Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yogscast _/-\o_ , al aardig wat uurtjes mee gevuld als ik me weer eens loopt te vervelen op werk.

Maar inderdaad 25 daily's en everfrost chips werken dus ook. , en dan meteen door naar Vashir en Hyjal helemaal overslaan , zo ga ik het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Bulls schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:42:
Maar natuurlijk heeft niemand er last van want die hebben allemaal 10 lvl 80 chars en staan te trappelen voor het hek van de lvl 81 - 85 areas.
Ik ben 3x opnieuw begonnen sinds de patch, 1x een Bloodelf en 2x een Human, daarnaast met mijn highlevel in Elwynn geweest; nog niet één keer een crash of stuck probleem gehad....

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vraagje:
Is het ook mogelijk dat een vriend mij recruit als ik gewoon een volledige wow account heb??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Goed, ondanks dat ik al ben voorgegaan door verschillende posters over hun belevingen in de nieuwe zones wil ik toch mijn steentje bijdragen. Vooral ook omdat ik volgens mij nog niet echt de horde kant van de verschillende questlines en zones heb langs zien komen.

Ik ben op mijn main begonnen in Silverpine. Silverpine was in mijn ogen altijd al een leuke zone, vol met lore en redelijk aaneengesloten questlines die het verhaal van de zone goed wisten te verwoorden. De veranderingen... zijn immens, en redelijk briljant! Ik was echt onder de indruk van de gehele verhaallijn, en was, ondanks dat ik natuurlijk een tikkeltje hoog level was voor de zone, echt betrokken bij het verhaal. Grofweg gaat het om de nieuwe generatie Forsaken, en alles wat daarbij komt kijken, zowel in positieve als negatieve zin... Ik zal verder niet spoilen, ondanks dat bepaalde feiten al vrijgegeven zijn, maar het tweede deel van de verhaallijn voert je onder andere Gilneas in, en vanaf dat punt gebeuren er echt coole dingen... Van alle zones die ik tot nu toe heb gespeeld is dit verreweg de meest Epic zone.

Vervolgens word je in Hillsbrad gedumpt. Gankfest 2010? NUH UH! Alliance is echt volledig weggevaagd. Je wordt aan de hand van drie NPCs die je direct in het begin van de zone al tegenkomt door de zone heen geholpen, en in tegenstelling tot Silverpine heeft deze zone een behoorlijk hoge Comedy factor. Het einde daarentegen is weer behoorlijk serieus, en je verlaat de zone met een behoorlijke klapper... Zeer vermakelijke zone.

Dan Arathi Highlands. Behalve een nieuwe questhub voor de Horde zijn er vrijwel geen nieuwe quests, je rent je het leplazarus tussen de nieuwe hub en Stromgarde, en je eindigt met dezelfde saaie grindquests in Hammerfall. Op het behalen van de achievement voor je Loremaster titel na zou ik deze zone skippen. Boring, grindy, niets nieuws.

Goed, snel door naar Hinterlands. Een stuk beter dan Arathi, hoewel er niet veel nieuwe quests in deze zone zijn gestopt. De flow van quests is wel een stuk beter. Je begint aan de kust en wordt daarna pas in <die enorme troll zone met al die trappen> gedumpt, waarbij de resitijd ernstig verkort wordt door een handige teleporter. Je eindigt de zone min of meer in het centrum van de map, met de weer in ere herstelde quest om die enorme spin in dat kleine meertje te summonen. Licht arachnofobisch aangelegde mensen zullen snel weg willen nadat ze hiermee klaar zijn :> Omdat ik Hinterlands altijd een prettige zone heb gevonden heb ik Hinterlands wel als prettig ervaren, maar ik kan me voorstellen dat je de zone ook behoorlijk grindy vinden.

WPL tijd! Deze zone is weer totaal veranderd. Ik ben misschien 3 quests tegengekomen die er voorheen al in zaten, maar de rest is echt totaal veranderd. Beginnend in Andorhal, vervolgens het terugveroveren van de inmiddels gecleansede farms voor de horde, weer een tripje naar Andorhal met een verrassende cameo, en eindigend met werk voor de Argent Crusade en Zen'Kiki (lol!). Leuke zone, goede flow, af en toe een leuke quest (spinnen 'herderen' op de rug van een paard) maar vooral een leuk verhaal.

Silverpine en Hillsbrad: zeer de moeite waard. Arathi: avoid like the plague. Hinterlands en WPL: ok.

TBC.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twylight schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:09:
Vraagje:
Is het ook mogelijk dat een vriend mij recruit als ik gewoon een volledige wow account heb??
Nee, een recruit/invite is altijd voor een nieuw account. Jij kan wel die vriend recruiten als hij nog geen account heeft.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Bulls schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:42:
[...]

[...]

Een Rollback is niet voor de hele wereld maar gewoon voor je character, gewoon even 10 minuten terug ben je iets experience en loot kwijt, en je staat op een andere plek. Niets speciaals of ergs aan.

Ik heb trouwens al een GM gehad die 2 van mn toons heeft verplaatst, maar de laatste waar ik net mee crashte in Elwynn Forest was dood en die is dus nogsteeds stuck omdat hij naar de corpse werd geteleported op de crash plek.

Ik moest die plaatsen vermijden zei de GM, maar dit is nu al een 3e stuck in 4 dagen dat ik het spel doe (en nee ik ben geen trial meer) Ik was al speciaal naar de Alliance gegaan om Oggrimar te ontlopen met Azshara en nu heb je bij Elwynn Forrest hetzelfde waar je vlakbij begint.

Maar natuurlijk heeft niemand er last van want die hebben allemaal 10 lvl 80 chars en staan te trappelen voor het hek van de lvl 81 - 85 areas.
Een vriend van mij is gisteren ook begonnen met levelen van een lock. Hij heeft nergens last van. Tevens heb ik ook nergens last van in Ogrimmar (netzoals alle andere 500 hordies die in Ogrimmar staan). Je hebt het waarschijnlijk al geprobeerd maar:

1. Clear je WTF folder.
2. leeg je UI folder.

Dit wil vreemde errors wel eens verhelpen.
Hetgeen wat jij denkt te hebben had ik ook op de beta server van Cataclysm, in Azshara en portal gebieden. Maar die waren daar al opgelost. Misschien dat het nu toch weer de kop heeft opgestoken.
Dergelijke problemen streven ze altijd binnen een week opgelost te hebben en soms zelfs eerder.

Ik denk dat a.s. woensdag dan ook een hotfix aanwezig zal zijn.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:57:
[...]

Yogscast _/-\o_ , al aardig wat uurtjes mee gevuld als ik me weer eens loopt te vervelen op werk.

Maar inderdaad 25 daily's en everfrost chips werken dus ook. , en dan meteen door naar Vashir en Hyjal helemaal overslaan , zo ga ik het doen.
Je weet dat de beta enhanced XP systeem heeft? Dus het gaat wel werken maar je krijgt wel minder xp dan hij daar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:47
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:26:
[...]

Je weet dat de beta enhanced XP systeem heeft? Dus het gaat wel werken maar je krijgt wel minder xp dan hij daar krijgt.
Neen hoor, in deze video zal het zijn zoals het op de live servers zal zijn 7 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paterpor schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:37:
[...]

Neen hoor, in deze video zal het zijn zoals het op de live servers zal zijn 7 december.
Hmn, heb nog even wat gezocht maar blijkbaar is het dus nog niet helemaal duidelijk of de beta XP ook de live XP zal zijn. Kan zo snel geen bron vinden vanuit Blizzard zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik hoop het niet, maar ik ga er van uit dat wanneer cata ruim een maand uit is de eerste nerfs al weer uitkomen.

Mmo-champion en andere fora's zullen weer volstaan met berichten van randdebielen dat de dungeons en raids veels te moeilijk zijn en daarom zullen ze er weer een 20min zergfest van maken.

Ik mag hopen van niet, maar blizzard kennende zal dit niet onwaarschijnlijk zijn.

Zou echt geweldig zijn als ze alles weer een beetje bij het oude hielden, zoals in vanilla. Ook ben ik van mening dat het een topplan was voor remove van de portals in dalaran. Heel trade loopt nog te zeiken van, where the fuck are the portals, where are the portals, why the fuck did blizz that. Al die stomme casuals en noobs kunnen me wat op den duur.

Zwoegen en leren zal je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Nu ik bijna iedere dag hier een aantal pagina's lees begint het weer te kriebelen. Tijd lang niet meer kunnen spelen ivm verhuizen en klussen.

Wat ik voor mezelf al weet is dat ik opnieuw zal beginnen. Met al die nieuwe content wordt levelen dubbel zo leuk. Daarnaast zal ik waarschijnlijk de overstap maken naar de alliance, heb eerst altijd horde gespeeld dus nog meer nieuwe dingen. Enige waar ik nog over twijfel is de class, waarschijnlijk een druid of een paladin. Waarom? Kan mezelf healen en ik kan alle 3 de rollen in een dungeon uitvoeren, lekker versatile dus.

Hebben mensen nog tips waarom ik de één boven de ander moet verkiezen? Bij paladin spreekt mij prot en holy het meeste aan. Bij een druid cat dps en balance dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:04:
Teunis: in Silithus is niets veranderd. Redelijk logisch dat je die zone dan minder vindt. :P
In Silithus is weldegelijk wat veranderd. Ruins of Ahn'Qiraj is net als Zul'Gurub weg als raid. Ruins of Ahn'Qiraj is ook net als een Zul'Gurub een questing area geworden. Verder kun je prima levelen in Silithus dit keer. Het is niet dat je nu helemaal afgelegen bent van de rest van wereld. In Silithus is een portal toegevoegd waardoor je als je lvl 58-60 bent gewoon naar The Blasted Lands kunt om vervolgens Outlands in te gaan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik bedoelde dat er veel quests uit Silithus gewoon gelaten zijn zoals ze waren in Vanilla. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
Sommige gebieden zijn ook nauwelijks veranderd. Je merkt duidelijk welke zones aandacht hebben gekregen, genoeg zones ook helemaal niet. In Duskwood zijn bijvoorbeeld een paar quest givers in Worgen verandert, maar voor de rest is alles voor 90% hetzelfde gebleven. Niet heel veel boeiends te beleven. Westfall en Redridge daarentegen vind ik heel erg vet geworden. Daar beleef je eigenlijk een lineair verhaal van het begin tot het einde met een leuke rode draad en tweemaal een hele leuke ontknoping.

En 25 dailies inleveren is wel sneller dan direct te gaan questen. Je logt op 7 december in Icecrown op het schip en levert quests in, dan teleport je met je tabard naar de Argent Tournament en levert daar quests in, en ten slotte HS je naar de nieuwe Cataclysm gebieden toe. Binnen 2 minuten ~500k XP, niet slecht voor 2 minuten werk. Dat lukt je met gewone Cataclysm quests niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Divak op 29-11-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thorium Brotherhood rep is trouwens erg makkelijk nu. Questlijn van Searing Gorge kom je uit op 11k/21k dan kan je nog 100 Dark Iron residue inleveren a 1400 rep. Had gelukkig nog stacks liggen van alts levelen dus dat was een easy exalted reputation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
(Ik van wc eend) heb net Ketho CombatLog geupdated naar v0.90 ...

Hier is de link, voor geinteresseerde medetweakers:
Curse / WoWInterface

[ Voor 41% gewijzigd door Ketho op 30-11-2010 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ketho schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:57:
(Ik van wc eend) heb net Ketho CombatLog geupdated naar v0.90 ...
Hier is de link, voor geinteresseerde medetweakers:
Curse / WoWInterface
Ooh nice ! Ik gebruik nu BadPet en Who Taunted. Ik zie dat jou addon die beide bevat :D ! Morgen eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Dakreal schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:16:
[...]

Een vriend van mij is gisteren ook begonnen met levelen van een lock. Hij heeft nergens last van. Tevens heb ik ook nergens last van in Ogrimmar (netzoals alle andere 500 hordies die in Ogrimmar staan). Je hebt het waarschijnlijk al geprobeerd maar:

1. Clear je WTF folder.
2. leeg je UI folder.

Dit wil vreemde errors wel eens verhelpen.
Hetgeen wat jij denkt te hebben had ik ook op de beta server van Cataclysm, in Azshara en portal gebieden. Maar die waren daar al opgelost. Misschien dat het nu toch weer de kop heeft opgestoken.
Dergelijke problemen streven ze altijd binnen een week opgelost te hebben en soms zelfs eerder.

Ik denk dat a.s. woensdag dan ook een hotfix aanwezig zal zijn.
Hmm een maat van me had nog een extra bericht van een GM en die melde dat spelers die TBC hebben (de expansion niet de ziekte) De stuck/disconnect problemen niet meer hadden. En daadwerkelijk zelfs de nog stuck char kon gewoon inloggen nadat hij TBC gekocht had (5 euro nog) En na weer opnieuw de fail areas op te zoeken bleek het ook niet opnieuw te gebeuren.

Ik heb TBC ook maar gekocht, maar ik snap niet dat als ze nu de oorzaak weten het niet kunnen fixen, wat heeft TBC nou met de Classic world te maken? En de data kan toch gewoon gedownload worden als het nodig is? Sterker nog het is niet eens de data want nadat TBC toegevoegd was, was er nog niet eens wat gedownload van de expansion.

Heeft waarschijnlijk met rechten te maken ofzo. Maargoed kunnen ze netzogoed alleen de areas die bij TBC nieuw zijn niet toegankelijk maken en de features locken zoals de Race en Class, maar gewoon de Classic world wel gebruik laten maken van de dingen die er blijkbaar wel nodig zijn om normaal te kunnen functioneren.

Ik vind het echt een maffe bug, het is niet alsof die 5 euro (actie korting) zo erg is, maar gaat wel om het idee dat je nu dus de expansion nodig bent om classic goed te kunnen spelen.

Ik had TBC anders toch wel gekocht maar wilde eerst zeker weten of ik het wel echt leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bulls schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 02:14:
[...]

Hmm een maat van me had nog een extra bericht van een GM en die melde dat spelers die TBC hebben (de expansion niet de ziekte) De stuck/disconnect problemen niet meer hadden. En daadwerkelijk zelfs de nog stuck char kon gewoon inloggen nadat hij TBC gekocht had (5 euro nog) En na weer opnieuw de fail areas op te zoeken bleek het ook niet opnieuw te gebeuren.

Ik heb TBC ook maar gekocht, maar ik snap niet dat als ze nu de oorzaak weten het niet kunnen fixen, wat heeft TBC nou met de Classic world te maken? En de data kan toch gewoon gedownload worden als het nodig is? Sterker nog het is niet eens de data want nadat TBC toegevoegd was, was er nog niet eens wat gedownload van de expansion.
Ze weten geen oorzaak en zeker de GM's niet. Ze weten alleen een workaround en dat is blijkbaar TBC installeren. Jij hebt ervoor gekozen om die workaround te gebruiken in plaats van te wachten op een echte oplossing. Moet je zelf weten, maar zeur dan achteraf niet. Je bent nu al voor de derde keer aan het klagen over dezelfde bug en doet vervolgens uit de hoogte alsof het compleet achterlijk is dat ze het niet binnen 2 tellen opgelost hebben. Blijkbaar is het een lastig probleem, geef ze dan ook de kans om het te fixen. Het complete spel is verdorie omgegooid en dit is een van de weinige problemen die sowieso ook nog eens maar een heel klein deel van de spelersbevolking beïnvloedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
NMe schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 03:05:
[...]

Ze weten geen oorzaak en zeker de GM's niet. Ze weten alleen een workaround en dat is blijkbaar TBC installeren. Jij hebt ervoor gekozen om die workaround te gebruiken in plaats van te wachten op een echte oplossing. Moet je zelf weten, maar zeur dan achteraf niet. Je bent nu al voor de derde keer aan het klagen over dezelfde bug en doet vervolgens uit de hoogte alsof het compleet achterlijk is dat ze het niet binnen 2 tellen opgelost hebben. Blijkbaar is het een lastig probleem, geef ze dan ook de kans om het te fixen. Het complete spel is verdorie omgegooid en dit is een van de weinige problemen die sowieso ook nog eens maar een heel klein deel van de spelersbevolking beïnvloedt.
Een forum gaat zowel over problemen als over content en vrolijke meldingen, als altijd alle klachten maar weg gelaten moeten worden zodat alleen de positieve berichten over blijven is het ook een beetje misleidend.

Wanneer zoeken mensen een forum op? Juist als iets niet gaat zoals het hoort en je er meer over wilt vinden, en wanneer alles werkt naar behoren speel je vrolijk verder.
Alsof een "woot ik ben net lvl 80 geworden"of "kijk wat voor epic item ik gevonden heb" veel toegevoegde waarde heeft.

Forums bestaan uit vragen, discussies en problemen, zonder dat zou het niet bestaan. Saaie boel als iedereen het met iedereen eens was en nergens iets negatiefs geschreven mag worden.
Probeer maar iets op te zoeken op internet als je een probleem hebt en niemand heeft het al eerder gehad of het nergens is gemeld.

