Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:23
Vind het trouwens wel faal dat je niet gewoon een kleurenpalet krijgt om je auto te spuiten. :'(
Heb mn eigen auto ingame gekocht(pk en gewicht klopt overgens geen moer van :+) maar hijs geel en de mijne is donker blauw, zal dus eerst een donkerblauwe auto moeten kopen om m blauw te spuiten :/

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:31

Ethirty

Who...me?

Chaoss schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:27:
mjah ook wel eens geprobeerd, maar dat werkt vanaf de bak ook niet echt tof :P hoe kun je nu normaal sturen met zo'n los stuur op je schoot.
Ik heb gewoon een plank over de leuning gelegd en daar het stuur op geschroefd. Beetje pauper oplossing, maar het werkt best d:)b

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:18
naaitsab schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:41:
Vind het trouwens wel faal dat je niet gewoon een kleurenpalet krijgt om je auto te spuiten. :'(
Heb mn eigen auto ingame gekocht(pk en gewicht klopt overgens geen moer van :+) maar hijs geel en de mijne is donker blauw, zal dus eerst een donkerblauwe auto moeten kopen om m blauw te spuiten :/
ja dat is wel jammer heh? Ik was verplicht om voordat ik uberhaupt wilden gaan racen of licenties gaan halen een auto te kopen. Was niet veel keuze (uit de premium, wil alleen maar auto's met interieur) dus heb ik de swift sport '07 gekocht. Alleen ik dacht, boeie, dus liet hem geel... had beter zwart of wit kunnen doen achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verdorie ik word gek van die nascar challenge , hij is niet moeilijk maar door dat tappen met me linkerpookje komt het wel eens voor dat me vingers wegglijden. IK MOET EEN STUUR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:32:
[...]

Wauw, wat een vette bakken! Maar hoe krijg jij die paintings met stickers enzo? Dacht dat je alleen een kleur kon kiezen om te spuiten... :?
er zijn 17 auto's in gt5 die je racing modified kunt maken de volgende zijn dat(alleen maar premiums btw) :
Acura NSX RM ‘91
Chevrolet Camaro SS RM ‘10
Chevrolet Camaro Z28 RM ‘69
Chevrolet Corvette Z06 (C6) RM ‘06
Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM ‘09
Dodge Challenger R/T RM ‘70
Honda CIVIC TYPE R (EK) RM ‘97
Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM ‘04
Lexus IS F RM ‘07
Lotus Elise RM ‘96
Lotus Elise 111R RM ‘04
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR RM ‘05
Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM ‘02
Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA RM ‘05
Suzuki Cappuccino (EA21R) RM ‘95
TVR Tuscan Speed 6 RM ‘00
Volkswagen Golf IV GTI RM ‘01

deze kun je zo maken door hem te kopen(duh :P) en dan bij gt-auto de laatste optie te kiezen :D

kleur kun je achteraf nog veranderen maar is vaak standaard wit.
ook kun je de nummers wijzigen, dit doe je in je garage, klikt de auto aan, en dan zie je naast kies auto de optie '99" hiermee wijzig je je nummer.
ook worden de RM (racing modified) auto's veel lichter en beter qua handling.
bv de camaro '69 en challenger 70' krijgen mega dikke voor en achter banden.
jammere is dat de corvette ui 2006 en de zr1 zelfde RM krijgen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50
Ik heb het spel nog niet maar dat was in de voorgaande GTs toch veel meer? Volgens mij kon je zowat voor elke auto een race uitmonstering kopen, al had dat niet altijd een effect op de rijstijl.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:03:
Ik heb het spel nog niet maar dat was in de voorgaande GTs toch veel meer? Volgens mij kon je zowat voor elke auto een race uitmonstering kopen, al had dat niet altijd een effect op de rijstijl.
alleen gt2 had dit. is daarna verdwenen en nu na jaren weer zn comeback gemaakt.
maar ik weet zeker dat ze dit gaan patchen en steeds meer auto's RM maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Chaoss schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:27:
mjah ook wel eens geprobeerd, maar dat werkt vanaf de bak ook niet echt tof :P hoe kun je nu normaal sturen met zo'n los stuur op je schoot.
Tip van een ander forum: http://direct.tesco.com/q/R.206-7659.aspx

Kun je je stuur aan vast maken en je pedalen leg je klem tussen de voet.

Afbeeldingslocatie: http://direct.tesco.com/pi/Enlarge/9/AW09206-7659TPS542604.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door MartijnA3 op 27-11-2010 13:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Frenzy_LS schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 10:19:
hear hear!
Ik draag de GT serie een warm hart toe, maar kan niet anders dan zeggen dat je goed verwoord wat ik ook voel. Sony had Kaz toch helaas beter moeten "managen", hem de vrije hand geven doch nobel heeft helaas niet gewerkt. Ik denk dat Polyphony zich verslikt heeft in dit spel, en de beperkingen van de studio op een vervelende manier kenbaar zijn geworden. Bij zo'n lange ontwikkelings tijd is het m.i erg gevaarlijk dat je focus verliest op "the big picture".

