Nog steeds knulMektheb schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:37:
knul ? total bisquit is pro !
Hij's echt geweldig.
Al zijn filmpjes zijn gewoon goed om te kijken, en zelfs met sc2
Uldum filmpjes zijn prachtig imho
Nergens gezegd dattie niet goed of geweldig isMektheb schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:51:
[...]
Hij's echt geweldig.
Al zijn filmpjes zijn gewoon goed om te kijken, en zelfs met sc2.
Uldum filmpjes zijn prachtig imho
Maar troost je, ik zou de lead designer van Blizzard ook gewoon knul noemen

Haha ja die was ik nog vergeten. Ook pets werken niet meer om ze omhoog te houden, dit merkte we vorige week 'the hard way'. Ook was er wat vreemds met de Empowered Flameorb, die ging achter onze druid healer aan en ontplofte boven de melee, terwijl die healer niet eens in de buurt was.Mektheb schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:45:
Mensen trouwens ook gezien die orbs bij blood princes wel is horizontal flowen in plaats van up en down ? lol.
Verder zijn de rocket boots (die je nu op je belt moet doen

Ook al eens gehad dat een warrior de Bloodmirror kreeg en die niet meer kwijt raakte. Op Dreamwalker geen probleem, alleen op Syndragosa kreeg hij dus nog steeds dezelfde damage als de tank. Zelfs na een combat rezz had ie hem nog steeds dus lag ie zo weer de vloer te likken.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
nee i knowDice schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:53:
[...]
Nergens gezegd dattie niet goed of geweldig is
Maar troost je, ik zou de lead designer van Blizzard ook gewoon knul noemen

Nou je worgen kan je wel op Auchindoun-PvP beginnenCarthrax schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:33:
Wat is een leuke realm om op te rerollen. Ik heb al mijn chars op Steamwheedle Cartel maar geen slots meer over dus zoek een plekje voor mijn worgen en goblin.
Enige voorwaarde is dat het een PvE server is want zoals Viva altijd al post I can't handle PvP
Een beetje normale economie en zo GS spam vrij mogelijk alhoewel dat redelijk onmogelijk zal zijn.
maar iedereen kan schild...ehh pvpen je moet er gewoon wat tijd in steken als je daarin geintereseert bent ofc
en als je het een poosje blijft doen dan moet je vooral niet doen alsof je alles weet,ik probeer steeds weer nieuwe dingen te leren en dat houd me bezig en houd me happy..
gisteren na lang zoeken officieel mijn eerste lvl80 Tauren Sunwalker gedood,was een 1 op 1 fight bij de flamewatch tower in wintergrasp terwijl wg niet eens aan de gang was,was een mooi en lang gevecht en ik was echt allejezus blij dat ie zijn char met healing als hoofddoeld had gegemmed en gespecced
hij was aan het minen en ik begroete hem met een /salute hij maakte zijn mining dingetje af en draaide zich naar mij toe waarbij ik hem de kans gaf eventuele buffs op zich te doen maar niet de kans gaf zichzelf te mounten omdat ie binnen bereik van mijn hammer of justice stond..
toen volgde een lang gevecht waarbij zichzelf healde en zo nu en dan een holy schock mijn kant opgooide die steeds maar rond de max 10k dmg zat,hieruit kon ik dus zien dat ie nog geen Holyshock build had wat me weer enige opluchting gaf,ikzelf heb 51k health en iedere keer als ik 3 holy power had gebruikte ik mijn word of glory die mij dan weer voor zo'n 12k healde,tussendoor nog wat seal wissels om te zorgen dat ik wat meer selfhealing had en daarvoor in de plek hoefde ik mijn holy power niet meer aan heals te besteden dus kreeg hij er iedere 3 holy power een Shield of the Rightenoussnes bij..
ik vond het jammer dat ie meer bezig was met zichzelf te healen dan dat ie mij dmg deed want dan kon ik tenminste nog gebruik maken van mijn vengeance passive ability die hits die mij schade doen omzetten in Attack power
p.s. wel een verdomd raar gezicht zo'n koe in pally gear
p.s. nog een vraagje: weet iemand hoe dat zit met die mounts?kreeg eergister de 100 mount achievement maar heb dr geen mount bijgekregen ofzo (ja lijst al gechecked) ik dacht persoonlijk aan die RAF rocket,dat die tot al die tijd niet geregistreerd stond als mount ofzo?iemand een idee want ik stond voor de patch gewoon op 99 mounts
[ Voor 5% gewijzigd door Vivaladen op 25-11-2010 14:06 ]
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
moet je ff ticketen voor die mount, anders check je ingame mail voor je red/blue dragonhawk 
vind de BE flightpath hawks wel er veel beter uitzien maja
Ik speel nu met een Hunter, en ik hoor een Pet hotbar te hebben, maar die heb ik niet, ook nooit gekregen.
Nu kan ik de pet abillities niet gebruiken want de pet skills/commands kunnen niet in mn eigen skillbar.
Nu lees ik dus bij help dat ik met macro's ze terug kan halen, maar waarom gaat dat zo omslachtig? Waarom is die pet hotbar er niet gewoon met een knopje ofzo.
Ik speel dit spel nog maar 2 dagen en ze maken het me gelijk alweer moeilijk.
edit:
Oh dom ik moest controll pet skill nog trainen, nu heb ik de pet bar
Nu kan ik de pet abillities niet gebruiken want de pet skills/commands kunnen niet in mn eigen skillbar.
Nu lees ik dus bij help dat ik met macro's ze terug kan halen, maar waarom gaat dat zo omslachtig? Waarom is die pet hotbar er niet gewoon met een knopje ofzo.
edit:
Oh dom ik moest controll pet skill nog trainen, nu heb ik de pet bar

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 25-11-2010 14:35 ]
Als je nog geen level 10 bent dan heb je die bar nog niet zover ik weet. Als het goed is krijg je op die level een quest waarna je een eigen pet moet tamen waarbij je vervolgens een petbar krijgt. Tot die tijd is het een guardian, die je niet kan besturen maar reageert op wat jij doet.Bulls schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:23:
Ik speel nu met een Hunter, en ik hoor een Pet hotbar te hebben, maar die heb ik niet, ook nooit gekregen.
Anoniem: 363533
Mwah. Ik heb een mailtje verstuurd met de vraag wanneer ze eens van plan zijn om het te fixen. Op zich is het forum nu niet ZO belangrijk voor mij en waarschijnlijk fixen ze het wel eens. Wat ik denk dat de oorzaak is, is het feit dat het oude forum nog steeds online is. Ik heb zo'n vermoeden dat als het oude forum definitief wordt verwijderd de link wel wordt gemaakt naar het nieuwe forum. Kwestie van even wachten dus.Anoniem: 379651 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 02:13:
[...]
Ik heb destijds hetzelfde truukje toegepast om Real ID te blokkeren. En kwam er naderhand achter dat Parental Controls niet zomaar meer uit te zetten zijn.
Hier heb ik toen met Blizzard over gemailed.
Je kan het wel uitzetten... met een brief... naar Frankrijk, naar het Europese hoofdkantoor dus. Begeleigd door een fotokopie van een geldig identiteitsbewijs, etc. Je kent het verhaal wel. Enfin, omdat ik toch al van plan was te stoppen met spelen heb toen maar besloten dat gewoon niet te doen, het was mij de moeite niet waard.
Maar, interessant om te horen dat er nu storingen zijn omtrent Parental Controls. Dat zal ik eens nauwlettend in de gaten houden.
Daarnaast werken alle andere opties wel gewoon nog, ik kan prima inloggen op mijn account.
Aangezien de webservice van Blizzard bijzonder slecht is (laatste keer deden ze na elke mail een week erover om te antwoorden) verwacht ik er niet veel van. En bellen ga ik zal al helemaal niet!
Het rare was ik bladerde terug in de help tips tutorial messages, en toen las ik "you now have the pet action bar"Inferno schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:25:
[...]
Als je nog geen level 10 bent dan heb je die bar nog niet zover ik weet. Als het goed is krijg je op die level een quest waarna je een eigen pet moet tamen waarbij je vervolgens een petbar krijgt. Tot die tijd is het een guardian, die je niet kan besturen maar reageert op wat jij doet.
En ik kon hem niet vinden, maar nu ik die skill geleerd heb wel.
Ja en die Blue Dragonhawk zat dus ook in mijn mailAkaendra schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:22:
moet je ff ticketen voor die mount, anders check je ingame mail voor je red/blue dragonhawk
Denk dat het door die X-53 touring rocket komt,dat ie nu pas meetelt voor de meta ofzo?
Anoniem: 379368
Is dat een variatie op dat 2d spelletje dan dat ergens online zweeft? If so, moet ik de laptop mee nemen naar moeders, die heeft dat spel doodgespeeld, kan zij zich ook amuseren...Darkangle schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:23:
[...]
In het begin handig gebruik maken van die "walls" om meer sunflowers te kunnen bouwen, (ik gebruikte de achterste 2 rijen als zonnebloem) en pas later met shooters beginnen.
Het origineel is een flow spel, de wow variant is half getriggert, half flow (laat de eerste zombies lekker lang in leven met alleen een muur zodat je door kan bouwen). De nieuwe wave word pas getriggered als de zombies dood zijn, of als er een timer verstrijkt.
Ik hoop dat het helpt.
Aantal van die tips en tutorials lopen nog achter, zo kloppen er ook nog wat dingen niet over die orbs van Lock en cooldowns van de runes van DK (de 'random reset' van bv runestrike staat niet aangegeven).Bulls schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:39:
Het rare was ik bladerde terug in de help tips tutorial messages, en toen las ik "you now have the pet action bar"
En ik kon hem niet vinden, maar nu ik die skill geleerd heb wel.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het is een van de PopCap games ... en die zijn over het algemeen bijzonder verslavnedAnoniem: 379368 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:42:
[...]
Is dat een variatie op dat 2d spelletje dan dat ergens online zweeft? If so, moet ik de laptop mee nemen naar moeders, die heeft dat spel doodgespeeld, kan zij zich ook amuseren...
Oh ik ben trouwens wel net level 10 geworden, maar heb geen quest ontvangen wat met pet te maken heeft.Inferno schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:25:
[...]
Als je nog geen level 10 bent dan heb je die bar nog niet zover ik weet. Als het goed is krijg je op die level een quest waarna je een eigen pet moet tamen waarbij je vervolgens een petbar krijgt. Tot die tijd is het een guardian, die je niet kan besturen maar reageert op wat jij doet.
Heb wel dus een reeks skills gekocht waar tame en pet controll tussen zit.
Misschien omdat ze de vanilla quests hebben veranderd krijg je die niet meer?
Ik speel wel gewoon, is toch teveel te doen om bang te zijn dat je iets mist
Krijg je tegenwordig niet een pet vanaf lvl 1? of is het zo dat je dan vanaf level 10 alsnog de Tame pet spell moet leren? ik zou zeggen loop ff langs de trainer in het desbetreffende gebied waar je ras hoort te levelenBulls schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:57:
[...]
Oh ik ben trouwens wel net level 10 geworden, maar heb geen quest ontvangen wat met pet te maken heeft.
Heeft ook een Human Huntardje aangemaakt,ziet er goed uit die Human hunter met X-bows
[ Voor 6% gewijzigd door Vivaladen op 25-11-2010 15:00 ]
Baal wel dat je geen extra slots hebt. Dus wil ik een nieuwe combo proberen zal het dus op een nieuwe server moeten.
Even kijken dus. Dwarven Shaman, Troll Druid of toch een Undead Hunter. Hmm. Iemand nog een leuke server (guild) waar ik mijn tijd een beetje kan door brengen?
Even kijken dus. Dwarven Shaman, Troll Druid of toch een Undead Hunter. Hmm. Iemand nog een leuke server (guild) waar ik mijn tijd een beetje kan door brengen?
[ Voor 17% gewijzigd door junglebeast op 25-11-2010 15:01 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Leuk, ze hebben ook de lvl 70 pvp set currency aangepast in tanaris. Ik heb meteen voor 500 honor twee set deeltjes gekocht voor mijn druid.
