Mektheb is waarschijnlijk vanaf volgende week in het bezit van een woning \o/
Helaas gaat dit wel tenkoste van me Cataclysm ftl
Maja je moet he
Maja je moet he
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
NMe schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:00:
Darkangle in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."
Die werkte perfect voor mij met plants vs. zombies, thanks.Niet één keer meer in de buurt gekomen van een "wipe", zelfs niet een rij verloren.
Np (en succes Mektheb).Mektheb schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:04:
[...]
indeed, bij mij ookty
edit : mektheb gaat nu ze 1e huisje bekijken ./fingers crossed
Gefeliciteerd alvast, voor mij wordt het ook lastig ;p waarschijnlijk ook een woning + vakantie van 10 decemberMektheb schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:20:
Mektheb is waarschijnlijk vanaf volgende week in het bezit van een woning \o/
Maja je moet he
Same here, geluidskaart maakt niet uit of je nu een Realtek Cheapo onboard hebt of een SuperWtfPwn SuperFX soundcard hebt. Het is vooral merkbaar bij bijv, het low mana geluidje, die bank bell, etc. IrritantTheMe schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:34:
[...]
Idem hier, win7 64 bit met Audigy 2 ZS
Tinnig en slissend hoog sinds de voorlaatste patch
Bnet pindle#2913
[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 26-11-2010 10:40 ]
Er zijn een hoop lange questlines, en lines die voortbouwen op wat reeds gebeurt is. Naarmate je verder vordert worden die questlines intenser en monden ze vaak uit in een raid met grote bazen. Verder zijn er grote thema's die samenhangen met de lore (zoals de undead plage, alliance vs horde, ...)Bulls schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:01:
Sorry voor noob te zijn, maar is er een main quest storyline? Ik neem aan dat je over de expansions enzo verder gaat in een verhaal en dat het niet alleen uit sidequests bestaat die je doet via een route omdat je daar heen moet voor een quest.
Ik ben nu lvl 14 maar heb nog niet echt een main quest.
Ah, ik vroeg me al af waar die mensen zaten die hem inderdaad grappig vindenAnoniem: 373674 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:50:
Maar niet getreurd.. die gast komt wel terug naar WoW.. check zijn youtube maar.. daar staat nu iets heel wazigs over ASC het mega project van de eeuw bla bla.. met allemaal termen waar die gast echt totaal geen verstand van heeft... Zelf denk ik dat het gewoon project --> Athene Starts Catalysm is
![]()
Prachtig.. kijk uit naar zijn vids.. altijd dikke pret.
https://niels.nu
[ Voor 24% gewijzigd door Metian op 26-11-2010 11:26 ]
Rupsen, Rapsen.
Afaik was het Stonetalon - Barrens - Southern Barrens - Mulgore en is er geen direct pad vanaf Stonetalon. Wel kan je vanaf daar naar Desolace (althans dit was allemaal vroeger zo sinds de patch niet in Stonetalon geweest).Metian schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:10:
Heeft er iemand een idee hoe ik van Stonetalon in Mulgore kom. Ik hoor diverse mensen op internet zeggen dat je via een weg daar in kan komen. Alleen kan ik nergens een pad er naar toe vinden. Ben al uren op zoek.
Nevermind, ik neem de zap wel naar Thunder Bluff. Zal wel vanuit Mulgore kijken of nou mogelijk is en waar je dan naar toe moet.
Bnet pindle#2913
absoluut, maar je moet wel apart betalentommy2005 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:49:
Mensen, ik heb een vraagje:
Kan je na een server change, ook direct een faction change doen?
Alvast bedankt.
Ja als je 2keer betaald.tommy2005 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:49:
Alvast bedankt.
Ja heb het ook gedaan. Binnen uur was ik van server gewisseld en horde gewordentommy2005 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:49:
Alvast bedankt.
En terecht. FOR THE HORDE!!!!111WoKo schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:00:
[...]
Ja heb het ook gedaan. Binnen uur was ik van server gewisseld en horde geworden
Mja, en op sommige plaatsen waar je er een zou verwachten is er geen.Darkangle schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:21:
[...]