Voor GT6 lijkt het me belangrijk wat vers bloed in de studio te pompen, die met een frisse kijk orde op zaken kunnen stellen.
Het modelleren van de premium wagens in GT5 kost gewoon erg veel tijd, maar het voordeel is wel dat ze deze opnieuw kunnen gebruiken voor GT6. Dit is waar waarschijnlijk dan ook het meeste werk in is gaan zitten en dat is ook duidelijk te zien. Hopelijk kunnen ze zich met GT6 meer concentreren op andere punten dan de wagens zelf.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Heeft iemand van jullie die laatste nascar challange al gehaald? Hijs is verrekte moeilijk, en het 50 seconde durende (verplicht(mogen ze best schrappen)) pit-stop is niet geheel overbodig:(

Tips iemand?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo nieuw foto's op mn photobucket.
mn sls amg :D
http://s9.photobucket.com...kklap/gran%20turismo%205/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat ik geen auto krijg na het behalen van de amateur nascar challenge? heb 1 goud en de rest zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Sommige challenges zijn gewoon niet te doen met controller, vooral de Nascar. Na 30x proberen eindelijk gelukt.

Ook karten is verdomd lastig, zeker de allerlaatsten op het hoogste niveau.

Gisteren een online race gedaan met Nurburgring 2 ronden en dikke bakken (iedereen dezelfde). Wat was dat kicken zeg. De eerste race gewonnen doordat ik ik in de laatste halve ronden bewust een seconde per sector liet liggen en daardoor netjes aan de finish kwam (in tegenstelling tot sommigen waarvan complete achtervleugels eraf lagen). Het deelnemersveld was behoorlijk competitief, maar ging af en toe met elkaar in de clinch.

In de tweede race besloot ik aan het einde van ronde 1 nieuwe banden te halen om zo de rest van de ronde betere banden te hebben. Helaas maate ik zelf teveel foutjes, anders had dit een goude strategie geweest,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Businessman007 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:31:
Sommige challenges zijn gewoon niet te doen met controller, vooral de Nascar. Na 30x proberen eindelijk gelukt.
Eens , doordat je moet tappen met je pookje verlies je steeds tijd of ik ga iets te hard tappen en dan gaan de pylons steeds om.

Hoe kom je trouwens aan die tweede kart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35108065,noline]
eerste 2 van de rally proef event ging vrij makkelijk +4sec voorsprong op het eind, maar de laatste proef is lastiger, kom zo'n 0.3sec te kort :-( . Klote is dat je dan helemaal weer opnieuw moet beginnen (3races)

Helemaal zonde van het geld was, dat ik "Race:zacht" banden had gekocht voor die proef, maar "Sport :zacht" nodig was |:(
pak de klasieke honda civic mugen en je wint de laatste makkelijk ('89 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:51
Balen, nu kan ik dit weekend nog niet met stuurtje spelen want ik ben de A/V kabel van de PS3 kwijt die er origineel bij zat...

Met controller ga ik maar niet meer verder want ik kom gewoon niet voorbij de beginner shit.

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 27-11-2010 13:47 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

MartijnA3 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:04:
[...]

Tip van een ander forum: http://direct.tesco.com/q/R.206-7659.aspx

Kun je je stuur aan vast maken en je pedalen leg je klem tussen de voet.

[afbeelding]
Hmm, die sturen niet naar NL of wel? Zie bij de Ikea helaas niets vergelijkbaars..

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Phusebox schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:47:
Balen, nu kan ik dit weekend nog niet met stuurtje spelen want ik ben de A/V kabel van de PS3 kwijt die er origineel bij zat...

Met controller ga ik maar niet meer verder want ik kom gewoon niet voorbij de beginner shit.
Moet wel zeggen dat ik met stuurtje moeilijker vond dan met controller toendertijd. Zitpositie was trouwens ook niet echt optimaal toen(geen racezitje)
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:43:
[...]

pak de klasieke honda civic mugen en je wint de laatste makkelijk ('89 ofzo)
tnx, zal eens met de mugen proberen

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 28-08 09:51
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:51:
[...]

Hmm, die sturen niet naar NL of wel? Zie bij de Ikea helaas niets vergelijkbaars..
Niet gezien dat ze niet buiten de UK versturen, excuses.

Dit is ook een optie: http://cgi.ebay.nl/Laptop...n_146&hash=item19b8d95fe4

Edit2: Ikea: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20078234 ;)

[ Voor 41% gewijzigd door MartijnA3 op 27-11-2010 14:00 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JEZUS bij die elize challenge knalt zo domme auto tegen een pylon, pylon tegen mij en ben ik af ? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Dat is geen optie kan ik je zeggen. Heb het geprobeerd.
Het tafeltje stuitert de hele kamer door. Ik zou zeggen, investeer in een WheelStandPro, zal je geen spijt van krijgen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb hem dan eindelijk binnen. Spel installeerd nu... Ik ga maar even een broodje maken denk ik, want dit duurt wel even :P

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Haha, je B-spec driver een paar simpele races in een overpowered amerikaan laten doen is echt lachen. Hij wint met gemak, het is echt fantastisch om te zien en horen en het geld stroomt binnen :+

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wat betreft die kleuren die je kan verzamelen, als ik geld over heb (hmmm, dat kan nog even duren...), dan koop ik alle supergoedkope tweedehands wagens, ontvang de betreffende kleur en verkoop ze weer. Duur verfje, maar beter iets dan niets.

Weet iemand trouwens of je ook een kleur krijgt als je een auto via de online functie cadeau krijgt?

