Hallo,
Ik moest een zwaardere laptop aanschaffen voor mijn opleiding Game Designer.
Mijn oude laptop kwam niet in de buurt van de minimale specs die ik moest hebben.
Na veel zoeken kwam ik er al achter dat het niet makkelijk was om de specs die ik wou hebben voor weinig te krijgen.
Na advies van een kameraad kwam ik uit bij Alternate die ( zoals het leek ) zelf laptops in elkaar bouwen.
Echter na mail contact te hebben gehad kwam ik er achter dat die laptops BTO laptops waren.
Met dit wetende ben ik wezen googlen op BTO kwam ik een aantal leveranciers tegen die dit konden leveren.
Het enige nadeel was/is dat het allemaal online webshops zijn. Normaal gesproken zou ik zo iets echt niet doen aangezien ik het geen prettig idee vind om op een webshop 2k uit te geven.
Maar na heel veel goede recencies gelezen te hebben over Notebook totaal en dan met name Roberto heb ik toch contact gezocht met Roberto.
In een woord geweldig. Binnen een half uur kreeg ik antwoord van Roberto.
Na ongeveer 40 emailtjes heen en weer en 2 telefoontjes heb ik dan mijn ultieme laptop samengesteld.
Het viel mij al direct op dat Roberto wist waarover hij praatte en hij heeft mij dan ook duidelijk overtuigd waardoor ik mijn laptop bij hem ga aanschaffen.
Ik kreeg niet het idee dat Roberto mij probeerde een oor aan te naaien, sterker nog ik kreeg hier een heel goed gevoel bij
Nu maar wachten op mijn mooie laptop met de volgende specs:
X-Book 17CL47 17.3 FHD MAT met AMD 7970 3Dkaart + 120Gb SSD
- DVD of Blu-ray / extra harddisk DVD-+RW brander (te vervangen voor extra harddisk)
- Externe USB DVD drive Geen -- Kies hieronder
- Garantie 3 Jaar pickup & return garantie
- Geheugenslot (1) 4Gb BTO selected High Speed 1600Mhz
- Geheugenslot (2) 4Gb BTO selected High Speed 1600Mhz
- Geheugenslot (3) 4Gb BTO selected High Speed 1600Mhz
- Geheugenslot (4) 4Gb BTO selected High Speed 1600Mhz
- Harddisk 120Gb A-DATA S-ATA 3 550Mbps SSD
- Harddisk (2e) 750Gb 7200rpm
- Keyboard QWERTY
- Koelpasta Artic silver koelpasta (6 graden koeler)
- Microsoft Office Geen office licentie -- Kies hieronder
- Pixelgarantie 30 Dagen pixelgarantie (BTO)
- Processor Core i7-3610QM (2,3Ghz / 6Mb cache. Ivy Bridge)
- SSD module (mSATA) mSATA SSD Cache / Data module optioneel
- Windows Geen besturingssysteem -- Kies hieronder
- Wireless card Intel Centrino Wireless-N 2230 300Mbit
Ik snap niet dat sommige mensen hier klagen over BTO/notebook totaal.
Ik heb natuurlijk niet het systeem ontvangen waardoor ik nog niks kan zeggen over de service die daarna komt, maar alles wat ik nu kan zeggen over notebook totaal is dat ze weten waar ze over praten. Geen bullshit gewoon puur mee denken met de klant en zo een systeem samenstellen wat aan zijn wensen voldoet en aan zijn budget.
Tot nu toe alleen maar lof aan notebook totaal en dan vooral Roberto