Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb is waarschijnlijk vanaf volgende week in het bezit van een woning \o/
Helaas gaat dit wel tenkoste van me Cataclysm ftl

Maja je moet he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
NMe schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:00:
Darkangle in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

Die werkte perfect voor mij met plants vs. zombies, thanks. :) Niet één keer meer in de buurt gekomen van een "wipe", zelfs niet een rij verloren. :)
Mektheb schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:04:
[...]

indeed, bij mij ook :) ty
edit : mektheb gaat nu ze 1e huisje bekijken ./fingers crossed
Np (en succes Mektheb).

Gisteren voor de pet die questline met die female worgen gestart in EPL. Phased content ahoy!
Mijn god wat zijn de quests er op vooruit gegaan, die ritjes in haar wagen, de conversaties. Mijn vrouw had niet eens door dat we de questline aan het afmaken waren terwijl we allang de lucky buff hadden die nodig is voor de pet, en we bleven geintereseerd het verhaal volgen (ze is een diehard power leveler, en was verbaast dat ze nu gewoon de quests zat te lezen omdat het zo leuk was). Uiteindelijk ietsje over 12en uitgelogged, terwijl het plan was om 11 uur al te maffen.

Als deze paar sample < lvl60 quests een indicatie zijn, dan hebben we heel wat voor de boeg, Wat een verbetering ten opzichte van de relatief statische en droge <60 quest van de oude wereld zeg.

Ge-wel-dig. Echt, ik heb in tijden niet meer zo'n lol gehad in wow.

Ik ben niet rouwig om wat ze gedaan hebben, wat een overhaul, en met die micro phazed quest givers krijg je een leuk gevoel van continuiteit (sue me, mijn eerste taal is geen nederlands, ik weet dat ik spel als een 6 jarige ;) ). Na de powerlevel naar 85 van onze mains hebben we besloten 1-60 door te lopen op onze goblin chars voordat we onze secundaire raid chars gaan boosten.

Even de hele wereld weer verkennen!

Het enige wat me een klein beetje tegen stond was de hoeveelheid flightpaths. Werkelijk elke 15 meter staat er wel een flight master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:46
Mektheb schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:20:
Mektheb is waarschijnlijk vanaf volgende week in het bezit van een woning \o/
Helaas gaat dit wel tenkoste van me Cataclysm ftl

Maja je moet he ;)
Gefeliciteerd alvast, voor mij wordt het ook lastig ;p waarschijnlijk ook een woning + vakantie van 10 december :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheMe schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:34:
[...]

Idem hier, win7 64 bit met Audigy 2 ZS
Tinnig en slissend hoog sinds de voorlaatste patch
Same here, geluidskaart maakt niet uit of je nu een Realtek Cheapo onboard hebt of een SuperWtfPwn SuperFX soundcard hebt. Het is vooral merkbaar bij bijv, het low mana geluidje, die bank bell, etc. Irritant :(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06

vhal

ಠ_ಠ

Voor de mensen die nog steeds moeite hebben met PvsZ, gewoon je opstelling opbouwen zoals hieronder. Het kan zijn dat er wat meer vrije plekken over zijn maar het beste is om de stenen voor het laatste vrije plekje rechts te plaatsen. Op die manier kan je dus je pumpkinbombs plaatsen voor de eindbaas. 4-5 bombs moet genoeg zijn. Tentacles kan je eventueel ook plaatsen, het hoeft niet maar het kan wel handig zijn. Verder MOET je je sunflowers vervangen zodra ze dood zijn. Zorg ALTIJD dat je er 10 hebt...anders kom je in de knel met je pumpkinbombs.

Begin eerst met 3 sunflowers, hierna met 3 rocks op de posities waar de zombies vandaan komen. Bouw vanaf hier verder met sunflowers en uiteindelijk enkele peashooters op de posities waar de zombies staan. Vanaf hier bouw je rustig verder volgens onderstaande schema. Schroom niet om halverwege een pumpkinbomb te gebruiken.

S=sunflower
P=peashooter
F=frostplant
R=Rock
. = niks

Uiteindelijke opstelling:

SSPFP..x.
SSPFP..x.
SSPFP..x.
SSPFP..x.
SSPFP..x.

Vervang je sunflowers(prio1) en peashooters/frostplants (prio3) als ze dood gaan door de flasks en zorg dat je muur overeind blijft (prio2) = Gegarandeerde win.

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 26-11-2010 10:40 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-01 17:14
Bulls schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:01:
Sorry voor noob te zijn, maar is er een main quest storyline? Ik neem aan dat je over de expansions enzo verder gaat in een verhaal en dat het niet alleen uit sidequests bestaat die je doet via een route omdat je daar heen moet voor een quest.

Ik ben nu lvl 14 maar heb nog niet echt een main quest.
Er zijn een hoop lange questlines, en lines die voortbouwen op wat reeds gebeurt is. Naarmate je verder vordert worden die questlines intenser en monden ze vaak uit in een raid met grote bazen. Verder zijn er grote thema's die samenhangen met de lore (zoals de undead plage, alliance vs horde, ...)
Maar één grote verhaallijn waarin alles in functie is van 1 groot uiteindelijk doel is er niet.

Op de website van wow kan je de ganse geschiedenis (de lore) van het wow universum lezen, dat kan wel erg interessant zijn om je quests in perspectief te zien.

Op jouw level zijn de meeste quests nogal kort en niet erg heldhaftig ('dood wat everzwijnen voor vlees zodat ik kan eten'), maar naarmate je vordert wordt je meer in het verhaal gezogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:50:
Maar niet getreurd.. die gast komt wel terug naar WoW.. check zijn youtube maar.. daar staat nu iets heel wazigs over ASC het mega project van de eeuw bla bla.. met allemaal termen waar die gast echt totaal geen verstand van heeft 8) ... Zelf denk ik dat het gewoon project --> Athene Starts Catalysm is _/-\o_

Prachtig.. kijk uit naar zijn vids.. altijd dikke pret.
Ah, ik vroeg me al af waar die mensen zaten die hem inderdaad grappig vinden :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:40

Metian

Snert is vies

Heeft er iemand een idee hoe ik van Stonetalon in Mulgore kom. Ik hoor diverse mensen op internet zeggen dat je via een weg daar in kan komen. Alleen kan ik nergens een pad er naar toe vinden :s. Ben al uren op zoek.