Maar goed ik ben blij dat het to zover opgelost is. Alleen Blizzard geef alstublieft de data vrij die je ook benaderd, dat zullen ze zelf ook moeten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartex
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:43
Blue post over de patch van 150 MB.

"Originally Posted by Bashiok (Source)
It's not a new patch, it's actually "re-downloading" data which will replace current files. It's intended to resolve a few issues including disconnects and 'pink squares'.

As it's not a patch, if you're extremely eager to get into the game (or it's taking too long) you can actually bypass the launcher and run the wow.exe in your game directory and play normally. You can then continue on downloading it later after you're done playing."

Probleem waarschijnlijk opgelost, ik begrijp dat het frustrerend kan zijn maar ook Blizzard bevat menselijk personeel en hoe geleerd ze wel niet zijn ook zij zullen af en toe problemen tegen komen die hunzelf nog even aan het denken zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voryna
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-02-2024
Ik ben het met je eens, mijn alt ben ik ook nu bezig in deze gebieden. Silverpine begonnen, had wel wat probleempjes in Hillsbrad, aangezien ik geen vervolgquest kreeg richting Tarren Mill (mss toch wat gemist?)

Arathi is idd hetzelfde, maar voor Loremaster heb je er maar 18 quests nodig, dus is zo gebeurd :)

Daar ben ik nu bezig.. daarna richting Hinterlands :)

Ik ben absoluut onder de indruk van hoe de quests nu in elkaar zitten, waarbij me 1 ding opvalt. Ik heb het niet meegekregen (mss dat het wel ergens gezegd is) maar het levelen gaat als een speer, het is alsof ze het toch aangepast hebben. Maar jah, wat wil je met gemiddeld 3.5k xp/ingeleverde quest op lvl 20-25. Dit betekende voor mij een dikke 10-11 levels op 1 avond. Kan me niet herinneren dat het zo snel ging op mijn hunter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Voryna schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:48:
[...]

Ik ben het met je eens, mijn alt ben ik ook nu bezig in deze gebieden. Silverpine begonnen, had wel wat probleempjes in Hillsbrad, aangezien ik geen vervolgquest kreeg richting Tarren Mill (mss toch wat gemist?)

Arathi is idd hetzelfde, maar voor Loremaster heb je er maar 18 quests nodig, dus is zo gebeurd :)

Ik ben absoluut onder de indruk van hoe de quests nu in elkaar zitten, waarbij me 1 ding opvalt. Ik heb het niet meegekregen (mss dat het wel ergens gezegd is) maar het levelen gaat als een speer, het is alsof ze het toch aangepast hebben. Maar jah, wat wil je met gemiddeld 3.5k xp/ingeleverde quest op lvl 20-25. Dit betekende voor mij een dikke 10-11 levels op 1 avond. Kan me niet herinneren dat het zo snel ging op mijn hunter :p
Ging het waarschijnlijk ook niet :+

Nou zag ik dat de counter voor loremaster per gebied voor mij op 0 stond, met een flink aantal opgeloste quests in het verleden : is het dan uberhaupt mogelijk om Loremaster te halen ?

(is dus een char uit het vanilla tijdperk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Volgens mij zijn mijn hersens de laatste tijd weer iets teveel bezig met wow.. Vannacht droomde ik over dat ik in de stad(amsterdam) liep en daar op bij het Victoria hotel een mannetje zag staan met een geel uitroep teken boven zijn hoofd. Ms toch maar even wat rust houden tot cata uit komt.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Dice schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:07:
[...]

Nou zag ik dat de counter voor loremaster per gebied voor mij op 0 stond, met een flink aantal opgeloste quests in het verleden : is het dan uberhaupt mogelijk om Loremaster te halen ?

alle quest zijn gereset :)

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Kort dagboekje:
Gisterenmiddag toch nog even een half middagje vrij kunnen nemen op het werk. Zat om drie uur achter WoW en heb mijn Druid naar lvl 22 kunnen krijgen. Sta nu met 91/100 in Azshara, dus nog 9 quests daar en dan is dat gebied alvast volledig gedaan. Daarna maar even kijken op de flowchart waar nu heen te gaan. Wil proberen een beetje gebieden te zoeken die veranderd zijn/waar ik niet eerder gequest heb op mijn Main. Moet toch wel lukken om zo'n beetje lvl 35/40 te zijn op de druid voor volgende week Cata komt, want dan is mijn main toch echt eerst weer aan de beurt.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Dice schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:07:
[...]

Ik heb loremaster, maar ook voor mij zijn de quests in de oude gebieden reset, heb nog wel loremaster maar op 2 of 3 gebieden na heb ik maar 0,1 of 2 quests completed staan. was ook bijna 500 achievement points kwijt sinds de patch. maar ben de quests alweer nieuw aant doen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voryna
Loremaster is imo wat makkelijker te tracken nu, aangezien je per gebied kan zien hoeveel quests je daar hebt/moet doen. Een groot aantal gebieden hoef je helemaal niets te doen zelfs, bijv. Hillsbrad staat niet in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:51
DrFlash schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:09:
[...]

Ik heb loremaster, maar ook voor mij zijn de quests in de oude gebieden reset, heb nog wel loremaster maar op 2 of 3 gebieden na heb ik maar 0,1 of 2 quests completed staan. was ook bijna 500 achievement points kwijt sinds de patch. maar ben de quests alweer nieuw aant doen.
Klopt, ik heb ook Loremaster & The Seeker, maar kan nu overal weer quests oppikken (waaronder ook een flink aantal quests die ik al lang gedaan heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:41
Voryna schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:48:
[...]

Orkus questline gedaan, die is namelijk in southshore te vinden, spartelend in het water, einde daarvan brengt je namelijk rechtstreeks naar Tarren mill voor quests daarzo ;)

ach, mijn UD lock ook nog bezig met hinterlands, kan niet wachten tot WPL en Scholomance :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:12:
Ik ben op mijn main begonnen in Silverpine. Silverpine was in mijn ogen altijd al een leuke zone, vol met lore en redelijk aaneengesloten questlines die het verhaal van de zone goed wisten te verwoorden. De veranderingen... zijn immens, en redelijk briljant! Ik was echt onder de indruk van de gehele verhaallijn, en was, ondanks dat ik natuurlijk een tikkeltje hoog level was voor de zone, echt betrokken bij het verhaal. Grofweg gaat het om de nieuwe generatie Forsaken, en alles wat daarbij komt kijken, zowel in positieve als negatieve zin... Ik zal verder niet spoilen, ondanks dat bepaalde feiten al vrijgegeven zijn, maar het tweede deel van de verhaallijn voert je onder andere Gilneas in, en vanaf dat punt gebeuren er echt coole dingen... Van alle zones die ik tot nu toe heb gespeeld is dit verreweg de meest Epic zone.

Vervolgens word je in Hillsbrad gedumpt. Gankfest 2010? NUH UH! Alliance is echt volledig weggevaagd. Je wordt aan de hand van drie NPCs die je direct in het begin van de zone al tegenkomt door de zone heen geholpen, en in tegenstelling tot Silverpine heeft deze zone een behoorlijk hoge Comedy factor. Het einde daarentegen is weer behoorlijk serieus, en je verlaat de zone met een behoorlijke klapper... Zeer vermakelijke zone.
Volledig met eens. Had graag na Hillsbrad misschien richting STV getrokkken. Schijnt ook leuk te zijn daar, iemand ervaring ?

spoiler:
Hoe geniaal is die questgiver quest ? xD Ik heb me ziek gelachen met die verschillende npc's.

Levelen gaat echt wel heel snel nu, hetgeen soms een beetje lastig is. Als je bijvoorbeeld queued voor een random dungeon terwijl je aan het questen bent kom je meestal overtuned voor de zone terug na de random. Nuja, zolang het dat maar is kan ik er perfect met leven ;)

Welke pet neem ik best voor mijn hunter tijdens het levelen ? Nu lvl 25.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik wil Classic + TBC nog een keer kopen aangezien ze nu maar 5,- per stuk zijn, maar ik zie in de Blizzard Store geen digital download van TBC? Meer mensen dit? Koop 'm liever als download dan als Retail uit die shop eigenlijk. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:39
OkkE schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:26:
Ik wil Classic + TBC nog een keer kopen aangezien ze nu maar 5,- per stuk zijn, maar ik zie in de Blizzard Store geen digital download van TBC? Meer mensen dit? Koop 'm liever als download dan als Retail uit die shop eigenlijk. :)
Voor zover ik weet kan je bij account management altijd de blizzard downloader binnenhalen voor je betreffende aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Thrillseeka schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:08:
Volgens mij zijn mijn hersens de laatste tijd weer iets teveel bezig met wow.. Vannacht droomde ik over dat ik in de stad(amsterdam) liep en daar op bij het Victoria hotel een mannetje zag staan met een geel uitroep teken boven zijn hoofd. Ms toch maar even wat rust houden tot cata uit komt.
en ik vertrouw er op dat deze pica binnen deze draad blijft ?

