Lol @ tijgert en darkstone zijn jullie nu nog aan het zemelen over dat hele amd verhaal
Mooi he?

op notebookreview wachten de mensen al tijden op die beloofde ( maarr na maanden nog steeds niet gekomen) magic fix
Het worden de officiele 12.11 drivers en zijn dus (gelukkig) geen vaporware.
Die heeft A) een ander bios geflasht.

zijn power supply opgeblazen. C) heeft een QS
A ) Elke P170EM bios kan het (hoort het te kunnen), het is een XTU functie.
B ) Hij had een 90W low power supply wat niet genoeg vermogen leverde, het heeft dus niks te maken met of het kan of niet maar enkel of de brick het aan kan. Dat staat trouwens zo ver af van of de bios een aparte multi toe staat dat ik geen idee heb waarom je het naar voren brengt anders dan de discussie te verwateren.
C ) QS heb ik niet gelezen... ik dacht QM. Ik kijk later wel, moet eerst even uit eten.
Die klopt wel, en schijnbaar was dat nog niet bekend de laatste keer dat ik notebookreview bekeek.
Ik weet ook niet zeker of het bios-versie afhankelijk is, wie weet kon het eerst misschien niet.
Toen beweerden verschillende mensen toch echt dat de M17x/18x de enige was.
Ik weet niet wie dat zijn of waar en hoe dat gebeurde. Klinkt erg pronkend zo van 'kijk mij eens, ik ben de enige'. Er zijn echter wel vaker mensen die AW onterecht grandioos de hemel in prijzen.
Overigens klokt hij terug met enkel prime95 tot 2.9Ghz, dus heb je er absoluut geen zak aan.
Weer van die over-the-top taal die heus geen meerwaarde aan de statement geeft, die trouwens fout is.
Je refereert naar een P150EM laptop, die kunnen (konden) dat standaard niet, daar moest je eerst een P170EM bios in flashen, wat je geloof ik net bedoelde. De P170EM's kunnen het wel, zeer zeker nuttig dus.
Maar ik ga stoppen met deze discussie. Keer op keer blijkt dat het niet jouw doel is om een discussie te voeren, maar om anderen af te kraken. Ik heb je inmiddels 2 keer gevraagd om op de argumenten te reageren en niet op de persoon zelf. Dat ga ik geen derde keer doen. Je hebt in 1 week al meer mensen beschuldigd van partijdigheid dan ik hier in 3 jaar heb gedaan.
Ik kraak jou persoonlijk niet af, ik ga tegen jouw overdreven afkraken van Clevo's in. Dat is een groot verschil.
Op elke paragraaf met elk stukje wat je zegt wat niet klopt reageer ik, kijk maar eens naar die ellenlange posts van mij. Heb je ooit iemand met zulk engelengeduld en tijdsoverschot gezien? Ik negeer niks.
Als jij dan klaarblijkelijk keer op keer niet wilt lezen wat ik je voorschotel aan hapklare links en argumenten en je eigen achterhaalde standpunt vasthoudt alsof je leven of geloofwaardigheid er van af hangt dan spreek ik JOU daar op aan. Daar kan wel eens een ondertoon aan sarcasme in zitten, maar het moet ook wel een beetje luchtig en leuk blijven om te lezen en te schrijven. Dat lijkt een persoonlijke aanval op jou, maar het gaat enkel over jouw manier van discussie voeren. Je kop in het zand steken en jezelf eindeloos herhalen, direct of via omwegen, is geen discussie voeren. Je 'nietes, jij bent stom!' manier van zeggen dat ik niet reageer op argumenten is weer zo iets hoofdschuddend ongelooflijks, maar de volgers van deze discussie weten dat al (gezien alle bijval, waarvoor dank).
Ik heb in 1 week 2 mensen beschuldigd van partijdigheid en dat zijn net zoveel mensen als dat anderen mij vertellen dat die zo hun keel uithangen met hun betweterig Fanboy gedrag in deze topics. Daarbij, je BENT partijdig want alles Clevo is slecht in jouw ogen en jij hebt echt niet alle modellen ooit van Clevo in je handen gehad.
Je kan deze discussie wel willen stoppen, maar ik krijg er lol in om te strijden tegen mensen die te hoog van de toren blazen en elke keer als je vanaf nu iets zegt waarvan ik weet dat het pertinent niet klopt zal ik er ook zijn om het recht te zetten met de nodige bewijzen.
[
Voor 45% gewijzigd door
Tijgert op 06-11-2012 22:12
]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.