Het enige wat me een klein beetje tegen stond was de hoeveelheid flightpaths. Werkelijk elke 15 meter staat er wel een flight master.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Rofl
[ Voor 46% gewijzigd door Vivaladen op 26-11-2010 13:16 ]
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Lokthar !Vivaladen schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:13:
[...]
Rofl![]()
[afbeelding]
Uniforms of the Kor'Kron Guard are camouflaged in order to protect their wearers by hiding them from sight. The principle is that what the enemy cannot see he cannot kill.
This is not the way of the <Stormwind Crusaders>. A Crusader's armour is bright with heraldry that proclaims his devotion to his Guild and our beloved King Varian of Stormwind.
Our principle is that what the enemy can see, he will soon learn to fear!
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
[ Voor 24% gewijzigd door junglebeast op 26-11-2010 13:49 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik wist niet dat er een pet verkregen kon worden, maar ik zeg toevallig het worgen vrouwtje staan en het leek me wel even grappig om enkele quests te doen sinds ik er toch was. En mijn ervaring is inderdaad hetzelfde; érg leuke questlineDarkangle schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:21:
[...]
[...]
Np (en succes Mektheb).
Gisteren voor de pet die questline met die female worgen gestart in EPL. Phased content ahoy!
Mijn god wat zijn de quests er op vooruit gegaan, die ritjes in haar wagen, de conversaties. Mijn vrouw had niet eens door dat we de questline aan het afmaken waren terwijl we allang de lucky buff hadden die nodig is voor de pet, en we bleven geintereseerd het verhaal volgen (ze is een diehard power leveler, en was verbaast dat ze nu gewoon de quests zat te lezen omdat het zo leuk was). Uiteindelijk ietsje over 12en uitgelogged, terwijl het plan was om 11 uur al te maffen.
Als deze paar sample < lvl60 quests een indicatie zijn, dan hebben we heel wat voor de boeg, Wat een verbetering ten opzichte van de relatief statische en droge <60 quest van de oude wereld zeg.
Ge-wel-dig. Echt, ik heb in tijden niet meer zo'n lol gehad in wow.
Ik ben niet rouwig om wat ze gedaan hebben, wat een overhaul, en met die micro phazed quest givers krijg je een leuk gevoel van continuiteit (sue me, mijn eerste taal is geen nederlands, ik weet dat ik spel als een 6 jarige). Na de powerlevel naar 85 van onze mains hebben we besloten 1-60 door te lopen op onze goblin chars voordat we onze secundaire raid chars gaan boosten.
Even de hele wereld weer verkennen!
Het enige wat me een klein beetje tegen stond was de hoeveelheid flightpaths. Werkelijk elke 15 meter staat er wel een flight master.
Ik zal dan maar eens een oudje onder 't stof vandaan trekken: YouTube: cannibal corpse - corpsegrinder talks bout world of warcraftVivaladen schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:13:
[...]
Rofl![]()
[afbeelding]
Uniforms of the Kor'Kron Guard are camouflaged in order to protect their wearers by hiding them from sight. The principle is that what the enemy cannot see he cannot kill.
This is not the way of the <Stormwind Crusaders>. A Crusader's armour is bright with heraldry that proclaims his devotion to his Guild and our beloved King Varian of Stormwind.
Our principle is that what the enemy can see, he will soon learn to fear!
Anoniem: 121555
[ Voor 37% gewijzigd door Conscience NL op 26-11-2010 14:21 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Als het actief is kan je pet ze gebruiken.Anoniem: 121555 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:07:
Noobvraag: ik heb al een tijdje een hunter, maar ik snap iets nog niks. Gebruikt mijn pet alleen de abilities die ik op de petbar heb staan of kan hij alles gebruiken dat in de spellbook staat én actief is?
Ach, hij staat nu toch op MMO-Champion.Om deze vraag te compenseren: de linkjes naar levelflowmaps in de OP zijn stuk, de jpeg is verwijderd denk ik.