[ Voor 12% gewijzigd door Dice op 30-11-2010 11:20 . Reden: pc verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quest complete :D Is dat niet als hij pas 18 is? :+

(je weet dat RPG gewoon ge-indexeert wordt?)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
SinergyX schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:32:
Quest complete :D Is dat niet als hij pas 18 is? :+

(je weet dat RPG gewoon ge-indexeert wordt?)
haal dalijk de link ook wel weer weg :+

Maar dat is mijn persoonlijke goldfarmertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:25:
[...]

Volledig met eens. Had graag na Hillsbrad misschien richting STV getrokkken. Schijnt ook leuk te zijn daar, iemand ervaring ?
Levelen gaat echt wel heel snel nu, hetgeen soms een beetje lastig is. Als je bijvoorbeeld queued voor een random dungeon terwijl je aan het questen bent kom je meestal overtuned voor de zone terug na de random. Nuja, zolang het dat maar is kan ik er perfect met leven ;)

Welke pet neem ik best voor mijn hunter tijdens het levelen ? Nu lvl 25.
een paar Questjes gedaan in "Ganklethorn vale" vooral degene waarbij je perongeluk Bloodlord Mandokir (voorheen de raptor baas in zg) tot leven wekt lijkt me leuk,hij is pissed op de speler omdat zijn raptorretje dood is en wil een nieuwe uiteraart (zal niets poileren deze was op het randje) maar die heb ik zelf nog niet gedaan.

heb me wel verwonderd over de grafische update vd zones, lijken steeds realistischer te worden die jungle's en bossen en steeds dichter begroeid..wat in world pvp weer tactische voordelen opleverd :)
verder gister een beetje gemined en random bg's gedaan

pffff ben wel toe aan de Rated Bg's nu :D dan heb je tenminste de zekerheid van wat eenheid binnen de gelederen zoals dat iedereen dan daadwerkelijk pvp gear aantrekt en er enige vorm van tactics worden gevolgt,tegenwordig zie je steeds meer PVE-gegeared kanonnenvoer rondlopen die de meest vette bazen neer kunnen halen met 25 man waarbij ze complexe tactieken gebruiken maar een simpel potje AB wordt dan ineens te moeilijk: vasthouden aan een bepaalde vooraf aangegeven tactiek gaat meestal wel,maar zodra de vijand daarop anticipeerd dan wordt het maken van een omslag in de tactieken toch wel lastig en houden mensen zich vast aan de tactic die de vijand al heeft onderkent..de verliezende tactic.

in een Guild Premade of een 80% guild premade zul je dit veel minder hebben gelukkig,dan kan je mensen naar een forum sturen of ze ff bijpraten en iedereen heeft (als het goed is ) netjes zn spul voor elkaar tevens beschik je over een xtra voordeeltje--> Teamspeak/Ventrillo/Skype etc etc wat je dan weer niet van mensen kan verlangen in een random haha
Dice schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:28:
[...]

[afbeelding] ??

en ik vertrouw er op dat deze pica binnen deze draad blijft ?
haha gaaf man! vind trouwens die "Grand marshall" of "High Warlord" in Training Rompertjes ook vet cool _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ashy schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:27:
[...]

Voor zover ik weet kan je bij account management altijd de blizzard downloader binnenhalen voor je betreffende aankoop.
Ja dat kan inderdaad wel, maar vroeg me eigenlijk meer af of het alleen aan mij lag dat er geen digital download beschikbaar is voor TBC. :) Als het niet anders kan neem ik wel de retail uit hun shop, ook geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:39:
[...]
pffff ben wel toe aan de Rated Bg's nu :D dan heb je tenminste de zekerheid van wat eenheid binnen de gelederen zoals dat iedereen dan daadwerkelijk pvp gear aantrekt en er enige vorm van tactics worden gevolgt,tegenwordig zie je steeds meer PVE-gegeared kanonnenvoer rondlopen die de meest vette bazen neer kunnen halen met 25 man waarbij ze complexe tactieken gebruiken maar een simpel potje AB wordt dan ineens te moeilijk: vasthouden aan een bepaalde vooraf aangegeven tactiek gaat meestal wel,maar zodra de vijand daarop anticipeerd dan wordt het maken van een omslag in de tactieken toch wel lastig en houden mensen zich vast aan de tactic die de vijand al heeft onderkent..de verliezende tactic.

in een Guild Premade of een 80% guild premade zul je dit veel minder hebben gelukkig,dan kan je mensen naar een forum sturen of ze ff bijpraten en iedereen heeft (als het goed is ) netjes zn spul voor elkaar tevens beschik je over een xtra voordeeltje--> Teamspeak/Ventrillo/Skype etc etc wat je dan weer niet van mensen kan verlangen in een random haha
Ik kan echt niet wachten tot die rated bg's er zijn. Vind zelf PVP erg leuk om te spelen ondanks dat ik op een PVE realm zit. vanaf de nieuwe uitbreiding zullen we binnen de guild een rated BG team hebben. kijken of we het op PVP gebied net zo goed kunnen doen als PVE.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Even een vraagje. Kan je straks met, pak 'm beet, lvl 78 gewoon beginnen in de nieuwe area's of worden die pas beschikbaar bij level 80? Ik verwacht namelijk dat ik 78 wel kan halen voordat het 7 december is, maar ik verwacht niet dat lvl 80 tot de mogelijkheden behoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrFlash schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:45:
[...]

Ik kan echt niet wachten tot die rated bg's er zijn. Vind zelf PVP erg leuk om te spelen ondanks dat ik op een PVE realm zit. vanaf de nieuwe uitbreiding zullen we binnen de guild een rated BG team hebben. kijken of we het op PVP gebied net zo goed kunnen doen als PVE.
ja ik heb er ook enorm zin in :D leuke is dat je zo een leuk teampje kan maken voor de 10 of 15 mans :) wij gaan voornamelijk in het begin voor de 10 mans en lekker roeleren met de mensen,leer je elkaar toch op pvp gebied wat sneller kennen dan in een 25 mans en dan laten we de teams gewoon naast elkaar opereren, Rated bg team 1 start dan bijv.een uurtje eerder en dan issie al bezig als team 2 start.

wel jammer dat de Behaalde ranks ook gebruikt kunnen worden als Title en dat de ranks hetzelfde zijn als in vanilla wow,je gave Fos+title is dan gelijk geen zak meer waard. kwam daar gisteren achter toen ik door de nieuwe pvp achievments aan het scrollen was..

weet iemand trouwens nog of blizzard het niet veranderd heeft dat je ook tegenover teams van je eigen factie kan komen te staan? lijkt me best bizar om iemand vd alliance te doden anders dan in een duel (ja enige plek waar ik duelleer is in het Mijnenveld in storm peaks alleen gevechten tot de dood zijn honorble)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
theHoff schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:52:
Even een vraagje. Kan je straks met, pak 'm beet, lvl 78 gewoon beginnen in de nieuwe area's of worden die pas beschikbaar bij level 80? Ik verwacht namelijk dat ik 78 wel kan halen voordat het 7 december is, maar ik verwacht niet dat lvl 80 tot de mogelijkheden behoort.
Yep, net als met TBC en Wrath kan je met 78 al hyjal of vashir in.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben aan het denken om weer eens te beginnen (weer kopen), is er zoiets als Got Guild ofzo? Voor de casual speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een paar gebieden opnieuw gedaan met quests. En ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de nieuwe quests. Alle gebieden hebben nu een rode draad door het gebied. Met leuk/groots einde vaak phased en soms zelfs met korte cinematics.Ik wil niks spoilen maar ik vond de questlijn in north en cape stranglethorn erg leuk. En Searing Gorge is ook echt ace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
OkkE schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:41:
[...]

Ja dat kan inderdaad wel, maar vroeg me eigenlijk meer af of het alleen aan mij lag dat er geen digital download beschikbaar is voor TBC. :) Als het niet anders kan neem ik wel de retail uit hun shop, ook geen ramp.
Zou het vreemd vinden als dit inderdaad zo is, ik heb TBC namelijk op mijn 2e account ook digitaal aangeschaft & gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik zag gisteren een paar mensen rondlopen als goblins dus om een of andere reden ben ik een goblin aan gaan maken.... Juist..

Dat was echt zo'n "doh" Homer style moment. Blijkbaar komt dat van een quest in Azshera. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
stefanass schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:05:
[...]

Zou het vreemd vinden als dit inderdaad zo is, ik heb TBC namelijk op mijn 2e account ook digitaal aangeschaft & gedownload.
Op outland zit een GoT guild. Aan de Horde kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
Ik zie trouwens vrij vaak dat mensen meerdere accounts hebben.
Mijn vraag is dan ook; Wie heeft er meer dan 1 wow account, en waarom?

Ik heb er zelf 2. Het vriendje van mn zusje speelt ook, en die heeft er 1 gekregen. De orginele gedachte was; "Laat ik een extra account kopen zodat ik een tank kan maken. Kan ik lekker snel naar 85 lvlen"
- Resultaat, Resto Shaman staat te verstoffen en t vriendje van mn zusje heeft bijna een 80 death knight. Die help ik nu naar 80, lekker dungeons doen. Mijn vriendin en mijn zusje zijn de laatste tijd steeds betere vriendinnen geworden! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:04:
Ik heb nu al een paar gebieden opnieuw gedaan met quests. En ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de nieuwe quests. Alle gebieden hebben nu een rode draad door het gebied. Met leuk/groots einde vaak phased en soms zelfs met korte cinematics.Ik wil niks spoilen maar ik vond de questlijn in north en cape stranglethorn erg leuk. En Searing Gorge is ook echt ace :)
Ik heb een nieuwe rogue gemaakt en ik ben er ook zeer goed over te spreken! Op level 22 heb ik al Sentinel Hill verdedigt tegen de Defias, een draak gedood, met een tank 200 orcs gedood... Vroeger waren de dingen die je op level 22 gedaan had: wolfjes gedood, varkentjes gedood...

Echt veel en VEEL beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 21:16
Twylight schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:09:
Vraagje:
Als je een tweede account start (dus spel opnieuw koopt) dan is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:25:
[...]

Ik ben eraan begonnen, tot mijn internet het nodig vond mij onnodig te irriteren door te gaan knipperen... Anyway, het noorden van de zone is niet zo gek veel veranderd. Veel van dezelfde quests, hoewel er een kleine twist aan zit als gevolg van een vriendje wat je vrij snel al komt begeleiden die uiteindelijk leidt tot in Zul'Gurub. De Nesingwary quests bestaan ook nog, hoewel het tentje waar je voorheen die quests oppikte en weer inleverde enigszins gankproof gemaakt is :P Daarnaast verloopt die questprogress 'on the field' dus zodra je een quest af hebt krijg je automatisch de volgende. Scheelt een boel reistijd.

Voor hen die nog altijd trauma's hebben van de 'Green Hills of Stranglethorn' quest... Deze bestaat nog. In een iets afgeslankte vorm.
spoiler:
Je hebt nu, in plaats van 15 pagina's met een compleet random dropchance van compleet random mobs nog maar 1 pagina nodig; de pagina die de questgiver in al zijn jaren nooit te pakken heeft gekregen. De pagina die hem in zijn dromen blijft ontlopen. DIE ROTPAGINA! En die... dropt van de eerste de beste mob die je sloopt, met een 100% dropkans :D

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

stefanass schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:05:
[...]

Dat vind ik ook, toch zie ik hier http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=210000005 geen digital download staan. En voor de Classic wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
OkkE schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:26:
Je kan wow gewoon downloaden van de site (zoek op wow client), daar moet je het spel zelfs niet voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:27
wat ik me overigens afvraag is of de qeust line van de rogue afgemaakt is ? die hield toen plotseling op in dat kasteeltje verborgen tussen hillsbrand en hinterlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
OkkE schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:29:
[...]

Dat vind ik ook, toch zie ik hier http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=210000005 geen digital download staan. En voor de Classic wel.
Classic / TBC/WOTLK is allemaal dezelfde client download.
Het spel download zelf verder zodra je een uitbreiding geactiveerd hebt.
De download is gratis en iedereen kan hem starten, afhankelijk van je keys wordt een uitbreiding al dan niet meegedownload nadat je je 1 keer aangemeld hebt (zo was het althans bij mij, heb de client gedownload op mijn laptop omdat ik geen zin had om heel de tijd van cd te wisselen en ik toch geen downloadlimiet heb).

[ Voor 25% gewijzigd door varkenspester op 30-11-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:29:
[...]
Voor hen die nog altijd trauma's hebben van de 'Green Hills of Stranglethorn' quest... Deze bestaat nog. In een iets afgeslankte vorm.
spoiler:
Je hebt nu, in plaats van 15 pagina's met een compleet random dropchance van compleet random mobs nog maar 1 pagina nodig; de pagina die de questgiver in al zijn jaren nooit te pakken heeft gekregen. De pagina die hem in zijn dromen blijft ontlopen. DIE ROTPAGINA! En die... dropt van de eerste de beste mob die je sloopt, met een 100% dropkans :D
Laat dat nu de reden zijn waarom ik twijfelde om STV als volgend gebied te nemen.

WIN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
DrFlash schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:45:
[...]

Een carebear die wil pvpen :+

Het valt me op dat die nieuwe Fishing + Cooking daily nu ook + skills geven bij completition. Das op zich wel dik!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

varkenspester schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:31:
[...]

Je kan wow gewoon downloaden van de site (zoek op wow client), daar moet je het spel zelfs niet voor kopen.
varkenspester schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:34:
[...]

Classic / TBC/WOTLK is allemaal dezelfde client download.
Het spel download zelf verder zodra je een uitbreiding geactiveerd hebt.
De download is gratis en iedereen kan hem starten, afhankelijk van je keys wordt een uitbreiding al dan niet meegedownload nadat je je 1 keer aangemeld hebt (zo was het althans bij mij, heb de client gedownload op mijn laptop omdat ik geen zin had om heel de tijd van cd te wisselen en ik toch geen downloadlimiet heb).
Misschien niet helemaal duidelijk van mijn kant.

Ik weet dat ik de client gewoon kan downloaden, het gaat mij om de key. Ik heb al een account, maar wil - nu het zo goedkoop is - een tweede account. Van Classic heb je een digital download in de shop, voor TBC is die er niet.

Het lijkt me dat je bij digital download ook direct de key krijgt en bij de retail via Blizzard moet wachten op het pakje. Nu is dat opzich ook geen ramp, maar ik vind het gek dat er geen digital download van TBC is, en dacht dus dat het misschien aan mij lag; zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 22:23
Is het niet zo dat als jij de Vanilla koopt en dan via je Battle.net account hem kan upgraden? Dit zou voor mij het meest logische zijn. Ik zit namelijk met een nichtje die een TBC account heeft, maar die dus wil upgraden naar WotLK en ik vroeg me ook al af hoe dat dat ging, maar ik neem aan dat ik dat via deze weg moet doen, ik krijg immers met mijn WotLK account een aanbod om Cata te kopen....

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleefei schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:20:
Ik zie trouwens vrij vaak dat mensen meerdere accounts hebben.
Mijn vraag is dan ook; Wie heeft er meer dan 1 wow account, en waarom?
2 acounts hier. 1.5 Jaar terug een reroll gedaan van us naar eu servers. Meteen met 2 acounts gedaan met Raf. NU Dus op 1 acount me 80 Druid en een 75 mage , op me andere acount me Priest ( main ) en een 80 mage. En uiteraard nog een stapel level 60+'s op beide acounts.
Op 2 verschilende acounts een mage hebben is dus nu uiteraard geniaal. Geen portals meer in de city's ? geen last van :D

Tevens was het handig om met me druid mount runs te doen voor mijn priest. Solo Sethek of ZG is toch wat lastiger als Holy of Disc priest. duurt allemaal te lang en met een feral druid blaas je er zo door heen.
Verder ook dingen als dual boxing maghteridon en Gruuls gedaan ( High King Maulgar was wel een faal en had wat hulp nodig ) gewoon voor de fun omdat het kon. Op 85 eens zien wat ik van de level 80 content in me eentje kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:35:
[...]

Laat dat nu de reden zijn waarom ik twijfelde om STV als volgend gebied te nemen.

WIN !
Hmm, ik kan dus al die losse pagina's die ik nog op mijn bank char heb weggooien? Nice. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik heb in een paar dagen een verschrikkelijke hekel gekregen aan de Loremaster/Seeker achievements.
Ik dacht even leuk een nieuwe char te levelen maar je quests zijn gewoon niet te doen door al die badmutsen van lvl80 die alles voor je wegknallen.