Nevermind, ik neem de zap wel naar Thunder Bluff. Zal wel vanuit Mulgore kijken of nou mogelijk is en waar je dan naar toe moet.

[ Voor 24% gewijzigd door Metian op 26-11-2010 11:26 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metian schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:10:
Heeft er iemand een idee hoe ik van Stonetalon in Mulgore kom. Ik hoor diverse mensen op internet zeggen dat je via een weg daar in kan komen. Alleen kan ik nergens een pad er naar toe vinden :s. Ben al uren op zoek.

Nevermind, ik neem de zap wel naar Thunder Bluff. Zal wel vanuit Mulgore kijken of nou mogelijk is en waar je dan naar toe moet.
Afaik was het Stonetalon - Barrens - Southern Barrens - Mulgore en is er geen direct pad vanaf Stonetalon. Wel kan je vanaf daar naar Desolace (althans dit was allemaal vroeger zo sinds de patch niet in Stonetalon geweest).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-05 20:03
Mensen, ik heb een vraagje:

Kan je na een server change, ook direct een faction change doen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwiep
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 12:31
tommy2005 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:49:

Alvast bedankt.
absoluut, maar je moet wel apart betalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alvast bedankt.
Ja als je 2keer betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Laatst online: 15-05 09:13

Alvast bedankt.
Ja heb het ook gedaan. Binnen uur was ik van server gewisseld en horde geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apex
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-07-2023
WoKo schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:00:
[...]

Ja heb het ook gedaan. Binnen uur was ik van server gewisseld en horde geworden
En terecht. FOR THE HORDE!!!!111

Wat betreft de doorgang van Stonetalon naar Mulgore. Ik meen op de kaart gezien te hebben dat er nu een grot/doorgang zit, ten noordwesten van TB. Heb alleen niet gekeken waar die dan uitkomt in Stonetalon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 15:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Darkangle schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:21:
[...]

Het enige wat me een klein beetje tegen stond was de hoeveelheid flightpaths. Werkelijk elke 15 meter staat er wel een flight master.
Mja, en op sommige plaatsen waar je er een zou verwachten is er geen. 8)7 Een flight path bij de ingang van AV voor alliance zou wel fijn zijn nu we Southshore kwijt zijn, bijvoorbeeld...maar goed. :P

Gisteren ook een gerelateerd topic geopend op de officiële forums, al is de reactie waar ik op hoopte uitgebleven. :+ http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/916824791

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Apex schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:04:
[...]

En terecht. FOR THE HORDE!!!!111
Rofl O-)
Afbeeldingslocatie: http://www.snackordie.com/2009/03/31/wowhordecupcake08.jpg

Uniforms of the Kor'Kron Guard are camouflaged in order to protect their wearers by hiding them from sight. The principle is that what the enemy cannot see he cannot kill.
This is not the way of the <Stormwind Crusaders>. A Crusader's armour is bright with heraldry that proclaims his devotion to his Guild and our beloved King Varian of Stormwind.
Our principle is that what the enemy can see, he will soon learn to fear!

[ Voor 46% gewijzigd door Vivaladen op 26-11-2010 13:16 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivaladen schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:13:
[...]

Rofl O-)
[afbeelding]

Uniforms of the Kor'Kron Guard are camouflaged in order to protect their wearers by hiding them from sight. The principle is that what the enemy cannot see he cannot kill.
This is not the way of the <Stormwind Crusaders>. A Crusader's armour is bright with heraldry that proclaims his devotion to his Guild and our beloved King Varian of Stormwind.
Lokthar ! >:) O.wait

For Lordaeron !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-05 11:41
dear god...

Ooit moet ik eens leren PVP'en op een karakter en wat gear verzamelen. Enkel en alleen om Vivaladen eens het stof te laten bijten :D. Zie het niet zo snel gebeuren gezien hij dan vast een pocket healer achter een boom heeft staan en twee stealthed rogues tussen de grassprieten ;). For Thunder Bluff! (kan me momenteel niet voor de hele Horde uitspreken)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:35

junglebeast

hier staat iets

Gz Rakker. Je hebt net de mmo-champ voorpagina gehaald met je flow chart :)

Oh alleen het tinypic plaatje is nu foetsie.

[ Voor 24% gewijzigd door junglebeast op 26-11-2010 13:49 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
Darkangle schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:21:
[...]

[...]

Np (en succes Mektheb).

Gisteren voor de pet die questline met die female worgen gestart in EPL. Phased content ahoy!
Mijn god wat zijn de quests er op vooruit gegaan, die ritjes in haar wagen, de conversaties. Mijn vrouw had niet eens door dat we de questline aan het afmaken waren terwijl we allang de lucky buff hadden die nodig is voor de pet, en we bleven geintereseerd het verhaal volgen (ze is een diehard power leveler, en was verbaast dat ze nu gewoon de quests zat te lezen omdat het zo leuk was). Uiteindelijk ietsje over 12en uitgelogged, terwijl het plan was om 11 uur al te maffen.

Als deze paar sample < lvl60 quests een indicatie zijn, dan hebben we heel wat voor de boeg, Wat een verbetering ten opzichte van de relatief statische en droge <60 quest van de oude wereld zeg.

Ge-wel-dig. Echt, ik heb in tijden niet meer zo'n lol gehad in wow.

Ik ben niet rouwig om wat ze gedaan hebben, wat een overhaul, en met die micro phazed quest givers krijg je een leuk gevoel van continuiteit (sue me, mijn eerste taal is geen nederlands, ik weet dat ik spel als een 6 jarige ;) ). Na de powerlevel naar 85 van onze mains hebben we besloten 1-60 door te lopen op onze goblin chars voordat we onze secundaire raid chars gaan boosten.

Even de hele wereld weer verkennen!

Ik wist niet dat er een pet verkregen kon worden, maar ik zeg toevallig het worgen vrouwtje staan en het leek me wel even grappig om enkele quests te doen sinds ik er toch was. En mijn ervaring is inderdaad hetzelfde; érg leuke questline :) Leuke conversaties, grappige rollen en véél dynamischer dan voorheen (o.a. de heren die met je meehuppelen zijn stukken geanimeerder dan eerder 't geval was).

Ik vind na de eerste twee dagen spelen dat WoW qua quests en omgevingen heel veel aan diepte heeft gewonnen met deze uitbreiding. De omgevingen zijn mooier, en in veel gevallen ook sfeervoller. De NPCs bieden meer dynamiek en je hebt, veel meer dan voorheen, het idee dat ze 'leven' en hun ding doen.

Klein stukje in de spoiler-tag, voor degenen die graag zelf alles ontdekken :+.
spoiler:
Wat ik ook wel grappig vond was de quest waarbij je de cauldron moest 'vervuilen'. Waar we 'eerst' een RMB op de cauldron deden en 't klaar was, kreeg ik nu keuze uit drie opties: 1 druppeltje gebruiken zoals voorgeschreven, één flesje erin doen, of meteen alle 12 meegekregen flesjes. 1 druppeltje had geen effect, en één flesje blies de boel (nogal ^^) op en de quest was completed. Helaas lijken er weinig consequenties te zitten aan de keuzes, maar het is wel grappig dat ze er wat van maken :+.

Verder is het aantal FP's op enkele plaatsen inderdaad nogal van de zotte, in desolace bijvoorbeeld zit er in de linkerbovenhoek een FP, met op 20 seconden lopen(!) ervanaf nóg een FP. Nu vind ik het op zich niet erg dat er meer FP's zijn, maar het kleine kaartje waarop je kan zien waar je naar toe kan vliegen wordt zo wel érg vol!

Blizzard had wat mij betreft wel wat meer GY's mogen plaatsen, of iig wat meer strategische plaatsen mogen uitkiezen. Het is me nu al weer enkele malen overkomen dat ik vrijwel aan de andere kant van de zone spawnde :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Vivaladen schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:13:
[...]

Rofl O-)
[afbeelding]

Ik zal dan maar eens een oudje onder 't stof vandaan trekken: YouTube: cannibal corpse - corpsegrinder talks bout world of warcraft

Geniaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Noobvraag: ik heb al een tijdje een hunter, maar ik snap iets nog niks. Gebruikt mijn pet alleen de abilities die ik op de petbar heb staan of kan hij alles gebruiken dat in de spellbook staat én actief is?

Om deze vraag te compenseren: de linkjes naar levelflowmaps in de OP zijn stuk, de jpeg is verwijderd denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-05 14:41
Gratz Rakkerzero :D

[ Voor 37% gewijzigd door Conscience NL op 26-11-2010 14:21 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 121555 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:07:
Noobvraag: ik heb al een tijdje een hunter, maar ik snap iets nog niks. Gebruikt mijn pet alleen de abilities die ik op de petbar heb staan of kan hij alles gebruiken dat in de spellbook staat én actief is?
Als het actief is kan je pet ze gebruiken. :) Die balk is puur voor jezelf zodat je ze makkelijk kan aan- en uitzetten en zodat je ze handmatig kan bedienen. Da's vooral met de pet-versie van heroism/bloodlust wel handig. ;)
Om deze vraag te compenseren: de linkjes naar levelflowmaps in de OP zijn stuk, de jpeg is verwijderd denk ik. :)
Ach, hij staat nu toch op MMO-Champion. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-05 16:00
sowieso is de flow van zones een heel stuk beter.
ben nu ook op mijn UD lock silverpine aan het doen, jammer dat dat ook nog de enige manier is om een beetje worgen lore binnen te krijgen naast de worgen startarea, een gemiste kans imo om worgen naar darnassus te laten optiefen ipv verder te gaan in silverpine :P silverpine is overigens wel een geweldig gebied geworden om te questen, maar dat geldt wat mij betreft ook voor westfall en redridge, rest nog niet gedaan :P

sowieso, leuk flightpaths, voor sommige zones ook wel nodig, elwynn was echt klote om steeds te lopen, blij dat er in goldshire en eastvale een FP is gekomen, scheelt een hoop heen en weer gewandel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Map in de startpost is gefixed. Nu moet ie eigenlijk nog een keer geupdate worden, want sommige dingen kloppen niet helemaal.

Ff een klein vraagje: ik loop nu door Mulgore, maar ik zie geen grot of bergpas om Mulgore uit te gaan. Hoe zit dat? Moet ik eerst questen zodat er phased een doorgang komt of kan ik enkel via de zeppelin uit Mulgore?
(klauteren via de bergwand ff niet meegerekend)

[ Voor 111% gewijzigd door Zeror op 26-11-2010 14:45 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:39:
Map in de startpost is gefixed. Nu moet ie eigenlijk nog een keer geupdate worden, want sommige dingen kloppen niet helemaal.

Ff een klein vraagje: ik loop nu door Mulgore, maar ik zie geen grot of bergpas om Mulgore uit te gaan. Hoe zit dat? Moet ik eerst questen zodat er phased een doorgang komt of kan ik enkel via de zeppelin uit Mulgore?
Volgens mij meer over gelezen, alleen met de zeppelin volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 27-05 10:27

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-04 18:27
Hydra schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:11:
[...]

Cool! Echt super handig ook, top!
Hebbie goed gedaan! Gratz :)

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Laatst online: 10-06-2020
Dutchman! schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:36:
dear god...

Ooit moet ik eens leren PVP'en op een karakter en wat gear verzamelen. Enkel en alleen om Vivaladen eens het stof te laten bijten :D. Zie het niet zo snel gebeuren gezien hij dan vast een pocket healer achter een boom heeft staan en twee stealthed rogues tussen de grassprieten ;). For Thunder Bluff! (kan me momenteel niet voor de hele Horde uitspreken)
Ik denk dat ik de komende weken maar ga proberen om mijzelf wat meer te gaan gedragen hier want zoals het oude gezegde zegt "Als er één schaap over de Dam is" dat moet ik ook weer niet hebben natuurlijk :P

Dat er straks een Got-Horde Guild op auchindoun komt om mij terug te pakken voor al mijn anti horde propaganda hier :P met de bijbehorende alliance alts om mijn locatie uit te pijlen..The hunter Hunted :P

Nee als ik een 1 op 1 gevecht aangeboden krijg roep ik door de Skype altijd al naar mijn groepje dat ze me niet mogen healen,helpen en dat de rogue's ofc moeten uitkijken naar eventuele hordies die zich met ons 1vs1 gevecht willen bemoeien. een eervol gevecht zal ik nooit uit de weg gaan maar als de Stormwind Crusaders samen op pad zijn met een missie dan kan ik ze meestal niet helemaal onder bedwang houden haha dan zijn het net bloedhonden waarvan je in het bos net de riem hebt losgemaakt..

