Dat is normaal zo, dat heb ik ook met andere notebooks gehad. Volgens mij heeft het te maken dat er wat stroom lekt van de adapter. Opzich is het niet schadelijk voor de hardware maar net als de geluidskaart die gaat er wel wat van merken de ruis wordt dan iets hoger bij het afspelen van geluid, dat heb ik iig zo ervaren.Arrahant schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:42:
Ik ben nu sinds een week of 7 in het bezit van een BTO 17CL37.
Ik vroeg me af: voelen andere gebruikers ook af en toe dat de laptop "geladen" is? Laat ik het proberen te omschrijven. Ik voel het met name aan de achterkant van de monitor en in mindere mate ook aan het paneel dat onder het toetsenbord zit (waar de handpalmen op rusten). Als ik deze delen van de laptop lichtjes aanraak en een beetje wrijf terwijl het apparaat op netstroom is aangesloten voel ik het. Ik krijg geen stroomschok, mijn hand gaat ook niet tintelen of iets dergelijks, maar ik voel de elektriciteit als het ware. Lastig te beschrijven, maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die hetzelfde hebben met hun 17CL37.
Ik vraag me af of dit normaal is, en met name of het schadelijk is voor het apparaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Bjornmeijer935 op 20-08-2011 12:47 ]