Dat hadden ze al ?, maar staat daar nu ook de ofset vendor ?. en zijn de prijzen nog verandert ?.lockwood schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:04:
Leuk, ze hebben ook de lvl 70 pvp set currency aangepast in tanaris. Ik heb meteen voor 500 honor twee set deeltjes gekocht voor mijn druid.
zo ja kan je kijken wat de wapens kosten ?
met name
Brutal Gladiator's Greatsword
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 25-11-2010 15:06 ]
Toen ik in vanilla levelde was het zo dat je gewoon lomp geen pet had tot level 10, dus wat ik eerder postte was een beetje hear-sayBulls schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:57:
[...]
Oh ik ben trouwens wel net level 10 geworden, maar heb geen quest ontvangen wat met pet te maken heeft.
hehe dat was en is idd mooi spulMektheb schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:05:
[...]
Dat hadden ze al ?, maar staat daar nu ook de ofset vendor ?. en zijn de prijzen nog verandert ?.
zo ja kan je kijken wat de wapens kosten ?
met name
Brutal Gladiator's Greatsword
is de volledige s3 set ook nog op de markt?
Nee S3 is eruit gehaald volgens mij.Vivaladen schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:14:
[...]
hehe dat was en is idd mooi spulde Season 4 Brutal "Chaos marine" set (voor pallies dan)
is de volledige s3 set ook nog op de markt?
Wel kan je Merciless nog krijgen S2 doormiddel van Tier6 tokens om te ruilen.
En Season 4 kan je helemaal kopen alles wapens schield armor etc.
Wil alleen even weten wat die Brutal Gladiator's Greatsword Kost, vanwege het feit dat een Lvl 70 twink in bg's niet echt geweldig is. ( venwege dat XP uitstaat )
ooow jammer maareh de bekende XP lock voor twinks zal over niet al te lange tijd als het goed is ook wat beter gaan,blizz heeft beloofd om alle battlegroups in bepaalde regio's aan elkaar te linken dan heb je dus een helehoop meer twinks die samen de queue ingaan en worden zowiezo de queue's wat aangenamer..Mektheb schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:18:
[...]
Nee S3 is eruit gehaald volgens mij.
Wel kan je Merciless nog krijgen S2 doormiddel van Tier6 tokens om te ruilen.
En Season 4 kan je helemaal kopen alles wapens schield armor etc.
Wil alleen even weten wat die Brutal Gladiator's Greatsword Kost, vanwege het feit dat een Lvl 70 twink in bg's niet echt geweldig is. ( venwege dat XP uitstaat )
maar uiteraart eerst zien en dan geloven
worden weer instant queue's in cata zoals het hoort! ook lijkt het me apart om tegen de eigen factie te gaan vechten in de rated bg's haha
Die zijn der nu ookal, alleen krijg je dus het probleem dat de horde met level 76locked poppetjes is.Vivaladen schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:24:
[...]
ooow jammer maareh de bekende XP lock voor twinks zal over niet al te lange tijd als het goed is ook wat beter gaan,blizz heeft beloofd om alle battlegroups in bepaalde regio's aan elkaar te linken dan heb je dus een helehoop meer twinks die samen de queue ingaan en worden zowiezo de queue's wat aangenamer..
maar uiteraart eerst zien en dan gelovenwij zitten zowiezo goed op de engelse realms want dat zijn dr een stuk meer dan bijv. de franse of spaans sprekende regio's
worden weer instant queue's in cata zoals het hoort! ook lijkt het me apart om tegen de eigen factie te gaan vechten in de rated bg's haha
en de alliance met lvl 70.
En vervolgens wordt je elke game gefarmed to death in wsg en krijg je 15honor points tot 40honor points, terwijl ik er 3500 nodig had voor Brutal Gladiator's Greatsword.
Kortom jaren plan.
En ook heel erg vaan 10vs 5 bv net genoeg om wel te starten, maar alsnog geowned te worden haha
edit : weet iedereen nog toen ik vertelde dat Deathwing bleef rondvliegen in azeroth randomly en dan het flamberen ? tot dat iemand hem verslagen heeft in een RAID in de instance waar die vandaan komt ?.One of Azeroth’s oldest adversaries will soon tear through the Elemental Plane to reforge the world in flame, but this foe won’t be conducting his reign of terror from the confines of a castle or lair. Deathwing is a destructive force the likes of which adventurers have yet to see in World of Warcraft, and his appetite for devastation can only be satisfied by the shattering of the world. Following his explosive escape from Deepholm, Deathwing will cast a deadly shadow over the people of Azeroth as he wreaks indiscriminate havoc across the land.
Once free to terrorize the world, Deathwing will randomly choose territories in Azeroth to attack each day until his ruinous reign is brought to an end. A blackened sky will be the only warning before every living creature caught in his approach is consumed by his terrible fire. The unfortunate victims of his malice will receive a rare Feat of Strength... as well as a repair bill and corpse run.
When Deathwing returns, you'd best keep your eyes on the skies.
En dat iedereen zei nee dat is niet zo ?.
Heb op mmo verschillende posts gelezen van mensen die lvl 85 waren en nog steeds geoneshot werden door hem in zones zoals uldum etc.
So its save to asume it will stay untill he is killed.
Dus dat gaat leuk worden zelfs voor lowbies
[ Voor 56% gewijzigd door Mektheb op 25-11-2010 15:53 ]
ooow dat is idd lelijk vooral in wsgMektheb schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:26:
[...]
Die zijn der nu ookal, alleen krijg je dus het probleem dat de horde met level 76locked poppetjes is.
en de alliance met lvl 70.
En vervolgens wordt je elke game gefarmed to death in wsg en krijg je 15honor points tot 40honor points, terwijl ik er 3500 nodig had voor Brutal Gladiator's Greatsword.
Kortom jaren plan.
En ook heel erg vaan 10vs 5 bv net genoeg om wel te starten, maar alsnog geowned te worden haha
Anoniem: 384763
Hoop dat dit bevestigd wordt. Geen zin om Azeroth rond te vliegen op zoek naar deathwing.Mektheb schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:26:[...]
edit : weet iedereen nog toen ik vertelde dat Deathwing bleef rondvliegen in azeroth randomly en dan het flamberen ? tot dat iemand hem verslagen heeft in een RAID in de instance waar die vandaan komt ?.
En dat iedereen zei nee dat is niet zo ?.
Heb op mmo verschillende posts gelezen van mensen die lvl 85 waren en nog steeds geoneshot werden door hem in zones zoals uldum etc.
Trouwens, aangezien dit een van mijn eerste posts is. Mensen vanop Bloodscalp in de zaal ?
Heeft sowieso geen zin, hij blijft maar een halve minuut ofzo in de zone waarin hij langsvliegt.Anoniem: 384763 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:57:
[...]
Hoop dat dit bevestigd wordt. Geen zin om Azeroth rond te vliegen op zoek naar deathwing.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Yup, Blistig van Hollands Bier team hieroAnoniem: 384763 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:57:
[...]
Hoop dat dit bevestigd wordt. Geen zin om Azeroth rond te vliegen op zoek naar deathwing.
Trouwens, aangezien dit een van mijn eerste posts is. Mensen vanop Bloodscalp in de zaal ?
Hollands bier teamdefiler1974 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:02:
[...]
Yup, Blistig van Hollands Bier team hiero
Groeten aan sumo en pamela en robert ( warrior thimbelz ? )
als ze nog spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 25-11-2010 16:18 ]
Zolang die flame ook in raid vorm een 1 shot blijft, vind ik het wel bestMektheb schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:26:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wordt ook nog lastig, je kan nog niet vliegen in Azeroth..Anoniem: 384763 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:57:
[...]
Sarcasme of snap je het niet ?SinergyX schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:18:
[...]
Zolang die flame ook in raid vorm een 1 shot blijft, vind ik het wel best
Hij blijft rond vliegen en mensen one shotten.
Tegelijk komt hij ook in ze LAIR als raid encounter en als die daar is verslagen stopt hij met rond vliegen
zo goed ?
Heeft helemaal geen zin; tegen de tijd dat jij kunt vliegen (release Cataclysm) is HIJ wegNMe schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:00:
[...]
Heeft sowieso geen zin, hij blijft maar een halve minuut ofzo in de zone waarin hij langsvliegt.
(tenzij het verhaal van de eerste raid die hem omlegt op waarheid berust natuurlijk; dus dat hij blijft rondvliegen tot de Realm First kill)
Mja kijk de quote maar wat ik had gequote, daar staat letterlijk in hij blijft je gek maken, totdat die uit ze lijden is verlost.Dice schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:31:
[...]
Heeft helemaal geen zin; tegen de tijd dat jij kunt vliegen (release Cataclysm) is HIJ weg
(tenzij het verhaal van de eerste raid die hem omlegt op waarheid berust natuurlijk; dus dat hij blijft rondvliegen tot de Realm First kill)
Dus ik denk hij blijft vliegen
En zoals een andere blue al had gezegt : dont find him he will find you
Dat zou natuurlijk ook PTR related kunnen zijn;Mektheb schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:33:
[...]
Mja kijk de quote maar wat ik had gequote, daar staat letterlijk in hij blijft je gek maken, totdat die uit ze lijden is verlost.
Dus ik denk hij blijft vliegen.
En zoals een andere blue al had gezegt : dont find him he will find you
Een test van Deathwing die niet parallel loopt met het testen van de world ...
(edit: en ik lees niet alles contstant, af en toe moet ik werken
[ Voor 6% gewijzigd door Dice op 25-11-2010 16:34 ]
Kan iemand mij een Scroll of Resurrection sturen?
Email is hiddeh at gmail.com
Nou volgens mij nietDice schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:34:
[...]
Dat zou natuurlijk ook PTR related kunnen zijn;
Een test van Deathwing die niet parallel loopt met het testen van de world ...
(edit: en ik lees niet alles contstant, af en toe moet ik werken)
ik quote het nogmaals
One of Azeroth’s oldest adversaries will soon tear through the Elemental Plane to reforge the world in flame, but this foe won’t be conducting his reign of terror from the confines of a castle or lair. Deathwing is a destructive force the likes of which adventurers have yet to see in World of Warcraft, and his appetite for devastation can only be satisfied by the shattering of the world. Following his explosive escape from Deepholm, Deathwing will cast a deadly shadow over the people of Azeroth as he wreaks indiscriminate havoc across the land.
Once free to terrorize the world, Deathwing will randomly choose territories in Azeroth to attack each day until his ruinous reign is brought to an end. A blackened sky will be the only warning before every living creature caught in his approach is consumed by his terrible fire. The unfortunate victims of his malice will receive a rare Feat of Strength... as well as a repair bill and corpse run.
When Deathwing returns, you'd best keep your eyes on the skies.
Anoniem: 363533
En mijn forumposts op het WoW forum doen het weer op één of andere mysterieuze wijze! Rare jongens, die van Blizzard. =P
Done!Hidde schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:35:
Kan iemand mij een Scroll of Resurrection sturen?
Bij ons kreeg iemand gister in de guild die deathwing achivement , dus iedereen felicteerd hem... geen antwoord
Komt ie naar 10minuten terug "Why am i dead?" zat ie dus AFK in eastern plagueplands en gewoon de achivement gescored , lucky bastard
Komt ie naar 10minuten terug "Why am i dead?" zat ie dus AFK in eastern plagueplands en gewoon de achivement gescored , lucky bastard
Dat bedoel ik juist, een raid encounter in zijn lair. Als hij nu kan one-shotten, zou hij het imho ook in raid-encounter moeten blijven doen (zoals KT nu nog steeds 1shots doet op de void zones).Mektheb schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:20:
Sarcasme of snap je het niet ?ik kan het niet volgen haha
Hij blijft rond vliegen en mensen one shotten.
Tegelijk komt hij ook in ze LAIR als raid encounter en als die daar is verslagen stopt hij met rond vliegen
zo goed ?
Haha ja dat zou wel vet zijnSinergyX schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:04:
[...]
Dat bedoel ik juist, een raid encounter in zijn lair. Als hij nu kan one-shotten, zou hij het imho ook in raid-encounter moeten blijven doen (zoals KT nu nog steeds 1shots doet op de void zones).