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Phusebox schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:47:
Kwestie van een beetje handigheid krijgen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Exirion schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:25:
[...]

Zelfs de nascar is te doen met controller, doe het zelf ook, kost alleen mischien wat meer moeite en pogingen!

Ben nu met de laatste nascar challange bezig, en die is verrekte moeilijk, maar ik blijf volhouden :')

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje pep wil ook wel is helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Tja heb nu een uur met die VW busjes erop zitten, maar het lukt gewoon niet. Vooral irritant die onzichtbare buffer voor en naast je auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gisteren gehaald. Echt een geniaal spel.
Hieronder wat screenshots, die ik ingame gemaakt heb via de Photo modus:

Afbeeldingslocatie: http://img43.imageshack.us/img43/6734/autumnring.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img600.imageshack.us/img600/1585/eigernordwandshorttrack.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img638.imageshack.us/img638/193/tsukubacircuit.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mauro101 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:30:
[...]

Zelfs de nascar is te doen met controller, doe het zelf ook, kost alleen mischien wat meer moeite en pogingen!

Ben nu met de laatste nascar challange bezig, en die is verrekte moeilijk, maar ik blijf volhouden :')
ja ben nu precies dezelfde aan het doen, rest alles op goud, was best te doen. maar die laatste wtf.
ze rijden als treinen door, en 1 tikje en je bent disqualified :S
vind die laatste echt heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Geen probleem :)
Die van Yagoda en Ikea had ik gezien, maar lijken me niet echt ideaal..
kaos- schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:09:
[...]
Dat is geen optie kan ik je zeggen. Heb het geprobeerd.
Het tafeltje stuitert de hele kamer door. Ik zou zeggen, investeer in een WheelStandPro, zal je geen spijt van krijgen.
Zo'n WheelStandPro heb ik al eens naar gekeken, maar die zijn specifiek per stuur als ik het goed begrepen heb. Nogal lastig, want ik heb in totaal zo'n 4 verschillende sturen samen met mijn broertje...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:45

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik zat al te vrezen met grote vrezen: op de TNT Post website stond dat ze een week nodig hadden om de achterstand van de staking te verwerken. Ik verwachtte drie pakketjes, waaronder GT5. Gelukkig kwam de postbode een uurtje geleden met GT5 aanzetten.

Hij is nu aan het installeren. Er is eigenlijk al genoeg over gezegd, maar damn. De eerste indruk is gelijk kut. Ik heb gewoon een standaard PS3 met standaard HDD. Hoe fucking moelijk kan het zijn om die tijdsinschatting gewoon bij benadering kloppend te krijgen. Op een PC kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar op een gestandariseerd systeem?! Hij doet gewoon 20 minuten over '55 seconds remaining' en staat nu al weer een minuut of 5 op '3 seconds remaining'. Echt idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens kijken of ik hier weer een bericht kan plaatsen zonder direct uitgescholden te worden door Achillias zoals gisteren.

Ik wil ook eens met die photomode aan de gang maar kan niet vinden waar ik de verschillende locaties voor die photomode kan vinden. Tot nu toe heb ik alleen wat foto's genomen van replays. Moet dit eerst unlocked worden naarmate je levelt of zie ik iets over het hoofd? Ik ben nu level 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi ik heb een vraagje waar ik nergens een antwoord op vind,mischien dat er hier iemand is die dit wel weet,je kan zelf tracks maken maar ik zou willen weten of je deze tracks wat andere gemaakt hebben ook kan downloaden en waar in het spel.

BTW vet spel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:45

sopsop

[v] [;,,;] [v]

@wildcat1: (zoals hierboven al geschreven: ik ben nog met het installeren bezig dus ik heb het zelf ook nog niet gedaan)
Je hebt travel mode en race mode. Wellicht kun je die in de garage selecteren?!

@thierry77:
Je kunt volgens mij geen tracks zelf maken, alleen maar een beetje randomizen.

[ Voor 21% gewijzigd door sopsop op 27-11-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:44
[...]

Idd, de eerste paar keren met een stuur zullen heus niet makkelijker gaan en wellicht erna ook niet.

Ik gaat overigens toch ergens proberen een cheap ass stuur op de kop te tikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sopsop schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:59:
@wildcat1: (zoals hierboven al geschreven: ik ben nog met het installeren bezig dus ik heb het zelf ook nog niet gedaan)
Je hebt travel mode en race mode. Wellicht kun je die in de garage selecteren?!
Ik dacht in eerste instantie ook aan de garage maar zag daar verder niks staan. Of ik heb echt scheel zitten kijken. Zal het zo nog eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou ik zeg die laatste nacar race is impossible met controller. hij gaat in een bocht heel de tijd heen en weer, en remt veelste hard af ookal rem ik niet :S en ASM staat verplicht aan en daarom lukt het me gewoon niet :(
heb hem wel op brons nu, maar moet gewoon die goud hebbuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al eerder is gevraagd, maar hoe kom je aan sommige standaard auto's? Waaronder de Bugatti Veyron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:55:
Eens kijken of ik hier weer een bericht kan plaatsen zonder direct uitgescholden te worden door Achillias zoals gisteren.