[ Voor 111% gewijzigd door Zeror op 26-11-2010 14:45 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Volgens mij meer over gelezen, alleen met de zeppelin volgens mij.Rakkerzero schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:39:
Map in de startpost is gefixed. Nu moet ie eigenlijk nog een keer geupdate worden, want sommige dingen kloppen niet helemaal.
Ff een klein vraagje: ik loop nu door Mulgore, maar ik zie geen grot of bergpas om Mulgore uit te gaan. Hoe zit dat? Moet ik eerst questen zodat er phased een doorgang komt of kan ik enkel via de zeppelin uit Mulgore?
(klauteren via de bergwand ff niet meegerekend)
Cool! Echt super handig ook, top!
https://niels.nu
Hebbie goed gedaan! Gratz
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Ik denk dat ik de komende weken maar ga proberen om mijzelf wat meer te gaan gedragen hier want zoals het oude gezegde zegt "Als er één schaap over de Dam is" dat moet ik ook weer niet hebben natuurlijkDutchman! schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:36:
dear god...
Ooit moet ik eens leren PVP'en op een karakter en wat gear verzamelen. Enkel en alleen om Vivaladen eens het stof te laten bijten. Zie het niet zo snel gebeuren gezien hij dan vast een pocket healer achter een boom heeft staan en twee stealthed rogues tussen de grassprieten
. For Thunder Bluff! (kan me momenteel niet voor de hele Horde uitspreken)
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Sorry voor de kansloze link, maar ik zit op m'n werk en het halve internet is hier geblokkeerdRakkerzero schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:39:
Map in de startpost is gefixed. Nu moet ie eigenlijk nog een keer geupdate worden, want sommige dingen kloppen niet helemaal.
Ff een klein vraagje: ik loop nu door Mulgore, maar ik zie geen grot of bergpas om Mulgore uit te gaan. Hoe zit dat? Moet ik eerst questen zodat er phased een doorgang komt of kan ik enkel via de zeppelin uit Mulgore?
(klauteren via de bergwand ff niet meegerekend)
Ja, sinds je op PvP servers zowel allies als horde chars mag aanmaken vind ik het jammer dat je nog steeds zomaar mensen aan je friendlist toe kan voegen (zonder hun toestemming). Zo is het veel te makkelijk om iemand te lopen zieken door hem steeds te ganken als hij inlogt. Het zou veel beter zijn als je a la facebook of MSN vrienden moet accepteren.Vivaladen schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:24:
[...]
met de bijbehorende alliance alts om mijn locatie uit te pijlen..
Ja Ja roeeeestigVivaladen schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:24:
[...]
Ik denk dat ik de komende weken maar ga proberen om mijzelf wat meer te gaan gedragen hier want zoals het oude gezegde zegt "Als er één schaap over de Dam is" dat moet ik ook weer niet hebben natuurlijk
Dat er straks een Got-Horde Guild op auchindoun komt om mij terug te pakken voor al mijn anti horde propaganda hiermet de bijbehorende alliance alts om mijn locatie uit te pijlen..The hunter Hunted
Nee als ik een 1 op 1 gevecht aangeboden krijg roep ik door de Skype altijd al naar mijn groepje dat ze me niet mogen healen,helpen en dat de rogue's ofc moeten uitkijken naar eventuele hordies die zich met ons 1vs1 gevecht willen bemoeien. een eervol gevecht zal ik nooit uit de weg gaan maar als de Stormwind Crusaders samen op pad zijn met een missie dan kan ik ze meestal niet helemaal onder bedwang houden haha dan zijn het net bloedhonden waarvan je in het bos net de riem hebt losgemaakt..
wel kan je natuurlijk overwegen om in plek van tegen mij ,met mij te gaan vechten voor de goede zaak!
we zijn altijd opzoek naar nieuwe Recruits en Veteranen in PvP land!
