You've got to be kidding me right.........................
Als ik even snel kijk, zie ik dat het een OPTIE is op de XPS15 dus je stelling klopt niet.
Als ik daarnaast wil configureren kan ik die hele optie niet eens terug vinden.
Er zijn velen laptops waarbij je het als optie kunt nemen niet alleen de goddelijke XPS15.
Een simslot is bijna altijd een provisie om een 3G module als uitbreiding mogelijk te maken.
Aanwezigheid van een slot wil dus niet zeggen dat de module erin zit.
Ik stel de vraag over mijn aankomende 17CL37, krijg een reactie van iemand die reeds een 15CL35 heeft besteld, en daar komt ie......... voel je hem........komt ie........de XPS15 gaat het dus niet worden aangezien we beide reeds voorzien zijn van een BTO.
Het begint bij mij nu bijna ergerlijk te worden hoe vaak, prominent, en overduidelijk de XPS15 bij jou een GIGANTISCHE voorkeur geniet en in jouw beleving de enige keus is op 15" gebied. Maar goed het zal dan wel aan mij liggen. Het lijkt er echt op alsof je per XPS15 post betaald krijgt.
Ik hoef echt geen XPS15 en als ik dat wel zou willen dan zou ik naar het daarvoor bestemde topic gaan.
Dat je de vergelijking zo nu en dan maakt met onderbouwing kan ik prima waarderen.
Maar het is alsof ik hier telkens posts van de 'Dell XPS15 for life' verkoper zit te lezen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Double-X-L op 17-08-2011 16:44
]