Ik wil ook eens met die photomode aan de gang maar kan niet vinden waar ik de verschillende locaties voor die photomode kan vinden. Tot nu toe heb ik alleen wat foto's genomen van replays. Moet dit eerst unlocked worden naarmate je levelt of zie ik iets over het hoofd? Ik ben nu level 8.
in je hoofgmenu van singleplayer(waar dus tuning gt-auto enz) staat een iccontje rechts onderin met fotoreizen. dit is phototravel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:57:
Hoi hoi ik heb een vraagje waar ik nergens een antwoord op vind,mischien dat er hier iemand is die dit wel weet,je kan zelf tracks maken maar ik zou willen weten of je deze tracks wat andere gemaakt hebben ook kan downloaden en waar in het spel.

BTW vet spel!!!
Inderdaad zoals gezegd, creër je niet echt je eigen baan, maar kun je in een vaste baan de hoeveelheid bochten aanpassen en de scherpte hierin, maar echt een track creator kun je het niet noemen, valt een beetje tegen. Voor de rest een prima spel wat op veel fronten de beloftes waarmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:10:
Ik weet niet of het al eerder is gevraagd, maar hoe kom je aan sommige standaard auto's? Waaronder de Bugatti Veyron.
Door te race'n! als je bijv: de Sunday cup speelt, alle race's goud haalt krijg je een auto. Hoe hoger je raced hoe beter of mooi de auto's worden.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff haal ik die klote race eindelijk, laatste paar bochten spring mijn beeld ineens uit (tv nog aan maar zwart beeld), beeld weer aan en ik sta gespint naast de baan... resultaat: vliegende controller.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 27-11-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Iemand enig idee waar de 1.02 patch voor dient? Hij installeerde zonet een patch van 133MB. Het is NIET die eerste patch van 133MB, want die had ik al geinstalleerd. 1.02 staat er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OWH YEAHHHHHH
heb heel de nascar special op goud :D laatste gehaald met een voorsprong van 0.015 sec :D
zo damn ben wel blij, heb 3 auto's gewonnen post dalijk wel welke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:12:
[...]

in je hoofgmenu van singleplayer(waar dus tuning gt-auto enz) staat een iccontje rechts onderin met fotoreizen. dit is phototravel :D
Ah thanks. Ik schaam mij diep dat ik dat niet doorhad :$
v8power67 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:24:
heb 3 auto's gewonnen post dalijk wel welke :D
Wel even in een spoiler tagje zetten he? :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:55:

Je eigen inloggen op het netwerk,krijg je ze vanzelf (in het begin van de game kreeg je die al) anders bij de autolevering even innen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:25:
[...]

Ah thanks. Ik schaam mij diep dat ik dat niet doorhad :$
geeft toch nie daar zin forums voor :P ben er zelf achtergekomen door erop te klikken en kijken wat het was haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb de 3 auto's gekregen bij nascar alles op goud
maar ik het idee dat iedereen een andere krijgt, omdat er bij het claimen niet stond welke auto het was.
dus zal wel random zijn.
spoiler: nacar op goud
mercury cougar, chevrolet corvette en een nascar ford fusion

[ Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 27-11-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Sp33dFr34k schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:53:
Zo'n WheelStandPro heb ik al eens naar gekeken, maar die zijn specifiek per stuur als ik het goed begrepen heb. Nogal lastig, want ik heb in totaal zo'n 4 verschillende sturen samen met mijn broertje...
Ah heb het al gevonden denk ik, toch eens over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat is dat nou trouwens voor onzin dat ik me eerst handmatig moet aanmelden op het psn netwerk voordat ik in GT5 kan inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Phusebox schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:41:
Wat is dat nou trouwens voor onzin dat ik me eerst handmatig moet aanmelden op het psn netwerk voordat ik in GT5 kan inloggen?
Dan heb je automatisch aanmelden op psn in xmb waarschijnlijk niet aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 14-09 20:47
M'n nieuwe aanwinst:

Afbeeldingslocatie: http://bramderoos.nl/fotos/gt5/Ahrweiler%20Gate_1_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bramderoos.nl/fotos/gt5/Ahrweiler%20Gate_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bramderoos.nl/fotos/gt5/Red%20Bull%20Hangar-7_s.jpg

Weet iemand hoe je de foto mode de camera automatisch op 16:9 kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Eindelijk B en A license op Gold :)
met controller overigens...na lang vloeken

Heerlijk spel overigens, alleen ik moet echt een stuurtje voor deze game halen. Domweg een must! ik heb mijn zinnen inmiddels gezet op een Fanatec GT3 RS v2 stuurtje incl Rennsport stand. Alleen sjah die prijs is nog redelijk stevig...maar goed, misschien een leuk kerstkado, mits het budget het toelaat.

Quick shot :)
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5201/5211770300_38582c9f90_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4154/5211169597_5d1b3d6d5e_z.jpg

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
ook hier TNT eindelijk geleverd mijn amazon bestelling
fijn racen weer had gelijk karretje gekocht was natuurlijk niet nodig nouja maakt het uit
karten is wel geinig trouwens wel nog ff kilometers maken voor ik me online durf te wagen haha

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
Dit mijn racemonster: De ”Dodge Viper SR10 ACR ´08” met 1031pk

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z397/nordcore/Ahrweiler-Straat_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z397/nordcore/RedBullHangar-7_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z397/nordcore/RedBullHangar-7_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z397/nordcore/Ahrweiler-Straat_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z397/nordcore/RedBullHangar-7_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:10
Mooie foto's hoor!

Ik heb trouwens wel een vraag: Hoe krijg je de map aan? Ik heb in sommige races helemaal geen map terwijl ik bij de opties wel heb staan: Volledig circuit en niet uit.

Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo nu ook topgear alles op goud, gaat lekker zo. btw elise cup had ik gedaan met settings die hier geroepen waren, tcs op 8 en slip herstel aan. 2e keer gelijk goud. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
rlkz schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:51:
Eindelijk B en A license op Gold :)
met controller overigens...na lang vloeken

Heerlijk spel overigens, alleen ik moet echt een stuurtje voor deze game halen. Domweg een must! ik heb mijn zinnen inmiddels gezet op een Fanatec GT3 RS v2 stuurtje incl Rennsport stand. Alleen sjah die prijs is nog redelijk stevig...maar goed, misschien een leuk kerstkado, mits het budget het toelaat.
Beetje jammer alleen dat je kerstcadeau dan pas in 201 aankomt.. Ik heb me zinnen ook op zo'n stuurtje gezet maar las op de site dat ze pas in januari weer leverbaar zijn.

Iemand ervaring met dit stuurtje icm GT5?

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Verstekbakker schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:24:
Iemand enig idee waar de 1.02 patch voor dient? Hij installeerde zonet een patch van 133MB. Het is NIET die eerste patch van 133MB, want die had ik al geinstalleerd. 1.02 staat er ook bij.
Zo is vandaag nog een nieuwe patch verschenen, namelijk patch versie 1.02. Deze update is voornamelijk bedoelt voor de online servers van de game, waardoor het aantal online connecties verdubbelt is van 250.000 naar 500.000. Aldus Kazunori Yamauchi tegenover de website Eurogamer.

bron: http://www.ps3-sense.nl/2...ismo-5-krijgt-patch-1-02/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net op metacritic beetje user reviews gelezen, maar heb het idee dat 90% van de bad reviews forza fanboys zijn. niets mis mee vind forza ook toffe game, maar ik gok dat ze niet eens gt5 hebben geprobeerd ;)
wel jammer, want ik was ook negatief maar nu heb ik gok bijna 50 uur erin zitten en damn wat een uber game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
:+

Misschien voor de TS , Trophies met korte beschrijving erbij
http://www.insidegamer.nl/playstation3/granturismo5/trophies

[ Voor 42% gewijzigd door Bullus op 27-11-2010 17:01 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GoT Challenge krijgt uitstel, ziet er naar uit dat ik ook hele weekend zonder internet komt te zitten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Damn. Die Grand tour is echt keihard genieten!
spoiler:
Die tijdrit op de Eiger Nordwand aan het het begin is wel redelijk lastig, die 8C is eigenlijk een waardeloze auto voor dat geld. Maar daarna wordt het alleen maar beter: Een prachtige rit met de Focus, een net zo prachtige (alleen flink lastige :P) rit met de lambo en als toetje een klein beetje een anti-climax in Rome.
Ook erg leuk dat ze allemaal cut-scenes ertussen hebben gestopt, die zijn ook een lust voor het oog. GT5 neemt ons maar weer eens voorbij het racen, in plaats van simulatoren zonder 'ziel' als Forza, dat is mijn mening :). Te weinig premium auto's, af en toe tegenvallende graphics (maar soms valt het kwijl weer uit je mond van de graphics ;)), dat is allemaal jammer, maar GT5 is voor mij toch het spel van het jaar. :>

En als je hem redelijk uitrijdt heb je ongeveer genoeg geld om een auto te kopen van het mooiste merk op aarde (als je het nu nog niet weet heb je geen smaak :)), zou dat expres zo gekozen zijn? :P

[ Voor 11% gewijzigd door I-Heine-I op 27-11-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
v8power67 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 16:10:
zo nu ook topgear alles op goud, gaat lekker zo. btw elise cup had ik gedaan met settings die hier geroepen waren, tcs op 8 en slip herstel aan. 2e keer gelijk goud. :D
Ik heb em gehaald met standaard instellingen! eigenlijk best makkelijk, maar je het moet allemaal lukken. Bij HM als 3de eruit komen is misschien wat te veel, en overdreven... maar wel lekker :P

Heb nog een tip voor die laatste nascar challange? kom niet verder dan brons!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
v8power67 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 16:50:
net op metacritic beetje user reviews gelezen, maar heb het idee dat 90% van de bad reviews forza fanboys zijn. niets mis mee vind forza ook toffe game, maar ik gok dat ze niet eens gt5 hebben geprobeerd ;)
wel jammer, want ik was ook negatief maar nu heb ik gok bijna 50 uur erin zitten en damn wat een uber game :D
Niets nieuws is bij elke game zo op metacritics.
Heel vaak zie je er 1en en 10en bijstaan met dan nul onderbouwing. Vaak zie je zelfs mensen die een 1 of een 10 geven en dan nog bij zetten dat ze de game niet hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mauro101 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:26:
[...]

Ik heb em gehaald met standaard instellingen! eigenlijk best makkelijk, maar je het moet allemaal lukken. Bij HM als 3de eruit komen is misschien wat te veel, en overdreven... maar wel lekker :P

Heb nog een tip voor die laatste nascar challange? kom niet verder dan brons!
mja je moet zorgen dat je gelijk bij het begin tot het einde een slipstream hebt, want als je dit niet hebt haal je te laat de groep pas in.
moet je zeggen dat het me na veel schelden pas lukte hoor :P
en heel voorzichtig sturen, en als je keihard aan komt op de bochten niet remmen maar gewoon door racen, en dan proberen uit tewijken voor andere. tis jammer dat ik de replay niet opgeslagen heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
v8power67 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:34:
[...]

mja je moet zorgen dat je gelijk bij het begin tot het einde een slipstream hebt, want als je dit niet hebt haal je te laat de groep pas in.
moet je zeggen dat het me na veel schelden pas lukte hoor :P
en heel voorzichtig sturen, en als je keihard aan komt op de bochten niet remmen maar gewoon door racen, en dan proberen uit tewijken voor andere. tis jammer dat ik de replay niet opgeslagen heb :(
Haal ze nog een keer dan :')

Oftewel, gewoon nog een paar honderd keer proberen 7(8)7
Ben je als je uit de pits kwam, gelijk de baan op gevlogen, of achter de nummer 6 gevlogen zodat je met SS naar voren komt? dat wil niet altijd lukken omdat die nummer 1-2-3 te ver vooruit rijden :(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ben vast niet de eerste die hem heeft, maar had nog geen foto's voorbij zien komen:

Enzo Ferrari

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/m.bijl/100122/San-20Gimignano-20--20Town-20Square_12/web.jpg?ver=12908763470001

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/m.bijl/100122/San-20Gimignano-20--20Town-20Square_11/web.jpg?ver=12908763560001

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/m.bijl/100122/San-20Gimignano-20--20Town-20Square_4/web.jpg?ver=12908763910001

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/m.bijl/100122/San-20Gimignano-20--20Town-20Square_6/web.jpg?ver=12908763670001

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/m.bijl/100122/San-20Gimignano-20--20Town-20Square_2/web.jpg?ver=12908764020001

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/m.bijl/100122/San-20Gimignano-20--20Town-20Square_5/web.jpg?ver=12908763790001

Meer: MobileMe Gallery (hier zijn ze ook te downloaden in 3840x2160 pixels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Good Fella schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:51:
Ben vast niet de eerste die hem heeft, maar had nog geen foto's voorbij zien komen:
Brak weinig detail die modellen. Echt een epic fail dat GT5 ;)

(high-res-photo-zip bekeken, mfg man _/-\o_ )

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

weet iemand hoe ik voor license ic de 2 ronden in rome 3e kunt worden kom niet verder als plaats 4
en wil in iedergeval 3e worden

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 19:43

Maximus

There is no substitute

I-Heine-I schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:16:
Damn. Die Grand tour is echt keihard genieten!
spoiler:
Die tijdrit op de Eiger Nordwand aan het het begin is wel redelijk lastig, die 8C is eigenlijk een waardeloze auto voor dat geld. Maar daarna wordt het alleen maar beter: Een prachtige rit met de Focus, een net zo prachtige (alleen flink lastige :P) rit met de lambo en als toetje een klein beetje een anti-climax in Rome.
Ook erg leuk dat ze allemaal cut-scenes ertussen hebben gestopt, die zijn ook een lust voor het oog. GT5 neemt ons maar weer eens voorbij het racen, in plaats van simulatoren zonder 'ziel' als Forza, dat is mijn mening :). Te weinig premium auto's, af en toe tegenvallende graphics (maar soms valt het kwijl weer uit je mond van de graphics ;)), dat is allemaal jammer, maar GT5 is voor mij toch het spel van het jaar. :>

En als je hem redelijk uitrijdt heb je ongeveer genoeg geld om een auto te kopen van het mooiste merk op aarde (als je het nu nog niet weet heb je geen smaak :)), zou dat expres zo gekozen zijn? :P
Nadeel alleen is dat de Scuderia in het filmpje na de race goed klinkt en tijdens de race je denkt "wat is dit ding toch tam" en je na het filmpje denkt "waarom klinkt die kar niet altijd zo?"

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mauro101 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:39:
[...]

Haal ze nog een keer dan :')

Oftewel, gewoon nog een paar honderd keer proberen 7(8)7
Ben je als je uit de pits kwam, gelijk de baan op gevlogen, of achter de nummer 6 gevlogen zodat je met SS naar voren komt? dat wil niet altijd lukken omdat die nummer 1-2-3 te ver vooruit rijden :(
mja die eerste ging ik tevroeg de baan op en werd ik gebeukt van achter en vloog ik naar de 3 plek :D
toen was het een eitje om 1ste te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

Maximus schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:56:
[...]
Nadeel alleen is dat de Scuderia in het filmpje na de race goed klinkt en tijdens de race je denkt "wat is dit ding toch tam" en je na het filmpje denkt "waarom klinkt die kar niet altijd zo?"
Dat had ik ook. In het filmpje als hij gestart wordt klinkt het levensecht.. Maar tijdens de race heb ik vooral de andere auto's gehoord :/ (ik had meer van de scuderia verwacht) Jammer ook dat je geen uitgebreid menutje hebt voor het geluid. Ik zou altijd/meer het uitlaatgebrul willen horen bijvoorbeeld, ook bij de andere camera opties.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Maciek schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 18:20:
[...]