ikzelf vind de nieuwe recruiten het leukst omdat ik die nog een hoop kan lerenen vind het leuk om mensen dingen te leren die ik zelf ook leuk vind,ook 1 van de redenen dat ik terug gestapt ben als Guildmaster en mijn maatje aan het roer heb gezet,hij gaat over de Rated Bg's straks..een andere officer over de Arena zaken en ik ga me voornamelijk bezig houden met het inwerken van nieuwe Krijgers en het organiseren van pvp world events waarbij bij ieder event natuurlijk ook een mooi verhaaltje/briefing komt voor de lore nerds (ja waaronder ikke haha)
P.s. Mektheb??? waar blijf je nou? ennuh waarom heb je een nieuwe avatar?mis je likkende poppetje
Locks hebben een nerf van -12% op bijna alles.. niet zo whinen..RichardvdD schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:26:
What the fuck! Retribution Paladins zijn echt helemaal kapot gemaakt afgelopen patch. Van 9,5k dps met 3 miljoen damage done, kom ik nu niet niet eens boven 8k BURST dps. Templars Verdict is van 25k+ crits naar 13k gegaan, Hammer of Wrath is van 24k naar 16k gegaan, Crusader strike generfed, seal damage/judgement generfed.. Waar the fuck slaat dit op.. 'Cataclysm 85 balance' noemen ze het, maar bij de andere classes is helemaal niets veranderd.
Op een random HC boss gemiddeld 13-14k dps, nu haalde ik de 7k niet eens, waarbij een of andere scrub DK in z'n agi-setje zelf meer haaldeFuuuuuuuck. Dat van Templars Verdict moet echt een bug zijn, dat kan nooit opeens zó erg kapot gemaakt worden dat de totale DPS er alleen met die spell al met 15-20% op achteruit gaat.
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Anoniem: 127642
Behalve dan de 17% hard dps nerf op fury dps en de bovengenoemde 12% zelfde nerf voor locks...RichardvdD schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:26:
.. 'Cataclysm 85 balance' noemen ze het, maar bij de andere classes is helemaal niets veranderd.
Jawel, de OMG OMG OMG nerf op Mage, 10% reduction op blast ofzo?bazkar schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:33:
[...]
Behalve dan de 17% hard dps nerf op fury dps en de bovengenoemde 12% zelfde nerf voor locks...
Maar verder idd niks
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mja, en feral druids zijn ook de grond in generft.bazkar schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:33:
[...]
Behalve dan de 17% hard dps nerf op fury dps en de bovengenoemde 12% zelfde nerf voor locks...
Maar verder idd niks
[ Voor 85% gewijzigd door Divak op 26-11-2010 16:46 ]
En paladins waren blijkbaar OP op level 85. Met nog maar 2 weken te gaan tot de expansion (en intussen nog minder) interesseert het Blizzard minder wat er met de level 80 balance gebeurt en fixen ze gewoon dingen die stuk zijn op level 85.RichardvdD schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:42:
De veranderingen op de locks zijn meer dan logisch, die waren ook gewoon 'overpowered' met enorme DPS, ze zijn nu na de patch nog steeds de top. Maar van 14k burst naar amper 6-7 vind ik wel heel erg vreemd. Zeker ook 25k crits die opeens 13k crits, daar kan gewoon iets niet kloppen. Sowieso heeft Templars Verdict/Hand of Light vanaf al het begin al telkens gebreken gehad. Als het ene probleem werd gefixt, was er weer een ander probleem.
Jij kan tenminste nog tanken, sinds de swipe nerfs kan ik geen grote groepen meer op me houden terwijl DPS nog steeds vrolijk AoE doet zelfs voordat ik bij de mob ben.kleefei schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:46:
Warrior tanks zijn met 17% gebalanceerd. Nog steeds hou ik voldoende threat en doe ik nog steeds zat DPS.
Hoe hebben ze nu al complete datamining gedaan, hoe classes zijn op lvl85? Lijkt me relatief onmogelijk dat ze alle mogelijke raidcombinaties en buffs hebben getest op alle mogelijke bosses. Waarom trappen ze dan nu al een class met 10% de grond in (gemiddeld), terwijl het enkel gaat om op 85 aan te tikken? (waarom moet Seed of corruption gelijk worden getrokken met andere AoE's, terwijl het bakken met mana kost? Gelijk met hunter's multi-shot). Is balans dan ook niet de balans vanuit manacost?kleefei schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:46:
Al dat gezeur over nerfs.. het is gebalanceerd op cataclysm. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden?