wel kan je natuurlijk overwegen om in plek van tegen mij ,met mij te gaan vechten voor de goede zaak!
we zijn altijd opzoek naar nieuwe Recruits en Veteranen in PvP land!
ikzelf vind de nieuwe recruiten het leukst omdat ik die nog een hoop kan leren :D en vind het leuk om mensen dingen te leren die ik zelf ook leuk vind,ook 1 van de redenen dat ik terug gestapt ben als Guildmaster en mijn maatje aan het roer heb gezet,hij gaat over de Rated Bg's straks..een andere officer over de Arena zaken en ik ga me voornamelijk bezig houden met het inwerken van nieuwe Krijgers en het organiseren van pvp world events waarbij bij ieder event natuurlijk ook een mooi verhaaltje/briefing komt voor de lore nerds (ja waaronder ikke haha)

P.s. Mektheb??? waar blijf je nou? ennuh waarom heb je een nieuwe avatar?mis je likkende poppetje :P

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apex
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-07-2023
Rakkerzero schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:39:

Sorry voor de kansloze link, maar ik zit op m'n werk en het halve internet is hier geblokkeerd :X

Anyway, zoals te zien is, moet er links bovenin toch iets van een pas zijn.

http://www.google.com/img...:429,r:0,s:0&tx=97&ty=117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vivaladen schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:24:
[...]
met de bijbehorende alliance alts om mijn locatie uit te pijlen..
Ja, sinds je op PvP servers zowel allies als horde chars mag aanmaken vind ik het jammer dat je nog steeds zomaar mensen aan je friendlist toe kan voegen (zonder hun toestemming). Zo is het veel te makkelijk om iemand te lopen zieken door hem steeds te ganken als hij inlogt. Het zou veel beter zijn als je a la facebook of MSN vrienden moet accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivaladen schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:24:
[...]

Ik denk dat ik de komende weken maar ga proberen om mijzelf wat meer te gaan gedragen hier want zoals het oude gezegde zegt "Als er één schaap over de Dam is" dat moet ik ook weer niet hebben natuurlijk :P

Dat er straks een Got-Horde Guild op auchindoun komt om mij terug te pakken voor al mijn anti horde propaganda hier :P met de bijbehorende alliance alts om mijn locatie uit te pijlen..The hunter Hunted :P

Nee als ik een 1 op 1 gevecht aangeboden krijg roep ik door de Skype altijd al naar mijn groepje dat ze me niet mogen healen,helpen en dat de rogue's ofc moeten uitkijken naar eventuele hordies die zich met ons 1vs1 gevecht willen bemoeien. een eervol gevecht zal ik nooit uit de weg gaan maar als de Stormwind Crusaders samen op pad zijn met een missie dan kan ik ze meestal niet helemaal onder bedwang houden haha dan zijn het net bloedhonden waarvan je in het bos net de riem hebt losgemaakt..

wel kan je natuurlijk overwegen om in plek van tegen mij ,met mij te gaan vechten voor de goede zaak!
we zijn altijd opzoek naar nieuwe Recruits en Veteranen in PvP land!
ikzelf vind de nieuwe recruiten het leukst omdat ik die nog een hoop kan leren :D en vind het leuk om mensen dingen te leren die ik zelf ook leuk vind,ook 1 van de redenen dat ik terug gestapt ben als Guildmaster en mijn maatje aan het roer heb gezet,hij gaat over de Rated Bg's straks..een andere officer over de Arena zaken en ik ga me voornamelijk bezig houden met het inwerken van nieuwe Krijgers en het organiseren van pvp world events waarbij bij ieder event natuurlijk ook een mooi verhaaltje/briefing komt voor de lore nerds (ja waaronder ikke haha)

P.s. Mektheb??? waar blijf je nou? ennuh waarom heb je een nieuwe avatar?mis je likkende poppetje :P
Ja Ja roeeeestig :P
Nou die link was broken, dus ik dacht ik neem wat nieuws. ( opverzoek van NMe )

Verder druk bezig met regelen huisje boompje beesje !
En ik moet nog raiden en me icc draak scoren dus ik heb geen tijd over om op een alt te zijn :P.
I'm Sorry, maar ben bang ik zelfs de 1e maand in cataclysm moet gaan missen, vanwege het huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20
What the fuck! Retribution Paladins zijn echt helemaal kapot gemaakt afgelopen patch. Van 9,5k dps met 3 miljoen damage done, kom ik nu niet niet eens boven 8k BURST dps. Templars Verdict is van 25k+ crits naar 13k gegaan, Hammer of Wrath is van 24k naar 16k gegaan, Crusader strike generfed, seal damage/judgement generfed.. Waar the fuck slaat dit op.. 'Cataclysm 85 balance' noemen ze het, maar bij de andere classes is helemaal niets veranderd.

Op een random HC boss gemiddeld 13-14k dps, nu haalde ik de 7k niet eens, waarbij een of andere scrub DK in z'n agi-setje zelf meer haalde :') Fuuuuuuuck. Dat van Templars Verdict moet echt een bug zijn, dat kan nooit opeens zó erg kapot gemaakt worden dat de totale DPS er alleen met die spell al met 15-20% op achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anders wacht je even tot 85 voor je roept dat je class stuk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
RichardvdD schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:26:
What the fuck! Retribution Paladins zijn echt helemaal kapot gemaakt afgelopen patch. Van 9,5k dps met 3 miljoen damage done, kom ik nu niet niet eens boven 8k BURST dps. Templars Verdict is van 25k+ crits naar 13k gegaan, Hammer of Wrath is van 24k naar 16k gegaan, Crusader strike generfed, seal damage/judgement generfed.. Waar the fuck slaat dit op.. 'Cataclysm 85 balance' noemen ze het, maar bij de andere classes is helemaal niets veranderd.

Op een random HC boss gemiddeld 13-14k dps, nu haalde ik de 7k niet eens, waarbij een of andere scrub DK in z'n agi-setje zelf meer haalde :') Fuuuuuuuck. Dat van Templars Verdict moet echt een bug zijn, dat kan nooit opeens zó erg kapot gemaakt worden dat de totale DPS er alleen met die spell al met 15-20% op achteruit gaat.
Locks hebben een nerf van -12% op bijna alles.. niet zo whinen..

Btw je Cata zal je dmg weer op niveau zijn :).. vandaar "Cata-balance"

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

Ja het is ook niet zo dat warlocks -12% damage op zowat elke spell gekregen hebben.