Dat had ik ook. In het filmpje als hij gestart wordt klinkt het levensecht.. Maar tijdens de race heb ik vooral de andere auto's gehoord :/ (ik had meer van de scuderia verwacht) Jammer ook dat je geen uitgebreid menutje hebt voor het geluid. Ik zou altijd/meer het uitlaatgebrul willen horen bijvoorbeeld, ook bij de andere camera opties.
Je neemt me de woorden uit de mond :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
Speciaal voor alle foto liefhebbers...

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4106/5211516665_e91f1f0bf8_z.jpg
Gran Turismo 5 by jwtje, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4083/5211516753_a8b658d8e4_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5002/5212116820_90944da997_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4147/5211516329_5038112de8_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5004/5212117332_f177acf1dd_z.jpg

Photomode _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik heb het spel nu ook enkele dagen en het valt me een klein beetje tegen. Ik heb GT1, GT3, Forza2 en 3 en GTR gespeeld.
Allereerst vallen me de GT4 wagens qua graphics zwaar tegen. Die zijn gewoon k.u.t. Ik kan er niet meer van maken. Zwaar onder de maat voor 2010.
Wat ik een pluspunt aan GT5 tot nu vind is dat de tegenstander zijn lijn probeert te behouden, dat maakt de uitdaging om er voorbij te gaan leuker.
De Premium auto's zijn ook erg mooi met leuke extra zoals ruitenwissers en verlichting.
Omgeving van circuits zijn erg klinisch maar dat let ik niet zoveel op eigenlijk.

Wat mij alleen nog tegenzit is de layout van het scherm. Ik heb het liefst zo min mogelijk informatie. GT5 propt juist heel je scherm vol. Het lijkt wel spam. Is er een optie scherm waar dat veranderd kan worden want ik kan het niet vinden? (tijdens de race dus)

Ook zo graag de muziek in de menu schermen uitzitten. Dit kan ik ook niet vinden?

Al met al vind ik het spel geen 50 euro waard. De overall fun factor bij Forza ligt veel hoger waarbij GT5 meer uitdaging biedt. Het is maar net wat je wil.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 10:58
Hoe post ik die foto's van het spel hier?

Ik heb nu onder andere vol trots in mijn garage:

Lamborghini Mucielago LP-670
Bugatti Veyron
Enzo Ferrari
Mclaren F1

... Maar ik kan ze niet mooi tonen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Reisfoto's -> Fotoalbum -> driehoekje op foto -> exporteren naar XMB -> voor de rest kan een kind de was doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:55
Beta schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 18:34:
Wat mij alleen nog tegenzit is de layout van het scherm. Ik heb het liefst zo min mogelijk informatie. GT5 propt juist heel je scherm vol. Het lijkt wel spam. Is er een optie scherm waar dat veranderd kan worden want ik kan het niet vinden? (tijdens de race dus)

Ook zo graag de muziek in de menu schermen uitzitten. Dit kan ik ook niet vinden?

Al met al vind ik het spel geen 50 euro waard. De overall fun factor bij Forza ligt veel hoger waarbij GT5 meer uitdaging biedt. Het is maar net wat je wil.
50 euro is die makkelijk waard, vooral gezien ps3 spellen vaak 70 euro waren (in mijn beleving)

over het geluid en menu, staat gewoon in het settings menu, simpeler kan het niet :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Even over die codes want ik heb een vraag en wil ze nog niet gebruiken. Ik heb de CE besteld bij Dynabyte en ik heb er een code bijgekregen voor de chrome line cars. Omdat ik bij de Dynabyte besteld heb verwacht ik ook een code voor de stealth auto. Weet iemand daar iets over? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
Mijn trots ;)

Beide volledig getuned van binnen en van buiten :)

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/igcfx3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/4j6y6q.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/28sbqeh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/24e6miq.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Necros op 27-11-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 16:44
Blijft een vet spel echter kan de PS3 het toch niet helemaal bij houden op sommige punten, als het een beetje druk wordt, Londen bv dan doet beeld echt vreemd, ook met sommige rally tracks.

Het is dan wel een prologue image maar dit punt is toch o.a. een zware dobber voor de PS3

http://ps3.kombo.com/images/media/gt5Prologue__060.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ik ben er even mee gekapt nu, ben nu 15x opnieuw begonnen met de classic supercar challenge, maar de AI beukt me alsmaar achterstevoren en blijft dan vol op me inrijden zodat ik tegen de tijd dat ik kan keren iedereen al uit het zicht is :X :X :X

Ook vreemd dat als je de vangrail schuin raakt dat mijn neus altijd aan de muur lijkt te plakken ipv dat ik schamp en ik dan vervolgens dwars op de muur kom te staan :X

zo:                wordt:
 |                  |
 |\                 |-----
 | \                |
 |                  |

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Laatst online: 02-06 20:25
Ik heb een aantal auto's in de aanbieding...misschien iemand geïnteresseerd in een ruil?
Toevallig komen ze allemaal uit 1967.....:)

Ferrari 330 P4
Lamborgini Miura P400 Bertone
Chapparal 2D
Nissan Skyline 2000 GTB
Mazda Cosmo Sport L10A

Mijn id is Jeroenit46

Ik accepteer geen onzinbiedingen.....deze worden verwijderd :)

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke challenge krijg je de Veyron cadeau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Echt verslavend dat spel, alleen wat ik echt slecht vond is dat als je de tunnel doorrijdt je helemaal geen verschil in uitlaatgeluid hoordt. :N

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Necros schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:12:
Mijn trots ;)

Beide volledig getuned van binnen en van buiten :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Welke van de twee vind je sneller en beter rijden? Twijfel namelijk precies tussen die Ferrari 458 italia en de lamborghini mucielago.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ethirty schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:27:
Ook vreemd dat als je de vangrail schuin raakt dat mijn neus altijd aan de muur lijkt te plakken ipv dat ik schamp en ik dan vervolgens dwars op de muur kom te staan :X

|                  |
 | \                |
 |                  |
Dat wilde ik ook net gaan posten.
Hoogstens irritant ja...