Je zou zeggen van "hey daar is een low level bezig laat ik die eens voor laten" maar nee hoor. Elke keer weer wachten en alles om je heen weer af maken voordat je zelf er aan gaat en net als de quest mob spawned komt de volgende lvl80 badmuts en klapt deze weer voor je weg.

kortom: ARGH! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
OkkE schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:42:
[...]

Misschien niet helemaal duidelijk van mijn kant.

Ik weet dat ik de client gewoon kan downloaden, het gaat mij om de key. Ik heb al een account, maar wil - nu het zo goedkoop is - een tweede account. Van Classic heb je een digital download in de shop, voor TBC is die er niet.

Het lijkt me dat je bij digital download ook direct de key krijgt en bij de retail via Blizzard moet wachten op het pakje. Nu is dat opzich ook geen ramp, maar ik vind het gek dat er geen digital download van TBC is, en dacht dus dat het misschien aan mij lag; zie ik iets over het hoofd?
Even je link naar de shop gechecked en ik zie inderdaad alleen de classic als digital download er bij staan, heel vreemd. Ook Cataclysm zie ik er niet bij staan terwijl ik die pas geleden nog digitaal aangeschaft heb.

ik denk overigens dat ik de reden wel weet. Classic kun je downloaden omdat dit de basis is. De expansions kun je niet "los" kopen uit de shop, daarvoor moet je inloggen op battle.net en dan je bestaande account upgraden met de expansion (eerst dus BC, dan WOTLK en dan Cata). Probeer het dus eens vanuit battle.net account ;)

Btw, speel je nog steeds op Eonar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

stefanass schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:02:
Even je link naar de shop gechecked en ik zie inderdaad alleen de classic als digital download er bij staan, heel vreemd. Ook Cataclysm zie ik er niet bij staan terwijl ik die pas geleden nog digitaal aangeschaft heb.

ik denk overigens dat ik de reden wel weet. Classic kun je downloaden omdat dit de basis is. De expansions kun je niet "los" kopen uit de shop, daarvoor moet je inloggen op battle.net en dan je bestaande account upgraden met de expansion (eerst dus BC, dan WOTLK en dan Cata).
Ja, daar dacht ik later ook nog aan. Ik koop gewoon alleen de Classic digital download en upgrade dan via mijn nieuwe B.net account wel naar TBC (wat dan lijkt me ook gewoon 5,- kost).
Haha, grappig dat je dat nog weet, ja speel ik nog steeds op. Sinds afgelopen weekend eindelijk level 80. :) Char: Ayokiwa, NE Druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
stefanass schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:02:
[...]

ik denk overigens dat ik de reden wel weet. Classic kun je downloaden omdat dit de basis is. De expansions kun je niet "los" kopen uit de shop, daarvoor moet je inloggen op battle.net en dan je bestaande account upgraden met de expansion (eerst dus BC, dan WOTLK en dan Cata). Probeer het dus eens vanuit battle.net account ;)

Je kunt ook gewoon de dvd ff downloaden via torrents, de key heb je dus gebruik je alleen even de dvd om te installeren en daarna verwijder je hem weer.. of brand je hem.

Dan kun je in ieder geval verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09
PcManiaxx schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:09:
Ook ben ik van mening dat het een topplan was voor remove van de portals in dalaran. Heel trade loopt nog te zeiken van, where the fuck are the portals, where are the portals, why the fuck did blizz that. Al die stomme casuals en noobs kunnen me wat op den duur.

Zwoegen en leren zal je!
Wat is er 'leren' aan eeuwen op zo'n zeppelin wachten en dan je flying mount op autofly righting noord-oosten zetten als je eindelijk in Borean Tundra bent aangekomen?

Zolang Cata nog niet uit is zit alle endgame content in Northrend, maar heeft Dalaran geen auctionhouse of trainers, ik snap dus wel dat men het zo tussen 4.0.3a en 7 december niet heel tof vind. Niet iedereen heeft een AC tabbard om mee te teleporten (of tienduizenden goudstukken voor de ring) en mijn HS staat sinds de patch in Orgrimar.

Sinds de patch ben ik dus amper meer in Northrend geweest...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Voor de pet lovers onder ons, Lil Ragnaros en Moonkin Hatchling zijn nu te koop op de Blizz store.

Gelijk toch maar de Moonkin genomen, samen met Withers worden dat mijn Druid pets :) Nu nog een tijger en een beer (helaas heb ik de ijsbeer op mijn priest zitten) en ik heb voor al mijn vormen een leuke pet :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Dakreal schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:06:
[...]

Je kunt ook gewoon de dvd ff downloaden via torrents, de key heb je dus gebruik je alleen even de dvd om te installeren en daarna verwijder je hem weer.. of brand je hem.

Dan kun je in ieder geval verder.
waarom moeilijk doen met torrents? je kan gewoon via battle.net alles downloaden. Zo heb ik mijn nieuwe pc geinstalleerd (3 maandjes terug), en dat gaat met een redelijke snelheid (mijn max is 2,7 megabyte/sec). En dat deed hij de volle tijd lang. :)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
OkkE schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:04:
[...]

Ja, daar dacht ik later ook nog aan. Ik koop gewoon alleen de Classic digital download en upgrade dan via mijn nieuwe B.net account wel naar TBC (wat dan lijkt me ook gewoon 5,- kost).

[...]

Haha, grappig dat je dat nog weet, ja speel ik nog steeds op. Sinds afgelopen weekend eindelijk level 80. :) Char: Ayokiwa, NE Druid.
Gratz met je 80 dan :) Ik dacht al dat jij het was, zag Ayokiwa vd week ineens weer een aantal keer in m'n friendslist als online voorbijkomen, daar had ik ooit eens alle Eonar-tweakers bij gezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:13:
[...]
Wat is er 'leren' aan eeuwen op zo'n zeppelin wachten en dan je flying mount op autofly righting noord-oosten zetten als je eindelijk in Borean Tundra bent aangekomen?

Zolang Cata nog niet uit is zit alle endgame content in Northrend, maar heeft Dalaran geen auctionhouse of trainers, ik snap dus wel dat men het zo tussen 4.0.3a en 7 december niet heel tof vind. Niet iedereen heeft een AC tabbard om mee te teleporten (of tienduizenden goudstukken voor de ring) en mijn HS staat sinds de patch in Orgrimar.

Dalaran heeft wel een AH in de engineering shop. Je kan daar alles wat je in vanilla cities ook kan.

Als ze die portal wijziging volgende week hadden gedaan had dat een patch nodig gehad wat serverdowntime veroorzaakt. Nogal wiedes dat ze dat en alle risico's van dien niet willen bij een nieuwe uitbreiding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 22:23
Macchill schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:14:
[...]

waarom moeilijk doen met torrents? je kan gewoon via battle.net alles downloaden. Zo heb ik mijn nieuwe pc geinstalleerd (3 maandjes terug), en dat gaat met een redelijke snelheid (mijn max is 2,7 megabyte/sec). En dat deed hij de volle tijd lang. :)
Wat ik gewoon doe ik heb altijd een kopie van een clean install van WoW op mijn NAS staan, als ik mijn PC/notebook/Mac een keer opnieuw installeer, blaf ik alles in 10 minuten vanaf mijn NAS terug naar dat systeem en hoppa gamen, ik loop dan vaak maar 1 patch achter ofzo

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Macchill schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:14:
[...]

Ja dat klopt, maar ze geven aan dat TBC nu niet digitaal te downloaden is. Daar antwoordde ik dus ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Thorval schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:14:
Voor de pet lovers onder ons, Lil Ragnaros en Moonkin Hatchling zijn nu te koop op de Blizz store.

Gelijk toch maar de Moonkin genomen, samen met Withers worden dat mijn Druid pets :) Nu nog een tijger en een beer (helaas heb ik de ijsbeer op mijn priest zitten) en ik heb voor al mijn vormen een leuke pet :)
Die Moonkin Hatchling moet je als Druid eigenlijk sowieso wel hebben... Vanavond denk ik ook maar gelijk even kopen. :)
stefanass schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:15:
[...]

Gratz met je 80 dan :) Ik dacht al dat jij het was, zag Ayokiwa vd week ineens weer een aantal keer in m'n friendslist als online voorbijkomen, daar had ik ooit eens alle Eonar-tweakers bij gezet :D
Thanks. Zie nu in je signature ook jouw namen weer, herkenbaar. :) Ben iets van 3/4 jaar gestopt, dus moet er opnieuw inkomen. Veel dingen zijn veranderd, of ben ik al weer vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 19:40
NMe schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:18:
[...]

