Wat betreft de vragen:
1: De winst zal hem vooral zitten in het VM gebruik en SQL gebruik. Ook video / fotobewerking heeft er veel baat bij. Games uiteraard ook maar in mindere mate dan de echte cpu intensieve taken.
(want zoals je kunt begrijpen hangen die meer op de GPU)
2: Je kunt ook 12Gb pakken ... of later nog upgraden
Dus gewoon std. 8Gb pakken. Ik heb al jaren "maar" 4Gb in m'n pc zitten en wel 3 grote schermen er aan hangen gevuld met applicaties (incl. grote database), dit gekoppeld aan een goede Intel SSD heb ik nog geen traagheden kunnen detecteren.
3: Hangt af van wat je zoekt. De BTO kaart is zeker voldoende maar zit je in een huis met goede isolatie / bijv. een kantooromgeving kan een Intel of Bigfoot Killer kaart betere resultaten opleveren. Dit zal hem dan vooral in het bereik / signaalkwaliteit gaan zitten. Qua snelheid is iedere kaart voldoende voor normaal internetten. En naar je NAS communiceren doe ik toch het liefste via een 1Gbps draadje.
4: Pinacle heeft een aantal USB tuners maar is web-tv niet wat?
1: De winst zal hem vooral zitten in het VM gebruik en SQL gebruik. Ook video / fotobewerking heeft er veel baat bij. Games uiteraard ook maar in mindere mate dan de echte cpu intensieve taken.
(want zoals je kunt begrijpen hangen die meer op de GPU)
2: Je kunt ook 12Gb pakken ... of later nog upgraden
3: Hangt af van wat je zoekt. De BTO kaart is zeker voldoende maar zit je in een huis met goede isolatie / bijv. een kantooromgeving kan een Intel of Bigfoot Killer kaart betere resultaten opleveren. Dit zal hem dan vooral in het bereik / signaalkwaliteit gaan zitten. Qua snelheid is iedere kaart voldoende voor normaal internetten. En naar je NAS communiceren doe ik toch het liefste via een 1Gbps draadje.
4: Pinacle heeft een aantal USB tuners maar is web-tv niet wat?