Voor de mensen die nog een CE willen bestellen, ik kreeg deze link in de mail box: http://www.g2play.net/sto...dition-BOX-Pre-Order.html
Ik heb hier game time gekocht en dat ging allemaal goed. Fysieke dozen nog niet besteld.
Ik heb hier game time gekocht en dat ging allemaal goed. Fysieke dozen nog niet besteld.
Voor de mensen die de Collector's Edition graag pre-orderen. Ik zag zo net dat op deze op play.com (weer?) beschikbaar is. EUR 84,- uit mijn hoofd. Heb zelf alleen geen idee of je de doos dan ook voor 7 december in huis hebt.
Edit: Leuke timing met de persoon hierboven, lijkt nu wel een reclameblok
Edit: Leuke timing met de persoon hierboven, lijkt nu wel een reclameblok
[ Voor 8% gewijzigd door tjempjun op 25-11-2010 17:17 ]
Anoniem: 379651
kowapanga schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:58:
Bij ons kreeg iemand gister in de guild die deathwing achivement , dus iedereen felicteerd hem... geen antwoord

Ik denk dat dat is hoe zo'n beetje iedereen hem gaat krijgen.
Ik snap die Peacebloom vs Zombie shit niet 
Ben nu bij de quest dat ik die muurtjes krijg.
Ga aldoor dood op die quest
Ben nu bij de quest dat ik die muurtjes krijg.
Ga aldoor dood op die quest
Ik snap je probleem met het spelletje nuNMe schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:25:
[...]
Ik denk dat dat is hoe zo'n beetje iedereen hem gaat krijgen.
Die abomonations ?. killen echt veeeel.
Heb echt amper de sunpower om pumpkins te gebruiken en heb toch zeker 5 van die dingetjes.
Ze breken er echt zo doorheen.
En ja ik gebruik ook de walls, maar die stoppen ze niet
Kan me herrineren het op PTR makkelijker was ?
En dan heb jij het waarschijnlijk nog over Aberations.Mektheb schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:24:
[...]
Ik snap je probleem met het spelletje nu
Die abomonations ?. killen echt veeeel.
Heb echt amper de sunpower om pumpkins te gebruiken en heb toch zeker 5 van die dingetjes.
Ze breken er echt zo doorheen.
En ja ik gebruik ook de walls, maar die stoppen ze niet![]()
Kan me herrineren het op PTR makkelijker was ?

Straks nog maar eens proberen.
Anoniem: 384805
hey,
ik ga maar weer eens wow spelen na een lange stop... weet iemand van jullie nog een goede levelings guide, zodat ik op een snelle manier lvl 80 ben:) en weet er iemand van jullie nog een leuke pvp server voor aliance ?
ik ga maar weer eens wow spelen na een lange stop... weet iemand van jullie nog een goede levelings guide, zodat ik op een snelle manier lvl 80 ben:) en weet er iemand van jullie nog een leuke pvp server voor aliance ?
Ja juistNMe schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:41:
[...]
En dan heb jij het waarschijnlijk nog over Aberations.Abominations krijg je pas op de laatste wave.
Best frustrerend om ruim 5 minuten op die quest te doen en dan gepwnd worden door de laatste wave.
Straks nog maar eens proberen.
Maar denk ik het al gevonden heb ga zo wat anders proberen na me raid kijken of ik er dan kom
Tip voor de Plants vs Zombies quests:
Zorg dat je in het begin Sunflowers pompt. Hou de eerste 2 waves tegen met 1,2-3 walls, dat is de goedkoopste verdediging. Als die muren bijna neer zijn, zou je 6-7 sunflowers moeten hebben.
Dan een rij Shooters, Slowers, Shooters. Tussentijds de laatste sunflowers blijven planten, tot je 2 rijen hebt. Zodra de massive waves komen, sparen tot je een bom hebt en die planten. Dan wat muurtjes vooraan, tot de volgende bom klaar is.
Succes
Zorg dat je in het begin Sunflowers pompt. Hou de eerste 2 waves tegen met 1,2-3 walls, dat is de goedkoopste verdediging. Als die muren bijna neer zijn, zou je 6-7 sunflowers moeten hebben.
Dan een rij Shooters, Slowers, Shooters. Tussentijds de laatste sunflowers blijven planten, tot je 2 rijen hebt. Zodra de massive waves komen, sparen tot je een bom hebt en die planten. Dan wat muurtjes vooraan, tot de volgende bom klaar is.
Succes
Ik denk eigenlijk dat alle levelingsguides 2 dagen geleden nutteloos zijn gewordenAnoniem: 384805 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:03:
hey,
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
owja daar heb je gelijk aan helemaal niet aan gedacht
ja dat is waar weer een hele nieuwe belevenis van het begin stadium... maar er zijn geen andere dingen waarom door ik meer xp kan krijgen en waardoor het toch een stukje sneller gaat
ben er een lange tijd uit geweest dus kan nog een hoop leren maar dat komt wel goed
bedankt voor je reactie 
Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:30:
[...]
Ik denk eigenlijk dat alle levelingsguides 2 dagen geleden nutteloos zijn gewordenNu Deathwing alles zo heeft aangepast is alles weer nieuw, en heeft kun je dus je lol weer op met levellen
Anoniem: 384991
Mensen,
Ik ben opzoek naar een laptop waarmee ik wow cataclysm goed kan spelen. die dus aan de aanbevolen systeemeisen voldoen..
Heeft iemand een advies?
Ik ben opzoek naar een laptop waarmee ik wow cataclysm goed kan spelen. die dus aan de aanbevolen systeemeisen voldoen..
Heeft iemand een advies?
wat is je budget ? en wil je er ook nog andere games op draaien ? en misschien nog andere dingen doen dan alleen games? altijd handig om te weten als je een laptop uitzoekt
en waarom neem je geen desktop ? is over het algemeen beter dan een laptop en goedkoper....
Queue van 570 op Argent Dawn...Is er iets van een update uit ofzo?
https://niels.nu
Anoniem: 384991
Gaat niet om een laptop voor mij maar voor een familielid van mij. Hij wil en zal een laptop. Dus desktop is geen optie. Hij is een fan van wow dus alleen dit is voldoende. In het verleden had je de xxodd laptops maar die zijn er helaas niet meer. dus mijn keuze is een weg.
