besloten dat ik volgende week dinsdag ziek ben :+ Bij TBC en wrath braaf geweest, dit keer echt NO-LIFEN lolz.

Eerste paar dagen alleen maar grinden met me skinner, GOUD GOUD GOUD!

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 11:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Osxy schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:18:
[...]

Ik heb zojuist besloten dat ik volgende week dinsdag ziek ben :+ Bij TBC en wrath braaf geweest, dit keer echt NO-LIFEN lolz.

Eerste paar dagen alleen maar grinden met me skinner, GOUD GOUD GOUD!
Ik ga alleen in de ochtend even gezellig doen tot de winkel open gaat.. ow, das om 9 uur zie ik nu...
nou dat ene uurtje neem ik dan ook maar voor lief.... 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 11-09 22:23
Ik heb als het goed is vanaf volgende week gewoon 2 weken vrij dus voor mij veel Cata content. Deze week maar eens Rep gaan farmen voor goblins, maar moet ook nog mijn druid lvl'en en mijn vriendin helpen.

[ Voor 37% gewijzigd door SpoekGTi op 29-11-2010 16:32 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
NMe schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:20:
[...]

Een rollback die alle changes in de wereld weer ongedaan maakt en die vereist dat bepaalde verwijderde data weer opnieuw gedownload wordt? Ja, goed plan! ;)

Dakreal schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:51:
[...]

1. De game is pas vanaf 11 februari 2005 officieel gereleased in Nederland/Europa.
2. Nieuwe content zorgt altijd voor onvoorziene fouten, dat de servers nu zonder problemen blijven lopen vind ik al erg netjes.
3. Oproepen tot een rollback klinkt wel wat onnozel.
Een Rollback is niet voor de hele wereld maar gewoon voor je character, gewoon even 10 minuten terug ben je iets experience en loot kwijt, en je staat op een andere plek. Niets speciaals of ergs aan.

Ik heb trouwens al een GM gehad die 2 van mn toons heeft verplaatst, maar de laatste waar ik net mee crashte in Elwynn Forest was dood en die is dus nogsteeds stuck omdat hij naar de corpse werd geteleported op de crash plek.

Ik moest die plaatsen vermijden zei de GM, maar dit is nu al een 3e stuck in 4 dagen dat ik het spel doe (en nee ik ben geen trial meer) Ik was al speciaal naar de Alliance gegaan om Oggrimar te ontlopen met Azshara en nu heb je bij Elwynn Forrest hetzelfde waar je vlakbij begint.

Maar natuurlijk heeft niemand er last van want die hebben allemaal 10 lvl 80 chars en staan te trappelen voor het hek van de lvl 81 - 85 areas.
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!