Nurburgring Challenges zijn coowl!
De Ring ziet er ontzettend vet uit, stuk mooier dan in Gt4.
En die eerste Merc Sl rijdt als een trein!
Wel moeilijk om de sectoren op goud te halen... heb er pas 2 nu.

Is het waar dat je je savegame niet kan opslaan?
Ik heb nog een 60G PS3, en die leven in de regel niet echt lang.
Betekent dus dat ik weer opnieuw moet beginnen als ie crasht :?
Of zou alle data op de servers worden opgeslagen?
Bullus schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:37:
Echt verslavend dat spel, alleen wat ik echt slecht vond is dat als je de tunnel doorrijdt je helemaal geen verschil in uitlaatgeluid hoordt. :N
Verander in de tunnel eens de view naar die achter de auto...
Vooral bij de Zonda geeft dat kippenvel in de tunnel :D
Achter de auto geeft de mooiste geluiden, jammer...

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 27-11-2010 19:41 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Jeroenit schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:34:
Ik heb een aantal auto's in de aanbieding...misschien iemand geïnteresseerd in een ruil?
Toevallig komen ze allemaal uit 1967.....:)

Ferrari 330 P4
Lamborgini Miura P400 Bertone
Chapparal 2D
Nissan Skyline 2000 GTB
Mazda Cosmo Sport L10A

Mijn id is Jeroenit46

Ik accepteer geen onzinbiedingen.....deze worden verwijderd :)
Wat wil je precies hebben voor de 330 P4?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:58
ik heb hier een dlc code voor de mercedes slr stealth car.. iemand die een auto ervoor wilt ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:37:
[...]

Welke van de twee vind je sneller en beter rijden? Twijfel namelijk precies tussen die Ferrari 458 italia en de lamborghini mucielago.
De Murcielago LP 670 SV. is echt een monster. 886 pk bij 1268 kilo. (1.43)

De 458 Italia heeft 729 pk bij 1232 kg (1.68)

Kwa pure power en snelheid wint de Lamborghini, maar de Ferrari heeft imo een betere handling.
Als je de Lamborghini beetje onder de duim kan houden is het een super wagen.

Maar denk eigenlijk dat het meer persoonlijke smaak is, beide zijn top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Waarom krijg je eigenlijk een ticket voor een auto en niet gewoon direct een auto bij het voltooien van bv een licentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullus schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:37:
De toeter klinkt in de tunnel ook hetzelfde als buiten de tunnel.
En ik mis de koeiehoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Unbreukable schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:50:
Waarom krijg je eigenlijk een ticket voor een auto en niet gewoon direct een auto bij het voltooien van bv een licentie?
Zeer omslachtig ja.
Netzoals dat je bij een nieuwe auto een melding krijgt dat die kleur is toegevoegd.

Who cares?

Usability is ver te zoeken deze keer.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Ethirty schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:27:
Ik ben er even mee gekapt nu, ben nu 15x opnieuw begonnen met de classic supercar challenge, maar de AI beukt me alsmaar achterstevoren en blijft dan vol op me inrijden zodat ik tegen de tijd dat ik kan keren iedereen al uit het zicht is :X :X :X

|                  |
 | \                |
 |                  |
Dit is denk ik om het te ontmoedigen om de vangrail als rem te gebruiken.
Zat arcade gamers die gewoon niet remmen en dan in de vangrail gaan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel gisteren i.c.m. een logitech driving force gt binnengekregen en mijn eerste gedachte toen ik ging racen was: Wat is dit lelijk! gt5 prologue zag er schitterend uit maar dit is niet om aan te zien. Kan dit zo zijn omdat ik het speel op een 24'' full hd monitor en niet een tv of is dit spel echt zo lelijk. Anders is dit spel een grote fail!

(Ik ga wel gt5 prologue spelen om toch met m'n nieuwe stuur te spelen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:55
Ik zou je instellingen nakijken...

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat valt er verkeerd in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Karpertjuh schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 16:32:
[...]

Beetje jammer alleen dat je kerstcadeau dan pas in 201 aankomt.. Ik heb me zinnen ook op zo'n stuurtje gezet maar las op de site dat ze pas in januari weer leverbaar zijn.

Iemand ervaring met dit stuurtje icm GT5?
Ik heb een PWTS deze is onderhuids hetzelfde als de GTRSV2. Je zult geen spijt krijgen van je aankoop, koop er wel gelijk de clubsport pedalen bij want die zijn gewoon de beste die je kunt kopen en maken je set pas echt compleet.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Pagina: 1 ... 15 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.