Ret's deden op 85 veel te veel damage, en op 80 ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 14:05
.. 'Cataclysm 85 balance' noemen ze het, maar bij de andere classes is helemaal niets veranderd.
Behalve dan de 17% hard dps nerf op fury dps en de bovengenoemde 12% zelfde nerf voor locks...
Maar verder idd niks :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bazkar schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:33:
[...]

Behalve dan de 17% hard dps nerf op fury dps en de bovengenoemde 12% zelfde nerf voor locks...
Jawel, de OMG OMG OMG nerf op Mage, 10% reduction op blast ofzo? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

bazkar schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:33:
[...]

Mja, en feral druids zijn ook de grond in generft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
De veranderingen op de locks zijn meer dan logisch, die waren ook gewoon 'overpowered' met enorme DPS, ze zijn nu na de patch nog steeds de top. Maar van 14k burst naar amper 6-7 vind ik wel heel erg vreemd. Zeker ook 25k crits die opeens 13k crits, daar kan gewoon iets niet kloppen. Sowieso heeft Templars Verdict/Hand of Light vanaf al het begin al telkens gebreken gehad. Als het ene probleem werd gefixt, was er weer een ander probleem.

[ Voor 85% gewijzigd door Divak op 26-11-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RichardvdD schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:42:
De veranderingen op de locks zijn meer dan logisch, die waren ook gewoon 'overpowered' met enorme DPS, ze zijn nu na de patch nog steeds de top. Maar van 14k burst naar amper 6-7 vind ik wel heel erg vreemd. Zeker ook 25k crits die opeens 13k crits, daar kan gewoon iets niet kloppen. Sowieso heeft Templars Verdict/Hand of Light vanaf al het begin al telkens gebreken gehad. Als het ene probleem werd gefixt, was er weer een ander probleem.
En paladins waren blijkbaar OP op level 85. Met nog maar 2 weken te gaan tot de expansion (en intussen nog minder) interesseert het Blizzard minder wat er met de level 80 balance gebeurt en fixen ze gewoon dingen die stuk zijn op level 85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 17:41
Al dat gezeur over nerfs.. het is gebalanceerd op cataclysm. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden?
Al die negativiteit om niks. Wacht gewoon tot je 85 bent. Dan zul je zien dat je vanzelf weer bufs en nerfs krijgt. Balanceren noemen ze zat.

Warrior tanks zijn met 17% gebalanceerd. Nog steeds hou ik voldoende threat en doe ik nog steeds zat DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ja, dat is waar.

Maar even los van alle huidige nerfs/buffs vind ik de 'wacht tot lvl85' berichten zo makkelijk. Zeker op PVP-gebied klopt er helemaal niets meer van het spel. Afgelopen week liep in op mijn clothie alt eens in een WSG. Ik werd telkens door ambush gedood met crits van 4,5-5k, terwijl ik zelf nét aan 4000 health had.. Leuk hoor.

Het questen nu vind ik ook nergens meer op slaan. Je two-shot elke mob nu.. wat is dan de uitdaging nog? In mijn ogen wordt de hele 1-60 ervaring compleet kapot gemaakt hierdoor. Op mijn lvl66 snoept de Kill Command abilty van mijn pet al 50% van een mobs HP op. Ik moet dan alleen even zorgen dat ik de mobs nog even raak met auto-shot zodat ik de exp krijg en kan looten, maar voor de rest zet ik mijn pet op agressive en ren ik heel northrend door zonder ooit in de problemen te komen. Ik vind het een beetje stom om alle fouten maar af te schuiven op het feit dat het spel voor lvl85 is gebalanceerd. Het moet voor iedereen -welk level dan ook- op zijn minst voor een groot deel goed in elkaar steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

kleefei schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:46:
Warrior tanks zijn met 17% gebalanceerd. Nog steeds hou ik voldoende threat en doe ik nog steeds zat DPS.
Jij kan tenminste nog tanken, sinds de swipe nerfs kan ik geen grote groepen meer op me houden terwijl DPS nog steeds vrolijk AoE doet zelfs voordat ik bij de mob ben. :P Ik ben blij als ik op level 81 Thrash erbij krijgt, dat lost het probleem in één keer op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleefei schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:46:
Al dat gezeur over nerfs.. het is gebalanceerd op cataclysm. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden?
Al die negativiteit om niks. Wacht gewoon tot je 85 bent. Dan zul je zien dat je vanzelf weer bufs en nerfs krijgt. Balanceren noemen ze zat.

Hoe hebben ze nu al complete datamining gedaan, hoe classes zijn op lvl85? Lijkt me relatief onmogelijk dat ze alle mogelijke raidcombinaties en buffs hebben getest op alle mogelijke bosses. Waarom trappen ze dan nu al een class met 10% de grond in (gemiddeld), terwijl het enkel gaat om op 85 aan te tikken? (waarom moet Seed of corruption gelijk worden getrokken met andere AoE's, terwijl het bakken met mana kost? Gelijk met hunter's multi-shot). Is balans dan ook niet de balans vanuit manacost?

Nu gear nagenoeg gelijk schaalt tussen de clothies, zal daar het verschil niet uit komen, dus zou het wel uit de combinatie moeten komen van de 3 komende skills, net zoals hunter wat achter wordt gehouden door de nieuwe shot op 81.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2010 16:59 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 14:05
SinergyX schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:56:
[...]

Hoe hebben ze nu al complete datamining gedaan, hoe classes zijn op lvl85?
Beta en PTR realms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 17:41
[...]

Hoe hebben ze nu al complete datamining gedaan, hoe classes zijn op lvl85? Lijkt me relatief onmogelijk dat ze alle mogelijke raidcombinaties en buffs hebben getest op alle mogelijke bosses. Waarom trappen ze dan nu al een class met 10% de grond in (gemiddeld), terwijl het enkel gaat om op 85 aan te tikken?
Onder andere door PTR?
En natuurlijk hebben ze niet alles getest. Daarom zei ik ook dat er nog veel meer buffs en nerfs gaan plaatsvinden. Dat is altijd al zo geweest en zal ook altijd zo blijven.
Balanceren heet dat, de ene keer sta je aan de positieve kant, de andere keer aan de negatieve kant. Net als een balans O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Templars Verdict werkt gewoon niet zoals het zou moeten. 13k crits, terwijl simpele filler spells al 15-18k critten. Ik heb een topic gemaakt en iemand uit de VS heeft er geen problemen mee en crit nog wel gewoon 25k met Templar's Verdict, terwijl er ook anderen zijn met hetzelfde probleem van 13k crits. Hopelijk komt er snel een fix, want ik durf geen heroics meer in omdat random piet snot 'The Patient' meer DPS doet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-05 11:41
Ach ja, de paar raids die ik nog ga doen op 80 moet ik maar mijn priest meeslepen ofzo. Ret zoeken we op 85 wel weer uit :)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

Waarom zijn er ineens zo weinig DKs? En hoe zijn warlocks in pvp? mage pvp komt een beetje mn strot uit en wil misschien een warlock maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 30-05 11:11
waarom moet Seed of corruption gelijk worden getrokken met andere AoE's, terwijl het bakken met mana kost? Gelijk met hunter's multi-shot
Als je in ICC10 bij Sindragosa die 2 groepjes trash vlak na de lift bij elkaar pullt haal ik daar makkelijk 50k DPS met multi-shot... PoS in de tunnel idem.. Op 2 targets is het erg loos, true, maar daarna is het vlammen... Niks mis met multi-shot, eigenlijk, ik vond het eerst jammer dat ik Volley kwijt was, maar (binnen het focus-systeem, wat een hele andere discussie is, in plaats van semi-onbeperkt nuken heb ik nu downtime, QQ :P) multi-shot is gewoon goed :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

Anoniem: 214426 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:29:
Waarom zijn er ineens zo weinig DKs? En hoe zijn warlocks in pvp? mage pvp komt een beetje mn strot uit en wil misschien een warlock maken
Weinig DKs - Omdat de class nogal heftig is veranderd. En niet iedereen kan er aan wennen of is het ermee eens.
Warlocks in PvP - Sterk, mits goed gespeeld. Warlock is niet de meest toegankelijke class om echt goed te leren spelen, maar, als je het goed leert spelen kan het heel lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

Net zoals velen anderen heb ik de Deathwing achievement gekregen door even AFK te gaan.
Leuk dat ik 'm heb, maar ik baal dat ik niet Deathwing over heb zie vliegen..

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/fbck7p.png

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 308200 op 26-11-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Inderdaad een hele grote QQ, elke class heeft een klap gehad, en als je de patch notes gelezen had, dan zag je dat ze warriors idd bijna globaal -17% dmg gegeven hebben.

Maar volgens mij is het ook iets inherent aan mensen die een bepaalde class spelen, ik heb een pvp warrior en voel mezelf altijd zwaar underpowered tegen bijna elke class, met name mages, en jawel paladins.

Zit nu op 1300 resi en soms vecht ik 1on1 tegen een paladin en heeft hij mijn 36k hp al leeggehaald terwijl ik hem 50k damage gedaan heb, maar hijzichzelf weer uphealt en het gevecht eindigt met ik dood, en pala nog 30k hp over...

Terwijl je mensen altijd hoort dat warriors zo overpowered zijn, totdat ze er zelf 1 rollen en toch denken van hmm, toch lastig winnen, met zo'n warrior.

Heb zelf ook precies dezelfde ervaring met druids, kreeg die ook zo lastig down, dat ik dacht laat ik er ook 1 aanmaken, nu lvl80, pvp'en, hmmm toch lastig en wordt dan toch te pakken genomen door een warrior....

[ Voor 10% gewijzigd door Navi op 26-11-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMG 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BQddFDp2kcFoV8XBzvAwP7E8/full.jpg

Dit is echt te grappig om te zien :+
Ze schieten ook andere critters neer enzo :D

Oh, dit is op die Stonetalon Pass die op de kaart van Mulgore staat. Maar zoals je ziet is hier niks serieus te vinden. Je kan wel omhoog vanuit Mulgore, maar je kan er aan de andere kant nergens vanaf. Althans niet via een pad iig.

[ Voor 39% gewijzigd door Zeror op 26-11-2010 21:39 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Jammer zeg, de ghostmount exploit is alweer verholpen. Werd in orgrimmar van m'n mount afgegooid en niet meer in staat geweest om 'm terug te krijgen voor langere tijd :(.

'T was leuk zolang 't werkte, dat wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Rakkerzero schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 21:37:
OMG 8)7

[afbeelding]

Dit is echt te grappig om te zien :+
Ze schieten ook andere critters neer enzo :D

Oh, dit is op die Stonetalon Pass die op de kaart van Mulgore staat. Maar zoals je ziet is hier niks serieus te vinden. Je kan wel omhoog vanuit Mulgore, maar je kan er aan de andere kant nergens vanaf. Althans niet via een pad iig.
Die is llleeeuuuukk !!!!!

Is die als Pet te krijgen O+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garagaholic schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 01:52:
Jammer zeg, de ghostmount exploit is alweer verholpen. Werd in orgrimmar van m'n mount afgegooid en niet meer in staat geweest om 'm terug te krijgen voor langere tijd :(.

'T was leuk zolang 't werkte, dat wel ^^
Ghostmount? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als je dood bent in northrend die mount.
En die critters die je ziet zijn part van critter wars :) en overall gebeurd het nu ingame !

Gistere @ icc weer fail op 1% van Sindy dat iemand een 5e stack krijgt.
Weer een week wachten voor me draak >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

evene en vraagje? heb veel lotr online gespeeld, maar wil iets meer actie in pvp. is het wel nog de moeite waard om wow te beginnen nu? er zijn zoveel mensen al lang bezig. gaat dus om helemaal opnieuw te beginnen met deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Anoniem: 52038 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:03:
evene en vraagje? heb veel lotr online gespeeld, maar wil iets meer actie in pvp. is het wel nog de moeite waard om wow te beginnen nu? er zijn zoveel mensen al lang bezig. gaat dus om helemaal opnieuw te beginnen met deze game?
Je kunt altijd een trial krijgen; kun je tot max lvl 20 komen en daarmee pvpén ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mektheb schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 10:42:
[...]

En die critters die je ziet zijn part van critter wars :) en overall gebeurd het nu ingame !
Wat heb ik nou weer gemist 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dice schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:06:
[...]

Wat heb ik nou weer gemist 8)7
Ja, dat vraag ik me ook af :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanwege dat de wereld vergaat moeten de critters zien te overleven, en is het survival of the fittest.

Er zijn meerdere van dit soort critters, let maar is op andere critters die mekaar aanvallen :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, ze zijn wel cool.

Even blij zijn:
* Zeror heeft de Albino Drake woohoooo :D
* Zeror is ook ambassador of the Horde :D
*O* *O* *O* *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 27-11-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mektheb schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:22:
[...]

Vanwege dat de wereld vergaat moeten de critters zien te overleven, en is het survival of the fittest.

Er zijn meerdere van dit soort critters, let maar is op andere critters die mekaar aanvallen :P !
Waar en hoe ?

en kun je zelf een critter besturen ?

(sry, kan niet uitgebreid zoeken; zit nu op kantoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Serieus? Critter wars? Ik heb wel gemerkt dat er veel meer rond lopen en ook nieuwe. Die lizards bij ogri zijn leuk.

Toch eens in de gaten houden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 16:25
Sinds de laatste patch geeft mijn launcher elke keer de melding "Applying non-critical updates."
Ik wacht altijd tot dat deze melding verdwijnt, maar begint nu wel irritant te worden. :9

Krijgen jullie deze melding ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 14:39

alwinus

Tweaked

Ryan_ schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:21:
Sinds de laatste patch geeft mijn launcher elke keer de melding "Applying non-critical updates."
Ik wacht altijd tot dat deze melding verdwijnt, maar begint nu wel irritant te worden. :9

Krijgen jullie deze melding ook?
yes. Ik weet ook niet hoe zit. Volgens mij ergens een bug. Want dit kan uren blijven staan. Lijkt me sterk dat ie zo lang aan het updaten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:27
alwinus schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:25:
[...]

yes. Ik weet ook niet hoe zit. Volgens mij ergens een bug. Want dit kan uren blijven staan. Lijkt me sterk dat ie zo lang aan het updaten is.
Was bij mij bij 4.0.1 ook, op een gegeven moment gewoon een aantal uur weggegaan en toen was het weg :P. Zal het nou wel weer proberen zo.

edit:

Na ruim een uur was de melding gewoon weg bij mij hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 27-11-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dice schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:16:
[...]

Waar en hoe ?

en kun je zelf een critter besturen ?

(sry, kan niet uitgebreid zoeken; zit nu op kantoor)
0verall en nergens, en nee je kan ze niet besturen.
Maar s0mmige kritters vallen mekaar nu aan :)

Best grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gert_jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:59
en hoeveel hordes hebben ondertussen al hun Goblin Turbo-trike gehaald?

http://www.wowhead.com/spell=87091/goblin-turbo-trike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik heb gisteren eindelijk mijn netherdrake gehaald :)
Tevens een run gemaakt door dm's! Superleuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fristii
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-04 21:40
Net even men account terug geactiveerd om de changes is te bekijken en damn, I like. Ga er dan waarschijnlijk ook opnieuw mee beginnen. Alleen zuigt het dat de meeste mensen die ik ken ermee gestopt zijn, enige suggesties dus voor een goeie server om opnieuw op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 23:47

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

gert_jan schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:21:

Op BDF stuiteren ze al door Org heen en weer, ik zie wel of ik daar ooit de moeite voor neem.
Zit nu een beetje in een dipje ben aan het kijken naar intressante quests die toegevoegd zijn, heb die 'The day Deathwing came' quests gedaan wat wel leuk was voorderest is er weinig te doen buiten wat nieuwe flight paths halen en wat exploren plekkjes zoeken die 'niet af' zijn (b.v. boven thousand needles, op het hoekje waar je naar 'dustwallow marsh' gaat) .

Ik vraag me af wat er nog meer gaat veranderen, ik hoop b.v. dat undercity ook nog een verbouwing krijgt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lasteraar schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:23:
Ik heb gisteren eindelijk mijn netherdrake gehaald :)
Netherdrake? Enkelvoud? :P Je weet dat je terug kan gaan voor de andere 5? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Gz rakkerzero met je mmo-champion frontpage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Skull
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2024
Mektheb schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 10:42:
[...]

als je dood bent in northrend die mount.

Gistere @ icc weer fail op 1% van Sindy dat iemand een 5e stack krijgt.
Weer een week wachten voor me draak >.<
Waarom passen jullie de zerg tactic niet toe? 1 tank, 2 healers en rest dps (in10man)

In P3 wachten tot Sindy jullie gepulld heeft, hierna compleet los gaan (Heroism en alle dps CDs). Wij kwamen niet boven de 4 stacks uit en dus achieve. Op deze manier is zelfs Sindy HM om te klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Skull schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:16:
[...]

Waarom passen jullie de zerg tactic niet toe? 1 tank, 2 healers en rest dps (in10man)

In P3 wachten tot Sindy jullie gepulld heeft, hierna compleet los gaan (Heroism en alle dps CDs). Wij kwamen niet boven de 4 stacks uit en dus achieve. Op deze manier is zelfs Sindy HM om te klappen.
Ja dat hadden we dus gedaan en toen kreeg iemand dus een 5e buff op 1%.
en de 1e 2 tombs waren de topdpsers.. dus die waren gelijk weg

Was dus te weinig dps en toen kreeg iemand op 1% naar 0% 5e stack

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 27-11-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:29
Gisteravond en vandaag het nieuwe gnome start gebied doorlopen. Het is er echt een stuk beter op geworden. Bijna alle quest zitten in één chain waardoor er een leuk verhaal kan worden verteld. Een paar quests hebben ook echt iets speciaals waardoor het het patroon van "kill x van randomenemie01" af en toe doorbreekt. Van mij mogen alle zones zo zijn. Duidelijke questchain dat een leuk verhaal verteld. Hoe hoger level je wordt hoe epischer het verhaal dan kan zijn.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Skull
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2024
Mektheb schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:50:
[...]

Ja dat hadden we dus gedaan en toen kreeg iemand dus een 5e buff op 1%.
en de 1e 2 tombs waren de topdpsers.. dus die waren gelijk weg

Was dus te weinig dps en toen kreeg iemand op 1% naar 0% 5e stack
Voor zover ik herinner moeten 7dps gemiddeld 14k dps doen in die laatste seconden. Met de huidige buff (30%) moet dat voor iedereen te doen zijn. Een fury warrior en mijn main SV hunter piekte ruim over de 27k dps tijdens die fase.

Tombs laat je gewoon staan tenzij het een healer is, melee moet die dan pakken (1 melee kan dat zelfs doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384991

kan iemand mij vertellen wat de mmo champion topic is waar het de wow specs bij staan voor een pc waar je goed wow mee kunt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Skull schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 16:03:
[...]

Voor zover ik herinner moeten 7dps gemiddeld 14k dps doen in die laatste seconden. Met de huidige buff (30%) moet dat voor iedereen te doen zijn. Een fury warrior en mijn main SV hunter piekte ruim over de 27k dps tijdens die fase.

Tombs laat je gewoon staan tenzij het een healer is, melee moet die dan pakken (1 melee kan dat zelfs doen).
Ja dat deden wij dus niet, we deden gewoon kreeg je een tomb opzouten en ga maar dood ergens buiten de raid en klaar, maar omdat dps het kreeg was het dus lower dps dus lukte het niet op 1% na.

Jammer maar ze hebben die achievment al 15x zo gedaan alleen ik moest hem nog maar ja helaas lukte het niet dus volgende week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gert_jan schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:21:

Nu met die tabards zijn ze zo simpel om te halen, PoS normal laatste boss uurtje farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:10:
[...]

Nu met die tabards zijn ze zo simpel om te halen, PoS normal laatste boss uurtje farmen.
Waarom PoS farm gewoon een instance zoals deadmines of SM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ga den k met een paladin beginnen. je hebt alleen 3 builds. holy,.protector etc etc. welke zouden jullie aanraden? holy denk niet daar ik een slechte healer zou zijn (lotr online healer was drama) maar van de andere 2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 52038 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:25:
ga den k met een paladin beginnen. je hebt alleen 3 builds. holy,.protector etc etc. welke zouden jullie aanraden? holy denk niet daar ik een slechte healer zou zijn (lotr online healer was drama) maar van de andere 2??
Levelen doe je sowieso in een damage spec, en dan hou je dus alleen retri over. Als je op de level cap zit kun je altijd nog voor een andere spec kiezen. ;)

Tanken is trouwens moeilijker dan healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanx. dan eerst retri dus :D. kan ik me daarna nog druk gaan maken over de rest. denk dat pally wel erg leuk is om te spelen en ook als solo redelijk kan levellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebonite
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05-2021
Vanmorgen vroeg uit mijn bed gegaan om nog een paar laatste uurtjes te gaan grinden voor Wintersaber Trainers. Heb nu eindelijk die mount gekocht *O* na dagen hersendood grinden voor Wintersaber Trainers, ik doe dat nooit meer zoiets voor mijn andere alts. Gelukkig heb ik voordeel gekregen van Pilgrim buff :P. Gelijk ook titel The Diplomat gehaald van Timbermaw Hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-05 11:52
Ben woensdag middag een Human mage gestart. Vind het erg leuk tot nu en ben nu al weer lvl 33. Wel een verandering zeg, kom van de horde kant en wou eens wat anders uitproberen. Bevalt me erg tot nu toe en zit eraan te denken om een ander character ook over te laten komen van de horde kant. De animations en models van de alliance staan me veel meer aan (behalve de draenei, die vind ik er niet uitzien, female gaat nog maar die male models zijn echt belachelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Laatst online: 23-05 15:37
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:26:
[...]

Zo snel mogelijk 2 rijen zonnebloempjes maken. Walls = imba. Daarna heb je genoeg energy en kun je het roflolstompen.
vandaag ook maar eens aan deze quest gewaagd. erg leuk om te doen. het is mij gelukt door zo snel mogelijk 1 rij zonnebloemen te krijgen en elke keer de zombies tegen te houde n met een muur. dit wint jou tijd om de 2de rij zonnebloemen te bouwen en af en toe een spitter planten. hou de zombies en ander gespuis zo lang mogelijk bezig tot je 2 rijen met zonnebloemen hebt. daarna begin je daarvoor 2 rijen spitters te planten.

de laatste wave kun je alleen afslaan door pumpkinbombs te gebruiken. ERG gave quest.

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een vriend van mij heeft me gisteren een recruit-a-friend code gestuurd, die ik heb ingevuld, en heb 10 dagen trail gekregen. Nu is het de bedoeling dat beide dan 300% XP krijgen, alleen dit is volgens mij niet het geval?

Hij heeft me die code gestuurd i.p.v. op de button "Recruit a Friend" te klikken omdat dat niet werkte?

Iemand enig idee waarom we geen 300% krijgen?

Het account waar ik de code had ingevuld had al een keer een trail gehad, ik heb nu dus [WOW1] & [WOW2] in mijn lijst staan, kan het daar aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snyder schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 18:14:
[...]

vandaag ook maar eens aan deze quest gewaagd. erg leuk om te doen. het is mij gelukt door zo snel mogelijk 1 rij zonnebloemen te krijgen en elke keer de zombies tegen te houde n met een muur. dit wint jou tijd om de 2de rij zonnebloemen te bouwen en af en toe een spitter planten. hou de zombies en ander gespuis zo lang mogelijk bezig tot je 2 rijen met zonnebloemen hebt. daarna begin je daarvoor 2 rijen spitters te planten.

de laatste wave kun je alleen afslaan door pumpkinbombs te gebruiken. ERG gave quest.
Nagaan dat de daily's die er van komen op 85 nog erger zijn ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellion
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-05 12:58
Twylight schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 18:43:
Een vriend van mij heeft me gisteren een recruit-a-friend code gestuurd, die ik heb ingevuld, en heb 10 dagen trail gekregen. Nu is het de bedoeling dat beide dan 300% XP krijgen, alleen dit is volgens mij niet het geval?

Hij heeft me die code gestuurd i.p.v. op de button "Recruit a Friend" te klikken omdat dat niet werkte?

Iemand enig idee waarom we geen 300% krijgen?

Het account waar ik de code had ingevuld had al een keer een trail gehad, ik heb nu dus [WOW1] & [WOW2] in mijn lijst staan, kan het daar aan liggen?
Je moet in elkaars party zitten en binnen x straal van elkaar zijn. Ook kan de ander alleen levels weggeven lager dan zijn eigen level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Laatst online: 23-05 15:37
even een vraagje zijn er nog meer van die gave Quests zoals die plants -vs- zombies ?

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Snyder schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:13:
even een vraagje zijn er nog meer van die gave Quests zoals die plants -vs- zombies ?
Check de Badlands maar eens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze quest met name:

- The Day that Deathwing Came

Met o.a. de opdracht: Punch Deathwing in the face :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

effe korte vraag. wat is het beste voor een dps paladin. two handed weapon of een one handed met shield?
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!