Vooralsnog moet ik daarop nee zeggen. Ik zal dit maandag nog verder onderzoeken, er is ooit een "caddy" upgrade geweest maar deze moest toen speciaal worden doorbesteld.
Zwiele schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 23:08:
Hallo,
Ik had een aantal vraagjes over de P-Book 15CL35 FULL-HD Quad.
Hoelang is de batterijduur van deze laptop? zowel met de standaard accu als de grotere zal ik maar zeggen.
Wat zijn de afmetingen? Is deze laptop al getest met eventuele games, zoja welke fps, denk hierbij aan starcraft 2, of gta 4 of dergelijke?
Ik hoop dat een aantal van deze vragen beantwoord kunnen worden;)
Alvast bedankt.
De accuwerktijd hangt compleet van uw gebruik, schermhelderheid, en configuratie af. Een Core i7 940XM zal meer trekken dan de Core i5 460m.
Rekent u tussen de 1 en 2.5 uur.
Afmetingen heb ik zo niet bij de hand maar het is een "standaard" 15.6" notebook dus zeker niet groter dan normaal.
Alle BTO notebooks worden minimaal 24 uur getest voor ze worden geleverd. FPS kan ik u echter echt niet vertellen want dat hangt, opnieuw, van de configuratie af.
Wat de 3D kaart allemaal kan (is een mid-end 3D kaart en dus zeker voldoende voor beide games) kunt u
hier lezen
Als er nog vragen zijn: stel ze vooral!
svanzon schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 17:46:
Ik twijfel tussen de 17CL36 en de 17CL35 echter wil ik wel dat er 2 HDD's in kunnen dus dan ben ik volgens mij tot de 17CL36 verplicht.
Daarnaast vraag ik me of de upgrade van de 2630QM naar de 2720QM de moeite waard is. De upgrade prijs is namelijk nogal fors. Echter zijn er (naast de kloksnelheid) wel verschillende functies die afwijken tussen de beide processoren, toch?
En dan de laatste vraag: wat is de levertijd? Ik zou hem namelijk snel (lees binnen een week) willen bestellen.
Beste,
Of de upgrade tussen de 2630QM en 2720QM de 285 euro waard is ligt aan uw gebruik. Kunt u mij daar wat meer over vertellen?
Meer informatie per processor:
•
Intel 2630QM
•
Intel 2720QM
Er zijn wat kleine verschillen, zoals o.a. de max geheugenbandbreedte.
Wat de levertijd betreft, dit hangt nogal van de configuratie af. Wij zelf hebben nog een aantal configuraties staan maar de nieuwe komen pas weer over 1 week binnen bij BTO. Ze liepen / lopen zo hard dat ze dus een week eerder dan gepland uitverkocht zijn. (opzich positief

)
2 hdd's intern gaat inderdaad via de 17CL36, maar via E-SATA / USB 3.0 kan het ook altijd nog via de 17CL35 extern worden geregeld. (zonder dus snelheidsverlies)
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 19-03-2011 23:02
]