Sorry voor noob te zijn, maar is er een main quest storyline? Ik neem aan dat je over de expansions enzo verder gaat in een verhaal en dat het niet alleen uit sidequests bestaat die je doet via een route omdat je daar heen moet voor een quest.
Ik ben nu lvl 14 maar heb nog niet echt een main quest.
Ik ben nu lvl 14 maar heb nog niet echt een main quest.
Er is niet echt een "main quest". De expansions hebben wel een overkoepelende verhaallijn, maar dat heb je in "vanilla" wow niet echt.
https://niels.nu
Je vraagt dat uitgerekend op de dag dat MMO-Champion een leuk lijstje met systemen heeft samengesteld. Zoek laptops met vergelijkbare specs en klaar is Kees.Anoniem: 384991 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:42:
Mensen,
Heeft iemand een advies?
Nog een vraag: moet je voor de expansions laat zeggen TBC, moet je dan level 60 zijn voordat je er heen kan? of zou je daar met level 20 heen kunnen bijvoorbeeld. (en met heen kunnen bedoel ik ook echt aankunnen niet dat de mobs er allemaal lvl 55+ zijn)
Ja en nee. TBC voegde twee gebieden per faction toe, respectievelijk voor levels 1-10 en 11-20. Verder moet je level 58+ zijn om wat aan TBC te hebben. Voor WotLK moet je 68+ zijn. In beide gevallen tenzij je iets met de "nieuwe" professions wil doen.Bulls schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:32:
Nog een vraag: moet je voor de expansions laat zeggen TBC, moet je dan level 60 zijn voordat je er heen kan? of zou je daar met level 20 heen kunnen bijvoorbeeld. (en met heen kunnen bedoel ik ook echt aankunnen niet dat de mobs er allemaal lvl 55+ zijn)
De quests beginnen er vanaf lvl58, daarvoor kan je geen quests accepteren, en de mobs zijn ook allemaal lvl58 en hoger, dus onder dat level heb je er niets te zoeken.
Hoe moet ik in gods naam Warden Stillwater verslaan? met P vs Z ?
Vandaag was ik bij de Mediamarkt en ik heb de CE gepreordered en een normale versie voor een vriend. Als je in hun entertainment flyer kijkt dan staat daar een aanbieding dat als je preordered je er een steelseries muismat gratis bij krijgt. Ik krijg nu zowel een muismat bij de CE en de normale editie, leuke aanbieding. De verkoper meldde mij wel dat deze aanbieding alleen deze week nog geldig is. Dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen 
Verschilt dus erg per vestiging, een tijdje terug las ik hier dat iemand geen CE mocht reserveren bij de Mediamarkt, maar deze advertentie geeft je een goede reden
Verschilt dus erg per vestiging, een tijdje terug las ik hier dat iemand geen CE mocht reserveren bij de Mediamarkt, maar deze advertentie geeft je een goede reden
Whahahaha, ben lekker bezig voor die pilgrim achievement.
Sta ik voor Stormwind, tafeltje gepakt, komt er een lvl 1 rogue voor me staan. Flagged voor PVP en gaat los met /chicken. Natuurlijk 1shot ik hem en teleporteer vrolijk naar orgrimar terwijl een 80gnome warlock verbaast staat toe te kijken.
Deed nog even snel een /rasp naar hem in de laatste seconde voor ik weg poefde.
Sta ik voor Stormwind, tafeltje gepakt, komt er een lvl 1 rogue voor me staan. Flagged voor PVP en gaat los met /chicken. Natuurlijk 1shot ik hem en teleporteer vrolijk naar orgrimar terwijl een 80gnome warlock verbaast staat toe te kijken.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Ik heb daar in Stormwind bij de gate bijna een uur AFK gestaan als Horde zonder dood te gaan.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Leuk ook dat je iedereen op wowhead enzo moeilijk ziet doen met Ressen en alles. Enige waar ik moeite mee heb gehad is het 3 minuten wachten op invisibility tussen de Ironforge guards in. 
Ben nu bezig met exodar en teldrasil, ook een eitje tot nu toe. Waterwalking naar teldrassil en dan de boot naar exodar. voel me wel een beetje /faceroll als ik al die verhalen lees.
edit: hoppa, in exodar niet eens een guard geaggro'd.
nu wachten op de boot naar teldrassil, waar ik toch de meeste weerstand denk te ondervinden aangezien ik dwars door de stad heen moet naar de tafels.
Ben nu bezig met exodar en teldrasil, ook een eitje tot nu toe. Waterwalking naar teldrassil en dan de boot naar exodar. voel me wel een beetje /faceroll als ik al die verhalen lees.
edit: hoppa, in exodar niet eens een guard geaggro'd.
[ Voor 21% gewijzigd door Borgoth op 25-11-2010 22:41 ]
Ja bij SW staat het mooi buiten de stad. Ook buiten het bereik van de guards. Het enige waar je op moet letten zijn de stormwind guards op mounts. Die zijn lvl 85 volgens mij.Rakkerzero schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:23:
Ik heb daar in Stormwind bij de gate bijna een uur AFK gestaan als Horde zonder dood te gaan.
http://hawvie.deviantart.com/
Trouwens, als je vrienden wilt maken moet je slowfall casten en dan met je flying carpet in orgrimar van de FP berg af springen.
Kreeg gelijk +10 wishpers met "WTF U CAN FLY ALREADY!!!" en "HAXXX" Ik kom niet meer bij zeg.
Anoniem: 158967
Is die pingtweak/pingaddon er nog die er voor zorgt dat je ping een stuk omlaag gaat in wow? Was er altijd, werkte perfect. Maar ik heb nu geen xp meer maar windows 7...
hahaha geweldig, zal hem onthoudenBorgoth schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:58:
Trouwens, als je vrienden wilt maken moet je slowfall casten en dan met je flying carpet in orgrimar van de FP berg af springen.Kreeg gelijk +10 wishpers met "WTF U CAN FLY ALREADY!!!" en "HAXXX" Ik kom niet meer bij zeg.
Rupsen, Rapsen.
Hey allemaal 
Ben een tijdje aan het spelen met mijn druid-caster nu, maar merk toch dat ik sinds de laatste patch slechter geluid heb. alle opties zijn hetzelfde gebleven, toch klinkt het geluid wat....goedkoper, scherper in de hoogte, en het is er bepaald niet mooier op geworden. ik draai de game op een X-FI Xtremegamer. andere games hebben er geen last van. het geluid klinkt ook wat tinnig, in ieder geval lang zo mooi vol niet als voor de patch.
Heeft iemand dit ook gemerkt? en wellicht een oplossing voor gevonden?
Ben een tijdje aan het spelen met mijn druid-caster nu, maar merk toch dat ik sinds de laatste patch slechter geluid heb. alle opties zijn hetzelfde gebleven, toch klinkt het geluid wat....goedkoper, scherper in de hoogte, en het is er bepaald niet mooier op geworden. ik draai de game op een X-FI Xtremegamer. andere games hebben er geen last van. het geluid klinkt ook wat tinnig, in ieder geval lang zo mooi vol niet als voor de patch.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
DISCO!
ik mag mijzelf vanaf nu "Kawi the Pilgrim" noemen.
Dat maakt een totaal aantal van 11 beschikbare titels.
ik mag mijzelf vanaf nu "Kawi the Pilgrim" noemen.
Dat maakt een totaal aantal van 11 beschikbare titels.
Darkangle in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."
Die werkte perfect voor mij met plants vs. zombies, thanks.
Niet één keer meer in de buurt gekomen van een "wipe", zelfs niet een rij verloren.
Die werkte perfect voor mij met plants vs. zombies, thanks.
Hmm, ben dus niet de enige die dit heeft opgemerkt. Hier ondervind ik hetzelfde probleem met een Creative X-Fi Elite Pro. Ik heb daarom met wat geluidsinstellingen zitten spelen, maar het geluid blijft van mindere kwaliteit dan een (of meer) patches terug. Het is vooral goed te horen in het plingeltje dat je hoort als een RealID-friend in-/uitlogt. Dat geeft nu een schel, bijna krakend geluid ...Visgek24 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:45:
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Vind Stormwind wel heel erg mooi geworden hoorHawVer schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:53:
[...]
Ja bij SW staat het mooi buiten de stad. Ook buiten het bereik van de guards. Het enige waar je op moet letten zijn de stormwind guards op mounts. Die zijn lvl 85 volgens mij.
in de beta heb ik er wel rondjes doorheen gevlogen enzo maar als je gebonden bent aan alleen grond vervoer dan beleef je het vanuit een ander perspectief
iemand trouwens al op het nieuwe wow forum geweest? vind het er allemaal wel mooi uitzien,vooral de avatar's
vanavond maar eens wat advies opvolgen van een aantal mensen hier en ff unfinished questjes completen en NIET inleveren ,dat doe ik dan uiteraart als cata Uitkomt
[ Voor 24% gewijzigd door Vivaladen op 26-11-2010 07:27 ]
Idem hier (mac osx)Ben een tijdje aan het spelen met mijn druid-caster nu, maar merk toch dat ik sinds de laatste patch slechter geluid heb. alle opties zijn hetzelfde gebleven, toch klinkt het geluid wat....goedkoper, scherper in de hoogte, en het is er bepaald niet mooier op geworden. ik draai de game op een X-FI Xtremegamer. andere games hebben er geen last van. het geluid klinkt ook wat tinnig, in ieder geval lang zo mooi vol niet als voor de patch.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Gisteren eerst besloten te gaan kijken naar die Plants vs Zombies quest, nadat Anzu wederom weigerde mee te werken. Eventjes zitten knoeien, had het origineel nooit gespeeld, maar toen ik snapte dat je eerst die sunflowers moet spammen en het dan eigenlijk best easy is, dan toch me pet binnengehaald.NMe schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:00:
[...]
Heeft sowieso geen zin, hij blijft maar een halve minuut ofzo in de zone waarin hij langsvliegt.
Effe teruggelopen om flight path naar badlands te nemen voor 'the day deathwing came' en passeerde dus op de gryphon langs arathi highlands. Net op dat moment passeert deathwing en begint hij alles onder te spuwen met lava, katsjing 'I stood in the fire', and I survived !
Daarna 'the day deathwing came' gedaan, lachen die quest
Hillsbrad Foothills bij de dalaran cratarDice schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 07:58:
Gisteren tot laat aan het werk geweest; geen kans om te gamen ... waar zit die PvzZ eigenlijk ?
Merci :okAnoniem: 384763 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:00:
[...]
Hillsbrad Foothills bij de dalaran cratar
Is er ook ergens een lijst (toevallig) met alle nieuwe flightpoints ?
Ik zag er al 1 in Kharanos ..
indeed, bij mij ookNMe schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:00:
Darkangle in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."
Die werkte perfect voor mij met plants vs. zombies, thanks.Niet één keer meer in de buurt gekomen van een "wipe", zelfs niet een rij verloren.
edit : mektheb gaat nu ze 1e huisje bekijken ./fingers crossed
[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 26-11-2010 08:05 ]
SucessMektheb schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:04:
[...]
indeed, bij mij ookty
edit : mektheb gaat nu ze 1e huisje bekijken ./fingers crossed
En toen ik vanochtend inlogde op mijn horde char in Orgrimmar was er een pally met een flying mount, dacht eerst nog dat het een npc was en schonk er niet zo veel aandacht aan temeer hij stil hing (maar toch een stuk boven de grond). Begon de pilgrim-dailies te doen en toen ik in UC was ineens een andere gast in trade: Go take a look at Retriibution (of iets dergelijks) on his flying mount before he gets banned. He seems to have gibbed Uldum/Hyjal. Ik snel terug naar Orgri en toen wastie gewoon aant rondvliegen. Als je hem aanklikte dan zag je niets, als ware hij zonder mount. Hij zat op een doorzichtige ally-gryphon. Apart maar volgens mij inderdaad rijp voor een bannetje.Borgoth schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:58:
Trouwens, als je vrienden wilt maken moet je slowfall casten en dan met je flying carpet in orgrimar van de FP berg af springen.Kreeg gelijk +10 wishpers met "WTF U CAN FLY ALREADY!!!" en "HAXXX" Ik kom niet meer bij zeg.
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom een ban hier dan op zijn plaats is. Het is niet dat deze persoon zich een weg gehackt heeft naar die mount, maar eerder een flaw in het systeem gevonden heeft.Zjanzjak schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:48:
[...]
En toen ik vanochtend inlogde op mijn horde char in Orgrimmar was er een pally met een flying mount, dacht eerst nog dat het een npc was en schonk er niet zo veel aandacht aan temeer hij stil hing (maar toch een stuk boven de grond). Begon de pilgrim-dailies te doen en toen ik in UC was ineens een andere gast in trade: Go take a look at Retriibution (of iets dergelijks) on his flying mount before he gets banned. He seems to have gibbed Uldum/Hyjal. Ik snel terug naar Orgri en toen wastie gewoon aant rondvliegen. Als je hem aanklikte dan zag je niets, als ware hij zonder mount. Hij zat op een doorzichtige ally-gryphon. Apart maar volgens mij inderdaad rijp voor een bannetje.
Sommige dingen mogen nu eenmaal niet, denk aan Athene die supersnel aan het levelen was.
Maar, ik weet niet hoe Blizz dit behandelt hoor maar ik kan me zo inbeelden dat ze er een ban voor geven, mij boeit het weinig maar ik vond het wel grappig toen ik het zag.
Btw, even wat gezocht en dit gevonden:
YouTube: Flying in Azeroth 4.0.3a
Maar, ik weet niet hoe Blizz dit behandelt hoor maar ik kan me zo inbeelden dat ze er een ban voor geven, mij boeit het weinig maar ik vond het wel grappig toen ik het zag.
dit heeft hij gedaan door in Wintergrasp dood te gaan en op een apparte manier zo naar het "vaste land" te vliegen...Zjanzjak schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:48:
[...]
En toen ik vanochtend inlogde op mijn horde char in Orgrimmar was er een pally met een flying mount, dacht eerst nog dat het een npc was en schonk er niet zo veel aandacht aan temeer hij stil hing (maar toch een stuk boven de grond). Begon de pilgrim-dailies te doen en toen ik in UC was ineens een andere gast in trade: Go take a look at Retriibution (of iets dergelijks) on his flying mount before he gets banned. He seems to have gibbed Uldum/Hyjal. Ik snel terug naar Orgri en toen wastie gewoon aant rondvliegen. Als je hem aanklikte dan zag je niets, als ware hij zonder mount. Hij zat op een doorzichtige ally-gryphon. Apart maar volgens mij inderdaad rijp voor een bannetje.
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Anoniem: 373674
Het power lvl-en van Athene was/is helemaal niet illegaal. daar is hij ook helemaal niet voor gebanned.Zjanzjak schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:09:
Sommige dingen mogen nu eenmaal niet, denk aan Athene die supersnel aan het levelen was.
Zelf power lvl ik ook grotendeels omdat ik gewoon een schurft hekel heb aan die mindless quests. Nu moet ik wel toegeven dat questen nu veel leuker kan zijn dan vroeger, dus ik wissel quests af met wat powerlvl-ing door wat intances.
Idem hier, win7 64 bit met Audigy 2 ZS
Tinnig en slissend hoog sinds de voorlaatste patch
There is no place like 127.0.0.1
Wtf ? gebruikt hij daar nou de ghost mount als nong-ghost ?Zjanzjak schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:09:
Ik doelde meer op datgene waar hij wel voor gebanned was.Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:33:
[...]
Het power lvl-en van Athene was/is helemaal niet illegaal. daar is hij ook helemaal niet voor gebanned.
Zelf power lvl ik ook grotendeels omdat ik gewoon een schurft hekel heb aan die mindless quests. Nu moet ik wel toegeven dat questen nu veel leuker kan zijn dan vroeger, dus ik wissel quests af met wat powerlvl-ing door wat intances.
Yup, ernaast staan nog een paar filmpjes hoe men het doet.Dice schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:39:
[...]
Wtf ? gebruikt hij daar nou de ghost mount als nong-ghost ?
[ Voor 17% gewijzigd door Zjanzjak op 26-11-2010 09:41 ]
Gebaseerd op.. ?Jooz schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:26:
[...]
dit heeft hij gedaan door in Wintergrasp dood te gaan en op een apparte manier zo naar het "vaste land" te vliegen...
Bekijk t filmpje even.
T is vrij simpel. Je kan er niet voor gebanned worden omdat je geen verkeerde dingen doet.
Even ter verduidelijking, ik neem geen standpunt (trouw volger van Alex Agnew, die in 1 van zijn sketches zegt, je zou gewoon eens moeten zeggen dat je GEEN mening hebt
) in aangaande dat men wel of niet een ban verdient hoor. Ik zei alleen, ik kan het me zo voorstellen. Het beoordelen laat ik aan Blizz over. Zelfde was toen met Ensidia en hun saronite bombs bij LK, de 1 vond dat ze een ban verdiende, de ander niet, zijn gewoon meningen, Blizz bepaalt uiteindelijk.
Ah zie je, had ik het toch verkeerd begrepen.. wel grappig dit.. maar ik wacht wel 2 weken, dan kan ik vliegen zonder ban.. ook geen probleemkleefei schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:40:
[...]
Gebaseerd op.. ?
Bekijk t filmpje even.
T is vrij simpel. Je kan er niet voor gebanned worden omdat je geen verkeerde dingen doet.
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Anoniem: 373674
Maar niet getreurd.. die gast komt wel terug naar WoW.. check zijn youtube maar.. daar staat nu iets heel wazigs over ASC het mega project van de eeuw bla bla.. met allemaal termen waar die gast echt totaal geen verstand van heeftZjanzjak schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:40:
[...]
Ik doelde meer op datgene waar hij wel voor gebanned was.Het was mogelijk, hij deed het, en kreeg toch een ban.
[...]
Prachtig.. kijk uit naar zijn vids.. altijd dikke pret.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!