Dalaran heeft wel een AH in de engineering shop. Je kan daar alles wat je in vanilla cities ook kan.

Als ze die portal wijziging volgende week hadden gedaan had dat een patch nodig gehad wat serverdowntime veroorzaakt. Nogal wiedes dat ze dat en alle risico's van dien niet willen bij een nieuwe uitbreiding. :)
Even een aanvulling hierop, je hebt nu ook een ah in Dalaran daar waar je je jp kan uitgeven.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bulls schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 03:40:
[...]

Een forum gaat zowel over problemen als over content en vrolijke meldingen, als altijd alle klachten maar weg gelaten moeten worden zodat alleen de positieve berichten over blijven is het ook een beetje misleidend.

Wanneer zoeken mensen een forum op? Juist als iets niet gaat zoals het hoort en je er meer over wilt vinden, en wanneer alles werkt naar behoren speel je vrolijk verder.
Alsof een "woot ik ben net lvl 80 geworden"of "kijk wat voor epic item ik gevonden heb" veel toegevoegde waarde heeft.

Forums bestaan uit vragen, discussies en problemen, zonder dat zou het niet bestaan. Saaie boel als iedereen het met iedereen eens was en nergens iets negatiefs geschreven mag worden.
Probeer maar iets op te zoeken op internet als je een probleem hebt en niemand heeft het al eerder gehad of het nergens is gemeld.
Ik zeg nergens dat je niet negatief mag zijn. Maar doe dan op zijn minst wel redelijk. Je zit compleet onredelijke dingen te eisen, zoals een rollback. Een rollback is gewoon geen optie, en dat weet je zelf ook best...

Maar goed, je probleem is opgelost. Nieuwe "patch"-download:
It's not a new patch, it's actually "re-downloading" data which will replace current files. It's intended to resolve a few issues including disconnects and 'pink squares'.

As it's not a patch, if you're extremely eager to get into the game (or it's taking too long) you can actually bypass the launcher and run the wow.exe in your game directory and play normally. You can then continue on downloading it later after you're done playing.
Zethiel schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:28:
[...]

Even een aanvulling hierop, je hebt nu ook een ah in Dalaran daar waar je je jp kan uitgeven.
Een auction house waar je je justice points uit kan geven? :?

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 30-11-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ik heb gisteren ook een "Realm first" gescoord.

Eerste hunter met een getamde Chromaggus ! :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
NMe schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:29:
[...]

Hij bedoeld een Auction House op de plek waar je je Justice Points kan uitgeven.
Dus: Waar de vendors staan om je JP te verkassen staat nu een robot als AH.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:13:
[...]

Dalaran heeft wel een AH. Bij de Alliance is het bij de "ex-badge" vendors, dat zal bij de Horde denk ik ook wel zo zijn. De AH is een 1 auctioneer robot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Op dezelfde plek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voryna
Akaendra schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:20:
[...]

Orkus questline gedaan, die is namelijk in southshore te vinden, spartelend in het water, einde daarvan brengt je namelijk rechtstreeks naar Tarren mill voor quests daarzo ;)

ach, mijn UD lock ook nog bezig met hinterlands, kan niet wachten tot WPL en Scholomance :D
Nee die heb ik niet gedaan, ik kreeg ook geen verwijzing die kant op :( Die ga ik nog wel even pakken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Bulls schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 03:40:
[...]

Vragen is iets anders dan klagen.

Een jaar of 2 geleden hebben we dezelfde problemen gehad, het leek wel het wowforum in plaats van een tweakers-forum en vaak was de aanstichter van de flame-wars dezelfde persoon. Ga aub niet dezelfde kant op als die persoon en je zal zien dat dit een forum is waar mensen zeer behulpzaam zijn met vragen en sommige dagboeken (vooral van de rollplayers) zijn om te smullen en goed om wat saaie momenten op het werk te overbruggen.

Klachten horen thuis op het wow-europe forum onder support :p
En ik speel al vanaf dag 2 na release, dus als je dit al erg vindt, dan zou ik nu maar stoppen voor het te laat is. Toen waren downtimes van dagen normaal en BWL is als sinds de introductie van TBC bugged op de eerste boss.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:27
[...]

oh wist niet dat er nog 1 zat in die shop, dr is er ook 1 bij die plek boven waar eerst de portals zaten waar je jp kon inleveren voor items.

ik moet nog wel naar sw of elders heen om talents te unlearnen of dual spec te leren (althans voor de mage, dacht dat overige classes dit wel gewoon konden in dala)

note to self: refresh ff voordat je als 10de hetzelfde antwoord geeft.

[ Voor 4% gewijzigd door fuqua op 30-11-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 19:40

Nee >.< ze hebben gewoon een auctioneer aan die kamer toegevoegd.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voryna
Carthrax schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:57:
Ik heb in een paar dagen een verschrikkelijke hekel gekregen aan de Loremaster/Seeker achievements.
Ik dacht even leuk een nieuwe char te levelen maar je quests zijn gewoon niet te doen door al die badmutsen van lvl80 die alles voor je wegknallen.

Je zou zeggen van "hey daar is een low level bezig laat ik die eens voor laten" maar nee hoor. Elke keer weer wachten en alles om je heen weer af maken voordat je zelf er aan gaat en net als de quest mob spawned komt de volgende lvl80 badmuts en klapt deze weer voor je weg.

kortom: ARGH! ;)
Tjah er lopen een hoop egoïsten rond, ik kwam gisteren in Silverpine er 1 tegen die een stuk socialer was. Je hebt daar op een gegeven moment een quest dat je een x aantal mobs moet killen in Amber Mill, hij/zij ging vlak voor mij door de portal dus ik kreeg al de kriebels :P Hij invite me in de groep, dus zorgen om niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voryna schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:39:
[...]

Tjah er lopen een hoop egoïsten rond, ik kwam gisteren in Silverpine er 1 tegen die een stuk socialer was. Je hebt daar op een gegeven moment een quest dat je een x aantal mobs moet killen in Amber Mill, hij/zij ging vlak voor mij door de portal dus ik kreeg al de kriebels :P Hij invite me in de groep, dus zorgen om niets.
Jij die voor je eigen gaat: niet egoïstisch. Iemand anders die voor zijn eigen gaat: wél egoïstisch ?
Of vind je mensen die niet 80 zijn belangrijker dan mensen die wel 80 zijn ?
Daarbij respawnen mobs tegenwoordig heel erg snel dus je hoeft nooit lang te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:43:
[...]

Jij die voor je eigen gaat: niet egoïstisch. Iemand anders die voor zijn eigen gaat: wél egoïstisch ?
Daarbij respawnen mobs tegenwoordig heel erg snel dus je hoeft nooit lang te wachten.
/applaud

edit: Ze respawnen naar populatie/activiteit. Hoe meer ze gekilled worden, hoe sneller ze respawnen..
merkte ik met WotLK, voordat je geloot had spawnde er al een nieuwe... 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Macchill op 30-11-2010 11:51 ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

Ik zeg nergens dat je niet negatief mag zijn. Maar doe dan op zijn minst wel redelijk. Je zit compleet onredelijke dingen te eisen, zoals een rollback. Een rollback is gewoon geen optie, en dat weet je zelf ook best...
Om eerlijk te zijn is een Rollback niet eens zo'n slechte optie. (trouwens eis ik niets maar geef een voorstel)
Als je je Character uit logged dan blijft hij altijd nog even ingame, zelfs als je Atl-F4 doet. Dit is om de progress op te slaan neem ik aan (en dat je niet sneaky uit pvp kan vluchten) En als er dus iets client side fout gaat en je logged weer in dan is het server side wel opgeslagen. Maar als er nu iets server side fout gaat, ja dan kan het niet opgeslagen worden dus is het logisch dat er dan een kleine rollback komt. (en dan niet een server rollback maar alleen de corrupte opgeslagen characters.)

Niet dat zoiets mijn probleem had op kunnen lossen, omdat het blijkbaar een clientside error was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er van de week ook mee bezig geweest om de nieuwe loremaster achievement te halen(heb de oude al) maar als ik een low level tegenkom invite ik hem wel voor de quest waar ik mee bezig ben. Wel zo aardig lijkt me. Na een paar zones weer lekker mee gestopt ook. Met flying mount gaat het straks toch een stukkie sneller :)
Gisteren 24 dailies gereed gemaakt om volgende week in te leveren in icecrown. 500k xp in 5 minuten is altijd mooi meegenomen na een release. Nog 1tje opengehouden voor de daily fishing en cooking in stormwind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:43:
[...]

Ligt er aan wat jij niet lang wachten vind. In de Hinterlands zit een quest waar je zo'n troll moet bevechten en hij breekt dan los op het laatst. Het duurde 5 minuten nadat deze weg gekaapt werd. Daarna weer 5 minuten wachten omdat de volgende lvl80 even snel langs komt en instant poef doet is niet goed voor wie zijn geduld dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:01:
[...]

Ligt er aan wat jij niet lang wachten vind. In de Hinterlands zit een quest waar je zo'n troll moet bevechten en hij breekt dan los op het laatst. Het duurde 5 minuten nadat deze weg gekaapt werd. Daarna weer 5 minuten wachten omdat de volgende lvl80 even snel langs komt en instant poef doet is niet goed voor wie zijn geduld dan ook.
Gekaapt? Was het jou mob dan? Ze zijn dus blijkbaar sneller met claimen. En misschien is het slim, aangezien jij het probleem hebt, om even te vragen of ze willen groupen. Denk niet dat iemand dat afslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Juist wel, kijk zij komen op doorreis het moet dus zo snel mogelijk zo'n low level is een blok aan hun been. Ik kan iets minder snel overal doorheen sjeezen omdat ik meestal onder het level zit van de quest mobs.
Maar gelukkig zal jij het dus nooit vervelend vinden als je een complete weg naar iets toe gebaand hebt bij je doel aan bent gekomen en er komt iemand langs en doet poef......
Wachten is niet erg maar omdat blijkbaar de complete planeet loremaster/seeker wil hebben ben je als levelend character alleen maar aan het wachten tot er wat respawned.

[ Voor 17% gewijzigd door Carthrax op 30-11-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:07:
Juist wel, kijk zij komen op doorreis het moet dus zo snel mogelijk zo'n low level is een blok aan hun been. Ik kan iets minder snel overal doorheen sjeezen omdat ik meestal onder het level zit van de quest mobs.
Maar gelukkig zal jij het dus nooit vervelend vinden als je een complete weg naar iets toe gebaand hebt bij je doel aan bent gekomen en er komt iemand langs en doet poef......
Vervelend: Ja. Maar ik zou die persoon invite/vragen om te groupen. Daarnaast vind ik niet dat ik meer recht heb op een mob dan een andere persoon. Ik zou je trouwens aanraden om maar niet meteen te beginnen met Cataclysm, daar krijg je die zelfde taferelen waar je het nu ook over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:39:
haha gaaf man! vind trouwens die "Grand marshall" of "High Warlord" in Training Rompertjes ook vet cool _/-\o_
Denk dat jij je quote nog even moet aanpassen ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:10:
Vervelend: Ja. Maar ik zou die persoon invite/vragen om te groupen. Daarnaast vind ik niet dat ik meer recht heb op een mob dan een andere persoon. Ik zou je trouwens aanraden om maar niet meteen te beginnen met Cataclysm, daar krijg je die zelfde taferelen waar je het nu ook over hebt.
Zeker de eerste serie quests gaat dat erg gebeuren, dat zijn allemaal 'kill xx to loot xx' quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Inderdaad ik had niet verwacht dat er nu zo'n storm op loremaster/seeker zou zijn. Het levelen an sich is weer helemaal leuk alleen dit viel mij gewoon op.
Ik heb het inviten geprobeerd maar na meerdere keren een decline te krijgen hield ik het voor gezien.
Waarschijnlijk denken ze dan dat ik geboost wil worden door de rest van de zone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:13:
Inderdaad ik had niet verwacht dat er nu zo'n storm op loremaster/seeker zou zijn. Het levelen an sich is weer helemaal leuk alleen dit viel mij gewoon op.
Ik heb het inviten geprobeerd maar na meerdere keren een decline te krijgen hield ik het voor gezien.
Waarschijnlijk denken ze dan dat ik geboost wil worden door de rest van de zone :P
Het is niet alleen een stormloop op de achievement. Maar ook mensen die hem al hebben die het opnieuw gaan doen voor de subquests. Ik zie hier in de oude gebieden ook meer 80ers dan anderen. En nu heb je nog even tijd waarin je niet met de nieuwe content wilt bezig zijn dus perfecte timing om dat te gaan doen. En natuurlijk dat loremaster een stuk makkelijker is nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000

Is die ook bruikbaar voor niet-engineers dan?
Maar goed, ik zie dat er dus meer zijn :) Tja, dan is er niet heel veel reden meer om te blijven switchen tussen Dalaran en (bijvoorbeeld) Orgrimar, enige reden dat ik nog terug ging was de AH.

Dan is er dus niet zoveel te zeuren dat de portals weg zijn. _Een_ vorm van directer vervoer dan de Zeppelin naar Borean Tundra of de Dark Portal naar Hellfire Peninsula om bij die hoofdsteden uit te komen zou welkom zijn, alle andere hoofdsteden hebben het ook, maar ach :)
Voryna schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:39:
Mensen hebben sowieso verleerd te groupen. Sta je met 4 anderen van je eigen level allemaal te wachten op die paar mobjes waar je er ieder 8 van moet hebben. Iedereen stormt als een gek op een spawned mobje af en de ranged ppl met instants hebben geluk, de melee of casters vissen achter het net.

Simpele oplossing: Invite (na een /say Looks like we all need the same...) \o/ Declined gewoon 95% |:( Dan zoek het maar uit ook, ik heb een ranged instant spell dus ik tag ze wel...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Als een low level mij invite appecteer ik de invite.
maar om low-levels standaart te inviten, meeste willen liever ook de kill xp
en gezien de respawns, is hooguit 1 min wachten in ergste geval.

Voor lm, Descolase, Feralas done.

Vanavond Thousend Needles, ik hoop niet te veel onderwater quests worden,
ik vind water quest zeer annoying.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Carthrax schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:07:
Wachten is niet erg maar omdat blijkbaar de complete planeet loremaster/seeker wil hebben ben je als levelend character alleen maar aan het wachten tot er wat respawned.
Ipv problemen te zien, kun je ook vragen of je even voor deze quest mee mag leechen.
Als mensen dat aan mij vragen vind ik dat ook geen probleem. Beiden sneller klaar.

Echter als mensen gaan claimen dat ik HUN mob tag, dan tag ik ook alles ook al heb ik het niet nodig.
Mensen die brullen dat het van HUN is zijn egoistisch, niet de mensen die bezig zijn met het spel te spelen en voor hun achievement die quest "moeten" doen.

Zo was ik laatst lekker aant questen op mijn dr00d en ik was ook fishing pools aan het meenemen.
Ik ging dus uit form om te fishen, toen zag ik echter al dat er iemand bezig was. Dus ik vlieg weg en krijg een bedankje. Zo kan het ook ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 30-11-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:21:
Mensen hebben sowieso verleerd te groupen. Sta je met 4 anderen van je eigen level allemaal te wachten op die paar mobjes waar je er ieder 8 van moet hebben. Iedereen stormt als een gek op een spawned mobje af en de ranged ppl met instants hebben geluk, de melee of casters vissen achter het net.

Simpele oplossing: Invite (na een /say Looks like we all need the same...) \o/ Declined gewoon 95% |:( Dan zoek het maar uit ook, ik heb een ranged instant spell dus ik tag ze wel...
Vond het bij de WoTLK release wel meevallen. Toch vaak gegrouped voor questmobs en dat ging best goed. Hoop dat het gaat meevallen. Maar ik snap die invite-decliners ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Dakreal schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:25:
[...]
Ipv problemen te zien, kun je ook vragen of je even voor deze quest mee mag leechen.
Als mensen dat aan mij vragen vind ik dat ook geen probleem. Beiden sneller klaar.

Echter als mensen gaan claimen dat ik HUN mob tag, dan tag ik ook alles ook al heb ik het niet nodig.
Mensen die brullen dat het van HUN is zijn egoistisch, niet de mensen die bezig zijn met het spel te spelen en voor hun achievement die quest "moeten" doen.

Zo was ik laatst lekker aant questen op mijn dr00d en ik was ook fishing pools aan het meenemen.
Ik ging dus uit form om te fishen, toen zag ik echter al dat er iemand bezig was. Dus ik vlieg weg en krijg een bedankje. Zo kan het ook ;-)
Alsof ik dat ga spuien dat het mijn mob is :S Tuurlijk niet en zoals je had kunnen lezen heb ik indd group invite gevraagd etc. etc. maar als mensen declinen dan doe je daar weinig aan.
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!