Al die negativiteit om niks. Wacht gewoon tot je 85 bent. Dan zul je zien dat je vanzelf weer bufs en nerfs krijgt. Balanceren noemen ze zat.
Warrior tanks zijn met 17% gebalanceerd. Nog steeds hou ik voldoende threat en doe ik nog steeds zat DPS.
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2010 16:59 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Beta en PTR realms?SinergyX schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:56:
[...]
Hoe hebben ze nu al complete datamining gedaan, hoe classes zijn op lvl85?
Onder andere door PTR?SinergyX schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:56:
[...]
Hoe hebben ze nu al complete datamining gedaan, hoe classes zijn op lvl85? Lijkt me relatief onmogelijk dat ze alle mogelijke raidcombinaties en buffs hebben getest op alle mogelijke bosses. Waarom trappen ze dan nu al een class met 10% de grond in (gemiddeld), terwijl het enkel gaat om op 85 aan te tikken?
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Anoniem: 214426
Als je in ICC10 bij Sindragosa die 2 groepjes trash vlak na de lift bij elkaar pullt haal ik daar makkelijk 50k DPS met multi-shot... PoS in de tunnel idem.. Op 2 targets is het erg loos, true, maar daarna is het vlammen... Niks mis met multi-shot, eigenlijk, ik vond het eerst jammer dat ik Volley kwijt was, maar (binnen het focus-systeem, wat een hele andere discussie is, in plaats van semi-onbeperkt nuken heb ik nu downtime, QQSinergyX schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:56:
waarom moet Seed of corruption gelijk worden getrokken met andere AoE's, terwijl het bakken met mana kost? Gelijk met hunter's multi-shot
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Anoniem: 379651
Weinig DKs - Omdat de class nogal heftig is veranderd. En niet iedereen kan er aan wennen of is het ermee eens.Anoniem: 214426 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:29:
Waarom zijn er ineens zo weinig DKs? En hoe zijn warlocks in pvp? mage pvp komt een beetje mn strot uit en wil misschien een warlock maken
Inderdaad een hele grote QQ, elke class heeft een klap gehad, en als je de patch notes gelezen had, dan zag je dat ze warriors idd bijna globaal -17% dmg gegeven hebben.RichardvdD schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:26:
What the fuck! Retribution Paladins zijn echt helemaal kapot gemaakt afgelopen patch. Van 9,5k dps met 3 miljoen damage done, kom ik nu niet niet eens boven 8k BURST dps. Templars Verdict is van 25k+ crits naar 13k gegaan, Hammer of Wrath is van 24k naar 16k gegaan, Crusader strike generfed, seal damage/judgement generfed.. Waar the fuck slaat dit op.. 'Cataclysm 85 balance' noemen ze het, maar bij de andere classes is helemaal niets veranderd.
Op een random HC boss gemiddeld 13-14k dps, nu haalde ik de 7k niet eens, waarbij een of andere scrub DK in z'n agi-setje zelf meer haaldeFuuuuuuuck. Dat van Templars Verdict moet echt een bug zijn, dat kan nooit opeens zó erg kapot gemaakt worden dat de totale DPS er alleen met die spell al met 15-20% op achteruit gaat.
[ Voor 10% gewijzigd door Navi op 26-11-2010 18:17 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Zeror op 26-11-2010 21:39 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Die is llleeeuuuukk !!!!!Rakkerzero schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 21:37:
OMG![]()
[afbeelding]
Dit is echt te grappig om te zien![]()
Ze schieten ook andere critters neer enzo
Oh, dit is op die Stonetalon Pass die op de kaart van Mulgore staat. Maar zoals je ziet is hier niks serieus te vinden. Je kan wel omhoog vanuit Mulgore, maar je kan er aan de andere kant nergens vanaf. Althans niet via een pad iig.
Ghostmount?garagaholic schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 01:52:
Jammer zeg, de ghostmount exploit is alweer verholpen. Werd in orgrimmar van m'n mount afgegooid en niet meer in staat geweest om 'm terug te krijgen voor langere tijd.
