Ik heb de algemene voorwaarden van BTO eens doorgelezen, maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik ze erg slecht vind.
De wijze van transport, verzending verpakking e.d. wordt bepaald door N4ALL b.v./ BTO Notebooks, zonder dat N4ALL b.v./BTO Notebooks hiervoor enige aansprakelijkheid draagt.
De levering van de producten geschiedt op de plaats en het tijdstip waarop de producten gereed zijn voor verzending aan u.
Het risico ter zake van de producten gaat reeds op het moment van de aflevering op u over.
De eigendom van geleverde producten gaat pas over, indien u al hetgeen u op grond van
enige overeenkomst aan N4ALL b.v./BTO Notebooks verschuldigd bent, heeft voldaan.
Tot zover het risico dat ze kennelijk in alle gevallen bij jou neerleggen.
Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen zeven (7) werkdagen na aflevering aan N4ALL b.v./BTO Notebooks te retourneren. Wanneer uw product één of meerdere notebooks betreft en deze reeds voor u op maat is samengesteld, dan brengen wij 10% in mindering als kosten.
Bij mijn weten is dit gewoon hardstikke onwettig.
Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de verpakking van het product onbeschadigd is, de eventuele verzegeling op de verpakking niet is verbroken, het product in nieuwe staat verkeerd, waarbij tevens geldt dat de kosten voor retourzendingen voor uw rekening komen.
En ook dit is wettelijk niet toegestaan: je moet een product kunnen openen en bekijken.
Alle foto’s, thumbnails, afbeeldingen, tekeningen en gegevens betreffende uitvoeringen, gewichten, afmetingen, kleuren, enz. gelden slechts bij benadering. Afwijkingen van de werkelijkheid kunnen geen aanleiding tot schadevergoeding en/of ontbinding zijn.
Dus als ik 'n i7 bestel, en ik krijg 'n i3, mag ik niet ontbinden? Lijkt me niet...
Alle aanbiedingen van N4ALL b.v./BTO Notebooks zijn vrijblijvend en N4ALL b.v./ BTO Notebooks behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de prijzen te wijzigen
Je hebt dan wel het recht om de koop te ontbinden...
Ik vind het echt heel kwalijk klinken allemaal... Ben ik de enige daar in? Of kan ik dit beter posten in het Shopping forum?
Of wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend?