Even voor de duidelijkheid betreft het Verkooptopic, Ik heb getwijfeld om mijn vraag daar te stellen omdat ik advies vraag. Maar omdat ik verder genoeg informatie weet van een BTO laptop (of hier heb gelezen), maar ook andere laptops en mijn keuze daarin zelf kan maken heb ik dit niet nodig. (overigens niemand weet iets over ghosting af Clevo, Sony, BTO)
Ik heb zelfs BTO gebeld met dezelfde vraag, zij gaven aan om ervaringen te lezen met betrekking tot het toetsenbord. Maar omdat er weinig informatie bekend is over ghosting (ik heb dit topic overigens wel doorgespit) heb ik mijn vraag hier gesteld.
Anoniem: 549182 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:47:
Ik heb de 17CL56 (met de 780 GTX) en da's volgens mij op het scherm en de videokaart na (theoretisch) dezelfde machine. Echter, omdat BTO's, BTO's zijn, kun je volgens mij niet 'zomaar' aan een willekeurig persoon vragen om dat tooltje te testen, want elke BTO is theoretisch voorzien van een andere processor, ander(e) (hoeveelheid en / of merk) werkgeheugen en 1 of meerdere andere (soorten / merken) HDD's en ik kan mij voorstellen dat 1 of meerdere componenten van invloed (kunnen?) zijn op de werking van het progje? (Da's meer een vraag dan een stelling)
Als dat niet zo is, dan wil ik dat progje best even voor je testen, maar ik ga het niet vanaf de door jou gelinkte pagina downloaden, want toen ik dit zojuist probeerde, begon mijn Malwarescanner gelijk te gillen dat het een verdachte download(site / progje) betrof, dus met alle respect voor jouw integriteit : "Nee dank je, niet vanaf die locatie". Mijn malwarescanner betreft Mbam.
Dus, laat maar horen hoe je het in gedachten hebt.
Mijn excuses als een link van mij malware bezit. Ik heb een andere link aangemaakt, en het programma nogmaals gescand. (Virustotal, volledig vrij van ellende) Ik heb ook de originele link erbij gezet, maar omdat hier erg veel reclame op staat en in het chinees is heb ik jullie deze ellende proberen te besparen.
Wetransfer
http://we.tl/QbLlbVicFH
Originele link
http://www.xfastest.com/p...:index&mod=view&itemid=85
Het programma is vooral gericht op het toetsenbord (zoals ik dat heb ervaren).
Onderstaande link iets meer informatie over Ghosting en daarbij eventuele combinaties waarbij dit kan voorkomen.
http://www.microsoft.com/...ntighostingexplained.mspx
Zoals ik al aangegeven heb, heb ik BTO gebeld. Zij konden mij niet helpen betreft het toetsenbord.Dit kan ik alleen ondervinden door de laptop in handen te hebben of uit te gaan van een ervaring. Ik weet niet zeker of elke laptop het zelfde toetsenbord gebruikt. Ik hoop natuurlijk dat dit wel het geval is.
Omdat ik nog wel eens de volgende spellen speel:
Dogfight 5 tot 6 toetsen (ook aangegeven in dit topic) (last van ghosting)
Curve Fever (3 of meer personen) 6 of meer toetsen.
Doom:
De combinatie van L Shift, L Alt, pijl omhoog of omlaag ,pijl links of rechts en de letter A of Z.
Verder is de combinatie "WASD" soms de letter "E" en spatiebalk uiteraard ook belangrijk om te kunnen gamen.
gangsta_playa schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:24:
15cl56 hier. Ik heb wel een Belgisch toetsenbord maar ik neem aan dat het Nederlandse dezelfde technologie gebruikt.
Ik heb in een gesloten omgeving even dat programma getest. Zonder de F keys te gebruiken kwam ik uit op 7 keys. Als alle keys naast elkaar liggen is het max 5. Maar als ze verspreid liggen is het dus 7. Als je de F keys mee gebruikt kom ik uit op 9.
Bedankt, dat je dit voor mij hebt kunnen testen en je ervaring hebt willen delen betreft ghosting. Ik neem dit mee in mijn overweging.
Ik vind het vervelend dat er weinig informatie over bekend is. Ik heb een Sony Viao en een toetsenbord van Rapoo gebruikt (waarschijnlijk nog een aantal) welke last hebben van ghosting.
Ik denk dat de meeste normale gebruikers er weinig last van hebben of dit niet zomaar door hebben, maar voor mensen die bepaalde programma's gebruiken of gamen met veel toetsen is dit waarschijnlijk een vervelend probleem.
Update:
Voor mij is de volgende toetscombinatie belangrijk
L-shift, L-alt, A, up, left. (eventueel up, right of down, left of down, right)
Ik ben er achter gekomen dat de twee pijltjes toetsen soms niet samen kunnen met andere combinaties. Wat het grootste probleem veroorzaakt (voor mij). Overigens kan mijn huidige laptop maximaal 8 toetsen tegelijk.
[
Voor 4% gewijzigd door
Diglett op 11-09-2014 19:14
. Reden: afbeelding toegevoegd ]