'T was leuk zolang 't werkte, dat wel ^^
als je dood bent in northrend die mount.
Anoniem: 52038
Je kunt altijd een trial krijgen; kun je tot max lvl 20 komen en daarmee pvpén ?Anoniem: 52038 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:03:
evene en vraagje? heb veel lotr online gespeeld, maar wil iets meer actie in pvp. is het wel nog de moeite waard om wow te beginnen nu? er zijn zoveel mensen al lang bezig. gaat dus om helemaal opnieuw te beginnen met deze game?
Wat heb ik nou weer gemistMektheb schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 10:42:
[...]
En die critters die je ziet zijn part van critter warsen overall gebeurd het nu ingame !
Ja, dat vraag ik me ook af
Vanwege dat de wereld vergaat moeten de critters zien te overleven, en is het survival of the fittest.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 27-11-2010 11:27 ]
Waar en hoe ?Mektheb schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:22:
[...]
Vanwege dat de wereld vergaat moeten de critters zien te overleven, en is het survival of the fittest.
Er zijn meerdere van dit soort critters, let maar is op andere critters die mekaar aanvallen!
yes. Ik weet ook niet hoe zit. Volgens mij ergens een bug. Want dit kan uren blijven staan. Lijkt me sterk dat ie zo lang aan het updaten is.Ryan_ schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:21:
Sinds de laatste patch geeft mijn launcher elke keer de melding "Applying non-critical updates."
Ik wacht altijd tot dat deze melding verdwijnt, maar begint nu wel irritant te worden.![]()
Krijgen jullie deze melding ook?
Was bij mij bij 4.0.1 ook, op een gegeven moment gewoon een aantal uur weggegaan en toen was het wegalwinus schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:25:
[...]
yes. Ik weet ook niet hoe zit. Volgens mij ergens een bug. Want dit kan uren blijven staan. Lijkt me sterk dat ie zo lang aan het updaten is.
[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 27-11-2010 13:45 ]
0verall en nergens, en nee je kan ze niet besturen.Dice schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:16:
[...]
Waar en hoe ?
en kun je zelf een critter besturen ?
(sry, kan niet uitgebreid zoeken; zit nu op kantoor)
Op BDF stuiteren ze al door Org heen en weer, ik zie wel of ik daar ooit de moeite voor neem.gert_jan schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:21:
en hoeveel hordes hebben ondertussen al hun Goblin Turbo-trike gehaald?
http://www.wowhead.com/spell=87091/goblin-turbo-trike
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Netherdrake? Enkelvoud?Lasteraar schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:23:
Ik heb gisteren eindelijk mijn netherdrake gehaald
Waarom passen jullie de zerg tactic niet toe? 1 tank, 2 healers en rest dps (in10man)Mektheb schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 10:42:
[...]
als je dood bent in northrend die mount.
En die critters die je ziet zijn part van critter warsen overall gebeurd het nu ingame !
Gistere @ icc weer fail op 1% van Sindy dat iemand een 5e stack krijgt.
Weer een week wachten voor me draak >.<
Ja dat hadden we dus gedaan en toen kreeg iemand dus een 5e buff op 1%.The_Skull schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:16:
[...]
Waarom passen jullie de zerg tactic niet toe? 1 tank, 2 healers en rest dps (in10man)
In P3 wachten tot Sindy jullie gepulld heeft, hierna compleet los gaan (Heroism en alle dps CDs). Wij kwamen niet boven de 4 stacks uit en dus achieve. Op deze manier is zelfs Sindy HM om te klappen.
[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 27-11-2010 15:52 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Voor zover ik herinner moeten 7dps gemiddeld 14k dps doen in die laatste seconden. Met de huidige buff (30%) moet dat voor iedereen te doen zijn. Een fury warrior en mijn main SV hunter piekte ruim over de 27k dps tijdens die fase.Mektheb schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:50:
[...]
Ja dat hadden we dus gedaan en toen kreeg iemand dus een 5e buff op 1%.
en de 1e 2 tombs waren de topdpsers.. dus die waren gelijk weg
Was dus te weinig dps en toen kreeg iemand op 1% naar 0% 5e stack
Anoniem: 384991
Ja dat deden wij dus niet, we deden gewoon kreeg je een tomb opzouten en ga maar dood ergens buiten de raid en klaar, maar omdat dps het kreeg was het dus lower dps dus lukte het niet op 1% na.The_Skull schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 16:03:
[...]
Voor zover ik herinner moeten 7dps gemiddeld 14k dps doen in die laatste seconden. Met de huidige buff (30%) moet dat voor iedereen te doen zijn. Een fury warrior en mijn main SV hunter piekte ruim over de 27k dps tijdens die fase.
Tombs laat je gewoon staan tenzij het een healer is, melee moet die dan pakken (1 melee kan dat zelfs doen).
Nu met die tabards zijn ze zo simpel om te halen, PoS normal laatste boss uurtje farmen.gert_jan schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:21:
en hoeveel hordes hebben ondertussen al hun Goblin Turbo-trike gehaald?
http://www.wowhead.com/spell=87091/goblin-turbo-trike
Waarom PoS farm gewoon een instance zoals deadmines of SMSinergyX schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:10:
[...]
Nu met die tabards zijn ze zo simpel om te halen, PoS normal laatste boss uurtje farmen.
Levelen doe je sowieso in een damage spec, en dan hou je dus alleen retri over. Als je op de level cap zit kun je altijd nog voor een andere spec kiezen.Anoniem: 52038 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:25:
ga den k met een paladin beginnen. je hebt alleen 3 builds. holy,.protector etc etc. welke zouden jullie aanraden? holy denk niet daar ik een slechte healer zou zijn (lotr online healer was drama) maar van de andere 2??
vandaag ook maar eens aan deze quest gewaagd. erg leuk om te doen. het is mij gelukt door zo snel mogelijk 1 rij zonnebloemen te krijgen en elke keer de zombies tegen te houde n met een muur. dit wint jou tijd om de 2de rij zonnebloemen te bouwen en af en toe een spitter planten. hou de zombies en ander gespuis zo lang mogelijk bezig tot je 2 rijen met zonnebloemen hebt. daarna begin je daarvoor 2 rijen spitters te planten.Anoniem: 33272 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:26:
[...]
Zo snel mogelijk 2 rijen zonnebloempjes maken. Walls = imba. Daarna heb je genoeg energy en kun je het roflolstompen.
Knowledge is my Weapon
Nagaan dat de daily's die er van komen op 85 nog erger zijn !Snyder schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 18:14:
[...]
vandaag ook maar eens aan deze quest gewaagd. erg leuk om te doen. het is mij gelukt door zo snel mogelijk 1 rij zonnebloemen te krijgen en elke keer de zombies tegen te houde n met een muur. dit wint jou tijd om de 2de rij zonnebloemen te bouwen en af en toe een spitter planten. hou de zombies en ander gespuis zo lang mogelijk bezig tot je 2 rijen met zonnebloemen hebt. daarna begin je daarvoor 2 rijen spitters te planten.
de laatste wave kun je alleen afslaan door pumpkinbombs te gebruiken. ERG gave quest.
Je moet in elkaars party zitten en binnen x straal van elkaar zijn. Ook kan de ander alleen levels weggeven lager dan zijn eigen level.Twylight schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 18:43:
Een vriend van mij heeft me gisteren een recruit-a-friend code gestuurd, die ik heb ingevuld, en heb 10 dagen trail gekregen. Nu is het de bedoeling dat beide dan 300% XP krijgen, alleen dit is volgens mij niet het geval?
Hij heeft me die code gestuurd i.p.v. op de button "Recruit a Friend" te klikken omdat dat niet werkte?
Iemand enig idee waarom we geen 300% krijgen?
Het account waar ik de code had ingevuld had al een keer een trail gehad, ik heb nu dus [WOW1] & [WOW2] in mijn lijst staan, kan het daar aan liggen?
Knowledge is my Weapon
Check de Badlands maar eens.Snyder schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:13:
even een vraagje zijn er nog meer van die gave Quests zoals die plants -vs- zombies ?
Deze quest met name:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq